دکتر روانشناس سعادت آباد

 
helpkade
دکتر روانشناس سعادت آباد
دکتر روانشناس سعادت آباد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

دکتر روانشناس سعادت آباد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

فرناز منفرد 

دکتر معصومه زارع 

فرشته زمانی 

سیده الهام بارسلطان 

بشری سادات موسوی 

مازیار فرزین 

دکتر سیمین قبادزاده 

دکتر نیلوفر اسمعیلی 

الناز روزبهانی 

مسلم هادلی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۰,۵۴۸,۰۰۴

دکتر روانشناس سعادت آباد

بازدید دیروز سایت :
۳۵۹,۸۲۵


+ بیشتر …

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

دسامبر 29, 2018

دیدگاه‌ها برای روانشناس کودک خوب چگونه در کنترل خشونت در کودکان والدین را راهنمایی می کند؟ بسته هستند

از نظر روانشناس کودک خوب بازی های رایانه ای و برنامه های تلویزیونی مهمترین عامل خشونت در کودکان است. وی به والدین پیشنهاد می‌کند برنامه مشخصی برای استفاده از رایانه و تلویزیون برای کودک در‌نظر بگیرید.

دسامبر 24, 2017

دیدگاه‌ها برای معرفی روانشناس مختصص درمان قطعی وسواس بسته هستند

اینبار با معرفی روانشناس مختصص درمان قطعی وسواس در خدمت شما هستیم. اگر شما نیز یکی از کسانی هستید که مشکل وسواس زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی روانشناس مختصص درمان قطعی وسواس

سپتامبر 2, 2017

دیدگاه‌ها برای آدرس و معرفی روانشناس خوب تهران – درمان قطعی وسواس و فوبیا بسته هستند

دکتر روانشناس سعادت آباد

  آدرس و معرفی روانشناس خوب تهران – درمان قطعی وسواس و فوبیا معرفی روانپزشک خوب در تهران معرفی دکتر روانشناس خانواده صدای زندگی معرفی روانشناسان سکسولوژی (جنسی) آقا و خانم معرفی متخصصین روانشناسی بالینی صدای زندگی معرفی روانشناسان و مشاوران کودک و نوجوان صدای زندگی   جهت کسب اطلاعات و تعیین نوبت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. …

آوریل 4, 2017

دیدگاه‌ها برای لیست و تلفن دکتر روانشناس زن خوب در تهران بسته هستند

برخی از مراجعین تمایل به مشاوره با روانشناسان خانم را دارند چرا که ارتباط بهتر و موثرتری با روانشناسان خانم برقرار می کنند. امروز با معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین خانم مجموعه صدای زندگی با شما همراه هستیم.

مارس 25, 2017

دیدگاه‌ها برای بهترین دکتر روانپزشک تهران بسته هستند

بهترین دکتر روانپزشک تهران
بهترین دکتر روانپزشک تهران در مجموعه گروه روانشناسان و مشاوران صدای زندگی.
صدای زندگی متشکل از بهترین روانشناسان ، مشاوران و روانپزشکان برتر و شناخته شده ایران در زمینه بهداشت و سلامت روان می باشد.

دسامبر 2, 2016

دیدگاه‌ها برای روانشناس خوب در تهران کیست ؟ آیا درمان قطعی در روان درمانی وجود دارد؟ بسته هستند

روانشناس شخصی است که پس از گذراندن دورهای تخصصی خود در رشته روانشناسی به بررسی دقیق عملکرد رفتار با مغز  و از طرفی دیگر ارتباط بین رفتار و محیط انسان می پردازد. همچنین نیز رفتار شغلی، رفتار تحصیلی، رفتار شخصی و رفتار اجتماعی افراد را نیز مورد بررسی قرار می دهند.  و روی احساسات و افکار و انگیزه شان کار می کنند تا بتوانند آنها را کنترل کنند و در زندگی با سختی ها و مشکلات مقابله کنند.

سپتامبر 5, 2016

دیدگاه‌ها برای آدرس و معرفی بهترین روانشناس سکسولوژی و خانواده بسته هستند

آدرس بهترین روانشناس سکسولوژی و خانواده

آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران

معرفی روانشناسان و روانپزشکان متخصص صدای زندگی

معرفی روانشناسان خانواده صدای زندگی

معرفی روانشناسان سکسولوژی ( جنسی ) صدای زندگی

معرفی متخصصین روانشناسی بالینی صدای زندگی

آگوست 22, 2016

دیدگاه‌ها برای آدرس بهترین روانشناس و مشاور کودک و نوجوان در تهران بسته هستند

آدرس بهترین روانشناس و مشاور کودک و نوجوان در تهران معرفی روانشناس و روانپزشک کودک و نوجوان معرفی روانشناسان و روانپزشکان متخصص صدای زندگی آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران آدرس بهترین روانشناس و مشاور کودک و نوجوان در تهران معرفی متخصصین روانشناسی بالینی صدای زندگی معرفی روانشناسان کودک و نوجوان صدای زندگی   جهت کسب اطلاعات و تعیین …

آوریل 30, 2015

دیدگاه‌ها برای معرفی بهترین روانشناس و متخصصین روانشناسی خانم تهران بسته هستند

برخی از مراجعین تمایل به مشاوره با روانشناسان خانم را دارند چرا که ارتباط بهتر و موثرتری با روانشناسان خانم برقرار می کنند. امروز با معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین خانم مجموعه صدای زندگی با شما همراه هستیم.

دسامبر 7, 2014

دیدگاه‌ها برای آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران بسته هستند

آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران . جهت اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۵۸۳۵۴۳ یا ۸۸۵۸۳۵۶۰ تماس بگیرید.
معرفی روانشناسان و روانپزشکان متخصص

تلویزیون صدای زندگی

مشاهده فیلم های بیشتر

تلفن :

اطلاع رسانی و ثبت نام کارگاه و کلاس :

آدرس :
تهران – سعادت آباد بلوار دریا – روبروی دانشگاه امام صادق – علامه جنوبی – خیابان 38 غربی – روبروی دبیرستان راهیان فضیلت – پلاک 15 – طبقه 2

دکتر روانشناس سعادت آباد
دکتر روانشناس سعادت آباد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *