دکتر روانشناس پاسداران

 
helpkade
دکتر روانشناس پاسداران
دکتر روانشناس پاسداران

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

دنبال دکتر روانشناس در پاسداران یا مرکز مشاوره خوب در شمال تهران میگردین؟ مرکز مشاوره مکث با بیشترین تنوع بیمه های خدمات درمانی و داشتن روانشناس متخصص برای انواع مشکلات شما، در محدوده پاسداران بهترین گزینه می باشد. مشکلاتی مانند مشاوره زناشویی، مشاوره خانواده، مشاوره جنسی و درمان مشکلات خلقی مانند افسردگی، اضطراب و وسواس از جمله مواردی است که یک روانشناس بالینی می تواند به شما کمک کند.

مردم ساکن شمال تهران چگونه میتوانند بهترین دکتر روانشناس در پاسداران یا مرکز مشاوره روانشناسی تهران را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در منطقه خود باشند.

مرکز مشاوره مکث طرف قرار داد با بانکهای مرکزی، سپه، صادرات، تجارت، کشاورزی و صنعت و معدن با داشتن دکتر روانشناس، روانسنج، مشاور و روانپزشک با دقت بیشتری روند درمان فرد را پیش می برند.

روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره مکث با تمرکز بسیار زیاد بر روی فرآیند ارزیابی و تشخیص سعی کرده اند تا روند درمان را تسریع کنند که همین موضوع باعث می شود مراجعین محترم نیاز به زمان کمتری برای روند درمان خود داشته باشند.

دکتر روانشناس پاسداران

ساکنین خیابان پاسداران هم همانند سایر نقاط تهران مشکلات و دغدغه های دارند که مشکلات برای هر فردی میتواند به میزانی سخت و دست و پا گیر باشد که شاید این احساس نیاز باعث شود فرد به دکتر روانشناس مراجعه کند و از مشکلات و دغدغه های خود حرف بزند.

فعالیت روانشناسی بسیار گسترده است و گرفتن مشاوره انواع مختلفی دارد و این نکته مهم است که حتماً نباید فرد مشکل خلقی یا ارتباطی داشته باشد که بخواهد به دکتر روانشناس در پاسداران مراجعه کند.

مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین دکتر روانشناس باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آمده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای شما مردم عزیز می باشد که در سایت ما شما می توانید فعالیت های مختلف را مشاهده کنید.

دسترسی راحت به مرکز مشاوره روانشناسی مکث برای ساکنین خیابان پاسداران:

دکتر روانشناس ما معتقد است که یکی از متداول ترین سوال های مردم تفاوت دکترروانشناس با روانپزشک است. واضحا دکترهای روانشناس به صحبت و راهکارهای درمانی برای مراجع میپردازند، اما دکتر روانپزشک صرفا با تجویز دارو و در واقع (دارو درمانی) میتواند مشکلات را در بخش ذهنی و نوروسایکولوژیک مغز درمان کند.

دکتر روانشناس در پاسداران معتقد است با تحلیل و بررسی مشکلات افراد و ایجاد راه کارهای جدید درشناخت مراجع او را به سمتی میکشانند که خود برای خود تصمیم گیرنده باشد و از انفعال حاصل از کرختی و بی مسئولیتی رها بشوند و بتواند تصمیم گیرنده باشند. 

روانپزشکها و همچنین روانشناسها به درمان مراجع میپردازند. در واقع مراجعینی که در افسردگی های شدید و اضطراب های غیرقابل کنترل و وسواس های اختلالی قرار دارند میتوانند با تشخیص روانشناس ابتدا به مرحله دارودرمانی بپردازند و پس از ایجاد ثبات در هورمن های مغزی و به دست آوردن میزانی از سلامت روانی و بهبود به مشاوره های روانشناسی و فردی  بپردازند. دکتر های روانشناس این قابلیت را دارند که تشخیص دهند آیا مراجع نیاز به دارو درمانی دارد و یا خیر. اما خود به شخصه نمیتوانند دارویی را برای مراجع تجویز کنند. 

گرایش های روانشناسی یکی دیگر از عمده سوالهای مراجعین به روانشناسان است، که البته به دست آوردن این اطلاعات از جمله حقوق یک مراجع میباشد. روانشناسان (عمومی، بالینی) میتوانند در درمان های خود از گرایش هایی که در آن تخصص لازم را به دست آورده اند استفاده کنند.

یکی از اصلی ترین و پایه ایی ترین گرایش های درمانی است که به دو شاخه کلاسیک و کوتاه مدت تقسیم میشود. که در واقع مراجع با صحبت کردن در ساعات طولانی با روانکاو درمان خود را آغاز میکند.

از گرایش هایی است که به واسطه آن مراجع پس از صحبت و بیان مسئله اصلی، راهکارهایی برای درمان خود دریافت میکند که باید به این راه کارها عمل کند و هر هفته در ملاقات های جدید خود تغییرات رفتاری خود را برای روانشناس بازگو کند. در واقع در این درمان تمرکز بر ایجاد یک رفتار جدید و یا از بین بردن رفتارهای قبلی است. 

درمان های شناختی بر روی شناخت، بینش و نگرش مراجع تمرکز دارد. به واسطه این درمان مراجع با بیان مسئله میتواند در هر هفته با تکلیف هایی که به او داده میشود به بینش جدیدی نسبت به مسئله خود دست پیدا کند و با این بینش جدید و نگرش به دست آورده قطعا مسئله و مشکلات او، بار سنگین قبل را برای او به همراه ندارد.

درمان های نوروسایکولوژیک بر روی ذهن و مغز تمرکز دارد. در واقع این درمانگران مشکلات و مسئله اصلی را در فیزیک مغز جستجو میکنند و با بالا و پایین بردن هورمن های مغزی و یا دریافت نویزهای در مغز که تولید کننده هورمن های فعال ذهن هستند با استفاده از (نوروفیدبک) میتوانند درمان را با روش شرطی سازی مغر بر روی بیمار انجام دهد.

تمام شاخه ها و گرایش های روانشناسی تلاش برای بهبود مراجع دارند و قطعا هر فردی از یک روش درمانی جواب بهتری میگیرد تا روش های دیگر. این اتفاق کاملا شخصی است.  البته که هر روانشناسی برای درمان بهتر نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد، هر فردی به عنوان مراجع باید به این آگاهی دست پیدا کند که هر فردی ممکن است با یک گرایش درمانی در درمان خود جواب بهتری بگیرد.

اگر منتظر آن هستید تا شرایط به شکل خاصی از نظر شما کامل و ایده آل باشد تا کاری را شروع کنید شما هرگز آن کار را شروع نخواهید کرد.

ایده ها بسیار مهم اند هستند اما زمانی ارزش می یابند که پیاده سازی شوند

اگر زیاد به زمان گذشته یا آینده فکر کنید هرگز کاری را به انجام نمی رسانید. تصور کاری در فردا یا هفته آینده یعنی هرگز آن کار را انجام نخواهید داد.

زمانی که به جای فکر کردن عمل می کنید کارهای بیشتری را انجام خواهید داد

یکی از دستاوردهای جامعه صنعتی امروزه لزوم مراجعه به روانشناس و تغییر در دیدگاه مردم به روانشناسان از قبل شده است. شاید پیش از این هر فردی با مراجعه به روانشناس دچار این دلهره میشده که شاید مشکلات اساسی روانی دارد و یا شاید فردی بیمار است که کسی نباید از بیماری او با خبر باشد پس شما اگر نیاز به دکتر روانشناس در پاسداران دارید می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

جواب دکتر روانشناس سهیلا عیسایی به این دست سوال ها  این است که، مشاوران روانشناس در واقع حل کننده تمام مسائل و مشکلات یک فرد نیستند، آنها صرفا با شناخت روحیه و اخلاقیات فردی که به آنها مراجعه میکند میتوانند بهترین راه کار را برای حل مسئله فرد ارائه دهند. از این رو فرد مراجع با بینش و آگاهی که به واسطه روانشناس خود از مسئله و مشکل خود پیدا میکند میتواند بپذیرد که مشکلات خود را از این طریق کم تر کند و خود را در راه بهبود و سلامت قرار بدهد یا خیر.

در واقع مهم ترین عامل درمان خود فرد است که به دکتر روانشناس مراجعه کرده است. بنابراین یکی از پایه ایی ترین راهکارهای درمان نیز از طریق روانشناس بررسی و ارائه میشود که آن تغییر نگرش است. ایجاد تغییر نگرش مستلزم صرف زمانی است که تشخیص آن به عهده روانشناس است و برای هر فردی نسبت به مقاومت او در درمان متفاوت است. پس شما اگر فکر میکنید نیاز به تغییر نگرش دارید می توانید با دکتر روانشناس در پاسداران یا مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

هر فردی با مراجعه به دکتر روانشناس و سعی و تلاش و مبادرت خود در درمان میتواند به بهبود دست پیدا کند. نکته مهم در درمان در واقع خود مراجع است که  مراجع برای درمان و ایجاد بهبود،  میتواند با تلاش خود و راهنمایی و مهارت یک روانشناس زبده به آن دست پیدا کند. در واقع هیچ فردی نیست که بخواهد و درمان نشود. حتی مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی و روانی میتوانند با گذر زمان در درمان های صحیح به بهبود برسند.

1. روانشناسان در چه زمینه های می توانند به شما کمک کنند؟ روانشناسان می توانند در زمینه های مشکلات خلقی مثل افسردگی،اضطراب، وسواس و همچنین مشکلات خانوادگی و زناشویی مشکلات جنسی، اختلالات شخصیتی و بسیاری از موارد دیگر که به روان فرد بر می گردد کار درمان را انجام دهند.

2. تعیین وقت با دکتر روانشناس چگونه است؟ برای انجام تعیین وقت با دکتر روانشناس شما می توانید با شماره تماسهای کلینیک تماس حاصل کنید. دکتر روانشناس در انواع مشکلات خلقی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اعتیاد، مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی یا مشاوره در حوزه های کودک می تواند به شما کمک کند.

3. مشاوره آنلاین یا تلفنی چگونه است؟ مشاوره آنلاین می تواند به شکل ویدئو کال یا مشاوره تلفنی انجام شود. اگر شما از روانشناسان مجرب فاصله دارید بهترین کار مشاوره آنلاین است.

4. تفاوت روانپزشک با روانشناس در چیست؟ روانشناس با رواندرمانی کار درمان را انجام می دهد ولی روانپزشک دارو تجویز می کند. معمولا کار آنها به صورت ترکیبی نتایج بهتر و سریع تری دارد.

لطفا جهت مشاوره در مورد «دکتر روانشناس در پاسداران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

دکتر روانشناس پاسداران

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.


+ بیشتر …

دکتر روانشناس خوب در پاسداران و بهترین دکتر روانشناس در پاسداران

امروزه با نظام رقابتی که وجود دارد ، سلامت روان بیش از گذشته دارای اهمیت می باشد. حال با توجه به این موضوع بهترین دکتر روانشناس در پاسداران در این مقاله سعی دارد ویژگی های سلامت روان را مورد بررسی قرار بدهد.

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید اگر فردی دارای ویژگی های زیر باشد ، طبق پروتکل های بهداشت جهانی دارای سلامت روان می باشد. این ویژگی ها عبارتند از:  

۱) قدرت همدلی :

در همدلی هر فردی توانایی این را دارد که به اصطلاح با کفش های طرف مقابل راه برود و از منظر او به قضایا نگاه کند و بنابراین بهتر می تواند طرف مقابل را درک کند. معمولاً افراد دارای شخصیت خودشیفته فاقد قدرت همدلی هستند.

دکتر روانشناس پاسداران

۲) مسئولیت پذیری :

بهترین دکتر روانشناس در پاسداران می گوید که تعهد و مسئولیت پذیری در قبال جامعه و یا خانواده یکی دیگر از موارد سلامت روان می باشد. افراد بی مسئولیت نه تنها باری از روی دوش دیگران بر نمی دارند بلکه باری هم روی دوش دیگران قرار می دهند.

برخی از افراد دارای توانایی های بسیاری می باشند ولی از آنجایی که اعتماد به نفس کافی را در این زمینه ندارند اصلاً از استعدادهای خودشان استفاده و بهره ای نمی برند.

۴) داشتن روابط صمیمی و پایدار :

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید که هر فردی حداقل باید ۲ الی ۳ دوست صمیمی در زندگی داشته باشد چون انسانها بر مدار اجتماع زنده هستند و زندگی می کنند و  دوست صمیمی باعث می شود که فرد در هنگام ناراحتی ها یا… بتواند تنش خود را بیرون بریزد.

افراد در هر موقعیتی که قرار می گیرند باید عواطف و احساسات متناسب با آن موقعیت را ابراز کنند مثلاً اگر فردی یک خبر ناراحت کننده دریافت کند ولی به جای اینکه ناراحت شود ، بخندد این یعنی یک جای کار می لنگد!!! و بهتر است با بهترین دکتر روانشناس در پاسداران در این زمینه درمان بگیرد.

۶) متناسب بودن حجم خشم با موقعیت :

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید که گاهی اوقات شدت عصبانیت با موقعیتی که فرد را عصبانی کرده همخوانی ندارد و شدت عصبانیت به مراتب بالاتر از موقعیتی است که ممکن است فرد را عصبانی کرده است.

۷) متناسب بودن پشیمانی با گناهی که فرد انجام داده است :

این هم مثل آیتم قبلی است. این یعنی فرد گناهی انجام داده ولی شدت پشیمانی که بعد از آن گناه سراغش می آید به مراتب از آن مقدار گناه بالاتر است.

بهترین دکتر روانشناس در پاسداران می گوید افرادی که دارای سلامت روان هستند در اکثر لحظات دارای رضایت و شادمانی از خود و زندگی اشان می باشند.

۹) خلاقیت :

خلاقیت و داشتن تفکر خلاق که یکی از مهارت های دهگانه زندگی می باشد در افراد دارای سلامت روان به مراتب بیشتر است که این موضوع با هوش منطقی یا همان IQ فرق می کند.

۱۰) پایبندی به اصول زندگی :

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید افراد دارای فاقد سلامت روان هیچ گونه ارزش و اصولی برای زندگی خود ندارند و به اصلاح باری به هر جهت زندگی می کنند.

عشق سالم باعث نمو و رشد شخصیت فرد می شود و افراد فاقد روابط عاطفی پایدار دارای سلامت روان نمی باشند.

۱۲) حد و مرز با دیگران :

بهترین دکتر روانشناس در پاسداران می گوید این یعنی هر فردی باید برای خودش هویت مستقلانه ای داشته باشد و هویت اش به دیگران گره نخورده باشد. معمولاً افراد شخصیت وابسته و شخصیت مرزی این آیتم را ندارند چون در هویت دچار مشکل می باشند.

۱۳) احساس تعلق به گروه :

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید که انسانها به تنهایی قادر به زندگی نیستند و باید به صورت جمعی زندگی خود را ادامه دهند. هر فردی باید نسبت به جامعه یا گروهی که در آن زندگی می کند احساس تعلق خاطر داشته و قوانین گروه را اجرا نماید.

انسانهای سالم معمولاً در زندگی برای خود اهدافی دارند که این اهداف را با تمام توان دنبال می کنند منتهی افراد ناسالم معمولاً اهدافشان بیشتر بر مبنای خیالشان است بنابراین کمتر به آنها خواهند رسید لذا این افراد نیاز دارند به بهترین دکتر روانشناس در پاسداران مراجعه نمایند.

۱۵) سخن گفتن شفاف :

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید که افراد باید در سخن گفتن بسیار شفاف و جرات ورز باشند و خواسته و نیاز خودشان را خیلی خوب بیان کنند و از پرخاشگری منفعلانه استفاده نکنند و اگر از کسی دلخوری دارند آن را خیلی راحت و دوستانه به آنها بگویند نه اینکه پشت او هر کاری انجام دهند.

۱۶) به چالش کشیدن توانایی ها :

افراد دارای سلامت روان دوست دارند که توانایی های خود را به چالش بکشند و از اینکه در کاری شکست بخورند هراسی ندارند که این موضوع در مورد افراد دارای کمال گرایی منفی در تضاد است.

بهترین دکتر روانشناس در پاسداران می گوید که افراد دارای سلامت روان ظرفیت اینکه خبر بدی به آنها بدهند را دارند چون این افراد دارای مهارت حل مسئله ، مهارت مدیریت هیجان و…. هستند.

۱۸) پندپذیر بودن :

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید که فرد سالم توجه نمی کند طرف مقابلش کیست و چه کسی دارد به او راهنمایی می کند بلکه بیشتر ، سخن طرف مقابل برایش مهم است. در واقع  فرد سالم نسبت به فکری که در ذهن دارد هیچگونه تعصبی ندارد و راحت با فکرش چالش می کند.

بهترین دکتر روانشناس در پاسداران می گوید که درس گرفتن از تجربیات گذشته یکی از آیتم های افراد دارای سلامت روان می باشد. این افراد اگر در راهی شکست بخورند مسیر خود را عوض می کنند و یک راه شکست خورده را چندین بار تکرار نمی کنند. متاسفانه این مسئله در تعارضات زناشویی زیاد دیده می شود.

۲۰) ارتباط برقرار کردن :

فرد سالم از اجتماع یا جمع هیچگونه هراسی ندارد و طبق الگویی که دارد راحت با دیگران ارتباط برقرار می کند.

۲۱) ارتباط جنسی سالم و لذت بخش :

دکتر روانشناس خوب در پاسداران می گوید که فرد سالم از نظر جنسی و ارتباط زناشویی دارای مشکل نمی باشد و از این رابطه کمال لذت را می برد.

۲۲) داشتن قدرت شوخی و طنز :

فرد سالم درون گزین نیست و دارای قدرت شوخ طبعی و طنز به اندازه ای که به دیگران آسیب وارد نکند را داراست.

دکتر روانشناس پاسداران

اگر افراد آیتم های سلامت روان را نداشته باشند ممکن است در دوران سالمندی در خیلی از موارد دچار تنش شوند و یا اینکه حتی در میانسالی دچار انواع توهم و هذیان گردند.

نویسنده : سید مصطفی حسینی ، مدیر کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر

برای دیدن مطالب و کلیپ های متنوع گروه نیک مهر به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام و آپارات این گروه مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

تعداد بازدید کنندگان :
34

(شبکه های اجتماعی ما)

سید مصطفی حسینی :

    نویسنده و مدیر کلینیک

 

 

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 طبقه اول 

تلفن : 02136603983

موبایل مدیریت :                          09124437124 

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15

 تلفن : 02122797482

موبایل مدیریت :                              09124437124

   

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 ، طبقه اول ( تلفن : 02136603983 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15
( تلفن : 02122797482 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 10 شب

روزهای پنج شنبه : 8 صبح تا 8 شب

 (ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید)

 

درخواست مشاوره

مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس میگیرند.

درمان فردی

کودک و نوجوان

دکتر روانشناس پاسداران

زوج درمانی

مشاوره قبل از ازدواج

روانشناسان طیف وسیعی از خدمات درمانی را فراهم کرده اند که به منظور کمک به مردم در مدیریت مؤثرتر زندگی و رضایت بیشتر از خود، روابط و شغل‌شان می‌باشد. روانشناسان همچنین خدمات تشخیصی و آزمایشی را برای کمک به شناسایی مشکلات روانشناختی، ارزیابی متغیرهای مختلف روانشناختی و ارائه درمان‌ها متناسب با افراد در موقعیت‌های مختلف ارائه می‌دهند. معمولا یک روانشناس تمام خدمات احتمالی روانشناسی را که در اینجا ارائه شده ارائه نمی‌دهد. برخی از خدمات درمان روانشناسی بسیار تخصصی هستند مانند ارزیابی روانشناسی عصبی و ارزیابی قانونی. این خدمات تخصصی معمولا توسط روانشناسان فراهم می شود که بخش قابل توجهی از فعالیت های خود را به آن زمینه تخصصی اختصاص می دهند.

روان درمانی یک فرایند است، در بسیاری از اوقات افراد در مقاطع مختلف زندگی دچار چالش هایی می‌شوند که نیاز به روان درمانی و روانشناس پیدا می کنند، این نیاز از طریق بررسی دقیق افکار، احساسات، اعمال، و روابط که آنالیز می‌شود از طریق یک روانشناس خوب و روان درمانگر مجرب قابل تحقق است.

روند درمان با بررسی این چالش‌ها با یک ارزیابی دقیق از طریق مصاحبه بالینی و تست‌های روانشناسی معتبر آغاز می گردد تا بتوان با آگاهی از علائم ، بطور مثال؛ علایم و نشانه های اضطراب، علایم و نشانه های افسردگی ساده یا مزمن که می‌تواند تغییراتی که احتمال زیاد رضایت شما و سازگاری کلی روانی را بهبود می‌ببخشد را شناسایی کند، تا بتوان درمان را آغاز کرد و پیش برد. پس از آن می‌توانند یاد بگیرید که چگونه تغییرات لازم را برای به دست آوردن سازگاری بهتر و رضایت بهتر انجام دهید و آن را در زندگی خود مستر کنید.

در ساده ترین حالت ممکن است افراد دچار مشکلات ارتباطی و تصمیم‌گیری‌های مهم مانند مشاوره قبل از ازدواج و یا درگیر مشکلات گسترده تری مانند اختلال افسردگی، اضطراب شدید و وسواس و غیره باشند.

برای مثال ما برای درمان افسردگی و اظطراب شدید، درمان افسردگی پس از زایمان، درمان اختلال اظطراب اجتماعی و راه های مختلف درمان اظطراب و افسردگی، و یا دیگر مسایل ، مطابق شرایط مراجع که سنجیده می‌شود ، به صورت تخصصی انجام می دهیم.

خود ارزیابی هدایت شده برای شناسایی مشکلات سازگاری با زندگی، درگیری های شخصی، مسائل مربوط به رابطه، مشکلات رفتاری، درگیری های خانوادگی مشکلات عاطفی، رفاه عاطفی، رضایت زندگی و غیره…کشف و شناسایی ریشه های مشکلات، درگیری ها و یا مسائل روحی و روانی

فعالیت های این مجموعه در تهران می باشد خدماتی مانند مشاوره ی قبل از ازدواج در تهران با حضور مجربترین روانشناس در تهران در دسترس عموم می باشد.

و همچنین برای بهره گیری از این خدمات در نقاط مختلف کشور و سایر نقاط جهان برای فارسی زبانان نوبت دهی آنلاین انجام می‌گیرد و وقت برای مشاوره ی آنلاین و مشاوره ی تلفنی تعبیه شده، که از این طریق برای سهولت و راحتی مراجعان این خدمات قابل دسترس است.

گفتگوی تلویزیونی زنده خانم دکتر آل‌یاسین در شبکه سحر با موضوع آشنایی قبل ازدواج

برای مشاوره قبل ازدواج مهمترین مساله عزت نفس طرفین است. به این معنی که اگر افراد به ارزشهای خود واقف نباشند دائما درگیر خود کم‌بینی می شوند و نمی توانند در برابر مسئولیت های زندگی رویکرد مناسبی داشته باشند.

گفتگوی رادیویی خانم دکتر آل‌یاسین در شبکه سحر با موضوع اهمیت مراجعه به روانشناس

گفتگوی تلویزیونی زنده خانم دکتر آل‌یاسین در شبکه سحر با موضوع مهارت های زناشویی

گفتگوی تلویزیونی خانم دکتر آل‌یاسین در شبکه سحر با موضوع هدف زندگی و پیدا کردن ارزش

گفتگوی تلویزیونی خانم دکتر آل‌یاسین در شبکه سحر با موضوع کنترل خشم

گفتگوی تلویزیونی خانم دکتر آل‌یاسین در شبکه سحر با موضوع وسواس

گفتگوی تلویزیونی خانم دکتر آل‌یاسین در شبکه سحر با موضوع افسردگی

گفتگو زنده دکتر مروارید آل یاسین در شبکه های تلویزیونی صدا و سیما

مهارت های اعتماد به نفس

خود شفقتی در روان درمانی

شکستن الگوی نا کار آمد روابط

ده نکته‌ی خلاقانه برای بهبود مهارت‌ حل مسئله

اختلال یادگیری چیست؟

درمان اوتیسم – اوتیسم چیست؟ اوتیسم و روش‌های درمان آن

چرا هوش هيجانى باعث بهروری در کار می شود و برای چه شغل هایی داشتن هوش هیجانی بالا بیشتر مفید است

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۰,۰۳۶,۲۹۷

دکتر روانشناس پاسداران

بازدید دیروز سایت :
۳۲۵,۱۵۱

دکتر روانشناس پاسداران
دکتر روانشناس پاسداران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *