دکتر روانپزشک خوب پونک

 
helpkade
دکتر روانپزشک خوب پونک
دکتر روانپزشک خوب پونک

Contents

امروزه به دلیل افزایش ترافیک و سخت شدن عبور و مرور در سطح شهر، اکثر افراد به دنبال یافتن پزشک در اطراف محل زندگی خود می باشند.

افراد زیادی در طول زندگی خود برای حل مسئله ای، کسب راهنمایی های لازم، حل اختلالات عصبی و… نیاز دارند تا به روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان مراجعه نمایند.

نکته ی قابل توجه در این موضوع این است که در هر امر دشواری که به تنهایی قادر به حل آن نمی باشیم، بهتر است از یک متخصص کمک بگیریم.

مراجعه به روانپزشک به منزله ی داشتن بیماری خاص و یا حادی نمی باشد. بلکه متخصص اعصاب و روان می تواند جایگاه یک فرد مورد اعتماد برای مشورت های شخصی و کسب راهکارهای لازم برای پشت سر گذاشتن فراز و نشیب ها را در زندگیمان داشته باشد.دکتر روانپزشک خوب پونک

شاید شما هم واکنش برخی افراد را دیده باشید که وقتی آن ها را برای مراجعه به مشاوره یا روانپزشک دعوت می کنید؛ ناخودآگاه جبهه می گیرند و با واکنش تندی با شما برخورد می کنند و می گویند مریض خودتی!!!

اما آیا این باور درست است؟؟؟ آیا هر شخصی که به روانپزشک مراجعه می کند بیمار است؟؟؟

چرا برخی افراد با اعتقاد به این باور نادرست، در بسیاری از شرایط دشوار و سخت زندگی خود تک روی می کنند و دچار شکست و یا تجربه های تلخ می شوند؟

بطور مثال بهترین روانپزشک در تهران، نقش بسیار موثر و حائز اهمیتی در موارد زیر ایفا می کند:

دکتر علی کربلائی

شخصی که در محله های غرب تهران ساکن است مطمئنا در اولین قدم در اینترنت به دنبال پیدا کردن دکتر روانپزشک خوب در غرب تهران می گردد. کار منطقی ای می باشد!

اشراف داشتن به محیط زندگی خود و شناسایی پزشکان حاذق و با تجربه باعث می شود تا در مواقع مورد نیاز (چه برای درمان و چه برای پیشگیری) به آن ها مراجعه کرد.

همانطور که متخصص اعصاب و روان مجرب می تواند در تصمیم گیری های حساس و رفع مشکلات موجود کمک بزرگی کند، بالعکس پزشک ناشی و کم تجربه می تواند بر شدت و عمیق تر شدن مشکلات موجود و یا دودلی های مطرح بی افزاید. بنابراین در انتخاب خود محتاط باشید و پس از جستجوی کافی پزشک خود را تعیین نمایید.

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “2e339b3ee715b2bd584876f4fe83ea25” );document.getElementById(“481f67e3cb”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام*

ایمیل*

Website

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

متخصص اعصاب و روان

ویژگی های روانپزشک خوب چیست؟ چگونه روانپزشکی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک روانپزشک خوب در تهران انتخاب کنیم؟ امروزه با وجود تراکم جمعیت، بهتر شدن اوضاع اقتصادی و اجتماعی و حضور هر چه بیشتر تکنولوژی، ناراحتی های اعصاب و روان و به تبع آن نیاز به روانپزشک هم بیشتر شده است. ولی از بین این همه روانپزشک کدام را انتخاب کنیم؟ دارای بورد تخصصی، پروفسور, عضو انجمن فلان، فوق تخصص، روانکاو و …؟

متاسفانه ما اطلاعی از دانش و مهارت روانپزشکان نداریم و آنچه ما را به مطب یک روانپزشک می کشاند تبلیغات است. پس یادتان باشد که تبلیغات همانطور که از اسمش برمی آید روشی است برای جذب و لزوما شامل اطلاعات درستی نیست. در اینجا بعضی نکات را که در انتخاب یک روانپزشک خوب می توان به کار برد برمی شماریم:

روانپزشک همان متخصص اعصاب و روان است و با متخصص مغز و اعصاب و همچنین جراح مغز و اعصاب فرق دارد. کلمه اعصاب در متخصصین مغز و اعصاب به اعصاب محیطی و مرکزی اشاره دارد و حیطه کار متخصص مغز و اعصاب، سکته مغزی، پارکینسون، تشنج، فلج، بی حسی و آنچه که مرتبط به با عصب های ماست. یک روانپزشک خوب می تواند روانکاوی هم انجام دهد. اگر برای روانکاوی نزد یک روانپزشک رفتید حتما بپرسید از چه کسی نظارت (سوپرویژن) می گیرد.دکتر روانپزشک خوب پونک

با توجه به تعدد دکترها در این تخصص بسیاری از افراد هستند که به دنبال یافتن یک روانپزشک خوب در تهران و یا دیگر شهرستان ها هستند. کلینیک سای کوک با گرد هم آوردن مجموعه ای از روانکاوان، روانپزشکان، روانپزشکان، رواندرمانگران حاذق سعی کرده تا نیاز افراد را به طور همه جانبه در زمینه مغز و اعصاب و روان مرتفع نماید. شما می توانید روزمه هر یک از متخصصین کلینیک را در هر زمینه ای اعم از “زوج درمانی”، “مشاوره کودک و نوجوان”، “مغز و اعصاب”، “مشاوره جنسی”، “مشاوره بارداری” و… در بخش درباره ما مشاهده کنید. اما اگر به دنبال انتخاب یک روانپزشک خوب در تهران هستید دکتر علی کربلایی به عنوان مدیر و موسس کلینیک سای کوک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. قطعا افرادی که از قبل جزو مراجعه کنندگان دکتر کربلایی بودند مستحضر هستند که مطب ایشان قبلا در پونک بود، اما در حال حاضر به زعفرانیه نقل مکان کرده اند. 

نکته قابل توجه این است که اگر تهران نیستید اما قصد دارید که از دکتر مشاوره بگیرید نگران نباشید می توانید از طریق امکان مشاوره آنلاین مجموعه سای کوک با ایشان و یا دیگر متخصصین در ارتباط باشید. راه های ارتباطی با دکتر علی کربلایی و مشاهده روزمه ایشان از طریق لینک های زیر اقدام کنید:

 

یک روانپزشک خوب در جلسه اول (ارزیابی و تشخیص) حداقل نیم ساعت زمان می گذارد. همیشه نگرانی هایی که از داروهای اعصاب دارید با روانپزشکتان در میان بگذارید. یک روانپزشک خوب درصدد رفع نگرانی های شما برمی آید و خواسته های شما را در تجویز داروها لحاظ می کند. فردی که سر از مطب روانپزشکی درمی آورد قطعا حالش خوب نیست. یک روانپزشک خوب کسی است که وقتی از مطبش بیرون می روید حالتان بهتر باشد.

اطلاعات و پرونده همه بیماران و به خصوص بیماران اعصاب و روان محرمانه است. یک روانپزشک خوب کسی است که پرونده ها را در مطب روی پوشه ای نگهداری کند به طوریکه به رویت بیماران دیگر، همراهان خود بیمار و منشی نرسد. . به بیماران این اطمینان را بدهد که اطلاعاتی که داده به صورت محرمانه می ماند.

روش های درمان، با پیشرفت زمان متنوع تر می شوند. ما امروزه در حیطه روانپزشکی درمان های مختلف مثل درمان دارویی، رواندرمانی، درمان با دستگاه ها را داریم. یک روانپزشک خوب فردی است که بیمار را در انتخاب درمانش سهیم کند . به نظرات بیمارانش احترام بگذارد. مغز یک انسان ظرفیت نگهداری و بازیابی همه اطلاعات یک علم را ندارد. یک روانپزشک خوب کسی است که گاهی حتی در حضور بیمار کتاب باز کند یا از همکارانش به صورت تلفنی کمک بخواهد.

یک روانپزشک خوب کسی است که شرایطی را در مطب خود فراهم کند که صدای بیماران از اتاق بیرون نرود. مثلا تمهیدات آکوستیک در معماری یا پخش موزیک به جهت نیل به این مقصود به کار گیرد.

البته یادتان باشد که در روانپزشکی گاهی خطراتی بیمار و نزدیکانش را تهدید می کند که اقدامات مقتضی و خاصی را از جانب روانپزشک می طلبد.

حتما برای همه شما سوال است که روانپزشک خوب کیست و چه ویژگی هایی دارد؟ به عنوان یک اصل یک روانپزشک خوب یا حتی پزشک خوب کسی است که درسش را خوب خوانده باشد و مهارت کافی برای حرفه‌اش را داشته باشد. مهارت لازمی که یک روانپزشک باید داشته باشد مهارت برقراری ارتباط با بیمار، همدلی و مصاحبه است. در روانپزشکی هنوز دستگاهی اختراع نشده که بشود با استفاده از آن افکار بیمار، ناراحتی و افسردگی و اضطرابش را سنجید. آنچه تعیین کننده است مهارت روانپزشک در استخراج علائم به یاری یک مصاحبه ساختاریافته است. این مصاحبه یک چک لیست نیست که هر کسی بتواند از آن بهره ببرد. بلکه مهارت پیش برد یک گفتگوی توام با همدلی است، هوشمندی در انتخاب سوال است و در نهایت این دانش یک روانپزشک است که جمع بندی، تشخیص و درمان را رقم می زند.

خیلی از مردم به خاطر ترس از اینکه روانپزشکان سریع دست به نسخه می شوند و دارو می نویسند مراجعه نمی کنند. یک روانپزشک خوب کسی است که اگر بیمارش از مصرف دارو امتناع نمود با روی باز بپذیرد و روش های دیگری را برای درمان برگزیند. تجویز دارو به لحاظ عوارضی که دارند و نگرانی ها و ترسی که معمولا بیماران از آن ها دارند نیازمند حمایت می باشد. یک روانپزشک خوب راهی ارتباطی با بیمار برقرار می کند تا بیمار بتواند سوالات و نگرانی هایش را بپرسد. برخی داروهای روانپزشکی ممکن است روی اشتها یا وزن تاثیر داشته باشند. یک روانپزشک خوب کسی است که قبل از شروع دارو و در جلسات پیگیری وزن بیمار را پایش کند.

عدم مراجعه به جهت پیگیری در بیماران روانپزشکی زیاد است و دلایل مختلفی هم دارد. به عنوان مثال فرد با داروها عارضه پیدا کرده یا سنگینی انگ مراجعه به روانپزشک مانع مراجعه مجدد فرد می شود. یک روانپزشک خوب کسی است که بیمارانی را که برای پیگیری مراجعه نکردند دنبال کند یعنی خودش یا اعضای تیم درمانی اش با بیماران تماس برقرار کنند و انگیزه های عدم پیگیری را جویا شود.

یک روانپزشک خوب دغدغه های اجتماعی دارد. مشتاق به برگزاری کارگاه، سخنرانی و تماس با جامعه است. اگر علاقمند به این اتفاقات هستید از روانپزشکتان بخواهید. همیشه بهترین درمان، پیشگیری است. برای پیشگیری از بیماری های اعصاب و روان می بایست به مردم و پدر و مادرها آموزش داد تا در مواجهه با استرس و فرزندپروری بهتر عمل کنند تا شیوع و بروز بیماری های روانپزشکی پایین بیاید. یک روانپزشک خوب  کسی است که کارگاه ها، جلسات آموزشی، مطالب و سخنرانی را به صورت دوره ای در سطح جامعه و رسانه ها برگزار و منتشر کند تا از بروز بیماری ها پیشگیری به عمل آورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

زعفرانیه، خ مقدس اردبیلی، نبش فرخ، ساختمان فرخ، ط ۱، واحد ۱۰۱

موبایل: ۰۹۰۲۲۳۲۲۶۲۶

تلفن: ۲۲۱۸۶۴۰۸

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به دکتر علی کربلایی
می‌باشدتوسعه داده شده توسط مجتبی
انیسی

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.دکتر روانپزشک خوب پونک

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر زهرا یداللهی 

دکتر عباسعلی ناصحی 

دکتر محمدرضا ناجی پور 

دکتر منوچهر سرحدی 

دکتر علی زارعی 

دکتر محمدرضا شمس انصاری 

دکتر فیروزه رئیسی 

دکتر حمیرا فرج زاده 

دکتر محمد داوود هوشمند 

دکتر محمداسمعیل ساوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

بیمارستان محل کار

مطب 1

دکتر روانپزشک خوب پونک

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان شهید میرزا بابایی – روبروی پارکینگ شهروند – جنب داروخانه دکتر اکبری

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-4448****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

مطب 2

آدرس : تهران – شهرک غرب – پلی کلینیک تابان

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-2321****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

خوش آمدید ، مهمان ! [

ثبت نام |

ورود ] 

سوال پزشکی دارم؟

عضـو فعال

روانپزشک ، روانکاو و رواندرمانگر ( دارای بورد تخصصی اعصاب و روان از دانشگاه شهید بهشتی )دکتر روانپزشک خوب پونک

روانپزشک شمال تهران  ، روانپزشک در زعفرانیه ، روانشناس در زعفرانیه

خلاصه ای از رزومه تحصیلی و کاری دکتر علی کربلایی
• تحصیل دوران راهنمایی و دبیرستان در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (تیزهوشان).
• اخذ رتبه ۳۶ در کنکور سراسری سال ۱۳۷۸ پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه تهران.
• فارغ التحصیل از پزشکی عمومی در سال ۱۳۸۶
• اخذ بورد تخصصی اعصاب و روان (روانپزشکی) از دانشگاه شهیدبهشتی با رتبه برتر در سال ۱۳۹۳٫
• گذراندن دوره تکمیلی ۸ ماهه آلزایمر و تاسیس کلینیک حافظه زیر نظر استاد دکتر مریم نوروزیان.
• عضو فعال پروژه کشوری تاسیس کلینیک ها حافظه (MCI).
• عضو رسمی و فعال انجمن سردرد ایران و مدرک مدرسه بین المللی سردرد با تدریس اساتید فدراسیون اروپایی سردرد.
• گذراندن کارگاه CBT وسواس بزرگسالان زیر نظر دکتر امیرعباس کشاورز.
• گذراندن دوره درمان اختلالات جنسی (سکس- تراپی) زیر نظر دکتر ماهیار آذر.
• گذراندن دوره زوج درمانی در بیمارستان امام حسین.
• عضو فعال کمیته نوروسایکایتری انجمن روانپزشکان ایران
• ترجمه دو کتاب جهت متخصصین بنام “علائم در ذهن” و “سیناپس”
• تاُلیف یک کتاب جهت متخصصین بنام “آسکی در روانپزشکی”
• مدرس دانشگاه
• فعالیت در روزنامه شرق
• برگزاری گارگاه های مختلف فرزندپروری، ارتباط موثر و …
• کارشناس برنامه تلویزیونی “نسیم زندگی” از سال ۱۳۹۶٫
• عضو تیم سیاست گذاری گروه روان رادیو سلامت.

 

حیطه فعالیت تخصصی و فوق تخصصی:

– درمان دارویی و غیر دارویی سردرد
– اختلالات حافظه، انواع دمانس (شامل آلزایمر)
– اختلالات جنسی شامل اختلال میل جنسی، برانگیختگی و ارگاسم در خانمها و آقایان، اختلالات نعوط و انزال در آقایان، واژینیسموس، انحراف جنسی، خودارضایی
– زوج درمانی و مشکلات زندگی مشترک
– مشاوره پیش از ازدواج
– مشاوره طلاق
– روانکاوی همراه با نطارت (سوپرویژن) اساتید
– اختلالات روانی کودک و نوجوانان شامل اختلال یادگیری، شب ادراری، پیش فعالی و عدم تمرکز، اوتیسم، اضطراب
– اختلالات جسمی – روانی شامل سندرم روده تحریک پذیر، سندرم خستگی مزمن، ملال پیش قاعدگی
– ترک سیگار
– وسواس، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، خودکشی
– بازتوانی روانی بعد از سوگ و از دست دادن عزیزان
– مهارتهای فرزند پروری
– اختلالات خواب

روانپزشک زعفرانیه روانشناس در زعفرانیه روانپزشک شمال تهران

  

گزارش مشکل


نام (ضروری)


ایمیل(نمایش داده نمی شود) (ضروری)


وب سایت



با عرض پوزش آدرس پیدا نشد.

اگر از پروفایل دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

© ۱۳۹۹ بانک پزشکان – راهنمای پزشکی. کلیه حقوق محفوظ می باشد.

پزشکان تهران پزشکان مشهد پزشکان تبریز پزشکان مازندران پزشکان اصفهان پزشکان شیراز پزشکان اهواز پزشکان زنجان پزشکان کرج پزشکان اردبیل پزشکان شهرکرد پزشکان قزوین پزشکان سمنان پزشکان یــزد پزشکان کرمانشاه پزشکان گیلان پزشکان گلستان پزشکان لرستان پزشکان اراک پزشکان کردستان پزشکان قم پزشکان همدان پزشکان بوشهر پزشکان رشت پزشکان خراسان شمالی پزشکان خراسان جنوبی پزشکان زاهدان پزشکان ایلام پزشکان گرگان پزشکان بندر عباس پزشکان ایران پزشکان سنندج

موضوعات پرطرفدار

تغذیه و تناسب اندامآموزش پزشکیاخبار پزشکیپادکست پزشکان

درباره ما

شرایط و ضوابط سایتدعوت به همکاریدرباره بانک پزشکانتماس با ما

بخش پزشــکان

راهنمای عضویت پزشکانثبت اطلاعات پزشکانمالکیت پروفایل شماتبلیغات هدفمند شما

بخــش ها

پرسش و پاسخ پزشکیپزشکان ویژهویدیو پزشکانمقالات پزشکان

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!


۱۸ . طلیعه صبحدکتر روانشناس ،روانپزشکی و روانشناسیپونک، اشرفی اصفهانی، 35 متری مخبری، نرسیده به میدان عدل، روبروی نمایندگی کیا، پلاک 48، واحد 19Downloads-icon

دکتر روانپزشک خوب پونک
دکتر روانپزشک خوب پونک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *