دکتر روانپزشک در خیابان ظفر

 
helpkade
دکتر روانپزشک در خیابان ظفر
دکتر روانپزشک در خیابان ظفر

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

*** اصلا با مريض صحبت نميکنن وقت نميزارن و نهايت سنگين ترين دارو رو تجويز ميکنن

ب نظر من بهترين و دلسوز ترين روان پزشک دنيا دکتر موسوي هستن و من زندگي و آرامشي ک الان دارم ب ايشون مديونم دوستت دارم دکتر

من تمام شادي زندگي الانم رو مديون ايشون هستممن رو از يک ازدواج جهنمي نجات دادند و الان با يک مرد بسيار عالي ازدواج کردمتمام شادي و سعادت الانم رو مديونشون هستم خدا انشاالله هر چي مي خواهند بهشون بده من هميشه مديون ايشون خواهم بود مي گن خدا به وسيله اي به انسان ها خير مي رسونه و در اين دنيا من ايشون رو فرستاده اي از جانب خدا ديدم که من رو از اون زندگي جهنمي نجات دادند خيلي ازشون ممنونم خيلي هميشه دعاشون مي کنم از ته قلبمبه دلسوزي ايشون کسي رو نديدم انقدر براي من وقت گذاشتند دست گلشون درد نکنه دکتر روانپزشک در خیابان ظفر

بهترين دکتر روانپزشکي‌ که تا حالا ديدم. تشخيص و درمانشون واقعا درست بود و خيلي کمک کرد

دکتر فوق العاده اي هستن . با دقت و صادق

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

🖐 اگر به دکتر سید سجاد موسوی مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

دکتر روانپزشک در خیابان ظفر

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

روان پزشکی یک تخصص پزشکی است که شامل درمان اختلالات روانی است . روانپزشکان ، پزشكانی هستند كه بیمارانی را كه دارای مشكل سلامتی موقت یا مزمن روانی هستند را تشخیص و درمان می كنند .

بر خلاف باور عمومی ، روانپزشکان فقط افرادی را که “دیوانه” یا “بی عقل” نامیده می شوند ، را درمان نمی کنند . این یک تصور غلط و تحریف حقیقت است ، زیرا افرادی که از وهم و خیال رنج می برند ، فقط بخش کوچکی از بیماران روانپزشکی را تشکیل می دهند . در واقع ، بسیاری از افراد دارای شرایط مرزی یا موقت روانپزشکی هستند که ممکن است به طور موثر درمان شوند ، و در نتیجه بهبود کامل بیمار میسر شود .

 

1. اگر چه مشکل اصلی در مغز است ، اما برخلاف متخصصان مغز و اعصاب ، روانپزشکان به اختلالات ساختاری مانند صرع ، عوارض سکته مغزی یا سرطان مغز نمی پردازند . با این حال ، این اختلالات همچنین ممکن است علائم روانپزشکی و تغییرات روانی در برخی از بیماران را به دنبال داشته باشد ، که مستلزم توانایی تشخیص و درمان مناسب است .

2. روانپزشکان نیاز به درک بسیار خوبی از روانشناسی اولیه دارند و باید مهارتهای روان درمانی را برای تأثیر بر اختلال بیمار با داروهای کمتری داشته باشند . در واقع ، بسیاری از اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی ، اضطراب و ترس های خاص ممکن است به طور موثر از طریق روان درمانی درمان شوند . دارو در روانپزشکی تنها زمانی استفاده می شود که مشاوره و درمان نتواند نتایج قابل توجهی ایجاد کند .

3. روانپزشکان انواع مختلفی از اختلالات روانی را که علائم خفیف و ملایم و شدید و مزمن دارند ، درمان می کنند . به عنوان مثال ، افسردگی ، که یک اختلال روانی است که احساس غم و ناراحتی شدید و عدم انگیزه را شامل می شود ، می تواند به طور موثر از طریق روان درمانی درمان شود و در همه موارد دارو مورد نیاز نیست.

 

بهترین روانپزشک در تهران |  روانپزشک خوب در تهران 

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد. طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر روانپزشک در خیابان ظفر

هزینه اقتصادی

من دکتر علی شریفی، رئیس انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران و متخصص اعصاب و روان هستم. هم اکنون در کنار کادر متخصص و با سابقه ی مرکز مشاوره ظفر-ستوده اعم از روان شناس، روانسنج و مشاور خدمات خود را در زمینه ی درمان بیماری های اعصاب و روان به مراجعین این مرکز ارائه می کنم.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر روانپزشک در خیابان ظفر
دکتر روانپزشک در خیابان ظفر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *