دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه

 
helpkade
دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه
دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

سمیه گراوندی 

دکتر مهناز کبودی 

فاطمه قاسمی فر 

کاروان رستمی 

دکتر فرهاد محمدی 

دکتر مختار عارفی 

دکتر پریسا یاسمی نژاد 

دکتر خداداد مومنی 

سعید کماسی 

دکتر بهروز فرید مرندی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

کلید واژه ها:
مداخله روان شناختی جامع نگر افسردگی اضطراب استرس ناباروری لقاح خارج رحمی

کلید واژه ها:
اختلال شخصیت زندان همه گیرشناسی قاچاق موادمخدر

دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه

محیط

مهارت پرسنل

احترام و طرز برخورد

وقت شناسی

خدمات

دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه

هزینه اقتصادی

مرکز مشاوره و روان شناسی دکتر حسینی با مدیریت خانم دکتر فخرالسادات حسینی و با مجوز رسمی از طرف سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور آماده ی خدمت رسانی به شما هموطنان در حوزه های مختلف مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان و… می باشد. همچنین در این مرکز انواع تست های روانشناختی اجرا می شود و کارگاه های آموزشی ویژه ی عموم و متخصصین برگزار می گردد. جهت ارتباط با ما و بهره مندی از خدمات تیم متخصص و با تجربه ی ما با شماره ی قید شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید. هدف ما ارائه ی خدمات مفید و مؤثر در محیطی صمیمی و آرام، جهت ارتقا سطح سلامت روح و روان شما عزیزان می باشد.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

 

 

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران است

 سال «جهش تولید» 


نسخه الکترونیکی کتاب طرح طبقه بندی مشاغلDownloads-icon

منیر سادات حسینی کارشناس روانشناسی بالینی,کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی و پذیرفته شده در آزمون دکتری سال 97 در رشته روانشناسی تربیتی,مددکار سازمان بهزیستی در استان قم و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر,افتخار کار با کودک به عنوان مربی پیش دبستان از سال 1379 تا 1387 در مهد کودک فرشید و شاهین ‌در منطقه بلوار فردوس , مدرس آموزش های خانواده, همکاری با معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در برپایی جلسات آموزش خانواده و آموزش حقوق شهروندی و مسائل اجتماعی در سرای محله های بلوار فردوس, جنت آباد شمالی, شاهین شمالی, فرهنگسرای نور و مدارس دولتی.مدرس آموزش خانواده در مسجد الزهرا و مسجد علی ابن ابیطالب و برپایی همایش هم اندیشی,مفسران‌ مذهبی …و روان‌شناسی کودک در مسجد علی ابن‌ ابیطالب با حضور جمعیت بانوان‌‌‌ منطقه. مدرس دوره های آموزش خانواده و تحکیم بنیان خانواده در منطقه شمیرانات و دریافت تقدیر نامه از فرماندار شمیرانات در مهرماه 98. مشاور و مدرس مهارت های زندگی با رویکرد تئوری انتخاب و روان‌ شناسی مثبت نگر در دبستان خاتم.فعال اجتماعی در حوزه ی کار با کودکان کار با همکاری استاد خانم‌ دکتر روشن استاد دانشگاه تهران مرکز در پروژه قصه خوانی و ایجاد حس همدلی با کودکان کار واقع در مترو در سال 96.عضو انجمن‌روان‌شناسان ایران, عضو انجمن‌ روان‌ شناسی تربیتی, معلم‌ درس تفکر و پژوهش در پایه ششم, مدرس مهارت های زندگی از پایه اول تا ششم,در دبستان خاتم‌به مدت 8 سال, مدرس کتاب راندن ‌در جاده ی زندگی برای کلاس سبک ‌زندگی در پایه ششم در سال97-98 برای اولین بار در ایران. برای آشنایی نوجوانان‌ با ماشین‌ رفتار خود و رسیدن به حس مسئولیت پذیری بیشتر, پذیرش واقعیت, داشتن حق انتخاب و اختیار در اعمال و‌رفتارهای خود, کمک به خودآگاهی و انتخاب های درست و کارآمد برای رضایت مندی و شادکامی بیشتر در زندگی.,روان‌شناس و مشاور آموزش خانواده, مدرس مهارت های زندگی,زوج درمانگر با رویکرد تئوری انتخاب و تفسیر نقاشی خانواده برای تشخیص اختلالات رفتاری کودک‌ و نوجوان,دانش آموخته دوره چهار موسسه بین‌المللی گلسر (تئوری انتخاب )

من علاقه زیادی به فعالیت های اجتماعی_ سیاسی_فرهنگی دارم. حامی حیوانات و دوستدار طبیعت هستم.در کارهای خیرخواهانه برای کودکان کار و بی سرپرست مشتاقانه در خدمتم. سفر و گردشگری رو دوست دارم. از هیچ فرصتی برای یادگیری و پیشرفت نمیگذرم

دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه
دکتر منیره حسینی روانشناس کرمانشاه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *