دکتر نظری روانشناس شهرکرد

 
helpkade
دکتر نظری روانشناس شهرکرد
دکتر نظری روانشناس شهرکرد

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شهرکرد کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در شهرکرد برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در شهرکرد عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شهرکرد می باشد. 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی شهرکرد آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی شهرکرد

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی شهرکرد

دکتر نظری روانشناس شهرکرد

مرکز مشاوره روانشناسی امید

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی امید: شهرکرد- خیابان کاشانی – نبش میدان آیت الله دهکردی (دانشگاه) ساختمان کهکشان، طبقه اول

مرکز مشاوره روانشناسی غلامرضا رئیسی

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی غلامرضا رئیسی: شهركرد، ميدان ارتش، جنب اداره ي آموزش پرورش ناحيه

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی شهرکرد می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در شهرکرد ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در شهرکرد مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در شهرکرد باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره شهرکرد به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم شهرکرد اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه های مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی شهرکرد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

 

مرکز مشاوره ی زندگی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری را خدمت ایشان و خانواده‌ی محترمشان تسلیت عرض نموده و صبر جزیل  ‎برای ایشان آرزومند است.

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های تخصصی 

جهت دریافت اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.لینک سامانه پیامکی اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگیدکتر نظری روانشناس شهرکرد

 

 

 

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های ویژه عموم

جهت دریافت اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.لینک سامانه پیامکی اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی

بسمه تعالی

اطلاعات شخصی:

نام: محمدعلی

نام خانوادگی: نظری

تاریخ تولد: 1 / 5 / 1352

محل تولد: هیدج- زنجان

آدرس ایمیل: nazaripsycho@yahoo.com

تاریخچه تحصیلی:

1387 – 1382: دکتری تخصصی علوم اعصاب (نوروساینس) از دانشگاه پیکاردی ژول ورن (آمین، فرانسه).  عنوان رساله:

      ویژگی­های الکتروانسفالوگرافیک کودکان دارای نقص توجه و بیش­فعالی و ارزیابی اثر نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی.

1377 – 1374: کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (تهران).

1374 – 1371: کارشناسی روانشناسی بالینی، دانشگاه تهران (تهران).

کارگاه­ها و دوره­های گذرانده شده:

دی 1390: الکتروانسفالوگرافی کمی (QEEG ) و پتانسیل­های وابسته به رویداد (ERP )؛ مدرس کارگاه: پروفسور یوری دی کروپوتف (Prof Jury D. Kropotov ) عضو آکادمی علوم روسیه، انستیتو مغز انسان در سن­پترزبورگ، محل برگزاری: تهران.

تیر 1385: پتانسل­های وابسته به رویداد، دکتر دبتیس (Dr. Debatisse ) در بخش نوروفیزیولوژی جراحی مغز و اعصاب، بیمارستان لوزان، سوئیس. دکتر نظری روانشناس شهرکرد

20 –  18 خرداد 1384: نوروفیزیولوژی بالینی، بخش نورولوژی بیمارستان نانسی فرانسه.

8 – 4 اسفند 1383: نوروفیدبک و الکتروانسفالوگرافی کمی (QEEG )، بنیاد بیوفیدبک اروپا (BFE ) (هسلت، بلژیک).

مشاغل و تجربيات حرفه­ای:

استادیار دانشگاه تبریز (از سال 1387 تا کنون)

رئیس شورای اجرایی انجمن روانشناسی شعبه آذربایجان شرقی (از سال 1390 تا کنون)

مسئول آزمایشگاه نوروساینس دانشگاه تبریز (از سال 1387 تا کنون)

مدرس و مربی بنیاد بیوفیدبک اروپا (BFE ) در خاورمیانه (از سال 1389 تا کنون)

مربی گروه روانشناسی بالینی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (ازسال 1378 تا سال 1382)

سرپرست دوره­های آموزشی ضمن خدمت کارکنان در سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور (ازسال 1378 تا سال 1382)

روانشناس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران (از سال 1375 تا سال 1381)

دروس ارائه کرده:

کارشناسی: روانشناسی تجربی، روانشناسی فیزیولوژیک، احساس و ادراک، مقدمه ای بر نوروسایکولوژی

کارشناسی ارشد: روانشناسی تجربی، نوروسایکولوژی بالینی کودک

دکتری: علوم اعصاب، یادگیری، حافظه و زبان

به عنوان مدرس در کارگاه­های ذیل:

11 – 9 آذر 1390: دوره نوروفیدبک عمومی، انجمن روانپزشکی مازندران، ساری.

27 – 25 آبان 1390: پتانسیل­های وابسته به رویداد (ERP )، موسسه مطالعات علوم شناختی، تهران.

6 – 4 آبان 1390: مقدمه­ای بر نوروفیدبک، مرکز نوروفیدبک کاربردی، علوم اعصاب و رفتار دانشگاه فردوسی مشهد.

22 – 20 آذر 1390: دوره نوروفیدبک عمومی ، انجمن روانپزشکی خوزستان، اهواز.

21 – 19 مرداد 1390: پتانسیل­های وابسته به رویداد (ERP )، مرکز تحقیقات علوم اعصاب کرمان، کرمان.

23 – 21 تیر 1390: الکتروانسفالوگرافی کمی (QEEG )، موسسه مطالعات علوم شناختی، تهران.

5 – 4 خرداد 1390: دوره نوروفیدبک عمومی، انجمن روانشناسی ایران، تهران.

30 – 28 اردیبهشت 1390: دوره نوروفیدبک عمومی، دانشگاه تهران، تهران.

پایان­نامه­های راهنمایی شده (کارشناسی ارشد):

طاهره ملک زاده: اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر بهبودی لکنت: مطالعه مقدماتی، دانشگاه تبریز.

محمدمهدی میرلو: مقایسه تاثیر محرک­های دارای بار هیجانی متفاوت بر ادراک زمان کودکان دارای اختلال کاستی توجه  بیش­فعالی، دانشگاه تبریز.

رضوان محمدآقازاده:  ساخت و اعتباریابی مقدماتی نسخه­ی رایانه­ای آزمون عملکرد مداوم، پژوهشکده علوم شناختی.

سایرا لطفی: تاثیر القای خلق بر سوگیری حافظه صریح با توجه به سیستم‏های مغزی – رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز.

شيوا تقی زاده کلجاهی: تاثیر نوروفیدبک بر علائم نارسا خوانی در کودکان مبتلا به نارساخوانی : با تاکید بر فرضیه نقص دوگانه، دانشگاه تبریز.

الناز موسی­نژاد جدی: اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کارکردهای عصبی – روانشناختی کودکان مبتلا به اختلال خواندن، دانشگاه تبریز.

فریبا خیاطی: تهیه و مقایسه واژگان فارسی دارای بار هیجانی شاد و غمگین و خنثی بر اساس ابعاد خوشایندی / ناخوشایندی، انگیختگی، SCL ، HRV ، دانشگاه تبریز.

رساله­های راهنمایی شده (دکتری تخصصی):

مهتا اسكندرنژاد: اثرات الكتروآنسفالوگرافيك و رفتاري تمرين نروفيدبك برروي تيروكمان كاران مبتدي، دانشگاه شهید بهشتی.

یوسف مقدس تبریزی: تصویرسازی ذهنی حرکت در بیماران مولتیپل اسکلروزیس: از لحاظ خصوصیات پتانسیل وابسته به رویداد (ERP ) هنگام چرخش ذهنی، مركز تحقیقات علوم اعصاب، دانشگاه علوم پزشكی كرمان.

طرح­های تحقیقاتی:

تغییرات الکتروانسفالوگرافیک و نوروپسیکولوژیک افزایش توان آلفا با استفاده از نوروفیدبک و مقایسه آن با نوروفیدبک ساختگی، محل اجرا: دانشگاه تبریز.

تالیف کتاب

به زبان انگلیسی:

Nazari, M.A. (2012). EEG findings in ADHD and the application of EEG biofeedback in treatment of ADHD. Norvilitis, J.M (ed.). Current Directions in ADHD and Its Treatment, InTech: Croatia.

به زبان فارسی:

نظری، محمدعلی. (1381). روش­های اصلاح و تغییر رفتار کودکان، تهران: انتشارات ارجمند.

نظری، محمدعلی. (1381). روان­شناسی عمومی. تهران: انتشارات پوران پژوهش.

مقالات در ژورنال­های بین­المللی:

Nazari, M.A.,  Berquin, P., Missonnier, P., Aarabi, A., Debatisse, D., de Broca, A. & Wallois, F. (2010). Visual sensory processing deficit in occipital region in children with ADHD as revealed by event-related potentials during cued continuous performance test. (Neurophisiologie Clinique/ Clinical Neurophysiology, 40).

Nazari, M.A., Querne, L., de Broca, A., & Berquin, P. (2011). Effectiveness of EEG biofeedback as compared with Methylphenidate in the treatment of attention-deficit/hyperactivity disorder: A clinical outcome study. (Neuroscience & Medicine, vol. 2, No. 2).

Nazari, M.A., Aarabi, A., Wallois, F.  & Berquin, P. (2011). Dynamic changes in quantitative electroencephalogram during continuous performance test in children with attention-deficit/hyperactivity disorder (International Journal of Psychophysiology, vol. 81 No. 3).

Bayrami, M., Hashemi, T., Bonyadi, M.,  Ayromlou, H., Nazari, M.A. and Tabatabaei, S.M. Apolipoprotein E Gene Polymorphism in Alzheimer Patients in Northwest of Iran. Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 5(9): 1729-1733, 2011.

Nazari, M.A., Mosanezhad, E., Hashemi, T.  & Jahan, A. (2012). The effectiveness of neurofeedback training on EEG-coherence and neuropsychological functions in children with reading disability. Clinical EEG and Neuroscience, 43(4), 315-322.

Yousef Moghadas Tabrizi , Shahrzad Mazhari, Mohammad Ali Nazari, Naser Zangiabadi,  Vahid Sheibani, Sahar Azarang. (Under review). Compromised Motor Imagery in Individuals with Early Stage Multiple Sclerosis: An ERP Study.

Yousef Moghadas Tabrizi , Shahrzad Mazhari, Mohammad Ali Nazari, Naser Zangiabadi,  Vahid Sheibani. (Under review). Abnormalities of Motor Imagery and Its Relation with Depressive Symptoms in the Early Stage of Relapsing-Remitting Multiple Sclerosis.

Mohammadzadeh, H., Nazari, M.A. (under review). The Effect of Neurofeedback Training on Dynamic Balance.    Journal of Sport Rehabilitation.

Maryam Taghavi Jeloudar, Mohammad Ali Nazari, Hamid Poursharifi, Hasan Shahrokhi. (Submitted). The Effect of Computer Games on Arousal in Children With Attention/Deficit Hyperactivity Disorder. Journal of clinical neuroscience.

Malekzadeh, T., Nazari, M.A., Jahan, A. (Submitted). The Effect of Training Distinct Neurofeedback Protocols on the Improvement of Stuttering: A Preliminary Study. Journal of Fluency Disorders.

Mojtaba Soltanlou, Mohammad Ali Nazari, Parvin Nemati, Simon Grondin (submitted). Explicit and Implicit Timing of Short Durations; Using the Same Method.

Mohamad Ali Nazari, Mojtaba Soltanlou, Parvin Nemati (submitted). Time Prediction; A new design to understand subjective time.

مقالات در مجلات داخلی به زبان انگلیسی:

Mosanezhad, E., Nazari, M.A. The effectiveness of EEG-biofeedback on attentiveness, working memory and Quantitative Electroencephalography on reading disorder. Accepted in Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences (IJPBS).

Nazari, M.A., Wallois, F. Aarabi, A., Nosratabadi, M., Berquin, P. P300 Component Modulation During a Go/Nogo Task in Healthy Children (Basic and Clinical Neuroscience, 2, 2010).

Vahedi, Sh., Nazari, M.A., Bakhshipoor, A. Factor structure of the relational and overt aggression questionnaire (ROAQ) in an Iranian sample. (Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences (IJPBS), Volume 4, Number 1, 2010: 30-37).

Mohammadkhni, P.; Mohammadi, M. R.; Nazari, M. A.; Salavati, M. A.; and Razzaghi, O.M. (2003). Development, validation and reliability of child abuse self report scale (CASRS) in Iranian student. Medical Journal of the Islamic Republic of Iran. Vol 17 (1).

مقالات در مجلات داخلی به زبان فارسی:

نظری، م. ع.، لطفی، س.، حسینی­نسب، د. (1389). تاثیر القای خلق بر سوگیری حافظه­ی آشکار با توجه به سیستم­های مغزی – رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت. فصلنامه پژوهش­های نوین روانشناختی، (5)20، 211 – 187.

نظری، م. ع.، پولادی، ف.، شکاری خانیانی، ل.، سلیمانی، ف.، صدیق مستحکم، ز.، شاملی، ر. (1390). واکنش­های هیجانی به دستگاه­های موسیقی ایرانی. فصلنامه پژوهش­های نوین روانشناختی، (6)21، 189 – 165.

بیرامی، م.، عندلیب کورایم، م.، نظری، م. ع. (1390). بررسی تغییرات الکتروانسفالوگرافیک نیمکره­های مغز در هم­نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا. فصلنامه پژوهش­های نوین روانشناختی، (6)22، 18 – 1.

نظری، م. ع.، اسکندرنژاد، م.، عبدلی، ب.، واعظ موسوی، م. ک. (1390) تاثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگی­های الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیر و کمان. فصلنامه پژوهش­های نوین روانشناختی، (6)22، 142 – 121.

باباپور خیرالدین، ج . ، نظری، م. ع.، رشیدزاده، ل. (1390). اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی. فصلنامه پژوهش­های نوین روانشناختی.

نظری، م. ع.، میرلو، م. م.، اسدزاده، س. (1390). خطای ادراک زمان در پردازش واژه­های فارسی دارای بار هیجانی. فصلنامه تازه­های علوم شناختی، (4)13، 48-37.

نظری، م. ع.، رستمی، م. (1390). اثر متفاوت تصاویر عاطفی بر واکنش­های هیجانی افراد با ویژگی سیستم فعال­ساز/ بازداری رفتاری. فصلنامه پژوهش­های کاربردی روانشناختی، (2)2، 104-90.

بیرامی، م.، نظری، م. ع.، عندلیب کورایم، م. (1390). بررسی میزان هم نوسانی الگوهای امواج مغزی باند تتا در تفکر همگرا و تفکر واگرا. فصلنامه تازه­های علوم شناختی، (2)13، 8-1.

نريماني، م.، رجبی، س.، ابوالقاسمی، ع.، نظری، م. ع.، زاهد، ز. (1390). بررسی اثربخشی نوروفیدبک در اصلاح دامنه امواج مغزی و میزان توجه دانش­آموزان مبتلا به نارساخوانی. پژوهش­های روانشناسی بالینی و مشاوره، 2(1)، 24-5.

فرشچی، ف.، اکبرفهیمی، م.، نظری، م. ع. (1390). بررسی تاثیر نوروفیدبک و کاردرمانی بر عملکرد حرکتی بیماران سکته مغزی مزمن. توانبخشی نوین، (4)5، 49-42.

رستمی، م. نظری، م. ع.، گروسی فرشی، م. ت. (1391). تاثير القاي خلق بر الگوي فعاليت مغزي با توجه به سيستم هاي مغزي- رفتاري. مجله پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تبريز، (2)34، 52.

نظری، م. ع.، جهان، ع.، مقدم سلیمی، م. (1391). لکنت و رسش مغزی. پژوهش در علوم توانبخشی، (4)8، 10-1.

فخاری، ع.، رستمی، م.، نظری، م. ع.، گروسی فرشی، م. ت. (1391). اثر خلق القا شده بر ناقرینگی ناحیه پیشانی مغز در افراد با سیستمهای فعال ساز و بازدارنده رفتاری. تحقیقات علوم رفتاری، (1)10، 9-1.

نظری، م. ع.، نبی­زاده چیانه، ق.، واحدی، ش.، رستمی، م. (زیر چاپ). بررسی اعتبار و روایی آزمون خودارزیابی تصاویر آدمک. فصلنامه پژوهش در سلامت روا­ن­شناختی.

ندا صادقی نائینی پور، محمد علی نظری، مهدی علیزاده زارعی، محمد کمالی. (زیر چاپ). تاثیر آموزش نوروفیدبک بر نوار مغزی و عملکرد تعادلی کودکان مبتلا به اختلال خواندن. مجله توانبخشی نوین.

نظری، م. ع.، میرلو، م. م.، سلطانلو، م.، رضایی، م.، روشنی، ع.، اسدزاده، س. (زیر چاپ). طراحی و ساخت آزمون رایانه­ای برای اندازه­گیری آستانه افتراقی زمان، فصلنامه تازه­های علوم شناختی.

میرلو، م. م.، نظری، م. ع.، اسدزاده، س. (زیر چاپ). نوروفلسفه از آغاز تا به امروز. پژوهش­های فلسفی.

نظری، م. ع.، خیاطی، ف.، پورشریفی، ح.، حکیمی، م.، شجاعی، ز. (تحت بررسی).  تهیه هنجار مقدماتی بار هیجانی واژگان فارسی.

مقالات ارائه شده در کنفرانس­های بین­المللی:

Nazari, M. A.; Aarabi, A.; Wallois, F; Berquin, P. Electroencephalographic characteristic of children with attention-deficit/Hyperactivity disorder. 1st Annual World Congress of NeuroTalk, June 25-28, 2010, in Singapore.

Nazari, M. A.; Berquin, P.; Missonnier, P.; Aarabi, A.; Broca,A.; Wallois, F. Early visual processing deficit in children with ADHD: An event-related potential study. Third International Conference of Cognitive Science. 3-5 March 2009 in Tehran, Iran.

Berquin, P., Querne, L., Nazari, M.A., de Broca, A., & Boucart, M. (2007). Prediction of response to methylphenidate in children with Attention Deficite Hyperactivity Disorder with a short visuospatial choice task. 39th International Danube Symposium, Wurburg (Germany), 2-5 June. Journal of Neural Transmission, 114 (7).

Querne, L., Nazari, M.A., de Broca, A., Boucart, M. & Berquin, P.,  (2007). Attention Deficite Hyperactivity Disorder: Distinct abnormal distributions of response time evidenced in Inattentive, Compined and Hyperactive/Imponsive subtypes.  39th International Danube Symposium, Wurburg (Germany), 2-5 June.

Querne, L., Nazari, M.A., de Broca, A., Boucart, M. & Berquin, P., (accepté). Trouble Déficitaire d’Attention avec ou sans Hyperactivité (TDAH) : distribution anormale des temps de réponse dans les sous-types hyperactifs/impulsif, inattentif et mixte. Congrès de SOCIETE DE NEUROPSYCHOLOGIE DE LANGUE FRANCAISE. Amiens, 23-24 Mai 2008.

Mohammadi, M. R.; Mohammadkhani, P.; Nazari. M. A.; Salavati. M. .Self Report of Psychological Problems in Abused Children in Iran. XII world Congress of Psychiatry. 24-29 August 2002 in Yokohama, Japan.

Mohammadkhani, P.; Salavati, M.; Nazari. M. A. Development, validation, and reliability of Child Abused Scale. XII world Congress of Psychiatry. 24-29 August, 2002 in Yokohama, .Japan.

Mohammadi, M. R.; Mohammadkhani, P.; Salavati, M.; Nazari. M. A. Normalization of traumatic symptoms checklist for children (TSCC) in Iran. World Congress of Psychiatry. 24-29 August, 2002 in Yokohama, .Japan.

Mohammadkhani, P.; Mohammadi, M. R.; Salavati, M.; Nazari M. A. Life Quality and general Health in Parents of Abused Children. Xth European Conference on Developmental Psychology. 22-26 August 200I in Uppsala, Sweden.

Mohammadkhani, P.; Mohammadi, M. R.; Salavati, M.; Nazari. M. A. Prevalence, different forms of child abuse and maltreatment. Xth European Conference on Psychological Assessment. Uppsala, Sweden, 22-26 August, 2001.

Nazari, M. A.; Ahmadlou, M.; Wallois, F. Effects of Continuous Performance Task on EEG Synchronization. 15th Congress of the European Federation of Neurological Societies, Budapest, Hungary, September 10-13, 2011.

Nazari, M. A.; Mirloo, M. M.; Asadzadeh, S. Neuroplasticity and treating children with attention deficit/ hyperactivity disorder, 1th international and 12th Iranian congress of pediatric neurology, Zanjan, Iran, August 29-31, 2012.

Mosanezhad, E.; Nazari, M. A.; Jahan, A. Reading improvements and normalization of the EEG in reading disabled children following neurofeedback, 1th international and 12th Iranian congress of pediatric neurology, Zanjan, Iran, August 29-31, 2012.

مقالات ارائه شده در کنفرانس­های ملی:

Nazari, M. A. Working memory and EEG changes following Neurofeedback training in reading disabled children. Basic and Clinical Neuroscience Congress, Tehran, Iran, November 7-9, 2012.

Nazari, M. A.; Taghizadeh, S.; Jahan, A. Which is impaired in ADHD: early stage or late stage information processing. Basic and Clinical Neuroscience Congress, Tehran, Iran, November 7-9, 2012.

Nazari, M. A.; Mirloo, M. M.; Soltanlou, M.; Rezaei, M.; Bakhshipoor Rodsari, A. Time perception: time discrimination test as a dual task, Basic and Clinical Neuroscience Congress, Tehran, Iran, November 7-9, 2012.

Nazari, M. A.; Berquin, P. Effect of electrical activity feedback on cognition. 17th Iranian Conference on Biomedical Engineering (ICBME), 3-4 November, 2010, in Isfahan. Indexed in IEEE Xplore.

Nazari, M. A.; Ahmadlou, M.; Wallois, F. Effect of cognitive task on delta and beta EEG synchrinization. 17th Iranian Conference on Biomedical Engineering (ICBME), 3-4 November, 2010, in Isfahan. Indexed in IEEE Xplore.

نظری، م. ع. اثرات رفتاری و نوروسایکولوژیک نوروفیدبک در مقایسه با فنیل فینیدات در درمان اختلال نقص توجه و بیش­فعالی، دومین کنگره ملی پژوهش­های روانشناسی بالینی، 29 بهمن لغایت 1 اسفند 1387، تهران.

نظری، م. ع.، اعرابی، ا.، برکن، پ.، ولوآ، ف. تغییرات زمانی و توپوگرافیک موج P300 در حین تکلیف شناختی: نتایج مقدماتی، دومین کنگره ملی انجمن روانشناسی ایران، 19 لغایت 21 اردیبهشت 1385، تهران.

نظری، م. ع.، رضایی، م.، رمضان­پور، ا. تهیه و اعتباریابی آزمون تشخیص دیسلکسیا: یک آزمون غربال­گری، اولین کنگره ملی انجمن روانشناسی ایران، 30 شهریور لغایت 1 مهر 1377، تهران.

میرلو، م. م.؛ نظری، م. ع. نوروپسیکولوژی ادراک زمان در کودکان دارای نقص توجه – بیش­فعالی. پنجمین سمپوزیوم نوروپسیکولوزی ایران، 22 لغایت 24 آذرماه 1390، تهران: مجتمع دانشگاهی ولیعصر.

رضائی­پور، ی.؛ نظری، م. ع. بررسی تاثیرات نوروپسیکولوژیک بازی­های رایانه­ای. پنجمین سمپوزیوم نوروپسیکولوزی ایران، 22 لغایت 24 آذرماه 1390، تهران: مجتمع دانشگاهی ولیعصر.

نظری، م. ع.، محمدآقازاده، ر.، پورشریفی، ح. ساخت و اعتباریابی مقدماتی نسخه­ی رایانه­ای آزمون عملکرد مداوم. پنجمین سمپوزیوم نوروپسیکولوزی ایران، 22 لغایت 24 آذرماه 1390، تهران: مجتمع دانشگاهی ولیعصر.

رستمی، م.؛  نظری، م. ع. سیستم­های مغزی – رفتاری، جنسیت و دست برتری، 11 و 12 اسفندماه 1389، سومین کنگره انجمن روانشناسی ایران، تهران: دانشگاه شهید بهشتی.

نظری، م. ع.، لطفی، س. تاثیر القای خلق بر سوگیری حافظه صریح با توجه به سیستم­های مغزی- رفتاری. سومین کنگره انجمن روانشناسی ایران، 11 و 12 اسفندماه 1389، تهران: دانشگاه شهید بهشتی.

طراحی سایت و سئو

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره شهرکرد ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در شهرکرد هستید از لیست زیر استفاده کنید.

محل تبلیغ کلینیک شما!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۸۹۹۹۹۲۴۵ تماس بگیرید.

مرکز مشاوره تبسم

آدرس :

دکتر نظری روانشناس شهرکرد

خیابان سعدی، حدفاصل چهارراه فصیحی و چهارراه سعدی، نرسیده به کلانتری ۱۱، نبش کوچه ۴۷، ساختمان گلشن، طبقه سوم

تلفن پذیرش :

۳۲۲۵۴۸۴۸

مهر

آدرس :

۱۲محرم جنوبی-ساختمان پزشکان طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۲۲۶۲۴۱۲

امید

آدرس :

خیابان کاشانی – نبش میدان آیت الله دهکردی (دانشگاه) ساختمان کهکشان، طبقه اول

تلفن پذیرش :

۳۲۲۶۳۲۹۵

فروزان شاه قلی

مشاوره خانواده و ازدواج

آدرس :

حد فاصل میدان چهارمحال و میدان معلم ، روبروی پارک لاله ، بلوار آزادی، کوچه ۴ آپادانا

تلفن پذیرش :

۰۳۸۳۳۳۵۲۰۵۲

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان شهرکرد را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره شهرکرد می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در شهرکرد هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شهرکرد و یا بهترین دکتر روانشناس چهار محال و بختیاری مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در شهرکرد و یا روانشناس کودک در شهرکرد و یا مرکز مشاوره خانواده در چهار محال و بختیاری هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر نظری روانشناس شهرکرد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

فروزان شاه قلی 

دکتر کمال صولتی دهکردی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

مطب 1

آدرس : تهران – خیابان انقلاب اسلامی – دروازه دولت – خیابان خاقانی – نبش کوچه شهید محمد بوربور – پلاک 40 – پردیس بین‌الملل دانشگاه خوارزمیدکتر نظری روانشناس شهرکرد

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-8834****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

loading…

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

نوبت دهی مراکز روانشناسی شهرکرد – روانشناس خوب در شهرکرد – بهترین روانشناس شهرکرد – بهترین مراکز روانشناسی شهرکرد – زوج درمانی در شهرکرد – دکتر روانکاوی در شهرکرد – دکتر اختلال میل جنسی در شهرکرد – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در شهرکرد – زوج درمانگر خوب در شهرکرد – روانشناس عالی در شهرکرد – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

متاسفانه موردی یافت نشد

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره امید شهرکرد در سال 1387به منظور ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به جامعه، تحت نظارت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران تأسیس گردید
مشاوره ، فعالیتهای تخصصی ، یاورانه ، حضوری ، هدفدار و عاطفی بین مراجع و مشاور است. مشاور یا روانشناس فردی است که در برقراری رابطه­ ی حسنه و حل مشکلات روانشناختی، تخصص دارد و به مراجع کمک می کند تا در یک جو سرشار از تفاهم و همدلی ، آزادانه و صادقانه به طرح مشکلش  پردازد و پس از تجزیه و تحلیل و خود شناسی بهتر و عمیق تر با کمک او تصمیم مناسبی بگیرد و در نهایت به حل مشکلش  بپردازد. مشاور یا روان درمانگر با استفاده از تکنیکها و روشهای شناخته شده علمی در راه شناخت و کشف احساسات و مواضع ناکار آمد برای برنامه ریزی تغییر آن افکار، گام بر می دارد که این تکنیکها و روشها در مورد هر فرد و مشکل خاص ویژگیهای خاصی دارد.
  هدف اصلی ما از ساخت این سایت، بالا بردن آگاهی و اطلاع رسانی در جهت ارتقاء سطح بهداشت روانی است.  هدف آن ایجاد سلامت روان به وسیله پیشگیری از ابتلاء به بیماری روانی، کنترل عوامل موثر در بروز بیماریهای روانی، تشخیص زودرس بیماریهای روانی، پیشگیری از عوارض ناشی از برگشت بیماریهای روانی و ایجاد محیط سالم برای برقراری روابط صحیح انسانی است. بنابراین بهداشت روانی علمی است برای بهزیستی، رفاه اجتماعی و سازش منطقی با پیش آمدهای زندگی جامعه امروز و فردا .

%PDF-1.5
%
1 0 obj
>>>
endobj
2 0 obj
>
endobj
3 0 obj
>/ExtGState>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/Annots[ 43 0 R 44 0 R 45 0 R 46 0 R] /MediaBox[ 0 0 595.2 841.92] /Contents 4 0 R/Group>/Tabs/S/StructParents 0>>
endobj
4 0 obj
>
stream
x}m$wk.%ߙζθ},iϒd2bzg4ŌO_}ݻw_%?}_?}~WR˿[/?>Nw/##һn1#w|Yτ)ML}ߓ}r^.㟿ea̠v0LD:%WϏd1eO%l”쯵!~|a͖EZGkʓ7 nG@z^262;RGw@FMwռMWJ-[$J^w|dH
C.gP7[ߒO}++;3rGՙ;)ϊO~ş Fw e4O4y.
Yo9ebqoVъ3NqXyvFnMJ4E=ɹr-,2
vo
L,̹Ʀq)NUw);[>33-Θ&+`㞢,ew+ޒ)X

تهران
اصفهان
شیراز
مشهد
تبریز
قم
کرمان
کرج
اردبیل
اهواز
اراک
ایلام
قزوین
کرمانشاه
همدان
یزد
ارومیه
بوشهر
بجنورد
زنجان
سمنان
زاهدان
سنندج
یاسوج
گرگان
رشت
ساری

دکتر نظری روانشناس شهرکرد
دکتر نظری روانشناس شهرکرد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *