رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

 
helpkade
رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد
رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادرشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادرشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادرشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا ۹۰ سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا ۱۴۴ واحد می باشد که ۲۰ واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، ۹۸ واحد برای دروس اصلی و پایه ، ۴۰ واحد برای دروس اختصاصی و ۱۰ واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا ۹۰ سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا ۱۴۴ واحد می باشد که ۲۰ واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، ۹۸ واحد برای دروس اصلی و پایه ، ۴۰ واحد برای دروس اختصاصی و ۱۰ واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا ۹۰ سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا ۱۴۴ واحد می باشد که ۲۰ واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، ۹۸ واحد برای دروس اصلی و پایه ، ۴۰ واحد برای دروس اختصاصی و ۱۰ واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا ۹۰ سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا ۱۴۴ واحد می باشد که ۲۰ واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، ۹۸ واحد برای دروس اصلی و پایه ، ۴۰ واحد برای دروس اختصاصی و ۱۰ واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

گروه ایران مشاوره ۲ نظرها

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

دانشجویانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند بایدنسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری اقدام نمایند. داوطلبان بعد از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد خود می باشند. بعد از دریافت کارنامه اولیه اعلام نتایج، داوطلبان با بررسی تراز و رتبه اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 می نمایند. برای انتخاب رشته صحیح لازم است داوطلبان با مشاوران با تجربه مشورت کنند تا انتخاب رشته ای مناسب با رتبه کسب شده انجام دهند لذا شما داوطلبان می توانید برای آگاهی بیشتر از ظرفیت پذیرش و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

در هر مرحله از انتخاب رشته مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، قبولی وی در این آزمون لغوو از شرکت در آزمون سال 98 نیز محروم خواهد شد.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ارشد بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 می باشند. نتایج این آزمون در نیمه دوم خرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد که داوطلبان با وارد کردن شماره سریال پرونده و کد پیگیری می توانند کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایند. معمولا بعد از اعلام نتایج زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 97 می باشد که داوطلبان با توجه به تراز و رتبه خود باید کد رشته محل های مناسب را انتخاب نمایند. همچنین بر ای آگاهی بیشتر میتوانید با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

شاید این سوال برای شما پیش آید که انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی می باشد؟ آیا انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد همانند کنکور ارشد به صورت همزماان انجام می شود؟ باید بگوییم که بعد از نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و دریافت کارنامه اولیه داوطلبان باید اقدام به انتخاب رشته نمایند. طبق سال های گذشته معمولا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تقریبا یک هفته پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری بر روی سایت قرار می گیرد که با پیش بینی های انجام شده به احتمال زیاد در خرداد ماه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 منتشر خواهد. در صورت انتشار این دفترچه از طریق همین صفحه به اطلاع شما عریران خواهیم رساند. 

در این قسمت به نکاتی که لازم است داوطلبان رشته روانشناسی بالینی در رابطه با انتخاب رشته بدانند اشاره کنیم. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری حداکثر 100 انتخاب خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که کد رشته محل ها را فقط بر اساس علاقه خود به رشته موردنظر، مسیر و کیفیت دانشگاه اولویت بندی کنید و به هیچ عنوان انتخاب رشته خود را بر اساس احتمال قبولی در رشته محل ها انجام ندهید. بهترین روش جهت انجام انتخاب رشته روانشناسی بالینی دانشگاه های سراسری این است که پس انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 ابتدا کد رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب و در برگه ای یادداشت کنید سپس انتخاب های خود را به 3 گروه خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید. چن انتخاب اول ( حدودا یک سوم ) خود را به انتخاب های خوش بینانه اختصاص دهید. انتخاب های خوش بینانه یعنی انتخاب کد رشته محل هایی که علاقه بسیاری به ادامه تحصیل در آن رشته ها دارید ولی امکان پذیرش شما اندک است. چند انتخاب بعدی ( حدودا یک سوم ) را به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید امکان پذیرش شما در آن رشته محل ها وجود دارد( واقع بینانه ). یک سوم انتهایی فرم انتخاب رشته را نیز به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که امکان پذیرش شما در آن ها بسیار زیاد است ولی شما تنها در صورت پذیرفته نشده در انتخاب های خوش بینانه و واقع بینانه تمایل دارید در ان رشته محل ها ادامه تحصیل دهید. از جمله مزایای این نوع دسته بندی این است که شما شانس خود را برای پذیرش در رشته محل های بهتر امتحان کرده اید و در عین حال چیزی از دست نداده اید. جهت انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دو راه وجود دارد یا خودتان انتخاب رشته کنید که در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سزاسری 97 را دانلود و به طور کامل و دقیق مطالعه فرمایید و یا اینکه انتخاب رشته خود را به مشاوران خبره بسپارید. چنانچه مایل باشید می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. ضمنا جهت آشنایی بیشتر شما تمام گرایش های رشته روانشناسی بالینی را در ادامه این مطلب ارائه داده ایم.

انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین با مطالعه این قسمت می توانید یک انتخاب رشته ایده آل و مطلوب داشته باشید. شما در صورتی مجاز به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 خواهید بود که در کارنامه اولیه ای که برای شما صادر شده است کلمه * مجاز * در زیر عبارت ” نتیجه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی ” درج شده باشد. مهمترین نکته ای که لازم است هنگام انتخاب رشته رعایت کنید چینش کد رشته محل ها بر اساس علاقه تان می باشد. به این صورت که 100 انتخاب خود را به سه قسمت تقسیم کنید و چند انتخاب اول خود را به رشته های مورد علاقه خود و بدون توجه به رتبه و ترازتان اختصاص دهید. چند انتخاب بعدی را نیز به رشته هایی که با توجه به رتبه و ترازتان امکان قبولی در آن ها وجود دارد اختصاص دهید و چند انتخاب آخر را نیز مختص رشته هایی قرار دهید که امکان قبولی شما در آن رشته ها بسیار بالاست ولی علاقه چندانی به آن ها ندارید و تنها در صورت عدم قبولی در دو دسته اول مایل به ادامه تحصیل در آن رشته ها هستید. توجه داشته باشید چنانچه شما علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم ( شناور ) نیز ثبت نام و شرکت کرده اید می توانید رشته محل های موردنظر با کد رشته امتحانی دوم را نیز طبق اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته محل انتخابی خود درج کنید.

در این قسمت رشته های مجموعه روانشناسی بالینی به همراه گرایش ها و کد ضریب آن ها ارائه شده است. در واقع این رشته و گرایش ها را جهت آشنایی شما قبل از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده ایم.

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 واحد های ارائه دهنده رشته  روانشناسی بالینی در همین صفحه قرار خواهیم داد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 در همین صفحه قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته ارشد ظرفیت پذیرش ارشد کارشناسی ارشد

3 ساعت پیش

5 روز پیش

5 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با سلام. ببخشید من کارشناس آموزش ابتدایی دادم.میتونم ارشد روانشناسی بالینی بخونم؟ البته دانشگاه آزاد. بعد مدرکش معتبره؟ من یه جا شنیدم و چون کارشناسی ام غیر مرتبط هست پروانه ی فعالیت نمیدن‌ . لطفا راهنمایی کنید

سلام ظرفیت پذیرش دانشجو ارشد بالینی اندیمشک چند نفر هستش؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

نشانی:

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، شماره ۲۲۳، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

پست الکترونیکی:

webmaster@azad.ac.ir

تلفن:

۳۰-۸۸۸۳۰۸۲۶(۲۱-۰۰۹۸)

دورنگار:

۸۸۸۳۰۸۳۱(۲۱-۰۰۹۸)
رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

کد پستی:

۱۵۸۴۷۱۵۴۱۴

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد 96 ارئه شده است .رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

برای مشاوره رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۳ شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

هر ساله به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد این فرصت داده می شود تا پس از اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد در صورت عدم قبولی در انتخاب رشته یا نارضایتی از رشته محل قبولی در تکمیل ظرفیت این مقطع شرکت کنند . داوطلبان ارشد رشته روانشناسی نیز می توانند از این فرصت استفاده کرده و شانس خود را برای قبولی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بیازمایند . با توجه به ادغام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، داوطلبانی که در آزمون ارشد 97 در رشته روانشناسی ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حضور داشته اند ، حق شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97 را دارا می باشند . از جمله اطلاعاتی که می توانیم برای انجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در اختیار شما قرار دهیم تا شانس قبولی خود را مشاهده نمایید ، رتبه قبولی تکمیل ظرفیت روانشناسی دانشگاه آزاد می باشد . داوطلبان این رشته می توانند با بررسی رشته محل های ارائه شده در دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و رتبه هایی که در اختیارشان قرار داده ایم به آمادگی بیش تری برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 دست یابند .

در راستای مطالب فوق و آمارهای موجود از انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96  ، رتبه قبولی تکمیل ظرفیت روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد 96 را جمع آوری کرده ایم که در سه بازه خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه قرار گرفته است . شما می توانید از مقایسه رتبه خود با آمار ارائه شده ، شانس قبولی خود را تخمین بزنید . هر چه رتبه شما از محدوده بدبینانه بالاتر  باشد شانس قبولی شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 بیش تر بوده و هرچه از محدوده خوشبینانه پایین تر باشد شانس قبولی کمتری خواهید داشت . به آن دسته از داوطلبان رشته روانشناسی که قصد شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه های دولتی را دارند پیشنهاد می کنیم مقاله رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد روانشناسی 96 را مطالعه نمایند .

 

آنچه در اختیار شما قرار داده شد آمار رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد می باشد . قطعا این آمار به طور صد در صد نمی توانند قبولی شما را در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 تضمین کنند ولی راهنمای خوبی برای شرکت کنندگان در تکمیل ظرفیت می باشند . به داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری 96 را دارند نیز پیشنهاد می کنیم ، برای بررسی شانس قبولی خود مقاله رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد روانشناسی 96 را مطالعه نمایند . برای پیگیری زمان دقیق اعلام نتایج ، مقاله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 را مطالعه کنید .
متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال بعد نیز می بایست با مطالعه مقالات راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد 97 و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 پیگیر زمان و نحوه ثبت نام باشند .
در صورتی که با مطالعه این مقاله پاسخ پرسش های تان پیرامون تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد روانشناسی نیافته اید می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ پرسش های خود را از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت کنید .

 

برای مشاوره رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد 96

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۳ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه آزاد تربت جام رشته روانشناسی بالینی تا چه رتبه ای امسال قبولیم؟ دانشگاه کاشمر این رشته چطور ؟

سلام . برای تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا رو در گوگل سرچ کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

میشه با نمونه سوال از ارشد بالینی تو ازاد قبول شد ؟؟

سلام . به توانایی و میزان اطلاعات شما بستگی داره ، بهتره منابع کنکور رو مطالعه کنین و بعد نمونه سوالات کنکورهای چند سال اخیر رو حل کنین .

سلام ، ببخشيد يك سوال داشتم و اينكه امسال دانشگاه آزاد براى ارشد تكميل ظرفيت اعلام ميكند؟ با تشكر

سلام . بله ، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری تا روز سه شنبه 28 آبان می باشد .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در این مقاله لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) به همراه ظرفیت پذیرش و راهنمای انتخاب رشته قرار داده شده است .رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر

انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) شامل 100 انتخاب برای هر داوطلب است . در سال گذشته مجموع ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 1733 نفر بوده است که این رقم بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد است . داوطلبان باید با توجه به آنچه که در نتایج کارشناسی ارشد 96 اعلام خواهد شد وضعیت مجاز به انتخاب رشته خود را مشاهده کنند . هر داوطلب با توجه به رتبه ای که در کنکور ارشد 96 کسب کرده یا هم در دوره روزانه و هم  دوره های غیر روزانه ( شامل دانشگاه های نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان ) مجاز به انتخاب رشته می شود یا فقط در دوره های غیر روزانه . اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) می تواند در زمان ثبت نام کنکور ارشد 96 یا زمان انتخاب رشته ارشد 96 با خرید کارت اعتباری انجام شود . توصیه می کنیم ترتیب این 100 انتخاب را فقط براساس علاقه ، دوری و نزدیک ، هزینه و کیفیت دانشگاه ها مرتب کنید و موضوعاتی مانند شانس قبولی را در چینش انتخاب هایتان دخیل نکنید . لازم به ذکر است تفاوت دوره های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) کلیه دانشگاه ها تنها در شهریه پرداختی دانشجویان است و هیچ تفاوتی از لحاظ اعتبار مدرک ، اساتید و محل برگزاری کلاس ها با یکدیگر ندارند .بین دوره روزانه و پردیس خودگردان هم غیر از موضوع شهریه ، در بعضی دانشگاه ها محل برگزاری کلاس ها و اساتید دانشجویان هم متفاوت است و در بعضی دانشگاه ها تفاوت کمی در اساتید دارند . باتوجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 96 که قصد انتخاب رشته در هر دو مجموعه دانشگاه را دارند مطالعه مقالات انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) ، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد روانشناسی ( 1 ) را توصیه می کنیم . نکته مهم دیگر ارتباط کد ضریب های درج شده در دفترچه انتخاب رشته با کارنامه است . زیرگروه هایی که در نتایج ارشد 96 درج شده است به دلیل تفاوت در ضریب دروس ، با یکدیگر متفاوت هستند . بنابراین برای بررسی وضعیت خود در هر کد ضریب ، باید با گرایش های مربوط به آن کد ضریب آشنایی داشته باشید که در زیر توضیح داده شده است :

زیرگروه 1 : رشته روانشناسی و رشته روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا
زیرگروه 2 : رشته های روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی و روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
زیرگروه 3 : رشته سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی )
زیرگروه 4 : رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، در رشته روان‌شناسی در گرایش‌های زیر دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شود:

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۱) روان‎شناسی عمومی

۲) روان‎شناسی بالینی (بدون گرایش، خانواده)

۳) سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی)

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

۴) روان‎شناسی صنعتی و سازمانی

۵) روان‎شناسی بالینی کودک و نوجوان

۶) روان‎شناسی اسلامی (روان‌شناسی مثبت‌گرا)

۷) روان‎شناسی و آموزش کودکان استثنایی

۸) روان‎شناسی تربیتی

داوطلبان گرایش‌های مختلف این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه روان‎شناسی شرکت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد روان‌شناسی، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به هر یک از گرایش‌های فوق یک کدضریب اختصاص داده شده (که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری نیز قابل مشاهده است) و رتبه داوطلب برای هر یک از این گرایش‌ها با توجه به ضریب درنظرگرفته شده برای هر یک از دروس امتحانی اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج‌شده در کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی ارائه شده است:

فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و ظرفیت کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 


رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

معرفی رشته کارشناسی روانشناسی بالینی ، سرفصل دروس ، دانشگاه های پذیرنده و مشاغل و بازار کار کارشناسی  روانشناسی بالینی و معرفی رشته ها و گرایش ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی
 

روان شناسی بالینی شاخه‌ای از روان‌ شناسی است که به درک، پیش بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی‌های شناختی، هیجانی، زیست شناختی، روان شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می‌کند.
روان شناسی بالینی پرطرفدارترین گرایش مجوعه روان شناسی است که با ارزیابی ، تشخیص و درمان اختلالات بالینی شدید تا مشکلات جزئی فردی که به نحوی عملکرد فرد را در زندگی با مشکل مواجه کرده است سروکار دارد.غالب کارهای روان شناس بالینی در راستای درمان ، تشخیص ، آموزش و پژوهش است.در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و استخدام به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحد ها، دانشگاه های دارای رشته مذکور، معرفی رشته های ارشد و دکتری روان شناسی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.


تعداد کل واحدها : 144 واحد
دروس عمومی : 20 واحد
دروس پایه و اصلی : 98 واحد
دروس اختصاصی : 40 واحد
دروس انتخابی : 10 واحدنکته: در اعلام سرفصل دروس این رشته از سایت وزارت علوم استفاده شده است.این سرفصل صرفا جهت آشنایی کلی با محتوای دروس است و احتمال تغییرات جزیی وجود دارد.


 


دروس عمومی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


دو درس ازدروس مبانی نظری اسلام


4


ادبیات فارسی


3


یک درس از دروس اخلاق اسلامی


2


زبان عمومی


3


یک درس از دروس انقلاب اسلامی


2


تربیت بدنی 1


1


یک درس ازدروس تاریخ وتمدن اسلامی


2


تربیت بدنی 2


1


یک درس از دروس آشنایی با منابع اسلامی


2


جمع


20

  دروس پایه و اصلی کارشناسی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد


روان شناسی عمومی 1


2


فیزیولوژی عمومی


3


روان شناسی عمومی 2


2


روان شناسی احساس و ادراک


2


آمار استنباطی


3


روان شناسی فیزیولوژیک


3


روان شناسی رشد 1


3


علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی


2


آمار توصیفی


2


کلیات فلسفه


3


مبانی جامعه شناسی


3


متون روان شناسی به زبانهای خارجی 1


3


روش تحقیق در روان شناسی


3


روان شناسی تجربی


4


روان شناسی پویایی گروه


2


آسیب شناسی روانی 1


3


روان شناسی تربیتی


3


انگیزش و هیجان


3


روان شناسی اجتماعی


3


روان سنجی


3


شخصیت


3


آسیب شناسی روانی 2


3


بهداشت روانی


3


روان شناسی مرضی کودک


3


تاریخچه و مکاتب روان شناسی


3


کلیات روان پزشکی


3


اصول روان شناسی بالینی


3


متون روان شناسی بالینی به زبانهای خارجی 2


3


بررسی مقدماتی نظریه های روان درمانی


3


روان شناسی کودکان استثنایی


4


روان شناسی رشد 2


3


روانشناسی یادگیری


3


روان شناسی بالینی کودک


3


جمع


98


روان شناسی مشاوره و راهنمایی


3


 
 


دروس تخصصی کارشناسی روانشناسی بالینی


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


نام درس


3


کاربرد مقدماتی روشهای درمان مصاحبه


4


کاربرد مقدماتی روشهای تشخیص بالینی


13


جمع


2

سمینار مسائل روان شناسی بالینی در ایران و جهان


4

پژوهشهای علمی (انفرادی) در روان شناسی بالینی

 


دروس انتخابی کارشناسی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


کاربرد کامپیوتر در تجزیه و تحلیل آماری


3


روان شناسی اجتماعی ، تجربی


3


روان شناسی اجتماعی ،کاربردی


2


روان شناسی و آموزش کودکان معلول


2


فلسفه اسلامی


2


مقدمات ریاضی


2


بازپروری معلولین


2


روان شناسی صنعتی و سازمانی


2


روان شناسی مدیریت


2

اختلالات یادگیری ( فقط برای شاخه استثنایی و گرایش بالینی )


2


انسان شناسی در اسلام


2


نگرشها و تغییر آن


2


مددکاری اجتماعی


3


آسیب شناسی اجتماعی


2


روان شناسی تفاوتهای فردی


2

روان شناسی جنایی ( فقط برای گرایش بالینی وشاخه  استثنایی )


3

تفکر و زبان (فقط برای شاخه استثنایی و گرایش بالینی )


2

روان شناسی کودکان تیزهوش و آموزشهای آن ( براش شاخه عمومی و بالینی)


2


اعتیاد ( سبب شناسی و درمان آن )


2


 


 


دانشجو باید 10 واحد از دروس فوق را بگذراند. 


 


 


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشگاه تهران


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه سمنان


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید بهشتی


دانشگاه شیراز


دانشگاه شهید چمران


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه محقق اردبیلی


 


 


  
 


روانشناسی بالینی


روانشناسی بالینی کودک و نوجوان


روانشناسی خانواده درمانی


روانشناسی صنعتی و سازمانی


روانشناسی عمومی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی اسلامی


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی تربیتی


راهنمایی و مشاوره


روانشناسی اسلامی


روان شناسی بالینی


روان شناسی سلامت


روان شناسی عمومی


روان شناسی نظامی


سنجش و اندازه گیری

وضعیت استخدامی رشته کارشناسی روانشناسی بالینی


 



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 

روانشناسی بالینی یکی از شاخه های روان شناسی است که بیشتر در مورد شناخت ناهنجاریهای رفتار انسان، تغییر و درمان این ناهنجاریها و راههای پیشگیری از آنها بر اساس علوم روان شناسی سخن می گوید.
دانش آموختگان رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، راههای ارائه خدمات بالینی و پژوهشی و آموزشی پیشرفته و گسترده در مراکز تشخیصی و درمانی موسسات آموزشی و پژوهشی و مراکز توانبخشی و پیشگیری با همکاری و نظارت استادان روان پزشکی را فرا می گیرد.رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحد های رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه های دارای رشته ارشد روانشناسی بالینی، معرفی رشته های ارشد و دکتری روانشناسی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.

تعداد کل واحدها : 38 واحد
دروس اجباری : 32 واحد
سمینار : 2 واحد
پایان نامه : 4 واحد

دروس اجباری کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


روان شناسی رشد پیشرفته


2


علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی


2


تاریخچه سیستمها در روان شناسی


2


نظریه های شخصیت


2


روان شناسی پزشکی و نوروپسیکولوژی


2

کلیاتی درباره درمانهای فیزیکی و دارویی در بیماریهای عصبی و روانی


1

استفاده از روشهای اماری و پژوهشی پیشرفته در روان شناسی بالینی


2


آزمونهای شناختی در روان شناسی بالینی


2


آسیب شناسی پیشرفته


2

آزمونهای عینی فرافکن در روان شناسی بالینی


3


فنون مصاحبه تشخیصی


2


نظریه های روان درمانی


2


کاربرد روشهای روان درمانی


2


گروه درمانی


2

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد


خانواده درمانی


2


جمع


32


رفتار درمانی


2


 

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 95


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 94


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 


روانشناسی بالینی کودک و نوجوان


روانشناسی خانواده درمانی


روانشناسی صنعتی و سازمانی


روانشناسی عمومی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی اسلامی


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی تربیتی


مشاوره در 4 گرایش
 


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی اجتماعی


روان شناسی صنعتی و سازمانی


سایبرسایکولوژی


پداگوژیک


روانشناسی تربیتی


روانشناسی بالینی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی سلامت


روانشناسی (بدون گرایش)

همچنین مشاغل زیر، ظرفیت جذب افراد مختلف از تخصص های گوناگون را دارا می باشند. در این مشاغل، هر فرد علاوه بر تسلط بر مهارت های مربوط به آن شغل، لازم است به فراخور صنعت و نوع کسب و کاری که در آن مشغول به کار است، دارای دانش تخصصی مربوطه نیز باشد:              


 


 

مسئولیت مطالب مندرج در وب‌سایت این دانشکده٬ به عهده دانشکده روانشناسی می باشد.

گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درسال 1368 با دو رشته روانشناسی بالینی وعمومی و آموزش معلمان در مقطع کارشناسی به همت آقای دکتر حسن احدی وکوشش فراوان آقای یداله آزاد تأسیس شد. درسال 1370 برای نخستین بار درایران رشته روانشناسی شخصیت را در مقطع کارشناسی ارشد طراحی و دایر نمود . در سال 1377 گروه مستقل روانشناسی با مدیریت آقای دکترحسن احدی و نوآوری های آقای دکتر محسن منصوبی فر به عنوان معاون گروه مستقل روانشناسی و مدیریت گروه مستقل روان شناسی آقای دکتر محمدرضا بلیاد  مسیر گسترش و توسعه به سوی تشکیل دانشکده روانشناسی را طی نمود.

درسال 1382 رشته راهنمایی و مشاوره به این گروه افزوده شد و نخستین دوره دانشجویان کارشناسی راهنمایی و مشاوره ازسال1383 مشغول تحصیل شدند.درسال 1384 اولین دوره دانشجویان دکترای تخصصی روانشناسی سلامت مشغول به تحصیل شدندلازم به ذکر است این رشته دربین واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاداسلامی،برای اولین بار در واحد کرج تأسیس گردیده است. در سال 1389، 4رشته کارشناسی ارشد در گرایش های روان شناسی عمومی، روان شناسی بالینی، مدیریت آموزشی و برنامه ریزی آموزشی شروع به فعالیت کردند. در سال 1392 رشته کارشناسی روان شناسی و در سال 1393، 2 رشته دکتری تخصصی روان شناسی عمومی و مدیریت آموزشی شروع به فعالیت کردند.  درخردادماه 1386 گروه مستقل روانشناسی به دانشکده روانشناسی تغییر وضعیت داد و شادروان آقای دکتر فرهاد ماهر بعنوان اولین رئیس دانشکده منصوب گردید و بازحمات و درایت ایشان امکان ایجاد بستری مناسب برای رشد وتعالی بیشتر دانشکده بوجود آمد. در حال حاضر جناب آقای دکتر علیرضا محمدی نژاد گنجی ریاست دانشکده روانشناسی را بر عهده دارند.

 

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

 

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد
رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *