رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

 
helpkade
رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی
رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

داوطلبان عزیز برای ورود به برخی از رشته ها می توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام نمایند. امکان ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی برای برخی از گروه های آزمایشی وجود خواهد داشت. در پاسخ به این سوال که آیا بدون دیپلم می توان وارد دانشگاه شد؟ باید بگوییم خوشبختانه بله. امکان ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی برای دو ترم مهر و بهمن وجود خواهد داشت.

 

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی  بصورت الکترونی و انتخاب رشته با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد – ایران تحصیل تماس بگیرید و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099072952 پاسخگویی : ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل.

 

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی از جمله مسائلی است که ذهن دانش آموزان را به خود مشغول نموده است. لازم است به این نکته اساسی توجه کنیم که دانشگاه های غیر انتفاعی ، پیام نور ، سراسری ، علمی کاربردی با مدرک دیپلم امکان ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را فراهم نموده است. در ضمن به اطلاع داوطلبان می رسانیم که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط از درگاه ثبت نام azmoon.org امکان پذیر است.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی برای همه ی متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه فراهم شده است و دانش آموزان می توانند با مدرک دیپلم برای ثبت نام در بعضی از رشته ها اقدام کنند ولی باید گفت که برای ثبت نام در رشته های پرمتقاضی نیازبه مدرک پیش دانشگاهی است در ادامه به مدارک مورد نیاز ثبت نام با مدرک دیپلم و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی می پردازیم.

 

 

هر ساله دانشگاه آزاد برای جذب دانشجویان برای دوره های کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته در رشته های متنوعی داوطلبان را پذیرش می نماید. لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  برای هر مقطع مختلف می باشد. هر ساله بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ، داوطلبان  متقاضی تحصیل در دانشگاه های آزاد برای ورود به دانشگاه سوال های فراوان و متنوعی را از مشاوران ما خواهند داشت.

از سوال های رایج می توان به چگونگی شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی و مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های ، آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، سراسری می باشد شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی که در مدارس هنرستان مدرک دیپلم را اخذ نموده اند فراهم است و این داوطلبان می توانند در مقاطع کاردانی به صورت پیوسته و در مقاطع کارشناسی پیوسته در بعضی از رشته ها شروع به تحصیل کنند.

اما آن دسته از دانش آموزانی که در گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی تحصیل کرده و مدرک دیپلم دارند می توانند در مقاطع کاردانی به صورت ناپیوسته و مقاطع کارشناسی به صورت ناپیوسته و پیوسته تحصیل کنند برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید در ادامه به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اشاره خواهیم نمود.

به شما توصعه می شود برای آگاهی بیشتر و اطلاع دقیق و به روز شده وارد کانال تلگرامی ایران تحصیل شوید.

مطالب مفید :

ورود به سامانه اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد

اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

دانشگاه آزاد های پذیرنده پزشکی – azmoon.org

رشته های بدون کنکور پزشکی

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه آزاد 98

 شرایط دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد 

 شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

 

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی مطالبی را به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی  می باشید، می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید. مشاوران ما شما را به صورت کامل در رابطه با نحوه پذیرش رشته های بدون پیش دانشگاهی دانشگاه آزاد راهنمایی خواهند نمود.

فراخوان ثبت نام برای دانشگاه آزاد در سامانه این دانشگاه قرار خواهد گرفت. همچنین می توانید در کانال تلگرامی ایران تحصیل نیز عضو شوید.

 

بله. راه ورود به برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تنها با استفاده از مدرک دیپلم خواهد بود.

 

دانشگاه علمی کابردی برای ثبت نام و پذیرش در تمامی رشته ها محدودیتی در این زمینه قرار نداده است.

سلام من چن تا از درسای پیش دانشگاهیم و قبول نشدم رشتم تجربیه میخواستم بدونم امسال امکانش هست که برم دانشگاه؟؟؟

سلام شما می توانید جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

درصورتی‌که شما در کاردانش، فنی حرفه‌ای و یا هنرستان نظام قدیم تحصیل‌کرده باشید، اجباری برای گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی ندارید. حتی دانش آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی می‌توانند بدون مدرک پیش‌دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.

تنها مسئله اینجاست که این افراد نمی‌توانند در هر دانشگاه و هر رشته‌ای ثبت‌نام کنند. در ضمن تنها مقطع تحصیلی که می‌توان در آن بدون مدرک پیش‌دانشگاهی ادامه تحصیل داد، مقطع کاردانی پیوسته است.

کاردانی پیوسته چیست؟

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

شما برای ثبت‌نام در کاردانی پیوسته فقط مدرک دیپلم نظام جدید یا هنرستان نظام قدیم کافی است و نیازی به گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی ندارید. علاوه بر این، تحصیل در تمامی رشته‌های مقطع کاردانی پیوسته به‌صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد؛ بنابراین شما نیازی به شرکت در آزمون کنکور نخواهید داشت.

دانشگاه‌های شبانه، روزانه و پیام نور مدتی است که مقطع کاردانی پیوسته را از مقاطع تحصیلی خود حذف کرده؛ لذا داوطلبانی که قصد دارند بدون مدرک پیش‌دانشگاهی وارد دانشگاه شوند، باید وارد یکی از دانشگاه‌های علمی کاربردی، فنی حرفه‌ای و یا آزاد شوند.

البته دانشگاه فنی حرفه‌ای مختص فارغ‌التحصیلانی است که دارای مدرک کاردانش و یا فنی حرفه‌ای باشند. افرادی که دیپلم ریاضی، تجربی و یا انسانی دارند نمی‌توانند در این دانشگاه ثبت‌نام کنند.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید با شرایط ثبت‌نام بدون کنکور در هر یک از این دانشگاه‌ها آشنا شوید:

نحوه آموزش دانشگاه علمی کاربردی

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای

کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

خوشبختانه الزامی در مرتبط بودن رشته دیپلم با رشته‌ای که برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته انتخاب می‌کنید وجود ندارد؛ اما رشته‌های مرتبط برای پذیرش بدون کنکور در اولویت هستند.

اگر دفترچه راهنمای ثبت نام هر یک از دانشگاه های آزاد، فنی حرفه ای و یا علمی کاربردی را دریافت کنید، به وضوح مقابل هر رشته، رشته های مرتبط را نوشته است.

سلام من نظام قدیم بودم پیش دانشگاهی نگرفتم الان تغیر نظام دادم واومدم نظام جدید شرکت کردم ،الان باید امتحانات سال دوازدهم رو بدم یا امتحانات پیش دانشگاهی ؟ واینکه کی باید برا امتحان اقدام کنم؟

سلام آیا. دانش آموز کاردانش بدون گذراندن دروس پیش دانشگاهی قادر به ثبت نام کنکور علوم انسانی است؟؟

باسلام من مدرک کاردانی برق دارم آیا میتونم درکنکورانسانی شرکت کنم

سلام.دیپلم تجربی دارم میتونم بدون پیش دانشگاهی کنکوری بدوم و وارد دانشگاه بشم؟برا ورود به دانشگاه حتما باید مدرک پیش رو داشته باشم ؟؟

باسلام، بنده دیپلم کامپیوتردارم ولی بزای پیش دانشگاهی اقدام نکردم، بنظرتون میتونم وارددانشگاه بشم یابایدحتماپیش دانشگاهی رو….

سلام خسته نباشید من هنرستان خوندم دیپلم معماری دارم میخوام مدرک پیش دانشگاه ی رو بگیرم چکار های باید انجام بدم ممنون اگه کمک کنید

سلام خوب هستید ببخشید یه سوال داشتم من دیپلم هستم رشته ام نقشه کشی معماری هست و دیپلمم دستمه و رشته امو ادامه ندادم و میخوام در رشته ی دیگری ادامه تحصیل بدم و بخاطر همین میتونم در رشته تربیت بدنی در دانشگاه ازاد ثبت نام کنم اینم ذکر کنم که مدرک پیش دانشگاهی ندارم…لطفا راهنمایی کنید.

سلام من یه دونه امتحان نهایی رو قبول نشدم آیامیتونم ترم بهمن برم دانشگاه بعد مدرک دیپلممو ببرم؟؟بخاطریه امتحان نمیتونم برم تورو خداراهنماییم کنین.جواب ایمیلامو از کجاپیداکنم؟؟

دقیقا منم مثل شمام اگر جوابتونو دادن میشه منم راهنمایی کنید

ن نميتوني بري دانشگاه مدرك ديپلمو ازت ميخاد برا ثبت نام

میشه جواب گرفتین به منم بگین لطفااا

بدون دیپلم نمیتونی

سلام خوبید؟من دیپلم تجربی دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم و میخوام ۹۹کنکور تجربی بدم ، من اگه پزشکی قبول شم دانشگاه میتونم ثبت نام کنم مورد تایید قرار میگیره یا رد میکنن یا مدرک پیش الزامی هستش؟

سلام لطفاً اگر پاسختون رو گرفتین به منم اطلاع بدین ممنون میشم

سلام من کلاس یازدهم انسانیم و می‌خوام در کنکور ۹۹ شرکت کنم کنکور زبان یا هنر چون زبانم خوبه البته بگم بدون خوندن سال دوازدهم آیا میتونم همچین کاری کنم؟؟

سلام من دیپلم تجربی چهار سال پیش رو دارم ولی پیش دانشگاهی رو به خاطر شرایطی که داشتم نتونستم بخونم میتونم تو کنکور سراسری تجربی ۹۹ شرکت کنم تا حالا برا کنکور شرکت نکردم

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

نام *

ایمیل*

Solve : * 8 + 12 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

شاید باور نکنید ولی برخی دانشگاه‌ها وجود دارند که شما برای تحصیل در آن‌ها نیازی به مدرک پیش‌دانشگاهی ندارید و می‌توانید با مدرک دیپلم، بدون کنکور وارد دانشگاه شوید. دانشگاه آزاد یکی از این دانشگاه‌هاست.

از زمانی که امکان ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه‌ها به وجود آمد، دانشگاه آزاد نیز این امکان را برای داوطلبانش قرار داد.

توجه داشته باشید که امکان ورود به دانشگاه بدون دیپلم وجود ندارد. این مطلب در مورد آن‌دسته از دارندگان مدرک دیپلم است که دوره پیش‌دانشگاهی را نگذرانده‌اند.رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

داوطلبان ورود بدون کنکور به دانشگاه آزاد باید در مهلت ثبت‌نام که معمولاً اواخر مردادماه است، از طریق وب‌سایت دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنند.

وقتی در زمان ثبت‌نام به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید، اطلاعیه آغاز ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) را بر روی سایت خواهید دید. ازآنجاکه در این نوع ثبت‌نام، معیار پذیرش داوطلبان معدل آن‌هاست، آن را ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی می‌نامند.

دانشگاه آزاد هرسال در زمان ثبت‌نام بدون کنکور، برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند.

درصورتی‌که مدرک پیش‌دانشگاهی ندارید باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی پیوسته را دریافت کنید.

کاردانی پیوسته یک مقطع دانشگاهی است که نیازی به مدرک پیش‌دانشگاهی ندارد و شما می‌توانید بدون مدرک پیش‌دانشگاهی، با مدرک دیپلم نظری، فنی و حرفه‌ای، کاردانش و یا هنرستان نظام قدیم در آن ثبت‌نام کنید و وارد دانشگاه شوید.

رشته‌های کاردانی پیوسته به مدرک پیش‌دانشگاهی نیازی ندارند.

این مقطع تحصیلی دو سال طول می‌کشد. در مطلب «کاردانی پیوسته چیست؟» می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در مورد آن به دست بیاورید.

بعدازاینکه موفق به دریافت مدرک کاردانی پیوسته شدید، می‌توانید برای کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت‌نام کنید و تحصیلات خود را ادامه دهید.

به همین ترتیب می‌توانید به‌صورت ناپیوسته حتی تا مقطع دکتری تحصیل کنید و از این بابت جای نگرانی نیست.

رشته‌هایی که در مقطع کاردانی پیوسته ارائه می‌شوند اندکی با رشته‌های سایر مقاطع تحصیلی (مثل کارشناسی یا کاردانی ناپیوسته) فرق دارند.

رشته‌های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد (بدون مدرک پیش‌دانشگاهی)، در دفترچه راهنمای ثبت‌نام ذکر شده‌اند که می‌توانید آن را از لینک «دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی» دریافت کنید. (توجه: لیست رشته‌ها از صفحه ۱۵ دفترچه آغاز می‌شود)

علاوه بر دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های دیگری هم هستند که امکان ثبت‌نام بدون مدرک پیش‌دانشگاهی را برای داوطلبان فراهم کرده‌اند. این دانشگاه‌ها عبارت‌اند از دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی. با کلیک بر روی هرکدام می‌توانید اطلاعات بیشتری در موردشان کسب کنید.

سلام آیا پسر من می تواند دربهمن دانشگاه آزاد ثبت نام کند وبرای خرداد دیپلم خود را به دانشگاه آزاد ارائه دهد

سلام.. من مدرک پیش دانشگاهی دارم… میخواستم بدونم میشه ورودی بهمن ۹۸ وارد رشته های کارشناسی ناپیوسته شد…؟

سلام من دیپلم تجربی دارم مدرک پیش دانشگاهی ندارم ، کاردانی علمی کاربردی فارغ شدم برای کارشناسی ناپیوسته میتونم دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟؟

وقتی مدرک کاردانی دارید مرحله بالاتر که کارشناسی ناپیوسته هست حتما میتونید ثبتنام کنید.

سلام خواهش میکنم کمکم کنید. من دیپلم فنی حرفه ای حسابداری دارم . کاردانی علمی کاربردی حسابداری دارم . الان میخوام برای کارشناسی برم داشگاه آزاد ؛ شرایط چه طوره میتونم کارشناسی ناپیوسته بخونم ؟ باید تطبیق بزنم یا مشکلی وجود نداره ؟

وقتی مدرک کاردانی دارید حتما میتونید در کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل بدید. خودشون واحدهای جبرانی درترم اول بهتون میدن اگر رشته نامرتبط برید.

سلام دیپلم نظام قدیم رشته تجربی رو دارم پیش دانشگاهی نخوندم . میتونم توی دانشگاه ازاد رشته زبان انگلیسی ثبت نام کنم

سلام من دیپلوم رشته تجربی سال ۹۶ دارم و مدرک پیش دانشگاهی ندارم میخام برم رشته حقوق لطفا کمکم کنید

سلام من دیپلم تجربی دارم چه رشته ای انتخاب کنم بهتره از لحاظ آینده شغلی؟

سلام ایا ممکنه با دیپلم نظام جدید بدون کنکور آزاد مرکزی تهران برای مدیریت ثبت نام کرد؟!

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

نام *

ایمیل*

Solve : * 20 + 11 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.


دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلیDownloads-icon

ایران مشاوره ۹۹ نظرها

طبق روال هر ساله شاهد پذیرش داوطلبان در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو طریق ثبت نام با آزمون (شرکت در کنکور سراسری ) و بدون آزمون هستیم. داوطلبان در دو نوبت مهر و بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام در هر یک از مقاطع تحصیلی اقدام کنند. طی مراحل نام نویسی ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام شود که در صورت ثبت نام اینترنتی می بایست به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و به تکمیل فرآیند ثبت نام خود بپردازید. در صورتی که اعلام شود نام نویسی علاقه مندان به صورت حضوری انجام می شود ، لازم است به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام بدن کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایند.رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

رشته های بدون کنکور داشگاه آزاد شامل تمامی گروه های ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان می باشند.

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دارا بودن مدرک دیپلم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد داشتن مدرک پیش دانشگاهی می باشد. متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، می توانند بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند.

در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد و هم چنین تفاوت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید بگوییم که تفاوت این دو در ارائه مدرک تحصیلی است. داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، ارائه مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بوده و هم چنین داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم هم از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. پیش از آن که بخواهید نسبت به نام نویسی در مقطع تحصیلی مورد نظر خود بپردازید ، لازم است از لیست رشته های ارائه شده در هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد ، اطلاعات لازم را کسب کنید.

رشته هایی که داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند نسبت به تحصیل در آن ها اعلام علاقه مندی نمایند ، در قالب دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 98 – 99 و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد. لیست رشته های ارائه شده تمامی واحدهای دانشگاهی آزاد و در کلیه مقاطع از جمله کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از طریق دفترچه های مختص به خود در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه مقاله به معرفی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی که به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه شده اند ، می پردازیم. با توجه به این که تعداد این رشته ها زیاد است ، امکان ذکر تمامی آن ها وجود ندارد. از همین رو ، علاوه بر معرفی تعدادی از آن ها ، لینک دانلود دفترچه مربوطه را نیز در کادرهای جداگانه ای قرار داده ایم. شما می توانید با کلیک روی لینک مورد نظر خود ، دفترچه های مرتبط با پذیرش نیمسال دوم تحصیلی 98 – 99 (بهمن ماه) را دریافت کنید. به محض انتشار دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر ماه 99 – 1400 ، لینک های مربوط به آن ها نیز فعال خواهند شد.

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای دریافت سایر رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

داوطلبان می توانند برای آگاهی از سایر رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دریافت کنند.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

چنانچه متقاضی پذیرش بهمن ماه برای ورود به هر یک از مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور می باشید ، می توانید مطابق با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 – 99 که تا روز 18 بهمن ادامه دارد و پس از اطلاع از رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزاد بدون آزمون رشته های بدون کنکور آزاد

5 روز پیش

6 روز پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من دیپلم ریاضی هستم و پیش دانشگاهی ندارم آیا میتونم پذیرش با سوابق تحصیلی ثبت نام کنم؟

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، داوطلبان نظام سالی واحدی، جهت شرکت در مقاطع کاردانی و کارشناسی، می بایست دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی باشند.

سلام من کارشناس مهندسی شیمی هستم برای کارشناسی ارشد چه رشته هایی دارید.تشکر .رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

با سلام و درود. جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد، می بایست در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمایید، و یا در دوره های فراگیر ارشد پیام نور ثبت نام کنید.

با سلام من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کنم .

با سلام، بله؛ چنانچه رشته مذکور در واحد دانشگاهی موردنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود، می توانید نسبت به شرکت در این مرحله اقدام نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل در رشته مدیریت صنعتی بپردازید.

سلام من دیپلم تجربی دارم پیش دانشگاهی هم خوندم،کاردانی گیاهان دارویی خوندم،می خواستم بدونم میتونم بدون کنکور کاردانی پیوسته الکترونیک بخونم چون ناپیوسته این رشته رو نداره

سلام، خیر متاسفانه با توجه به اینکه شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در شاخه نظری می باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی پیوسته نیستید، و می توانید در سایر دوره ها از جمله (کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و…) ثبت نام انجام دهید.

سلام من مدرک دیپلم و مدرک کاردانی پیوسته تربیت بدنی دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم و از معافیت تحصیلی مقطع کاردانی استفاده میکنم آیا میتونم کارشناسی پیوسته مهندسی برق دانشگاه آزاد بخونم؟

با سلام ، داوطلبان آقا چنانچه دارای منع از سوی نظام وظیفه باشند ( کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نداشته باشند) ، امکان استفاده مجدد از معافیت تحصیلی مقطع قبلی را دارا نمی باشند ، لذا شما نمی توانید با شرایط مذکور به تحضیل در مقطع کارشناسی پیوسته بپردازید.

سلام و خسته نباشید،من دیپلم تجربی و کاردانی پیوسته حسابداری دارم ولی مدرک پیش دانشگاهی ندارم،آیا میتوانم کارشناسی پیوسته حقوق پیام نور بخونم؟

با سلام ، بله ؛ چنانچه شما تمایل به تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه پیام نور را داشته باشید ، می توانید مدرک کاردانی خود را معادل پیش دانشگاهی قرار داده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام رشته معماری داخلی رو دانشگاه ازاد نداره

باسلام. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه سال ۹۹، ملاک عمل برای انتخاب رشته می باشد و این دفترچه در زمان حاضر منتشر نگردیده است.

سلام خسته نباشید من سال دوازدهم انسانی هستم. آیا امکانش هست که در مقطع کارشناسی پیوسته، در رشته مدیریت مالی بدون شرکت در کنکور سراسری اقدام کرد ؟

باسلام. در صورت ارائه شدن رشته مذکور در واحد دانشگاهی مدنظر {در دفترچه راهنمای ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد}، مشکلی جهت ثبت نام وجود ندارد.

سلام من ۹۸ دیپلم گرفتم و رشته تحصیلیم تصویرسازی و جلوه های ویژه بود، میخام وانشگاهم رو حقوق بخونم، تمکانش هست؟

با سلام. شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید ( ۳-۳-۶ ) از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در رشته مذکور برای ادامه تحصیل اقدام کنید. البته لازم به ذکر بنا به رشته تحصیلی در صورت کسب پذیرش از یک واحد دانشگاهی می بایست چند واحد پیش نیاز گذرانده شود.

سلام من دانش اموز سال دوازدهم هستم و قصد دارم که در دانشگاه توی رشته حقوق ادامه تحصیل بدم…میخاستم بدونم دانشگاه آزاد بدون کنکور توی رشته حقوق تهران کجا هست ممنون از کمکتون

سلام ، شما می توانید پس از انتشار دفترچه پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال ۱۳۹۹ ، از واحد هایی که از رشته حقوق پذیرش دارند مطلع شوید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

وقت بخیر. رشته ی زیست در دانشگاه آزاد با کنکور هست یا بدون کنکور؟

با سلام ، به طور معمول رشته زیست شناسی در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود ، چنانچه شما تمایل داشته باشید در این مرحله در واحد دانشگاهی نام نویسی کنید در صورتی که در ورودی مدنظر رشته مذکور ارائه شود می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.لازم به ذکر است در غیر اینصورت می بایست از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشگاه را اخذ نمایید.

سلام من کارشناسی رشته حسابداری هستم ترم اولم تموم شده الان میخوام تغییر رشتا بدم ب فناوری اطلاعات itآیا میشه تغییر رشته بدم الان و آیا این رشته تو دانشگاه آزادشهر هست و اگ نیست استان گلستان کدوم دانشگاه داره اینو

با سلام ، در صورتی که شما حداقل یک ششم از واحد های درسی خود را با معدل بالای ۱۲ بگذرانید ، و نمره قبولی شما از نمره آخرین فرد پذیرفته شده در رشته جدید بالاتر باشد ، و سایر شرایط برای تغییر رشته را نیز دارا باشید ، می بایست ۶ هفته قبل از شروع نیمسال تحصیلی برای تغییر رشته اقدام نمایید . لازم به ذکر است جهت اطلاع از رشته های دانشگاه آزاد می توانید به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

سلام . من دانشجوی رشته هوافضای تهران مرکز هستم (دانشگاه ازاد) ی ترمم گذروندم الان ترم دوم رو میخوام شروع کنم و شهریه ثابت رو هم پرداخت کردم . اما میخوام رشتمو به یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تغییر بدم . میشه راهنماییم کنید که چجوری میتونم این کارو بکنم ؟؟؟ خیلی مهمه اگه امکانش هست جواب بدین

با سلام ، شما درصورتی که تمایل به نام نویسی در رشته هایی که براساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند داشته باشید ، می بایست از واحد دانشگاهی که هم اکنون در آن در حال تحصیل می باشید انصراف دهید و در رشته و دانشگاه مدنظر ثبت نام کنید.لازم به ذکر است چنانچه حداقل یک ششم واحد های رشته اول را بگذرانید و رشته مدنظر در دانشگاه مذکور ارائه شده باشد ، امکان تغییر رشته در دانشگاه تهران مرکز را دارید.

سلام.من الان در یک دانشگاه دولتی روزانه مشغول تحصیل هستم.ترم ۵. میخواستم بدونم که آیا میشه که انصراف بدم و برم دانشگاه آزاد و از ابتدا شروع به تحصیل کنم؟ چون یک سال پشت کنکور هم موندم آیا مشکل نظام وظیفه خواهم داشت؟

با سلام ، مطابق با قوانین نظام وظیفه ، چنانچه شما در طی سنوات مجاز تحصیلی خود از واحددانشگاهی انصراف داده و پذیرش دانشگاه و رشته موردنظر را کسب نمایید ، می توانید از معافیت تحصیلی رشته دوم بهره مند شوید.

سلام خسته نباشید من متولدخرداد۷۹هستم و مدرک پیش دانشگاهی ندارم(یعنی خرداد۹۹)میگیرم ودر کنکور رشته حسابداری کارشناسی دانشگاه ازاد قبول شدم .میخواستم بپرسم میتونم همین رشته ای که قبول شدمو کارشناسی پیوسته حسابداری الان برم و تضمین بدم که تا خرداد۹۹ مدارکم کامل میشه ویا نه باید برم بدون ازمون مقطع کاردانی بنویسم.خواههههههشش مییییییکنم ججججواااااب بددددید.مممنون

با سلام. در صورتی که دانشگاه پذیرفته شده موافقت کند می توانید تعهد داده و تا تاریخ مشخص شده از طرف دانشگاه مدرک پیش دانشگاهی خود را ارئه دهید.

سلام من دوازدهمم رشتم انسانیه هنوز دیپلم ندارم بعد دیپلم میتونم بدون کنکور تپی رشته ی طراخی لباس چه دانشگاه های ازادی برم که قبولم کنن همه ی دانشگاه های ازاد بدون کنکور نمیپذیرن درسته؟

با سلام. در صورت ارائه رشته طراحی لباس در دانشگاه های آزاد بر اساس سوابق تحصیلی می توانید رشته مورد نظر را انتخاب کرده و ادامه تحصیل دهید ، لازم به ذکر است واحدهای دانشگاه آزاد فقط تعدادی از رشته ها را بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهند.

سلام وقت بخیر می خواستم بدونم من با اینکه رشته دبیرستان و پیش دانشگاهیم تجربی بوده میتونم مهندسی عمران دانشگاه ازاد رو شرکت کنم؟معدلمم بالای ۱۹ هست

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود می توانید در رشته مهندسی عمران و در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت با آزمون و یا بدون آزمون ( پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه ها عضو کانال تلگرام انتخاب رشته شوید.

سلام میخواستم بدون رشته زیست سلولی ملکولی با سوابق ورودی بهمن دانشگاه ازاد ثبت نام داره؟

با سلام. رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در برخی واحدهای دانشگاه آزاد در ترم مهر ماه پذیرش داشته اند . شما می بایست برای اطلاع دقیق از پذیرش های ترم بهمن ماه منتظر دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشید تا برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنید.

سلام میخواستم بپرسم که اگ بخوایم بهمن ماه دانشگاه ازاد ثبتنام کنیم فقط میتونیم رشتهایی‌رو ثبتنام کنیم که بر اساس سوابق تحصیلین یا اینکه اونایی که با توجه به کنکور قبول شدیم رو هم میتونیم ثبتنام کنیم!؟

سلام شما می توانید رشته های ارائه شده در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را انتخاب نمایید .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon

ایران مشاوره ۵۰۵ نظرها

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری و قرار گرفتن نتایج بر روی سایت داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند خود را برای اقدامات بعدی یعنی ثبت نام حضوری در دانشگاه آماده می کنند. اما دسته دیگری از داوطلبان هم هستند که در صورت عدم قبولی و یا بنا به هر دلیلی ، موفق به شرکت در کنکور نشده اند ، سراغ ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می روند. چند سالی است که شاهد پذیرش داوطلبان به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد هستیم ، معمولا این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دو نوبت مهر و بهمن از داوطلبان به صورت بدون کنکور ثبت نام به عمل می آورد.رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

متقاضیان پس از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد منتظر دریافت اعلام نتایج خود می باشند تا با پذیرفته شدن ، به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه نموده و مدارک لازم را برای تکمیل پروسه ثبت نام ارائه دهند. مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر شده است که ما در ادامه این مدارک را برای شما ذکر خواهیم نمود.

صدور مرخصی تحصیلی برای نیمسال اول (مهرماه) شامل دانشجویان پذیرفته شده در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نمی باشد.

همانطور که گفته شد دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به صورت بدون کنکور از دانشجویان ثبت نام به عمل می آورد. داوطلبان پس از انجام ثبت نام و انتخاب رشته ، منتظر دریافت نتایج خود می باشند. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در دو نیمسال مهر و بهمن ، لیست رشته های خود را ارائه می دهد ، بنابراین زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز در دو تاریخ مجزا خواهد بود که داوطلبان پس از دریافت نتایج خود در صورت پذیرفته شدن بایستی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کنند. ما در ادامه به معرفی مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری پرداخته ایم.

اصل و کپی شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

کارت پایان خدمت (یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به قوانین نظام وظیفه آقایان مشخص کند)

12 قطعه عکس ۴×۳

دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی رشته های خود را به صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می دهد و ثبت نام برای 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود که البته ثبت نام برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر خواهد بود. ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان جهت ثبت نام می بایست به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نموده و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام ، پرینت مربوط به آن را دریافت نمایند و پس از اعلام نتایج ، داوطلبان در صورت پذیرفته شدن باید در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه ، با همراه داشتن مدارک برای ثبت نام به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

اصل و کپی شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

کارت پایان خدمت (یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به قوانین نظام وظیفه آقایان مشخص کند)

12 قطعه عکس۴×۳

اصل و کپی شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

کارت پایان خدمت (یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به قوانین نظام وظیفه آقایان مشخص کند)

12 قطعه عکس۴×۳

دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور و برای دو بازه زمانی مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند. زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه اواخر همان ماه و یا اوایل اسفند خواهد بود ، همچنین زمان اعلام نتایج برای پذیرش نیمسال اول (مهر) در شهریور ماه می باشد. لازم است گفته شود که صدور مرخصی تحصیلی برای نیمسال اول شامل دانشجویان پذیرفته شده در رشته های بدون آزمون نمی باشد اما ممکن است برخی داوطلبان با داشتن شرایطی خاص از این قانون معاف شوند. برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاثبت نام بدون آزمون آزاد

5 روز پیش

6 روز پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام.من ثبت نام اینترنتی برای دانشگاه بدون کنکور رو انجام دادم میخواستم بدونم نتیجه پذیرش رو چطورباید پیگیرباشم.سپاس

با سلام و درود. نتایج نهایی انتخاب رشته، پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می گردد.

سلام،من مدرک انسانی دارم و پیش دانشگاهی ندارم. میتونم دانشگاه آزاد کاردانی ساخت و تولید بخونم؟؟؟؟؟؟رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

باسلام، مطابق با دفترچه ی راهنمای باسوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، درصورتی که نظام ۶.۳.۳ و یا نظام قدیم باشید، (مدرک دیپلم) ودر صورتی که نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی باشید، (مدرک پیش دانشگاهی) خود را ارائه دهید.

سلام من برا کارت ملی اقدام نکردم اگه بعد کنکور بخوام دانشگاه ثبت نام کنم باید چیکار کنم

با سلام، یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه داشتن کارت ملی می باشد، شما بایستی برای دریافت کارت ملی اقدام کنید.

سلام وقتتون بخیر. می‌خواستم بپرسم اگر کسی از دانشگاه انصراف بده و مدرک کاردانی بگیره میتونه ریزنمراتش رو داشته باشه؟ یا فقط کسایی که فارغ‌التحصیل میشن میتونن بگیرن با تشکر

با سلام و درود. در صورت انصراف از دانشگاه می توانید ریز نمرات تحصیلی واحدهای گذرانده خودرا، از دانشگاه محل تحصیل دریافت نمایید، لازم به ذکر است، شما تنها در دروسی که نمرات بالای ۱۲ اخذ نموده اید می توانید از شرایط تطبیق واحد استفاده نمایید.

سلام زمان ثبت نام کازشناسی بدون کنکور دانشگاه ازاد چه زمان و تاریخیه!؟

سلام، مطابق با اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۹، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، ثبت نام دوره های بدون آزمون تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده و به احتمال زیاد همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام گیرد. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه مراجعه نمایید.

سلام ثبت نام حضوری تا کِی مهلت داره

سلام من بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کردم و الویت اول ام یعنی علوم قضایی دانشگاه تهران مرکز قبول شدم ولی میخوام الویت سومم یعنی علوم قضایی دانشگاه کرج ثبت نام کنم … چجوری میتونم این کار رو انجام بدم؟

سلام من دیروز کارت ملیمو گم کردم چیکار کنم ثبته نامه دانشگاهو نمیتونم انجام بدم المثنی به موقع نمیاد هیچ کاری نمیشه کرد؟

با معدل کتبی نهایی۹/۶۰در بدون کنکور رشته شیمی کاربردی دانشگاه ازاد میتونم قبول شم؟

سلام من ۶ درس افتادم میخواستم ببینم میتونم برم دانشگاه ازاد

سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم مدرک دیپلمیو که موقع ثبت نام دانشگاه ازاد میگه اسکن کنید دقیقا کدومه؟

با سلام میخواستم بدونم الان رشته من تجربیه اما می خوام در دانشگاه حسابداری بخونم برای خرید کارت ایا باید رشته تجربیو بزنم یا علوم انسانی؟

در ادامه نظر قبلی ک گفتم باید اضافه کنم که من قصد تحصیل در کارشناسی پیوسته رشته زبان رو دارم و مدرک سومم کامله با تشکر

با سلام من دیپلمه ریاضی ۹۶ هستم اما یکی دوتا از دروس پیش دانشگاهیم هنوز پاس نشده که تا آخر شهریور میشه میخواستم ببینم میتونم برای ثبت نام اینترنتی اقدام کنم و بعد درصورت قبولی مدرک کاملم رو برای ثبت نام به دانشگاه ارائه بدم ؟ و اگر شناسنامه عکس دار داشته باشم ولی کارت ملی نه نمیتونم ثبت نام کنم ؟ خواهش میکنم جواب بدین

سلام برای ورود در رشته عمران ،حراقل معدل پیش دانشگاهی باید چند باشد ؟

با سلام دو سوال داشتم : ۱- من مدرک پایان تحصیلات متوسطه کاردانش سال ۱۳۸۱ و مدرک پیش دانشگاهی ۱۳۹۸ رودارم در پذیرش پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون کنکور) . برای بررسی ضرایب معدل ، معدل دیپلم نظام قدیم کاردانشم ملاک قرار میگیره؟ و یا معدل پایان تحصیلات پیش دانشگاهیم؟ آیا میتونم دیپلم نظام قدیمم رو وارد نکنم و فقط پیش دانشگاهی رو وارد کنم؟ ( بدلیل معدل بالاترم در پیش دانشگاهی ) ۲- در فرم ثبت نام سنجش برای پیام نور معدل کتبی و کل پیش دانشگاهیم رو وارد کردم ، اما در مدرک دیپلم کاردانش نظام قدیمم معدل کتبی درج نشده و فقط معدل کل هست. -مدرک هم مال ۲۰ سال پیش هست و اون دبیرستان دیگه وجود نداره…الان جلوی معدل کتبی دیپلم چه عددی رو بگذارم؟ با تشکر

سلام . برای پذیرش بدون کنکور پیام نور معدل پیش دانشگاهیم رو وارد کردم ، اما در مدرک دیپلم کاردانش نظام قدیمم معدل کتبی درج نشده فقط معدل کل هست. -مدرک هم مال ۲۰ سال پیش هست و اون دبیرستان دیگه وجود نداره…الان چی کار باید بکنم؟

سلام من برای ثبت نام طبق سوابق تحصیلی کارت اعتباری خریدم اما هنوز دیپلم نگرفتم و مدرسه ام إعلام نمیکنه معدل نهاییمونو میگه ک باید قطعی بشه بعد و تو دفترچه راهنما هم گفته ک معدلت دقیقا باید همون معمولی باشه ک تو واقعیت هست و اگه تفاوت داشته باشه و دانشجو پذیرفته باشه از ورود دانشجو و ثبت نامش جلو گیری میشه خب من الان باید چیکار کنم منتظر بمونم تا دیپلمو بقیه مدارکمو بدن؟ من میترسم که جایی واسه من تو اون رشته نباشه و پر شه چون متقاضی زیاده

سلام . من دیپلم نظام قدیم کاردانش + مدرک پیش دانشگاهی ۹۸ رو دارم. برای سامانه ثبت نامه بدون کنکور سایت سنجش باید اطلاعات هر دو مدرک رو وارد کنم؟

سلام آیا از رشته های فنی حرفه ای (حسابداری) میتونیم بریم رشته های نظری(تجربی) دانشگاه آزاد؟

با سلام و احترام

من در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته حسابداری هستم (فارغ التحصیل شده ام ) سوالم این هستش که امکان ثبت نام مجدد در مقطع کارشناسی پیوسته مدیریت مالی هست یا خیر؟ لازم به توضیح است که از زمان فارغ التحصیلی هنوز یکسال زمان دارم تا غیبت سربازی برام ثبت نشه

با سپاس

باسلام بنده سال نودوسه کارشناسی دانشگاه دولتی قبول شدم ولی بنا به دلایلی ادامه نداده و مدرک کاردانی گرفتم ولی چون تعهد خدمت رایگان دارم دانشگاه اصل مدرک و ریز نمراتم رو نمیده حالا میخوام بدونم اگر بخوام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کنم با گواهی موقت کاردانی و ریز نمره غیر رسمی ممکنه؟

باسلام به طور کلی داوطلبانی که تعهد خدمت به دانشگاه خاصی دارند. تنها در صورت موافقت دانشگاه مربوطه حق ادامه تحصیل را خواهند داشت در غیر این صورت تا زمان اتمام تعهد خدمت حق ادامه تحصیل را ندارند.

سلام میخواستم برای خرید کارت ثبت نام با دیپلم کارو دانش از میان گزینه ها کدوم رو انتخاب کنم. ریاضی و فنی یا تجربی یا نظری. گزینه کارو دانش نداره؟

باسلام با توجه به نداشتن مدرک پیش دانشگاهی شما می توانید کارت اعتباری کاردانی پیوسته را خریداری کرده و در مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام کنید.

سلام من پایان خدمت خریدم الان دارم ثبت نام میکنم زده کد وضعیت نظام وظیفه ۱ تا ۱۳ داره الان من شماره چند بزنم؟؟؟؟؟؟

سلام من ثبتنام اینترنتی بدون آزمون انجام دادم بعد از خرید کارت کدشناسایی برام پیامک نشد چکار باید بکنم؟

با سلام…من فوق دیپلم دانشگاه جامع علمی کاربردی دارم می تونم کارشناسی ازاد ثبت نام کنم.؟..در ضمن بیش دانشگاهی هم ندارم

سلام با معدل ۱۷کتبی دیپلم و۱۷.۵۰دیپلم و ۱۴.۵۰پیش دانشگاهی تجربی ایا شانش قبولی رشته روانشناسی نیم سال دوم در دانشگاه ازاد خوراسگان اصفهان دارم یا خیر؟من اصلا حدود معدل های قبولی رو هم نمیدونم

سلام خسته نباشید من دیپلم ریاضى هستم و مدرک پیش ندارم میتونم بدون ازمون توی دانشگاه آزاد حسابدارى بخونم؟!؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله می توانید علاوه بر شرایط شرکت در دوره کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ازاد و مشاهده رشته های آن، کلیه سوالات خود در این زمینه را از مشاوران هیوا بپرسید.رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

 

برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی پیوسته دانشجو جذب می کند. جذب دانشجو در مقطع کاردانی دانشگاه ازاد فقط به صورت بدون کنکور صورت می گیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد ازاد معمولا سالی دوبار برگزار می گردد. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد و زمان ثبت نام با کنکور دانشگاه ازاد متغییر می باشد و معمولا هر سال متفاوت از سال قبل می باشد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد دارای شرایط خاصی می باشد. ثبت نام با کنکور دانشگاه ازاد نیز توسط کنکور سراسری انجام می گیرد. رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد و یا به عبارتی رشته های کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه ازاد دارای تنوع کمتری نسبت به رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه ازاد می باشند.

در ادامه اگر در هریک از موارد زیر سوالی در ذهتان ایجاد شده است می توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا به سرعت توسط مشاوران گروه مشاوره هیوا  به آن پاسخ صحیح و کامل داده شود.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد

برنامه ریزی تحصیلی برای قبولی در مقطع کاردانی دانشگاه ازاد با کنکور

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد

اینده شغلی رشته های کاردانی دانشگاه ازاد

توانایی هایی که فارغ التحصیلان رشته های کاردانی بدست می اورند

سرفصل ها و دروسی که باید در مقطع کاردانی دانشگاه ازاد گذرانده شود

شرایط ثبت نام در کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد

مدارک لازم برای ثبت نام در کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد

با چه معدلی می توان رشته دلخواه خود را در کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد قبول شد

زمان کنکور کاردانی دانشگاه ازاد

زمان ثبت نام کنکور کاردانی دانشگاه ازاد

چه شهرهایی کاردانی بدون کنکور ثبت نام می کردند

لیست رشته های شهرهای مختلف و …

لیست رشته های کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

لیست رشته های کاردانی پیوسته گروه فنی و مهندسی دانشگاه ازاد

 1

مربی بهداشت مدارس

 2

مربی کودک

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

 3

مدیریت خانواده

 4

علمی کاربردي حسابداری

 5

امور اداري

 6

تربیت بدنی

 7

الكترونیک (عمومی – رادیو و تلوزیون)

 8

الكترونیک (برق صنعتی – تاسیسات الکتریکی)

 9

صنایع شیمیایی

 10

ساختمان -کارهاي عمومی ساختمان

 11

نقشه کشی عمومی –نقشه کشی و طراحی صنعتی

 12

نقشه کشی معماري

 13

نقشه برداري

 14

معدن – استخراج معدن

 15

ساخت و تولید ( قالبسازی – ماشین افزار)

 16

تأسیسات (تبرید – تهویه مطبوع)

 17

مكانیک خودرو

 18

سفال و سرامیک

 19

متالورژي

 20

صنایع فلزي (صنایع فلزي – جوشکاری)

 21

صنایع نساجی

 22

نرم افزار کامپیوتر

 23

مكانیسین ماشین هاي کشاورزی

 24

صنایع چوب و کاغذ

 25

امور دامی (تکنولوژی پرورش طیور – تکنولوژی پرورش دام)

 26

امور زراعی و باغی

 27

گرافیک

 28

طراحی و دوخت

 29

فیلمسازي – کمک کارگردانی

 30

هنرهاي تجسمی– نقاشی

 

برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام خسته نباشيد منظور ازكارداني پيوسته چيه

سلام . برای تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته فقط به مدرک دیپلم نیاز دارین ، طول تحصیل در این مقطع به طور معمول دو سال هستش .

سلام من دیپلم تجربی نظام قدیم دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم، آیا می توانم مهر ماه 1399 رشته حسابداری در مقطع کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته شرکت کنین .

سلام من مدرک دیپلم علوم تجربی دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم آیا میتونم کاردانی پیوسته حسابداری دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کنم؟

سلام . بله .

سلام بنده ۲۸ ساله هستم دیپلم هنرهای تجسمی نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی رشته انسانی نظام قدیم رو دارم،قصد ادامه تحصیل دارم،چه رشته هایی رو مجاز به شرکت هستم؟پیوسته یا ناپیوسته!!!ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام . شما می تونین در پذیرش بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرکت کنین .

سلام بازار کار رشته مدیریت بیمه چطوره؟

سلام . در صورتی که به فعالیت در زمینه بیمه علاقه  دارین ، می تونین در این رشته تحصیل و فعالیت کنین ، موفقیت شما به پشتکار شما بستگی داره .

ایا میتوان از رشته ی شیمی کاربردی چمران اهواز به پرستاری مسجد سلیمان انتقال داد رتبه ام به پرستاری مسجد سلمیان میخورد ولی از انتخاب رشته دانشگاه ازاد جا ماندم از سازمان سنجش هم درخواست دادم گفتن که باید هر دو دانشگاه موافقت کنند راهی هست یا نه؟

سلام . خیر .

سلام میشه با رشته ی زبان عربی یا ریاضیات و کاربردها بعد از اتمام دوره تحصیل استخدام آموزش و پرورش شد؟؟

سلام  . باید بعد از پایان تحصیل در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنین .

سلام میشه لطفا در مورد طرح فراگیر دانشگاه پیام نور توضیح بدین؟ممنون

سلام . دانشگاه پبام نور در مقطع کارشناسی به صورت فراگیر پذیرش نداره .

سلام شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی به ازای هر ترم چقدره؟؟

سلام . عبارت شهریه دانشگاه علمی کاربردی 98-99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام.آیا با دیپلم نظام قدیم رشته کامپیوتر فنی حرفه ای می تونم در دانشگاه آزاد روانشناسی بخونم؟پیشاپیش ممنونم

سلام . برای تحصیل در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد باید علاوه بر مدرک دیپلم مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی داشته باشین  .


منتخب های هیوامگ

با این روش ها سرعت مطالعه خود را بیشتر کنید

بهترین تصمیم ممکن را بگیرید

معرفی رشته حسابداری

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

دانشگاه های آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی بصورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند . البته پذیرش بدون آزمون این دانشگاه نیز تابع برخی شرایط و قوانین می باشد . از مهم ترین شرایط پذیرش دارا بودن مدرک تحصیلی پایه متناسب با مقطع انتخابی می باشد .رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

برای مشاوره از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

 

همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ، دفترچه ثبت نام که شامل شرایط ، ضوابط و لیست رشته ها در گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، زبان و هنر هست ، نیز منتشر می شود . داوطلبانی که می خواهند به روش بدون کنکور در دانشگاه آزاد تحصیل کنند لازم است با توجه به مقطع تحصیلی خود شرایط مندرج در دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را مطالعه کنند تا در صورتی که واجد شرایط می باشند نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کنند .

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است . در ادامه این مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ را به تفکیک شرایط عمومی و مهم ترین شرایط اختصاصی برای هر چهار مقطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بیان کرده ایم .

با اندکی تامل و بررسی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته پی خواهید برد که شرایط عمومی در تمامی مقاطع یکسان است از مهم ترین شرایط عمومی مندرج در این دفترچه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 – داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

2 – عدم اشتهار به فساد اخلاقی

3 – عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم وابستگی ، عضویت ، هواداری و پرداخت کمک مالی به گروهک های محارب

4 – پذیرفتن قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران

5 – پذیرفتن کلیه مقررات دانشگاه 

6 – ممنوعیت نقل و انتقال در صورت پذیرفته شدن بر اساس سوابق تحصیلی

7 – پرداخت شهریه بر اساس مصوب سالانه

8 – پذیرش بر اساس معدل مدرک پایه

 

از مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ در مقطع کارشناسی پیوسته به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1 – داشتن مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا یک مدرک دیپلم نظام جدید و مدرک پیش دانشگاهی و یا ارائه مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) به جای مدرک پیش دانشگاهی . بنابراین داوطلبان با مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و کار و دانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی است حق ثبت نام را ندارند .

2 – فارغ التحصیلان کاردانی علوم پزشکی مجاز به ثبت نام در مقاطع بالاتر هستند .

3 – دانش آموختگان علوم حوزوی حتما باید دارای مدرک معادل دیپلم نظام قدیم مورد تایید حوزه علمیه قم باشند و حق ثبت نام در رشته های گروه علوم انسانی را دارند .

4 – داوطلبان برخی از رشته ها علاوه بر سلامت کامل جسمانی باید توانایی لازم برای تحصیل در رشته مورد نظر را دارا باشند . از جمله مهندسی دریا – دریانوردی ( سلامت کامل بینایی ) ، رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ( نداشتن معلولیت های حاد جسمی ، بیماری قلبی و تنفسی ) و رشته نمایش – بازیگری و نمایش – کارگردانی ( دارای سلامت کامل بینایی ، شنوایی و کلامی ) باشند .

5 – داوطلبان رشته موسیقی باید در آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی نیز شرکت کنند و در صورت قبولی در این مراحل مجاز به تحصیل در رشته مذکور هستند .

 

از مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ در مقطع کارشناسی ناپیوسته به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1 – داشتن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) پیوسته یا ناپیوسته با معدل بالا 12 

2 – گذراندن 20 واحد جبرانی برای داوطلبان با مدرک کاردانی پیوسته

3 – کسب معدل بالای 12 جهت اخذ مدرک کارشناسی

4 – داشتن سلامت جسمانی کامل و توانایی متناسب با رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی 

 

داوطلبانی که واجد شرایط اعلام شده هستند می توانند با بررسی لیست رشته های ارائه شده ورودی مهر 99 دانشگاه های آزاد ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سپس برای نام نویسی در این دانشگاه اقدام کنند .

از مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ در مقطع کاردانی پیوسته به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1 – داشتن مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم نظام جدید و یا یک مدرک دیپلم سه ساله نظام سالی واحدی / ترمی واحدی رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کار و دانش .

2 – گذراندن حداکثر 12 واحد جبرانی برای دیپلمه های نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند .

3 – گذراندن حداکثر 14 واحد جبرانی برای داوطلبانی که رشته ای متناسب با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند .

4 – انتخاب رشته دیپلمه های کار و دانش ، فنی و حرفه ای و هنرستان در رشته های متناسب با مدرک تحصیلی .رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی

5 – رشته تربیت بدنی از شرط تناسب با مدرک دیپلم مستثنی هست .

 

 

از مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ در مقطع کاردانی ناپیوسته به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1 – داشتن مدرک دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی بنابراین داوطلبان با مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و کار و دانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی است حق ثبت نام را ندارند .

2 – فارغ التحصیلان کاردانی علوم پزشکی مجاز به ثبت نام در مقاطع بالاتر هستند .

3 – دانش آموختگان علوم حوزوی حتما باید دارای مدرک معادل دیپلم نظام قدیم مورد تایید حوزه علمیه قم باشند و حق ثبت نام در رشته های گروه علوم انسانی را دارند .

4 – داشتن سلامت جسمانی کامل و توانایی متناسب با رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی .

 

آخرین اخبار بدون کنکور دانشگاه آزاد را می توانید از طریق کانال تلگرام بدون کنکور هیوا دنبال کنید . داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می توانند از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرند . شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید . 

 

پذیرش این دانشگاه بر اساس معدل مدرک پایه داوطلبان انجام می شود که در متن مقاله کاملا توضیح داده شده است .

همانطور که در مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبانی که مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته دارند مجاز به ثبت نام در این مقطع هستند .

بله ، داوطلبان بدون مدرک پیش دانشگاهی هم می توانند برای مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام کنند که شرایط آن در مقاله توضیح داده شده است .

برای مشاوره از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

سلام می خواستم بدونم با معدل کتبی نهایی ۱۴ رشته ریاضی شانس قبولی تو رشته های مهندسی کامپیوتر مهندسی پزشکی یا رشته حقوق دانشگاه ازاد های واحد های تهران شرق و مرکز استان های اطراف تهران دارم

سلام . شانس قبولی شما در رشته / محل های مورد نظرتون به معدل رقبای شما بستگی داره . 

سلام . من معدل کتبی نهاییم ۹/۵۵شده و معدل کتبی دیپلمم ۱۴/۲می خواستم بیینم می تونم با این معدل رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه ازاد بدون کنکور ثبت نام کنم ؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنین قبولی شما به معدل رقبای شما بستگی داره .

با سلام من دیپلم کاردانش دارم دانشگاه هم رفتم برای کاردانی تقریبا 30 واحدی پاس کردم ولی انصراف دادم الان می خوام رشته حقوق بخونم . از اونجایی ک مدرک پیش م یخواد . ایا می تونم با دیپلم کاردانش برای گرفتن مدرک پیش دانشگاهی اقدام کنم ؟ اگ شدنی هست چه چوری ؟

سلام . به مدارس بزرگسالان مراجعه کنین و برای گرفتن مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام کنین .

سلام من دیپلم تجربی نظام قدیم دارم با معدل کتبی 13/27و معدل کتبی پیش دانشگاهی 16/54 می خواهم برای رشته روان شناسی بدون کنکور ثبت نام کنم شانس قبولی دارم ؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در دانشگاه آزاد شرکت کنین ، شانس قبولی شما به معدل رقبای شما بستگی داره ، شانس قبولی در بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد وجود داره .

با سلام ببخشید من دیپلم کاردانش نقشه کشی ساختمان دارم پنچ شش سال قبل دیپلم گرفتم الان بخوام دانشگاه ازاد رشته حقوق بخونم می تونم بخونم ؟ یا فقط رشته هایی ک پیش دانشگاهیی دارن مجاز هستن ؟

سلام . در صورتی که علاوه بر مدرک دیپلم ، مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی دارین ، می تونین در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد در رشته حقوق تحصیل کنین .

سلام من دیپلم تجربی نظام قدیم دارم و معدل کتبی دیپلم 16.5 و معدل کتبی پیش دانشگاهی 11.2 و می خوام برای روانشناسی یا مهندسی پزشکی بدون کنکور ثبت نام کنم ایا معدل پیش دانشگاهیم تاثیر بدی رو این پروسه خواهد داشت یا فقط دیپلم ملاکه؟؟

سلام . ملاک پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ، معدل کتبی دیپلم هستش بنابراین معدل پیش دانشگاهی شما تاثیری در پذیرش شما نداره .

سلام من دیپلم تجربی دارم معدل کل ۱۶/۲۲ و کتبی ۹/۷۷می خواستم بدونم شانسم برای قبولی کارشناسی عمران دانشگاه خرم اباد چقدره ؟

سلام . ملاک پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معدل کتبی دیپلم هستش ، شانس قبولی شما خیلی کمه البته به معدل رقبای شما بستگی داره .

سلام خسته نباشيد من اتباع هستم ديپلم تجربي دارم مي تونم در كارداني پيوسته پرستاري ثبت نام كنم

سلام . در مقطع کاردانی پیوسته در رشته پرستاری پذیرش صورت نمی گیره .

سلام خسته نباشین. . من دانش آموز پایه دوازدهم انسانی هستم و امسال دیپلم می گیرم معدل کل 15.56و معدل نهایی رو دقیق نمیدونم فقط میدونم از 11 بالاتر میشم. میشه در رشته حقوق در دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون شرکت کنین ، قبولی شما به معدل رقبای شما بستگی داره شانس قبولی در بعضی از دانشگاه ها وجود داره .

سلام‌ منظور از سلامت کامل بینایی برای رشته کارگردانی چیه ؟ یعنی‌ نباید حتی ضعیف باشه؟

سلام . برای تحصل در رشته کارگردانی باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار باشین و مشکل بینایی نداشته باشین ، در صورتی که مشکل بینایی شما با عینک برطرف میشه ، می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در دانشگاه آزاد شرکت کنین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98

شهریه دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد azmoon.org

هزینه انصراف از دانشگاه آزاد

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی
رشته روانشناسی بدون مدرک پیش دانشگاهی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *