چگونه فال ازدواج بگیریم

 
helpkade
چگونه فال ازدواج بگیریم
چگونه فال ازدواج بگیریم


معتبر ترین مرجع پزشکی برای رزرو نوبت


سفارش فینگرفود سینی مزه برای دورهمی ها

طالع بینی ازدواج

 

ازدواج یک ارتباط بسیار پرهیزگار است که دو روح در آن جمع می شوند و به یکدیگر تبدیل می شوند. این ادغام دو بدن است که تصمیم می گیرند در کنار هم زندگی کنند و بقیه زندگی خود را با مسئولیت ها و مأموریت ها انجام می دهند.

چگونه فال ازدواج بگیریم

 

بنابراین، بسیار مهم است که بدانید چگونه می توانید بهترین ازدواج را برای خود رقم بزنید، ثمربخش ترین اتحاد است که می تواند به شما کمک کند تا یک انسان بهتر شوید و همچنین در پیشرفت هر حوزه زندگی به شما کمک می کند. 

 

فال ابجد ازدواج

 

نحوه گرفتن “فال ازدواج” با حروف ابجد:

هر گاه بخواهيد حساب کنيد که آيا آقای (… ) فرزند (نام مادر) با خانم (…) فرزند (نام مادر) مي توانند ازدواج کنند يا نه؟

ابتدا نام و نام مادر هر دو را با حروف ابجد کبير در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید. سپس عدد حاصل را بر پنج تقسیم کنید و با توجه به عدد باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.

 

اگر باقیانده اعداد 1 یا 3 یا 5 شود: اين دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت است وتا آخر با هم زندگی می کنند.

 

اگر باقیمانده اعداد 2 یا 4 شود:

اين دو نفر به هم نمي رسند وستاره آنها جفت نمي باشد و تا آخر با هم زندگي نمي کنند.

 

اگر باقیمانده عدد 0 شود:

نه جفت بودن و نه جدا بودن را میدهد و کسانیکه عددشان 0 دربیاید به هم میرسند اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر میبرند.

 

 

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

 

پیشگویی ازدواج 

 

حروف ابجد کبیر :

(الف =1 )،(ب = 2 ) ، ( ج = 3 ) ، ( د = 4 ) ، (ه = 5 ) ، ( و = 6 ) ، ( ز = 7 ) ، ( ح = 8 ) ، ( ط = 9 ) ، ( ی = 10 ) ،( ک = 20 ) ،( ل =30 ) ، ( م = 40 ) ، ( ن = 50 ) ، ( س = 60 ) ، (ع = 70 ) ، ( ف = 80 ) ، ( ص = 90 ) ، ( ق = 100 ) ، ( ر = 200 ) ، ( ش = 300 ) ،( ت = 400 ) ، ( ث = 500 ) ، ( خ = 600 ) ، ( ذ = 700 ) ، ( ض = 800 ) ، ( ظ = 900 ) ، (غ = 1000 ) .

 

 

برای مثال:آقای [محمد] : [(م = 40) + (ح = 8) + (م = 40) + (د = 4)] = 92زاده [مريم] : [(م = 40) + (ر = 200) + (ی = 10) + (م = 40)] = 290

با خانم [فاطمه] : [(ف = 80) + (ا = 1) + (ط = 9) + (م = 40) + (ه = 5)] = 135زاده [بتول] : [(ب = 2) + (ت = 400) + (و = 6) + (ل = 30)] = 438

 

مجموع 4 اسم بالا برابر است با : 955باقیمانده تقسیم 955 بر 5 برابر میشود با 5 که نشان میدهد. كه بايد دوباره بر 5 تقسيم كرد كه حاصل صفر ميشود.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

 

چگونه فال ازدواج بگیریم

انواع فال و طالع بینی


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


باطل کردن چشم‌زخم و طلسم

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

دنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟


جوجه کشی از پرندگان زینتی و کسب درآمد


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

بلیط ارزان تهران به مشهد|پشتیبانی 24ساعته


حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟


پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


بروانی فندقی کامل

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

بشر همیشه در صدد تدوین قوانینی بوده است تا بتواند با آن علم به اسرار زندگی پی ببرد بنابراین از گذشته تا کنون روش های پیش گویی فراوانی وجود داشته است . در قرون اولیه برای پیشگویی و پی بردن به اسرار انسان ها از ستارگان و سفیده تخم مرغ و بعضی از خطوط دست و … استفاده می کردند تا بتوانند از اضطراب و نگرانی خارج شوند و از اخبار اینده مطلع وبه زندگی امید وار گردند.

امروزه نیز فال و پیشگویی های متعددی رواج پیدا کرده که یکی از این طالع بینی های جالب،طالع بینی با حروف ابجد کبیر می باشد. حروف اَبجَد روشی برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. اگر می خواهید بدانید چگونه از این حروف می توانید برای پیشگویی ازدواج جوانان در آینده و میزان درصد به هم رسیدن زوجین استفاده کنید این بخش از نمناک را از دست ندهید.

اگر فردی را برای ازدواج زیر نظر دارید و می خواهید بدانید که می توانید با این خانم یا آقا ازدواج نمایید و یا ستاره بخت و اقبالتان با یکدیگر جفت است یا خیر و اینکه آیا ازدواجتان دوام خواهد داشت از این روش پیشگویی استفاده کنید .

• ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورید.

چگونه فال ازدواج بگیریم

حروف ابجد کبیر

الف:1ــــــــــــ ک:20 ــــــــــــــ ر:200

ب:2 ـــــــــــــــ ل:30 ـــــــــــــ ش:300

ج:3 ـــــــــــــــ م:40ـــــــــــــــ ت:400

د:4ـــــــــــــــ ن:50 ـــــــــــــــ ث:500

ه:5 ــــــــــــــ س:60 ـــــــــــــ خ:600

و:6 ـــــــــــــــ ع:70 ــــــــــــــ ذ:700

ز:7 ـــــــــــــــ ف:80 ـــــــــــــ ض:800

ح:8 ــــــــــــــ ص:90 ــــــــــــ ظ:900

ط:9 ــــــــــــــ ق:100 ـــــــــــ غ:1000

ی:10ـــــــــــــ

• بعد جدا جدا حساب کنید و با هم جمع کنید.

مثلا :

آقای [محمد] :[(م = 40) + (ح = 8) + (م = 40) + (د = 4)] = 92

زاده [مریم] :[(م = 40) + (ر = 200) + (ی = 10) + (م = 40)] = 290

با خانوم [فاطمه] :[(ف = 80) + (ا = 1) + (ط = 9) + (م = 40) + (ه = 5)] = 135

زاده [بتول] :[(ب = 2) + (ت = 400) + (و = 6) + (ل = 30)] = 438

• سپس عدد حاصل را بر 5 تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.

مجموع 4 اسم بالا( مثال بالا) برابر است با :955

955را بر 5 تقسیم می کنیم که باقیمانده تقسیم 5 می شود . اگر باقیمانده را دوباره بر 5 تقسیم کنیم حاصل صفر میشود.

اگر باقیانده اعداد 1 یا 3 یا 5 شود:

شما و فرد مورد نظرتان به هم خواهید رسید و ستاره تان با یکدیگر جفت می شود و تا آخر با هم زندگی خواهید نمود.

اگر باقیمانده اعداد 2 یا 4 شود:

شما و فرد مورد نظرتان به هم نمی رسید و ستاره تان با هم جفت نمی شود .

اگر باقیمانده عدد 0 شود:

شما و فرد مورد نظرتان به هم می رسید اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر خواهید برد.

سخن آخر :

باید بدانید سرنوشت همه انسان ها را خداوند رقم می زند و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد پس هر کاری برای خدا انجام گیرد ضرر و زیانی در آن نمی باشد.

 

هرچه جالب و متفاوت باشد…

فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. با استفاده از حروف ابجد میتوان انواع فالها را گرفت مانند فال ابجد ازدواج و فال ابجد با اسم مادر . در این مطلب اطلاعات مفیدی درباره روش گرفتن این فال و حروف ابجد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه فال حروف ابجد با استفاده از حروف ابجد است اجازه بدهید در ابتدا با این حروف آشنا شویم:

حروف اَبجَد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم. حروف ابجد به این شرح هستند: «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ با یک تقسیم‌بندی خاص به بیست و هشت حرف تقسیم شد‌ه‌اند. البته این تقسیم‌بندی به دو شکل است و همین است که ابجد کبیر و ابجد صغیر را ایجاد می‌کند.

برای اینکه به راحتی بتوانید حروف ابجد را حفظ کنید هر چند حرف پیاپی به شکل واژه در آمده‌اند. این واژه‌ها عبارتند از: «اَبْجَدْ – هَوََّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَِّذْ – ضَظِغْ»از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف از واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، اعداد هر حرف را با هم جمع می‌کنند. برای نمونه، ابجد واژهٔ «علی» برابر با ۱۱۰ و همچنین ابجد «یاعلی» برابر با ۱۲۱ است.

چگونه فال ازدواج بگیریم

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

برای اینکه بتوانیم طالع شخصی را پیدا کنیم، باید نام خود او و نام مادرش را بر حسب حروف ابجد کبیر نوشته و اعداد متناظر با هر حرف را با هم جمع کنیم. بعد حاصل جمع اسم خود شخص را با حاصل جمع اسم مادرش جمع کنیم و حاصل جمع را بر ۱۲ تقسیم کنیم. باقیمانده این تقسیم عددی کمتر از ۱۲ می‌شود که همین طالع شخص را مشخص می‌کند و هر باقیمانده‌ای با یک ماه متناظر است. اگر باقیمانده تقسیم ۰ شد آن را متناظر با برج ۱۲ در نظر می‌گیریم.

نکته: برای حروف «گ چ پ ژ» هم که در عربی موجود نیستند و در حروف ابجد هم وجود ندارند به این ترتیب عمل می‌کنیم که برای حرف گ، از ابجد حرف ج؛ برای حرف پ، از ابجد حرف ب و برای حرف ژ، از ابجد حرف ز استفاده می‌کنیم. البته بعضی از حکما گفته‌اند حروف گ. چ. پ. ژ. که در عربی نیستند را اصلا حساب نمی‌کنیم؛ و در واقع آن حروف را از اسم شخص حذف می‌کنیم. برای حروفی که تشدید دارند هم در برخی منابع گفته‌اند که باید حروف مشدد را دوبار حساب کنیم و برخی دیگر گفته‌اند که نه همان یک بار حساب‌شان می‌کنیم.

در مورد زنان برج حمل اینگونه می‌گویند که خانه‌داری بسیار عالی دارند و مادر و همسری بی‌نظیر هستند. رنگ سبز و روز پنجشنبه برای این زنان بسیار خوش‌یمن است و بهتر است از این خوش‌یمنی استفاده کنند.مردان برج حمل هم مردان بلند‌قد، خوش اخلاق و خوش‌اقبالی هستند که اصلا با دروغ نمی‌سازند.

زنان برج ثور زنانی خوش اخلاق و زیبا هستند که دشمنان بسیاری دارند، اما این دشمنان نمی‌توانند به آن‌ها آسیبی برسانند.مردان برج ثور مقداری دمدمی مزاج هستند. از خصوصیات خوب‌شان این است که چشم به مال دیگران ندارند. انگشتر فیروزه برای آن‌ها بسیار خوش‌یمن و مبارک است.

زنان برج جوزا دمدمی مزاج و چرب‌زبان هستند. این زنان صاحب فرزندان بسیاری می‌شوند؛ و در کار خود همیشه حیران بوده و نمی‌داند چه کار کند.مردان برج جوزا زود خشمگین می‌شوند و زود هم آرام می‌شوند. آن‌ها رازدار‌هایی قوی هستند که اسرار به هیچ کسی نمی‌گویند، چون معتقد هستند کسی راز آن‌ها را نگه نمی‌دارد.

زنان متولد این برج اصلا قرض دادن بهشان نمی‌سازد و هر که از آن‌ها قرضی بگیرد دیگر پس نمی‌دهد. بیشتر بیماری‌های زنان این برج در دل و کمر‌شان است که باید بسیار از این اعضا مراقبت کنند.مردان برج سرطان مردانی صاحب عزت و ثروت هستند که بسیار زیرک و دانا هستند، اما در خیلی دیرباور هستند و حرف هیچ‌کس را راحت باور نمی‌کنند.

زنان متولد برج اسد بسیار آتشین و در عین حال خاکی هستند. این زنان عمر طولانی می‌کنند و از خواهر و برادر شانس ندارند.مردان این برج هم مردانی هستند که حرف‌هایشان پیش بزرگان پذیرفته است، اما خودشان به سختی حرف کسی را می‌پذیرند مگر اینکه با روی خیلی خوش با آن‌ها صحبت شود. بسیار هم خوش‌گذران است.

زنان برج سنبله زنانی سرخ‌رو هستند که بسیار مومن و خداترس هستند. این زنان از خویشاوندان‌شان دور می‌افتند. ولی در غربت مقاوم هستند.مردان برج سنبله هم از سخن دروغ و مال حرام بدشانسی بسیاری می‌آورند. فرزندان زیادی هم در طالع‌شان هست. از حیوانات چهارپا مثل اسب و گوسفند شانس آورده و روز یکشنبه بسیار برای‌شان خوش‌یمن است.

زنان این برج زنان بسیار راستگویی هستند که با دروغ و دروغ‌گو دشمنی عمیقی دارند. در میان مردم هم بسیار شناخته‌شده و سرافراز هستند.مردان برج میزان بسیار در شراکت بدشانس هستند و بهتر است با کسی شریک نشوند. انگشتر یاقوت برای این‌ها یمن بسیاری دارد. آنان در سن ۸ سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند، اما اگر جان سالم به در ببرند تا ۸۰ سالگی به سلامت زندگی می‌کنند.

معمولا هیچ کس قدر این زنان را نمی‌داند و همواره به این زنان دروغ و تهمت‌های بسیاری می‌بندند که البته آسیب و ضرری به آن‌ها نمی‌رساند.مردان این برج هم به هر کس وفادار بمانند از همان کس ضربه می‌خورند. برای این مردان انگشتر عقیق بسیار خوش‌یمن است.

زنان این برج اگر در نمازشان سستی کنند بدشانسی بسیاری می‌آورند. بهتر است که دعای چشم‌زخم برای فرزندان‌شان بگیرند، چون بسیار در چشم دیگران می‌آیند.مردان برج قوس از خواهر و بردار نه خیری ببینند نه شری. ولی یک دوست خیلی وفادار دارند که از برادر به ایشان نزدیک‌تر است. یک روز از یک هم‌سفر آسیب بسیاری می‌بینند، ولی به خوبی می‌توانند از پس آن بر بیایند.

زنان برج جدی بسیار خوشبخت می‌شوند و از پدر، مادر، خواهر و برادران‌شان به ایشان خیر بسیاری می‌رسد. برای این زنان رنگ آبی و سبز بسیار خوش‌یمن است.مردان این برج تلاش بسیاری برای پول می‌کنند، ولی حواس‌شان باشد که به ایشان همانقدری می‌رسد که خدا مقدر کرده است. در عین حال بسیار دست و دل‌باز هستند، ولی از قرض دادن شانس نمی‌آورند.

زنان برج دلو زنان بسیار کوشایی هستند که بسیار غصه می‌خورند. در سن چهل سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند و اگر جان سالم به در ببرند عمر طبیعی خواهند داشت.مردان برج دلو بهتر است هیچ وقت ضامن کسی نشوند. این مردان مدتی از همسرشان دور می‌افتند و رفیق نابابی در طالع‌شان هست که هر چقدر بخواهند از این رفاقت دوری کنند نتوانند.

زنان این برج هم رزق و روزی بسیاری دارند و در خانه شوهر بسیار خوشبخت می‌شوند. اما نه از دوست و نه از دشمن شانس نمی‌آورد.مردان این برج هم بسیار عاقل و باحیا هستند. ممکن است از حیوانات درنده به ایشان آسیبی برسد، اما نهایتا عاقبت به خیر می‌شوند. یک دوست خوب هم دارند که فقط همین یک نفر با ایشان خوب است.

هر موقع خواستید حساب کنید که آیا آقای (… ) زاده (…) با خانوم (…) زاده (…) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟

ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید.. سپس عدد حاصل را بر ۵ تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید…..

این دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت می باشد وتا آخر با هم زندگی می کنند.

این دو نفر به هم نمی رسند وستاره آنها جفت نمی باشد و تا آخر با هم زندگی نمی کنند.

نه جفت بودن نه سوا بودن رو میده و کسانیکه عددشون ۰ دربیاد به هم میرسن اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر میبرند.

آقای [محمد] : [(م = ۴۰) + (ح = ۸) + (م = ۴۰) + (د = ۴)] = ۹۲زاده [مریم] : [(م = ۴۰) + (ر = ۲۰۰) + (ی = ۱۰) + (م = ۴۰)] = ۲۹۰

با خانوم [فاطمه] : [(ف = ۸۰) + (ا = ۱) + (ط = ۹) + (م = ۴۰) + (ه = ۵)] = ۱۳۵زاده [بتول] : [(ب = ۲) + (ت = ۴۰۰) + (و = ۶) + (ل = ۳۰)] = ۴۳۸

مجموع ۴ اسم بالا برابر است با : ۹۵۵

باقیمانده تقسیم ۹۵۵ بر ۵ برابر میشود با ۵ که نشان میدهد. که باید دوباره بر ۵ تقسیم کرد که حاصل صفر میشود:

امیدوارم از فال ابجد ازدواج استفاده مفیدی بکنید. در عین حال باید در نظر داشت که تقدیر و سرنوشت هر انسانی بستگی به تصمیمات آن فرد در زندگی و همچنین تقدیر خداوند دارد.

هرچه جالب و متفاوت باشد…

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

آیا میدانستید پر خواننده‌ترین بخش روزنامه ها و مجلات، ستون فال روزانه و فال عشق و ازدواج متولدین هرماه است؟! احتمالا شما هم تا به حال حداقل یکبار فال ماه تولدتان را خوانده اید و افرادی را میشناسید که برای آگاهی از آینده خود به سراغ رمال و فالگیر میروند، تصمیمات مهم زندگیشان را بر اساس طالع بینی انجام میدهند و چه بسا که برای این منظور هزینه زیادی هم پرداخت کنند. اما طالع بینی عشق و ازدواج بر چه مبنایی است؟ و فال قهوه، فال ورق و کف بینی تا چه حد حقیقت دارند؟

در این مقاله بیان میکنیم چرا فال و طالع بینی برای بسیاری از افراد جذاب و قابل باور است. همچنین چند راه کاملا علمی برای پیش بینی واقعی عشق و آینده رابطه یا ازدواج ارائه میدهیم.

همه ما در زندگی ارتباطاتی داریم که اغلب این ارتباطات از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است.اگر مهارت کافی برای جذب عشق از طریق همین ارتباطات را داشته باشیم می توانیم نیمه گمشده خود را پیدا و جذب کنیم و مطمئنا با توجه به اینکه این تکنیک ها علمی و بر اساس اصول روانشناسی است بسیار کارساز خواهد بود و به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور فرد مورد نظر را جذب و رابطتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید.

فهرست مطالب

مسلما از نظر علمی و منطقی هیچ فالگیر و رمالی نمیتواند واقعا آینده کسی را پیشگویی کند. با این حال شاید شما نیز بنا بر تجربه هایی که از به حقیقت پیوستن فالتان داشته اید، به این موضوع باور پیدا کرده باشید. اما چرا طالع بینی عشق و ازدواج، جذاب و قابل باور است؟ و اگر فالگیری حقیقت ندارد پس چرا بسیاری از ما نشانه های متعددی بنابر واقعی بودن آن ها در زندگیمان مشاهده میکنیم؟ ار نظر روانشناسی این موضوع دلایل متعددی دارد که در ادامه به آن میپردازیم:

چگونه فال ازدواج بگیریم

همان لحظهای که چشمتان به چیزی یا کسی میافتد، ذهن عملکردهای ویرایش را شروع میکند. ذهن آن شیء را به گونهای تغییر میدهد که شبیه به چیز دیگری بشود. برای مثال یک تکه چوب را با مار اشتباه میگیرید یا فکر میکنید که دوستتان را در خیابان دیدهاید تا این که آن فرد به شما نزدیکتر میشود و متوجه میشوید که اشتباه کردهاید.

اما چه اتفاقی میافتد که ما اشیاء یا اشخاص را به شکل دیگری میبینیم؟ در این بخش سعی کردهایم که به زبانی ساده به این پرسش پاسخ بدهیم.

چون ذهن دوست دارد که ایمنیاش را حفظ کند، هر زمان سوژهای را ببیند که شبیه به چیزی باشد که از آن میترسید، پیام هشدار را صادر میکند. به همین دلیل افرادی که از روح میترسند، گاهی اوقات ملافهی سفید و آویزان را با روح اشتباه میگیرند.

آن چیزی را که ذهنتان را به خود مشغول کرده است، همه جا میبینید. اگر پسر خاصی را دوست داشته باشید، او را در همه جا میبینید. برای مثال هر جا که میروید، فکر میکنید با او روبرو شدهاید، اما وقتی به آن فرد نزدیکتر میشوید، متوجه میشوید که هیچ شباهتی با معشوقتان ندارد. ذهنتان همواره امکانی فراهم میآورد تا چیزی را ببینید که دوست دارید با آن روبرو شوید.

در همه جا نشانههایی میبینید که باورهای ذهنیتان را تایید میکند. افرادی که به نمادهای خاصی معتقد هستند، این نمادها را در همه جا، از برشهای گوجه فرنگی گرفته تا شاخه های درخت و روی سطح سوپ میبینند. انسانها میخواهند که دربارهی باورهایشان مطمئن شوند و به همین دلیل ذهنشان ادراک آنها را به گونه ای تحریف میکند تا در همه جا و همه چیز شواهدی را دال بر تایید باورهایشان پیدا کنند. بسیاری سعی میکنند که بر حق بودن باورهایشان را با روی آوردن به این پیامهای اشتباه ثابت کنند و به این ترتیب در دام خرافات میافتند.

روانشناسی فال قهوه برای عشق و ازدواج

روانشناسی ادراک دربارهی فال قهوه چه میگوید؟

انسانها دوست دارند که رویاهایشان را در یک فنجان قهوه ببینند و به همین دلیل ذهنشان ادراک آنها را به گونهای تحریف میکند که اتفاقات را طبق میل خود ببینند. البته این پیشگویی ها همواره مثبت نیست، چون هر انسانی ترس هایی هم دارد، بنابراین ذهن اجازه میدهد که بخشی از این ترسها نیز در فنجان قهوه نمودار شود.

به عبارت دیگر یکی از دلایل اصلی باورپذیر بودن فالگیری این است که تحریف ادراک به ما کمک میکند تا باور کنیم که فال درست بوده است. وقتی عشقم را در فنجان قهوه دیدهام، پس حتماً فال قهوه درست است!

مهم نیست که برای پیشگویی آیندهتان به فال ورق روی میآورید یا فال قهوه، در هر حال حتماً مطلبی را در این فالگیری ها پیدا میکنید که به شما مربوط است، چون ذهن به گونه ای طراحی شده است که ما را با تحریف ادراک به خواسته مان برساند.

انسانها چندان هم از خودشان مطمئن نیستند، آنها به خوبی میدانند که آینده غیرقابل پیشبینی است و هیچ کس نمیداند که فردا دقیقاً چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. بنابراین چون نمیدانیم که آینده آبستن چه حوادثی است، دچار نگرانی و اضطراب میشویم. در نتیجه دست به دامان فالبین ها و پیشگوها میشویم تا پاسخ مناسبی برای سوالات بی جوابمان پیدا کنیم. جالب است بدانید که طبق پژوهشهای انجام شده، کنترل نداشتن بر زندگی یکی از قویترین انگیزه هایی است که انسانها را ترغیب میکند تا شانس و پیشگویی را باور کنند. به همین سبب وقتی حس میکنیم که کنترلی روی زندگیمان نداریم، خوشحال میشویم که نیروهای ماوراءالطبیعه ی دیگری هستند که ما را در رسیدن به خواسته هایمان یاری کنند. برای مثال اگر نمیتوانیم ثروتمند شویم، هیچ چیز بیشتر از فال قهوهای که به ما نوید ثروتمند شدن را میدهد، خوشحالمان نمیکند. به عبارت دیگر طالعبینی و پیشگویی را باور میکنیم، چون نیاز داریم که آن را باور کنیم. انسانها نیاز دارند کسی به آنها بگوید که زندگیشان رو بهراه خواهد شد، به خوشبختی خواهند رسید و سرانجام اوضاع بر وفق مرادشان خواهد شد.

عشق و سازگاری از جمله موضوعاتی است که برای اکثر مردم جالب است. عشق جایگاه والایی در ذهن همگی ما دارد و به همین دلیل دوست داریم بدانیم که زندگی عاشقانه مان چطور رقم خواهد خورد. تمام انسانها دوست دارند که عشق را تجربه کنند و کسی را داشته باشند که عاشقانه به آنها مهر بورزد.

بسیاری میخواهند بدانند آیا سرانجام به معشوقشان خواهند رسید یا نه؟ در چه سنی ازدواج میکنند؟ نیمه گمشده شان چه ویژگی هایی دارد و چطور میتوانند او را پیدا کنند؟

به همین دلیل افراد بسیاری هستند که طالعبینی و فال عشق و ازدواج را میخوانند تا بدانند که سهمشان از عشق در زندگی چقدر است و در پس کدام پیچ و خم زندگی باید منتظر عشق واقعی باشند. اشخاص مجردی که هنوز طعم عشق را نچشیده اند، فال عشق را میخوانند تا بدانند که آیا در چند روز آینده با نیمهی گمشده شان آشنا خواهند شد یا خیر. افراد متاهل یا اشخاصی که درگیر یک رابطه ی جدی هستند، دوست دارند بدانند که چه اتفاقاتی را در چند روز آینده در رابطه شان تجربه خواهند کرد. اطلاع از آیندهی یک رابطه ی عاشقانه یکی از مهمترین دلایل محبوب بودن طالعبینی های عشق است.

پس همانطور که بیان شد، طالع بینی عشق و ازدواج به کمک ورق، فنجان قهوه، کف بینی و … حقیقت ندارد. اما اگرچه شاید به نظر عجیب و غیرقابل باور برسد، به کمک علم روانشناسی میتوان تا حدی داستان عشقی شما را از قبل پیش بینی کرد و حتی میتوان تا حدی مشخص نمود عاشق چه کسی میشوید! البته مسلما منظور این نیست که میخواهیم در این نوشتار به شما بگوییم طالعتان نشان میدهد همسر آینده‌ شما نامش چیست و او را در یک روز بارانی ملاقات خواهید کرد یا آفتابی! بلکه منظور این است که با توجه به فاکتورهای شخصیتی و روانشناختی افراد، میتوان پیش بینی کرد هر شخص مجذوب چه افرادی از جنس مخالف میشود و بر عکس. یعنی اینکه شما با توجه به شخصیت منحصر به فردی که دارید برای چه افرادی از جنس مقابل جذاب تر هستید و چه افرادی احتمال دارد عاشق شما شوند نیز، تا حدی قابل پیش بینی است.

نظریه روانشناسی که به کمک آن میتوان مسیر عشقی هر فرد را پیش بینی کرد “تئوری داستان عشق شخصی” نام دارد. داستان عشق شخصی هر کس از کودکی در وجود او شکل میگیرد و به عوامل متعددی همچون نحوه ارتباط عاطفی والدین بایکدیگر، محیط زندگی، عوامل فرهنگی و در یک کلام به تعریف و درکی که شخص به صورت خودآگاه و ناخودآگاه در طول زندگی از رابطه عاطفی و عشق کسب میکند مرتبط است. شما با کسب شناخت فردی و آگاهی از داستان عشق شخصی خودتان، میتوانید تا حد زیادی پیش بینی کنید عاشق چه کسی با چه ویژگی هایی میشوید و همسر آینده شما احتمالا چه ویژگی هایی خواهد داشت.

سوال دیگری که ممکن است در مورد روابط عاشقانه و ازدواج با آن مواجه باشید این است که آیا میتوان آینده و سرانجام یک رابطه عاطفی را پیش بینی کرد؟ و راهی علمی برای اطلاع یافتن از موفقیت یا عدم موفقیت ازدواج دو نفر وجود دارد؟

بر اساس مطالعات و پژوهش هایی که بر روی رابطه عاطفی تعداد زیادی زوج  انجام شده است،  روابط ناموفق و بی سرانجام ویژگی ها و نشانه های مشترکی دارند. میتوان متقابلا نتیجه گرفت که در صورت وجود این نشانه های مشترک در یک رابطه، میتوان پیش بینی کرد که به احتمال زیاد رابطه به شکست منجر خواهد شد. همچنین در صورت ازدواج زوج با یکدیگر، احتمال طلاق آن ها بسیار زیاد است. منظور از طلاق در اینجا، ‌”جدایی زوج” است. چه به صورت طلاق رسمی صورت بگیرد و چه به صورت طلاق عاطفی.

وجود 4 نشانه زیر در رابطه و ازدواج، میتواند احتمال زیاد شکست و طلاق را برای زوج پیش بینی کند:

جالب است بدانید روانشناسان این پژوهش، با بررسی نشانه های ذکر شده تنها در سه دقیقه اول مکالمه زوج ها هنگام مشاجره، توانستند با دقت بسیار بالا (83%-94%)، به درستی پیش بینی کنند ازدواج آن ها به جدایی منجر خواهد شد یا خیر!

یکی دیگر از نتایج مهم پژوهش ذکر شده این بود که روابط عاطفی شاد و پایدار وازدواج های موفق نیز نشانه های شاخص و مشترکی دارند. به بیان دیگر میتوان گفت اگر این نشانه ها در رابطه ای وجود داشته باشد میتوان به آینده آن امیدوار بود و موفقیتش را پیش بینی کرد. این ویژگی ها و نشانه ها عبارت اند از:

و اما خبر خوب این است که حتی اگر با کسب مهارت عاطفی لازم به طور آگاهانه بتوانید این ویژگی ها را در رابطه تان ایجاد کنید، میتوانید رابطه تان را بهتر و پایدارتر از قبل کنید و آینده خوبی را برای رابطه و ازدواجتان رقم بزنید.

طالع بینی، کف بینی و فالگیری با قهوه و ورق هیچ مبنای علمی نداشته و آینده بینی رابطه با آن حقیقت ندارد و فال گرفتن راه مناسبی برای آگاهی یافتن از مسیر عشق و رابطه نیست. اما به دلایل متعدد، طالع بینی بسیاری از افراد قابل باور است و به آن اعتقاد دارند. اعتقاد به درستی فال و دیدن نتیجه از آن به این علت است که مغز ما همیشه واقعیت را نشان نمیدهد، ما ترس ها، مشغله های فکری و باورهای ذهنیمان را در همه جا میبینیم. همچنین انسان عطش زیادی دارد که از اتفاقات آینده باخبر باشد تا بتواند کنترل بیشتری بر زندگی داشته باشد، پس به دنبال هر راهی برای دانستن آینده و طالع خویش است. از طرفی آینده رابطه عاطفی و عاشقانه معمولا برای افراد بسیار مهم است و در نتیجه دانستن آینده عشق و ازدواج و رسیدن یا نرسیدن به معشوق جذابیت زیادی دارد.

از طرفی پژوهشگران حوزه روانشناسی اعتقاد دارند با شناخت داستان عشق شخصی هر فرد، میتوان تا حدودی ویژگی های شخصیتی بارز افرادی از جنس مخالف که پتانسیل زیادی دارند تا مجذوب و عاشق شوید را پیش بینی کنند. همچنین با توجه به مطالعات علمی تا حدی میتوان آینده رابطه عشقی و ازدواج را پیش بینی کرد.

برای رابطه هایی که در آن انتقاد، تحقیر، جبهه گیری منفی، بی محلی و بی توجهی به شریک عاطفی وجود دارد میتوان پیش بینی کرد که به شکست و جدایی منجر میشوند. در مقابل برای رابطه هایی که زوج مهارت تعامل مناسب با یکدیگر دارند، بلافاصله بعد از دعوا و مشاجره میتوانند به مصالحه برسند، از یکدیگر قدردانی میکنند، دید مثبتی نسبت به شریک عاطفیشان دارند و با هم همکاری میکنند، میتوان آینده روشن و موفقیت آمیزی را پیش بینی کرد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

20 بازدید

19 بازدید

24 بازدید

28 بازدید

36 بازدید

دیدگاه

چگونه فال ازدواج بگیریم

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ما وب‌سایتی آماده کردیم که بتوانید به راحتی و به صورت آنلاین فال حافظ همراه با تعبیر و کف بینی آنلاین انجام دهید.

توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند و فال واقعی و درست نیست .

برای انجام فال حافظ مراحل زیر را انجام دهید

کف بینی ریشه در پیشگویی های هندی و روما دارد. در کف بینی شما کف بین با خواندن کف دست شما درباره آینده و ابهامات شما پیشگویی می کند. هدف از کف بینی ارزیابی آینده و شخصیت فرد به وسیله مطالعه و بررسی کف دست افراد می باشد.

برای انجام کف بینی آنلاین دکمه زیر را بفشارید

چگونه فال ازدواج بگیریم

نمایش ۱ – ۳۶ از ۳۶

Lili بنظرم حقیقی ترین فالی بود که گرفتم بار اول که گرفتم دقیقا براساس نیتم بود کاملا شفاف و روشن دیدم نوشته جهت سرگرمی می باشد گفتم حتما شانسی اومده ،پس یه نیت دیگه کردم و قشنگ با توجه به نیتم جواب داده بود واقعا عالی بود 👌

زهرا من می خواستم بدونم تفسیر اشعار رو چه کسی انجام میده خیلی متفاوت تر از تفاسیری که در بقیه سایتهاست والبته بسیار دقیقه منو یاد فال آقایی می اندازه که در حافظیه شیراز برا فال گرفت اونقدر دقیق بود که داداشم ترسیدهدبود

کالین دانشجوی کارشناسی بودم و واحد تابستانه برداشته بودم، شب قبل از امتحان تا نزدیکی صبح بیدار بودم چون کتاب رو درست و حسابی نخونده بودم همش شک داشتم برم امتحان بدم یا نه، تصمیم گرفتم فال حافظ بگیرم و هرچی حافظ گفت همون کارو بکنم، چندبار گرفتم ولی انگار منتظر بودم حافظ بگه خوب نیست و مثلا این کارو انجام نده و منم از خدا خواسته نرم امتحانمو بدم، ۵ دقیقه یکبار فال می‌گرفتم تا اینکه بیت زیر اومد

بجز این نکته که حافظ ز تو ناخشنود است، در سراپای وجودت هنری نیست که نیست

بعد از کلی خندیدن، کتاب رو بستم و رفتم خوابیدم، ترم پاییز همون درس رو برداشتم و با نمره کامل پاسش کردم.

سامی من دو تا نیست کردم دو تا هم دقیق یعنی باورم نمیشه دقیقا مطلبی که نیت کرده بودم تو تفسیر فال بود😲😲😲

نسترن عزیزی من هر چند وقت ی بار فال حافظ میگرفتم و واقعا درست در میومد تا اینکه تو سایت دیدم ک نوشته بود این فال فقط جنبه سرگرمی داره و من با خودم گفتم پس شانسی همش درست بود تا ی روز ی مشکلی پیش اومد و واااقعا نمیدونستم ک چیکار کنم و چی قراره بشه و کلییی سوال تو ذهنم بود ک جوابی براشون نداشتم دوباره فال گرفتم تو فال جواب تک تک سوالام بود اما بازم گفتم شاید شانسی باشه و بعدش که مشکلم حل شد جواب همه سوالامو گرفتم و جوابشون دقیییقا همون چیزی بود ک تو فالم اومده بود و واقعا من بهش اعتقاد دارم

نسیبه ناصری من هر بار فال حافظ می گیرم می گه برای رسیدن به نیت و مقصدت باید وسیله شو فراهم کنی .نمی دونم وسیله ش چیه .؟ یا اینکه اگه نذری داری ادا کن . من تموم نذر ها مو ادا می کنم .فقط مونده یه سفره حضرت ابوالفضل که پیش خدا گذاشت گرویی که هر وقت حاجت بر اورده شد ادا کنم .خدا می دونه بنده بد قولی نیستم . .پارسال ماه رمضون ۱۴ نمک نذر حضرت فاطمه از ۱۱۴ تایی که نذر کردم ادا کردم .که بقیه رو وقتی گرفتم سریع ادا کنم ولی نشونه ایی ندیدم . که بر اورده می شه .با حاج آقایی هم صحبت کردم .گفتن که الان که کروناس بندازی عقب تر اشکالی نداره ادا کنی . ولی بازم نمی دونم باید چه کنم‌ که به هدفم برسم .دیگه نا امید شدم و قید خواسته مو زدم . خیلی هم به فقرا کمک می کنم در حد توانم چون یکی از نذرهام همینه . که قبل و بعد بر اورده شدن به فقرا کمک کنم . ولی نشونه ایی نمی بینم .

م سلام خسته نباشید یکی ازنظر دهندگان کلا ناامیدبود من دوبیت جدا ازشعرجدایادگرفتم باخودم می خوونم هروقت احساس ناراحتی وناامیدی و…کنم مالک ملک وجودحاکم ردوقبول/ هرچه کندجورنیست گرتوبنالی جفاست

ناامیدازدررحمت به کجابایدرفت یارب ازهرچه خطا رفت هزار استغفار

زهرا جعفری درست عین حقیقت دلم بود انگار از دل من با خبر بود

Nasrin naghizadeg درست زمانی که بعد از کلی درگیری و آزار اذیت چندین ماهه استادها به نتیجه پایان نامه ام رسیده بودم و بعد از نیم ساعت قرار بود دفاع کنم یه فال حافظ وسط⁦ کیف پولم پیدا کردم که دقیقا نمی‌دونم کی خریده بودم روش نوشته بود گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود و لیک خون به جگر شود

حمیرا سلام من واقعا ب حافظ و فالهاش ایمان دارم و نیتی ک الان کردم و جوابشو دیدم مثل واقعیت بود ازتون ممنونم🙏🏻👐🏻

سجاد رحیم پور با سلام به همه دوستان سال ۸۹ بود منم شمال دانشجو بودم خونه مادربزرگم دو روز مونده بود به محرم که غروبش بهمون خبر دادن خاله بزرگم تصادف کرده و جمجمه سرش شکسته خیلی روزای بدی بود دکترا بعد از سه تا عمل جراحی گفتن ۲۵ درصد احتمال زنده بودنشه و رفته بود تو کما همه فامیل دست به دعا بودیم منم بیشتر وقتا فال حافظ دستم بود اخرین فالی که گرفتم گفت تا چند روز اینده خبره خوشی از بیمارتون بهتون میرسه و همه خوشحال میشید دقیقا همین اتفاق افتاد دو روز بعد خالم بهوش اومد من اعتقاد داشتم به حافظ اما ازون روز به بعد خیلی بیشتر شد.ممنون از سایت خوبتون

علی ملک حافظ عزیز با من رفیقه و با هم بازی ای سر فال های عاشقانه داریم، از روی پارتی بازی همش فال های خوب برام میاره و میگه همینه علی عزیز بهش رسیدی و پیداش کردی، اینطوری ما رو انرژی میده و جلو می ندازه و آخرش هم میبینم نمیشه و فال برای دلخوش کردن من بود؛ خلاصه دستش درد نکنه دوستیم باهم دیگه و میدونم از روی محبت این کار رو میکنه.

رها برای مطلبی هر روز منتظرم و هر روز فال حافظ میگیرم امشب به من وعده پیروزی داد هر بار ازش فال گرفتم نگته ای بمن گفت که متعجبم کرد باورم نمیشه حافظ کاملا از حال دلم اگاهه واقعا عاشقشم و مریدشم و از خدا میخوام روزی در سرای باقی مولا و.مرشدم جلا ل الدین احمد و جناب حافظ رو زیارت کنم

anna.si شب یلدا بود ی یلدای متفاوت برای اولین بار با قلبم ب نیت ی پسر فال گرفته بودم انگار حافظ از قلبم خبر داشت انگار منو خونده بودم تا حافظو فال شو جالب بود برام

مریم کساییان سلام تو سن نوجوانی خیلی با حافظ ارتباط عمیقی داشتم برای هرکاری باهاش مشورت میکردم و خدایی جواب درست میگرفتم. میخواستم کاری انجام بدم که همش نه میاورد😂، از اونجایی که بهش اعتماد داشتم، چند بار دیگه حافظ رو باز کردم تا بالاخره بهم اجازه بده🙈 و اونم حجت رو در حقم تمام کرد: گوهرمخزن اسرار همان است ،که بود حقه مهر بدان مهر و نشان است که بود 💗💗💗💗

هلینا عجمی از دوران قبل از دبیرستان عاشق دیوان حافظ شدم و اول دبیرستان یه تحقیق درباره ی حافظ انجام دادم و یمدت طولانی فاصله گرفتم اما همچنان مرید و عاشق دیوان حافظ هستم

مرجیک کاویک من چند سال پیش همیشه فال میگرفتم هروقت نا امید میشدم میرفتم فال حافظ بکیرم. انگار دلداری میکنه بهم. که اروم بشم ک نتبحه چی میشه… بعد از چند سال یهوی هوای فال حافظ کردم اینقدر دلم گرفته بود امشب فال گرفتم اروم شدم یه جوری بهش اعتقاد دارم

هدیه سلام سایتتون واقعا عالیه من چند دفعه فال گرفتم و درست در اومد و اون کا رو انجام دادم و به خوبی به موفقیت رسیدم

Lnaz سلام به شما ممنون از سایت خوبتون یعنی بقدری این سایت خوبه من هرازچندگاهی فال حافظ رو میگیرم و واقعا لذت میبرم و همون حس و حال منو بازگو می‌کنه ممنونم

مسعود بحیرایی خدا پدر و مادرت اگه در قید حیات هستند برات حفظ کنه و اگر دراین دنیا نیستند بیامرزه و یه جای خوب پیش خودش بهشان بده فال هات عالیه

ف ۶سال پیش از یه سایتی که دقیقا مثل همین سایت فال حافظ گرفته میشد برای خاستگاری برام اومده بود فال گرفتم،تو تفسیرش اومده بود که باعث سرشکستی و سرافکندگیم میشه،گوش ندادم و ازدواج کردم بعده ۳ سال اتفاقایی افتاد که باعث شد واقعا سرشکسته بشم و جدا بشم

شهلا کرباسی با سلام روزگاری بود که پشت کنکور بودم و هر روز یک فال میگرفتم تا اینکه یک روز خیلی عصبانی و پر استرس فال حافظ گرفتم این پیغام اومد که به جای اینکه هر روز فال بگیری کمی هم وقتت رو صرف هدفی که داری بگذار . با فال هیچ کاری درست نمیشود تو پشتکار و صبر کن انشاالله که به هدفت میرسی فک کنم خود حضرت حافظ هم خسته شده بود من اینقدر فال گرفته بودم و از اون روز تلاشم رو کردم و بالاخره موفق شدم. تجربه به من ثابت کرد در هر کاری که از حضرت حافظ کمک خواستم تا آینده یه مسئله ای رو بهم بگه دقیق و کامل آینده رو بهم گفته حتی برخی مواقع با وجود اینکه فال حافظ من رو از اون کار منع کرده و انجامش دادم نتیجه کار چیزی بود که توی فال اومده بود شاید اعتقاد به یک فال از دید برخی خیلی عجیب باشد اما من خیلی به این کار اعتقاد دارم.

پری اهورا اول ازهرچیزخسته نباشیدمیگم به پژوهشگرووکسی که این اشعارزیباروبه بهترین نحوممکن معنیوبصورفال دراورده،من واقعادوسدارم وهمش درموردم صدق میکنه،من هرکاریوک میخوام انجام بدم اول ب به حافظ تفالی میزنم بعدانقدایمان دارم به این اشعارزیبا،خاطرات زیادی دارم چون تمام کاراموبااین اشعارانجام میدم ،فقط ی زحمتی بکشیداسم کسی که این سایتواداره میکنه واشعارومعنیوتبدیل ب فال بنویسیدواینکه ی پل ارتباطی داشته باشیدواسه کسی ک اینترومیخونه بااقایاخانومی ک زحمت این فالومیکشه باشکرازسایت خوبوفالهای زیباواشعارومعنای زیباترحافظ عزیز،امیدوارم پایداروبرقرارباشید،

mohammadreza.sangforush حرف هایه دلم را میگوید انرژی میگیرم از متن سخن هااا ولی خدا کند عرفانی باشد بدردمان بخورد از تجربیات حافظ و..استفاده میکنیم خوشا ب سعادتش که خیلی از ماها استفاده میکنیم از متنش و تجربه هاش

مریم کرمی تاحالا اینقدر ب فال حافظ ایمان نیاورده بودم خیلی راسته اینقد دقیق که من شب تو اتاقم بودم از ترس رفتم پیش مامانم خوابیدم حس میکردم روح حافظ کنارمه😅 ممنون از سایت خوبتون دستتون دردنکنه

ندا من هر چی تفال میزنم حضرت حافظ میگن اگه قصد ازدواج داری عملی میشه ولی هنوز عملی نشده😂 ولی جدای از شوخی یکی از اقواممون رفته بود کما و هیچ امیدی به برگشتش نبود و دکترا میخواستن دستگاه های تنفسی رو جدا کنن که من شب قبل این اتفاق با چشم اشک بار فال گرفتم و این گونه از فال من تفسیر شده بود که بیماری دارید که شفا میابد… فردای همون روز بود که خبر دادن بیمارمون بهوش اومده…. اینجا بود که واقعااااا به حضرت حافظ ایمان اوردم

معصومه داستان از جائی شروع شد که من همراه خانواده وخانواده دخترخاله ام به پارک ارم رفته بودیم در سبزه هانشسته بودیم که بچه ای فال فروش با مرغ عشقهایش از ما خواست فالی بخریم من خواستگار داشتم که هنوز جوابی نداده بودم دختر دختر خاله ام در شرف طلاق بود فال را گرفتیم برای من امد قبلول کنید که انشااله خیر است و برای دختر خاله ام نیز گفت دیو چو بیرون رود فرشته درآید من به خواستگارم جواب بله دادم و خداروشکر تا اینجا بد نبود ولی متاسفانه برای دختر خاله دیو بیرون رفت ولی فرشته خوبی نسیبش نشد این بود خاطر من از فال حافظ

Naderi.z حضرت حافظ بهترین وتنها دوست منه. بارها برام پیش اومده که مطلب مهمی بوده و کسی نبوده که بااون مشورت یاحتی درد و دل کنم وهروقت تفال گرفتم همیشه دقیق و جزبه جز جوابی ک باید و به من داده واین برای من خیلی عجیب و زیباست.حافظ تکرارنشدنیه و اشعار اون واقعا زیباست

زھرا من تا الان فال حافظ نگرفتم مگر اینکہ منقلب شدم یعنی ھر چی میگہ راستہ بہ خدا این اقای حافظ عزیز درگاہ خداست من کسی رو دوس دارم بعدش فال گرفتم نوشتہ بود بہ زودی بہ مدافرتی خواھید رفت و یار خود را خواھید دید منم تعجب کردم چون اصلا قصد سفر نداشتیم چند روز بعد ناگھانی خونوادہ تصمیم گتفتن بریم سفر حالا جالب اینجاس کہ تو سفر قرار نبود یارمم بیاد ولی یکی از فامیلاشون فوت شد و دقیقا اومدن جایی کہ ما اونجا بودیم یعنی اون لحظہ مو بہ تنم سیخ شدہ بود از نظر من ھرکسی با نام و یاد خدا و یقین قلبی نسبت بہ خدا فال حافظ بگیرہ درست میشہ

الهه بهشتی من به فال حافظ اعتقاد داشتم دارم خواهم داشت ولی چطور بگم واقعا حرفش راسته به قران قسم من از اول زندگی باهاش بودم من نابود شده بودم واز خونواده جدا شدم دلم رو شکوندین رفیقان و باعث ابرو ریزی من شدن به خاطر عشقاشون من رو فروختن خدا خودش میدونه که من تا به حال با هیچ پسری حرف نزدم و دوست نشدم اونا به خونواده بد منو گفتن و من جدا شدم من ۱۶ ساله دختر تنها دل شکسته حافظ گفت ک به من قطعا موفق میشی به زودی از طریق علم و دانش و اینترنت من الان تو بهترین مدرسه نمونه و تیزهوشان قبول شدم و الان پدرمو مادرم اومدن سراغم عصبانی بودم ولی ایمان به خدا اجازه نداد بهشون بگم چرا الان دیدید موافقم اومدین الان باهاشون ولی دل من هنوز شکسته ولی خب قطعا به حافظ اعتقاد داشته باشین محرم هر ارائه

فاطمه یه روزی خیلی به زمان مرگم و اینکه چند روز مونده به پایان عمرم فکر کردم.از قضا فال حافظ گرفتم و در فال من آمداز این پس ۱۵ سال به خوشی و سرمستی میگذره و ۲۵ سال بعد با کامیابی.یعنی۶۹سالگی میمیرم😅😅😅

چگونه فال ازدواج بگیریم

تارا سلام واقعا ممنون تاحالا اینجوری انقدر با محتوا کسی تفسیر نکرده بود فقط امیدوارم واقعی باشه هرچی نیت میکنی دقیق همونو میگه عالی دستتون درد نکنه بینظیرید شما

عفت عسکری من به دیوان حافظ علاقه خاصی دارم ویادمه قبلنا تقریبا هر روز صبح فال حافظ میزدم.یه روز بی هوا دیوان حافظو برداشتمو گفتم حضرت حافظ حوصله فاتحه خوندن ندارم و بدون فاتحه نیت کردم وکتاب وباز کردم.خیلی برام جالب بود که این غزل برام بازشد که فاتحه ای چو آمدی برسر خسته ای بخوان… این شد که کتابو بستمو فاتحه خوندم وفالم نزدم

کربلایی سلام و خسته نباشید فال حافظ شما تفسیر خیلی خوب و جامعی داره و عکس های قشنگی هم داره لکن ایراد بزرگی که داره غلط املایی فراوانش هست که اگر کسی مسلط به حافظ نباشه نمی تونه شعر رو درست بخونه و دل زده میشه لطفا به این مسئله دقت کنید.

شیوا شکروی سلام.فال حافظ برای من یادآور پدر مرحومم است که کل دیوان را از حفظ بود و هر کجا میرفتیم از پدرم تقاضای گرفتن فال و تفسیر آن میشد و همیشه هم فالش درست درمیامد. من هم هر مشکلی پیدا میکردم با دیوان حافظ بسراغ پدرم میرفتم.

مسعود روزافزون من از بچگی عاشق این بودم که یک روز تو یک برنامه تلویزیونی اسم من هم جزو عوامل توی تیتراژ باشه، بالاخره قدرت جذب یک کاری کرد تا اولین کارم رو توی تلویزیون انجام دادم و خیلی خوشحال بودم، موقع برگشت از سر ضبط یک فال حافظ از یک دستفروش که خیلی اسرار داشت خریدم، وقتی بازش کردم نوشته بود اولین سریال زندگیت را خوب بازی کردی و ثابت قدم باش برای باقی زندگیت را که به نیکی پیش بری ، دقیق متنش یادم نیست ولی اسم اولین سریال زندگیت که اومد کاملا منقلب شدم.

فال حافظ، فالی به بلندی تاریخ ایرانیان است. چیزی که تا عمق وجود ایرانیان ریشه دوانده و شاید گفت کمتر کسی در ایران وجود دارد که با فال حافظ آشنا نباشد. به نظر شما چرا؟ در این مقاله به بررسی مفصل این موضوع می پردازیم.

آگاهی از سرنوشت و آینده ی بسیار پیچیده و مبهم و توجه به دانستن آینده کارها از خصوصیات و ویژگی‌های روانی و روحی هر بشری بوده و از جمله خواسته های همیشگی او می باشد. مردم برای رسیدن به این خواسته روحی خود، به وسایل مختلفی روی آوردند تا به گونه ای از آینده مبهم خود سر در بیاورد. از جمله این تلاش ها، کف بینی، طالع بینی و همچنین فال اصلی است.

فال واژه ای عربی است که به معنی طالع، بخت و پیشگویی می باشد. از زمان های قدیم تا به امروز، پیشگویی آینده در میان ملل مختلف رواج داشته است. مردم به روش‌های مختلفی اقدام به پیشگویی و فال گرفتن می کردند. گاهی اوقات پرندگان نشانه های خوبی برای پیشگویی بودند. همانطور که امروزه هم برخی پرندگان همچنان نماد پیشگویی های خوب و بد هستند.

بیایید شما را به زمان های قدیم ببریم. برای بسیاری سوال است که فال حافظ از کجا شروع شد؟ چه شد که در میان ایرانیان، فال زدن و تفال به حافظ شیرازی رایج شد؟ داستان این سوال طولانی و دلنشین است. حیف است اگر نگاهی به عظمت آن نیندازیم. داستان های مختلفی در این زمینه وجود دارد. ولی واقعیتی که ما اعتقاد داریم این است که تفال به حافظ ساعتی پس از مرگ او شروع شد. حتمأ داستان آن را شنیده اید؟ پس از مرگ خواجه شیرازی گروهی از دفن او در مصلی جلوگیری کردند. برای اینکه اختلافات حل شود، اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی از میان آن اشعار، یکی را انتخاب کرد. بدین گونه اولین فال حافظ گرفته و شد رفت تا عمق جان ایرانیان. رفت تا تبدیل شود به تاریخ ملت ایران. شعری که کودک برداشت، مردم را در حیرت عجیبی فرو برد.

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست

که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ

که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

نکته مهمی که باید بدانید این است که فال گرفتن کار هر کسی نیست، سواد و علم لازم است. باید شخص مورد احترامی که صدای خوبی دارد، اقدام به گرفتن فال بکند. تفال به دیوان حافظ، برای مراسمات مختلفی  نظیر جشن، عید و خصوصا شب یلدا میان مردم ایران زمین رسم است. بیش از سه فال برای یک نفر بی احترامی به حضرت حافظ محسوب خواهد شد.

حتمأ شنیده اید که باید نیت کنید. تنها پس از نیت است که می توانید اقدام به گرفتن فال بکنید. بعد از نیت و خواندن فاتحه ای برای حافظ می توانید فال خود را بگیرید. بعد از گرفتن فال شروع به تفسیر فال می کنید. تفسیر فال حافظ بستگی به شرایط روحی و اعتقادی گیرنده فال دارد. چرا که اشعار حافظ معمولا مفاهیم و تفاسیر مختلفی دارد. اینکه کدام مفهوم را برای شعر تفسیر کنیم، بستگی به حالت روحی و اعتقاد ما به حافظ می باشد. البته گاهی اشعار واضح است و نشانه خوبی دارد.

گاهی اوقات برخی فال ها با شرایط ما همخوانی نداشته یا بی مفهومند. در چنین شرایطی باید به بررسی تک تک کلمات بپردازید.

فال خوانی از دیوان حضرت حافظ یک سنت اجتماعی است. این سنت اجتماعی از زمان های قدیم به شکل های مختلف در میان مردم رواج داشته است. که در همه موارد حکایت از نیاز مردم به دانستن آینده و اتفاقات پیش روی خود دارد. تفال به دیوان حافظ، ریشه در فرهنگ و هنر مردم ایران زمین دارد و توسل به آن در غلبه بر حالت های مختلف روحی و روانی تأثیر بسیاری دارد. فال حافظ در بهبود روحیه فردی و اجتماعی، آرام بخشی، کاهش آشفتگی های روحی و پیشگویی بسیار موثر است.

اما به راستی راز ماندگاری این شاعر بزرگ چیست؟ چه چیزی باعث شده که ایرانیان از زمان های قدیم تا به امروز، همچنان فال حافظ را در کنار خود نگه دارند؟ از  جمله رازهای ماندگاری تنوع شعرهای حافظ و عمیق بودن آن است. تنوع شعرها به گونه ای است که با گذشت زمان همچنان تازه است و کهنه نمی شود. روی سخن این شاعر بزرگ، با قومیت ها و نژادهای مختلف نیست، بلکه مخاطب آن همه مردم هستند. همین امر باعث محبوبیت شعرهای حافظ در کل جهان شده است.

ایمان، صبر، عشق و توکل مفاهیمی هستند که با علم های امروزی قابل توصیف نیستند. فال حافظ هم بر همین اساس است. انسان را تشویق به توکل، صبر و عشق می کند. در تنگناهای زندگی، گاهی وقت ها علم و دانش دست ما را نمی گیرد، در چنین شرایطی صبر و توکل لازم است. در این شرایط فال حافظ با تصویر سازی روشن و مثبت انسان ها را تشویق و امیدوار می کند. فراموش نکنید، علم، راهگشای همه مشکلات ما نیست. لازم است با حافظ انس بگیرید تا به عمق محتوای فال خود پی ببرید. شاید بتوان گفت در علم روانشناسی اجتماعی، نقش تفال به فال حافظ را با نقش مشاوران عاطفی و روانی تشبیه کرد. افراد مختلف با خواندن فال حافظ به نوعی احساس راحتی و آرامش می کنند و تسکین می یابند. همانطور که با مراجعه به مشاوران عاطفی این احساس به آنها دست می دهد.

گاهی وقت ها ما انسان ها کسی را می خواهیم که بتوانیم حرف دلمان را به او بگوییم، کسی که بسیار دانا و با علم باشد که بتواند آینده ما را پیشگویی کند، دنبال کسی هستیم که سرگذشت عشقی ما را بیان کند، کسی باشد که به ما بگویید معشوق ما چقدر ما را دوست دارد، این خواسته هایی نیست که علم بتواند برای ما پیشگویی کند. کافی است که یکی از خواسته های بالا در وجود ما باشد تا ما را به سمت فال حافظ هدایت کند. تا در میان شعرها و بیت های پر معنی پاسخ را یافته و خود را آرام کنیم.

کف بینی ریشه در پیشگویی های هندی و روما دارد. در کف بینی شما کف بین با خواندن کف دست شما درباره آینده و ابهامات شما پیشگویی می کند. هدف از کف بینی ارزیابی آینده و شخصیت فرد به وسیله مطالعه و بررسی کف دست افراد می باشد.

فال حافظ جنبه علمی دارد. ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد. در حالی که کف بینی علم هند می باشد و ریشه در فرهنگ آنها دارد. علم، کتاب و شعر نشان از فرهنگ غنی ملتی دارد که دارای تمدن چند هزار ساله است.

همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به علم دارد. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در تفسیر فال خود موفق نیستند، لذا فال اینترنتی و فال حافظ آنلاین سایت ما برای تفسیر و معنی و همچنین فال گردن در خدمت شما مردم عزیز ایران است. در سایت ما برای مشاهده فال خود ابتدا نیت کرده و فاتحه ای برای حضرت حافظ بخوانید. سپس روی دکمه مربوطه کلیک کنید. فال اینترنتی شما گرفته می شود. یکی از امکانات این مدل فال حافظ آنلاین، تفسیر دقیق فال شماست. لذا دیگر نگران فال حافظ با معنی نباشید. سایت ما علاوه بر فال گرفتن برای شما، به نقد، بررسی و تفسیر شعر می پردازد. کافی است یکبار امتحان کنید.

 

۲۰۹- جام جهان بین سالها دل طلب جام جم از ما می…

۴۶۴ – یار آشنا ای پیک راستان خبر یار ما بگو  …

۴۶۲ – لعل یمانی یارب آن آهوی مشکین به ختن باز رسان…

۳۷۵- شمع خلوت تو همچو و من شمع خلوت سحرم    …

۱۰- نورباده ساقی به نورباده برافروز جام ما      مطرب بگو ه ارجهان…

۱۰۳- چمن آرای جهان مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من…

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: {
“@type”: “Question”,
“name”: “چرا سایت فالگیر فال حافظ بگیریم ✔”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “سایت فالگیر یکی از بهترین سایت ها برای گرفت فال حافظ است که معانی فال را به صورت کامل در آن قرار گرفته است.”
}
}
} چرا سایت فالگیر فال حافظ بگیریم ✔

سایت فالگیر یکی از بهترین سایت ها برای گرفت فال حافظ است که معانی فال را به صورت کامل در آن قرار گرفته است.

فال ابجد یکی از روشهای قدیمی طالع بینی است که بین ایرانی‌ها بسیار رایج است.

قبل از گرفتن فال ابجد می‌توانید از لیست زیر فال ماه تولد خود را ببینید:

قسمت بالا ماه واقعی تولد هر شخص ميباشد ولی قسمت پايين هر عدد نشانگر شماره‌ی ماه مورد نظر ميباشد اين ماه از طريق محاسبه ابجدی بدست می آيد و با ماه تولد واقعی شما متفاوت است . حتما طريقه ی محاسبه را بخوانيد و ماه خود را پيدا کنيد.

حال با استفاده از جدول زیر شماره فال مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

خرداد ۷, ۱۳۹۳
فال و طالع بینی

نظرها
310 بازدید

برچسب ها فال شیخ بهایی برای ازدواج فال شیخ بهایی در مورد ازدواج فال عقد و نکاح شیخ بهایی فال نامه ی شیخ بهایی فال و طالع بینی شیخ بهایی

شهریور ۲۰, ۱۳۹۴

شهریور ۱۵, ۱۳۹۴

مرداد ۲۸, ۱۳۹۴

چگونه فال ازدواج بگیریم

✳️ ﻓــﺮﻭﺭﺩﯾﻦ (farvardin) رک و راست، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، پرتوقع و …

سلام
میشه برای من یه فال بگیرید
میخوام ببینم کی ازدواج میکنم

سلام من هم یک فال میخوام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

اگر کلمه فال پیشگویی سن ازدواج را در گوگل سرچ کنید؛ عبارت هایی مانند فال پیشگویی سن ازدواج آنلاین ، فال پیشگویی سن ازدواج با حلقه ، فال تخمین سن ازدواج و فال پیشگویی سن ازدواج با ورق به شما پیشنهاد می شود. قبل از هر چیز باید بدانید که فال گرفتن آن هم با این روش ها جنبه سرگرمی داشته و هیچ وقت نباید به فال به عنوان اتفاقی که در آینده به طور قطع برای شما اتفاق می افتد؛ نگاه کنید.

فال گرفتن فقط مخصوص ایرانی‌ها نبوده و این سرگرمی همه گیری جهانی دارد؛ به عنوان مثال در بین اروپاییان شاهد فال قهوه و فال تاروت، در بین مردم هند شاهد فال بودا، در بین مردم چین شاهد رواج فال ای چینگ هستیم. فال با قرآن و حافظ در بین ایرانیان نیز رواج زیادی دارد.

از آنجا که خیلی از افراد به فال اعتقاد زیادی دارند و برخی از تصمیمات خود را با توجه به نتیجه فال ها رقم می زنند و یا برخی از افراد به این سرگرمی علاقه داشته و برای آن هزینه هایی پرداخت می نمایند؛ برخی از افراد به سبب وجود این افراد به نیت کسب درآمد انواع فال را یاد گرفته و از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

چگونه فال ازدواج بگیریم

اگر شما جزو افرادی هستید که زیاد فال می گیرند و در دورهمی های دوستانه خود فال گرفتن را جزو تفریحات قرار داده اند؛ به شما پیشنهاد می شود ادامه مطلب را با ما همراه باشید؛ ما به شما آموزش خواهیم داد که بدون صرف هیچ هزینه ای این سرگرمی را یاد گرفته و در دورهمی های دوستانه، خود را با این سرگرمی مشغول کنید.

برخی از سایت ها مانند فارسی کلاب که در حال مطالعه آن هستید؛ به صورت آنلاین فال پیشگویی سن ازدواج برای شما می گیرد. کافیست اطلاعات خواسته شده را در سایت وارد کرده تا چند ثانیه بعد نتیجه فال برای شما نمایش داده شود.

خود شما نیز می‌توانید با یک حلقه ساده سن ازدواج خود و اطرافیانتان را تخمین بزنید. فال پیشگویی سن ازدواج با حلقه یکی از سرگرم کننده ترین فالهای پیشگویی سن ازدواج است. برای این کار به یک لیوان آب نیمه پر، یک نخ یا زنجیر و یک حلقه نیاز خواهید داشت. حلقه را از نخ آویزان کرده و حلقه را در دست کسی می‌کنید که می خواهید برای او فال بگیرید؛ سپس حلقه را از دست شخص در آورده و چند بار در آب فرو می برید، سپس حلقه را بالای سر لیوان قرار داده و تعداد ضربات حلقه به لیوان را می شمارید، تعداد ضربات سن ازدواج فرد را پیشگویی می کند.

در فال پیش بینی سن ازدواج با حلقه دستورالعمل های مختلفی مشاهده می شود؛ به عنوان مثال برخی از افراد می گویند که نخی که از حلقه آویزان می شود؛ باید مال لباس شخصی باشد که قرار است برای او فال گرفته شود. یا مثلاً به جای نخ برخی از افراد از تار موی شخصی که می‌خواهند برای او فال بگیرند استفاده می‌نمایند؛ برخی افراد به آب درون لیوان آیه ها و سوره ها و وردهای خاصی می خوانند؛ از آنجا که این فال صرفاً جنبه سرگرمی دارد و این سرگرمی توسط افراد مختلف به شیوه های مختلف انجام می شود؛ نمی‌توان عنوان کرد که این روش غلط یا صحیح است زیرا در هر صورت نتیجه‌ای که توسط فال روشن می شود قابل استناد نمی باشد.

علاوه بر فال حلقه، فال ورق نیز از فالهای رایج برای پیشگویی سن ازدواج می باشد. فال ورق با استفاده از ورق های پاسور یا ورق های بازی صورت می گیرد. تاریخچه این نوع فال به زمان مصر باستان برگشته و از سده ۱۴ میلادی در بین اروپاییان نیز رواج یافته است به طوری که استفاده اروپایی ها از این ورق ها بیشتر از سایر مردم جهان است. فال ورق مانند فال حلقه جنبه سرگرمی دارد؛ سرگرمی بودن ماهیت فال است و نمی‌توان با تغییر نوع فال به نتیجه آن اعتبار بخشید.

از طریق فال قهوه نیز می توان سن ازدواج را تخمین زد. فال قهوه جزو پرطرفدارترین انواع فال در جهان بوده و از آنجا که طرفداران بسیاری دارد، کتابچه ها و مطالب بسیاری در خصوص نحوه فال گرفتن با قهوه منتشر شده است.

سن ازدواج بنده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام روز خوش خیر سرکتاب های مجازی غیر واقعی بوده و بیشتر جنب…

سلام وقتی درسرکتاب گفته شد درطالع بچه طاق دیده میشه ایابهرنح…

درسرکتاب وه گرفته شد اینجا.گفتتدصاحب اولادطاق.ولی به بنده گف…

سلام دوست عزیز. اتفاقا منم مثل شما فکر می کردن که اصلا قرآن…

سلام. درود خدا بر شما و سلامت باشید. خدا لعنت کنه افرادی که…

سلام مریم همونی که به اون نام میشناسنش همه…

سلام دوست عزیز مطالب درباره فال این سایت صرفا جهت سرگرمی میب…

سلام اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟…

سم یعنی پای حیوانات نه سم یا زهر ! با ضمه یعنی حرف او بخون آ…

سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا…



صفحه اصلی محشر » فال و طالع بینی » فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق

در این مطلب در ابتدا به آموزش کامل فال ورق می پردازیم، و در پایان سیستم آنلاین و رایگان گرفتن فال پاسور ازدواج و یا فال ورق ازدواج را در اختیارتان قرار میدهیم که با این آموزش، شما میتوانید خودتان به سادگی فال پاسور خود را تعبیر کنید.

برای خود و دوستان خود در سایت محشر، فال ورق بگیرید. برای شما اوقات خوشی را آرزو میکنیم …

چگونه فال ازدواج بگیریم

لازم به توضیح است که طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.از اینکه فقط جهت سرگرمی از فال های سایت محشر دات کام، استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.همچنین وب سایت محشر دات کام هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

فال ورق گونه‌ای از فالگیری است که، در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود. پیشینه فال ورق به مصر باستان برمیگردد و با باورهای کهن نسبت به ایزد مصری دبیران یعنی ثوث ارتباط دارد.

در اروپا این کار از سده ۱۴ میلادی رواج یافت. یک دسته ورق استاندارد امروزی که در غرب به نام ورق انگلیسی-آمریکایی شناخته شده (یعنی دسته ورق ۵۴ تایی شامل چهار خال دل، خشت، گشنیز و پیک) می‌تواند برای گرفتن فال بکار رود.

ورقِ بازی یا کارتِ بازی از ۵۲ عدد صفحه مقوایی یا پلاستیکی که در ۴ دسته خال مختلف ۱۳ کارتی به علاوه ۲ عدد کارت جوکر یا دلقک، قرار می‌گیرند، تشکیل شده‌است.

از این ورق‌ها برای انواع بازی و سرگرمی، انواع ورق بازی، چشم‌بندی و تردستی، ساختن برج با ورق، فال ورق یا فال پاسور و نیز برای قمار استفاده می‌شود.

اکثر بازی‌ها و سرگرمی‌ها صرفاً با ۵۲ کارت اصلی صورت می‌گیرد و ژوکر (جوکر) نقش چندانی در بازی‌ها ندارد و گاهی از کارت ژوکر به عنوان جایگزینی برای کارت گمشده استفاده می‌شود. البته بازی‌ها و سرگرمی‌هایی نیز هستند که باید با کارت ژوکر انجام شوند مانند بازی شیطان (بازی شیطانک).

هر ورق در یک طرف دارای شکلی و علامتی است که با بقیه ورق‌ها متفاوت است، و طرف دیگر همهٔ ورق‌ها در یک دست ورق کاملاً مشابه یکدیگراند.

کارت جوکر یا دلقک یکی از کارت های ورق‌های بازی است که در برخی بازی‌های ورق بازی به کار می‌رود. در هر دستِ ورق معمولاً دو عدد جوکر وجود دارد ؛ یکی به رنگ قرمز و دیگری مشکی . البته گاهی از جوکر به عنوان جایگزینی برای کارت‌های گمشده ‌استفاده می‌شود.

در بیشتر بازی‌ها، استفاده کردن یا نکردن از ورق جوکر، بستگی به نظر جمع داشته و می‌توان آن را کنار گذاشت ، مانند بازی شلم . اما در بعضی بازی ها، حضور این ورق الزامی بوده و نقش مهمی دارد.

تعدادی از بازی‌هایی که جوکر نقش مهمی در آنها دارند : رامی هندی، قهوه، شیطانک و … .

نحوه گرفتن فال ورق و آشنایی با معانی کارت ها

مدت ها قبل از استفاده از کارت ها برای بازی کردن، از آنها برای پیش بینی آینده استفاده می شد. در حقیقت، کارتهای بازی برای اهداف الاهیات اختراع شدند.

اگرچه روش های مختلفی برای فال ورق وجود دارد، ما یک روش ساده را به شما نشان خواهیم داد و معانی اساسی که در زیر هر کارت بازی وجود دارد را بیان می کنیم.

به منظور گرفتن فال ورق و یا فال پاسور ابتدا دسته ورق های بازی را بر میزنیم، قاطی میکنیم و سپس یکی از کارت ها را بدون دیدن عکس کارت از بین سایر ورق ها بیرون میکشیم. اگر به ورق بازی دسترسی ندارید نگران نباشید، سایت محشر دات کام به صورت رایگان و آنلاین کارت ها را برای شما بر میزند و یکی را به صورت تصادفی به شما نمایش میدهد.

برای مشاهده کارت مربوط به فال ورق خود کافی است در پایان همین صفحه بر روی دکمه فال ورق بگیر کلیک و یا تاچ کنید.

بهترین روش برای گرفتن فال پاسور این است که کارت ها را به محض فکر کردن به سوال یا مشکل خود بر بزنید، و سپس کارت ها را به ترتیب خاصی ترسیم کرده و آنها را روی میز بگذارید.

برای پاسخ ساده و سریع به یک سوال ، فقط یک کارت بکشید.

فال ورق شامل ترسیم سه کارت است – اولین نشانگر گذشته است ، دوم وضعیت موجود را نشان می دهد و سوم نتیجه یا آینده موضوع را نشان می دهد.

بعضی از آنها وقتی که به دنبال یک چشم انداز کلی برای یک شخص هستند ، تعداد بیشتری انتخاب می کنند. برای این روش ، سه کارت برای هر یک از این دسته ها بکشید: خود ، خانواده ، دوستانتان ، آنچه انتظار دارید ، آنچه انتظار ندارید و نتیجه.

برای انجام هر کاری تحقیق، پرس و جو، مطالعه و خلاصه کسب اطلاع، علم و دانش بهترین ابزار جهت تصمیم گیری است و فال و طالع بینی را برای تصمیم گیری خود ملاک در نظر نگیرید، در فال ورق در یک لحظه کارت خوب و در لحظه ای دیگر کارت بدی نمایش داده میشود.

شاید فال ورق در هنگامی که خوب باشد باعث دلگرمی و در صورتی که بد باشد موجب تفکر و احتیاز بیشتر برای انجام کار یا خواسته شما شود.

در هر صورت در این آموز کلیه مفاهیم جهت تعبیر هر ورقبریا گرفتن فال ورق برای موارد مختلف ارایه شده است تا به راحتی بتوانید برای موردی که در نظر دارید فال ورق بگیرید.

از دسته بندی های معانی هر ورق که در زیر آمده است، متناسب با سوالتان استفاده و فال ورق یا فال پاسور خود را تعبیر کنید.

هنگامی که معانی اصلی کارتهای بازی را می دانید، می توانید فال کارتی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. در واقع، حتی می توانید در صورت تمایل، فقط یک کارت را انتخاب کنید تا بتوانید یک “پاسخ” سریع و آسان برای مشکل خود دریافت کنید.

اولین چیزهای مهم: فال پاسور از 4 سری کارت تشکیل شده (دل ، خاج، خشت و پيک ) که با چهار عنصر مرتبط است به شرح زیر:

دل – آب

خاج – آتش

خشت – زمین

پیک – هوا

 

ورق دل در پاسور
دل با عنصر آب مطابقت دارند و در فال ورق ازدواج نشانگر عشق ، دوستی ، خوشبختی و نگرانی های داخلی هستند. به طور کلی ، کارتهای دل در فال پاسور نشانه “خوشحالی” هستند.

تصویر یکی از کارت های ورق بازی پاسور از سری دل
این کارت، ورق آس دل و یا ورق تک دل در پاسور می باشد.

 

 

 

چگونه فال ازدواج بگیریم

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری دل برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری دل به شرح زیر می باشد:

آس دل، ورق تک دل : عشق و خوشبختی. خانه، نامه عاشقانه. این کارت یک کارت مطلوب است که نشان دهنده رفع مشکلات است.

 

پادشاه دل : مردی منصف و دارای طبیعت خوب؛ مشاوری منصف و مفید ، مردی با محبت و دلسوز. این مرد بدون صحبت زیاد به شما کمک می کند. اقدامات او مهربانی و نگرانی او را نشان می دهد.

پادشاه دل در پاسور شارل نام دارد و نماد پادشاه شارل میباشد.

شارل(به فرانسوی: Charles) نامی‌است برای مردان. شارل فرانسوی‌شدهٔ نام آلمانی کارل(به آلمانی: Karl یا Carl) به معنای مرد یا مرد آزاد می‌باشد. همچنین یک نگرهٔ دیگر گرفته‌شدن این نام از ریشهٔ آلمانی hari به معنای جنگجو می‌باشد. برابر شارل در زبان انگلیسی چارلز می‌باشد.

بی بی دل : یک زن با موی عادل و با طبیعت خوب؛ یا یک زن با علائم آب غالب در نمودار خود است. مشاوره مهربان زن محبت آمیز و دلسوز. بعضی اوقات ، این کارت می تواند نشانگر مادر یا چهره مادر باشد.

بی بی ملکه دل نماد جودیت

سرباز دل :دوست صمیمی. جوانی جوانمرد ؛ یا یک جوان با علائم آب غالب در نمودار خود است.

سرباز دل نماد لاهابر

 

10 دل : موفقیت، این کارت مهمی است که نشان دهنده ثروت خوب بعد از دشواری است.

 

9 دل : کارت آرزوها. آرزو / رویا برآورده شده است.

 

8 دل : هدیه یا دیدار غیر منتظره، دعوت به مهمانی

 

7 دل : کسی که علاقه  اش به شما غیر قابل اعتماد است؛ کسی که محبتهایی ناخوشایند برای شما دارد. این کارت می تواند عاشق بودن باشد.

 

6 دل : موج ناگهانی از موفقیت. کسی از شما مراقبت می کند ، به شما محبت زیادی می کند.

 

5 دل : حسادت؛ رفتار بد برخی اطرافیانتان.

 

4 دل : مسافرت ، تغییر در خانه یا تجارت.

 

3 دل : عشق و خوشبختی وقتی که کل فال ورق به طور کلی مطلوب است. در یک فال ورق بد، این می تواند مشکلات عاطفی و عدم توانایی در تصمیم گیری برای دوست داشتن را نشان دهد.

 

2 دل : یک مشارکت یا ازدواج صمیمی. این کارت بسیار مطلوب است که نشان دهنده قدرت و پشتیبانی از شریک زندگی است.

 

خاج با عنصر آتش مطابقت دارند  و در فال ورق عموماً حاکی از مشکلات تجاری ، جاه طلبی و موفقیت هستند. کارتهای گشنیز در فال پاسور عموماً نشان دهنده موفقیت و خوشبختی هستند.

 

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری گشنیز برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری گشنیز به شرح زیر می باشد:

آس گشنیز یا ورق تک گشنیز : ثروت ، رفاه ، پول / سود غیر منتظره. با این حال ، در یک فال ورق نامطلوب، این پول ممکن است تقریباً به همان سرعت که ظاهر می شود ناپدید شود.

 

پادشاه گشنیز : مردی با موهای تیره و مهربان. یا مردی با آتش غالب در نمودار خود است. مردی سخاوتمند و با روحیه.

 ورق پادشاه گشنیز در پاسور نماد اسکندر کبیر است.

اسکندر سوم مقدونیه ، معروف به اسکندر کبیر ، پادشاه بخش مقدونیه در یونان باستان بود. او در سال ۳۵۶ ق م در شهر پلا متولد شد و تا سن ۱۶ سالگی تحت تعلیم ارسطو قرار داشت. اسکندر توانست تا پیش از رسیدن به سن سی سالگی یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های دنیای باستان را شکل دهد که از دریای یونان تا هیمالیا گسترده بود. او در جنگ‌ها شکست‌ناپذیر می‌نمود. از اسکندر به‌عنوان یکی از ده فاتح بزرگ در سرتاسر تاریخ یاد می‌شود.

بی بی گشنیز : زن با موهای تیره و با اعتماد به نفس؛ یا یک زن با آتش غالب در نمودار خود است. او ممکن است به شما توصیه های خوبی کند.

ورق بی بی ملکه گشنیز نماد آرژین

 

سرباز گشنیز : جوانی با موهای تیره یا آتشین. جوانی محبوب ،خوش قلب و بازیگوش. همچنین می تواند یک تحسین کننده را نشان دهد.

ورق سرباز گشنیز نماد لانسلوت

 

10 گشنیز : موفقیت کسب و کار. موفقیت و بدست آوردن پول. سفری که ممکن است باعث پیدا کردن یک دوست جدید یا عشق شود.

 

9 گشنیز : موفقیت؛ گاهی اوقات یک ازدواج با یک ثروتمند یا یک ثروت بادآورده

 

8 گشنیز : مشکلات کاری / مشکلات تجاری که ممکن است مربوط به حسادت باشد. به طور کلی تصور می شود این کاملاً نامطلوب است.

 

7 گشنیز : موفقیت کسب و کار ، اگرچه ممکن است در عشق وجود داشته باشد. تغییر در مشاغل ، مانند یک ترفیع.

 

6 گشنیز : کمکهای مالی یا موفقیت.

 

5 گشنیز : دوستی جدید

 

4 گشنیز: مراقب ناسازگاری یا فریبکاری باشید. در این زمان از پذیرش بدون آگاهی ، دیگران خودداری کنید.

 

3 گشنیز : عشق و خوشبختی. ازدواج موفق؛ پیشنهاد بلند مدت مطلوب. یک فرصت مطلوب به ویژه از لحاظ اقتصادی.

2 گشنیز :  موانع موفقیت؛ شایعات مخرب.

 

پیک با عنصر هوا مطابقت دارند و در فال پاسور نماد منفی و در فال ورق عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری پیک برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری پیک به شرح زیر می باشد: ( عموما کارت های سری پیک در فال و طالع بینی و فال ورق نماد منفی و بد هستند )

آس پیک : بدبختی؛ گاهی اوقات با مرگ یا بیشتر اوقات، پایان دشوار همراه است.

 

پادشاه پیک : مردی با موی تیره؛ یا مردی با هوا که در نمودار خود غالب است. مردی جاه طلب.

ورق پادشاه پیک در پاسور نماد داوود است

داوود دومین پادشاه اسرائیل به روایت عهد عتیق بود. در این کتاب داوود پادشاهی برحق اما نه بی‌اشتباه، جنگ‌جویی متبحر و نوازنده و شاعری بزرگ معرفی می‌شود. تعدادی از ترانه‌های منسوب به وی در کتاب مزامیر یا زبور جمع‌آوری شده‌است.

بی بی پیک : زن بیوه یا مطلقه؛ یا یک زن با هوا غالب در نمودار است.
ورق بی بی ملکه پیک نماد آتنا

 

سرباز پیک : جوانی خصمانه و حسود است.

ورق سرباز پیک نماد اوژیر

 

10 پیک : نگرانی؛ خبر بد.

 

9 پیک : بیماری ، تصادف ، بدشانسی.

 

8 پیک : فتنه ، بدبختی ، خطر ، نا آرامی.

 

7 پیک : توصیه هایی که بهتر از آن انجام نمی شود. مانع موفقیت است.

 

6 پیک : تغییرات کوچک و پیشرفت.

 

5 پیک : مخالفت و موانعی که موقتی هستند. بعضی اوقات نشانگر یک فرد منفی یا افسرده است.

 

4 پیک: نگرانی های کوچک ، مشکلات. مشکلات مالی

 

3 پیک : شکستن روابط. بعضی اوقات نشان می دهد که شخص ثالث به نوعی در حال برقراری رابطه است.

 

2 پیک: شکستن انواع روابط، شکست در یک روند مهم در زندگی مشترك. اگر سوال مربوط به یک علاقه خاص عاشقانه باشد ، این یک کارت هشدار دهنده محسوب می شود – خیانت یا جدایی.

 

پیک با عنصر هوا مطابقت دارند و در فال پاسور نماد منفی و در فال ورق عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.

 

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری خشت برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری خشت به شرح زیر می باشد:

آس خشت : یک پیام ، اغلب در مورد پول و معمولاً خبرهای خوب.

 

پادشاه خشت: مردی جوان با مویی خاکستری، یا مردی با زمین غالب در نمودار خود است. مردی با اقتدار ، مقام یا تأثیرگذاری.

ورق پادشاه خشت در پاسور  نماد گایوس ژولیوس سزار ، ژول سزار یا قیصر است.

گایوس ژولیوس سزار ، ژول سزار یا قیصر «دیکتاتور» و رهبر نامدار سیاسی و نظامی جمهوری روم بود. ژولیوس سزار پسر گایوس ژولیوس سزار سوم و آئورلیا کوتا بود.

بی بی خشت: زنی با موی بور؛ یک زن با زمین غالب در نمودار خود است. شایعات
ورق بی بی ملکه خشت نماد راحل

سرباز خشت: جوانی احتمالاً با لباس فرم. یک فرد حسودی که ممکن است غیرقابل اعتماد باشد. شخصی که اخبار را به همراه دارد ، عموماً منفی ، اما نسبتاً جزئی است.

ورق سرباز خشت نماد هکتور

 

10 خشت:  تغییر در وضعیت مالی ،غالبا بهتر می شود.

 

9 خشت: یک معامله تجاری جدید؛ مسافرت رفتن؛ بی قراری؛ تغییر محل زندگی.

 

8 خشت: شغل جدید؛ تغییر در وضعیت شغلی ، ممکن است در سفر عشق قدیمی را پیدا کنند.

 

7 خشت: مشاجره در مورد امور مالی یا شغل. به طور کلی انتظار می رود که با خوشحالی حل شود.

 

6 خشت: مشکلات روابط ،مشاجره، جدایی

 

5 خشت: خوشبختی و موفقیت. تغییر بهتر. تولد ، یا خبر خوب برای یک کودک. زمان خوبی برای شروع پروژه های جدید است.

 

4 خشت: افزایش ارزش مالی . ممکن است یک فرد مسن توصیه های خوبی را ارائه دهد.

 

3 خشت: نامه حقوقی. برای جلوگیری از اختلافات با دیگران مواظب باشید.

 

2 خشت: مشارکت تجاری؛ تغییر در روابط؛ شایعات

فال پاسور ازدواج

 

پیش از مرسوم شدن ورق بازی به شیوه امروزی در ایران، نوعی بازی ورق به نام گنجفه در این سرزمین مرسوم بوده‌است. گنجفه به احتمال زیاد در قرن شانزدهم و در دربار صفویان پدید آمده و از آنجا به هندوستان راه یافته‌است. با توجه به شباهت‌های ساختاری گنجفه و ورق بازی اروپایی، این دو مسلماً از هم تأثیر پذیرفته‌اند، هر چند که جهت این تأثیر به درستی معلوم نمی‌باشد.

در جمهوری اسلامی ایران هر فعالیتی که قمار باشد ممنوع است، ولی بازی با ورق، چنانچه برای سرگرمی باشد نهی نشده ‌است.

ورق های پاسور از 4 طرح کلی تشکیل شده اند:

در هر چهار سری، سیزده کارت وجود دارد که مربوط به 13 ماه قمری در یک سال است.

و جمعا پنجاه و دو کارت مطابق با پنجاه و دو هفته در سال است.

دل با عنصر آب مطابقت دارند و در فال ورق نشانگر عشق ، دوستی ، خوشبختی و نگرانی های داخلی هستند. به طور کلی ، کارتهای دل در فال پاسور نشانه “خوشحالی” هستند.

خاج با عنصر آتش مطابقت دارند  و در فال ورق عموماً حاکی از مشکلات تجاری ، جاه طلبی و موفقیت هستند. کارتهای گشنیز در فال پاسور عموماً نشان دهنده موفقیت و خوشبختی هستند.

خشت با عنصر زمین مطابقت دارد و در فال ورق عموماً بیانگر مسائل شغلی و پول می باشند.

پیک، قره یا قرا واژه‌ای ترکی به معنی سیاه است با عنصر هوا مطابقت دارند و در فال پاسور نماد منفی و در فال ورق عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.


گرفتن فال ورق و مشاهده کارت

برای گرفتن فال ورق ابتدا به مدت چند ثانيه افکار خود را متمرکز کرده و به چيزي فکر نکنيد
سپس هفت مرتبه بر روی دکمه فال کلیک کنید و بعد از کلیک منتظر باشید تا کارت و تعبیر آن را مشاهده کنید
این نکته را در نظر داشته باشید که این فال طی هفت مرحله به پایان می رسد ولی چنانچه پس از کلیک برگ تکراری برای شما نمایش داده شد آن مرحله را فراموش کنید و مجددآ کلیک کنید تا 7 برگ مختلف را ببینید.

برخی برای گرفتن فال ورق از یک ورق ( برای رسیدن به یک پاسخ مشخص، آره یا نه )

و یا 3 ورق ، 5ورق و یا نهایت 7 ورق استفاده میکنند.

شما نیز به انتخاب خود فال پاسور را 1 ورق، 3 ورق ، 5 ورق و یا 7 ورق اننتخاب و مشاهده کنید.


گرفتن فال ورق و مشاهده کارت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

شطرنج یکی از بهترین بازی های فکری است که طرفداران زیادی از کودکان تا سالمندان دارد و تاثیر بی نظیری بر بهبود حافظه و تقویت مغز انسان می گذارد.

درحالي که محتويات درون کيف‌هاي لوازم آرايش به‌طور متوسط گران‌قيمت هستند، اما خانم‌ها بايد به مسائلي مهم‌تر از گران‌قيمت بودن اين لوازم دقت کنند. مطالعات اخير نشان مي‌دهند که کيف‌هاي لوازم آرايش به‌طور متوسط حاوي شش نوع باکتري هستند، از جمله گونه‌اي که باعث ابتلا به مننژيت و سپتي‌سمي (مسمويت خون) مي‌شوند. بنابراين اگر تا به امروز درباره پاکيزگي اين محصولات فکر نکرده‌ايد، نکات زير را با دقت بخوانيد.

عمل زیبایی بینی نوعی عمل جراحی زیبایی است که برای ترمیم و اصلاح عیوب ظاهری بینی و زیباسازی آن انجام می‌شود، به گونه‌ای

لیست کامل اسم های دخترانه زیبا به ترتیب حروف الفبا شامل اسامی دختر ایرانی اصیل (پارسی) و سایر ریشه ها.

دستور تهیه سوپ برای پاکسازی بدن پاکسازی بدن در فصل بهار با یک سوپ خوشمزه برای پاکسازی بدن در فصل بهار بهتر است از غذاهای سبک مانند سوپ‌ها بهره برد. در این مطلب طرز تهیه یک سوپ را به شما آموزش می دهیم که با آن بتوانید بدن تان را پاکسازی کنید.

عینک ها باید حداقل ۹۸ درصد از UVA و UVB را جذب کنند در این مطلب اطلاعات مفید جهت شناخت

۱-اولین عامل دفاعی و مقاوم بریا دندان های سالم،بزاق دهان می باشد شاید فکر کنید بهترین دوست دندان ها مسواک

چه بخواهید چه نخواهید باید باور کنید که متاسفانه یک سوم ازدواج هایی که در هر سال به ثبت می

🐤تخم بلدرچین منبع غنی اسید چرب امگا۳👇 🐣تقویت هوش و حافظه 🐣حاوی کلسترول کمتر نسبت به تخم مرغ 🐣بهبود اشتها

محشر واقعاً محشره!

نیوشا ضیغمی و دخترش لنا نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای کشورمان آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شد

چگونه فال ازدواج بگیریم
چگونه فال ازدواج بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *