رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

 
helpkade
رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد
رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

دانشگاه غیرانتفاعی خیام اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور در رشته های مختلف در سال ۹۸ کرده است که پذیرش در این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان و به صورت اینترنتی و کاملا رایگان می باشد . در ادامه این مقاله علاوه بر شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه غیرانتفاعی خیام 98 – 99 را ارائه داده ایم .رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه غیرانتفاعی خیام 98 – 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه غیرانتفاعی خیام 98 – 99

هر ساله دانشگاه غیرانتفاعی که به صورت مستقل و زیر نظر هیئت امنای دانشگاه اداره می شود از طریق بدون کنکور از میان فارغ التحصیلان هر 5 گروه های آزمایشی اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی می کند . در میان دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی ، دانشگاه غیرانتفاعی خیام ، لیست رشته های بدون کنکور خود را دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن منتشر می کند که این لیست رشته برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸ مطابق دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری مهر 98 شامل گروه آزمایشی ریاضی ، انسانی و زبان است . داوطلبان لازم است پس از بررسی و انتخاب رشته های مورد علاقه خود از میان رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی خیام در زمان مقرر به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و کد رشته های انتخابی را در فرم انتخاب رشته خود به صورت رایگان ثبت نمایند . در ادامه علاوه بر شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی خیام را به تفکیک گروه های آزمایشی ارائه داده ایم .

 

شرکت داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98 خیام در مقطع کارشناسی منوط به رعایت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ذکر شده و مندرج در دفترچه بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸ است . از مهم ترین شرایط ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 98 دانشگاه غیرانتفاعی خیام می توان به ارائه یکی از مدارک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم + پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی به جای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام جدید حداکثر تا 30 شهریور برای ورودی مهر و تا 30 دی برای ورودی بهمن ۹۸ اشاره کرد . همچنین فارغ التحصیلان دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش نظام قدیم تنها در صورت داشتن مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی خیام مهر ۹۸ هستند . همچنین دانشجویان دوره روزانه تا 31 مرداد فرصت دارند برای شرکت در ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی خیام 98 انصراف قطعی خود را به دانشگاه اعلام کنند .

دانشگاه غیرانتفاعی خیام برای ورودی مهر ۹۸ لیست رشته های بدون کنکور خود را در مقطع کارشناسی و در گروه های آزمایشی ریاضی ، انسانی و زبان ارائه داده است . در ادامه ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی خیام برای ورودی مهر سال 98 مندرج در دفترچه را در جدولی آورده ایم .

 

 

 

 

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد دانشگاه غیرانتفاعی خیام در سال 98 برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی بهمن هم اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های بدون کنکور می کند که تجربه ثابت کرده است اکثر رشته های نیمسال اول در نیمسال دوم تحصیلی هم ارائه می شود .

 

*** لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی خیام در بهمن 98 هنوز منتشر نشده است . پس از انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 98 این مقاله به روزرسانی شده و لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم دانشگاه غیرانتفاعی در این قسمت اضافه خواهد شد . ***

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98 از 20 اسفند 97 آغاز شده و تا 6 شهریور ۹۸ ادامه دارد . علاقه مندان به رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 98 قبل از ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی خیام لازم است دفترچه را به دقت مطالعه کرده و از مدارک و نحوه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 98 اطلاع یابند . ثبت نام در مرحله اول اینترنتی و کاملا رایگان است و پس از اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸ پذیرفته شدگان دانشگاه خیام می بایست مرحله دوم ثبت نام خود را که به صورت حضوری و با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 امکان پذیر است ، انجام دهند . اطلاعات مندرج در مدارک در زمان ثبت نام اینترنتی و تصویر مدارک در زمان آپلود و بارگذاری مدارک در سایت سنجش و اصل مدارک در زمان ثبت نام حضوری ( مختص پذیرفته شدگان ) مورد نیاز است بنابراین توصیه می شود پیش از مراجعه به سایت ثبت نام مدارک ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸ را آماده نمایید تا ثبت نام با دقت بالا و بدون اتلاف وقت انجام شود با این حال سازمان سنجش لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 را برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت اطلاعات خود دچار اشتباه شده اند قرار داده است . در نظر داشته باشید تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی خیام در قبال پرداخت شهریه ممکن است ولی شهریه دانشگاه غیرانتفاعی 98 برای رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور تفاوتی ندارد .

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا یاری دهنده شما در کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی خیام ۹۸ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هستند . کلیه اخبار مربوط به رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود . 

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه غیرانتفاعی خیام 98 – 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه غیرانتفاعی خیام 98 – 99

سلام . در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معدل کتبی دیپلم در نظر گرفته میشه .

سلام . مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه غیرانتفاعی تمام شده .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی خيام در سال 1371 با اخذ مجوز از وزارت علوم تحقيقات و فناوری تاسيس و در مهر ماه سال 1373 با پذيرش دانشجو از طريق آزمون سراسری و ایجاد رشته های حسابداری و نرم افزار کامپیوتر در مقطع کاردانی رسما فعاليت آموزشی خود را آغاز نمود و همگام با سیاستهای توسعه و گسترش آموزش عالی در سطح کشور، به تدریج رشته های جدیدی به رشته های دانشگاه افزوده شد.     در نتیجه ی تلاش های مستمر و پیگیر و کسب توفیقات چشمگیر آموزشی و پژوهشی و همچنین تامین امکانات مختلف و متعدد موردنیاز طبق موافقت اصولی مورخ 3/3/93 دفتر گسترش آموزش عالی عنوان این نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی از موسسه خیام به دانشگاه خیام ارتقاء یافت.   دانشگاه خیام از دو پردیس تشکیل گردیده است 1-پردیس شماره 1 به مساحت 15000 مترمربع و با زیربنای 15000 مترمربع  2-پردیس شماره 2 به مساحت 15000 مترمربع و زیربنای 10000 مترمربع  3- زمین به مساحت 70000 مترمربع جهت اخذ طرح های آینده  دانشگاه خیام در قالب 4 دانشکده در مقاطع کارشناسی ارشد- کارشناسی – کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو می پذیرد. هم اکنون دانشگاه دارای 12 گروه آموزشی به شرح پیوست می باشد. در حال حاضر 67 عضو هيئت علمی تمام وقت و60 عضو هیئت علمی پاره وقت ( اساتید مدعو ) با مدرک دکترا و 210 عضو هيئت علمی پاره وقت ( اساتید مدعو ) با مدرک کارشناسی ارشد با دانشگاه خیام همکاری مینمايند. دانشگاه خیام در حال افزایش هرم اعضا هیئت علمی به سمت جذب اساتید با مدرک دکترا می باشد. تعداد اعضا هیئت علمی در شرف استخدام در کمیته جذب دانشگاه در سال تحصیلی با مدرک دکترا طبق مصوبه هیئت امناء 10 نفر می باشد.  تعداد دانشجویان دانشگاه 5260 نفر بوده و تاکنون 13000 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. تعداد گروههای آموزشی 12 گروه آموزشی و تعداد رشته های دانشگاه 41 رشته به شرح زیر می باشد.   1. دانشکده فنی و مهندسی      1.1. گروه  مهندسی کامپیوتر          1.1.1. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی          1.1.2. مهندسی کامپیوتر نرم افزار         1.1.3. معماری سیستمهای کامپیوتر         1.1.4. مهندسی تکنولوژی نرم افزار         1.1.5. مهندسی فناوری اطلاعات         1.1.6. مهندسی تکنولوژی مخابرات         1.1.7. مهندسی تکنولوژی سخت افزار      1.2. گروه مهندسی برق          1.2.1. مهندسی برق شامل گرایش های : مهندسی قدرت – مهندسی  الکترونیک- مهندسی مخابرات – مهندسی کنترل        1.2.2. مهندسی اپتیک و لیزر      1.3. گروه مکانیک و صنایع          1.3.1. کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)         1.3.2. مهندسی مکانیک         1.3.3.  مهندسی صنایع      1.4. گروه عمران          1.4.1. کارشناسی ارشد مهندسی عمران – سازه         1.4.2. کارشناسی ارشد مهندسی عمران- آب و سازه های هیدرولیکی         1.4.3. مهندسی عمران         1.4.4. مهندسی نقشه برداری  2. دانشکده هنر ومعماری      2.1. گروه معماری          2.1.1. کارشناسی ارشد مهندسی معماری         2.1.2. مهندسی معماری          2.1.3. مهندسی شهرسازی         2.1.4. علمی کاربردی معماری         2.1.5.  کاردانی معماری  3. دانشکده ادبیات و علوم ا نسانی      3.1. گروه علوم اجتماعی و روانشناسی          3.1.1. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی         3.1.2. کارشناسی روانشناسی         3.1.3. کارشناسی علوم اجتماعی      3.2. گروه زبان انگلیسی          3.2.1. کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی         3.2.2. کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی         3.2.3. کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی      3.3. گروه زبان وادبیات فارسی          3.3.1. زبان و ادبیات فارسی      3.4. گروه  حسابداری          3.4.1. کارشناسی حسابداری         3.4.2. مدیریت بازرگانی         3.4.3. علمی کاربردی حسابداری         3.4.4. کاردانی حسابداری  4. دانشکده علوم پایه      4.1. گروه فیزیک          4.1.1. کارشناسی ارشد فیزیک         4.1.2. کارشناسی فیزیک         4.1.3. مهندسی فیزیک      4.2. گروه ریاضی          4.2.1. کارشناسی ارشد ریاضی محض         4.2.2. کارشناسی ریاضیات و کاربردها      4.3. گروه آمار          4.3.1. کارشناسی ارشد آمار اجتماعی و اقتصادی         4.3.2. کارشناسی آمار  5. گروه تربیت بدنی          5.1.1. کارشناسی علوم ورزشی

گروه فیزیک: آزمایشگاه فیزیک 1-آزمایشگاه فیزیک 2-آزمایشگاه فیزیک3-اپتیک و فیزیک مدرن

گروه کامپیوتر: مدارمنطقی- معماری کامپیوتر- ریزپردازنده- مدار الکتریکی-الکترونیک- میکروپروسسور- سیستم عامل- پایگاه داده ها- آزمایشگاه کامپیوتر- آزمایشگاه شبکه- سیستم عامل شبکه – نرم افزار عملی- مدارهای واسط- الکترونیک دیجیتال- دستگاههای جانبی رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

گروه مکانیک و صنایع: سیالات- مقاومت مصالح – مبانی دینامیک و ارتعاشات- ترمودینامیک- شیمی

گروه عمران: مکانیک خاک- بتن و مصالح ساختمانی

گروه برق: ازمايشگاه الكترونيك١ -اندازه گيري و مدار -سيستم هاي ديجيتال ١ و ٢ -ماشين ١ و٢ -از الكترونيك صنعتي – نقشه كشي صنعتي

با توجه به صدور مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور در مورد پذیرش رشته های صرفا با سوابق تحصیلی برای مهرماه 1397 دانشگاه خیام دانشجو می پذیرد. جهت اطلاعات بیشتر به فایل های پیوست مراجعه فرمایید.

مشاهده لیست رشته ها

دریافت فایل مدارک مورد نیاز

مشاهده جدول شهریه رشته ها

تیم تحریریه نظری بدهید

چنانچه علاقمند به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی می باشید ، لازم است به اطلاعتان برسانیم که این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری رشته های خود را به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می دهد. تحصیل در رشته های با آزمون فقط از طریق شرکت در کنکور سراسری امکان پذیر است ، اما این دانشگاه با هدف ایجاد امکانات تحصیل آسان ، بیشتر رشته های خود را بدون کنکور قرار داده است تا از این طریق علاقه مندان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در رشته مورد نظرشان به تحصیل بپردازند.رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی شان ، در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

دانشگاه غیرانتفاعی هرساله در دو نوبت مهر و بهمن ماه رشته های بدون کنکور خود را ارائه می دهد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام برای ورودی مهر ماه سال 98 ، از روز 20 اسفندماه 97 آغاز و تا 6 شهربور ماه سال جاری نیز ادامه دارد و داوطلبان می توانند برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده در این مرحله از پذیرش دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی از سایت سنجش دانلود و مطالعه نمایند.

ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی (ورودی به بهمن ماه) نیز از اواخر دی ماه آغاز می شود ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است رشته ی مورد علاقه شما در ترم بهمن ماه ارائه نشود ، زیرا تنوع رشته های ارائه شده در این مرحله کم تر می باشد. در سال گذشته ثبت نام به صورت حضوری و در مراکز دانشگاهی پذیرنده دانشجو انجام گرفت و پیش بینی می شود که در سال جاری نیز به همین صورت باشد و داوطلبان باید با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر ، ابتدا از رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ماه ارائه شده اطلاع یابند سپس همراه با مدارک تحصیلی و هویتی خود برای ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای اطلاع داوطلبان از شرایط و ضوابط ثبت نام ، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را منتشر می کند که در این دفترچه به کلیه مواردی که لازم است داوطلب از آن اگاه شود ، پرداخته شده است. لازم به ذکر است ؛ داوطلبانی که فاقد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 – 99 باشند ، حتی اگر پس از ثبت نام و پذیرش نهایی در دانشگاه مشخص شود که دارای شرایط لازم نبوده اند ، قبولی آن ها لغو خواهد شد. 

متقاضیان باید یکی از مدارک فوق را جهت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ارائه دهند و پذیرش داوطلبان با معدل بالاتر ، در اولویت می باشد.

جهت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 98 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، نیازمند مدارک ثبت نام می باشید و در صورت ناقص بودن مدارک ، ثبت نام داوطلب لغو خواهد شد.

پس از بارگذاری اطلاعات و مدارک فوق در سامانه و تایید نهایی ، از شماره پرونده 7 رقمی و کدرهگیری 16 رقمی پرینت تهیه کنید و در صورتی که این دو کد ارائه نشود ، به منزله عدم ثبت نام شما می باشد و باید مراحل نام نویسی را مجددا آغاز نمایید.

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی همانند سایر دانشگاه ها از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است و معمولا سالانه 10 الی 15 درصد به میزان شهریه افزوده شود. شهریه ثابت بر اساس نوع رشته که از کدام گروه آزمایشی انسانی ، علوم پایه یا فنی مهندسی باشد ، متفاوت است و شهریه متغیر نیز وابسته به تعداد و نوع واحد های انتخاب شده می باشد. برای مثال شهریه متغیر دروس عملی و تخصصی از شهریه متغیر دروس عمومی و نظری بیشتر است. در ادامه مطلب میزان تقریبی شهریه دانشگاه غیرانتفاعی فراهم شده است و می توانید برای اطلاعات دقیق تر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید.

الی

515/000

الی

410/000

 

الی

495/000

الی

400/000

الی

85/000

الی

80/000

تحصیل در مقطع کاردانی 2 سال و تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته 4 سال به طول می انجامد ، بنابراین دانشجویان دوره کاردانی باید به مدت 4 ترم و دانشجویان دوره کارشناسی باید به مدت 8 ترم شهریه پرداخت نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شامل تمام گروه های آزمایشی علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر ، زبان و فنی مهندسی می باشد. البته هیچ یک از رشته های علوم پزشکی در این دانشگاه ارائه نمی شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در هر یک از دانشگاه ها متفاوت است و شما باید جهت اطلاع از اینکه آیا رشته مورد علاقتان در دانشگاه مورد نظرتان ارائه شده است یا خیر ، دفترچه راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور غیرانتفاعی

3 روز پیش

3 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

دانشگاه غیر انتفاعی تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش بدون آزمون رو انجام میده . داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو این دانشگاه رو دارن باید لیست رشته محلای این دانشگاه رو به دقت بررسی کنن و ببینن رشته محل مورد نظر اونا به صورت بدون کنکور ارائه میشه یا نه .

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

دانشگاه غیرانتفاعی هرسال علاوه بر پذیرش با آزمون یا همون کنکور سراسری از طریق بدون کنکور و یا همون صرفا بر اساس سوابق تحصلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . چون این دانشگاه از کیفیت آموزشی خوبی هم برخورداره ، داوطلبای زیادی جذب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می شن .

داوطلبا می تونن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور ثبت نامشون رو انجام بدن ولی قبل از ثبت نام باید لیست رشته محلای ارائه شده این دانشگاه رو بررسی کنن و انتخاباشونو مرتب کنن .برای همین تو ادامه این مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 رو تو مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته گذاشتیم .

 

 

رشته های مهم بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی شامل کاردانی حسابداری ، کاردانی امور بانکی ، کاردانی مدیریت بازرگانی ، کاردانی مدیریت صنعتی ، کاردانی تکنولوژی محیط زیست و … می شه . البته همون طور که گفتیم دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون کنکور تو مقطع کاردانی پیوسته هم پذیرش دانشجو داره ، که برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی 99 توصیه می کنیم دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ رو بخونین .

برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور سراسری دوره روزانه شبانه و پردس خودگردان کلیک کنین .

 

 برای اینکه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی رو کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

 

 

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی شامل مهندسی تکنولوژی الکترونیک ، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید ، مهندسی شهرسازی ، مهندسی اجرایی عمران ، مهندسی تکنولوژی برق قدرت ، مهندسی تکنولوژی کنترل ، مهندسی تکنولوژی مخابرات ، مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی و … هستش .

همچنین از مهم ترین رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی می تونیم به گیاه پزشکی ، زیست سلولی مولکولی ، روانشناسی ، شیمی کاربردی ، مدیریت مالی ، روانشناسی و …  اشاره کنیم . برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 99 می تونین دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ رو بخونین .

برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور سراسری دوره روزانه شبانه و پردس خودگردان کلیک کنین .

 

 

داوطلبایی که رشته مورد نظر خودشون رو تو لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی پیدا نکردن ، می تونن لیست رشته ای بدون کنکور دانشگاه آزاد رو هم ببینن و اگه خواستن می تونن شانسشون رو برای ثبت نام هر دو دانشگاه امتحان کنن .

برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین . مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن به همه سوالای شما در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 ، از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخ بدن .

 

 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

10585

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا


برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور سراسری دوره روزانه شبانه و پردس خودگردان کلیک کنین .Downloads-icon


برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور سراسری دوره روزانه شبانه و پردس خودگردان کلیک کنین .Downloads-icon

در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز به راهنمایی در پرکردن فرم ها از
پشتیبانی انلاین
(پایین صفحه) کمک بگیرید.
همچنین می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. :021-62839000021-66942876021-66592191021-66562782

جهت استفاده از مشاوره تلفنی و حضوری انتخاب رشته توسط مشاوران با سابقه 3گام به صفحه زیر مراجعه فرمایید:مشاوره حضوری و تلفنی

تمامی حقوق این نرم افزار متعلق به موسسه 3گام می باشد.

برای اعلام خرابی تماس و ارتباط با مشاور از طریق تلفن همراه با شماره

021 – 42258

تماس حاصل فرمایید

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب

حتی ایام تعطیل

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

با یک تماس آگاهانه عمل کنید

جهت مشاوره درباره ” لیست بهترین رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و انتخاب رشته اصولی” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

مهندسی برق

مهندسی کامپیوتر

مهندسی صنایع

مهندسی پزشکی

مهندسی معدن

مهندسی معماری

مهندسی عمران

مهندسی اپتیک و لیزر

معماری داخلی

مهندسی شهرسازی

مهندسی مکانیک

مهندسی هوافضا

مهندسی نقشه برداری

مهندسی انرژی

مهندسی مواد و متالورژی

مهندسی شیمی

مهندسی نفت

علوم کامپیوتر

ریاضیات و کاربردها

 

 

برای آگاهی از تمامی رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی در رشته ریاضی فیزیک، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

علوم و مهندسی محیط زیست

علوم و مهندسی جنگل

علوم و مهندسی شیلات

علوم و مهندسی صنایع غذایی

علوم و مهندسی خاک

علوم و مهندسی باغبانی

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

مهندسی فضای سبز

زیست شناسی سلولی و مولکولی

زیست شناسی جانوری

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

زیست شناسی گیاهی

زیست شناسی دریا

زیست فناوری

میکروبیولوژی

گیاه پزشکی

بهداشت مواد غذایی

زمین شناسی

 

حسابداری

مدیریت بازرگانی

مدیریت بیمه

مدیریت صنعتی

مدیریت مالی

اقتصاد

روانشناسی

پژوهشگری اجتماعی

زبان و ادبیات فارسی

زبان و ادبیات عربی

مترجمی زبان عربی

روابط عمومی

روزنامه نگاری

حقوق

فقه و حقوق اسلامی

فلسفه

جغرافیا

باستان شناسی

ادبیات نمایشی

صنایع دستی

طراحی صحنه

طراحی صنعتی

طراحی پارچه

کتابت و نگارگری

نمایشی عروسکی

هنراسلامی

طراحی صنعتی

مرمت و بناهای تاریخی

ارتباط تصویری

طراحی

بازیگری

عکاسی

تلویزیون و هنرهای دیجیتالی

کارگردانی تلویزیون

سینما

آهنگسازی

طراحی لباس

نقاشی

 

آموزش زبان انگلیسی

مترجمی زبان انگلیسی

زبان و ادبیات انگلیسی

زبان و ادبیات آلمانی

 

 

  فضای هوشمند آموزش و مشاوره جهت مشاوره درباره ” لیست بهترین رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و انتخاب رشته اصولی” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید تماس با شماره ۹۰۹ ۹۰۷ ۱۹ ۷۵ از سراسر کشور تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

جهت مشاوره درباره ” لیست بهترین رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و انتخاب رشته اصولی” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

جهت مشاوره درباره ” لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

مراحل ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دوره روزانه 98

مراحل ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دوره روزانه 98
همان‌طور که می‌دانید، امروزه د…

رشته های بدون کنکور دانشگاه سوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه سوره
روزگاری بحث کنکور و ورود به دانشگاه یکی از بزرگ ترین و…

لیست دانشگاه های بدون کنکور دندانپزشکی 98

لیست دانشگاه های بدون کنکور دندانپزشکی 98
رشته دندانپزشکی از ممتازترین رشته های دانشگاه…

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

برای ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون صرفاً براساس سوابق تحصیلی داوطلبان باید ضمن آشنایی با عناوین رشته‌ها و همچنین دانشگاه‌های ارائه دهنده از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی با زمان،  نحوه و  سایت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی نیز آشنا شوند. در این مقاله در خصوص ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مشهد ۱۳۹۹ به صورت کامل توضیح داده شده است.رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

بر طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور که در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۹۹ منتشر گردید زمان ثبت نام رشته‌های بدون کنکور سوابق تحصیلی امسال با زمان انتخاب رشته کنکور سراسری همزمان خواهد بود.

برای اطلاع از زمان دقیق می‌توانید به مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی  مراجعه نمائید.

با توجه به این که در زمان ثبت نام متقاضیان باید رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند آشنایی با رشته‌های بدون کنکور اهمیت ویژه‌ای دارد.

دانشگاه غیرانتفاعی مشهد مانند سایر دانشگاه‌های سراسر کشور در تعدادی از رشته‌ها پذیرش سوابق تحصیلی دارد. داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته‌های بدون آزمون در دانشگاه غیرانتفاعی مشهد هستند می‌توانند نسبت به انتخاب این رشته‌ها اقدام نمایند.

 

 

همان طور که پیش‌تر عرض کردیم علاوه بر رشته‌ها آشنایی با شیوه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور سوابق تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به این که ثبت نام بصورت اینترنتی بوده و داوطلبان باید از طریق ورود به سایت ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند بنابراین باید با نحوه ورود به سایت و همچنین وارد کردن اطلاعات مربوط به متقاضی و تکمیل فرم اطلاعات داوطلبین آشنا شوند.

برای آشنایی با شیوه ثبت نام می‌توانید به مقاله ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی  مراجعه نمائید.

سازمان سنجش آموزش کشور هرسال طی اطلاعیه‌ای شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام رشته‌های بدون آزمون صرفاً سوابق تحصیلی را منتشر می‌نماید. داوطلبین عزیز باید ضمن مطالعه و آشنایی با شرایط لازم و مدارک مورد نیاز برای هرکدام از دانشگاه‌ها و دوره‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در این اطلاعیه و همچنین در دفترچه ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ورود به دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌های سراسر کشور درج گردیده است. لازم به ذکر است که رعایت این شرایط الزامی بوده و درصورتیکه فرد دارای این شرایط نباشد در هر مرحله از تحصیل از ادامه تحصیل او جلوگیری می‌گردد.

برای آشنایی با شیوه ثبت نام می‌توانید به مقاله شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی  مراجعه نمائید

با توجه به شیوه پذیرش این دانشگاه‌ها که بصورت صرفاً سوابق تحصیلی می‌باشد سوال و دغدغه بسیاری از متقاضیان ثبت نام این است که شانس قبولی در این دانشگاه‌ها به چه میزان است و همچنین تعداد انتخاب‌ها و چیدمان و ترتیب انتخاب رشته در شانس قبولی و نتیجه نهائی تا چه میزان موثر است.

البته در این میان داوطلبانی نیز هستند که با دیدگاه غلطی نسبت به ثبت نام رشته‌های بدون کنکور داشته و می‌پندارند که چون این نحوه ورود به دانشگاه آزمونی ندارد بنابراین تنها ثبت نام کردن مساوی با قبولی است در صورتیکه این موضوع کاملاً غلط است و شاهد این موضوع نیز نتایج افرادی است که در سال‌های گذشته موفق به ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های بدون کنکور نشده‌اند.

در شیوه پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌های مختلف فاکتورها و موارد بسیار مهمی از قبیل نوع مدرک دیپلم، رشته تحصیلی دیپلم، معدل دیپلم، شیوه بومی پذیری رشته، سطح علمی دانشگاه، ظرفیت موجود برای پذیرش و نکات بسیار مهم دیگری وجود دارد که شانس پذیرش افراد را مشخص می‌کند و توضیح و بررسی آن با توجه به شرایط فرد داوطلب از الزامات است.

لذا داوطلبان باید برای بررسی میزان شانس قبولی و همچنین نحوه صحیح انتخاب رشته و دانشگاه حتی بصورت بدون آزمون نیز با افراد و مشاورین صاحب صلاحیت مشورت نموده و از اطلاعات و تجربیات آنان بهره‌مند گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی  کلیک نمائید.

 

 

 

از طریق ثبت‌نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش .

 

در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری .

 

لیست رشته‌ها در داخل مقاله قرار داده شده است .

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: “ثبت‌نام بدون کنکور غیرانتفاعی به چه صورت انجام می‌شود ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “از طریق ثبت‌نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “انجام ثبت‌نام غیرانتفاعی در چه زمانی است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “ثبت‌نام بدون کنکور شامل چه رشته‌هایی می‌شود ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “لیست رشته‌ها در داخل مقاله قرار داده شده است”
}
}
]
}

پست قبلی

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بیرجند

پست بعدی

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سبزوار

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی تبریز

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی یزد

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ملایر

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نهاوند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

تماس از خطوط ثابت کل کشور:

۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

بسیاری از دانشجویانی که تمایل به تحصیل در مقطع ارشد دارند ولی امید به قبولی در دوره های روزانه را ندارند می توانند مراحل تحصیل خود را در دانشگاه غیرانتفاعی ادامه دهند. برای اینکه بتوان قبولی خود را تضمین کرد می بایست از مشاوره تحصیلی برخوردار بود.رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد و یا از زمان و نحوه ثبت نام فراگیر پیام نور مشهد مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق با مشاوران تلفن صدای مشاور تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور مشهد آگاه شوند. 

 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توان جهت مشاوره با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 

 

 

 

 

 

 

در دانشگاه های غيرانتفاعی نظام درسی، بر اساس نظام آموزشی وزارت علوم، است و به فارغ التحصيلان این دانشگاه مدرك مربوط، مانند ضوابط وزارت علوم، داده خواهد شد. دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه هستند و دانشگاه هيچ تعهدی در خصوص تهيه مسكن، خوابگاه و غذای دانشجويان ندارد. دانشجويان اگر مشكل نظام وظيفه نداشته باشند، می توانند بدون انصراف از تحصيل در آزمون سراسری ثبت نام کنند كه در صورت قبولی برای ثبت نام بايد انصراف قطعی خود را به محل قبولی جديد اطلاع دهند.  متقاضيان رشته های دانشگاه ها ی غيردولتی غيرانتفاعی سال 97، باید در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام و در آزمون شركت کنند. داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه های غيرانتفاعی بايد بند 41 تقاضانامه ثبت نام اينترنتی را علامت بزنند. همان طور که می دانید نظام واحدی دانشگاه ها و مؤسسات غيرانتفاعی بر اساس نظام آموزشی وزارت علوم ، تحقيقات و فناوری است و برای دانشجويان مرد كه از نظر خدمت وظيفه عمومی منع قانونی نداشته باشند، معافیت تحصیلی صادر خواهد شد و داوطلبانی كه مشغول خدمت می باشند، اگر در مقطع كارشناسی يا بالاتر قبول بشوند و در صورت نداشتن غيبت قبل از اعزام به خدمت، ترخيص خواهند شد. این دانشگاه خوابگاه در اختیار دانشجویان نمی گذارد و دانشجويان می توانند از وام تحصیلی استفاده کنند و تغيير رشته و انتقال دانشجويان مطابق ضوابط سایر دانشگاه ها آموزش عالی صورت می گیرد.

 

 

   

   

 

 

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مشهد 97-98 با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611

تماس با خط همراه اول 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد
رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *