روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

 
helpkade
روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد
روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادروانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادروانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادروانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

گرایش های رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی شامل گرایش بالینی ،آموزش کودکان استثنائی صنعتی و سازمانی و عمومی می باشد . به طور کلی روانشناسی بالینی خدمات تشخیص و درمانی (روان درمانی) که دچار رفتار های ناهنجار از قبیل اضطراب،وسواس،افسردگی هستند ارائه می دهد. روانشناسی بالینی را علم بهزیستی نیز می نامند . روانشناسی صنعتی و سازمانی نیز یافته های روانشناسی را در صنعت به کار می برد یعنی درباره اینکه محیط کار می بایست دارای چه شرایطی باشد بالاترین بازده راندمان کاری داشته باشد و یا چه پارامترهایی در ارتباط میان کارفرما و کارگر موثری باشد و چه پارامتر هایی مسبب عدم تفاهم میان کارفرما و کارگر می شود ،را بررسی و مطالعه می نماید. روانشناسی عمومی نیز به مطالعه در زمینه کلیات روانشناسی می پردازد . روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی کاربرد یافته های روانشناسی در رابطه با کودکان استثنائی (تیزهوشان و معلولین جسمی) می باشد . باید اذعان داریم که در دوره کارشناسی ارشد 4 شاخه بالینی،عمومی،تربیتی و استثنائی وجود دارد که همین 4 گرایش در دوره دکترا نیز تدریس خواهد شد . قبولی در رشته روانشناسی با توجه به شرایط پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی به راحتی میسر می گردد چرا که دانشگاه هایی که رشته روانشناسی را ارائه می نمایند از تعداد بالایی برخوردار می باشند . 

جهت مشاوره تلفنی شرایط پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی

تماس از تلفن ثابت بدون کد       9099071611 

تماس از استان تهران       9092301612

 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 تمامی داوطلبین گروه های آزمایشی تجربی و انسانی قادر به انتخاب رشته روانشناسی می باشند . توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور سراسری 99 تمامی داوطلبین در کد رشته محل های روانشناسی دور دوره های روزانه ،شبانه ،مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ،دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و واحد های آموزشی دانشگاه پیام نور صرفا براساس سوابق تحصیلی یا معدل کتبی دیپلم صورت خواهد پذیرفت .

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 با توجه به شرایطی که دانشگاه آزاد برای تمامی متقاضیان آسان نموده به طور کلی شرط معدل را از روند ثبت نامی خود حذف نموده است و تمامی متقاضیان که در هر یک از رشته های ریاضی،تجربی،انسانی تحصیل نموده اند قادر خواهند بود در رشته روانشناسی در دانشگاه های آزاد تحصیل نمایند . به طور کلی  دانشگاه آزاد باید اذعان داریم که تمامی متقاضیانی که خواهان انتخاب رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته هستند می بایست مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را در مدرک خود لحاظ نمایند و براساس مصوبه دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ،نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ،درج نخواهند گردید .

به شما پیشنهاد می نماییم در صورتیکه هرگونه سوال و ابهامی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 99 ،شرایط پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی دارید را با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور در میان بگذارید و ار راهنمایی های آنها بهره ببرید. در راستای تحقق این امر قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی از طریق تماس با شماره 9099071611 از تلفن ثابت بهره ببرید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

روانشناسی بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های مختلف بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در روانشناسی بدون کنکور تفاوت چندانی با سایر رشته‌های تحصیلی ندارد. در صورت تمایل مطلب زیر را مطالعه کنید:

همه چیز درباره ثبت‌نام بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

شما از هر رشته‌ای می‌توانید برای رشته روانشناسی ثبت‌نام کنید. حداقل مدرک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی، مدرک پیش‌دانشگاهی است.

در ورود بدون کنکور به دانشگاه، ملاک سنجش و پذیرش معدل داوطلب و رشته تحصیلی دیپلم اوست؛ اگر رشته دیپلم شما علوم انسانی، معارف اسلامی، ریاضی و یا تجربی باشد معدلتان برای پذیرش در روانشناسی بدون کنکور اثر صددرصدی خواهد داشت و اگر رشته دیپلمتان به‌جز این موارد باشد، معدل شما با ضریب ۴۱/۲ اعمال خواهد شد.

برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور در کلیه دانشگاه‌های سراسری اعم از روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور باید «دفترچه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری» را از وب‌سایت سازمان سنجش کشور دریافت کنید. این دفترچه در مردادماه منتشر می‌شود.

دانشگاه آزاد نیز در مقطع کارشناسی پیوسته برای روانشناسی بدون کنکور پذیرش دارد.

البته دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند. شما باید برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و «دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوزه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی» را دریافت نمایید.

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف را می‌توانید از لینک داده شده مشاهده نمایید.

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است، بسیار از داوطلبان ورود به دانشگاه که قصد دارند بدون کنکور ثبت‌نام کنند به سراغ این دانشگاه می‌روند.

متأسفانه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی تدریس نمی‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی که این دانشگاه پیرامون موضوعات روانشناسی برگزار می‌کند شرکت کنند. برای اطلاع از این دوره‌ها به وب‌سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید.

درصورتی‌که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور باشید، سه راه پیش رو دارید:

فراگیر پیام نور برای کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرش دارد.

برای ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از سایت سازمان سنجش، بخش «فراگیر پیام نور» دریافت نمایید. در دفترچه راهنما لیست دروس امتحانی هر رشته آمده است. شما باید دروس مشخص‌شده را که درواقع به‌منزله دروس ترم اول روانشناسی ارشد هستند مطالعه کرده و در آزمون آن شرکت نمایید. در صورت پذیرش می‌توانید تحصیلات خود را در این رشته از ترم دوم ادامه دهید.

در مطلب ثبت‌نام فراگیر پیام نور در مورد نحوه تحصیل و ثبت‌نام در فراگیر پیام نور به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

کارشناسی ارشد برخی رشته‌ها از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی در مراکز بین‌المللی پیام نور از دانشجویان به‌صورت بدون کنکور ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام این مراکز در شهریورماه بوده و از طریق وب‌سایت http://iscreg.pnu.ac.ir/  انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام مراکز بین‌المللی پیام نور را از صفحه «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور» مطالعه کنید.

برخی پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی در برخی رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش دارند.

برای ثبت‌نام در پردیس‌های خودگردان باید از طریق وب‌سایت دانشگاه مدنظر پیش‌ ثبت‌نام انجام دهید تا در زمان مناسب با شما تماس بگیرند.

فهرست پردیس‌های خودگردان را از صفحه «رشته‌های پردیس بدون کنکور» ببینید.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیلاتتان انتخاب کنید می‌توانید تا مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه بدهید. در مقطع دکتری این رشته، خود، به رشته‌های جداگانه‌ای تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از روانشناسی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی مدرسه، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، خانواده و سلامت جنسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مشاوره، سنجش و اندازه‌گیری.

فقط دانشگاه‌های سراسری و آزاد در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور دارند و آن نیز مختص دانشجویان استعدادهای درخشان است که شرایط آن در مطلب شرایط دکتری بدون کنکور توضیح داده شده است.

در مطلب «دکترای روانشناسی» در مورد سوالات مصاحبه، منابع کنکور و واحدهای هر یک از گرایش‌ها به تفصیل صحبت شده.

شاید عده‌ای به تفاوت بین رشته‌های روان‌پزشکی و روانشناسی توجه نکنند.

لازم است بدانید برای ورود به رشته روان‌پزشکی باید اول مدرک پزشکی عمومی را اخذ کنید و سپس امتحان تخصص بدهید و رشته روان‌پزشکی را به‌عنوان تخصص خود انتخاب کنید.

روان‌پزشک می‌تواند بعد از تشخیص مشکل بیمار برای او دارو تجویز کند.

برای ورود به رشته روانشناسی بعد از گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در رشته روانشناسی در دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازید.

روانشناس اجازه تجویز دارو ندارد و از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های رفتاری به حل مشکلات مراجعینش کمک می‌کند.

سلام بنده لیسانس ریاضی کاربردی دارم و حدودا ۱۰ مشغول به کار در زمینه کودک بودم ، می‌خوام ارشد روانشناسی کودک بخونم ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

وقت بخیر ، من که دیپلم کاردانی گرافیک و کامپیوتر دارم نمیتونم روانشناسی بخونم ؟ ممنون

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم.اگر بخوام ادامه تحصیل بدم و رشته روانشناسی بخونم،چطور باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنیم.۱۰سال میشه که ترک تحصیل کردم،خونه دارهستم.مراحلی که باید طی کنم رو نمیدونم اصلا چطور هست.میشه راهنماییم کنین؟؟؟

سلام.دقيقأمن هم همين شرايط دارم.بايد مدرك پيش دانشگاهي بگيريد وبعد از اون ثبت نام كنيد

سلام میخواستم کارشناسی بدون کنکور و چون شاغل هستم غیر حضوری ثبت نام کنم چطور کجا از چه راه اقدام کنم

سلام میخوام واسه ارشد دانشگاه ازاد بخونم ایا میشه بدون کنکور هم شرکت کرد؟

چه خوب! یعنی من اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم فقط باید از طریق پیام نور اقدام کنم و نمی تونم دانشگاه دولتی بخونم؟ درسته؟ به خصوص که ارشد مهندسی دارم.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

نام *

ایمیل*

Solve : * 2 + 3 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}

.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله راهنمای ثبت نام ، شرایط و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه فردوسی مشهد 98 را ارائه داده ایم .روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

دانشگاه فردوسی مشهد یکی از دانشگاه دولتی ایران واقع در شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی می‌باشد که در راستای اجرای قانون پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در برخی از رشته محل های خود بدون برگزاری آزمون ورودی و بصورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند . رشته های بدون آزمون دانشگاه دولتی فردوسی مشهد در مقطع کارشناسی ارائه می شود و داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور ۹۸ موفق به ثبت نام و انتخاب رشته شده و در زمان اعلام نتایج بدون آزمون کنکور 98 قبولی شان در این رشته محل ها اعلام بشود می توانند بدون شرکت در کنکور سراسری در این دانشگاه تحصیل نمایند . علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد می بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 و بررسی شرایط و ضوابط و لیست رشته محل های ارائه شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . در ادامه این مقاله شرایط ثبت نام و لیست رشته محل های بدون کنکور سراسری دانشگاه فردوسی مشهد 98 را در اختیارتان قرار داده ایم .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد 98 علاوه بر شرایط عمومی لازم است دارای شرایط اختصاصی نیز باشند . از مهم ترین شرایط اختصاصی مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه دولتی به داشتن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم ، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید ( سال داوزدهم ) اشاره کرد . معیار پذیرش دانشجو معدل کتبی دیپلم داوطلبان در  است . همچنین اگر دانشجوی دوره روزانه هستید می بایست تا قبل از ثبت نام انصراف قطعی خود را به دانشگاه خود اعلام کنید . داوطلبانی که در  در دوره روزانه پذیرفته شده اند از انتخاب رشته های بدون کنکور دوره روزانه محروم هستند و برای لغو محرومیت خود باید در سایت سازمان سنجش  خود را ثبت کنند . برای آشنایی با  کلیک کنید . در نظر داشته باشید شرایط تحصیل اعم از زمان شروع و اتمام کلاس ها ، تعداد واحد های مجاز قابل اخذ در هر ترم ، محل تحصیل ، زمان امتحانات و میزان شهریه برای دوره های شهریه پرداز برای داوطلبانی که به صورت بدون کنکور پذیرفته می شوند نسبت به سایر داوطلبانی که از طریق  پذیرفته شده بودند یکسان بوده و هیچ تفاوتی ندارد . برای مطالعه مقاله  کلیک کنید .

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد مهر 98 در گروه های آزمایشی تجربی و انسانی و در دوره های روزانه و نوبت دوم در 17 بهمن 97 در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر شد .

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد مهر 98 به قرار زیر است :

 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد مهر 98 ، از 20 اسفند 97 لغایت 6 شهریور 98 می باشد . ثبت نام به صورت اینترنتی و با ورود اطلاعات خواسته شده و ارسال مدارک به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از طریق آپلود ( بارگذاری ) قابل انجام است و در نهایت هر داوطلب با تایید مراحل ثبت نام می بایست یک کد شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی دریافت نماید . ثبت نام مرحله اول رایگان است و پذیرفته شدگان پس از اعلام نتایج ملزم به پرداخت در مرحله ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی خود می باشند . از مهم ترین به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1 – اصل و یا گواهی مدرك تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم یا دیپلم نظام جدید با امضاء و مُهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش .
2 – اصل و یا گواهی مدرك پیش‌دانشگاهی با امضاء و مُمهور به مُهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.
3 – گواهی اخذ مدرك كاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرك دیپلم نظام جدید كه فاقد مدرك پیش‌دانشگاهی می‌باشند .
4 – اصل و 2 برگ کپی کامل شناسنامه و کارت ملی .
5 – شش قطعه عكس 4×3 تهیه شده در سال جاری .
6 – مدرك نظام وظیفه برای برادران مشمول .
7 – تائیدیه تحصیلی .
8 – تعهدنامه برای ثبت نام نهایی .

 

برای اینکه فرایند ثبت نام رشته های بدون آزمون سراسری 98 را به درستی انجام دهید مطالعه مقالات زیر را به شما توصیه می کنیم :

 

نتایج اگر علاقمند به تحصیل در سایر دانشگاه های بدون کنکور هستید می توانید مقالات  ،  ،  و  را مطالعه کنید . در نظر داشته باشید که هر کدام از این دانشگاه ها شهریه پرداز هستند و معیارهای انتخاب رشته علاقه ، مسافت ، بازار کار و شهریه است ؛ برای اطلاع از  ،  ،  و  کلیک کنید . نتایج ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری 23 تا 28 شهریور از طریق تماس تلفنی از سوی دانشگاه های پذیرنده به داوطلبان اعلام می شود .

مشاوران مرکز  هیوا نیز آماده اند به کلیه سوالات شما درباره ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری دانشگاه فردوسی مشهد 98 پاسخ دهند . برای ارتباط با مشاوران می توانید از خدمات  هیوا استفاده کنید . برای اطلاع از آخرین اخبار بدون آزمون سراسری 98 عضو کانال هیوا باشید .

 

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، زبان و … شرکت کنین ، عبارت دفترچه ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .


روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}

.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد  98 را ارائه داده ایم . روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

برای مشاوره لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

دانشگاه آزاد با توجه به امکانات فراوانی که در اختیار دارد ، رشته های متنوعی را در مقطع کارشناسی ارشد ارائه داده و در واحدهای مختلف خود اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته ها می نماید . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور اطلاع داوطلبان از رشته گرایش های ارائه شده توسط واحدهای دانشگاهی مختلف دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را منتشر کرده و تمامی رشته محل های ارائه شده را به تفکیک گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد مشهد  یکی از این واحدهاست که هر ساله بخشی از ظرفیت خود را به دانشجویان کارشناسی ارشد اختصاص داده و امکان ادامه تحصیل در این مقطع را برای آن ها فراهم می کند . هر چند لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دربرگیرنده تمامی علایق و استعدادهای داوطلبان می باشد اما دانشگاه آزاد مشهد  با توجه به امکانات و ظرفیت خود تنها قادر به ارائه بخشی از رشته گرایش های این لیست می باشد . از این رو دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی را دارند می بایست لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد  را مورد بررسی قرار دهند . علاقه مندان می توانند این رشته محل ها را در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود جای دهند . در ادامه به معرفی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد  ۹۸ می پردازیم .

در جدول زیر می توانید لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد  را مشاهده نمایید . این جدول به استناد لیست رشته های مجوزدار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 96 از سایت وزارت علوم تهیه شده است . ممکن است در سال 97 رشته ای به این جدول اضافه یا از آن حذف شده باشد اما به دلیل عدم انتشار لیست جدید در سایت وزارت علوم ، ملاک را همان لیست قبلی قرار داده ایم . داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد مشهد  با بررسی این رشته گرایش ها می توانند نسبت به انتخاب رشته امتحانی خود در زمان اقدام نمایند . توصیه می کنیم به دلیل تغییرات احتمالی در رشته ها و گرایش ها ، در زمان انتخاب رشته حتما دفترچه امسال را به دقت مطالعه نمایید .

 

 

با توجه به تغییرات احتمالی در لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد  98 که ممکن است به دنبال صدور مجوزهای جدید یا تغییر در ظرفیت دانشگاه صورت بگیرد به داوطلبان توصیه می کنیم به محض انتشار تمامی بندها و جداول این دفترچه را با دقت مطالعه نموده و سپس با مراجعه به سایت azmoon.org در شرکت نمایند . ما نیز به محض اطلاع از آخرین تغییرات صورت گرفته این مقاله را بروزرسانی می کنیم .

اهمیت واحد دانشگاهی از آن جهت مهم است که داوطلب بایستی سال های متوالی متعددی را در آن واحد دانشگاهی سپری کند . از این رو اشتباه در این انتخاب ، سرنوشت او را تغییر خواهد داد . بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد  98 داوطلب را با رشته گرایش های ارائه دهنده این واحد دانشگاهی آشنا کرده و از ابتدای مسیر ، داوطلب را در مسیر درست قرار می دهد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه های سراسری نیز با بررسی خود را برای حضور در جلسه آزمون رشته امتحانی انتخابی آماده کرده و با مطالعه مسیر دستیابی به رتبه قبولی را طی می کنند . این متقاضیان به منظور اطلاع از لیست مذکور می بایست را دانلود کرده و پس از بررسی آن در مرحله شرکت نمایند . بر خلاف مرحله که یک دفترچه کلی برای تمامی داوطلبان منتشر می شود ، دفترچه های انتخاب رشته ارشد سراسری و آزاد به صورت مجزا و هم زمان با آغاز فرایند انتخاب رشته منتشر خواهند شد .

 

در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 مقالات زیر راهنمای مناسبی برای داوطلبان می باشد .
 

 

مشاوران مرکز هیوا نیز با در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع در خصوص شما را در انتخاب رشته ای بی نقص یاری نموده و از طریق سیستم هیوا تا مرحله در کنار شما خواهند بود .

برای مشاوره لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشهد 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

سلام . می تونین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مورد نظرتون تحصیل کنین .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ایران مشاوره ۳۷۸ نظرها

جهت آشنایی و معرفی دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند به اطلاع می رسانیم که تحصیل در این دانشگاه به دو روش امکان پذیر خواهد بود. داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت.روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارند لازم است به قدر کافی از رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه پیام نور اطلاع داشته باشند. بنابراین لازم است دفترچه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را تهیه کرده و مورد مطالعه قرار دهند.

داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور در واحدهای دانشگاهی پیام نور می توانند بدون محدودیت مطابقت مدرک تحصیلی با رشته انتخابی ، ثبت نام خود را انجام دهند.

از آن جا که دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های سراسری به شمار می آید ، بنابراین دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور همان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ای است که برای رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسری منتشر می شود. به عبارتی تمام رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه های دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی و پیام نور در یک دفترچه قرار دارند. بنابراین لیست انتخاب رشته بدون کنکور سراسری می تواند مجموعه ای از کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های مذکور باشد.

رشته های زیادی به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند و از همین رو امکان نام بردن تمام آن ها وجود ندارد. اما برخی از رشته های پر طرفدار که در آخرین دوره ارائه شدند ، به شرح زیر می باشد.

همان گونه که مشاهده می کنید تمام رشته های فوق ، متعلق به مقطع کارشناسی می باشند. بنابراین می توان گفت ثبت نام بدون کنکور پیام نور تنها برای ورود به مقطع کارشناسی امکان پذیر است. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور می توانند رشته های مورد نظر را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری استخراج کرده و در لیست انتخابی خود جای دهند.

تعداد انتخاب هایی که هر داوطلب هنگام ثبت نام بدون کنکور سراسری می تواند داشته باشد ، 100 کد رشته محل است. این تعداد می تواند شامل کد رشته محل های ارائه شده در سایر دانشگاه های سراسری نیز باشد. بنابراین نمی توان حدی برای تعداد انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور تعیین کرد. داوطلب می تواند هر صد رشته را از دانشگاه های پیام نور انتخاب کند و یا می تواند هیچ انتخابی را به این دانشگاه اختصاص ندهد.

دانشگاه پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن به پذیرش بدون کنکور دانشجویان می پردازد. رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مربوط به همین ترم تحصیلی بیان می شوند. داوطلبانی که به هر دلیلی قصد شروع تحصیل از نیمسال دوم تحصیلی را دارند ، می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ماه را دانلود کرده و از رشته های ارائه شده در این ترم تحصیلی مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور پیام نور

4 هفته پیش

4 هفته پیش

4 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من دیپلم تجربی دارم با کنکور سراسری میتونم رشته علوم تربیتی پیام نور شرکت کنم یا نه ،بدون ازمون چطور ؟؟

با سلام و درود. رشته علوم تربیتی در کنکور سراسری در لیست رشته های علوم انسانی ارائه می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید رشته علوم تربیتی را در دوره های بدون آزمون (دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور) انتخاب نمایید.

سلام آیا با دیپلم تجربی میتوان مکانیک خودرو در دانشگاه پیا نور خواند یا خیر و البته من کنکور ریاضی ثبت نام کردم

با سلام و درود. با توجه به شرایط ثبت نامی رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی، محدودیتی جهت ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور با مدرک دیپلم غیرمرتبط وجود ندارد.

سلام من دیپلم هوانوردی دارم و فوق دیپلم اویونیک هواپیما گرفتم. میخواستم بدونم که امکانش هست کارشناسی زبان انگلیسی شرکت کنم؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، با مدرک دیپلم و کاردانی مجاز به ثبت نام در مقطع کارشناسی (پیوسته و یا ناپیوسته) می باشید. پیشنهاد می شود جهت اطلاع از آخرین اخبار جهت ثبت نام عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

سلام توی دفترچه گروه تحصیلی رشته هایی مثل روانشناسی رو انسانی زده ایا من که دیپلم تجربی دارم میتونم ثبت نام کنم؟

با سلام و درود. رشته روانشناسی در زیر گروه رشته علوم انسانی قرار دارد، شما در صورت داشتن شرایط ثبت نامی، می توانید با دیپلم نا مرتبط در این رشته ثبت نام کنید.

سلام ببخشیدمن میخام فوق دیپلم مهندسی کشاورزی بگیرم وبعدواس لیسانس یه رشته دیگ بخونم یعنی دوسال مهندسی کشاورزی دوسال دیگ هم یک رشته دیگه واس اینکه دوباره چهارسال نخونم همچین چیزی امکان داره؟دانشگاه ازادوپیام نور مقطع کاردانی به کارشناسی ثبت نام میکنن؟

با سلام، در صورتی که رشته ی مهندسی کشاورزی در مقطع فوق دیپلم ارائه شود، شما می توانید مدرک فوق دیپلم خود را اخذ کرده و در مقطع کارشناسی ناپیوسته تغییر رشته دهید. دانشگاه پیام نور رشته های کارشناسی پیوسته (۴ساله) ارائه می دهد و دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته (۲ساله) را نیز ارائه می دهد.

سلام من دیپلم تجربی هستم میخاستم بدونم میشه با کنکور یا بدون کنکور رشته مترجمی زبان بخونم؟

با سلام و درود. رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی پیوسته، صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می شود. برای تحصیل در این دانشگاه ها می توانید در موعد مقرر برای ثبت نام اقدام نمایید.

سلام من درحال حاضر دیپلم گرافیک دارم میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته صنایع دستی رو بدون کنکور داره؟ من میتونم شرکت کنم؟ وبرای ثبت نام باید کی اقدام کنم؟

با سلام، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، رشته صنایع دستی، مقطع کارشناسی پیوسته، در واحدهای دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ارائه شده است. در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای و کار و دانش باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های بدون کنکور می باشید. لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، ثبت نام به تعویق افتاده، و شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

سلام ببخشید من فوق دیپلم نقشه کشی دارم میخواستم ببینم میتونم کاردانی به کارشناسی رشته تربیت بدنی یا علوم ورزشی پیام نور شرکت کنم؟ زمان ثبت نامش کی هست؟

با سلام، مطابق با شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور، در حال حاضر امکان نام نویسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه مذکور وجود ندارد، لذا درصورت تمایل و داشتن شرایط پذیرش می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته علوم ورزشی در واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید.

سلام.من لیسانس مدیریت صنعتی دارم از دانشگاه آزاد سال ۸۵.میتوانم در رشته نرم افزار برای مقطع لیسانس ثبت نام کنم؟ آیا دروس عمومی تطبیق میخورند یا مجدد باید پاس کنم؟ شهریه هر ترم چقدر هست؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، مجاز به تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی می باشید، و معدل سازی دروس عمومی به موافقت واحد دانشگاهی مقصد بستگی دارد. لازم به ذکر است شهریه هرترم تحصیلی رشته مورد نظر در واحد های دانشگاه پیام نور، حدود ۹۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلا وقتتون بخیر من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور تو دانشگاه پیامنور حقوق بخونم ؟

با سلام، شما می توانید در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی در رشته مذکور در دانشگاه پیام نور نام نویسی نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام وقتتون بخیر بنده دیپلم تجربی دارم میخواستم ببینم میتونم بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور شرکت کنم رشته مدیریت صنعتی یا ساخت و تولید؟

با سلام، بله طبق دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، شما با مدرک دیپلم خود، مجاز به ثبت نام در رشته های ذکر شده به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) می باشید. لازم به ذکر است در حالی که شما دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (سالی واحدی و یا ترمی واحدی) باشید، می بایست جهت ثبت نام مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی نیز ارائه دهید.

با عرض سلام من ۴۴ سالمه دیپلم تجربی سال ۷۴ هستم میخواستم بدونم که چطور میتونم بدون کنکور زیست شناسی پیام نور در مقطع کارشناسی قبول بشم و حدود شهریه اش چقدر میشه ؟؟؟؟

با سلام. پذیرش دانشگاه های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و شما با توجه به معدل کل و معدل کتبی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود، ارزیابی می شوید. شهریه ثابت و متغیر رشته زیست شناسی در دانشگاه های پیام نور مقطع کارشناسی ۸۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان برای هر ترم تحصیلی می باشد.

سلام وقت بخیر . من لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم و دیپلمم رو از هنرستان گرفتم . میتونم بدون کنکور ارشد روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور بخونم؟

باسلام. می توانید در آزمون ورودی دانشگاه پیام نور {فراگیر ارشد پیام نور}، در رشته ی مدنظر خود شرکت نمایید. آزمون ورودی با منبع مطالعاتی مشخص و تعداد ۸ الی ۱۰ واحد درسی می باشد.

وقتتون بخیر با کاردانی ناپیوسته دانشگاه دولتی شدنیه کارشناسی دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد ؟

با سلام ، داوطلبان دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و یا کار و دانش و یا افرادی که دارای مدرک دیپلم نظری نظام قدیم و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند می توانند با مدرک کاردانی خود در واحد دانشگاهی مدنظر نام نویسی نمایند.لازم به ذکر است متقاضیان آقا درصورت داشتن منع از سوی نظام وظیفه امکان تکرار مقطع تحصیلی را ندارند ، لذا مجاز به نام نویسی در مقطع کارشناسی پیوسته نمی باشند.

سلام من دیپلم انسانی نظام قدیم دارم میخوام روانشناسی بخونم تهران میتونم؟؟

با سلام. شما با داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم میتوانید از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ادامه تحصیل اقدام کنید. رشته مذکور در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه می شود. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری بر اساس سوابق تحصیلی در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد.

سلام من دیپلم کامپیوتر نظام قدیم فنی حرفه ای دارم آیا میتونم با این دیپلم در دانشگاه پیام نور رشته روان شناسی بخونم؟

با سلام ، با توجه به مدرک تحصیلی فوق الذکر ، شما جهت نام نویسی در دانشگاه پیام نور نیاز به مدرک کاردانی و یا پیش دانشگاهی دارید.

سلام و خسته نباشید بنده دیپلمم انسانی هست آیا میتونم کامپیوتر بخونم در دانشگاه پیام نور ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام. مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد و شما می توانید در رشته و دانشگاه مورد نظر از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام داده و اقدام به ادامه تحصیل کنید.

با سلام. من کاردانی مکانیک خودرو دارم. می خواستم ببینم اگر در کارشناسی پیام نور شرکت کنم واحد هایی که در کاردانی گذراندم تطبیق داده میشه یا باید از اول همه رو بخونم؟

با سلام. شما می توانید با ارائه مدرک کاردانی و ریز نمرات کسب شده درخواست تطبیق واحد دهید و دروسی که موفق به کسب نمره بالای ۱۲ شده باشید و معمولا نمرات دروس و محتوای آنها می بایست مورد تایید ۳ نفر از اعضای واحد آموزشی قرار بگیرد.

سلام من رشته ام دیپلمم کار و دانش و معدلم ۱۶ و پیش انسانی دارم میگیرم تا شهریور ماه من اگه رشته کارشناسی زیست رو از گروه علوم تجربی اتتخاب کنم مجاز میشم ؟ چون رشته دیپلمم متغایر هست با رشته ی انتخابیم چند درصد احتمال قبولیم وجود داره ؟

با سلام ، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹ ، شما در صورت دارا بودن مدرک دیپلم کار و دانش و پیش دانشگاهی علوم انسانی می توانید در تمامی رشته های تحصیلی از جمله زیست شناسی ادامه تحصیل داشته باشید .

سلام من دیپلم فنی هستم و پیس انسانی ایا تا تابستان ۹۹ من می تونم رشته روانشناسی بدون ازمون پیام نور قبول بشم ؟

با سلام ، چنانچه رشته مورد نظر شما بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ارائه شده باشد ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته و واحد دانشگاهی مذکور(ورودی مهر ماه) بپردازید.

سلام من الان دانشجوری کارشناسی پیوسته رشته مهندسی کامپویتر دانشگاه دولتی هستم میخوام مدرک کاردانی معادل بگیرم برم نیروی انتظامی میخواستم ببینم این کارو بکنم میشه در حین اینکه در در نیروی انتظامی شاغلم در رشته مهندسی کامپیوتر از کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنم؟لطفا سریع جواب بدید چون باید تصمیم بگیرم خیلی ممنون

با سلام ، شما در حین اشتغال به کار در نیروی انتظامی درصورتی که موافقت ارگان مربوطه را کسب نمایید می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام روزتون بخیر من شاغل هستم و کاردانی رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد را دارم آیا امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور و کارشناسی مدیریت دولتی رو دارم یانه؟؟

با سلام ، بله در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشید ، با ثبت نام در واحد های دانشگاه پیام نور و در رشته مورد نظر به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود با مراجعه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من سال ۸۱ کاردانی ساختمان گرفتم.. الان میتونم بدون کنکور حسابداری شرکت کنم

با سلام ، با توجه به ضوابط پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور و درصورتی که منعی از سوی نظام وظیفه نداشته باشید ، چنانچه رشته حسابداری در واحد دانشگاهی مدنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود می توانید در این مرحله شرکت کرده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام و خداقوت سوالی داشتم.من مدرک کارشناسی دولتی را دارم و ده سال پیش فارغ التحشیل شده ام.ایا برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد میتوانم در یکی از رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدم یا خیر.آیا باید از لحاظ رشته همخوانی بین لیسانس و فوق وجود داشته باشد؟

سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ ، شما با دارا بودن مدرک کارشناسی می توانید با ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کسب رتبه لازم در واحدهای دانشگاه پیام نور انتخاب رشته و در صورت پذیرش ادامه تحصیل داشته باشید . لازم به ذکر است که شما در صورت تمایل در مقطع فوق لیسانس مجاز به تغییر رشته می باشید و می بایست ۶ الی ۱۲ واحد جبرانی را نیز بگذرانید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه نمایید .

سلام ایا یه دانشجو دانشگاه دولتی میتواند یکی از رشته های پیام نور را بخواند؟ مثلا کارشناسی حقوق از چ زمانی میتواند ثبت نام کند؟

سلام ، مطابق با قوانین وزارت علوم ، دانشجویان دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی امکان تحصیل همزمان در دو رشته را دارا می باشند ، و با توجه به ضوابط تحصیلی همزمان شما مجاز به انتخاب یکی از رشته های دانشگاه پیام نور به عنوان رشته دوم هستید.لازم به ذکر است دانشجویان آقا که با استفاده از معافیت تحصیلی در حال تحصیل می باشند ، مجاز به تحصیل در رشته دوم با استفاده از معافیت تحصیلی صادر شده در رشته و دانشگاه اول هستند.

سلام من فارغ اتحصیل رشته انسانی پایه دوازدهم هستم ایا میتونم باسوابق تحصیلی رشته روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور مشهد انتخاب کنم ؟در صورت امکان چه کار باید انجام بدم؟

با سلام. انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم مهر ماه سال ۱۳۹۹ از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ آغاز می شود و شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام دهید ، البته لازم به ذکر است بر اساس دفترچه منتشر شده رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور واحد مشهد ارائه نشده است.

سلام ببخشید من دوازدهم هستم ایا میتونم برا رشته کارشناس حقوق یا روانشناسی شرکت کنم و زمانش کی هست به صورت حضوری یا اینترنتی اگه بشه بگید ممنون

با سلام ، شما جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور می بایست فارغ التحصیل شده و دارای مدرک دیپلم باشید ؛ لازم به ذکر است پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه مذکور برای ورودی مهرماه ۱۳۹۹ ، از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام خواهد شد.

سلام. وقتتون بخیر. بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه های دولتی هستم ولی خیلی علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک هستم. آیا من میتونم در دوره کارشناسی شرکت کنم یا خیر؟ و همچنین چون من از خارج از کشور هستم ایا مشکلی پیش میاد؟ ممنون

با سلام. در صورتی که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم باشید ، می توانید برای تحصیل مجدد اقدام به ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است ثبت نام ورودی های مهر ماه سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد ؛ شما برای ثبت نام تکمیلی و امتحانات می بایست به صورت حضوری به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه فرمایید.

سلام من معلم رسمی آموزش وپرورش با بیست سال سابقه هستم بیست و نه سال سن دارم کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن ملل اسلامی دارم چگونه میتوانم در رشته های تربیت بدنی پیام نور ادامه تحصیل بدم

با سلام ، در صورتی که شما قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به صورت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را دارا باشید ، در صورت داشتن شرایط می توانید با مدرک دیپلم خود در رشته تربیت بدنی در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام. من فارغ التحصیل رشته علوم انسانی نظام قدیمم. برای ثبت نام و تحصیل در رشته معماری مجازم؟ اگر نه، چکار باید بکنم؟

با سلام ، چنانچه شما تمایل به نام نویسی در رشته مذکور در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را داشته باشید ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته معماری بپردازید.

با سلام بنده مدرک کارشناسی دارم و میخام در رشته زبان در پیام نور دوباره بخونم،برخی درس هایی ک پاس کردم در دانشگاه تطبیق میخوره در پیام نور یا نه؟ممنون

با سلام. در صورتی که تعداد واحدهای مشترک بین رشته قبلی و رشته جدید شما وجود داشته باشد می توانید مدرک خود را به دانشگاه ارائه داده و در صورت داشتن معدل بالا و دروسی که نمرات قابل قبول دارد تطبیق دهید.

سلام برای ثبت نام بدون کنکور مهندسی کامپیوتر ورودی بهمن ماه باید حضوری مراجعه بکنم یا اینترنتی؟ و اینکه شهریه هر ترم مهندسی کامپیوتر چقدر میشه؟

با سلام. ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در پذیرش های سال جاری که تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و شما می بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

سلام من کاردانی حسابداری رو دارم برای تثبت نام کارشناسی میتونم پیام نور بدون کنکور ثبت نام کنم؟اگه میشه از چه سایتی و مهلتش تا کی هست؟

با سلام. پذیرش های دانشگاه های پیام نور صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته می باشد و شما در صورت داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم می توانید در این دوره ها تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ به صورت حضوری در واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام انجام دهید.

سلام رشته های هنراسلبامی و علوم قرآنی و احادیث و رشته ادیان وعرفان مقطع کاردانی به کارشناسی پیام نور تبریز وجوددارد؟؟

با سلام ، رشته های ارائه شده براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته می باشند.

سلام من رشته عکاسی هستم و دوازدهم میباشم میخواستم بدونم میتونم برم رشته گرافیک یا عکاسی در پیام نور بدون کنکوز؟؟

با سلام ، مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش ؛ فارغ التحصیلان نظام جدید رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش امکان نام نویسی در مرحله تمدید پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور را دارا می باشند.

سلام کاردانی پیوسته معماری دانشگاه ازاد دارم میتونم کارشناسی حقوق پیام نور شرکت کنم

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و کاردانی خود و در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه ، می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته رشته حقوق در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهید . همچنین پیشنهاد می شود جهت اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کارشناسی ارشد دارم میخام از پایه حقوق بخونم آزمون ندادم میتونم الان از ورودی بهمن شروع به تحصیل کنم

با سلام بله شما در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانید برای رشته حقوق در دانشگاه های ارائه شده به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید ، همچنین می توانید برای اطلاع از رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کنکورندادم میتونم براترم رشته حقوق ثبت نام کنم؟؟؟

با سلام. رشته حقوق برای مقطع کارشناسی در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده است و شما تا ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ مهلت دارید برای ثبت نام اقدام کنید.

من دیپلم دارم و پیش دانشگاهیم بخاطر یک درس مونده اگ من دانشگاه ثبت نام کنم میتونم تعهد بدم ک مدرک پیش رو ارائه میدم

با سلام مطابق با آیین نامه های ثبت نامی دانشگاه ها ، شما در زمان ثبت نام می بایست نمره قبولی در تمام دروس ، و مدرک فارغ التحصیلی یا گواهی تحصیلی خود را ارائه دهید . و تنها در صورت موافقت دانشگاه مربوطه و دریافت تعهد برای ارائه نمره قبولی در درس مورد نظر و در بازه زمانی مشخص ، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل می باشید . شما می توانید با مراجعه به مشاوره تحصیلی تلفنی اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید .

سلام من درحال تحصیل مقطع کارشناسی امار از دانشگاه فردوسی هستم ایا میتونم مدرک کاردانی بگیرم و تغییر رشته به مترجمی زبان دانشگاه پیام نور بدم؟

با سلام ، شما در صورت تمایل می توانید مدرک معادل کاردانی خود را از دانشگاه مربوطه اخذ نمایید ، سپس در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام ثبت نام بدون کنکور پیام نور سال ۹۸ تا کی ادامه داره؟ممنون

با سلام . ثبت نام دانشگاه های پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم بهمن تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و انجام مراحل ثبت نام به صورت حضوری می باشد .

سلام من شاغلم در معدن و دیپلم انسانی و مدرک پیش دانشگاهی دارم-امکانش هست بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور ثبت نام بکنم؟ و اینکه به خاطر شرایط شغلیم امکانش هست در طول ترم به کلاسها نرم و صرفا تو امتحانات پایان ترم شرکت بکنم؟ یا کلاسها حضوریه و بیش از سه جلسه غیبت موجب حذف درس خواهد شد.ممنون

با سلام . شما برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور می توانید با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام نمایید. در دانشگاه های پیام نور و در صورت برگزاری کلاس اجباری برای حضور در کلاس وجود ندارد ولی می بایست برای امتحانات در دانشگاه حضور داشته باشید.

سلام شهریه هر نیمسال رشته حقوق دانشگاه غیرانتفاعی تهران چقدر است؟

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی برای رشته حقوق در دانشگاه های غیرانتفاعی حدود ۱.۱۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان به ازای ۲۰ واحد درسی می باشد .و همچنین با مراجعه به شهریه دانشگاه غیرانتفاعی می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید .

سلام همسر من دیپلم فنی (متالوژی)دارد ،میخواستم ببینم میتونه در رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدهد ،بصورت خودخوان ؟

با سلام ، افرادی که دارای مدرک فارغ التحصیلی دیپلم فنی و حرفه ای سالی واحدی و ترمی واحدی می باشند. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد های دانشگاه پیام نور ، ملزم به ارائه مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند ، و درغیر این صورت مجاز به ثبت نام نمی باشند . شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من ترم ۳ پزشکی بین الملل هستم میخواستم بدونم میتونم واسه سال بعد حقوق پیام نور بصورت همزمان(ینی هم بین الملل و هم پیام نور هردو رشته رو ادامه بدم) بخونم ؟میخوام بدونم نیاز به انصراف از رشته اصلیم نیستش؟ و اینکه براساس سوابق تحصیلیه چون چندسالی از فارغ التحصیلی از مقطع دبیرستان میگذره اشکالی نداره؟ ممنونم میشم اگر راهنماییم کنین

با سلام، شما در مقطع دکتری پیوسته نمیتوانید تحصیل همزمان داشته باشید.

سلام من درنیروی انتظامی ثبت نام کرده ام.اگر درکنکوررتبه خوبی بیارم میتونم به دانشگاه که باکنکورپذیرفته شدم برم ؟ان موقع چکارکنم؟

با سلام. ثبت نام در دانشگاه های افسری و قبولی در این دانشگاه های دارای مراحل مختلفی است و صرفا قبول شدن در یک مرحله مبنی بر پذیرش نهایی نیست ولی اگر تا مرحله آخر همه ی مراحل را قبول شدید و پذیرش گرفتید معمولا دارای تعهد هستید و بنا به هر دلیلی قصد انصراف داشته باشید اصولا دو برابر مبلغی که برای شما هزینه کرده اید به عوان جریمه دریافت می کنند.

سلام من دی ۹۸ پیش دانشگاهی شبانه مدرکم رو میگیرم . میخواستم بدونم میتوم بهمن ۹۸ ورودی بشم رشته کارشناسی رشته حقوق؟بدون کنکور میتونم ورودی بهمن بشم؟

با سلام، شما میتوانید در صورتی که رشته مورد نظر شما در دانشگاه مدنظر بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده باشد، برای ورودی بهمن ماه در این رشته و دانشگاه ثبت نام نمایید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

لیست رشته های بدون کنکور مشهد

“سامانه صدای مشاور”

مشاوره دهنده تخصصی تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی

برای تماس با مشاورین  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید.روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

 

 

دانشگاه بدون کنکور

برخی از دانشگاههایی که این ظرفیت را برای پذیرش اعلام کرده اند، رشته های مورد نیاز خود را برای اطلاع دانشجویان منتشر کرده اند. از جمله این دانشگاهها می توان به دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد که در دانشکده های مهندسی هوافضا، مهندسی کامپیوتر، فیزیک، ریاضی، مهندسی شیمی و نفت، مهندسی مکانیک، مهندسی انرژی، مهندسی و علم مواد، پژوهشکده علوم فناوری نانو، مهندسی برق و مهندسی عمران دانشجوی می پذیرد.

دانشجوی بدون کنکور در مراکز بین المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام نور در رشته های مهندسی صنایع، حقوق بین الملل، روانشناسی، مهندسی راه و ترابری، مدیریت و جغرافیا پذیرش می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در مقطع کاردانی پیوسته رشته های گرافیک، نقاشی، تأسیسات، الکتروتکنیک، کامپیوتر و حسابداری برای سال تحصیلی جدید نسبت به پذیرش دانشجوی بدون کنکور اقدام می کند.

رشته های دانشکده علوم و فنون نوین برای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد شامل هوافضا گرایشهای (آیرودینامیک- سازه های هوا فضایی)، بیوتکنولوژی میکروبی، مهندسی پزشکی گرایشهای (بافت، بیومتریال) و مهندسی مکاترونیک است. در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) در رشته های نانوبیوتکنولوژی و آینده پژوهی پذیرفته می شود.

دانشگاه رازی کرمانشاه نیز در ۵۳ رشته دانشجوی بدون آزمون می پذیرد. دانشگاه الزهرا نیز پذیرش در ۵۱ رشته و ۸ دانشکده را برای دانشجویان ممتاز درنظر گرفته است.

 برخی از دانشگاههای کشور ظرفیت جدیدی برای پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلی تکمیلی با شیوه در این راستا شرایط برای ورود نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی به دوره های بالاتر تسهیل شده است. تعریف کرده اند.

بر اساس اعلام دانشگاهها، دانشجویان پیش از شروع هر نیمسال تحصیلی با اطلاع از شرایط پذیرش می توانند در این دوره ها شرکت کنند و در صورت پذیرش از سویدانشگاه، بدون آزمون به مراحل بالاتر تحصیلی ارتقا یابند.فرصت تحصیل در مقاطع بالاتر بر اساس ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد داده می شود. دارا بودن حداقل معدل 16 و گذراندن حداقل 100 واحد درسی در مقطع کارشناسی دوره روزانه حضوری و دارا بودن رتبه 1 الی 5 در میان ورودیهای همان سال بخشی از این شرایط ورودی است.برخی از دانشگاهها نیز برای پذیرش در دوره دکتری اقدام کرده اند و متقاضیان باید برای پذیرش در این دوره ها دارای گواهی رتبه کنکور آزمون سراسری کارشناسی زیر 100، گواهی رتبه کنکور آزمون سراسری کارشناسی ارشد اول تا سوم، گواهی رتبه های تحصیلی اول، دوم و سوم دوره کارشناسی، گواهی رتبه های تحصیلی اول، دوم، سوم دوره کارشناسی ارشد باشد.گواهی مدالهای اخذ شده در المپیادهای دانشجویی اول تا سوم، گواهی مدالهای اخذ شده در المپیادهای دانش آموزی اول تا سوم، داشتن گواهی مقام اول جشنواره خوارزمی، داشتن گواهی مقام اول جشنواره خوارزمی جوان، داشتن گواهی رتبه اول تا سوم جشنواره خوارزمی، داشتن گواهی مدال یا رتبه در مسابقات علمی بین المللی معتبر و برگزیده مسابقات معتبر علمی بین المللی تیمی سخت افزاری و نرم افزاری نیز از دیگر شرایط ورود بدون آزمون به دوره دکتری در برخی از دانشگاهها است.

برخی از دانشگاههایی که این ظرفیت را برای پذیرش اعلام کرده اند، رشته های مورد نیاز خود را برای اطلاع دانشجویان منتشر کرده اند.

از جمله این دانشگاه ها می توان به دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد که در دانشکده های مهندسی هوافضا، مهندسی کامپیوتر ، فیزیک ، ریاضی ، مهندسی شیمی و نفت ، مهندسی مکانیک، مهندسی انرژی، مهندسی و علم مواد، پژوهشکده علوم فناوری نانو، مهندسی برق و مهندسی عمران دانشجوی می پذیرد.

دانشجوی بدون کنکور در مراکز بین المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام نور در رشته های مهندسی صنایع، حقوق بین الملل، روانشناسی، مهندسی راه و ترابری، مدیریت و جغرافیا پذیرش می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در مقطع کاردانی پیوسته رشته های گرافیک، نقاشی، تأسیسات، الکتروتکنیک ، کامپیوتر و حسابداری برای سال تحصیلی جدید نسبت به پذیرش دانشجوی بدون کنکور اقدام می کند.

رشته های دانشکده علوم و فنون نوین برای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد شامل هوافضا گرایش های (آیرودینامیک- سازه های هوا فضایی)، بیوتکنولوژی میکروبی، مهندسی پزشکی گرایش های (بافت، بیومتریال) و مهندسی مکاترونیک است. در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) در رشته های نانوبیوتکنولوژی و آینده پژوهی پذیرفته می شود.

دانشگاه رازی کرمانشاه نیز در 53 رشته دانشجوی بدون آزمون می پذیرد. دانشگاه الزهرا نیز پذیرش در 51 رشته و 8 دانشکده را برای دانشجویان ممتاز درنظر گرفته است. 

ردیف

دانشگاه

تعداد رشته

مقاطع

۱

  دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

۲۵ رشته

دکتری

۲

دانشگاه مازندران

۷۰ رشته کارشناسی ارشد، ۲۸ رشته دکتری

کارشناسی ارشد و دکتری

۳

دانشگاه صنعتی شاهرود

اعلام نشده

کارشناسی ارشد

۴

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

دانشگاه زنجان

اعلام نشده

دکتری و کارشناسی ارشد

۵

دانشگاه تفرش

اعلام نشده

کارشناسی ارشد

۶

دانشگاه آیت الله حائری میبد

کارشناسی ارشد ۸ رشته، دکتری اعلام نشده

کاارشناسی ارشد و دکتری

۷

دانشگاه رازی

۴۳ رشته دکتری

دکتری

۸

خواجه نصیر الدین طوسی

۱۱ رشته دکتری، ۴ رشته کارشناسی ارشد

دکتری، کارشناسی ارشد

۹

علم و صنعت

۱۲ رشته دکتری

دکتری

۱۰

دانشگاه حکیم سبزواری

۱۵ رشته دکتری

دکتری

۱۱

گیلان

۳۲ رشته کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد

۱۲

صنعتی اصفهان

اعلام نشده

کارشناسی ارشد

۱۳

شهر کرد

۲۲ رشته دکتری، کارشناسی ارشد اعلام نشده

کارشناسی ارشد و دکتری

به سامانه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خوش آمدید.جهت اطلاع از تاریخ و زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید

 

صدای مشاور , مشاوره تخصصی پیرامون موارد زیر :

 

 

 

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

 

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژهاز طریق تلفن ثابتروانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

Name *

Email *

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.


Notify me of followup comments via e-mail

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

دانشگاه پیام نور مشهد در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می کند. دانشگاه پیام نور مشهد تحت نظارت وزارت علوم بوده و دانشجویان به دو صورت با آزمون و بدون آزمون می توانند در این دانشگاه پذیرش شوند. در صورت داشتن سوال در رابطه با نحوه ثبت نام فراگیر پیام نور و چگونه وارد کردن رشته ها و میزان حق انتخاب رشتهروانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

و دانشگاه هایی که رشته مورد نظر خود را می خواهید و اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور مشهد 97 -98 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید و از شرایط تحصیل ارشد فراگیر پیام نور مشهد اطلاع یابید. 

 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 

 

 

 

آیا می دانید هزینه تحصیل ارشد پیام‌نور مشهد چقدر است؟

آیا می دانید شرایط دریافت مرخصی پیام نور چیست؟

آیا از ظرفیت پذیرش دانشگاه پیام نور مشهد اطلاع دارید؟

آیا می دانید شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97 چگونه است؟

آیا از نحوه انتخاب رشته ارشد پیام‌نور اطلاع دارید؟

آیا می دانید شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور مشهد چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

آب و هوا شناسی گرايش آب و هوا شناسی شهریآب و هوا شناسی گرايش آب و هوا شناسی كاربردیآب و هوا شناسي گرايش تغييرات آب و هوايي اقليميآسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي گرايش حركات اصلاحيآموزش زبان انگليسيآموزش زبان فارسيآموزش زبان فارسي به غير فارسي زبانانآموزش و بهسازي منابع انسانياخلاق كاربرديالهيات و معارف اسلامي اديان و عرفانالهيات و معارف اسلامي علوم قرآن و حديثالهيات و معارف اسلامي فقه و مباني حقوق اسلاميالهيات و معارف اسلامي فقه و مباني حقوق اسلاميالهيات و معارف اسلامي گرايش تاريخ و تمدن ملل اسلاميبرنامه ريزي آمايش سرزمينبرنامه ريزي درسيبرنامه ريزي رفاه اجتماعيتاريخ گرايش تاريخ اسلامتاريخ گرايش تاريخ ايران اسلاميتاريخ گرايش تاريخ تشيعتاريخ گرايش مطالعات آسياي مركزي و قفقازتاريخ و فلسفه آموزش و پرورش گرايش تعليم و تربيت اسلاميتحقيقات آموزشيتكنولوژي آموزشيجامعه شناسيجغرافيا و برنامه ريزي روستاييجغرافيا و برنامه ريزي شهريجغرافياي سياسي گرايش فضاي شهريجمعيت شناسيحسابداريحسابرسيحقوق بين المللحقوق جزا و جرم شناسيحقوق خصوصيحقوق دادرسي اداريرفتار حركتي گرايش رشد حركتيروان شناسي اسلامي گرايش روانشناسي مثب تگراروان شناسي بالينيروان شناسي باليني كودك و نوجوانروان شناسي تربيتيروان شناسي عموميروان شناسي و آموزش كودكان استثنايي (عقب مانده ذهني)روزنامه نگاريزبان شناسي همگانيزبان و ادبيات انگليسيزبان و ادبيات عربيزبان و ادبيات فارسيزبان و ادبيات فارسي گرايش آموزش زبان فارسيزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات پايداريزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات تطبيقيزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات عامهزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات كودك و نوجوانزبان و ادبيات فارسي گرايش ويرايش و نگارشژئومورفولوژي گرايش هيدروژئومورفولوژي در برنام هريزي محيطيعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مديريت اطلاعاتعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مديريت كتابخان ههاي ديجيتالعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مطالعات كتابخانه هاي عموميعلم سنجيعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد اسلاميعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد انرژيعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد و تجارت الكترونيكعلوم اقتصادي گرايش بانكداري اسلاميعلوم اقتصادي گرايش برنامه ريزي سيست مهاي اقتصاديعلوم اقتصادي گرايش توسعه اقتصادي و برنامه ريزيعلوم سياسيعلوم سياسي گرايش انديشه سياسي در اسلامفقه و حقوق خصوصيفلسفه دينفلسفه و حكمت اسلاميفلسفه و كلام اسلامي گرايش فلسفه اسلاميفلسفه و كلام اسلامي گرايش كلام اسلاميفيزيولوژي ورزشي گرايش فيزيولوژي فعاليت بدني و تندرستيفيزيولوژي ورزشي گرايش فيزيولوژي ورزشي كاربرديكارآفريني گرايش بين المللكارآفريني گرايش توسعهكارآفريني گرايش سازمانيكارآفريني گرايش فناوريكارآفريني گرايش كسب و كار الكترونيكيكارآفريني گرايش كسب و كار جديدكارآفريني گرايش گردشگريمترجمي زبان انگليسيمحيط زيست گرايش آموزش محيط زيستمديريت آموزشيمديريت امور شهريمديريت بازرگاني گرايش بازاريابيمديريت بازرگاني گرايش بازرگاني بين الملليمديريت بازرگاني گرايش بازرگاني داخليمديريت بازرگاني گرايش تجارت الكترونيكيمديريت بازرگاني گرايش كارآفرينيمديريت بازرگاني گرايش مديريت استراتژيكمديريت جهانگردي گرايش بازاريابي جهانگرديمديريت دولتي گرايش بودجه و ماليه عموميمديريت دولتي گرايش توسعه منابع انسانيمديريت دولتي گرايش خط مشي گذاري عموميمديريت دولتي گرايش طراحي سازما نهاي دولتيمديريت دولتي گرايش مديريت تحولمديريت دولتي گرايش مديريت پيشرفت و توسعه شهري و روستاييمديريت دولتي گرايش مديريت رفتار سازمانيمديريت رسانهمديريت سازمان هاي دولتي گرايش مالي و اقتصاديمديريت فناوري اطلاعات گرايش سيستم هاي اطلاعاتي پيشرفتهمديريت فناوري اطلاعات گرايش كسب و كار الكترونيكمديريت فناوري اطلاعات گرايش مديريت دانشمديريت فناوري اطلاعات گرايش مديريت منابع اطلاعاتيمديريت كسب و كار گرايش استراتژيمديريت كسب و كار گرايش بازاريابيمديريت كسب و كار گرايش رفتار سازماني و منابع انسانيمديريت كسب و كار گرايش سيستم هاي اطلاعاتي و فناوري اطلاعاتمديريت كسب و كار گرايش ماليمديريت منابع انساني گرايش مديريت منابع انساني اسلاميمديريت ورزشي گرايش مديريت اماكن و تأسيسات ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت اوقات فراغت و ورز شهاي تفريحيمديريت ورزشي گرايش مديريت بازاريابي در ورزشمديريت ورزشي گرايش مديريت راهبردي در سازمان هاي ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت رسانه هاي ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت رويدادهاي ورزشيمشاوره گرايش مشاوره توانبخشيمشاوره گرايش مشاوره خانوادهمشاوره گرايش مشاوره شغليمشاوره گرايش مشاوره مدرسهمطالعات فرهنگينهج البلاغه گرايش اجتماعي، سياسي و حقوق عمومينهج البلاغه گرايش اخلاق و تربيت فردي و اجتماعينهج البلاغه گرايش اصول الدين و معارف علوي

 

 

آمار گرايش آمار رياضيآموزش رياضيرياضي كاربردي آناليز عدديرياضي كاربردي گرايش بهينه سازيرياضي محض گرايش آناليزرياضي محض گرايش جبررياضي محض گرايش هندسه (توپولوژي)زمين شناسي زمين ساخت (تكتونيك)زيست شناسي جانوري گرايش بيوسيستماتيكزيست شناسي جانوري گرايش سلولي و تكوينيزيست شناسي جانوري گرايش فيزيولوژيزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش بيوشيميزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش بيوفيزيكزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش ژنتيكزيست شناسي گياهي گرايش زيست شناسي سلولي و تكوينيزيست شناسي گياهي گرايش سيستماتيك و بوم شناسيزيست شناسي گياهي گرايش فيزيولوژيزيست فناوري گرايش ميكروبيژئوفيزيك گرايش زلزله شناسيشيمي گرايش شيمي آليشيمي گرايش شيمي تجزيهشيمي گرايش شيمي فيزيكشيمي گرايش شيمي معدنيعلوم زمين گرايش آب زمين شناسيعلوم زمين گرايش پترولوژيعلوم زمين گرايش چينه نگاري و ديرينه شناسيعلوم زمين گرايش رسوب شناسي و سنگ شناسي رسوبيعلوم زمين گرايش زمين شناسي اقتصاديعلوم زمين گرايش زمين شناسي زيست محيطيعلوم زمين گرايش زمين شيميفيتوشيميفيزيك گرايش اتمي و مولكوليفيزيك گرايش حالت جامدفيزيك گرايش ذرات بنيادي و نظريه ميدان هافيزيك گرايش فيزيك بنياديفيزيك گرايش فيزيك نجوميفيزيك گرايش هسته اي

 

 

مهندسي برق افزاره هاي ميكرو و نانو الكترونيكمهندسي برق مدارهاي مجتمع الكترونيكمهندسي شيمي پليمرمهندسي شيمي صنايع غذاييمهندسي شيمي محيط زيستمهندسي شيمي مدل سازي، شبيه سازي و كنترلمهندسي شيمي گرايش طراحي فرآيندمهندسي صنايع بهينه سازي سيستم هامهندسي صنايع سيستم هاي كلان اقتصادي و اجتماعيمهندسي صنايع مديريت مهندسيمهندسي عمران آب و ساز ههاي هيدروليكيمهندسي عمران راه و ترابريمهندسي عمران ژئوتكنيكمهندسي عمران سازهمهندسي عمران مهندسي محيط زيستمهندسي عمران مهندسي و مديريت ساختمهندسي فناوري اطلاعاتمهندسي كامپيوتر گرايش نرم افزارمهندسي كامپيوتر گرايش هوش مصنوعي و رباتيكزمهندسي مكانيك تبديل انرژيمهندسي مكانيك ساخت و توليدمهندسي مكانيك طراحي كاربرديمهندسي مواد شناسايي و انتخاب مواد مهندسي

 

 

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد

 

اقتصاد كشاورزي گرايش اقتصاد توليد و مديريت واحدهاي كشاورزياقتصاد كشاورزي گرايش سياست و توسعه كشاورزيتوسعه روستاييعلوم دامي گرايش تغذيه دامعلوم و مهندسي محيط زيست گرايش ارزيابي و آمايش سرزمينمهندسي مكانيزاسيون كشاورزي گرايش انرژي

 

 

پژوهش هنرطراحي شهريمهندسي معماري

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مشهد 97-98 با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611

تماس با خط همراه اول 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد
روانشناسی بالینی بدون کنکور مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *