روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

 
helpkade
روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان
روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

دانشکده: 


دریافتDownloads-icon

 تاريخچه دانشكده:   مهر ماه 1393

سرپرست دانشكده : دكترمحمودرضا انوري                 

گروههاي آموزشي: دكتري روانشناسي عمومي-دكتري روانشناسي تربيتي – كارشناسي ارشد

روانشناسي  تربيتي ،  عمومي ، باليني  – كارشناسي ارشد  مديريت آموزشي  –  كارشناسي

روانشناسي ،  راهنمايي ومشاوره ،  آموزش ابتدايي ، تربيت بدني –

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

كارشناسان گروه :علي مسعودي نيا –  پیمان خواجه بنجار –  اسما رخشاني – مرضيه شهركي

شماره تماس مسئولين و مديران گروه:

1-دكتر غلامرضا ثناگو: مديرگروه دكتراوكارشناسي ارشدروانشناسي عمومي   09151491448

2-دكتر محمود شيرازي  ”      ”     ”          ”       ”        ”      تربيتي    09153404219 

3-دكترنورمحمد بخشناني  ”      ” كارشناسي ارشد روانشناسي باليني           09153411424

4- دكترحسن شهركي پور ”      ”       ”         ”  مديريت آموزشي           05431135322

5-  آقاي هادي شهركي     ”      ”  كارشناسي  تربيت بدني                      09155407169

6-  خانم ناهيد شهرياري   ”     ”    ” روانشناسي ،راهنمايي و مشاوره ،  آموزش ابتدايي     05431135328

 

 

                                                           سرپرست دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي

                                                                             محمودرضا انوري

 

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

در این مقاله لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان 98 را ارائه داده ایم .

برای مشاوره لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

دانشگاه آزاد با توجه به امکانات فراوانی که در اختیار دارد ، رشته های متنوعی را در مقطع کارشناسی ارشد ارائه داده و در واحدهای مختلف خود اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته ها می نماید . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور اطلاع داوطلبان از رشته گرایش های ارائه شده توسط واحدهای دانشگاهی مختلف دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را منتشر کرده و تمامی رشته محل های ارائه شده را به تفکیک گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد زاهدان یکی از این واحدهاست که هر ساله بخشی از ظرفیت خود را به دانشجویان کارشناسی ارشد اختصاص داده و امکان ادامه تحصیل در این مقطع را برای آن ها فراهم می کند . هر چند لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دربرگیرنده تمامی علایق و استعدادهای داوطلبان می باشد اما دانشگاه آزاد زاهدان با توجه به امکانات و ظرفیت خود تنها قادر به ارائه بخشی از رشته گرایش های این لیست می باشد . از این رو دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی را دارند می بایست لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان را مورد بررسی قرار دهند . علاقه مندان می توانند این رشته محل ها را در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود جای دهند . در ادامه به معرفی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان ۹۸ می پردازیم .

در جدول زیر می توانید لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان را مشاهده نمایید . این جدول به استناد لیست رشته های مجوزدار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 96 از سایت وزارت علوم تهیه شده است . ممکن است در سال 97 رشته ای به این جدول اضافه یا از آن حذف شده باشد اما به دلیل عدم انتشار لیست جدید در سایت وزارت علوم ، ملاک را همان لیست قبلی قرار داده ایم . داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد زاهدان با بررسی این رشته گرایش ها می توانند نسبت به انتخاب رشته امتحانی خود در زمان  اقدام نمایند . توصیه می کنیم به دلیل تغییرات احتمالی در رشته ها و گرایش ها ، در زمان انتخاب رشته حتما دفترچه امسال را به دقت مطالعه نمایید .

 

 

با توجه به تغییرات احتمالی در لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان 98 که ممکن است به دنبال صدور مجوزهای جدید یا تغییر در ظرفیت دانشگاه صورت بگیرد به داوطلبان توصیه می کنیم به محض انتشار  تمامی بندها و جداول این دفترچه را با دقت مطالعه نموده و سپس با مراجعه به سایت azmoon.org در  شرکت نمایند . ما نیز به محض اطلاع از آخرین تغییرات صورت گرفته این مقاله را بروزرسانی می کنیم .

اهمیت واحد دانشگاهی از آن جهت مهم است که داوطلب بایستی سال های متوالی متعددی را در آن واحد دانشگاهی سپری کند . از این رو اشتباه در این انتخاب ، سرنوشت او را تغییر خواهد داد . بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان 98 داوطلب را با رشته گرایش های ارائه دهنده این واحد دانشگاهی آشنا کرده و از ابتدای مسیر  ، داوطلب را در مسیر درست قرار می دهد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه های سراسری نیز با بررسی  خود را برای حضور در جلسه آزمون رشته امتحانی انتخابی آماده کرده و با مطالعه  مسیر دستیابی به رتبه قبولی را طی می کنند . این متقاضیان به منظور اطلاع از لیست مذکور می بایست  را دانلود کرده و پس از بررسی آن در مرحله  شرکت نمایند . بر خلاف مرحله  که یک دفترچه کلی برای تمامی داوطلبان منتشر می شود ، دفترچه های انتخاب رشته ارشد سراسری و آزاد به صورت مجزا و هم زمان با آغاز فرایند انتخاب رشته منتشر خواهند شد .

در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 مقالات زیر راهنمای مناسبی برای داوطلبان می باشد .
 

 

مشاوران مرکز  هیوا نیز با در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع در خصوص  شما را در انتخاب رشته ای بی نقص یاری نموده و از طریق سیستم  هیوا تا مرحله  در کنار شما خواهند بود .

برای مشاوره لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon

در این مقاله لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) به همراه ظرفیت پذیرش و راهنمای انتخاب رشته قرار داده شده است .

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر

انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) شامل 100 انتخاب برای هر داوطلب است . در سال گذشته مجموع ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 1733 نفر بوده است که این رقم بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد است . داوطلبان باید با توجه به آنچه که در  اعلام خواهد شد وضعیت مجاز به انتخاب رشته خود را مشاهده کنند . هر داوطلب با توجه به رتبه ای که در  کسب کرده یا هم در دوره روزانه و هم  دوره های غیر روزانه ( شامل دانشگاه های نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان ) مجاز به انتخاب رشته می شود یا فقط در دوره های غیر روزانه . اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) می تواند در زمان  یا زمان  با خرید کارت اعتباری انجام شود . توصیه می کنیم ترتیب این 100 انتخاب را فقط براساس علاقه ، دوری و نزدیک ، هزینه و کیفیت دانشگاه ها مرتب کنید و موضوعاتی مانند شانس قبولی را در چینش انتخاب هایتان دخیل نکنید . لازم به ذکر است تفاوت دوره های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) کلیه دانشگاه ها تنها در شهریه پرداختی دانشجویان است و هیچ تفاوتی از لحاظ اعتبار مدرک ، اساتید و محل برگزاری کلاس ها با یکدیگر ندارند .بین دوره روزانه و پردیس خودگردان هم غیر از موضوع شهریه ، در بعضی دانشگاه ها محل برگزاری کلاس ها و اساتید دانشجویان هم متفاوت است و در بعضی دانشگاه ها تفاوت کمی در اساتید دارند . باتوجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 96 که قصد انتخاب رشته در هر دو مجموعه دانشگاه را دارند مطالعه مقالات  ،  ،  ،  و  روانشناسی ( 1 ) را توصیه می کنیم . نکته مهم دیگر ارتباط کد ضریب های درج شده در دفترچه انتخاب رشته با کارنامه است . زیرگروه هایی که در  درج شده است به دلیل تفاوت در ضریب دروس ، با یکدیگر متفاوت هستند . بنابراین برای بررسی وضعیت خود در هر کد ضریب ، باید با گرایش های مربوط به آن کد ضریب آشنایی داشته باشید که در زیر توضیح داده شده است :

زیرگروه 1 : رشته روانشناسی و رشته روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا
زیرگروه 2 : رشته های روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی و روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
زیرگروه 3 : رشته سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی )
زیرگروه 4 : رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در  در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

گروه روانشناسی در سال ۱۳۷۶ با گرایش روانشناسی عمومی آغاز به کار نمود. در سال ۱۳۸۲ با پذیرش دانشجو برای نوبت دوم کار خود را گسترش داد.درسال ۱۳۸۶گرايش روانشناسي عمومي در مقطع كارشناسي ارشد داير شده است. در سال ۱۳۹۰ با پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان کار خود را در مقطع ارشد گسترش داد.

در حال حاضر تعداد253 نفر در مقطع کارشناسی رشته روانشناسی و  تعداد 58 نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی مشغول به تحصیل می باشند.

 

راهنمای تلفن دانشگاه

زمینه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی امروز ، گروه آموزشی علوم تربیتی می باشد که فقط 24 واحد واحد تربیتی را به دانشجویان دانشگاه تربیت معلم زاهدان وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران که در سال 1353 در زاهدان تأسیس شد، ارائه می داد. 
پس از آن در سال 1386 با مجوز وزارتخانه رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی تأسیس گردید و در سال 1372 گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی و در سال 1376 گرایش روانشناسی عمومی به عنوان یک گروه مستقل به مجموعه اضافه گردید. 
رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در سال 1372 در دانشگاه تربیت معلم تأسیس شده بود.
 در سال 1382 مجوز تأسیس دوره کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی اخذ گردید و دانشجو پذیرفته شد. در سال 1386 مجوز تأسیس دوره کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی اخذ گردید.

در سال 1394 گرایش تاریخ وفلسفه آموزش و پرورش را در مقطع کارشناسی ارشد دایر نمود

و با جذب دانشجو در رشته روان شناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1394 فعالیت های این گروه گسترش یافت .

در حال حاضر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دارای 4گروه آموزشی ( علوم تربیتی- آموزش و پرورش  ، علوم تربیتی – مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، روانشناسی ، علوم ورزشی ) می باشد.

*    گروه علوم تربیتی 
        •    مقطع کارشناسی : رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش
        •  مقطع کارشناسی ارشد: رشته تحقیقات آموزشی ، رشته روانشناسی تربیتی

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان

*    گروه روانشناسی
       •    مقطع کارشناسی: رشته روانشناسی
       •    مقطع کارشناسی ارشد : رشته روانشناسی عمومی

*    گروه علوم ورزشی
       •    مقطع کارشناسی : رشته علوم ورزشی
       •    مقطع کارشناسی ارشد : رشته فیزیولوژی  ورزشی محض ، رشته فیزیولوژی ورزشی کاربردی


 

راهنمای تلفن دانشگاه

روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان
روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد زاهدان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *