روانشناسی بالینی در گرگان

 
helpkade
روانشناسی بالینی در گرگان
روانشناسی بالینی در گرگان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناسی بالینی در گرگان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

منصوره رحمانی 

الهام مقسم 

عبدالمجید گری 

ادریس نوری 

نازنین خواجه 

فاطمه نقی نسب اردهائی 

سکینه جهان تیغ 

محمد مشکانی 

محدثه نوروزی 

خدیجه نقوی شاهکوه 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره گرگان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک، خانواده، ازدواج، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است. نام روانشناس و یا مرکز، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره یا روانشناس خوب در گرگان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

کلینیک خدمات جامع ویشارروانشناس :غزاله عسگریخدمات :درمان اختلالات اضطرابی، درمان افسردگی،خانواده درمانی،گروه درمانی،مشاوره تحصیلی، درمان اختلالات یادگیری، سنجش هوش،برگزاری کلاس های آموزشی مهارتهای زندگی،حرفه آموزیآدرس :انتهای عدالت ۳۷ ، واقع در مجتمع جهاندیدگان ، طبقه اولتلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۲۵۲۴۵۵

مرکز مشاوره آرام

روانشناس : نازنین خواجهآدرس : خوليعصرـ  عدالت ۲۲ ـ  مجتمع مرواريد ـ طبقه ۷تلفن پذیرش : ۰۱۷۱۲۳۵۰۷۹۴روانشناسی بالینی در گرگان

ترنم

آدرس : خیابان ولیعصر (عج ) ، عدالت ۱۳ ، مجتمع صدف ،طبقه سوم تلفن پذیرش : ۳۲۲۲۰۲۱۲ 

مرکز روانشناسی باران

آدرس : عدالت ۸ – مجتمع ۱۱۱ – طبقه۲ تلفن پذیرش :

۳۲۲۲۰۵۲۰

دانشگاه آزاد اسلامی

آدرس : دانشگاه آزاد واحد گرگانتلفن پذیرش :۰۱۷۱۳۳۵۳۰۰۰

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان گرگان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره گرگان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در گلستان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

گام نو

آدرس :خیابان شالیکوبی عدالت ۷ مجتمع مرسل طبقه ۴- واحد ۴۰۹تلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۳۳۳۰۴۲

بینش

آدرس : خیابان ولیعصر،پاساژ صدرا تلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۲۳۵۲۲۴

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس در گرگان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد. در حیطه های تخصصی فعالیت کند و مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌ بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب و یا روانشناس کودک در گرگان و یا مرکز مشاوره خانواده در گلستان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

نوبت دهی مراکز روانشناسی گرگان – روانشناس خوب در گرگان – بهترین روانشناس گرگان – بهترین مراکز روانشناسی گرگان – زوج درمانی در گرگان – دکتر روانکاوی در گرگان – دکتر اختلال میل جنسی در گرگان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در گرگان – زوج درمانگر خوب در گرگان – روانشناس عالی در گرگان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در گرگان

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

روانشناسی بالینی در گرگان

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

loading…

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر نازنین خواجه چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

کارشناسان اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویان

سوابق کاری کارشناسان اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویان

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته  و مقطع تحصیلی

روانشناسی بالینی در گرگان

سوابق کاری

محل خدمت

۱

مریم غلامی

روانشناس بالینی

مسئول اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه، دارای۲۱سال سابقه فعالیت در حیطه مشاوره در دانشگاه علوم پزشکی و بخش اعصاب و روان بیمارستان و…

همه روزه در ساعت اداری -دفتر مرکزی

۲

عبدالرحمن جوانبخش

کارشناس ارشد مشاوره

مدرس دانشگاه، عضو شورای نظام روانشناسی و مشاوره گلستان، دارای پرونده اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی کشور، ۲۱سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش به عنوان مشاور دبیرستان تیزهوشان و مسئول فنی مرکز مشاوره گام نو

چهارشنبه  از ساعت(۸-۱۲) دفتر مرکزی/ شنبه خوابگاه علم الهدی ( ۱۹-۲۳)/سه شنبه خوابگاه ایرانمهر(۱۹-۲۳)

۳

حامد زاهد

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

مسئول اداره مشاوره دانشجویی از سال ۸۹ لغایت ۹۲-مسئول منطقه ای طرح ارزیابی CAQ دانشگاههای شمال کشور- عضوسازمان نظام روانشناسی ایران- مدرس دانشگاه-مسئول دفتر مشاوره خانواده اداره کل بهزیستی استان گلستان از سال ۹۲ لغایت ۹۴-مسئول اداره امور خوابگاهها از سال ۸۶ لغایت ۸۸- مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از سال ۸۸ لغایت ۹۶-  مسئول منطقه ای مدیران دانشجویی دانشگاههای شمال کشور از سال ۹۱ لغایت ۹۶- دارای ۱۵ سال سابقه فعالیت در بخش مشاوره و سلامت روان.

همه روزه در ساعت اداری -دفتر مرکزی

۴

سیدعلی حسینی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

دارای ۱۸سال سابقه فعالیت در دانشگاه علوم پزشکی، مددکار بیمارستان۵آذر و اداره مشاوره و…

همه روزه در ساعت اداری -دفتر مرکزی

۵

سیما کیا

کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

۱۲سال سابقه فعالیت در حیطه مشاوره در دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گلستان، عضو نظام روانشناسی و مشاوره کشور، سابقه تدریس در دانشگاه، روانشناس معتمد کلینیک نیروی انتظامی و…

از شنبه تا چهارشنبه از ساعت (۱۳-۸)-دفتر مرکزی

۶

دکتر فاطمه نقی نسب

دکتری مشاوره

۵سال سابقه تدریس در دانشگاه-۸سال سابقه مشاوره در مراکز مشاوره-عضو نظام روانشناسی و مشاوره کشور-عضو مرکز تحقیقات بهداشت باروری و مشاوره در مامایی در دانشکده پرستاری و مامایی و …

دوشنبه و سه شنبه ۸الی ۱۴-دفتر مرکزی

سوابق کاری کارشناسان اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویان

ردیف

نام و نام خانوادگی

روانشناسی بالینی در گرگان

رشته  و مقطع تحصیلی

سوابق کاری

محل خدمت

۶

مینا وطنی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

دارای۶سال سابقه فعالیت در مراکز مشاوره و دانشگاه(معاونت بهداشتی)، روانشناس کلینیک ترک اعتیاد و…

سه شنبه خوابگاه ۵آذر/دو شنبه خوابگاه کوثر

۷

مهسا جانسوز

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

دارای ۸سال سابقه فعالیت در حیطه مشاوره در بخش های اعصاب و روان وکار درمانی بیمارستان و دانشگاه، مدرس دانشگاه، عضو نظام روانشناسی و مشاوره کشور و…

یکشنبه، چهار شنبه خوابگاه ۵آذر/ شنبه، سه شنبه خوابگاه کوثر/ دوشنبه خوابگاه۹۹

۸

معصومه دیانتی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

دارای ۱۶سال سابقه فعالیت در حیطه مشاوره، مسئول فنی مرکز توانبخشی بیماران روانی و …

  شنبه، دوشنبه خوابگاه۵آذر/یکشنبه خوابگاه کوثر

۹

زینب صالحی یانه سری

کارشناس ارشد روانشناسی عمومی

۱۰سال سابقه فعالیت در حیطه مشاوره در دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گلستان

سه شنبه و چهارشنبه از ساعت (۱۵-۸)- دفتر مرکزی

۱۰

آرزو میرزا حسینیان

کارشناس ارشد روانشناسی عمومی

۴ سال سابقه فعالیت در مرکز بیماران صعب العلاج مهر گلستان-۴ سال سابقه فعالیت بعنوان مشاور تحصیلی مرکز قلم چی –مشاور دبیرستان دوره های اول و دوم بمدت ۳ سال-مدرس آموزش تاب آوری در استانداری سال ۹۶- همکاری در طرح کشوری سازمان بهزیستی با موضوع شناخت آسیب ها

پنجشنبه (۱۹-۲۳)

۱۱

علی اکبر عمید

دانشجوی دکتری روانشناسی عمومی

مدرس دانشگاه-دبیر بازنشسته آموزش و پرورش-مشاور مرکز استعداد های درخشان-فعالیت در مرکز مشاوره آرامش وابسته به نیروی انتظامی-فعالیت در مرکز مشاوره هیرکانیا-مدرس مرکز تحکیم خانواده در سطوح ادارات و سازمانها ی گرگان-مدرس اولیاء و مربیان آموزش و پرورش گرگان

یکشنبه، سه شنبه خوابگاه شهید علم الهدی (۱۹-۲۳)-دوشنبه خوابگاه ایرانمهر(۱۹-۲۳)

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.

© 2020 All Rights Reserved | Culture & Students deputy


برنامه استراتژیک سال 1395Downloads-icon

روانشناسی بالینی در گرگان
روانشناسی بالینی در گرگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *