روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

 
helpkade
روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز
روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

 

Book Management System. Designed by sinaweb.

پیشنهاد به دوستان :

آیا این محصول را به دوستانتان پیشنهاد میکنید؟

1- در زمان تحویل کالا از صحت سلامت جلد و برگه های کتاب (عدم پارگی و تا خوردگی) مطمئن شوید.

2- در صورتیکه با صفحات سفید و چاپ نشده در کتاب مواجه شدید تا حداکثر 2 روز پس از تحویل کالا، با قسمت خدمات پس از فروش بانک کتاب ناهید تماس گرفته و اطلاع دهید.

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

3- بدیهی است بازگشت کالا به دلیل کثیفی و یا لکه های حاصل از مواد خوراکی و غیره پس از تحویل کالا به مشتری غیرممکن خواهد بود.

4- اگر ایراد چاپی، وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید همکاران بانک کتاب ناهید برسد، هزینه‌های ارسال به عهده بانک کتاب ناهید است.

5- از هنگام دریافت کالا، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

6- برای درخواست بازگشت کالا با شماره تلفن 02166489375 تماس بگیرید.

پس از ثبت سفارش مورد نظرتان و انتخاب ارسال از طریق پست در یک صفحه‌ی مشخصات کالاهای خریداری شده‌ی شما نمایش داده می‌شود و با تأیید نهایی و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت شما به صفحه‌ی پرداخت از طریق درگاه بانکی فرستاده می‌شوید.

 

1- پرداخت نقدی در محل تحویل

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، بانک کتاب ناهید این امکان را فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها شهر تهران  باشد هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.

در صورت درخواست مشتریان، پیک ارسال کننده کتاب دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه خواهند داشت و می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

2- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی سایت

کاربران محترم می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.کاربران ‌می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی  سایت اداری کالا هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند و یا در پروسه ی خرید خود در درگاه اینترنتی بانک پرداخت خود را تکمیل نمایند.

3- واریز به حساب

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌ داده شده توسط کارشناسان فروش، کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید.

 

 تهران:

1- سفارش ها در محدوده شهر تهران از طریق پیک موتوری و پست ارسال می گردد.

هزینه ارسال سفارش های بیش از صدوپنجاه هزار تومان رایگان است.

2- باربری

3- تیپاکس

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران و کرج  در نظر گرفته شده است و برای مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه حمل در هنگام تحویل کالا(پس کرایه) دارند توصیه می شود.

لازم بذکراست زمان تحویل کالا در این روش، در بعضی شهرها (از جمله گیلان)نسبت به سایر روشهای ارسال سریعتر می باشد. در صورت انتخاب ارسال با پست تیپاکس، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.

سرویس‌دهی تیپاکس در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.

 

3- پست پیشتاز و سفارشی

در پست پیشتاز زمان تحویل، بسته به دوری یا نزدیکی شهر مقصد از تهران، 48 تا 72 ساعت بعد از ثبت سفارش می باشد. البته در مناسبت های خاص و روزهای پایانی سال به دلیل ترافیک سرویس های پستی ممکن است کالا کمی با تاخیر به دست مشتریان محترم برسد.

همیچنین امکان پیگیری وضعیت سفارشات پست پیشتاز از طریق سایت http://itemtracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری  20 رقمی میسر است. 

گروه تالیفی دکتر خلیلی از سال 85 فعالیت خود را در چاپ کتب علوم پایه پزشکی آغاز کرد و از افتخارات این گروه ارائه بانک سوالات دروس مختلف گرایشهای پزشکی  تحت عنوان IQB برای اولین بار …

طراحی و پیاده سازی توسط
ایده گستران |

برای ثبت نظر خود ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر عضو نیستید میتوانید از ثبت نام کنید.




 

شابک 2-9930-03-964

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

عنوان : روانشناسی رابطه ها

تالیف : دکتر غلامعلی افروز

ناشر : موسسه انتشارات و جاپ دانشگاه تهران

شمارگان : 3000نسخه

تاریخ انتشار : تابستان 1382(چاپ سوم)(چاپ اول ناشر)

چاپ و صحافی: موسسه انتشارات و چاپ دانشگاه تهران

 

 

 

 


در حقیقت رابطه ها در یک خانواده دارای گستردگی زیادی است و دانستن اهمیت و چگونگی هر کدام از این روابط برای رسیدن به یک محیط آرام لازم و ضروری است.به طور کلی چگونگی روابط درون خانوادگی بیشترین تاثیر را در توان و نحوه ی برقراری و استمرار رابطه با دیگران در بین اعضای خانواده خواهد داشت.پایه و اساس روابط درون خانوادگی بر محور رابطه زن و شوهر (پدر و مادر)استوار است.نحوه ی ارتباط زن و شوهر ها می تواند ترسیمگر چگونگی روابط بین پدرها و پسرها،مادرها و دخترها،خواهر ها و برادرها،حتی عروس ها و مادر شوهرها و نوه ها و مادربزرگ ها و…باشد.

 

اینبار ما می خواهیم به شما یک کتاب جمع و جور صد و چهل و سه صفحه ای را معرفی کنیم که می تواند یک دنیای بزرگ از رابطه ها را به شما معرفی کند.هر کدام از شما در چندین بخش آن می توانید خود را و نیازهای یتان را پیدا کنید .

این کتاب که دکتر غلامعلی افروز ،استاد دانشگاه تهران ،آنرا نوشته است با قلمی سلیس و روان و موضوعات کاربردی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

در قسمت پیشگفتار آمده است:

نگاه روان شناسانه به چگونگی روابط انسانها از جهات مختلف حائز اهمیت است.بخش قابل توجهی از ویژگیهای اخلاقی و رشد و تحول شخصیت کوچکتره و بزرگترها حاصلی از نحوه ارتباط و روابط فی مابین است.

هر قدر روابط اشخاص صادقانه تر ومحترمانه تر و کریمانه ترو سازنده تر و تعالی بخش تر باشد،زمینه بهداشت روان و سلامت فکر و رضامندی و آرامش خاطرشان بیشتر فراهم می گردد.

بدیهی است که برقراری ،حفظ و استمرار روابط خوشایند و هدایتگر بین اعضای خانواده این کانون همیشه مقدس از بیشترین اهمیت برخوردار است.

در این اثر سعی شده است مبانی روان شناسی روابط متقابل اعضای خانواده به زبان ساده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته با توجه به روابط موجود در غالب خانواده ها ،تصویری از روابط مطلوب ترسیم گردد.

 

این کتاب شامل 11 بخش به شرح زیر است:

* رابطه ها

* زنها و شوهرها

* پدرها و پسرها

* مادرها و دخترها

* خواهر ها و برادرها

* عروس ها و مادر شوهرها

* نوه ها و مادر بزرگها

* خانواده ها و وابسته ها

* خانواده ها و همسایه ها

* خانواده ها و همسفرها

* خانواده ها و مدرسه ها

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

امیدواریم با خواندن این کتاب فصل جدیدی در زندگی تان و روابط تان با دیگران ایجاد شود.

 

ندا داودی

بخش خانواده ایرانی تبیان


مطالب مرتبط:

عادت کنید که خوشبخت باشید

آهن ربایی برای جذب دل‌ها

دارو درمانی برای زوج‌های ناموفق

برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل پنج اصل اساسی مدیریت است. مدیران باید برای همه ی این اصول از مهارت کافی برخوردار باشند.

امتیاز کاربران

این مطلب تا چه اندازه برای شما مفید بود؟

كليه حقوق محفوظ و نقل مطالب تنها با ذكر منبع و درج لينك آزاد است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول مهدی یاراحمدی خراسانی , مشاور عالی محمد جواد یاراحمدی خراسانی ، اجرا سروش مهر رضوان

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

www.modiryar.com 2006 – 2017


PDFDownloads-icon

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

شرکت در قرعه کشی

خرید کتاب با برچسب کتاب پلاس

ناشر هنوز متنی قرار نداده است

مدیریت مصرف انرژی در گلخانه‌ها 4099

راهنمای نمایه نامه ها و چکیده نامه های معتبر بین المللی

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

روش پژوهش و نگارش علمی

.به طور کلی چگونگی روابط درون خانوادگی بیشترین تاثیر را در توان و نحوه ی برقراری و استمرار رابطه با دیگران در بین اعضای خانواده خواهد داشت.پایه و اساس روابط درون خانوادگی بر محور رابطه زن و شوهر (پدر و مادر)استوار است.نحوه ی ارتباط زن و شوهر ها می تواند ترسیمگر چگونگی روابط بین پدرها و پسرها،مادرها و دخترها،خواهر ها و برادرها،حتی عروس ها و مادر شوهرها و نوه ها و مادربزرگ ها و…باشد.

پاسخ

مدیریت روابط و برقراری و حفظ روابط متقابل صحیح میان اعضای یک خانواده، در حفظ و استحکام کانون خانواده موثر است. این کتاب تلاش کرده تا با درنظر گرفتن روابط موجود در اغلب خانواده ها، تصویری از روابط مطلوب و مناسب درون خانوادگی ارائه دهد.

پاسخ

در طول زندگی یکی از موضوعاتی که باید در آن تبحر زیادی داشته باشیم ،مدیریت روابطمان با دیگران است.وقتی کودک هستیم ، ارتباطمان با والدین ، با مربی مهد کودک ،با دوستان با مادر بزرگ و پدر بزرگ و …..اهمیت دارد ،هر چه بزرگ تر می شویم و دایره ی ارتباطات مان بیشتر می شود ،باید مدیریت بیشتری هم بر آن داشته باشیم.

پاسخ

علم روانشناسی علمی پیچیده و چالش بر انگیز است خواندن کتاب های روانشناسی میتواند در زندگیمان تاثیر مثبت داشته باشد هستند کسانی که با فهم درست در دام سراب های زندگی نمی افتند و در زندگی به مقام های بالایی دست پیدا می کنند.

پاسخ

علم روانشناسی علمی پیچیده و چالش بر انگیز است خواندن کتاب های روانشناسی میتواند در زندگیمان تاثیر مثبت داشته باشد . دکتر غلامعلی افروز در این کتاب رابطه های خانوادگی را مورد بحث قرار داده است.

پاسخ

ببررسی روابط بین اعضای خانواده موضوعی است که در این کتاب بدان پرداخته شده است.مولف همچون همیشه نثر و سبکی عامه پسند را برای بیان موضوع انتخاب کرده که گاه از دایره سبک آکادمیک خارج می شود و از این رو شاید برای مخاطب خاص کمی نامعمول باشد.

پاسخ

هستند کسانی که با فهم درست در دام سراب های زندگی نمی افتند و در زندگی به مقام های بالایی دست پیدا می کنند. در این کتاب چندین رابطه مثال زده شده و بعد به تفسیر آن ها پرداخته شده است در دو فصل به رابطه دانشجویان در دانشگاه نیز پرداخته شده است.

پاسخ

علم روانشناسی علمی پیچیده و چالش بر انگیز است خواندن کتاب های روانشناسی میتواند در زندگیمان تاثیر مثبت داشته باشد . دکتر غلامعلی افروز در این کتاب رابطه های خانوادگی را مورد بحث قرار داده است .

پاسخ

یکی از موضوعاتی که باید در طول زندگی در آن مهارت داشته باشیم، مدیریت روابطمان با دیگران است. هر چه بزرگتر می‌شویم و دایرۀ ارتباطاتمان بیشتر می‌شود، باید مدیریت بیشتری بر روابطمان داشته باشیم.

پاسخ

رابطه زن و شوهر، ابعاد زیادی را شامل می‌شود و پر از پیچسدگی هایی‌ست که گاهی اوقات ممکن است از کنترل و درک طرفین خارج باشد. مطالعه‌ی این کتاب برای علم به دلیل بعضی رفتار ها و کشف برخی اشتباهات برای پیشگیری مشکلات بزرگتر و گام قبل از مراجعه حضوری به روانشناس توصیه می‌شود

پاسخ


شرکت ایده پردازان کتاب هوشمند کیا با نام تجاری کتاب پلاس یک استارت آپ در حوزه کتاب است که با سرمایه گذاری شرکت شناسا از گروه مالی پاسارگاد و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقاء سطح تجربه کاربری کتابخوان ها راه اندازی شده است و با ارائه پلتفرم آنلاین خدمات پس از فروش کتاب ،پل ارتباطی میان همه ذینفعان کتاب از جمله ناشران، فروشگاه های کتاب، مولفان، باشگاه های کتابخوانی و کتاب خوان ها می باشد و با کدینگ کتاب چاپی آن را به بازارهای دیجیتال و پلتفرم های تجارت الکترونیک و فناوری های روز وصل می نماید.
همچنین با راه اندازی باشگاه مشتریان برای ناشران ، بستر مناسبی را جهت ارائه خدمات پس از فروش کتاب به مشتریانشان فراهم می آورد . در حال حاضر سازمانها و نهادها می توانند جهت برگزاری مسابقات کتابخوانی، رویدادهای فرهنگی مبتنی بر کتاب و پویش های مطالعاتی از پلتفرم سازمانی کتاب پلاس استفاده نمایند.

سبد خرید شما خالی است!

پیشنهادهای لحظه ای

68,000
تومان

80,000
تومان

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

351,000
تومان

100,000

80,000
تومان

20% تخفیف

تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه تحلیل های فنی در بورس..

زمان باقیمانده تا پایان سفارش

55,000

44,000
تومان

20% تخفیف

تشریح کامل مسائل مبانی فیزیک هالیدی جلد اول مکانیک وگرما وی..

زمان باقیمانده تا پایان سفارش

340,000

204,000
تومان

40% تخفیف

دی وی دی آموزشی استعداد تحصیلی..

زمان باقیمانده تا پایان سفارش

85,000

68,000
تومان

20% تخفیف

فالنامه حافظ شیرازی همراه با متن کامل قابدار نفیس..

زمان باقیمانده تا پایان سفارش

85,000

68,000
تومان

20% تخفیف

قرآن کریم خط عثمان طه قابدار نفیس..

زمان باقیمانده تا پایان سفارش

98,000

78,400
تومان

20% تخفیف

مفاهیم سازه برای معماران..

زمان باقیمانده تا پایان سفارش

390,000

351,000
تومان

10% تخفیف

پیر پرنیان اندیش در صحبت سایه دوره دو جلدی قابدار..

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز

زمان باقیمانده تا پایان سفارش

مشاهده همه شگفت انگیزها

پیشنهاد
شگفت انگیز امروز


جدیدترین ها


پرفروش ترین ها

مشاهده خبر

مشاهده خبر

مشاهده خبر

مشاهده خبر


برند ها

اطلاعات تماس

میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی میدان-پلاک 7، فروشگاه بانک کتاب ( سفارش تلفنی کتاب)

021-66408000

ajansbookemail@gmail.com

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما باخبر شوید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فروشگاه اینترنتی آژانس بوک، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

آژانس بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی کتاب با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل ویژه تهران، تضمین اصل‌بودن کتاب و همچنین مطابقت قیمت فروش با قیمت درج شده در کتاب موفق شده ایم که نظر مشتریان محترم را جلب نماییم امیدواریم با تلاش بیشتر ما و همچنین راهنمایی شما عزیزان بتوانیم بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم. به محض ورود به سایت آژانس بوک با دنیایی از کتاب در حوزه های مختلف رو به رو خواهید شد و حتی در صورت نبودن کتابی در سایت می توانید از طریق سفارش آسان و یا از طریق تماس با شماره 02166408000 سفارش خود را ثبت نمایید. …مشاهده بیشتر

تمامی حقوق برای آژانس کتاب محفوظ می باشد

روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز
روانشناسی رابطه ها دکتر غلامعلی افروز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *