آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

 
helpkade
آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس
آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

مطب 1

آدرس : تهران – خیابان جلال آل احمد – روبه روی کوی نصر – خیابان دکتر کاردان- دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-8828****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

مطب 2

آدرس : تهران – سهروردی جنوبی – ترسیده به بهار شیرازی – کوچه دبیر – پلاک 18 – مرکز مشاوره تهران

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-8843****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

loading…

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در تهران

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر غلامعلی افروز چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

استـاد ممتاز روان شناسی دانشگاه تهران

آدرس :  تهران – خیابان کارگر شمالی- نبش جلال آل احمد – بین خیابان سوم و چهارم – پلاک ۱۸۵۷-مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا

تلفن:   ۰۲۱۸۸۰۱۵۹۷۸

۰۲۱۸۸۳۵۸۱۱۵

۰۲۱۸۸۳۵۷۳۱۱

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

ادرس سایت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا:http://ehyacenter.com

پست الکترونیک: fatemehheydary6@gmail.com

تلگرام: telegram.me/ravandarmanischool

اینستاگرام :ehya_psychology_center

با عرض سلام و احترام اینجانب سالومه حیدرپور، معاون آموزشی دبیرستان فرزانگان۴ تهران(سمپاد) طی تماسهای متوالی با مرکز احیا، موفق به برقراری ارتباط با جناب اقای دکتر افروز جهت دعوت از ایشان برای برگزاری کارگاه آموزش خانواده نشده ام. مستدعی است از این طریق مراتب به ایشان عرض شود. با سپاس

با سلام و احترام در حال حاضر حدود۴۵۰۰نفر در لیست انتظار ایشان هستند می توانید از درمانگران دیگر که زیر نظر جناب دکتر فعالیت میکنند استفاده نمایید ۸۸۳۵۸۱۱۵ ۸۸۳۵۷۳۱۱

سلام استاد. عادل اکبری هستم از شاگردان وارادتمندان حضرتعالی. پسرم دانشجوی ترم چهار دانشگاه شریف است و مدتی است مبتلا به اضطراب فراگیر شده است لطفا بفرمایید چگونه می توانم یا شما تماس و ادرس مطبتان را داشته باشم

سلام و احترام ۸۸۳۵۷۳۱۱ ۸۸۳۵۸۱۱۵

باسلام، میخواستم آقای دکتر افروز لطف کنن و یک مشاور و یک روانشناسی که خودشون تائیدش میکنن را در اصفهان بهم معرفی کنن، چـون نمیتونم تهران بیام و برسم خدمت خود اقای دکتر

سلام میتوانید از مشاوره تلفنی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا استفاده نمایید۸۸۳۵۷۳۱۱

سلام خسته نباشید آقای دکتر من هر وقت بحثهای شما رو دیدم واقعا لذت بردم،میتونم از طریق ایمیل در همین وبسایت مشکلم رو با شما در میان بذارم و از شما راهنمایی بگیرم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

دكتر غلامعلي افروز استـاد ممتاز دانشگاه تهران چهره ماندگار عرصه روان‎شناسی ایران پنجم آذرماه 1329 در تهران متولد گرديد. دوره…

بیشتر→

دانلود سخنرانی روانشناسی

دانلود سخنرانی روانشناسی

سخنران مورد نظرتان را انتخاب کنید

دکتر حسین طهماسبی – دکتر هلاکویی – دکتر حبشی – دکتر شهرام اسلامی – دکتر فرهنگ – دکتر مجد – دکتر انوشه – دکتر شیری – احمد حلت – دکتر آزمندیان – سهیل رضایی – دکتر علی بابایی زاد – حجت الاسلام حاج آقا دهنوی – دکتر ابراهیم میثاق – دکتر رضا ناظری – دکتر امیر مهرداد خسروی – دکتر غلامعلی افروز – دکتر سیما فردوسی – دکتر عبدالرضا کردی – دکتر علیرضا تبریزی – دکتر علیرضا نبی – دکتر عیسی جلالی – دکتر مصطفی تبریزی

آدرس و تلفن مشاوره، ارتباط و تماس با مطب دکتر غلامعلی افروز

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت


تصویر امنیتی
*

دکتر غلامعلی افروز پنجم آذرماه ۱۳۲۹ در تهران متولد گردید. دوره ابتدایی را در دبستان اسفندیار و متوسطه را در دبیرستان‌های ذوقی و دارالفنون به پایان رساند.

مهرماه ۱۳۴۸ وارد دانشگاه تهران شد، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی آغاز نمود و در بهمن ماه ۱۳۵۱ با احراز رتبه اول در این رشته فارغ‌التحصیل گردید.

در اواخر سال ۱۳۵۲ با بورس تحصیلی دانشگاه تهران دوره کارشناسی ارشد و دکترای رشته روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی را در دانشگاه ایالتی میشیگان آمریکا (MSU) با کسب رتبه ممتاز به پایان رساند و به‌عنوان نخستین فارغ‌التحصیل ایرانی در این رشته موفق به اخذ درجه دکتری گردید.

وی در خردادماه ۱۳۵۷ به کشور بازگشت و همکاری خود را با دانشگاه تهران آغاز نمود. دکتر افروز در سال ۱۳۶۴ به مرتبه دانشیاری و در سال ۱۳۷۱ به مرتبه استادی دانشگاه تهران ارتقاء یافت.

در سال ۱۳۷۳ به‌عنوان استاد نمونه دانشگاه‌های کشور معرفی شده و در سال ۱۳۷۴ نیز به لحاظ تلاش در تهیه هوش‌آزمای تهران ـ‌استنفرد ـ بینه (T.B.S) (به اتفاق آقای دکتر هومن) برنده جایزه جشنواره بین‌المللی خوارزمی گردید.

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

در سال ۱۳۸۵ به‌عنوان چهره ماندگار روان‌شناسی ایران برگزیده شد. دکتر افروز هم‌چنین در سال ۲۰۰۷ میلادی به‌خاطر فعالیت‌های گسترده پژوهشی در قلمرو کودکان استثنایی (سندرم داون) جایزه ویژه سازمان بهداشت جهانی (WHO) را دریافت نمود.

ایشان در سال ۱۳۸۸ به‌عنوان اولین استاد ممتاز دانشگاه تهران برگزیده شدند.

تاکنون ۵۳ جلد کتاب از دکتر افروز منتشر گردیده و چندین جلد از کتاب‌های ایشان نیز به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو در کشورهای مختلف انتشار یافته است. از دکتر افروز بیش از سیصد مقاله علمی و فرهنگی در زمینه‌های روان‌شناسی و تعلیم و تربیت منتشر شده است.

وی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون در حدود ۱۰۰۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی حضور فعّال و اثربخش داشته‎اند. ایشان در ده‌ها کنفرانس بین‌المللی با سخنرانی و ارائه مقاله حضور فعال داشته و در چندین انجمن علمی در سطوح ملی و بین‌المللی عضویت دارد.

دکتر افروز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولیت‌های مختلفی از جمله ریاست سازمان ملی استعدادهای درخشان، قائم مقامی وزیر آموزش و پرورش در سازمان مرکزی اولیا و مربیان،‌مؤسس و اولین رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و ریاست دانشگاه تهران را عهده‌دار بوده‌اند. همچنین برای دو دوره چهارساله ریاست سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران را عهده‌دار بودند.

در حال حاضر دکتر افروز علاوه بر فعالیتهای مستمر دانشگاهی رئیس اندیشکده خانواده در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بوده و ریاست کرسی نظریه پردازی علوم رفتاری شورای انقلاب فرهنگی را نیز بر عهده دارند.

در زمستان ۱۳۹۳، دکتر غلامعلی افروز، به عنوان پژوهشگر برتر شانزدهمین جشنواره ابن سینا شناخته شد.

– فارغ‏ التحصیل رشته روانشناسی دانشگاه تهران با احراز رتبه اول – بهمن۱۳۵۱-، فارغ‏ التحصیل ممتاز ارشد و دکتری دانشگاه میشگان، اردیبهشت ۱۳۵۷

– اولین استاد ممتاز دانشگاه‏های کشور

– چهره ماندگار عرصه روانشناسی ایران

– محقق برگزیده جشنواره بین‏المللی خوارزمی و پژوهشگر برجسته دانشگاه تهران

– برنده جایزه ویژه سازمان بهداشت جهانی (WHO)

– اولین پژوهشگر حوزه روانشناسی در خاورمیانه و آسیا که موفق به دریافت جایزه بین‏ المللی سازمان بهداشت جهانی می‏ گردد.

– دارای کرسی نوآوری موفق (بااحراز امتیاز ۹۵ از ۱۰۰) در حوزه تعلیم و تربیت «تحول در نظام آموزش متوسطه ایران». به عنوان اساسی‏ترین زمینه نیل به اقتدار علمی و مرجعیت پژوهشی با ترسیم رسالت‏های ویژه دانشگاه‏های مختلف کشور به مثابه منابع اصلی تولید علم.

– مؤلف ۵۵ جلد کتاب و بیش از ۴۰۰ مقاله علمی و پژوهشی در حوزه روانشناسی و تعلیم و تربیت.

مؤسس و اولین رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ایران،

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش،

رئیس دانشگاه تهران،

اولین رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور،

رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی بیش از ۱۵ سال،

رئیس اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی

تآسیس کانون دانش آموختگان و دانش پژ<هان کودکان استثنایی کشور، در سال ۱۳۹۳

و استاد راهنما و مشاور صدها دانشجوی دکتری و ارشد در بیش ازسه دهه فعالیت دانشگاهی.

پاسخ گویی به سوال ها و مشکلات در زمینه روانشناسی

برای ورود اینجا کلیک کنید

آدرس مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی احیا:

تهران، خیابان کارگر شمالی، تقاطع جلال آل احمد،ببین کوچه سوم و چهارم  پلاک ۱۸۵۷

تلفن های تماس :۰۲۱۸۸۳۵۷۳۱۱

۰۲۱۸۸۳۵۸۱۱۵

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

۰۲۱۸۸۴۳۶۶۶۶

۰۲۱۸۸۰۱۵۹۷۸

ای دی پاسخ گو: ehyacenter_admin@

شماره مشاوره تلفنی:۰۲۱۹۱۰۱۴۰۹۳

پست الکترونیک: info@ehyacenter.com

تلگرام: telegram.me/ravandarmanischool

ساعات کاری: از ۹ صبح تا ۹ شب

غلامعلی افروز (متولد ۵ آذر ۱۳۲۹) روان‌شناس ایرانی، عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ایران و رئیس سابق سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره است. او مدتی ریاست دانشگاه تهران و مدتی نیز ریاست دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران را بر عهده داشت.[۱]

در مهر ۱۳۴۸ وارد دانشگاه تهران شد و در بهمن ۱۳۵۱ با رتبهٔ اول در مقطع کارشناسی رشتهٔ روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد. در اواخر سال ۱۳۵۲ با استفاده از بورس تحصیلی دانشگاه تهران، دورهٔ کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی را در دانشگاه ایالتی میشیگان گذراند و به عنوان نخستین فارغ‌التحصیل ایرانی در این رشته در دانشگاه میشیگان، موفق به اخذ مدرک دکتری شد.

در سال ۱۳۷۱ به درجهٔ استادی نائل شد و در سال ۱۳۷۳ به عنوان استاد نمونهٔ دانشگاه‌های کشور انتخاب شد. وی در سال ۲۰۰۸ برای پژوهش دربارهٔ نشانگان داون برندهٔ جایزهٔ [[سازمان بهداشت جهانی]نیاز به رفرنس دارد] شد. افروز در سال ۱۳۸۸ به عنوان اولین استاد ممتاز دانشگاه تهران برگزیده شد. او در سال‌های اول پس از انقلاب، مدتی به عنوان کاردار سفارت ایران در انگلستان فعالیت می‌کرد. وی سابقه چند سال ریاست سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور را دارد.[۲]

وی در چندین کار هنری به عنوان روان‌شناس تربیتی نظارت و همکاری داشته و صاحب تألیفات گوناگون در زمینه روان‌شناسی و تعلیم و تربیت می‌باشد که برخی از آن‌ها عبارتند از: «روان‌شناسی و تربیت کودکان و نوجوانان»، «روان‌شناسی تربیتی کاربردی»، «روان‌شناسی کودکان استثنایی»، «روان‌شناسی کودکان عقب ماندهٔ ذهنی»، «روان‌شناسی اختلالات رفتاری»، «اصول مشاورهٔ والدین کودکان استثنایی» و…، فعالیت در وزارت آموزش و پرورش به عنوان مشاور وزیر، تدریس در دانشگاه و عضویت در شورای عالی جوانان، از دیگر فعالیت‌های فرهنگی افروز می‌باشد.


Letter of award by the Regional CommitteeDownloads-icon

سایت قیمت و هزینه

قیمت ها

دستگاه موکن لمسی بدون درد مخصوص بانوان

جارو برقی فندکی ماشین

لیزر سبز حرارتی برد 12 کیلومتر

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس

مخصوص سیگار – قابل شارژ

” شماره دکتر افروز ” .

ارتباط با دکتر افروز – تماس با دکتر افروز – دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی … اتیسم، تشخیص بهنگام، ارزیابی و آموزش و توان بخشی مؤثر; » برنامه شماره ٢ آموزشی مهر و آبان … تلفن تماس برای رزرو ملاقات حضوری با دکتر افروز: ۸۸۳۵۸۱۱۵ – ۰۲۱.

نامه دکتر افروز به آقای رئیس جمهور جديدترين مطالب کارگاه های موسسه … برنامه شماره ٢ آموزشی مهر و آبان مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره احیا برنامه دوره‌های دانش‌افزایی…

شما مي توانيد با شماره 9099070319 از طريق خطوط تلفن ثابت استان تهران و یا با شماره … دکتر غلامعلی افروز در 5 آذر ماه 1329 در تهران به دنیا آمده است . تحصیلات…

آ download درس مرکز مشاوره و خدمات درمانی احیا: تهران، خیابان کارگر شمالی، تقاطع جلال آل احمد، پلاک ۱۸۵۷. تلفن تماس: ۸۸۳۵۸۱۱۵- ۰۲۱. آدرس پست الکترونیکی:…

متخصص پزشکی فیزیکی و توان بخشی و نوار عصب. امکان ثبت نوبت تلفنی. آدرس و شماره تماس مطب دکتر افروز عارفی : گرگان گلستان – گرگان – نبش عدالت…

پرسیدن سوال پزشکی. آدرس و شماره تماس مطب دکتر افروز فاضل : نجف آباد خیابان امام-روبروی بانک ملی مرکزی- بن بست سرو-سونوگرافی دکتر فاضل…

وب سایت شخصی دکتر غلامعلی افروز یا تلفن مطب دکتر افروز را شماره تماس آتنا.

6 ا کتبر 2012 … RE: آرامش دادن به همسر- مشاوره با دکتر افروز. بجه ها کسی شماره ایی چیزی از دکترافروز نداره؟ ؟؟؟؟؟؟/من میخوام اگه کسی داره من ممنون میشم اگه بده. جستجو.

آقاي/دکتر اسلامي/ متخصص قلب و عروق/ 22043389 خانم/ دكتر اشرفي (مهناز)/ زنان و زايمان/ 22411592 – 88955725/ آقاي/ دكتر افروز/ روانشناس/ 22405660 – 22405659/

نام مریض, ایمیل مریض. شماره تماس, فشار خون. دوز مصرفی داروها. ارسال … کلیه حقوق سایت محفوظ و متعلق به دکتر معتمد می باشد. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع…

Continue reading “شماره دکتر افروز”

آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس
آدرس دکتر غلامعلی افروز روانشناس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *