روانشناس آنلاین تهران

 
helpkade
روانشناس آنلاین تهران
روانشناس آنلاین تهران

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید سپس پرسش خود را بیان کنید

چگونه یک مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی پیدا کنم؟ چطور می توانم به مشاوره آنلاین رایگان اطمینان کنم؟ یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید سوالات روانشناسی خود را در بخش کامنت ها از متخصصان ما بپرسید و اطمینان داشته باشید که تنها هدف ما یاری رساندن به شما برای داشتن زندگی بهتر است.

حال می خواهیم توضیح دهیم که منظور از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در کلینیک روان آرام چیست؟ در مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.روانشناس آنلاین تهران

در این نوع مشاوره متخصصان کلینیک روان شناسی روان آرام با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنید. در این بین متخصصان ما اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند که شما را در برابر چالش های پیش آمده یاری می کنند.

علاوه بر این کلینیک روان شناسی روان آرام سعی می کند تا با معرفی مقالات و کتاب هایی در این زمینه نیز در جهت رفع مشکلات شما را یاری دهد.

مشاوره آنلاین روانشناسی مزیت های زیادی که دارد که با توجه به شرایط شخص مراجع قابل بررسی است. در ادامه اشاره ای به انواع مزیت های این نوع مشاوره می کنیم.

عدم علاقه به جلسات حضوری : بسیاری از افراد به دلیل شرایط روحی خاصی که دارند از جلسات حضوری ابا دارند. در برخی از موارد نیز مشکلات افراد به صورتی است که از بیان آن به صورت رو در رو اکراه دارند. به همین دلیل است که مشاوره انلاین برای این قبیل از افراد بهترین راه پیش روست. البته این امکان وجود دارد که در جلسات مشاوره آنلاین روند یاری به شما به صورتی پیش رود که دیگر نگرانی از بابت جلسه حضوری نداشته باشید. می توان گفت با یک تیر دو نشان زده اید.

عدم توانایی حضور در جلسات : بسیاری از افراد به دلیل دور بودن نمی توانند از جلسات حضوری مشاوره استفاده کنند. از جمله این موارد می توان به ساکنین شهرستان ها و یا هموطنان مقیم خارج از کشور هستند که می توانند از خدمات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی بهره ببرند.

هزینه کمتر : جلسات مشاوره آنلاین نسبت به جلسات حضوری هزینه کمتری را در بر می گیرد و از این جهت می تواند مناسب کسانی باشد که می خواهند هزینه های کمتری متحمل شوند.

مشکلات سطحی : برخی از افراد دارای مشکلات سطحی در زمینه روانشناسی هستند که آن ها را از حضور در جلسات باز می دارد. این افراد ترجیح می دهند به جای آنکه زمان صرف جلسات حضوری کنند با مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی این مشکلات سطحی را حل کنند.

 

برای مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی کلینیک روان آرام می توانید در قسمت کامنت ها سوالات خود را بپرسید تا روانشناسان و متخصصین ما به سوالات شما پاسخ دهند. دقت کنید که برخی از مسائل و مشکلات نیازمند درمان طولانی مدت هستند و در این مورد متخصصین ما کمک می کنند تا مشکلاتتان را حل کنید.

 

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در موضوعات مختلفی انجام می شود که به فراخور موضوعات ممکن است تعداد جلسات متفاوتی را در بر گیرد.از جمله این موضوعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره روانشناسی ازدواج آنلاین : ازدواج همواره یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زندگی شخصی ممکن است رخ دهد و دلیل آن تعهد و پیوندی است که برای یک عمر می پذیرید. اهمیت ازدواج باعث شده است که استفاده از مشاوره ازدواج امری انکار نا پذیر و کاملا ضروری باشد.

مشاوره ازدواج ممکن است در مقاطع مختلفی رخ دهد که بهترین زمان آن پیش از ازدواج است. مشاوره ازدواج یکی از مسائلی است که می توانید در مراحل اولیه با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به نتایجی دست یابد که در صورت ریشه دار بودن برخی از مسائل ممکن است به جلسات حضوری ختم شود. روانشناسی ازدواج می تواند شما را در انتخاب مناسب تر و همچنین ادامه زندگی با فرد مورد نظر یاری دهد.

مشاوره تحصیلی آنلاین : تحصیل یکی از مسائلی است که بخشی از آینده افراد به وسیله آن تعیین می شود. از آن روست که مشاوره تحصیلی می تواند به خوبی فرزندان شما و حتی خود شما را در انتخاب رشته و راه تحصیلات یاری دهد. از جمله این مسائل می توان به چند راهی هایی که در طی انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه و … برای افراد پیش می آید اشاره کرد.

این در حالی است که بسیاری از افراد حتی پس از ورود به دانشگاه متوجه می شوند مسیر طی شده را اشتباه آمده اند و باید تصمیمی جدید بگیرند. به همین دلیل است که استفاده از مشاوره تحصیلی در هر سنی لازم است تا بتوان به فرد کمک کرد استعداد و علائق خود را بشناسد و با توجه به آن ها قدم در راه تحصیل بگذارد.شما می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به راحتی با مشاوره تحصیلیتان در ارتباط باشید البته دقت کنید که در برخی مواقع شرایط مراجعین به صورتی است که بایستی از خدمات طولانی مدت مشاوره استفاده کنند، اما در بیشتر موارد این مشکلات با چند سوال و جواب کوتاه در حال حل است.

مشاوره کودک و نوجوان آنلاین : مشاوره کودک و نوجوان برای همه والدین و کودکان امری ضروری است . این مشاوره تنها محدود به کودکان و نوجوانی نیست که دارای مشکلات رفتاری هستند بلکه بسیاری از آن ها برای آنکه استعدادهای خود را کشف کنند نیز نیاز به مشاوره دارند.

دوره نوجوانی نیز یکی از دوره هایی است که والدین بیشترین تنش را با فرزندان خود دارند به همین دلیل مشاوره برای والدین و نوجوانان به آن ها کمک می کند تا بتواند روابط سالم تری را در کنار هم تجربه کنند. همچنین استفاده از این مشاوره می تواند روابط نوجوانان و والدین را در آینده نیز تحت تاثیر قرار دهد. دقت کنید که در بسیاری موارد والدین بایستی آموزش هایی در رابطه با برقرار ارتباط با نوجوانان خود ببینند، در اینصورت پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر نسبت به این مسئله اقدام کنید.

این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که مسائل و مشکلات دوران نوجوانی ممکن است اثرات دائمی روی زندگی نوجوانان بگذارد و بی توجهی به این دوران موجب پشیمانی همیشگی شما شود.

مشاوره فردی آنلاین : حتما برای شما پیش امده است که از کمبود اعتماد به نفس خود شکایت دارید یا از ناتوانی در برقراری ارتباط با اطرفیان خسته شده اید. مشاوره فردی به شما کمک می کند تا نگاه تازه ای به خود و روابطتان داشته باشید. گاهی اوقات به کارگیری بسیاری از راهکارها برای رسیدن به اعتماد به نفس و دیگر مشکلات فردی بسیار آسان است اما نیازمند کمی تلاش است.

کلینیک روانشناسی روان آرام با مشاوره آنلاین رایگان فردی و یا مشاوره حضوری این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی به بهترین شرایط خود دست یابید.

مشاوره انگیزشی آنلاین : مدت هاست که ایده شروع کار جدیدی را در ذهن خود دارید و همواره از انجام آن فرار می کنید؟ پس باید به شما بگوئیم نیاز به کمی انگیزه دارید. در کلینیک روان شناسی روان آرام جلسات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی انگیزشی برگزار می شود تا به این ترتیب به شما کمک کند تا انگیزه خود را بازیابید و به سراغ تمام ایده ها و کارهایی بروید که مدت هاست در سر دارید ولی از انجام آن سرباز می زنید.

در بسیاری از مواقع شما تنها نیاز به یک راهنمایی کوتاه دارید تا به خودتان بازگردید و انگیزه لازم را پیدا کنید پس معطل نکنید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره جنسی آنلاین : مسائل جنسی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دلیل زندگی در ایران و فرهنگ موجود به سختی می توانند در رابطه با آن با دیگر افراد صحبت کنند. از این رو مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یکی از بهترین راه ها برای مشاوره جنسی است.

در این نوع مشاوره اطلاعات شما کاملا محرمانه باقی می ماند و امکان دسترسی آن به دیگر افراد وجود ندارد. دقت کنید که بسیاری از مشکلات جنسی نیازمند درمان های بلند مدت هستند، اما نگران نباشید همکاران ما در کلینیک روان آرام تمام تلاش خود را برای کمک به شما می کنند.

مشاوره خانواده آنلاین : خانواده ها از اصلی ترین پایگاه های زندگی هر فردی است که ایجاد تزلزل در هر کدام از بخش های آن ممکن است زندگی افراد را دچار مشکلات زیادی کند. مشاوره خانواده یکی از خدماتی است که توسط کلینیک روان شناسی روان آرام به تمامی افراد ارائه می شود.

در این نوع مشاوره شما می توانید روابط سالم تری را با خانواده خود تجربه کنید.

سوالات رایج :

مشاوره آنلاین به طور معمول با استفاده از تلگرام و واتس اپ انجام می شود.

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی استفاده کنید. برخی از مسائل در صورتی که اهمیت بیشتری داشته باشند و نیاز به جلسات حضوری داشته باشند به شما اعلام می شود.

روانشناسانی که اقدام به ارائه مشاوره آنلاین می کنند، همکاران کلینیک روان آرام هستند که به صورت حضوری نیز به مراجعین مشاوره می دهند.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی روان آرام هیچ تفاوتی با جلسات حضوری آن ندارد و تنها تفاوت در حضور نیافتن شماست. مشاوران شما متخصصین کلینیک روان شناسی روان آرام هستند و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که متخصصان ما  با شما جلسه را اداره می کنند.روانشناس آنلاین تهران

کلینیک روان شناسی روان آرام با توجه به سابقه فعالیت خود و همچنین بهره گیری از روانشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک روان آرام در تماس باشید.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی

تلفن:

88216100

88216200

آدرس:

تهران، میدان ونک ،خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی ،نبش کوچه شهریار  ،پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

 

سلام 35ساله هستم من نزدیک 8سال هست ازدواج کردم و حاصل زندگی من و همسرم یک فرزند پسر 4/5ساله هستش من از زمان مجردیم تنوع طلب بودم و هر روز با یکی بودم حتی در یک روز به چند نفر سکس داشتم واز زمانی که ازدواج کردم همشونو گذاشتم کنار و به زن وزندگی ام چسبیدم ولی الان یکسالی هست که از همسرم سرد شدم و با دو تا خانوم دیگر خودم را تخلیه میکنم و هیچ حسی به خانومم ندارم از انجای که همسرم نسبت به این دوتاخانوم خیلی سرتر هستش هم از لحاظ قیافه و اندام ولی من… بیشتر بخوانید »

سلام حتما به یک مشاور خانواده برای مسایل زندگی مراجعه کنید برای درمان زودانزالی نیز میتوانید به یک روانشناس سلامت جنسی مراجعه کنید

سلام من شوهر شکاکی دارم با دست بزن پولی ام ندارم که برم مشاوره چیکار باید بکنم

سلام دوست خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه شکاکی متاسفانه اختلال سختیه و این فردی که با فرد شکاک زندگی میکنه متاسفانه خیلی بهش سخت میگذره و این رو ما کاملاً می توانیم درک کنیم اما برای بررسی و برای درمان این موضوع حتما باید به روانشناس مراجعه بکنید برای این کار هم میتونید به کلینیک های دولتی مراجعه کنید

سلام دوست عزیز ، پیشنهاد میکنیم به روانشناس سکستراپیست مراجعه فرمایید.

نمیشه بگی که زنت و دوس داری ولی بهش خیانت میکنی.از نظر من تو یه مریض روانی هستی تنوع طلبی خوب زنتو طلاق بده نمیدونم چرا شما مردا شعور اینو ندارید که زن با تمام وجود حس مرد زندگیشو میفهمه ولی به روی خودش نمیاره این تو خود ریختنا منجر به پرخاشگری و افسردگی میشه اونوقت میگید زنم پرخاشکره و میل جنسی نداره خوب به نظرت چجوری باید حس بهت داشته باشه.این رابطه ها میتونه دو جانبه باشه فرقی بین زن و مرد نیست ولی تو خودت میتونی قبول کنی که زنت هر روز با یکی باشه ولی ازت جدا… بیشتر بخوانید »

همين كارو شوهر من باهام كرد به خاطر بچم ازش جدا نشدم فقط

افرین عالی بهش گفتی

واقعا لایک داری .نمیدونم مردا چی فک میکنن که این رفتارا ازشون سرمیزنه

دقیقا. امیدوارم که همین بلا سر خودشون بیاد تا بفهمن ما چه حسی داریم موقع خیانتشون

واقعا راست میگی شما زنها همتون از یه قماشیت نمیدونم چرا بعضی مرد ها شعور این رو ندارن که همتون یه ….

عالی بود

پرخاشگری شما واسه استفاده از ترامادل و مخدر هایی هست ک استفاده میکتی نکن برادر من ب فکر بچه ات و همسرت باش

تنوع طلبی مثل یک درپوش میمونه واسه پنهان کردن خطای شما به نظر مشکل جنسی دارین و دست خودتون نیست بهتره درمان بشین البته بهتر بود قبل از ازدواجدرومان میشدین تا زندگی چند نفر دیگه هم درگیر نمیشد

سلام خسته نباشید برادر من تاحالا ۳بار قرص حورده واسه خودکشی و ب خودشم اسیب زیاد میزنه کسی بهش میگه کاری نکن قرص میخوره مارو تحدید میکنه خودشو میندازه پایین از پنجره روانپزشکم قبلا بردیم ولی دیگه قرص نخرد و چندساله میگه منو بستری کنین تیماریستان با توجه ب رفتارش و امکان اسیب رسوندن شما چ راهی رو پیشنهاد میکنید مشاوره و دکترهم نمیره فقط میگه تیمارستان

سلام با توجه به مشکل به برادر توصیه می کنم که یک مشاور روانپزشک مراجعه فرمایید و هرجا که دکتر روانپزشک گفت آن را انجام بدید و در صورت نیاز باشه و بستری انجام بدن

سلام برادر شما هم باید پیش روان پزشک برای دارو درمانی برود و هم پیش رواندرمانگر روانشناس برای دریافت خدمات روان درمانی همزمان با دارو درمانی . دارو سطح آرمانها را تنظیم می کند و روان درمانی باعث بهبود رفتارش میشه ولی طولانی مدته شاید دو تا سه سال طول بکشد .

خانومت و زندگیت رو دوست میداشتی، سعی میکردی مشکل رو حل کنی، نه هم بستر شخص دیگه ایی بشی.. نمیدونم این چه فرهنگیه ما داریم اگر خانوم شما با مرد دیگه ایی میخوابید رگ گردنت میشد چنین و چنان و باید سنگسار میشد، اما مردهای سرزمین من ، با پنهان شدن پشت اون قسمت از احکام که به نفع خودشونه هرکاری میکنن و انگار نه انگار‌.. انسان باش

این ناعداتی در حق زنهاست وقتی فاحشه ب زن گفته میشه با وجود این ک مردهاهم خطا کارند وقتی مرد خیانت میکنه کسی سنگ سارش نمیکنه ولی اگ زن اینجوری باشه سرشو میبرند مرد اگه خیانت کرد محبت کن ولی زن خیانت کرد حق داری سرشو ببری نمیدونم واقعا چی میشه گفت ب نطر من هنوزم دختران و زنهایی در دنیا هستند ک اینگونه زنده ب گور میشن با تفکرات اشتباه با یک طرفه بودن قانون بنطر من خوشبهال مجردها همون تااخر عمر مجرد بمونن بهتر از این ناعداتی هاست ک در حق زنها دخترها میشه

شما اگه زنتو دوس داشتی نمیرفتی دنبال این کارا فردی که تنوع طلب هسش درست نمیشه

تو ک گفتی هیچ حسی به زنت نداری و در اخر گفتی زنتو دوست داری

سلام آقا شما هر چقدر هم تو زنگیتون مشکل داشته باشید حق خیانت ب همسرتون رو ندارید…اقای حسن خودتون نوشتید که برای خیانت نکردن همسرتون باهاشون رابطه برقرار میکنید…این یعنی که میدونید چقدر خیانت سخته پس چرا خودتون این کار رو انجام میدید؟خودتون و همسرتون ب درک ب فکر طفل معصومی باشید که شما ب این دنیا دعوتشون کردید،فکر میکنید با این شرایط میتونید بچه تون رو درست تربیت کنید…خیر …نمیتونید…میدونید چقدر سخته برای یه بچه که بفهمه اولین مرد زندگیش ،پدرش یه خائن یه آدم ضعیفه که نمیتونه جلوی شهوته لعنتیشو بگیره…اقای حسن منتظر عواقب کار اشتباهتون باشید…من این… بیشتر بخوانید »

حتما باید به یه روان شناس مراجعه کنی بعد از این که تونستین زن های دیگه رو بذارین کنار با همسرتون برین روان شناس به نظر من بهتره بهش بگید اگرم طلاق خواست واقعا حق داره

سلام خسته نباشید من امسال تعیین رشته کردم و رفتم تجربی ولی بعد یه مدت پشیمون شدم الانم خیلی توسط دیگران تحت فشارم دیگه نمیتونم تحمل کنم پدر و مادرمم میگن هر چی خودت میخوای چند تا دوست دارم که بیشتر من رو در معرض فشار قرار میدن مخصوصا یکی از اونها که هم تو خانواده اش مشکل داره و هم افسرده هست خیای تا حالا بهم ضرر رسونده امروزم مدرسه نرفتم حالا امروز تصمیمم رو برای رفتن به تجربی گرفتم میخوام درست برنامه ریزی کنم و ارتباطم رو با دنیای بیرون قطع کنم ولی متاسفانه نمیتونم موفق بشم چون… بیشتر بخوانید »

برای دست و پنجه نرم کردن با این مسایل حتما از یک روانشناس کمک بگیرید

دوست عزیز سلام ، خوشحالیم که به سلامت روان خودتون اهمیت میدین . پیشنهاد میشه به مشاور تحصیلی مراجعه کنید .

شما كه فقط مشاور توصيه ميكنيد شايد يكي پول نداره بره مساوره

ببینید دوست عزیزم توصیه‌های مشاوره ما در مواردی است که واقعاً راه حلی برای وجود یک حال خوب وجود نداشته باشد در این صورت ما فقط می‌گوییم که برای مشاور مثل چی مثل اینکه مثلاً دارویی توسط یک پزشک نیاز به تجویز داره اما پزشکان مطمئن نیست و این فرد و معاینه نکرده نمیتونه همینجوری براش دارویی تجویز بکن و ایشالله این کار را انجام بده ایشالا خوب شد که نیاز نداشته باشید ولی در مواردی که مسئله خاصی وجود ندارد یعنی در حقیقت مورد خاصی نیست که احتیاج به معاینه داشته باشه ما می‌بینیم که مورد خواست این مسئله… بیشتر بخوانید »

سلام بهزیستی شهرستانها مشاوره تلفنی رایگان دارند شما می تونید در شهر خودتون از این خدمات استفاده کنید و فقط هزینه تلفن براتون دارد .

موافقم

با سلام اگر شما علاقه و استعداد این رشته را در خودت می بینید دنبالش برو و سعی کن تحت فشار دیگران هیچ گاه کاری را انجام ندید . انسان موجودی اجتماعی است و باید با دیگران در ارتباط باشد ولی این به این معنا نیست که هر کاری را اونا می کنند منم باید همون کار را بکنم باهاشون باش تفریح کن ولی برای زندگی شخصیت اهداف و برنامه ها و علایق خودت را داشته باش و دنبال کن . انشالله که موفق باشید .

سلام چند وقتی هست ک بیکار شدم و خیلی فشار عصبی رومه خیلی جاها هم دنبال کار رفتم ولی پیدا نمیشه بخاطر همین همش با پدر ومادرم دعوا میکنم چیکار کنم واقعا حال روحیم بده کمکم کنید

سلام خودتون منشا حال بد خودتون رو میدونین کاری که نباید انجام بدین برون ریزی مشکل تون رو دیگران هست و کاری که باید انجام بدین پیدا کردن شغل مناسب.خوشحالم که به مشکل تون بینش دارید.

سلام وضعیت روحی شما قابل درکه و شرایط سختیه و هر کس دیگری هم به جای شما بود همین شرایط روحی را داشت . ولی شما برای آرام کردن خودتون می تونید در خانه ورزش کنید مثلا یوگا و یا پیاده روی … لرای اینکه از این فشار روحی بیاید بیرون و ذهنت برای این سوال که در شرایط الان با توجه به مهارتی و توانایهایی که دارید و امکانات چیکار می تونید بکنید باز میشه .

سلام خیلی خوابم کم شده چیکار کنم شبا اصلا نمیتونم بخوابم همش ب چیزای بیهوده فک میکنم چیکار کنم راهنمایی کنین

سلام به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید. منشا این علایم.مدت زمان بروز علایم و …. باید بررسی شود.

سلام . باید برسی بشه کم خواب یا از کی شروع شده . آیا پس از اتفاقی خاص بوده و آیا این فکرهای بیهوده مربوط به آن اتفاق خاص است ؟ …. حتما پیش روانشناس بروید .

قرص خواب بخور منم همینطوری بودم الان قرص میخورم زود میخوابم

سلام پسر 13ساله دارم اصلا حواش ب درس خوندن نیس بعد مدرسه هم همش با تبلتی ک براش خریدیم بازی میکنه چند باری هم قایمش کردم بهش ندادم ولی میدونم این راه حل درستی نیس میشه راهنمایین کنین مرسیییی

محدود سازی مثلا چند ساعات خاص در هر روز در یک ساعت مشخص شده پس از انجام تکالیف مدرسه و نهایتا مراجعه به یک متخصص کودک

سلام وقتتون بخیر مدت پیش با یک پسری در اینستاگرام اشنا شدم و بعد از مدتی اصرار کرد ک بخاستگاری بیاید من هم قبول کردم و با خانواده ام قرار گزاشتم ک اخر هفته ب خانه ما بیایند بعد مراسم همه چی خوب پیش رفت بعد دوهفته نامزدی فهمیدم ک به یه دختر دیگه پیام میده و با اون در ارتباط هستش ازش جدا شدم ولی هنوزم میاد میگه منو ببخش منم نمیتونم این فرصتو بهش بدم لطفا بگین در چنین مواقعی فرد باید چکاری انجام بده

با سلام دوست عزیز. شما می توانید انتخاب کنید که شخص مقابلتان را ببخشید یا نبخشید اما دقت کنید در صورتی که وی را بخشیدید بایستی تمام مسئولیت خیانت دوباره ایشان را بپذیرید چون شما از این موضوع آگاه شده اید. با توجه به این موضوع تصمیم بگیرید. آیا می توانید در صورت خیانت دوباره ایشان مسئولیت تصمیم را بر عهده بگیرید یا خیر؟

عزیزم اصلا این اشتباه نکن . کسی یک بار اونم اول رابطه که واسش کلی هیجان داره خیانت میکنه پس چند ساله که بگذره و از هیجان اولیه بیوفته بیشتر خیانت میکنه

کاملا موافقم

اميدوارم اسن اشتباهو نكرده باشي و بهش فرصت دوباره نداده باشي چون بدجور پشيمون ميشي

اشتباه نكن فرصت نده من دادم ولي زندگيم الان نابوده منم اويل نامزديم فهميدم هرروز حس ميكنم بهم خيانت ميكنه

سلام شما بایستی در انتخاب دقت بیشتری میگردید الان که ما در دوری هستیم که هر چقدر شما پاک نجیب باشی محیط و جامعه تحصیر گذار است ببخشید خیانت کردن از هر طرف یا طرفین مسئولیت همیشه از طرف خیانت کار نیست و شما بایستی خودتان را بسنجید و ببینید به عنوان یک زن یا عشق تمام خواست جنسی و روحی کلام فرد مقابل خود را تعمین کردیند چون انسان همیشه دنبال کم بود زندگی خود هست در اولین درج بعد از این که دیدین واقعا شما از هر لحاظ به عنوان شریک جنسی و زندگی واقعا نیاز فرد مقابلتان… بیشتر بخوانید »

سلام چند وقتیه ک عروسی کردم ولی مدام اختلاف داریم با همسرم کوچک ترین چیز ها بینمون تبدیل ب دعوا مشه چجوری مشکلمونو حل کنیم

حتما به یک زوج درمانگر مراجعه کنید.

سلام خیلی اعتماد بنفسم پایینه اصلا نمیتونم مهمونی های شلوغ یا عروسی برم همش استرس میگرم لطفا راهنمایین کنین چون این موضوع خیلی داره ازارم میده

سلام بنظر می آید که شما درگیر ویژگی های هراس اجتماعی اجتماعی باشید.باید مشکل شما دقیق تر بررسی شود.چیز شایعی است و به مرور زمان با تمرین و تکرار و در موارد حاد با دارودرمانی درست میشود.به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید.

ما اگه میتونیسم که از شما مشورت ننیخواستیم که همش میگین برین نشاوره

در مورد مسایلی که بدون مراجعه تشخیص علت یابی و راه حل و بررسی اون ها احتیاج است و این مسئله زمان بر است یک کامنت و یک جواب نمیتونم جوابگو باشه

سلام من کاکولد هستم یعنى دوست دارم ارتباط جنسی همسرم رو با مردان دیگه ببینم، اما خانمم اجازه نمیده ولی به اصرار من همسرم اجازه میده ازش عکس برهنه بگیرم برای اشتراک گذاری با مردان دیگه البته بدون چهره، از اینکه مردان دیگه بدن لخت همسرمو ببینن لذت میبرم و این موضوع باعث اختلافات زیادی بین ما شده چه طورى این حسو در خودم کمرنگ کنم؟

سلام حتما به یک مشاور متخصص سلامت خانواده و جنسی مراجعه کنید.این حالت شما مناسب نیست

یا ابببببر فضللللللل😨😨😨

سلام من 5ماه پیش با یه آقا پسر24 دوست شدم دو هفته پیش گفت میخواد چند روز منو تنها بزاره منم بهشون توهین کردم ايشون منو از تلگرام بلاک کرد چیکارکنم برگرده به رابطه‌ بامن لطفا کمکم کنید ?

سلام دوست عزیز در رابطه با تنها گذاشتن شما خب مسلما هیچ کس دوست نداره تنها گذاشته بشه اما در رابطه با توهین کردن هم همین صادق مهارت کنترل خشم را همه انسان های کره زمین نیاز دارند یاد بگیرند،حتی خود روانشناسان. این هم بدرد شما میخوره هم بدرد شریک عاطفی رابطه شما. اگر شما را دوست داشته باشد احتمال دارد که برگردد،بداخلاقی سم رابطه است مخصوصا از طرف زنان در ارتباط با مردان.مرد شما نمیتواند به شما احساس داشته باشد.

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)روانشناس آنلاین تهران

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

در واقع ما از طریق گوش دادن به احساسات و نیازهای دیگران خیلی چیزها به او می گوییم؛ وقتی با دقت و حوصله او را می شنویم دیگر او را یک تهدید نمی بینیم، گاهی وقتی از کسی کلمه «نه» و «نمی خواهم» را می شنویم حس می کنیم طرد شده ایم ولی اگر با نیاز ها و احساسات پشت این «نه» دیگران همدلی کنیم، دیگر دلخور نمی شویم بنابراین به گفته مهاتما گاندی: بیایید خودمان آن تغییری شویم که در دنیا جستجو می کنیم

با فرزند لجبازم چه کنم؟ راه کارهایی برای مقابله با لجبازی در کودکان

هنگامی که با لجبازی کودک روبه رو می شوید لازم است به 2 نکته توجه کنید:

1- آرامش خود را حفظ کنید، زیرا مهمترین الگوی تربیتی برای فرزندتان، نوع رفتار و حرکات خودتان است، اگر خودتان قادر به کنترل هیجانات تان نباشید چطور می توان از کودک این انتظار را داشت؟ بنابراین هیچ وقت کودک را مورد سرزنش، توهین و تنبیه فیزیکی قرار ندهید

راه حل های مواجهه با لجبازی:

1-   به کودک حق انتخاب بدهید.

2 – کیفیت رابطه تان را بهبود ببخشید.

3- از قصه و بازی کمک بگیرید.

4- قوانین خانوادگی تعیین کنید.

روانشناس آنلاین تهران

5- قاطعیت داشته باشید.

6- تا حد امکان از واژه« نه » استفاده نکنید.

7- در وضع قوانین خساست به خرج دهید.

8- الگوی مناسبی باشید.

وضعیت روحی، روانی و جسمانی فرد خیانت دیده چگونه خواهد بود؟

تجربه شوک به واسطه خیانت در زندگی زناشویی در هر سطحی غیرقابل تصور و بسیار دردناک برای فرد خیانت دیده خواهد بود، در حقیقت استرسی که اینگونه افراد تجربه می کنند غیرقابل وصف و بسیار شدید است. به همین دلیل اینگونه افراد دچار اختلالاتی هم به لحاظ روانی و هم به لحاظ جسمانی می شوند. در حقیقت شدت تغییرات روحی و روانی به حدی است که روی جشم فرد هم تأثیر می گذارد و به عنوان مثال فرد دیگر اشتها ندارد و یا خواب مناسبی ندارد و … و این باز مجدداً به روان فرد اثر می گذارد.

چه نشانه هایی طلاق را پیش بینی می کنند :

پروفسور جان گاتمن در زمینه مسائل زناشویی و خانواده درمانی پژوهش های بسیاری انجام داده است وی به همراه همسرش در این زمینه با زوجین بسیار مصاحبه انجام داده اند. گاتمن ها می گویند بر زندگی زناشویی همانند بسیاری از پدیده ها اصولی حاکم است که بر اساس آن می توان خوشبختی، شادی ، طلاق عاطفی و طلاق را پیش بینی نمود. در این مقاله کوتاه بخشی از نشانه هایی که می توانند پیش بینی کننده ی طلاق باشند ذکر شده اند؛ برای جلوگیری از طلاق باید برای رفع این نشانه ها از مرکز مشاوره و یک مشاور خانواده کمک گرفت زیرا برطرف کردن این مشکلات نیاز به مداخلاتی دارد که حتماً باید از سوی یک متخصص انجام گیرد.

زندگی مشترک پس از وقوع خیانت

 

برای پاسخ به این سوال لازم است کل زندگی زناشویی خود را مورد ارزیابی قرار دهیم و به احساسی که همان لحظه دارید فکر نکنید اگر پایه ی اول رابطه را محکم بنا کرده باشید و تا به الان احساسات خوبی را در کنار هم تجربه کرده باشید احتمال ادامه رابطه خوشایند وجود دارد اما اگر همواره رابطه ی پرتنشی را تجربه کرده اید جای امیدواری برای ادامه وجود ندارد.

اما باید مراقب باشید هنگام بازنگری خاطرات با عینک بدبینی به آن ها نگاه نکنیـد و اتفاقـی که ایـن روزها بین تان افتاده موجب تحریف حسی که در کل زندگی به هم داشتید نشود.

اگر این سوال مدام ذهن تان را مشغول کرده که نکند تغییراتی که در همسرم به یکباره ایجاد شد موقتی باشد ؟ نکند مرا گول بزند که با او بمانم؟ پیشنهاد می کنیم عینک بدبینی را کنار بگذارید و به همسرتان فرصت دهید صداقت خود را به شما ثابت کند تا ببینید چند مرده حلاج است؟ اگر در را به رویش ببندید او چطور می تواند به زندگی شما قدم بگذارد و دوباره اعتماد شما را برانگیزاند.

در اینجا پنج شاخص وجود دارد که سرنخ هایی را در خصوص امکان اعتماد دوباره  به دست تان می دهد:

1) اگر اعتقاد زیربنایی اش در مورد زندگی زناشویی تعهد و اعتمادسازی است احتمال کمتری وجود دارد که دوباره به شما خیانت کند.

2) این که فرد چندمین بار است که خیانت می کند تا حدی می تواند میزان بازگشت او را به زندگی متعهدانه تعیین کند.

3) توانایی فرد در ایجاد ارتباطی صریح و به دور از پرده پوشی: آگاهی از نیازها و خواسته های خود و تونایی برخورد مسالمت آمیز و همدلانه  احتمال پایبندی به خانواده را بالا می برد.

4) توانایی گوش دادن و همدلی کردن: همسرانی که نمی توانند پا را از نیازهای خود فراتر گذاشته و به نیازها و خواسته های شما گوش دهند، بیشتر مستعد خیانت دوباره به شما هستند. آیا همسرتان می تواند: در خصوص ضربه ی عاطفی که به شما وارد کرده از شما دلجویی و شما را درک کند؟ اظهار تاسف کند؟  با وجود اختلاف عقیده، به شما گوش کند.

5) تمایل به قبول مسئولیت لازم در قبال رابطه نامشروع: تا زمانیکه همسرتان در مورد رابطه نامشروع به شکلی منصفانه قبول مسئولیت نکرده امید شما به داشتن رابطه ای متعهدانه پوشالی است.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)روانشناس آنلاین تهران

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

در فرایند آشنایی ممکن است برای هر دو طرف اشتباهاتی رخ دهد و این اشتباهات می تواند باعث انتخاب اشتباه و تصمیم گیری نادرست شود. براخی از این اشتباهات را در ادامه می آوریم:

1.سوالات کافی نمی پرسیم. کمی تأمل کنید!!! براستی ما هنگام خریدن یک دست لباس چقدر سوال می پرسیم؟ ولی در آشنایی هایمان برای ازدواج چقدر ؟؟؟!!!

(البته باید اشاره کنم اینجا تنها به کمیت اشاره می کنم و کیفیت و چگونگی سوال پرسیدن را به وقتی دیگر موکول می کنم زیرا مساله ای بسیار مهم و اساسی)

نپرسیدن سوالات کافی چند دلیل عمده دارد: مانند …..

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)روانشناس آنلاین تهران

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

در رابطه ناسالم یکی از طرفین یا هردوی آنها، ممکن است برخی از ویژگی های زیر را دارا باشند؛

-سعی دارد دیگری را کنترل کند.

-سعی کند به دیگری احساس بد بودن بدهد.

-دیگری را مسخره کند و با نام های زشت صدا کند.

…..

در یک رابطه سالم چه به صورت روابط صمیمانه، دوستی، روابط عاشقانه، روابط خانوادگی، فامیل و … انتظار می رود رشد، عزت نفس، خوشی را موجب شود. یعنی رضایت و خوشحالی ایجاد نماید. واقعیت این است که روابط سالم تأثیرات مثبت زیادی بر انشان ها دارند و به همین دلیل است که یکی از عوامل تعیین کننده اساسی سلامت انسان ها چه به لحاظ جسمی و چه به لحاظ روانی داشتن روابط سالم است. روابط سالم دارای ویژگیهایی هستند.

  

سوء استفاده عاطفی باعث کنترل یکی از طرفین بر طرف دیگر می شود به نوعی که خودپنداره شخص تخریب می شود در حدی که شخص نسبت به خود نیز دچار شک می شود به گونه ای که حتی نمی تواند به قضاوت خود نیز اعتماد کند.

 انجام یک سری تشریفات قبل از خواب به شما برای خوابی خوب کمک می کندروانشناس آنلاین تهران

اتاق خواب خود را سرد نگه دارید.

مصرف کافئین را کاهش دهید.

سیگار نکشید.

افراد شاد اینگونه هستند:

تنظیم اهداف مشخص قابل دستیابی و قابل اندازه گیری و بررسی آنها به طور منظم

خوب غذا خوردن و به طور منظم ورزش کردن

آنها اطمینان دارند که خواب و استراحت کافی دارند.

نسبت به تجربیات خوب خود آگاهی و تعمق دارند.

مثبت اندیش اند.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)روانشناس آنلاین تهران

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

مرکز مشاوره, خدمات مشاوره و روانشناسی, مشاوره فردی, مشاوره ازدواج, مشاوره پیش از ازدواج, مشاوره زناشویی, مشاوره تحصیلی, مهارت های زندگی, مهارتهای زندگی, آموزش مهارت های زندگی 

خوردن و مسائل مرتبط با غذا طیف وسیعی از رفتارها مانند پرخوری را در بر می گیرد و یا کم غذایی که ممکن است معیار تشخیصی برای اختلال در غذا خوردن را نیز نداشته باشد. اختلال خوردن قابل تشخیص زمانی رخ می دهد که رابطه فردی با غذا خوردن از کنترل وی خارج شود.

بعنوان نمونه فردی که دچار بی اشتهایی عصبی است، و محدودیت شدید غذایی منجر به کاهش وزن زیاد، مشکلات مربوط به سلامتی و حتی مرگ وی می شود در صورتی که درمان نشود. مسائل مربوط به خوردن به این دلیل رخ می دهد که افراد با غذا و با بدن خود مشکل پیدا می کنند. که می تواند در نتیجه ورزش شدید و پرخوری و یا کم غذا خوردن باشد.  

توهمات شامل طیف گسترده­ای از اطلاعات غلط هستند، آنها غالباً به عناصری از جادو، توطئه یا قدرت مربوط هستند. بعنوان مثال فردی ممکن است از این توهم که “پاپ” در حال تلاش برای کشتن آنهاست، رنج ببرد. و یا اینکه؛ اجنه جوراب های من را مرتباً می دزدند، یا اینکه بگویند آنها رهبر مخلوع فرانسه هستند.

توهم باوری نادرست است که با وجود نبود شواهد حفظ می شود. البته باورهای نادرست (غلط) مرتبط با مذهب یا هنجارهای اجتماعی گسترده در یک فرهنگ خاص به عنوان توهم در نظر گرفته نمی شوند. اعتقادات مبتنی بر اطلاعات ناقص یا نادرست نیز بعنوان توهم شناخته نمی شوند. 

چاقی چیست؟

هنگامی که فردی دارای چربی اضافی در بدن است، وی بعنوان فردی که اضافه وزن دارد شناخته می شود.

هنگامی که فردی به شدت اضافه وزن دارد، بعنوان فردی چاق به وی برچسب زده می شود.

پزشکان گوناگون و انجمن های پزشکی مقیاس­های متفاوتی برای اندازه­گیری چاقی دارند. اما چاقی غالباً با توجه به شاخص توده بدنی (BMI) اندازه­گیری می شود.روانشناس آنلاین تهران

شاخص توده بدنی (BMI) تقریبی از توده بدن بر حسب قدو وزن به دست می دهد و افرادی که دارای شاخص توده بدنی بیشتر از 30 باشند را بعنوان چاق در نظر می گیرد.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)روانشناس آنلاین تهران

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

حافظه معمولاً به سه عنصر کوچکتر تقسیم می­شود:

1.حافظه حسی

2.حافظه کوتاه مدت

3.حافظه بلند مدت

حافظه حسی  Sensory memory

حافظه کوتاه مدت  Short-Term Memory

حافظه بلند مدت Long-Term Memory

طیف گسترده­ای از بیماری­ ها و شیوه زندگی انتخابی می تواند باعث هذیان شود. همچنین سوء مصرف مواد و الکل شایعترین علل هذیان می­باشند. شرایطی که با هذیان مرتبطند؛

هذیان خماری، در نتیجه ترک الکل رخ می دهد و می تواند باعث نشانه­های هذیانی مانند رعشه شود. عفونت مغزی، کمبود اکسیژن، مسمومیت و عدم تعادل الکترولیتی در بدن نیز می تواند منجر به هذیان شود.روانشناس آنلاین تهران

علائم هذیان

هذیان حالت روانی کوتاه مدت و موقتی است که باعث رفتارها و افکار هذیانی می شود. کسانی که هذیان را تجربه می کنند ممکن است تجارب یا ادراکات غیرعادی داشته باشند و ممکن است مغشوش باشند.

بی رمقی خودش بیماری نیست، بلکه نشانه ای از مسائل دیگر است. برخی شرایط می توانند به ایجاد بی رمقی کمک کنند. افراد افسرده معمولاً این تجربه را دارند که علاقه خود را نسبت به فعالیت هایی که از آنها لذت می بردند را از دست می دهند، و ممکن است با سطح انرژی خود دچار مشکل شوند.

حتی آن مرد یا زنی که رفتن را انتخاب می کند ممکن است در گیر مسائل عاطفی و احساسی بسیار شدیدی شود که ممکن است دردناک و سخت باشد، مانند غم، احساس گناه، خشم، گیجی و پریشانی، ترس، شرم و اضطراب.

اگر کودکانی در بین باشند سطح استرس به احتمال زیاد در خانواده طلاق بسیار بالاتر خواهد بود.

کمال گراها همواره برای خود معیارهایی غیر قاتبل دسترسی وضع می کنند و سرانجام متحیر می شوند که چرا تا این حد خود را نا امید کرده اند. آنها اغلب نسبت به وقت و انرژی که برای کمال گرایی خود صرف می کنند بی توجهند. انها وقت و انرژی بسیار زیادی را در انجام تمام و کمال یک کار صرف می کنند به طوری که وقتی برای انجام کارهای دیگر که باید به انجام برسانند باقی نمی ماند. به این ترتیب، جای تعجب نیست که کمال گراها همواره دچار استرس و فشار روانی هستند. 

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس آنلاین تهران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

لادن کوه بر 

زهره حقیقی مقدم 

مرتضی ندافیان 

مهناز کنگرلو 

فرناز منفرد 

عطیه تقوی 

دکتر آرزو غلامی 

دکتر هدی نداف شرق 

دکتر حسن مختارپور 

دکتر فرزانه بیداری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

روانشناس آنلاین تهران

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

3 + 4 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

روانشناس آنلاین تهران

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام وقتتون بخیر قبلا پیام دادم ظاهرا نیومد و یا تایید نشد گفتم که من حدود دوماه پیش با یه پسری بودم که مدت زمان رابطمون نزدیک یکسال بود ولیکن به خودم اومدم و رابطه رو تموم کردم چون خانواده من تعصبی هستن و نمیتونم حرفی بهشون بزنم و اینکه رابطه ی من و این اقا فقط از طریق مجازی بود و میدونستم که ته رابطه هیچه بهشون گفتم جدا بشیم اصلا ادم منطقی نیستن در کل ولی قبول کردن و پیامم ندادن الان حدود دو سه هفته هس که زنگ میزنن و تهدیدم میکنن شماره پدرمو دارن و گفتن… ادامه دیدگاه »

سلام به شما رها جان قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم دقت داشته باش هرچقدر که شما به این فرد بیشتر باج بدهید امکان اینکه ایشان شما را بیشتر تهدید و اذیت کنند وجود دارد پس بهتر است با مجدد وارد رابطه شدن خود را در معرض آسیب قرار ندهید و در این مسیر به ایشان بیان کنید که در صورت تهدید مجدد از طریق قانونی و خانواده با ایشان برخودرخواهید کرد . بهتر است در این مسیر با یکی از اعضای خانواده که به او اطمینان بیشتری دارید صحبت… ادامه دیدگاه »

سلام من ۱۷ سالمه و حدود ۳ ماه با ی پسری ک از قبل میشناختم صحبت میکردیم و ایشون خیلی ابراز علاقه کرد و من گفتم اهل رابطه نیستم ولی بازم اصرار داشتن تا این که منم بهشون گفتم که دوست دارم و صبر کن تا بزرگتر بشیم اگ واقعا میخای قبلا با ی دختری تو رابطه بود که میگقت دیگه واسم مرده و احمق باشم بهش برگردم بعد ابراز علاقه من اون بعد ۱ هفته گفت نمیتونیم و نمیخام ضربه بخوری و همون جا من بلاک کردم و قطع رابطه حالا که پیجشو میبینم دوباره با همون دخترع رفته… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که رابطه در دنیای مجازی و در سن شماها بیشتر بر پایه هیجان می باشد و دوام زیادی ندارد و اگر هم دوام داشته باشد با درگیری و بلند پروازی زیاد می باشد شما و یا ایشان مشکل خاصی ندارید و بیشتر تجربه این موارد بخاطر شرایط سنیتان می باشد که بدون توجه به آن وارد رابطه می شوید به این امید که سالها این رابطه ادامه پیدا کند و به ازدواج ختم شود در صورتی که رسیدن به این مرحله نیاز به شناخت در… ادامه دیدگاه »

یک مشکل خیلی بد احساسی پیش اومده

سلام. دوست عزیز توضیح بدید تا کمک کنیم

سلام ببخشین مجبورم اینجا بنویسم من الان ۳ روزه سوال پرسیدم و سوالم پریده انگار هیچ جوابی هم نگرفتم

سلام سوال شما تازه دریافت شده است و سوالی در سه روز قبل با این نام و ایمیل وجود ندارد

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

در این نوع از خدمات روانشناسی سعی می شود موانع موجود برای دریافت مشاوره کنار زده شود. ناراحتی­ های روانشناختی، فشاری معنی­ دار بر افراد یک جامعه وارد می­کند و تقریبا نیمی از افراد هر جامعه­ در طول عمر خود حداقل یکبار با مشکلات روانشناختی مواجه می­شوند. در طی بیست سال گذشته شاهد پیشرفت بسزایی در علم روانشناسی برای حل مشکلات بوده­ ایم. یکی از این موارد استفاده از علوم و تکنولوژی کامپیوتری و بخصوص اینترنت در روانشناسی و مشاوره بوده است.

تکنولوژی های آنلاین شکل گیری ارتباط­ هایی را میسر کرده­ اند که تا قبل از این دشوار به نظر می رسیدند. مشاوره آنلاین بواسطه ادغام علم روانشناسی و علوم کامپیوتری، شیوه­ ای منحصر به فرد از دریافت خدمات مشاوره­ ای را فراهم کرده است. شواهد پژوهشی موجود نشان می­ دهند که این نوع از مشاوره به سرعت درمیان قشرهای مختلف در حال پذیرفته شدن است. تکنولوژی­های مبتنی بر ارتباط­ های فاصله­ دار که درمان­ها و مشاوره­ های غیر چهره به چهره را ممکن می­سازند، احتمال دریافت کمک­های حرفه­ ای برای حل مشکلات را افزایش می­دهند.

روانشناس آنلاین تهران

مشاوره آنلاین همانند مشاوره حضوری به افراد کمک می­ کند تا مشکلات خلقی، اجتماعی، فردی و بین فردی خود را حل کنند. در مشاوره آنلاین نیز به فرد پند و اندرز داده نمی­ شود. همچنین مشاور مسئولیت حل مشکلات را به جای فرد بر عهده نمی­ گیرد. در مشاوره آنلاین به شما کمک می­ شود تا به شیوه­ای عینی به مشکلات نگاه کنید. به ابعاد مختلف مشکل برای فهم بهتر آن وضوح می­ بخشد و از توانایی­ های خود شما برای حل مشکلات استفاده می­شود. سلامت روان افراد از موضوعات بسیار مهم یک جامعه است. طبیعت انعطاف پذیر مشاوره روانشناسی آنلاین مزیت های مختلفی در این راستا به همراه دارد. یکی از آنها این است که بعد مسافت مانع دریافت مشاوره نمی شود.

در حال حاضر برای حل مشکلات مختلفی به مشاوره آنلاین مراجعه می شود. مشاوره آنلاین شامل مداخلات تشخیصی (از قبیل آموزش­ هایی درباره علائم و تشخیص مشکلات روانشناختی) یا درمانی است. یک نکته مهم زمان دسترسی به مشاوره روانشناسی آنلاین است. زمان دسترسی در مقایسه با مراجعه حضوری به کلینیک می تواند تا حد قابل توجهی کوتاه تر باشد. به طور کل این مشاوره کمک سریعی برای حل مشکلات به حساب می آید.

در اکثر تخصص­ هایی که با سلامت افراد کار می­شود اصول اخلاقی بسیار مهم خواهد بود. علاوه براین از آنجایی که روانشناسان و مشاوران حامی شأن و مقام انسان­ها هستند و تلاش می­کنند تا انسانیت و ارزش­های مرتبط با آن را در اولویت قرار دهند به اصول اخلاقی در کار خود کاملا پایبند هستند. این اصول اخلاقی توسط انجمن روانشناسی آمریکا (APA) تدوین و ارائه شده است و همه رواندرمانگران و مشاوران حوزه روانشناسی خود را پایبند به این اصول می­دانند.

این نوع از مشاره همانند سایر مداخلات مشاوره و روانشناسی نیازمند رعایت اصول اخلاقی است. این اصول اخلاقی شامل قاعده کلی صحیح انجام گرفتن مشاوره و درستکاری است. یعنی چیزی همانند آنچه که در یک ارتباط انسان دوستانه انتظار آن می­رود (این موضوع هرچند تا حدودی تحت تاثیر فرهنگ است اما به عنوان یک قاعده کلی در تمامی جوامع ضروری می­باشد). سایر اصول شامل:

باید توجه داشت که در مشاوره آنلاین نیز مثل مشاوره حضوری مقادیر مختلفی از اطلاعات شخصی، خصوصی و بین فردی ارائه می­شود. در این حالت محرمانه دانستن و محافظت از این اطلاعات از جمله وظایف بسیار مهم مشاور است. این اصل رازداری یکی از اصول اولیه و مهم در مشاوره به حساب می آید. وقتی مراجع احساس کند اصل رازداری توسط مشاور او رعایت شده می تواند یه راحتی احساس امنیت کرده و اتحاد درمانی مستحکمی را با مشاور خود برقرار کند. به طور کل در مشاوره روانشناسی آنلاین می بایست استانداردهای محکمی برای حفظ حریم خصوصی مراجع در نظر گرفته شود. همواره به خاطر داشته باشید که مشاوران آنلاین باید مثل سایر مشاوران از صلاحیت و آموزش­ های لازم برخوردار باشند.

از اوایل 1950 میلادی از تماس­های تلفنی و یا ارسال نامه برای برقراری ارتباط بین مشاور و مراجع استفاده می­ شد. به طور کل ارتباط از راه دور بین مشاور و مراجع یک مفهوم جدید نیست. زیگموند فروید برای ارتباط با مراجعین خود به طور قابل توجهی از نامه استفاده می ­کرد. این روزها هم متخصصین و مراکز مشاوره متعددی با استفاده از تکنولوژیهای ارتباطی به حل مشکلاتمراجعین کمک می­کنند. رشد فزاینده خدمات آنلاین روانشناسی منجر به شکل گیری مجمع بین المللی برای سلامت روان آنلاین (International Society for Mental Health Online) شده است.

در طی یک دهه گذشته پیشرفت تکنولوژی منجر به گشترس شایان توجه خدمات روانشناسی آنلاین شده است. نه تنها این امکانات به لحاظ کمی افزایش پیدا کرده ­اند بلکه کیفیت آنها نیز بهتر شده است. برخی از این خدمات شامل:

پژوهش­ های مختلفی در سال­های اخیر نشان دادند که کیفیت این خدمات آنلاین همانند خدمات مشاوره و روانشناسی حضوری است. پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا مشاوره و رواندرمانی آنلاین اینگون تعریف کردند: یک مداخله سلامت روان بین یک مراجع (یا گروهی از مراجعین) و یک درمانگر که بوسیله یک تکنولوژی ارتباطی صورت می­گیرد. این تکنولوژی­ های ارتباطی می توانند به لحاظ زمانی به دو دسته فاصله دار مثل ایمیل و بدون فاصله مثل تماس صوتی یا تصویری تقسیم بندی شوند.

بلوم، پژوهشگر دانشگاه باتلر در شهر ایندیانپولیس در سال 1998 مشاوره آنلاین را اینگونه تعریف کرد: وقتی مشاوره ه­ای تخصصی بین مراجع و مشاوری انجام گیرد که در مکان­های متفاوتی قرار دارند و ارتباط آنها با یکدیگر از طریق ابزارهای الکترونیکی صورت می­گیرد. برخی از محققین این مشاوره را یک نوع جدید از مداخلات درمانی در نظر گرفته ­اند که خصائص منحصر به فرد خود را دارد. بر اساس این دیدگاه مشاوره آنلاین یک منبع انطباق پذیر و انعطاف پذیر است. این نوع مشاوره نه تنها به صورت مستقل می­تواند نیازهای مراجع را برطرف کند بلکه می­تواند نقشی پشتیبان برای سایر مداخلات نیز فراهم کند.

دانشکده مراقبت­ های اولیه سلامت در دانشگاه بریستول انگلستان مطالعه­ ای را بر روی بزرگسالانی انجام دادند که به علت افسردگی (خفیف، متوسط و شدید) خدمات روانشناسی آنلاین دریافت کرده بودند. این افراد  طریق مشاوره آنلاین طی 16 هفته بین 5 تا 10 جلسه درمان شناختی رفتاری دریافت کردند. بعد از حدود 4 ماه و اتمام درمان، افراد همانند قبل از شروع درمان بوسیله آزمون افسردگی مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتایج کاهش معنی ­دار افسردگی در گروه درمان را نشان داد. در یک پژوش مشابه که در دانشگاه مونترال انجام شد محققین متوجه شدند که درمان شناختی رفتاری آنلاین در برخی از مراجعین و در مقایسه با درمان شناختی رفتاری حضوری نتایج بهتری به همراه دارد.

مشاوره آنلاین به طور قابل توجهی در دسترس قرار دارد و تعداد قابل قبولی از مشاوران این نوع از مشاوره را در برنامه کار خود قرار داده­اند. رهنمودهای مربوط به خدمات روانشناسی آنلاین نیز از دو دهه گذشته شروع به شکل گرفتن کردند. به عنوان مثال در سال 1997 انجمن روانشناسی آمریکا (APA) بیانیه­ای راجع به خدمات روانشناسی و مشاوره آنلاین منتشر کرد. دو سال بعد انجمن مشاوره آمریکا متنی را با عنوان معیارهای اخلاقی برای این نوع مشاوره تهیه کرد. در سال 2001 انجمن مشاوره و روانشناسی انگلستان دستورالعمل­ های جامعی در این رابطه تهیه کرد و در سال 2005 آنها را اصلاح کرد.

کتاب­های مرجع آموزی برای مشاوران نیز شروع به شکل گرفتن کردند. کراس و همکاران در سال 2004 کتابی با عنوان “مشاوره آنلاین: یک کتاب راهنما برای متخصصان سلامت روان” را منتشر کردند. گاس و آنتونی در سال 2003 کتابی را با عنوان “تکنولوژی در مشاوره و روانشناسی: یک راهنما برای درمانگران” به چاپ رساندند. برخی از دانشگاه­ ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش و آموزش در رشته مشاوره انلاین کرده ­اند که از جمله می­توان به دانگشاه دنور یا دانشگاه نورسوسترن اشاره کرد.

با سرچ کردن “مشاوره آنلاین” در گوگل به زبان انگلیسی حدود 800 میلیون نتیجه و به زبان فارسی حدود 70 میلیون نتیجه مشاهده می شود. علاوه بر این کتاب­ها و دوره­ های آموزشی متعددی برای آموزش مشاوران آنلاین در دسترس قرار گرفته ­است. همچنین پژوهش­ هایی در جریان هستند که به تجزیه و تحلیل فرایند مشاوره آنلاین می­پردازند. مشاوران می توانند از نتایج برای ارتقاء کیفیت کار خود استفاده کنند. پژوهشگران دانشگاه هوستون فرایند جلسات مشاوره آنلاین را مورد مطالعه قرار دادند.

آنها گزارش کردند که در مقایسه با مشاوره­ های حضوری، مشاوره آنلاین بیشتر مشتمل بر رویکردهای حمایتی است تا تعبیر و توصیه­ های مستقیم. در مشاوره­ های آنلاین نشانه­ های غیر کلامی قابل مشاهده نیستند و مشاوران برای جبران این موضوع از ایجاد توافق و تکنیک­ های مختلف جمع آوری اطلاعات استفاده می­کنند. مطالعاتی که به مقایسه مشاوره­ های حضوری و آنلاین پرداخته اند نشان دادند که اکثر مداخلات انجام شده در جلسات حضوری، در جلسات آنلاین نیز به خوبی قابل استفاده هستند.

عوامل مختلفی بر نتایج یک مشاوره تاثیر می گذارد. این عوامل اگر منجر به اتحاد درمانی شوند نتایج مفیدی حاصل می شود. موارد زیر به روشنی توسط پژوهش های اخیر گزارش شده اند.

پژوهش­ ها همچنین نگرش مثبت افرادی که مشاوره آنلاین دریافت کرده ­اند را گزارش کرده ­اند. این افراد میزان رضایت خود از مشاوره را در سطوح بالایی گزارش کردند. به طور معمول افرادی که از خدمات روانشناسی آنلاین استفاده کردند دلایل رضایت خود را راحتی، امنیت هیجانی، حفظ حریم خصوصی و دسترسی آسان آن نام بردند. یکی از پژوهش­ های اخیر که در دانشگاه آمستردام هلند انجام شده اثربخشی مشاوره آنلاین در کودکان را بررسی کرد. کودکان 9 تا 17 سال در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفتند. افراد شرکت کننده در پژوهش بلافاصله بعد از جلسات آنلاین مورد ارزیابی قرار می­گرفتند. نتایج نشان داد که میزان احساس بهزیستی این افراد افزایش یافته است.

روانشناسان و مشاوران مشکلات روانشناختی متعددی را مورد توجه قرار می دهند. برخی از این مشکلات عبارتند از:

یکی از مواردی که می­ تواند طی خدمات روانشناسی آنلاین مورد توجه قرار گیرد مشاوره ازدواج است. در مشاوره ازدواج که به صورت آنلاین انجام می شود به موارد زیر پرداخته می شود:

اگر به هر دلیلی امکان دریافت مشاوره حضوری ندارید و برای مدیریت استرس خود به رواندرمانی نیاز دارید، میتوانید از مشاوره آنلاین استفاده کنید. برخی مواقع ناتوانی در دریافت مشاوره حضوری باعث افزایش استرس می شود. استرس مزمن باعث فرسایش تدریجی توانایی های ذهنی می شود. همچنین استرس می تواند باعث اجتناب از موقعیت هایی شود که در حالت طبیعی ضرورتی برای اجتناب از آنها وجود ندارد. در مشاوره آنلاین بسته به شدت استرس رویکردهای درمانی متفاوتی را می تواند به کار برد؛ تکنیک هایی که در موارد اضطراری بکار برده می شوند با سایر موقعیت ها تا حدودی متفاوت هستند. همچنین پاسخ هایی که فرد به استرس نشان می دهد مختلف است و در انتخاب درمان تاثیر گذار می باشند.

عوامل موقعیتی و حتی تجربیات درون روانی بسته به معنا و تفسیری که افراد به آنها می دهند، احساسات مختلفی را فرا می خوانند. این تفسیرها گاهی خودآیند هستند و به آنها افکار خودآیند نیز گفته می شود. دسترسی و تغییر در این افکار قابل یادگیری است. در جلسات آنلاین مشاوره فرد با کمک مشاور خود و با تمرین دسترسی و تغییر در افکار خود را می آموزد. با اصلاح افکار فرد به تفسیرهای واقع بینانه تری دست پیدا می کند و در نتیجه احساسات به لحاظ شدت یافتگی تعدیل پیدا می کنند.

دکتر رامین علوی نژاد

امروزه در تمامی کشور ها و شهر های مهم و صنعتی دنیا مردم علاقه و تمایل زیادی به استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین دارند. از مزایای استفاده از چنین روشی می توان به دسترسی آسان، اعتماد، ناشناس ماندن، هزینه کمتر، امکان استفاده برای تمامی اقشار به ویژه افراد سالمند و گسترده بودن گزینه های انتخابی اشاره کرد.

ساکنان لندن اعتقاد دارند که مشاوره آنلاین می تواند به بهترین نحو به مردم کمک کند که با چالش های زندگی روزمره خود و همچنین تغییرات سریع زندگی در عصر کنونی  روبرو شوند، زیرا بهره بردن از این نوع مشاوره علاوه بر سهولت در دسترسی، هزینه کمتری در بر دارد. آن ها بر این موضوع تاکید می کنند که روش مشاوره روانشناسی آنلاین در لندن کمک می کند که افراد از آرامش بیشتری برخوردار باشند نسبت به زمانی که به صورت حضوری به روانشناس مراجعه می کنند و مشاوره می گیرند.

آرامش افراد در زمانی که با مشاور صحبت می کنند مانع از این مسئله می شود که پرخاش کنند و نتوانند مسائل را به درستی بیان کنند. علاوه بر این آرامش در حین گفتگو با روانشناس موجب می شود که استراتژی های مشاوره را بهتر درک کرد و با دیدی مثبت به ادامه روند درمان و مشاوره پرداخت. ساکنان لندن به اهمیت روانشناسی و مشاوره پی برده اند. از نظر آن ها زمانی که مسئله ای در زندگی اتفاق می افتد و این حادثه آرامش و شادی فرد را دچار اختلال می کند، او باید به روانشناس مراجعه کند و مانع از وخیم شدن اوضاع زندگی و وضعیت روحی خود و خانواده اش شود.روانشناس آنلاین تهران

به اعتقاد مردم بیرمنگام برای حل مشکلات و مسائل خاص مانند داشتن استرس و رنج بردن از تنش های عصبی، اختلال در روابط زناشویی و یا روابط فردی در محل کار، مشکلات مربوط به تربیت فرزندان و چگونگی رفتار به آن ها، مشکلات افسردگی، اعتیاد، رژیم غذایی، خواب، رنج و خشونت و همچنین مشاجرات خانوادگی حتما باید به روانشناسان و مشاور های متخصص که مدارک دانشگاهی خود را از دانشگاه های معتبر اخذ کرده اند مراجعه کرد.

 یکی از مزایای استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین در بیرمنگام این است که مراجعین می توانند در هر زمانی که مایل باشند به اکانت خود وصل شوند و تمامی پیام هایی را که روانشناس به طور مرتب برای آن ها می فرستد را بخوانند. دسترسی به این پیام ها باعث می شود که راهنمایی ها و سخنان مشاور فراموش نشود و راهکار ها را به طور اصولی به کار گرفت.

از نظر ساکنین شهر منچستر میزان دسترسی به روانشناس از اهمیتی ویژه برخوردار است. آن ها تمایل دارند تا زمانی که مشکلاتشان به صورت کامل رفع نشده است از مشاوره های روانشناسی استفاده کنند و روانشناس آن ها را همراهی کند. نیاز انسان ها و سطح و نوع مشکلاتی که دارند با یکدیگر متفاوت است. بعضی از افراد احساس می کنند که پس از چند هفته مشاوره و دریافت راهنمایی و راهکار از مشاور، مشکلشان رفع شده است و دیگر نیازی به دریافت مشاوره ندارند.

 اما ساکنین منچستر تمایل دارند بیشتر از چند هفته و حتی چندین ماه با مشاور و روانشناس خود در ارتباط باشند که بتوانند مشکلات و مسائلشان را به صورت ریشه ای و بنیادین حل کنند. به همین دلیل استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین در منچستر به عنوان روشی مناسب شناخته شده است، زیرا می توانند به سادگی و در مدت زمان طولانی از مشاوره روانشناسی آنلاین استفاده کنند.

افرادی که در شهر لیورپول در کشور انگلستان زندگی می کنند به طور جدی تمایل دارند که مشکلاتشان را با روانشناسان و مشاورانی در میان بگذارند که به ارگان و نهاد خاصی وابسته نباشند و صرفا علم و مشکلات مردم را در نظر بگیرند. از این رو، آن ها خواهان این هستند که مشاورین و روانشناسانی را که انتخاب می کنند همیشه در دسترس باشند و به طور اختصاصی و ویژه بر روی پرونده آن ها تمرکز کنند.

 ساکنان شهر لیورپول بر این نکته بسیار تاکید می کنند که باید مشاورین و مراجعین از رابطه ای خوب برخوردار باشند که مراجع بتواند بر پایه اعتماد اخلاقی با مشاور صحبت کند و مشاور و روانشناس نیز بر اساس پایبندی به علم و اخلاق راهکار های روانشناختی را به افراد عرضه نموده و به آن ها در رفع مشکلات مختلف کمک کنند. مشاوره روانشناسی آنلاین در لیورپول این امکان را فراهم کرده است که مشاورین بتوانند همیشه در دسترس باشند و به صورت ویژه آن ها را راهنمایی کنند.

در ایالات متحده امریکا استفاده از بیمه سلامت بسیار اهمیت دارد. افراد ساکن در شهر واشنگتن تمایل دارند به پزشکانی مراجعه کنند که بیمه سلامت آن ها را بپذیرند و از این طریق هزینه کمتری برای درمان بپردازند. اکنون که مشاوره روانشناسی آنلاین در واشنگتن و همچنین در اکثر کشور های پیشرفته به روشی قابل قبول با مزایای مختلف تبدیل شده است، آن ها می توانند هزینه مشاوره خود را بدون مشکلی خاص بپردازند حتی اگر کمپانی بیمه ای که آن ها را تحت پوشش خود دارد با مراکز روانشناسی قرارداد نداشته باشد، زیرا هزینه مشاوره انلاین نسبت به مشاوره حضوری تا حدودی پایین تر است. باید توجه داشت که درمان بیماری های روانی و اختلالات حاد و مزمن علاوه بر استفاده از مشاوره آنلاین به صورت جدی به مراجعه حضوری نیز نیاز دارند.

ساکنان شهر نیویورک به آن چه که از طریق علم اثبات شده باشد بسیار اهمیت می دهند. پژوهش های علمی که موضوعات مهم زندگی مانند نیاز به مشاوره و الزام در استفاده از استراتژی های روانشناختی را موضوع پژوهش خود قرار می دهند از جایگاهی مهم در جامعه امریکایی و به ویژه در میان ساکنان شهر نیویورک برخوردار است. از این رو، زمانی که دانشمندان و محققین دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، سانفرانسیسکو مقاله ای را در خصوص درست بودن شیوه مشاوره آنلاین چاپ کردند، مردم نیویورک تمایل بیشتری به استفاده از این روش پیدا کردند.

 این مقاله به خوبی نشان می دهد افرادی که از مشاوره روانشناسی آنلاین در نیویورک استفاده کرده اند به طرزی قابل ملاحظه میزان استرس آن ها و تنش های روزانه شان کاهش یافته است. دلیل این موفقیت در مشاوره روانشناسی آنلاین از این مساله ناشی می شود که مشاوران و روانشناسان سعی می کنند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند و تفاوتی میان مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین قائل نمی شوند.

  یکی از مهم ترین مسائل برای مردم شهر لس آنجلس این است که اسرار آن ها حفظ شود. آن ها خواهان این هستند که اعتمادشان بی پاسخ نماند. ممکن است بعضی از افراد فکر کنند که در مشاوره آنلاین می توان با استفاده از نرم افزار ها و اپلیکیشن های مختلف اطلاعات بیماران و مراجعین را ضبط کرد و یا این که چون افراد از طریق اینترنت مسائل و مشکلات خود را بیان می کنند این ترس را دارند که مبادا سایت روانشناس هک شود و یا به هر طریقی دیگر اطلاعات و مسائل شخصی آن ها در فضای مجازی پخش شود.

 اما باید به این نکته دقت کرد که در طراحی سایت ها و به ویژه سایت هایی مانند روانشناسی و مشاوره که با اسرار مردم سروکار دارد، از راهکار های امنیتی قوی استفاده می شود، به نحوی که دسترسی به اطلاعات به سادگی امکان پذیر نیست..علاوه بر این، پزشک اطلاعات بیمار را در سایت درج نمی کند و از اینترنت صرفا برای برقراری ارتباط استفاده می شود. گذشته از این، استفاده از اپلیکیشن های مطمئن و قوی که در سراسر جهان مورد اعتماد است باعث می شود که افراد با خیال راحت به مشاوره روانشناسی آنلاین در لس آنجلس روی آورند.

ساکنان شهر ژنو در کشور سوئیس نیز همانند مردم لس آنجلس نگران حفظ اطلاعات شخصی خود هستند. در حالی که یکی از مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین در ژنو این است که افراد می توانند نام واقعی خود را فاش نکنند. آن ها می توانند از نام مستعار برای خود استفاده کنند. زیرا آن چه که مهم است نام افراد نیست بلکه سایر اطلاعات مانند سن، وضعیت اشتغال و یا هر اطلاعات دیگری است که به مشاور و روانشناس کمک می کنند مشاوره ای بهتر و اصولی داشته باشند و راهکار های مناسب برای رفع مشکلات افراد ارائه دهند.

 بنابراین عدم استفاده از نام واقعی خود مشکلی در روند مشاوره ایجاد نخواهد کرد و افراد می توانند برای این که خیالی آسوده داشته باشند از فاش کردن نام واقعی خود خودداری کنند. باید توجه کرد که افراد فقط می توانند از ذکر نام واقعی خود اجتناب کنند اما در خصوص سایر موارد باید اطلاعات درست و واقعی در اختیار روانشناس قرار دهند و از هرگونه پرده پوشی خودداری کنند.

زوریخ به عنوان یکی از بهترین مناطق کره زمین از لحاظ آب و هوایی افراد مختلف را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند. ساکنین زوریخ به عنوان مردمانی که در یک کشور آرام و کوچک زندگی می کنند و همچنین دولت محلی همیشه دغدغه این را دارند که تمامی افراد جامعه به سادگی بتوانند به تمامی امکانات دسترسی داشته باشند. از این رو، تمایل آن ها به استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین بسیار بالا است. آن ها اعتقاد دارند که افراد سالمند باید همواره در آرامش زندگی کنند و نیاز هایشان همیشه در اولویت باشد.

 مشاوره روانشناسی آنلاین در زوریخ فرصتی فراهم کرده است که تمامی اقشار جامعه و به ویژه سالمندان بتوانند به سادگی مشکلات و مسائل خود را با مشاور و روانشناس در میان بگذارند و توصیه ها و راهکار های لازم را دریافت کنند. سالمندان به علت تنها زندگی کردن مشکلات روحی خاص خود را دارند. در برخی از موارد دیده شده است که ناراحتی ها و مشکلات روحی علت اصلی بیماری ها و ناخوشی های جسمی و فیزیکی آن ها بوده است. به همین دلیل، مردم زوریخ اهمیتی فوق العاده برای این مسئله قائل هستند که افراد سالمند بتوانند با صرف هزینه کمتر و به طریقی راحت تر از مشاوره و روانشناسی بهره ببرند.

برلین به عنوان یکی از مهم ترین شهر های جهان از منظر اقتصادی و فرهنگی شناخته شده است. هوای سرد برلین می تواند برای افراد غیر بومی و مهاجران مساله ای ناخوشایند باشد. کنار آمدن با روز هایی که گرمای آفتاب در سطحی پایین است می تواند فضای شهر و خانه یا محل کار را غم آلود و دلگیر کند. افرادی که از مناطق خوش و آب هوا و معمولا گرمسیر به شهر ها و کشور های سردسیر مهاجرت می کنند بیشتر مستعد هستند که مشکلات روحی ناشی از تغییرات جغرافیایی را تجربه کنند. در چنین شرایطی افراد می توانند برای رفع مشکلات خود از مشاوره و روانشناسی آنلاین در برلین استفاده کنند و با بهره گیری از این امکان اجازه ندهند که مشکلاتشان ریشه ای شود.

پاریس به عنوان شهری بزرگ و زیبا مانند هر پایتخت دیگری در دنیا از امکانات، تسهیلات، فرصت های شغلی و دانشگاه های طراز اول برخوردار است. این مساله موجب شده است که نه تنها مردم فرانسه بلکه افراد مختلف با ملیت های گوناگون تمایل داشته باشند که در شهر پاریس زندگی کنند و به تحصیل بپردازند. اما ممکن است بالا بودن اجاره خانه ها در مرکز شهر مردم را مجبور کند که در اطراف شهر ها (کانتری ساید ها) زندگی کنند. طبیعت زیبای کانتری ساید ها افراد را از آلودگی و هیاهوی شهر در امان نگه می دارد. با وجود این نکته، باید توجه داشت که دسترسی به امکاناتی چون سالن های ورزشی، کلینیک های تخصصی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها و همچنین کلینیک ها و مطب های روانشناسی و مشاوره در کانتری ساید ها تا حدودی دشوار است،

 زیرا آن ها مجبور هستند مسافتی را طی کنند که بتوانند به این مراکز دسترسی پیدا کنند. از این رو، افراد ساکن در کانتری ساید ها ترجیح می دهند تا جایی که امکان دارد از خدمات آنلاین مانند خرید اینترنتی و مشاوره روانشناسی آنلاین در پاریس استفاده کنند. بدین ترتیب می توانند به سادگی از توصیه ها و راهکار های روانشناس و مشاور مورد نظر خود برای رفع مشکلاتشان بهره ببرند.

دولت هلند و مردمان هلندی علاقه زیادی به احترام گذاشتن به تمایلات مختلف افراد دارند. توجه ویژه والدین هلندی به راحتی و آرامش خاطر فرزندان خود و علی الخصوص کودکان و نوجوانان آن ها را به این سمت می کشاند که همیشه در تلاش باشند رابطه ای خوب با فرزندان خود برقرار کنند. مسائل و مشکلات خاصی که در دوران نوجوانی و سن بلوغ بروز می کند از اهمیتی ویژه برخوردار است. مشکلات هویتی نوجوانان، تمایل بسیار بالای آن ها به گروه همسالان و فوران عواطف و احساسات در این دوره اگر مورد غفلت و بی توجهی والدین قرار گیرد، آسیب هایی جبران ناپذیر به بار خواهند آورد. علاوه بر روابط والدین و فرزندان، نوجوانان و کودکان می توانند در محیط مدرسه با انواع مشکلات مواجه شوند، به نحوی که آن ها را از مدرسه و ادامه تحصیل متنفر کند.

 از این رو، والدین تمایل دارند مشکلات فرزندان خود را با مشاور و روانشناس در میان بگذارند. اما از آن جا که دوران نوجوانی دوران غرور و تکبر افراد است، نوجوانان تمایل چندانی به شنیدن نصیحت از والدین خود ندارند. بنابراین والدین بهترین گزینه را در چنین شرایطی استفاده از مشاوره و روانشناسی آنلاین در آمستردام می دانند. زیرا با بهره گرفتن از این نوع روش می توانند مشکلات فرزندانشان را به طریق اصولی و علمی حل کنند و علاوه بر این به تمایل فرزندان خود احترام می گذارند و به طور مستقیم به نصیحت آن ها نمی پردازند.

رم به عنوان شهر هنر اگرچه دیدگاه های مختلف را در خود جای داده است، اما همچنان خواهان در امان نگه داشتن شخصیت افراد و حفظ حریم خصوصی ایشان است. از آن جا که برخی از افراد نگران این موضوع هستند که مبادا مراجعه حضوری به روانشناس بازتابی ناخوشایند در ذهن اطرافیان داشته باشد و این مساله باز شود که حس احترام و اعتماد دیگران را از دست بدهند، ترجیح می دهند که به جای مراجعه به روانشناس و مشاور، خودشان به تنهایی مشکلاتشان را حل کنند که این راهکار می تواند نتایج چندان مطلوبی را در بر نداشته باشد و یا این که به طور مخفیانه و به دور از چشم و توجه دیگران به روانشناس مراجعه کنند که این مساله نیز می تواند باعث استرس بیشتر آن ها شود و از جلسات مشاوره بهره لازم را نبرند.

 بنابراین بهترین راه را در این می دانند که از مشاوره روانشناسی آنلاین در رم استفاده کنند و با بکارگیری این روش درمانی، شخصیت خود را از برچسب خوردن حفظ کنند. برچسب زدن به افراد می تواند آسیب های روانی جبران ناپذیر و پیامد های خطرناک برای افراد مختلف و کل جامعه در بر داشته باشد، اما روش آنلاین مشاوره مانع از بروز چنین صدماتی به روحیه افراد می شود.

سیدنی به عنوان شهر شادی ها، استرالیا را به سرزمین آرزو های کودکان و نوجوانان تبدیل کرده است. خانواده های استرالیایی و به ویژه ساکنان شهر سیدنی تمایل دارند که شادی فرزندان خود را تحت هر شرایطی حفظ کنند. به همین دلیل جهت دریافت مشاوره روانشناسی و حل اختلافات خود و فرزندانشان می توانند از خدمات روانشناسی آنلاین استفاده کنند.

یکی از دلایل تمایل به استفاده از این روش این است که نسل جدید رابطه ای بسیار بهتر با تکنولوژی های جدید دارند. تمایل جوانان و نوجوانان و حتی کودکان امروزی به استفاده از فناوری هایی همچون تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و مهم تر از همه اینترنت و فضای مجازی باعث شده است که خانواده ها جهت ترغیب فرزندان به استفاده از راهکار های روانشناختی، به سمت روش آنلاین بروند زیرا آن ها می دانند که با استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین در سیدنی نسل جدید می توانند آسان تر و بهتر با مشاور و روانشناس ارتباط برقرار کنند و به نتایج دلخواه برسند.

از نظر مردم کویت داشتن حق انتخاب گسترده و محدود نبودن به فاکتور هایی مانند موقعیت های جغرافیایی و یا مناطق زمانی از اهمیتی ویژه برخوردار است. به اعتقاد آن ها اگر افراد بخواهند همچنان به روش سنتی عمل کنند و جهت دریافت مشاوره روانشناسی به مطب روانشناسان و کلینیک های مشاوره مراجعه نمایند، گزینه های انتخابی کمتری در اختیار خواهند داشت. در صورتی که با استفاده از روش آنلاین آن ها می توانند به طور نامحدود با مشاوران و روانشناسانی ارتباط برقرار کنند که در کشور های مختلف زندگی می کنند. از این رو، گزینه های انتخابی آن ها با استفاده از این روش گسترده تر می شود و احساس محدودیت از بین می رود. مشاوره روانشناسی آنلاین در کویت در حال تبدیل شدن به یکی از فاکتور های مهم زندگی مدرن است و همه اقشار جامعه می توانند به سادگی از این نوع روش بهره ببرند.

 علاوه بر امکان برقراری ارتباط با مشاوران و روانشناسان خارج از کشور، استفاده از روش آنلاین این امکان را فراهم می کند که افراد بتوانند این حق انتخاب را داشته باشند که بر اساس تمایل و راحتی خود از روش تصویری استفاده کنند و تصویر روانشناس را ببینند و یا این که از روش صوتی استفاده کنند و صرفا صدای روانشناس را بشنوند. با بهر گیری از اپلیکیشن های مختلف که بر روی گوشی های تلفن همراه نصب می شود  امکان استفاده از هر دو روش تصویری و صوتی برای افراد مختلف فراهم شده است.

تجربه کردن مسائلی که برای افراد جامعه جنبه تازگی دارد و همچنین آزمودن روش های جدید زندگی و سبک زندگی دلخواه برای مردم قطر و به ویژه شهر دوحه بسیار جذاب است. آن ها تمایل ندارند که تمام عمر خود را به یک روش زندگی کنند و به همان یک روش کار های خود را انجام دهند و نیاز های خود را رفع کنند. از این رو، استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین در دوحه طرفداران خاص خود را دارد. این نوع مشاوره جوانان را بسیار مشتاق کرده است که از روش های سنتی فاصله بگیرند و جهت حل مشکلات خود در اکثر زمینه ها به صورت آنلاین به روانشناس مراجعه کنند.

ساکنین شهر دبی تمایل دارند که کار های روزانه خود را به موقع انجام دهند به همین دلیل به برنامه ریزی علاقه ای خاص نشان می دهند. آن ها می خواهند که از وقت خود بیشترین استفاده را ببرند از این رو مشاوره روانشناسی آنلاین در دبی به عنوان بهترین گزینه شناخته شده است، زیرا افراد می توانند زمان مشاوره آنلاین را طوری انتخاب کنند که در سایر برنامه هایشان خللی ایجاد نکند و با آرامش خاطر با روانشناس خود ارتباط برقرار نمایند.

باید به این نکته دقت کرد که افراد می توانند جهت استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین با روانشناسان خارج از کشور نیز ارتباط برقرار کنند. در واقع ساکنین هر کشور محدود به روانشناسان و مشاوران کشور خود نیستند بلکه می توانند با استفاده از اینترنت و روش آنلاین از مشاوره در هر نقطه ای از جهان بهره مند شوند.

دکتری تخصصی در روانشناسی (ش.ن.۱۶۵۲۴)

عضو انجمن روانشناسی آمریکا (APA M.N. C2001980008)

دوره دیده در اروپا عضو سازمان نظام روانشناسی انجمن روانشناسی ایران و British psychological society learning center داوری مجلات ISI رواندرمانی اختلالات روانشناختی از قبیل وسواس، افسردگی، اضطراب و … مشاور خانواده و ازدواج سابقه فعالیت از سال ۱۳۹۱

02188202476

02188208364

© 2019 تمام حقوق این وب سایت محفوظ است .

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مشاوره آنلاین, مشاوره آنلاین فردی | 4 پاسخ

در زمانهای گذشته خدمت های روانشناختی آنلاین با استقبال مردم در کشورهای توسعه یافته مواجه شد.

خدماتی که به تناسب شیوه زندگی در دنیای امروزی به وجود آمد.

و هر روز نفوذ فراوانی در میان معالجه شدگان در حرفه روانشناسی پیدا کرده است.

روانشناس آنلاین تهران

که با همین تکنولوژی برای به وجود آمدن تحولات سازنده در زندگی خود آن را به کار ببریم.

آیا ممکن می باشد که در محیط آنلاین به طور نوشتار همزمان یا ناهمزمان بتوان اتحاد معالجه‌ ای را به وجود آورد؟

منظور از اتحاد درمانی این می باشد که هنگامی که شما با یک مشاوره به گفتگو کردن می پردازید.

این احساس برای شما ایجاد شود که شما را می‌فهمد و حرف شما را  گوش کرد.

و با شما به همدلی کردن می‌پردازد و از طرف دیگر کار کردن در محیط آنلاین از مشاوره .

با ایمیل آغاز شد و اکنون تقریباً در تمام پیام رسان ها مثل:

از همین روی خدمات رسانی از هر راهی ممکن است اگرچه که امکان دارد.

ایده ایده‌آلی به نظر بیاید ولی پر اهمیت ترین امر در زمینه خدمت کردن.

و خصوصاً روان درمانی و مشاوره اثربخشی آن محسوب می‌ش

آیا از مشاوره آنلاین برای معالجه مشکلات خانوادگی که احتیاج به حاضر شدن.

بیش از یک بار را دارا می باشد نیز می توان از آن استفاده کرد؟

در زمانهای گذشته که به طور خاص به روان درمانی آنلاین پرداخته شد.

شگفتی های فراوانی را در این فضا مشاهده کرده‌اند.

که از سطح انتظارات اولیه بسیار فراتر محسوب می‌شده است.

اشخاص فراوانی موجود می باشند که با مشکل هایی مانند حمله وحشتزدگی .

و حتی افسردگی دست به گریبان آنها شده است و یکی از عوارض.

و علائم های اختلال آنها خارج شدن از منزل و رجوع کردن به روانشناس برای آنها بسیار سخت می باشد.

مشاوره روانشناسی آنلاین با استفاده کردن از تکنولوژی می تواند.

طول مدت مبتلا به اختلال را به نحو چشمگیری کم کند .

و حتی با ترکیب شدن با مشاوره حضوری بهترین نوع معالجه را برای آنها ایجاد کنند.

مسئله پر اهمیت دیگر بحث فرهنگی می‌باشد .

که روانشناس ایرانی اساساً بر طبق روانشناسی آمریکایی بنیانگذاری شده است.

سامانه پرسش و پاسخ مشاور و ” مشاوره آنلاین “وابسته به کانون مشاوران ایران.

بیشتر متخصصان از زمان‌های گذشته نسبت به انجام دادن معالجه از راه دور به مخالفت کردن پرداخته اند .

و شاید اولین گروهی که به طور تخصصی اقدام به انجام دادن خدمات مشاوره از راه دور را آغاز کرده‌اند.

روانکاوها بوده‌اند و روانکاو ها بیشتر از نیم قرن می باشد.

که از طریق تلفن برای انجام دادن روانکاوی از آن استفاده می کنند .

که در همه این سال‌ها بیشتر افراد مخالف چنین گونه خدماتی بوده‌اند .

ولی جالب این می باشد که با گذر زمان تعداد مخالف کاهش پیدا کرد.

و به مرور مورد توجه افراد قرار گرفت که آن چیزی که معالجه را امکان پذیر می‌کند.

ذات ارتباطات انسانی می‌باشد و این ارتباط می‌تواند حتی به طور نامه‌نگاری انجام شود.

در دنیای امروز امکانات فراوان تری در اختیار درمانگران واقع شده است.

که آنها می‌توانند با استفاده کردن از تماس صوتی و همینطور تصویری  متن.

و ارسال عکس و تصویر با رجوع کنندگان خود در رابطه و ارتباط باشند.روانشناس آنلاین تهران

با ضبط کردن ویدیوهای از خود درست بعد از بیدار شدن رویاهای خود را با درمانگر به اشتراک گذاشتن بپردازند .

بدین صورت امکان فراموش شدن آن یا قسمتی از رویاها بر روی حافظه بسیار کم خواهد شد.

مشاوره آنلاین شیوه تازه از درمانگری و مشاوره نمی‌باشد.

بلکه صرفا راه تازه ای برای ارائه دادن خدمات می باشد.

یعنی چه شما به یک روانکاو مراجعه کنید و چه از راه اینترنت با او در ارتباط باشید.

می‌توانید از تکنیک‌ها و شیوه‌های معالجه یکسانی برخوردار شوید وفقط راهتان تغییر کرده است.

سلام خسته نباشید من مدت چند سالی هست با یک خانم مطلقه صیغه شدم ایشون یک دختر ۱۵ ساله داره ومن به ایشون خیلی علاقه دارم و در حال حاضر صیغه ۹۹ ساله هستیم و من قصد عقد کردن با این خانمو دارم اما مشکل اینجاست که من مجردم و سننم از خانم کمتره حدود ۱۳ سال و اینکه پدرم هم راضی نیست تحت هیچ شرایطی و این مسئله باعث شده پدرم خواهرم و مادرمو تهدید کنه که اگه من با اون خانم ازدواج کنم هم منو میکشه هم خواهرم و بعد مادرم همشم خواهر و مادرمو تهدید میکنه که ال میکنم بل میکنم حالا من موندم چیکار کنم میخاستم ازتون خواهش کنم راهنماییم کنید و بگید چطوری رضایت پدرمو جلب کنم ممنون از شما

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد بهتر است قبل از فکر کردن برای راضی کردن پدرتان به صورت دقیق تر به رابطه خودتان با این خانم توجه داشته باشید . اختلاف سنی ۱۳ سال یک اختلاف سنی می باشد که از یک ده نیز رد شده است و نیاز است که شما به کمک مشاور این موضوع را بررسی دقیق تری کنید و در کنار آن توجه داشته باشید که چه دلیلی باعث گرایش شما به این خانم می شود .
۱٫ در زمان فعلی هریک زا شما چند سال دارید؟
۲٫ بین شما رابطه جنسی وجود دارد؟
۳٫ معیارهای شما برای انتخاب این خانم چه ویژگی هایی می باشد؟
۴٫ میزان تحصیلات و شغل هریک از شما چیست؟
۵٫ مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کرده اید؟
۶٫ روابط شما با پدر و مادرتان چگونه می باشد؟
۷٫ دلیل اینکه صیغه ۹۹ ساله را که معنی عقد دائم دارد را انتخاب کرده اید چیست و این صیغه به صورت رسمی و قانونی ثبت شده است؟
۸٫ دیدگاه این خانم در مورد ازدواج و اختلاف سنی و مخالفت خانوادیتان چیست؟

سلام وقت بخیر.من یه ساله ک با فرد مورد علاقم ازدواج کردم و از همسرم هم راضیم.ولی متاسفانه خونوادم از همسرم راضی نیستند ومداوم زخم زبان میزنن.ولی من از هرجهت ک ب همسرم نگاه میکنم مورد قبولم هست. ولی خونوادم منو درک نمیکنن و تو زندگیم دخالت میکنن.و اینکه هنوز نامزدم.با اینکه خونوادم صلاحمو میخان ولی نمیتونم طبق میل اونا رفتار کنم و منو بی عرضه خطاب میکنن. حرفایی ک میزنند منو خیلی اذیت میکنه.با اینکه خودمو بی خیال نشون میدم ولی خب بازم حرفاشون تاثیر گذاره و باعث میشه من با همسرم بحثم بشه. میشه لطفا راهنماییم کنید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد نیاز است که شما مدیریت لازم را داشته باشید و برای انتخابتان دلیل قانع کننده داشته باشید و سعی کنید زندگی مشترک را از زندگی خانوادگی جدا کنید.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ دلیل مخالفت آنها چیست؟
۳٫ واکنش همسرتان در این موارد چگونه می باشد؟
۴٫ شما در مقابل آنها چگونه واکنش نشان می دهید و حرفهای آنها بر روند رابطه شما تاثیر منفی دارد و دلیل بحث شما با همسرتان چیست/

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

مشاوره خانواده

درباره ما

 

اول اینکه در دسته بندی های فردی، قبل ازدواج، کودک و نوجوان، آدرس مراکز مشاوره یا خانواده مرتبط ترین پرسش را یافته و سوال خود را مطرح نمایید.

بدیهی است که پاسخ آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد. دوم اینکه نیاز به هیچگونه ثبت نام ندارید.روانشناس آنلاین تهران

“پس از ورود به پنل اعضاء سوال خود را بعنوان یک موضوع جدید طرح فرمایید.”

تا علاوه بر تیم مشاوره سایر کاربران نیز در پاسخ به شما سهیم باشند و افراد بیشتری به تجزیه و تحلیل مساله یا سوال شما بپردازند

عضویت یا ورود و ارسال پرسش

شامل آدرس مرکز مشاوره در تهران و شهرستان ها، مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین و یا حضوری است.

زمینه های مشاوره می تواند در خصوص مرکز مشاوره خانواده و مرکز مشاوره ازدواج و مرکز مشاوره خوب کودک و نوجوان و سایر اطلاعات مراکز مشاوره می باشد

آدرس مراکز مشاوره

این بخش شامل: مشاوره تحصیلی، شغلی، جنسی، اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتیاد، اختلالات روانشناسی و روانپزشکی،شخصیت شناسی رایگان می باشد.

همچنین آموزش غلبه بر ترس و خشم، خودکشی،  مهارت های فردی و سرگرمی، کمک و آموزش های مختلف می باشد.

مشاوره فردی آنلاین

در این بخش می توانید بصورت کاملا رایگان تست های روانشناسی و روانسنجی را به صورت آنلاین انجام دهید و بلافاصله نتیجه آنرا دریافت کنید.

این تست ها به شما کمک می کند با خلقیات و رفتار و تفکرات خود بیشتر آشنا شوید.

مشکلات احتمالی و نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر دریابید و در صورت نیاز نسبت به رفع، بهبود و یا تقویت آنها اقدام نمایید.

همچنین می توانید در صورت نیاز به روانشناس مراجعه نمایید.

تست های رایگان روانشناسی آنلاین

 

شامل کلیه امور مرتبط با دختر و پسر شامل روابط، خواستگاری، عقد ، نامزدی، اختلافات خانواده می باشد.

همچنین می تواند موارد مهمی نظیر ازدواج های فامیلی، مرد و زن مطلقه، طولانی شدن رابطه، عاشق شدن و …  باشد

مشاوره قبل ازدواج

شامل راهکارهای ارتقاء زندگی زناشویی توسط مجرب ترین مشاور خانواده، بیان اختلافات زناشویی، اختلافات خانوادگی خانواده همسر یا  شوهر می باشد.

همچنین حل تضاد ها و اختلافات، خسته شدن یا نا امید شدن در زندگی، اعتیاد همسر یا فرزند، مشکلات جنسی خانواده،مشاوره خانواده رایگان وخیانت شوهر ، بیماری همسر و مشاوره طلاق می باشد.

مشاوره خانواده رایگان

شامل کلیه مسائل تربیتی و رشدی و فردی و شخصیتی و روانشناسی کودک یا نوجوان شماست که در سنین مختلف رخ می دهد.

نحوه مواجه با مشکلات آنها نظیر بیش فعالی، کم خوابی، پرخواشگری، چاقی بیش از حد، لاغری، فحش و ناسزا گفتن، افسردگی است.

کلیه مسائل مربوط به تربیت کودک و نوجوان و یا اسباب بازی های متناسب با سن کودک، مسائل مرتبط با پدران و یا مادران حاملگی و مراحل آن بایدها و نبایدهای دوران بارداری و سایر سوالات مادران می باشد

کودک و نوجوان

 

 

روانشناس آنلاین تهران

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

مشاوره آنلاین ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره غیر حضوری به صورت مشاوره اینترنتی می باشد که از طریق انواع برنامه های ارتباطی به صورت صوتی و یا مشاوره تصویری در زمینه بهداشت روان انجام می شود .پیشرفت دانش و تکنولوژی باعث رشد مداوم روانشناسی آنلاین شده است و افراد از طریق مشاوره با واتس آپ ، مشاوره با ایمو و مشاوره با اسکایپ و همچنین مشاوره تلفنی می توانند با روانشناسان خوب تهران در ارتباط باشند .

زمانی که افراد با مشکلی رو به رو می شوند ، خانواده و دوستان و به طور نزدیکان می توانند گزینه مناسب برای صحبت کردن باشند . اما زمانی که افراد با مشکلات خاص و مشکلات روحی و روانی رو به رو شوند ، به یک کمک حرفه ای نیاز دارند که بتواند بینش سازنده و نتایج ماندگار مورد نظر را برای فرد  فراهم کند . این روز ها افراد در زندگی خود با مسائل و چالش های فراوانی رو به رو می شوند برای مثال مسائل مربوط به مشکلات خانوادگی و حل اختلاف های خانوادگی ، مشکلات زوجین ، تربیت فرزند و مشکلات تحصیلی مربوط به فرزندان ، مسائل و مشکلات مربوط به نوجوانان ، مسائل شغلی و ….  همگی مواردی هستند که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود آن ها را تجربه کند و آنچه که مهم است چگونگی حل کردن آن ها می باشد زمانی که افراد نسبت به حل این مسائل آگاهی لازم را نداشته باشند تا بتوانند آن ها را به بهترین شکل حل کنند  و وضعیت ایجاد شده را بهبود ببخشند مشورت کردن با مشاور به صورت آنلاین بسیار موثر خواهد بود . مشاور آنلاین در زمینه های مختلف و بر اساس تخصص خود می تواند در زمینه های مختلف گفته شده به افراد به صورت تاثیر گذار کمک کند .

مزایای مشاوره آنلاین چیست ؟

روانشناس آنلاین تهران

در کنار مشاوره حضوری که جلسات مشاوره به صورت حضوری انجام می شود ، مشاوره آنلاین که توسط روانشناس آنلاین انجام می شود ،  نیز می تواند سودمند واقع شود و در مواردی می توان از آن برای بهبود شرایط فرد استفاده کرد در این قسمت به چند مورد از محاسن مشاوره آنلاین می پردازیم .

از اصول اساسی هر جلسه مشاوره راز داری و امن بودن آن می باشد که در مشاوره آنلاین نیز به این اصل دقت می شود و به صورت کاملا محرمانه انجام می شود حتی گاهی اوقات ممکن است افراد نسبت به این موضوع که شناخته نشوند ، حساس هستند و به همین دلیل با این روش می توانند به راحتی از امکانات کلینیک روانشناسی آنلاین استفاده کنند .

افراد بدون مراجعه حضوری می توانند از خدمات مشاوره بهره مند شوند و در صورتی که افراد به دلیل دور بودن مسیر ها یا به دلیل ساکن بودن در خارج از شهر و دسترسی سخت به تهران و یا همچنین به دلیل شاغل بودن و مشغله شغلی و خانوادگی و فرزند کوچک و یا به دلیل داشتن مشکلات جسمانی نمی توانند به صورت حضوری به مرکز مشاوره مراجعه کنند می توانند از مشاوره و روانشناسی آنلاین بهره مند شوند . همچنین افرادی که در خارج از کشور سکونت دارند برای ارتباط با روانشناسان ایرانی که از فرهنگ یکسانی برخوردارند می توانند به صورت آنلاین در ارتباط باشند .

در مشاوره غیر حضوری نیز به صورت کامل استاندارد های مرتبط با شیوه های درمانی روانشناختی  رعایت می شود و درمانگر در ایجاد درمان اثر بخش و مناسب برای فرد در ارتباط با مسئله تلاش خواهد کرد . 

گاهی اوقات ممکن است با شرایط بحرانی رو به رو شده و توانایی و قدرت کافی برای حل آن را نداشته باشید برای مثال زمانی که با همسر خود با مشکل مواجه می شوید و نمی دانید که چه عکس العملی باید نشان دهید و یا زمانی که آگاه می شوید نوجوان شما با همسالان نا مناسب در ارتباط است و یا بسیاری مسائل دیگر که نیازمند راهنمایی سریع می باشد مرکز مشاوره آنلاین بهترین انتخاب خواهد بود .

روانشناسی و مشاوره آنلاین در زمینه های بسیاری نظیر مشاوره فردی آنلاین برای درمان اختلال های روانی ، افسردگی ، اضطراب ، مشکلات فردی و ارتباطی و مشاوره خانواده آنلاین برای حل اختلاف های خانوادگی ، ارتباط زوجین ، ارتباط با فرزندان و به عبارتی کلی تر برای داشتن خانواده سالم و همچنین مشاوره ازدواج آنلاین ، مشاوره شغلی آنلاین و مشاوره تحصیلی آنلاین و…. فعالیت می کند .

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدروانشناس آنلاین تهران

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های زوج درمانگر، هیپنوتیزم بالینی، روان درمانی، مشاوره نوجوانان و سایکوآنالیز (روانکاوی) دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

روانشناس آنلاین تهران
روانشناس آنلاین تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *