روانشناس خوب کودک در مشهد

 
helpkade
روانشناس خوب کودک در مشهد
روانشناس خوب کودک در مشهد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس خوب کودک در مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

دکتر سحر خیاط باشی 

افسانه کریمی نسب 

دکتر سیده مریم مشیریان فراحی 

مسلم رومیانی 

دکتر سیده نرگس گلستان 

حمید سعیدی 

نرگس سلطانی 

مرضیه ذبیحی 

روانشناس خوب کودک در مشهد

دکتر مهناز عباس زاده 

تینا خودی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام عزیزم سن 3 سال سن حساسی هست ک بعد در مدرسه دچار مشکل میشه بهتر اا=لان ب فکر باشی موسسه مستار برای بچه های 3 ت12 سال بازی باریاضی به طور کاملا تخصصی برگزار میکنه و همچنین بازی های فکری ک موجب اقزایش خلاقیت و افزایش دامنه های ذهنی میشه رو با بچه کار میکنن 

سلام

دوستانم پیش خانم قلعه نویی رفتند خیلی مشاور کودک و نوجوان خوبی هستن و ازشون تعریف زیاد شنیدم خیلی راضی بودندروانشناس خوب کودک در مشهد

آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد بین پاستور و قائم جنب ورودی یک ایستگاه مترو قائم ساختمان هدایت طبقه 2 واحد 6 مرکز مشاوره هیوا

تلفن:

38474074

38418462

بگن با خانم قلعه نویی وقت می خواهیم

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟  

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند. 

 برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

مرکز مشاوره سیب قسمت تخصصی کودک داره..

اونجا خوبه به نظرم

کودکان کار می کنن،  روانشناساشون هم با تجربه ان..

چهار راه آزادشهر، بین معلم،  برج آبشار051 – 360171930938274190۰

سلام

من پسرم پیش خانم دکتر قلعه نویی بردم خیلی راضی ام

کلینیک روان پژوه

38694055

منم با زهرا دکتر قلعه نویی رو موافقم

 مرکز روانشناسی  سیب عالیین همشون. عاااااااالی

واحد کودک دارن. همه چیش استاندارد..

 آدرس: مشهد: چهارراه آزادشهر، بین معلم ۸ و ۱۰،

برج آبشار، طبقه ۶ واحد ۶۰۳

تلفن های مرکز:

051- 36017193

09159200269

09382741900

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است


«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

المُستشارُ مُؤتَمنٌ.

کسی که با او مشورت می‌کنند باید شخص امین و با صداقت باشد. (الشهاب فی‌اَلحِکمِ و الآداب، ص ۵۶)

اهمیت روانشناسی و مشاوره امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس میگردد چرا که تغییرات فرهنگی، پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی و پر رنگ تر شدن تاثیر مسایل اقتصادی بر زندگی و روابط اجتماعی، خانوادگی و…  در حال ایجاد مسایل و مشکلات متعدد و متنوعی بر سر راه رشد مطلوب و تربیت صحیح فرزندان و روابط والد-فرزندی گردیده است.روانشناس خوب کودک در مشهد

والدین امروز درگیر پدیده فرزند سالاری شده اند و از طرفی پدیده والدین هردو شاغل نیز تاثیراتی در روند تربیت فرزندان بر جای گذاشته است به طوریکه تا حدودی میتوان گفت نسل اکنون و آینده افرادی دارای شخصیت های اضطرابی و با طرحواره ذهنی طردشدگی، ضعف در روابط اجتماعی و درونگرایی شده اند و خواهند شد.

رفتارهایی نامطلوبی همچون لجبازی زیاد، سرکشی و عدم طبعیت از والدین، پرخاشگری، روابط نا سالم، اعتیاد به فضای مجازی، دعوا و درگیری های فرزندان، ضعف در اعتماد به نفس یا عزت نفس پایین و… همه تا حدود بسیار زیادی به چگونگی تربیت و کیفیت روابط والد-فرزندی بستگی دارد.

اختلالاتی نظیر بیش فعالی/نقص توجه ، اختلالات یادگیری، اضطراب ها، فوبی ها یا ترس های مرضی، مشکلات خواب و… نیز موانع مهمی در مسیر یک تربیت مطلوب محسوب میگردند.

در مرکز تخصصی مشاوره و رواندرمانی آرامش ماندگار که دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران با شماره ۸۸۱-م میباشد، بهترین کادر متخصص و مجرب اعم از روانشناس بالینی،مشاور خانواده و ازدواج، روانشناس کودک و نوجوان، نوروتراپیست، روانپزشک، گفتاردرمانگر، بازی درمانگر ، مشاور تحصیلی و همچنین متخصص تغذیه و رژیم غذایی جهت ارایه خدمات درمانی ویژه حضور دارند.

رزرو وقت مشاوره

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی ۶۴ و میدان حکمت، ضلع غربی میدان، پلاک ۱۲

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در آدرس مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد روانشناس بالینی با بررسی وضعیت کودک و نوجوان تان بهترین مدل درمان روانشناختی را برایش پیشنهاد می دهد.

در گذشته اطلاعات (۱۱۸) هر شهر، مهمترین مرجع برای یافتن شماره های مراکز درمانی بود. هر چند مشکلی که در این روش وجود داشت این بود که اطلاعاتی از درمانگر ارائه نمی کرد و تنها آدرس بود و شماره که به جزئیات مرتبط با مرکز پرداخته نمی شد. یعنی اگر می خواستیم به دنبال آدرس بهترین روانشناس کودک مشهد بگردیم، ۱۱۸ قادر نبود بهترین ها را انتخاب کند و تنها نزدیکترین شماره را در اختیارمان قرار می دهد. امروز با توسعه روش های الکترونیک، اکثر کارهای ما به روش های وابسته به اینترنت انجام می گیرند. مراجعه به روانشناسان و پزشکان متخصص نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه استفاده از روش های الکترونیک، در تمام دنیا برای معرفی متخصصین کاربرد دارد. سایت با ارائه امکان دسترسی به آدرس بهترین روانشناس کودک مشهد شرایط دریافت درمان را برای مراجعین آسان کرده است.

در مرکز مشاوره و روان شناسی از انواع روش های روز دنیا برای درمان مشکلات کودکان استفاده می شود. شایع ترین اختلالات روانی قابل درمان با کمک روانشناس کودک مشهد عبارت اند از:

روانشناس بالینی در مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد بهترین روش های درمان روانشناسی، روان درمانی، نوروتراپی، بازی درمانی، گفتاردرمانی، طرحواره درمانی، دارو درمانی (روانپزشکی) و… را برای حل مشکلات کودک و نوجوان پیشنهاد می کند. نوع درمان با توجه به شرایط کودک تعیین شده و در مرکز خدمات به صورت کامل ارائه می شود.

برای دریافت وقت مشاوره از روانشناس بالینی کودک مشهد می توانید با شماره های مرکز در ارتباط باشید.روانشناس خوب کودک در مشهد

پشتیبانی: 09909675313

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

وکلیل آباد، بین وکیل آباد 13 و 15، پلاک 239

تلفن : 36013837

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

پسرم نه ماهشه.شب ها نميخوابه.همسرمو از پا در آورده.شب تا صبح اگه بخواد بخوابه ناله و گريه ميکنهروانشناس خوب کودک در مشهد

سلام پسري دارم کلاس اول .خيلي پيش فعاله خيلي اذيت ميکنه نکلت زبان شديد هم گرفته هر سه نوع رو .نميدونم چکار کنم

سلام خانم دکتر سلطاني فر کدوم بيمارستان ويزيت ميکنن؟خيلي سريع لازم دارم

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

🖐 اگر به دکتر عاطفه سلطانی فر مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

طراحی شده برای کودکان 3 تا 13 سال

اصل مهم در تربیت فرزند آماده کردن او برای وارد شدن به زندگی آینده و مواجه شدن با پستی ها و بلندی های آن است. والدین آگاه به این مهم توجه دارند که هر حرکت و کنش آن ها در شکل گیری و پرورش فکر و رفتار کودک موثر است. به هر میزان که آگاهی و علم والدین برای تربیت کودک بیشتر باشد به همان اندازه در این امر موفق تر خواهند بود.

بهترین روش برای این منظور کمک گرفتن از مشاوران زبده و آگاه در جهت یادگیری و شناخت اصول تربیتی و نحوه صحیح برخورد با کودک در شرایط گوناگون است.

ما در مقاله ای جاهای دیدنی مشهد را به شما معرفی کردیم. در این مطلب به معرفی مراکز مشاوره کودک در مشهد می پردازیم. شاید پیدا کردن مراکز مشاوره ای که در مورد کودک نیز خدمات ارائه دهند کمی مشکل و وقت گیر باشد. لذا در این مقاله سعی شده است تا مراکز زیربط در اختیار شما قرار گیرد:

در این مرکز جمعی از روانشناسان و متخصصان حوزه کودک نیز حضور دارند که در زمینه مشکلات رفتاری کودک و اجرای آزمون های هوش و شخصیت مشاوره می دهند.روانشناس خوب کودک در مشهد

از جمله روانشناسان و روان درمانگران در حوزه کودک در این مرکز:

دکتر پریسا غفوریان نوروزی

دکتر بهمن علیمرادی

آدرس: مشهد، چهارراه آزادشهر، بین معلم ۸ و ۱۰، ساختمان پزشکان برج آبشار، طبقه ۶، واحد ۶۰۳

 

از جمله خدمات ارائه شده توسط روانشناسان این مرکز می توان به مشاوره تحصیلی، درمان افسردگی، اضطراب و وسواس کودک و همین طور بازی درمانی اشاره کرد.

از جمله متخصصین این مرکز:

دکتر مهناز عباس زاده

دکتر سید امیر امین یزدی

دکتر فریبا مفرد

دکتر شیوا زارع زاده خیبری

دکتر حمید ذوالفقاری

آدرس: آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان صیاد شیرازی، تقاطع صیاد و پیروزی(به سمت بلوار لادن)، پلاک 17

تلفن: 38944491-051

روانشناسی کودک با تکیه بر روان درمانی و بازی درمانی، درمان اضطراب و مشکلات یادگیری در این مرکز توسط:

دکتر فائزه فکور

دکتر حسین سلیمان پور مقدم

دکتر آزاده عطاری

دکتر سکینه سلطانی

دکتر سپیده پورحیدری صورت می گیرد.

آدرس: مشهد، خیابان سناباد، مقابل خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، طبقه دوم

تلفن: 38418626-051

 

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز شامل: مشاوره و روان درمانی، درمان اضطراب، وسواس، مشاوره گروهی کودکان، بازی درمانی و سنجش هوش می باشد.

روانشناسان این مرکز:

دکتر علی پژوهنده

دکتر فریبا قلعه نوی

دکتر مهناز شیرازی

دکتر مرضیه ذبیحی

دکتر تینا خودی

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، ابتدای هفت تیر، پلاک 1، واحد 2

تلفن: 38694055-051

 

این مرکز دوره های تخصصی درمان CBT برای کودکان و بزرگسالان برگزار می کند. همچنین به درمان اختلالات رفتاری، وسواس و همین طور انجام تست هوش می پردازد.روانشناس خوب کودک در مشهد

از جمله روان شناسان این مرکز می توان دکتر پروانه مجد را نام برد.

آدرس: مشهد، بین سناباد 58 و 60، طبقه 2، کلینیک طراوت

تلفن: 38460011-051

 

آدرس: مشهد، پنج راه سناباد، به طرف آبکوه، پلاک 29

تلفن: 38459491-051

روانشناسان این مرکز که در زمینه برنامه ریزی آموزشی و آموزش خلاقیت به کودک فعالیت دارند:

دکتر حمیدرضا یوسفی

دکتر محمدرضا صفاریان طوسی

 

روانشناسان و متخصصان این مرکز که به درمان افسردگی، وسواس و اضطراب کودک می پردازند:

دکتر جواد ناصح

دکتر محمدرضا رفتار

آدرس: مشهد، آزادشهر، امامت7، پلاک 104

تلفن: 36073033-051

این مرکز مشاوره به مدیریت دکتر افسانه کریمی نسب به انجام مشاوره کودک و نوجوان و همچنین درمان اختلالات خلقی و اضطرابی کودک می پردازد.

آدرس: مشهد، بین وکیل آباد 22 و 24، ساختمان پزشکان ابن سینا، واحد 6

تلفن: 38516190-051

 

این مرکز به مدیریت مصطفی مروارید فعال می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان چمران، چمران 13، پلاک 21

تلفن: 38521521-051

 

به مدیریت ولی ا… نیکنام دایر می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان جلال آل احمد، جلال 30، پلاک 134

تلفن: 38929543-051

 

روانشناسان این مرکز که در حوزه کودک نیز به انجام مشاوره می پردازند:

دکتر فاطمه کوکبی

دکتر علیرضا یوسفی

آدرس: مشهد، خیابان امامت، امامت 1

تلفن: 36080216-051

 

دکتر زهرا جهانبخش

آدرس: مشهد، بین وکیل آباد 19 و 21، نرسیده به پل سیدرضی، ساختمان رضا

تلفن: 36038709-051

دکتر ملیحه رضایی

آدرس: مشهد، خیابان ابن سینا، ابن سینا 6/1، ساختمان آراد

تلفن: 38464555-051

 

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، ابتدای بزرگمهر جنوبی، روبروی بانک سپه، ساختمان سارسل

تلفن: 37610178-051

 

 

آدرس: مشهد، نبش احمدآباد 7، مجتمع پزشکان گوهرشاد

تلفن: 09150703239

 

این مرکز روانشناسی به مدیریت دکتر احسان زینلی فعالیت می کند.

در این موسسه دوره های تربیتی نیز برگزار می شود. همچنین مشاوره برای درمان افسردگی، استرس و اضطراب به کودک صورت می گیرد.

آدرس: خیابان سجاد، بین بهار و بزرگمهر، مجتمع تندیس، طبقه 4، واحد 403

تلفن: 37664178-051

 

آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد، بین بهشت و پاستور، ساختمان پزشکان 85، واحد 204

تلفن: 38420301-051

ارائه مشاوره کودک و نوجوان، انجام مشاوره های گروهی، مشاوره جهت درمان اختلالاتی مثل ترس و وسواس کودک نیز در مرکز روانشناسی بیات انجام می شود.

آدرس: خیابان سناباد، بین سناباد ۵۸ و ۶۰

تلفن: 38460033-051

 

آدرس: مشهد، بین وکیل آباد 16 و 18، شماره 226/1

تلفن: 38833737-051

 

 

انجام مشاوره به کودک و خانواده در زمینه تحصیل کودک، رفع اضطراب و ترس در این مرکز انجام می شود.

آدرس: مشهد، انتهاى امامت١٣، ابتداى آزادى١٤، پلاك٨

تلفن: 36012099-051

 

 

ارائه مشاوره در زمینه کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی، انجام تست های هوش و برگزاری کلاس های آموزشی والدین از جمله فعالیت های این مرکز است.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، روبروی پیروزی 49، ساختمان پزشکان پریرخ، طبقه اول، واحد 9

 

 

علی آگاهی

آدرس: مشهد، خیابان چمران، چمران 9، پلاک 29، ساختمان نشان سلامت

تلفن: 38383193-051

 

در این مرکز علاوه به انجام مشاوره برای رده سنی کودک و نوجوان، تست های هوش و شخصیت نیز

گرفته می شود.
آدرس: مشهد، احمدآباد، بلوار ماصدرا

تلفن: 38516190-051

 

 

از دیگر روانشناسان در حوزه کودک و خانواده می توان به متخصصین زیر اشاره کرد:

 

سمانه طالبی

آدرس: مشهد، بین پیروزی 78 و میدان لادن، پلاک 28

تلفن: 35024035-051

 

سعید خزاعی آرام

آدرس: مشهد، خیابان معلم، بین معلم 43 و 45، پلاک 673

تلفن: 09152094116

 

 

فرزانه یزدانفر

آدرس: مشهد، پنجراه سناباد، روبروی البسکو، ساختمان پزشکان مهر

تلفن: 38427634-051

 

محمد صابری

آدرس: مشهد، نبش وکیل آباد 9، ساختمان خاتم

تلفن: 36090904-051

 

نرگس سلطانی

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، احمدآباد7، نبش خیابان قائم

تلفن: 09370805053

 

 

همچنین می توانید برای انجام مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک با مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق شماره تلفن 9099075228  از هرجای کشور تماس حاصل کنید.

 

امید به اینکه مطلب فوق توانسته باشد نیاز شما را در زمینه آشنایی با مراکز و روانشناسان کودک برطرف کرده باشد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

شهر مشاغل کارالند در طبقه سوم برج اداری آرمیتاژ گلشن، امکان کسب تجربه کار در شرایطی نزدیک به واقعیت و البته با محوریت بازی را برای کودکان 3 تا 12 سال فراهم می آورد.

آدرس : مشهد مقدس، بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن، برج آرمیتاژ گلشن طبقه سوم

تلفن تماس : 38335300-051

ساعت کاری : 10:30 صبح الی 23

معرفی مشاغل و غرفه های کارالند

قصه صوتی کودکانه

جا های دیدنی مشهد

خرید بلیط

تست هوش چندگانه گاردنر

درباره ما

تماس با ما

کلیه حقوق برای شرکت توسعه بازیهای نوین آفرین(تبنا) محفوظ می باشد © 1396-1397 توسعه : آروسافت

شهر مشاغل کارالند در طبقه سوم برج اداری آرمیتاژ گلشن، امکان کسب تجربه کار در شرایطی نزدیک به واقعیت و البته با محوریت بازی را برای کودکان 3 تا 12 سال فراهم می آورد.

آدرس : مشهد مقدس، بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن، برج آرمیتاژ گلشن طبقه سوم

تلفن تماس : 38335300-051

ساعت کاری : 10:30 صبح الی 23

معرفی مشاغل و غرفه های کارالند

قصه صوتی کودکانه

جاده های دیدنی مشهد

خرید بلیط

تست هوش چندگانه گاردنر

درباره ما

تماس با ما

کلیه حقوق برای شرکت توسعه بازیهای نوین آفرین(تبنا) محفوظ می باشد © 1396-1397 توسعه : آروسافت

روانشناس خوب کودک در مشهد
روانشناس خوب کودک در مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *