چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

 
helpkade
چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم
چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

قانون جذب ، یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته ها و آرزو ها است . شما اگر قانون جذب را بدانید و از آن استفاده کنید میتوانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید. طبق قانون جذب هر چیزی که وارد زندگیتان میشود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است و خودتان آن را جذب کرده اید.

 

اگر قصد دارید به خواسته و هدفی که دارید برسید ما در این مطلب شما را با ساده ترین و قویترین راه های قانون جذب کائنات آشنا کرده ایم، مطمئن باشید که با خواندن این مطلب میتوانید  تحولی عظیمی در زندگی خودتان ایجاد خواهید کرد . شاید شما هم باور درستی از قانون جذب نداشته باشید! ممکن است شما اصلا قانون جذب را یک دروغ بزرگ تصور کنید! ولی باید به شما بگویم که قانون جذب همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید برای شما عمل میکند.

اگر خیلی جدی به دنبال تغییرات در زندگیتان هستید من به شما پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و سپس کارهای عملی که به شما گفتیم را به درستی انجام بدهید و بعد نتایج را با گذشته مقایسه کنید. خودتان متوجه میشوید که با استفاده از قدرت جذب زندگیتان تغییر کرده است. پس همراه من باشید تا شما را به صورت کامل با قانون جذب آشنا کنم. البته علاوه بر اینکه به شما میگویم قانون جذب دقیقا چیه نتایجی را که از این قانون گرفتم را هم به شما خواهم گفت.

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

 

 

 

قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است. بر اساس فیزیک کوانتوم، همه چیز در دنیا از انرژی ساخته شده است. هر چیزی که در این دنیا میبینید از انرژی تشکیل شده است. همین گوشی موبایلتان از انرزی ساخته شده است! تمام اجزا بدنتان از انرژی ساخته شده است! همچیزی که دارید از انرژی ساخته شده است. طبق ویزیک کوانتوم انرژی های همنام یک دیگر را جذب میکنند! حالا اگر از این بحث فیزیک کوانتوم خارج بشیم میخوام به شما بگم که چطور با استفاده از قدرت ذهنمان میتوانیم با خواسته ها و اهدافمان هم ارتعاش شویم و آن ها را جذب خودمان کنیم! در این جاست که میتوانیم با استفاده از قدرت جذب هر چیزی را جذب کنیم!

همینطور که من تونستم زندگیم تغییر بدم مطمئنم با درک کامل قانون جذب شما هم میتونید هر چیزی را که در زندگی میخواهید را جذب کنید.

 

بر اساس قانون جذب ، احساساتی که دارید یک راهنما و مسیریاب بسیار قدرتمند در جهت اهداف و خواسته هایتان است، یعنی احساسات به شما نشان می دهد که به آن خواسته و هدفی که دارید میرسید یا نه؟ برای آنکه متوجه شوید به خواسته و هدف که دارید نزدیک یا دور می شوید بهترین راه توجه کردن به احساساتتان است.

در کل افکار ما زندگی ما را میسازد , و از طریق احساساتمان می‌توانیم بفهمیم که افکار ما درست است یا اشتباه . بر اساس قانون جذب کائنات برای آنکه متوجه شوید به چه چیزی دارید فکر می کنید باید به احساسات خود نگاه کنید .

اگر در مورد چیزی که فکر می کنید، احساستان خوب بود نشانه این است که دارید به آن خواسته و هدف می رسید اما اگر احساستان بد بود نشانه این است که دارید از آن خواسته و هدف دور می شوید و فاصله میگیرید.

یکی از راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته به اهدافتان این است که افکارتان و کنترل ذهنتان را در اختیار بگیرید، با در اختیار گرفتن افکارتان می توانید در مسیر آرزوهایتان حرکت کنید.

 

ذهن انسان یکی از پیچیده ترین سیستم ها در جهان است، خداوند طوری کائنات را برنامه ریزی کرده است که انسان بتواند به تمام خواسته ها و اهدافی که دارد برسد(رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوها از طریق کائنات و جهان هستی صورت میگیرد).

 

البته برای آن که در مسیر آرزوها و خواسته هایتان قرار بگیرید باید راز قانون جذب کائنات را بدانید، دلیل اصلی اینکه خیلی از افراد به آن خواسته و هدفی که دارند نمی‌رسند به نیروی کائنات و قانون جذب اطمینانی ندارد و فکر می کنند قانون جذب کائناتی وجود ندارد، اما نمی دانند که قانون جذب همیشه و همه جا برای آنها در حال عمل کردن است .

 

کلا قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است . اگر شما این را درک کنید که این قانون همیشه در حال عمل کردن است و بتوانید افکار و ذهنتان را در جهت خواسته هایتان هدایت کنید صد در صد با خواسته و هدفی که دارید می رسید .

 

 

در این قسمت قصد داریم ساختار ذهن و افکار انسان ها را از نظر قانون جذب کائنات بررسی کنیم . ذهن انسان از سلول های نورونی تشکیل شده است. این سلول ها به گونه ای ساخته شده اند که همیشه و در همه زمان به جز خواب در حال تولید انرژی و ارتعاش هستند. افکاری که درون ذهنتان می آید همان انرژی و ارتعاش هایی هستند که این سلول ها تولید می‌کنند .

فقط در بیداری انسان این انرژی تولید می شود یعنی شما هر وقت بیدار باشید در حال فرستادن انرژی و ارتعاش هستید و تنها زمانی که افکار و ذهن تان این انرژی را تولید نمی کنند در خواب است . شما در خواب نمی توانید فکر کنید.

 

افکار انسان به دو دسته تقسیم میشود :

 

افکار مثبت در جهت خواسته و اهدافتان اما افکار منفی در جهت ناخواسته و چیزهایی که نمی‌خواهید میباشد . برای اینکه متوجه شوید افکارتان خوب است یا بد باید به احساس خود توجه کنید .

اگر به هر چیز فکر کردید و دیدید که احساس بدی دارید این نشانه این است که انرژی و ارتعاشی که به کائنات ارسال میکنید در جهت ناخواسته هایتان است و دارید از آن هدف تان دور می شوید .

اما اگر دیدید به چیزی که دارید فکر می‌کنید یک حس خوب و عالی در دل تان ایجاد شد نشانه این است که دارید راه را درست می روید و به خواسته و هدفتان نزدیکتر می شوید .

به عنوان مثال :

اگر وضع مالی مناسبی ندارید و فقط به بی پولی و وضع الانتان فکرمی کنید , ذهنتان در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می باشد .

 

 

کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند آن ناخواسته یا خواسته را وارد زندگیتان می کنند .

 

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

اگر دارید به بی پولی، نبود شغل، رابطه خراب، نبود دختر و پسر سالم و… فکر می کنید کائنات بیشتر این ناخواسته ها را وارد زندگیتان می‌کنند، اما اگر وضع مالی مناسبی ندارید و افکارتان را درست کنید که احساستان خوب شود یعنی داری راه را درست می روید و به خواسته و هدفتان نزدیک تر میشوید و کائنات ساده ترین راه را در جهت اینکه به خواسته و هدفی که دارید برسید درجلوی پایتان قرار می دهند. تنها وظیفه شما این است که افکارتان را درست کنید .

 

زمانی افکارتان درست است که احساس خوبی داشته باشید و برای درست کردن افکار مثبت در جهت خواسته و رفع آن باید تمرین کنید. بهترین راه تمرین کردن در جهت خواسته و هدفی که دارید این است که تمارین را درست انجام دهید و اصول تمرین کردن را بدانید .

 

هر فکری که درون ذهنتان می آید دارای یکسری انرژی و ارتعاش است , که این انرژی به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود و کائنات پاسخ آن را به شما میدهند . در قسمت اعضای ویژه سایت یک سری تمرین قدرتمند قانون جذب و قرار دادیم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید .

 

بر اساس قانون جذب ، بین کائنات و افکارتان یک رابطه وجود دارد . خداوند کائنات را طوری برنامه ریزی کرده است که میتواند انرژی و ارتعاشی که از ذهنتان ارسال می شود را دریافت کنند و با توجه به آن، خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان کنند. یعنی تمام افکار شما ارای انرژی میباشد و از طریق افکارتان میتوانید خواسته ها و ناخواسته ها را وارد زندگیتان کنید.

 

با توجه به قانون جذب کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید میکند را کنترل کند، و احساسات به شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید. زمانی که احساس خوبی داشته باشید، دارید به خواسته و اهدافتان نزدیک میشوید و زمانی که احساساتتان بد باشد دارید ناخواسته هایتان را جذب میکنید. شاه کلید اصلی در قانون جذب احساسات شما است!  در مورد هر موضوعی فکر میکنید به این نکته توجه کنید که آیا احساساتتان خوب است یا نه؟! اگر احساساتتان خوب نبود باید احساساتتان را خوب کنید.

 

طبق قانون جذب یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود.

تعیین کننده احساسات شما ورودی ذهنتان است! منظور از ورودی ذهن چیزهایی است که به آنها فکر میکنید. برای همین باید به صورت کامل ذهنتان را کنترل کنید و به چیزهای مثبت فکر کنید.

 

 

مهمترین چیزی که در قانون جذب وجود دارد این است که امکان ندارد شما افکارتان مثبت باشد اما احساس بدی داشته باشید. برای همین است که خیلی از افراد فکر می کنند ما احساس خوبی داریم پس چرا به آن چیزی که میخواهیم نمیرسیم؟

شما فقط فکر می کنید که احساس تان خوب بوده است، اگر واقعاً احساس خوبی در خودتان ایجاد شده باشد قطعاً نتایج فوق العاده ای در زندگیتان خواهید گرفت، اما دلیل اینکه خیلی از افراد به خواسته و اهدافشان نمی رسند این است که نمی‌توانند احساساتشان را کنترل کننده .

لازمه اینکه بتوانید احساساتتان را کنترل کنید این است اول باید اختیار ذهنتان را به کل در دست بگیرید . تا ذهنتان را نتوانید کنترل کنید کنترل احساس کار بسیار سخت و پیچیده است .

 

ساده ترین و راحت ترین راه در جهت کنترل افکار و احساساتتان تمرین کردن است، شما با تمرین کردن می‌توانید ارتعاش آرزو و خواسته هایتان را دقیق‌تر به کائنات ارسال کنید و بر اساس قانون جذب کائنات هر چه این ارتعاش دقیق تر و واضح تر باشد زودتر با چیزی که می خواهید می‌رسید .

 

بر اساس قانون جذب واقعیت جهان این است که شما به هر آنچه که میخواهید می‌توانید برسید و هیچ محدودیتی در جهت رسیدن به بزرگترین خواسته و آرزوهایتان وجود ندارد .

 

برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید .

اگر این مراحل را درست انجام دهید و هیچ شکی نداشته باشید و به کائنات اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید با آن هدف و خواسته که دارید می رسید .

قانون جذب کائنات به سه مرحله تقسیم می شود :

 

اصلی ترین راز قانون جذب قانون ارتعاش است. مفهوم کلی قانون جذب این است که ارتعاشات مشابه یکدیگر را جذب میکنند. البته در مباحث بالا در مورد قانون ارتعاش صحبت کردیم اما به این دلیل که قانون ارتعاش یکی از قوانین بسیار مهم و کلیدی در قانون جذب است میخواهم به صورت کامل تر و جامع تر شما را به قانون ارتعاش در قانون جذب آشنا کنم.

قانون ارتعاش می گوید ذهن ما همواره در حال فرستادن ارتعاش به جهان هستی و کائنات است. وقتی به هر موضوعی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید. وقتی روی هر موضوع متمرکز می شوید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید. وقتی به هر چیزی توجه می کنید و یا وقتی هر چیزی را می بینید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید .

پس بر اساس قانون جذب وقتی به هر چیزی فکر می کنید و یا به موضوع توجه می کنید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت می کنند آن چیز را وارد زندگیتان خواهند کرد.

 

البته علاوه بر این که ذهن انسان یک فرستنده قوی ارتعاش است، ارتعاش هم جذب می کند! به زبان ساده تر قانون ارتعاش می گوید که هر ارتعاش، ارتعاش مشابهش را جذب می کند. دقیقاً مثل قطب های مغناطیسی. هرچقدر در ارتعاشات، شباهت بیشتری به هم داشته باشند، با قدرت بیشتر یکدیگر را جذب میکند و کشش مغناطیسی بیشتر می شود.

هر چیزی در دنیا یک کشش مغناطیسی مخصوص به خود را دارد که ارتعاشات مشابه را به سمت خود می کشاند. به هر چیزی در اطراف تان توجه کنید و آن را در ذهنتان بیاورید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید و ارتعاشات مشابه را به سمت خودتان می کشانید.

هر ارتعاشی که از طریق مغزتان ارسال می کنید، به سمت خودتان کشیده می شود که این همواره عملکرد ارتعاش در قانون جذب را نشان میدهد. حالا که با قانون ارتعاش در قانون جذب آشنا شدید بهتر است بپردازیم به این موضوع که چگونه ارتعاش عالی بفرستید؟

در این بخش به سراغ تکنیکی می رویم که به شما یاد میدهیم چطور می توانید به درستی از قانون جذب نهایت استفاده را ببرید. با استفاده از این تکنیک قدرتمند می توانید متوجه شوید که در مسیر خواسته های تان قرار گرفتید یا نه! شما یاد خواهید گرفت که چطور از مغزتان استفاده کنید، ارتعاشی با شدت و قدرت مناسب بفرستید و خواسته هایتان را سرانجام بعد از گذشت زمانی، وارد زندگیتان کنید.

وقتی درباره مفهوم رویا بحث می شود، مردم میگویند: من اتومبیل میخواهم، هم خانه می خواهم، کار بهتر می خواهم، دوست دارم در قرعه کشی برنده شوم، به تمام دنیا سفر کنم، می خواهم لاغر شوم، بیماری ام را شفا بده و… و رویاهای مشابه اینها به ذهنشان خطور می کند. زمانی که می‌خواهید رویایی را تعریف کنید، یک اصل مهم وجود دارد که بر همه اینها مقدم است.

به نظر من شاه کلید اصلی قانون جذب داشتن احساس خوب است. مهمترین هدف شما برای استفاده از قانون جذب باید این باشد که همین الان حس خوبی داشته باشید. باید در تمام لحظه زندگیتان احساس تان را خوب نگه دارید.

به زبان خیلی ساده منظور از حس خوب این است که همیشه شاد باشید. منظور از حس خوب یعنی شاد بودن، رضایت و آرامش داشتن، احساس امنیت، داشتن اعتماد به نفس، احساس سپاسگزاری، احساس نشاط و… تمام اینها مربوط به احساسات خوب است. اگر به تمام این واژه ها نگاه کنید آنها احساس متفاوتی را توصیف می کنند، اما همگی احساس خوبی هستند.

پس بهترین تعریف هدف برای شما این است که همین الان احساس خوبی داشته باشید و تا می توانید احساس خوبی را در خودتان نگه دارید. به طور کلی شما باید، اگر احساس تان بد است ،احساستان خوب کنید، و احساس خوب را در خودتان نگه دارید.

هدفتان همیشه و همیشه باید این باشد که همین الان حس خوبی داشته باشید و کاری کنید که مدام بهتر و بهتر شوید و تا می توانید حال و احساس تان را خوب کنید. پس به این نکته توجه کنید که راز اصلی عملکرد قانون جذب داشتن احساس خوب است.

برای اینکه ارتعاش خواسته و هدفتان را به درستی به کائنات بفرستید، دو فاکتور بسیار مهم و موثر وجود دارد. هر ارتعاشی که بفرستید به سمت شما جذب می شود. اینکه کدام یک وارد زندگیتان بشود یا نشود، سریع وارد شود یا کند، وابسته به دو معیاری است که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

پارامتر اول این است که در قانون ارتعاش شدت و قدرت ارتعاشی که می فرستید چقدر است؟ پس به این نکته توجه کنید که ارتعاش تان را با چه شدت و قدرتی میفرستید.

پارامتر دوم این است که در چه بازه زمانی و با چه تکرار این ارتعاش را ارسال می کنید؟ برای این که به آن چیزی که می خواهید برسید باید ارتعاشش را به صورت مداوم بفرستید.

به طور کلی اگر می خواهید با استفاده از قانون جذب خواسته هایتان را در زندگی متجلی کنید، باید با شدت و قدرت بالا و مدت زمان طولانی و تکرار زیاد، ارتعاش خواسته و هدف تان را به کائنات ارسال کنید.

وقتی ارتعاش به کائنات می فرستید در حال درخواست کردن از کائنات هستید و به کائنات دستور می‌دهید که آن چیز را وارد زندگیتان کند. وقتی شما آرزویی دارید و ارتعاش آن را ایجاد می کنید و میفرستید آن ارتعاش تبدیل به دستوری می شود که مغز شما ارسال میکند. رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان به این بستگی دارد که شدت ارتعاش که میفرستید چقدر است و به چه مدتی آن را به کائنات ارسال می کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کار به این سادگی است پس چرا همه ارتعاش خوب نمی فرستند؟

فرآیند ارسال ارتعاش موانع بازدارنده دارد که جلوی ارتعاش مثبت را می‌گیرد. یعنی شما نمی‌توانید به صورت دائم ارتعاش خواسته و هدفتان را بفرستید ممکن است یک ساعت ارتعاش خواسته تان را بفرستید و ساعت بعد ارتعاش منفی ارسال کنید. البته برای اینکه که بتوانید خودتان را کنترل کنید نیاز به زمان و تمرین دارید. یعنی باید روزانه تایم مشخصی را برای انجام تمرینات قانون جذب بگذرید و سعی کنید در طول روز ارتعاشات ذهنیتان را کنترل کنید.

 

اولین مرحله ی قانون جذب کائنات، درخواست کردن خواسته و اهدافتان به جهان و کائنات است، خواستن از کائنات یک فرصت و موقعیتی است تا در مورد چیزی که میخواهیم از کائنات درخواست کنید.

به محض درخواست از کائنات ذهنتان انرژی و ارتعاش آن خواسته و هدفتان را ارسال میکند . باید در ارسال خواسته خود دقت کنید , تا فرکانس و انرژی را که به کائنات ارسال میکنید در جهت آن خواسته و هدف باشد .

 

خیلی از افراد در این مرحله دچار مشکل می‌شوند و فکر می کنند ارتعاش خواسته شان را به کائنات درست ارسال کرده اند در حالی که فرکانس ناخواسته شان را به کائنات فرستاده اند . در ادامه بیشتر شما را با روش های درخواست از کائنات و اینکه چگونه از کائنات درخواست کنیم آشنا خواهیم کرد .

 

شما باید باور کنید که با آن چیزی که میخواهید میرسید، طبق قانون جذب کائنات باور کردن شامل حرف زدن , فکر کردن و… می باشد. بهترین راه برای آنکه خواسته و هدف تان را باور کنید، احساس کردن آن درون زندگیتان است . شما باید به گونه‌ای رفتار کنید که انگار به آن خواسته و هدف که دارید رسیده اید . یکی از مهمترین و موثرترین مراحل قانون جذب کائنات، مرحله باور و احساس خواسته است که خیلی از افراد در این مرحله جذب شان را خراب میکند .

در قانون جذب به این نکته توجه کنید که ذهنتان هر چیزی را باور کند، جهان هستی و کائنات آن را وارد زندگیتان میکند. به قول آقای ناپلئون هیل نویسنده کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید وقتی ذهنتان هر چیزی را باور کند به آن چیز میرسید.

بحث باور در قانون جذب بسیار مهم است. یکی از دلایلی که باعث میشود از قانون جذب نتیجه نمیگیرید این است که ذهنتان آن خواسته و هدفتان را باور نمیکند. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که اصلا باور چیست؟ به زبان خیلی ساده باور فکری است که هزاران بار در ذهنتان تکرار شده است. یکی از دلایلی که ما به شما پیشنهاد میکنیم فیلم های شبکه های ماهواره ای را نبینید این است که تمام این فیلم ها باورهای شما را میسازد.

وقتی آهنگ های غمگین گوش میدهید همین آهنگ های غمگین باورساز هستند. هرچیزی را که در لحظه میبینید و لمس میکنید  در حال ساخت باورهای شما است. برای همین است که شما باید ورودی ذهنتان را کنترل کنید! البته در مورد باور در قانون جذب به صورت کامل با شما صحبت کردیم.

 

بر اساس قانون جذب کائنات، دریافت کردن خواسته و هدف شامل احساساتی است که در شما ایجاد می شود . اگر احساس خوب در جهت خواسته و اهدافتان داشته باشید در این لحظه کائنات شما را به آن چیزی که می خواهید میرسانند .

این قانون جذب کائنات است که می گوید برای جذب ثروت و پول , به بی پولی و نبودن شغل تمرکز نکنید و به جای آن به ثروت و شغل رویایی خود فکر و تمرکز کنید .

شما باید همان احساسی را در خود ایجاد کنید که الان با آن شغل و پولی که میخواهید رسیده اید، همین کار باعث می‌شود آن پول و شغل مورد نظر با ساده ترین روش ممکن وارد زندگیتان بشود .

اگر رابطه خوبی ندارید هرگز نباید با رابطه الان خود نگاه کنید، خودتان را در یک رابطه عالی و خوب ببینید تا رابطه مورد نظرتان را جذب کنید .

اگر می‌خواهید به ماشین یا خانه مورد نظر خود برسید و آن را جذب کنید هرگز نباید به وضع مالی الانتان که این پول را دارید فکر کنید و باید خودتان را در وضعی ببینید که انگار صاحبان خانه و یا ماشین شده اید .

اگر کلیه مراحل را درست انجام دهید مطمئن باشید به آن خواسته به هدفی که دارید می رسید .

 

 

 

 

همان طور که گفتیم باور یعنی یک فکری که هزاران بار و میلیون ها بار در ذهنتان ایجاد شود. برای تغییر زندگیتان باید باورهایتان را تغییر بدهید. هر چقدر هم به قانون جذب مسلط باشید اما نتوانید باورهایتان را تغییر بدهید نمیتوانید به آن نتیجه دلخواه‌تان برسید. نقش اصلی تمام تمرین هایی که انجام میدهید ، تغییر باورهایتان است.

وقتی از شما میخواهیم فلان تمرین را انجام بدهید، تمرینی که انجام میدهید باعث میشود به مرور زمان باورهایتان تغییر پیدا کند. به عنوان مثال وقتی بازی فراوانی خانم استرهیکس را انجام میدهید باعث میشود که به مرور زمان باورهای مالی‌تان تغییر کند، وقتی باورهای مالیتان تغییر میکند باعث میشود پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود. وقتی از قانون شکرگزاری استفاده میکنید و همیشه بابت نعمت هایی که خداوند به شما داده است شکرگزاری میکنید، همین شکرگزاری باعث ایجاد باورهای مفید در زندگیتان میشود.

باورها به دو دسته باورهای مفید و باورهای مضر تقسیم میشود.

 

در این قسمت قصد داریم شما را با 7 راه رسیدن به آرزوها با قانون جذب کائنات آشنا کنیم. اگر شما بدانید که با انجام این 7راه می توانید به تمام اهداف و خواسته هایتان مثل موفقیت شغلی،جذب ثروت، ایجاد یک رابطه عالی، ساخت بهترین زندگی،قبولی در بهترین دانشگاه،سلامتی جسم و روان و … می‌رسید هرگز در جهت رسیدن به اهدافتان دست بر نخواهید داشت.

 

در اول راه ممکن است برایتان سخت باشد اما اگر تمرینات را درست انجام دهید و چندین جذب بزرگ، موفقیت شغلی، جذب نیمه گمشده و … را تجربه کنید هرگز تمارینتان را قط نمیکنید.

برای رسیدن به خواسته و اهدافی که دارید هیچ آسانسور وجود ندارد و شما باید تمام پله ها را پشت سر بگذارید تا به آن چیزی که میخواهید برسید .

برای رسیدن به تمام اهداف و خواسته هایی که دارید می توانید از این قانون قدرتمند جذب کائنات استفاده کنید که در ادامه شما را با 7 راه اصلی برای رسیدن به آرزوها و خواسته ها از طریق قانون جذب کائنات به شما آموزش داده ایم .

 

 

یکی از راه های مهم برای رسیدن به خواسته و اهدافتان رضایتمندی و راضی بودن از شرایط الانتان است. شما باید از شرایطی که الان دارید رضایت کاملی را داشته باشید.

 

نارضایتی زمانی برایتان پیش می آید که شما به ناخواسته ها و آن چیزهایی که نمی خواهید در زندگی خود توجه کنید، اگر به خاطر اهدافتان توجه کنید و مطمئن باشید که با آن چیزی که می خواهید می رسید هرگز از زندگی الان تا ناراضی نخواهید بود .

 

شما با احساس و ابراز ناراحتی و نارضایتی هیچ کمکی به خودتان نمی‌کنید و شرایط تان اصلا درست نمی شود بلکه بر اساس قانون جذب کائنات بیشتر از همان نارضایتی و ناخواسته وارد زندگیتان می شود.

احساس رضایتمندی در ذهن شما باعث ایجاد فرکانس به کائنات می شود و همان رضایتمندی بیشتر وارد زندگیتان می‌شود .

 

 

 

یکی دیگر از روش های جذب خواسته ها از طریق کائنات این است که باید افکار مثبت را جایگزین افکار منفی کنید.

همانطور که در بالا گفتیم افکار مثبت به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم میشود. بر اساس تحقیقات طولانی مدت نشان داده شده است، افرادی که موفقیت ها و پیشرفت‌های بزرگی داشتند، در گذشته بیشتر افکارشان مثبت بوده است و برعکس افرادی که شکست های پی در پی در زندگی را تجربه کردند بیشتر افکارمنفی داشته اند.

شما باید افکار منفی تان را از خودتان دور کنید , این افکار منفی شما را از موفقیت و خواسته هایتان دور می کند .

 

 

شاد بودن یکی از راههای قانون جذب کائنات برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان می باشد. خندیدن و شاد بودن این پیام را به کائنات ارسال می کند که من در حال حاضر از آن چیزی که هستم و دارم خوشحالم و کائنات آن چیز را بیشتر وارد زندگیتان می کند. که این کار باعث میشود شادی بیشتری وارد زندگیتان بشود.

 

 

یکی از قدرتمندترین و موثرترین راهها برای جذب خواسته و هدفتان از طریق قانون جذب، قدرت کلام و حرف هایتان است. یکی از دلایلی که باعث شده است انسان نسبت به سایر موجودات برتری داشته باشد قدرت کلام و حرف زدن است.

شما با قدرت کلامی که دارید می توانید درخواست خود را به کائنات بدهید، حرف زدن باعث می‌شود در خواستی که به کائنات می‌دهید دقیق تر و واضح تر منتقل شود. قدرت کلام تان را مثل افکارتان در اختیار بگیرید و راجب تمام خواسته و اهدافی که دارید با خودتان یا دیگران حرف بزنید . می توان گفت یکی از موثرترین راهها برای کنترل ذهن و افکارتان حرف زدن راجب به خواسته ها و اهدافتان میباشد .

 

لحظه ای که شما دارید به ناخواسته و آن چیزی که نمیخواهید فکر می‌کنید در حال فرستادن انرژی و فرکانس به کائنات هستید , حال بهترین راه برای جلوگیری از آن فرکانس منفی این است که شما راجب به خواسته و هدف هایتان صحبت کنید.

شما هم زمان نمی توانید به دو چیز فکر کنید. وقتی راجب به خواسته هایتان صحبت می کنید دارید ارتعاش آن خواسته را به کائنات می‌دهید. اصلا نیازی نیست که برای کسی خود در مورد خواسته هایتان تعریف کنید، شما می توانید خودتان با خودتان راجب به چیزهایی که دوست دارید داشته باشید حرف بزنید .

حرف زدن باعث می شود به جای تمرکز کردن به ناخواسته ها به خواسته و اهدافتان تمرکز کنید . پس از قدرت کلام خود در جهت رسیدن به خواسته به اهدافتان استفاده کنید .

 

 

 

 

روش های زیادی برای کنترل کلام خود وجود دارد که همه ترین آنها عبارت است از :

۱_ حرف زدن راجب خواسته به اهدافتان : همانطور که گفتیم یکی از راههای کنترل کلامتان این است که راجب به اتفاقاتی که دوست دارید در آینده برایتان بیفتد صحبت کنید .

۲_ استفاده از عبارات تاکیدی : دومین روش بسیار قدرتمند در جهت کنترل قدرت کلام استفاده از عبارات تاکیدی مثبت است . مهمترین شرط برای تاثیرگذاری بیشتر یک عبارت تاکیدی، بار معنایی مثبت آن است. جملاتی که تکرار می‌کنید باید صد در صد پیام مثبتی داشته باشد .

 

به عنوان مثال : من بی پول نیستم یک عبارت تاکیدی مثبت نیست این عبارت بی پولی بیشتر را در زندگیتان جذب می کند . جمله صحیح ” من پولدار هستم” می باشد .

شرط لازم استفاده از عبارات تاکیدی این است که حتما باید به زمان حال گفته شود .

 

بر اساس قانون جذب کائنات، اهداف و خواسته هایی را که انتخاب می کنید باید واقعی و بزرگ باشند. دست از خواسته و اهداف های کوچک خود بکشید و جرات این را داشته باشید که اهدافی که انتخاب می کنید که بزرگ باشند.

اهدافتان باید به گونه ای باشد هنگامی که به آنها فکر میکنید و آنها را تجسم کنید یک انگیزش و حس عالی در شما ایجاد شود. اهداف و خواسته هایتان باید طوری باشند که شب هنگام خوابیدن وقتی به آنها فکر میکنید خواب از سرتان بپرد.

هر چه اهداف و خواسته های شما بزرگتر و واقعی تر باشد انگیزه و ذوق بیشتری در جهت رسیدن به آنها در شما ایجاد بشود. هدف و خواسته ای را که دارید واضح و با تمام جزئیات مشخص کنید. اهداف و خواسته های کوچک هرگز عملی نمی شوند .

بعد از آنکه آرزوهایتان را مشخص کردید بهتر است برای آنها زمان دقیق رسیدن را مشخص کنید. زمانی که شما تعیین میکنید هیچ ربطی به توان و بزرگی خواسته و هدف تان ندارد چون برای کائنات بزرگی و محدودیت معنای ندارد .

پس خواسته های بزرگ تان را مو به مو و با تمام جزئیات بخواهید و برای رسیدن به آنها یک زمان تعیین کنید. زمانی که برای خواسته هایتان تعیین می کنید باید به زمان حال باشد.

 

 

 

یکی از مهمترین و قوی ترین راه ها در قانون جذب کائنات شکرگزاری می باشد . شکرگزاری یک اصل مهم و عامل موفقیت در هر کاری است.

شما باید بابت تک تک خواسته ها و اهدافتان شکرگزار خدا باشید. شکرگزاری احساس انگیزشی بسیار قدرتمند تری برای ادامه راه در شما ایجاد می کند .

شما باید بابت همه چیز شکرگزار باشید، باید بابت هر چیزی که دارید شکرگزاری کنید. بابت خواسته هایی که هنوز به آنها نرسیدید شکرگزاری کنید.

یک لیست کامل از خواسته‌ها و اهداف تان و چیزهایی که دارید را بنویسید و بابت تک تک آنها سپاسگزار خدا باشید و ببینید که همیشه شکرگزاری چگونه در زندگیتون معجزه می کند.

شکرگزاری ارتعاشتان را بالا میبرد. شاید برای استفاده از قانون جذب وقتی میگوییم که باید احساساتتان را خوب کنید، خوب کردن احساس کار سخت و دشواری به نظر برسد، و ممکن است بابت خوب کردن احساساتتان هر کاری کنید اما به این راحتی احساساتتان خوب نشود! یکی از قدرت قدرتمندترین روش ها برای خوب کردن احساساتتان شکرگزاری بابت تک تک نعمت هایتان است. شاید فکر کنید در زندگی چیزی ندارید که بابت آن شکرگزار خدا باشید!

شما باید بابت همین توانایی که دارید این مقاله را میخوانید شکرگزاری کنید! شما باید بابت همین گوشی یا مبایلتان که وارد سایت مدیرافکار شدید شکرگزار باشید! شما باید بابت همین که با قانون جذب آشنا شدید شکرگزاری کنید! اگر وارد چزئیات دقیق زتدگیتان بشوید میبینید که هر چقدر هم بابت نعمت هایی که خدا به شما داده شکرگزاری کنید هنوز هم تمام نمیشود.

خیلی از دوستان فکر میکنند حتما باید ماشین آخرین مدل سوار بشوند و بعد شکرگزاری کنند یا باید وارد خانه رویایشان بشوند و بعد شکرگزاری کنند! در صورتی که اصلا اینطور نیست! شما در هر شرایطی هستید باید بابت تمام چیزهایی که در زندگی دارید شکرگزاری کنید.

برای همین از شما میخواهم همین حالا یک دفتر شکرگزاری درست کنید و هر روز 10 تا از نعمت هایی که خدا به شما داده را بنویسید و هر روز مطالعه کنید و احساس خوب را در خودتان ایجاد کنید. مثلا داخل دفتر شکرگزاریتان به این صورت نعمت هایتان را بنویسید:

به این صورت میتوانید بابت داشته هایتان شکرگزاری کنید و احساساتتان را خوب کنید.

البته همانطور که گفتم شما علاوه بر اینکه باید بابت چیزهایی که دارید شکرگزار باشید باید بابت تمام آرزوها و خواسته هایی که دارید اما به آنها نرسیدید هم شکرگزار باشید. پس علاوه بر اینکه باید تمام نعمت هایتان را با جزئیات دقیق بنویسید باید هر خواسته و هدفی هم که دارید اما به آنها نرسیدید هم بنویسید و مطمئن باشید به تمام خواسته ها و آرزوهایی که دارید هم میرسید. مثلا تمام خواسته هایتان را به این صورت داخل دفتر شکرگزاریتان بنویسید:

کارعملی که میخواهم بهتون بگم اینه، همین الان یه دفتر یا سررسید بردارید و روزانه 10 تا از نعمت هایی که خدا به شما داده است را بنویسید و بابت آنها شکرگزاری کنید. علاوه بر نوشتن نعمت ها میتونید بابت تمام خواسته ها و آرزوهایتان شکرگزاری کنید

یکی از مهمترین مراحل قانون جذب کائنات برای آنکه به هدف و خواسته که دارید برسید , تمرین کردن مداوم است . اگر شما کل قانون جذب را بدانیم ولی تمرین و پشتکاری نداشته باشید قطعاً نمی توانید به آن خواسته به هدفی که دارید برسید.

در اختیار گرفتن ذهن و کنترل افکارتان در جهت فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات کار بسیار سخت و دشواری است که شما به راحتی نمی‌توانید افکارتان را کنترل کنید.

برای در اختیار گرفتن ذهن و کنترل افکار ساده ترین راه ممکن تمرین کردن است. البته باید اصول و قوانین درست تمرین کردن را بدانید تا نتایج را در زندگی خود ببینید.

شما باید نهایتاً روزانه ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت برای ذهن و افکارتان وقت بگذارید.  قدرت تمامی که انجام میدهید با هم متفاوت است که ما در بخش اعضای ویژه سایت قدرتمندترین تمارین قانون جذب را برایتان قرار داده ایم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید .

به این نکته توجه کنید که برای تمرین کردن حتما اصول و قوانین را همانطور که گفته شده است رعایت کنید . در انجام تمارین به احساس خود توجه کنید، اگر احساس تان خوب بود نشانه این است که دارید تمرین را درست انجام می دهید .

 

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان فکر میکنند که قانون جذب واقعی نیست! قرآن هم قانون جذب را تایید کرده است. برای همین میخواهم به صورت کامل به شما اثبات کنم که قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است و شما همیشه دارید از این قانون استفاده میکنید.

یکی از اشتباهات بزرگ بسیاری از افراد که مانع میشود از قانون جذب استفاده کنند این است که کائنات را شریک خدا میدانند و فکر میکنند وقتی صحبت از کائنات میشود فکر میکنند که در حال شرک ورزیدن به خدا هستیم در صورتی که خداوند کائنات را برنامه نویسی کرده است و این قدرت را به انسان ها داده است تا به وسیله کائنات، انسان به هر خواسته و هدفی که دارد برسد.

همان طور که میدانید قانون جذب در واقع از تمام قوانین فیزیک، شیمی، روانشناسی و بقیه قوانین پیروی کرده است و میتواند مکمل تمام علوم باشد. در قرآن کریم هم در برخی از آیه ها و سوره ها به قانون جذب اشاره شده است.

پس برای  اینکه بتوانید از قانون جذب بهترین نتیجه را بگیرید باید به این قانون امان کاملی داشته باشید که یکی از این راه ها برای باور کردن قانون جذب خواندن آیه هایی است که به قانون جذب اشاره کرده اند. در ادامه یکسری از آیه هایی که به قانون جذب اشاره کرده اند را برایتان آورده ایم:

با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دنبال یادگیری قانون جذب هستند اما از این قانون نتیجه چندانی نمی گیرد در این مقاله می خواهم به شما دلایلی را بگم که باعث می شود نتوانید از از قانون جذب به خوبی نتیجه بگیرید.  پس همراه ما باشید تا به شما بگیم که چرا از قانون جذب به درستی نتیجه نمی گیرید؟!

دوستان عزیزم می خوام به شما بگم که اگر تازه با قانون جذب آشنا شدید ازتون می خوام که تمام  تمرینات قانون جذبی  که به شما خواهیم گفت را  هر روز انجام بدهید تا ذهنتان عادت کند و ارزش خواسته تان را ارسال کند. اگر تمرینات را به درستی انجام بدهید بعد از یک مدتی ذهنتان به صورت کاملا اتوماتیک ارتعاش  خواسته هایتان را به کائنات ارسال میکند آنجاست که نتایج فوق‌العاده بزرگی  از قانون جذب می گیرید.

قانون جذب بعد از انتشار کتاب راز (the secret) شناخته شد. خانم راندابرن نویسنده کتاب راز توانست قانون جذب را به اکثر افراد آموزش بدهد.

بعد از نوشتن کتاب راز فیلم راز هم ساخته شد. البته کتاب راز یکی از پرفروش ترین کتاب های قانون جذب است. البته کتاب های زیادی در زمینه قانون جذب نوشته شده است. اگر به دنبال بهترین کتاب های قانون جذب هستید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

زیربنای استفاده از قانون جذب داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس کامل است.   برای این که بتوانید از قانون جذب نهایت استفاده را ببرید و به اهداف و خواسته هایی که دارید برسید در اولین قدم باید عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

 البته عزت نفس و اعتماد به نفس کاملاً با هم متفاوت است.  به زبان خیلی ساده عزت نفس یعنی  حس و حالتان نسبت به خودتان چطور است و چقدر خودتان را دوست دارید؟

 هرچقدر حس و حالتان نسبت به خودتان بهتر باشد و خودتان را  خیلی دوست داشته باشید شما دارای عزت نفس بالایی هستید. وقتی روی عزت نفس تان کار می کنید باعث می شود خود به خود اعتماد به نفستان هم افزایش پیدا می کند. پس افزایش عزت نفس باعث افزایش اعتماد به نفس میشود.

 فردی که عزت نفس بسیار بالایی دارد اعتماد به نفس بالایی هم دارد. اما فردی که هیچ از عزت نفسی ندارد و خودش را یک شخص ناتوان و حقیر می داند نمی تواند به درستی از این  قانون جذب کائنات استفاده کند.  پس اگر تازه با قانون جذب آشنا شده اید و می خواهید بهترین زندگی رویایی تان را بسازید من به شما توصیه می کنم حتما روی عزت نفس تان کار کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در مورد قانون جذب سوالات زیادی از من میپرسند در این قسمت میخواهم پاسخ پرتکرار ترین سوالات مربوط به قانون جذب را به شما بدهم. پس همراه من باشید تا شما را با پرتکرار ترین سوالات قانون جذب آشنا کنم.

 

اگر بخواهم خیلی ساده به شما بگویم که قانون جذب چگونه عمل میکند، افکار شما دارای انرژی و ارتعاش است. یعنی وقتی شما به هرچیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید. وقتی به بی پولی فکر میکنید ارتعاش بی پولی را به کائنات میفرستید، وقتی به پول و ثروت توجه میکنید در حال جذب پول و ثروت هستید. در کل به هر چیزی فکر میکنید در حال جذب آن هستید. پس باید برای اینکه بتوانید از قانون جذب در جهت خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید باید ذهنتان را کنترل کنید و از قدرت ذهن تان استفاده کنید.

پس نتیجه میگیریم قانون جذب به این صورت کار می کند که وقتی به چیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید. وقتی ارتعاش هر چیزی را به کائنات ارسال کنید، کائنات آن چیز را وارد زندگیتان خواهد کرد.

در اوایل راه اگر بخواهید افکارتان را کنترل کنید ممکن است خیلی برایتان سخت و دشوار باشد، برای همین توصیه میکنیم برای کنترل افکارتان از تمرینات قانون جذب استفاده کنید. میتوانید از عبارات و جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. میتوانید از تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی استفاده کنید. به هر حال باید هرکاری کنید تا احساساتتان خوب شود. شاه کلید اصلی کنترل افکار، کنترل ورودی های ذهن است. برای اینکه افکارتان را کنترل کنید باید ورودی ذهنتان را کامل کنترل کنید.

برای اینکه ببینید آیا از قانون جذب دارید به درستی استفاده میکنید و در مسیر خواسته ها و آرزوهایتان قرار گرفتید میتوانید به احساساتتان توجه کنید. شمانطور که گفتیم احساسات نقش بسیار مهمی دارد. شما از طریق احساساتتان میتوانید متوجه شوید که در مسیر خواسته هایتان قرارگرفتید یا ناخواسته هایتان! اگر احساستان خوب بود نشانه این  است که در حال جذب چیزهای خوب هستید و کائنات چیزهای خوب را وارد زندگیتان خواهد کرد. پس کار اصلی شما خوب کردن احساساتتان است. برای اینکه بفهمید در مسیر رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان هستید حواستان به ورودی های ذهن و احساساتتان باشد. سعی کنید ورودی های ذهنتان را کامل کنترل کنید و احساساتتان را خوب نگهدارید.

برای اینکه بتوانید پول و ثروت جذب کنید باید به پول توجه کنید و احساسات خوبی در خودتان ایجاد کنید. باید باورهایتان را نسبت به پول عوض کنید. در کل باید ارتعاش پول بفرستید تا بتوانید از قانون جذب در جهت جذب ثروت و پول استفاده کنید. توجه به پول و ایجاد احساس خوب باعث میشود ارتعاش پول به کائنات بفرستید و کائنات با دریافت ارتعاش که فرستادید پول و ثروت زیادی را وارد زندگیتان خواهند کرد. برای اینکه بتوانید پول و ثروت جذب کنید توصیه میکنیم حتما تمرینات پیشرفته قانون جذب را در زمینه پول و ثروت انجام بدهید.

نکته اول این است که برای کائنات هیچ زمانی وجود ندارد و کائنات تنها با دریافت ارتعاش تان خواسته و یا ناخواسته ایی را وارد زندگبتان خواهند کرد. پس شما باید به صورت مداوم ارتعاش اهدافتان را به کائنات ارسال کنید تا کائنات خدا ساده ترین مسیر را برای رسیدن شما به خواسته ها و آرزوهایتان را در جلوی راهتان قرار بدهد.

 

پیشنهاد ویژه :

در قسمت اعضای ویژه سایت قدرتمندترین تمارین قانون جذب برای جذب پول و ثروت , رسیدن به شغل رویایی , رسیدن به تمام آرزوها و خواسته ها , جذب نیمه گمشده , حل مسائل و مشکلات زندگی و… قرار داده ایم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید .

اگر میخواهی با قانون جذب زندگی خود را متحول کنید توصیه می کنم فقط یک بار در این بخش ثبت نام کنید و نتایجی را که درون زندگی تان می گیرید ببین برای ثبت نام روی تصویر و دکمه زیر کلیک کنید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “قانون جذب چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است. بر اساس فیزیک کوانتوم، همه چیز در دنیا از انرژی ساخته شده است. هر چیزی که در این دنیا میبینید از انرژی تشکیل شده است. همین گوشی موبایلتان از انرزی ساخته شده است! تمام اجزا بدنتان از انرژی ساخته شده است! همچیزی که دارید از انرژی ساخته شده است. طبق ویزیک کوانتوم انرژی های همنام یک دیگر را جذب میکنند! حالا اگر از این بحث فیزیک کوانتوم خارج بشیم میخوام به شما بگم که چطور با استفاده از قدرت ذهنمان میتوانیم با خواسته ها و اهدافمان هم ارتعاش شویم و آن ها را جذب خودمان کنیم! در این جاست که میتوانیم با استفاده از قدرت جذب هر چیزی را جذب کنیم!

همینطور که من تونستم زندگیم تغییر بدم مطمئنم با درک کامل قانون جذب شما هم میتونید هر چیزی را که در زندگی میخواهید را جذب کنید.
بر اساس قانون جذب ، احساساتی که دارید یک راهنما و مسیریاب بسیار قدرتمند در جهت اهداف و خواسته هایتان است، یعنی احساسات به شما نشان می دهد که به آن خواسته و هدفی که دارید میرسید یا نه؟ برای آنکه متوجه شوید به خواسته و هدف که دارید نزدیک یا دور می شوید بهترین راه توجه کردن به احساساتتان است.
در کل افکار ما زندگی ما را میسازد , و از طریق احساساتمان می‌توانیم بفهمیم که افکار ما درست است یا اشتباه . بر اساس قانون جذب کائنات برای آنکه متوجه شوید به چه چیزی دارید فکر می کنید باید به احساسات خود نگاه کنید .
اگر در مورد چیزی که فکر می کنید، احساستان خوب بود نشانه این است که دارید به آن خواسته و هدف می رسید اما اگر احساستان بد بود نشانه این است که دارید از آن خواسته و هدف دور می شوید و فاصله میگیرید.
یکی از راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته به اهدافتان این است که افکارتان و کنترل ذهنتان را در اختیار بگیرید، با در اختیار گرفتن افکارتان می توانید در مسیر آرزوهایتان حرکت کنید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “دقیقا قانون جذب چگونه عمل میکند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “اگر بخواهم خیلی ساده به شما بگویم که قانون جذب چگونه عمل میکند، افکار شما دارای انرژی و ارتعاش است. یعنی وقتی شما به هرچیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید. وقتی به بی پولی فکر میکنید ارتعاش بی پولی را به کائنات میفرستید، وقتی به پول و ثروت توجه میکنید در حال جذب پول و ثروت هستید. در کل به هر چیزی فکر میکنید در حال جذب آن هستید. پس باید برای اینکه بتوانید از قانون جذب در جهت خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید باید ذهنتان را کنترل کنید و از قدرت ذهن تان استفاده کنید. 
پس نتیجه میگیریم قانون جذب به این صورت کار می کند که وقتی به چیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید. وقتی ارتعاش هر چیزی را به کائنات ارسال کنید، کائنات آن چیز را وارد زندگیتان خواهد کرد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “از کجا بفهمیم در حال جذب خواسته هایمان هستیم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “برای اینکه ببینید آیا از قانون جذب دارید به درستی استفاده میکنید و در مسیر خواسته ها و آرزوهایتان قرار گرفتید میتوانید به احساساتتان توجه کنید. شمانطور که گفتیم احساسات نقش بسیار مهمی دارد. شما از طریق احساساتتان میتوانید متوجه شوید که در مسیر خواسته هایتان قرارگرفتید یا ناخواسته هایتان! اگر احساستان خوب بود نشانه این  است که در حال جذب چیزهای خوب هستید و کائنات چیزهای خوب را وارد زندگیتان خواهد کرد. پس کار اصلی شما خوب کردن احساساتتان است. برای اینکه بفهمید در مسیر رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان هستید حواستان به ورودی های ذهن و احساساتتان باشد. سعی کنید ورودی های ذهنتان را کامل کنترل کنید و احساساتتان را خوب نگهدارید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “چگونه افکارمان را کنترل کنیم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در اوایل راه اگر بخواهید افکارتان را کنترل کنید ممکن است خیلی برایتان سخت و دشوار باشد، برای همین توصیه میکنیم برای کنترل افکارتان از تمرینات قانون جذب استفاده کنید. میتوانید از عبارات و جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. میتوانید از تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی استفاده کنید. به هر حال باید هرکاری کنید تا احساساتتان خوب شود. شاه کلید اصلی کنترل افکار، کنترل ورودی های ذهن است. برای اینکه افکارتان را کنترل کنید باید ورودی ذهنتان را کامل کنترل کنید.”
}
}]
}

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

بنظرم خوب هست امیدوارم به زودی بهترین نتیجه را بگیرم

عالیه من و همسرم بسیار به این قانون ایمان داریم و مدام داریم به رویاهامون می رسیم زندگی الانمون نتیجه رویاها و خیالبافی های عمیق دوران کودکیمون تا الان هست و الان هم مدام به صورت مستمر عمیقا هرروز به هر چی که می خوایم فکر می کنیم و بدون داشتن شرایطش برامون اتفاق می افته خیلی جدی راجع بهش صحبت می کنیم و اصلا تمسخر دیگران برامون اهمیت نداره یک جمله طلایی که همسرم خیلی جدی روزی چندبار تو شرایط مختلف به کارمی بره جمله ما پولداریم هر چی بخوایم میخریم هست که یه حقوق کارمندی رو برامون کنفیکن می کنه و لحظه ای هم تو دلمون نه شک داریم نه خودمون رو گول می زنیم کاملا جدی هستیم پس عمل کنید نتیجه می گیرید ۱_هر شب بهش فکر کنید و به تصویر بکشید ۲_مدام راجع بهش با کسایی که مسخرتون نکنن صحبت کنید ۳_ مدام از الان براش برنامه بریزید و شرایط جانبیش رو فراهم کنید مثلا اگر خونه خوب می خواید از الان مدام تو اینترنت دنبال نقشه خونه شیک وسایل زیبا پرده های شیک….بگردید و عکس ها رو سیو کنید و خیلی جدی مدل ها رو انتخاب کنید وبا رویا پردازی خودتون رو تو اون خونه ببینید و حس خوبش رو احساس کنید. موفق باشید

ایول دقیقا همینه

سلام من میخوام برم امریکا زندگی کنم ولی خیلی الان اوضاع به غیر کرونا بده.احساس خوبی دارم و هروز به کائنات ترشحات میفرستم.چرا براورده نمیشه ؟چون این ارزو میلی بزرگه

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. برای کائنات هیچ زمانی وجود نداره شما باید مدام ارتعاش خواسته و هدفتون بفرستید

من یک سال برای گرفتن جواب در یکی از کشورهای اروپایی در دعا بودم و هر شب سر یک ساعت مشخص دعا میکردم و اون لحظه احساس خوبی هم داشتم و حتی چیزهایی هم دریافت میکردم حتی از خداوند خواستم که پرونده من گم شود و به موقع نمایان بشه و همین اتفاق افتاد وکیلم زنگ زد و‌ گفت اتفاق عجیبی افتاده و پرونده شما گم شده و من فقط لبخند زدم و به خدای خودم گفتم خیلی کارت درسته . اون سال هر چی میخواستم می‌شد چون ارتباطم بشدت قوی بود ولی مدتی هست که بسیار بسیار ضعیف شدم ولی تصمیم گرفتم بازم مثل گذشته وصل بشم 🙏🏻

😂😂😂دقیقا ایول بهت قش کردم ازخنده با این جواب دادنت

من دراین مورد خیلی مقاله ها خوندم ولی به نظرم این یکی از همش کامل تر و واضح تر بود تاحالا مثلش ندیده بودم.

سلام وقتتون بخیر من به جرعت میتونم بگم به چندتا از بزرگترین خواسته های زندگیم رسیدم یکیش این بود که من یکم چشمام ضعیف بود و با تمرین خیلی زود چشمان عالی میبینه و هر روز از دیروز قوی تر میشه واقعا باید به خاطر این همه چیزای خوب شکرگزاری کرد

سلام .خیلی ممنون از مطالب مفید شما . من تصمیم گرفتم برای تحصیل به خارج برم و می خواستم بدونم مشکلی نداره که شهر و دانشگاه مشخصی رو انتخاب کنم ؟

سلام وقتتون بخیر اگر حس و حالتون بهتر میشه میتونید هدفتون مشخص کنید . مهم اون حس و حالی هست که در شما ایجاد میشه

سلام وقت بخیر خواستم بدونم ک وقتی ی خواسته ایی داری و از بقیه میپرسی بنظرت میرسم بهش و اونا افکار منفی میدن و حالت رو بد میکنن باید چیکار کنیم

البته بنده برای اولین بار است که میخواهم این قانون را در زندگی تجربه کنم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز با استفاده از قانون جذب به تمام خواسته و اهدافتون میتونید برسید. موفق باشید

سلام ببخشید من یه سوال دارم

من میخام به یکی از آرزو هام برسم و کاملا قانون جذب میدونم چیه کار باهاش رو بلدم فقط یچیزی ذهنمو درگیر کرده اینه که من تجسم و…. میکنم،ولی بابتش تلاش زیادی نمی کنم فقط ایمان و شور شوق دارم و تجسم میکنم یعنی میتونم به آرزو برسم ؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز بله اگر واقعا ایمان داشته باشید ۱۰۰ درصد به خواستتون میرسید. البته این مورد هم بگم که باید برای رسیدن به خواستتون عمل هم کنید. البته عمل + احساس خوب

زمانی که توی مسیر قرار بگیرین اگه نیاز به فعالیت باشه انگیزه مناسب برای انجام فعالیت رو پیدا میکنین.

سلام میخام توی قرعه کشی برنده بشم قانون جذب جواب میده؟

سلام وقتتون بخیر. بله با قانون جذب میتونید در قرع کشی برنده بشید

سلام خدمت شما آدمین عزیز راجب جذب پول و ثروت بنظرم استفاده از قانون بخشش هم نتیجه دهنده هست که ماهیانه ۱۰ درصد درآمد رو به نیازمندان بخشید به شخصه از این قانون استفاده میکنم و در آمدم سه برابر و نیم شده 🙂🌹

قانون جذب برای همه چیز به گار میاد مثلا اگه بخوایی برای اشنایی کسی ازش استفاده کنی به کار میاد برای کار یا روابط عاشقانه

من از امروز شروع میکنم و مطمئنم که خیلی زود با یاری خدابه همه چیزهایی که میخوام میرسم خدایا شکرت ممنونم بابت همه ی چیزهای خوبی که به زودی زودی میخوای بهم بدی

سلام بسیار عالی بود.

سلام. درمورد ناخواسته چی؟ اگر بخوام کسی یا چیزی از زندگیمون بره باید چه کرد؟

سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز. به هر چیزی که نمیخواید ناخواسته گفته میشه. برای اینکه ناخواسته هاتون وارد زندگیتون نشن اصلا نباید به آنها توجه کنید. باید به خواسته ها و چیزهای مثبت توجه کنید تا خواسته هاتون وارد زندگیتون بشن.

موفق باشید

اینکه بخواین ی شخص از زندگیتون بره خودش ی نوع توجه محسوب میشه یعنی دارین ارتعاش و فرکانس اون شخص رو میفرستین و از زندگیتون نمیره کافیه افکار خودتون رو تغیر بدین تا در مدار جدید قرار بگیرین و افرادی که هم فرکانس نباشن با شما از زندگیتون میرن و اینکه الان شخصی در زندگیتون هستش ک دوست ندارین باشه بخاطر باور ها و فرکانسی ک فرستادین هستش.

بسیار عالی بود

یک سوالاگه بخوای به عشق زندگیت برسی مثلا ۱ ادم خیلی معروف تو امریکا باشه و تورو نشناسه بازهم تاثیر داره؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز شما نمیتونید یک فرد با استفاده از قانون جذب جذب کنید. پیشنهاد میکنم حتما مقاله قانون جذب عشق مطالعه کنید.

موفق باشید

سلام برامن پیش اومده که به چیزی فکر کنم وچندقیقه بعد همون اتفاق بیوته برام

ببخشید… من دوتا سوال دارم … اول اینکه من اگر بخوام به یه چیزی ت سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی برسم ک تا اونموقع حدودا پنج شیش سال وقت دارم ؛ اگر فرکانس یا درواقع ارتعاش درستی بفرستم اون زمان ک میخوام اتفاق میوفته؟ چون حس میکنم الان خیلی زوده برا اینکه بخوام به برسم ب چیزی که مد نظرمه…

و دوم اینکه من قدرت تصویریم خوبه … خب مثلا اگر اون چیزیه ک میخوام رو تصور کنم با جزئیات حالا یا بنویسم با حس خوبی ک دارم تو اون سنی ک میخوام اتفاق میوفته عینا؟ ینی همون چیزی ک تو تصورمه اون زمان جلوی چشمم باشه؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. بله اگر ارتعاششو به درستی بفرستید قطعا به اون چیزی که میخواید میرسید. برای تصویر سازی ذهنی شما هر چقدر خواستتون واضح تر بیان کنید بیشتر نتیجه میگیرید و ارتعاشی که میفرستید قویتره

من نمیتونم وقتی چشمامو میبندم چیزی رو تجسم و تصویر سازی کنم و فقط سیاهی میبینم چه کنم؟ خواستمم اینه که بتونم تجسم و تصویر سازی خیلی واضح و دقیقی داسته باشم مثل شرلوک هلمز کسایی که این فیلم و دیدن میدونند منظورم چیه. لطفا کمکم کنید میخوام تصویر سازی و تجسم کنم چه باچه باز و چه بسته. لطفا🙏🏻

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز برای تجسم خلاق اصلا نیازی نیست حتما چشمانتونو ببندید اگر چشمانتونو باز بزارید و به اون خواسته ها و اهدافی که دارید فکر کنید خیلی بهتره. شما باید به اون موضوعی که نیاز دارید توجه کنید و از طریق احساساتتون میتونید متوجه بشید که راه را درست میرید یا نه

سلام خسته نباشید. من به قانون جذب اعتقاد زیاد دارم. توی زندگیمم خیلی چیزا رو خواستمو با باور بهشون رسیدم. اولیش رسیدن به کسی که دوسش دارم بود . الان به اون رسیدم. ولی یه مشکل مالی براش پیش اومده. چجوری کمکش کنم تا بتونه حلش کنه!؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز برای حل مشکل مالیتون به هیچ عنوان نباید به مشکل مالیتون توجه کنید. راه و روش های زیادی وجود داره مثلا به اتفاقات گذشته مالیتون توجه کنید. تمارین قانون جذب ثروت انجام بدین تا ارتعاش مالیتون قوی بشه. فقط باید و باید احساستونو خوب کنید تا اتفاقات خوب وارد زندگیتون بشه.

موفق باشید

سلام،چگونه انرژیمون رو با انرژی خواستمون و فرکانس رو با اون فرکانس یکی کنیم شما میگوید تمرین کنید خوب چه تمرینی؟؟؟؟؟؟؟

سلام و خسته نباشید . برای اینکه با خواستتون هم ارتعاش بشید راه و روش های زیادی وجود داره و تنها وظیفه شما خوب نگه داشتن احساستون است. باید احساستونو خوب کنید. بهترین راه در قانون جذب برای خوب کردن احساس تمرین کردن است. باید برای خوب کردن احساستون تمارین قانون جذب انجام بدین.

موفق باشید

سلام میشه باقانون جذب رابطه ات بادوستت مثل قبل بشه؟اگرمیشه چطوری بایداین کاروبکنم؟

سلام وقتتون بخیر بله میشه شما باید به نکات مثبت دوستتون توجه کنید. میتونید خودتونو با تصویرسازی ذهنی در روابطی که دوست دارید با دوستتون داشته باشید تجسم کنید. شما باید ارتعاش خواسته و هدفتونو به کائنات بفرستید

سلام من قانون جذب را برای مادرم توضیح میدهم اما او این سوال را دارد که میگوید چرا قانون جذب فقط برای جذب ثروت است یعنی چرا قانون جذب از ثروت شروع می‌شود ؟ چرا کسی برای آرامش یا خواسته دیگرش از قانون جذب استفاده نمیکند ؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما با قانون جذب میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید

خدا رو شاکرم که همواره برای بنده هاش بهترین ها رو میخواد . از خدا سپاسگزارم که منو در این سن با قانون جذب آشنا کرد. من در زندگی شخصیم لطف پروردگار رو همواره احساس کردم و این احساس زیبا رو برای همه آرزو میکنم. به لطف خداوند همه ی ما موفق هستیم 🙂

سلام،با توجه به اینکه ناخودآگاه انسان جزئی از ذهن آدمه و انسان و تمام عالم هستی آفریده دست خدا اما در مورد به کار گیری جملات تاکیدی گفته میشه منفی نباشه یا اکثر سایتها یا همشون نظرشان اینه در این عملکرد اگر فکر منفی در سرتون بیاد به خودتون بر میگرده اول یک سئوال یعتی انسان اجازه لعن و نفرین به کسی رو یا تصور مجازات کسی رو نمیتونه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

دوست عزیز شما وقتی کسیو نفرین میکنید و یا قصد مجازات کسیو داشته باشید ارتعاشش میفرستید و همین باعث میشه که نفرت بیشتری وارد زندگیتون بشه و اینکه شما فقط و فقط خودتون میتونید تغییر بدید نه کسی دیگ پس باید روی خودتون کار کنید.

۱سوال دیگه من به قانون جذب اعتقاد دارم و به تازگی شروع به استفاده ازش کردم بیشتر کارهام مثبت شده سعی میکنم افکارهامم مثبت کنم اما باعث استرس شدیدی تو وجودم میشه و هرکاری میکنم نمیتونم درستش کنم باید چیکار کنم؟

سلام و خسته نباشید.

دوست عزیز یکی از دلایلی که باعث میشه فرد به خواستش نرسه شک و تردیده. شک و تردید یک ارتعاش بسیار منفیه که مانع شما میشه تا به اون خواسته و هدفی که دارید برسید. تنها وظیفه شما اینه ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی بفرستید. برای اینکه ببینید ارتعاشتون مثبته یا نه باید به احساستون توجه کنید و هر کار و تمرینی انجام بدین تا احساستون خوب بشه. برای اینکه بتونید اون کار مورد نظرتون به درستی انجام بدین باید به نکات مثبت کارتون توجه کنید تا احساستونو خوب کنه.

موفق باشید

سلام ببخشید من هر کاری می کنم نمی تونم باور کنم خوب سخته میشه یکاری کنید یه چیزی بگید یا یه مثال از قانون جذب؟

سلام دوست عزیز شما باید باورتونو نسبت به قانون جذب افزایش بدین. برای افزایش باورتون باید تمرینات قانون جذب انجام بدین تا نتیجه بگیرید و باورتون روز به روز قویتر میشه

سلام به راحتی با این قانون به درامد میلیونی رسیدم واقعا عالیه اگه بتونید کامل درکش کنید.ممنون بابت سایت

شک نکن که موفق میشی خیلی خوبه عالی جواب میده

ممنون برای سایت خوبتون

خواهش میکنم دوست عزیز

سلام خسته نباشید. من یه سوالی داشتم ازتون : شما گفتید که اگر بخوایم به یه شخص برسیم باید با جزئیات توضیح بدیم که اون شخص واقعا چطوریه، چه ظاهری داره. من توی دفتراهدافم نوشتم اما فقط نوشتم که دلم میخواد شبیه چه کسی باشه همینم خوبه یا حتما باید با جزئیات بیشتر توضیح داد؟؟؟

سلام وقتتون بخیر دوسپت عزیز پیشنهاد میکنم حتما تمام جزءیات دقیقش بنویسید و روی این ویژگی ها تمرکز کنید

۱سوال داشتم من خیلی دارم حرفها و کارهای مثبت انجام میدم حتی دوست هامم متوجه شدن تمام تلاشمو میکنم هیچان داشته باشم برا خواستم و بدونم بهش میرسم ولی متاسفانه وقتی ک میخوام فکر های عصبانی رو از خودم دور کنم استرس بسیار زیادی میگیرم پیشنهادتون چیه چیکارکنم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود داره. میتونید به اتفاقات گذشته زندگیتون فکر کنید میتونید تمارین قانون جذب انجام بدین. البته یکی از بهترین راه ها برای آرامش درونی مدیتیشن است که برای ایجاد حس و حال خوب پینهاد میکنم مدیتیشن انجام بدین.

موفق باشید

اخه میدونید چیه خونه ما هرشب و همیشه دعواست من ۱۴سالمه من همیشه با پدرم دعوا دارم و با مادرم خوبم بابام همیشه به من فوش های بسیار زشت میدهد و با اینکه وضعیت خودمان بسیار خوب است به پولدار ها فوش های زشت میدهد ما ۳ساله از تهران به گیلان محاجرت کردیم و من خیلی برام سخته به خصوص با وجود پدرم چون همیشه منو مسخره میکنه یا میزنه یا دعوای میکنه مثلا من تصمیم گرفتم بشمرم پدرم در ۲روز ۲۶بار به من بی احترامی کرد یا مسخرم کرد یا دعوا های شدید مثلا آخرین باری که برام کادو خرید تولد ۷ سالگیم بود من با این همه حس منفی حتی به حرفهای شما هم گوش دادم آهنگ های مدیتیشن گوش دادم یا حرکاتش رو انجام دادم ولی ته وجودم همیشه ناراحته و استرس داره چه پیشنهادی دارین؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

برای اینکه رابطتون خوب باشه باید خودتون خودتونو دوست داشته باشید. برای این موضوع پیشنهاد میکنم حتما تمرین اعتماد به نفس اجام بدین. و یک موضوع بسیار مهم دیگه شما به هیچ وجه نباید به نکات منفی پدر و مادرتون توجه کنید و حستون نسبت آنها باید خوب باشه. و سعی کنید فقط و فقط به نکات منفی اونا توجه کنید مطمئن باشید نتایج فوق العاده ای میگیرید.

موفق باشید

سلام . بعد از چند سال مطالعه جذب احساس کردم یک مشکل بزرگ وجود داره … شما هم به اون مشکل برخورد کردین اون هم رسیدن به حال خوب هست… به ما میگن حالت رو خوب کن اما هیچ کس نگفت چه جوری . با خنده مصنوعی و تزریق انرژی مصنوعی فقط چند ساعت حال خوب داریم.چند ماه پیش به کانال قانون صفرم برخورد کردم و اول متمسخرانه خندیدم… اما الان به کمک این قانون خوشحالم و جذب واقعی را شروع کرده ام.. الان معنی حال خوب را فهمیدم چون منشا تمام حال خرابی هایم را پیدا کردم و درمان شدم. احساس می کنم به سرزمین آرامش رسیده ام .. تمام ترسهایم ریخته و تمام بدخلقی های بعد از گوش دادن به ویس های قانون جذب که کمکی به من نکرده بود را فراموش کرده ام .. و حالا واقعا خوشبخترین انسان دنیا هستم

سلام امکانش هست این کانال رو به من معرفی کنید

سلام من یک کتاب قانون جذب دارم واون رو تقریبا روزی ۲۰ صفحه میخونم وتک تک کارهارو انجام میدم . من دو سلا کانون قلمچی میرم وپشتیبان پارسالم را بیشتر از این پشتیبانم دوست دارم میخواستم بدونم من میتونم بااستفاده از قانون جذب پشتیبانم رابرای آزمون ۲ شهریورم تغییر بدم ابته پشتیبانی که دوسش دارم پشتیبان کنکوری ها را برداشته. ممنون میشم اگه جواب بدین

سلام و خسته نباشید. بله اگ احساستونو خوب نگه دارید و به ویژگی های همین پشتیبانتون توجه کنید و ارتعاش مثبت بفرستید بله میتونید این کار رو انجام بدین.

موفق باشید

سلام خیلی ممنون بابت مطالب عالیتون و اینکه یک سوالی دارم میشه از قانون جذب برای تغییر چهره و رنگ پوست یا هر چیزه دیگه ای استفاده کرد ؟

سلام وقتتون بخیر از طریق فایل های سابلیمینال استفاده کنید البته برای استفاده از فایل های سابلیمینال نیاز به باور بسیار قوی دارید

سلام مسله اون پشتیبان شما نیست مسله احساسی هست ک شما نسبت به اون پشتیبان داشتید و احساسی ک نسبت به این پشتیبان جدید دارید

اگر ما میزان رضایت شمارو از پشتیبان قبلی رو نود نمره از صد نمره درنظر بگیریم و احساس رضایت شما نسبت به این پشتیبان جدید رو ده از صد در نظر بگیریم توی این موضوع فقط این احساس شماست ک تغییر کرده ربطی به پشتیبان نداره و مسله فقط احساس شماست

واقعا معذرت میخ‌ام که دوباره فرستادم یعنی من تا ۳ هفته دیگه میتونم این کاررابکنم حتی اگر توی کانون عوض شدن پشتیبا وسط سال غیر ممکن باشه

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. همه چیز بستگی به خودتون داره برای کائنات زمان معنی ندارد.

موفق باشید

بسیار عالی..سپاس ادمین جان🌹🌹

واقعا از سایت خوبتون ممنونم اگه ۱۰۰ستاره هم بدم کمه . کار خوب حرف نداره

سلام دوست عزیز از خوندن این مقاله جامع درباره قانون جذب واقعا لذت بردم و خیلی برام جذاب بود همیشه موفق باشید

سلام من پرستارم چند ماه قبل با این قانون آشنا شدم ولی متاسفانه بیشتر افکار منفی و ترس داشتم میخام با کمک با شما این افکار را دور کنم و هرچه زودتر ب اهدافم برسم ممنون میشم کمکم کنید من خانوادم مخالف آرزوهام هستن بیشتر ب این موضوع فک میکنم ک چجوری قانعشون کنم ممنون میشم بابت این موضوع بگین چجوری افکارمو اصلاح کنم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. اگر افکارتون منفیه باید سریعا مخالف افکار منفیتون وارد ذهنتون کنید. مخالف افکار منفی هم میشه افکار خوب. وقتی افکارتون خوب باشه احساس شما هم خوب میشه. برای خوب کردن احساستون پیشنهاد میکنم تمارین قانون جذب روزانه انجام بدین تا احساستون خوب بشه.

برای این مورد هم که خانوادتون مخالف آرزوهای شما هستن به هیچ عنوان آرزوهاتونو بهشون نگین تا احساستون بدنشه همین احساس بد هم ارتعاش نا خواستتون وارد زندگیتون میکنه. فقط و فقط پیشنهاد میکنم احساستونو خوب نگهدارید

موفق باشید

سلام فایلهای کوین تردور رو گوش کنید عالیه برای من خیلی تاثیر داشت

سلام ببخشید میشه تو ذهن یه فرد ایده آل برای آینده رو‌تجسم کرد و با استفاده از قانون جذب بهش رسید ؟ فردی ک در ذهن من واقعا خیلی خاص هست و رزومه عالی ای داره

سلام بله ۱۰۰ درصد شدنیه فقط نباید یک فرد مشخصی باشه مثلا پسر دایی ،پسر همسایه و… باید به کائنات بسپارید و مطمئن باشید به چیزی که میخواهید میرسید.

باسلام و خسته نباشید من تا حالا جذب آشنا نبودم ۲۳سالمه ولی الان تازه بااین قانون آشنا شدم وبهش ایمان اوردم و حالا میخواستم از خودم بگم ک کمکم کنین من همیشه قبل اینکه هرکاری رو بکنم قبل شروعش ترس میومدتودلم ک میشه یا نمیشه میتونم یا نمیتونم وبخاطرهمین نتونستم به چیزایی که دوست دارم برسم ولی الان دیگ نمیخوام بترسم و تنها هدفم فقط رسیدن به هدفامه ک هدف های خیلی بزرگی وقتیم بهش فک میکنم خیلی خیلی بیش ازحد خوشحال میشم میخوام مغازه بزنم و به عشقی ک خیلی دوستش دارم بهش برسم و ازدواج کنم البته مغازه و ازدواج تازه شروع هدفامه که خیلی هدفای بزرگی دارم ولی خیلیا مانع میشن ک میگن تونمیتونی مغازه بزنی یاحتی شرایط فراهم نمیشه برای ازدواج هرکاری میکنم ولی نمیشه میشه شما به وسیله این قانون کمکم کنین راهنماییم کنیم ممنون میشم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

شما با استفاده از قانون جذب میتوانید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید فقط باید ارتعاش خواستتون به کائنات بفرستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند به شما پاسخ خواهند داد. ترس یکی از قویترین ارتعاشات منفیه که باعث میشه به خواستتون نرسید. شما وظیفه دارید که ترسو از خودتون دور کنید و احساساتتون خوب نگهدارید تا به خواسته هاتون برسید. ترس نرسیدن از هدف باعث میشه از هدفتون دور بشید. باید احساسات خوبو در خودتون ایجاد کنید و از احساسات بد دوری کنید. راه و روش های زیادی هم برای خوب کردن احساسات وجود داره مثل تجسم کردن، عبارات تاکیدی ، صحبت کردن در مورد خواسته و… وقتی احساستون بد شد میتوانید از این روش ها برای خوب کردن احساساتتون استفاده کنید. برای رسیدن به اهدافتون بهتره در مورد هدف هایی که دارید با کسی صحبت نکنید چون ممکنه مانع رسیدن به اهدافی که دارید بشن.

تنها وظیفه شما اینه احساساتتون خوب نگهدارید تا به خواستتون برسید. تنها احساسات خوبه که باعث میشه شما را به خواسته و اهدافی که دارید برسونه. یعنی شما اول باید احساساتتون خوب کنید تا به هدفتون برسید. برای رسیدن به فرد مورد علاقتونم پیشنهاد میکنم که مقاله قانون جذب عشق مطالعه کنید.

https://modireafkar.ir/the-law-of-attracting-love-and-getting-half-lost/

هر سوالی بود بنده در خدمتم. موفق باشید

مرسی ممنونم بابت راهنماییتون پس یعنی من از این به بعد باید احساسمو خوب کنم فکرای منفی رو از خودم دور کنم و هدفایی که دارمو بنویسم وتصور کنم که اون هدفارو الان دارم دیگ همینا کافیه؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. بله بایت احساساتتونو برای رسیدن به خواستتون خوب کنید تا به چیزهایی که میخواید برسید. بهتره از عبارات تاکیدی، تجسم خلاق، شکرگزاری و… هم استفاده کنید

سلام عذرمیخوام منم همین مشکلو دارم حتی نباید ب دختر همسایمون فکر بکنم؟؟؟بااینک دوس دارم بهش برسم

سلام وقتتون بخیر. شما باید ببینید هنگام فکر کردن به شخص مورد علاقتون چه احساسی در خودتون ایجاد میشه

سلام ،من دقیقا همین طوری شخص مورد نطرم رو طبق سلیقه و خواسته هام جذب کردم ،قطعا میشه

برای رسیدن به خواسته نیاز به تمرین مداوم هست تا جایی که آرزوها ملکه ذهن بشه مثلا اگر ثروت میخواهید باید انقدر تمرین کنید که احساستون واقعا شبیه یه آدم پولدار بشه اون موقس که شبیه آرزوتون میشید و این آرزو در دنیای بیرون متجلی میشه مثلا یهو از طرف یه دوست یه پیشنهاد کاری خیلی عال بهتون میشه که ظرف چن ماه حسابی پک و پول به جیب میزنید

سلام ببخشید شما میگی ک فرد مورد علاقه ای ک میخای جذب کنی نباید فرد خاصی مثلا پسردایی باشه خب اگه من مشخصات فرد خاص مثلا پسردایی رو با همون ظاهر و …. تجسم کنم نمیشه؟

سلام وخسته نباشید. بله دوست عزیز میتونید این کارو انجام بدین. یعنی ممکنه که ویژگی های فرد مورد علاقتون با کسی دیگر مشابه باشید.

با سلام ممنونم از این مطلب فوق العاده و مفیدتون میخواستم بپرسم من یه آرزویی دارم که آرزوی بزرگیه و درمورد رسیدن به شخصی هستش خیلی درمورد رسیدن به اون شخص مطمئنم با اینکه همه میگن غیر ممکنه اما من به این موضوع و رسیدنم به اون شخص بسیار ایمان دارم چند وقتیه که نشونه های عجیبی میبینم میخواستم ببینم این نشونه ها می‌تونه به معنای این باشه که بهش میرسم و اکی میشه ؟!

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما نمیتونی یک شخص خاص ۱۰۰ درصد جذب کنید پیشنهاد میکنیم مقاله قانون جذب عشق مطالعه کنید

من یه بچه ۱۲ ساله هستم و یک ps4 میخوام من میتونم خواستم و برآورده کنم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. شما با قانون جذب میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسه

من برات میخرم پسرم تو یک انسان بزرگ هستی باید خودتو باور کنی

سلام ، من میخواستم بدونم أیا میشه با این نیرو چند کار رو هم انجام داد مسلا هم در دروس موفق بود هم در بالا بردن قدرت بدنی وروش انجام ممنون میشوم به این دو پاسخ دهید

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. بله میشه. فقط باید علاوه بر اینکه احساساتتون خوب نگه میدارید عمل هم کنید.

موفق باشید

سلام دوستان من امروز با قانون جذب اشنا شدم فکر کنم امروز سرنوشت منو تغییر بده من از یه دختری خوشم میاد و هر وقت که میبینمش احساس خوبی بهم دست میده و مدام فکر میکنم بهش رسیدم میشه کمکم کنید یعنی واقعا میشه بهش برسم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. شما با استفاده از قانون جذب نمیتونید یک شخص خاصو جذب کنید. شما میتونید کسی و جذب کنید که ویژگی های مورد نظر شما رو داشته باشه

قانون جذب جواب میده دوستان. قانون جذب چه قبول کنی چه نه برای همه داره کار میکنه‌‌. قانون جذب رو بیایید زندکی کنیم. مرسی از مطلب عالیتون.

سلام یعنی الان اگه من بگم که سال دیگه این موقع دانشجوی رشته ی مورد علاقم هستم و انرژی مثبتی رو به کائنات بفرستم و بعضی وقتا خودم رو در اون حالت که انگار من بهش رسیدم ببینم و حس کنم این اتفاق برای من میفته ؟؟؟ راستش پارسال جایی خونده بودم که باید چیزایی که میخوایم رو در حالتی که انگار بهشون رسیدیم روی کاغذی بنویسیم ولی خب من اینکار رو انجام دادم و نتیجه ای نگرفتم از کجا میتونم مطمئن باشم که این اتفاق میفته ؟؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.سلام و خسته نباشید. بله دوست عزیز ۱۰۰ درصد نتیجه میگیرید البته همه چیز به خودتون بستگی داره که چقدر زمان بزراید و احساساتتون خوب باشه. البته کنار خوب کردن احساسات و ایجاد حس خوب هم باید تلاشتونو کنید. تلاش با احساسات خوب بهترین نتیجه را برای شما به همراه داره.

برای مورد دوم هم شما چیزهایی که خواستیدو نوشتید بستگی به احساستون داشته و یا ممکنه تلاشی نکرده باشید ولی اگر احساساتتون خوب کنید نتیجه خواهید گرفت.

سلام ببخشید من یسوال دارم .خودتون میگین تو قانون جذب هی به اون چیزی که میخوای فک کن رسیدی و همم میگین رهاش کن الان دقیقا کدوم بکنیم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. منظور از رها کردن خواسته یعنی اینکه به خواستتون نچسبیدچسبیدن به خواسته باعث ایجاد حس بد در شما میشه و شمارو از رسیدن به خواستتون دور میکنه. باید احساس خوبو در خودتون ایجاد کنید

با سلام با تشکر از مطلب خوبتون من به قانون جذب ایمان دارم ، میخاستم بدونم مثلا من اگر فرزند پسر بخام هم با استفاده از این قانون جذب هم میتونم به خواسته ام برسم؟

سلام وقتتون بخیر بله شدنیه از تجسم خلاق و تصویر سازی ذهنی استفاده کنید

سلام . من یه مدت فک میکردم اینا همش خرافاته ولی وقتی دیدم یه عده ازش نتیجه گرفتن تصمیم گرفتم امتحانش کنم. حالا یه مدته احساس میکنم رنگ چشمام روشن تر شده میخواستم ببینم واقعا ممکنه یا انقد تلقین کردم به خودم اینجوری احساس میکنم اخه اطرافیام هیچ تغییری رو حس نکردن.تا اونجایی که من میدونم برای اینجور تغییرات جسمانی باید از سابمینیال استفاده کرد. ینی فقط با فکر کردن میشه یا باید کلی پول بدیم اون فایل هارو بخریم؟

سلام و خسته نباشید شما قدرت اینو دارید که هر تغییری را که میخواهید در خودتون ایجاد کنید با استفاده از فایل های سابلیمینال این امکان برای شما راحت تر است

سلام من از یک اتفاق در زندگیم هراس دارم که برگشته به گذشتم در یک رایطه دختر و پسری . طرف ازم عکس داره و برای اینکه منو مجبور به ازدواج کنه فکر میکنم میخواد تهدیدم کنه و من نمیتونم تمرکز کنم و به ارزوهام و اهدافم فکر کنم .بنظرتون باید چیکار کنم

سلام و خسته نباشید بهترین راه اینه که به این موضوع توجه نکنید. توجه به این موضوع باعث میشه این مشکل بزرگتر بشه و بر اساس قانون جذب بیشتر وارد زندگیتون بشه

من ساب گوش میدم واسه بازگشت عشق و همون طور ک خوندم و گفته بودین اهنگ هایه شاد گوش میدم و به رابطه خوبم با اون طرف فکر میکنم ما یک ساله که جدا شدیم واسه یه دلایل اشتباه و الان سراغی ازش ندارم ننیدونم با کسیه یا ن ولی من هنوز دوستش دارم و علاقم هیچوقت نسبت بهش کم نشده بهش خعلی فکر میکنم و همش با خودم میگم خعلی زود برمیگرده فقط نمیدونم چجوری باید با کائنات صحبت کنم چی باید بهشون بگم ؟ که یه موقع اشتباه جذب نشه ؟ مثلا بگم مهدی ( همون پسریه ک دوسش دارم) جذبم بشه عاشقم بشه و رابطم باهاش عالی بشه و برگرده ؟!

سلام و خسته نباشید دوست عزیز شما وابسته اون شخص شدیدو همین وابستگی یک ارتعاش قویه که باعث میشه از اون شخص دور و دورتر شوید. دنیا پر از فراوانیه نیازی نیست وابسته کسی باشید. باید احساستونو خوب نگهدارید تا بهترین شرایط جذب کنید

سلام دوست عزیز من هم همچین اتفاقی برام افتاد و عشقمو ک هم اسم عشق تویه رو دوباره جذب کردم با قانون جذب نگران نباش حالتو خوب کن تجسم کن راجبش کنارت حسش کن راجبش مثبت فکر کن .هرچی بهتر تمرین کنی زودار جذبش میکنی .من با اینکه حال روحی خوبی نداشتم و پر افکار منفی بودم شروع کردم و تونستم .بخاه و خدا و کاینات بهت میدن

واقعا اگه بهش فکر نکنم . اون موضوع کوچیک میشه و تمام

بله دوست عزیز به مشکلاتتون بی توجه باشید

واقعا عالی و تاثیر گذار است;)بخصوص اگر روی کاغذ بنویسیم.

سلام لطفا بفرمایید تاثیر قانون جذب روی سلامتی و رفع بیماری چیه؟ آیا میشه از فکر بیماری هم دربیاییم بیرون.لطفا کمک کنید

سلام وقت بخیر بله دوست عزیز شما هر بیماری را با قانون جذب میتونید خوب کنید. در کل هر بیماری بر اساس افکار ما شکل میگیرد. احساسات بد باعث بروز بیماری در انسان میشود. بهترین راه اینه که شما احساساتتون خوب نگهدارید و ارتعاش ذهنتون کنترل کنید هرگز به بیماری نباید فکر کنید و طوری رفتار کنید که انگار هیچ بیماری ندارید

سلام .مشاور عزیزی درجواب سوالم بهم گفتن الان وقت ابراز ناراحتی برای مشکل پیش اومده نیست الان باید انرژی تو ببری بالا واونو ب رابطت تزریق کنی.براساس قانون جذب منظورشون بود میشه کمکم کنین ممنونم

سلام دوست عزیز شما به جای نگرانی باید احساساتتون خوب کنید زیر احساساتتون که خواسته یا نا خواسته ای را وارد زندگیتون میکنه. در هر رابطه ایی هستید باید احساسات خوبی داشته باشید و به چیزهایی که شما را نگران میکنه فکر نکنید

با سلام اسم من اشکان هستش . می خواستم بگم که مطلبی که نوشته بودید خیلی عالی و من چیزای زیادی رو یاد گرفته‌م. می خواستم بگم که من الان کلاس نهم هستم و آرزو دارم که رشته انسانی (الف) رو بیارم میخواستم بگم که با استفاده از قانون جذب کائنات می تونم به این ارزوم برسم ؟ لطفاً و خواهشاً زودتر جواب منو بدید . با تشکر فراوان

سلام وقتتون بخیر بله دوست عزیز شما با قانون جذب میتونید به تمام خواسته ها و آرزوهایی که دارید برسید. برای کائنات هیچ فرقی نمیکنه که هدف و آرزوهای شما دقیقا چین هستن

یعنی کاملا میتونم به ارزوم برسم با قانون جذب ؟

سلام وقتتون بخیر بله با استفاده از قانون جذب میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید

سلام.من قبلا نمیدونستم قانون جذب و کائنات هم وجود داره ولی در حال حاضر تمام این چیزهایی که میخونم رو قبول دارم چون همش برام اتفاق افتاده..مطمئن باشین که برای شما هم اتفاق میافته.فقط یه چیزی هست که باید یادتون نره..هیچوقت به اتفاقهای بد فکر نکنین اصلا حرفشم نزنین..فقط تو ذهنتون مثبت اندیش باشین همین

من اعتقاد خیلی زیادی به قانون جذب دارم..۷۰درصده اوقات هم واسم جواب میده..ولی این ماله قبل این بود ک اصن بدونم چیزی به اسم قانون جذب وجود دارع..اولش فهمیدم حس شیشمم قویه..بعدش کم کم انقد به خودم تلقین کردم ک نصف بیشتر کارایی ک میخام میشه😐😐یکم عجیبه واسم..حرفی،سخنی،چیزی؟؟!میشه یکم راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر تلقین به خود باعث فرستادن ارتعاش میشه و در هر زمینه ای که به خودتون تلقین میکنید دارید اونو از کائنات درخواست میکنید حالا چه تلقین مثبت کنید و چه تلقین منفی . شما با تلیقین به ذهنتون ورودی میدین که ذهن اون ورودی به کائنات میفرسته و کائنات هم جوابتونو میده

سلام . من یه سوالی دارم.اگه شما میگید میتونیم با قانون جذب هر کاری خواستیم بکنیم . پس اون وقت چطوری میشه کرونا رو کلا از بین برد . منظورم اینه که درمانش پیدا بشه یا کلا از بین بره بدون هیچ مرگ و میر اضافی؟ لطفا بگید که دقیق چیکار کنم ، چطور ارتعاش بفرستم؟ اگه شما میتونید این کار رو بکنید ، میشه امتحان کنین؟ همچنین چند نفری هستن که من میخوام از کرونا در امان باشن چطور ارتعاشی بفرستم؟

سلام وقتتون بخیر. شما هر چقدر نسبت به این وویروس عکس العمل نشون بدین و احساس خودتون بد کنید در حال جذبش هستید. باید موارد بهداشتیو رعایت کنید و هرگز نگران نباشید

مرسی

سلام من خیلی رو تمریناتون فکر کردم و میخوام درست ازش استفاده کنم ولی برام خیلی سخته همیشه بتونم احساسمو خوب نگه دارم چون بیشتر وقتا از درون منفیمو نگران و کاراییم که واسه خوب شدن احساسم انجام میدم فقط همون لحظه هست چیکارکنم احساسم خوب بمونه و به شغل موردنظرو پول…برسم؟؟

سلام وقتتون بخیر ذهنتون هنوز عادت نکرده شما باید تمرینات به صورت مدام و دائ انجام بدین تا نتیجه بگیرید

میشه بگید چطور ارتعاشی بفرستم که این کرونا نابود بشه؟ یا خودتون چرا اینکار رو نمی کنید.خواهش میکنم من خیلی میترسم به خانوادم چیزی بشه.خواهش میکنم راهنماییم کنید😢

خودمون ک اصلا توجهی به این ویروس نمیکنیم و ارتعاش سلامتی میفرستید البته باید تمام اصول بهداشتیو رعایت کنید

سلام اگر یک رویایى داشته باشى که رویاى خیلى ها باشه و بقیه از تو جلو تر باشن مثل بهترین بازیکن فوتبال تو دنیا که فقط یک نفر به اون میرسه چى؟ با وجود این که خیلى ها از تو بهترن با قانون جذب میشه بهترین شد؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. شما نباید به هیچ وجه خودتونو با دیگران مقایسه کنید. این کار باعث میشه که شما به مرور زمات اعتماد به نفس و عزت نفستونو از دست بدین و باور خوبی نسبت به خودتون نداشته باشید

ممنون❤

واقعا قانون جذب در ۶۸ ثانیه تاثیر گذاره😃 من یه نفر هست که عاشقشم ولی چون غریبه ایم نسبت به هم نزدیک نبودیم ولی الان صمیمی تر شده چون دیروز قبل از خواب خیلیییی ارتعاش فرستادم.اگه ادامه بدم هم قوی تر میشه ارتعاش هام😀 الانم در کنار این میخوام برای خیلی چیزای دیگه مثل تموم کردن کرونا تلاش کنم.خیلی ممنونم از شما آقای جراحی💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

ی مساله ای فکر منو درگیر کرده من به قانون جذب اعتقاد دارم و مدتیه ک از شخصی که نسبت فامیلی داریم خوشم اومده و اونو مرد زندگیم میدونم و احساس خوبی بهم دس میده و قبل خاب همیشه به زندگی ک میتونیم با هم داشته باشیم فکر میکنم و میتونم خوشبختیمو با ایشون تصور کنم میخاستم بدونم اگه همین کارو انجام بدم میتونم با قانون جذب در اینده این زندگی با همون شخص داشته باشم به صورتی ایشون جذب من بشن و له خاستم برسم؟

سلام وقتتون بخیر. شما میتونید اون زندگی دلخواهتونو جذب کنید ولی بهتره به جای اینکه فقط به یک شخص دلخواه فکر کنید کائنات محدود نکنید تا کائنات بتونه بهترین شخص وارد زندگیتون کنه. شما میتونید شخصیو با همون ویژگی هایی که دوست دارید جذب کنید

سلام من میتونم با ایتفاده از این قانون یک فرد معروف بازیگر رو ملاقات کنم

سلام وقتتون بخیر اگر باورش کنید بله میتونید

سلام من دوست دارم با یک بازگیر فقط ی دوست معمولی باشیم آیا میتونم با این قانون این دوستی رو به وجود بیارم

سلام وقتتون بخیر بله اگر ارتعاش مثبت برای جذب یک دوست خوبو بفرستید اونو جذب خواهید کرد

سلام اگر یک رویایى داشته باشى که رویاى خیلى ها باشه و بقیه ازت جلو تر باشن چى؟ مثل تبدیل شدن به بهترین بازى کن فوتبال تو دنیا که فقط یک نفر به اون میرسه با وجود اینکه بقیه ازت بهترن با قانون جذب میشه بهترین شد؟

سلام وقتتون بخیر شما به هیچ وجه نباید خودتونو با کسی مقایسه کنید. شما کار خودتونو انجام بدین و برای رسیدن به آرزوهای خودتون تلاش کنید

سلام خسته نباشید. من مطلب شما رو خوندم و خیلی خوشم اومد. من ادم بد بینی نیستم و دلمم نمیخواد که ادمی باشم که به هیچ چیزی اعتقاد نداره. من سعی میکنم که به مطلبی که خوندم فکر کنم و وقتی که با عقل جور در اومد قبول کنم. مطلب شما یه مقدار برای من عجیب بود و یه سوالی ذهن منو درگیر کرد. میخواستم از شما که مدرس و مشاور در این زمینه هستید بپرسم که “شما گفتید که کاءنات با توجه به فکر ما و چیزی که ما از انها درخواست و خواهش کنیم یا حتی اگه به ان چیز فکر کنیم اون چیز رو به ما میدن. در یکی دیگر از مطالب شما نوشته شده که کاءنات به تمام انرژی های جهان گفته میشود یعنی کاءنات روح نیستند و قدرت تفکر ندارند. حالا سوال اصلی من از شما که تحصیلتون توی این زمینه است اینه که، یه چیزی که روح نیست قدرت تفکر و تامل نداره و فقط(به گفته ی شما) انرژی، چجوری میتونه که چیزی که ما میخوایم رو بدست ما برسونه.؟ یعنی یه انرژی چجوری میخواد مثلا یه لپ تاپ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ رو به ما برسونه. این مسعله یخورده منو گیج کرده. مثلا اگه واقعا اینجوری باشه مردم میشینن توی خونشون و هرچیزی رو که فکرشو بکنن کاءنات براشون میبره؟

خواهش میکنم اگه میشه یه اثبات درست، محکم، وقوی برای من و امثال من بیارید تا مردم اگاه تر بشن. باتشکر از شما ❤️❤️❤️

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. اول اینکه کائنات به تمام چیز ها در جهان هستی بجز خودتون و خدا کائنات گفته میشه.یعنی همه چیز در این دنیا برای شما کائنات هستند. برای جواب سوالتون هم باید بگم که کل دنیا از انرژی ساخته شده یعنی شما اون لپ تاپی که میخواین از انرژی و ذهن و افکار شما هم ار انرژی ساخته شده. و انرژی های همنام یک دیگر را جذب میکنند. شما وقتی به خواستتون توجه میکنید ذهن شما ارتعاششو میفرسته و با خواستتون هم ارتعاش میشید. البته فکر کردن به تنهایی کافی نیست و شما باید برای رسیدن به خواستتون تلاش هم کنید ولی از ۱۰۰ درصد تلاشی که میکنید ۹۹ درصدش باید ذهنی باشه و ۱ درصدش فیزیکی. وقتی شما عمل میکنید و افکارتون در جهت خواستتون باشه کائنات شرایطی برای شما ایجاد میکنه که مثل آب خودن به اون خواسته و هدفی که دارید میرسید

سلام من ۵۰ سالمه و با این قانون جذب اصلا آشنا نبودم. ولی بطور ناخوداگاه هر چی که میخوام بهش میرسم البته نه چیزای خیلی خیلی بزرگ و علت اینو همیشه صداقتم در کار میدونستم و احساس میکردم من چون خیلی صادقم به هرچی میخوام میرسم. در این مدت قرنطینه به خاطر دزدی که ویلای شمالم اومد مجبور به موندن در شمال شدم و بصورت اتفاقی کتاب راز رو خوندم بعد فیلمشو دیدم بعد سایت شمارو دیدم و حالا هم پکیج شمارو خریدم و دارم روش کار میکنم. نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه هیچکدوم از این اتفاقات اتفاقی نبوده و من برگزیده شدم. شاید بهم بخندید ولی همین حسو دارم. احساس میکنم این روزا هرچی در مورد قانون جذب میشنوم کاملا باهاش آشنا هستم درصورتیکه تا ۲ روز قبل هیچی راجبش نمیدونستم. خیلی سریع همه چیز رو میگیرم و با پوست و استخونم اونو حس میکنم. نیاز به کمک و راهنمایی بیشتر شما دارم چون همش علاقه دارم به دیگران کمک کنم و فکر میکنم با قوانین شما زودتر به خواسته هام میرسم.

با سلام من خیلی وقته که این قانون رو میدونم اما به تازگی دارم ازش استفاده میکنم خواستم بدونم راجع به این که چیزای کوچیک هرگز عملی نمیشن . آیا دیدار با یک فرد و یا گذراندن تایم با اون هدف کوچیکیه؟؟

سلام وقتتون بخیر فرقی نمیکنه برای انتخاب هدفتون. باید ببینید هدفتون چه شور و شوغی در شما ایجاد میکنه

سلام من کاملا به قانون جذب اعتقاد دارم ولی نمیدونم چرا میخوام خودمو اذیت کنم موقع تمرکز کردن همش حس منفی میاد تو سرم و باعث میشه شک کنم به کائنات در حالی که خیلییییی اعتقاد دارم اینم بگم روحیم خرابه بخاطر اونه یعنی؟؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز احساسات منفی بخاطر ورودی های منفی ذهنتون شما باید ورودی ذهنتون مثبت کنید تا احساساتتون خوب بشه. میتونید از تجسم خلاق و تصویر سازی ذهنی و حتی عبارات تاکیدی استفاده کنید

من چطوری ازکائنات درخواست کنم چی بگم چطوری خواسته موبخام چی زمزمه کنم

سلام وقتتون بخیر شما باید ارتعاش خواستتون بفرستید. احساساتتون خوب کنید و روی اهداف و خواسته هاتون متمرکز بشید

سلام یه سوال دارم من یه کنکورى هستم و میخوام از قانون جذب براى رسیدن به دانشگاه و رشته مورد علاقم استفاده کنم. اگر هر شب یک تصویر خاص از هدفم ( مثلا روز اعلام نتایج کنکور) رو در ذهنم مجسم کنم و به تمام جزئیاتش ، مثلا خوشحالى کردنام و واکنش هاى خانوادم و حتى رتبه اى که دلم میخواد تو کنکور امسال بیارم و …. توجه کنم، آیا این کافیه؟

سلام وقتتون بخیر بله کافیه فقط حواستون به احساساتتون باشه و باید احساساتتون خوب باشه. مهمترین فاکتور خوب کردن احساساتتون است

عالیه من و همسرم بسیار به این قانون ایمان داریم و مدام داریم به رویاهامون می رسیم زندگی الانمون نتیجه رویاها و خیالبافی های عمیق دوران کودکیمون تا الان هست و الان هم مدام به صورت مستمر عمیقا هرروز به هر چی که می خوایم فکر می کنیم و بدون داشتن شرایطش برامون اتفاق می افته خیلی جدی راجع بهش صحبت می کنیم و اصلا تمسخر دیگران برامون اهمیت نداره یک جمله طلایی که همسرم خیلی جدی روزی چندبار تو شرایط مختلف به کارمی بره جمله ما پولداریم هر چی بخوایم میخریم هست که یه حقوق کارمندی رو برامون کنفیکن می کنه و لحظه ای هم تو دلمون نه شک داریم نه خودمون رو گول می زنیم کاملا جدی هستیم پس عمل کنید نتیجه می گیرید ۱_هر شب بهش فکر کنید و به تصویر بکشید ۲_مدام راجع بهش با کسایی که مسخرتون نکنن صحبت کنید ۳_ مدام از الان براش برنامه بریزید و شرایط جانبیش رو فراهم کنید مثلا اگر خونه خوب می خواید از الان مدام تو اینترنت دنبال نقشه خونه شیک وسایل زیبا پرده های شیک….بگردید و عکس ها رو سیو کنید و خیلی جدی مدل ها رو انتخاب کنید وبا رویا پردازی خودتون رو تو اون خونه ببینید و حس خوبش رو احساس کنید. موفق باشید

سلام ادمین عزیز من چند وقت بود از قانون جذب استفاده می‌کردم و حس و حال خیلی خوبی داشتم ایمانم هم صد در صد بود ولی الان چند وقتیه ک قانون جذب رو انجام نمیدم فقط با خودم میگم هیشکی نمیتونه تو زندگی من تصمیم بگیره و منو از آرزوهام دور کنه حتی دوستم و دختر عموم تو فاصله چند روز برا من خواب دیدن ک ازدواج کردم و من ترسیدم ک نکنه واقن قراره این اتفاق بیفته چون ازدواج کردن مانع رسیدن ب اهدافم میشه و درضمن سنم هم کمه جدیدا فکر منفی هم زیاد میکنم و میدونم ک همش بخاطر اینه از کائنات فاصله گرفتم ازتون ممنون میشم بهم بگید چجوری دوباره امیدمو ب دست بیارم و ب کائنات نزدیک تر بشم چه تمریناتی لازمه ک انجام بدم؟؟؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. اول اینکه شما هر لحظه در حال استفاده از قانون جذب هستید. شما تهنا کاری که باید کنی اینه به چیزهایی که احساساتتون بد میکنه توجه نکنید و سعی کنید احساساتتون خوب نگه دارید به شما پیشنهاد میکنم تمارین قانون جذب انجام بدین تا به مرور زملن نتیجه بگیرید

سلام ببخشید من میخوام در کوتاه مدت به یه سگ برسم خیلی حس خوبی دارم و هر لحظه دارم بهش فک میکنم به داشتنش توی زندگیم تصور می‌کنم حتی رفتم توی دیجی کالا لوازم هاش رو هم انتخاب کردم بنظرتون با این همه افکار مثبت تا چند ماهه دیگه به‌ش میرسم یه چیز تقریبی بگین

سلام وقتتون دوست عزیز باید احساساتتون خوب کنید تا ارتعاش خواسته و هدفتونو به درستی به کائنات بفرستید

سلام و وقت بخیر. تشکر از مطالب خوبی که در سایت قرار دادید. من به قانون جذب اعتقاد دارم و خیلی از اتفاقاتی که برایم افتاده است با قانون جذب بوده است. اما مشکلی که دارم اینه که به خیلی از اهدافی که دارم و برام مهم است نمی تونم برسم و نمی دونم مشکل از کجاست. (تمام مراحل را رعایت میکنم یعنی شکر گذاری از داشته ها و شاد بودن و احساس خوب و رها سازی و باورهای درست) اما باز هم به اهداف مهمی که دارم نمی رسم. نمیگم که قانون جذب کار نمی کنه. چرا اتفاقا خیلی زمانها در مورد موضوعی فکر کردم و اتفاق افتاده اما اون موضوع زیاد مهم نبوده. اما زمانی که موضوعات اصلی و مهم میشن اتفاق نمیفته (در کنار اینکه من برای رسیدن به این اتفاقات هم هیچ استرس و نگرانی ندارم و احساسم مشابه بقیه اتفاقاتی است که قانون جذب برام انجام داده). خیلی دوست داشتم علت اصلی این موضوع را بدونم و اینکه چطور میتونم علت مشکلم را پیدا کنم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. برای رسیدن به هر هدف و خواسته ای دارید باید ارتعاشش مدام بفرستید. به الهامات گوش کنید. الهامات به شما میگه چه کار فیزیکی باید انجام بدین که به اون خواسته و هدفی که دارید برسید. یکی دیگه از دلایل نرسیدن شما به اون خواسته و هدفتون اینه که شما فکر میکنید ارتعاش خواسته و هدفتونو میفرستید در صورتی که بهش اینطور نیست! برای اینکه ببینید ارتعاش خواسته و هدفتونو درست میفرستید باید به احساساتتون توجه کنید ببینید که ایا احساساتتون خوبه یانه

سلام میتونم با قانون جذب چیز های گران قیمتی که دوست دارم رو بخرم

سلام وقتتون بخیر بله شما به هر خواسته و هدفی که میخواید میرسید

اگر بخواهم مهاجرت کنم مثلا به کشوری مثل کانادا میتونم مشخص کنم گا تا کی این اتفاق برام بیفته اگه اره چطوری ؟

سلام وقتتون بخیر شما باید ارتعاش خواسته و هدفتون بفرستید باید احساساتتون خوب باشه برای همین توصیه میکنیم مارینی که به شما آموزش دادیم انجام بدین

من ۷ ساله دارم با قانون جذب فرد موردعلاقمو جذب میکنم. یک سری ویژگی هایی درذهنم درست کردم و اونقدر این ویژگیا خاص بودن ک گاهی مایوس میشدم یا میترسیدم ک اون شخص خاص پیدا نشه اما امیدمو از دست ندادم و تو این ۷ سال میتونم بگم هر روز اونو از خدا و کائنات درخواست کردم و اونو باور کردم و اینم بگم چون شنیده بودم هردرخواستی از کائنات بکنی اونو بهت میده و براش فرقی نداره خواستم اون یه فرد معروف باشه تا اینکه دقیقا زمانی که اصلااااا انتظارشو نداشتم اونو پیدا کردم یه روز داشتم بیوگرافی یه اقای بازیگری رو میخوندم ک دیدم چقد سرگذشت زندگیش شبیه شخصیت ایده ال ذهنیمه اولش خندم گرف ولی بعد ک مصاحبه هاشو تو برنامه های مختلف تو چن سال اخیر دیدم دیدم شباهتشون خیلی زیاده فقط ۳ تا اختلاف جزئی داره با اون ایده ال ذهنیم ولی از سایر جهات تماما همونه قیافه و هیکل و سرگذشت و اخلاق و رفتار و…. بخودم اومدم دیدم ۲ ماه گذشته و من سخت عاشقشم آیا ایشون همون کسیه که من جذیش کردم؟(از نظر خودم بله!) و اینکه خوب من الان باید چیکار کنم ۷ سال جذبش کردم باورش کردم عاشقش بودم الان پیداش کردم ولی ایشون منو نمیشناسن خواهش میکنم کمکم کنید بالاخره قانون جذب داره بهم جواب میده ولی من سردرگمم ک باید چیکار کنم؟ ممنون از سایت خوبتون

لطفا پاسخ بدین ادمین جان🥺

سلام ببخشید خیال پردازی کردن درمورد هدفمون چه ارتعاشی رو به سمت کائنات منتشر میکنه؟

سلام وقتتون بخیر ارتعاش خواسته و هدفتون به کائنات ارسال میکنه

ببخشید یه سوال این قانون هر چیز نشدنی رو هم ممکن می کنه؟ مثلا داشتن قدرت یا میلیاردر شدن در اینده؟

سلام وقتتون بخیر بله اگه باور کنید میتونید به این خواسته برسید

سلام ی سوال داشتم اینه که چند سال باید کار کنم و دقیقا چجوری خیلی خلاصه ولی مفید بگید توروخدا یعنی خودتون الان هرکاری بخواید میتونید انجام بدید؟؟؟؟

سلام وقتتون بخیر برای کائنات هیچ زمانی وجود نداره شما باید به صورت دائم ارتعاش خواسته و هدفتون بفرستید تا به اون چیزی که میخواین برسید

سلام وقت بخیر بشدت ب کمک نیازمندم تازه با قانون جذب آشنا شدم و حتی در حد شنیدن اسم. کسی منو باش آشنا کرد که برام خیلی عزیزه . راستش من این شخص رو خیلی خیلی دوست دارم بش گفتم ولی میگه تو رو مث داداشم دیدم و میبینم و نمیتونم تصور کنم ب عنوان ی شوهر . خودش کمکم کرد ی نفر رو فراموش کردم ولی خودشو اصلا نمیخوام فراموش کنم ب هیچ وجه! خواستم ببینم میتونه قانون جذب کمکم کنه و چجوری؟ خیلی حالم بده تو رو خدا میتونید کمکم کنید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما وابسته شدید و وابستگی یک ارتعاش بشدت منفیه پیشنهاد میکنم حتما مقاله قانون جذب عشق مطالعه کنیدhttps://modireafkar.ir/the-law-of-attracting-love-and-getting-half-lost/

سلام‌ ببخشید با قانون جذب میشه پاهای پرانتزی رو درمان کرد؟؟اگه میشه چجوری؟

سلام وقتتون بخیر حقیقتش دز این زمینه اطلاعاتی ندارم ولی دیدم بیماری هایی مثل سرطان با قانون جذب خوب بشه

ممنون از سایت خوبتون.

سلام امروز به من خبر رسید کسیو ک دوسش دارم هفته دیگه نامزدیشه ایا من میتوانم با قانون جذب هی تلقین کنم ک اون ازدواج نمیکنه یا بهم میخوره نامزدیش و خودشم هی تلقین کنه اخه دختره رو دوس نداره همو دوس داریم ما ایا میشه تورو خدا ی راهی جلو پام بزارید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. شما باید با طرف مقابلتون هم ارتعاش بشید اما چون طرف مقابلتون خودش یک موجود ارتعاش هست ممکن خیلی سخت باشه برای همین پیشنهاد میکنیم حتما روی جذب یک نفر خاصی تمرکز نکنید

سلام وقتتون بخیر. من ۳ ماه دیگه کنکور دارم و هدفم رسیدن به رتبه ۲ رقمیه تاالان خیلی خوب نخوندم و همین باعث میشه خیلی به خودم انرژی منفی بدم. میشه واقعا با قانون جذب به موفقیت برسم؟ البته تلاشمو هم میکنم. پکیجتون دراین باره کمکم میکنه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز بله شما میتونید با قانون جذب به هرخواسته و هدفی که دارید برسید در صورتی به خواستتون میرسید که کامل ذهنتون اون هدف باور کنه

سلام من میتونم با قانون جذب عشقمو برگردونم پیش خودم ؟!؟خیلی دوسشون دارم دوستداشتنم از رو وابستگی و این چیزا نیس……… واقعا عاشقشم اما اون میگه عاشق نیس….. میشه با این قانون عشقم برگرده پیشم؟!؟ ممنون میشم جواب بدید 🙂

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز جذب کردن یک شخص خاص کار بسیار سختیه برای همین شما نباید روی یک فرد خاص تمرکز کنید پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب عشق حتما مطالعه کنید

https://modireafkar.ir/the-law-of-attracting-love-and-getting-half-lost/

سلام من مشاور املاک هستم, قراردادهام به پای قولنامه می رسه اما امضا نمی شه و هر بار یک مشکلی به وجود می یاد نمی دونم باید چی کار کنم! جذب هم کار می کنم اما پاسخی نمی بینم دارم انگیزم رو از دست می دم لطفا راهکاری ارایه بدید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما باید نسبت به کسب و کارتون باور خوبی ایجاد کنید و احساساتتون خوب کنید. با تغییر ذهنتیتتون شرایط بیرونتون کامل تغییر میکنه

سلام دو سوال داشتم ببخشید مقالات رایگان در سایت شما در مورد قانون جذب کافی است یا باید از محصولات اعضای ویژه استفاده کنیم؟ اگر از محصولات ویژه استفاده کردیم و نتیجه نگرفتیم چی؟ اگه مطالب همین صفحه رو انجام بدم قانون جذب عمل میکنه؟

سلام وقتتون بخیر ما مطالب داخل بخش اعضا ویژه به صورت کامل آموزش دادیم برای دریافت کتاب های قانون جذب بهتره در بخش اعضاویژه ثبت نام کنید

سلام روز خوش ، اگر درامدم ماهی ۳میلیون باشه و از کائنات بخواهیم تا آخر امسال یه خونه ۲۰میلیاردی داشته باشم ،برام اتفاق میوفته؟ هرجور فکر میکنم عقل و منطق اجازه نمیده

سلام وقتتون بخیر. عقل انسان محدوده برای همینه نمیتونید چنین پولی بدست بیارید. شما باید ارتعاش اون پول بفرستید ، وقتی ارتعاششو میفرستید کائنات راهایی را وارد زندگیتون میکنه که به اون خواسته و هدفی که دارید میرسید

سلام ببخشید بعضی آدمها توی زندگیم هستند که باعث میشن جلوم گرفته بشه و پیشرفت نکنم من میخوام اونها به صورت کامل پاک بشن یا بمیرن یا نمیدونم هر کوفت و زهرماری که میخواد بشن تا دیگه چشم به چشمشون نیفته الان من این اتفاق باید خیلی زود برام بیفته من الان چیکار کنم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما باید از قانون بی توجهی استفاده کنید و به هرچیزی که احساساتتون بد میکنه توجه نکنید

سلام اون بخشی که گفتید زندگی الان افکار گذشته ماست دقیقا به طرز عجیبی درسته من توی تمامی سال های گذشته درسم به شدت قوی بوده و همیشه میترسیدم از زمانی که افت کنم الان همین اتفاق برام افتاده

سلام و خسته نباشید، آیا میتونم با قانون جذب عضوی از بدنم رو نثل روز اولش سالم سالم کنم ایا امکانش هست؟

سلام وقتتون بخیر بله شما با قانون جذب میتونید هر بیماری را خوب کنید. دقیقا مشابه افرادی که بیماری های ناعلاج را خوب میکنند

سلام لطفا جواب بدید…بهم

آیا باوجود گذشته بد و روابط بد گذشته ،من هم میتونم باقانون جذب همسر ایده المو جذب کنم؟ چرا من حس میکنم باوجود این گذشته آینده خوبی نمیتونم بسازم؟ منتظر پاسختون هستم

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. شما با استفاده از قانون جذب میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید. اگر رابطتون خرابه به خاطر ارتعاشیه که به کائنات فرستادید و باید ارتعاش درست به کائنات بفرستید تا رابطتون خوب بشه. شما باید یک آینده خوب تصور کنید اگر اینده بدی را تصور کنید همون آینده بد را جذب میکنید

سلام واقعا ممنون ازمطالب خوبتون یه سوال دارم من یه مشکلی دارم که دائما بهش فکرمیکنم و استرس دارم ولی توذهنم یکسره به خودم میگم که نه ایشالا چیزی نمیشه خداهست و فلان احساسمم گاهی خوبه گاهی بد البتع بیشتروقتل بده نظرتون چیه؟ارتعاشم منفیه؟چیکارکنم؟

سلام وقتتون بخیر. باید به احساساتتون توجه کنید. اگر احساساتتون خوبه یعنی دارید راه درست میرید اگر احساساتتون بده در حال جذب چیزهای منفی هستید.شما باید به این باور فراوانی برسید که دنیا پر از فراوانیه! وقتی به این باور برسید حس و حالتون دیگه همیشه خوب میشه چون نگران چیزی نیستید

اینو میزارم برای دوستانی که اعتقادی ندارن به قانون جذب‌..‌ من چندوقت پیش تویه یه رابطه اجتماعی شکست خوردم و مدام منتظربودم که به من پیام بده ویکسره باخودم جلوآینه صحبت میکردم که اره حتما به من پیام میده اون نمیتونه صبرکنه ویکسره میخندیدم وحسم خوب خوب بود رفتم جلواینه بازم باخودم صحبت کردم و وقتی گوشیمو چک کردم دیدم پیام دارم واقعا واقعا احساس قدرت کردم واقعا عالی بود اصلا باورم نمیشد که توی چندساعت به خواستم برسمم ممنونم ازت خدای خوب و ناناژم

سلاااااام کی گفته نمیشه شخص خاصی رو جذب کرد؟؟ فقط کافیه ایمان داشنه باشی و انرژی مثبت…کار تمومه! 🙂

سلام یه سوال شمابعضی جاهاتوکامنتا ازتون پرسیدن اگه فردخاصمونو جذب کنیم چی شما یجانوشتین بهتره ینفرنباشه یجاهم گفتین نه اصلا ینفر نمیشه یعنی اصلا امکان ندارع من خودمو با زندگی باکسی که دوسش دارم وازم خواستگاری کردنو تصورکنم و ارزو کنم؟؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. ببینید دنیا پر از فراوانیه میتونید از کائنات کسیو بخواهید که دقیقا مشابه اون شخص باشه برای همین باید ویژگی های طرف مقابلتون بنویسید و از تکنیک تصویرساز ذهنی یا تجسم خلاق استفاده کنید. وقتی ارتعاششو بفرستید مطمئن باشید بهترین هارو جذب میکنید. البته برای اینکه بتونید بهترین جذب کنید باید ایمانتون نسبت به قانون جذب بالا ببرید. یعنی قانون جذب باید کامل باور کنید. برای اینکه قانون جذب کامل باور کنید باید از قانون جذب نتیجه بگیرید

یه فردی هم خواهرش یجورایی اومده خواستگاریه فرد ومن ازش خوشم میادو دوسش دارم و یکسره باخودم میگم که بهمدگیه میرسیم شما گفتین وابستگی یه ارتعاش منفیه یعنی این کارمن وابستگی حساب میشه؟؟؟؟؟؟؟

برای اینکه ببینید وابسته اون شخص شدید یا نه باید به احساساتتون توجه کنید. اگر احساساتتون بد بود نشانه اینه که شما وابسته شدید. باید از این دید به طرف مقابلتون نگاه کنید و ببینید که ایا اگر طرف مقابلتون نباشه حستون خوبه یا نه!

میشه شخص خاصرو جذب کرد؟

سلام وقتتون بخیر جذب یک شخص خاص کار بسیار سختیه باید با طرف مقابلتون هم ارتعاش باشید

سلام من تازه با قانون جذب اشنا شدم می خواستم بدونم اگر برای خواست هام زمان تعیین کنم مثلا آخر تابستان و روزانه زیاد تمرین کنم و تمام حسم مثبتم را روی اون خواسته و زمان تعیین شده بگزارم ایا در ان زمان به خواست ام میرسم یا نه؟ خیلی ممنون از سایت خوبتون

سلام وقتتون بخیر خیلی خوشحالم که از این مقاله راضی بودین انشاالله بهترین نتیجه را بگیرید. میتونید برا خواستتون زمان مشخص کنید ولی برای رسیدن به خواستتون باید ارتعاش قوی بفرستید. زمان رسیدن به خواسته دسته کائناته

سلام من امسال کنکور میدم و مطمئنا قبول میشم و در اون شکی ندارم چون به اندازه کافی تلاش کردم و به خودم ایمان دارم اما با توجه به اینکه خانواده بشدت سخت گیر و سنتی هستند گاهی حس میکنم اجازه نمیدن که من از خانواده و شهر جدا شم و توی یه شهر دیگه ادامه تحصیل بدم اما با این حال سعی میکنم تمرکزمو روی قبولی دانشگاه بزارم و خیلی به این قضیه فکر نکنم و بیشتر به چیزایی که میخام تو زندگیم داشته باشم فکر کنم.

سلام منم میخام به یه ادم مهم و سرشناس که تو زندگیمه برسم به نظرتون کائنات کمکم میکنه؟

سلام وقتتون بخیر اگر ارتعاشش بفرسید بله

سلام بنده یک سوال برام پیش آمده من زمانی که به چیزی ارتعاش میدهم (تجسم,صحبت کردن,…..) احساس خاصی ندارم نسبت به اون خواسته برای خواستم یا احساسم بده حالا سوالم اینکه برای اجاد احساس خوب نسبت به اون خواسته باید خواسته را بارها و بارها تکرار کنم یا باید ولشکنم چون من شنیدم یاد همون موقع احساسم خوب باشه نسبت به خواستم ولی من اینطوری نیستم میشه کمکم کنید واقعااا دیگه نمیدونم چیکارکنم لطفا کمکم کنید

سلام وقتتون بخیر. ببینید احساسات یا منفی هست یا مثبت. اگر فکر میکنید که هیچ احساساتی ندارید احساس شما منفی است. برای ایجاد احساس خوب باید در اولین قدم ممکن هدف گذاری کنید داشتن هدف بسیار مهمه که اگر اهدافتون مشخص باشه باعث میشه با مرور اهدافتون احساساتتون خوب بشه

ممنون فقط یک سوال دیگه هم داشتم اگه یک چیزی را بخوام ولی احساسم خوب نباشه چطوری باید احساسم را خوب کنم اون را باید هی تکرار (ارتعش بدم) کنم تا مغزم قبولش کنه(تلقین کردن منظورمه) ؟؟

سلام وقتتون بخیر شما با ورودی ذهنتون احساساتتون خوب میکنید. برای اینکه ارتعاش خواسته و هدفتونو ارسال کنید باید ورودی ذهنتون مثبت باشه

ایا قانون جذب برای کنکور هم جواب میدهد؟

سلام وقتتون بخیر بله برای هر خواسته و هدفی که داشته باشید جواب میده

سلام میخواستم بدونم که این قانون جذب برای رسیدن به ارزو ها و چیز های دیگه محدودیت سنی داره یعنی برای زیر ۱۸سال خوب نیست؟

سلام وقتتون بخیر قانون جذب هیچ محدودیت سنی نداره شما چه بخواید چه نخواید از قانون جذب استفاده میکنید پس بهتره در جهت خواسته ها و آرزوهاتون از این قانون استفاده کنید

سلام چجوری می تونیم به اطلاعاتی که خریدیم دسترسی پیدا کنیم؟

سلام وقتتون بخیر با ایمیلی که خرید کردین وارد حساب کاربریتون بشید و به بخش مطالب اعضا ویژه بشید

درود فراوان خدمت شما من تازه با قانون جذب و کائنات آشنا شدم . ممنون میشم راهنمایی کنین که از کجا باید شروع کنم و چگونه با قانون جذب و کائنات ارتباط برقرار کنم.

سلام وقتتون بخیر برای ارتباط گرفتن با کائنات شما باید روی خواسته هاتون تمرکز کنید و احساساتتون خوب کنید. برای خوب کردن احساسات پیشنهاد میکنم از تمرینات قانون جذب استفاده کنید و مقاله زیر را مطالعه کنید

https://modireafkar.ir/practice-the-law-of-attraction/

سلام دوستان ارزو میکنم به تک تک ارزوهاتون برسید و همیشه موفق باشید اگا کاری رو دوست دارید انجام بدید و اول راه هستید یادتان باشد هیچ وقت نامید نشوید و اینکه خدا میگه “” فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً “” ❤️❤️🌹

سلام دائم به چیزی توجه کنیم مثل همون که میگین جوری با‌ش انگار همین الان داریش که اینم میشه فکر تمام مدت بهش ازمون دور نمیکنه خواستمونو؟

سلام وقتتون بخیر. بله شما نباید وقتی به خواسته و آرزوتون توجه میکنید احساساتتون بد باشه. اگه احساساتتون خوبه دارید راه درست میرید

سلام ادمین خسته نباشی من آرزو دارم برم استرالیا با پدرم ولی خب چندبار این کار خراب شده ولی دباره پروندمون رو قبول کردن ولی هنوز هیچ زنگی نزدن من نمیدونم باید چیکار کنم یعنی من قانون جذب رو انجام بدم به خاستم میرسم؟ لطفا جواب بدین.

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز احساساتتون خوب نگه دارید و به اون شرایط وابسته نباشید مطمئن باشید نتیجه میگیرید

سلام.آیا میشه از طریق قانون جذب یک شخص خاص رو به زندگی جذب کرد؟و اگر بله چه طوری باید اینکار رو انجام داد؟ البته این رو هم بگم که منظورم از یک شخص خاص،یک شخص با ویژگی های خاص و دلخواهم نیست.بلکه منظورم شخصیه که می شناسمش. ممنون میشم ازتون.

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز دنیا پر از فراوانیه برای همین شما نباید وابسته یک شخص خاصی باشید. نباید وابسته به کسی یا چیزی باشید. بهتره ویژگی های اون شخصیو که دوست دارید با جزئیات کامل مشخص کنید

سلام من به قانون جذب خیلی اعتقاد دارم این عضوی از خونواده ام میمونه من یک گوشی می خواستم اگر به خوام اون رو توی همین ۱الی ۲ روز به دست بیارم امکان پذیر هست؟

سلام وقتتون بخیر شما با قانون جذب به هر خواسته و هدفی که بخواهید میرسید برای کائنات هیچ فرقی نمیکنه که خواسته شما چیه

سلام من تازه با قانون جذب آشنا شدم خیلی احساس خوب دارم به این قانون . امیدوارم با تمیرینهای شما جواب بگیرم من آرزوهای خیلی زیادی دارم

سلام خسته نباشید یه سوال درباره کائنات داشتم

هرچیو واس خودم بخوام واس دیگرانم بخوام بهمون اندازه بیشترشم ب خودم برمیگرده درسته؟ اینو قبلا یکی بهم گفته بود راجب قانون جذب و کائنات همچین چیزی درسته درباره کائنات؟

الان یعنی مثلا پولی گرفتم هدیه یا چیزی فروختم بیشتر پول از دستم میره؟ یا مثلا چیزی خریدم پول دادم بیشتر پول جذبم میشه؟ نظریم درسته یا اینجوری که فکر میکنم نیست؟

سلا م وقتتون بخیر اگر احساساتتون خوب باشه بله بیشترش جذب میکنید. فقط به این نکته توجه کنید به احساساتتون توجه کنید

من تازه با قانون جذب آشنا شدم یعنی واقعا میشه به خواستمون برسیم خدایا بزرگیتو شکر

سلام وقتتون بخیر بله شما میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید برای کائنات اصلا فرقی نمیکنه خواسته هاتون چیه

کاشکی یه کانال یا گروه تلگرامی داشتین اونجا بدون اینکه پول بخوان یاد میگرفتیم راه های قانون جذبو😫

سلام وقتتون بخیر بزودی پیج اینستاگرام سایت راه اندازی میشه

سلام.ببخشید من یه ارزوی بزرگ دارم و این ارزوم چیزی نیست که براش تلاش کنم.چیزیه که اگه خدا صلاحمو بخواد برام اتفاق میوفته.راستش واااااااقعا خیلی دوس دارم ب این ارزوم برسم.با این قانون جذب امکان پذیره رسیدن بهش؟چون احتمال اینکه بهش برسم…نمی دونم شاید یکم کم باشه احتمالش

سلام وقتتون بخیر شما با قانون جذب میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید فقط باید ارتعاش اون خواسته را به کائنات ارسال کنید

عالی بود مقاله. برای اینکه زیبایی آدم برگرده . باید فقط حس خوب داشته باشم ؟ اگه فقط حس خوب داشته باشم برمیگرده ؟؟؟

سلام وقتتون بخیر شما باید اعتماد به نفستونو بالا ببرید و همیشه احساس خوبی نسبت به خودتون داشته باشید

سلام لطفا اگر شماره واتساپ یا چیزی دارین بدین تا راحت بتونم با شما همصحبت باشم من خیلی مشکل دارم و واقعا بد جوری تو مشکلاتم غرق شدم درباره قانون جذب خوندم اما نمی‌دونم از کجا شروع کنم خواهش میکنم به من کمک کنید من حتی قصد خودکشی دارم زندگی منو نجات بدین 😢😢😢

سلام داخل واتس آپ به این شماره پیام بدین ۰۹۲۲۳۱۰۹۴۶۴

سلام.یه سوال دارم خدمتتون.طبق قانون جذب ما حسمون به هرچیزی خوب باشه بهش میرسیم.یا اینکه اگر کلا حسمون خوبه ینی راهمون درسته.ولی برای مثال اگر من فیلمی ببینم که نقش اولش حسمو خوب میکنه ولی شاید تو اون فیلم سیگار هم بکشه.حالا اگر من کنار یک فرد سیگاری رد بشم وحسم نسبت به سیگار کشیدنش خوب باشه.این موقع شاید حسم خوبه چون ذهنم میگه خداروشکر که تو سیگاری نیستی.شایدم حسم خوبه چون این سیگار کشیدنه منو یاد اون نقش اول فیلم میندازه.سوالم اینه که از کجا بدونم به چه دلیل حسم خوبه؟اگر به دلیل دوم حسم خوب باشه من در آینده سیگاری میشم؟

سلام وقتی شما احساساتتون خوب باشه یعنی دارید مسیر رسیدن به اون خواسته را درست طی میکنید و کائنات با توجه به احساساتتون به شما پاسخ میدن! در مورد سوال دومتون باید بگم شما قدرت اختیار دارید و خودتون انتخاب میکنید

سلام برای رسیدن به ارزو محال با قانون جذب چند روز طول می کشد؟

سلام برای کائنات هیچ زمانی وجود نداره

سلام خسته نباشید من خیلی به قانون جذب ایمان دارم و میخوام تمریناتی که گفتید رو شروع کنم میخوام اهدافم رو توی یک کتاب بنویسم اما برای بعضیاشون جزئیاتی ندارم مثلا من الان به کسی علاقه ندارم اما میخوام در اینده با کسی که عاشقشم و عاشقمه ازدوام کنم اینطور نوشتن و تکرار کردنش درسته؟ و همچنین قانون جذب برای اینکه فردی بیشتر بهتون اهمیت بده و دوستتون داشته باشه کاربرد داره؟

سلام وقتتون بخیر نوشتن جزئیات اهدافتون فقط به این دلیله شما اون هدف احساس کنید. اگرنه کائنات به چیزهایی که نوشتید جواب نمیدن فقط ب افکار شما جواب میدن. اگر نمیتونید جزئیات دقیق هدفتونو بنویسید اون هدف احساس کنید

سلام وقت بخیر دوستان لطفاتجربه هاتونم بگیدکه چجوری رسیدیدبه خواسته هاتون

سلام وقت بخیر دوستان لطفاتجربه هاتونوبگید

سلام و خسته نباشید من میتونم داخل واتس اپ یا تلگرام با شما در ارتباط باشم؟به شدت به کمک احتیاج دارم و می خوام راحت با شما حرف بزنم 😩

سلام وقتتون بخیر از طریق تلگرام میتونید به شماره پشتیبانی سایت پیام بدین

سلام خیلی خیلی ممنون بابت این مقاله واقعا فوق العاده بود^_^ فقط من ی مشکلی ک دارم اینه ک از قانون جذب استفاده میکردم و نتیجه میگرفتم اما بعد از اینکه کلاسای قانون جذب رو متوقف کردم این قانپن ب طور کلی دیگه جواب نمیده 🤦🏻‍♀️ چیکار باید کنم؟

سلام وقتتون بخیر ممکنه ذهنتون مقاومت کنه و فکر کنید که جواب نمیده. شما برای نتیجه گرفتن از قانون جذب پیشنهاد میکنیم حتما از این قانون نتیجه بگیرید تا ایمانتون زیاد بشه

سلام برای قبولی تو کنکورم جواب میده؟😄

سلام وقتتون بخیر ۱۰۰ درصد جواب میده

سلام ادمین جان من یه چند وقته سردرگمم که بین چند تا چیز کدومو انتخاب کنم یا چه چیزی در آینده به صلاح من است… چطور می توانم با استفاده از قانون جذب چیزی که بهتره رو انتخاب کنم و جذبش کنم ؟

سلام وقتتون بخیر به احساساتتون توجه کنید. اگر احساساتتون برای انجام کاری خوب هست اون کارو انجام بدین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه یکی از تکنیکهای بسیار قدرتمند قانون جذب می باشد . با توجه به تحقیقاتی که خودم در این زمینه انجام داده ام , بیشتر اساتید موفقیت دنیا نظیر استر هیکس به این تکنیک اشاره کرده‌اند .

خانم استر هیکس بر اساس تجربیاتی که در بلندمدت کسب کرده است در آموزش قانون جذب می گوید : اگر بتوانید به مدت ۶۸ ثانیه روی خواسته و هدفی که دارید تمرکز کنید , تمرکز کل کائنات به سمت آن موضوع جلب خواهد شد .

شما با این تکنیک بسیار قدرتمند می توانید به خواسته و آرزو هایی که دارید از طریق قانون جذب کائنات به آن برسید .

راز عدد ۶۸ ثانیه یا ۶۸ ثانیه تا هدف یک تکنیک بسیار قدرتمند در جهت رسیدن به خواسته و اهداف میباشد .

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

 

 

 

خیلی از شماها در مورد کاربرد قانون جذب و اینکه چطور با خواسته به هدفی که داریم با بکارگیری قانون جذب برسیم شنیده اید و سعی و تلاش کردید آن را درون زندگی خود پیاده سازی کنید .

خیلی طبیعی است که آن چیزی را که به آن چیزی که میخواهیم داشته باشیم فکر و توجه کنیم . و همین توجه کردن به آن چیزی که میخواهیم باعث فرستادن ارتعاش و انرژی به سمت کائنات می‌شود .

اما نکته اینجاست که آیا در قانون جذب تکنیک خاص وجود دارد که به آن خواسته به هدفی که داریم برسیم ?

اخیراً با مطالعه کتاب ” بخواهید تا به شما داده شود ” اثر استرس به این موضوع مهم اشاره شده است که ما در این مطلب این تکنیک قدرتمند را به صورت کامل آموزش داده ایم .

خودم از این تکنیک قانون جذب در ۶۸ ثانیه خیلی استفاده کرده ام و نتایج فوق العاده گرفته‌ام.

 

اولین قدم برای استفاده از قانون جذب در ۶۸ ثانیه این است که خیلی آرام دراز بکشید , سپس به مدت ۱۷ ثانیه به آن چیزی که می خواهید داشته باشید را خیلی واضح و دقیق با جزئیات کامل درون ذهنتان تصویر سازی کنید و بیاورید.

خواسته و هدفتان را به طور کامل درون ذهنتان تجسم کنید به عنوان مثال :

اگر می خواهید یک گوشی داشته باشید , به رنگ گوشی خود فکر کنید , به نوع و مدل آن فکر کنید . تجسم کنید که اگر الان آن گوشی را داشتید چه کاری می‌کردید , اگر این کار را درست انجام دهید احساس خوبی در شما ایجاد می شود .

این حس خوب نشانه این است که شما راه را درست می روید و به هدف و آرزویتان نزدیک می شوید . احساسات شما مانند قطب نما عمل می کند یعنی اگر احساس خوبی داشتید و آن خواسته و هدف که دارید می‌رسید .

این تجسم و تصویر سازی را فقط برای ۱۷ ثانیه انجام داده و سپس به سراغ کار خود بروید . خواسته و هدفی را که درون ذهنتان تجسم کرده اید را رها کنید و هدف تان را فراموش کنید . بر اساس قانون جذب اگر این کار را روزانه انجام دهید احتمال رسیدن به خواسته به هدفی که دارید چندین و چند برابر میشود .

تصویرسازی و فکر کردن به خواسته به هدفی که دارید باعث درخواست از کائنات می‌شود , که اگر درخواست تان را درست به کائنات ارسال کنید رسیدن به خواسته به هدفی که دارید 100 درصد تضمینی است .

اگر نمیدانید که کائنات چه چیز هایی هستن توصیه میکنم حتما از مقاله ” کائنات چیست ” دیدن کنید .

 

 

 

قانون 68 ثانیه استرهیکس یکی از قدرتمندترین تکنیک های کاربردی در جهت رسیدن به خواسته به اهداف است, که خودم چندین و چند بار از این تکنیک استفاده کردم و نتیجه گرفتم .

مثلاً یکی از نتایجی که در اوایل راه اندازی کسب و کار هم گرفتم این بود که , وقتی به اتفاق های مالی خوب گذشته خود فکر میکردم و تمرکز می کردم در همان روزهای اول جذب های مالی زیادی داشتم .

شاید باورتان نشود ولی وقتی احساس خوبی نداشتم هیچ جذب مالی و تراکنش جدید نداشتم , اما روزی که احساسم خوب میشد و تمرین قانون جذب استفاده می کردم به خصوص از این تمرین رسیدن به آرزوها در ۶۸ ثانیه جذب های مالی زیادی برای اتفاق می‌افتد .

من از این تکنیک بیشتر برای جذب ثروت و پول استفاده کردم که واقعا نتایج فوق العاده ای وارد زندگیم شده است . شاید باورتان نشود , اما اگر این تکنیک را روزانه چند بار انجام دهید نتایج فوق العاده بزرگی در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد , و من خودم نتایج فوق العاده ای را از این تکنیک گرفتم .

برای اینکه قدرت این تکنیک قانون جذب را بیشتر بگیرید توصیه می کنم در ابتدای کار یک هدف گذاری در جهت رسیدن به خواسته های کوچک تان کنید . البته من این کار را کردم و نتیجه ی فوق العاده ای دیدند .

برای هدف گذاری توصیه می کنم 10 تا ۲۰ از اهداف کوچک تان را مشخص کنید و تصمیم بگیرید در ۳۰ روز به آنها برسید . اگر این قانون جذب ۶۸ ثانیه را درست انجام دهید خیلی راحت به بیشتر این اهداف می رسید .

خودم با توجه به آزمایش هایی که انجام دادم , اتفاقات باورنکردنی و نتایج زیادی را گرفتند و همین باعث شد ایمانم بهین تکنیک بیشتر شود .

کافیست فقط ۱۷ ثانیه بر روی آن چیزی که می خواهید تمرکز کنید و سپس فراموشش کن . البته ۱۷ ثانیه یک عدد ثابت نیست شما می‌توانید به جای ۱۷ ثانیه , چندین دقیقه به خواسته و هدف آن توجه کنید و نتایج بهتری را خواهید گرفت .

فقط برای آنکه بدانید دارید راه را درست می روید این است که به احساس خود توجه کنید , اگر احساس خوبی داشتید با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید با چیزی که میخواهید میرسه .

 

 

” وقتی رادیویی را روی فرکانس خاصی تنظیم کنید هر آنچه را که پخش می کند میشنوید . به همین خاطر بر روی هر چیزی که فکر کنید و تمرکز کنید مثل این است که دارید فرکانس رادیو را تنظیم می‌کنید و وقتی بر روی آرزوهایتان ۱۷ ثانیه تمرکز کنید , فرکانس آن را در خودتان فعال میکنید , وقتی فرکانس در شما فعال شود قانون جذب شروع به پاسخ دادن به این فرکانس می شود . در واقع شما خاموشید و قانون جذب کارش را انجام میدهد”

آبراهام هیکس

 

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

این روش یک راه فوق العاده قدرتمند در جهت آشکارسازی رویاهایتان است و شما بدون آنکه زمان زیادی را اختصاص دهید می توانید بر روی خواسته و هدفتان تمرکز کنید و ارتعاش آن را به کائنات سال کنید .

آبراهام هیکس یکی از بزرگترین اساتید موفقیت می باشد که در این باره می گوید :

” بر اساس قانون جذب ۱۷ ثانیه تا به حقیقت رسیدن به آرزوها و رویای تان وجود دارد . اگر بتوانید یک فکر ساده را ۱۷ ثانیه درون ذهنتان نگه دارید , و بدون آنکه با آن مخالفت کنید با قانون جذب افکاری به همین شکل , همین اندازه , همین فرکانس تولید خواهد شد ”

شما در این ۱۷ ثانیه می توانید به رویا و خواسته که دارید برسید , در هفدهمین ثانیه وقتی به آن خواسته به هدفی که دارید فکر می‌کنید و انرژی و ارتعاش را به کائنات ارسال می کنید دقیقا مانند آتش گرفتن است .

وقتی این دو فکر به هم میرسند شعله ور می شود و احساس شوق و نشاط درونتان ایجاد می شود . در ثانیه هفدهم این دفعه یکی شده و بزرگتر می شود , تکامل یافته می شود و ارتعاشی که به کائنات ارسال می کنید سریعتر قدرتمند تر و سریع تر است .

حالا اگر بتوانید بر روی آرزویتان ۱۷ ثانیه دیگر تمرکز کنید , در لحظه ای که به ثانیه 34ام می‌رسید ۲ تا ۱۷ ثانیه بر روی آن هدف و خواسته ای که دارید تمرکز کرده که این باعث می شود ارتعاش شما خیلی سریعتر به کائنات ارسال شود یا به عبارت دیگر این افکار یکدیگر را جذب می‌کنند . بر اساس قانون جذب افکار مشابه یکدیگر را جذب میکند و به هم می پیوند .

در ثانیه ۳۴ این افکار تکامل پیدا می کنند و با هم یکی میشود و نقطه انفجار دیگری ایجاد می شود . در این لحظه این دو فکر ارتعاش قوی تری را به کائنات ارسال می کند.

اگر بتوانید این افکارتان را تا ۵۱ ثانیه نگه دارید یعنی 3تا ۱۷ ثانیه افکارتان تکامل یافته است و ارتعاش قوی تری به کائنات ارسال میشود , این اتفاق تا ثانیه ۶۸ ادامه پیدا میکند و بنابراین شما به قدری سوخت و انرژی دارید تا آشکارسازی فیزیکی اتفاق بیفتد .

برای انکه توجهتان را جلب کنم چند مقایسه فیزیکی انجام می دهیم , اگر شما تنها ۱۷ ثانیه بر روی هدف و خواسته ای که دارید به صورت دقیق و خاص تمرکز کنید به اندازه ۲۰۰۰ ساعت فعالیت ارزیابی شده است .

اگر به طور میانگین ۴۰ ساعت در هفته کار کنید , این ۱۷ ثانیه با کاری که در یک سال انجام می‌دهید برابری می کند .

اگر بتوانید از ثانیه ۳۴ رد شوید , می توانید این عمل را در ۱۰ ضرب کنید یعنی20000 ساعت فعالیت کردید .

اگر بتوانید 3 تا ۱۷ ثانیه یعنی معادل ۵۱ ثانیه بر روی هدفتان تمرکز کنید باز هم عدد در ۱۰ ضرب می شود یعنی 200000 ساعت فعالیت و اگر بتوانید از ثانیه ۶۸ عبور کنید یعنی بیش از یک دقیقه تمرکز کردن بر چیزی که می‌خواهید بدون مخالفت و معادل بیش از ۲ میلیون ساعت فعالیت است .

 

 

 

توجه کنید . اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که دارید به آن هدف و خواسته نزدیک می شوید و اینکه شما باید احساسات خوب را درون خود نگه دارید )

چیزی که باعث میشود شما نتوانید افکار منفی تان را از بین ببرید این است که فکر می کنید باید هدفمند و منطقی فکر کنید . یاد گرفته اید برای آنکه به چیزی برسید باید فیزیکی کار کنید و یا اینکه می گویید با قانون جذب نمی توانیم خواسته هایمان را جذب کنیم و به آنها برسیم .

این کار واقعا اشتباه است , شما تا از نظر ذهنی تغییر نکنید شرایط فیزیکیتان تغییر نخواهد کرد . قانون جذب آن قدر قدرت دارد که می تواند شما را به تمام خواسته و اهدافی که دارید برساند . و دلیل اینکه خیلی از افراد ناخواسته و هدفشان نمی رسند این است که به قانون جذب و کائنات اطمینان ندارند و فکر می کنند تا آخر عمر شرایط همینجور باقی می ماند .

برای آنکه خواسته ها و آرزوهایتان محقق شود و به آنها برسید اول باید به طور ذهنی آنها را تجربه کنید و به رسید و بعد کائنات آن را به ساده ترین شکل ممکن در جلو را هدف قرار خواهند داد .

چگونه و چطوری اش را هرگز نپرسید , چون فکر انسان انقدر کوچک و محدود است که همین موارد ما نرسیدن شما با نخواسته به هدفی که دارید می شود .

شما خواسته تان را بخواهید و مطمئن باشید که کائنات و خدا آن خواسته و هدفی را که دارید محقق می کند .

یکی از دلایل بزرگ برای اینکه خیلی‌ها به خواسته و هدف شان نمی رسند این است که باور کردند آرزوها نرسیدنی هستند.

تضادها در زندگی خیلی مهم است , این تضاد ها باعث می شوند که شما آن خواسته و هدفی که دارید را پیدا کنید .

به عنوان مثال اگر رابطه خوبی ندارید , نداشتن رابطه خوب در زندگی شما یک تضاد است و برخلاف آن شما به یک رابطه خوب نیاز دارید و می توانید آن را جذب کنید .

اگر تمام تمرکز خود را برای خواسته هایتان بگذارید و در جهت فرستادن ارتعاش مثبت تلاش کنید در زمان کوتاهی , کائنات به بهترین شکل ممکن پاسخ ارتعاشات آن را می دهد .

کائنات برای کمک به شما دست به کار خواهند شد تا شما را به آن چیزی که می خواهید برساند . وقتی به خواسته به هدفی که دارید فکر می‌کنید به هیچ عنوان نباید احساس منفی داشته باشید .

وقتی احساسات منفی باشد نمی توانید با هم خواسته و هدفی که دارید تمرکز کنید و همین موضوع باعث می‌شود شما با نخواسته به هدفی که دارید نرسید و زمان رسیدن به خواسته تان به تأخیر بیفتد .

به خواسته به اهداف فکر کنید احساستان را بد نمی‌کند, به عنوان مثال :

اگر یک ماشین گرانقیمت می‌خواهید اما وقتی به آن فکر می کنید احساس من بد می شود و از این افکار منفی ” من که پولش را ندارم چطوری به آن برسند ?” و ” من لیاقت این ماشین را ندارم ” و ” رسیدن به این ماشین برای غیر ممکن است ” , ” چگونه با ماشینی که دارم میرسم ?” و…درون ذهنتان می آید در ابتدای راه آرزوهای انتخاب کنید که احساس خوبی به شما می‌دهد .

بعد از آنکه از طریق این تکنیک ۶۸ ثانیه با خواسته های کوچک تان رسیدید , ذهنتان باور میکند که می توانید به خواسته های بزرگتر خود برسید .

 

 

 

جواب من قطعه ” بله ” می باشد و توصیه می کنم حتما این بازی را هر روز انجام دهید . ۶۸ ثانیه در کل روز زمان زیادی نیست .

یکی از نکات بسیار مهم در قانون جذب این است که ” تمام اتفاقاتی که در زندگی تان وجود دارد را خودتان با احساسات تان جذب کرده اید “.

دلیل اینکه پیشنهاد می کنم این بازی را چند بار در روز انجام دهید این است که احساسات منفی شما درون زندگیتان کمتر می‌شود و اتفاقات خوب و بزرگی برایتان می افتد .

اگر این تمرین را هر روز انجام دهید به مرور زمان باعث میشود که ذهنتان به ارسال ارتعاش و فرکانس های مثبت عادت کند , و بدون در اختیار گرفتن افکارتان ذهنتان خودکار ارتعاش اهداف و خواسته های تان را به کائنات ارسال کند .

وقتی شما ارتعاش خواسته تان را به کائنات ارسال می کنید , کائنات به ارتعاشات شما . اگر از تکنیک رسیدن به آرزوها در ۶۸ ثانیه استفاده کنید ۲ اتفاق جالب برایتان می‌افتد :

۱_ به خودتان نشان می دهید که توانایی تمرکز بر روی خواسته و اطرافتان را دارید , اگر بتوانید در ۱۷ ثانیه اول بر روی آرزوهایتان تمرکز کنید پس برای ۱۷ ثانیه دوم , سوم , چهارم هم می توانید تمرکز کنید .

۲_ به مرور زمان ذهن شما به یک دستگاه ارسال فرکانس مثبت تبدیل می شود و همین مورد باعث می شود که کائنات شما را به آن هدف و خواسته که دارید برساند و این باعث می شود که باور کنید شما خالق زندگی خود هستید .

منظور از اینکه شما خالق زندگی خود هستید یعنی اینکه متمرکز بر انرژی هستید . شما با قدرت ذهن خود توانایی این را دارید که به تمام خواسته به اهدافی که دارید برسید , و راه اصلی این کار کنترل ارتعاش و فرکانس ذهنتان است .

شما باید بتوانید افکارتان را هدایت کنید و هدایت کردن انرژی در جهت خواسته های خود می تواند از طریق تمرکز بر روی خواسته هایتان باشد .

شما باید نسبت به احساسات خود حساس باشید چون با احساسات می توانید بفهمید که چه انرژی فرکانس را به کائنات ارسال می کنید .

شما با قدرت کائنات و قانون جذب می‌توانید به هر خواسته و هدف که دارید برسید . اگر وضع مالی مناسبی ندارید , به دنبال یک شغل مناسب , قبولی در یک دانشگاه خوب , پیدا کردن نیمه گمشده و… هستید با قدرت قانون جذب تمام این کارها امکان پذیر است .

برای رسیدن به آرزو و خواسته های خود راه های بسیار زیادی و قدرتمند تری وجود دارد که در قسمت اعضای ویژه سایت حرفه ای ترین و قدرتمندترین تمارین قانون جذب را قرار داده ایم . اگر میخواهید زندگی رویایی بسازید و از تمام جنبه های مالی , روابط و… پیشرفت کنید توصیه می کنم فقط یک بار در بخش اعضای ویژه ثبت نام کنید . در بخش اعضای ویژه اگر همانطور که گفتیم تمارین را انجام دهید در روزهای اول نتایج فوق العاده ای را خواهید گرفت و وضع زندگی تان را به کل می توانید تغییر دهید .

 

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

چقدر طول میکشه تا موفق بشیم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز بستگی به خودتون داره که چقدر زمان میزارید

موفق باشید

سلام من دوره خریداری کردم ولی همش فایل۱و۲و۳و۱۰و۱۱و۱۲هستش بقیه نیست

سلامو خسته نباشید دوست عزیز از کدوم دوره فایل ها نیست؟

سلام من کتاب راز رو یه چند مدتی خوندم تو درسام افت داشتم خواستم معدلم بالای ۱۸ بشه تو فصل امتحانات فقط میگفتم من بالای ۱۸ میارم بالای ۱۸ میارم و وقتی کارنامه رو گرفتم ۱۸/۵۸ گرفته بودم علاوه بر اینکه باعث موفقیت میشه حتی پیش بینی هم میتونید بکنید من یه روز صبح از خواب پاشدم یه دفعه به خودم گفتم الان میان قبض گاز رو میدن و بعدش به علت بدهی قطع میکنن شاید باورتون نشه ولی ۱۰ دیقه بعد همون اتفاق افتاد شاید حرفامو باور نکنید لزومی هم نداره دروغ بگم ولی اینا اتفاق افتاده واسه من ولی بعد از اون ولش کردم دیگه از این قانون استفاده نکردم

سلام اگر این تمرین ۶۸ ثانیه ای را روزی ۱۰ بار یا حتی بیشتر انجام بدیم چقدر طول میکشه تا به هدفمان نزدیک شویم؟؟؟؟؟؟؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. همه چیز به خودتون بستگی داره. هر چقدر احساستون بیشتر خوب باشه شما زودتر به اون هدف و خواسته های که دارید میرسید. همه چیز فقط و فقط به احساسات شما بستگی داره. شما باید احساستونو خوب نگهدارید تا به اون خواسته و هدفی که دارید برسید. برای کائنات و جها هستی زمان معنی نداره

سلام من یک مشکلی در قسمت رویا پردازی داشتم میخواستم راهنماییم کنید. یکی از اقوام من یک کاری را تازه شروع کرده من میخواستم با کمک کاعنات کمکی بهش کنم تا کارش رونق پیدا کنه میخواستم راهنماییم کنید که چجوری رویا پردازی کنم ؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

نکته اول اینه که شما نمیتونید برای اون آشناتون جذب کنید. شما میتونید با افکار مثبت خودتون کمکش کنید میتونید راهنماییشون کنید و احساساتشونو خوب کنید

سلام من تو یک کتابی خوندم نوشته بود بعد از اینکه هدفتون رو مشخص کردید سعی کنید همیشه شاداب و خندان باشید و دیگه لازم نیست همیشه هدفتون رو تصور کنید با این کار شما به کاعنات انرژی مثبت میدید و کاعنات نیز خواسته شما را زودتر برابرده میکنه. میخواستم بدونم ایا این کار را هم بکنیم به خواستمون میرسیم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. منظور این کتاب این بوده که به خواسته و هدفی که دارید نچسبید. یعنی در جهت رسیدن به خواستتون احساساتتون بد نکنید. شما برای اینکه به خواسته و هدفی که دارید برسید باید ارتعاش خواستتون مدام به کائنات بفرستید تا به هدفی که دارید برسید

سلام یه سوال من چندتا هدف دارم و تو هر بار به همشون فکر میکنم اشکالی نداره که؟ ۶ یا ۷ دقیقه هم هر دفعه طول میکشه کل هدفام

سلام و خسته نباشید فکر کردن به تنهایی کافی نیست و باید احساساتتون در نظر بگیرید اگر به هدفی که دارید فکر میکنید احساس خوبی دارید نشانه این که در مسیر رسیدن به هدفتون قرار گرفتید اما اگر احساستون بد بود باید احساستونو خوب کنید.

نه اولا منظورم اینه تجسم میکنم دوما اره حس خوبی دارم و وقتی از تجسم کردن میام بیرون خیلی حس خوبی دارم

در قسمت مطالب ویژه تمرین خاصی برای رسیدن به ارزو و هدف ها نزاشتید غیر از پول

سلام و خسته نباشید دوست عزیز کنار تمرینات فایل هایی که قرار دادیم مثل خانوم استرهیکس خودشون داخل سمینارشون تمرین میده و میتونید از این تمرینات هم استفاده کنید.

با عرض سلام و تشکر از مطالب خوبتون واقعیت اینکه همه ی ما قانون جذب رو حس کردیم و در زندگی به وضوح دیدیم. اما باز نمی خواهیم باور کنیم… زمانیکه یقین ما به صد در صد برسه اون اتفاق خواهد افتاد … در واقع هر کسی این استعداد رو نداره که بتونه به اون صد در صد برسه وگرنه هر کسی به هر چی میخواد میتونه برسه … خیلی از فیلم ها ی جدید برتر دنیا و کتابها مضمون اصلیشون همین چند تا حرف ساده هستش ولی باید بتونی ازین فرصت استفاده کنی … ازین زندگی یا جان شیرین که به تو داده شده …

سلام خسته نباشید مرسی از مطالب جالبتون ولی یه سوالی دارم اینکه ۶۸ ثانیه باید پشت سر هم باشه ۱۷ ثانیه هاش یا نه میتونه فاصله بینش باشه؟متشکرم

سلام دوست عزیز بهتره که ۶۸ ثانیه پشت سر هم باشه

سلام خواستم بپرسم که مگه نمیگید ذهن انسان فرکانس دریاف و ارسال میکنه پس امکان این هست که انسان بیماری یا ویژگی داشته باشه که فرکانس و موج رادیویی رو با ذهن خودش دریافت کنه و بشنوه صداهایرو که از رادیو پخش میشه یا نه

سلام دوست عزیز منظورتونو متوجه نشدم واضح تر سوالتونو بپرسید

منظورم اینه که یه شخص بدون وسیله و دستگاه . فقط با ذهن خودش موج های رادیویی رو دریافت کنه مثلا یه ادم یه بیماری عصبی یا یه ویژگی مثبتی داشته باشه که صداهایی رو که رادیو ها برنامه های رادیوویی پخش میکنه رو با ذهن خودش بشنوه بدون داشتن دستگاه رادیو یا ضبط. ایا همپچین چیزی ممکنه

سلام بله دوست عزیز دستگاهی هستند که امواج ذهنو نشون میدن

سلام خسته نباشید من چهار تا هدف مهم تو زندگیم دارم ک این چهار تا هدف ب هم مربوط میشن یه مدت ترس و فکر منفی داشتم ک نکنه یه وقتی ب اهدافم نرسم ولی چند وقته ک ب خودم قول دادم ک ترس و فکر منفی نداشته باشم و همیشه سعی کنم نسبت ب اهدافم حس خوبی داشته باشم و یه جوری تصور کنم ک الان ب اون اهداف رسیدم من هرشب با کائنات حرف میزنم و از اهدافم براشون میگم مطمئنم ک کائنات منو ب اهدافم میرسونن و اینم میدونم ک هرچقدر درباره اهدافم با دیگران صحبت کنم انرژی بیشتری ب کائنات ساطع میشه و من زودتر ب اهدافم میرسم من الان کوچیکترین هدفی ک دارم اینه ک دانشگاه دولتی تهران قبول بشم برای ارشد و خب تا دو سال دیگه ک کنکور بدم این هدف محقق نمیشه توی سایت گفته شده برای قانون ۶۸ ثانیه اهدافی رو مشخص کنید ک تا یک ماه دیگه بهشون برسد من ک مطمئنم کوچیکترین هدفم دو سال دیگه محقق میشه میتونم از قانون ۶۸ ثانیه براش استفاده کنم؟؟؟ و همینطور برای اون سه هدف دیگم ک همشون ب هدف اول وابسته هستن بازم میتونم از قانون ۶۸ ثانیه استفاده کنم؟؟؟ با توجه ب اینکه در توانایی های خودم شک ندارم و احساس خوبی نسبت ب اهدافم دارم 🙂 ببخشید ک طولانی شد مرسی…

سلام وقتتون بخیر بله دوست عزیز شما میتونید با همین تمرین به اون هدف و خواستتون برسید. برای کائنات اصلا فرقی نمیکنه که هدفتون دقیقا چیه. البته یکی از تمرینات قانون جذب اینه شما میتونید از بقیه تمرین ها استفاده کنید و نتایجشو ببینید. پیشنهاد میکنم مطلب زیر مطالعه کنیدhttps://modireafkar.ir/practice-the-law-of-attraction/

سلام خسته نباشید . میخواستم بدونم راجبه جذب کسی هم که دوسش داریم صدق میکنه ؟ یعنی بهش میرسیم ؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز پیشنهاد میکنم حتما مقاله قانون جذب عشق مطالعه کنیدhttps://modireafkar.ir/the-law-of-attracting-love-and-getting-half-lost/

با سلام وخسته نباشید امیدوارم ک نتیجه مثبت میگرم من یکم درگیر پول و اینجور چیزام اگ روزانه هم فکر کنم مثلا هر وقت که حوصلم سر رفته فکر کنیمهم خوبه من همیشه موقع خواب به خواسته هام فکر میکنم له نظرتون در طول روز بهتره یا نه آخه من عباسمنش هم گوش میدادم ولی نتیجه ندیدم که میگفت شب ها همیشه فکر کنید و خاسته هاتونو عکساشو پیدا کنید درسته ب نظرتون

طولانی شد ولی ممنونم ک خوندید و پاسخ میدید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز مهمترین فاکتور برای رسیدن به آرزوها و خواسته ها اینه که شما احساس خوبی داشته باشید شما باید احساساتتون خوب کنید تا ارتعاش خواسته و هدفتونو به درستی به کائنات هستی ارسال کنید. شما به این که کی به خواستتون میرسید و چرا نمیرسید نباید فکر کنید فکر کردن به راه رسیدن به خواستتون شما را از اون چیزی که میخواید دور میکنه

با سلام واقعا ممنوم از مطلب های خوبتون من میخاسم بگم ک میخام وضع مالیم خیلی خیلی بهتر شه ولی … متاسفانه نمدونم چجوری اینوتصور کنم میشه برام بگید بازم ممنونم

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز باید از تصویرسازی ذهنی و تجسم خلاق استفاد کنید. پیشنهاد میکنم حتما مقاله تجسم خلاق مطالعه کنیدhttps://modireafkar.ir/what-is-creative-visualization/

با سلااام میخاستم بدونم ک … ب هرچیزی میشه فکر کرد و حسمون حتمن باید خوب باشع در مورد این موضوع آخه من یکم درگیر چهرمم برای همین نمیدونم باید چیکار کنم

سلام وقتتون بخیر بله باید در مورد هر موضوعی که فکر میکنید احساساتتون خوب باشه. شما باید خودتون فرد ارزشمندی بدونید و روی اعتماد به نفستون کار کنید تا نتیجه بگیرید

سلام و خسته نباشید میخاستم بپرسم ک برای هر چیزییییی میشه اصلن باورم نمیشه واقعن تشکر ولی ی درخاست کوچولو دارم ک میشه مطلب در مورد جذب کار خوب و اینا و پولدار شدن بم بدید

سلام وقتتون بخیر خیلی خوشحالم که از مطلبمون راضی بودین در مورد جذب پول و ثروت پیشنهاد میکنم مقاله زیر را مطالعه کنیدhttps://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/

واقعهن ممنون من اولین نتیجمو دیدم

سلام واقعن ممنونم ازتون برای اعتماد ب نفس بالا هم دارید من رو چهرم یکم مشکل دارم

سلام من برای درسم خیلی مشکل دارم مثلا باید چی تصور کنم

سلام وقتتون بخیر باید زمانیو تجسم کنید که به موفقیت در درستون رسیدید و احساس خوبی دارید

وای وای اصلن باورم نمیشه خیلی خوشحالم واقعن ازتون تشکر دارم من تودو روز ب خاستم رسیدمم واقعا تشکر فروان ازتون با این مطلب های خوبتون امید وارم ک شاد وسربلند باشید

سلام خسته نباشید من واقعا از ته دل دنبال اینم که بورسیه تحصیلی برای کشور مورد علاقه م بگیرم و برای تحصیل به اونجا برم فرم ثبت نام بورسیه هم ماه سپتامبر به دستم میرسه با این قانون ۶۸ ثانیه میتونم به خواسته ام برسم؟

سلان وقتتون بخیر شما برای هر خواسته و هدفتون میتونید از این قانون استفاده کنید

ایا من میتونم با این قانون جذب خانوادمو راضی کنم که دبیرستان و دانشگاه رو خارج بخونم؟؟!

سلام وقتتون بخیر شما باید ارتعاش خواسته و هدفتونو به کائنات ارسال کنید

وای واقعا منم 😭😭من میخوام دبیرستان رو از طریق بورسیه برم خارج …اما پدر مادرم با این تصمیم مشکل دارن😭😭من ایا میتونم با این قانون جذب اونارو راضی کنم ایا؟؟!

سلام وقتتون بخیر مدتیه فهمیدم شوهرم خیانت کرده والان میشه با ۶۸ثانیه این خانمو که فقط اسمشونو میدونم از میدون بیرون کنم وبا همین کار شوهرمو بطرف خودم بر گردونم لطفا راهشو نشونم بدین سپاسگزارم مشاوره تلفنی هم دارید؟

سلام وقتتون بخیر شما باید احساساتتون نسبت به همسرتون خوب نگهدارید باید به ویژگی های مثبتش توجه کنید. این کار انجام بدین تا احساساتتون خوب بشه البته این کار انتقدر تکرار کنید تا کائنات بهترین راه جلوی راه شما قرار بده

سلام من هر روز ۶۸ ثانیه انجام میدم ولی بقیه بقیه اوقات هم بهش فکر میکنم فکر منفی. آیا این تاثیر داره.

سلام وقتتون بخیر اگر احساساتتون مثبت باشه تاثیر مثبتی میزاره

سلام من تا چند سال پیش همش فکر میکردم که رویای حقیقی ندارم یعنی واقعا همش دنبال یه دلیل و درواقع یک رویا بودم تا بتونه به زندگیم رنگ بده و یک دفعه اون اتفاق افتاد من با چیزی که دوست داشتم آشنا شدم با اینکه فکرش را هم نمیکردم الان در آن کاری که چند سال پیش با آن آشنا شدم به این اندازه حرفه ای باشم ولی چون رویا پردازی میکردم و خیلی اعتماد به نفس و امید داشتم الان خیلی شادم و راستش این چند سال مدت زیادی هم نبود و با رویاها و حس خوب آنها اصلا گذر زمان را حس نکردم و به هر لحظه که فکر میکنم لذت میبرم چون با رویاها تمام لحظات زندگی حتی آنهایی که هنوز در تلاش برای رسیدن به رویا هستیم زیبا میشوند پیشنهاد میکنم که امید زیاد داشته باشید چون باعث میشه توی هر چیزی قدرتمند و قوی بشید و به رویاهاتون برسید خیلی ها حس خستگی را تجربه میکنند ولی وقتی این حس به شما دست داد فقط به خودتان زمان بدهید و کار عجولانه ای نکنید کمی وقت که گذشت به رویاهایتان دوباره فکر کنید و به خودتان باور داشته باشید و هرگز خود سانسوری نکنید و برای رویاهای تان تلاش کنید و هرگز و هرگز از دیگران خجالت نکشید و محکم و صادقانه بیان کنید که قرار است همیشه برای رویایتان تلاش کنید این باعث باور دیگران نسبت به خودتان میشود و باور آنها هم در زندگی و جذب نیروهای مثبت به سمت خودتان کمک خواهد کرد اگر رویایی دارید که بقیه مسخره اش میکنند بدون هیچ ترس و یا خجالتی جلوی آنها رویاپردازی و کار های مربوط به رویایتان را انجام دهید با این کار به خودتان و به دنیا اطمینان میدهید که خیلی قوی برای رویایتان تلاش میکنید و تحت هیچ شرایطی آنرا رها نمیکنید

یادتان نرود

ما انسانها همه یک روز این کالبد را رها میکنیم چیزی که مردم به آن میگویند مرگ تصمیم با خودتان است ،که آیا قبل از مرگ برایش تلاش کنید یا حسرت به دل از دنیا بروید این یک حقیقت است که با تلاش موفق میشوید پس این خیلی مهم است یا میخواهید در مقابل رویایتان شکست بخورید یا همراه آن برنده باشید همه چیز به خودتان بستگی دارد برای رویاهایی که زنده ماندن را به زندگی زیبا تبدیل میکنند ارزش قائل باشید و قلب خودتان را با رها کردن رویاها نشکنید چون آنها هرگز شمارا رها نمی‌کنند یا تلاش کنید تا یک روز با آرامش و شادی در کنار چیز هایی که به دست آورده اید از زندگی لذت ببرید و یا بیخیال رویاهایتان شوید و درد حقیقی را تجربه کنید تصمیم با خودتان است

سلام من چه کتابی رو بخونم که بهم کمک کنه برای رسیدن به هدف هایی که دارم

سلام وقتتون بخیر یکسری کتاب ها به شما معرفی کردیم در قالب یک مقاله که میتونه به شما کمک کنه. مقالعه زیر را حتما مطالعه کنید

https://modireafkar.ir/law-of-attraction-book/

یه سوال ما رویا هایی که داریمو به کسی هم می توانیم بگیصم؟؟؟من یه رویایی دارم که میدونم از ۷ خان رستم شاید سخت ترهم باید ردبشم آیا من همینجوری که شما میگین اگه اینجوری به رویام فکرد کنم و باورهایت اشم به این روش آیا رویایه من تحقق پیدا میکنه؟

سلام وقتتون بخیر بهتره رویاهایی که دارید به کسی نگید چون ممکنه افراد احساساتتون بد کنند. اگر هم میخواهید خواسته هاتونوبه کسی بگین بهتره به فردی بگین که احساساتتون خوب میکنند. اگر هر خواسته و هدفی را باور کنید به اون خواسته و هدف میرسید

سلام من دوست دارم بدونم اگه احساسم به اندازه کافی خوب بشه و مثلا هر دوساعت یکبار این تمرین رو انجام بدم میتونم بخ خواسته ام برسم؟ البته خواسته من پول و پله نیست یا جواهر و این جور چیزا یک قدرته میتونم با این تمرین بهش برسم؟ و میتونم بگم که مثلا یا پس فردا این قدرت رو بدست خواهم اورد؟ چون خیلی مهمه

سلام وقتتون بخیر شما باید احساساتتون خوب کنید تا کائنات جواب شما را بده. به این نکته توجه کنید برای کائنات هیچ زمانی وجود نداره فقط شما باید همیشه احساساتتون خوب کنید تا به اهدافی که دارید برسید

سلام خوبین من یه پسر ۱۲ساله هستم و من خیلی ارزو دارم و دوست دارمبه بزرگترینش برسم .من یه اسباب بازی بسیار خوب ۵ میلیونی میخوام اما پول بابام و مامانم بهش نمیرسه ولی من خیلی این اسباب بازی رو میخواستم ببینم با این کار بهش میرسم اونم رایگان بیام داخل خونه ببینم ایناشه و باهاش بازی کنم ایا اینطوری میشه.راستی اگر نمیدونین حجت الاسلام ولمسلمین محسن قنبریان کیه برین تو اینترنت سرچ کنین میبینین عمومه مناین اسباب بازی رایگانمیخوام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

در این مقاله سعی داریم نحوه رسیدن به آرزوها از طریق قانون جذب را به شما آموزش دهیم و به شما آموزش دهیم که چگونه با استفاده از قانون جذب و تکنیک های شکرگزاری و … زندگی خودتان را برای همیشه متحول کنید و به زندگی جدیدی وارد شوید .

ما در مقالات قبلی به

آشنایی با قانون جذب

اثبات قانون جذب از دیدگاه قرآن

اثبات قانون جذب از دیدگاه علم

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

پرداختیم و حال می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه از کائنات درخواست کنیم و قانون جذب را به کارگیریم . همانطور که می دانید قانون جذب قانونی است که همیشه وجود داشته اما کشف آن زمان زیادی نیست که گذشته است ولی کشف قانون جذب یکی از بزرگترین کشف های بشر است چون به ما این امکان را می دهد که زندگیمان را به هر شکل که می خواهیم بسازیم .

حال شاید سوالی در ذهن خیلی ها ایجاد شود که قانون جذب در چه جنبه هایی از زندگی مفید است ؟

این قانون زندگی شما را در همه جنبه ها می تواند تغییر دهد اما باید نحوه استفاده صحیح از آن را بدانید چون اگر به درستی نتوانید از قانون جذب استفاده کنید نتیجه ای هم نخواهید گرفت و پس از مدتی نا امید می شوید و این قانون را دروغ تلقی می کنید . پس قبل از هر چیزی به کسانی روی بیاورید که از این قانون استفاده کرده اند و زندگی خودشان را با این قانون متحول کرده اند .

آیا می دانید که با استفاده از قانون جذب می توانید به تک تک رویاها و اهداف خود برسید ؟ شما چقدر از قدرت لایتناهی ذهن خود خبر دارید و ایا می دهید که اگر از قدرت ذهنتان استفاده کنید می توانید زندگی دلخواهتان را ایجاد کنید ؟

ذهن شما می تواند شما را به تمام آرزوهایتان برساند ولی همانطور که هرچیزی روش کارکردی دارد باید نحوه کار با ذهن را هم بدانید ولی اگر قانون جذب را یاد بگیرید می توانید همه غیرممکن های زندگی خود را ممکن کنید . پس قانون جذب قانونی است که می تواند زندگیمان را در همه ابعاد خود تغییر دهد فقط کافی است احساسمان را خوب کنیم .

خیلی از ما فکر میکنیم که ذهن ما قدرت رساندن ما به آرزوهایمان را نداریم . بله البته هرچیزی بستگی به تفکر ما دارد . اگر فکر می کنید که می شود پس می شود و اگر فکر می کنید نمی شود باز هم درست فکر می کنید و نمی شود ! همه چیز به طرز تفکر ما درمورد قانون جذب بستگی دارد .

شما تا به حال با یک ابرکامپیوتر کار کرده اید ؟ شاید فکر کنید که کار نکردید و ابرکامپیوتر یک کامپیوتر خیلی خفن است اما اینطور نیست ! شما هرلحظه در حال کار با ابرکامپیوتری به اسم مغز هستید و این ابرکامپیوتر می تواند هرچیزی را برای شما خلق کند ولی اینکه چه چیزی را خلق می کند بستگی به تفکر شما دارد . تا به حال هیچ کامپیوتری به پیچیدگی مغز شما درست نشده و این نشانی از قدرت ذهن شماست .

مغز انسان از سلول های نورونی تشکیل شده است و هر فکری که از مغزتان می گذرد دارای انرژی و ارتعاش خاصی است . یعنی وقتی به بیماری فکر می کنیم ارتعاش منفی بیماری در ذهن ما شکل می گیرد و مثل اثر انگشت هر انسان ، هر فکر نیز ارتعاش خاص خودش را دارد .

همانطور که استیون هاوکینگ و انیشتین اشاره کرده اند همه چیز در جهان انرژی است و مقدار کمی از آن را جرم تشکیل می دهد و به همین دلیل انیشتین قانون نسبیت جرم و انرژی را مطرح کرد که یکی از مهمترین فرمول های تاریخ شناخته شد که شاید ذهن انسان ها سال های سال به درک این نظریه نرسد . پس همه چیز در جهان از انرژی و ارتعاش تشکیل شده و هم ارتعاشی اتفاقی است که باید بیافتد !

قانون جذب می گوید که شما باید با اهدافتان هم ارتعاش شوید و این هم ارتعاشی باعث می شود که شما و خواسته تان به هم نزدیک شوید . بگذارید ساده تر مثال بزنم شما یک قطره آب را تصور کنید که می خواهید آن را به آسمان ببرید حال باید چقدر تلاش کنید و چقدر هزینه کنید که قطره به آسمان برود اما باز به زمین برمیگردد ! ولی اگر همان قطره آب را بخار کنید خود به خود به سمت آسمان می رود و تشکیل ابر می دهد . دقیقا موضوع هم ارتعاشی نیز همین است شما وقتی که ارتعاش خواسته تان را ارسال کنید بدون تلاش خیلی زیاد و سخت می توانید خواسته تان را بدست آورید .

در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با قانون مدار ها آشنا کنیم و اینکه چگونه به مدار خواسته مان نزدیک شویم . اگر به منظومه شمسی دقت کنید هر سیاره در مدار خاص خودش حرکت می کند و مثلا انسان های روی زمین نمی توانند به اتمسفر سیاره مشتری دسترسی پیدا کنند چون در مدارش نیستند . یا مثلا سیاره نپتون نمی تواند به اندازه زمین از نور خورشید بهره مند شود . نور خورشید برای همه یکیست اما یک سیاره کمتر و یک سیاره بیشتر از آن استفاده می کند و علتش چیست ؟ چون ارتعاش و مدارش به خورشید نزدیک تر است .

حال خود را یک سیاره تصور کنید و خواسته هایتان را خورشید هرچقدر به خورشید نزدیک تر شوید و به اصطلاح قانون جذب هم ارتعاش شوید می توانید خواسته هایتان را بیشتر دریافت کنید و شما باید از قانون جذب برای هم ارتعاشی با خواسته تان استفاده کنید .

شما اگر درآمد ماهیانه تان دو میلیون است پس مدار ثروت شما دو میلیون تومان است و اگر بخواهید پول بیشتری دریافت کنید ابتدا باید مدار خود را تغییر دهید . چگونه ؟

این چهار مورد کار هایی هستند که اگر انجام دهید می توانید مدار خود را تغییر دهید و با حذف باور های محدود کننده و جایگزینی آن ها با باور های قدرتمند کننده و تجسم خلاق و شکرگزاری و توکل بعد از مدتی مدار خودتان را تغییر دهید و کم کم به درآمد های بالا برسید .

خیلی ها می گویند من می خواهم از دو میلیون به شکل ناگهانی درآمدم را به صد میلیون برسانم اما قانون مدار ها می گوید که مدار ها باید به ترتیب رد شوند مثلا ما از سیاره مشتری نمی توانیم ناگهانی به عطارد برویم و بین درآمد دو میلیون تومان و درآمد صد میلیون تومان چند مدار طی کنید مثل درآمد ده میلیون ، 20 میلیون ، 50 میلیون ، 70 میلیون و در نهایت 100 میلیون !

شما باید انقدر تمرینات قانون جذب را انجام دهید که با خواسته تان هم ارتعاش شوید . و مولوی در مورد هم ارتعاشی می گوید :

تا در طلب گوهر کانی کانی

تا در هوس لقمهٔ نانی نانی

این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی

هر چیزی که در جستن آنی آنی

همانطور که میبینید مولوی سال ها پیش قانون جذب را فهمیده و به شکلی دقیق درک کرده که چگونه باید از قانون جذب استفاده کند و قانون جذب و هم ارتعاشی را به شکلی که مردم زمانه خودش بفهمن بیان کرده . پس قانون جذب از سال ها پیش تکه تکه در حال کشف شدن بوده .

اما اگر بخواهید کل قانون جذب را به شکل حرفه ای یاد بگیرید و زندگیتان را به شکل دلخواهتان رقم بزنید . مثلا ماشین دلخواه خود را بخرید یا رابطه ای که همیشه آرزویش را داشتید شکل بگیرد پس حتما سمینار آرزوی تو دستور توست را بشنوید .

سعی کنید همیشه در درون خود رویاها و خواسته ها و اهداف و آرزوهای بزرگ ایجاد کنید که این آرزوها باعث می شوند که شما برای رفتن به سمتشان انگیزه بگیرید و از طرفی از زندگی یکنواخت باری به هر جهت فاصله بگیرید و سکان دار کشتی زندگی خود شوید و هرکجا که خواستید و به هر سمتی که خواستید زندگی خود را تغییر دهید .

اطرافتان را بنگرید هرچیزی که دارید و اطرفتان هست را شما جذب کرده اید و  فکر و احساسات شما نقش مهمی در جذب اهداف دارند . شاید از خانه ای که الان در آن نشسته اید ناراضی باشید اما این جذب خود شما بوده ولی ناخودآگاه این کار را کردی و نمی دانستید که چگونه با ذهنتان کار کنید که به آرزوهایتان برسید .

این را به شما بگویم که کائنات قدرت این را دارند که شما را به همه اهدافتان برسانند اگر فکر می کنید که چون هدف من خیلی بزرگ است برای قانون جذب و کائنات سخت است سخت در اشتباهید و قانون جذب قدرتی باور نکردنی دارد فقط کافی است یک بار آن را درست انجام دهید تا قانون جذب شما را به هدفتان نزدیک تر کند .

برای اینکه با قانون جذب به آرزوهایمان برسیم باید چند نکته را که در زیر گفته شده به شکلی دقیق رعایت کنیم و سعی کنیم که به تک تک آنها عمل کنیم تا شروع به جذب آرزوهایمان کنیم .

شاید در ابتدا در برابر این موضوع گارد بگیرید و بگوید که من این اتفاقات را خلق نکردم من فلان تصادف را خلق نکردم من فلان اتفاق بد را خلق نکردم اما در اصل باعث خلق همه این اتفاقات شمایید و شما هستید که با افکار منفی تان اتفاقات بد و با افکار مثبتتان اتفاقات خوب را به زندگیتان دعوت می کنید .

طبق قانون جذب برای رسیدن به آرزو باید احساستان را در هرلحظه خوب نگه دارید و روزانه باید حواستان به احساس منفی یا مثبت خود باشد یعنی از این به بعد باید به صورت خودآگاه افکار را در نظر بگیرید که خدایی ناکرده با احساس بد اتفاقات بد را باز به زندگیتان دعوت نکنید .

احساسات بد شامل چه چیز هایی می شود :

احساسات خوب شامل چه چیز هایی می شوند :

اجساسات یا همان قطب نمای الهی به شما می گوید که شما درحال رفتن به کدام سمت هستید یعنی اگر احساس مثبت و خوبی دارید پس منتظر اتفاقات خوب باشید و اگر احساستان بد است منتظر اتفاقات بد باشید .

برای رسیدن به خواسته ها از طریق قانون جذب باید به قدرت کائنات ایمان داشته باشید یعنی وقتی که به اهدافتان فکر می کنید نباید ترس از نرسیدن به آن ها را داشته باشید و از نظر احساسی نباید به نتیجه وابسته باشید .

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

یعنی نگویید اگر این اتفاق همین الان رخ ندهد من بدبخت خواهم شد . هیچ وقت اوضاع از دست و قدرت خداوند خارج نخواهد شد و همیشه بهترین اتفاق ها را در صورتی که ما ارتعاش مثبت ارسال کنیم خواهد افتاد و این ایمان داشتن به این شکل به وجود می آید که فکر کنید خداوند در چه جاهایی که زندگی خیلی بر شما سخت شده بود به شما کمک کرد . موارد را بنویسید تا بدانید خداوند باز هم یاور و نگه دار شماست و اگر ارتعاش مثبت به جهان هستی ارسال کنید چند برابر حالت عادی به شما کمک خواهد کرد .

شما وقتی در حال نوشتن هستید چند اتفاق خاص می افتد که شامل احساس کردن ، دیدن و تجسم کردن هدف خود هستید و این یعنی در حال ارسال ارتعاش مثبت به کائنات هستید و اگر سعی کنید در طول روز وقتی را به نوشتن اهداف و آرزو های خود بگذارید احتمال رسیدن به آنها تا 1000% افزایش پیدا می کند .

از شما دعوت می کنم که مقاله : رسیدن به آرزوها و خواسته ها از طریق نوشتن آنها | آموزش قانون جذب را بخوانید .

اگر هدفی در زندگی دارید باید انقدر شفاف باشد که آن را احساس کنید . مثلا فکر کنید من می خواهم برترین سخنران کشوری شوم و سمیناری برگزار کنم که درآن 1000 نفر شرکت کنند من باید خودم را روی صحنه تجسم کنم که در آن لحظه چه احساسی دارم و چه بویی ، چه حس چشایی و چه چیز هایی میبینید ؟ همه آن ها را باید به شکلی واضح در ذهن خود تجسم کنید تا بتوانید ناخودآگاه خود را گول بزنید

ناخودآگاه فرق بین تجسم و واقعیت را متوجه نمی شود .

باید در طول روز به شکلی رفتار کنید انگار به آرزویتان رسیده اید و تمام رفتار هایتان به شکلی باشد که به ناخودآگاه این پیام را ببرد که این شخص به هدفش رسیده . ولی وای به زمانی که خودتان را در حالت بیمار یا مریض تجسم کنید این باعث می شود ناخودآگاه شما شروع به تبدیل تجسم شما به واقعیت کند و این یعنی از قانون جذب برعکس استفاده کرده اید .

یکی دیگر و اخرین و مهمترین کاری که باید هرروز انجام دهید انجام تمرینات قانون جذب است و سعی کنید تمرینات قانون جذب را روی یک دفتر زیبا بنویسید مثلا هرروز 10 شکرگزاری انجام دهید . 5 بار به وقایع مثبت روز فکر کنید و وقتی که این کار را کنید علاوه بر اینکه آرزویتان را به دست می آورید احساس خوبی در طول روز خواهید داشت .

من 22 سالمه و نزدیک به 5 ساله که در زمینه قانون جذب و کسب و کار اینترنتی دارم از صبح تا شب فعالیت میکنم . بنظرم با قانون جذب و کسب و کار اینترنتی میشه دنیارو تکون داد …
مشاهده همه نوشته های علی الطافی

اصلن خوب نبود . همش تکراری و حاشیه رفتن بود . یه دونه مثال هم نزده بود که چه مدلی بنویسیم .

مباحث اولیه به همین شکل هست به زودی مقالات جدید روش های حرفه ای تر توضیح داده خواهد شد .

مرسیییی ازشما مقاله نسبتا خوبی بود اتفاقا من سمینار آرزوی تو دستور توست رو دارم و واقعا بهترین پیشنهادیه که به هرکس میشه داد.از وقتی که گوش میدم کل افکار منفیم رفته و حتی جذب های کوچکی مثل دو برابر شدن درآمدم داشتم.به فکر جذب های بزرگترم

دانستن قانون جذب برای همه سادس اما عمل کردن بهش سخت !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مقدمه :

قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است . که می تواند کمک کند شما به آرزو و خواسته هایتان برسید و هر چیزی را که می خواهید با قانون جذب از کائنات دریافت کنید از نظر قانون جذب هر چیزی که وارد زندگی شما می شود آن چیزی است که در ذهن شما به ان فکر میکنید و بر روی ان تمرکز میکنید .  شما باید آن چیزی که میخواهید یعنی هدف تان و انرژی تان را با هم یکی کنید و انرژی خوب و مثبتی را به کائنات ارسال کنید تا در نتیجه کائنات ارتعاشات مثبت و خوب را به شما ارسال کنند .

همانطور که گفتیم خداوند انسان را طوری خلق کرده که می تواند ذهن خود را کنترل کنند یعنی قدرت کنترول ذهن دارد شما می‌توانید با قدرت ذهن تان افکارتان را کنترل کنید و هرگز به چیزهای بد و منفی فکر نکنید تا ارتعاشاتی که به کائنات می فرستید مثبت باشد و اگر شما نتوانید ذهن تان را کنترل کنید اصلی‌ترین مشکل را برای استفاده از قانون جذب دارید شما ابتدا باید اهداف را مشخص کنید و سپس پس ذهن تان را کنترل کنید و اختیار افکارتان را به دست بگیرید تا بتوانید به راحتی از قانون جذب استفاده کنید .

اگر می خواهید تغییراتی در زندگی تان بوجود بیاید و به آرزوها و خواسته هایتان برسید پیشنهاد می کنم این مقاله را حتماً مطالعه کنید و بعد تمرینات که به شما گفته می‌شود را روزانه مرتباً تکرار کنید. بعد از چند مدت تغییراتی شگفت انگیز در زندگی تان احساس خواهید کرد که خودتان متوجه خواهید شد . درکنار تلاشتان  با قانون جذب توانسته‌اید به آنچه که می‌خواهید برسید .

 

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

برای خواندن همه مطالب درباره قانون جذب میتوانید به سایت   ارسینو   مراجعه کنید .

اولین سوالاتی که برای افرادی که می‌خواهند از قانون جذب استفاده کنند پیش می اید این است که آیا واقعا قانون جذب واقعیت دارد ؟ واقعا قانون جذب یا قانون راز می‌تواند چیزی را که می خواهم به من بدهد ؟ یا قانون جذب چطور عمل میکند ؟ شما هر اتفاقی که برایتان پیش می آید بر اساس قانون جذب یا قانون راز است یعنی شما اگر اتفاقات مثبتی در زندگی تان پیش آید به آن تفاوت مثبت فکر کردید و انرژی و ارتعاشات مثبت و خوبی را برای کائنات ارسال کردیم یا اگر اتفاقات بد یا منفی در زندگی شما اتفاق افتاد باید بدانید که خودتان این این اتفاقات را جذب کرده یعنی ارتعاشاتی که به کائنات فرستادی و چیزهایی که با آن فکر می کنید منفی بوره و در نتیجه کائنات ارتعاشات منفی را برای شما ارسال می کند .

برای مثال اگر شما رابطه احساسی تان خراب است است و مشکلاتی وجود دارد این مشکلات نتیجه ارتعاشاتی است که ذهن و افکارتان برای کائنات ارسال میکند اصلا برای قانون جذب مهم نیست که شما چه انرژی را  به کائنات می فرستید کائنات همان انرژی را حتی چندین برابر برای شما ارسال میکند حتی افرادی که از قانون جذب اطلاعی ندارند نیز در زندگی روزمره خود از قانون جذب استفاده می کنند حال بهتر است که با علم قانون جذب  پیش بروید و در کنار تلاش تان از آن استفاده کنید تا بتوانید چیزی را که میخواهید به دست بیاورید پس این خود شما هستید که شرایط تان و اتفاقاتی که  در زندگی برای شما می‌افتد با فرستادن ارتعاشات به کائنات رقم میزنید .

 

برای خواندن مطالب بیشتر درمورد رسیدن به خواسته ها مقاله    تابلوی کائنات چیست و چگونه با قانون جذب به ارزوهایمان برسیم  را بخوانید تا گام گام رسیدن به خواسته ها را بدانید و روزانه بطور مرتب تمرین کنید .

اگر شما این چند تکنیکهای اصلی را را روزانه به طور مرتب انجام دهید می توانید با قانون جذب و کائنات هر چیزی را که می خواهید طلب کنید و به دست بیاورید

اولین مرحله برای به دست آوردن خواسته هایتان از قانون جذب این است که بخواهید تا به شما بدهند و اولین قدم برای خواستن این است که شما ابتدا باید اهداف و خواسته های که دارید را مشخص کنید شما می توانید با نوشتن خواسته‌ها و اهداف تان به کائنات  بگویید که چه چیزی از آنها می‌خواهید وقتی شما خواسته های تان را می نویسید و آن را با قانون جذب از کائنات می خواهید اولین مرحله را انجام می دهید شما می توانید اهداف های بزرگ و آرزوهای بزرگی را که در سر دارید را نیز بر روی کاغذ نوشته و آن را در لیست آرزوها خود قرار دهید همانطور که برای کائنات فرقی نمی کند افکار شما منفی و مثبت باشد همین طور فرق نمی کند که خواسته شما بزرگ یا کوچک باشد شما می توانید حتی خواسته های بزرگ تان را از کائنات طلب کنید این خواسته ها باعث می شود که شما لیاقت خودتان را تعیین کنید و شما هر چقدر خودتان را لایق بدانید بهترین ها را از کائنات طلب میکنید .

شما باید به آن چیزی که میخواهید باور داشته باشید که  به آنها می‌رسید و می توانید آنها را از کائنات دریافت کنید مهمترین بخش در تمرینات  این است که باور داشته باشید. زمانی که باور داشته باشید که قانون جذب آن چیزی را که از آن می خواهید به شما خواهد داد ، هیچ موقع نباید دست از تلاش بردارید و همیشه باید برای رسیدن به انها  مصمم باشید .

بعد از مشخص کردن اهداف و نوشتن لیست آرزوهایتان و خواسته هایتان از کائنات و باور داشتن قانون جذب برای اینکه چیزی را که از کائنات می خواهید به شما میدهد میتوانید خواسته تان را دریافت کنید .

 

 

چند جمله تاکیدی که روزانه میتوانید برای رسیدن به ارزوهایتان از آن استفاده کنید و هر جمله تاکیدی که مرتبط با اهدافتان باشد را می توانید از آن لیستی تهیه کنید و روزانه آنها را تکرار کنید و قبل  از تکرار کردن روزانه این جملات باید به آنها باور و ایمان قلبی داشته باشید تا بتواند در زندگی شما تاثیرات خوب و مثبتی را به جا بگذارد .

1 من می توانم  به هر آنچه که می خواهم برسم .

2 خداوند همه چیزهایی که می خواهم به من خواهد داد .

3 از خداوند سپاسگزارم بابت نعمت هایی که به من می دهد .

4 من موفق میشوم .

5 من  بهترین هستم .

6 من می توانم هر آنچه را که می خواهم از کائنات طلب کنم .

7 من هر چه را که می خواهم کائنات به من خواهد داد .

8 هر جا که بروم با قانون جذب می توانم بهترین باشم .

9 من با قانون جذب می توانم بهترین چیزها را بدست بیاورم .

10 من آهنربایی خوشبختی هستم .

11 ذهن من با کائنات کاملاً در ارتباط است .

12 کائنات تمام ارتعاشات مثبت را برای من ارسال می کند .

13 من لیاقت بهترین ها را دارم .

 

 

مشاهده همه نوشته های بیتا زارعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

قانون جاذبه در واقع برای یافتن چیزهایی هستند که به ما کمک میکنند، احساس رسیدن به آرزویمان را پدیدار کنیم…

بریم یه دوری با آن ماشین شیک بزنیم… بریم اثاثیه آن خانه را بخریم… وارد خانه شویم و تغییرات در دکوراسیون آن بدهیم…

هرکاری لازم باشد انجام دهیم تا بهترین احساسات برای رسیدن به آرزوهایمان را به خاطرمان بسپاریم…

هرکاری که به ما کمک کند تا ما به آرزویمان برسیم (قانون جذب) عملاُ به ما کمک کرده است که آن را جذب کنیم… می توانیم فکر کنیم که وقتی از خواب بیدار میشویم آن چیزی که لازم داریم آنجاست و ظاهر شده و یا ممکنه ایده خوبی به ذهنمون خطور کنه که به آن عمل کنیم.

می توانیم کارمان را از هیچ شروع کنیم واز دل هیچ چیز و از دل هیچ راهی… راهی را پیدا کنیم.

به این فکر کنیم یک ماشینی که توی شب داره حرکت میکنه چراغهایش فقط ۱۰۰متر جلو را روشن میکند ولی با این حال ما میتوانیم تمام فاصله مابین تهران تا مشهد را طی کنیم…

آنهم در تاریکی شب و زندگی هم به همین منوال برای ما روشن میشود و فقط اگر مطمئن باشیم که ۱۰۰ متر بزودی نمایان خواهد شد ۲۰۰ متر بعدی هم بعد از آن خواهد آمد…

 زندگی ما هم همینطور آشکار خواهد شد و خواه ناخواه ما را به مقصد خواهد رساند… آن چیزی که ما واقعا میخواهیم… میتوانیم به آن برسیم.

چیز دیگری که مردم به آن فکر میکنند این است که چه مقدار رسیدن به آرزو یا رسیدن به هدف طول میکشد… چقدر طول میکشد که آن ماشین  یا آن رابطه اجتماعی… آن پول یا هر آنچه را که می خواهیم پدیدار شود؟ 

خوب قانون ثابت و مستندی نیست که بگوییم مثلاً ۳۰ دقیقه طول میکشه یا ۳ روز یا ۳۰ روز… بیشتر مسئله اینجاست که خود ما چقدر با جهان هستی هم جهت هستیم.

اندازه برای کائنات مهم نیست از دیدگاه علمی جذب کردن چیزی که ما بزرگ می دانیم به هیچ وجه سختر از چیزی که بینهایت کوچک میدانیم نیست… کائنات تمام کارهایی را که انجام میدهند بدون هیچ تلاشی انجام میدهند.

چمن برای رشد رنج نمی کشه و هیچ زحمتی در کار نیست این همه اش یک طراحی بینظیر است… همه چیز به این برمیگرده که این بالا (فکر و ذهن) چه می گذرد! این تفاوت را ما توی ذهنمان ایجاد میکنیم.


محافظین قانون جذب و حیوانات روحانی

قانون جذب چیست؟ چشمهایتان را بر روی جهانی با احتمالات…


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

مثلاً میگوییم این چیز بزرگیه حتما زمان بیشتری میبرد و این یکی کوچک است شاید یک ساعت برایش کافی باشد می بینید که اینها قانونهایی هستند که ما برایشان تعیین میکنیم ولی در نظر کائنات هیچ قانونی وجود ندارد بعضی مردم با چیزهای کوچکتر راحتر کنار می آیند و برای همین بعضیا با یک چیز کوچک شروع میکنند. تصور کنید که امروز با یک دوست قدیمی که مدتهاست ندیدینش صحبت میکنید یک دفعه یک نفر در مورد آن فرد حرف میزند یا خودش به شما تلفن میکنه یا نامه اش میرسد.

بسیاری از مردم احساس غریبی دارند، فکر میکنند که در میان شرایط فعلی اشان گیر کردنند و یا زندانی شده اند یا محدود شده اند و من سعی دارم این نکته را بگویم که شرایط فعلی من هر چه که باشه فقط واقعیت فعلی زندگی من است و واقعیت فعلی در نتیجه خواندن این مقاله و شروع به استفاده از این راز… شروع به تغییر خواهد کرد.

بعضی وقتها به نظر می آید که شما گیر افتاده اید این به این خاطر است که شما به تفکر به موضوعات فعلی بیشتر و بیشتر ادامه میدهید و به همین خاطر انتظار میرود که همان نتایج را هم بگیرید… باز هم بیشتر و بیشتر و دلیلش این است که اکثر مردم بیشتر افکارشان رابه عکس العمل نشان دادن به چیزهایی که مشاهده می کنند اختصاص می دهند… ببینید اگر شما فقط به آن چیزی که هست نگاه کنید پس فقط دارید به آن چیزی که هست فکر میکنید و هنگامی که دارید به آن چیزی که هست فکر میکنید، قانون جذب هر چه بیشتر از همان به شما می دهد و مدام تکرار میشود، باید یک راهی را پیدا کنید که به آن چیزی که هست از یک نقطه متفاوت نزدیک شوید.

    

بیشتر مردم به شرایط فعلی اشان نگاه میکنند و می گویند این من هستم ولی این شما نیستید این چیزی است که شما بودید… بیایید همین الان یک نگاهی به شرایط و روابط فعلی شما بیندازیم…

بیائید برای مثال فرض کنیم پول زیادی توی حساب بانکی اتان ندارید یا مثلا روابط اجتماعی که میخواهید ندارید یا سلامتی و تناسب اندامتان آن چیزی که میخواهید نیست این پیامد باقی مانده افکار و اعمال گذشته شماست… پس ببینید ما همواره داریم در همین باقیمانده افکار و اعمالی که در گذشته مرتکب آنها شدیم زندگی میکنیم وقتی شما به حال و روز فعلی اتان نگاه میکنید و خودتان را بر مبنای آن تعریف می کنید خودتان را محکوم کردید به داشتن دقیقا  همین حال و روز در آینده…

“هر آنچه ما هستیم نتیجه افکاری است که ما داشتیم”

خوب حالا چه کاری می توانید انجام بدهید که با آن شروع کنید و زندگی اتان را تغییر بدید؟ من برای شما چند نکته را بازگو میکنم:

شروع کنید به تهیه یک فهرست از چیزهایی که برای داشتن شان شکرگزاری از خدا میکنید… با اینکار شروع کنید…. چون اینکار انرژی مثبت تان را بالا میبرد…

نکته: زمانی که دعا کردن را شروع می کنیم، در واقع به سوی خدا گام برمی داریم و کلید مشکلات ما شروع به باز شدن می کند و راه رسیدن به هدف و رسیدن به رویا ها برای ما پدیدار میشود. دعا و شکرگزاری، ما را در زمان حال نگه می دارد و همین حضور در لحظه، روحیه و حال مثبت در وجود ما ایجاد میکند و میزان ارتعاش انرژی مثبت را چندین برابر میکند.  

 

شروع میکند به تغییر دادن افکارتان …اگر قبل از این تمرین شما گرایش به تمرکز روی چیزهایی که ندارید داشتید و یا شاید تمرکز بر روی شکایت کردن داشتید… وقتی شما این تمرین را انجام بدهید شروع به حرکت در مسیری متفاوت خواهید کرد… شروع خواهید کرد به شکرگزاری به هر آن چیزی که به شما احساس خوبی میدهد… شکرگزاری قطعا روش آوردن فراوانی به زندگانی شماست.

وقتی مردی برای همسرش کاری می کند و از او قدردانی می شود آن مرد دوست دارد بیشتر انجام بدهد… مسئله همیشه همین قدردانی است… که باعث میشود همه چیز را جذب کنیم و همه چیز به کمکمان بیاید.

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

من سالهاست که می گویم هر چیزی که به آن فکر کنیم و بابتش تشکر کنیم به سراغمان خواهد آمد. این همان احساسی است که ما باید داشته باشیم، به محض اینکه شما شروع به داشتن احساس متفاوت در مورد آن چیزی که هم اکنون دارید بکنید شروع به جذب کردن چیزهای خوب بیشتری خواهید کرد چیزهای که می توانید برایشان شکرگزار خدا باشید…

 

مطلب قبلی

قدرت ذهن خود را تقویت کنیم – قسمت سوم

مطلب بعدی

قدرت ذهن خود را تقویت کنیم – قسمت چهارم

7 راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

10 دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

از مرورگرهای مطمئن و بروز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

0

0

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت

در واقع قانون جذب یک قانون ثانوی است و قانون اصلی قانون ارتعاش است. به این صورت که هر چیزی که از انرژی ساخته شده باشد (البته به گفته فیزیکدانان بخش عظیمی از هستی را جسم تاریک تشکیل داده است که ماهیت آن هنوز مشخص نیست) مشابه خود را جذب می‌کند. هر چیزی در این دنیا دارای فرکانس مختص به خود است و وقتی انسان در مورد چیزهای مختلف اعم از پول، روابط خوب، سلامتی، فقر، روابط نابسمان، بیماری… تمرکز می‌کند همان‌ها را نیز جذب می‌کند و این از طریق ذهن و احساسات انسان امکان‌پذیر است.

۱- شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می کنید:

“کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد.” استر و جری هیکس در این کتاب اشاره می کنند که “شما همه ی این ها را براساس تفکرات تان جذب می کنید.” با تمرکز بر روی چیزی، باعث می شوید آن مسئله برایتان اتفاق افتد.

۲- شما با فکر کردن به چیزی آن را به سمت خود جذب می کنید، حتی اگر آن را نخواهید:

بر اساس این کتاب “شما با فکر کردن به چیزی از طریق قانون جذب، آن را بزرگ و بزرگتر و قویترخواهید کرد.” بنابراین سعی کنید افکار خود را مثبت نگه دارید.

۳- هر چه بیشتر بر روی مسئله ای تمرکز کنید، قویتر می گردد:

مورد مذکور این قابلیت را به شما می دهد که حقیقت زندگی خود را با افکارتان ساخته و مسائلی که دوست داشته تجربه کنید، روزی به آنان دست خواهید یافت. شما با نگرانی های خود باعث می شوید اتفاقات بدی برایتان رخ دهد.

۴- بهتر است به احساسات خود اعتماد کنید تا آن که بیش از حد به تصمیماتتان فکر کنید:

به بیان دیگر: به ندای قلب خود گوش فرا دهید. به جای فکر بیش از حد به انتخابهایتان اجازه دهید احساساتتان، شما را به سمت درست هدایت کند. با این کار زندگی رضایتمندانه تری را تجربه خواهید کرد.

۵- شما با تفکر مثبت خود می توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم خورد:

برادران هیکس در این کتاب می نویسند: “خواستن و تمایل” شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملأ مثبت می باشد. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه ای مثبت می نگرید، آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست . . . شک نکنید.”

۶- برای ایجاد یک تغییر، باید به مسائل آن گونه که آرزو دارید باشند، بنگرید نه آن گونه که در واقع هستند:

این رازی است که تنها افراد موفق می دانند و در کتاب های علمی با عنوان “تجسم دیداری” از آن یاد می شود. مایکل فلپس هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم می کرد. همان گونه که می بینید وی در حال حاضر پرافتخارترین قهرمان تاریخ بازی‌های المپیک و دارنده ۲۲ مدال شنا است. در این کتاب می خوانید: “به منظور تأثیر هر چه بیشترِ تفکرات مثبت بر روی اتفاقات، بایستی نادیده بگیرید که چه کارهای دشواری هستند- و هم چنین به این که دیگران شما را چگونه می بینند کاملاً بی توجه باشید. و تنها تمام تمرکز خود را حول این محور بگنجانید که دوست دارید چه اتفاقاتی برایتان به وقوع بپیوندند.

۷- شما می توانید قدرت مغناطیسی جذب اتفاقات خوب خود را با اختصاص دادن زمان روزانه به “افکار قدرتمند” افزایش دهید:

۱۵ دقیقه از روزتان را به طور جدی به فکر کردن در مورد اهداف، رؤیاهایتان و آن چه از زندگی می خواهید اختصاص دهید. برادران هیکس می گویند این عمل شانس شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار افزایش می دهد.

۸- موفقیت یک منبع تمام نشدنی است. هر کس می تواند از آن بهره برد:

فراموش نکنید که موفقیت دیگران، موفقیت شما را محدود نمی کند. از آن طرف براساس آنچه که در کتاب نوشته شده، شما با جذب موفقیت، موفقیت دیگران را محدود نخواهید کرد.

۹- به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه  آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می خواهید، فکر کنید.

۱۰- از تماشای برنامه های تلویزیونی همانند جنایت و بیماری که انرژی های منفی را به شما منتقل می کنند، اجتناب کنید:

با دیدن این برنامه ها تنها موجب می گردید به آنان بیشتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادنشان را افزایش دهید. باز هم یادآوری می کنیم که: “با توجه شما به هر چیزی، آن مورد بیشتر و بیشتر به سمت شما کشیده می شود.”

۱۱- بدانید اگر روابط تان با دیگران بد است، تنها خودتان موجب آن گشته اید:

توجه به مسائل منفی هم چون گرفتن انتقام می تواند موجب ویرانی روابط شخصیتان باشد. با این ذهنیت که “هیچ چیز به وقوع نخواهد پیوست مگر آن که شخصاً آن را جذب کرده باشید”، می توانید از روابط بد با همسر و بستگان تان رهایی یابید.

به طور کلی روند قانون جذب از سه مرحله تشکیل می‌شود.

تجسم:برای تجسم انسان باید از ذهن خود استفاده کند. مجسم کردن خواسته، که الان از آن اوست و با آن کاری انجام می‌دهد و از داشتن آن لذت می‌برد، انگار همین حالا خواسته اش را دریافت کرده است.
احساس:همراه با تجسم انسان باید احساس فوق‌العاده‌ای در مورد خواسته اش داشته باشد، یک نوع احساس شور و شوق همراه با لذت (عشق) که تمام اینها توسط ذهن انسان امکان‌پذیر است. بدین ترتیب انسان فرکانس ارتعاشی ایجاد می‌کند که خواسته خود را مانند آهنربا جذب می‌نماید.
دریافت:بدین ترتیب قانون جذب از طریق نیرویی طبیعی، مرئی و نامرئی کار می‌کند تا انسان را از طریق شرایط و رویدادها به خواسته اش برساند.

 

کلمات کلیدی

قانون راز در اسلام،قانون راز چیست،قانون راز جاذبه،قانون راز زیبایی،قانون راز کائنات،قانون راز جذب عشق،قانون راز چگونه کار میکند؟،قانون راز راندا برن،قانون راز برای ازدواج،قانون راز برای جذب معشوق،قانون راز در قران،قانون راز و ازدواج،قانون راز برای رسیدن به معشوق،قانون راز در عشق،قانون راز و جذب پول،قانون راز جملات تاکیدی،قانون راز در روابط،قانون راز ازدواج،قانون راز در مورد ازدواج،قانون راز و عشق

قانون جذب برای جذب ثروت چگونه کار می کند؟ دانش راز و استفاده آگاهانه از قانون جذب و جذب ثروت در هر مورد از زندگی کاربرد دارد و از این…

پایه علمی قانون جذب که سالها به صورت راز بود چیست؟ باب دویل معتقد است اندازه، هیچ مفهومی برای عالم هستی ندارد. از نظر علمی، جذب کردن چیزی بزرگ با…

قانون جذب به عبارت ساده تر، قانون جذب توانایی جذب هر آنچه که ما روی آن تمرکز می کنیم است که در نهایت وارد زندگیمان می شود. به طور کلی…

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

کائنات منظومه ای از فرشتگان می تواند باشد که خواسته های ما را برآورد ?سه قانون از قوانین مهم کائنات ۱-قانون جبران ۲-قانون جذب ۳-قانون مزرعه  قانون جبران کائنات در…

۳ گام تا جذب خواسته هایمان هیچ مانعی نمی تواند سر راه « طرح الهی » زندگی بایستد یا ظهور آن را به تعویق افکند . قانون جذب سه مرحله…

رسیدن به آرزوها در ۶۸ ثانیه قانون جذب به ما می گوید رسیدن به آرزوها در ۶۸ ثانیه که در زندگی به همان چیزهایی می رسیم که بر روی آنها…

راز انسان خوش بین در چیست؟ آن‌ها قدرت ماورایی ندارند. تنها کاری که می‌کنند این است که در چهارچوبی حرکت می‌کنند که ذهنشان را تقویت می‌کند. این گفته را ملیسا…

سه تمرین برای کسب ثروت از طریق قانون جذب آیا اولین باری که با قانون جذب مواجه شدید به فکر افتادید که می‌توانید با استفاده از آن ثروتمند شوید؟ اگر…

در طراحی داخلی خلق یک فنگ شویی خوب در منطقه پولی به چه معنی است. وقتی منطقه پولی فنگ‌ شویی شما دارای انرژی درستی باشد، خانه شما (یا دفتر کار)…

قانون جذب من از کودکی ام هر چه می خواستم دیر یا زود برایم مهیا می شد. مثلا آرزو می کردم یک دوچرخه داشته باشم، یک ماشین کنترل سیمی داشته…

برای خواندن فکر دیگران باید بدانید که آدم ها همواره در مورد افکارشان سیگنال هایی را ارسال می کنند اما تشخیص معنا و مفهوم این سیگنال ها نیازمند گذر زمان…

قانون جاذبه یا قانون جذب بدون هیچ نقص و قصوری,بر اساس آنچه خودت به اطرافیان و جهان پیرامونت عرضه داشتی,زندگیت را میسازد. تو مانند یک آهنربا جذب کننده یک ثروت,سلامت,ارتباطات…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مرکز تحقیقات متافیزیک استاد گیلکی

فعالیت های تخصصی متافیزیک
عکسبرداری چاکرا – عکسبردار هاله – پاکسازی چاکرا – گردش انرژی در بدن – مشاوره – تله پاتی – قانون جذب – راز – موفقیت – علوم روحی – خلسه -مدیتیشن -ریلاکسیشن-هیپودرمانی-خود هیپنوتیزم-دگر هیپنوتیزم-چشم سوم -علوم غریبه-جهان های موازی-جهان های متافیزیکی-کالبدهای متافیزیک-فنگ شویی -مشاوره تخصصی در زمینه های قانون جذب و قانون راز، مدیریت کسب و کار و جذب ثروت، تکنیک های کسب ثروت – آموزش متافیزیک

آدرس: تهران – جنت آباد جنوبی


02144479728

gilaki.dr@gmail.com

عکسبرداری چاکرا – عکسبرداری هاله – پاکسازی چاکرا – گردش انرژی در بدن – مشاوره – تله پاتی – قانون جذب – راز – موفقیت – علوم روحی – خلسه – مدیتیشن -ریلاکسیشن – افزایش ارتعاش الکترو مغناطیس هاله – خود هیپنوتیزم – هیپنوتیزم – چشم سوم – جهان های موازی – جهان های متافیزیکی – کالبدهای متافیزیک – فنگ شویی – مشاوره تخصصی در زمینه های قانون جذب و قانون راز، مدیریت کسب و کار و جذب ثروت، تکنیک های کسب ثروت – آموزش متافیزیک – بالانس چاکرا – مشاوره متافیزیک

فعالیت شرکت علوم ماورایی و متافیزیک استاد گیلکی تحت هیچ عنوان پزشکی و یا روانشناسی نمی باشد.

window.dataLayer = window.dataLayer || [];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());
gtag(‘config’, ‘UA-102587715-1’);

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به سایت استاد گیلکی می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

0

0


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


مشاوره تلفنی طلاق

 

 

 

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

 

بسیاری از سخنرانان موفق به خصوص در حوزه قانون جذب نظیر ایسترهیکس نظریه جالبی دارند. آنها می گویند اگر انسان بتواند فقط ۱۸ ثانیه روی چیزی که واقعاً می خواهد تمرکز کند یک زنگ بزرگ در کاینات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب می کند.

 

اگر این ۱۸ ثانیه بتواند تا ۶۸ ثانیه ادامه یابد دیگر کار تمام است و کل هستی به تکاپو می افتد تا برای فکر متمرکز شده یک راه حل پیدا کند.

 

اگر آرزوست برآورده اش کند و اگر سوال است برایش جوابی بیابد.

 

در نگاه اول شاید این عدد ۶۸ ثانیه خیلی کم و ناچیز به نظر برسد.

 

۶۸ ثانیه یعنی فقط یک دقیقه و هشت ثانیه و بسیاری از افراد می گویند که تمرکز به مدت ۶۸ ثانیه هیچ کاری ندارد!؟

 

خب آیا شما هم همین طور فکر می کنید؟

 

بسیار عالی است! امتحان کنید.

 

خواهید دید که هنوز ۱۸ ثانیه اول رد نشده فکرتان منحرف می شود.

 

ایده ای جدید بلافاصله از اعماق افکارتان ظاهر می شود و نجواگر درونی تان به سخن در می آْید که جدی نگیر و دست از این بازی ها بردار و به مسایل مهم تر زندگی بپرداز و …

 

ما عادت کرده ایم و در حقیقت عادت داده شده ایم که بدون فکر و بر اساس عادت زندگی کنیم.

 

ما صبح از خواب بر می خیزیم بدون این که فقط ۶۸ ثانیه برای کارهای روزانه وقت بگذاریم شروع می کنیم به خوردن صبحانه و سر کار رفتن.

 

بدون اینکه ۶۸ ثانیه مستمر ناقابل برای ارزیابی کارهایمان وقت بگذاریم اسب سرکش ذهن را به این سو و آن سو می تازانیم تا ظهر شود و ناهاری بخوریم و استراحتی و بعد دوباره کار و سپس شب و دور هم جمع شدن و تلویزیون دیدن و بعد خوابیدن.

 

هر ساعت ۶۰ دقیقه است و شبانه روز شامل هزار و چهارصد و چهل دقیقه است اما ما خیلی مواقع در این ۱۴۴۰ دقیقه شبانه روزمان نمی توانیم ۶۸ ثانیه روی یک موضوع خاص فکرمان را متمرکز کنیم!!

 

به راستی این فکر پر جست و خیز که نمی تواند ۶۸ ثانیه آرام بگیرد به چه دردی می خورد؟!

فکر پریشان و ناآرام چیزی جز بی قراری و آشفتگی به همراه ندارد.

 

پیر و جوان و زن و مرد هم نمی شناسد.

 

فکری که نتواند آرام گیرد و چند لحظه ای روی موضوعی که صاحب فکر صلاح می داند متمرکز شود، مطمئناً به هنگام نیاز و بحران که تمرکز بیشتر لازم است، کارآیی ندارد و فلج می شود.

 

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم

باید همین الان هر کاری که داریم زمین بگذاریم و به سراغ ذهن ناآرام خود برویم و ۶۸ ثانیه آن را مهار کنیم.

 

۶۸ ثانیه به شرایطی که الان در آن قرار داریم بیندیشیم.

 

۶۸ ثانیه بعد به این که واقعا در زندگی چه می خواهیم فکر کنیم.

 

۶۸ ثانیه بعد به خوشبختی های خودمان بیندیشیم و ۶۸ ثانیه دیگر به این فکر کنیم که چقدر آرام می شویم وقتی روی مسائل زندگی خودمان با آرامش فکر می کنیم.

 

کاینات بیرون از بدن ما گوش به فرمان ماست تا هر چه را می خواهیم به او ابلاغ کنیم.

اما به یک شرط و آن این است که موقع دستور دادن این طرف و آن طرف نپریم.

 

۶۸ ثانیه یک جا بایستیم و صریح و شفاف بگوییم چه می خواهیم.

 

آن وقت می بینی که می توانی …

منبع:زن روز

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی


حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری


راز های داشتن خانواده شاد

درمان رفتار آسیب زاوبهبوداحساس نسبت به خود

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


طراحی و بازسازی فضای داخلی


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

درمان دائمی زود انزالی با تکنیک های نایاب!

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند

شرکت در آزمون معتبر روانشناسی پیشرفته نئو


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم
چگونه آرزوهایمان را جذب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *