چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

 
helpkade
چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم
چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

اگر شما هم کودک خردسال بازیگوشی دارید که با ماژیک بر روی مبل و میز و صندلی خط می کشد، احتمالا این مطلب به کمک شما خواهد آمد. حتما می دانید که لک ماژیک وایت برد به خصوص ماژیک های دائمی، به راحتی پاک نمی شود و نیازمند شناخت ماده ی حلال ماژیک وایت برد می باشد. در این بخش از نکات خانه داری نمناک قصد داریم به آموزش پاک کردن لکه ماژیک و جوهر از روی اجسام مختلف صحبت کنیم ؛ لکه جوهر،ساده ترین لکه برای پاک کردن نیست با این حال، ما برخی از توصیه های خود را برای نجات لباس های مورد علاقه فرزندانتان را جمع آوری کرده ایم.

امروزه ،طیف وسیعی از خودکارها در بازار وجود دارد و به همان میزان طیف گسترده ای از انواع مواد سازنده جوهرها نیز وجود دارد به طور خلاصه، جوهر از رنگدانه یا رنگ تشکیل شده است، که در یک حلال حل یا معلق می باشد. رنگ ترکیبی از رزین های وینیل، گلیسرول، کربن سیاه، اسید تانیک، افزودنی ها و رنگ هایی است، که در میان آب و یا روغن قرار دارند معمولا؛ روغن به عنوان یک حلال برای داشتن ویسکوزیته و ضخامت و استفاده سریع از جوهر ،استفاده می شود به همین دلیل است، که پاک کردن لکه های جوهر از لباس ها، بسیار دشوار هستند.

برخی مسائل هستند ،که قبل از تلاش برای پاک کردن لکه ها لازم است در نظر بگیرید اگر شما این مسائل را نادیده بگیرید، لکه جوهر روی لباس پخش می شود و بدتر و سخت تر می شوند.

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

1. هر چه زودتر لکه را پاک کنید، بهتر است:

این قانون، تقریبا برای تمام لکه ها صدق می کند نیازی به جستجوی دقیق لباس های کودکتان پس از هر باری که به خانه برمی گردند، نیست، اما مهم است که سریعا برای پاک کردن لکه ها اقدام کنید، قبل از اینکه سخت شوند. اگر به سرعت لکه را پیدا کردید، یک تکه دستمال حوله ای برای گرفتن جوهری که تازه است، استفاده کنید و روی لباس بگذارید.

2. لباس را نشویید :

شستن لباس ها بدون گرفتن و پاک کردن کامل جوهر، باعث می شود که لکه روی پارچه فیکس شود و بماند و پاک کردنش را بسیار سخت تر می کند.

3. جنس پارچه را در نظر بگیرید:

حتما جنس لباس کودک خود را چک کنید ؛ جنس لباس ،تعیین می کند که چه موادی برای استفاده لازم است به عنوان مثال، نمیتوانید از آب و سفید کننده برای لباس های رنگی استفاده کنید، زیرا این کار روی پارچه تاثیر می گذارد و رنگ آن را از بین می برد.

4. از مالیدن لکه اجتناب کنید:

نحوه کارجوهرها، نفوذ به سطحی است که روی آن قرار دارد بنابراین، اگر لکه جوهر را مالش دهید و روی هم بمالید، تنها کاری که انجام می دهید، جذب بیشتر آن ،و پخش بیشترش است. اگر جوهر تازه باشد، می توانید به صورت محکم روی محل لکه فشار وارد کنید، اما از مالیدن آن روی هم، اجتناب کنید.

نکات زیر، به شما کمک می کند تا لکه های جوهر را از لباس های کودک خود ببرید، البته بسته به تازگی جوهر، نوع پارچه و رنگ لباس دارد.

1. استفاده از شیر:

اسیدیته ملایم شیر، همراه با برخی از ترکیبات موجود در آن، به حل کردن لکه های جوهر کمک می کنند. برای استفاده، پس از خیساندن جوهر تازه همانطور که در بالا ذکر شد، باید لباس را در شیر گرم برای 5 تا 6 ساعت خیس کنید، و در این مدت، تغییر رنگ شیر و جذب رنگ را مشاهده خواهید کرد.رنگ، به تدریج روشن تر می شود تا پاک شود.پس از آن، می توانید لباس را به طور معمول بشورید.با این حال، اگر کمی جوهر باقی مانده بود، می توانید لباس را در آب و محلول سفید کننده برای چند ساعت خیس کنید.آب بکشید و دوباره بشورید.این روش، برای لباس های پنبه ای با رنگ روشن، پشمی یا جنس های دیگر توصیه می شود.

2. استفاده از الکل متیل:

متانول، یک مایع کم چگالی است که گاهی بعنوان یک حلال استفاده می شود بنابراین، گزینه خوبی برای پاک کردن لکه های جوهر از لباس های کودکان نیز می باشد.برای شروع، شما باید یک پارچه تمیز که با متانول مرطوب شده است را، زیر لباس مورد نظر قرار دهید سپس، یک تکه کوچکی از پارچه پشمی را که با متانول مرطوب کرده اید را روی لباس بکشید. هدف جذب جوهر است.این کار را با یک تکه پارچه تمیز جدید ،تکرار کنید تا لکه ناپدید شود.اگر لکه باقی ماند، می توانید لباس را برای چند ساعت در محلول آب و صابون خیس کنید، و سپس آن را بشورید.

3. استفاده از استون:

استون، یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک حلال برای مواد شیمیایی، و همچنین به عنوان پروپانون یا پاک کننده ناخن نیز شناخته می شود.مانند متیل الکل، استون نیز کمک می کند، تا لکه های جوهر از روی لباس پاک شود.با این حال، این محصول می تواند برای پارچه بسیار قوی باشد و به آن آسیب برساند.با این وجود، هر دو روش ها ، مخصوصا الکل متیل برای لباس های رنگی، مناسب هستند.روش کار با استون مشابه روش الکل متیل است.با این حال، سعی کنید، این روش ها را در فضاهای باز انجام دهید و از ماسک استفاده کنید، چرا که بوی آنها، می تواند باعث سردرد شود.

4. آب لیمو:

یک ترفند طبیعی دیگر برای پاک کردن لکه های جوهر از لباس های کودکتان، آب لیمو است.در واقع، آب لیمو، مانند یک سفید کننده عمل میکند و لکه ها را از روی انواع خاصی از پارچه ها پاک می کند.برای انجام این روش، به آب، نیمی از لیمو و یک تکه پارچه پشمی نیاز دارید.پارچه پشمی را با آب لیمو مرطوب کنید و آنرا برای چند ثانیه روی لکه بگذارید، سپس این کار را تا زمانی که جوهر ناپدید شود، تکرار کنید.بعد، لباس خود را به صورت معمول بشورید.

شما چه فکر میکنید؟

لکه جوهر، ساده ترین نوع لکه برای پاک کردن نیست با این حال، ما امیدواریم که این راهنمایی ها به شما کمک کند تا لباس های کودک خود را نجات دهید، به خصوص اگر آنها را خیلی دوست دارند.

1. برای پاک کردن لکه مرکب سیاه از روی مبل لازم است ابتدا لکه را خیس کنید و مقداری نمک آشپزخانه روی آن بریزید و سپس با پنبه مالش دهید.

2. مخلوطی از گلیسرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و سپس با آب و پودر دستی خوب شست و شو دهید .

3. از آب ژاول نیز می توانید ، استفاده کنید .

برای از بین بردن هر گونه لکه ی جوهری ، شامل جوهر خودکار ، جوهر روانویس ، جوهر ماژیک و هر چیز دیگری فقط کافیست یک پارچه یا پنبه تمیز را به الکل آغشته کرده و بر روی لکه ی جوهر اعمال کنید . پس از پاک کردن جوهر ، باید لباس را بشویید تا الکل از بافت آن خارج شود .

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

استفاده از مخلوط گلیسیرین و مایع ظرفشویی یکی از بهترین روش ها برای پاک کردن لکه های جوهری است .

طرز استفاده :

یک قاشق غذا خوری گلیسیرین را با یک قاشق چای خو ری مایع ظرفشویی مخلوط کرده و مانند روش های قبل از آن استفاده می کنید .

نکته :

استفاده از ترکیب جوش شیرین و آب یکی دیگر از روش های موثر برای از بین بردن لکه جوهر است . از این ترکیب می توان برای انواع لباسها استفاده کرد .

طرز استفاده

کافی است این دو ماده را به نسبت 2 به یک ترکیب کرده تا ماده ای خمیر مانند حاصل شود .

برای پاک کردن جوهر ، سرکه و آب سرد را با نسبت برابر ترکیب می کنیم و لباس را به طور کامل در آن قرار می دهیم ، پس از نیم ساعت لباس را از محلول خارج می کنیم و با پارچه ای تمیزمحل لکه را پاک می کنیم .

نکته:

هرگز از آب گرم استفاده نکنید .

برای پاک کردن جوهر از روی لباس می توانید کمی خمیر دندان ساده روی لکه یا نوشته های ماژیک خمیردندان بمالید ، سپس با استفاده از کمی صابون و یک پارچه مرطوب و مقداری فشار می توانید لک ها را کلاً از بین ببرید .

اگرمی خواهید یک لکه جوهر را از روی چوب (برای مثال مبلمان چوبی) پاک کنید از خمیر دندان ساده استفاده کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است سطح چوب مبل یا میز شما خراش بردارد .

نکته :

برای پاک کردن لکه جوهر از فرش ، لکه را در سرکه سفید فرو کنید سپس آن را با حوله حمام بپوشانید و روی لکه را با حوله محکم فشار دهید اما مالش ندهید . خواهید دید که لکه ماژیک یا جوهر از روی فرش به حوله منتقل می شود. ادامه این کار سبب می شود تا لکه کاملا از روی فرش به حوله منتقل شود و لکه ای روی فرش نماند.

از بین بردن بوی نامطبوع فرش

1.حالا برای از بین بردن بوی نامطبوع فرش ازبخارشوی استفاده کنید زیرا بهترین وسیله برای از بین بردن بوی سرکه و رطوبت فرش است. (می توانید از جاروبرقی نیز استفاده کنید )

2. با آب سرد و مقداری آب لیمو منطقه موردنظر روی فرش را خیس کنید و سپس با جاروبرقی خشک، رطوبت را بکشید.

3.می توانید با اسپری از آب و آب لیمو ، منطقه موردنظر را خیس کنید، سپس با یک حوله رطوبت آن را بگیرید و در نهایت یک پنکه جلوی آن قرار دهید تا خشک شود .

1.برای از بین بردن لکه جوهر از روی دیوار خمیردندان را مستقیم بر روی حوله دستی بزنید و حوله را با حرکات دورانی روی لکه بمالید. ممکن است اثر خمیر دندان بر روی دیوار یا کفپوش بماند، تنها کافی است محل را با یک پارچه گرم دستمال کنید.

2.برای از بین بردن لکه جوهر از روی دیوار مایع ضد عفونی دست را مستقیم بر روی حوله دستی بزنید و حوله را با حرکات دورانی روی لکه بمالید.معمولا ضدعفونی کننده دست روی اکثر سطوح نتیجه می دهد . اگر بقایایی از مایع ضد عفونی دست بر روی سطوح باقی ماند می توانید با پارچه گرم دستمال بکشید .

اگر از روش های بالا نتیجه ای حاصل نشد می توانید کمی اسپری الکل بزنید و لکه را پاک کنید .

با استفاده ازاین ابزارهای ساده موجود در منزل لکه هایی نظیر اثر ماژیک بر روی موکت را از بین ببرید.

وسایل مورد نیاز

1.دستمال نخی را به الکل آغشته کنید و به روی لکه ضربه بزنید، دستمال را به روی لکه نکشید زیرا باعث پخش شدن بیشتر لکه خواهد شد. آنقدر این کار را ادامه دهید تا دیگر جوهری جذب دستمال نشود .

2.با یک دستمال نخی خشک به روی لکه ضربه بزنید تا خیسی آن کمی گرفته شود سپس اسپری مو را روی لکه بزنید( ازاسپری مو فاقد روغن استفاده کنیدچون ترکیب الکل و روغن موجود در اسپری مو به موکت آسیب می زند.)

3.پس از پاشیدن اسپری روی لکه با مسواک روی لکه حرکت دورانی ایجاد کنید.

نکته :

با انجام این مراحل شما می توانید به راحتی لکه را از موکت پاک کنید اما برای لکه های قدیمی تر شما باید این مراحل را چندین بار انجام دهید ..

من هم همین اتفاق برام افتاد وقتی از خواب کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای عصر بیدار شدم. دیدم پسرم سر یک خودکار را باز کرده و تمام جوهرهای داخل آن را روی مبل خالی کرده.

می دانستم که بهترین کار برای از بین بردن لکه جوهر و البته همه لکه‌ها این است تا هنوز تازه هستند، سریع اقدام به تمیز کردن آنها بکنیم.

بنابراین سریع با یک دستمال کاغذی خشک، بدون اینکه روی لکه بکشم و جوهر پخش شود، به حالت ضربه‌ای روی لکه جوهر زدم. تا جایی که می‌توانستم از این طریق لکه جوهر خودکار را کم کردم.

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

بعد از آن دنبال راهی برای پاک کردن لکه جوهر خودکار از روی مبل گشم. با روش های زیر آشنا شدم. اکثر آن‌ها را امتحان کردم. که یکی از آنها عالی بود.

قبل از خواندن این پست برای پاک کردن جوهر خودکار از مبل مخمل و پارچه‌ای پست روش تمیز کردن مبل پارچه ای و مخمل را بخوانید تا جنس و روش تمیز کردن مبلتان بهتر آشنا شوید.

 

خمیردندان اصلاً در پاک کردن جوهر تأثیر نگذاشت.

حتماً بخوانید: ۶ کابرد مفید خمیردندان در خانه

روی لکه ماست ریختیم و خدود ۵ دقیقه صبر کردم، بعد با سرقاشق ماست‌ها را جمع کردم و بعد هم با دستمال نخی خیس و تمیز، بصورت ضربه‌ای روی لکه زدم . تا حدی اثر لکه را کم کرد، اما کامل لکه را از بین نبرد.

بهترین روشی که برای پاک کردن جوهر خودکار روی مبل و فرش جواب داد. همین سرکه و مایع ظرف شویی بود، که واقعاً عالی لکه جوهر را از بین برد.

حدود یک قاشق غذاخوری سرکه روی لکه ریختم و بعد از آن ۴ الی ۵ قطره مایع ظرف شویی روی آن ریختم.  یا سرکه و مایع ظرف شویی را مخلوط کنید و بعد روی لکه بریزید.

با یک دستمال نخی تمیز و نم شده بصورت ضربه‌ای محکم روی لکه زدم تا کاملاً از بین رفت.

توجه: به هیچ عنوان از آب داغ برای نم کردن دستمال استفاده نکنید. چون باعث پخش شدن لکه جوهر روی مبل یا فرش می‌شود. همچنین دستمال را روی مبل یا فرش نکشید بلکه بصورت ضربه‌ای به محل لکه بزنید تا لکه جوهر کاملاً از بین برود.

برای پاک کردن مقدار زیاد جوهر روی مبل یا فرش است شاید باید این روش را ۳ الی ۴ بار تکرار کنید تا کاملاً لکه پاک شود. من برای قسمتی از مبلم که خیلی جوهر خودکار یخته بود، ۳ بار این روش را تکرار کردم تا کاملاً تمیز شد.

یعنی هر بار ابتدا سرکه بعد مایع ظرف شویی بریزید و بعد با دستمال نم روی آن بزنید تا کاملاً تمیز شود. ولی ارزش وقت گذاشتن دارد و خیلی خوب لکه جوهر را پاک می‌کند.

مقداری الکل روی لکه جوهر بریزید و با دستمال خشک بصورت ضربه‌ای روی آن بزنید تا کاملاً جوهر جذب دستمال شود. الکل باید الکل صنعتی ایزوپروپیل باشد. من چون نداشتم امتحان نکردم. اگر شما از این روش استفاده کردید تجربه خودتون رو برامون بنویسید.

توجه: قبل از استفاده از الکل یا سرکه برای پاک کردن لکه جوهر خودکار روی مبل یا فرش حتماً در یک جای نامشخص از فرش یا مبلتان آن‌ها را تست کنید تا به مبل یا فرشتان آسیب نزند.

اگر چوهر روی مبل یا فرش نریحته و تنها مقداری خودکار روی مبل کشیده شده، یکی از ساده‎ترین روش‌ها استفاده از پد لاک پاک کن است. با کشیدن آن روی مبل بخصوص مبل مخمل خیلی راحت جای خودکار پاک می‌شود.

من که پدلاک پاک کن خیلی به کارم می‌آید.

مطالعه این مطالب را هم از دست ندهید:

سلام الکل عالیه همین که زدم خودکار از بین رفت عالیه حتما امتحان کنید ضرر نمیکنید ممنون از پیشنهاد عالیتون

سلام خواهش می کنم. ممنون از شما که لطف کردید و تجربتون رو برامون نوشتید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منو هر وقت به دیگاهم پاسخ داده شد از طریق ایمیلم آگاه کن. شما میتوانید بدون نظردادن، دیدگاه‌های این پست را دنبال کنید. از اینجا مشترک شوید.

عضویت در خبرنامه چاره‌دان: جدیدترین مطالب چاره‌دان را برای من هم بفرست.

من خودم همیشه برای پیتزا و ساندویج از این سس با روش اول استف…

به نظرم بخری بهتره مزش هم بهتره درست کردم زیاد خوب نبود…

سلام ممنون از دعای بسیار زیبای شما چشم حتما من ایشون رو عضو…

با سلام و آرزوی سلامتی و شادکامی و عاقبت به خیری برای شما وع…

قربانت بله عالیه منم خیلی دوست دارم مخصوصا با ماست موسیر…چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

سلام، به نظر من نمی مونه ولی اگر خیلی حساس هستید سرکه رو با…

چاره دان از 1396 تا 1399 فعال بوده است و تمام حقوق محفوظ است.

کپی کردن و نقل مطالب چاره دان به هر شیوه و با هر عنوان، حتی با ذکر منبع مجاز نیست.

من خودم همیشه برای پیتزا و ساندویج از این سس با روش اول استف…

به نظرم بخری بهتره مزش هم بهتره درست کردم زیاد خوب نبود…

سلام ممنون از دعای بسیار زیبای شما چشم حتما من ایشون رو عضو…

با سلام و آرزوی سلامتی و شادکامی و عاقبت به خیری برای شما وع…

قربانت بله عالیه منم خیلی دوست دارم مخصوصا با ماست موسیر…

سلام، به نظر من نمی مونه ولی اگر خیلی حساس هستید سرکه رو با…

بله این املت خیلی طعم خوبی داره حتما امتحان کنید….

خواستم دعوتت کنم چاره دان رو دنبال کنی و تازه‌ترین مطالب ما در زمینه آشپزی، خانه‌داری و ترفندهای کاربردی دیگه رو هرهفته داغ در ایمیلت بخوانی…

ایمیل ندارید! از اینستاگرام ما را دنبال کنید.(کلیک کنید) 

لکه های جوهر بسیار بد قلق هستند و وقتی روی لوازم و حتی دست ها بنشینند به سادگی پاک نمی شوند. ماژیک ، خودکار و روان نویس اغلب مقداری جوهر پس می دهند که می تواند لباس یا حتی مبلمان را کثیف کند. از بین بردن لکه جوهر از روی مبل اصلا ساده نیست. برای اینکه لکه جوهر را از روی مبلمان گران قیمت منزل یا محل کار پاک کنید این ترفندها را به کار ببرید.

بهترین متخصص با کمترین قیمت

دریافت رایگان قیمت

آیا فکر می کردید نمک معمولی آشپزخانه راه حل قطعی تمیز کردن لکه های جوهر از روی مبل باشد. طریقه کار بسیار ساده است با کمی آب روی لکه جوهر را خیس کنید و مقداری نمک خوراکی را روی لکه جوهر بپاشید. با یک دستمال نرم یا پنبه نمک را روی پارچه مبل مالش دهید تا لکه جوهر ناپدید شود. برای از بین بردن لکه جوهر از روی فرش به مطلب قبلی پین ورک نگاه کنید.چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

ماده دیگری که در پاک کردن لکه جوهر غوغا می کند همین گلیسیرین معمولی و ارزان قیمت است. اگر می خواهید لکه های قدیمی و سر سخت جوهر را از روی مبل پاک کنید چند قطره مایع ظرفشویی را به گلیسیرین اضافه کرده و این محلول را روی لکه مالش دهید.اگر با کمی مالش لکه پاک نشد می توانید گلیسیرین را برای ۵ تا ۱۰ دقیقه روی لکه قرار دهید و سپس پاک کردن لکه را با موفقیت انجام دهید. پس از پاک شدن لکه جوهر حتما محل را با کمی آب تمیز کنید تا گلیسیرین و مایع ظرفشویی هم کاملا پاک شود.

فرقی ندارد لکه جوهر از خودکار باشد یا ماژیک و یا روان نویس. لکه جوهر از هر نوعی که باشد به سادگی با الکل سفید محو می شود. کمی الکل سفید را روی دستمال ریخته و با آن روی لکه جوهر مبل بکشید. به همین راحتی می توانید همه لکه های جوهر را پاک کنید. آبکشی محل لکه و تمیز کردن الکل را فراموش نکنید.

برای از بین بردن لکه جوهر از روی مبل چه راه های دیگری را پیشنهاد می دهید؟ با سایر مقالات در پین ورک همراه باشید.

2 سال پیش افسانه رجب پور

افسانه هستم نوشتن برای من یک تفریح دوست داشتنی است که همه وقتم را پر کرده است. کشف ناشناخته ها و آموختن مطالب جدید همیشه برایم شیرین است. به نظرم در عصر ارتباطات و تکتولوژی هنوز هم نوشتن بهترین راه ارتباطی است.

2 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عالی پاک شد خودکار

خوشحالم که این مطالب براتون مفید بوده?

چیزی که من تجربه کردم وعالیه استفاده از الکل اتانول یا سفید جوهررو درخودش حل میکنه بعدبایک دستمال تمیز بکشید

سپاس از به اشتراک گذاری تجربه خوبتون با ما?

واقعا همین طور؟؟؟؟؟

داخل متن رو به دقت مطالعه کنید.

مدلهای من از جنس شانله با الکل لکه ی خودکار از روش میره ؟پارچه آسیب نمیبینه؟ آخه فقط یک هفته است که خریدیم

جنس پاچه مبلی من از جنس شانله با الکل لکه ی خودکار از روش میره ؟پارچه آسیب نمیبینه؟ آخه فقط یک هفته است که خریدیم ووروجکمون زحمت نقاشی کردن روش رو کشیده

همه رو انجام دادم پاک شد

عالی بود این راهکار

عالی بود. لکه خودکار با الکل سفید ب راحتی پاک شد

من از الکل سفید استفاده کردم لکه جوهرو رو به راحتی از بین بردم

ارائه خدمت در محل و منزل

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

دریافت رایگان قیمت

یافتن بهترین متخصص نزدیک شما

یافتن بهترین متخصص نزدیک شما

تمامی حقوق برای پین ورک محفوظ است

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در هر جای تهران که هستید با هر شعبه تماس بگیرید سرویس فرستاده میشود

شعبه پاسداران -شمیرانات: 26117000-26118000-22280007

شعبه لواسانات:

26546293-26546313-26546475

شعبه سعادت اباد-شهرک غرب:

88363737-88365252-88095252

شعبه صادقیه-جنت اباد:

44227826-44227856-44227896

شعبه توحید ستارخان:

66422128-66422001-44228278

شعبه جمهوری نواب: 66836565-66832454-66838950

شعبه پردیس-بومهن:

76295365-76295465-76295865

شعبه شهریار و حومه:

65269636-65270120-65270119

شعبه کرج و حومه:

32315136-32314038-02632312023

شعبه تبریز و حومه:

041-4188

تخفیف سفارش آنلاین

متشکرم تخفیف نیاز ندارم!

نشت جوهر و خط خودکار به دلیل استفاده زیاد از اینگونه وسایل برای همه ما پیش آمده است . جوهری شدن مبل یا فرش و لباس برای ما خیلی مشکل ساز است و کسانیکه بچه کوچک دارند بیشتر با این مشکل در ارتباط هستند . روش های ذکر شده را میتوانید برای تمامی سطوح و اجناس بکار ببرید . چند …

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

نام کاربری یا نشانی ایمیل

رمز

مرا به خاطر بسپار

پاك كردن لكه جوهر خودكار از روي مبل روش های گوناگونی دارد. اگر بر روی مبل منزل شما لکه جوهر ناشی از خودکار ، ماژیک و یا چیزی مشابه ایجاد شده است. احتمالاً بدنبال جواب سوالات بالا هستید. همیشه ریختن جوهر بر روی وسایل منزل  بخصوص مبلمان بسیار بسیار ناراحت کننده است. به ویژه اگر جوهر ریخته شده از نوع ماندگار باشد. پاک کردن لکه ناشی برخی از انواع جوهر بسیار سخت تر از جوهرهای دیگر می‌باشد. به این دلیل که انواع جوهر دارای ساختارهای گوناگون هستند. برای مثال برخی جوهر ها ضخیم و روغنی هستند و لکه ناشی از آنها دارای ترکیبی از رنگ و چربی می‌باشد. برخی دیگر چرب نبوده و بر پایه آب هستند. اصولا اینگونه لکه ها به راحتی پاک می‌شوند. برخی دیگر بدلیل ساختار آنها به نام جوهر دائمی شناخته میشوند. و پاک کردن اینگونه لکه ها نیاز به حلال های مخصوص به خود دارد.

فارغ از اینکه با کدام لکه طرف هستیم، برای پاک کردن لکه جوهر از روی مبل یا حداقل کمرنگ کردن آن باید سریع عمل کنید. با این حال نگران نباشید. زیرا چند ماده آزمایش شده وجود دارد که در از بین بردن لکه جوهر بسیار خوب عمل می کنند. تفاوتی نمیکند که مبل شما پارچه ای ، مخمل ، چرمی و یا وینیل (نوعی رزین فرآوری شده) است. این مواد الکل ، سرکه، اسپری مو و برای لکه های روشن تر آب و صابون می‌باشند. ولی همیشه سعی کنید در سریعترین زمان ممکن برای پاک کردن جوهر از روی مبل اقدام کنید. زیرا هرچه لکه جوهر مدت بیشتری باقی بماند، تمیز کردن آن به مراتب سخت تر میشود. لکه جوهر هرچه تازه تر باشد پاک کردن آن آسان تر است.

فهرست مطالب:

تست مواد شوینده قبل از شروع به پاک کردن لکه

روش اول: پاک کردن لکه جوهر با استفاده از الکل مالشیچطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

روش دوم: پاک کردن لکه جوهر با استفاده از سرکه

روش سوم: پاک کردن لکه جوهر با استفاده از آب و صابون

روش چهارم: پاک کردن لکه جوهر با استفاده از اسپری مو

روش پنجم: پاک کردن لکه جوهر با استفاده از نمک

روش ششم: پاک کردن لکه جوهر با کمک متخصصان مبل شویی

همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که قبل از اینکه هرگونه مواد شوینده ای را بر روی مبل خود استفاده کنیئ، آن را در قسمت نامحسوسی از مبل تست کنید. جاهایی مثل لبه های پشتی مبل که به چشم نمی‌آیند. بدین ترتیب اگر آن ماده شوینده هرگونه آسیبی به پارچه مبل شما وارد کند، قبل از شروع به کار متوجه شده و از استفاده از آن اجتناب می‌کنید.

الکل را در یک نقطه نامشخص آزمایش کنید. الکل برای انواع چرم ، پارچه یا وینیل مشکلی ایچاد نمیکند. ولی از آنجا که ممکن است دقیقاً ندانید جنس مبل شما چیست، بهتر از ابتدا در جایی پنهان از مبل آن را آزمایش کنید.
الکل ۹۰ درصد بسیار خوب عمل میکند. ولی اگر الکل ۷۰ درصد تنها چیزی است که موجود دارید میتوانید از آن نیز استفاده کنید. یک دقیقه صبر کنید ، سپس محل را بررسی کنید. اگر رنگ پریدگی ایجاد نشد، آزمایش موفقیت آمیز بوده و میتوانید برای پاک کردن لکه جوهر از روی مبل اقدام کنید. این روش برای از بین بردن و پاک کردن لکه جوهر خودکار مناسب است.

لکه جوهر را فوراً پاک کنید. این کار بسیار مهم است. یک پارچه تمیز را به الکل آغشته کنید و کمی فشار دهید. از مالش بیش از اندازه و پخش کردن جوهر اجتناب کنید. زیرا مالش ممکن است لکه را گسترش دهد. کمی فشار دهید و جوهر را جذب کنید.
از بیرون لکه به سمت مرکز تمیز کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید جوهر را جذب کنید.
در صورت نیاز پارچه را عوض کنید.
اگر جوهر ماژیک یا خودکار از قبل خشک شده است ، احتمال کارکرد این روش کمتر است، ولی باز هم ارزش امتحان کردن دارد.

از یک پارچه سفید و تمیز استفاده کنید. الكل را مستقيماً روي لكه نريزيد ، زيرا خيلي مرطوب بودن کاناپه باعث بد شكل شدن آن مي شود.

توسط پارچه الکلی به دقت لکه جوهر را به الکل آغشته کنید. مراقب باشید طوری مالش ندهید که جوهر پخش شود. اگر پارچه به مقدار زیادی جوهری شد، که به مبل جوهر پس میداد پارچه را عوض کنید. همچنین هرگاه الکل تبخیر شد مجدداً پارچه را به الکل آغشته کنید.

محل را کاملا تمیز کنید و شستشو دهید. با استفاده از پارچه ای که در آب فرو رفته است ، ناحیه را پاک کرده و الکل را تمیز کنید.

محل را با حوله خشک کنید. حال به نتیجه کار نگاه کنید. اگر آثار لکه همچنان وجود دارد ، مراحل را تکرار کنید یا از روش های بعدی برای از بین بردن آن امتحان کنید.

با واکس چرم (فقط مخصوص مبلمان چرم) محل را تمیز کنید. این کار مقداری رطوبت اضافه شده به چرم را جذب میکند و از ترک خوردن چرم با گذشت زمان جلوگیری میکند.

سرکه را در یک نقطه نامشخص آزمایش کنید. سرکه روی لکه های جوهر معجزه می کند. سرکه حاوی اسید اسیتیک است که برای پاک کردن جوهر خودکار یا ماژیک بسیار موثر است. بعلاوه سرکه کاملاً بیخطر بوده و بدست و محیط زیست آسیب نمیزند. برای امواع مبلمان با جنس های گوناگون میتوانید از سرکه استفاده کنید. ولی بهتر است ابتدا آن را در محل نامشخصی از مبل تست کنید.

لکه جوهر را فوراً پاک کنید. این کار بسیار مهم است. یک پارچه تمیز را به الکل آغشته کنید و کمی فشار دهید. از مالش بیش از اندازه و پخش کردن جوهر اجتناب کنید. زیرا مالش ممکن است لکه را گسترش دهد. کمی فشار دهید و جوهر را جذب کنید.
از بیرون لکه به سمت مرکز تمیز کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید جوهر را جذب کنید.
در صورت نیاز پارچه را عوض کنید.
اگر جوهر از قبل خشک شده است ، احتمال کارکرد این روش کمتر است، ولی باز هم ارزش امتحان کردن دارد.

محلول شوینده را با سرکه درست کنید. ۱ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی ، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سفید و ۲ فنجان آب خنک را در یک کاسه کوچک بریزید و بهم بزنید.

محلول را با استفاده از یک پارچه نرم روی محل لکه بمالید. از مالش زیاد و پخش کردن جوهر خودداری کنید. بگذارید محلول حدود ۳۰ دقیقه باقی بماند.
در طول این ۳۰ دقیقه هر ۵ دقیقه با پارچه سفید تمیز آغشته به محلول لکه را پاک کنید.

محل را با آب تمیز کنید. با استفاده از پارچه مرطوب با آب سرد محل را کاملاً شستشو دهید تا آثار محلول از بین برود

محل را خشک کنید. ابا استفاده از یک حوله تمیز و خشک محل را کاملاً خشک کنید. اگر همچنان آثار جوهر باقی مانده بود میتوانید مراحل را تکرار کنید یا از روش دیگری استفاده کنید

با واکس چرم (فقط مخصوص مبلمان چرم) محل را تمیز کنید. این کار مقداری رطوبت اضافه شده به چرم را جذب میکند و از ترک خوردن چرم با گذشت زمان جلوگیری میکند.

مقداری صابون در آب بریزید. اگر لکه جوهر به تازگی ایجاد شده است ، آب گرم و صابون می تواند برای پاک کردن لکه جوهر از روی مبل ، بسیار موثر باشد. ۱/۲ قاشق چای خوری صابون را با مقدار کمی آب گرم در یک کاسه کوچک مخلوط کنید تا ترکیب مناسب ایجاد شود. محلول را بهم بزنید تا حسابی کف کند. پارچه نرم و تمیزی را به محلول آغشته کنید. حال مانند مراحل بالا لکه جوهر را از بیرون به داخل پاک کنید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید تا لکه کاملا از میان برود. مانند مراحل قبل استفاده از واکس چرم برای مبلهای چرمی (در صورت در دسترس بودن) میتواند در افزایش طول عمر مبل موثر باشد.

در مراحل بالا سعی شد تا بهترین روش های پاک کردن لکه جوهر ناشی از خودکار یا ماژیک و … از روی مبل بیان شود. با این حال گاهی لکه ناشی از جوهر های بسیار ماندگار می باشد و از بین بردن آن به سادگی میسر نیست. در این گونه موارد پیشنهاد می کنیم از متخصصان ما جهت مبل شویی در منزل استفاده کنید. آنها بهترین روش های شستشوی مبل در منزل را به شما پیشنهاد میدهند.

گاهی اسپری مو ترفند بسیار موثری جهت تمیز کردن جوهر می‌باشد. کافیست مقداری اسپری مو را بر روی یک پارچه سفید و خشک اسپری کنید. سپس با استفاده از آن پارچه لکه جوهر را به صورت نقطه زنی یا از بیرون به داخل پاک کنید. در صورت نیاز این کار را تکرار کرده تا نتیجه مطلوب حال شود. و در اخر با یک پارچه سفید و مرطوب محل را شستشو دهید.

ابتدا محل لکه را به مقدار کم خیس کنید. سپس کمی روی آن نمک بپاشید.سپس با پنبه محل را تمیز کنید. اگر لکه جوهر به طور کامل پاک نشد، میتوانید روی لکه کمی گلیسیرین و آمونیاک بریزید و رویه مبل را با مقدار بسیار کمی شامپو فرش شستشو دهید.

در این آموزش کوتاه به بیان بهترین روش های پاک کردن لکه جوهر خودکار از روی مبل پرداختیم. اما گاهی لکه برخی مواد مانند برخی جوهرها بسیار سرسخت می‌باشند. ممکن است شما بسیاری ترفندها را بکار ببرید ولی موفق به تمیز کردن لکه به صورت کامل نشوید. در این گونه مواقع پیشنهاد ما استفاده از کمک تکنسین های این کار است. متخصصان مبل شویی با استفاده از دستگاه مبل شور و مواد شوینده مخصوص علاوه بر شستشوی مبل به صورت کامل اقدام به لکه گیری مبلمان نیز می‌کنند.

برگرفته از : wikiHow

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

مبل شویی در منزل

 

مبل شویی در منزل

 

مبل شویی در منزل

 

مبل شویی در منزل

بلاگ
شرایط و قوانین
سوالات متداولارتباط با واحد پشتیبانی

مبل شویی در تهرانمبل شویی در شمال تهرانمبل شویی در رشتمبل شویی در اهواز


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!

دیگه غذات نمی سوزه! تايمر ديجيتال شعله ها

چرم سفید یکی از حساس ترین و البته پرطرفدارترین نوع چرم هاست که پس از انتخاب آن برای لوازم و وسایل تان زمان و دقت بیشتری را باید برای مراقبت و نگهداری آن در نظر بگیرید؛ به همین منظور در این مطلب از ما می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان در رابطه با روش پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید.  

 

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

هرگز لکه جوهر را به صورت مالشی برطرف نکنید

 

 

سوال: مبلمان من چرم مصنوعی سفید رنگ هست به طور اتفاقی خودکار از دستم همسرم افتاد روش و لکه بدی روی آن افتاد چه طور می تونم این لکه رو بر طرف کنم لطفا راهنمایی کنید.

 

پاسخ: در مواجه با لکه ی جوهر روی هر جنس و وسلیه ای سرعت عمل را فراموش نکنید، زیار در غیر این صورت جوهر به بافت های داخلی وسلیه ی شما نفوذ می کند و درصد پاک کردن لکه را تا حد زیادی کاهش می دهد، بنابراین پیش از خشک شدن چنین لکه هایی اقدام به برطرف کردن آن نمایید. همچنین هرگز لکه جوهر را به صورت مالشی برطرف نکنید چرا که باعث پخش شدن بیشتر لکه روی سطح مورد نظرتان می شود برای پاک کردن لکه جوهر روش ضربه ای را جایگزین کنید. بنابراین با توجه به این نکات برای پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید به صورت زیر عمل کنید: 

 

• ابتدا روی یک دستمال سفید مقداری اسپری مو (تافت) بزنید، سپس روی لکه ضربه بزنید تا زمانی که اثر جوهر به طور کامل از محو شود.

 

• حالا روی دستمال سفید دیگری مقداری الکل سفید بریزید و روی لکه ضربه بزنید تا جوهر اضافی به آن جذب شود در هنگام استفاده از الکل توجه داشته باشید که الکل انتخابی تان حتما سفید باشد تا لکه زرد روی آن باقی نماند.

 

• در نهایت برای برطرف کردن خشکی چرم به علت استفاده از الکل از نرم کننده چرم برای بازگرداندن چرم به حالت اولیه اش استفاده کنید.

 

منبع : chidaneh.com


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


واسه همه چی جا هست!


دنبال دندانپزشک خوب توی تهران میگردی؟


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


خرید ماست ساز پونته


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک

خرید اینترنتی تلویزیون،یخچال و… از بانه


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟

ازکجالوازم خانگی رو باقیمت مطمئن خریدکنیم؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

از ما بپرسید: چرم سفید یکی از حساس ترین و البته پرطرفدارترین نوع چرم هاست که پس از انتخاب آن برای لوازم و وسایل تان زمان و باید برای مراقبت و نگهداری آن دقت بیشتری به خرج دهید؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با روش پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید.  

سوال: مبلمان من چرم مصنوعی سفید رنگ است به طور اتفاقی خودکار از دستم همسرم افتاد روش و لکه بدی روی آن افتاد چطور می توانم این لکه را بر طرف کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. پاسخ: در مواجه با لکه جوهر روی هر جنس و وسلیه ای سرعت عمل را فراموش نکنید؛ زیرا در غیر این صورت، جوهر به بافت های داخلی وسلیه شما نفوذ می کند و درصد پاک کردن لکه را تا حد زیادی کاهش می دهد؛ بنابراین پیش از خشک شدن چنین لکه هایی اقدام به برطرف کردن آن نمایید. هم چنین هرگز لکه جوهر را به صورت مالشی برطرف نکنید، چراکه باعث پخش شدن بیشتر لکه روی سطح مورد نظرتان می شود. برای پاک کردن لکه جوهر روش ضربه ای را جایگزین کنید؛ بنابراین با توجه به این نکات برای پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید به صورت زیر عمل کنید: 

img {
width: 100%;
border-color: #707070;
border-width: thin;
border-radius: 5px 5px 0 0;
}

p {
text-align: justify;
}

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد تمیز کردن مبل چرم و روش نگهداری آن کسب کنید می توانید به مطالب زیر مراجعه کنید: چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

هم چنین اگر برای کمک در فعالیت های خانه داری منزل خود به دنبال شرکت های نظافتی معتبر هستید، ما شرکت خدمات نظافتی روشنا را به شما پیشنهاد می دهیم.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: چرم سفید یکی از حساس ترین و البته پرطرفدارترین نوع چرم هاست که پس از انتخاب آن برای لوازم و وسایل تان زمان و باید برای مراقبت و نگهداری آن دقت بیشتری به خرج دهید؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با روش پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید.  

سوال: مبلمان من چرم مصنوعی سفید رنگ است به طور اتفاقی خودکار از دستم همسرم افتاد روش و لکه بدی روی آن افتاد چطور می توانم این لکه را بر طرف کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. پاسخ: در مواجه با لکه جوهر روی هر جنس و وسلیه ای سرعت عمل را فراموش نکنید؛ زیرا در غیر این صورت، جوهر به بافت های داخلی وسلیه شما نفوذ می کند و درصد پاک کردن لکه را تا حد زیادی کاهش می دهد؛ بنابراین پیش از خشک شدن چنین لکه هایی اقدام به برطرف کردن آن نمایید. هم چنین هرگز لکه جوهر را به صورت مالشی برطرف نکنید، چراکه باعث پخش شدن بیشتر لکه روی سطح مورد نظرتان می شود. برای پاک کردن لکه جوهر روش ضربه ای را جایگزین کنید؛ بنابراین با توجه به این نکات برای پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید به صورت زیر عمل کنید: 

img {
width: 100%;
border-color: #707070;
border-width: thin;
border-radius: 5px 5px 0 0;
}

p {
text-align: justify;
}

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد تمیز کردن مبل چرم و روش نگهداری آن کسب کنید می توانید به مطالب زیر مراجعه کنید: 

هم چنین اگر برای کمک در فعالیت های خانه داری منزل خود به دنبال شرکت های نظافتی معتبر هستید، ما شرکت خدمات نظافتی روشنا را به شما پیشنهاد می دهیم.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

برای ثبت نظر ابتدا باید   وارد  سایت شوید

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به
چیدانه
است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت
چیدانه
حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.


Copyright 2020. Chidaneh.com. All Rights Reserved

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به
چیدانه
است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

Copyright 2020. Chidaneh.com. All Rights Reserved

اولین کاری که باید انجام بدید این هست که از کشیدن پارچه بر روی لکه خودداری کنید چون باعث می شود که لکه بر روی لباس یا مبل پخش شود. شما باید با پارچه تمیزی روی لکه ضربه وارد بکنید تا لکه را جذب کند سپس از پنبه ای آغشته به شیر استفاده کنید تا لکه را در خود حل کند.

نکته ای که باید به آن دقت شود این است که برای پاک کردن جای لکه از هر محلولی که می خواهید استفاده نمایید ابتدا بر روی قسمتی از چرم که در دید نیست آن را ست نموده و در صورت عدم بوجود آمدن مشکل برای چرم, آن را در محلی که در دید است و باید پاک شود استفاده نمایید.

اگر پس از فرآیند لکه گیری احساس کردید که چرم کمی خشک شده است از واکس ها و اسپری های مخصوص چرم استفاده نمایید.

در صورتی که با روش های گفته شده قادر به بر طرف نمودن لکه های نشدید می توایند از طریق وب سایت و اپلیکیشن های Android و IOS سفارش خودتان را ثبت نمایید تا توسط بهترین خشکشویی های طرف قرار داد با زودشور لباس های شما لکه بری شوند .

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم

لویزان-خیابان فرشادی_خیابان شاهرضایی_خیابان سلیمی_کوچه خلیل احمدی ( رمضانی) پلاک 1 واحد 1

شماره تماس :

021-22963100

info[at]zoodshoor.com
پشتیبانی تلگرام:
09383797097

زودشور اپلیکیشن و سامانه هوشمند درخواست خدمات خشکشویی یا خشکشویی آنلاین است.

کاری که ما در زودشور انجام میدهیم ایجاد یک شیوه کاملا جدید برای مدیریت لباسها و برای شستشو و خشکشویی است ،چیزی که سالهاست درسبک زندگی مردم تغییر نکرده است

طراحی و توسعه توسط شرکت سپیدار آی تی – زودشور توسط سرورهای قدرتمند هاست ایران پشتیبانی می شود

زود شور | اولین اپلیکشن ارائه خدمات خشکشویی آنلاین رد کردن

چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم
چطور خودکار روی مبل را پاک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *