مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

 
helpkade
مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری
مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

از خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار تا راه‌اندازی یک کسب وکار تولیدی کوچک، همگی مصداق‌هایی از سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. اما مساله این است که در چه زمانی و با چه روشی می‌توان به بیشترین بازدهی رسید؟ مشاوره سرمایه‌گذاری در کنار شماست تا به پاسخ این سوالات برسید.

مهدی کنعانی به عنوان مشاور تامین مالی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف جذب سرمایه، سرمایه گذاری خطرپذیر، سرمایه گذاری جمعی و سرمایه گذاری شخصی دارای مهارت و تخصص است.

پرویز بابایی، مشاور امور مالی و مالیاتی، تسلط به تهیه صورت‌های مالی، بستن حساب‌ها، ارسال اظهارنامه، سایر امور مالیاتی و ارزش‌گذاری استارت‌تاپ‌ها

محمدحسین مزارعی، مشاور تامین مالی و جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها، آشنا به مباحث تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان

سرمایه‌گذاری و تامین مالی دو بال مکمل و همراه یکدیگر هستند که هم در سطح شخصی و هم در سطح کسب‌وکار کاربرد دارند. چه اشخاص حقیقی و چه اشخاص حقوقی در طول زمان معمولا یک یا چندین بار اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند. اکثرا آنها برای موفقیت نیاز به مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری دارند. این در حالی است که بسیاری از افراد به این مساله بی‌توجه هستند. 

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

دنیای سرمایه‌گذاری نیاز به دانش و مهارت دارد. اما مساله اینجاست که مسائل و فاکتورهای بسیار متعددی بر سرمایه‌گذاری تاثیرگذار هستند. درک و تحلیل تمامی این نکات و مسائل از توان و وقت افراد عادی خارج است. به همین دلیل آنها معمولا از مشاوره سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. 

اما مساله دیگری که مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری را توجیه می‌کند، بحث بیشینه کردن سود حاصل از سرمایه‌گذاری است. یک مثل ایرانی وجود دارد که می‌گوید سرمایه‌گذار همانند کبوتر روی لبه بام است. این ضرب‌المثل به ریسک سرمایه‌گذاران اشاره دارد. مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری به افراد کمک می‌کند تا ریسک ناشی از این کار را به حداقل ممکن برسانند. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

از طرفی از آنجا که در ایران عوامل و فاکتورهای متعدد دیگری نیز بر سرمایه‌گذاری تاثیرگذار است، بنابراین بهتر است بی‌گذار به آب نزده و مشورت با افراد ذی‌صلاح و دارای دانش را از همان ابتدا در دستور کار قرار داد. با این حال، مشاوره سرمایه‌گذاری خود به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست. 

یکی از انواع مشاوره کار و سرمایه‌گذاری بوده که مخاطب آن بیشتر مدیران و افراد فعال در حوزه صنعت کشور هستند. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که سرمایه خود را در راه تولید به کار بگیرند تا هم خود به سود برسند و هم به اقتصاد کشور و اشتغال‌زایی کمک کرده باشند. 

مدیران صنعتی تمایل دارند تا در حوزه‌ای اقدام به سرمایه‌گذاری کنند که از یک طرف بازدهی لازم را داشته باشد و از طرف دیگر از گزندها و ریسک‌هایی که اقتصاد ایران با آن درگیر بوده، در امان بمانند. یک مشاور سرمایه‌گذاری خبره می‌تواند در این زمینه به سرمایه‌گذاران کمک کند تا با تهیه و ارائه طرح‌های توجیهی مناسب، ریسک و مزایای فعالیت در یک حوزه را مشخص کنند. 

مشاوره سرمایه‌گذاری صنعتی به فعالان صنعت کمک می‌کند که با توجه به پتانسیل و سرمایه‌ای که در اختیار دارند، بهترین حوزه و زمینه فعالیت را انتخاب کرده و با روش‌های اصولی در آن گام بردارند. مساله‌ای که فعالیت در حوزه صنعت را بیش از سایر حوزه‌ها مهم می‌کند، امکان ورشکستگی است. چرا که برخلاف سرمایه‌گذاری شخصی، این نوع سرمایه‌گذاری یک فعالیت مداوم و مستمر بوده که زندگی افراد شاغل در آن صنعت را نیز درگیر می‌کند. همین مساله اهمیت مشاوره سرمایه‌گذاری صنعتی را بیش از سایر حوزه‌ها نشان می‌دهد. 

کشاورزی در ایران از آن جمله حوزه‌هایی است که در سالیان اخیر پیشرفت خوبی داشته و کم‌کم از حالت سنتی خود خارج شده است. به نحوی که اکنون حتی بسیار از افراد ساکن شهرها به فکر سرمایه‌گذاری در این حوزه افتاده‌اند. تاسیس گلخانه‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای فعالیت در زمینه کشاورزی است. 

مشاوره سرمایه‌گذاری کشاورزی به افراد کمک می‌کند تا اولا با دانش کشاورزی بیشتر آشنا شوند و ثانیا بتوانند بهترین حوزه را برای فعالیت خود انتخاب کنند. چرا که بسیاری از افراد جامعه و فعالان اقتصادی از فعالیت در این حوزه چندان سررشته ندارند. 

مشاوره سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی همچنین معمولا می‌تواند در زمینه فعالیت در حوزه دامداری و دامپروری نیز به افراد و سرمایه‌گذاران کمک کند. به طور کل، حوزه کشاورزی و دامپروری از جمله‌ حوزه‌هایی است که علی‌رغم سود و بازدهی مناسب، اما کمتر کسی در ایران با آن آشنایی دارد. این مساله به بافت تقریبا سنتی و قدیمی کشاورزی در ایران برمی‌گردد. 

بسیاری از افراد تمایل دارند تا به جای سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای صنعتی و کشاورزی، به دنبال سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی باشند. اما واقعیت آن است که با توجه به محیط متلاطم اقتصادی ایران، انجام این کار با ریسک‌های قابل توجهی روبرو است. به نحوی که در سالیان اخیر بسیاری از افراد عادی جامعه از فعالیت در بازارهای مالی دچار ضرر و زیان شده‌اند. 

هر چند نباید نادیده گرفت که بسیاری از افراد نیز با استفاده از خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری توانسته‌اند، به سودهای بسیار خوبی دست پیدا کنند. واقعیت آن است که اکثر قریب به اتفاق افراد، خود را بی‌نیاز از داشتن دانش سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی می‌دانند. این در حالی است که دانش و تخصص نقش بسیار زیادی در موفقیت در این بازارها دارد. 

مشاوره سرمایه‌گذاری شخصی با استفاده از تجربه و تخصص خود تلاش می‌کند بهترین راه‌حل‌ها را با توجه به وضعیت اقتصادی روز کشور به شما معرفی کند. حوزه‌های این نوع از مشاوره معمولا به صورت زیر است: 

بعد از آنکه تصمیم گرفتیم تا از خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری استفاده کنیم، سوال این است که به چه روش‌هایی می‌توانیم جهت دریافت مشاوره اقدام کنیم. این نیاز مشتری است که تعیین‌کننده پاسخ این سوال خواهد بود. اما در حال حاضر برخی روش‌ها در این خصوص وجود دارد که به آنها اشاره می‌کنیم: 

سرمایه‌گذاری از آن دست حوزه‌هایی است که افراد بیشتر به دنبال دریافت سیگنال و کسب اطلاع از حوزه‌های پربازده هستند. آنها در بسیاری از اوقات صرفا به دنبال کسب اطلاع از یک مشاور سرمایه‌گذاری هستند تا آنکه بخواهند به صورت مداوم از خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری استفاده کنند. 

به همین دلیل در اکثر اوقات به این افراد پیشنهاد می‌شود که از روش مشاوره سرمایه‌گذاری آنلاین استفاده کنند. خصوصا آنکه در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌های مشاوره کسب‌وکار وجود دارند که با راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد. 

مشاوره سرمایه‌گذاری آنلاین معمولا هزینه کمتری نسبت به روش‌ حضوری داشته و بیشتر برای فعالیت‌های شخصی مانند سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی مناسب است. از طرفی میزان دسترسی به خدمات آنلاین معمولا بهتر و سریع‌تر از روش حضوری است. هر چند برخی در برخی از فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری چندان نمی‌توان از روش آنلاین استفاده کرد که در ادامه به این روش‌ها نیز اشاره می‌کنیم.

مشاوره تلفنی نیز همانند روش آنلاین مزایای زیادی برای مخاطب دارد. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی سرمایه‌گذاری، سوالات متعدد خود را با یک مشاوره خبره مطرح کنید. بدون آنکه بخواهید وقت و هزینه قابل توجهی را صرف این کار کنید. 

 یکی از مزایای مشاوره تلفنی سرمایه‌گذاری آن است که شما می‌توانید با چندین مشاور سرمایه‌گذاری خبره مشورت کنید و از نظرات آنها جویا شوید. ضمن آنکه انجام این کار نیاز به صرف زمان خاصی نداشته و در کمتر از یک روز انجام می‌گیرد. 

البته نباید انتظار داشت که با خدمات مشاوره تلفنی سرمایه‌گذاری بتوان به صورت اساسی و اصولی برای سبد سرمایه‌گذاری خود برنامه‌ریزی کرد. چرا که برخی از خدمات این حوزه حتما نیاز به مشاوره به صورت حضوری دارد. اما معمولا از این روش می‌توان برای فعالیت و کسب اطلاع از سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی استفاده کرد. 

مهم‌ترین نکته در پاسخ به این سوال این است که نیاز شما از دریافت خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری چیست؟ چرا که این نیاز شماست که تعیین کننده نوع خدمات دریافتی خواهد بود. با این حال، معمولا می‌توان حوزه‌ها و مواردی که یک مشاور سرمایه‌گذاری به شما کمک می‌کند را مشخص کرد. از جمله: 

ممکن است شما نیز بعد از مدت‌ها توانسته‌اید مقداری پس‌انداز کرده و اکنون ضمن حفظ ارزش پول خود به دنبال بهترین ایده سرمایه‌گذاری هستید. یا آنکه در راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک، نیاز به جذب نقدینگی دارید. برای آنکه بتوانید بهترین راه ممکن را در این زمینه انتخاب کنید، ما به شما مشاوره تلفنی و حضوری سرمایه‌گذاری را پیشنهاد می‌دهیم. در صورتی که دچار ابهام یا مساله‌ای هستید، می‌توانید آن را با همکاران ما در میان بگذارید. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

تنوع و گستردگی مدل‌ها و روش‌های سرمایه‌گذاری به نحوی است که حتی با کمترین میزان سرمایه نیز می‌توان به کسب سودی منطقی امیدوار بود.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی انواع مختلفی دارند که مزایا، معایب و میزان ریسک آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

با مشاوره تلفنی سهام عدالت، در سریع‌ترین زمان به پاسخ سوالات خود در زمینه واگذاری و فروش این سهام برسید.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

سلامميخواستم صادرات گرانول وكف پوش لاستيك روشروع كنم ولي هيچ اطلاعاتي درزمينه صادرات ندارم ونميدونم ازكجابايدشروع كردچه كمكي دراين موردميتونيدداشته باشيدبراي پيداكردن مشتري وفروش ممنون

سلام دوست عزیز لطفا از منو بالا در قسمت دریافت مشاوره و در مرحله بعد تعریف پروژه درخواست خودتون رو بفرستید تا کارشناسان ما بررسی کنند و با شما تماس بگیرند.

سلام سرمایه گذار هستم جهت سرمایه گذاری بالای ۳۰ میلیارد تومان با حاشیه سود خوب بجز بورس و سپرده بانکی

میتونی جهت برقراری ارتباط با ایمیل زیر تماس پیدا کنید: [email protected] com

با سلام یه شرکت خصوصی هستیمجهت مشارکت در سرمایه گذاریبا سود تضمینی حفظ سرمایهو بارعایت عقود اسلامیجهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره زیر تماس حاصل فرمایید05138337230

با100 میلیون درآمدهای 50 تا100 میلیون داشته باشم

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

سلام خسته نباشید چگونه میتوانم صدمیلیون پول خودرا بیشترکنم ودرامدخوبی داشته باشم

سلام خسته نباشید خدمت آقا سرمایه 100 برابرمیخواهم بکنم

سلامروزتون بخیرشما میتونید با مشارکت در سرمایه گذاری سر یه سال هر ورودی پولی که داشته باشید به همون میزان سود کنید ینی 100درصدجهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره ذیل تماس حاصل فرمایید09357510900

سلام و وقت بخیرمن ۳۰ سالمه و قصد دارم برای زمان بازنشستگی یک سرمایه گذاری مداوم و ماهانه در بورس انجام بدم تا بعد از ۲۰ یا ۳۰ سال، سرمایه ی بیشتری داشته باشم.یه سری مطالعات و‌ تحقیقات انجام دادم و به این نتیجه رسیدم‌ که هر ماه تا ۳۰ سال دیگه، معادل مبلغ ثابتی (مثلا ماهانه ۲۰۰ هزار تومن) سهام بخرم. البته طبیعتا هر ساله این مبلغ ثابت رو متناسب با تورم افزایش خواهم داد.۲ تا روش برای اینکار بنظر میرسه.اینکه تا ۳۰ سال ماهیانه این مبلغ رو اختصاص بدم به:۱. خرید سهام چند شرکت بنیادی و باارزش که از قبل با تحلیل انتخاب شدن.۲. خرید سهام «صندوق های شاخصی»خودم تمایلم به مورد دوم هست چراکه فکر میکنم صندوق های شاخصیِ قابل معامله مثل «فیروزه» و «کاردان» هم احتمالا همون سهام های بنیادی و شاخص ساز رو انتخاب میکنن که خودشون رو با شاخص هماهنگ کنن. از طرف دیگه برای خرید سهام صندوق شاخصی نیاز به رصد و تحلیل زیادی نیست – که اگه بخوایم واقع بین باشیم، درصورتیکه بخوام اینکار رو واقعا تا ۳۰ سال بطور مداوم ماهانه انجام بدم – این مزیت بسیار بالایی هست.ممنون میشم شما نظر خودتون رو فرمایید 🙏

سلامروزتون بخیریه سرمایه گذاری باهدف و مطمئن که اصل پول حفظ شه و سودم تضمینی باشهدرخدمتتونممشاور ارشد سرمایه گذاری ام برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09357510900

با سلام خدمت دوستان و سروران گرامیاینجانب آقایی 30 ساله و کارشناس رشته مهندسی صنایع گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها در مشهد هستم. شخصیت ایده آلگرایی دارم و از کار روتین متنفرم با اینکه در سخت ترین شرایط در کار طرح و برنامه یک کارخانه بزرگ موفق بودم و باعث افزایش بهره وری شدم. قبلا خودم شرکت در حوزه خدمات بهینه سازی و راه اندازی کسب و کار داشتم ولی همیشه درگیر گرفتن حق الزحمه ام بودم و از تخصص و آینده نگری بنده خیلیا سوء استفاده کردند. یکسال است که با توجه به تخصصم در حوزه برنامه ریزی و طرح توجیهی، اقدام به جذب سرمایه گذاران فرشته به صورت مشارکت مدنی با سرمایه پذیرانی بودم که فقط ادعا داشتند و هیچ دستاوردی نداشتند نه برای بنده نه برای خود و نه برای سرمایه گذاران. از تولید گرفته تا صادرات و دستگاه عابر بانک. سرمایه گذاران زیادی را میشناسم که علاقه مندند با ریسک کم و با مبالغ حداقل 100 میلیون تا 10 میلیارد تومان در طرح های توجیه پذیر سرمایه گذاری کنند ولی واقعیت طرح خوب یا ادم کننده کار و سالم پیدا نکردم. لطفا راهنمایی ام کنید.

سلام خسته نباشید من یه طرح عالی دارم جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.09357510900

برای ۵۰۰ متر زمین ۱۰ تا ۲۰ میلیون سرمایه اولیه برای کشت گلخانه نیاز دارم به نظرتون از کجا میشه تهیه کرد؟

همانطور که دوستمون فرمودند گلخانه سبزی و صیفی زیر ۴۰۰۰ متر توجیه اقتصادی نداره

سلام. کدوم استان هستید و قصد چه کشتی دارید؟ توی این فصل گلخانه بدون تهویه آنچنان استفاده ای نداره از فضای باز بهره ببریدو ۵۰۰متر توجیه اقتصادی نداره بهتر با هرآن چیزی که در دسترس دارید اقدام به احداث کنید.

بهترین نوع سرمایه گذاری متوسط با ۴۰ میلیون تومان باتضمین سود بانکی در حال حاضر چی هست؟

سلام وقتتون بخیریه طرح سرمایه گذاری هست باسود تضمینیاگر مایلید تماس بگیرید09357510900

سلام بر شما عزیزبرای سرمایه گذاری با توجه به رشد بورس می تونید در این حوزه سرمایه گذاری کنید گرچه ذات سرمایه گذاری ریسک است اما به نظر بنده کار خوبی هست هم به تولید و اقتصاد کمک میشه و باعث تولید پول میشید و هم اینکه سود خودتون رو دارید. البته یا خودتون مسلط باشید و یا به صندوق های سرمایه گذاری واگذار کنید و سود دریافت کنید

سلام آقای مهندس شریفالان با خرید دستگاه خودپرداز بانک شهر میتونید در سود تراکنشهای شتابی براحتی ماهیانه مادام العمر متوسط ۷میلیون تومان درآمد خالص داشت، بدون مالیات با سود سه برابر روزشمار

سلام تضمین شده: فقط بانکبا ریسک بیشتر: خرید عرضه های بورسخرید ملکخرید ارزخرید کالاهای که هنوز تحت تاثیر افزایش قیمت دلار نیست.

سلام فعلا فقط هدف پرورش گوسفند هستش

پرودش گوسفند و کلا دامداری برای رسیدن به درامد کلان فرایندی زمان بر است و باید برنامه و صبر داشت.

سلام. حتما برنامه ای جهت تامین خوراک داشته باشید تا با مشکل روبرو نشید.

سلام من برای کسب کارجدید میخوام برم یکی از شهرستانهای همدان برای پرورش گوسفند ولی چون سواد اون کارو ندارم فقط به خاطر اینکه زمین ومرتع مناسبی داریم اونجا میخوام اون کاروانجام بدم اگه میشه منوراهنمای کنیدکه چه نژادگوسفندی بخرم.

اگر اصرار به انجام دارید با فردی که تجربه دارد شریک شوید. در واقع امکانات از شما کار از اون.

ورود به کسب و کاری که تخصص یا تجربه ای در موردش ندارید را اصلا توصیه نمیکنم. توصیه میکنم کسب درآمد دیگری را برای امکانات موجود طراحی کنید

سلام. بسیار خوبه که زمین و مرتع مناسبی دارید هدف از پرورش گوسفند صرفا تولید گوشت یا برنامه برای محصولات جانبی ام دارید؟

تو شهرستان یک کارگاه کوچیک چرم دوزی (کیف و کمربند …) با کیفیت قابل قبول بخوایم بزنیم ولی کوچیک شروع کنیم و پرسونای مخاطب هم شناسایی کردیم ولی اگر بخوایم یک سایت بزنیم و یک برند خلق کنیم آیا با این حجم از رقبای سخت میشه امید داشت یک کسب و کار با برند خودمون بزنیم و در آینده توسعه بدیم یا همون مبحث معروف اقیانوس سرخ و آبی هستش و نباید وارد این بازار شد

سلام بر شما. پیشنهاد میکنم با تمرکز بر یک بازار گوشه ای شروع کنید. سعی کنید نرخ بازگشت مشتری بالایی برای خود ایجاد کنید. اگر در یک بازار گوشه ای بتوانید مخاطب وفادار داشته باشید که پس از خرید به اقوام و دوستان خود هم توصیه کند، در آن صورت به گسترش گام به گام کسب و کار خود فکر کنید. لزومی ندارد از ابتدا با ایجاد برند بزرگ آغاز کنید. از آنجا که لوازم چرمی مخاطب عام دارد و مورد استفاده تمام مردم هست، ایجاد بازار متمرکز کار دشواری نیست.

سلام ورود به حوزه صنایع چرم ضمن داشتن بازار گسترده ولی در مقابل رقبای بزرگ با برندهای معروف، دارای ریسک بالایی است. اگر سرمایه در گردش کافی و برگشت پول مناسب نداشته باشید رقابت برایتان ناممکن خواهد بود. اگر میخواهید برندی خلق کنید و وارد بازار شوید ابتدا تمام ریسکهای پروژه را بررسی نمایید و آگاهانه پا به گود بگذارید بیشتر شکستها در کسب و کارها متاسفانه به دلیل عدم بررسی همه جوانب کار است وگرنه کسب و کارهای بزرگ هم روزی با گامهای کوچک شروع کرده و رشد کرده اند

سلام دوست عزیز. البته که میشه ولی بایدمتمایزکارکنید. یعنی اینکه یک مزیت رقابتی نسبت به بقیه رقبا داشته باشید. کیفیت وقیمت زیرقیمت رقبانیزتاثیرگذارهست. برای اول کارمیتونید ازسایت باسلام شروع کنید. حتمابه این سایت سربزنیدوازخدمات آن استفاده کنید. موفق باشید.

سلام یک میلیارد نقدینگی دارم که قابل افزایش به دو میلیارد میباشد. در چه حوزه ای سرمایه گذاری کنم؟ الآن سود بانکی ۲۰٪ به پولم تعلق گرفته است

مواد غذاییسود خوب و بازار همیشه پابرجامیتونیم شراکت کنیم

سلام دوست عزیز. سوالتان بسیارکلی ست. شمابایدسه تالیست تهیه کنید: ۱. لیست یک: به چه کارهایا شغلهایی علاقه دارید؟ ۲. لیست دو: چه مهارت ها وتوانایی های دارید؟ ۳. لیست سه: کدام یک ازشغلهاومهارت هایی که درلیست یک و دو نوشتیدازنظربازارسوددهی دارد؟ که البته این موردنیازبه تحقیق علمی ودقیق داردحالااشتراک این سه لیست میشودشغل مناسب شما. یعنی شغل یاکاری که دراین۳لیست مشترک هست میشه کاری که شمابایدانجام بدید. پیروزباشید.

می تونید وقت بزارید و برید پارکهای علم و فناوری. معمولا محصولات خوبی پیدا میشه. خواستید من محصولات خوبی سراغ دارم برای سرمایه گذاری و حتی مشاوره رایگان در خصوص چگونگی سرمایه گذاری. خودم کمکتون میکنم و بهتون نکات لازم رو آموزش میدم.

اگر قصد دارید کاری راه اندازی کنید، همانطور که دوستان فرمودند، لازمه سوابق، توانایی ها، علائق و شبکه هاتون بررسی بشه. ممکنه حوزه مثلاً مواد شیمیایی پرسود باشه ولی به دلیل نداشتن تخصص برای شما منجر به ضرر بشه.

با سلام امروز عوامل متعددی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دخیل هست. اینکه شغل شما چیست؟ توانمندیها و مهارتهای حرفه ای و مدیریتی شما چقدر هست اینکه علاقمند چه حوزه ای هستید و سایر موارد که نیاز به مشاوره های بیشتر حضوری و تلفنی هست. اما اگر صرفا میخواهید سرمایه تان حفظ شود و سود کنید با مشاورینی که در حوزه خرید و فروش زمین در مناطق در حال توسعه فعالیت دارند مشورت کنید

باسلام. علاقه به چه حوزه ای دارید؟ اگر به دنبال سود بدونه دردسر و ریسک و و پی مقایسه با بانک هستید همان بانک انتخاب کنید.

سلاموقت بخیردر زمینه الکترونیک با محوریت دانش فنی تولید محصولی را انجام میدهم که بازار رو به رشد و مناسبی دارد محصول بنده نمونه داخلی ندارد و با بومی سازی دانش فنی (در مدت زمان ۶ سال) امروز در حال تولید هستمسفارش از سمت مشتریان دارم و تولید و فروش بصورت غیر رسمی و بدون عنوان شرکت انجام میشود جهت توسعه فعالیت متقاضی جذب سرمایه هستمو امادگی انجام مشارکت با سود مشخص در مدت زمان مشخص با سرمایه گذار دارم به چه نحوی میتوانم سرمایه گذار پیدا کنم؟ متشکرم

سلام. سرمایه گذاربرای اینکه پولش وسرمایه اش رو بیاره بایدبه طرح خوشبین باشدیعنی اینکه ریسک کمی داشته باشدبازگشت سرمایش مناسب باشدوخلاصه ازهمه لحاظ مطمئن باشدواین میسرنمیشودمگربایک بیزنس پلن، بوم کسب وکار وطرحswot. اگرشمااین سه فرم رو دقیق وعلمی برای کسب وکارتان تهیه کنیدجذب سرمایه گذارراحت تراست. اگربرای تهیه این ۳فرم کمک خواستیدبنده درخدمتم. پیروزباشید.

سلام. باید اول برای پروژه ای نیاز به سرمایه گذاری داره مطالعه بازار انجام بدید، بوسیله نتیجه مطالعه بازار طرح امکان سنجی فنی و اقتصادی بنویسید و بیزنس پلن. این سه سند اگر جذاب باشه سرمایه گذار مقاومتی نمیکنه برای ورود. اما چالش بسیاری از فناورها مذاکره با سرمایه گذار بدون گزارش و محاسبات دقیق هست و به همین دلیل سرمایه گذاران ورود نمیکنند

سلام در هر حال شما مجبورید با ایجاد شبکه های ارتباطی و شناسایی افراد مرتبط با کسب و کارتان به هر طریق آن را به علاقمندان سرمایه گذاری بشناسانید. مراجعه به دفاتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در مراکز استانداری، مراکز رشد، آگهی در مجلات یا روزنامه های اقتصادی. ارائه نامه به بخش سرمایه گذاری اتاق بازرگانی شهر خود. مراجعه به شرکتهای سرمایه گذاری، مراجعه به دفاتر سرمایه گذاری مناطق آزاد در صورت وجود در منطقه و سایر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شمابرادرم ۵۰ میلیون سرمایه داره کجا می تونه یه سرمایه گذاری مطمٸن داشته باشه؟ توی این اشفته بازار؟ لطفا راهنمایی کنید؟ ممنون

با سلام حقیقتا این روزها با این مبلغ کار زیادی نمیتوان انجام داد اگر به دنبال ایجاد کسب و کار با این پول باشید برخی از مشاغل کوچک خانگی و روستایی مناسب خواهد بود (نیاز به مشاوره تلفنی یا حضوری دارد). ولی اگر فقط به دنبال حفظ پول و کسب سود هستند پیشنهاد آقای غفاری که مطرح فرمودند قابل بررسی هست. ضمن اینکه در سرمایه گذاری و یا شروع هر کاری پارامترهای متعدد و عوامل زیادی دخیل است و اینجا نمیشود همه را برشمرد

شاید کمی دیر دارم جواب مینویسم، در هرحال با این سرمایه میتونید خودپرداز بانکی بخرید و از سود تراکنش ماهیانه مادام العمر ۱۰ میلیون بهره مند شوید، این طرح کاملا تضمینی و طرف قرارداد بانک میباشد.

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار هستید، سه فاکتور را در نظر بگیرید، میکس کرده و شروع کنید: علاقه مندیتجربه کاری خود یا خانوادهتحصیلات

سلام. استارتاپی را در زمینه تولید و ارائه بازی های موبایل-محور تخصصی (بازی تاسیس یک بانک شخصی) میخواهم فعال نمایم. به جز اخذ در آمد از گیمرها برای بازی چه روش های درآمدی دیگری می شود برای این کار در نظر گرفت. با تشکر از راهنمایی اساتید گرامی

سلام. در داخل بازی میتونید تبلیغات نامحسوس بانکها و بیمه ها داشته باشید. به این صورت که در روند بازی اسم بانکها یا موسسات دیگه حتی اسنپ و تپسی مثلاً بیاد. مهم اینه که جریان بازی ای که طراحی میکنید چه روندی رو طی می کنه و چه بخش های داره. این نوع تبلیغ رو تابحال ندیدم. ولی به نظرم می تونه جالب و جذاب باشه. البته لازمه بازی تون حداقل یک نمونه اولیه تولید بشه بعد برای مذاکره اقدام کنید

معمولا در این روش، درامد زایی درون برنامه ای خیلی باب هست. روش دیگه برای شما میتونه استفاده از تکنیک های بازاریابی عصبی باشد تا ضمن دریافت حق تبلیغات، بدون آزرده کردن مشتری محصولتون را ارایه کنید. تبلیغات روتین هم میتونید استفاده کنید در برابر ارایه خدمات پولی بازیتون.

از کجا تامین مالی پروژه خودمو بکنم

ارزشگذاری استارتاپ ها چگونه است؟

برای این منظور چهار رویکرد کلی وجود دارد. هر کدام از این چهار رویکرد چندین روش مختلف دارند که مجموعا حدود 13 روش ارزش گذاری می شود و بسته به نوع استارتاپ ها و شرایط شان، هر کدام مورد برای ارزش گذاری استفاده قرار میگیرند. اما برای گرفتن بهترین نتیجه مناسب است که دو تا چهار روش را انتخاب کرد و میانگینی از این روش ها را به عنوان ارزش گذاری استارتاپ ها درنظر گرفت. جزییات بیشتر درباره این موضوع و همچنین مواردی که لازم است در ارائه همراه داشته باشیم در ویدئو مشاهده کنید.

برای این منظور روش های متفاوتی وجود دارد. یک سری روش ها براساس بهای تمام شده و ارزش های دفتری است که در کسب و کارهای کنونی کاربردی ندارد. سری دیگر روش ها که براساس روش های آتی پروژه ها را ارزش گذاری و درصد سهام داری طرفین را لحاظ می کنند. روش های دیگری نیز وجود دارد که براساس فاکتورهای کلیدی موفقیت، مثل سهم بازار و نفوذ و گردش های مالی مورد اندازه گیری و ارزش یابی قرار میگیرد.

با عرض ادب و احتراممی دونم که روند ثبت اختراع انلاین شده، ولی سوالم اینه برای اینکه اختراعم رو برای یه سرمایه گذار دولتی یا خصوصی نمایش بدم به چه چیزهایی نیاز دارم؟ ماکت؟ طرح سه بعدی کامپیوتری؟ نمونه اولیه؟ یا چی؟ لطفا پاسخ جامع بدید ممنون

همه چیز بستگی به اختراع داره. نوع محصول، عملکرد، رقبا، مشکلی که از مشتری قراره حل کنه، توجیه فنی و اقتصادی و …. بدون اطلاعات جامع، راهنمایی جامع نمیشه داد

سلام۱. اگر منظورتون سرمایه زیر ۵۰ تومان است برو مراکز رشد یا شنابدهنده ها۲. اگر منظورتون سرمایه گذاری با رقم بالا باشد شما می بایستی محصولتان را بسازید بعد فروش داشته باشید آن موقع دنبال سرمایه گذار باشید.

لطفاً بفرمائید در اون روز سرنوشت حتما باید اپ یا سایت آماده باشد یا میشه با چند اسلاید و اسکرین شات به نتیجه رسید سرمایه گذاران در اون روز بیشتر به چه چیزی اهمیت میدن؟

سلامهیچ کس روی یک نمونه اولیه حاضر به سرمایه گذاری نیست چه برسه چند اسلاید! شما اگر می خواهید در جذب سرمایه گذار موفق باشید باید در مرحله ای باشید که فروش دارید. این بهترین مرحله ای است که سرمایه گذاران علاقمند میشوند به سرمایه گذاری.

سلام برای اینکه بتوانید از طرح تان دفاع کنید باید با ساختار استاندارد و اصولی ارائه، در حضور سرمایه گذاران، آشنایی کافی داشته باشید. پیشنهاد می کنم عبارت investor pitch desk یاelivator pitch را در اینترنت جستجو کنید. اما در خصوص موضوعات مهم برای کارفرما، چند نکته را باید بتوانید جامع و کامل آماده کنید. ۱- تیم اجرایی کامل و کاربلد ۲- برنامه و مدل درآمدی مشخص و معتبر و شیوه دفاع از صحت و اعتبار مدل درامدی تان. البته نکات مهن دیگری نیز هست که در صورت تمایل در خدمت شما خواهم بود. با ارزوی موفقیت

قطعا اگر اپلیکیشن شما اماده باشه خیلی بهتره ولی مهم ایده ی شما و داشتن تقاضا تو بازار و همینطور مدل درآمدی طرحتون و مطابقتش با هزینه هاتون هست

باسلام واحترام. سرمایه گذاران سود ده بودن سایت را مدنظرقرارمیدهن واگرشمایک طرح توجیهی خوب وشفاف رو با مهارت ارائه بدیدحتما موردقبول واقع میشه. موفق باشید.

هر جا میرم میکن تمام وقت باید کار کنی مت هم دانشجو هستم هر روز هفته رو کلاس دارم خود اشتغالی هم هزینه میخواد

سلام لطفا از طریق مجموعه الوبیز با اینجانب ارتباط برقرار کنید. شرکتی را میشناسم که امکان همکاری شما با ایشان به صورت پاره وقت هست در صنعت طلا و نقره. موفق باشید

۱. دور کاری۲. کارهایی که بتونید داخل خونه انجام دهید. ۳. معمولا ترمهای بالا میشه دروس رو داخل چند روز هماهنگ کرد.

سلام میخواستم بدونم با دو میلیون چیکار کنم که بتونم توی ۳ماه تابستون کاسبی کنم و پولی دربیارم

به عوامل زیادی بستگی داره، از جمله این که چه مهارت هایی دارید و امکاناتی در اختیارتون هست؟

با این سرعت، شما فقط میتونید نقش واسطه گری داشته باشید.

درود، لطفا در مورد سرمایه گذاری در مورد پرورش گوسفند پرواری در باغ (ساکن)، نظر بفرمائید. سپاسگزارم


سلام. چه تعدادی مدنظر هستش؟


در شرایط فعلی کار بسیار پر سودی است.

درود، لطفا در مورد کشت گلخانه، (صیفی جات یا گیاهان دارویی)، کاشت، فروش، هزینه گردش مالی، نظر بفرمائید. سپاسگزارم


سلام. کدوم استان قصد سرمایه گذاری دارید؟

کار بسیار خوبی است بخصوص گیاهان دارویی یا گیاهان زینتی. من سراغ دارم کساییکه دنبال این هستند که کسی باشه براشون تولید کنه و اونها خرید کنند. اگر خواستید من در خدمت هستم

من برای گرفتن وام ضامن ندارم چه راهی هست که بتونم وام بگیرم مبلغ زیادی ندارم که بتونم به حساب بانک بزارم سند خونه یا ….. وچک هم ندارم با سفته میشه گرفت؟ چطور؟؟

طلا، ارز، بورس یا ارزهای دیجیتال؟ طوریکه بیشترین سود رو داشته باشه و بتونم زودتر سودش رو بگیرم مثلا آخر هر ماه یا زودتر، با سرمایه ۵ تا ۱۰ملیون بشه شروع کرد و بتونم تو زمان. مونده تا آخر سال انجامش بدم البته با کمک مشاوره چون در مورد همه اینا اطلاعات کمی دارم و نمیخوام ضرر کنمضمن اینکه میخوام از طریق وام قرض الحسنه این سرمایه رو تامین کنم و مایلم مبلغ بیشتری بگیرم از کجا میتونم وام بدون نیازبه ضامن بگیرم؟؟

اول از همه بستگی داره به این که چقدر میخواید ریسک کنید و چقدر قابلیت ریسک پذیری دارید … ولی هیچ وقت سرمایه گذاری با پولی که قرض شده پیشنهاد نمیشه، با پول قرضی یا وام بهتره کار بدون ریسکی انجام داد که مشمول این مواردی که فرمودید نمیشه، با این کارم نهایتا بتونید نرخ بهره وام رو جور کنید

اگر خودتون تخصص ندارید به هیچ وجه وارد نشید که دقیقامثل قمار میمونه با پول وام و … کار بکنید

با درود، لطفا در مورد سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین کشاورزی و تولید در استان های شمالی راهنمایی کنید. سپاسگزارم

سلام. چقدر سرمایه گذاری چه قدر زمین و نهایتا تولید چی؟ آیا در حوزه کشاورزی قبلا کار کردید تخصصی دارید؟ بومی منطقه هستید؟ و خیلی نکات دیگه که برای پاسخ به سوال شما نیاز هست. صورت مسئله ای که مطرح کردید کلی هست پیشنهاد میشه با متخصصین و مشاورین حوزه کسب و کار کشاورزی مشاوره کنید در خدمتتون هستم.

سلامخرید زمین کشاورزی سرمایه گذاری خوبی است ولی برای تولید باید با دانش و آگاهی بیشتری وارد شد.

سلام. سوال خیلی کلی هستش! کمی در خصوص میزان سرمایه، علایق و مهارت های خودتون توضیح بدین.

سلام میخواهم خشکشویی راه اندازی کنم چقدر سرمایه لازم است.

سلام و وقت بخیربرای راه اندازی خشکشویی بدون هزینه مکان مورد نیاز, با توجه به افزایش قیمت های فعلی حداقل ۱۸۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.

باسلام واحترام. شرکتهایی هستندکه تمام امکانات خشکشویی را دارندومیتونیددراینترنت خیلی راحت پیداشون کنیدوباچندتاشون صحبت کنیدوازکسی که قیمت ارزانتروپشتیبانی بهتری داردخریدکنید. موفق باشید.

سلام وقت بخیرشرکت ما تو حوزه انرژی های خورشیدی فعالیت دارددر دو حوزه نیاز به سرمایه گذاری داریم۱- تامین مالی برای راه اندازی خط تولید پنل های خورشیدی با دست آورد جدید شرکت خودمون۲- احداث نیروگاه ۴ مگاواتی در شهرستان فرمهین (استان مرکز) به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان

سلام وقت بخیردر زمینه تامین تسهیلات داخلی و فاینانس خارجی در خدمتیم.

سلام پیشنهاد میکنم قبل از ه اقدامی یک شرکت خدمات مهندسی حوزه انرژی معتبر و با تجربه رو بعنوان مشاور انتخاب کنید هر دو مورد مطرح شده رو میتونند از راههای درستش به مرحله عمل برسونند. برای انتخاب مشاور میتونید از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی کمک بگیرید

باسلام لازم است شما investor pitch پروژه خود را آماده کنید و با ارائه صحیح ان بانک ها و سرمایه گذاران داخلی یا خارجی را قانع به سرمایه گذاری کنید.

آیا در شرایط فعلیِ قیمت مسکن خرید مسکن رو سرمایه گذاری رو به رشدی میدانید؟

با توجه به نوسانات کاهشی و مداخله در دیگر بازارها، بخشی از سرمایه به سمت املاک ویلایی و ییلاقات اطراف شهرها و مناطق دارای آب رفته است. ما کارگاههایی در همین زمینه داریم که اطلاعات ان در اینستاگرام drkananiوکانال تلگرامی@InvestQموجود است. در الوبیز هم برای مشاوره درخدمتم.

سلام اگر مسکن رو برای استفاده خود یا نزدیکانتان میخواهید شرایط برای خرید کمی دیر شده ولی باز فراهم است منتها نه نقدی. اما اگر برای سرمایه گذاری سود ده میخواهید باید خرید زمین و مسکن در مناطق مختلف در شهرها و حتی روستاها را بیشتر بررسی کنید در برخی از مناطق شرایط رو به رشد را شاهد خواهیم بود

باسلام. به گفته مشاوران املاک و متخصصین حوزه مسکن قیمت ملک به بالاترین حد خود در سال ۹۷ رسیده است و عملا تغییر قابل توجهی از مهر ماه تا اکنون در معدل قیمت مسکن ایجاد نشده است. از طرفی رشد اقتصادی ایران برای سال اتی بین ۲. ۸- تا ۳. ۶- پیش بینی شده است یعنی تقاضای پر رونقی در سال اتی برای مسکن نخواهیم داشت. جمع بندی اینکه مسکن حوزه سرمایه گذاری قابل اطمینانی از بعد سودآوری فعلا نیست.

سلام من سالن زیبایی دارم و برای ارتقا کسب و کارم و برند سازی و معروف شدن سالم احتیاج به یه مشاور قوی در این زمینه داذم که گام به گام منو راهنمایی کنه حالا چطور میتونم این مشاورو انتخاب کنم؟

شما نیاز به یک طرح استراتژی (strategy plan) برای بهبود ارتباطات خارجی خود هستید. بهتون تبریک میگم که این نکته رو متوجه شدید گام به گام و زمانبر بودن این مسیر.

سوابق و زمینه های کاری مشاورین رو بررسی کنید. باید دنبال نسخه ی آماده نباشید. اگر واقعا انگیزه کافی دارید باید مشاوری انتخاب کنید که پس از بررسی کافی بتونه راهنمایی کنه. در حوزه های مدیریت کسب و کار، ادعای راهگشایی با یک جلسه یا دوجلسه، ادعایی غلطه و ناشی از یا عدم تعهد مشاور، یا کم تجربگی

سلام با افتخار بنده در جهت توسعه کسب و کار جنابعالی در خدمتم

یک سالن ۱۰۰متری پرورش قارچ دارم ک بلا استفادست چ کاری میشه در این محیط انجام داد؟؟

درحال حاضر در بسیاری از پارکها شرکتهایی مستقر هستند در حوزه گیاهان دارویی ولی عمده مشکلشان تولید هست. شما می توانید از طریق همین شرکتها کشت جایگزین انتخاب کنید. من سراغ دارم.

سالن پرورش قارچ مناسب برای راه اندازی کسب و کار پرورش قارچ در حال حاضر هم قیمت خوبی داره و بخاطر قیمت گوشت مصرفش مناسب تر شده.

باسلام. سوالتون بسیارکلی میباشد. لطف کنیدبگیددرشهرزندگی میکنیدیا روستا؟ علایقتون چیست؟ چه توانائیهای دارید؟ وهمچنین سرمایه مالی وانسانی راهم بگیدتاپاسخ مشخصی داده شود؟

با۸۰میلیون توروستا چیکار میشه کرد؟

بهترین گزینه ارتقا مشاغل موجود در همون روستا است. مثلا دامداری و یا کشاورزی که وجود دارد و شما روی جمع آوری و فروش محصولات همون روستا به مناطق بزرگ تمرکز کنید.

باسلام واحترام. به اطلاعات بیشتری نیازهست تادقیق راهنمایی بشید. ابتدابایدبررسی کنیدکه چه نیازهایی درمنطقه ای که زندگی میکنیدوجوددارد؟ بعدکه نیازهاراپیداکردیددوباره بررسی کنیدکه این نیازها کدامشان راحت تر وارزان ترقابل راه اندازی است (داشتن علاقه هم مهم است) مثلا مواداولیه کدامشان درمحل زندگی شما وجودداردیا اینکه کدامشان به افرادمتخصص کمتری نیاز دارد. دوست عزیز در کشورایران اولویت تولید وتوزیع وفروش درزمینه موادغذایی میباشد. درزمینه موادغذایی ریسک کمتری وجودداردومشکلی ازلحاظ فروش نخواهیدداشت. پیروزوموفق باشید.

باسلام. کمی در مورد خودتون و روستایی که هستید اطلاعات بدین تا بعداز بررسی امکان راهنمایی باشه والا به صرف داشتن سرمایه نقدی کاری شکل نمی گیره.

سلام من ی آپارتمان دارم و میخوام بفروشم و سرمایه گذاری کنم یا در بانک سود بگیرم؟ ایا این کار پر سود تری هست یا نه؟ در کجا سرمایه گذاری کنم که بهتر باشه (من در ملایر استان همدان هستم) مرسی

باسلام بستگی به میزان ریسک پذیری و سود مورد نظرتون داره این سوال ولی ترجیحا سبدی از انواع سرمایه گذاری ایجاد کنید که شامل سرمایه گذاری در بخشهایی مانند بورس و اوراق بهادار (با مشورت) ارزهای دیجیتال میتونن خیلی پرسود باشن (با مشورت) بخشی به صورت سپرده بانکی (ترجیحا بیمه های عمر) و بخشی در حوزه مسکن و …. صندوق های سرمایه گذاری هم بسیار عالی هستن (با مشورت) بنده در این زمینه با افتخار میتونم در خدمتتون باشم

سلامپیرو سوال شما یه بررسی تو قیمت مسکن برای ۱۲ سال اخیر را انجام دادم، میانگین رشد قیمت تو بخش مسکن در مواردی که من بررسی کردم (با فرض تعمیم به کل) سالانه تورم ۲۸ درصد را داشته، البته سود سالانه هرواحد مسکن میانگین ۹ درصد هست. یعنی مسکن تو این ۱۲ سال حدود ۳۷ درصد سود حاصل از تورم و ارزش افزوده عاید مالک کرده. البته ناگفته نماند اگر سال اخر را از تحلیل ها کم کنیم، چون افزایش قیمت شدید بوده، تورم در بخش مسکن در جامعه اماری من میانگین ۲۲ درصد + همان ۹ درصد ارزش افزوده که میشه ۳۱ درصد رشد داشته. توان تحلیل از اینده که کدوم سالها قراره رشد کنه و نکنه به بازار برمیگرده. بنابراین تو بلند مدت اگر میتوانید سرمایه گذاری امن و پرسودتر داشته باشید اقدام کنید.

سلام من تازه وارد بورس شده ام. دوستان قدیمی تر من گفتند ابتدا از عرضه اولیه شروع کن. خواستم نظر کارشناسان محترم رو بپرسم و اینکه چطور عرضه اولیه را درخواست کنم و صاحب سهم شوم؟

سلام باید به یکی ازشرکت های کارگزاری معتبر ترجیحا شرکت کارگزاری مفید مراجعه کنید و کد انلاین خرید و فروش سهام دریافت کنید با پیگیری اخبار بورسی متوجه اقدام شرکت ها که گاها اتفاق میفتد زمان عرضه اولیه را متوجه میشویدبنده در این زمینه با افتخار میتونم راهنمایی لازم را انجام دهم

سلام و وقت بخیربرای تازه واردان به بورس, خرید عرضه اولیه پیشنهاد می شود, چون اکثرا سودآور است. و به نظرم بهتر است با مراجعه به کارگزاری این کار را انجام دهید ک ترجیحا همراه با دوستانتان یا یک کارگزاری آشنا

باسلام. مهندس برق قدرت هستم. ساکن شهر دزفول. تا قبل از سربازی با برادرم مشغول به برق کاری ساختمان بودم. اما بدلیل درآمد کم و از دست دادن علاقه از فروردین که سربازی ام تمام شده این کار را ادامه ندادم. از سال گذشته بابرادرم بدنبال تاسیس یک گلخانه صنعتی بودیم که بدلیل عدم واگزاری زمین در شهرک گلخانه ای بیخیال این کار شدم. درحال حاضر به اجبار با برادرم مشغول کارmdf هستم تا بیکار نباشم. اما علاقه ام به انجام کارهای بزرگ با در آمد بالا هست. ایده ساخت پیچ mdf بذهنم رسیده چون بسیار مصرفی است. لطفا راهنمایی بفرما

سلامکتاب تست مامان را برای ارزیابی ایدتون حتماً مطالعه کنید. برای طراحی محصولات در مورد minimum value proposition حتماً مطالعه کنید. برای طراحی کسب و کار خودتون حتما از مدل کسب و کار business canvas model استفاده کنید. گام های کوچک بردارید و بدون آزمایش بازار سرمایه گذاری زیادی نکنید.

درود بر شماپیشنهاد می کنم برای ارزیابی بازار ایده اتون کتاب» تست مامان «رو مطالعه کنین. اگه با بررسی بازار متوجه شدین این ایده ارزش سرمایه گذاری داره بوم کار و کسب و بعد از اون طرح کار و کسب برای این ایده طراحی کنین. بهتره این قسمت رو با کمک یه متخصص انجام بدین.

شما باید ابتدا در خصوص راه اندازی کسب وکار آموزش ببینید.

سلام. مدتی است به فکر بسته بندی و فروش زعفران افتاده ام. حدودا چهل میلیون سرمایه دارم که فکر می کنم برای شروع مناسب باشه. تولید کننده خوب هم از قاینات سراغ دارم. لطفاً راهنمایی بفرمایید که آیا نیاز به گواهی ثبت شرکت برای کار قانونی هست یا نه؟ ضمنا از طرف سازمان غذا و دارو نیاز به تاییدیه هست یا نه؟ با تشکر

سلام. برای بسته بندی زعفران یا گیاهان دارویی و کلا سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، گلخانه ای) نیاز به گواهی و ثبت شرکت نیست میتونید با ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی و گرفتن مجوز براحتی کارو شروع کنید. صرفا بسته بندی بدون فرآوری استعلام هم نیاز نداره و سرمایه ۴۰میلیون کفایت میکنه.

سلام دوست عزیزم شرمنده نمیدونم سوالم بجاست یا خیر ولی مدتیست از طریق تسهیلات ۶۰ میلیون پول که بلااستفاده رو دستم مونده میخواستم ببینم آیا پیشنهادی دارید که من بتونم لااقل قسط هاشو با خود پوول پرداخت کنم؟ پیشاپیش ممنون و تقدیم احترامات نسبت به شما

سلام. اگرمیخواهیدخودتان کارکنیدکه نیازبه این داردکه لیستی ازعلایق وهمچنین لیستی ازمهارتهایتان راتهیه کنیدوباتلفیق این دولیست کارمناسب خودراپیداکنیدولی چون میگیدوام گرفتیدوقسط بایدپرداخت کنیداین نیازمندیک سرمایه گذاری سریع میباشد وراه حلش این هست که فردکاسب یا کارآفرین خوش نام وخوش حسابی را درمحل زندگی خودپیداکنیدالبته طی یک قراردادقانونی ومحکم وسپس پول خودتان راجهت سرمایه گذاری به ایشان بسپاریدالبته بصورت مضاربه که مشکل شرعی نداشته باشدوطرف هم ماهیانه ازبهره سرمایه گذاری پول شما مبلغی رابه شمامیدهدوشماهم قسط هاروپرداخت میکنیدوهم سودکمی نصیبتان میشود.

سلام. داشتن هدف از داشتن سرمایه مهمتر هستش، صرف داشتن سرمایه اونم بصورت وام نمیتونه کمکی انجام بده! وام چند درصد و مدت بازپرداخت چقدر؟ محل زندگی کجاست؟ علاقه به چه کسب و کاری دارید؟ میزان وقت آزاد چقدره؟

سلام و خسته نباشید بنده ده میلیون پول نقددارم که بسختی جمعش کردم چطوری سرمایه گذاری کنم تا سریع چندبرابر بشه؟ ممنون از راهنمایی هاتون

سلام. عزیزم راههای سرمایه گذاری زیادهست وشمابه عنوان مثال میتونیدپولتون رابه تاجرخوشنامی بدهیدالبته بصورت مضاربه وایشان به شماسود حاصل ازتجارت پرداخت میکندولی اگرمیخواهیدخودتان کسب وکاری شروع کنیدکه قضیه فرق میکندوبایدمهارتها وعلاقمندی هایتان را روی دو لیست جداگانه بنویسیدوتلفیق این دو لیست میشود کسب وکارمناسب شما. پیروزباشید.

سلام. منظور از چطوری سرمایه گذاری کردن و سریع چند برابر شدن واضح بیان کنید! مثلا این سریع از نظر شما چند وقت و چند برابر مدنظر چقده؟ صرفا میخواید سرمایه گذاری باشه یا راه اندازی کسب و کار؟

در روستا هستم ومدرک کاردانی مدیریت بازرگانی دارم از اول هم با کشاورزی ودامداری آشنا هستم. با سرمایه حدودپنجاه میلیون تومانی چه کاری میتوانم راه بیندازم

سلام دوست عزیز. برای مشاوره نیازبه اطلاعات بیشتری ازشماهست. اینکه درروستا چه امکاناتی دراختیارداریدمثل زمین وماشین الات ونیروی کارخانوادگی ودیگراینکه نیارهای منطقه خودتان رالیست کنیدوببینیدکدام یک ازنیازها را میشود باتوجه به امکانات موجودارزانترتولیدکرد. برای مثال کارهایی که درروستا میشه انجام دادرانام میبرم: قالی بافی، ترشیجات خانگی، جاروحصیری، ساخت فرغون، جوراب بافی، دوخت لباس کار، بسته بندی زغال، بسته بندی ادویه جات، مربای خانگی، ساخت لوازم چوبی منزل باضایعات وخیلی کارهای دیگه

باسلام. کدام استان و شهرستان هستید؟ امکانات دیگه که توی روستا در اختیار دارید لیست کنید (آب، زمین، سوله، ادوات، نیروی کار و …)؟ بهترین کار با این مبلغ و باتوجه به رشته تحصیلی شما فرآوری یه محصول که توی روستا و منطقه شما تولید میشه و یا پتانسل تولیدش هست به همراه بازاریابی و فروش محصول نهایی پیشنهاد میشه.

میخواستم بدونم برای تغییر سیستم آبیاری سنتی ب آبیاری قطره ای وام یا تسهیلات میدن یا نه؟ اگر میدن شرایطش چیه

جهاد کشاورزی به ازای هرهکتار اجرای آبیاری تحت فشار مبلغی حدود هفت میلیون بلاعوض کمک میکنه. به علاوه اگر بخواید استخر با ورق ژئوممبران بزنید، ورق ژئوممبران را هم دراختیارتون میذاره. برای اطلاع دقیق از روند کار به جهاد کشاورزی شهرتون امور آب و خاک مراجعه کنید

من امکانات لازم جهت راه اندازی دامداری سبک سنتی رو دارم. میخواستم بپرسم آیا برای اضافه کردن سوله جدید هم وام میدن یا فقط برای تهیه دام وام تعلق میگیره؟؟

توی حوزه دام سبک فقط به اصلاح نژاد وام تعلق میگیره ولی به شرط داشتن پروانه فعالیت میتونید ثبت نام و طرح توجیهی توسعه ای بدین و موافقت جهاد کشاورزی بگیرید. البته باتوجه به تکمیل ظرفیت طرح های اشتغال روستایی فقط امکان طرح اشتغال فراگیر با سود ۱۸٪ فراهم و باید منتظر باز شدن مجدد اشتغال روستایی باشید.

بله طبق قوانین و دستورالعمل های وام اشتغال روستایی وام برای دامداری سنتی تعلق میگیره ولی اولویت با افرادی هست که کار جمعی و یا به شکل شرکت فعالیت کنند. اینکه شما در چه منطقه و کدام روستا هستید و چه ظرفیتی میخواهید دامداری سنتی رو ایجاد کنید و اینکه شرایط اولیه اخذ تسهیلات اشتغال روستایی و وثیقه های مربوطه رو دارید یا خیر و یک سری مسائل دیگر برای پاسخ سوال شما لازم خواهد بود. ابتدا باید در سامانه مربوطه ثبت نام کنید و یا به اداره جهاد کشاورزی منطقه تون مراجعه کنید و طرحتون رو ارائه بدید. البته اگر در حوزه کشاورزی بخواهید فعالیت کنید میتوانید در مورد انتخاب سوژه خودتون از مشاوران مشورت بگیرید و گزینه های بهتری انتخاب کنید

سلام من مبلغی رو برای خرید خانه پس انداز کردم ولی با توجه ب گرونی ها هر روز ارزش پولم کم میشه و خونه گرونتر میشه. در سرمایه گذاری تو بورس چقدر زمان میخواد برای بازگشت سرمایه و سود آوری؟

سلام اگر خرید خانه را برای زندگی خودتون میخواهید سعی کنید کسری بودجه تان را با استفاده از تسهیلات ریالی جبران کنید و ملکی بخرید.

سلام-نمیشه بطور کلی زمان قطعی رو برای اینکار محاسبه واعلام کرد، سرمایه گذاری در بورس در خیلی از موارد ممکنه ضرر هم داشته باشه. ولی میتونید بر روی صندوق های سرمایه گذاری با نرخ مشخص سود سرمایه گذاری کنید که ریسک کمتری دارد. در هرصورت برای هر نوع تصمیم بورسی باید به یک کارگزار سازمان بورس مراجعه کنید ولی اگر میتونید سریعتر به خرید خانه اقدام کنید.

سلام من لیسانس فناوری اطلاعات IT هستم، الان پنج ساله از خدمت اومدم هر جا میرم برای کار میگن پارتی اشنا داری!!! دیگه خسته شدم …یعنی من که کسی رو ندارم وضع مال همم خوب نیست برای خودم کسبو کار ایجاد کنم چیکار باید بکنم!!!؟ اداره برق ثبت نام کردم از ۱۰۰ شدم ۸۹ منو نگرفتم رفتم پیش رئیس اداره برق میگه امتحان الکیه همه اشنا بازیه …لطفا راهنماییم کنین دیگه خسته شدم متاهل هم هستم. ممنون.

۱. چون متاهل هستید فعلا یک منبع درآمد برای زندگی خودتان سریع پیدا کنید. هرچه می خواهد باشد. ۲. چون رشته شما it است بروید سراغ یادگیری برنامه نویسی وب و آپ موبایل. ۳. داخل سایتهای طراحی پروژه داخل اینترنت ثبت نام کنید.

درود بر شمادر این ۵ سال به این که خودتون کار و کسب راه اندازی کنین و درآمد داشته باشین هم فکر کردین؟ کمی به محیط اطراف خودتون دقیق بشین. مشکلات زیادی در زمینه های مرتبط با کار شما وجود داره. یکی از اونا رو انتخاب کنین و یه راه حل خوب و به صرفه براش پیدا کنین. مطمئنا به درآمد خوبی خواهید رسید. برای این که متوجه بشین ایده اتون ارزش کار داره یا نه پیشنهاد می کنم کتاب «تِستِ مامان» رو مطالعه کنین

با سلام بنده دارای سرمایه محدودی هستم میخواستم ازتون مشاوره بگیرم برای شروع یک کسب و کار و مدل کسب و کار با کدام یک از مشاوران باید صحبت کنم؟


از دکتر کنعانی میتونید مشورت بگیرید

بیشتر مشاورینی که در حوزه کسب و کار و سرمایه فعالیت دارند میتونند به شما کمک کنند. ضمن اینکه یک سری اطلاعات اولیه برای پاسخ به سوالات شما لازم هست اینکه میزان سرمایه شما چقدر است، تحصیلات و تخصص شما چیه و اینکه چه مهارتی بلدید و در چه حوزه ای فعالیت داشتید و یا دارید، در چه موقعیت جغرافیایی هستید، در چه حوزه ای میخواهید کسب و کار شروع کنید آیا در اون حوزه اطلاعاتی دارید یا نه و یک سری پارامترهای دیگر

آیا با بانکداری شرکتی آشنا هستید؟ این نوع بانکداری چه کمکی به توسعه کسب و کارم می نماید؟

فرآیند صدور و تمدید و تغییر انواع ضمانت نامه های بانکی و اخذ تسهیلات بانکی به چه نحو است؟

سلامبه آیین نامه تضامین و معاملات دولتی مراجعه کتید پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهید یافت. در صورتی که موردی بدون پاسخ ماند جهت توضیحات تکمیلی بصورت تلفنی در خدمتم

چه نوع سرمایه گذاری های دیگری در فضای کسب و کار ما انجام داده اید؟

مزایا و معایب هر نوع تامین مالی کدام است و شرایط استفاده از آنها چگونه است؟

انواع ضمانت نامه هایی که برای پیشبرد کسب و کار مورد نیاز است کدامند؟

ضرورت استفاده از طرح توجیهی برای نشان دادن توجیه اقتصادی کسب و کارم چیست؟

بسیاری از موارد که شما در شروع و ادامه یک کسب وکار یه آن نیاز دارید، در یک طرح کسب وکار قرار دارد و از شما پرسیده می شود. دقت کنید که بسیاری از شکست ها و مشکلات در کسب وکارها نتیجه بی اهمیتی به این موضوع است. اگر طرح کسب وکار خود را در دوره های مختلف کاری چک کنید متوجه خواهید شد که در زمان تکمیل طرح چقدر داده های شما با وضعیت فعلی شما متفاوت است و این به دلیل کم اهمیت جلوه دادن این موضوع است.

برای شروع هر کسب و کاری باید میزان سود یا ضرر دهی طرح محاسبه شود. بخشی از این کار که همان طرح توجیهی است مطالعه بازار است. تمام این کارها برای پرهیز از شکست در کسب و کار است.

با چه فرمت هایی می توانم طرح توجیهی مالی را برای گرفتن مجوزها از سازمان ها آماده کنم؟

اگر بخواهیم از استارتاپمان خارج شویم باید چه مواردی را رعایت کنیم؟

اگر منظور از خروج، فروش سهام به سرمایه گذار است، باید بیشترین دقت در ارزش گذاری دانش فنی و ارزش گذاری کسب و کار صورت پذیرد. اگر ارزش گذاری واقعی باشد، معامله منصفانه خواهد بود

در جذب سرمایه با چه رویکردی عمل کنیم که مالکیت استارتاپ ما در آینده از دست ما خارج نشود؟

از نکات مهم در این امر تخصیص سهام متناسب با میزان سرمایه گذاری به نحوی که مالکیت استارت اپ حفظ شود حائز اهمیت ویژه میباشد

راه های جذب سرمایه برای یک استارتاپ حوزه نرم افزار چیه؟

در حال حاضر گزینه های زیر در کشور ما وجود دارد: ۱. کراود فاندینگ۲. شتابدهنده ها۳. فن بازار ها

درخواست و ارسال پلن استارت اپ و مذاکره با شتاب دهنده ها

سهام ممتاز چه مزیتی برای سرمایه گذار ایجاد می کند؟

راه های تامین منابع مالی برای شرکت های عضو مرکز رشد چگونه است؟

۱. مراکز رشد در دنیا برای رشد تعربف شده اند، و شرکتها پس از شکل گیری باید خارج شوند. حالا ما در ایران این سناریو های ساختگی را داریم بماند. ۲. تامین مالی از طریق جذب سرمایه گذار یا وام است. که هرگز توصیه به گرفتن وام نمی شود و تلاش کنید سرمایه گذار جذب کنید. ۳. در پارک ها مستقر شوید معمولا آنها راههایی دارند و با آنها آشنا خواهید شد. (صندوق ها، فن بازار ها و ….)

بستگی به میزان سرمایه مورد نیاز و محل مصرف سرمایه دارد. موضوع گسترده ای است. آیا سرمایه برای تحقیق و توسعه است، یا سرمایه ثابت برای راه اندازی خط تولید، یا سرمایه در گردش؟؟ شرکت دانش بنیان است؟ تولیدی، صنعتی یا نوپا؟؟ محصول نانویی است؟ جذب سرمایه در قالب وام مطلوب است؟ یا فروش سهام؟؟ و …. تمام این سوالات باید روشن باشد تا بتوان درمورد راهکارهای ممکن صحبت کرد.

سلام و خدا قوتچطور میتوان برای یک استارت آپ، سرمایه گذار خارجی پیدا کرد؟

اگر استارت اپ شما در مراحل اولیه باشد طبیعتا با وضعیت فعلی سیاسی اصلا امیدی به پیدا کردن سرمایه گذار خارجی نباید داشته باشید (مگر در موارد خیلی خاص) اما اگر شما محصولتان را به فروش رسانده باشید و استارت اپ شما راه رشد را پیدا کرده باشد شاید بتوان امید داشته که البته اصلا به این سادگی ها نیستبرخی سرمایه گذاران فردی یا انجل اینوستور هابرخی شرکت های اینکوباتور خارجی و.. البته همه اینها به شرطی است که شما بتوانید بخوبی استارت اپ خودتون رو پرزنت کنید تا سرمایه گذار مجاب شود

با سلامراه اول: سازمان سرمایه گذاری خارجی فرم هایی را در اختیار طرح های متقاضی سرمایه قرار میده که لازمه شما تکمیل کنید. این فرم ها پس از تایید به عنوان فرصت های سرمایه گذاری به دیپلمات ها و سرمایه گذاران خارجی ارایه میشود. راه دوم: پس از جستجوی اینترنتی، هلدینگ ها و سرمایه گذاران حوزه خودتون را شناسایی کنید. سپس طرح توجیهی و طرح امکانسنجی اجرای پروژه را که قبلا باید تهیه کرده باشید در اختیار ایشان قرار دهید تا بررسی شود. روش ارتباطات مکاتبه است. راه سوم: با حضور در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی از نوع حوزه تخصصی خودتون و یا از نوع نمایشگاه های بانک و صندوق، به دنبال سرمایه گذار خارجی باشید.

المان هایی که برای فراخوانی یک سرمایه گذاری شرکت باید در نظر گرفت تا آن المان ها برای سرمایه گذار جذاب باشدچه چیز هایی هستند؟ واگر قرار باشد شرکت با سرمایه گذار یک تفاهم نامه داشته باشد تفاهم نامه باید به چه صورت باشد تا برای شرکتی که مایل به واگذاری سهام نیست، کنترل مدیریتی خود را خواستار است ولی در عوض خواستار تامین مالی است با کمترین ریسک ولی یک تفاهم نامه برای هر دو طرف سودمند باشد این تفاهم نامه باید چه المان هایی را رعایت کند؟

با توجه به این که رتبه بندی اعتباری میتواند به کاهش هزینه های مالی و تامین مالی شرکت ها، افزایش اعتبار و کنترل پذیری ریسک کمک کند چه فضایی برای فعالیت این شرکت ها در این حوزه وجود داشته باشد؟

در مورد سهام دهی به (وی سی ها) آیا کف و سقفی وجود دارد؟ در بحث داینامیک حداقل و حداکثر به صورت تعیین میشود؟ در بحث سرمایه گذاری در (وی سی هایی) که در کشور وجود دارد آیا تفکیک شده هستند یا خیر؟ و اگر خیر چه الزاماتی برای سرمایه گذاری وجود دارد؟

در مورد مدل (کانورتبل نوت) توضیح بیشتری بدهید؟ در خصوص حق وتو مصداق هایی را که سرمایه گذاران مطالبه میکنند را بیان کنید؟

در خصوص ارائه صندوق های سرمایه گذاری جسورانه، اگر شرکت هایی با پرسنل کم و بازدهی بالا بخواهند از این صندوق ها استفاده کنند چه مسیری را باید طی کنند؟ و این صندوق ها چه چیزی ارائه میدهند؟ مسیر کار به صورت است؟ و از چه راهی میتوان با آنها تعامل برقرار کرد؟

شرکتی که هیچ پولی تزریق نمیکند اما امکانات خیلی خوبی دارد جزو (وی سی) ها محسوب میشوند؟ مدل مارکتینگ شرکت تلوزیون و رسانه است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

به دلیل اینکه همه افراد نمی‌توانند در بازار بورس موفق عمل کنند شرکت‌هایی از سمت سازمان بورس مجوز فعالیت گرفته‌اند تا به عنوان مشاور فعالیت کنند.

این شرکت‌ها صلاحیت و اطلاعات کافی برای مشاوره دادن به افرادی که زمان کافی برای فعالیت در بازار بورس و یا تخصص کافی ندارند را دارا هستند.

همه افراد می‌توانند با مراجعه این شرکت‌ها، از آنها برای خرید و فروش خود در بازار بورس مشاوره سرمایه گذاری بگیرند.

این شرکت‌ها که با نام شرکت‌های مشاور سرمایه گذاری شناخته می‌شوند معمولا تحلیلگران و مشاوران متعددی دارند و بر اساس تحلیل و بررسی تحلیلگران و مشاوران خود پیشنهادها و سیگنال‌های خرید و فروش را به مشتریان خود می‌دهند.

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

بنابراین شیوه ارائه مشاوره این شرکت‌ها ممکن است فرد به فرد نباشد.

شرکت‌های مشاور سرمایه گذاری و حتی شرکت‌های سبدگردانی اجازه تضمین سود ندارند و مشتری باید با علم به عملکرد خود آنها به این شرکت‌ها تکیه کند .

البته و خوشبختانه برای تبدیل شدن به یک شرکت مشاور سرمایه گذاری و یا سبدگردان مراحل مختلف و ضوابط سختگیرانه‌ای از سمت سازمان بورس لحاظ شده است که باعث می‌شود اکثر مشاوران سرمایه‌گذاری‌ و شرکت‌های سبد گردان عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند.

آیا شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری سیگنال خرید و فروش سهام هم ارائه می‌کنند؟

بله، برخی از آنها سیگنال‌ خرید و فروش سهام را به اعضای ویژه سایت‌شان (که باید برای آن هزینه بپردازید) ارائه می‌دهند. برخی دیگر از شرکت‌ها تمرکزشان بر تحلیل بنیادی و تکنیکال صنایع و شرکت‌ها است.

 

قصد شروع سرمایه‌گذاری در بورس را دارید؟ اولین قدم این است که افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.

سلام ممنون از زحمات عزیران
من شغل آزاد دارم تازه هم وارد بورس شدم نمیرسم زیاد خرید و فروش سهام انجام بدم به نظر شما با 100 میلیون به دید یک ساله شستا بگیرم یا یه سهم دیگه پیشنهاد میکنید
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام وقت بخیر
در مورد خرید و فروش سهام مشاوره نمیدیم، میتونید از خدمات سایت همفکران استفاده کنید >> جزییات بیشتر

یه سوال دیگه از خدمت شما داشتم لطف میکنید یه مشاور به من معرفی کنید برا سرمایه‌گذاری سپاسگزارم

باسلام لطف میکنید بفرمائید من سهام خودرو دارم بزارم یا بفروشم با توجه به اینکه چند روزه ریزش داره

حمایت تا 10درصد فروختی ضرر میکنی.

سلام و عرض ادب بنده در حدود ۱/۵ میلیارد در بانک سپرده داشتم که ۸۰۰ اون را در بورس سرمایه گذاری کردم بقیه یعنی حدودا ۷/۳۰ تومان سپرده یکساله وقتش در اوایل مهر ماه منقضی میشه لطفا راهنمایی بفرمائید در کجا سرمایه گذاری کنم آدم کم ریسک پذیر هستم

سلام
با مبلغ 50 میلیون تومان میخوام در یکی از صندوق های سرمایه گذاری سهامی سرمایه گذاری کنم.
شما کدوم صندوق مورد اطمینان و دارای بازدهی خوب رو پیشنهاد می کنید؟

سلام می‌خوام در صندوق سرمایه گذاری سهامی سرمایه گذاری کنم
اول اینکه نیاز به ثبت در سجام هست ؟ اگه نیست تضمینی هست؟
حضوری برم؟ یا آنلاین تضمینی هست؟
سرمایه ام در اختیار اونا قرار بدم چه مدرکی بهم میدن
بعد اینکه میگن ضامن نقد شوندگی نداره منظورش اینکه ممکن هست سرمایه از بین بره؟ اگه ضامن نداره مشکلی نیست؟
بعضی از صندوق ها بانک غیر دولتی ضامن دارن اونا معتبر هستن؟
ممنون

سلام وقت بخیردر مورد صندوق های سرمایه گذاری اینجا توضیح دادیم

سلام من سوالم درمورد بورس نیست ، اگه اطلاعاتی از ارز پای نتورک دارید ممممون میشم بگین که کااهبرداریه یا نه ؟ اگه هست برای چی؟

سلام وقت بخیر
یه ارز دیجیتال هست که عده ای با اپلیکیشن بصورت رایگان بدست میارند. هنوز هیچ ارزشی نداره و مشخص هم نیست در آینده ارزش پیدا کنه یا نه.
معادل تیری در تاریکی.

سلام من تازه کد بورس گرفتم و میخواهم وارد بازار بورس بشوم
نکته اول بورس و فرابورس باید وارد کدام یک بشوم
نکته دوم برای آموزش باید چکاری انجام بدهم
سپاس از پاسخگویی شما

سلام، با داشتن کد بورسی میتونید هم سهام شرکتهای فرابورسی و هم سهام شرکتهای بورسی رو خرید یا فروش کنیدبرای آموزش کامل بورس این بسته آموزشی رو تهیه کنید

با سلام. من حدود 400 ملیون پول دارم که بخشی از ان وام بانکی هسته که باید بیش از 2 سال ماهیانه حدود 8 میلیون قسط پرداخت کنم. به نظر شما در کدوم صندوق ثابت سرمایه گذاری کنم؟؟؟ نظرتون راجب صندوق صبای هدف چیه؟؟؟

درود بر شما .من میخوام با پنجاه میلیون وارد بورس بشم .بیشتر دوره های کندل و تحلیل بنیادی و تکنیکال و تابلو خانی و غیره رو خوندم .خودم میخوام سهام بخرم .اگه با مشاوره نبتونید روزانه بگید چی بخرم کی بخرم و کی بفروشم .البته درصد مشاورتون رو ذکر کنید .آیا انجام میدید؟

سلام وقت بخیر
ما مشاوره خرید و فروش سهام ارائه نمیدیم.
اگه نیاز به مشاوره دارید میتونید از سایتهایی مثل hamfekran.com دریافت کنید

سلام ببخشید میخواستم بپرسم ک با ۳۰ میلیون کجا سرمایه گذاری کنم ک سود ثابت داشته و ماهانه تقریبا چقدر میشه

سلام، اگه سود ثابت میخواید صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت سالیانه حدود 20 درصد هست.
صندوق سرمایه گذاری امین یکم فردا رو میتونید از طریق بورس خریداری کنید. فرایند خرید واحدهای این صندوق مثل سهام هست
برای این منظور باید ابتدا کد بورسی بگیرید >>> روش دریافت کد بورسی
بعد از صدور کد بورسی میتونید با واریز آنلاین یا آفلاین پول به حساب کارگزاری، مقدار دلخواه از این صندوق رو خریداری کنید >>> روش ارسال سفارش
سود این صندوق ماهیانه به حساب شما واریز میشه.

در گوگل عبارت “نحوه محاسبه تاخیر تادیه”را بزنید

سلام خسته نباشید بنده میخواستم با۳میلیون البته تو صندوقهای سرمایه گذاری تو بانک سرمایه گذاری کنم فرق صندوقهای سرمایه گذاری توبانک با بورس چه فرقی اره وکدومش بازدهی بیشتر نسبت به هم دارن ودوما توشرایط کنونی باتورم۴۰درصدی ایا تواین صندوقها سرمایه گذاری بهتر یانه وسوم هرورز میتونیم صدور وابطال بزنیم یا باید ماهانه باید باشد باتشکر

سلام، انواع صندوق های سرمایه گذاری در اینجا معرفی شدند:https://www.bourseiness.com/13337/faq-30
صندوق هایی هستند که بخش بزرگی از دارایی هاشون در سهام و دارایی های پرریسک تر سرمایه گذاری میشه تا بازدهی بیشتری بدست بیارن.
صندوق هایی هم هستند که سودشون ثابته
با یک صندوق تماس بگیرید تا به شما مشاوره بدن

درود
یه سوال داشتم که نمیدونم مربوط میشه به موضوع بحث یا خیر، اما میپرسم یلکه راهنمایی گرفتم
من ۱۲ سال پیش به یکی ۵۰ میلیون پول دادم، الان این پول رو به چه شکل و روشی باید حساب کرد تا پایان سال ۹۷
به نرخ امروز ( ماه آخر سال ۹۷) چقدر میشه؟
ممنون از شما گرامی

ببینید اون موقع که پول رو قرض داد قیمت دلار چقدر بوده بعد قیمت دلار امروز رو هم پیدا کنید و با یک نسبت تناسب بدستش بیارید.
مثلاً شما میگید این پول رو 12 سال گذشته قرض دادید که میشه سال 1385 و نرخ دلار اون موقع 922 ریال آزاد و 919 ریال رسمی بانک مرکزی بوده
قیمت دلار امروز 122980 ریال که میشه 500 میلیون ریال ضربدر 122980 تقسیم بر 922 = 66,691,973,969
میشه تقریباً شش میلیارد و ششصد و شصت و نه میلیون تومان

با سلام و عرض پوزش،

جسارتا فکر کنم بین ریال و تومان بالا و پایین یک اشتباهی رخ داره، چون قیمت دلار در سال 1385 آن رقمها ولی به تومان بود. نهایت اینکه طلب دوست ما با احتساب دلار 13.33 برابر خواهد بود.

یقینا اگر به سکه یا زمین و آپارتمان حساب بشه یقینا رقمهای درشتی را خواهد داد.

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

شرمنده از دخالت ……..

سلام، استاد میشه بفرمایید که بهترین زمان صدور برای صندوقهای در سهام چه زمانیه؟ و از کجا میشه فهمید بهترین زمان رو؟
و اینکه اینکه توی سایت هر صندوق مثلا زده امسال 140 درصد سود دادن یعنی واقعا 140 درصد بوده؟

سلام، بعضی سالها بله صندوق ها سود خوبی میسازن ولی نباید صرفا به سود در یک بازه زمانی نگاه کرد و سایر بازه ها رو هم بررسی کنید.
درباره بهترین زمان صدور من تجربه ای ندارم

سلام
ممنون از وقت گذاشتنتون و پاسختون
با این تفاسیر الان حداقل سود صندوق ها حدودا چقدر است؟ معمولا…
ایا صندوقی هست که سود 30 الی 35 درصدی بده ؟
این صندوق ها قابل اعتماد هستند ایا؟
بازم ممنون از پاسختون.

سلام، سود ثابت 30 یا 35 درصدی بعیده
باید به ضامن نقدشوندگی صندوق نگاه کنید
بعضی صندوق ها ضامن نقدشوندگی شون بانک هست که طبیعتا اعتبارشو بالاتر میبره

سلام شرکت سرمایه گذاری یا گروه سرمایه گذاری معتبری میتونید بهم معرفی کنید ممنون میشم

سلام
وقت بخير
مقاله شما رو مطالعه کردم
سوال داشتم ممنون ميشم راهنمايي کنيد
سوال اينکه
من قصد سرمايه گذاري در صندوق هاي با سود ثابت رو دارم
قبلا در بانک صادرات صندوق اندوخته پايدار سپهر سرمايه گذاري کردم که کار صدور و ابطال رو همه رو اينترنتي انجام دادم ايا براي صندوق هاي ثابت بايد کد سهام داري داشته باشم؟
ايا اينترنتي همه اين فرايند رو ميتونم انجام بدم؟
در ضمن در صندوق هاي ثابت، سود ثابته آيا اين سود هميشه ثابته چه در زمان سود و زيان صندوق آيا صندوق اون حداقل سود رو پرداخت ميکه؟
از کجا بفهمم اين حداقل سود صندوق ها چقدر است و هميشه ثابتند؟
در سايت fipiran رو بازديد کردم
اما سود روزانه و ماهانه و 3 و 6 ماهه و 1 ساله در برهه هاي زماني متفاوت بود مگر سود حداقلي ثابت نيست پس چرا متفاوت هستند اينها؟؟؟
بيشترين سود و بهترين صندوق در حال حاظر کدام است؟
یخورده سوالات زیاد شد ممنون میشم اگر پاسخ بدید
بازم ممنون.

سلام وقت بخیر
برای صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری نیازی به کد بورسی نیست
در مورد اینترنتی بودن فرایند باید با خود صندوق تماس بگیرید
صندوق های با سود ثابت پیش بینی حداقل سود ارائه میدن و در هر شرایطی باید این سود حداقلی خودشون رو پرداخت کنن
سود ماهانه و …. سودی هست که صندوق توانسته بسازه و اگه این مقدار بیشتر از حداقل سود باشه این سود به سرمایه گذاران پرداخت میشه

سلام
خسته نباشید
من میخوام باینری اپشن فعالیت کنم ولی اصلا نمیدونم چیکار کنم تمام اینترنت هم جستجو کردم همش آموزش برای کسانی بود که قبلا کارهایی انجام داده بودند میدونم ثبت نام در بروکر و بعد واریز ارز و بعد بالا یا پایین و انتخاب کردن ولی کلا نمیدونم اینا چین، چجوری کار میکنن و چجوری پول بدیم و … یعنی خیلی خیلی به زبان ساده وجود نداره برای منی که اصلا نمیدونم بروکر چیه ، ارز چیه ، بیت کوین چیه یا هرچی
اگه فایل یا هر آموزش صفر تا صدی هست بهم معرفی کنید ممنون میشم ازتون
وضع مالیم افتضاحه شنیدم از این راه میشه پول درآورد ، خدا خیرتون بده

سلام، وقت بخیر
اگه دنبال درآمد هستید دنبال باینری آپشن، فارکس یا بورس نباشید، چون این بازارها برای درآمدزایی نیست، برای سرمایه گذاری و معامله گری هست.
کسی که میخواد در این بازارها فعال باشه اول باید درآمدی داشته باشه که حداقل کفاف زندگی و مخارج خودشو بده و بتونه پس انداز کنه.
این ایده آل ترین حالته.

سلام ممنون از مطالب ارزشمندتون
یه چیزی واسم گنگه اینکه صندوق با درآمد ثابت چه مزیتی به سپرده 20درصد سود بانکی داره ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، صندوق های با درآمد ثابت ویژگی های مختلفی دارن
برخی از اونها شاید هیچ تفاوتی با بانک نداشته باشن

با سلام.
من میخوام با ۳ میلیون وارد بازار بورس بشم تا پس از کسب تجربه لازم مبلغ رو افزایش بدم…
لطفا میشه راهنماییم کنید

سلام. برای شروع این صفحه رو بخونیدhttps://www.bourseiness.com/start-investing-step1

سلام چه سیگنالی معرفی میکنید که خوبه و سود میده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

خوش آمدی عزیز

بازیابی رمز عبور

یک رمز عبور برات ایمیل شد

قندان – دنیای شیرین و اخبار جذاب در قندان

اگر به دنبال مشاوره رایگان سرمایه گذاری در بورس هستید و یا برای خرید سهام در این بازار پرتلاطم به دنبال سیگنال رایگان بورسی هستید پیشنهاد می‌کنیم این پست قندان را از دست ندهید و در بخش مشاوره هر تحلیلی از سهم‌های مختلف را خواستید، بگویید و از مشاورین خبره ما نظر بگیرید.

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

شما باید مشخص کنید که با چه دیدی وارد بورس می‌شوید و اگر نگاهتان بلند مدتی است و نیازی به نوسان‌های معمول در این بازار ندارید، شما را یک سرمایه گذار بلند مدتی می‌دانیم که به راحتی می‌توانید سهام بخرید و از سود چند صد درصدی در چند سال لذت ببرید.

به طور مثال فردی که ۱۰ سال گذشته اقدام به خرید سهام داروسازی عبیدی یعنی دعبید کرده است حالا پول وی ۱۰۰ برابر شده است! این سهامدار فقط کافی بود که در سال ۸۷ اقدام به خرید سهام این شرکت کرده بود و حالا ۱ میلیون تومان وی به ۱۰۰ میلیون تومان تبدیل شده است و برخلاف تصور بسیاری از افراد هیچ اقدام عجیب و غریبی را انجام نداده است!

حالا اگر بخواهیم این اتفاق را یک اتفاق ویژه تصور کنیم، می‌توانیم به سهام “سیستم” اشاره کنیم که از سال ۹۳ تا به الان چیزی در حدود ۱۰ برابر رشد کرده است و در این مدت حتی دلار و طلا نیز به این اندازه رشدی نداشته است! دلار در سال ۹۳ چیزی در حدود ۳۵۰۰ تومان بوده و در بالاترین قیمتش یعنی ۱۹ هزار تومان نیز رشد ۵-۶ برابری را تجربه کرده است که در حال حاضر رشد حدود ۳٫۵ برابری داشته است.

باید بدانید که الان هم سهم هایی هستند که در ۱۰ سال دیگری قیمتی حداقل ۲۰-۳۰ برابری خواهند داشت که هیچ بازار دیگری یارای رقابت با آن را ندارد.

اگر به دید میان مدت وارد بورس می‌شوید نیز تقریبا به همین روال است! اما در این دید باید کمی سخت گیرتر باشید و از خرید بعضی از سهم‌ها بپرهیزید. مثلا سهام پارس خودرو از حوالی ۱۶۰ تومان سال گذشته به حدود ۸۰ تومان رسیده است که طبیعتا به دید میان مدت بسیار وحشتناک است!

اگر دید شما کوتاه مدت است باید روزانه وقت زیادی برای این کار بگذارید. مثلا روزی حداقل یک ساعت وقت بگذارید و سهم‌های مختلف را بررسی کنید و پس از این اتفاق اقدام به خرید و فروش کنید که پیشنهاد می‌کنیم قبل از تجربه حداقل ۶ ماهه مستقیما وارد این بازی نشوید و حتما از خبرگان مشاوره بگیرید.

در این پست سعی می‌کنیم بعضی از سهم‌ها را معرفی کنیم و وضعیت حمایت و مقاومت سهم‌ها را بررسی کنیم. مهم‌ترین بخش این پست بخش مشاوره است که شما در بخش نظرات مطرح می‌کنید و ما نظرمان را بر اساس دیدگاه شخصی و دیدگاه مشاورین و تحلیلگران بورسی به شما می‌گوییم تا اقدام به خرید کنید.

 

پیشنهادات کارشناسان بورس در تاریخ ۵ اسفند برای خرید سهام

کدام شرکت بیمه بهترین سود را به سهامدارانش پرداخت کرد؟

💚 #پکرماندر حوالی قیمت ۳۰۰ تومان جذاب و به شدت خریدنی.

💚 #پکویردر حوالی قیمت ۴۷۰ تومان خریدنی است ….

❤️ #پاسااین سهم رشد کرده و اندیکاتور ها از عدم ورود خبر میدن منتهی جو گروهش احتمالا این سم رو مثبت کنه و نوسان بده ! در حوالی قیمت ۲۷۰ میشه روی سهم حساب کرد ولی به شدت ریسکی هست … برای ریسک پذیران توصیه میشه اگر دو مورد بالاتر گیرشون نیومد.

💚 #حریلبه نظرم در حوالی قیمت ۱۰۰ تومان خریدنی است و حرکت گروهش به نظرم شروع شده.

💛 #توریلکمی ریسکی تر از حریل هست ولی به نظر میرسه که استارت میزنه به زودی و شاید همین فردا …. حوالی قیمت ۲۴۰ تومان خریدنی است.

💚 #حکشتیاین سهم هم وضعیتش مناسبه و خریدنی …حوالی قیمت ۴۰۰ تومان به نظرم نباید برای خرید ریسک کرد.💛 #حاسابه نظرم این سهم در حوالی قیمت ۱۳۰ تومان خریدنی است و رشدی خواهد داشت.

💚 #حتایدتحلیل قبلی برای این سهم برقرار بوده و دوستان میتونن با رعایت حد ضرر وارد سهم بشوند. البته پیش بینی یک منفی سنگین برای این سهم دارم که هر چقدر نزدیک به ۳۰۰ تومان خریداری بشه بهتره. ولی در کل روندش را مثبت و رو به جلو می بینم.

💠 پ.ن: با توجه به درخواست های زیاد دوستان و پذیرش مسئولیت خرید و فروش سهم این ها رو عمومی گفتم که دیگه جزئی نگم.

◀️ توجه کنید اگر هر کدوم رو خریدید که اول سراغ اون مطمئن ترها برید که با سبز مشخص کردم و بعدش زرد و ریسکی ها هم قرمز …، و به محض دریافت سود حداقلی خارج بشید .

کدام شرکت بیمه بهترین سود را به سهامدارانش پرداخت کرد؟

باسلام و عرض خسته نباشید .
من سفانوح به تاریخ ۲۱ آبان ۹۸ خریدم .که در حال حاضر متوقف شده است .چطوری میشه اونو فروخت .آیا باید اول تبدیل به سهم کنم ؟

سلام.من تازه وارد بورس شدم و یه سوال داشتم.چند تا سهام خریدم و هر روز که نگاه میکنم سهام مثبت است مثلا۴٪ آیا این ۴ درصد به پول یا قیمت سهم من هم اضافه میشود

سلام نظر شما درباره سهام غذایی ها چطوره؟تشکر

سلام من تازه وارد بورس شدم خیلی بیکارم ومیخوام سهام هایی بخرم که به صورت هفته ای بفروشم بخرم وسود کنم چه سهامی بخرم

سلام جناب ذاکری
با۴۰تومن پول دربورس برای بلند مدت چه سبد خریدی پیشنهاد میکنید؟؟؟

با سلام و عرض ادب،جناب ذاکری امروز ۱۸ خرداد ۹۸ بنده حدود صد تومن پول نقد دارم،خونه نتونستم بگیرم،به نصر شما در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنم،البته قصد خرید سهام دارم ولی نمیدونم چه سهمی بخرم،لطفا راهنمایی کنید،سپاس گذارم.البته در صورت موفقیت حتما شیرینی شما یادم نمیره.

سلام اقای ذاکری با١٠تومن کدام سهام پیشنهاد میکنید البته سرمایه گذاری کوتاه مدت

سلام اقای ذاکری تحلیل شما جهت خرید سهام ذوب اهن چیست

باسلام خدمت آقای ذاکری مقداری دلار ۱۷۵۰۰ خریدم به امید سود با توجه به بازار بفروشم ذوب بخرم یا دست نگه دارم

سلام
بنظرتون با۴۰میلیون تومان پول نقد برای سوددهی بیشتر از بانک ها برای یکسال در کجا سرمایه گذاری کنم بهتر هست؟؟؟ دربورس(سهام چه شرکتی یا شرکت هایی) یا خرید حواله (چه خودرویی)یا خرید طلای آب شده( چه قیمتی)

سلام آقای ذاکری
چرا جواب پرسش من رو ندادید منتظر جواب هستم تشکر

عرض سلام وادب
درمورد سهام شرکت سبهان و ستران و کلا سیمانی ها نظرتان رو میخواستم؟ فاراک چطور?
واینکه بنظرتون الان موقع خوبی برای خرید سهام هست یا صبر کنم برای آخر برج?

باسلام حضور محترم جناب دکتر ذاکری عزیز. با توجه به مقدار کم پول بنده که حدود ۳۰ تومانه و شش ماهه طلا خریدم. در مورد معرفی سهم کمی واضحتر کمکم کنین. جناب ذاکری میخوام از این به بعد درآمدم رو هر چند کم توی بورس ببرم. عاجزانه میشه شماره ای بهم بدین تا اختصاصی ازتون کمک بگیرم

سلام. برای سوددهی کوتاه مدت کدوم سهام ها رو بخریم؟

سلام جناب ذاکری خسته نباشید
میشه لطف کنید کامنتهایی که از این ایمیل تو سایتتون گذاشتید پاک کنید تو سایت پیش بینی طلا چند تا سوال برای خودم ونزدیکان پرسیدم ولی چون اونجا شلوغه ودیرتر سر میزنید درخواستمو اینجا مطرح کردم برای دوستم سوالی پرسیدم چون به اسم خودشون پرسیدم وشرایط توضیح دادم ظاهرا ناراحت شدن ومیگن با اون توضیحاتی که تو دادی همه منو شناختن اگه کامنتهامو پاک کنید که بیشتر از این باعث نگرانی ودلخوریشون نشم یک دنیا ممنون میشم
خودم همواره از راهنمایی های جنابعالی استفاده میکنم اجرتون با پروردگار

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

سلام جناب ذاکری به صورت خصوصی چجوری ازتون سوال کنم؟ممنونم

آقای ذاکری ببخشید سوالاتم زیاد شد
درمورد سهام شرکت سبهان و همراه قلرست هم نظرتان را بگید خیلی ممنون میشم؟
ببخشید میدونم اینجا جاش نیس ولی درمورد خرید خودرو هم یه مشورت بدید صبر کنم تا اردیبهشت یا سریع بخرم تا اوضاع بدتر نشده؟
بسیار ممنونم که شما و گروهتون وقت میزارید

با سلام
من الان خرید خودرو رو برای استفاده پیشنهاد نمی کنم.
در مورد سهم ها هم به دید بلند مدت، قندی ها عالین.

سلام
با تشکر از جواب های قبلی شما
اگر ممکن هست نظرتان رو درمورد فاهواز تپکو و مارون هم میخواستم بدونم؟؟؟؟
سهام های بالا رو که معرفی کردید زود بازده هستند؟اگر نیستند چند تا زود بازده ۳ماهه هم معرفی کنید ممنون میشم
سپاس

مارون عالیه به دید سهامداری.
مابقی پیشنهاد می کنم اگر حرفه ای نیستید ورود نکنید.

سلام
آقای ذاکری سهام شرکت های زود بازده بنظرتون کدوم شرکت ها هست؟؟؟
نظرتان رو درمورد وتجارت وبملت شاراک هم میخواستم بدونم؟؟؟؟

با سلام
شاراک به یدد بلند مدت عالیست .
بانکی ها جدا از نوسانات و شایعات و … وضعشون جالب نییست.

سلام آقای ذاکری عزیز
نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان طلای آب شده خریدم اون موقع گرمی ۵۰۰۰۰۰تومان بود نزدیک به پنج ماه هستش خواب خوراک ندارم به نظر شما بفروشم یا اینکه نگهدارم نیتم از این خرید ارزش پولم بود اگه بنظر شما بفروشم در کدوم بورس سرمایه گذاری کنم تشکر میکنم از اینکه مرا راهنمایی میکنید

وبرای خرید طلافرمودید صبر کنید ریزش داره بعدبخرید ؟ یعنی منتظر باشیم زیر چهارصد بشه ؟؟؟؟ویک سوال دیگه تصویب نشدن پالرمو خیلی رو قیمتها اثر داره ????درمورد طلا چطور ؟؟؟
خدا خیرتون بده راهنمایی بفرماید منتظرم

سلام لطفا راجع به حساب ارزی توضیح میفرمایید ؟؟
آیا برای سرمایه گذاری مناسبه ؟بورس ریسک داره منم کل سرمایم همین سی تومنه نمیتونم ریسک کنم باید یک جای مطمئن که بشه کم کم بهش اضافه کرد پیدا کنم لطفا کمک کنید درست تصمیم بگیزم

با سلام. سرمایه گذاری کردن در صندوق‌های سرمایه گذاری بانک ها رو توصیه میکنید یا نه؟

سلام .طلا گرمی ۴۳۰ خریدم الان بعد کلی فراز و نشیب برگشته سر جای اولش و سودی نکردم میشه راهنماییم کنین سی تومان پولمو چه سهامی بخرم سود کنم . خیلی وقته مطالبتونو میخونم و به دوستانم معرفی میکنم توی اداره ولی پاسخ سوالاتمو دریافت نمیکنم. ممکنه دست مارو هم بایک مشاوره خوب بگیرین آقای ذاکری .الهی خیر ببینی

با سلام
اولا بحث سود در طلا و دلار مطرح نیست
حفظ ارزش پول هست.
هر چند بایستی در وقت مناسب وارد این موارد شد، یعنی مثلا در طلای ۵۰۰ تومنی عرض کردم که دوستان ورود نکنند خطریه. در قیمت حوالی ۲۹۰ عرض کردم نفروشید چون کف قیمته هر چند کلی فحش خوردم در هر مورد …
در مورد شما هم اگر قصدتون حفظ ارش پول هست که نگه دارید فعلا.
اگر قصدتون سود کردن هست در بورس و با یک دید چند ماهه به مراتب میشه سود بهتری کرد.

سلام . سهام کدوم شرکت رو معرفی میکنید

سلام آقای ذاکری.۹۷/۱۲/۷ طلا بدون اجرت ؟ سکه ؟ سهام ذوب آهن ؟ کدومو بهتره بخرم برای سال ۹۸٫ اگه چیز دیگه ای هم پیشنهاد میدین برای سال ۹۸ بخرم بفرمایین. ممنون میشم.

با سلام
اگر بلند مدت فکر کنید بورس بازدهیش چند برابره طلا و دلاره.
بحث طلا و دلار صرفا سرمایه گذاری نیست.

نظرتون با خرید طلا ۴۴۰ تومن برای سرمایه گذاری چیه ؟؟

فعلا دیگه مناسب نمی بینم.
ریسکش بالاست

سلام آقای ذاکری خدا خیرتون بده راهنمایی میفرماید
من با کارگزاری مفید تماس گرفتم گفتن باید مشخص کنم سهام چه شرکتی را میخوام ؟
من برای برج ۲یا ۳پولمو برای رهن خونه لازم دارم وکوتاه مدت میخوام بزارم ؟یا اگر بنظر شما بهتره منزل اجاره ای بگیرم واینو بلند مدت سهام بورس بخرم
برای شروع ده تومن با ماهی دویست بتونم بهش اضافه کنم من امیدم خدا وهمه دلگرمیم راهنمایی های شماست که اشتباه نرم

سلام
شما اگر از کارگزاری مفید ، کد آنلاین بگیرید بهتون یوزر و پسورد میدن خودتون میتونید خرید کنید !
یعنی چی باید مشخص کنی؟ احتمالا شما مدارک نبردید هنوز

سلام آقای ذاکری
ممنون از اینکه توو این اوضاع بد اقتصادی به مردم مشاوره رایگان میدین. ما ۵۰ تومن پول داریم که تا آخر مرداد لازم نداریم و بعدش باید بدیم واسه رهن خونه. فعلا گذاشتیم بانک با سود ۲۰ درصد. میخواستم راهنمایی کنید که اگه بورس سرمایه گذاری کنیم سود بیشتری میکنیم؟ و اینکه کدوم شرکت بهتره؟ ممنون میشم اگرراهنمایی بفرمایید

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر باشه
کد بورس رو می شه اینترنتی گرفت؟

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر باشه
آقای زاکری کد بورس رو می شه تینترمتی گرفت

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر باشه
کد بورس رو می شه اینترنتی هم گرفت؟

آقای ذاکری لطفا اگر زحمتی نیست کامل توضیح بفرماید اسم شرکتها و اینکه وقت خریدن سهام بورس از کجا بخرم وچه مدارکی بگیرم که مطمین باشه ؟برگه سهام کفایت میکنه ؟

با سلام
اولش باید تشریف ببرید یک کارگزاری.
مثلا کارگزاری مفید … هر کارگزاری بورسی …. آگاه، تدبیرگران، فارابی، کارگزاری بانک کشاوری و…
کد بورس بگیرید.
گرفتید خبر بدید میگم بعدش چیکار کنید.

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر
کد بورس رو می شه از طریق اینترنت گرفت؟

سلام
بعضی از کارگزاری ها خیلی از موارد رو اینترنتی انجام میدن و نهایتا یک مرحله حضوری داره.

ممنون از لطفتون میشه اسم چند تا شرکت را بفرمایید ؟آشناییم با بورس صفره واولین باره میخوام بخرم بنظرم ریسکش از طلا کمتره
من کل سرمایم نصفش طلا خریدم نصفشم درنظر دارم سهم بورس بخرم

سلام جناب ذاکری لطفا راهنمایی بفرمایید با ده تومن پول که ماهی دویست تا سیصد بتونم بزارم روش طلا بخرم سهام بورس بخرم ؟
اگر پیشنهادتون بورسه چه شرکتهایی بخرم بهتره ؟

با سلام
ای کاش زودتر پیام میدادید تا بهتون سهم هایی رو بگم که طی همین دو روز ۱۰ درصد سود دادند.
ولی در کل فعلا سهم های گروه فلزات و شیمیایی و … سودده هستند و با رشد دلار رشد می کنند.

سلام
آقای ذاکری
بنظرتون برای سهام شرکت بورسی کدومشون برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و کدام برای بلند مدت سود بیشتر میدهند؟

با سلام
یکی از سهم هایی که مثل ملک می مونه باید بخری بندازی کنار و بعدا بیای دو برابر شدن پولتو ببینی سهام ذوب آهن هست. #ذوب
حداقل یکساله بخرید و بعد یکسال دوبرابر پول بگیرید.

سلام آقای ذاکری
بنده سهام ذوب بعنوان بلند مدت خریدم تشکر
اگر نظرتان رو درمورد
وتجارت
وبملت
شاراک بفرمائید ممنون میشم؟؟؟؟

مبلغ سود۲۱هست ،اشتباه تایپ شد

سلام جناب ذاکری تو را خدا بگین در این آشفته بازار با سی تومن پول که کل سرمایمه چکار کنم ؟

سلام من اصلا با بورس آشنایی ندارم ،پولی دارم حدود ۲۰ملیون که دارم جمع میکنم تا مردادماه ۹۸ به مستاجر بدهم و خودم در منزلم ساکن شوم .شما گفتید بهترین حالت بورس هست ولی من اصلا بلد نیستم میترسم همین هم از دست بدهم الان در بانک هست با سود حدود ۲۳ درصد.لطفا راهنمایی بفرمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم

اسم و ایمیل من را برای کامنت‌های بعدی ذخیره کن

جدیدترین پست‌های سایت

در مصرف داروها از این ۷ اشتباه مهلک پرهیز کنید

برای حفظ سلامتی کلیه خود از مصرف این ۷ خوراکی پرهیز کنید!

برای سلامت پوست خود از مصرف این ۱۰ ماده غذایی غافل نشوید!

چرا خوردن روزانه یک عدد خیار برای سلامتی لازم است؟

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین می‌تواند تولد نوزادان نارس را…

مطالعات جدید از تاثیر چشمگیر مسواک زدن بر سلامت قلب حکایت…

با ۸ خاصیت اعجازانگیز زنجبیل آشنا شوید!

۸ ترفند ساده نگهداری از خودرو در فصل سرما

خبر

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین می‌تواند تولد نوزادان نارس را…

شرایط وام ۴ درصدی شهرداری تهران برای خرید دوچرخه و…

مقصر حال بد و روحیه منفی ما در بدن شناسایی شد

خودرو

۸ ترفند ساده نگهداری از خودرو در فصل سرما

بار زیاد و نامرتب در صندوق عقب باعث افزایش مصرف سوخت خودرو…

پیش‌بینی آینده قیمت‌های خودرو در سال ۹۸ (به‌روزرسانی ۲۷ آبان…

دانش

مقصر حال بد و روحیه منفی ما در بدن شناسایی شد

دانشجویان ایرانی بیشتر به کدام کشورها مهاجرت می‌کنند؟


۱۰ خوراکی و ماده مغذی برای تقویت حافظه

خوش آمدی عزیز

بازیابی رمز عبور

یک رمز عبور برات ایمیل شد

آیا واقعا با این سیر فزاینده تورم و فشار هزینه های زندگی کاری میتونید انجام بدید؟

سه سوت وب مرجع راه اندازی کسب و کارهای

استارتاپی و تحول در چرخه اقتصادی کسب و کارهای سنتی پیشنهادات خوبی براتون داره

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره هایتهرانیان عزیز

02128428356

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

البرزی های عزیز

02634621359

تماس بگیرید و داخلی 1 رو شماره گیری نمایید.

مشاوره سرمایه گذاری آنلاین در سایت سه سوت وب انجام می گیرد خرید یک دارایی مثل سهام

در بورس که پیش بینی می کنیماین دارایی در آینده قیمتش افزایش خواهد یافت و ما سود بیشتری به

دست خواهیم آورد.و در واقع هدف ما از سرمایه گذاری داشتن درآمد است .و به دنبال یک روش قانونی

هستیم تا بتوانیم از طریق آن در کمترین زمان پول خود را چند برابر کرده و سود بیشتری کسب کنیم.

مردم فقط در بانک ها سرمایه گذاری می کردند دلایل آن می تواند موارد زیر باشد از روش های دیگر

سرمایه گذاری اطلاعی نداشتند.سرمایه گذاری در بانک ریسک پایینی دارد.هر زمانی که نیاز داشته

باشند می توانند پول خود را نقد کنند.سرمایه گذاری در بانک قانونی است.اما مشکلی که اینجا

وجود دارد این است که با نگهداشتن پول در بانک روز به روز از ارزش آن کم خواهد شد.به همین دلیل

اکثر افراد در جستجوی راه های مختلف برای سرمایه گذاری هستند تا ارزش پولشان حفظ شود و

ریسک کمتری داشته باشد و سود بیشتری کسب کنند پول و سرمایه بدست آورند تا در آینده آسایش

داشته باشند .پس نتیجه میگیریم مهمترین ملاک ها برای سرمایه گذاری میزان سود و ریسک می باشد

بعضی از افراد با امید کسب سود بیشتر پول خود را در بازارهای طلا و دلار سرمایه گذاری می کنند

دلار وطلا به هم وابسته هستند یعنی با افزایش قیمت دلار قیمت طلا هم افزایش می یابد اما به

دلیل نوساناتی که در بازار طلا و دلار وجود دارد سرمایه گذاری ریسک بالایی دارد چون ممکن است

با کاهش قیمت طلایی که خریداری کرده اید سریع تصمیم به فروش طلا در هر قیمتی بگیرید اما

نمی دانید این تصمیم به نفع شما می باشد یا ضرر و زیان زیادی به شما وارد می کند.و در حال حاضر

با افزایش پول های تقلبی هر کسی نمی تواند تقلبی بودن دلار را تشخیص دهد ممکن است

دلاری که خریداری می کنید تقلبی بوده و دچار ضرر هنگفتی شوید.

سرمایه گذاری حضوری:(طلا ،دلار،سپرده بانکی و…)

سرمایه گذاری آنلاین(غیرحضوری):بورس ،فارکس

یکی از روش های سرمایه گذاری که به صورت آنلاین از طریق اینترنت و غیرحضوری می باشدو نیازی

به حضور سرمایه گذار نیست و سبب صرفه جویی در زمان و کاهش هدر رفتن انرژی شده و کارها آسانتر

انجام می شود و بازدهی بیشتری دارد.مشاوره سرمایه گذاری آنلاین بورس و فارکس که سرمایه

گذاری اینترنتی خارجی می باشد کاملا به صورت آنلاین می باشند.

فارکس یک سرمایه گذاری اینترنتی خارجی است واز طریق شبکه های الکترونیکی ارزهای جهان باهم

معامله می شوند .یعنی یک ارز را می خریم و در ازای آن ارزی دیگر را می فروشیم و سود یا ضرر ما با تغییر

در قیمت ارزها مشخص می شود و این روش سرمایه گذاری مزایا و معایبی دارد.

خروج ارز از کشور و پیچیده و حرفه ای بودن آن ، ربا بودن و قاعده لاضرر نامشروع اعلام شده است و

ممنوع می باشد. در بورس خرید وفروش دارایی های مالی نظیر سهام و اوراق بهاداریکی از بهترین

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

روش های سرمایه گذاری آنلاین است چون تمام اهدافی که بالا گفتیم کسب درآمد،قابلیت نقدشوندگی،

قانونی بودن،شفافیت بازار را برآورده میکند.کسب درآمد از افزایش قیمت سهامکسب درآمد ازسود حاصل از

فروش محصولات شرکتقابلیت نقد شوندگی: هر زمانی که نیاز داشته باشیم میتوانیم سهام خود را بفروشیم .

چون شرکت های بورسی اطلاعات مجاز خود را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می دهندبرای

سرمایه گذاری وارد سایت سرمایه گذاری آنلاین بورس شوید و با تکمیل ثبت نام و دریافت کد بورسی

اقدام به سرمایه گذاری در بازار بورس کنید.برای اینکه بتوانید وارد بازار بورس شوید و خرید و فروش انجام

دهید باید دانش و تخصص کافی در این زمینه داشته باشید تا موفق شوید می توانید با مراجعه به شرکتهای

مشاوره سرمایه گذاری آنلاین بورس که دارای مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار هستند با

مشاوران خبره در زمینه خرید و فروش سهام و سایر اوراق بهادار مشورت کنید .

برای مشاوره با کارشناسان سه سوت وب در تماس باشید.

بازار فارکس همیشه باز است. نقد شوندگی بالایی دارد.

نظارت دقیقی وجود دارد. احتمال کلاهبرداری وجود ندارد.

معایب:

ریسک بسیار بالایی دارد. قانون مشخصی ندارد.

نوسانات شدید است. مکان مشخصی ندارد.

در مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی جلسه اول به صورت رایگان برگزار می شودتا بین مشاور و فرد

مشاوره گیرنده آشنایی صورت گیرد واز مشاوره خوب ما اطمینان حاصل یابد.در جلسه اول در مورد کسب و

کارشما مشاوره کلی صورت میگیرد و تمامی مواردی که شما باید در کسب و کارتان مدنظرتان باشد به

شما گفته می شود.و اگر مشاوران ما در مورد کسب و کار شما اطلاعات کافی و تخصصی داشته باشند

درهمان جلسه اول به صورت رایگان تمامی نیازمندیهای شما برای راه اندازی کسب و کارتان را ارائه خواهند

داد و در غیراینصورت در زمینه کاری شما تحقیق کرده و در جلسات بعدی همه نیازمندیها برای داشتن

کسب و کار موفق را در اختیار شما قرارخواهند داد تا به راحتی بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در بورس خرید و فروش آنلاین می باشد. با گسترش فناوری اطلاعات

امروزه سرمایه گذاران بدون مراجعه به کارگزاری قادر به خرید و فروش سهام می باشند.جذابیت این روش

به حدی می باشد که بعد از چند سال از راه اندازی این سامانه در بورس ایران، در حال حاضر تعداد زیادی

از سهامداران از این روش برای خرید و فروش سهام استفاده می‌کنند که این جذابیت می تونه در سرعت

عمل در خرید و فروش، حذف محدودیت های زمانی و مکانی سرمایه گذاران، کاهش اختلافات احتمالی بین

مشتری و کارگزار و نقل و انتقال وجوه لازم به صورت الکترونیک باشد.سرمایه گذاری آنلاین برای کسانی

مفید می باشد که به هر دلیلی در ساعت معاملات قادر به ارسال سفارش در سیستم نیستند و با

استفاده روش اینترنتیمی تواند سفارش خود را از قبل وارد سامانه کنند.

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در بورس که بصورت مستقیم انجام می شود خرید و فروش سهام

بصورت اینترنتی می باشد که در این روش سرمایه گذار با ارائه مدارک هویتی، انعقاد قرارداد و دریافت نام

کاربری و کلمه عبور، امکان دسترسی به ارسال سفارش اینترنتی را خواهدداشت.شخص سرمایه گذار با

دسترسی اینترنتی، قادر است فرم های در خواست خرید و فروش را به صورت اینترنتی تکمیل و برای

کارگزاری ارسال کند. واریز وجه به حساب کارگزاری قبل از ارسال سفارش خرید و ارائه برگه سپرده سهام

قبل از ارسال سفارش فروش الزامی است.کارگزار پس از دریافت سفارش، صحت آن را بررسی و در صورت

تایید، سفارش را جهت اجرا به سیستم معاملات ارسال می کند. سایت سرمایه گذاری آنلاین در هر

ساعت از شبانه روزمی تواند دستور خرید و فروش اینترنتی خود را ارسال کند

تا از طریق کارگزاری در ساعات معاملات اجرا شود.

همانطور که تا این بخش از مقاله بارها به آن اشاره شده یکی از روش های سرمایه گذاری در بورس روش

غیر مستقیم می باشد که این نوع از سرمایه گذاری مناسب اشخاصی است که به دلایلی فرصت، اطلاعات

و یا مهارت کافی را برای بررسی و تحلیل و خرید و فروش سهام ندارند. به این دسته از افراد توصیه می شود

که به صورت غیرمستقیم در بورس سرمایه گذاری نمایند که در این روش، فرد سرمایه گذار مدیریت سرمایه

خود را به دست افرادی حرفه ای می سپارد که هم مهارت و دانش مالی بالایی دارند و هم بیشتر وقتشان

را مستقیما صرف بررسی تحلیل گزینه های مختلف مشاوره سرمایه گذاری آنلاین می کنند.

در نتیجه سرمایه شما توسط یک تیم حرفه ای مدیریت می شود.

همه افراد نمی‌توانند در بازار بورس موفق عمل کنند؛ حالا یا به این دلیل که شرایط و زمان کافی برای

یادگیری این بازار را ندارند یا از تجربه کافی برای مدیریت سبد سهامشان برخوردار نیستند. در این شرایط،

شرکت‌هایی از سمت سازمان بورس، مجوز فعالیت مشاوره‌ای گرفته‌اند. این افراد می‌توانند با مراجعه به

چنین شرکت‌هایی از آنها برای خرید و فروش خود در بازار بورس مشاوره سرمایه گذاری بگیرند. این

شرکت‌ها که با نام شرکت‌های مشاور سرمایه گذاری شناخته می‌شوند معمولا تحلیلگران و مشاوران

متعددی دارند که بر اساس تحلیل و بررسی آنها پیشنهادها و سیگنال‌های خرید و فروش را به مشتریان

خود پیشنهاد می‌دهند.

شرکت‌های مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی و حتی شرکت‌ های سبدگردانی اجازه تضمین سود

ندارند و مشتری باید با علم به عملکرد آنها به این شرکت‌ها تکیه کند . البته و خوشبختانه برای تبدیل

شدن به یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری یا سبدگردان، مراحل مختلف و ضوابط سختگیرانه‌ ای از سمت

سازمان بورس لحاظ شده است که باعث می‌گردد بیشتر مشاورها و شرکت‌های

سبدگردان، عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند.

هرگاه شرکتها برای توسعه فعالیت های خود به منابع مالی جدید نیاز داشته باشد سهامداران افزایش سرمایه را در جلسه مورد بررسی قرار می دهند و تا سرمایه شرکت به میزان مورد نظر افزایش یابد.

کارمزد از تمامی سامانه ها برای مشتریان یکسان است و فرقی نمی کند معاملات خود را به صورت آنلاین , آفلاین و حضوری انجام داده باشید.

در معاملات آنلاین پس از ارسال سفارش خرید، پول از حساب شما در نزد کارگزاری به میزان ارزش سفارش به علاوه کارمزد، بلوکه می گردد. در صورت انجام معامله در روز، پول از حساب شما برداشت شده اما در صورت عدم انجام سفارش پس از پایان جلسه معاملاتی پول بلوکه شده مجدداً از حساب شما آزاد خواهد شد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


دفتر تهران:

02128428356

دفتر کرج:

02634621359

لیست داخلی‌ها

ثبت سفارش: 1سئو: 100
طراحی قالب: 300
طراحی کدنویسی: 400
مالی و حسابداری: 500
فروش: 600

15
شهریور

ساعت
10:00
الی
12:00

بلوار آفریقا – بالا‌تر از چهارراه جهان کودک – نبش دیدار- کارگزاری مفید

خدمات مشاوره ای کارگزاری آگاه از طریق شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه به عنوان اولین شرکت مشاور سرمایه گذاری دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه می شود. این شرکت خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری به مخاطبانش ارائه می نماید.

” شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه” (سهامی خاص)، دارای مجوز رسمی فعالیت ازسازمان بورس و اوراق بهادار (به عنوان اولین شرکت مشاور سرمایه گذاری دارای مجوز رسمی درایران)، در تاریخ 17 آذرماه 1389 و به شماره ثبت 391930 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است. این شرکت دارای هشت میلیارد ریال سرمایه ثبت شده است.

آوای آگاه با محوریت کارگزاری آگاه (سهامی خاص) تاسیس شده است و در بدو تاسیس کارگزاری آگاه بالغ بر 90 درصد سهام شرکت را در اختیار داشته است، سایر سهام آوای آگاه در اختیار افراد حقیقی است که عمدتا مدیران کارگزاری آگاه و یا مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه هستند.

اکثرهمکارانی که دراین شرکت کار میکنند علاوه براینکه دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد دررشته های مرتبط هستند ، دارای گواهینامه های تخصصی کاردر بازارسرمایه ایران هستند . این مدارک ازطریق برگزاری آزمون و توسط سازمان بورس واوراق بهادار اعطاء می شود.

خدمات آنلاین شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای اگاه به تفکیک در بازار سرمایه و آتی سکه از طریق وب سایت های www.hamfekran.com و avagold.ir به همه فعالان و معامله گران این بازارها ارائه می شود. با توجه به توان کارشناسی و پیشینه عملکردی ، این وب سایت ها از پر مخاطب ترین و تاثیرگذار ترین وب سایت های مشاوره ای و قابل اتکا در بورس کشور هستند که با انتشار اطلاعات مفید و حرفه ای مستمر و روزانه، بیش از 50 هزار مخاطب را جذب خود نموده اند.
بخشی از مطالب و تحلیل های این وب سایت ها به صورت رایگان در اختیار همه قرار دارد اما دسترسی کامل به کلیه مطالب تحلیلی و مشاوره ای نیاز مند پرداخت هزینه است. تجربه نشان داده توصیه ها و پیشنهادهای ارائه شده در این وب سایت ها به کسب سود بیشتر و خطای کمتر سرمایه گذاران کمک بسیار زیادی کرده است. مشتریان کارگزاری آگاه که عضو باشگاه مشتریان هستند برای استفاده از این خدمات مشاوره ای هزینه های بسیار ناچیزی را پرداخت می نمایند .
توضیحات تکمیلی در خصوص خدمات مشاوره آنلاین سهام و آنلاین آتی سکه در تب های مجاور در دسترس علاقه مندان است.

شماره تلفن مستقیم پشتیبانی واحد خدمات مشاوره ای انلاین شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه : 82154400

از طریق وب سایت مشاورهای همفکران به آدرس www.hamfekran.com صورت می گیرد. اهم مطالب مشاورهای وب سایت شامل

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه جهت تکمیل خدمات خود از سال 91 ارائه خدمات مشاوره آنلاین در حوزه بازار طلا و ارز را در دستور کار قرارداد . در همین راستا وب سایت آواگلد به آدرس avagold.ir به عنوان تنها مرجع دارای مجوز جهت ارائه خدمات مشاوره در حوزه بازار آتی و نقدی سکه طلا جهت ارائه تحلیل های جامع و کاربردی در زمینه بازار طلا و ارز فعالیت خود را آغاز نمود. این وب سایت از آن مقطع تا کنون توانسته به پرمخاطبترین وب سایت حرفه ای و دارای مجوز در حوزه مشاور بازار آتی سکه و طلا تبدیل شود و بیش از 10 هزار کاربر را به خود جذب نماید.

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

آوای آگاه همه روزه اطلاعات ، تحلیل ها و اخبار مفید و موثر بر بازار سهام و آتی سکه را برای مشتریان خود که از طریق وب سایت ها تمایل خود را برای دریافت پیامک اعلام نموده اند ارسال می نماید. این پیامک ها به طور کلی شامل موارد زیر می شود :

آوای آگاه با هدف ارائه خدمات به سرمایه گذاران اعم از حقیقی و حقوقی، در زمینه خرید و فروش اوراق بهادار، کالا و ارز، به روزرسانی و ارائه ترکیب بهینه داراییهای سبد سرمایه گذاری را با توجه به تحمل پذیرش ریسک و بازده مورد انتظار سرمایه گذار؛ از طریق برگزاری جلسات حضوری یا به شکل مورد توافق خدمات اختصای ارائه می نماید.
این سرویس ها با توجه اختصاصی بودن و نیازمندی به صرف هزینه و زمان بیشتر عمدتا مناسب مشتریانی است که تمایل به سرمایه گذاری بیش از 800 میلیون تومانی در بازار سرمایه دارند.

افراد یا سازمان هایی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند می توانند از طریق شماره تلفن 82154747 با ما در ارتباط باشند.

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه به دلیل برخورداری از تیم آشنا به بازار سرمایه میتواند با پذیرش نقش امین سبدگردانی شرکت های کارگزاری و شرکت های سبدگردان، علاوه بر اعمال نظارت ، خدمات مشاورهای لازم را نیز ارائه دهد. همچنین به دلیل شباهت نقش متولی صندوق سرمایه گذاری با امین سبدگردانی، آوای آگاه آماده است خدمات خود را در این بخش به سبدگردانان ارائه دهد.
شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه پذیرش ارکان امین و متولیگری چند شرکت کارگزاری و صندوق سرمایه گذاری را در کارنامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،درپی افت و خیز بازار سهام و ابهامات فعلی که منجر به کاهش قیمت ها و ارزندگی یسیاری از شرکت ها منتهی شده، شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر ( اماکو) طرح رایگان مشاوره اختصاصی پورتفوی را به منظور جلوگیری از ضرر و زیان سهامداران در اثر تصمیمات هیجانی به مرحله اجرا گذاشته است.

براساس این گزارش، این امکان به صورت رایگان برای تمامی فعالان بازار سرمایه بوده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس  www.ema–co.ir  و ثبت نام رایگان وارد “بخش پورتال مشاوره و تحلیل ”  و  صفحه “مشاوره اختصاصی پورتفوی شما” شوند.

کاربران پس از ورود به این بخش ابتدا باید فرم تعریف پورتفوی خود را که در قابل فایل اکسل است ، دانلود کرده و پس از تکمیل آن از همان صفحه و در لینک مشخص شده نسبت به بارگذاری و ارسال  آن برای شرکت اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به تحلیل وضعیت پورتفوی و مشاوره تخصصی پورتفوی اقدام شود.

شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر(اماکو) به عنوان نهاد مالی دارای مجوز رسمی خدمات مشاوره سرمایه گذاری از سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و تحت شماره 11094 در این سازمان به ثبت رسیده است.


انتهای پیام
 

شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل و پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس 24در راستای رسالت همیشگی خود، همراه اول سهامداران در بازار سرمایه می باشند.بدین منظور با راه اندازی سیستم خدمات مشاوره تلفنی به صورت آنلاین این شرکت و رسانه یک گام دیگر به کاربران خود نزدیک شدند. در این سامانه مشاوره تلفنی امکان تماس مستقیم با آقای محسن نظری تحلیل گر مجرب بازار سرمایه و پرسش و پاسخ در زمینه سبد سهام مشتریان ،بحث و تبادل نظردر خصوص سهام برتر و موقعیت های خرید مناسب و حتی بررسی صحت و سقم اخبار وشایعات موجود در بازار وجود دارد. همچنین در این سیستم کلیه مکالمات ثبت و ضبط شده و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. در این سیستم سعی شده تا ارتباط با جامعه سهامداری افزایش و در این راستا کمک و یاری رسانی بیشتری به سهامداران به خصوص در موقعیت های حساس بازار انجام گیرد. سهامداران در خصوص هر تصمیمی در زمینه خرید و فروش یا سوالات بورسی و به طور کلی تمامی ابهامات و مشکلات بازار سرمایه می توانند از سیستم پاسخگویی و مشاوره ای سایت استفاده نمایند. بدیهی است این سیستم با استقبال سهامداران گرامی گسترش یافته و خدمات بیشتری را شامل خواهد شد.همچنین استفاده از سیستم مشاوره تلفنی به صورت عمومی بوده و تمامی ارکان بازار سرمایه و کلیه سهامداران قادر به استفاده از این امکان جدید می باشند. هزینه هر دقیقه مشاوره تلفنی مبلغ 10000 ریال است که از طریق قبض پایان دوره تلفن قابل پرداخت است و کاربران گرامی می توانند از ساعت 8:30 تا 12:30 روزهای شنبه،دوشنبه و چهارشنبه از خدمات مشاوره تلفنی بورس 24 استفاده نمایند.

آدرس : تهران، یوسف آباد، خیابان نهم، نبش ابن سینا، پلاک ۶، واحد ۶، کدپستی ١۴٣٣٧١۴٣٨١

تلفن تماس : ٨٨۵۵۶۵٠٠ – ٨٨۵۵۶۴٠٠

٨٨٧٢٨٣٩٩ – ٨٨۵۵۵۶٨٩

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

تلفکس : ٨٨۵۵۶۵٠٠ – داخلی ١١٩

پیامک بورس24 : 30008449

پست الکترونیکی : [email protected]

پیوندها

مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شماره ثبت : ٧۶٣٩٢

مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار – شماره ثبت : ١١٢۶١

شماره شاپا : ٢٢۵١-۶٨٨٣

رعایت ماده 19 دستور العمل فعالیت شرکت های مشاور سرمایه گذاری

نماد اعتماد

آن چه آدمی می جوید در جست و جوی آدمی است  تلفن در پی بل بود.

نقل مطالب فقط با اجازه کتبی مدیر سایت مجاز است

دانلود جزوات آموزشی تکنیکال

فاندامنتال

مدیریت سرمایه

روانشناسی بازار سرمایه

دانلود آموزشی نرم افزار تکنیکال (متاتریدر)

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری

ارائه و معرفی کتب تخصصی بازار سرمایه

معرفی سایتهای پر بازده بازار سرمایه

بازار طلا

بازار دلار

بررسی و تحلیل بازار سرمایه

 

SMS: 09188393087

 shariyargiasy@yahoo.com

 https://telegram.me/shg572

http://charts.mql5.com/3/910/6-d1-mofid-securities-co-temp-file-screenshot-54273-png.png

از ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه مغایرت لایحه هدفمندی یارانه ها با اصل
74 قانون اساسی بوده که طبق آن مجلس نمی تواند دولت را مکلف به ارائه لایحه کند.
همچنین این شورا بند (ج) تبصره 21 الحاقی، در مورد تعیین نرخ 15 سنتی خوراک
پتروشیمی ها را دارای ابهام دانسته است.

به گزارش تسنیم، بانک مرکزی تصویب مصوبه در شورای پول و اعتبار به منظور افزایش
نرخ سود بانکی را رد کرده و افزوده در جلسه آبان ماه این شورا با تأکید بر لزوم
مهار تورم و در این حال با هدف ثبات‌بخشی به اقتصاد و احیای رشد اقتصادی در کشور،
مقرر کرده است وضع کنونی نرخ‌های سود بانکی ادامه یابد.

وزیر امور خارجه از سخت و فشرده بودن دور جدید مذاکرات ایران با کشورهای 5+1 خبر
داده و در عین حال احتمال رسیدن به تفاهم در شش ماه اول را کاملا محتمل دانسته
است.

در بازار سکه و ارز دلار 0.2 درصد در برابر ریال تقویت شده و هر دلار امریکا با
2958 تومان معاوضه گردیده است. سکه با رشد قابل توجه 2.4 درصدی به 910 هزار تومان
رسیده است.

پیرو اطلاع رسانی در حوزۀ بازار سرمایه و از آنجا که برخی اخبار را نمی
توان بر روی سایت قرار داد مطلع شدیم که دکثر قالیباف در خصوص نرخ خوراک
پتروشیمی ها و در جهت اعتراض به این تصمیم مجلس و برای جلوگیری از افت
بیشتر شاخص ها و جذاب تر شدن بورس جهت سرمایه گذاران خارجی، مکاتبه ای با
دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری انجام داده است و در کنار این موضوع آقای
عزیزی مدیرعامل پارسان نیز با برخی نمایندگان مجلس رایزنی کرده و آنها را
توجیه به قرار گرفتن در جبهه ی موافق کرده است، ضمن اینکه ظاهرا” این مصوبه
نیز در شورای نگهبان بدلیل وجود پاره ای مشکلات تأئید نگردد. از اینکه
لحظاتی از وقت گرانبهای خود را در جهت خواندن این خبر لحاظ نمودید از شما
متشکریم 

با سلام و احترام؛ باستحضار می رساند شورای نگهبان نرخ مصوب شدۀ 15 سنتی
خوراک گاز پتروشیمی ها که از سوی مجلس برای تأیید این شورا ارسال گردیده
بود را رد نموده و از تأئید آن خودداری بعمل آورده است
http://www.boursepersia.com

مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری
مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *