شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

 
helpkade
شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش
شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

داوطلبان بسیاری برای مشاوره و برنامه ریزی به مراکز مشاوره های مختلف مراجعه می نمایند. مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش را می توان از جمله مراکز مشاوره هایی دانست که می توانند مناسب ترین راهنمایی ها را ارائه نمایند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، مشاوران عالی سازمان سنجش ، مشاوران سازمان سنجش ، سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش و شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

 

سازمان سنجش و آموزش کشور در تمامی مقاطع تحصیلی در حال فعالیتی مب اشد. چنانچه شما داوطلب کنکور سراسری باشید، اطلاع دقیق از منابع کنکور سراسری را می توان از جمله موارد بسیار مهمی دانست که لازم است به کسب اطلاعات در رابطه با آن بپردازید. همچنین گاها تغییراتی در این منابع صورت می پذیرد که بابرقراری ارتباط با شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش این موضوع قابل دستیابی خواهد بود.

چنانچه داوطلب و متقاضی مقطع کارشناسی ارشد می باشید، می توانید از مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد بهره مند گردید. خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش در این زمینه همانند کنکور سراسری شامل معرفی بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد، انجام برنامه ریزی برای قبولی در آزمون ارشد ، مشاوره و تحلیل کارنامه های کنکور های آزمایشی مختلف می باشد.

یکی دیگر از خدماتی که در مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش صورت می پذیردف مربوط به مقطع دکتری می باشد. در این مقطع هر یک از داوطلبان برای قبولی نیازمند عبور موفقیت آمیز مصاحبه دکتری می باشند که مشاورین سازمان سنجش بهتمامی داوطلبان کمک خواهند نمود تا در این زمینه به کسب اطلاعات لازم بپردازند و از سوالات مصاحبه آگاه گردند.

 

 

 

بهره بردن از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش که ذکر شد می توانید با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید . پس از برقراری ارتباط خواهید توانست از تمامی خدمات ذکر شده بهره مند گردید.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری با توجه به کنکور های آزمایشی سازمان سنجش می تواند صورت پذیرد. نوع دیگر مشاوره هایی که با استفاده از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش صورت می پذیرد، شامل مشاوره برای افرادی می باشد که قصد شرکت در کنکور های آزمایشی سازمان سنجش را ندارندف اما مایل به برنامه ریزی توسط مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش  می باشند.

برخی از داوطلبان در تمامی مقاطع، حتی در آزمون های استخدامی ، در مراحل ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری  فراموشی شماره سریالف عدم دریافت شماره سریال ، دچار مشکلاتی می گردند، به همین دلیل نیازمند شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش می باشند تا از این طریق بتوانند به حل مشکلات خود نائل آیند.

 

 

خدماتی که مشاوران عالی سازمان سنجش ارائه می نمایند، در حوزه های مختلفی مب توان ان را تقسیم نمود. با توجه به اینکه برگزاری آزمون تافل نیز بر عهده سازمان سنجش و آموزش کشور می باد، لذا  مشاوره قبولی در آزمون تافل را می توان از جمله خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش  دانست. معرفی منابع ، کمک به قبولی در این ازمون از جمله این خدمات خواهد بود.

با توجه به برگزاری آزمون های مختلف استخدامی در سطح کشور، کلیه داوطلبان می توانند با استفاده از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش از کلیه خدمات لازم بهره مند گردند. نحوه مطالعه در دروس مختلف و همچنین نامشخص بودن این منابع برای هر یک از رشته ها موجب می شود تا داوطلبان و متقاضیان این نوع آزمون دچار مشکلاتی شوند که نیازمند راهنمایی های لازم باشند.

 

 

برای بهرمندی از مزایای مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین روی عبارت کلیک نمایید .

 

 

 

 

مشاوران سازمان سنجش با مهارت و سابقه بالایی که در مشاوره های مختلف دارند، کمک می نمایند تا در هر مقطعی به داوطلبان در موارد لازم خدماتی را ارائه نمایند. مشاوره تلفنی کنکور سراسری ، علاوه بر اناجم ثبت نام ، و حل مشکلات داوطلبان در مراحل مختلف ، فنون مطالعه و همچنین ارائه کارنامه های برتر را در گروه های آزمایشی مختلف ارائه می نمایند.

با استفاده از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش می توانید علاوه بر اناجم انتخاب رشته و اطلاع حدودی از رشته های مختلف ، از

برای بهترین انتخاب و اولویت بندی هر یک از این کد رشته های معرفی شده بهره مند گردید. همچنین انجام استعداد یابی و مراحل مختلف را نیز می توان از جمله موارد مورد نیاز برای این مشاوره ها دانست .

 

 

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به داوطلبان کمک می نماید تا در هر مرحله که دچار مشکلاتی می شوند، بتوانند به حل آن نائل شوند. ثبت نام مجدد کنکور سراسری ، از جمله امکانی است برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام می نباسند اما به هر دلیلی موفق به انجام ثبت نام در مراحل اولیه نشده اند.

برخی از داوطلبان ممکن است به دلیل انتخاب های نادرست و اشتباه در رابطه با انتخاب رشته به رشته هایی که بدان علاقه مند نستند هدایت شوند و به همین دلیل نیازمند شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد در کنکور سراسری می باشند. می توانند با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش  به پاسخ مناسبی برای سوالات خود دست یابند.

 

 

ساعات پاسخگویی مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش  چه ساعتی در طول روز هست؟

مشاورین سازمان سنجش همه روزه ، حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

بهترین رشته کنکور ریاضی چیه؟

گروه ریاضی و فیزیک شامل رشته های متنوعی می باشد. و هر داوطلب با توجه به شخصیت و مهارت خود می تونه در این رشته ها اقدام به انتخاب رشته نماید و بهترین بودن را می توان رشته مورد نظر با استعداد و علایق شما دانست که نیازمند استعداد یابی در این زمینه خواهید بود.

آیا مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش واقعا به کارشناسان سازمان سنجش متصل می شود؟شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش برای مقطع ارشد چه شماره ای است؟

آیا میتوان با دیپلم فنی و حرفه ای در رشته زبان انلگیسی پذیرفته شد؟

اگر در هر یک از رشته های دانشگاه روزانه پذیرفته شویم ولی اقدام به ثبت نام نکنیم ، آیا دانشجوی انصرافی محسوب میشیم؟

بنده شاغل هستیم و مایلیم در کنکور سراسری و دانشگاه های روزانه پذیرفته شوم اما امکان حضور در کلاس ها رو برای تمام هفته نخواهم داشت در این مورد ازتون راهنمایی میخواستم.

بنده لیسانس تربیت بدنی دارم و با توجه به اینکه بسیاری از دروس ما مربوط به فیزیولوژی می باشد آیا میتونم در آزمون لیسانی به پزشکی شرکت کنم؟

چطور می توانم با استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خودم رو نسبت به نتیجه کنکور ثبت کنم؟

 

جهت دریافت پاسخ سوالات ذکر شده با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی 

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید!

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش

شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش

مشاوران عالی سازمان سنجش

مشاوران سازمان سنجش

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » اخبار متفرقه » مشاوره تحصیلی سازمان سنجش + شماره تماس سازمان سنجش

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی سازمان سنجش + شماره تماس سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به زمینه های گوناگونی که سازمان سنجش پوشش می دهد، گاهی اوقات این امکان وجود دارد که افراد زیادی در برخی از زمینه ها دچار سردرگمی شوند و ندانند جواب قطعی و درست سوالات خود را از کجا می توانند پیدا کنند. اگر نیاز به مشاوره تحصیلی سازمان سنجش دارید، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود را در تمامی زمینه ها دریافت کنید.

سازمان سنجش برای راحتی متقاضیان امکان برقراری ارتباط و تماس را ایجاد کرده است تا کاربران با کمک سیستم پاسخگویی در ساعات خاص و محدودی برخی از سوالات خود را بپرسند. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و تنوع سوالات، سازمان سنجش قادر به پاسخگویی تمامی سوالات نمی باشد. از اینرو متقاضیان می توانند با کمک مراکز مشاوره تحصیلی سازمان سنجش نیازهای خود رفع کنند. گاهی اوقات برخی از سوالات در حیطه پاسخگویی سازمان نمی باشد، بنابراین شما می توانید با کمک برخی از مراکز مشاوره تحصیلی معتبر، مانند مشاور گروپ، پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا کنید.

گاهی اوقات در طی پذیرش یا تحصیل در یک مقطع خاص، مشکلاتی برای دانشجویان یا محصلین به وجود می آید که نیاز به یک مشاوره تحصیلی در آن شرایط شدیدا احساس می شود. محصلین می توانند از سال های ابتدایی خود یک مشاوره تحصیلی عالی برای خود برگزینند تا در تمامی مراحل زندگی خود با هدف پیش بروند. مشاوره تحصیلی مقاطع مختلف تمامی نیازهای شما را در زمینه های مختلف رفع می کند و با ارائه راهکارهای علمی و دقیق هر گونه تردیدی را برطرف می کنند. شما می توانید تمامی سوالات خود را از ثبت نام گرفته، تا انتخاب رشته و پذیرش در مقاطع برتر، از مشاوران مرکز مشاور گروپ بپرسید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید. مشاور گروپ آماده ارائه راهنمایی در زمینه های گوناگونی می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

یکی از مهم ترین مدارکی که اکثر افراد با توجه به شغل و حرفه خود به آن نیاز دارند، مدرک زبان خارجه می باشد. از اینرو هرچند وقت یکبار در سطح کشور آزمون های زبان مختلفی برگزار می شود که هر کدام از آنها دارای اعتبار خاصی می باشد. برخی از موضوعاتی که شما در زمینه آزمون زبان ممکن است نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشید، عبارتند از:

سازمان سنجش هر چند وقت یکبار، آزمون های مختلفی برای استخدام در مراکز مختلف برگزار می کند. با توجه فرصت شغلی بسیار خوبی که این آزمون های استخدامی دارند، افراد زیادی در تلاش هستند تا در آن آزمون های استخدامی قبول شوند. اگر می خواهید در هر یک از آزمون های استخدامی سازمان سنجش قبول شوید و از شرایط و نحوه ثبت نام در آنها آگاهی پیدا کنید، می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. برخی از مشاوره های تحصیلی که مشاور گروپ در خصوص آزمون های استخدامی ارائه می دهد، شامل موارد زیر می شود:

هر یک از موضوعاتی که در بالا گفته شد، به چندین زیرشاخه تبدیل می شوند که با توجه به اهمیت هر یک از آنها، افراد برای اینکه بتوانند فعالیت خود را در آن زمینه ها آغاز کنند، نیاز به مشاوره و راهنمایی های همراه با جزئیات هستند. مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش به شما اجازه می دهد تا بدون اینکه نیاز به حضور شما در محل باشد، پاسخ سوالات خود را بدون هیچ گونه هزینه ای در یابید.

کارشناسان مشاور گروپ همیشه آماده پاسخگویی به جزئی ترین سوالات شما در زمینه های مختلف هستند. در صورتی که هر گونه سوال دارید بدون تعلل با شماره گیری 9099071614 پاسخ مطمئن را از همکاران ما دریافت کنید. برای اطلاع از تمامی اخبار مربوط به آزمون ها همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی سازمان سنجش + شماره تماس سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام میخواستم بدونم تاثیرنمرات و معدل نهایی روی تراز علمی کنکور۹۸ چجوریه مثلا اگه من دروس تخصصی رو بالای۱۸ آوردم تاثیرش چجوری لحاظ میشه

سلام من به جای کنکور نظام جدید واسه امتحان گزینه نظام قدیم زدم ممکنه درست بشه تو رو خدا جوابم بدهید راه به هیچ جایی ندارم

باسلام و خسته نباشی،،دخترم در آزمون کنکور فرهنگیان مجاز نشده فقط روزانه مجاز شده با توجه به اینکه در آزمون عملی تربیت بدنی شرکت نموده،در صورت قبولی دراین آزمون آیا میتواند در رشته تربیت بدنی فرهنگیان ادامه تحصیل دهد،،سپاساز لطف شما

سلام.یه سوال دارم من ازسهمیه۲۵درصدی درکنکورسراسری۹۵استفاده کردم وقبول شدم یه رشته وقت تلف کن درگروه انسانی.الان سال۹۹کنکورشرکت کنم برای پذیرش فقط دانشگاه ازادسهمیه کاهش رتبم اعمال میشه؟(رشته پرستاری یلدکترای دندان ازاد).لطفاپاسخ بدید.

سلام من از تماس تلفنی اصلا راضی نبودم زنگ زدم گفتن بذار استعلامتو بفرستم ۱۲ دقیقه منتظر موندم خبر نشد منم دیگه قطع کردم یعنی ۳۰هزار تومن مفتی ریختیم دور.خوبه والا

سلام خسته نباشید ببخشید من انتخاب رشته نکردم و الان پشیمون شدم میخوام برم دانشگاه آیا امکانش هس ک الان بتونم انتخاب رشته کنم یاازطریق سوابق تحصیلی بتونم ورودی بهمن باشم؟! لطفا راهنماییم کنید

سلام من به شماره ای که دادین زنگ میزنم میگه شماره اشتباهه برای تماس باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟

مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است و امکان برقراری تماس با موبایل وجود ندارد)

سلام من دوبار روزانه قبول شدم میتونم امسال در فرهنگیان قبول شم اگه لغو محرومیت بگیرم

سلام من دانشگاه روزانه قبول شدم الان پشیمون شدم می‌خوام کنکور ۹۹ شرکت کنم گفتن ی سال محروم شدین از کنکور می خواستم بدونم راهی هست ک بتونم شکت کنم یا ن نامه هم ب سازمان سنجش زدیم ولی مجز واسمون صادر نشد لطفا اگه راهی هست راهنمایمون کنین ممنون می شیم

سلام من مدرک کاردانی شیمی ازمایشگاهی دارم بااین مدرک تو مقطع کارشناسی چه رشته هایی میتونم انتخاب کنم

سلام من دوبار روزانه قبول شدم میتونم امسال در فرهنگیان قبول شم اگه لغو محرومیت بگیرم

سلام خواهشا جواب بدین من یادم رفته اسم و امضا بزنم توی دفترچه سوالا.حالا چی میشه؟؟اصلا مهمه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

آقایون مسئول. محض رضای خدا کنکور نظام قدیم رو واسه سال آینده برگزار کن …

http://t.me/daadrobot?start=chbbyhigrqo به این آدرس در دیده بان حمایت …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

سازمان سنجش آموزش کشور سازمانی دولتی و وابسته به وزارت علوم می باشد که به صورت سالیانه آزمون‌ های مختلفی را در داخل کشور برگزار می‌ کند از این رو افراد مختلفی به دنبال آدرس و شماره تلفن سازمان سنجش به منظور برقراری ارتباط هستند تا سوالات خود را پیرامون هر آزمون بپرسند .شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن سازمان سنجش

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن سازمان سنجش

سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1347 تحت عنوان « مرکز آزمون ‌شناسی ایران » و با هدف تعیین نحوه گزینش دانشجویان برای ورود به دانشگاه ‌ها ، توسط وزارت علوم و آموزش عالی ایران تاسیس شد که در حال حاضر این سازمان آزمون ‌های مختلفی را برای تعیین سطح داوطلبان و ورود به مراکز آموزش عالی دولتی برگزار می‌ کند .

آزمون هایی که توسط سنجش برگزار می شود شامل : کاردانی فنی و حرفه ‌ای ، کاردانی به کارشناسی ، کنکور سراسری ، کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکتری تخصصی می ‌شود . این سازمان علاوه بر آزمون های ذکر شده آزمون های وکالت ، آزمون ‌های استخدامی اعم از دستگاه‌ های اجرایی و سایر ارگان ها و همچنین تعیین سطح زبان از جمله تافل ، آیلتس و تولیمو را نیز برگزار می‌ کند .

افراد زیادی به واسطه شرکت در آزمون های مختلف با این سازمان در ارتباط هستند که سوالات متعددی پیرامون قوانین و ضوابط شرکت در هر مرحله از آزمون ها برایشان به وجود می آید و به دنبال سریع ترین راه ارتباطی با این سازمان می گردند . در ادامه مقاله تمامی راه های ارتباطی با سازمان سنجش از جمله تماس از طریق اینترنت ، تلفن ، مراجعه حضوری و یا مکاتبه را برای داوطلبان به صورت مختصر شرح داده ایم .

راه های ارتباطی با مشاورین سازمان سنجش به 4 دسته ارتباط از طریق اینترنت ، شماره تماس ، مراجعه حضوری و مکاتبه تقسیم می شود که در ادامه هر یک از روش ها را شرح می دهیم :

 

ارتباط از طريق اینترنت
 

داوطلبانی که قصد ارتباط با سنجش از طریق سایت رسمی این سازمان را دارند می توانند پس از ورود به سایت sanjesh.org از منوی سمت چپ وارد سیستم پاسخگویی شده و پس از عضویت در این سایت ، درخواست خود را ثبت نموده و یا سوال خود را بپرسند . سازمان سنجش معمولا پس از چند روز کاری به سوال یا درخواست داوطلبان را در همان پرتال پاسخ می دهند .

ارتباط از طريق تلفن

برخی داوطلبان علاقه دارند پاسخ سوالات خود را در همان لحظه دریافت کنند که برای این کار توصیه می شود از طریق تلفن ثابت با شماره هایی که در جدول زیر قرار دارد تماس حاصل کنید البته باید در نظر داشته باشید که ممکن است به دلیل تعداد بالای مراجعه کنندگان زمان انتظار برای پاسخگویی کارشناسان سازمان سنجش زیاد باشد .

 

 

ارتباط حضوری با مشاورین سازمان سنجش
 

ممکن است برخی داوطلبان بنا به نوع درخواستی که دارند مجبور شوند حضوری به سازمان سنجش مراجعه کنند از این رو در ادامه ادرس واحد ارتباط مردمی و ادرس واحد اداری سازمان سنجش را در جدول آورده ایم البته باید دقت کنید که ساعت کاری این مراکز 8 صبح الی 4 عصر ( 16 ) می باشد .

 

 

 ارتباط از طريق مکاتبه
 

در برخی موارد داوطلبان پس از ثبت درخواست خود ، از سوی سازمان سنجش موظف به ارسال مدارکی می شوند تا تائید شود .

به عنوان مثال اگر داوطلبی در فرم ثبت نام یک ازمون اطلاعاتی را غیر عمدی اشتباه وارد کرده باشد در حالی که زمان ویرایش به اتمام رسیده ، می تواند ابتدا به سازمان سنجش از طریق ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی اعلام کند که اطلاعاتی را در فرم ثبت نامش اشتباه وارد کرده و سپس مدارک مورد نیاز را در صورت اعلام نیاز از سوی سازمان سنجش به واحد رفع نقص ارسال نماید .

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هر گونه سوال یا درخواست شما متقاضیان را در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنند .

متقاضیان هر یک از آزمون هایی که سنجش مجری آن هاست می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال یا درخواست به 4 روش با این سازمان در ارتباط باشند که در متن مقاله هر یک از آن ها را توضیح داده ایم .

این دسته از داوطلبان می بایست ابتدا در سیستم پاسخگویی سنجش درخواست ثبت نمایند و پس از دریافت پاسخ این سازمان مطابق موارد ذکر شده در متن مقاله عمل کنند .

آزمون های سراسری رایج در کشور همانند آزمون دکتری ، کنکور کارشناسی ارشد و … توسط سازمان سنجش برگزار می شود که برای آگاهی از فهرست اسامی آزمون هایی که این سازمان مجری آن هاست می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن سازمان سنجش

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن سازمان سنجش

سلام مجدد و با تشكر ازهيوا ولي اگر سهيميه رزمندگي بنده لحاظ بشه بنده مي تونم مجاز به انتخاب رشته بشم يا نه در اين صورت چه اقدامي بايد بكنم

سلام . باید از طریق سازمان سنجش پیگیری کنین .

سلام خسته نباشید. امکان تمدید ثبت نام کنکور عملی هنر سال 99 وجود دارد؟

سلام . احتمال اینکه مهلت ثبت نام مجدد برای شرکت در آزمون عملی کنکور هنر در نظر گرفته شه زیاد نیست ، در صورتی که فرصت ثبت نام مجدد در نظر گرفته شه از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا (konkoorex@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام بنده در آزمون دکتری ثبت نام کردم درهنگام ثبت نام فرصت گرفتن کد رزمندگی نشدم در زمان ویرایش کد گرفتم ولی کد را اشتباه در ویرایش وارد کردم به سازمان سنجش در مرداد ماه مراجعه کردم گفتند فرم پر کنید واز طریق سامانه پی گیری کنید ولی وقدامی نشد تا اینکه نتایج وکارنامه دیروز بر روی سایت قرار گرفت بنده در روزانه پذیرفته نشدم ولی در سایر موارد پذیرفته شدم مجددا به سازمان سنجش مراجعه کردم گفتند از سپاه بایستی نامه بیاوری امروز نامه بردم وتحویل دادم ومسئله بنده اینه که چون تا فردا فرصت انتخاب رشته داریم آیا می توانم روزانه هم انتخاب کنم وضعیت چگونه می شودشماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

سلام . شما مجاز به شرکت در پذیرش رشته / محل های دوره روزانه نیستین .

خواهر من برگه تخصصی ریاضی بهش ندادند بعد دعوا یک ساعته برگه امتحان یک نفر دیگه رو کپی کردند بهش دادند به کجا شکایت باید بکنیم

سلام . شکایت تون رو به سازمان سنجش اعلام کنین .

سلام معلولان مثلا(جسمی حرکتی) تو هر منطقه ای که باشن جز منطقه ۳ محسوب میشن؟؟؟

سلام . بله داوطلبینی که تحت پوشش بهزیستی هستن در کنکور سراسری می تونن از سهمیه منطقه 3 استفاده کنن .

با سلام وخسته نباشید . آزمون رشته های فنی وهنرستان دقیق کی برگزارمیشه؟

سلام . کنکور کاردانی فنی حرفه ای 14 شهریور برگزار میشه .

سلام می تونم گروه ازمایشی مو که الان علوم تجربی به علوم انسانی تغییر بدم؟

سلام . خیر امکان ویرایش گروه آزمایشی کنکور سراسری وجود نداره .

سلام. من به نتیجه ی آزمون نمونه دولتی خودم اعتراض دارم چون معدلم اشتباه ثبت شده.چطور باید اعتراض کنم؟

سلام . باید در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تون درخواست اعتراض تون رو ثبت کنین .

با سلام آزمون قضاوت رو همسرم برام ثبت نامش رو انجام داده ولی شماره تماس خودشو وارد کرده حالا نمیدونم چطور تغییرش بدم تا فردا هم مهلت ثبت نامش هست ولی ویرایش نمیشه؟!

سلام . امکان ویرایش اطلاعات در فرم ثبت نام آزمون قضاوت تا پایان مهلت ثبت نام وجود داره .

سلام من در آزمون استخدامی ثبت نام کردم و ثبت نام تکمیل شده اما کد رهگیری به من نداد و الان می خوام دوباره برم میگه ثبت نام کردی و برای وارد شدن کد رهگیری می خواد از کجا پیگیری کنم

سلام . از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدین .


منتخب های هیوامگ

آیا برای آزمون ، مغز خود را تغذیه می کنید ؟

تاثیر کرونا بر استرس کنکور

رمز موفقیت در کنکور

مقالات منتخب سردبیر

نرم افزار محاسبه درصد

منابع کنکور ریاضی 99

منابع کنکور تجربی 99

منابع کنکور انسانی 99

تاثیر سهمیه مناطق در کنکور سراسری

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

.mydiv img{ width:130px; height:130px}
td, th{ text-align:justify !important}
table, th, td{ border:none !important;}

مطالب تصادفی سایت

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

تراز قبولی تکمیل ظرفیت دکتری علوم اقتصادی دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی شنوایی سنجی دولتی روزانه کنکور 96 – 97

ثبت نام آزمون نظام مهندسی

ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

داوطلبان گرامي! از آنجا که پاسخگويي به سئوالات در بخش‌هاي ذيل در حيطه وظايف سازمان
سنجش آموزش كشور نمي‌باشد و چنانچه در خصوص اين بخش ها سئوالي داريد مستقيما از طريق
وب سايت هاي اين مراكز و يا شماره هاي روابط عمومي شان تماس برقرار كنيد

در صورتي که درخواست و سئوال شما مستقيما در ارتباط با سازمان سنجش آموزش كشور است،
میتوانید از روش های ذیل که در ادامه آمده است اسفاده کنید.

واحد ارتباطات مردمي: تهران، خيابان کریمخان زند، خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، کوچه شهيد اماني، واحد ارتباطات مردمي

واحدهاي اداري : تهران ، خيابان کریمخان زند، بین خیابان های استاد نجات الهی (ویلا) و سپهبد قرنی، پلاک 204

ساعات کار : 8 الی 16

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

برای پيگيري نامه خود ميتوانيد با شماره تلفن هاي زير با دبيرخانه سازمان سنجش تماس
حاصل فرماييد:شماره تلفن هاي تهران: 3-88923950

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

جهت مشاوره تلفنی شماره تلفن سایت سنجش

تماس از تلفن ثابت بدون کد       9099071611 

تماس از استان تهران       9092301612

 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

 

 

عنوان

نوع مکاتبه

نشانی

اعتراضات و پيشنهادات و درخواست کارنامه

اعتراضات
داوطلبان (روابط عمومي)

تهران؛
ص.پ: 1314-15875

آزمون های متفرقه

زمون‌هاي
متفرقه

تهران؛
ص.پ: 1314-15875

رفع نواقص (اشتباه در تنظيم فرم تقاضانامه ، نحوه تنظيم فرم
انتخاب رشته ، اشتباه در وارد نمودن کد دفترچه سوالات آزمون سراسری سال 1384 ،
اشتباه در وارد نمودن کد مربوط به رشته های بورسيه و شرايط خاص و همچنين کمبود
مدارک برای تکميل پرونده ثبت نامی آزمون)

آزمون
سراسري مكاتبه رفع نقص

تهران؛
ص.پ: 1314-15875

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

مسايل مربوط به کليد سوالات آزمون ها

آزمون‌سازي
و روان‌سنجي

تهران؛
ص.پ: 4378-15875

رفع نقص آزمون تحصيلات تكميلي

آزمون
تحصيلات تكميلي مكاتبه رفع نقص

تهران؛
ص.پ: 1365-15875

موارد تقلب و تخلف

حراست

تهران؛
ص.پ: 6369-14155

پيک سنجش

پيك‌سنجش

تهران؛
ص.پ: 5557-14155

مسايل مربوط به آزمون های آزمايشي

شركت
تعاوني خدمات آموزشي

تهران؛
ص.پ: 3548-15815

ماهنامه راه دانشگاه

ماهنامه
سازمان سنجش

تهران؛
ص.پ: 4731-15875

برای پيگيري نامه خود ميتوانيد با شماره تلفن هاي ذيل قسمت
دبيرخانه سازمان سنجش تماس حاصل فرماييد:  شماره تلفن هاي تهران: 3-
88923950

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

جهت ارتباط با سنجش میتوانید به بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کنید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

sanjeshmoshavere

صدای سنجش

 

 

سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی صدای سنجش ، متشکل از مشاوران زبده و کارآزموده جهت مشاوره تحصیلی ، مشاوره کنکور تحصیلی ، مشاوره درسی برای کنکور، مشاوره امور تحصیلی ،مشاوره درسی تلفنی  ،مشاوره درسی ،مشاوره تحصیلی کنکور تلفنی ، مشاوره کنکور و تحصیلی ، مشاوره تلفنی درسی ، مشاوره تحصیلی در مدارس ، مشاوره تحصیلی کنکور سراسری ، مشاوره درسی کنکور ، مشاوره تحصیلی کنکور ، مشاوره  انتخاب دبیرستان  ، مشاوره در مدارس ، مشاوره تحصیلی سازمان سنجش ، مشاوره سازمان سنجش ، مشاوره سازمان سنجش برای انتخاب رشته ، مشاوره تلفنی سازمان سنجش را فراهم آورده است.شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

برای مشاوره تحصیلی تلفنی 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۷۵۰

همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مشاوران متخصص سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی صدای سنجش ، در رشته های فنی مهندسی ، پزشکی ، علوم انسانی ، علوم پایه ، هنر و … آماده اند در تمام زمینه ها  از جمله انتخاب رشته تحصیلی ، انتخاب رشته کنکور سراسری و ارشد ،  برنامه ریزی کنکور و همچنین برنامه ریزی درسی  بصورت کاملا تخصصی  به داوطلبان و علاقمندان به تحصیل  مشاوره ارائه بدهند .متقاضیان می توانند پاسخ سئوالات خود را در تمامی زمینه های تحصیلی از مشاوران  امور تحصیلی صدای سنجش  بخواهند تا موفقیت شما تضمین گردد.

 

 

مخاطبین عزیز که می خواهند با سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی صدای سنجش تماس حاصل نمایند میتوانند از طریق شماره تماس با سامانه ارتباط  برقرار نمایند.

 

تماس از تلفن ثابت از شهر تهران با شماره  9092305750  

 

سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی صدای سنجش ، تخصصی ترین وب سایت مشاوره  تحصیلی کشور می باشد که دانشجویان و دانش آموزان گرامی می توانند پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره تلفنی از ما بخواهند.

 

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

تماس با شماره 9092305750   از استان تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

Tags شماره تلفن مشاوره تحصیلی مشاوره امور تحصیلی مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی در مدارس مشاوره تحصیلی کنکور مشاوره تحصیلی کنکور تلفنی مشاوره تحصیلی کنکور سراسری مشاوره تلفنی درسی مشاوره درسی مشاوره درسی برای کنکور مشاوره درسی تلفنی مشاوره سازمان سنجش مشاوره کنکور تحصیلی مشاوره کنکور و تحصیلی

  ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی با توجه به متنوع بودن رشته های تحصیلی و …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

این سامانه تخصصی ترین سایت مشاوره کشور در زمینه انتخاب رشته تحصیلی ،برنامه ریزی کنکور ،انتخاب رشته کنکور سراسری و ارشد در رشته های پزشکی ،فنی و مهندسی ، علوم پایه ،علوم انسانی و هنر می باشد .

 

کنکور سراسری /بدون کنکور/علمی کابردی/دانشگاه غیرانتفاعی/دانشگاه آزاد/دانشگاه پیام نور/نظام مهندسی/کارشناسی ارشد/دکتری/تیزهوشان/نمونه دولتی

تماس از سراسر کشور

021-66868571      021-66837359

    یکی از مهمترین سوالات داوطلبان ، هنگامی که به انجام انتخاب رشته مشغول …

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش

    هدف از تقسیم بندی متقاضیان با سهمیه های مختلف ، به منظور ایجاد …













این سامانه تخصصی ترین سایت مشاوره کشور در زمینه انتخاب رشته تحصیلی ،برنامه ریزی کنکور ،انتخاب رشته کنکور سراسری و ارشد در رشته های پزشکی ،فنی و مهندسی ، علوم پایه ،علوم انسانی و هنر می باشد .

 

کنکور سراسری /بدون کنکور/علمی کابردی/دانشگاه غیرانتفاعی/دانشگاه آزاد/دانشگاه پیام نور/نظام مهندسی/کارشناسی ارشد/دکتری/تیزهوشان/نمونه دولتی

تماس از سراسر کشور

021-66868571      021-66837359

شماره تلفن واحد پاسخگویی سازمان سنجش و آموزش کشور به شماره ۴۲۱۶۳ تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه تغییر شماره تلفن های واحد پاسخگویی اداره روابط عمومی اين سازمان را اعلام کرد.

شماره تلفن های واحد پاسخگویی اداره روابط عمومی سازمان سنجش از روز چهارشنبه ۱۸ شهریورماه از شماره های ۹-۸۸۹۲۳۵۹۵ به شماره ۴۲۱۶۳ تغيير می یابد.

هرگونه اطلاع رسانی و پاسخگويی به سوالات داوطلبان صرفا از طريق تماس با شماره ۴۲۱۶۳ امكان پذير خواهد بود.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش
شماره مشاوره تلفنی سازمان سنجش
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *