شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

 
helpkade
شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی
شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

به وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب خوش آمدید

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر خواجوی رئیس واحد تهران جنوب با صدور حکمی دکتر نجمه ملک محمدی را به بعنوان «سرپرست امور هئیت علمی واحد» منصوب کرد.

شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

 

این واحد دانشگاهی در طیف وسیعی از رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به منظور تربیت متخصصین مورد نیاز جامعه در سطوح مختلف عملیاتی، آموزشی و تحقیقاتی با تأکید بر رشته‌های فنی و مهندسی و در چشم انداز جدید به عنوان قطب انرژی و مواد فعالیت می‌کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب همواره توسعه امکانات و زیرساخت‌های آموزشی و تحقیقاتی را برای انطباق با استانداردهای معتبر جهانی و رضایتمندی مشتریان خود در سرلوحه اهداف قرار داده و بر اساس آن سیاست‌های عملیاتی خود را تعیین و دنبال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران جنوب، اولین جلسه هماهنگی جهت اجرایی نمودن تفاهم نامه منقعده واحد تهران جنوب و واحد پردیس با نظارت استان تهران در واحد پردیس با حضور روسا و معاونین دو واحد برگزار گردید.

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و سازمان ملی کارآفرینی ایران منعقد شد. با توجه به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه ارتباط دانشگاه، صنعت و بازار و توانمندی‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، تفاهم‌‌نامه همکاری میان این دو نهاد منعقد شد.

به منظور جذب دانشجویان غیر ایرانی با اولویت اقلیم کردستان عراق و تأسیس پردیس بین المللی واحد تهران جنوب بین این واحد دانشگاهی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تفاهم نامه منعقد شد.

به منظور جذب دانشجویان غیر ایرانی با اولویت اقلیم کردستان عراق و تأسیس پردیس بین المللی واحد تهران جنوب بین این واحد دانشگاهی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تفاهم نامه منعقد شد.

بدینوسیله به اطلاع کلیه کاربران واحد تهران جنوب می‌رساند سامانه مدیریت درخواست‌های سرویس پست الکترونیکی توسط اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ اول دی ماه ۹۶ راه اندازی شده است.
لذا استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند بدون مراجعه حضوری و یا انجام مکاتبات اداری، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست صدور و تغییر گذر واژه پست الکترونیکی خود اقدام نمایند.

در نظام رتبه بندی وبومتریک مربوط به January ۲۰۱۶ (دی ماه ۱۳۹۴) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با دو رتبه صعود جایگاه سوم در بین دانشگاه های آزاد اسلامی و با ۱۶ رتبه صعود جایگاه ۳۱ در بین کل دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور را به خود اختصاص داد. در رتبه بندی اعلام شده واحدهای علوم و تحقیقات تهران و مشهد به ترتیب رتبه اول و دوم را در بین واحدهای دانشگاه آزاد کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابراهیم واشقانی عصر روز گذشته در نشست خبری چهاردهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی که در شهر مشهد برگزار شد، در این باره گفت: سرمایه این شرکت پنج میلیارد تومان است که سقف و کف اعطای وام بر اساس قوانین این صندوق به نوع فعالیت شرکت‌ها باز می‌گردد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در سال ۲۰۱۶ توانست افتخاراتی در زمینه های علمی و پژوهشی کسب نماید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب مهمترین واحد دانشگاهی در زمینه‌های فنی و مهندسی در مجموعه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، با اعتبار جهانی و مبتنی بر هویت ایرانی‌‌اسلامی خواهد بود.

نشانی:

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، شماره ۲۲۳، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

پست الکترونیکی:

webmaster@azad.ac.ir

تلفن:

۳۰-۸۸۸۳۰۸۲۶(۲۱-۰۰۹۸)

دورنگار:

۸۸۸۳۰۸۳۱(۲۱-۰۰۹۸)

کد پستی:

۱۵۸۴۷۱۵۴۱۴


Downloads-icon


پذیرش بدون آزمون فارغ التحصیلان ممتازDownloads-icon

       به روز رسانی: 99/05/06

‏ خواهشمند است جهت ایجاد مراحل پذیرش و ثبت نام در این واحد، توضیحات این صفحه را به دقت مطالعه فرمائید.

کل فرایند پذیرش در این واحد از ۳ بخش:

شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

۱- ” پذیرش اینترنتی و تشکیل پرونده الکترونیکی “

۲- ” اخذ فایل پوشه ثبت نامی و آگاهی از بخشنامه و اطلاعیه‌های موردنیاز”

۳- ” پذیرش حضوری و نهایی در دانشکده‌ها “

تشکیل شده است.

برای دیدن اطلاعیه های مهم و فوری اینجا کلیک کنید

 

 

نشانی:

تهران – خیابان کریمخان زند- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش خیابان آذرشهر-پلاک ۲۲۳- ساختمان ستادی واحد تهران جنوب- طبقه اول و دوم

پست الکترونیکی:

Edu@azad.ac.ir

تلفن:

۳۰-۰۰۹۸۲۱۸۸۸۳۰۸۲۶

دورنگار:

۰۹۸۲۱۸۸۸۳۰۸۳۱

صندوق پستی:

۱۵۸۴۷/۴۳۳۱۱

ساعات کاری:

۱۶:۱۰-۷:۳۰


شیوه نامه اجرائی ارتقاءDownloads-icon


Downloads-icon

به وب سایت مجتمع دانشگاهی فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب خوش آمدید

به گزارش روابط عمومی، دکتر خواجوی رئیس واحد تهران جنوب با صدور حکمی دکتر نجمه ملک محمدی را به بعنوان «سرپرست امور هئیت علمی واحد» منصوب کرد.

این واحد دانشگاهی مهمترین واحد دانشگاهی در زمینه‌های فنی و مهندسی در مجموعه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، با اعتبار جهانی و مبتنی بر هویت ایرانی‌‌اسلامی می باشد    شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

نشانی:

خیابان پیروزی – بلوار نبرد جنوبی -خیابان ده حقی (آهنگ) – نبش بلوارکوثر

پست الکترونیکی:

info_fanni@azad.ac.ir

تلفن:

۷-۰۲۱۳۳۷۲۲۸۳۱

دورنگار:

۰۹۸۲۱۳۳۷۱۷۱۴۰

کد پستی:

۱۷۷۷۶۱۳۶۵۱

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه ۱۶:۱۰-۷:۳۰

سرویس دانشگاه

راه اندازی سامانه درخواست پست الکترونیک

عضویت در کانال واحد

اتوماسیون تغذیه

شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

دستورالعمل فعال سازی کارت غذا

کتابخانه دیجیتال

پست الکترونیک

نظرسنجی سایت

اقتصادی و دانش بنیان

دوره های آموزشی

 

مدیریت ورزشی

اطلاعیه های ورزشی

 

 

 

 

 

آموزشی – دانشجویی – مالی

دستورالعمل تسویه حساب اینترنتی

پذیرش ورودیهای جدید با آزمون و بدون آزمون

برنامه زمانبندی ثبت نام ورودیهای جدید

سامانه ثبت نام و انتخاب واحد داتشجویان

برنامه زمانبندی ثبت نام نیمسال دوم

روندنمای رشته – چارت

سرفصل مصوب رشته ها

سرفصل رشته ها جهت ترجمه (جدید)

تقویم آموزشی

دستور العمل پرداخت اینترنتی

دستورالعمل حذف و اضافه

درخواست وام کوتاه مدت (تقسیط)

شرایط اخذ انواع تسهیلات وام دانشجویی‌

عناوین رشته ها و دانشکده مربوطه

اطلاعیه صندوق رفاه

اطلاعیه تربیت بدنی

آئین نامه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

منوی غذای ماهانه

پژوهشی

امور پایان نامه ها

شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

طرح های پژوهشی

پایان نامه های ارشد و دکترای مورد حمایت

بخشنامه، آیین نامه ها و دستورالعمل های پژوهشی

آیین نامه پذیرش ممتازین ارشد در مقطع دکتری

سهمیه‌های کارآموزی و تحقیق و پروژه دانشجویی

دستورالعمل های کارآموزی

اخبار بازدیدهای علمی و پژوهشی

اولویت های تحقیقاتی

انجمن های علمی – دانشجویی

همایش ها و کنفرانس ها

سایر واحدهای دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

 

نشانی:

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، شماره ۲۲۳، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

پست الکترونیکی:

webmaster@azad.ac.ir

تلفن:

۳۰-۸۸۸۳۰۸۲۶(۲۱-۰۰۹۸)

دورنگار:

۸۸۸۳۰۸۳۱(۲۱-۰۰۹۸)

کد پستی:

۱۵۸۴۷۱۵۴۱۴


شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

شهریه دانشجویان ورودی جدید

مبلغ شهریه علی الحساب ورودی جدید مقطع کارشناسی شهریه ثابت + 16  واحد نظری

  9,620,000  ریال

مبلغ شهریه علی الحساب ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد شهریه ثابت + 11  واحد نظری

   22,000,000  ریال

مبلغ شهریه علی الحساب ورودی جدید مقطع دکتری شهریه ثابت + 1  واحد نظری

      50,000,000  ریال

 

 

نشانی:

خیابان انقلاب بطرف میدان امام حسین (ع)- بعد از پل چوبی – کوچه گرامی – کوچه اسکویی – کوچه انتظاری – جنب درمانگاه مهینیه – دانشکده مهندسی صنایع

پست الکترونیکی:

ie_info@azad.ac.ir

تلفن:

تلفن گویای دانشکده مهندسی صنایع : ۷۷۵۰۴۹۰۳

دورنگار:

۰۲۱۷۷۵۰۰۵۰۶

کد پستی:

۱۱۵۱۸۶۳۴۱۱

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۱۰-۷:۳۰

تحریریه ایران مشاوره ۸۷۳ نظرها

چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه آزاد را دارید لازم است بدانید که دانشگاه آزاد همانند دانشگاه های دیگر دارای شهریه ثابت و متغیر است. میزان شهریه دانشگاه آزاد با توجه به تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان و نوع واحدهای انتخابی (نظری و عملی) تعیین می گردد که شهریه ثابت وابسته به سال ورود به دانشگاه و گروه آزمایشی می باشد، ولی میزان شهریه متغیر در هر نیمسال تحصیلی حدود 10 الی 15 درصد افزایش می یابد و وابسته به تعداد واحدهای انتخابی دانشجو است.شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

شهریه رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد یکسان بوده و تفاوت آن ها تنها در شیوه پذیرش دانشجو می باشد. علاوه بر شهریه ثابت و متغیر، کلیه دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه می باشند که میزان حق بیمه در کلیه مقاطع تحصیلی یکسان و برای هر سال تحصیلی حدود 2/500 الی 3/000 تومان می باشد ولی هزینه خدمات آموزشی بر اساس مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است که در ادامه مطلب ذکر خواهیم کرد. لازم به ذکر است مبالغ بیان شده در این مقاله، مطابق با آخرین تغییراتی اعمالی ارائه شده اند و در صورت افزایش هر یک از آن ها، تغییرات به وجود آمده، اعمال خواهند شد.

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک دیپلم 3 ساله نظام جدید یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دارابودن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم یکی از رشته های نظری می باشد. ثبت نام رشته های بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه آزاد در 2 نوبت مهر و بهمن ماه صورت می پذیرد و پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت نام حضوری همه و یا بخشی از شهریه خود را بپردازند. شهریه مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد برای 20 واحد تحصیلی که دانشجو می تواند در هرترم اخذ نماید، به صورت جدول زیر می باشد.

دارا بودن مدرک کاردانی یا فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته خواهد بود و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی نیز از شرایط تحصیل بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد خواهد بود. برای تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، باید پس از شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم، جهت انتخاب رشته اقدام نمود. در مقطع کارشناسی رشته های متعددی در گروه های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و علوم پزشکی ارائه می شود که شهریه این رشته ها برای 20 واحد درسی به صورت زیر می باشد:

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در شهریور ماه و از طریق سایت azmoon.org خواهد بود. پس از قبولی در دانشگاه، موضوعی که برای پذیرفته شدگان از اهمیت بسیاری برخوردار است، اطلاع از میزان شهریه رشته خود می باشد تا با توجه به وضعیت و شرایط مالی، ادامه مسیر خود را مشخص کنند. در جدول زیر شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در تمام رشته های با آزمون و بدون آزمون را در اختیارتان قرار داده ایم.

شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد با توجه به شیوه آموزشی دانشجو (پژوهش محور یا آموزشی پژوهشی) متفاوت می باشد ولی به طور کلی از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده است که دانشجویان باید در هنگام انتخاب واحد، همه یا بخشی از شهریه ثابت را پرداخت نمایند و مابقی آن را تا زمان امتحانات فرصت دارند که با واحد دانشگاهی خود تسویه حساب کنند. در جدول زیر شهریه ثابت به همراه شهریه متغیر مقطع دکترای دانشگاه آزاد در همه رشته های تحصیلی آورده شده است.

دانشگاه آزاد در رشته های علوم پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و… نیز دانشجو جذب می نماید و علاقه مندان به تحصیل در این رشته ها باید ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند و پس از کسب رتبه لازم و قبولی در دانشگاه، جهت انتخاب رشته اقدام نمایند. شهریه رشته های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد نسبت به سایر مقاطع بیشتر بوده و برای هر ترم، تقریبا برابر با 10/000/000 الی 12/000/000 تومان می باشد.

علاوه بر دانشگاه آزاد، دیگر دانشگاه های کشور نیز به استثنای دانشگاه های سراسری دوره روزانه، خدمات آموزشی خود را در ازای دریافت شهریه، به دانشجویان ارائه می نمایند. شما کاربران گرامی در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور، میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان و همچنین شهریه دانشگاه علمی کاربردی روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

شهریه این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه های کشور از دو بخش شهریه ثابت (بسته به سال ورود و رشته تحصیلی دانشجو) و شهریه متغیر (بسته به نوع و تعداد واحد انتخابی) تشکیل شده و از دانشجویان اخذ می گردد.

معمولا هر ساله 10 الی 15 درصد به میزان شهریه متغیر این دانشگاه افزوده می شود.

شهریه ثابت با توجه به سال ورود و رشته تحصیلی دانشجویان تعیین می گردد و تا پایان تحصیلات آن ها بدون تغییر باقی می ماند اما میزان شهریه متغیر هر ساله افزایش می یابد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادانشگاه آزاد شهریه شهریه ارشد آزاد شهریه دانشگاه آزاد شهریه دکتری شهریه دکتری آزاد شهریه کارشناسی آزاد

5 روز پیش

6 روز پیش

7 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام کارشناسی ناپیوسته تربیت بدنی و مدیریت علوم ورزشی دانشگاه آزاد شهریه چقدر میشه؟

با سلام، شهریه ی هر ترم تحصیلی رشته ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد حدودا ۱/۳۰۰/۰۰۰ الی ۱/۸۰۰/۰۰۰ می باشد.

سلام خسته نباشید؛ میخواستم بدونم شهریه دانشگاه آزاد برای رشته ادبیات انگلیسی مقطع کارشناسی پیوسته چقدره؟ و اینکه این شهریه دد تمام دانشگاه های آزاد ثابته؟

با سلام، شهریه هر ترم رشته ادبیات انگلیسی در دانشگاه های آزاد ۱/۴۰۰/۰۰۰ الی ۲/۳۰۰/۰۰۰ می باشد.

ممنون فقط اینکه واسه دانشگاه دولتی میدونید شهریه چقدره؟ واسه رشته روانشناسی مقطع کارشناسی

با سلام و درود. شهریه مقطع کارشناسی رشته روانشناسی در نوبت دوم دانشگاه های سراسری از ۱.۲۰۰.۰۰۰ الی ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشید.

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم شهریه دانشگاه آزاد برای رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی چقدره ؟ و اینکه شهریه برا همین رشته در دانشگاه دولتی مثلا دانشگاه تهران چقدره؟ ممنون

با سلام، شهریه رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد، ۱/۴۰۰/۰۰۰ الی ۲/۳۰۰/۰۰ و در دوره نوبت دوم ۱/۲۰۰/۰۰۰ الی ۱/۷۰۰/۰۰۰ می باشد.

سلام وقتتون به خیر هزینه هر ترم تحضیل در دانشگاه آزاد در رشته مدیریت بازرگانی چقدر مشه؟

با سلام و درود. شهریه مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه آزاد از ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

سلام ببخشید شهریه دانشگاه آزاد رشته حسابداری چقدره؟

با سلام و درود. ّشهریه مقطع کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه آزاد از ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.

سلام ببخشید،دانشگاه ازاد برای رشته کارشناسی پیوسته عکاسی و نقاشی چقدر هست؟ ممنون

با سلام، شهریه رشته عکاسی و هنر در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد حدودا ۱/۵۰۰/۰۰۰ الی ۲/۴۵۰/۰۰۰ می باشد.

سلام من میخوام آزاد یا علمی کاربردی مقطع کارشناسی عکاسی بخونم زمان ثبت نام دقیقا کی هست و شهریه چقدره علاوه بر این از هزینه های مورد نیاز برای این رشته خبر دارید که حدودا چقدر هست؟

با سلام و درود. شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته عکاسی در دانشگاه علمی و کاربردی از ۱.۲۰۰.۰۰۰ الی ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد. لازم به ذکر است که در حال حاضز زمان ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی مشخص نشده است.

سلام خسته نباشید ببخشید شهریه دانشگاه آزاد رشته کاردانی برق چقدر است

با سلام و درود. شهریه کاردانی رشته برق در دانشگاه آزاد از ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۱.۸۵۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.

سلام خسته نباشید ، میخواستم بدونم شهریه کارشناسی ارشد مدیریت مالی در مهر ماه ۹۹ چقدر میشه؟؟؟

با سلام و درود. شهریه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی در دانشگاه آزاد، حداکثر ۳.۴۰۰.۰۰۰ الی ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه متغیر و ثابت) می باشد.

سلام شهریه کل ترم(ثابت+متغیر بافرض ۲۰ واحد) کارشناسی ناپیوسته حسابداری تقریبا چقد درمیاد؟؟

با سلام، شهریه ی ثابت و متغیر برای هر ترم تحصیلی دانشگاه آزاد حدودا، ۱/۳۰۰/۰۰۰ الی ۱/۸۰۰/۰۰۰ می باشد.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

سایت ایران مشاوره نظری بدهید

هر ساله داوطلبان زیادی در کنکور سراسری مشارکت می نمایند اما در این میان ، افرادی هستند که پس از اعلام نتایج کنکور 99 مورد قبول واقع نشده و یا به هر دلیلی نسبت به ثبت نام کنکور آزاد و سراسری اقدام نکرده اند. در سال های اخیر امکان ثبت نام بدون کنکور برای این افراد در نظر گرفته شده است که یکی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها ، “دانشگاه آزاد” می باشد. این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته رشته هایی ارائه می دهد که داوطلبان می توانند با رعایت شرایط موجود و مدارک لازم ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته صورت می گیرد. علاقمندان با در نظر داشتن شرایط لازم می توانند نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام نمایند. زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 برای نیمسال اول در هر دو مقطع از 27 اسفند ماه 97 آغاز شد و تا 20 شهریور ماه 98 ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند در این بازه چند ماهه به سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط ، ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ، در نیمسال دوم تحصیلی نیز به پذیرش داوطلبان می پردازد. ثبت نام ترم بهمن نیز به صورت اینترنتی و از سایت انتخاب رشته آزاد 98 به نشانی azmoon.org صورت می گیرد. داوطلبان جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد بهمن 98 می توانند از اواخر دی ماه تا اواسط بهمن به سایت رسمی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 لیست انتخابی خود را ثبت نمایند. با توجه به عدم مشخص بودن زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های آزاد در نیمسال بهمن ، می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و به محض شروع فرآیند ، اقدامات لازم را انجام دهید.

شرایطی که تمام داوطلبان باید به هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نظر داشته باشند در دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 ذکر می شود. در ادامه برخی از مهم ترین ها را بیان کرده ایم اما مطمئنا با مطالعه دفترچه های مربوط به هر دوره در این زمینه مسلط تر خواهید بود.

مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور 98 معمولا شامل موارد خاصی نمی باشد اما اطلاعاتی از قبیل کد ملی ، شماره شناسنامه ، نام پدر ، تاریخ تولد و … که بیان گر مشخصات فردی داوطلب است ، درخواست می شود که موظف به ثبت دقیق آن ها در سامانه می باشید. تنها موردی که در سامانه ثبت نام و انتخاب رشته نیاز به بارگذاری دارد ، فایل اسکن عکس 3*4 یا 6*4 داوطلب می باشد که باید برخی نکات را برای آن در نظر داشت.

بهتر است تمام اطلاعات لازم و فایل عکس را قبل از آغاز فرآیند ثبت نام آماده سازید تا از اتلاف وقت و بروز هرگونه خطا جلوگیری شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته دارند توجه داشته باشند که در صورت قبولی و ثبت نام در محل دانشگاهی باید گواهی فراغت از تحصیل و تاییدیه مدرک کاردانی خود را ارائه نمایند. به علاوه حداکثر 2 ماه بعد نیز باید با داشتن ریزنمرات مقطع کاردانی ، به واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

یکی از مسائلی که همواره برای تمام داوطلبان مورد سوال است ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 98 – 99 در رشته ها و مقاطع مختلف می باشد. در این راستا لازم است بگوییم شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد با یک دیگر چندان فرقی ندارند. شهریه دانشگاه ها با شروع سال تحصیلی اعلام می شود و هر سال با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه هستند.

شهریه هر ترم تحصیلی به دو قسمت ثابت و متغیر تقسیم می شود. شهریه ثابت که همان طور که از نامش پیداست بسته به سال و ترم ورود دانشجو تا پایان دوره تحصیل وی ثابت خواهد ماند اما شهریه متغیر! در واقع آن چه که میزان شهریه پرداختی را برای هر ترم با ترم دیگر و یا یک رشته را با رشته ای دیگر ، متمایز می کند همین شهریه متغیر است که بسته به تعداد واحدهای اخذ شده در یک ترم و نظری یا عملی بودن آن ها ، برای هر داوطلب متفاوت است. جدول زیر بیان گر میزان شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت حدودی می باشد.

مسلما تمام رشته های دانشگاهی به صورت بدون کنکور ارائه نمی شوند. به علاوه ، همه واحدهای دانشگاهی هم تمام رشته ها را به صورت یکجا نخواهند داشت. از همین رو بهتر است قبل از هر اقدامی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ، مراجعه کرده و از رشته های ارائه شده در واحد مورد نظر و یا دانشگاه های ارائه دهنده رشته دلخواه ، مطلع شوید. در ادامه به معرفی رشته های بدون کنکور آزاد 98 که در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ارائه شده است ، می پردازیم.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد

5 روز پیش

6 روز پیش

7 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

Islamic Azad University, South Tehran Branch

 is the third-in-rank academic branch of the Islamic Azad University. Today, South Tehran Branch with regard to the number of students—40.000—is known as the second largest university of Iran. Besides, South Tehran Branch’s Faculty of Engineering with approximately 20.000 students is marked as the largest university both in Iran and the Middle East. This 30 year old branch also resides among the five top-tiers of Islamic Azad University. In 2014, in accordance with ” Scimago”, the ranking system based on the scientific information of Scopus database (affiliated with Science Direct), “South Tehran Branch” after “Science and Research Branch” is deemed the second ranking university among all Islamic Azad University branches. In terms of Webometrics, in the year 2017, STB was ranked second among all branches of IAU. This branch offers 67 authorized PhD, 134 MS/MA, 68 Continuous BS/BA, and 23 Non-Continuous BS/BA fields of study. Presently, the Chancellor of this university is Dr. Ramin Khajavi who can be reached directly via r_khajavi@azad.ac.ir for your ideas, opinions, comments, suggestions, and complaints.

Address:

No. 223, Headquarter of Islamic Azad University, South Tehran Branch, ZIP area 11, Azarshahr Street, North Iranshahr Street, Karimkhan-e-Zand Avenue, Tehran.

Email:

webmaster@azad.ac.ir
شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

Phone Number:

+ (98-21) 88830826-30, + (9821) 83843343

Fax:

+ (98-21) 88830831

Postal Code:

(Zip code): 1584743311

Post Office Box:

Po.Box: 11365/4435

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب (انگلیسی: Islamic Azad University, South Tehran Branch‎ به اختصار IAUSTB) یکی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است. این دانشگاه در زمره ده واحد برتر دانشگاه آزاد می‌باشد و قدمتی ۳۲ ساله دارد. این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۶۷ رشته مصوب دکتری و ۱۳۴ رشته مصوب کارشناسی ارشد، ۶۸ رشته مصوب کارشناسی و ۲۳ رشته مصوب کارشناسی ناپیوسته می باشد. [۳]

این واحد دانشگاهی، در تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۱۳۶۴ خورشیدی با محوریت رشته‌های فنی و مهندسی در شهر تهران تأسیس گردید و با حدود ۷۰۰ دانشجو در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، فعّالیّت اصلی خود را آغاز کرد. شروع کار این دانشگاه در مقطع تحصیلی کاردانی بوده که عمدتاً رشته‌های فنّی را در بر می‌گرفته و تعداد از معدودی رشته‌های کارشناسی به تدریج با تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و به‌کارگیری نیروهای متخصّص ایجاد شده‌است. بعدها، بیشتر گرایش‌های مقاطع کارشناسی و سپس کارشناسی ارشد، نیز شکل گرفت. دانشکده فنّی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از نظر وسعت و تعداد دانشجو بزرگ‌ترین دانشکده فنّی در سطح کشور در بین دانشگاه‌های آزاد می‌باشد. بعد از سال ۱۳۶۴ تعداد رشته‌های دانشگاه هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی گسترش یافتند.

دانشجویان این دانشگاه در ۱۵ دانشکده فنّی و مهندسی، تحصیلات تکمیلی فنی مهندسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک عمران و معدن، مهندسی شیمی و پلیمر، مهندسی برق، حقوق و علوم سیاسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و حسابداری، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجه، مدیریت، علوم پایه، هنر و معماری و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تحصیل می‌نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در حال حاضر دارای ۵ معاونت: «آموزشی»، «پژوهشی و فناوری»، «دانشجویی»، «اداری و مالی» و «فنّی و عمران» و تعدادی دفتر و مدیریّت مستقل است که با توجه به وظایف و مأموریت‌های محوّله نسبت به انجام امور آموزشی، اداری و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه اقدام می‌نمایند.

این واحد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود در سال ۱۳۶۴، تعداد ۷۳۱۹۸ فارغ التّحصیل داشته که از این تعداد، ۲۳۳۷ نفر از دانشکده تحصیلات تکمیلی، ۸۰۸۰ نفر از دانشکده علوم انسانی، ۱۸۰۸۹ نفر از دانشکده تربیت معلّم (ادبیّات فارسی و زبان‌های خارجی، روان‌شناسی و علوم تربیتی فعلی)، ۱۸۱۶۴ نفر از دانشکده مدیریّت و حسابداری و ۲۶۵۲۸ نفر از دانشکده فنّی و مهندسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.[۴]شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

این واحد دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۶ مجله علمی می‌باشد که ۷ عنوان از آن‌ها به زبان انگلیسی و بقیه فارسی می‌باشند. از این مجلات ۱ مجله دارای ایندکس اسکوپوس و ۵ مجله علمی-پژوهشی وزارت علوم می‌باشند. ۳ مجله از مجلات این واحد دانشگاهی توسط انتشارات معتبر اشپرینگر ساینس+بیزینس مدیا در آلمان منتشر می‌گردد. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد مجلات علمی و پژوهشی، پس از واحد علوم و تحقیقات و واحد مرودشت دارای بیشترین مجلات علمی در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

از آنجایی که اساس فعالیت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بر نیروهای متخصص در رشته‌های فنی و مهندسی استوار است لذا دانشکده فنی و مهندسی هم‌زمان با فعالیت دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و در ۵ رشته در مقطع فوق دیپلم اقدام به پذیرش دانشجو نمود.
اکنون این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه فنی و مهندسی از نظر وسعت و تعداد دانشجو در سطح کل کشور ایران می‌باشد.

دانشکده فنی در بلوار ده حقی (آهنگ) در شرق تهران واقع شده‌است.

از دیگر امکانات این دانشکده می‌توان از مراکز تخصصی نام برد که زیر نظر گروه‌های آموزشی فعالیت می‌کنند و عبارت‌اند از: مرکز تخصصی برق و الکترونیک و کامپیوتر، مکانیک عمومی و پایه که این مراکز در دروسی که احتیاج به آزمایشگاه و کارگاه دارند به دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی سرویس می‌دهند. دانشکده فنی و مهندسی شامل ۲۰ گروه آموزشی است. همچنین ۱۱ انجمن علمی دانشجویی در این دانشکده فعالیت می‌کنند.
در حال حاضر فرهاد رزاقیان ریاست این دانشکده را بر عهده دارد.

ازسال ۱۳۶۴ دو رشته حقوق و مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و در سیستم آموزشی پاره وقت و قرار دادی در دانشکده مدیریت و حسابداری در کنار سایر رشته‌ها تدریس می‌گردید و بعداً جذب دانشجو در سیستم تمام وقت نیز در دستور کار قرار گرفت..

گروه مهندسی صنایع این دانشگاه در سال ۱۳۸۸، از ساختمان دانشکده فنی جدا شده و مجوز تأسیس دانشکده را از دانشگاه گرفت. دانشکده مهندسی صنایع اولین و در حال حاضر تنها دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد می‌باشد. مکان فعلی و موقت این دانشکده در ساختمان مهینیه (دانشکده علوم انسانی سابق) واقع در میدان امام حسین می‌باشد.

از برنامه‌های آتی این دانشکده تعمیق فعالیت کیفی آموزشی- پژوهشی، تربیت دانشجویان دکتری و افزایش گرایش‌های جدید بین رشته‌ای خواهد بود و سیاست قطب علمی شدن را دنبال می‌کند و گواهینامه استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت آموزشی ISO۱۰۰۱۵ را اخذ نموده و مجله بین‌المللی مهندسی صنایع را با کیفیت بالا و اخذ تاییدیه علمی – پژوهشی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به چاپ می‌رساند.

دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دومین دانشکده از نظر تعداد دانشجو است. ریاست این دانشکده بر عهده خلیل سعیدی می‌باشد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری شامل ۸ گروه آموزشی است، این دانشکده ۶ انجمن علمی دانشجویی دارد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری به مجتمع دانشگاهی ولیعصر در ابتدای خیابان دماوند انتقال یافته‌است.

گروه‌های آموزشی فعال در این دانشکده عبارتند از:
حسابداری و مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فرهنگی، مدیریت صنعتی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و مدیریت فناوری اطلاعات

ریاست این دانشکده بر عهدهٔ آقای صالحی می‌باشد.

این دانشکده در سال ۱۳۸۹ از دانشکدهٔ تربیت معلم (ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی فعلی)، جدا گشته و هم‌اکنون در محل جدید ساختمان واقع در خیابان فاطمی جنب سازمان آب خیابان شهید دائمی، مشغول به فعالیت می‌باشد. ریاست این دانشکده نخست بر عهده پریرخ دادستان از شاگردان ژان پیاژه روان‌شناس شهیر بود ریاست کنونی این دانشکده آمینه احمدی است

از نشریات علمی – پژوهشی این دانشکده می‌توان از مجله روان‌شناسی تحوّلی (روانشناسان ایرانی) به مدیر مسئولی محترم نعمت طاووسی و سردبیری آقای محمد کریم خداپناهی نام برد.

از انجمن‌های فعال این دانشکده می‌توان از انجمن روانشناسی عمومی، روانشناسی صنعتی – سازمانی و مشاوره و راهنمایی نام برد.

مجموعه ورزشی کاوه در جنوب تهران در منطقه خانی آباد نو در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع به صورت کاملاً مدرن و مجهز در سال ۱۳۸۵ احداث شد. در سال ۱۳۸۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب این مجموعه را خریداری نمود و در سال ۱۳۸۹، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، در این مجموعه، به منظور تربیت نیروی متخصص و توانمند در رشته تربیت بدنی با استفاده از بالاترین استانداردهای آموزشی و پژوهشی تأسیس گردید.

آغاز به کار رشته‌های مصوب گروه هنر در واحد تهران جنوب به سال ۱۳۷۵ و هم‌زمان به پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی معماری و گرافیک بازمی‌گردد. با تأسیس رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۸۱ فعالیت این گونه رشته‌ها در قالب دانشکده فنی و مهندسی ادامه می‌یابد چنانچه در طول این سال‌ها، به عنوان مرکزی معتبر در جهت تربیت نیروی انسانی مورد نظر جامعه شناخته شده‌است.
دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، به عنوان دانشکده‌ای جوان و تازه تأسیس که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نموده‌است، امروز با داشتن حدود ۲۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد و دکترا، به تربیت نیرهای متخصص در این زمینه می‌پردازد. رشته‌های هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال اخیر با تصویب رشته‌های کارشناسی مهندسی شهرسازی و طراحی لباس (به عنوان تنها مجری دانشگاه آزاد این رشته‌ها در سطح شهر تهران)، و راه اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد مهندسی معماری، معماری منظر، معماری داخلی، مرمت، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی گردشگری، پژوهش هنر و دوره‌های دکتری معماری و شهرسازی رو به گسترش نهاده‌است.

این دانشکده در راستای سیاست تخصصی‌سازی دانشکده‌ها که در واحد تهران جنوب دنبال می‌شود، تأسیس شده و در این راستا گروه‌های آموزشی شامل شیمی کاربردی، فیزیک و ریاضی کاربردی از دانشکده فنی، و دبیری ریاضی از دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی به این دانشکده منتقل شده‌است. پس از تأسیس دانشکدهٔ تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشکدهٔ روانشناسی و علوم تربیتی دانشکده علوم پایه نهمین دانشکده مصوب واحد تهران جنوب می‌باشد.

به دنبال سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجمیع دانشکده‌های واحدهای شهر تهران در یک پردیس دانشگاهی، سایتی ۱۲ هکتاری در کنار سایت دانشکده فنی واحد تهران جنوب جهت تجمیع تمامی دانشکده‌ها در سال ۱۳۹۳ خریداری گردید.

مهندسی برق – مخابرات گرایش موج

مهندسی برق – مخابرات گرایش رمز

مهندسی برق – مخابرات گرایش شبکه

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته تربیت بدنی در سال ۱۳۸۷ و در گرایش‌های فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و مدیریت ورزشی به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.
در حال حاضر ۲ مرکز تربیت بدنی در این دانشگاه قرار دارد.

در روز ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوب تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با نام شهید کاوه و با حضور رئیس دانشگاه آزاد، جاسبی افتتاح شد. این مجموعه ورزشی شامل ۱۰ هزار و ۱۶۰ مترمربع استادیوم، شش هزار و ۵۶۲ مترمربع زمین چمن مصنوعی، هزار و ۳۲۰ مترمربع سالن سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و پارکینگ است. البته طبق گفتهٔ جاسبی، در آینده نیز یک استخر به این مجموعه اضافه می‌شود.
از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به کلاس‌های درس، خوابگاه و ساختمان اداری اشاره کرد.

این مجموعه ورزشی واقع در میدان بهمن، اتوبان شهید تندگویان، چهارراه میثاق، میثاق جنوبی، انتهای خیابان ۳۴، می‌باشد.

دومین مجموعه ورزشی نیز در محل دانشکده فنی واقع در بلوار آهنگ قرار دارد. این مجموعه شامل یک سالن سر پوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین‌های جانبی می‌باشد.
امکاناتی همچون باشگاه بدن سازی و تنیس روی میز نیز در این مجموعه موجود می‌باشد.

مهدی رفیع زاده استاد تمام دانشگاه امیرکبیر و استاد دانشکده مهندسی شیمی و پلیمر تهران جنوب
مهدی گوهر رخی عضو انجمن مهندسی شیمی و نفت و مولف برتر در زمینه طراحی پالایشگاه به وسیله نرم افزار های مربوطه


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب (انگلیسی: Islamic Azad University, South Tehran Branch‎ به اختصار IAUSTB) یکی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است. این دانشگاه در زمره ده واحد برتر دانشگاه آزاد می‌باشد و قدمتی ۳۲ ساله دارد. این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۶۷ رشته مصوب دکتری و ۱۳۴ رشته مصوب کارشناسی ارشد، ۶۸ رشته مصوب کارشناسی و ۲۳ رشته مصوب کارشناسی ناپیوسته می باشد. [۳]

این واحد دانشگاهی، در تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۱۳۶۴ خورشیدی با محوریت رشته‌های فنی و مهندسی در شهر تهران تأسیس گردید و با حدود ۷۰۰ دانشجو در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، فعّالیّت اصلی خود را آغاز کرد. شروع کار این دانشگاه در مقطع تحصیلی کاردانی بوده که عمدتاً رشته‌های فنّی را در بر می‌گرفته و تعداد از معدودی رشته‌های کارشناسی به تدریج با تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و به‌کارگیری نیروهای متخصّص ایجاد شده‌است. بعدها، بیشتر گرایش‌های مقاطع کارشناسی و سپس کارشناسی ارشد، نیز شکل گرفت. دانشکده فنّی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از نظر وسعت و تعداد دانشجو بزرگ‌ترین دانشکده فنّی در سطح کشور در بین دانشگاه‌های آزاد می‌باشد. بعد از سال ۱۳۶۴ تعداد رشته‌های دانشگاه هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی گسترش یافتند.

دانشجویان این دانشگاه در ۱۵ دانشکده فنّی و مهندسی، تحصیلات تکمیلی فنی مهندسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک عمران و معدن، مهندسی شیمی و پلیمر، مهندسی برق، حقوق و علوم سیاسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و حسابداری، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجه، مدیریت، علوم پایه، هنر و معماری و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تحصیل می‌نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در حال حاضر دارای ۵ معاونت: «آموزشی»، «پژوهشی و فناوری»، «دانشجویی»، «اداری و مالی» و «فنّی و عمران» و تعدادی دفتر و مدیریّت مستقل است که با توجه به وظایف و مأموریت‌های محوّله نسبت به انجام امور آموزشی، اداری و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه اقدام می‌نمایند.

این واحد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود در سال ۱۳۶۴، تعداد ۷۳۱۹۸ فارغ التّحصیل داشته که از این تعداد، ۲۳۳۷ نفر از دانشکده تحصیلات تکمیلی، ۸۰۸۰ نفر از دانشکده علوم انسانی، ۱۸۰۸۹ نفر از دانشکده تربیت معلّم (ادبیّات فارسی و زبان‌های خارجی، روان‌شناسی و علوم تربیتی فعلی)، ۱۸۱۶۴ نفر از دانشکده مدیریّت و حسابداری و ۲۶۵۲۸ نفر از دانشکده فنّی و مهندسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.[۴]شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

این واحد دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۶ مجله علمی می‌باشد که ۷ عنوان از آن‌ها به زبان انگلیسی و بقیه فارسی می‌باشند. از این مجلات ۱ مجله دارای ایندکس اسکوپوس و ۵ مجله علمی-پژوهشی وزارت علوم می‌باشند. ۳ مجله از مجلات این واحد دانشگاهی توسط انتشارات معتبر اشپرینگر ساینس+بیزینس مدیا در آلمان منتشر می‌گردد. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد مجلات علمی و پژوهشی، پس از واحد علوم و تحقیقات و واحد مرودشت دارای بیشترین مجلات علمی در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

از آنجایی که اساس فعالیت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بر نیروهای متخصص در رشته‌های فنی و مهندسی استوار است لذا دانشکده فنی و مهندسی هم‌زمان با فعالیت دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و در ۵ رشته در مقطع فوق دیپلم اقدام به پذیرش دانشجو نمود.
اکنون این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه فنی و مهندسی از نظر وسعت و تعداد دانشجو در سطح کل کشور ایران می‌باشد.

دانشکده فنی در بلوار ده حقی (آهنگ) در شرق تهران واقع شده‌است.

از دیگر امکانات این دانشکده می‌توان از مراکز تخصصی نام برد که زیر نظر گروه‌های آموزشی فعالیت می‌کنند و عبارت‌اند از: مرکز تخصصی برق و الکترونیک و کامپیوتر، مکانیک عمومی و پایه که این مراکز در دروسی که احتیاج به آزمایشگاه و کارگاه دارند به دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی سرویس می‌دهند. دانشکده فنی و مهندسی شامل ۲۰ گروه آموزشی است. همچنین ۱۱ انجمن علمی دانشجویی در این دانشکده فعالیت می‌کنند.
در حال حاضر فرهاد رزاقیان ریاست این دانشکده را بر عهده دارد.

ازسال ۱۳۶۴ دو رشته حقوق و مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و در سیستم آموزشی پاره وقت و قرار دادی در دانشکده مدیریت و حسابداری در کنار سایر رشته‌ها تدریس می‌گردید و بعداً جذب دانشجو در سیستم تمام وقت نیز در دستور کار قرار گرفت..

گروه مهندسی صنایع این دانشگاه در سال ۱۳۸۸، از ساختمان دانشکده فنی جدا شده و مجوز تأسیس دانشکده را از دانشگاه گرفت. دانشکده مهندسی صنایع اولین و در حال حاضر تنها دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد می‌باشد. مکان فعلی و موقت این دانشکده در ساختمان مهینیه (دانشکده علوم انسانی سابق) واقع در میدان امام حسین می‌باشد.

از برنامه‌های آتی این دانشکده تعمیق فعالیت کیفی آموزشی- پژوهشی، تربیت دانشجویان دکتری و افزایش گرایش‌های جدید بین رشته‌ای خواهد بود و سیاست قطب علمی شدن را دنبال می‌کند و گواهینامه استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت آموزشی ISO۱۰۰۱۵ را اخذ نموده و مجله بین‌المللی مهندسی صنایع را با کیفیت بالا و اخذ تاییدیه علمی – پژوهشی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به چاپ می‌رساند.

دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دومین دانشکده از نظر تعداد دانشجو است. ریاست این دانشکده بر عهده خلیل سعیدی می‌باشد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری شامل ۸ گروه آموزشی است، این دانشکده ۶ انجمن علمی دانشجویی دارد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری به مجتمع دانشگاهی ولیعصر در ابتدای خیابان دماوند انتقال یافته‌است.

گروه‌های آموزشی فعال در این دانشکده عبارتند از:
حسابداری و مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فرهنگی، مدیریت صنعتی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و مدیریت فناوری اطلاعات

ریاست این دانشکده بر عهدهٔ آقای صالحی می‌باشد.

این دانشکده در سال ۱۳۸۹ از دانشکدهٔ تربیت معلم (ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی فعلی)، جدا گشته و هم‌اکنون در محل جدید ساختمان واقع در خیابان فاطمی جنب سازمان آب خیابان شهید دائمی، مشغول به فعالیت می‌باشد. ریاست این دانشکده نخست بر عهده پریرخ دادستان از شاگردان ژان پیاژه روان‌شناس شهیر بود ریاست کنونی این دانشکده آمینه احمدی است

از نشریات علمی – پژوهشی این دانشکده می‌توان از مجله روان‌شناسی تحوّلی (روانشناسان ایرانی) به مدیر مسئولی محترم نعمت طاووسی و سردبیری آقای محمد کریم خداپناهی نام برد.

از انجمن‌های فعال این دانشکده می‌توان از انجمن روانشناسی عمومی، روانشناسی صنعتی – سازمانی و مشاوره و راهنمایی نام برد.

مجموعه ورزشی کاوه در جنوب تهران در منطقه خانی آباد نو در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع به صورت کاملاً مدرن و مجهز در سال ۱۳۸۵ احداث شد. در سال ۱۳۸۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب این مجموعه را خریداری نمود و در سال ۱۳۸۹، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، در این مجموعه، به منظور تربیت نیروی متخصص و توانمند در رشته تربیت بدنی با استفاده از بالاترین استانداردهای آموزشی و پژوهشی تأسیس گردید.

آغاز به کار رشته‌های مصوب گروه هنر در واحد تهران جنوب به سال ۱۳۷۵ و هم‌زمان به پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی معماری و گرافیک بازمی‌گردد. با تأسیس رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۸۱ فعالیت این گونه رشته‌ها در قالب دانشکده فنی و مهندسی ادامه می‌یابد چنانچه در طول این سال‌ها، به عنوان مرکزی معتبر در جهت تربیت نیروی انسانی مورد نظر جامعه شناخته شده‌است.
دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، به عنوان دانشکده‌ای جوان و تازه تأسیس که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نموده‌است، امروز با داشتن حدود ۲۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد و دکترا، به تربیت نیرهای متخصص در این زمینه می‌پردازد. رشته‌های هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال اخیر با تصویب رشته‌های کارشناسی مهندسی شهرسازی و طراحی لباس (به عنوان تنها مجری دانشگاه آزاد این رشته‌ها در سطح شهر تهران)، و راه اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد مهندسی معماری، معماری منظر، معماری داخلی، مرمت، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی گردشگری، پژوهش هنر و دوره‌های دکتری معماری و شهرسازی رو به گسترش نهاده‌است.

این دانشکده در راستای سیاست تخصصی‌سازی دانشکده‌ها که در واحد تهران جنوب دنبال می‌شود، تأسیس شده و در این راستا گروه‌های آموزشی شامل شیمی کاربردی، فیزیک و ریاضی کاربردی از دانشکده فنی، و دبیری ریاضی از دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی به این دانشکده منتقل شده‌است. پس از تأسیس دانشکدهٔ تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشکدهٔ روانشناسی و علوم تربیتی دانشکده علوم پایه نهمین دانشکده مصوب واحد تهران جنوب می‌باشد.

به دنبال سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجمیع دانشکده‌های واحدهای شهر تهران در یک پردیس دانشگاهی، سایتی ۱۲ هکتاری در کنار سایت دانشکده فنی واحد تهران جنوب جهت تجمیع تمامی دانشکده‌ها در سال ۱۳۹۳ خریداری گردید.

مهندسی برق – مخابرات گرایش موج

مهندسی برق – مخابرات گرایش رمز

مهندسی برق – مخابرات گرایش شبکه

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته تربیت بدنی در سال ۱۳۸۷ و در گرایش‌های فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و مدیریت ورزشی به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.
در حال حاضر ۲ مرکز تربیت بدنی در این دانشگاه قرار دارد.

در روز ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوب تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با نام شهید کاوه و با حضور رئیس دانشگاه آزاد، جاسبی افتتاح شد. این مجموعه ورزشی شامل ۱۰ هزار و ۱۶۰ مترمربع استادیوم، شش هزار و ۵۶۲ مترمربع زمین چمن مصنوعی، هزار و ۳۲۰ مترمربع سالن سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و پارکینگ است. البته طبق گفتهٔ جاسبی، در آینده نیز یک استخر به این مجموعه اضافه می‌شود.
از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به کلاس‌های درس، خوابگاه و ساختمان اداری اشاره کرد.

این مجموعه ورزشی واقع در میدان بهمن، اتوبان شهید تندگویان، چهارراه میثاق، میثاق جنوبی، انتهای خیابان ۳۴، می‌باشد.

دومین مجموعه ورزشی نیز در محل دانشکده فنی واقع در بلوار آهنگ قرار دارد. این مجموعه شامل یک سالن سر پوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین‌های جانبی می‌باشد.
امکاناتی همچون باشگاه بدن سازی و تنیس روی میز نیز در این مجموعه موجود می‌باشد.

مهدی رفیع زاده استاد تمام دانشگاه امیرکبیر و استاد دانشکده مهندسی شیمی و پلیمر تهران جنوب
مهدی گوهر رخی عضو انجمن مهندسی شیمی و نفت و مولف برتر در زمینه طراحی پالایشگاه به وسیله نرم افزار های مربوطه


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب (انگلیسی: Islamic Azad University, South Tehran Branch‎ به اختصار IAUSTB) یکی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است. این دانشگاه در زمره ده واحد برتر دانشگاه آزاد می‌باشد و قدمتی ۳۲ ساله دارد. این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۶۷ رشته مصوب دکتری و ۱۳۴ رشته مصوب کارشناسی ارشد، ۶۸ رشته مصوب کارشناسی و ۲۳ رشته مصوب کارشناسی ناپیوسته می باشد. [۳]

این واحد دانشگاهی، در تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۱۳۶۴ خورشیدی با محوریت رشته‌های فنی و مهندسی در شهر تهران تأسیس گردید و با حدود ۷۰۰ دانشجو در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، فعّالیّت اصلی خود را آغاز کرد. شروع کار این دانشگاه در مقطع تحصیلی کاردانی بوده که عمدتاً رشته‌های فنّی را در بر می‌گرفته و تعداد از معدودی رشته‌های کارشناسی به تدریج با تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و به‌کارگیری نیروهای متخصّص ایجاد شده‌است. بعدها، بیشتر گرایش‌های مقاطع کارشناسی و سپس کارشناسی ارشد، نیز شکل گرفت. دانشکده فنّی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از نظر وسعت و تعداد دانشجو بزرگ‌ترین دانشکده فنّی در سطح کشور در بین دانشگاه‌های آزاد می‌باشد. بعد از سال ۱۳۶۴ تعداد رشته‌های دانشگاه هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی گسترش یافتند.

دانشجویان این دانشگاه در ۱۵ دانشکده فنّی و مهندسی، تحصیلات تکمیلی فنی مهندسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک عمران و معدن، مهندسی شیمی و پلیمر، مهندسی برق، حقوق و علوم سیاسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و حسابداری، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجه، مدیریت، علوم پایه، هنر و معماری و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تحصیل می‌نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در حال حاضر دارای ۵ معاونت: «آموزشی»، «پژوهشی و فناوری»، «دانشجویی»، «اداری و مالی» و «فنّی و عمران» و تعدادی دفتر و مدیریّت مستقل است که با توجه به وظایف و مأموریت‌های محوّله نسبت به انجام امور آموزشی، اداری و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه اقدام می‌نمایند.

این واحد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود در سال ۱۳۶۴، تعداد ۷۳۱۹۸ فارغ التّحصیل داشته که از این تعداد، ۲۳۳۷ نفر از دانشکده تحصیلات تکمیلی، ۸۰۸۰ نفر از دانشکده علوم انسانی، ۱۸۰۸۹ نفر از دانشکده تربیت معلّم (ادبیّات فارسی و زبان‌های خارجی، روان‌شناسی و علوم تربیتی فعلی)، ۱۸۱۶۴ نفر از دانشکده مدیریّت و حسابداری و ۲۶۵۲۸ نفر از دانشکده فنّی و مهندسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.[۴]شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

این واحد دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۶ مجله علمی می‌باشد که ۷ عنوان از آن‌ها به زبان انگلیسی و بقیه فارسی می‌باشند. از این مجلات ۱ مجله دارای ایندکس اسکوپوس و ۵ مجله علمی-پژوهشی وزارت علوم می‌باشند. ۳ مجله از مجلات این واحد دانشگاهی توسط انتشارات معتبر اشپرینگر ساینس+بیزینس مدیا در آلمان منتشر می‌گردد. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد مجلات علمی و پژوهشی، پس از واحد علوم و تحقیقات و واحد مرودشت دارای بیشترین مجلات علمی در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

از آنجایی که اساس فعالیت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بر نیروهای متخصص در رشته‌های فنی و مهندسی استوار است لذا دانشکده فنی و مهندسی هم‌زمان با فعالیت دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و در ۵ رشته در مقطع فوق دیپلم اقدام به پذیرش دانشجو نمود.
اکنون این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه فنی و مهندسی از نظر وسعت و تعداد دانشجو در سطح کل کشور ایران می‌باشد.

دانشکده فنی در بلوار ده حقی (آهنگ) در شرق تهران واقع شده‌است.

از دیگر امکانات این دانشکده می‌توان از مراکز تخصصی نام برد که زیر نظر گروه‌های آموزشی فعالیت می‌کنند و عبارت‌اند از: مرکز تخصصی برق و الکترونیک و کامپیوتر، مکانیک عمومی و پایه که این مراکز در دروسی که احتیاج به آزمایشگاه و کارگاه دارند به دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی سرویس می‌دهند. دانشکده فنی و مهندسی شامل ۲۰ گروه آموزشی است. همچنین ۱۱ انجمن علمی دانشجویی در این دانشکده فعالیت می‌کنند.
در حال حاضر فرهاد رزاقیان ریاست این دانشکده را بر عهده دارد.

ازسال ۱۳۶۴ دو رشته حقوق و مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و در سیستم آموزشی پاره وقت و قرار دادی در دانشکده مدیریت و حسابداری در کنار سایر رشته‌ها تدریس می‌گردید و بعداً جذب دانشجو در سیستم تمام وقت نیز در دستور کار قرار گرفت..

گروه مهندسی صنایع این دانشگاه در سال ۱۳۸۸، از ساختمان دانشکده فنی جدا شده و مجوز تأسیس دانشکده را از دانشگاه گرفت. دانشکده مهندسی صنایع اولین و در حال حاضر تنها دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد می‌باشد. مکان فعلی و موقت این دانشکده در ساختمان مهینیه (دانشکده علوم انسانی سابق) واقع در میدان امام حسین می‌باشد.

از برنامه‌های آتی این دانشکده تعمیق فعالیت کیفی آموزشی- پژوهشی، تربیت دانشجویان دکتری و افزایش گرایش‌های جدید بین رشته‌ای خواهد بود و سیاست قطب علمی شدن را دنبال می‌کند و گواهینامه استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت آموزشی ISO۱۰۰۱۵ را اخذ نموده و مجله بین‌المللی مهندسی صنایع را با کیفیت بالا و اخذ تاییدیه علمی – پژوهشی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به چاپ می‌رساند.

دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دومین دانشکده از نظر تعداد دانشجو است. ریاست این دانشکده بر عهده خلیل سعیدی می‌باشد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری شامل ۸ گروه آموزشی است، این دانشکده ۶ انجمن علمی دانشجویی دارد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری به مجتمع دانشگاهی ولیعصر در ابتدای خیابان دماوند انتقال یافته‌است.

گروه‌های آموزشی فعال در این دانشکده عبارتند از:
حسابداری و مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فرهنگی، مدیریت صنعتی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و مدیریت فناوری اطلاعات

ریاست این دانشکده بر عهدهٔ آقای صالحی می‌باشد.

این دانشکده در سال ۱۳۸۹ از دانشکدهٔ تربیت معلم (ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی فعلی)، جدا گشته و هم‌اکنون در محل جدید ساختمان واقع در خیابان فاطمی جنب سازمان آب خیابان شهید دائمی، مشغول به فعالیت می‌باشد. ریاست این دانشکده نخست بر عهده پریرخ دادستان از شاگردان ژان پیاژه روان‌شناس شهیر بود ریاست کنونی این دانشکده آمینه احمدی است

از نشریات علمی – پژوهشی این دانشکده می‌توان از مجله روان‌شناسی تحوّلی (روانشناسان ایرانی) به مدیر مسئولی محترم نعمت طاووسی و سردبیری آقای محمد کریم خداپناهی نام برد.

از انجمن‌های فعال این دانشکده می‌توان از انجمن روانشناسی عمومی، روانشناسی صنعتی – سازمانی و مشاوره و راهنمایی نام برد.

مجموعه ورزشی کاوه در جنوب تهران در منطقه خانی آباد نو در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع به صورت کاملاً مدرن و مجهز در سال ۱۳۸۵ احداث شد. در سال ۱۳۸۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب این مجموعه را خریداری نمود و در سال ۱۳۸۹، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، در این مجموعه، به منظور تربیت نیروی متخصص و توانمند در رشته تربیت بدنی با استفاده از بالاترین استانداردهای آموزشی و پژوهشی تأسیس گردید.

آغاز به کار رشته‌های مصوب گروه هنر در واحد تهران جنوب به سال ۱۳۷۵ و هم‌زمان به پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی معماری و گرافیک بازمی‌گردد. با تأسیس رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۸۱ فعالیت این گونه رشته‌ها در قالب دانشکده فنی و مهندسی ادامه می‌یابد چنانچه در طول این سال‌ها، به عنوان مرکزی معتبر در جهت تربیت نیروی انسانی مورد نظر جامعه شناخته شده‌است.
دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، به عنوان دانشکده‌ای جوان و تازه تأسیس که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نموده‌است، امروز با داشتن حدود ۲۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد و دکترا، به تربیت نیرهای متخصص در این زمینه می‌پردازد. رشته‌های هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال اخیر با تصویب رشته‌های کارشناسی مهندسی شهرسازی و طراحی لباس (به عنوان تنها مجری دانشگاه آزاد این رشته‌ها در سطح شهر تهران)، و راه اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد مهندسی معماری، معماری منظر، معماری داخلی، مرمت، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی گردشگری، پژوهش هنر و دوره‌های دکتری معماری و شهرسازی رو به گسترش نهاده‌است.

این دانشکده در راستای سیاست تخصصی‌سازی دانشکده‌ها که در واحد تهران جنوب دنبال می‌شود، تأسیس شده و در این راستا گروه‌های آموزشی شامل شیمی کاربردی، فیزیک و ریاضی کاربردی از دانشکده فنی، و دبیری ریاضی از دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی به این دانشکده منتقل شده‌است. پس از تأسیس دانشکدهٔ تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشکدهٔ روانشناسی و علوم تربیتی دانشکده علوم پایه نهمین دانشکده مصوب واحد تهران جنوب می‌باشد.

به دنبال سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجمیع دانشکده‌های واحدهای شهر تهران در یک پردیس دانشگاهی، سایتی ۱۲ هکتاری در کنار سایت دانشکده فنی واحد تهران جنوب جهت تجمیع تمامی دانشکده‌ها در سال ۱۳۹۳ خریداری گردید.

مهندسی برق – مخابرات گرایش موج

مهندسی برق – مخابرات گرایش رمز

مهندسی برق – مخابرات گرایش شبکه

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته تربیت بدنی در سال ۱۳۸۷ و در گرایش‌های فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و مدیریت ورزشی به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.
در حال حاضر ۲ مرکز تربیت بدنی در این دانشگاه قرار دارد.

در روز ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوب تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با نام شهید کاوه و با حضور رئیس دانشگاه آزاد، جاسبی افتتاح شد. این مجموعه ورزشی شامل ۱۰ هزار و ۱۶۰ مترمربع استادیوم، شش هزار و ۵۶۲ مترمربع زمین چمن مصنوعی، هزار و ۳۲۰ مترمربع سالن سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و پارکینگ است. البته طبق گفتهٔ جاسبی، در آینده نیز یک استخر به این مجموعه اضافه می‌شود.
از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به کلاس‌های درس، خوابگاه و ساختمان اداری اشاره کرد.

این مجموعه ورزشی واقع در میدان بهمن، اتوبان شهید تندگویان، چهارراه میثاق، میثاق جنوبی، انتهای خیابان ۳۴، می‌باشد.

دومین مجموعه ورزشی نیز در محل دانشکده فنی واقع در بلوار آهنگ قرار دارد. این مجموعه شامل یک سالن سر پوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین‌های جانبی می‌باشد.
امکاناتی همچون باشگاه بدن سازی و تنیس روی میز نیز در این مجموعه موجود می‌باشد.

مهدی رفیع زاده استاد تمام دانشگاه امیرکبیر و استاد دانشکده مهندسی شیمی و پلیمر تهران جنوب
مهدی گوهر رخی عضو انجمن مهندسی شیمی و نفت و مولف برتر در زمینه طراحی پالایشگاه به وسیله نرم افزار های مربوطه


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب (انگلیسی: Islamic Azad University, South Tehran Branch‎ به اختصار IAUSTB) یکی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است. این دانشگاه در زمره ده واحد برتر دانشگاه آزاد می‌باشد و قدمتی ۳۲ ساله دارد. این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۶۷ رشته مصوب دکتری و ۱۳۴ رشته مصوب کارشناسی ارشد، ۶۸ رشته مصوب کارشناسی و ۲۳ رشته مصوب کارشناسی ناپیوسته می باشد. [۳]

این واحد دانشگاهی، در تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۱۳۶۴ خورشیدی با محوریت رشته‌های فنی و مهندسی در شهر تهران تأسیس گردید و با حدود ۷۰۰ دانشجو در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، فعّالیّت اصلی خود را آغاز کرد. شروع کار این دانشگاه در مقطع تحصیلی کاردانی بوده که عمدتاً رشته‌های فنّی را در بر می‌گرفته و تعداد از معدودی رشته‌های کارشناسی به تدریج با تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و به‌کارگیری نیروهای متخصّص ایجاد شده‌است. بعدها، بیشتر گرایش‌های مقاطع کارشناسی و سپس کارشناسی ارشد، نیز شکل گرفت. دانشکده فنّی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از نظر وسعت و تعداد دانشجو بزرگ‌ترین دانشکده فنّی در سطح کشور در بین دانشگاه‌های آزاد می‌باشد. بعد از سال ۱۳۶۴ تعداد رشته‌های دانشگاه هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی گسترش یافتند.

دانشجویان این دانشگاه در ۱۵ دانشکده فنّی و مهندسی، تحصیلات تکمیلی فنی مهندسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک عمران و معدن، مهندسی شیمی و پلیمر، مهندسی برق، حقوق و علوم سیاسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و حسابداری، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجه، مدیریت، علوم پایه، هنر و معماری و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تحصیل می‌نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در حال حاضر دارای ۵ معاونت: «آموزشی»، «پژوهشی و فناوری»، «دانشجویی»، «اداری و مالی» و «فنّی و عمران» و تعدادی دفتر و مدیریّت مستقل است که با توجه به وظایف و مأموریت‌های محوّله نسبت به انجام امور آموزشی، اداری و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه اقدام می‌نمایند.

این واحد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود در سال ۱۳۶۴، تعداد ۷۳۱۹۸ فارغ التّحصیل داشته که از این تعداد، ۲۳۳۷ نفر از دانشکده تحصیلات تکمیلی، ۸۰۸۰ نفر از دانشکده علوم انسانی، ۱۸۰۸۹ نفر از دانشکده تربیت معلّم (ادبیّات فارسی و زبان‌های خارجی، روان‌شناسی و علوم تربیتی فعلی)، ۱۸۱۶۴ نفر از دانشکده مدیریّت و حسابداری و ۲۶۵۲۸ نفر از دانشکده فنّی و مهندسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.[۴]شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

این واحد دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۶ مجله علمی می‌باشد که ۷ عنوان از آن‌ها به زبان انگلیسی و بقیه فارسی می‌باشند. از این مجلات ۱ مجله دارای ایندکس اسکوپوس و ۵ مجله علمی-پژوهشی وزارت علوم می‌باشند. ۳ مجله از مجلات این واحد دانشگاهی توسط انتشارات معتبر اشپرینگر ساینس+بیزینس مدیا در آلمان منتشر می‌گردد. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد مجلات علمی و پژوهشی، پس از واحد علوم و تحقیقات و واحد مرودشت دارای بیشترین مجلات علمی در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

از آنجایی که اساس فعالیت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بر نیروهای متخصص در رشته‌های فنی و مهندسی استوار است لذا دانشکده فنی و مهندسی هم‌زمان با فعالیت دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و در ۵ رشته در مقطع فوق دیپلم اقدام به پذیرش دانشجو نمود.
اکنون این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه فنی و مهندسی از نظر وسعت و تعداد دانشجو در سطح کل کشور ایران می‌باشد.

دانشکده فنی در بلوار ده حقی (آهنگ) در شرق تهران واقع شده‌است.

از دیگر امکانات این دانشکده می‌توان از مراکز تخصصی نام برد که زیر نظر گروه‌های آموزشی فعالیت می‌کنند و عبارت‌اند از: مرکز تخصصی برق و الکترونیک و کامپیوتر، مکانیک عمومی و پایه که این مراکز در دروسی که احتیاج به آزمایشگاه و کارگاه دارند به دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی سرویس می‌دهند. دانشکده فنی و مهندسی شامل ۲۰ گروه آموزشی است. همچنین ۱۱ انجمن علمی دانشجویی در این دانشکده فعالیت می‌کنند.
در حال حاضر فرهاد رزاقیان ریاست این دانشکده را بر عهده دارد.

ازسال ۱۳۶۴ دو رشته حقوق و مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و در سیستم آموزشی پاره وقت و قرار دادی در دانشکده مدیریت و حسابداری در کنار سایر رشته‌ها تدریس می‌گردید و بعداً جذب دانشجو در سیستم تمام وقت نیز در دستور کار قرار گرفت..

گروه مهندسی صنایع این دانشگاه در سال ۱۳۸۸، از ساختمان دانشکده فنی جدا شده و مجوز تأسیس دانشکده را از دانشگاه گرفت. دانشکده مهندسی صنایع اولین و در حال حاضر تنها دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد می‌باشد. مکان فعلی و موقت این دانشکده در ساختمان مهینیه (دانشکده علوم انسانی سابق) واقع در میدان امام حسین می‌باشد.

از برنامه‌های آتی این دانشکده تعمیق فعالیت کیفی آموزشی- پژوهشی، تربیت دانشجویان دکتری و افزایش گرایش‌های جدید بین رشته‌ای خواهد بود و سیاست قطب علمی شدن را دنبال می‌کند و گواهینامه استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت آموزشی ISO۱۰۰۱۵ را اخذ نموده و مجله بین‌المللی مهندسی صنایع را با کیفیت بالا و اخذ تاییدیه علمی – پژوهشی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به چاپ می‌رساند.

دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دومین دانشکده از نظر تعداد دانشجو است. ریاست این دانشکده بر عهده خلیل سعیدی می‌باشد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری شامل ۸ گروه آموزشی است، این دانشکده ۶ انجمن علمی دانشجویی دارد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری به مجتمع دانشگاهی ولیعصر در ابتدای خیابان دماوند انتقال یافته‌است.

گروه‌های آموزشی فعال در این دانشکده عبارتند از:
حسابداری و مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فرهنگی، مدیریت صنعتی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و مدیریت فناوری اطلاعات

ریاست این دانشکده بر عهدهٔ آقای صالحی می‌باشد.

این دانشکده در سال ۱۳۸۹ از دانشکدهٔ تربیت معلم (ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی فعلی)، جدا گشته و هم‌اکنون در محل جدید ساختمان واقع در خیابان فاطمی جنب سازمان آب خیابان شهید دائمی، مشغول به فعالیت می‌باشد. ریاست این دانشکده نخست بر عهده پریرخ دادستان از شاگردان ژان پیاژه روان‌شناس شهیر بود ریاست کنونی این دانشکده آمینه احمدی است

از نشریات علمی – پژوهشی این دانشکده می‌توان از مجله روان‌شناسی تحوّلی (روانشناسان ایرانی) به مدیر مسئولی محترم نعمت طاووسی و سردبیری آقای محمد کریم خداپناهی نام برد.

از انجمن‌های فعال این دانشکده می‌توان از انجمن روانشناسی عمومی، روانشناسی صنعتی – سازمانی و مشاوره و راهنمایی نام برد.

مجموعه ورزشی کاوه در جنوب تهران در منطقه خانی آباد نو در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع به صورت کاملاً مدرن و مجهز در سال ۱۳۸۵ احداث شد. در سال ۱۳۸۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب این مجموعه را خریداری نمود و در سال ۱۳۸۹، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، در این مجموعه، به منظور تربیت نیروی متخصص و توانمند در رشته تربیت بدنی با استفاده از بالاترین استانداردهای آموزشی و پژوهشی تأسیس گردید.

آغاز به کار رشته‌های مصوب گروه هنر در واحد تهران جنوب به سال ۱۳۷۵ و هم‌زمان به پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی معماری و گرافیک بازمی‌گردد. با تأسیس رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۸۱ فعالیت این گونه رشته‌ها در قالب دانشکده فنی و مهندسی ادامه می‌یابد چنانچه در طول این سال‌ها، به عنوان مرکزی معتبر در جهت تربیت نیروی انسانی مورد نظر جامعه شناخته شده‌است.
دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، به عنوان دانشکده‌ای جوان و تازه تأسیس که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نموده‌است، امروز با داشتن حدود ۲۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد و دکترا، به تربیت نیرهای متخصص در این زمینه می‌پردازد. رشته‌های هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال اخیر با تصویب رشته‌های کارشناسی مهندسی شهرسازی و طراحی لباس (به عنوان تنها مجری دانشگاه آزاد این رشته‌ها در سطح شهر تهران)، و راه اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد مهندسی معماری، معماری منظر، معماری داخلی، مرمت، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی گردشگری، پژوهش هنر و دوره‌های دکتری معماری و شهرسازی رو به گسترش نهاده‌است.

این دانشکده در راستای سیاست تخصصی‌سازی دانشکده‌ها که در واحد تهران جنوب دنبال می‌شود، تأسیس شده و در این راستا گروه‌های آموزشی شامل شیمی کاربردی، فیزیک و ریاضی کاربردی از دانشکده فنی، و دبیری ریاضی از دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی به این دانشکده منتقل شده‌است. پس از تأسیس دانشکدهٔ تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشکدهٔ روانشناسی و علوم تربیتی دانشکده علوم پایه نهمین دانشکده مصوب واحد تهران جنوب می‌باشد.

به دنبال سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجمیع دانشکده‌های واحدهای شهر تهران در یک پردیس دانشگاهی، سایتی ۱۲ هکتاری در کنار سایت دانشکده فنی واحد تهران جنوب جهت تجمیع تمامی دانشکده‌ها در سال ۱۳۹۳ خریداری گردید.

مهندسی برق – مخابرات گرایش موج

مهندسی برق – مخابرات گرایش رمز

مهندسی برق – مخابرات گرایش شبکه

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته تربیت بدنی در سال ۱۳۸۷ و در گرایش‌های فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و مدیریت ورزشی به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.
در حال حاضر ۲ مرکز تربیت بدنی در این دانشگاه قرار دارد.

در روز ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوب تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با نام شهید کاوه و با حضور رئیس دانشگاه آزاد، جاسبی افتتاح شد. این مجموعه ورزشی شامل ۱۰ هزار و ۱۶۰ مترمربع استادیوم، شش هزار و ۵۶۲ مترمربع زمین چمن مصنوعی، هزار و ۳۲۰ مترمربع سالن سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و پارکینگ است. البته طبق گفتهٔ جاسبی، در آینده نیز یک استخر به این مجموعه اضافه می‌شود.
از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به کلاس‌های درس، خوابگاه و ساختمان اداری اشاره کرد.

این مجموعه ورزشی واقع در میدان بهمن، اتوبان شهید تندگویان، چهارراه میثاق، میثاق جنوبی، انتهای خیابان ۳۴، می‌باشد.

دومین مجموعه ورزشی نیز در محل دانشکده فنی واقع در بلوار آهنگ قرار دارد. این مجموعه شامل یک سالن سر پوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین‌های جانبی می‌باشد.
امکاناتی همچون باشگاه بدن سازی و تنیس روی میز نیز در این مجموعه موجود می‌باشد.

مهدی رفیع زاده استاد تمام دانشگاه امیرکبیر و استاد دانشکده مهندسی شیمی و پلیمر تهران جنوب
مهدی گوهر رخی عضو انجمن مهندسی شیمی و نفت و مولف برتر در زمینه طراحی پالایشگاه به وسیله نرم افزار های مربوطه


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

آرمان ایرانی برای جهانی شدن

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب (انگلیسی: Islamic Azad University, South Tehran Branch‎ به اختصار IAUSTB) یکی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است. این دانشگاه در زمره ده واحد برتر دانشگاه آزاد می‌باشد و قدمتی ۳۲ ساله دارد. این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۶۷ رشته مصوب دکتری و ۱۳۴ رشته مصوب کارشناسی ارشد، ۶۸ رشته مصوب کارشناسی و ۲۳ رشته مصوب کارشناسی ناپیوسته می باشد. [۳]

این واحد دانشگاهی، در تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۱۳۶۴ خورشیدی با محوریت رشته‌های فنی و مهندسی در شهر تهران تأسیس گردید و با حدود ۷۰۰ دانشجو در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، فعّالیّت اصلی خود را آغاز کرد. شروع کار این دانشگاه در مقطع تحصیلی کاردانی بوده که عمدتاً رشته‌های فنّی را در بر می‌گرفته و تعداد از معدودی رشته‌های کارشناسی به تدریج با تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و به‌کارگیری نیروهای متخصّص ایجاد شده‌است. بعدها، بیشتر گرایش‌های مقاطع کارشناسی و سپس کارشناسی ارشد، نیز شکل گرفت. دانشکده فنّی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از نظر وسعت و تعداد دانشجو بزرگ‌ترین دانشکده فنّی در سطح کشور در بین دانشگاه‌های آزاد می‌باشد. بعد از سال ۱۳۶۴ تعداد رشته‌های دانشگاه هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی گسترش یافتند.

دانشجویان این دانشگاه در ۱۵ دانشکده فنّی و مهندسی، تحصیلات تکمیلی فنی مهندسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک عمران و معدن، مهندسی شیمی و پلیمر، مهندسی برق، حقوق و علوم سیاسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و حسابداری، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجه، مدیریت، علوم پایه، هنر و معماری و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تحصیل می‌نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در حال حاضر دارای ۵ معاونت: «آموزشی»، «پژوهشی و فناوری»، «دانشجویی»، «اداری و مالی» و «فنّی و عمران» و تعدادی دفتر و مدیریّت مستقل است که با توجه به وظایف و مأموریت‌های محوّله نسبت به انجام امور آموزشی، اداری و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه اقدام می‌نمایند.

این واحد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود در سال ۱۳۶۴، تعداد ۷۳۱۹۸ فارغ التّحصیل داشته که از این تعداد، ۲۳۳۷ نفر از دانشکده تحصیلات تکمیلی، ۸۰۸۰ نفر از دانشکده علوم انسانی، ۱۸۰۸۹ نفر از دانشکده تربیت معلّم (ادبیّات فارسی و زبان‌های خارجی، روان‌شناسی و علوم تربیتی فعلی)، ۱۸۱۶۴ نفر از دانشکده مدیریّت و حسابداری و ۲۶۵۲۸ نفر از دانشکده فنّی و مهندسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.[۴]شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

این واحد دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۶ مجله علمی می‌باشد که ۷ عنوان از آن‌ها به زبان انگلیسی و بقیه فارسی می‌باشند. از این مجلات ۱ مجله دارای ایندکس اسکوپوس و ۵ مجله علمی-پژوهشی وزارت علوم می‌باشند. ۳ مجله از مجلات این واحد دانشگاهی توسط انتشارات معتبر اشپرینگر ساینس+بیزینس مدیا در آلمان منتشر می‌گردد. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد مجلات علمی و پژوهشی، پس از واحد علوم و تحقیقات و واحد مرودشت دارای بیشترین مجلات علمی در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

از آنجایی که اساس فعالیت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بر نیروهای متخصص در رشته‌های فنی و مهندسی استوار است لذا دانشکده فنی و مهندسی هم‌زمان با فعالیت دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و در ۵ رشته در مقطع فوق دیپلم اقدام به پذیرش دانشجو نمود.
اکنون این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه فنی و مهندسی از نظر وسعت و تعداد دانشجو در سطح کل کشور ایران می‌باشد.

دانشکده فنی در بلوار ده حقی (آهنگ) در شرق تهران واقع شده‌است.

از دیگر امکانات این دانشکده می‌توان از مراکز تخصصی نام برد که زیر نظر گروه‌های آموزشی فعالیت می‌کنند و عبارت‌اند از: مرکز تخصصی برق و الکترونیک و کامپیوتر، مکانیک عمومی و پایه که این مراکز در دروسی که احتیاج به آزمایشگاه و کارگاه دارند به دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی سرویس می‌دهند. دانشکده فنی و مهندسی شامل ۲۰ گروه آموزشی است. همچنین ۱۱ انجمن علمی دانشجویی در این دانشکده فعالیت می‌کنند.
در حال حاضر فرهاد رزاقیان ریاست این دانشکده را بر عهده دارد.

ازسال ۱۳۶۴ دو رشته حقوق و مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و در سیستم آموزشی پاره وقت و قرار دادی در دانشکده مدیریت و حسابداری در کنار سایر رشته‌ها تدریس می‌گردید و بعداً جذب دانشجو در سیستم تمام وقت نیز در دستور کار قرار گرفت..

گروه مهندسی صنایع این دانشگاه در سال ۱۳۸۸، از ساختمان دانشکده فنی جدا شده و مجوز تأسیس دانشکده را از دانشگاه گرفت. دانشکده مهندسی صنایع اولین و در حال حاضر تنها دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد می‌باشد. مکان فعلی و موقت این دانشکده در ساختمان مهینیه (دانشکده علوم انسانی سابق) واقع در میدان امام حسین می‌باشد.

از برنامه‌های آتی این دانشکده تعمیق فعالیت کیفی آموزشی- پژوهشی، تربیت دانشجویان دکتری و افزایش گرایش‌های جدید بین رشته‌ای خواهد بود و سیاست قطب علمی شدن را دنبال می‌کند و گواهینامه استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت آموزشی ISO۱۰۰۱۵ را اخذ نموده و مجله بین‌المللی مهندسی صنایع را با کیفیت بالا و اخذ تاییدیه علمی – پژوهشی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به چاپ می‌رساند.

دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دومین دانشکده از نظر تعداد دانشجو است. ریاست این دانشکده بر عهده خلیل سعیدی می‌باشد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری شامل ۸ گروه آموزشی است، این دانشکده ۶ انجمن علمی دانشجویی دارد. دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری به مجتمع دانشگاهی ولیعصر در ابتدای خیابان دماوند انتقال یافته‌است.

گروه‌های آموزشی فعال در این دانشکده عبارتند از:
حسابداری و مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فرهنگی، مدیریت صنعتی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و مدیریت فناوری اطلاعات

ریاست این دانشکده بر عهدهٔ آقای صالحی می‌باشد.

این دانشکده در سال ۱۳۸۹ از دانشکدهٔ تربیت معلم (ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی فعلی)، جدا گشته و هم‌اکنون در محل جدید ساختمان واقع در خیابان فاطمی جنب سازمان آب خیابان شهید دائمی، مشغول به فعالیت می‌باشد. ریاست این دانشکده نخست بر عهده پریرخ دادستان از شاگردان ژان پیاژه روان‌شناس شهیر بود ریاست کنونی این دانشکده آمینه احمدی است

از نشریات علمی – پژوهشی این دانشکده می‌توان از مجله روان‌شناسی تحوّلی (روانشناسان ایرانی) به مدیر مسئولی محترم نعمت طاووسی و سردبیری آقای محمد کریم خداپناهی نام برد.

از انجمن‌های فعال این دانشکده می‌توان از انجمن روانشناسی عمومی، روانشناسی صنعتی – سازمانی و مشاوره و راهنمایی نام برد.

مجموعه ورزشی کاوه در جنوب تهران در منطقه خانی آباد نو در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع به صورت کاملاً مدرن و مجهز در سال ۱۳۸۵ احداث شد. در سال ۱۳۸۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب این مجموعه را خریداری نمود و در سال ۱۳۸۹، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، در این مجموعه، به منظور تربیت نیروی متخصص و توانمند در رشته تربیت بدنی با استفاده از بالاترین استانداردهای آموزشی و پژوهشی تأسیس گردید.

آغاز به کار رشته‌های مصوب گروه هنر در واحد تهران جنوب به سال ۱۳۷۵ و هم‌زمان به پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی معماری و گرافیک بازمی‌گردد. با تأسیس رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۸۱ فعالیت این گونه رشته‌ها در قالب دانشکده فنی و مهندسی ادامه می‌یابد چنانچه در طول این سال‌ها، به عنوان مرکزی معتبر در جهت تربیت نیروی انسانی مورد نظر جامعه شناخته شده‌است.
دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، به عنوان دانشکده‌ای جوان و تازه تأسیس که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نموده‌است، امروز با داشتن حدود ۲۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد و دکترا، به تربیت نیرهای متخصص در این زمینه می‌پردازد. رشته‌های هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال اخیر با تصویب رشته‌های کارشناسی مهندسی شهرسازی و طراحی لباس (به عنوان تنها مجری دانشگاه آزاد این رشته‌ها در سطح شهر تهران)، و راه اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد مهندسی معماری، معماری منظر، معماری داخلی، مرمت، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی گردشگری، پژوهش هنر و دوره‌های دکتری معماری و شهرسازی رو به گسترش نهاده‌است.

این دانشکده در راستای سیاست تخصصی‌سازی دانشکده‌ها که در واحد تهران جنوب دنبال می‌شود، تأسیس شده و در این راستا گروه‌های آموزشی شامل شیمی کاربردی، فیزیک و ریاضی کاربردی از دانشکده فنی، و دبیری ریاضی از دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی به این دانشکده منتقل شده‌است. پس از تأسیس دانشکدهٔ تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشکدهٔ روانشناسی و علوم تربیتی دانشکده علوم پایه نهمین دانشکده مصوب واحد تهران جنوب می‌باشد.

به دنبال سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجمیع دانشکده‌های واحدهای شهر تهران در یک پردیس دانشگاهی، سایتی ۱۲ هکتاری در کنار سایت دانشکده فنی واحد تهران جنوب جهت تجمیع تمامی دانشکده‌ها در سال ۱۳۹۳ خریداری گردید.

مهندسی برق – مخابرات گرایش موج

مهندسی برق – مخابرات گرایش رمز

مهندسی برق – مخابرات گرایش شبکه

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته تربیت بدنی در سال ۱۳۸۷ و در گرایش‌های فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و مدیریت ورزشی به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.
در حال حاضر ۲ مرکز تربیت بدنی در این دانشگاه قرار دارد.

در روز ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوب تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با نام شهید کاوه و با حضور رئیس دانشگاه آزاد، جاسبی افتتاح شد. این مجموعه ورزشی شامل ۱۰ هزار و ۱۶۰ مترمربع استادیوم، شش هزار و ۵۶۲ مترمربع زمین چمن مصنوعی، هزار و ۳۲۰ مترمربع سالن سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و پارکینگ است. البته طبق گفتهٔ جاسبی، در آینده نیز یک استخر به این مجموعه اضافه می‌شود.
از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به کلاس‌های درس، خوابگاه و ساختمان اداری اشاره کرد.

این مجموعه ورزشی واقع در میدان بهمن، اتوبان شهید تندگویان، چهارراه میثاق، میثاق جنوبی، انتهای خیابان ۳۴، می‌باشد.

دومین مجموعه ورزشی نیز در محل دانشکده فنی واقع در بلوار آهنگ قرار دارد. این مجموعه شامل یک سالن سر پوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین‌های جانبی می‌باشد.
امکاناتی همچون باشگاه بدن سازی و تنیس روی میز نیز در این مجموعه موجود می‌باشد.

مهدی رفیع زاده استاد تمام دانشگاه امیرکبیر و استاد دانشکده مهندسی شیمی و پلیمر تهران جنوب
مهدی گوهر رخی عضو انجمن مهندسی شیمی و نفت و مولف برتر در زمینه طراحی پالایشگاه به وسیله نرم افزار های مربوطه


“Islamic Azad University Logotype usage guidelines”Downloads-icon

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در این مقاله راهنمای ثبت نام ، شرایط و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد تهران جنوب 98 – 99 را ارائه داده ایم .شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 98 – 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

هر ساله مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در دفترچه های مجزایی لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده توسط واحدهای مختلف این دانشگاه را منتشر می کند که تمامی رشته محل های ارائه شده به تفکیک مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در 4 دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد تهران جنوب یکی از واحد های دانشگاه آزاد در استان تهران است که در برخی از رشته ها بدون برگزاری آزمون ورودی و بر اساس مدارک تحصیلی داوطلبان دانشجو می پذیرد . رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب در مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود . علاقه مندان به تحصیل در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران جنوب لازم است ابتدا از لیست رشته های ارائه شده مقطع مورد نظر خود مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 98 – 99 برای هر کدام از مقاطع مذکور در دفترچه ثبت نام بدون آزمون آزاد 98 آمده است . با توجه به حساسیت و اهمیت انتخاب رشته های بدون کنکور ، جهت سهولت داوطلبان در ادامه این مقاله لیست رشته های دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال تحصیلی 98 – 99 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است بنابراین علاوه بر بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ، اطلاع از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می تواند تاثیر به سزایی در انتخاب رشته داوطلبان داشته باشد . ضروری است متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 98 متناسب با مقطع انتخابی یکی از مدارک زیر را داشته باشند :

کارشناسی پیوسته : دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم دوازده ساله یا مدرک کاردانی

کارشناسی ناپیوسته : مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

در نظر داشته باشید آقایان متقاضی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 باید به قوانین مربوط به نظام وظیفه برای ادامه تحصیل دقت داشته باشند . دیپلمه های کار و دانش ، فنی و حرفه ای و هنرستان نظام قدیم صرفاً مجاز به انتخاب یکی از رشته های کاردانی متناسب با نوع دیپلم خود طبق جدول مربوطه در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته هستند . معیار سنجش داوطلبان در همه مقاطع سوابق تحصیلی مقطع قبلی می باشد .

 دانشگاه آزاد تهران جنوب در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 به صورت بدون کنکور پذیرش نخواهد داشت .

با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده ، لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال تحصیلی 97 – 98 را در اختیارتان قرار می دهیم .

 

 

 

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 حدودا مرداد ماه منتشر می شود . برای اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98 را مطالعه کنید . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوید .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب ورودی مهر 98 پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه آزاد و حدودا نیمه دوم مرداد ماه و زمان ثبت نام ورودی نیمسال دوم بهمن 98 – 99 در هر 4 مقطع حدودا نیمه دوم دی ماه است ( درصورت تغییر زمان ثبت نام در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می کنیم ) . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد 98 باید قبل از مراجعه به سایت ، دفترچه را به دقت مطالعه کنند و مدارک ثبت نام خود از جمله اطلاعات مربوط به آخرین مدرک تحصیلی ، اطلاعات فردی و شناسنامه ای و اطلاعات مربوط به محل سکونت و عکس 3*4 خود را آماده نمایند تا در زمان انجام فرایند ثبت نام اینترنتی تعلل ایجاد نشود . متقاضیان برای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ، دانلود دفترچه ، انجام فرآیند ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند . برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوید .

 

برای اینکه فرایند ثبت نام رشته های بدون آزمون آزاد 98 را به درستی انجام دهید مطالعه مقالات زیر را به شما توصیه می کنیم :

ثبت نام بدون کنکور آزاد 98

سایت بدون کنکور آزاد 98

ویرایش بدون کنکور آزاد 98

مدارک بدون کنکور آزاد 98

زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد 98

نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98

اعلام نتایج بدون کنکور آزاد 98

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز با راهنمایی داوطلبان در خصوص بررسی و انتخاب رشته مناسب شما را در روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 98 یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تا مرحله اعلام نتایج پاسخگوی شما خواهند بود .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 98 – 99شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام . می تونین در مقطع کاردانی پیوسته در رشته مورد نظرتون تحصیل کنین .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبانی که رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند ملزم به پرداخت شهریه بوده و می بایست هزینه تحصیل خود را بر اساس مصوبات این دانشگاه پرداخت نمایند . شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده و هر ساله با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه است . شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

در سال تحصیلی 99 نیز هم چون سال گذشته ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری ادغام شد . در نتیجه کلیه داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ حضور داشته اند می توانند درصورت مجاز شدن ، بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام کنند .

با توجه به ظرفیت بالای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هر ساله دانشجویان زیادی این دانشگاه را برای تحصیل در این مقطع انتخاب می کنند . اما قطعا یکی از بزرگ ترین نگرانی هایی که هر داوطلب پیش از آغاز تحصیل دارد نگرانی درمورد شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و به عبارت بهتر هزینه تحصیل در این دانشگاه است . در این مقاله شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 99 – 1400 را بررسی کرده و به محاسبه میزان شهریه یک ترم دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پرداخته ایم .

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و پژوهشی در ایران و جهان است . این دانشگاه سومین دانشگاه در جهان از لحاظ تعداد دانشجو می باشد . دانشگاه آزاد مانند دیگر دانشگاه ها از طریق آزمون و بدون آزمون در مقاطع مختلف ( کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ) دانشجو می پذیرد .

تنها تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها در میزان دریافت شهریه می باشد . در ادامه جدول محدوده شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را برای علاقه مندان آورده ایم تا در صورت کسب رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از آن بهره مند گردند .

 

 

جدول فوق مربوط به شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال پیش بوده که به محض اعلام نرخ جدید شهریه 99 – 1400 بروزرسانی می شود .

 

نکته : داوطلبان ورودی جدید علاوه بر مبالغ فوق باید مبلغ 1,500,000 ریال بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغ 31,500 ریال نیز به عنوان حق بیمه حوادث دانشجویی بپردازند . اگر مایل به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 برای دانشگاه های سراسری نیز هستید ، برای اطلاع از شهریه کارشناسی ارشد شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

برای این که بتوانید شهریه یک نیمسال تحصیلی را راحت تر بسنجید ، با استفاده از فرمول زیر محدوده شهریه یک ترم را محاسبه کرده ایم .

 

شهریه ثابت + ( تعداد واحد نظری یا عملی  * شهریه متغیر نظری یا عملی ) = شهریه یک ترم

 

شهریه 10 واحد نظری برای یک ترم گروه علوم انسانی = 39,583,254

شهریه 10 واحد نظری برای یک ترم سایر گروه ها = 41,730,722

شهریه 6 واحد نظری و عملی برای یک ترم گروه پیراپزشکی = 83,775,372

 

لازم به ذکر است که سال پیش شاهد افزایش 22 درصدی شهریه های ورودی ترم 98 بودیم . علاوه بر شهریه های اعلام شده در ترم های پایانی که داوطلبان ملزم به اخذ واحد پایان نامه می باشند ، مبالغ فوق افزایش خواهد یافت . 
داوطلبانی که امکان ثبت نام در دانشگاه آزاد را به علت شهریه نداشته و در انتخاب رشته کارشناسی ارشد روزانه دانشگاه های سراسری نیز مجاز نشده اند ، در صورت علاقه به ادامه تحصیل می توانند در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نونر که هزینه تحصیل در آن کمتر از سایر دانشگاه ها می باشد شرکت کنند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند به کلیه سوالات شما درباره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400 پاسخ دهند . برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

✔️ مطابق جدول داخل متن شهریه ثابت ارشد دانشگاه آزاد برای رشته های علوم انسانی حدودا 2 میلیون و سیصد و شهریه هر واحد درسی متغیر حدودا 150 تا 200 هزار تومان است .

✔️ با توجه به متن مقاله هر ساله بین 10 تا 15 درصد افزایش شهریه ها را داریم اما سال پیش این افزایش به 22 درصد رسید .

✔️ لینک شهریه دانشگاه های سراسری در متن مقاله قرار دارد . برای مطالعه شهریه های ارشد شبانه ، غیر انتفاعی ، پیام نور و پردیس خود گردان مقاله را مطالعه کنید .

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

سلام : من کارشناسی آموزش ابتدایی دارم به نظر شما کارشناسی ارشد رو با چه رشته ای غیر از رشته خودم ادامه بدم

سلام . می تونین در هر رشته ای که مد نظرتونه در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنین ولی توصیه میشه در  رشته ای مرتبط با رشته کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنین .

ببخشید من مهندسی مواد ومتالورژی دانشگاه روزانه کاشان رو در ورودی امسال قبول شدم و اتباع هستم شهریه آن هم ترمی ۶۰۰ هزار تومان هس اما میخوام معماری آزاد خوراسگان برم تفاوت زیادی در شهریه ندارد به نظر شما کدومش بهتره

سلام . شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در هر ترم بسیار بیشتر از 600 هزار تومان می باشد .

سلام شهریه دانشگاه ازاد واحد بین اللملی چقدره؟ اصلا مگه دانشگاه ازاد بین المللی هم داریم؟؟؟؟

سلام . ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد شهریه اش از شهریه دانشگاه آزاد بیشتره .

سلام ضمن عرض خسته نباشید بنده ارشد مهندسی برق سیستم قدرت دانشگاه چمران اهواز پردیس خودگردان و ارشد  برق سیستم قدرت دانشگاه آزاد اهواز قبول شدم شما پیشنهاد میکنید کدوم رو شرکت کنم با تشکرشهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

سلام . شما باید با توجه به هزینه دانشگاه ها و  هیئت علمی دانشگاه ها ( سطح آموزشی دانشگاه ها )  یکی رو انتخاب کنین .

سلام وقت بخیر، من ارشد پردیس خوارزمی و آزاد تهران مرکز قبول شدم، فکر کنم هردو شهریه شون یکی باشه، به نظرتون کدوم برم بهتره؟ ممنون که جواب میدین

سلام . بهتره در مورد هیئت علمی دو دانشگاه تحقیق کنین و بعد یکی از دانشگاه ها رو برای ادامه تحصیل انتخاب کنین .

سلام من دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان هستم و چهار ترم دیگه درسم تموم میشه میخواستم بدونم که شهریه ارشد علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد چقدره؟ ممنونم

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه آزاد گذاشته شده مقاله رو مطالعه کنین .

سلام میخواستم بدونم هزینه هر ترم کارشناسی ارشد رشته روان شناسی عمومی چقدر میشه؟؟ و ایا این که رشته کارشناسی متفاوت با رشته ارشد باشه ایا تاثییری در هزینه هر ترم داره؟؟؟؟

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در هر ترم در دانشگاه آزاد مشخص شده . خیر تفاوتی وجود نداره .

سلام و وقت بخیر.فقط خواستم بدونم هزینه هر ترم ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد چقدر در میاد؟؟

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده ، مقاله رو مطالعه کنین .

سلام خسته نباشید پیام نور ارشد امتحاناتش مثل مقطع کارشناسی تستی انجام میشه یا تشریخی!؟

سلام . امتحانات دروس مختلف ، متفاوته . همان طور که امتحان  بعضی از دروس در مقطع کارشناسی شامل سوالات تستی و تشریحی می باشد ،  ممکنه امتحانات بعضی از دروس  ارشد دانشگاه پیام نور شامل سوالات تستی و تشریحی باشه .

سلام الان امكان ثبت نام دانشگاه آزاد نيست مجاز شدم ولي متاسفانه تو اون روز ثبت نام نكردم

سلام . مهلت انتخاب رشته تمام شده .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

نشانی:

تهران، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸

پست الکترونیکی:

صندوق پستی:

۱۴۱۵۵-۶۶۱۹

داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند بهتر است از جدول نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد مطلع باشند. علاوه بر اینکه می خوایم جدول نرخ جدید جدول شهریه پزشکی دانشگاه آزاد رو بهتون ارائه بدیم ، راه هایی بهتون نشون میدیم که بتونید راحت تر شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد رو در مقاطع کاردانی و کارشناسی و پرداخت کنید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 ، شهریه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور

شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

9099072952 ( استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

قطعا می دونید دانشگاه آزاد در دو ترم مهر و بهمن دانشجو پذیرش میکنه و حتما اینم می دونید که هزینه های هر رشته و همچنین واحد دانشگاهی میتونه متفاوت باشه. ما به طور کامل بهتون میگیم که نرخ شهریه های هر مقطع در چه حدی هست.

از بین کاربرایی که الان به سایت ما وارد شدن ممکنه بعضی ها از رفتن به دانشگاه آزاد پشیمون شده باشن، در رابطه با هزینه انصراف برای این دانشجوها هم حتما صحبت می کنیم و اینکه اگر هنوز انتخاب رشته نکردید، بهتره اول با دقت تمام جدول میزان نرخ شهریه کاردانی دانشگاه آزاد رو بدونید.

 

 

در مورد شهریه دانشگاه آزاد و جدول شهریه ثابت دانشگاه آزاد در رشته ها و مقاطع مختلف (شهریه کاردانی دانشگاه آزاد – شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد و همچنین شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ) در این مقاله توضیحات لازم را دادیم جهت اطلاعات بیشتر در مورد شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد و یا ثبت نام در دانشگاه آزاد می توانید از طریق شماره های مندرج با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

گرایش های آن (ژ‌یومورفولوژی گردشگری و منطقه ای-  طبیعی – انسانی) زبان و ادبیات فارسی- حقوق- تاریخ- زبان انگلیسی – مدیریت صنعتی

 

 

 

 

 

 

 

در رابطه با شهریه دانشگاه آزاد ممکنه یکم نگران باشید طبیعیه. اما راه هایی هم وجود داره که بتونید این هزینه رو با فشار کمتری پرداخت کنید. یکی از این راه ها استفاده از وام های دانشجویی هست که خود دانشگاه آزاد در زمان مقرر این امکان رو فراهم می کنه. که براتون توضیح میدیم.

 

وام های دانشجویی دانشگاه آزاد رو میتونیم به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مندت تقسیم کنیم. وام های کوتاه مدت در واقع مبلغ کمتری رو شامل میشن و شما باید تا زمان دانشجوییتون حتما اون وجهی که پرداخت کردید رو تسویه کنید.

وام های میان مدتش تقریبا یکساله قابل پرداخت هستن. بنابراین شما در واقع دو ترم زمان دارید که این وام رو تسویه کنید. که مبلغ اون کمی بالاتری از وام های کوتاه مدت هست.

نوع سوم مبلغ خوبی داره. بازپراختشم پس از فارغ التحصیلتون هست. در واقع اگه این تسویه رو به موقع انجام ندید، مدرک شما صادر نمیشه و باید حتما این مبلغ رو تسویه کنید. البته دریافت این وام هم به راحتی انجام نمیشه و دردسرهای خاص خودش رو داره.

سوال بعدی اینکه چطور باید این وام ها رو بگیریم ؟؟ و اینکه شرایط دریافتشون به چه صورتی هست ؟؟ آیا هر ترم میتونیم این وام ها رو بگیریم با اینکه فقط یکبار در دوران دانشجویی امکان پذیر هستن؟ جواب همه این سوالا رو می تونید با تیم مشاوره های دانشگاه آزاد ایران تحصیل در میون بگذارید و به جواب برسید.

 

وام دانشجویی

تربیت بدنی و رشته های پیراپزشكی

میزان جدولی که ارائه دادیم با توجه به نرخ شهریه هر کدوم از داوطلبان پذیرفته شده و رشته خودشون تعیین میشه. همچنین مبلغ چکی که باید برای دریافت وام و یا قسط بندی ارائه بدید باید متناسب با همین موضوع باشه.شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی

 

 

 

 

دقت کنید این قسط بندی برای همه دانشجوها نیست و فقط مختص به دانشجوهایی که برای پرداخت شهریه مشکل دارن و نمی تونن پرداخت کنن. تاریخ چک هایی که برای شهریه دانشگاه آزاد به صندوق رفاه ارائه میدید باید برای هر نیمسال منطبق با زمانی باشه که دانشگاه آزاد مشخص کرده.

 

اگه شرایط پرداخت وام دانشجویی رو نداشتید اصلا نگران نباشید. یه راه دیگه وجود داره که بتونید به راحتی تخفیف بگیرید. دانشگاه آزاد برای دانشجوهای زرنگش تخفیف شهریه در نظر گرفته. دانشجوهایی که رتبه پایینی در کنکور آوردن و یا اینکه از معدل بالایی برخوردارن.

دانشجویی هایی که از نظر مالی بی بضاعت هم هستن اصلا نگران نباشن. اونام می تونن با نامه هایی که از طرف بهزیستی و کمیته امداد میارن از تخفیف های خیلی ویژه ای برخوردار بشن و به راحتی ادامه تحصیل بدن بدون اینکه دغدغه مالی داشته باشن.

اگه مشمول تخفیف شهریه دانشگاه آزاد میشید، حتما به تمام اطلاعیه هایی که در رابطه با قوانین و مصوبات این موضوع وجود داره اطلاعات لازم رو به دست بیارید تا از زمان ارائه مدارک عقب نمودید. چون در این صورت دیگه نمی تونید برای این موضوع درخواست بدید.

 

 

 

مطابق با آئین نامه های موجود و تصمیات اخذ شده در رابطه با دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد، هر یک از این دانشجویان با توجه به حدول همترازی لازم است برای پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد اقدام نمایند. میزان شهریه توسط دانشگاه مبدا تعیین شده و باید به حساب دانشگاه مقصد واریز شود.

دانشجویانی که مایل به تمدید زمان پایان نامه خود می باشند، لازم است تمامی مبلغ تعیین شده را به صورت کامل به دانشگاه مبدا واریز نمایند. با توجه به اینکه میزان زمان لازم برای دفاع از قبل مشخص شده ایت در صورت تاخیر لازم به پرداخت کل شهریه ترم جدید خواهید بود.

آن دسته از داوطلبانی که در برخی از واحد های درسی خود نسبت به دریافت مهمانی و یا انتقالی اقدام نموده اند، برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد لازم است با اطلاع و مصوبات دانشگاه مبدا و مقصد اقدام نمایند.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد 98-99 و جدول نرخ جدید شهریه کاردانی و کارشناسی آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران)

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل



شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی
شهریه دانشگاه آزاد تهران جنوب روانشناسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *