لیست مشاوران تحصیلی مشهد

 
helpkade
لیست مشاوران تحصیلی مشهد
لیست مشاوران تحصیلی مشهد

ثبت نام در برنا

ثبت نام 

برنا در تلگرام

 تلگرام

برنا در اینستاگرام

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

 اینستاگرام

گروه آموزشی برنا : مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی , مشاوره کنکور , برنامه ریزی درسی , کلاس ، معلم خصوصی ، آزمون آزمایشی و انتخاب رشته 

گروه آموزشی برنا با هدف گذاری ارائه شیوه های نوین آموزشی و اصلاح ساختار های نامناسب سیستم آموزشی و کنکور با همت اساتید مجرب و به نام مشهد پایه گذاری گردیده است.

مشهد-بلوار خیام-بین خیام 32و34

09151031497- 37629892 051

مشاوره کنکور و برنامه ریزی تخصصی  |  مشهد

برنا : کلاس ، آزمون ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی

ثبت نام در برنا

ثبت نام 

برنا در تلگرام

 تلگرام

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

برنا در اینستاگرام

 اینستاگرام

خانه » لیست مشاوران تحصیلی مشهد

مشاوره کنکور آنلاین یکی از نیازهای اساسی داوطلبین در سال آخر جهت تسریع امور و افزایش دقت می باشد. با توجه به درخواست بسیاری از عزیزان وکه دسترسی حضوری به مشاوره ندارند و همچنین جهت افزایش سرعت دسترسی به پاسخ سوالات و ابهامات شما عزیزان در زمینه های درسی و

مرکز مشاوره تحصیلی برنا یکی از مراکز مشاوره برجسته و به روز در سطح استان خراسان رضوی می باشد. اگر شما هم به دنبال مرکز مشاوره خوب با مشاورین حرفه ای و باسابقه و از همه مهمتر نتایج درخشان در کنکور سراسری و امتحانات نهایی هستید، توصیه ما استفاده از

برترین مرکز انتخاب رشته کنکور مشهد سلام دوست عزیز بالاخره کنکور ۹۷ هم با تمام سختی هاش تمام شد یا بهتره بگیم داره تموم میشه! و نوبت به مرحله نهایی اش میرسه یا به قولی غول آخرش! چه شب ها و روزهایی که تلاش کردید تو این یه سال تا

گروه آموزشی برنا با هدف گذاری ارائه شیوه های نوین آموزشی و اصلاح ساختار های نامناسب سیستم آموزشی و کنکور با همت اساتید مجرب و به نام مشهد پایه گذاری گردیده است.

مشهد-بلوار خیام-بین خیام 32و34

09151031497- 37629892 051

مشاوره کنکور و برنامه ریزی تخصصی  |  مشهد

برنا : کلاس ، آزمون ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی

ثبت نام در برنا

ثبت نام 

برنا در تلگرام

 تلگرام

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

برنا در اینستاگرام

 اینستاگرام

خانه » آدرس مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد

مرکز مشاوره برنا یکی از برترین مراکز مشاوره تحصیلی مشهد و استان خراسان رضوی است. این مرکز با همکاری اساتید به نام و خبره و با هدف گسترش عدالت آموزشی در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. از جمله افتخارات این مرکز ارائه خدمات به روز و با کیفیت تحت نظارت مرجع رسمی آموزش و پرورش می باشد.

با توجه به حساسیت امر مشاوره و جبران ناپذیری در صورت ارائه خدمات نامطلوب ، این مرکز همواره بیشترین تمرکز خود را بر ارائه خدمات مناسب قرار داده است و نتیجه حاصله نیز برای دانش اموزانی که طی دو سال اخیر از خدمات مشاوره ای استفاده نموده اند، بسیار واضح و شفاف بوده به طوری که علاوه بر رضایتمندی بالای ۹۵ درصد ار مراجعان، آمار قابل قبول ۹۰ درصدی رشد و قبولی نشان دهنده این امر می باشد.

 

یکی از نیاز های اساسی هر دانش آموز در هر مقطعی از تحصیل، یادگیری اصول و مهارت های تحصیل می باشد. مشاورین ما با تکیه بر تجارب و دانش بالای خود می توانند در کلیه زمینه های این چنینی به راهنمایی دانش آموزان بپردازند. بسیاری از مشکلات همانند افت تحصیلی و یا عدم علاقه به ادامه تحصیل و به طبع آن ترک تحصیل کردن ناشی از عدم یادگیری مهارت ها و کافی نبودن شناخت دانش آموز از استعداد های خویش است. برنا یکی از مراکز مشاوره تحصیلی مشهد می باشد گه تکیه بر نتایج و آمار ۹۵ درصدی مخاطبین خود دارد.

نتیجه تلاش دانش آموزان پس از طی کردن دوران ابتدایی و متوسطه اول با انتخاب رشته سال نهم به دهم تعیین می شود. بسیاری از داشن آموزان به علت عدم شناخت کافی از قوانین حاکم بر هدایت تحصیلی و استعدادهای فردی خویش، دچار اشتباهات جبران ناپذیری می گردند. آینده شغلی و کاری یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها می باشد.

یکی از خدمات بسیار مهم مرکز برنا برگزاری جلسات مشاوره هدایت تحصیلی نهم به دهم می باشد. در این جلسات پس از برگزاری آزمون های روانشناسی و تعیین استعدادها و علایق بهترین راهنمایی جهت هدایت تحصیلی به عمل می آید.

اهمیت مشاوره کنکور و برنامه ریزی بر هیچ کس پوشیده نیست و مرکز برنا این افتخار را دارد تا به صورت تخصصی خدمات خود را این زمینه ارائه دهد. بهترین مشاوره کنکور تجربی مشهد و سایر رشت های ریاضی، انسانی، هنر و زبان را از ما بخواهید. نتایج بسیار درخشان مرکز در سال های اخیر نشان از کیفیت بسیار بالای خدمات ما می باشد. مرکز برنا یک از برترین مراکز مشاوره کنکور مشهد می باشد.

یکی از مشکلات دانش آموزان در حین تحصیل و سال کنکور عدم داشتن انگیزه کافی برای مطالعه و یادگیری می باشد. از دیگر تخصص های مشاورین برنا بررسی علل افت انگیزه دانش آموزان و ارائه راهکارهای علمی و عملی می باشد.

ادامه تحصیل برای بسیاری از افراد بازمانده از تحصلی چالش بسیار مهمی است که با توجه به دوری ایشان از تحصیلی و همچنین عدم آگاهی از قوانین و مقررات آموزشی بعضا برای ایشان درد ساز می شود و منجر به عدم رغبت ایشان برای تحصیل می گردد. مرکز مشاوره تحصیلی برنا این افتخار را دارد تا با بررسی شرایط افراد بازمانده از تحصیل، در دسترس ترین روش گرفتن مدارک دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس و … را به ایشان معرفی نماید.   

انتخاب رشته از جمله مهمترین مراحل زندگی شخص می باشد. هر گونه اشتباه و خطا منجر به وارد آمدن لطمات بعضا جبران ناپذیری خواهد گردید. برترین مشاورین انتخاب رشته مشهد این امادگی را دارند تا با بررسی تمام جوانب و مقرارت شما را در امر انتخاب رشته دانشگاه در تمامی مقاطع یاری نمایند.

مشهد- بلوار خیام- بین خیام ۳۲و۳۴-پشت ایستگاه اتوبوستلفن تماس و نوبت دهی :۰۹۱۵۱۰۳۱۴۹۷۰۹۳۰۴۶۰۷۲۹۱۳۷۶۲۹۸۹۲ ۰۵۱

گروه آموزشی برنا با هدف گذاری ارائه شیوه های نوین آموزشی و اصلاح ساختار های نامناسب سیستم آموزشی و کنکور با همت اساتید مجرب و به نام مشهد پایه گذاری گردیده است.

مشهد-بلوار خیام-بین خیام 32و34

09151031497- 37629892 051

مشاوره کنکور و برنامه ریزی تخصصی  |  مشهد

 

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در مشهد کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در مشهد چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در مشهد کجاست؟

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در مشهد چند است؟

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از مشهد چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان مشهد و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری مشهد برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در مشهد هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در مشهد بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در مشهد که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در مشهد و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در مشهد :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان مشهد)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در مشهد کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در مشهد چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در مشهد پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در مشهد را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان مشهد در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی مشهد دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی مشهد و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز مشهد بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص مشهد خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در مشهد توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در مشهد با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین مشهد نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان مشهد در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان مشهدی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در مشهد نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در مشهد که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در مشهد هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان مشهد و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان مشهد در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در مشهد تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در مشهد باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد و مشاوره تحصیلی حضوری مشهد می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان مشهد) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور مشهد به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در مشهد اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان مشهد گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در مشهد به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز مشهد برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی مشهد به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در مشهد ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در مشهد برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در مشهد استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره مشهد بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی مشهد شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان مشهد کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در مشهد می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه مشهد آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در مشهد ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل مشهد تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان مشهد) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

علی اعظم رجبیان 

دکتر سحر خیاط باشی 

زهرا وفایی جهان 

دکتر علی سعیدی 

فریبا مفرد 

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

مصطفی مروارید 

فاطمه اکبری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

از این رو در این مقاله سعی شده است ده مرکز مشاوره تحصیلی برتر دانشجویی در خراسان رضوی معرفی گردد . البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

آدرس: تربت حیدریه -خیابان كاشاني- بعد از چهارراه فرهنگ- ابتداي كوچه دبيرستان- ابتداي كاشاني ۸

تلفن: ۲۲۴۲۲۷۳

 

آدرس: مشهد- بلوار معلم – بين معلم ۳۶وچهارراه دانشجو-پلاك ۹۸۲

تلفن: ۸۹۲۹۲۹۳

 

آدرس: قوچان –خیابان امام زمان-بين چهارراه دوم وسوم- پلاك ۱۸۰

تلفن: ۲۲۳۹۳۹۷

 

آدرس: کاشمر- خیابان امام خميني ۵- مجتمع گلستان – طبقه دوم

تلفن: ۸۲۲۰۸۶۶-۰۵۳۲

 

آدرس: سبزوار- خیابان كاشفي- روبروي كاشفي ۴-نرسيده به نجار آباد

تلفن: ۰۵۷۱۲۲۲۲۶۴۴

 

آدرس: مشهد- احمد آباد- پاستور ۶- پلاك ۲۱

تلفن: ۸۴۱۰۲۰۳

 

آدرس: مشهد- بلوار معلم- بين معلم ۴۵وچهار راه دانشجو-پلاك ۶۹۹

تلفن: ۸۹۲۸۰۷۲-۸۹۲۸۰۷۱

 

آدرس: تربیت حیدریه- خیابان فردوسي شمالي- نبش فردوسي ۷- مجتمع خطيبي- طبقه ۳- واحد ۴

تلفن: ۰۵۳۱۲۲۴۶۴۴۰

 

آدرس: مشهد- بين چ فرامرز عباسي و چ مهدي -روبروي خیابان رسالت- پلاک ۵۰۴

تلفن: ۷۶۸۱۸۰۵

 

آدرس: مشهد- فلسطین۱۰- بعد از چهارراه اول – مدیریت امیر اختراعی – پلاک ۴۴

تلفن: ۱۵-۳۷۶۵۶۵۱۴

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

سلام خانوم مردخدا هم مشاوره بسیار عالی و خوبی دارن ..من که خیلی راضی ام یک برنامه ریزی عالی و دقیق
کینیک مشاوره هیوا احمداباد بین قائم و پاستور

موافقم…ممنون از خانوم مردخدای عزیز …خیلی همراهم بودن در روزهای پر تب و تاب کنکور

کلینیک هیوا احمد آباد بین قائم و پاستور روبروی ورودی یک مترو ساختمان هدایت تلفن ۰۵۱۳۸۴۱۸۴۶۲

مرکز مشاوره مدرس خیلی عالیه بهتون پیشنهاد میکنم برای برنامه ریزی تحصیلی به این مرکز بروید
رتبه های برتر کنکور در مشهد تحت مشاوره ی
آقای مدرس بودند

مرکز مشاوره دکتر اختراعی روان درمانی است اصلا نظم درستی ندارد من اصلا راضی نیستم.

سلام البته خانم مردخدا اون شماره شما جوابگو نبود اقا ارتین الان شماره پذیرش کلینیک شون ۰۹۱۰۵۰۰۰۶۲۱ اینه …به امید موفقیت همه دوستان در کنکور

مممنونم توی اینترنت سرچ کردم شماره های جدیدشون اومد

کنکور پلاس چطوره ؟ کسی می دونه جواب بده ؟

مرکز مشاوره برنا هم خوبه

چطور خوبه ؟ پس چرا اسمش تو مشاورای برتر نیستش ؟

دکتر فضایلی هم تو لیست جاشون خالی هست واقعا
انصافا اگر کمک های ایشون نبود من هیچی نمیشدم

آقای عبداله زاده در تربت حیدریه بااینکه خیلی مشهور نیستند، ولی دارای قدرت بیان عالی، کاریزمای بسیار تاثیر گذار، استاد ایجاد آرامش و دارای تجربه و قدرت برنامه ریزی کاربردی و منحصربفردی هستند، من از ایشان نه به عنوان مشاور بلکه به عنوان یکی از بهترین اتفاقات زندگیم، آن هم در دوران پر تب و تاب کنکور واقعا تشکر میکنم، براشون بهترینهارو آرزو می کنم .

سلام من جناب عبداله زاده رو می شناسم و در جلسات مشاوره و برنامه ریزی ایشون شرکت کردم، به نظر من آقای عبداله زاده در مشاوره وبرنامه ریزیT بخصوص هدف گزاری و ایجاد آرامش برای دانش آموزان یک نابغه هستن و برنامه هاشون منحصربفرد و مختص خودشون هست، حیف که در تربت حیدریه زیاد حمایتی نمیشن، قطعا اگر در مشهد بودن یکی از بهترینهای این کار لقب می گرفتن، پایدار و سربلند باشن.

سلام دوستان میشه لطفاً هزینه کنکور یک ساله خانم مرد خدا رو بگید
ممنون

من که جلسه ای پرداخت میکنم. البته ایشون میگن هزینه رو یکحا نمیگیرن تا بچه ها بامیل و رغبت برن مشاوره نه برای اجبهری ک پول پرداخت کردن

مرکز اختراعی امسال بهترین رتبه خراسانو داد . بسکابادی رتبه ۶ . من خواهرم دندون مشهد قبول شد دو سال پیش با مشاوره اختراعی

مرکز مشاوره *** افتضاحه هر کی بره خودشو مسخره کرده

من امسال مرکز مشاوره مدرس به پیشنهاد یکی از دوستان رفتم جا نبود برم داخل خیلی خیلی شلوغ بود
واسه گرفتن نوبت اذیت شدم اما ارزشش رو داشت با رتبه داغون جایی که میخواستم قبول شدم مدیونشون هستم

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

لیست مراکز مشاوره مشهد و استان خراسان رضوی را در اینجا بر شما مهاطب عزیز مجله هوش کالا گرد آورده ایم. مراکز معرفی شده از بهترین کلینیک های مشاوره و روانشناسی کودک ، ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی ، مشکلات زناشویی و… می باشد. اگر به دنبال روانشناس خوب در مشهد هستید ، از لیست زیر انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما

کلینیک روانشناسی و مشاوره کریمی نسبمدیریت :افسانه کریمی نسب خدمات :خانواده درمانی.زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج به همراهروان درمانی اختلالات خلقی و اضطرابی”وسواس و…آدرس:بین میدان هاشمیه و پیروزی ۴۰، پلاک۳۲، ساختمان حیات،طبقه۱تلفن پذیرش :۰۹۳۰۸۴۹۹۷۱۵در این مرکز خدمات آنلاین نیز ارائه می گردد.

تاکنون بخشی از مراکز مشاوره مشهد را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مطب های مشاوره روانشناسی خوب مشهد شامل مراکز دولتی و خصوصی ، که خدمات مشاوره کودک ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی، اضطراب ، افسردگی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

هم چنین می توانید لیست مراکز مشاوره در تهران را مشاهده نمایید.

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

اگر شما روانشناس شاغل در خراسان رضوی و مشهد هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست مشاهده نمی کنید. بر روی ثبتنام کلیک نمایید.

مرکز روانشناسی سیب

آدرس :

بلوار وکیل آباد ، وکیل آباد ۱۹ ، نبش عدل ۹،

تلفن پذیرش :

۳۶۰۱۷۱۹۳

کلینیک روانشناسی روان پژوه

آدرس :

، بلوار وکیل آباد. ابتدای بلوار هفتم تیر، پ ۱.

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۸۶۴۰۲۱۲

مرکز خدمات روانشناختی صبا

آدرس :

 ،بین وکیل آباد ۱۹ و ۲۱،نرسیده به پل سیدرضی، ساختمان رضا

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۶۰۳۸۷۰۹

کلینیک مشاوره روانشناسی مشهد ( کیمیایی )

آدرس :

، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر ابتدای بزرگمهرجنوبی، روبروی بانک سپه ،ساختمان سارسل

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۷۶۱۰۱۷۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس مشهد مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوربا تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره مشهد بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهر با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهراناست.

انجمن روانشناسی ایران

آخرین تغییرات : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مشاوره تحصیلی برای تمام مقاطع توسط رتبه برتر کنکور
انجام پروژه های دانشجویی کارشناسی و کارشناسی ارشد با قیمت مناسب
تدریس خصوصی توسط مجرب ترین اساتید
رفع تمام مشکلات آموزشی شما


بنده میلاد ذاکری مدیر ارزیابی و سرپرست مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی و پرورشی مستار،مدرس… دی تلگرام: @miladzakeri051


ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره ای از پایه تا دکتری حضوری و غیر حضوری
دوره های مشاوره ی فردی ویژه کنکور 99 نطام جدید و قدیم و ارشد و دکتری
برنامه ریزی اختصاصی
پکیچ های مشاوره ای
کارگاه های روانشناختی
کارگاه مهارت تست زنی
و…..
یک جلسه مشاوره رایگان فقط تا 25شهریور98
ارسال کد مشاوره به شماره 09352415003

لیست مشاوران تحصیلی مشهد


ما شما را با روشهای ارتباط با دانشگاه، نحوه تقاضای پذیرش تحصیلی، شرایط مربوط به پذیرش تحصیلی از آلمان و اتریش آشنا می کنیم.

دانستن راهکارهای لازم جهت درخواست پذیرش … حضوری با تعیین وقت قبلی


1- مشکلات ارتباطی
2- مسائل اقتصادی
3- مشاوره بلوغ و اختلالات نوجوانی
4-… a38008@

ادمین کانال : m38008@


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


تدریس خصوصی ریاضیات دبیرستان
تدریس خصوصی فیزیک پایه

مشاوره کنکور

مشاوره تحصیلی
جهت هماهنگی کلاس با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
اسلام نژاد
شماره ی تماس : 09359668511


برگزاری کلاس های نیمه خصوصی… توسط مدرس حرفه ای کنکور و مشاور تحصیلی خانم مهندس باقرنیا برای دختران… در جلسه اول 2 ساعت ( ساعت اول مشاوره و ساعت دوم تدریس ) مبلغ 20000 تومان اخذ می شود ، در صورت رضایت دانش آموز از نحوه تدریس و … باقرنیا ) تماس حاصل فرمایید .


تذکر1:دیپلم از مدارس آموزش… رسمی آموزش و پرورش
(مشاوره تحصیلی امری مهم میباشد ،،مشاوره ،تحصیلی در مجموعه ما توسط کارشناس رسمی آموزش وپرورش با 28 سال سابقه آموزشی و مشاوره انجام میگردد)
حداقل زمان (سریع):
با ارائه ی بهترین راهکارها و … دور وزین
vazin96@ کانال مدرسه


مرادکارت – یک کارت با یک… و فروش و یادگیری بدون فراموشی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده و مشاوره ترک و عادات مخرب و


ارائه دیپلم رسمی ازاموزش… کنید
—–مشاوره رایگان (مشاوره -تحصیلی امری مهم میباشد)
—-امکان… اموزشی جهت تحصیل درامتحانات
جهت مشاوره رایگان تماس با 093666848… درایام تعطیلات هستیم


تدریس خصوصی انواع دروس در… و مراکز معتبر آموزشی

مشاوره
تحصیلی و برنامه ریزی درسی در مشهد
جهت… خصوصی با شماره زیر تماس بگیرید :


موسسه اعزام دانشجوی رویای… بین المللی
• بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، کارآموزی، ارتقای تحصیلی، … پارسیان: تحققبخش رویاهای تحصیلی مردمان سرزمین پارس


آیا به دنبال راه حلی مطمئن… هستید؟
مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره تحکیم خانواده در مشهد، خدمات… psy_arameshemandegar@


آموزشگاه علمی اوج اندیشه… عربی : مصباح .معینی

مشاوره
تحصیلی و کنکور : خانم زمانی مقدم
اطلاعات…
www.telegram.me/oujgroupmashhad


درمان اضطراب ، افسردگی، بیش فعالی کودکان

مشاوره قبل از ازدواج و قبل از طلاق

مشاوره
تحصیلی: برنامه ریزی، تقویت حافظه… زندگی و فرزند پروری و …)


برگزاری کلاس های نیمه خصوصی… کلاس ها توسط مدرس باسابقه و مشاور تحصیلی خانم مهندس باقرنیا برای دختران… باقرنیا ] تماس حاصل فرمایید .


با سلام
دانشجوی سال اخر مهندسی پزشکی هستم
تخصص:
-ثبت ecg (نوار قلب)
-ثبت اسپیرومتری
-تدریس ریاضیات راهنمایی و دبیرستان
–مشاوره تحصیلی
-امور دفتری

از ساعت 2 عصر تا 9 شب وقت ازاد دارم در صورت نیاز تماس بگیرید. با تشکر –


کلاس یوس در شیراز – آموزشگاه… :

ثبت نام در آزمون یوس

مشاوره
تحصیلی کنکور یوس
هماهنگی هتل و… یوس yos موسسه گاما

تماس بگیرید


بر اساس کارنامه و موفقیت… نسل آینده از قدیمیترین مجموعه های مشاوره ای و آموزشی در شهر شیراز… تکنیک های استفاده شده در دوره مشاوره تحصیلی گاما را مشاهده خواهید کرد:

اصول… با شماره های زیر تماس بگیرید


لیست مشاوران تحصیلی مشهد

تحلیل آماری با لیزرل در رشته… آماری با لیزرل در رشته مشاوره خانواده
تحلیل آماری با لیزرل در رشته کتابداری
تحلیل آماری با لیزرل در رشته … lisrel در رشته روانشناسی بالینی


رییس بخش روانپزشکی بیمارستان… های فرزند پروری
دوره های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج
زوج درمانی… برنامه ریزی و تصمیم گیری و تحصیلی
و …
تماس برای نوبت حضوری(مطب)…


اخذ اقامت و مهاجرت ، مشاوره مهاجرت ، اقامت تحصیلی
✅اقامت روسیه✅

📞برای… نوع اقامت با ما همراه باشید .


دانشگاه مموریال نیوفاندلند… ها، کمک هزینه ها و همچنین وام های تحصیلی سخاوتمندانه (تا سقف 18 هزار… جامع و تقریبا رایگان کانادا برای مشاوره و ثبت نام دعوت بعمل میآورد.


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… b2 برای متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی و اخذ مدرک گوته سطح b2 و testdaf

مهندس الیاس قمری ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


فروشگاه اینترنتی علم گستر… کلیه دروس تمامی درس های یک مقطع تحصیلی را در قالب فیلم و انیمیشن… استفاده نمود .
جهت ثبت سفارش و مشاوره در زمینه خرید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.


علم گستر صدف تولید و عرضه… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره 09305555487… ———-


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره تماس حاصل… استان خوزستان (هندیجان شمالی)


قیمت خرید و فروش تجهیزات… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره درج شده… مفاهیم قرآنی) و … استان البرز


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره ما تماس… فرزانگان استان تهران (نسیم شهر)


سرخط اخبار:

در آدرس مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد برنامه ریزی درسی و تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد توسط تیم متخصص مرکز ارائه می شود.

دغدغه تحصیلی فرزندان، شاید یکی از مهمترین مسائلی باشد که خانواده ها به دنبال آن هستند. چرا که آینده افراد با میزان موفقیت شان در درس و به ویژه رشته دانشگاهی، رابطه ای بسیار نزدیک دارد. به همین سبب ارائه یک برنامه منظم و درست می تواند بهترین هدیه از سمت شما به فرزندتان باشد.

نه زیاد خواندن می تواند تضمین موفقیت افراد باشد، نه داشتن هوش و استعداد فوق العاده. موفقیت زمانی اتفاق می افتد که هوش و تلاش با هم همراه شود. این مسئله با کمک برنامه ریزی صحیح و اصولی و درس خواندن در یک چارچوب مشخص ممکن می شود. با برنامه ریزی درست، تمرکز شما بر روی مواردی ارزشمند قرار گرفته و به جای درس خواندن پراکنده و بدون هدف، بر روی مواردی بیشتر انرژی می گذارید که شما را به درک بهتر از درس و شیوه صحیح یادگیری مباحث مختلف درسی پیش ببرد. با برنامه ریزی تحصیلی به جای هدررفت زمانتان می توانید از آن به طرزی هوشمندانه و درست تر استفاده کرده و بر روی تمام دروس تحصیلی تان تسلط کافی پیدا کنید. گروه مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره مشهد در این راه پشتیبان و همراه شماست.

مشاوره های تحصیلی مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد برای کلیه سطوح ارائه می شود. دانش آموزان از مقاطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی می توانند از خدمات مشاوره مرکز بهره مند شوند. مهمترین و گسترده ترین گروه دریافت کننده خدمات مشاوره تحصیلی مرکز متقاضیان شرکت در کنکور سراسری هستند که از برنامه ریزی های درسی و همچنین مشاوره های مخصوص انتخاب رشته مشاورین استفاده می برند. همچنین افرادی که در مدارج بالاتر شامل ارشد، دکترا و آزمون های رزیدنتی به مشاوره تحصیلی نیاز دارند نیز می توانند از کمک های مشاورین ما بهره مند شوند. برای دریافت مشاوره های تحصیلی تلفنی و حضوری مرکز می توانید نوبت مشاوره تان را رزرو نمایید.

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

پشتیبانی: 09909675313

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

بهترین مشاور تحصیلی در مشهد

………

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

مشاوره دهنده تخصصي کلیه سطوح و امور آموزشی

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

………………………….

بهترین مشاور تحصیلی در مشهد

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

لیست مشاوران تحصیلی مشهد

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

لیست مشاوران تحصیلی مشهد
لیست مشاوران تحصیلی مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *