مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

 
helpkade
مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان
مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرمان کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در کرمان کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در کرمان چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در کرمان کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در کرمان چند است؟

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از کرمان چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان کرمان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری کرمان برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در کرمان هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در کرمان بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در کرمان که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در کرمان و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در کرمان :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان کرمان)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در کرمان کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در کرمان چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در کرمان پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در کرمان را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان کرمان در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی کرمان دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی کرمان و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرمان به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز کرمان بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص کرمان خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در کرمان توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در کرمان با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین کرمان نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان کرمان در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان کرمانی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در کرمان نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در کرمان که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در کرمان هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان کرمان و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان کرمان در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در کرمان تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در کرمان باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان و مشاوره تحصیلی حضوری کرمان می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان کرمان) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور کرمان به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در کرمان اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان کرمان گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در کرمان به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز کرمان برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی کرمان به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در کرمان ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در کرمان برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در کرمان استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره کرمان بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی کرمان شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان کرمان کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در کرمان می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه کرمان آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در کرمان ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در کرمان ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرمان ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل کرمان تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان کرمان) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی 97  بدون کنکور علمی – کاربردی، پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی 97 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی، نحوه […]

ثبت نام تلفنی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97  ثبت نام تلفنی بدون کنکوردانشگاه آزاد، شرایط ثبت نام و مراحل ثبت نام بدون کنکور، دانشگاه بدون کنکور زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه، مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور، لیست دانشگاه های بدون کنکور نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکوردانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور […]

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

مشاوره تلفنی استخدام آتش نشانی در سال 97 مشاوره تلفنی استخدام آتش نشانی ، زمان ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی ، شرایط و نحوه استخدام در آتش نشانی ظرفیت استخدامی سازمان آتش نشانی ، مدرک تحصیلی برای استخدام شدن در آتش نشانی ، استخدام در آتش نشانی استان ها ی تهران ، یزد […]

مشاوره تلفنی تخمین رتبه کنکور 97 نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97 ، کارنامه قبولی های کنکور سال های گذشته ، انتخاب رشته حرفه ای سراسری و آزاد تخمین رتبه کنکور ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ، مقایسه آزمون های آزمایشی ، حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته و دانشگاه […]

حداقل درصد دروس، آخرین رتبه قبولی، تراز و رتبه لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان مشاوره تلفنی حداقل درصد دروس ، آخرین رتبه قبولی ، تراز و رتبه لازم برای قبولی در پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، شیمی ، عمران ، برق ، صنایع ، هوافضا ، نفت ، […]

اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان 97 تمام استان ها اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 97 ، کارنامه تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم ، اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان 97 لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی […]

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی نحوه و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی 97 ، اصلاح مشخصات و رفع نقص کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی مشاوره تلفنی استخدام آموزش و پرورش ، نکات مهم آزمون دستگاه های اجرایی ، نکات مهم مصاحبه حضوری قبول شدگان مرحله […]

کارت ورود به جلسه کنکور 97 زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 ، اصلاح و تکمیل اطلاعات داوطلبی و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 چگونه کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنم ؟ تا چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه را دریافت نمایم؟ جمع بندی روزهای آخر […]

انتخاب رشته ارشد آزاد 97 بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد که برای متقاضیان آزاد و سراسری به صورت یکجا برگزار می شود در دهه دوم خرداد، انتخاب رشته ارشد آزاد 97 انجام می شود. کنکور ارشد سراسری و آزاد در هم ادغام شده است و برای مشاهده اعلام نتایج لازم است متقاضیان […]

لینک های ویژه

به ما در تلگرام بپیوندید

ارتباط با مشاورین ما

مرکز مشاوره خانه مشاوره با کادری متخصص و مجرب به صورت تلفنی به هم وطنان مشاوره میدهد, شما میتوانید به انتخاب خودتان یک مشاور آقا یا خانم انتخاب کرده و به راحتی از خدمات مشاوره ای بهره مند گردید.

تماس با مشاورین تحصیلی: ۹۰۹۹۰۷1975 ،تماس با مشاورین خانواده :9099071985

پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همچنین می توانید از طریق شماره های بالا، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. سایت مرکز مشاوره یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

استان کرمان یکی از استان های با استعداد کشوردر زمینه پرورش دانش آموزان موفق و با دانش در کشور می باشد که سالیانه دانش آموزان زیادی از استان کرمان در کنکور می درخشند. این استان کرمان دارای شهرستان های زیادی می باشد که مرکز  سبز مشاور برای تمامی این شهرستان ها مشاوره تحصیلی بصورت تلفنی ارائه می نماید. از جمله این شهرستان ها می توان به: ارزوئیه • انار • بافت • بردسیر • بم • جیرفت • رابر • راور • رفسنجان • رودبار جنوب • ریگان • زرند • سیرجان • شهر بابک • عنبرآباد • فاریاب • فهرج • قلعه‌گنج • کرمان • کوهبنان • کهنوج • منوجان • نرماشیر  و شهرهایی مانند اختیارآباد • ارزوئیه • امین‌شهر • انار • اندوهجرد • باغین • بافت • بردسیر • بروات • بزنجان • بم • بهرمان • پاریز • جبالبارز • جوزم • جوپار • جیرفت • چترود • خاتون‌آباد • خانوک • خرسند • درب بهشت • دهج • رابر • راور • راین • رفسنجان • رودبار • ریحان‌شهر • زرند • زنگی‌آباد • زیدآباد • سیرجان • شهداد • شهربابک • صفائیه • عنبرآباد • فاریاب • فهرج • قلعه‌گنج • کاظم‌آباد • کرمان • کشکوئیه • کهنوج • کوهبنان • کیان‌شهر • گلباف • گلزار • ماهان • محمدآباد • محی‌آباد • مردهک • مس سرچشمه • منوجان • نجف‌شهر • نرماشیر • نظام‌شهر • نگار • نودژ • هجدک • هنزا • یزدان‌شهر ، اشاره نمود که مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور خدمات مشاوره تحصیلی را برای این شهرستان ها ارائه می نماید.

همانگونه که گفته استان کرمان استعداد بسیار بالایی در تربیت دانش آموزان موفق دارد و یکی از راه های درست برای اینکه استعدادهای دانش آموزان از بین نرود این است که وارد مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی استان کرمان گردند. تیزهوشان و نمونه دولتی سبز مشاور در همه شهرستان ها کرمان وجود ندارد ولی معمولا شهرستان ها نزدیک دارای این مدارس هستند.

برای ورود به این مدارس ، دانش آموزان باید ابتدا ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی سبز مشاور استان کرمان را از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام دهند. لازم به ذکر است تمامی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی استان ذربایجان شرقی در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم ثبت نام دارند. پس در پایه های دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد.

داوطلبان و دانش آموزان عزیز که میخواهند در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی استان کرمان شرکت نمایند می توانند از از مقالات خود مرکز مشاوره سبز مشاور که در سایت sabzmoshaver.com قرار داده شده است استفاده نمایند.

داوطلبان عزیز برای ثبت نام مدارس تیزهوشان کرمان می توانید به مقاله ثبت ” نام تیزهوشان ششم به هفتم سبز مشاور ” مراجعه نمایید.

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

داوطلبان عزیز برای ثبت نام مدارس تیزهوشان کرمان می توانید به مقاله ” ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم سبز مشاور ” مراجعه نمایید.

داوطلبان عزیز برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان کرمان می توانید به مقاله ” ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم سبز مشاور ” مراجعه نمایید.

همچنین دانش آموزان عزیز برای ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کرمان و مشاهده گام به گام مراحل ثبت نام می توانند به مقاله   سبز مشاورwww.azmoon.medu.ir  مراجعه نمایند.

مدارس شاهد سبز مشاور نوع دیگری از مدارس تحصیلی در استان کرمان می باشند که متقاضیان ورودی زیادی دارند. سطح علمی بالای این مدارس و امکانات نسبتا خوبی که این مدارس در اختیار دارند سبب شده است بسیاری از دانش آموزان استان کرمان بخواهند ثبت نام مدارس شاهد را انجام دهند.

بر خلاف مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، مدارس شاهد کرمان علاوه بر پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم ، در بقیه پایه ها هم ثبت نام می کنند که به اصطلاح ثبت نام میان پایه گفته می شود. تفاوت عمده دیگر مدارس شاهد با مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان کرمان که در مقاله ” ثبت نام شاهد سبز مشاور ” نیز به آن اشاره شده است این است که این مدارس هیچ گونه آزمون ورودی ندارند و دانش آموز در سایت ثبت نام مدارس شاهد که همان سایت سبز مشاورwww.saja.medu.ir می باشد ثبت نام می کند و امتیازی به او داده می شود که در انتها دانش آموزان دارای امتیاز بالا در مدارس شاهد پذیرفته می گردند.

در انتها دوستان عزیزی نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند می توانند از مرکز مشاوره سبز مشاور کمک بگیرند.

برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما در پیرامون مدارس کرمان و نحوه قبولی و برنامه ریزی برای قبولی در مدارس استان کرمان حتما با مشاوران با تجربه سبز مشاور در ارتباط باشید راه های ارتباطی ما با دانش آموزان استان بزرگ کرمان:

تلفن ثابت بدون کد: 9099071375

همراه اول: 99221106

سایت: sabzmoshaver.com

منبع: مشاوره تحصیلی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

مدارس تیزهوشان همواره در لیست برترین مدارس کشور جای داشته اند .کیفیت بالای آموزشی و بهرگیری از بهترین معلمان همچنین گزینش دانش آموزان همه و همه عواملی اند که باعث تقاضای زیاد برای ورود به این مدارس شده اند .این گونه مدارس به منظور سنجش و انتخاب جامعه ای یکدست برای خود هرساله برای ورود دانش آموزان آزمون های ورودی برگزار می کند. در این مقاله قصد داریم سایت مدارس تیزهوشان کرمان ، آدرس مدارس سمپاد کرمان ، مدرسه و دبیرستان تیزهوشان کرمان را معرفی کنیم. همچنین آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم را به شما معرفی نمائیم.

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

از جمله ویژگی هایی که میتوان برای مدارس تیزهوشان نام برد

همان طور که گفتیم این مدارس در پایه هفتم و دهم ورودی دارند. بنابراین میزان اهمیت سال ششم و سال نهم بسیار بالاست.

ثبت نام مدارس تیزهوشان در دوره ی متوسطه اول از طریق سایت مدارس تیزهوشان کرمان  hoosh.medu.ir صورت میگیرد. بدلیل آنکه این مرحله از ثبت نام از طریق اینترنت انجام می‌شود تمام مسؤلیت آن بر عهده ی داوطلب است و در صورت مغایرت، ثبت نام وی بی اثر خواهد بود .

به منظور موفقیت در مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان کرمان ششم به هفتم می توانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید .

تذکر : لازم به ذکر است شرط دوم آزمون تیزهوشان ششم به هفتم غیر قابل تغییر است .

آزمون استعداد تحلیلی صرفاً جهت سنجش تفکر تحلیلی دانش آموزان است. به عبارت ساده تر در این آزمون مهارت های تحلیل دانش آموزان سنجیده میشود.

از جمله این مهارت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد

در این آزمون نیازی به حفظ کردن مطالب درسی برای دانش آموزان نیست. لازم به ذکر است در آزمون وروردی تیزهوشان پایه هفتم سوالات صرفا از کتب درسی دانش آموزان طرح نخواهد شد و سوالات این آزمون شامل تست هوش و استعدادیابی می باشد. لذا موفقیت در امتحانات پایانی و درک مطالب کتب درسی صرفا دلیلی بر موفق شدن در آزمون ورودی پایه هفتم نیست.

گرچه شرط لازم برای شرکت در این آزمون موفق شدن در امتحانات پایانی است.

ابزار سنجش در این آزمون (هوش)،(استعداد) و (خلاقیت) است .

والدین گرامی لطفا با دقت بخوانید:

در سال ۹۶ آزمون ورودی تیزهوشان متشکل از سوالات درسی ( استعداد تحصیلی ) و سوالات هوش ( استعداد تحلیلی ) بود. ولی در سال ۹۷ با توجه به تصمیم ناگهانی آموزش و پرورش فقط سوالات استاندار هوش تصویری ( آزمون ریون ) بود. اما سال گذشته یعنی سال ۹۸ با توجه به اینکه اعلام شده بود، ازمون فقط سوالات هوش است اما سوالات درس علوم هم کم و بیش در بخش اول آزمون استفاده شده بود.

بنابراین برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۳۹۹ احتمال هرگونه تغییری وجود دارد. 

پیشنهاد می‌شود دانش‌آموزان علاوه بر سوالات هوش مباحث درسی خود را به خصوص دروس علوم و ریاضی را مطالعه کنند.

ثبت نام مدارس تیزهوشان کرمان در دوره ی متوسطه دوم از طریق سایت مدارس تیزهوشان کرمان  azmoon.medu.ir صورت میگیرد. ورود به مدارس تیزهوشان به دو صورت پذیرش با آزمون و بدون آزمون امکان پذیر است . دانش آموزان استعداد درخشان که دوره ی متوسطه ی اول را به پایان رساندند می‌توانند با کسب حداقل معدل ۱۸ بصورت بدون آزمون در مدارس استعداد درخشان یا سمپاد ادامه تحصیل دهند .

به منظور موفقیت در مراحل ثبت نام آزمون نهم به دهم مدارس تیزهوشان کرمان می توانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید .

توجه : : ثبت نام اتباع غیرایرانی، تابع بخشنامه شماره ۴۵/۵۱۲۲/۳۴۱  مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است.

 

پست قبلی

لیست مدارس تیزهوشان مازندران

پست بعدی

Dipcode.medu.ir|سایت دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

لیست مدارس تیزهوشان مشهد و استان خراسان رضوی

لیست مدارس تیزهوشان خراسان شمالی

لیست مدارس تیزهوشان سمنان

لیست مدارس تیزهوشان خراسان جنوبی

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

تماس از خطوط ثابت کل کشور:

۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

در اینجا لیستی از بهترین مراکز مشاوره  کرمان و استان کرمان را مشاهده می کنید. این لیست شامل بهترین مراکز مشاوره در کرمان ، بهترین لیست مراکز روانشناس کودک کرمان ، مراکز مشاوره کرمان، ازدواج ، کودک ، نوجوان ، اعتیاد و مشاوره تحصیلی کرمان … می باشد.

مرکز مشاوره کرمان نوین

آدرس :

میدان آزادی ، خیابان استقلال ، کوچه ۲ ، ساختمان پزشکان متخصص

تلفن پذیرش :

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

۰۹۱۳۸۴۰۷۱۱۲

دکتر ویدا رضوی آدرس :

 بلوار جمهوری اسلامی – خیابان شفا – انتهای خیابان – مجتمع پزشکی شفا

تلفن تماس :

۳۲۴۷۰۰۲۵ 

دکتر کامیاب آدرس :

پارک نشاط – ابتدای خیابان سعدی – مجتمع پزشکی پارک کلینیک

تلفن تماس :

۳۲۲۶۸۱۸۱

مرکز مشاوره شادزی کرمان

آدرس ۱ : – بلوار جمهوری – بعد از ۳ راه هوانیروز – مجتمع پزشکی تجاری برج اول طبقه ۶ واحد ۶

تلفن تماس : ۳۲۶۴۸۲۹۰

آدرس ۲ : – خیابان استقلال روبروی بیمارستان سید الشهدا جنب ساختمان پزشکان حکیم مرکز مشاوره شادرزی – دکتر ویداسادات رضوی

تلفن تماس : ۳۲۴۷۶۶۲۸

مرکز مشاوره همراز کرمان

آدرس  :- باغملی – ساختمان اطلس – واحد ۳۰۶

تلفن تماس : ۳۲۰۰ ۳۲۲۲ ۰۳۴

مرکز مشاوره اردیبهشت کرمان

آدرس ۱ : شعبه یک :کرمان،انتهای بلوار فردوسی،ساختمان پزشکان آراد طبقه اول واحد ۵

تلفن تماس : ۳۲۲۲۱۴۸۹

آدرس ۲ : ،خیابان امام جمعه کوچه ۸ پلاک ۱ طبقه اول

تلفن تماس : ۳۲۴۶۹۴۴۸

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان کرمان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره کرمان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل درکرمان هستید و یا در دیگر زمینه های مشاوره شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید. اگر بدنیال مرکز مشاوره در دیگر شهرستانهای استان کرمان هستید نیز بر روی لینک مراکز مشاوره شهرستانهای کرمان ( اینجا ) کلیک کنید.

دکتر بنی اسد زمینه فعالیت : مشاوره خانواده در کرمان و دیگر زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – نبش کوچه شماره ۹ – مجتمع پزشکی بوعلی (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۷۸۳۷۶

دکتر اکرم خداییزمینه فعالیت : در همه زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – حدفاصل کوچه شماره ۳ و ۵ – ساختمان پزشکان صدف (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۵۰۸۴۵

کلینیک مشاوره روانشناسی – پویا

آدرس : چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

شماره تماس:۰۹۱۳۳۴۱۴۶۸۳

از نظر ما بهترین کلینیک مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس کرمان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاور با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره کرمان سعی کردیم لیستی از بهترین مراکز روانشناسی را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

لیست مراکز مشاوره در بالا شامل مرکز مشاوره خوب در کرمان است که هنوز در حال تکمیل شدن است. اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در کرمان و یا روانشناس کودک در کرمان و یا مرکز مشاوره خانواده در کرمان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاور خانواده تهران ، رواشناسهای شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان بهزیستی استان کرمان

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

سازمان نظام روانشناسی

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

تحریریه ایران مشاوره نظری بدهید

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان کرمان 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

استعداد و ضریب هوشی دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است بنابراین در یک کلاس و در کنار هم بودن دانش آموزان با ضریب هوشی متفاوت ممکن است مضراتی برای آنها داشته باشند. مثلا اینکه دانش آموزان با ضریب هوشی بالا اگر در کنار دانش آموزانی که ضریب هوشی پایین تری دارند درس بخوانند ممکن است باعث افت تحصیلی و بی انگیزگی هر دو طیف دانش آموزان شود. بنابراین مدارس در ایران بر اساس سطح علمی به چند دسته تقسیم می شود. همانطور که می دانید مدارس تیزهوشان از جمله مدارسی است که سطح علمی و امکانات آموزشی بالایی دارد. دانش آموزان برای ورود به این مدارس باید در آزمون ورودی آن شرکت کنند. پیشنهاد ما به والدین این است که به فرزندان خود در جهت موفقیت در آزمون تیزهوشان کمک کنند ولی در صورت عدم قبولی فرزندشان در آزمون آنها را سرزنش نکنند چرا که بسیاری از افراد موفق جامعه هستند که در مدارس دولتی عادی درس خوانده و به موفقیت رسیده اند. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید چرا که در این مقاله به زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشاناستان کرمان، شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم، منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم و  زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 استان کرمان خواهیم پرداخت.

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

ثبت نام آزمون مدارس نمونه تیزهوشان 97 – 98 احتمالا اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد. برای ثبت نام باید به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنید. ثبت نام در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول با ورود به سایت Azmoon.medu.ir و وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی دانش آموز اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 و یا بت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم 98 – 97  می کنید در این صورت مرحله ی اول ثبت نام انجام می شود. مرحله دوم ثبت نام نیز با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 تکمیل می شود. اگر هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره  تماس بگیرید مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود و یا می توانید از مشاوران مرکز ایران مشاوره  بخواهید ثبت نام شما را انجام دهند. به محض دریافت زمان دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98 در سایت و کانال تلگرامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

فقط دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در آزمون تیزهوشان خواهند بود که شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان را داشته باشند. از جمله شرایط عمومی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم  این است که دانش آموز باید تابعیت ایرانی داشته باشد. ( البته دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند هم می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند. )

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98 استان کرمان :

دانش آموزانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ثبت نام کنند می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشند و همچنین بایستی همه نمرات پایه پنجم ابتدایی آنها خیلی خوب و یا یک درس خوب و در سایر درس ها خیلی خوب باشد تا مجاز به ثبت نام در آزمون شوند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97 – 98 استان کرمان :

از جمله شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم این است که دانش آموز بایستی در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد و معدل پایه هشتم داوطلب بالای 19 باشد.

سوالات در آزمون تیزهوشان به دو دسته ی استعداد تحصیلی و تحلیلی تقسیم می شود که منبع سوالات تحصیلی کتاب درسی است ولی منبع سوالات تحلیلی خارج از کتاب درسی می باشد و برای سنجش اطلاعات عمومی دانش آموزان است.

 

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97 – 98 معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون آغاز می شود. برای دریافت کارت ورود به جلسه بایستی در بازه زمانی تعیین شده به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir مراجعه کنید و نسبت به دریافت کارت اقدام نمایید. برای مشاهده کارت می بایست پس از ورود به سایت، اطلاعات خواسته شده اعم از، کد ملی دانش آموز را در قسمت نام کاربری و شماره سریال شناسنامه دانش آموز را به عنوان رمز عبور در کادر رمز عبور وارد کنید تا وارد پروفایل شخصی داوطلب شوید. در گوشه سمت چپ صفحه یک آیکون با نام کارت ورود به جلسه قرار دارد با کیلیک بر روی این آیکون می توانید کارت را مشاهده و یک پرینت از آن تهیه کنید. از آنجا که بر روی کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی همچون، اطلاعات شخصی و شناسنامه ای داوطلب درج شده است، همراه داشتن کارت در زمان برگزاری آزمون الزامی می باشد وگرنه از ورود داوطلب به محل برگزاری آزمون ممانعت خواهد شد. در ضمن آدرس محل برگزاری آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان درج گردیده است. پیشنهاد می کنیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و همچنین برنامه ریزی آزمون تیزهوشان کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان 97 – 98 در اردیبهشت ماه 97 برگزار خواهد شد و همانطور که در بالا اشاره کردیم یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون باید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایید. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 97 نیز به احتمال زیاد همچون سال های گذشته اوایل تیر ماه خواهد بود که از طریق، سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام می شود. زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج را به محض دریافت در سایت و کانال ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان 97 – 98 در شهرستان ها: سیرجان – رفسنجان – جیرفت – بم – زرند – شهر بابک – کهنوج – بافت – بردسیر – عنبرآباد – قلعه گنج – رودبارجنوب – کوه بنان – ریگان – رابر

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان کرمان 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزمون تیزهوشان تیزهوشان ثبت نام تیزهوشان منابع آزمون تیزهوشان منابع تیزهوشان

1 هفته پیش

1 هفته پیش

2 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

دانش آموزان پایه هفتم که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99- 1400 را دارند ، لازم است از تراز قبولی در این مدارس اطلاعات کافی داشته باشند تا علاوه بر آشنایی با سطح دشواری سوالات بتوانند برنامه ریزی بهتری برای آمادگی در این آزمون را برای خود داشته باشند .

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

برای مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم کرمان

برای مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم کرمان

دانش آموزان و والدینشان هر ساله به دنبال پاسخ به سوالاتی مانند راهکارهای درست برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه هفتم و یا تعداد سوالات صحیح برای قبولی در این آزمون ، هستند .

تجربه نشان داده است که دانش آموزان برای شرکت در این آزمون نگرانی هایی ، از جمله سختی بیش از حد سوالات و همچنین اصرار به پاسخگویی به تمام سوالات آزمون را دارند در حالی که ترازهای قبولی سال های گذشته ، چیز دیگری را به ما نشان می دهد و آگاهی از این تراز ها می تواند روش درستی برای سنجش شانس قبولی دانش آموزان در این آزمون باشد .

دانش آموزان پسر شرکت کننده در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استان کرمان 99 – 1400 ، با آگاهی از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان مورد نظرشان می توانند علاوه بر برنامه ریزی صحیح تر ، از نگرانی خود کم کرده و با خیال راحت برای آزمون آماده شوند .

در ادامه این مقاله به منظور آگاهی داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه استان کرمان از تراز لازم برای قبولی در این مدارس ، آخرین تراز قبولی سال گذشته به همراه مشاوره قبولی در این مدارس ارائه شده است . 

همان طور که می دانیم ، هر آزمونی برای پذیرش داوطلبان شرکت کننده ملاکی را در نظر می گیرد که این ملاک برای مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در همه استان ها تراز یا نمره کل دانش آموز در آزمون است به طوری که هر چه تراز دانش آموزان عدد بالاتری باشد ، رتبه آن ها بهتر بوده و شانس قبولی آن ها افزایش می یابد . 

جدول زیر برای ارائه تراز های قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه استان کرمان طراحی شده است . 

 

 

به دلیل اینکه برخی مدارس تیزهوشان در شهرهای استان کرمان هم نام هستند با توجه به شناختی که از مدارس این استان دارید می توانید تراز های بالاتر را برای مدارسی در نظر بگیرید که سطح علمی بهتری نسبت به بقیه مدارس این استان دارند . 

برای مشاهده تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم استان کرمان می توانید مقاله ای که در زیر قرار داده شده است را مطالعه کنید .

با توجه به این که در جدول تراز ها دسترسی لازم به همه مدارس تیزهوشان پایه هفتم پسرانه کرمان نیست ، در جدول زیر لیست همه مدارس این استان ارائه شده است . 

 

 

برای مشاهده تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه نهم به دهم استان کرمان می توانید مقاله ای که در زیر قرار داده شده است را مطالعه کنید . 

به دانش آموزان توصیه می کنیم پس از آگاهی از تراز قبولی در مدرسه مورد نظرشان بهتر است برنامه ریزی با سطح بالاتری برای خود انجام دهند زیرا ممکن است آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ دشواری بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و همچنین امکان دارد ، ظرفیت پذیرش و یا تعداد شرکت کنندگان در این آزمون تغییر کند .
لازم به ذکر است که ترازهای ارائه شده در این مقاله برای سال گذشته هستند ، همان طور که گفته شد امکان این که در آزمون امسال با سوالات سخت تری مواجه شویم وجود دارد ، بنابراین تاکید می کنیم مبنای تراز برای برنامه ریزی و سنجش شانس قبولی خود را کمی بیشتر از ترازهای گفته شده در این مقاله در نظر بگیرید .

دانش آموزان پسر علاقمند به تحصیل در مدارس تیزهوشان پایه هفتم استان کرمان ، باید در زمان مشخص شده توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ، فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند . پیش بینی می شود این ثبت نام برای سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ از 26 بهمن ماه انجام می شود .

نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان به صورت الکترونیکی و از طریق سایت استعداد های درخشان ششم به هفتم به آدرس hoosh.medu.ir ، است که داوطلبان باید پس از ورود به سایت و تکمیل فرم پیش ثبت نام هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و سپس رسید ثبت نام را دریافت نمایند .

برای مشاهده تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم استان کرمان می توانید مقاله ای که در زیر قرار داده شده است را مطالعه کنید .

برای اطلاع از همه اخبار تیزهوشان ششم به هفتم در کانال تیزهوشان مدارس تیزهوشان هیوا عضو شوید و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید . در صورت ایجاد هر گونه سوال درباره تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم استان کرمان ۹۹ – ۱۴۰۰ می توانید از طریق خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از مشاوران با تجربه راهنمایی لازم را کسب نمایید .

ملاک قبولی در این آزمون تراز یا نمره کل داوطلب می باشد که در متن این مقاله تراز قبولی مدارس پسرانه این پایه ارائه شده است .

همان طور که در این مقاله گفته شد ، این ثبت نام از 26 بهمن ماه آغاز می شود .

به صورت اینترنتی در سایت استعداد های درخشان انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام در این مقاله ارائه شده است . 

برای مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم کرمان

برای مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم کرمان


منتخب های هیوامگ

حریم خصوصی نوجوانان را حفظ کنیم

نکاتی برای بازگشایی مدارس در دوران کرونا

چالش های پیش روی نوجوانان

مقالات منتخب سردبیر

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان کرمان 97 – 98

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

در این مقاله جزئیات و شرایط ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان توضیح داده شده است .

برای مشاوره برنامه ریزی و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

آزمون مدارس تیزهوشان استان کرمان هرساله به صورت هماهنگ کشوری در دو پایه تیزهوشان ششم ابتدایی و تیزهوشان نهم به دهم برگزار می شود . مدارس تیزهوشان به دلیل کیفیت و امکانات آموزشی بالا نسبت به سایر مدارس موجب شده مورد توجه بسیاری از والدین و دانش آموزان قرار بگیرد . کلیه دانش آموزان استان کرمان در پایه ششم ابتدایی و نهم در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند در موعد مقرر و با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir در آزمون تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان ثبت نام کنند . در این مقاله می خواهیم به بیان جزئیات زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 استان کرمان و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 استان کرمان و همچنین زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان بپردازیم .

ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان احتمالا از نیمه دوم بهمن آغاز خواهد شد ، داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شوید . ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان به صورت اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.medu.ir صورت می گیرد . برای ثبت نام آزمون تیزهوشان در مرحله نخست کلیه داوطلبان می توانند با ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنند و ثبت نام اولیه خود را در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون تیزهوشان نهم به دهم انجام دهند . در مرحله دیگر که احتمالا در فروردین می باشد کلیه داوطلبانی که مرحله ثبت نام اولیه را انجام دادند باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند . اوالدین و دانش آموزان می توانند درصد های تخمینی خود را در نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان رایگان هیوا وارد نمایند و شانس قبولی خود در مدارس تیزهوشان را بیازمایند. همچنین می توانید کلیه سوالات خود را در زمینه زمان و شرایط و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97 – 98 استان کرمان و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 استان کرمان فقط با یک تماس تلفنی و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند .

 

از شرایط اولیه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 استان کرمان اولا در حال تحصیل بودن دانش آموز در پایه ششم ابتدایی است دوما کسب نمره خیلی خوب یا کسب نمره خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در پایان پایه تحصیلی پنجم ابتدایی می باشد . و از شرایط اولیه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 استان کرمان اولا در حال بودن دانش آموز در پایه نهم است دوما معدل کل ( نیمسال دوم ) دانش آموز در پایه هشتم 19 و بالاتر باشد . از شرایط عمومی شرکت در آزمون تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان داشتن تابعیت ایرانی است ، البته دانش آموزانی که غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند . برای اطلاع کامل از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 کلیک کنید . دانش آموزان می بایست قبل از ثبت نام ، دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 را به طور دقیق مطالعه کنند .

طبق روال سال های گذشته آزمون تیزهوشان استان کرمان احتمالا نیمه اول اردیبهشت برگزار می شود و داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir ، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 اقدام نمایند . نتایج آزمون تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان معمولا بین 4 – 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و چند روز بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی 97 – 98 اعلام می شود . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج تیزهوشان از نتیجه آزمون اطلاع پیدا کنند . داوطلبانی که به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراض دارند می توانند در فرصتی که بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ، با اعلام اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97 – 98 ، مجددا نتیجه آزمونشان مورد بررسی قرار گیرد . لازم به ذکر است همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان برای کلیه داوطلبان الزامیست .
 

برای مشاوره برنامه ریزی و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 استان کرمان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان کرمان. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان کرمان نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان در دو پایه تحصیلی بصورت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تیزهوشان و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تیزهوشان در بازه زمانی اعلام شده از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی www.azmoon.medu.ir انجام می گیرد.

در ادامه این مقاله در زمینه لیست مدارس تیزهوشان استان کرمان و زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان توضیحاتی خواهیم داد.

برای مشاوره تحصیلی برنامه ریزی و ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره  1375-907-909  تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

در این بخش مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان قصد داریم لیست مدارس تیزهوشان استان کرمان را که همیشه جزو مدارس برتر هستند ارائه کنیم . لیست مدارس پسرانه و دخترانه تیزهوشان دوره اول متوسطه استان کرمان و لیست مدارس پسرانه و دخترانه تیزهوشان دوره دوم متوسطه استان کرمان به تفکیک ارائه شده است .در پایان و بعد از اینکه مدارس تیزهوشان استان کرمان که نزدیک به محل سکونت خود هستند را پیدا کردید ، می توانید از طریق سایت www.azmoon.medu.ir مراحل بعدی ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان را انجام دهید.

علامه حلی ناحیه یک کرمان

علامه حلی ناحیه دو کرمان

علامه حلی بافت

علامه حلی بم

علامه حلی جیرفت

علامه حلی رفسنجان

علامه حلی زرند

آیت اله خامنه ای سیرجان

علامه حلی شهربابک

علامه حلی کهنوج

علامه حلی ناحیه یک کرمان

علامه حلی ناحیه دو کرمان

علامه حلی بافت

علامه حلی بم

علامه حلی جیرفت

علامه حلی رفسنجان

علامه حلی زرند

آیت اله خامنه ای سیرجان

علامه حلی شهربابک

علامه حلی کهنوج

فرزانگان ناحیه یک کرمان

فرزانگان ناحیه دو کرمان

فرزانگان بافت

فرزانگان بم

فرزانگان جیرفت

فرزانگان رفسنجان

فرزانگان زرند

فرزانگان سیرجان

فرزانگان شهربابک

فرزانگان کهنوج

فرزانگان ناحیه یک کرمان

فرزانگان ناحیه دو کرمان

فرزانگان بافت

فرزانگان بم

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

فرزانگان جیرفت

فرزانگان رفسنجان

فرزانگان زرند

فرزانگان سیرجان

فرزانگان شهربابک

فرزانگان کهنوج

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان برای سال تحصیلی جدید بر اساس زمانبندی اعلام شده از روز بیست و هشتم فروردین ماه شروع شده و تا روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیانی که داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان استان کرمان هستند باید در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر می باشد که ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استان کرمان و همجنین ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم استان کرمان بصورت همزمان و بصورت کاملا اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت.

امسال نیز سایت اینترنتی www.azmoon.medu.ir طبق روال سال های گذشته ، سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان اعلام گردیده و دانش آموزان باید کلیه مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان را برای ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان از طریق همین سامانه انجام دهند.

سامانه www.azmoon.medu.ir همزمان با شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان برای داوطلبان این استان فعال خواهد شد.

همچنین داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان و همچنین آخرین تغییرات در روند پذیرش مدارس تیزهوشان این استان ،دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان را از طریق سایت www.azmoon.medu.ir دریافت نمایند.

پس داوطلبان عزیز در نظر داشته باشید که انجام کلیه مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان اعم از ثبت نام اولیه مدارس تیزهوشان ، پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ،اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعتراض به نتایج ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان از طریق سایت www.azmoon.medu.ir خواهد بود.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان ایلام

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان بوشهر

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان البرز

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اصفهان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمانشاه

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کردستان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان قم

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان قزوین

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان فارس

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان سیستان و بلوچستان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان سمنان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گیلان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کهگیلویه و بویراحمد

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مازندران

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان لرستان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان همدان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان هرمزگان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مرکزی

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان بوشهر

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان تهران

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان خراسان شمالی

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان خراسان رضوی

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان خراسان جنوبی

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان خوزستان

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان یزد

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری

منبع:

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان – www.azmoon.medu.ir

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

در این مطلب قصد داریم یکی از خدمات مشاوره خود را یعنی مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) را خدمت شما معرفی کنیم. اگر شما هم پدر و مادر دلسوزی باشید بی شک به دنبال یک آینده‌ی درخشان برای فرزندتان هستید. داشتن آینده‌ی روشن برای فرزندان چیزی است که همیشه والدین دغدغه‌ی آن را داشته‌اند. یکی از راه‌های موفقیت فرزندان درس خواندن در مدارس خوب و برجسته شهر است. در میان مدارس مختلف با انواع و اقسام مختلفی که وجود دارد، مدارس تیزهوشان سرآمد همه‌ی آن‌هاست. در این مقاله قصد داریم خلاصه‌ای از کارهایی که برای قبولی در مدارس تیزهوشان لازم است ارائه دهیم. در صورت نیاز به توضیحات تکمیلی یا همچنین دریافت خدمات تخصصی‌تر درباره‌ی مشاوره مدارس تیزهوشان مثل برنامه‌ریزی خصوصی، مشاوره تحصیلی درباره‌ی دروس مختلف و مواردی از این دست می‌توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

مدارس تیزهوشان (سمپاد) یکی از قدیمی‌ترین و خوش نام‌ترین انواع مدارس دولتی هستند که در کنار مدارس نمونه دولتی وظیفه تربیت و آموزش دانش‌آموزان برتر هر شهر و روستاهای حومه‌ی آن را بر عهده دارند. در این مدارس برترین دانش‌آموزان هر شهر و روستا در یک آزمون ورودی به رقابت می‌پردازند تا نهایتاً افراد مجاز به ثبت نام در آن مشخص شود. در حال حاضر مدارس تیزهوشان برای پایه‌ی متوسطه اول و دوم در نظر گرفته شده است. که دانش‌آموزان در صورت قبولی در این مدارس خصوصاً در متوسطه‌ی اول، راه خود را برای موفقیت‌های تحصیلی در گام‌های بعدی هموار خواهند کرد.

در طی چند سال اخیر با گسترش و توسعه‌ی سطح آموزش در کشور، تعداد مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بسیار بیشتر شده و زیرساخت‌ها و زمینه‌های لازم برای آموزش دانش‌آموزان مستعد بیش از پیش فراهم شده است. تا همین ۱۵ – ۲۰ سال پیش در اکثر شهرهای کشور فقط یک مدرسه تیزهوشان و یک مدرسه نمونه دولتی وجود داشت. کما این که خیلی از شهرهای کوچک نیز این زیرساخت‌ها کلا فراهم نبود.

اما در حال حاضر در اکثر شهرهای بزرگ هر ناحیه‌ی آموزش و پرورش آن شهر مدرسه نمونه دولتی و تیزهوشان مستقل خود را دارد. گسترش مدارس تیزهوشان فرصت مناسبی را برای شکوفایی بیشتر دانش‌آموزان فراهم کرده و البته قبولی در این مدرس را نیز راحت تر کرده است. چرا که ظرفیت‌ها افزایش پیدا کرده و لذا تعداد بیشتری از دانش‌آموزان می‌توانند امید به قبولی در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان داشته باشند.

در بعضی از شهرها امکان تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای دانش‌آموزان روستایی فراهم شده است. البته این ویژگی مختص همه‌ی مدارس نمونه و تیزهوشان نیست. و فقط در بعضی از شهرها این امکان وجود دارد. در این مدارس یک ظرفیت جدا برای دانش‌آموزان روستایی در نظر گرفته شده و لذا رقابت برای قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه بین دانش‌آموزان روستایی آن منطقه است. بدین ترتیب رقابت عادلانه‌تری شکل خواهد گرفت و دانش‌آموزان روستایی که امکانات آموزشی کمتری دارند، می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

در این مدارس با فراهم کردن امکانات خواب و خوراک، شرایط به گونه‌ای است که دانش‌آموزان روستایی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی در مدرسه بمانند و مشقت‌های رفت‌وآمد برای آن ها کمتر خواهد بود. در این مدارس معمولاً دانش‌آموزان می‌توانند به صورت هفتگی انتهای هفته را به منزل خود بروند و بازگردند. در این مدارس تیزهوشان امکانات ویژه‌ای مثل خوابگاه، سلف‌سرویس و … وجود دارد تا دانش‌آموزان بتوانند با دغدغه‌ی کمتری در کنار سایر همکلاسان خود به تحصیل بپردازند.

مدارس تیزهوشان در سرتاسر کشور معمولاً برترین مدارس و سرآمد مدارس کشور هستند. برای قبولی در این مدارس رقابت نزدیکی بین داوطلبان وجود دارد و با توجه به اینکه تعداد داوطلبان زیاد و ظرفیت قبولی پایین است، قبولی در این مدارس سخت است.جود دارد. این مدارس چند ویژگی ممتاز دارند:

همان طور که گفتیم برای آموزش دانش آموزان مدارس تیزهوشان (سمپاد) از برترین معلمان شهر و ناحیه استفاده می‌شود. ویژگی متمایز این مدارس نسبت به خیلی از مدارس غیرانتفاعی این است که در این مدارس همه‌ی دانش‌آموزان از استعداد و توانایی بالایی برخوردارند. با توجه به اینکه این دانش‌آموزان در یک رقابت سخت توانسته‌اند در این مدارس قبول شوند، همه‌ی آن‌ها از بالاترین توانایی برخوردارند. لذا تحصیل در میان دانش‌آموزان سخت‌کوش و مستعد خود نیروی محرکه‌ای است که دانش‌آموزان را به سمت کوشش و پشتکار بیشتر سوق می‌دهد.

وجود دانش‌آموزان مستعد دست معلمان را نیز در ارائه‌ی محتوای آموزشی سطح بالاتر باز می‌گذارد و لذا معلمان نیز می‌توانند مطالب درسی را در سطح بالاتری آموزش دهند. این موضوع خود باعث می شود تا توانایی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های آموزشی ارتقاء یابد. در مدارس تیزهوشان دانش‌آموز ضعیف وجود ندارد و اطلاق صفت ضعیف به آن‌ها بی‌انصافی است. حتی ضعیف‌ترین دانش‌آموزان این مدارس می‌توانند در مدارس عادی سرآمد باشند.

در گام سوم مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) به بحث درباره شرایط شرکت در این آزمون خواهیم پرداخت. با توجه ویژه بودن این مدارس، انتظار می‌رود شرایط شرکت در آزمون این مدارس نیز ویژه باشد. لذا شرکت‌کنندگان در این آزمون باید توانایی‌های حداقلی خود را اثبات کرده باشند. برای شرکت در آزمون تیزهوشان (سمپاد) شما باید پیش‌نیازهایی را داشته باشید تا بتوانید در این آزمون شرکت کنید. مهم‌ترین شرط برای شرکت در آزمون ورودی به مدارس تیزهوشان عبارت است از:

در سومین گام از مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) موضوع ثبت نام در مدارس تیزهوشان (سمپاد) را برای شما باز خواهیم کرد. با توجه به تغییر و تحولاتی که طی چند سال اخیر در نحوه‌ی پذیرش مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی صورت گرفته است ممکن است برای خیلی از اولیا این سوال مطرح شود که ثبت نام در مدارس نمونه دولتی چگونه است. در گذشته زمان و شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان به همه‌ی مدارس ناحیه و شهر ابلاغ می‌شد و مدارس نیز به دانش‌آموزان اعلام می‌کردند و بعد از نام‌نویسی و دریافت ثبت نام، کارهای مربوط به ثبت نام را انجام می‌دادند.

اما در حال حاضر ثبت نام برای این مدارس به صورت آنلاین و از طریق سایت آموزش و پرورش امکان پذیر شده است. ضمن این که برخی از مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی (برای پایه ششم به هفتم) به صورت هیئت امنایی شده‌اند. در این مدارس، شرکت در آزمون بی‌معناست. و نحوه‌ی پذیرش شما از طریق مصاحبه‌ای که توسط هیئت امنای این مدارس برگزار می‌شود، صورت می‌پذیرد.

آزمون ورودی به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هر ساله توسط مرکز سنجش پذیرش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می‌شود. در حال حاضر زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در حوالی فروردین‌ماه است. منتها تاریخ دقیق آن معمولاً در سایت آموزش و پرورش اعلام می‌شود و این تاریخ به مدارس نیز اطلاع‌رسانی و ابلاغ می‌گردد. توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی شده است و فرایندهای نام‌نویسی فیزیکی سابق کلاً حذف شده است.

داوطلبان توجه داشته باشند برای شرکت در آزمون حتماً باید در مهلت اعلام شده توسط آموزش و پرورش اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. برای ثبت نام مدارس تیزهوشان بایستی به سایت آموزش و پرورش به آدرس Azmoon.medu.ir مراجعه کنید. پس از مراجعه به این سایت مقطع تحصیلی خود را تعیین کنید (ششم به هفتم یا نهم به دهم). پس از تعیین مقطع تحصیلی شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و وارد بخش اصلی ثبت نام شوید.

با ورود به بخش ثبت نام اصلی، شما وارد جایی می‌شوید که باید اطلاعات شخصی، محل سکونت و مدارس تیزهوشانی که می‌خواهید برای آن آزمون دهید را مشخص کنید. توجه داشته باشید که در شهرهای بزرگ غالباً بیش از یک مدرسه تیزهوشان وجود دارد و شما باید یک یا دو مورد از این مدارس را در مرحله ثبت نام انتخاب کنید.

نکته: در مرحله انتخاب مدارس تیزهوشان، سعی کنید مدارسی را انتخاب کنید که رقابت در آن‌ها کمتر و شانس قبولی شما بیشتر است. توجه داشته باشید که سطح مدارس تیزهوشان در هنگام تحصیل چندان با هم متفاوت نیست اما معمولاً قبولی در مدارس برخی از نواحی شهرها سخت‌تر است. سعی کنید از این فرصت و قدرت انتخاب به بهترین شکل استفاده کنید.

چند سالی است که آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با هم ادغام شده و تنها یک آزمون ملاک ارزیابی شما برای قبولی در این مدارس خواهد بود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون چندان چیز عجیب و غریبی نیست. ولی باید آن‌ها را ثبل از ثبت نام آماده کنید. اگر مدارک ثبت نام در آزمون را در اختیار نداشته باشید نمی‌توانید در سایت ثبت نام کنید. ضمن اینکه در زمان پر کردن اطلاعات خیلی دقت کنید چون اگر اطلاعاتی را به اشتباه وارد کنید (خصوصاً اطلاعات مربوط به معدل و اطلاعات شخصی) حتی اگر در آزمون قبول شوید، این امکان وجود دارد که قبولی شما را لغو کنند.

توجه داشته باشید که شما پس از وارد کردن اطلاعات یک “کد رهگیری” دریافت می‌کنید. این کد را جایی ذخیره و یادداشت کنید که گم نکنید. برای دفعات بعدی که می‌خواهید به سامانه وارد شوید، یا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه یا دریافت نتایج آزمون شما به این کد نیاز دارید. پس کد رهگیری را در جای مطمئنی یادداشت یا ذخیره کنید. سعی کنید اطلاعات ورود به سامانه را چند جا یادداشت کنید تا اگر یکی گم شد یا خراب شد، باز هم بتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

۱- تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی

۲- یک قطعه عکس ۴ * ۳ اسکن شده ( زمینه عکس حتماً باید سفید بوده و مربوط به سال جاری دانش آموز باشد.)

۳- پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون (هزینه‌ی ثبت نام معمولاً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه پرداخت می‌شود.)

نکته ۱: همان طور که اشاره کردیم آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) برای پایه‌ی ششم به هفتم در بعضی از مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هیئت امنایی حذف شده است. آزمون مدارس هیئت امنایی به این ترتیب است که شما در یک مصاحبه که با حضور اعضای هیئت امنا و معلمان آن مدرسه انجام می‌شود، شرکت می‌کنید. در این مصاحبه پس از طرح پرسش‌هایی به صورت شفاهی یا کتبی، یا حتی برگزاری آزمونی مستقل، درباره‌ی تأیید یا رد شدن داوطلب تصمیم‌گیری می‌شود. برای پذیرش در این مدارس حتماً قبل از ثبت نام از هیئت امنایی بودن آن‌ها مطمئن شوید.

نکته ۲: آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قبلاً به صورت جداگانه برگزار می‌شد. اما در حال حاضر هر دو آزمون تجمیع شده و برای ورود به مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی شما فقط یک آزمون خواهید داد.

زمان برگزاری آزمون ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هر ساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه به صورت هماهنگ در سراسر کشور بوده است. تاریخ دقیق این آزمون از طرف آموزش و پرورش ابلاغ شده و در سایت آن نیز قرار می‌گیرد. در خصوص تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هم وضع به همین شکل است. معمولاً تاریخ دقیقی برای آن اعلام نمی‌شود. ولی غالباً هر ساله در حوالی آخر خرداد یا اوایل تیرماه نتایج این آزمون‌ها اعلام می‌شود.

برای اطلاع از آخرین وضعیت اعلام نتایج مدارس تیزهوشان با مدرسه خود در ارتباط باشید. یا سایت آموزش و پرورش به نشانی  medu.ir را پیگیری کنید. پس از اعلام نتایج برای آگاهی از نتایج آزمون و قبولی یا عدم قبولی خود به همان سامانه‌ی ثبت نام مدارس تیزهوشان یعنی Azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که برای مشاهده نتایج باید همان اطلاعاتی را که برای ثبت نام استفاده کردید، به کار بگیرید. پس از ورود به سامانه می‌توانید نتیجه‌ی آزمون خود را مشاهده کنید.

ارزیابی نتیجه‌ نهایی آزمون ورود به مدارس تیزهوشان، برای مقطع تحصیلی متوسطه اول (ششم به هفتم) با مقطع تحصیلی متوسطه دوم (نهم به دهم) با یکدیگر متفاوت است. برای دانش‌آموزان پایه ششم فقط نتیجه‌ی آزمون اهمیت دارد و نتیجه‌ و رتبه‌ی نهایی همان چیزی است که در آزمون رقم خورده است. اما در آزمون نهم به دهم معدل و آزمون هر یک سهم جداگانه‌ای در ارزیابی نهایی دارند.

توجه داشته باشید که در چند سال اخیر سهم معدل در قبولی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بیشتر شده است و این احتمال وجود دارد که در سالیان آینده هم این روند ادامه داشته باشد. بنابراین جهت آگاه شدن از سهم معدل و آزمون حتماً به اطلاعیه‌های سایت آموزش و پرورش توجه داشته باشید. در سال‌های اخیر سهم آزمون ۵۰% و سهم معدل شما در پایه‌ی نهم ۵۰% بوده است. لذا نتیجه‌ی نهایی نیز با احتساب ضرایب مربوط به هر یک از این دو مولفه محاسبه می‌شود.

پنجمین گام در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد)، داشتن یک برنامه مدون و هدفمند است. هر آنچه تا اینجا بیان کردیم، مربوط به فرایندهای ثبت نام و اطلاعاتی بود که می‌بایست در خصوص مدارس تیزهوشان (سمپاد) کسب می‌کردید. از گام پنجم به بعد تلاش می‌کنیم شما را با نکات مربوط به برنامه‌ریزی درسی و منابع لازم برای قبولی در تیزهوشان (سمپاد) آشنا کنیم.

حتماً بخوانید : مشاوره مدارس شاهد

برنامه‌ریزی کمک می‌کند تا بتوانید زمان و انرژی خود را برای رسیدن به هدف منسجم و متمرکز نمایید. برای دستیابی به یک برنامه‌ریزی کامل و منسجم شما باید موارد زیر را در برنامه‌ی خود در نظر داشته باشید:

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان

یکی از موارد مهم در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) توجه به توانایی‌های داوطلب و برنامه‌ریزی بر اساس آن توانایی‌هاست. توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید یک شبه بر همه‌ی درس‌ها تسلط پیدا کنید. از سوی دیگر اگر تا پیش از این تنبلی کرده‌اید و عادت به زیاد درس خواندن نداشته‌اید نمی‌توانید یک شبه روزی ۱۰ – ۱۲ ساعت درس بخوانید. برنامه‌ریزی باید گام به گام و بر اساس وضعیت دانش‌آموز باشد. برنامه‌ریزی گام به گام کمک می‌کند تا شما بتوانید پیشرفت تدریجی خود را حس کنید و در عین حال دلسرد نشوید. با پیشرفت شما در درس خواندن، می‌توانید وارد فاز و مرحله بعدی شوید و مدت زمان درس خواندن را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که یادگیری مطالب درسی و تسلط یافتن بر آن‌ها دو موضوع کاملاً متفاوت هستند. در تعیین گام‌های یادگیری، شما در نخستین گام، چیزی را یاد می‌گیرید و در گام بعد با تلاش بیشتر بر آن مسلط می‌شوید. لذا تسلط یک مرحله بالاتر از یادگیری است. وقتی شما بر یک مبحث درسی مسلط می‌شوید یک اتفاق مهم می‌افتد. با تسلط یافتن بر مباحث درسی می‌توانید با سرعت بیشتر و بدون تعلل و شک و تردید آن را حل کنید. تسلط بر موضوع باعث می‌شود تا به هنگام مواجهه با سوال،‌شما گیج نشوید و سریعاً منظور سوال را دریفات کرده و با حدس زدن راه‌حل یا جواب احتمالی شروع به حل مسئله کنید. تسلط باعث می‌شود تا شما بین گزینه‌های نزدیک به هم گیج نشوید و بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ صحیح را پیدا کنید.

برای رسیدن به تسلط کافی بر مباحث درس شما باید چند کار انجام بدهید. یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به تسلط مطالعه و مرور مستمر مباحث و سرفصل‌های درسی است. با مرور مستمر شما می‌توانید علاوه بر به یادسپاری بهتر مباحث درسی، تسلط خود بر مطالب درسی را نیز افزایش دهید. این شیوه خصوصاً برای دروس حفظی مثل علوم و ادبیات فارسی و حفظ معنای لغات بسیار موثر و مفید است.

مورد بعدی برای تسلط یافتن بر یک مبحث درسی، حل سوالات متعدد و متنوع مرتبط با آن موضوع است. حل سوالات متعدد یا بررسی سوالات متنوع مرتبط با یک سرفصل درسی به شما کمک می‌کند تا با نمونه سوالات مختلف آشنا گردید و بتوانید به ابعاد مختلف یک مبحث مسلط شوید. با دیدن سوالات متعدد و متنوع شما به هنگام حل کردن سوالات نیز بلافاصله با دیدن صورت سوال یا گزینه‌های نزدیک به هم گیج نمی‌شوید و می‌توانید آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهید. بدین ترتیب در دام طراحان سوال گرفتار نخواهید شد و می‌توانید سوالات پیچیده ریضای یا علوم را راحت‌تر پاسخ دهید.

مورد سوم برای رسیدن به تسلط بر مطالب درسی، تست زنی است. خیلی‌ها از تست‌زنی برای یادگیری هم استفاده می‌کنند. این کار غلط است. کاربرد تست عمدتاً ایجاد تسلط است. پس ابتدا مبحثی را یاد بگیرید و سپس سراغ تست زنی بروید. تست زنی باعث می‌شود تا شما علاوه بر یادگیری و تسلط بر موضوع، با شیوه‌ها و روش‌های تست‌زنی هم آشنا شوید و بتوانید سرعتتان را برای پاسخگویی به سوال‌ها بالا ببرید. آشنایی با تکنیک‌های تست‌زنی شما به شما کمک می‌کند تا مدیریت زمان بهتری در جلسه کنکور داشته باشید. و همچنین به هنگام پاسخ دادن به سوالاتی که دو به شک هستید یا تسلط کافی ندارید کمتر سردرگم شوید.

حتماً بخوانید : تکنیک‌های تست زنی

علاوه بر تست زنی به این نکته توجه داشته باشید که صِرف زدن تست‌های یک موضوع درسی شما را بر آن موضوع مسلط نمی‌کند. تست‌های موضوعی شاید برای یادگیری اولیه مفید باشند اما برای ارزیابی تسلط شما چندان قابل اتکا نیستند. چرا که ممکن است اعتماد به نفس شما را به صورت کاذب زیاد کند و شما خیال کنید که تسلط بالایی بر موضوع پیدا کرده‌اید. سعی کنید هنگام تست زنی از تست‌های جامع یا تست‌هایی که تنوع موضوعی دارند و سرفصل‌های مختلف یک درس را پوشش می‌دهد استفاده کنید. تست‌های جامع یا دارای تنوع  معمولاً به شرایط کنکور نزدیک‌تر هستند و به هنگام پاسخ‌گویی به آن‌ها با چالش‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوید.

سوالات هر آزمون، از منابعی که معرفی می‌شود، طرح می‌گردد. لذا اگر شما شناخت مناسبی نسبت به منابع نداشته باشید و ندانید که از کدام کتاب‌ها و سرفصل‌ها سوال می آید، نخواهید توانست برای مطالعه و تست زنی نیز برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید. آشنایی با منابع به شما کمک می‌کند تا متناسب با منابع و سرفصل‌های درسی برنامه‌ریزی کرده و بر روی دروس مختلف، خصوصاً دروسی که ضرایب بیشتری دارند سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید. در جدول زیر می‌توانید سهم سوالات، ضرایب و موارد مربوط به سوالات آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) ششم به هفتم را مشاهده کنید:

سوالات آزمون مدارس تیزهوشان معمولاً دو شکل هستند: یا سوالاتی هستند که از کتاب‌های درسی طرح می‌شوند یا سوالاتی هستند که برای محک زدن استعدادها و توانایی‌های هوشی و ذهنی شما طرح می‌شوند. لذا یکی از اصلی‌ترین منابع آزمون تیزهوشان کتاب‌های درسی خودتان است. برای آشنایی و تسلط بر سوالات هوش و استعداد هم بهتر است از کتاب‌های کمک‌ آموزشی استفاده کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم کتاب‌هایی را تهیه کرده و از درسنامه‌ها و سوالات آن‌ها کمک بگیرید. برخی از کتاب‌های مفید و جامع در این حوزه عبارتند از:

سوالات هر آزمون، از منابعی که معرفی می‌شود، طرح می‌گردد. لذا اگر شما شناخت مناسبی نسبت به منابع نداشته باشید و ندانید که از کدام کتاب‌ها و سرفصل‌ها سوال می آید، نخواهید توانست برای مطالعه و تست زنی نیز برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید. آشنایی با منابع به شما کمک می‌کند تا متناسب با منابع و سرفصل‌های درسی برنامه‌ریزی کرده و بر روی دروس مختلف، خصوصاً دروسی که ضرایب بیشتری دارند سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید. در جدول زیر می‌توانید سهم سوالات، ضرایب و موارد مربوط به سوالات آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) ششم به هفتم را مشاهده کنید:

کتاب‌های کمک آموزشی متعددی برای تسلط یافتن بر آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) در بازار وجود دارد. به هنگام تهیه کتاب‌های کمک آموزشی تیزهوشان به این چند نکته توجه نمایید: توجه داشته باشید که آن دسته از کتاب‌ها به کار شما می‌آیند که درسنامه‌ یا پاسخ‌نامه‌ی تشریحی مناسبی دارند. زیرا صرف دانستن پاسخ سوالات نمی‌تواند به شما در یادگیری و تسلط یافتن بر دروس کمک کند. خیلی از منابع آزمون تیزهوشان نمونه سوالاتی هستند که فقط گزینه‌ی صحیح را ذکر کرده‌اند و هیچ توضیح تکمیلی یا درسنامه‌ای ندارند. این منابع اصلاً به کارتان نخواهد آمد. برخی از منابع مفید برای شما در زیر آورده شده است:

یکی از راه‌های ارزیابی توانایی‌های شما شرکت در آزمون‌های آزمایشی است. لطفا آزمون‌های آزمایشی را جدی بگیرید و سعی کنید برای آن‌ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. نتایجی که در آزمون‌های آزمایشی به دست می‌آورید معیار مناسبی برای ارزیابی وضعیت درسی شماست. آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان از دو جهت برای شما مفید است:

شما در آزمون‌ ورودی به مدارس تیزهوشان با افراد شهر خود رقابت می‌کنید. لذا رتبه‌ای که در آزمون‌های آزمایشی برای شما اهمیت دارد، رتبه در شهر است. شما نیز برای ارزیابی موقعیت خود نسبت به سایر رقبا باید آن را ملاک ارزیابی قرار دهید. بعد از تمام شدن آزمون آزمایشی سعی کنید سوالات را بررسی کنید و ببینید که در چه مباحثی ضعف یا قوت دارید. ارزیابی صحیح از نقاط ضعف و قوت به شما کمک می‌کند تا زمان باقی‌مانده تا آزمون تیزهوشان را بهتر مدیریت کنید. سعی کنید در مدت زمان باقی مانده تمرکزتان را بیشتر بر روی آن نقاطی بگذارید که ضعف دارید. سعی کنید جاهایی که بی‌دقتی یا اشتباهات بی‌مورد دارید را شناسایی کرده و برطرف کنید. تا در آزمون اصلی با حداکثر توان و با کمترین ضریب اشتباه حاضر شوید.

مشاوره و استفاده از تجربه‌ی کسانی که قبلا راه شما را رفته‌اند قطعاً کمک زیادی به شما می‌کند. مشاوران تحصیلی هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی را مشاوره می‌دهند. لذا با چالش‌های پیش‌روی آن‌ها به خوبی آشنا هستند و می‌توانند را در مسیر درست‌تری قرار دهند. در هر یک از گام‌های مشاوره مدارس تیزهوشان که مشکل داشتید می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از تجربه مشاوران متعدد ما در زمینه‌های مورد نظر خود کمک بگیرید. شما از طریق تماس با مرکز مشاوره تلفنی آویژه می‌توانید با صرف هزینه و زمان کمتری، در ساعات مختلف شبانه روز با مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران ما در کنار شما خواهند بود تا شما با اطمینان خاطر بیشتری به سمت موفقیت برنامه‌ریزی و حرکت کنید. برای تماس با مرکز مشاوره آویژه به شماره‌هایی که در بالا و پایین صفحه قرار دارد مراجعه کنید.

مشاوره مدارس تیزهوشان – مشاوره تحصیلی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه مشاوره مدارس تیزهوشان – مشاوره تحصیلی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

 شرایط ثبت نام امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف ۹۹

شرایط اخذ امریه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس

منابع کمک آموزشی کنکور ۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

9099072068 بدون پیش شماره با تلفن ثابت

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1050 الی 1350 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان
مرکز مشاوره تحصیلی تیزهوشان کرمان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *