مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

 
helpkade
مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد
مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

مدیرعامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی از راه‌اندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در این کلینیک خبر داد.

تمامی حقوق برای قدس آنلاین محفوظ است.

© 2018 www.qudsonline.ir

مرکز مشاوره آستان قدس

آدرس: مشهد، حدفاصل میدان تلویزیون و سه راه بعثت، نرسیده به شهید منتظری9
شماره تماس: 05138419435

ارسـال پـرسـش


Only fill in if you are not human

مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

©  تمامی حقوق این تارنما برای “سایت پزشکان ایران” محفوظ میباشد.

به دلیل دریافت تصاویر از سرور، ممکن است بارگذاری کمی زمانبر باشد…

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when lookin

نشانی مقصد را وارد نمایید

یا پیوند به محتوای موجود

در این نوشتار گفتگوی تفصیلی ما با دکتر سید محسن اصغری نکاح در خصوص معرفی مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی و تشریح فعالیت‌های آن در سال 98 را می‌خوانید. 

 

مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی را به صورت اجمالی برای مخاطبان معرفی کنید؟ 
ارائه خدمات مشاوره‌ای در آستان قدس رضوی طی دو دهه گذشته در دو بخش مجزای زائران (ذیل فعالیت‌های معاونت تبلیغات و در حرم مطهر) و مجاوران (ذیل فعالیت‌های سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی خارج از حرم مطهر) انجام می‌شد. ولی با افزایش نیازهای روان شناختی و استقبال روز افزون جامعه از مسائل مربوط به مشاوره و روانشناسی ضرورت شکل‌گیری مرکز جامع مشاوره در آستان قدس رضوی برای انسجام بخشی به این حوزه در حرم مطهر رضوی احساس شد و بدین ترتیب مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی ذیل معاونت علمی در شهریور 1397 با عنایت تولیت وقت و به منظور یکپارچه‌سازی ساختارها و ظرفیت‌های موجود در این زمینه آغاز به کار کرد. 

 

 اهداف و ماموریت‌هایی که برای این مرکز تعریف شده چیست؟ 
از جمله اهداف و ماموریت‌های این مرکز توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیازهای مشاوره‌ای زائران و مجاوران مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌‌های دینی، تحت پوشش قراردادن و هدایت علمی و حرفه‌ای  و متمرکز ساختن کلیه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در این مرکز و جلوگیری از موازی کاری در حوزه مشاوره و روانشناسی است. ایجاد مرجعیت علمی-حرفه‌ای مرکز جامع مشاوره آستان قدس از طریق هم‌افزایی و تعامل با مراکز آموزشی-پژوهشی، دانشگاهی، حوزی و علمی–حرفه‌ای بویژه مراکز علمی آستان قدس رضوی، حمایت، توانمندسازی و بکارگیری مشاوران و روانشناسان متعهد در حوزه مشاوره دینی را می‌توان از دیگر اهداف تشکیل این مرکز برشمرد. مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

 

مرکز مشاوره و روان‌شناسی آستان قدس رضوی از چه طریقی با مخاطبان در ارتباط است؟ 
مرکز مشاوره آستان قدس رضوی دارای پنج کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی در شهر مقدس مشهد با عنوان کلینیک‌های آستان مهر رضوی واحد(حرم مطهر، غدیر، بعثت، زائرسرا و زائرشهررضوی) و همچنین یک کلینیک خادمیاری روانشناسی و مشاوره آستان مهر رضوی در اصفهان است که هر کدام از این کلینیک‌ها به صورت جداگانه و در زمینه‌های مختلف به ارائه خدمت می‌پردازند و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به این کلینیک‌ها از خدمات این مرکز استفاده کنند. 

 

در سال 98 چه تعداد خدمات مشاوره و روانشناسی از طریق این کلینیک‌‌ها به مخاطبان ارائه شده است؟ 
ارائه خدمات در این کلینیک‌ها به صورت ارائه مشاوره فردی و گروهی است و در سالی که گذشت روی هم رفته 45 هزار و ششصد و یازده خدمت مشاوره فردی و گروهی از طریق این کلینیک‌ها به مخاطبان ارائه شده که از این تعداد 27 هزار و 797 مشاوره فردی و 17 هزار و 814 مشاوره گروهی بوده است. 
9 هزار و 563 مشاوره فردی و 7 هزار و 738 مورد مشاوره گروهی نیز در قدیمی‌ترین کلینیک مشاوره آستان قدس رضوی یعنی کلینیک آستان مهر رضوی واحد حرم مطهر واقع در ضلع غربی صحن جامع رضوی، داخل ایوان باب‌الهادی‌(ع)، انجام شده است. 
کلینیک تخصصی روان‌شناسی و مشاوره آستان مهر رضوی واحد غدیر، واقع در طبقه فوقانی بازار غدیر یکی دیگر از کلینیک‌های مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی است که در سال گذشته،  7 هزار و 545 مورد مشاوره فردی و 4 هزار و 236 مورد مشاوره گروهی ویژه زائران، مجاوران و همچنین خادمیاران حرم مطهر رضوی در آن ارائه شده است. 
در سالی که گذشت همچنین 8 هزار و 780 از مشاوره فردی و251 خدمت مشاوره گروهی  کلینیک مشاوره آستان مهر رضوی واحد بعثت واقع در بلوار شهید منتظری، به مخاطبان ارائه شده است.
کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی واحد زائر سرای رضوی واقع در بلوار چمن نیز در سال گذشته به 59 نفر مشاوره فردی ارائه داده است. در این کلینیک همچنین 17 کارگاه مشاوره گروهی برپا شده است. در سالی که گذشت 59 نفر از خدمات مشاوره فردی و 3 هزار و 652 نفر از خدمات مشاوره گروهی کلینیک مشاوره و روانشناسی آستان مهر رضوی واحد زائر شهر رضوی واقع در شهرک طرق بهره‌مند شدند. در کلینیک خادمیاری روانشناسی و مشاوره آستان مهر رضوی واحد اصفهان 2 هزار و 358 مشاوره فردی و یک هزار و 920 مشاوره گروهی ارائه شده است. 

 

در سالی که گذشت  چه اقدامات جدیدی در این مرکز انجام شد؟ 
تا قبل از سال نود هشت تنها دو کلینیک مشاوره و روانشناسی بعثت و واحد حرم مطهر به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ارائه خدمت می‌کردند. ولی امسال این تعداد به 6 کلینیک ارتقاء یافت که از جمله آنها کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره آستان مهر رضوی واحد غدیر است که از مرداد ماه راه‌اندازی شد. کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره آستان مهر رضوی واحد زائر سرا و زائر شهر که از آبان‌ماه شروع به کار کردند و کلینیک خادمیاری روانشناسی و مشاوره آستان مهر رضوی واحد شهر اصفهان که تقریبا از مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده است. 

 

در سال گذشته چه اقدامات دیگری در این مرکز انجام شده است؟  
سال 98 سال پرباری برای مرکز مشاوره آستان قدس رضوی بود، به طوری که در این سال  135  دوره آموزش ویژه خانواده پرسنل آستان قدس رضوی و خانواده مجاوران حرم مطهر رضوی با موضوعاتی همچون جایگاه عواطف در خانواده، مهارت ارتباط سازنده همسران، مهارت‌های زندگی در تعاملات زناشویی، مهارت‌های ارتباط با همسران، تربیت دینی فرزندان، آموزش مهارتهای زندگی و… برگزار شد. برگزاری جشنواره ملی تخصصی رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر روانشناسی و مشاوره با رویکرد دینی،‌ سه دوره مدرسه ملی فصلی روانشناسی اسلامی، سه دوره آموزشی مهارت‌های روانشناختی مداخله در بحران،‌ دوره تربیت مشاور و درمانگر معنوی، برگزاری دوره تربیت مشاور پیش از ازدواج(PMC)،‌ دوره تربیت پشتیبان تحصیلی ویژه مربیان حاشیه شهر؛ اصول و مبانی مصاحبه بالینی و … از دیگر اقدامات مرکز مشاوره استان قدس رضوی در سال گذشته است. 

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در آخرین ماه سال، این مرکز چه اقداماتی برای تقویت سلامت و بهداشت روانی خانواده و جامعه انجام داد؟ 
مرکز مشاوره آستان قدس رضوی از همان روزهای اغازین خبرساز شدن ویروس کرونا و آغاز عملیات بهداشتی در زمینه پیشگری از شیوع این ویروس با تشکیل «کارگروه بهداشت روانی در گذر از بحران کرونا»، ابتدا در جلسه حضوری با رعایت مسائل بهداشتی و سپس در قالب فضای مجازی به رصد مسائل و مشکلات و چالش‌های موجود و پیش روی جامعه از نظر بهداشت روانی پرداخت. این کارگروه با ترسیم شبکه مسائل راه‌کارهای و راهبردهای روانشناختی مناسب به تولید محتوای مناسب در این زمینه در قالب عکس نوشت، پیام‌های بهداشت روان خانواده، ‌جامعه، کودکان و نوجوانان در قالب فایل‌های صوتی و کلیپ‌های کوتاه  پرداخت و سعی کرد با انتشار این فایل‌ها در فضای مجازی گامی موثر در زمینه ارتقاء بهداشت روانی در مواجهه با ویروس کرونا و گذر از این ایام و تقویت روحیه و بهداشت روان خانواده‌ها بردارد. اقدام دیگر مرکز مشاوره در این زمینه راه‌اندازی سامانه تلفنی«ارائه مشاوره  ارتقاء سلامت روان و کاهش اضطراب» بود که این سامانه با شماره تلفن‌های 38008، 32280544 و 32280545همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب پاسخگوی سوالات مخاطبان در خصوص ارائه مشاوره در زمینه ایجاد بهداشت روانی جامعه و سلامت است. 

«روزی که شد به نیزه سر آن بزرگوار/ خورشید سر برهنه برآمد ز کوهسار… موجی به جنبش آمد و برخاست کوه کوه/ ابری به بارش آمد و بگریست زار زار… گفتی تمام زلزله شد خاک مطمئن/ گفتی فتاد از حرکت چرخ بی…

«باز این چه شورش است که در خلق عالم است، باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است» این بیت از ترجیع ‌بند دوازده بندی معروف شاعر عصر صفوی است که تاریخ ادب و هنر پیرامون واقعه کربلای سال 61 هجری مدیون آن…

این روزها، هر گوشه شهر را نگاه می کنی؛ از خیابان، میدان و بازار تا کوچه پس کوچه های خلوت، همه رنگ محرم به خود گرفته است و پرچم های سبز و مشکی «یا ابا عبدالله الحسین(ع)» و اشعار عاشورایی «باز این چه…

بارگاه ملائک نشین رضوی در شب و روز تاسوعای حسینی میزبان حضور زائران دل سوخته‌ای است که برای اقامه عزای تاسوعای حسینی به حرم امام رضا(ع) مشرف شده‌اند.

عاشورا سراسر مدرسه عشق است و آموزگار هدایتگر آن، حسین بن علی(ع). این واقعه عظیم، در تاریخ بشرى موجى…

با شروع دهه اول ماه محرم‌الحرام، امام رئوفمان حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) عزادار جدش سیدالشهدا(ع) می‌…

جنس مداحی در حرم ائمه اطهار(ع) به گفته خود ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) با ذاکر بودن در سایر منابر و…

حال و هوای مداحی در حرم منور امام هشتم شیعیان(ع) با تمام دنیا فرق دارد؛ این‌ها کلیدواژگانی است که…

.All right reserved by Astan Quds Razavi

مرکز مشاوره تخصصی آستان قدس رضوی:
۰۹۳۵۴۶۴۵۹۹۰

1- مشکلات ارتباطی
2- مسائل اقتصادی
3- مشاوره بلوغ و اختلالات نوجوانی
4- اعتیاد
5- مسائل حقوقی و شرعی
6- مسائل احساسی و عاطفی
7- اختلالات روانی
8- مشکلات مربوط به تربیت فرزندان
9- تعامل با خانواده همسر و خشونت خانگی
10- خیانت زوجین
11- مشاور پیش از ازدواج
12- مشاور بعد از ازدواج
13- مشاوره خانواده و مشکلات زوجین
14- تست های روانشناسی و روانشناختی
15- آموزشهای تخصصی ازدواج و مهارتهای زندگی
16- پیشگیری و کاهش آسیبها و تعارضات درونخانوادگی
17- ارتقای مهارتهای زندگی فردی و اجتماعی جوانان و خانوادههای جوان
18- همچنین درمان و ترمیم آسیبهای درون خانواده
19- مشاوره شغلی
20- مشاوره تحصیلی
21- مشاوره کودک و بازی درمانی
22- مشاوره نوجوان و جوان
23- مشاوره مذهبی
24- مشاوره بالینی
25- گفتار درمانی
26- روان درمانی
27- روان سنجی
28- روان پزشک
29- اختلالات عاطفی و هیجانی
راه های ارتباط با مرکز :

05138008

میدان تلویزیون ، حد فاصل ساختمان های آستان قدس رضوی و سه راه بعثت

کانال تلگرام a38008@

ادمین کانال : m38008@

مرکز مشاوره

مشاوره

مرکز مشاوره تخصصی آستان قدس رضوی


خراسان رضوی > مشهد

مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

۰۹۳۵۴۶۴۵۹۹۰

آدرس:
میدان تلویزیون ، حد فاصل ساختمان های آستان قدس رضوی و سه راه بعثت


همه تصاویر آگهی

تعداد بازدید:
۱۵۶۹۲


به روز رسانی: ۱ ماه پیش


شناسه آگهی: ۹۸۷۶۰۲

مشاوره خانواده – ازدواج- کودک و… شخصیت

بامجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
سابقه بیش از 25 … چادرعاقبتی)
تلفن:
09033761980

مرکزمشاوره و خدمات روانشناسی در منزل بدون نیاز به حضور در مراکز مشاوره و صرف زمان و هزینه بالا

مشاوره زوج درمانی،خانواده درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشکلات زناشویی، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی، انجام تست هوش و استعداد یابی کودکان و غیره…

درمان اضطراب ، افسردگی، بیش… و سرمایه گذاری
اجرای آزمونهای روانشناسی ( تست هوش، شخصیت، استعداد و ….)
برگزاری کارگاههای تخصصی و برای دانشجویان … زندگی و فرزند پروری و …)

همشهریان گرامی..برای حل مشکلات… تلفنی وحضوری بهره مندشوید..

مشاوره تلفنی باتلفن ثابت دوشنبه… برگزاری کلاسهای اموزشی میباشند..

مرکز تخصصی مشاوره پروپوزال، پایان نامه و تحلیل آماری در رشته روانشناسی، … نامه)
فروش انواع پرسشنامه های روانشناسی

مشاوره و انجام پایان نامه رشته روانشناسی ارشد و دکتری بدون واسطه و کاملا توافقی در کوتاهترین زمان ممکن … مشاور ایران – خانم حمیدی

♧ انجام پایان نامه در مشهد
انجام پایان نامه روانشناسی – مدیریت – پزشکی
♧ انجام… amos – lisrel – minitab – stata
♧ مشاوره – آموزش محتوایی – رفع ابهامات
♧… اقساطی-برآورد هزینه دانشجویی

مشاوره مقاله ، پرپوزال ، پایان نامه روانشناسی

مشاوره مقاله نویسی ، پایان نامه نویسی رشته
روانشناسی ، روانپزشکی و وابسته ، مشاوره تحلیل آماری با روش های آماری…

ساخت پرزنت دفاع پایان نامه توسط بهترین طراحان کشوری در مجموعه ی آوا
خانم حمیدی

مجموعه ی پاورپوینت آوا

نصب دیوارهای پیش ساخته گچی… های شنوایی سنجی,اتاق های مشاوره روانشناسی,دیوار های مشترک …

ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت: مشاوره تلفنی و مجازی رایگان به افرادی که نسبت به ویروس کرونا دغدغه ذهنی و نگرانی دارند و دچار استرس شدند، در دو مرکز مشاوره از 8 صبح تا 8 شب ارائه می‌شود.

دکتر محسن اصغری نکاح در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص راه‌اندازی سامانه تلفنی کاهش اضطراب کرونا، اظهار کرد: از بدو بروز مساله کرونا، مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی یک کارگروه تخصصی بهداشت روان در گذر کرونا را تشکیل و چند فعالیت انجام داد که چالش‌های روانشناسی و بهداشت روانی پیش روی جامعه و راهکارهایی که باید برای آن داشته باشند را بررسی کرد. وی با بیان اینکه در این کارگروه به تولید کلیپ‌های چندرسانه‌ای و ارائه خدمات مشاوره مجازی و تلفنی پرداخته شد، عنوان کرد: 31 کلیپ بهداشت روان تولید و در فضای مجازی بارگذاری شده، همزمان مشاوره تلفنی و مجازی رایگان به افرادی که نسبت به این ویروس دغدغه ذهنی و نگرانی دارند و دچار استرس شدند، ارائه می‌شود. اصغری نکاح افزود: این کار در دو مرکز ما انجام می‌شود، برخی مشاوران ما به صورت آماده پشت تلفن هستند و برای برخی نیز که امکان حضور ندارند، همکاران ما سوال را به آنها منتقل می‌کنند و آنها نیز به صورت مجازی پاسخ می‌دهند.مشاوران ما در مرکز آستان مهر رضوی شعبه بعثت با شماره 38008 و همچنین در آستان مهر رضوی شعبه الغدیر که نزدیک حرم مطهر قرار دارد، با شماره 32280544 و 32280545 پاسخگو هستند. مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی بیان کرد: مشاوره‌های حضوری ما کار خود را انجام می‌دهند، اما ما قصد داشتیم برای کاهش رفت‌وآمدها و اینکه در چند روز اخیر تاکید شده ایمن‌ترین فضا، فضای خانه است، مردم دیگر نیاز به خارج شدن از خانه و رفت‌وآمد فیزیکی هم نداشته باشند. وی با بیان اینکه مواردی که مشاوره تلفنی و مجازی دریافت می‌کنند، چند دسته هستند، عنوان کرد: یک دسته با مشاوره تلفنی کارشان را انجام می‌‎دهند، نوعی اطمینان خاطر برای فرد انجام و مساله حل می‌شود و اضطراب فرد کاهش پیدا می‌کند. دسته دیگر نیاز به انجام تکالیف دارند که مشاوره پیگیری می‌کند تا فرد دوباره زنگ بزند و فعالیت‌هایی که انجام شده را پیگیری کند. دسته دیگر مشکلات زمینه‌ای مانند وسواس، تجارب فوتی و ترس گذشته داشته‌اند که نیاز به مراجعه حضوری دارند. اصغری نکاح ادامه داد: اکثر افراد معمولا حدود 80 تا 90 درصد با راهنمایی‌ها، اصلاح تعبیر و تفسیرها، شناخت باورهای اغراق‌آمیز و غلطی که دارند، یا با شیوه حل مساله یا تغییر در سبک زندگی معمولا، با انجام مشاوره‌های تلفنی رفع و رجوع می‌شوند و تنها عده کمی هستند که از گذشته هم مشکل زمینه‌ای روانشناختی داشتند و نیازمند پیگیری بیشتری هستند که به صورت تلفنی یا ارجاعات حضوری برایشان پیگیری می‌شود. مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت:  8 تا 9 نفر به صورت آماده در این مراکز فعالیت دارند، اگر نیازی احساس شود می‌توان این تعداد را افزایش داد، اما فعلا همین تعداد پاسخگو هستند. زمان پاسخگویی نیز 8 صبح تا 8 شب است.

انتهای پیام

کلینیک مشاوره در حرم امام رضا (ع)، توسط آستان قدس رضوی راه اندازی شده است و در راستای تامین نیازهای زائران و مجاوران، همه روزه بجز ایام تعطیل پذیرای مراجعین گرامی خواهد بود.

ویژگی های این مراکز

زائرین

خدمات مشاوره به صورت فردی و یا گروهی برای زائرین، با مراجعه حضوری و هماهنگی با دفتر مشاوره انجام می شود.

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ ( جمعه ۸ الی ۱۲ )مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

تلفن راهنما جهت مشاوره فردی: ۳۲۰۰۳۴۵۲-۰۵۱

تلفن جهت مشاوره گروهی با هماهنگی قبلی: ۳۲۰۰۳۴۷۸-۰۵۱

آدرس: حرم مطهر رضوی، ضلع غربی صحن جامع رضوی، باب الهادی (ع)، داخل ایوان باب الهادی سمت راست، کلینیک تخصصی مشاوره زائرین حرم مطهر رضوی

مجاورین (مشهدی ها)

خدمات مشاوره به صورت فردی یا گروهی برای مجاورین، با مراجعه حضوری و یا گرفتن نوبت تلفنی انجام می شود.

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ ( جمعه ۸ الی ۱۲ )

آدرس: حرم مطهر رضوی، خروجی صحن غدیر، طبقه فوقانی بازار غدیر، کلینیک تخصصی فوریت های مشاوره و ارجاع حرم مطهر رضوی

تلفن تماس: ۳۲۲۸۰۵۴۵-۰۵۱

توصیه می شود جهت مشاوره ابتدا به همین دو مرکز که در بالا اشاره شد مراجعه نمایید.

علاوره بر این دو مرکز، مراکز دیگری نیز در حرم مطهر رضوی هستند که واحدهای مشاوره در آن ها مستقر است.

مرکز مشاوره آستان مهر رضوی

ساکنان محترم شهر مشهد جهت دریافت خدمات مشاوره می توانند علاوه بر مراکز فوق که در حرم مطهر امام رضا علیه السلام خدمت رسانی می کنند، به مرکز آستان مهر رضوی با هماهنگی و تعیین وقت قبلی مراجعه نمایند.

هم چنین در کلینیک آستان مهر رضوی سامانه تلفنی «آوای مشاور» راه اندازی شده است که به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک را ندارند به صورت کاملا رایگان ارائه خدمت می‌شود.

در این سامانه تلفنی در مسائل مختلف روان‌شناختی اعم از مشکلات و بحران‌های عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینه‌های تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی، ارائه خدمت می‌شود.

سامانه آوای مشاور روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر فعال است و خادمیاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روان‌شناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک آستان مهر رضوی در این ساعت‌ها پاسخگوی تماس‌های مخاطبان با سامانه خواهند بود.

شماره تلفن کلینیک آستان مهر رضوی جهت خدمت آوای مشاور و یا تعیین وقت مراجعه حضوری (پیش شماره مشهد ۰۵۱):

۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۶۹۱، ۳۸۴۳۸۴۴۱،۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵، ۳۸۰۰۸

آدرس: بلوار شهید منتظری، بین میدان تلویزیون و سه راه بعثت، نبش منتظری ۹

کارگاه های آموزشی گروهی

کارگاه های آموزشی به صورت گروهی برگزار می شود و شرکت در این کلاس ها رایگان است.

شماره تماس جهت ثبت نام در این دوره ها: ۳۲۲۸۰۵۴۵-۰۵۱

آدرس محل برگزاری کارگاه های آموزشی: حرم مطهر رضوی، خروجی صحن غدیر، طبقه فوقانی بازار غدیر، کلینیک تخصصی فوریت های مشاوره و ارجاع حرم مطهر رضوی

 

پر بازدید ترین مطالب وب سایت مشهد توریست:

نحوه گرفتن غذای متبرک امام رضا علیه السلام

ممنون از اطلاع رسانی خوب سایتتون

ممنونم خدا خیرتون بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

وب‌سایت

var CurrentDate= “08/29/2020 10:54:26 AM”; var JAT= 1; function pz() {};init();document.getElementById(“cities”).selectedIndex=27;coord();main();

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان با بیان این خبر گفت: این مؤسسه با بهره‌گیری از مشاوران زبده در زمینه‌های مشاوره‌ پیش از ازدواج، مسائل همسران، کودک و نوجوان و مهارت‌های زندگی؛ با شناسایی ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی تلاش می‌کند تا با ترویج سبک زندگی دینی برخی از نیازهای مهم جوانان را برطرف سازد.
وی افزود: وب‌سایت «باشگاه همسران جوان آستان مهر» وابسته به مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با سابقه‌ درخشان در عرصه‌ فضای مجازی توانست عنوان بهترین پایگاه مجازی با مخاطب خانواده، در جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال را به دست آورد و اکنون در ترکیب با وب‌سایت‌های دیگر مؤسسه فعالیت خود را در سایت shajar.ir ادامه می‌دهد.
به گفته خوراکیان شبکه جوانان رضوی یکی از اولین مجموعه‌های مجازی کشور و نیز از فعال‌ترین مراکز مشاوره‌ امین با رویکرد اسلامی به شمارمی‌رود که با استفاده از متخصصان نام‌آشنای ملی در عرصه‌های دینی و روان‌شناسی به صورت تخصصی به موضوعات و دغدغه‌های جوانان می‌پردازد.
مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی عنوان کرد: مشاوره اینترنتی یکی از شیوه‌های مداخلاتی جدید است که به سرعت در سرتاسر جهان گسترش کمی و کیفی یافته و به دلیل ارزان بودن، ناشناس ماندن مخاطب، صرفه‌جویی زمانی و قابلیت دسترسی در هرجا که رایانه‌ای وجود داشته باشد، از استقبال درخور توجهی در جهان برخوردار شده است.
وی درباره خدمات کلینیک مشاوره غیر حضوری شبکه جوانان رضوی گفت: افراد از طریق عضویت در سایت می‌توانند از خدمات مشاوره‌ غیرحضوری مانند پرسش و پاسخ متنی، پرسش و پاسخ صوتی و مشاوره‌ آنلاین استفاده کند.
خوراکیان گفتگوی اینترنتی با مشاوران، دسترسی به تست‌های روانشناسی، ارائه سؤالات متداول مشاوره‌ای، نوبت‌دهی مشاوره حضوری در مرکز مشاوره آستان مهر، ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره گروهی و آشنایی با مشاوران را از قابلیت‌های کلینیک مشاوره شبکه جوانان رضوی عنوان کرد.

.

var CurrentUserID = ”;
var ValidPrice = ‘Price1’;
var AdminEditItemUrl = ‘#’;
var CommentModule = ”;
var CommentModuleID = ”;

/* .d-md-block.d-none {
display: none !important;
}*/
/**************************/
:root {
/* Not my favorite that line-height has to be united, but needed */
–lh13: 13px;
}

.truncate-overflow-2-13 {
–max-lines: 3;
position: relative;
max-height: calc(var(–lh13) * var(–max-lines));
overflow: hidden;
padding-left: 1rem;
text-align: justify;
}

.truncate-overflow-2-13::before {
position: absolute;
content: “…”;
bottom: 0;
left: 0;
}

.truncate-overflow-2-13::after {
content: “”;
position: absolute;
left: 0;
width: 1rem;
height: 1rem;
background: white;
}
/**************************/
.txtSignUpMobile::-webkit-outer-spin-button,
.txtSignUpMobile::-webkit-inner-spin-button {
/* display: none; <- Crashes Chrome on hover */
-webkit-appearance: none;
margin: 0; /* div > div.divListFilter {
border-bottom: solid 3px #fff;
color: #333;
transition: all 0.3s ease-in-out;
padding-top: 10px;
padding-bottom: 10px;
padding-left: 0;
padding-right: 0;
cursor: pointer;
}

#divListFilters > div > div.divListFilter i {
color: #ddd;
margin-left: 5px;
}

#divListFilters > div > div.divListFilter > div {
border-left: 1px solid #ddd;
padding-left: 15px;
padding-right: 15px;
}

#divListFilters > div > div.divListFilter.active {
border-bottom-color: #85c040;
color: #85c040;
text-align: center;
}

#divListFilters > div > div.divListFilter.active i {
display: none;
}

.divListView span {
margin: 5px;
padding: 2px;
float: left;
}

.divListView span.spnView {
border: 1px solid #ccc;
border-radius: 3px;
color: #ddd;
cursor: pointer;
line-height: 1em;
}

.divListView span.spnView.active {
color: #000;
cursor: default;
}

.card-fav i {
transition: all ease-in-out 0.5s;
}

.plyr__menu {
display: none;
}

.plyr–audio .plyr__controls {
background-color: transparent;
}

.divBookingType {
/*border-top: 1px solid #eee;*/
line-height: 1.5em;
width: 100%;
padding-top: 5px;
margin-top: 5px;
}

.divBookingType > span {
/*float: right;*/
margin-left: 5px;
}

.divBookingType span i {
/*float: right;*/
margin-left: 3px;
padding: 4px;
background-color: #28a745;
color: #fff;
border-radius: 50%;
font-size: 0.5em;
}

.divListItem .divBookingType strong {
background-color: #aaa;
color: #fff;
}

.divListItem .divBookingType span {
background-color: #28a745;
color: #fff;
padding: 0 3px;
font-size: 1em;
}

.PagingList a {
color: #333;
/*background-color: #28a745;*/
border-radius: 50%;
width: 30px;
height: 30px;
display: inline-block;
line-height: 2em;
padding: 0;
margin: 0 2px;
opacity: 0.8;
transition: all 0.3s ease-in-out;
}

.PagingList a.CurPage, .PagingList a:hover {
background-color: #007d1c;
opacity: 1;
color: #fff;
}

jdiv#jvlabelWrap {
display: none;
}

a.lnkAdminEdit {
position: absolute;
right: 10px;
top: 10px;
z-index: 9;
padding: 5px;
text-align: center;
}

a.lnkAdminEdit i {
color: #fff;
}
/****************************
Ava Modal
****************************/
.avaModal .modal-dialog .modal-header {
padding: 0rem;
position: relative;
background: #fff !important;
height: 45px;
border: none;
}

.avaModal .modal-dialog .modal-header h4 {
display: none;
}

.avaModal .modal-dialog .modal-header {
display: block;
}

.avaModal .modal-dialog .modal-header button {
color: #fff;
background-color: #be1010;
padding: 0px 4px 2px 4px;
width: 25px;
text-align: center;
height: 25px;
line-height: 0;
float: left;
position: absolute;
left: 10px;
top: 10px;
z-index: 99999;
}

.divModalLoginTabs span {
display: block;
transition: ease-in-out all 0.3s;
cursor: pointer;
background-color: #eee;
}

.divModalLoginTabs span.active {
background-color: #fff;
}

.divModalLoginTabContents > div {
transition: ease-in-out all 0.3s;
display: none;
}

.divModalLoginTabContents > div:first-child {
display: block;
}

.custom-control-label:after,
.custom-control-label:before {
bottom: -25px;
top: auto;
left: 50%;
right: 50%;
margin-right: -0.5rem;
}

(function () {
var widget_id = ‘uVvss4KNGh’;
var s = document.createElement(‘script’); s.type = ‘text/javascript’; s.async = true; s.src = ‘//code.jivosite.com/script/widget/’ + widget_id + ‘?plugin=wp’; var ss = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; ss.parentNode.insertBefore(s, ss);
})();

window.dataLayer = window.dataLayer || [];
function gtag() { dataLayer.push(arguments); }
gtag(‘js’, new Date());

gtag(‘config’, ‘UA-144579676-1’);

0

امتیاز از

0

رای

مطلبی در این بخش ثبت نشده

مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

مطلبی در این بخش ثبت نشده

مطلبی در این بخش ثبت نشده

چنانچه قبلا به مرکز فوق مراجعه داشته اید لطفا جهت راهنمایی دیگر مراجعین که قصد مراجعه به این مرکز را دارند نظر خود را در مورد نکات مثبت و منفی این مرکز ثبت نمایید.

با ارسال این فرم نظر شما به صورت نظر آزاد به نمایش در خواهد آمد.

با مردی ازدواج کردم که از رابطه قبلی خود دارای فرزند است نمیدانیم با مادر و بچه ای که در میان است چگونه رفتار کنیم تا کودک آسیب نبیند؟

همسرم با پسر عمویش به من خیانت میکند و من متوجه این موضوع شدم اما میترسم این مسئله را بازگو کنم و او را ازدست بدهم .

از نظر همسرم من آدم بی دست وپایی هستم او اجازه هیچ کاری را به من نمیدهد حتی جزئی ترین کارها رو خودش انجام میدهد نمیدانم چه کنم ؟

دختری هستم که هیچ کاری را بدون اجبار ، و به قول معروف تا زور بالای سرم نباشه انجام نمیدهم .

فرزندم دچار عقب ماندگی ذهنی است و ما نمیدانم با این مشکل چه کنیم ؟

چهره و ظاهر فردی که قرار است با او ازدواج کنیم چقدر اهمیت دارد ؟

خانمی هستم که اصلا کنترل ذهن ندارم و نمیتوانم توجه و تمرکزم رابر روی یک مسئله بگذارم

احساس خوبی ندارم و فکر میکنم باید منتظر کسی باشم تا بیاید و مرا خوشبخت کند

آسیبهای مصرف در دوران بارداری و تولد نوزاد چیست؟ آیا تک فرزندی خوب است؟ کودکان تک والد چه آسیبی می بینند؟

چنانچه قبلا به متخصص فوق مراجعه داشته اید لطفا جهت راهنمایی دیگر مراجعین که قصد مراجعه به این متخصص را دارند نظر خود را در مورد نکات مثبت و منفی این متخصص ثبت نمایید.

با ارسال این فرم نظر شما به صورت نظر آزاد به نمایش در خواهد آمد.

کد فعال سازی حساب کاربری به شماره همراه شماارسال شد.

ثبت نام شما تکمیل شد تا لحظاتی دیگر وارد سایت میشوید.

Modal Success


Modal Success

لیست مراکز مشاوره مشهد و استان خراسان رضوی را در اینجا بر شما مهاطب عزیز مجله هوش کالا گرد آورده ایم. مراکز معرفی شده از بهترین کلینیک های مشاوره و روانشناسی کودک ، ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی ، مشکلات زناشویی و… می باشد. اگر به دنبال روانشناس خوب در مشهد هستید ، از لیست زیر انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما

کلینیک روانشناسی و مشاوره کریمی نسبمدیریت :افسانه کریمی نسب خدمات :خانواده درمانی.زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج به همراهروان درمانی اختلالات خلقی و اضطرابی”وسواس و…آدرس:بین میدان هاشمیه و پیروزی ۴۰، پلاک۳۲، ساختمان حیات،طبقه۱تلفن پذیرش :۰۹۳۰۸۴۹۹۷۱۵در این مرکز خدمات آنلاین نیز ارائه می گردد.

تاکنون بخشی از مراکز مشاوره مشهد را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مطب های مشاوره روانشناسی خوب مشهد شامل مراکز دولتی و خصوصی ، که خدمات مشاوره کودک ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی، اضطراب ، افسردگی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

هم چنین می توانید لیست مراکز مشاوره در تهران را مشاهده نمایید.مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد

اگر شما روانشناس شاغل در خراسان رضوی و مشهد هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست مشاهده نمی کنید. بر روی ثبتنام کلیک نمایید.

مرکز روانشناسی سیب

آدرس :

بلوار وکیل آباد ، وکیل آباد ۱۹ ، نبش عدل ۹،

تلفن پذیرش :

۳۶۰۱۷۱۹۳

کلینیک روانشناسی روان پژوه

آدرس :

، بلوار وکیل آباد. ابتدای بلوار هفتم تیر، پ ۱.

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۸۶۴۰۲۱۲

مرکز خدمات روانشناختی صبا

آدرس :

 ،بین وکیل آباد ۱۹ و ۲۱،نرسیده به پل سیدرضی، ساختمان رضا

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۶۰۳۸۷۰۹

کلینیک مشاوره روانشناسی مشهد ( کیمیایی )

آدرس :

، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر ابتدای بزرگمهرجنوبی، روبروی بانک سپه ،ساختمان سارسل

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۷۶۱۰۱۷۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس مشهد مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوربا تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره مشهد بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهر با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهراناست.

انجمن روانشناسی ایران

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد
مرکز مشاوره تلفنی آستان قدس مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *