مشاوران تحصیلی در ارومیه

 
helpkade
مشاوران تحصیلی در ارومیه
مشاوران تحصیلی در ارومیه

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در ارومیه کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در ارومیه کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در ارومیه چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در ارومیه کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در ارومیه چند است؟

مشاوران تحصیلی در ارومیه

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از ارومیه چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان ارومیه و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری ارومیه برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در ارومیه هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در ارومیه بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در ارومیه که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در ارومیه و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در ارومیه :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان ارومیه)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در ارومیه کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در ارومیه چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در ارومیه پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در ارومیه را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان ارومیه در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی ارومیه دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی ارومیه و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در ارومیه به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز ارومیه بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص ارومیه خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در ارومیه توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در ارومیه با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین ارومیه نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان ارومیه در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان ارومیهی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در ارومیه نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در ارومیه که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در ارومیه هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان ارومیه و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان ارومیه در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در ارومیه تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در ارومیه باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه و مشاوره تحصیلی حضوری ارومیه می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان ارومیه) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور ارومیه به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در ارومیه اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان ارومیه گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در ارومیه به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز ارومیه برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی ارومیه به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در ارومیه ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در ارومیه برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در ارومیه استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره ارومیه بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی ارومیه شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان ارومیه کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در ارومیه می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه ارومیه آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

مشاوران تحصیلی در ارومیه

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در ارومیه ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در ارومیه ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ارومیه ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل ارومیه تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان ارومیه) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

2577
بازدید

مشاوران تحصیلی در ارومیه

 

 

خلاصه‌ی ویدئو:

1- حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی

2- برنامه اختصاصی واقعی مطابق شرایط خودتان خواهید داشت. 

3- روش مطالعه‌ای به نام ChL داریم که شما را 3 برابر سریعتر به درصد بالای 80 می‌رساند.

4- برای مباحثی مثل استوکیومتری روش تستی خاصی یاد می‌گیرید.

5- گزارش مطالعه شما هر روز توسط خود مهندس حسین‌پور چک می‌شود.

6- ظرفیت پذیرش محدود است تا وقت کافی به شاگردان داده شود.

7- آزمون مطابق برنامه شخصیتان از شما گرفته می‌شود.

8- فیلم بهترین تدریس‌های کنکور به شما داده می شود و دیگر نیاز به خرید DVDهای چند میلیونی ندارید.

 

مهندس حسین پور رکورد دار مشاوره تحصیلی با بیشترین قبولی 2 رقمی کنکور ارومیه در سال 98 شد.

این مشاور کنکور ارومیه به دور از هیاهو، مشاوره می دهد و تبلیغات تلوزیونی ندارد. او با تکنیک های فوق حرفه ای تعداد زیادی رتبه زیر 1000 و 9 رتبه 2 رقمی در ارومیه داشته است. این یک رکورد کشوری است.

اینجاست که تفاوت مشاور کنکور واقعی و مشاور کنکور تبلیغاتی مشخص می شود.

 

رزرو وقت مشاوره تحصیلی تلفنی با مهندس حسین پور

09170300085

 

 

 

حرف و حدیث در مورد روش مشاوره و برنامه ریزی درسی مهندس حسین پور در ارومیه زیاد است. اما چیزی که واضح است اینست که او تکنیک های خاصی برای یادگیری دارد.

 

هنوز بسیاری از روش های این مشاور کنکور فاش نشده اند و رتبه برتر های او در ارومیه هم در مورد روش های برنامه‌ریزی او متعهدند که صحبتی نکنند.

 

در اینجا به معرفی تعدادی از این تکنیک ها می پردازیم اما برای مطالعه 10 مورد از روش های استثنایی مشاوره کنکور مهندس حسین پور بر روی لینک بهترین مشاور کنکور تلفنی کلیک کنید.

 

 

حتما شما هم خاطراتی از گذشته خود در ذهن دارید که آنقدر جذاب و خاص بوده اند که با جزییات بسیار دقیق زمان و رنگ و بو و دمای آن فضا در ذهنتان ثبت شده اند. همین مکانیزم در این تکنیک مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مهندس حسین پور برای کنکوری های ارومیه به کار گرفته می شود.

فرمول ChL از ابتکارات این مشاور کنکور است که با الگو برداری از روش های آموزش در مدارس اروپا طراحی شده است و به ارومیه آورده شده.

در این روش طی 2 مرحله اول ذهن شما به حالت آلفا و اکتیو وارد می شود و آماده جذب اطلاعات می شود. در این شرایط ذهن شما شدیدا تشنه ثبت اطلاعاتی می شود که شما مطالعه می کنید.

 در مرحله سوم سلول های مغزی شما با سرعتی بیش از 3 برابر حالت معمول اطلاعات را در خود ذخیره میکنند.

مشاوران تحصیلی در ارومیه

اطلاعات ذخیره شده در این حالت بسیار قوی هستند و بیش از 10 برابر حالت عادی در ذهن ماندگار می شوند.

 

با این روش مشاوره کنکور مهندس حسین پور در ارومیه، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نخواهند بود و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند.

 

 

اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در ارومیه روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. در این میان مهندس حسین پور مشاور کنکوری به روز است و از علم و تجربه در کنار هم استفاده می کند.

مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور ارومیه وارد برنامه‌ریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامه‌ریزی دیوید است و روشی تضمینی است.

در این روش به شکل کاملا شفاف و قطعی برنامه شخصی شما طرح می شود و برنامه شما بر اساس حدس و گمان و بدون دانش نخواهد بود.

 

این روش در طی 4 ماه رتبه های در حد 20 هزار زیادی را به 3 و 2 رقمی در ارومیه تبدیل کرده و کاملا عملی و کاربردی است

 

اینکه به برنامه موسسات کنکوری ارومیه و برنامه های مشترک آزمون های آزمایشی قلمچی ارومیه دل ببندیم خطای بسیار بزرگی است و نتیجه ای جز اجرا نشدن برنامه و نهایتا سرخوردگی ندارد.

آنچه این مشاور کنکور ارومیهی را برجسته کرده توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد داوطلب است، تا جایی که این مشاور تحصیلی گاها از داوطلب میخواهد فکرهای خود را حین و خارج از مطالعه یادداشت کند و بصورت حرفهای و با تکنیکهای ویژهی خود، حتی فکر های داوطلب را کنترل میکند.

این مشاور کنکور ارومیه تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در ارومیه فرق دارد.

 

 

ترس دانش آموزان از مشاوران کنکور ارومیه که روش های عجیبی دارند

 

گاهی داوطلب با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در ارومیه روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب می‌شود و با خود می‌گوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد.

گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با بک مشاور کنکور معمولی ارومیه سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور ارومیه نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

پس لطفا از اینکه ضعفی درشما تلاشتان را کم کرده نترسید. یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت.

 

 

استاد حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی ارومیه سرلوحه کار خود قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در ارومیه روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد.

ایشان حتی در مشاوره های تلفنی خود در ارومیه، برای داوطلبان شهر ارومیه و هم چنین سایر شهر های اطراف ارومیه، باچنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ حساسیتی و وسواسی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند.

 

 

استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند.

 

اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور ارومیه این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود.

داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ آیا مغز او آمادگی همسان با مغزش را دارد؟ و یا در همان مدرسه و همان شرایطی درس خوانده که او نیز خوانده؟ پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور ارومیه در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار میدهد.

درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری ارومیهی این مشاور کنکور، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. هدف، مغلوب نمودن آخرین کاریست که خود شما انجام داده اید نه رقیبان شما.

 

 

مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در ارومیه، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چراکه مشاوان تحصیلی برتر دنیا و روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست.

 همانطور که میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بصورت خانه به خانه کنار هم قرار گرفته اند بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مربوط به یادگیری زیست شناسی فصل قارچ ها میشود و بخش دیگر آن مربوط به فصل ویروس ها میشود، مطالب مربوط به قارچ ها دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب ویروسها در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

روانشناسان طی نظریه ای اینگونه بیان کردند که نظم افراد در کارهای روزانه ی آن ها باعث میشود هر بخش از مغز بطور ویژه تری سازمان دهی شود و فرد در هنگام یادگیری، مطالب را در خانههای مغز خود منظم تر جای دهد و درنتیجه منظم تر بازدهی کند.

ازاین رو مهندس حسین پور نیز شاگردان خود را درمشاوره های تلفنی خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در ارومیه، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند.

 

 

مهندس حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در ارومیه نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است وقتی شما زمان خود را مدیریت میکنید حتی از اوقات فراغت خود نیز استفاده ی بهتری میبرید. همه ی ما باید توانایی کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم.

حتما تا به حال توجه کرده اید وقتی میخواهید صبح زود به جایی بروید شب زودتر میخوابید تا صبح کمی زودتر بیدار شوید. در واقع شما با این کار دلهره ی دیر رسیدن را ندارید. درس خواندن نیز همین است. باید برای وقتی که برای مطالعه میگذارید نیز ارزش قائل باشید. به موقع اقدام کنید و وقت شناس خوبی باشید. در اینجا هم با این کار شما دلهره ی دیر به اهدافتان رسیدن را ندارید.

 

هدف گذاری کنکوری های توسط بهترین مشاور کنکور در ارومیه

 

مهندس حسین پور با دقت و ظرافت کامل، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شاگردان خود را در مشاوره های تلفنی خود مشخص میکند. این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یاداوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. چرا که موفقیت، حاصل حرکت دائمی به سوی اهداف شخصی است.

اهداف تازمانی که برنامه ی مشخصی برای رسیدن به آن ها نباشد یک فانتزی هستند. در واقع هدف گذاری، اولین مرحله برای تبدیل نادیدنی ها به دیدنی هاست.

 

 

مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان ارومیه در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد.

ایشان معتقدند فرد برای یادگیری یک مطلب ابتدا باید سراغ پیش نیاز هایی برود سپس شروع کند.

این موضوع کاملا بدیهی است، حتما حدود هفت سالگی خود را به یاد دارید برای نوشتن کلمات ابتدا حروف را به ما یاد دادند، درس خواندن نیز همین هست. اگر به سراغ مسائل ریاضی میروید باید ابتدا محاسبات قوی ای داشته باشید. یا برای مطالعه ی ژنتیک، باید مفاهیم اولیه ی ژنتیک را قدم اول اموزش قرار دهید. برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل همیشه اصولی بوده و رضایت کنکوری ها را جلب کرده.

استاد حسین پور در مشاوره تلفنی خود با شاگردانش در ارومیه پیشنهادات لازم برای فراگیری پیش نیاز های آن ها میدهد و آن ها را یاری میدهد تا محاسبات و امثال آن ها را در قدم اول یاد بگیرند.

 

 

به عقیده ی بهترین مشاور تحصیلی در ارومیه، خطرناک ترین شیوه ی مطالعاتی، آن است که رایج ترین و محتملترین روش ها را به جای مناسب ترین و درست ترین روش ها اشتباه بگیرند.

مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در ارومیه طی مذاکره با شاگردانش، روحیات و سطح علمی آن ها را موشکافی میکند و برنامه ای متناسب، به آن ها میدهد.

ایشان به دور از روش های سنتی و رایج شده ی بازار مشاوره کنکور، مطابق با تکنیک ها ی خاص خودشان برنامه ریزی میکنند و همواره طی مشاوره های تلفنی ارومیه از داوطلبان میخواهد که خود را درگیر روشهای عمومی نکنند و مطابق با توانایی های خویش ،مطالعه کنند.

 

 

به گفته ی مهندس حسین پور، بهترین مشاور تحصیلی ارومیه، اگرچه در سال های اخیر استقبال داوطلبان کنکور به آزمون های آزمایشی به سطح بالایی رسیده اما همواره از داوطلبان ارومیه، تماسهای تلفنی زیادی داشته اند که از سطح تراز پایین شان در گلایه هستند و احساس نارضایتی دارند.

آنچه باعث خوشحالیست این است که استاد حسین پور در مشاوره کنکور خود با شاگردانش در ارومیه، با روش ها و تکنیک های منحصر به فردشان در کوتاهترین زمان، نارضایتی آن ها را به رضایت مطلق تبدیل کرده.

این مشاور برتر ارومیه، در هر زمانی، شاگردان خود را روانه ی میز آزمون های آزمایشی نمیکند بلکه با روش های خود ابتدا در کوتاهترین زمان، شاگردان خود را به آمادگی لازم برای آزمون آماده میکند وسپس آن ها را به آزمون دعوت میکند تا در اینصورت داوطلب از همان اول با سطح تراز پایین و نارضایتی، روبرو نشود.

 

رسیدن به آرزو هایتان، آرزوی ماست

 

 

دستیاران استاد حسین پور

جهت پاسخگویی به شما

آماده اند

 

09170300085


ایمیل : plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085

جزوه خلاصه زیست ” رتبه 12 کنکور”

 

به ایمیلم ارسال شود

نام خود را وارد کنید :

ایمیل خود را وارد کنید :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

© تمامی حقوق مادی و معنوی، تدریس ها و محصولات آموزشی این سایت متعلق به سایت 100test.ir است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوران تحصیلی در ارومیه

بهترین مشاور تحصیلی در ارومیه 

———————————————

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

 مشاوره دهنده تخصصی مشاوره تحصیلی

برای تماس با مشاورین ما تنها از تلفن ثابت، بدون گرفتن کد و  با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8  صبح تا  12  شب  

حتي ايام تعطيل

………………………………………………………

بهترین مشاور تحصیلی در ارومیه

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

در این مقاله سعی شده است ده مرکز برتر روانشناسی و مشاوره تحصیلی آذربایجان غربـی برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱٫ مرکز مشاوره شناخت

مشاوران تحصیلی در ارومیه

آدرس : ارومیه – خیابان خیام جنوبی – نبش کوچه ۲۱ – پلاک ۲۸۳ – طبقه ۳

تلفن: ۲۲۲۴۲۳۹ – ۰۴۴۱

۲٫ مرکز مشاور ه یاوران

آدرس : ارومیه – خیابان خیام جنوبی – نبش کوچه ۲۱ – پلاک ۲۸۳ – طبقه سوم

تلفن : ۲۲۲۴۲۳۹ – ۰۴۴۱

۳٫ مرکز مشاوره آیینه رهگشا

آدرس : میاندوآب – خیابان خالصه – ساختمان خالصی – طبقه سوم

تلفن : ۲۲۶۰۷۷۷ – ۰۴۸۱

۴٫ مرکز مشاوره جمشیدی

آدرس : ارومیه – خیابان خیام شمالی – جنب داروخانه دکتر فتاح پور – پلاک ۳۶ – طبقه فوقانی مبل شیرزاد

تلفن : ۲۲۲۳۱۲۵ – ۰۴۴۱

۵٫ مرکز مشاوره راه امید

آدرس : ارومیه – خیابان خیام جنوبی – روبروی داروخانه جابربن حیان – کلینیک مهر

تلفن : ۲۲۴۳۳۵۰ -۰۴۴۱

۶٫ مرکز مشاوره ربیع

آدرس : ارومیه – پنج راه – مدنی ۲ – ابتدای زیرگذر – نبش کوچه نجفیان – مجتمع پزشکی رازک

تلفن : ۲۲۳۹۷۳۷ -۰۴۴۱

۷٫ مرکز مشاوره روان نما

آدرس : شهرستان ماکو – خیابان امام – بالاتر از کتابخانه عمومی کاشانی – نبش کوچه شهید حسین زاده – پلاک ۱ – طبقه دوم

تلفن : ۳۲۲۶۱۶۸ – ۰۴۶۲

۸٫ مرکز مشاوره ندا

آدرس : ارومیه – خیابان سرداران – کوچه خان باباخان – ساختمان آریا – طبقه اول

تلفن : ۲۲۳۸۳۵۲ ـ ۰۴۴۱

 

۹٫ مرکز مشاوره سماء

آدرس : ارومیه – بلوار شهید بهشتی – جنب بیمارستان آذربایجان – خیابان عدالت – پلاک ۲۹

تلفن : ۳۴۵۹۶۳۹ -۰۴۴۱

۱۰٫ مرکز مشاوره عرفان

آدرس : ارومیه – خیابان سرداران کوچه خانباباخان – مجتمع پزشکی سرداران – پلاک ۱۶ – طبقه سوم

تلفن : ۲۲۴۵۰۱۶ – ۰۴۴۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

مشاوران تحصیلی در ارومیه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

مشاوره تحصیلی و پذیرش دانشجو در ترکیه

مشاوره رایگان تحصیل در ترکیه،بررسی تمام شرایط برای تحصیل در ترکیه

همکاران و مشاوران تخصصی ما، در طی مسیر اخذ پذیرش تحصیلی همراه شما خواهند بود


بر اساس کارنامه و موفقیت… نسل آینده از قدیمیترین مجموعه های مشاوره ای و آموزشی در شهر شیراز… تکنیک های استفاده شده در دوره مشاوره تحصیلی گاما را مشاهده خواهید کرد:

اصول… با شماره های زیر تماس بگیرید


کلاس یوس در شیراز – آموزشگاه… :

ثبت نام در آزمون یوس

مشاوره
تحصیلی کنکور یوس
هماهنگی هتل و… یوس yos موسسه گاما

تماس بگیرید

مشاوران تحصیلی در ارومیه


تحلیل آماری با لیزرل در رشته… آماری با لیزرل در رشته مشاوره خانواده
تحلیل آماری با لیزرل در رشته کتابداری
تحلیل آماری با لیزرل در رشته … lisrel در رشته روانشناسی بالینی


تدریس زبان آلمانی ویژه ی… و دانشجویان جهت اخذ ویزای تحصیلی آلمان
آموزش فشرده ی زبان آلمانی جهت اخذ ویزای پیوست به خانواده
ش جلسهی اول مشاوره اعزام نیروی کار و تحصیل در… میرداماد، طبقهی اول، دست راست


اخذ اقامت و مهاجرت ، مشاوره مهاجرت ، اقامت تحصیلی
✅اقامت روسیه✅

📞برای… نوع اقامت با ما همراه باشید .


مشاوره و انجام پایان نامه ارشد و دکتری صنایع ارومیه
دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته صنایع به خوبی می دانند که برای پیشرفت در این رشته و راهیابی به مقاطع بالای تحصیلی و شغلی باید یک پایان نامه موفق ، یکتا و بدون خطا را ارئه دهند. ما همراه شما خواهیم بود


انجام پایان نامه یکی از وظایف اساسی دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف است که دارای اهمیت زیادی می باشد گروه ما در مشاوره پایان نامه همراه شما خواهد بود.


آموزش دوره های mba و dba… ارشد – دکتری- مدرک معادل، مشاوره کسب و کار ، برگزاری سمینارهای آموزشی ، و برنامه ریزی تضمینی ، ارائه گواهینامه های کوتاه مدت و بلند مدت ، انتخاب رشته تحصیلی ، کلاس های تقویتی و کنکوری، مشاوره پایان نامه و …
مجتمع آموزشی… بعد از قبولی اعلام خواهد گردید.)


ارائه برنامه ریزی درسی ماهانه

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی حضوری و توجیحی هر 3 ماه یکبار
کلاس ویژه تست زنی

مشاوره تلفنی تحصیلی
ارائه منابع درسی جمع بندی کنکور
کلاس جمع بندی درصدها
آزمون های آزمایشی منظم و ارائه کارنامه کشوری
پرداخت به صورت کاملا اقساط ویژه کارمندان دولت، بسیجیان، خانه کارگر و ..


تدریس ریاضیات کنکور تجربی در 5 روز برای تمامی مقاطع تحصیلی و کنکوری های رشته ی تجربی… کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره های زیر…


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


در دانشگاه ها و برای به دست آوردن مدرک تحصیلی در ترم آخر و بعد از گذراندن… ارائه این خدمات همراه شما هستیم.


دانشجویان مشغول به تحصیل… این رشته و راهیابی به مقاطع بالای تحصیلی و شغلی باید یک پایان نامه… شما در انجام این امر مهم باشد.


دیپلم ردی ها و ترک تحصیلی ها ، دیپلم بگیرید و دانشجو شوید
– در سریع ترین زمان
– با کمترین هزینه
دیپلم درسی گردشگری دریافت کنید و به ادامه تحصیل دهید.
دیپلم گردشگری را در آموزشگاه جوان کرج اخذ کنید / برای مشاوره میتوانید با مشاورین آموزشگاه جوان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید


اساتید محترم، دانشجویان دکتری،… (q1، q2، q3) جهت دریافت بورسیه تحصیلی. دریافت پذیرش و چاپ مقاله… نهایت احترام

آیت محمودی


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوران تحصیلی در ارومیه

شرکت مسافرتی و خدمات توریستی… فرزندانتان به خواسته خود برسید ( مشاوره کاملا” رایگان ))
تماس… در زمینه کاریابی سرمایه گذاری و تحصیلی و راه اندازی تجارت و کسب… شرمایه گذاری وحقوقی و مشاوره تحصیلی جهت تحصیل در گرجستان.
11-…


خانه مشاور ایران به عنوان اولین مرکز مشاوره پایان نامه در ایران آماده مشاوره ، آموزش و انجام پروپوزال و پایان نامه شما عزیزان می باشد.
مرکز … انجام رساله در مازندران و بورسیه تحصیلی و نگارش مقاله کلاسی و درسی… ما در گوگل با ما تماس بگیرید.


علم گستر صدف تولید و عرضه… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره 09305555487… ———-


علم گستر صدف تولید کننده و عرضه کننده انواع میز و صندلی های آموزشی برای تمامی مقاطع تحصیلی در سطح کشور میباشد.برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره میتوانید با ما تماس حاصل… زبان
و سایر مراکز آموزشی


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… b2 برای متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی و اخذ مدرک گوته سطح b2 و testdaf

مهندس الیاس قمری ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


فروشگاه اینترنتی علم گستر… کلیه دروس تمامی درس های یک مقطع تحصیلی را در قالب فیلم و انیمیشن… استفاده نمود .
جهت ثبت سفارش و مشاوره در زمینه خرید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره تماس حاصل… استان خوزستان (هندیجان شمالی)


قیمت خرید و فروش تجهیزات… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره درج شده… مفاهیم قرآنی) و … استان البرز


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره ما تماس… فرزانگان استان تهران (نسیم شهر)


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره تماس حاصل… درخشان استان البرز (عظیمیه)


فروشگاه اینترنتی مبلمان و… می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فروش می توانید با شماره تماس… f


علم گستر صدف تولید و عرضه کننده انواع میز گروهی مناسب تمام مقاطع تحصیلی می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره درج شده تماس حاصل… f


هزینه دریافت وقت سفارت چک و مشاوره برای اخذ ویزا :
180 هزار… تفریحی و گردشگری جذاب، امکانات تحصیلی پویا و… سبب شده است تا در… کشور چک را چند برابر کند.


هزینه دریافت وقت سفارت آلمان و مشاوره برای اخذ ویزا:
260 هزار…


ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مشاوره تلفنی, مقالات عمومی | 2 پاسخ

 مراکز مشاوره تحصیلی ارومیه:اینگونه مشاوره‌ها مخصوص افراد محصل و دانشجو می باشد.

هر مشکل و مسئله ای که در شرایط تحصیلی برای آنها امکان دارد به وجود بیاید .

برطرف کردن این گونه مسائل  یا مشکلات بر عهده مشاوران تحصیلی می باشد.

مشاوران تحصیلی در ارومیه

با آگاهی پیدا کردن از خصوصیات و موقعیت خود، رشته ها را انتخاب کرده است.

و موقعیت جامعه بهتر با انتخاب کردن رشته تحصیلی تصمیم بگیرند.

چنین عملکردی علاوه بر دوره اول دبیرستان برای انتخاب کردن رشته تحصیلی هم هست.

در انتخاب رشته در دانشگاه ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آشنایی پیدا کردن مشاور با خصوصیات و مقررات در ارتباط با هر دوره بسیار دارای اهمیت می باشد.

مشاوره کوشش می‌کنند علاوه بر آنکه مراجع از جنبه‌های متفاوت هوشی تشخیص دهد.

توانایی و همینطور علاقه ها را تشخیص دهد.

بلکه باید شناخت را  با شناخت های دانش آموزان درهم آمیزد .

با در نظر داشتن قانونهای بیرونی و موقعیت مخصوص جامعه به تصمیم گیری اقدام کنند.

خصوصیات دانش آموز که باید به شناسایی پرداخته شود مانند:

برای اینکه مشاوره  از آزمون های مانند تست هوش و آزمون های سنجش توانایی ،کمک می‌گیرد.

از طرفی دیگر باید از دانش آموز شناخت کافی  در رابطه با تحصیل داشته باشد.

مشاوره تحصیلی و افت تحصیلی

بعضی از دانش آموزان امکان دارد که به افت تحصیلی دچار شوند.

بعضی از این دانش آموزان، به طور داوطلب  به مشاوره تحصیلی رجوع می‌کنند.

و برخی توسط مسئولین مدرسه به مشاوره معرفی خواهند شد.

در هر صورت مشاوره تحصیلی به ارزیابی جنبه‌های متفاوت افت تحصیلی می پردازد.

سلام میشه یه مشاور تحصیلی معرفی کنید.؟

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۳۵۴۷۸۳

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوران تحصیلی در ارومیه

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

علی سعیدی 

علی نعمت الهی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

مشاوران تحصیلی در ارومیه

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ما در پایین لیستی از مراکز مشاوره ارومیه ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در ارومیه هستید از لیست زیر استفاده کنید.

مرکز مشاوره مسیر سبز

آدرس :

ارومیه-خانباباخان-مجتمع پزشکان رویان ۱۰۱-طبقه سوم

تلفن تماس :

مشاوران تحصیلی در ارومیه

۰۴۴-۳۲۲۵۸۵۷۶

کلینیک پندار

آدرس :

 خیام شمالی، خان¬بابا¬خان، ساختمان میلاد نور، طبقه ۴

تلفن تماس : 

۰۴۴-۳۲۲۴۹۰۱۶

فیروزه آقازاده

 آدرس :

ارومیه – خیابان امام – کوچه بیمارستان صولتی

تلفن تماس :

۰۴۴-۳۲۲۳۱۰۹۹

کلینیک  شناخت 

آدرس  :

 خیابان خیام جنوبی ، نبش کوچه ۲۱ ، پلاک ۲۸۳ ، طبقه سوم

تلفن تماس :

۲۲۲۴۲۳۹ – ۰۴۴۱

کلینیک خدمات روانشناختی مهر

آدرس :

 خیابان خیام جنوبی ، روبروی داروخانه جابربن حیان ،

تلفن تماس :

 ۲۲۴۳۳۵۰ -۰۴۴۱

روانشناسی هادی

 آدرس :

خیابان دانش یک ، جنب دبیرستان شهید چمران ، مجتمع آذربایجان ، طبقه سوم

تلفن تماس :

 ۲۲۴۸۲۰۲ -۰۴۴۱

مشاوره تحصیلی تیک

آدرس :

استان آذربایجان غربی ، ارومیه ، فلکه خیام ، مجتمع آذربایجان ، طبقه ۳ ، واحد ۱۱

تلفن:

۰۸۶۳۲۲۱۲۰۰۹

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان ارومیه را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره ارومیه می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در ارومیه هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

دکتر نورالله خلیل زاده

آدرس:

مشاوران تحصیلی در ارومیه

خیابان مدنی دو ،  تقاطع خیام شمالی ، جنب بانک مهر ایران ، ساختمان پزشکان کیمیا – طبقه ۵

تلفن:

 044-32241919

محسن جمشیدی

آدرس:

– خیابان خیام شمالی – جنب داروخانه فتاح پور

تلفن:

 044-32223125

فریبرز امینی

آدرس :

 خیابان جانبازان – مدرسه اسلامی – پلاک ۵۲

شماره تماس:

 044-32234630

فیروزه آقازاده

آدرس : 

 خیابان امام – کوچه بیمارستان صولتی

شماره تماس:

۰۴۴-۳۲۲۳۱۰۹۹

عفت نوروزی

آدرس :

خیابان ملک – بعد از بانک انصار – انتهای کوچه آراسته – کلینیک مهراندیش

تلفن پذیرش :

۰۸۶-۳۴۱۲۰۴۱۲

گل آرا الهیار قصبه ای

مشاور خانواده در ارومیه

آدرس : 

خیابان برق ( خیابان سربازان گمنام ) – مابین میدان خیرین و چهارراه عمار – کلینیک شبانه روزی فارابی

تلفن پذیرش :

۰۴۴-۳۳۴۴۲۵۸۳

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره ارومیه و یا بهترین دکتر روانشناس ارومیه مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در ارومیه و یا روانشناس کودک در ارومیه و یا مرکز مشاوره خانواده در ارومیه هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مشاوران تحصیلی در ارومیه
مشاوران تحصیلی در ارومیه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *