رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

 
helpkade
رشته روانشناسي بدون كنكور تهران
رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

تحصیل در دوره های بدون کنکور از چند سال پیش تاکنون در ایران در بین متقاضیان ورود به دانشگاه بسیار باب شده است. از جمله رشته هایی که می توان در آن ها به تحصیل بدون آزمون در انواع دانشگاه ها پرداخت رشته روانشناسی است. ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری انجام می پذیرد.

 

در این میان، داوطلبان وورد به این رشته قبل از انتخاب و تحصیل در آن به دنبال اطلاع از نحوه ثبت نام و پذیرش روانشناسی بدون آزمون، شرایط تحصیل در رشته روانشناسی و یا درآمد رشته روانشناسی در ایران هستند. بعلاوه، اطلاع از نظرات در مورد رشته روانشناسی و یا گرایش های رشته روانشناسی نیز برای این قبیل از افراد بسیار مهم است.

 

 

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

جهت دریافت مشاوره در مورد نحوه پذیرش در رشته روانشناسی به صورت بدون آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور جهت ورود افراد علاقمند به این رشته هر ساله دو بار و برای داوطلبان ورودی بهمن و مهر صورت می گیرد.

تمامی داوطلبان موظف به ثبت نام در رشته روانشناسی بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور هستند.

بر طبق اطلاعیه منتشر شده توسط این سازمان ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور سراسری برای ورودی مهر سال آینده از تاریخ بیستم اسفند ماه سال جاری شروع می شود و تا اواخر شهریور سال آینده نیز فرصت دارد.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در مورد زمان ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه سراسری برای سال آینده با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای کلیه متقاضیان و داوطلبان به شیوه اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. جهت اطلاع از نحوه دقیق ثبت نام جهت تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون از کمک مشاوری آگاه در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

تحصیل در رشته های بدون آزمون می تواند شما را از شرکت در کنکور سراسری بی نیاز کند

 

 

ثبت نام در رشته روانشناسی بدون کنکور در صورت برخورداری فرد از شرایط عمومی و اختصاصی برای وی صورت می گیرد. در ادامه به شماری از این شرایط جهت تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون برای شما عزیزان اشاره می کنیم.

جهت کسب اطلاعات دقیق از شرایط ثبت نام در این رشته از گروه علوم انسانی جه اختصاصی و چه عمومی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

. داشتن حق انتخاب یکصد کد رشته محل برای متقاضیان تحصیل در روانشناسی

. تسلیم انصراف قطعی از دانشگاه برای دانشجویان دوره روزانه تا زمان اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته روانشناسی

. عدم وجود محدودیت سنی جهت ثبت نام و انتخاب رشته روانشناسی

 

 

 

باید عرض کنیم که ثبت نام در رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله طی 2 نوبت برای داوطلبان انجام می شود.

در واقع، افراد ورودی مهر در یک زمان و داوطلبان ورودی بهمن در زمانی دیگر که از قبل تعیین شده اقدام به ثبت نام می کنند.

جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام روانشناسی بدون آزمون برای سال آینده از ارتباط با مشاوری خبره غافل نشوید.

 

 

ثبت نام د ر رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد هر ساله به شکل آنلاین و از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می گیرد.

این ثبت نام طی مراحل و فرآیندهایی برای متقلضی و داوطلب صورت می پذیرد که با تماس با مشاوران ایران تحصیل امکان اطلاع از آن ها را دارید.رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

 

 

کلیه متقاضیان تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون برای ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور لزوماً باید واحد شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

شرایطی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به آن ها اشاره شده است و از قضا بسیار هم مهم هستند. جهت آشنایی با لیست شرایط مذکور کمک گرفتن از مشاوری کاردان می تواند کارساز باشد.

 

 

درآمد رشته روانشناسی در ایران همچون سایر کشورها در صورت برخورداری فرد از توانایی ها و مهارت های ضروری و کافی می تواند بسیار عالی باشد.

پس تا می توانید در طول دوران تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور توانایی و تجربه کسب کنید تا بتوانید درآمد عالی از فعالیت در این رشته داشته باشید.

 

 

رشته روانشناسی در دوره کارشناسی شامل هیچ گونه گرایشی برای داوطلب نمی شود. اما گرایش های رشته روانشناسی در مقطع ارشد این رشته وجود دارند.

برای اطلاع از گرایش های رشته روانشناسی در دوره کارشناسی ارشد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

تمامی داوطلبان مایل به تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور بعد از شنیدن نظرات در مورد رشته روانشناسی و گرفتن تصمیم جدی جهت ادامه تحصیل در آن مایل به شناخت دانشگاه های آزاد و سراسری پذیرنده این رشته هستند.

اگر می خواهید با لیست کامل و موثق این دانشگاه ها آشنا شوید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد دانشگاه های پذیرنده بدون آزمون در روانشناسی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رشته پروتز دندان دانشگاه آزاد بدون کنکور

نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه پذیرش داروسازی بدون کنکور

ثبت نام داروسازی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

دانشگاه های پذیرنده رشته علوم تغذیه

رشته روانشناسی بدون کنکور

امکان تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و آزاد برای شما وجود دارد.

میزان درآمد شما از فعالیت در رشته روانشناسی در ایران بستگی به سطح تجربه و توانایی های شما دارد.

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی گرایشی را شامل نمی شود.

بله صددرصد. این موضوع به شما در گرفتن تصمیمی بهتر در زمان انتخاب این رشته کمک می کند.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادرشته روانشناسي بدون كنكور تهران

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیرشته روانشناسي بدون كنكور تهران

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیرشته روانشناسي بدون كنكور تهران

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیرشته روانشناسي بدون كنكور تهران

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیرشته روانشناسي بدون كنكور تهران

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مستر اپلای –

در این مقاله توضیحاتی درباره ادامه تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، آزاد ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، علمی کاربردی و در دانشگاه های تهران را برای داوطلبان قرار داده ایم.

جهت اطلاع از شرایط رشته روانشناسی بدون کنکور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۵۶۹ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیریدرشته روانشناسي بدون كنكور تهران

مشاوران مستراپلای از ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی شما هستند. (حتی ایام تعطیل)

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و برای تماس از طریق کد تخفیف
کلیک کنید

امکان ادامه تحصیل در دانشگاه در بسیاری از رشته ها بدون شرکت در آزمون سراسری ، برای داوطلبان وجود دارد. دواطلبان رشته روانشناسی می توانند با توجه به شرایط تحصیلی و کاری خود ، محل زندگی ، شرایط درآمدی و هزینه های دانشگاه ، فرصت و زمان ممکن برای ادامه تحصیل و با توجه به شرایط پذیرش این رشته نسبت به ادامه تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود بر اساس امکان پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی در آن دانشگاه اقدام نمایند. پذیرش و ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه های مختلف دارای شرایط متفاوت و خاص خود می باشد. در ادامه شرایط تحصیل در رشته روانشناسی در دانشگاه های مختلف سراسری ، آزاد و … و در دانشگاه های تهران به صورت بدون آزمون را برای اطلاع شما داوطلبان قرار داده ایم. همچنین برای مشاوره در این زمینه می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره مستر اپلای تماس بگیرید.

دانشگاه های دولتی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در دو دوره روزانه و شبانه از بین داوطلبان ادامه تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی با دارا بودن دیپلم نظام جدید ۳-۳-۶ و یا مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم و یا با داشتن مدرک کاردانی برای دیپلمه های فنی حرفه ای و کارودانش قبل از نظام ۳-۳-۶ در رشته های مختلف دانشجو پذیرش می کنند. برای رشته روانشناسی در حال حاضر دانشگاه های زیر برای مهر ماه ۹۸ بدون کنکور دانشجو می پذیرند.

در رشته روانشناسی دانشگاه های سراسری برای مهر ۹۸ بدون آزمون دانشجو پذیرش نمی کنند.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایید. همچنین برای اطلاع از سایر رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری و شرایط پذیرش می توانید با مشاوران مرکز مشاوره مستر اپلای تماس بگیرید.

پذیرش در دانشگاه آزاد برای بیشتر (۹۵ درصد) رشته ها بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد. دانشگاه آزاد هر ساله در چهار مقطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. برای این منظور داوطلبان می توانند از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام نمایند. ادامه تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی برای داوطلبان با داشتن شرایط لازم امکان پذیر است. برای اطلاع از لیست دانشگاه های آزاد ارائه دهنده رشته روانشناسی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

دانشگاه های غیرانتفاعی در بیشتر رشته های خود اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می نمایند. رشته روانشناسی یکی از رشته هایی است که در دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند. توصیه می کنیم با توجه به شرایط دانشگاه های غیرانتفاعی و هزینه های این دانشگاه ، داوطلبان نسبت به انتخاب رشته محل های نزدیک به محل سکونت خود اقدام نمایند. ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همزمان با ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های دولتی و پیام نور و از طریق سایت سنجش انجام می شود. داوطلبان برای اطلاع از رشته محل های دانشگاه غیر انتفاعی مورد نظر خود و یا لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته مورد نظر می توانند با مرکز مشاوره مستر اپلای تماس بگیرند.

ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور در بیشتر مراکز و واحد های دانشگاهی به صورت بدون آزمون صورت می پذیرد. رشته روانشناسی نیز یکی از رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور می باشد. برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. لیست دانشگاه ها و رشته های بدون آزمون پیام نور را می توانید در سایت ما جستجو کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

داوطلبان زیادی به دنبال ادامه تحصیل در دانشگاه های تهران در رشته مورد نظر خود به صورت بدون آزمون می باشند. در جدول زیر لیست دانشگاه های تهران که به صورت بدون آزمون در رشته روانشناسی دانشجو می پذیرند ارائه شده است.

دولتی

آزاد

پیام نور

غیرانتفاعی

 

اسلامشهر

صباشهر

یادگارامام
خمینی

فیروزکوه

 

آل طه

 

پذیرش در تمامی رشته های دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون آزمون می باشد. دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند. ثبت نام برای پذیرش از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد و شرایط پذیرش و ادامه تحصیل در این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها آسان تر می باشد. تنوع رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین امکان ادامه تحصیل با شرایط بهتر برای افراد شاغل و هزینه های پایین تر از دیگر ویژگی های دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

همچنین برای داوطلبان ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور مطالعه مطالب زیر را توصیه می کنیم . برای مشاوره در زمینه دانشگاه های بدون کنکور می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از شرایط رشته روانشناسی بدون کنکور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۵۶۹ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

مشاوران مستراپلای از ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی شما هستند. (حتی ایام تعطیل)

برای عضویت در کانال دانشگاه بدون کنکور و دریافت اخبار
کلیک کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

مشاوریاب

مطالب جدید


چند اصل مهم در حقوق کیفری


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم


نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم


رشته علوم و مهندسی آب بدون کنکور

دانشگاه های بدون آزمون


رشته علوم و مهندسی شیلات بدون کنکور


رشته علوم و مهندسی محیط زیست بدون کنکور


رشته علوم و مهندسی جنگل بدون کنکور


رشته علوم و مهندسی خاک بدون کنکور

کارشناسی ارشد


انتخاب رشته زبان های خارجی ۹۸

راهنمای انتخاب رشته ارشد نانو فناوری – نانو مواد و ظرفیت دانشگاه…

راهنمای انتخاب رشته ارشد مهندسی کامپیوتر و ظرفیت دانشگاه ها

راهنمای انتخاب رشته ارشد مهندسی شیمی و ظرفیت دانشگاه ها

تحصیل در خارج از کشور


تحصیل در فرانسه


تحصیل در اتریش


تحصیل در انگلستان


تحصیل در سوئد

Subscribe our newsletter to stay updated.

قدرت گرفته از

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

روانشناسی بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های مختلف بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در روانشناسی بدون کنکور تفاوت چندانی با سایر رشته‌های تحصیلی ندارد. در صورت تمایل مطلب زیر را مطالعه کنید:

همه چیز درباره ثبت‌نام بدون کنکور

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

شما از هر رشته‌ای می‌توانید برای رشته روانشناسی ثبت‌نام کنید. حداقل مدرک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی، مدرک پیش‌دانشگاهی است.

در ورود بدون کنکور به دانشگاه، ملاک سنجش و پذیرش معدل داوطلب و رشته تحصیلی دیپلم اوست؛ اگر رشته دیپلم شما علوم انسانی، معارف اسلامی، ریاضی و یا تجربی باشد معدلتان برای پذیرش در روانشناسی بدون کنکور اثر صددرصدی خواهد داشت و اگر رشته دیپلمتان به‌جز این موارد باشد، معدل شما با ضریب ۴۱/۲ اعمال خواهد شد.

برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور در کلیه دانشگاه‌های سراسری اعم از روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور باید «دفترچه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری» را از وب‌سایت سازمان سنجش کشور دریافت کنید. این دفترچه در مردادماه منتشر می‌شود.

دانشگاه آزاد نیز در مقطع کارشناسی پیوسته برای روانشناسی بدون کنکور پذیرش دارد.

البته دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند. شما باید برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و «دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوزه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی» را دریافت نمایید.

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف را می‌توانید از لینک داده شده مشاهده نمایید.

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است، بسیار از داوطلبان ورود به دانشگاه که قصد دارند بدون کنکور ثبت‌نام کنند به سراغ این دانشگاه می‌روند.

متأسفانه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی تدریس نمی‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی که این دانشگاه پیرامون موضوعات روانشناسی برگزار می‌کند شرکت کنند. برای اطلاع از این دوره‌ها به وب‌سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید.

درصورتی‌که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور باشید، سه راه پیش رو دارید:

فراگیر پیام نور برای کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرش دارد.

برای ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از سایت سازمان سنجش، بخش «فراگیر پیام نور» دریافت نمایید. در دفترچه راهنما لیست دروس امتحانی هر رشته آمده است. شما باید دروس مشخص‌شده را که درواقع به‌منزله دروس ترم اول روانشناسی ارشد هستند مطالعه کرده و در آزمون آن شرکت نمایید. در صورت پذیرش می‌توانید تحصیلات خود را در این رشته از ترم دوم ادامه دهید.

در مطلب ثبت‌نام فراگیر پیام نور در مورد نحوه تحصیل و ثبت‌نام در فراگیر پیام نور به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

کارشناسی ارشد برخی رشته‌ها از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی در مراکز بین‌المللی پیام نور از دانشجویان به‌صورت بدون کنکور ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام این مراکز در شهریورماه بوده و از طریق وب‌سایت http://iscreg.pnu.ac.ir/  انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام مراکز بین‌المللی پیام نور را از صفحه «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور» مطالعه کنید.

برخی پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی در برخی رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش دارند.

برای ثبت‌نام در پردیس‌های خودگردان باید از طریق وب‌سایت دانشگاه مدنظر پیش‌ ثبت‌نام انجام دهید تا در زمان مناسب با شما تماس بگیرند.

فهرست پردیس‌های خودگردان را از صفحه «رشته‌های پردیس بدون کنکور» ببینید.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیلاتتان انتخاب کنید می‌توانید تا مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه بدهید. در مقطع دکتری این رشته، خود، به رشته‌های جداگانه‌ای تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از روانشناسی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی مدرسه، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، خانواده و سلامت جنسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مشاوره، سنجش و اندازه‌گیری.

فقط دانشگاه‌های سراسری و آزاد در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور دارند و آن نیز مختص دانشجویان استعدادهای درخشان است که شرایط آن در مطلب شرایط دکتری بدون کنکور توضیح داده شده است.

در مطلب «دکترای روانشناسی» در مورد سوالات مصاحبه، منابع کنکور و واحدهای هر یک از گرایش‌ها به تفصیل صحبت شده.

شاید عده‌ای به تفاوت بین رشته‌های روان‌پزشکی و روانشناسی توجه نکنند.

لازم است بدانید برای ورود به رشته روان‌پزشکی باید اول مدرک پزشکی عمومی را اخذ کنید و سپس امتحان تخصص بدهید و رشته روان‌پزشکی را به‌عنوان تخصص خود انتخاب کنید.

روان‌پزشک می‌تواند بعد از تشخیص مشکل بیمار برای او دارو تجویز کند.

برای ورود به رشته روانشناسی بعد از گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در رشته روانشناسی در دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازید.

روانشناس اجازه تجویز دارو ندارد و از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های رفتاری به حل مشکلات مراجعینش کمک می‌کند.

سلام بنده لیسانس ریاضی کاربردی دارم و حدودا ۱۰ مشغول به کار در زمینه کودک بودم ، می‌خوام ارشد روانشناسی کودک بخونم ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

وقت بخیر ، من که دیپلم کاردانی گرافیک و کامپیوتر دارم نمیتونم روانشناسی بخونم ؟ ممنون

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم.اگر بخوام ادامه تحصیل بدم و رشته روانشناسی بخونم،چطور باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنیم.۱۰سال میشه که ترک تحصیل کردم،خونه دارهستم.مراحلی که باید طی کنم رو نمیدونم اصلا چطور هست.میشه راهنماییم کنین؟؟؟

سلام.دقيقأمن هم همين شرايط دارم.بايد مدرك پيش دانشگاهي بگيريد وبعد از اون ثبت نام كنيد

سلام میخواستم کارشناسی بدون کنکور و چون شاغل هستم غیر حضوری ثبت نام کنم چطور کجا از چه راه اقدام کنم

سلام میخوام واسه ارشد دانشگاه ازاد بخونم ایا میشه بدون کنکور هم شرکت کرد؟

چه خوب! یعنی من اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم فقط باید از طریق پیام نور اقدام کنم و نمی تونم دانشگاه دولتی بخونم؟ درسته؟ به خصوص که ارشد مهندسی دارم.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

نام *

ایمیل*

Solve : * 13 + 17 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

ایران مشاوره ۹۹ نظرها

طبق روال هر ساله شاهد پذیرش داوطلبان در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو طریق ثبت نام با آزمون (شرکت در کنکور سراسری ) و بدون آزمون هستیم. داوطلبان در دو نوبت مهر و بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام در هر یک از مقاطع تحصیلی اقدام کنند. طی مراحل نام نویسی ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام شود که در صورت ثبت نام اینترنتی می بایست به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و به تکمیل فرآیند ثبت نام خود بپردازید. در صورتی که اعلام شود نام نویسی علاقه مندان به صورت حضوری انجام می شود ، لازم است به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام بدن کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایند.رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

رشته های بدون کنکور داشگاه آزاد شامل تمامی گروه های ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان می باشند.

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دارا بودن مدرک دیپلم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد داشتن مدرک پیش دانشگاهی می باشد. متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، می توانند بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند.

در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد و هم چنین تفاوت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید بگوییم که تفاوت این دو در ارائه مدرک تحصیلی است. داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، ارائه مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بوده و هم چنین داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم هم از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. پیش از آن که بخواهید نسبت به نام نویسی در مقطع تحصیلی مورد نظر خود بپردازید ، لازم است از لیست رشته های ارائه شده در هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد ، اطلاعات لازم را کسب کنید.

رشته هایی که داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند نسبت به تحصیل در آن ها اعلام علاقه مندی نمایند ، در قالب دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 98 – 99 و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد. لیست رشته های ارائه شده تمامی واحدهای دانشگاهی آزاد و در کلیه مقاطع از جمله کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از طریق دفترچه های مختص به خود در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه مقاله به معرفی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی که به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه شده اند ، می پردازیم. با توجه به این که تعداد این رشته ها زیاد است ، امکان ذکر تمامی آن ها وجود ندارد. از همین رو ، علاوه بر معرفی تعدادی از آن ها ، لینک دانلود دفترچه مربوطه را نیز در کادرهای جداگانه ای قرار داده ایم. شما می توانید با کلیک روی لینک مورد نظر خود ، دفترچه های مرتبط با پذیرش نیمسال دوم تحصیلی 98 – 99 (بهمن ماه) را دریافت کنید. به محض انتشار دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر ماه 99 – 1400 ، لینک های مربوط به آن ها نیز فعال خواهند شد.

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای دریافت سایر رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

داوطلبان می توانند برای آگاهی از سایر رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دریافت کنند.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

چنانچه متقاضی پذیرش بهمن ماه برای ورود به هر یک از مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور می باشید ، می توانید مطابق با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 – 99 که تا روز 18 بهمن ادامه دارد و پس از اطلاع از رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزاد بدون آزمون رشته های بدون کنکور آزاد

6 روز پیش

7 روز پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من دیپلم ریاضی هستم و پیش دانشگاهی ندارم آیا میتونم پذیرش با سوابق تحصیلی ثبت نام کنم؟

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، داوطلبان نظام سالی واحدی، جهت شرکت در مقاطع کاردانی و کارشناسی، می بایست دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی باشند.

سلام من کارشناس مهندسی شیمی هستم برای کارشناسی ارشد چه رشته هایی دارید.تشکر .رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

با سلام و درود. جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد، می بایست در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمایید، و یا در دوره های فراگیر ارشد پیام نور ثبت نام کنید.

با سلام من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کنم .

با سلام، بله؛ چنانچه رشته مذکور در واحد دانشگاهی موردنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود، می توانید نسبت به شرکت در این مرحله اقدام نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل در رشته مدیریت صنعتی بپردازید.

سلام من دیپلم تجربی دارم پیش دانشگاهی هم خوندم،کاردانی گیاهان دارویی خوندم،می خواستم بدونم میتونم بدون کنکور کاردانی پیوسته الکترونیک بخونم چون ناپیوسته این رشته رو نداره

سلام، خیر متاسفانه با توجه به اینکه شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در شاخه نظری می باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی پیوسته نیستید، و می توانید در سایر دوره ها از جمله (کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و…) ثبت نام انجام دهید.

سلام من مدرک دیپلم و مدرک کاردانی پیوسته تربیت بدنی دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم و از معافیت تحصیلی مقطع کاردانی استفاده میکنم آیا میتونم کارشناسی پیوسته مهندسی برق دانشگاه آزاد بخونم؟

با سلام ، داوطلبان آقا چنانچه دارای منع از سوی نظام وظیفه باشند ( کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نداشته باشند) ، امکان استفاده مجدد از معافیت تحصیلی مقطع قبلی را دارا نمی باشند ، لذا شما نمی توانید با شرایط مذکور به تحضیل در مقطع کارشناسی پیوسته بپردازید.

سلام و خسته نباشید،من دیپلم تجربی و کاردانی پیوسته حسابداری دارم ولی مدرک پیش دانشگاهی ندارم،آیا میتوانم کارشناسی پیوسته حقوق پیام نور بخونم؟

با سلام ، بله ؛ چنانچه شما تمایل به تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه پیام نور را داشته باشید ، می توانید مدرک کاردانی خود را معادل پیش دانشگاهی قرار داده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام رشته معماری داخلی رو دانشگاه ازاد نداره

باسلام. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه سال ۹۹، ملاک عمل برای انتخاب رشته می باشد و این دفترچه در زمان حاضر منتشر نگردیده است.

سلام خسته نباشید من سال دوازدهم انسانی هستم. آیا امکانش هست که در مقطع کارشناسی پیوسته، در رشته مدیریت مالی بدون شرکت در کنکور سراسری اقدام کرد ؟

باسلام. در صورت ارائه شدن رشته مذکور در واحد دانشگاهی مدنظر {در دفترچه راهنمای ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد}، مشکلی جهت ثبت نام وجود ندارد.

سلام من ۹۸ دیپلم گرفتم و رشته تحصیلیم تصویرسازی و جلوه های ویژه بود، میخام وانشگاهم رو حقوق بخونم، تمکانش هست؟

با سلام. شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید ( ۳-۳-۶ ) از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در رشته مذکور برای ادامه تحصیل اقدام کنید. البته لازم به ذکر بنا به رشته تحصیلی در صورت کسب پذیرش از یک واحد دانشگاهی می بایست چند واحد پیش نیاز گذرانده شود.

سلام من دانش اموز سال دوازدهم هستم و قصد دارم که در دانشگاه توی رشته حقوق ادامه تحصیل بدم…میخاستم بدونم دانشگاه آزاد بدون کنکور توی رشته حقوق تهران کجا هست ممنون از کمکتون

سلام ، شما می توانید پس از انتشار دفترچه پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال ۱۳۹۹ ، از واحد هایی که از رشته حقوق پذیرش دارند مطلع شوید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

وقت بخیر. رشته ی زیست در دانشگاه آزاد با کنکور هست یا بدون کنکور؟

با سلام ، به طور معمول رشته زیست شناسی در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود ، چنانچه شما تمایل داشته باشید در این مرحله در واحد دانشگاهی نام نویسی کنید در صورتی که در ورودی مدنظر رشته مذکور ارائه شود می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.لازم به ذکر است در غیر اینصورت می بایست از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشگاه را اخذ نمایید.

سلام من کارشناسی رشته حسابداری هستم ترم اولم تموم شده الان میخوام تغییر رشتا بدم ب فناوری اطلاعات itآیا میشه تغییر رشته بدم الان و آیا این رشته تو دانشگاه آزادشهر هست و اگ نیست استان گلستان کدوم دانشگاه داره اینو

با سلام ، در صورتی که شما حداقل یک ششم از واحد های درسی خود را با معدل بالای ۱۲ بگذرانید ، و نمره قبولی شما از نمره آخرین فرد پذیرفته شده در رشته جدید بالاتر باشد ، و سایر شرایط برای تغییر رشته را نیز دارا باشید ، می بایست ۶ هفته قبل از شروع نیمسال تحصیلی برای تغییر رشته اقدام نمایید . لازم به ذکر است جهت اطلاع از رشته های دانشگاه آزاد می توانید به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

سلام . من دانشجوی رشته هوافضای تهران مرکز هستم (دانشگاه ازاد) ی ترمم گذروندم الان ترم دوم رو میخوام شروع کنم و شهریه ثابت رو هم پرداخت کردم . اما میخوام رشتمو به یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تغییر بدم . میشه راهنماییم کنید که چجوری میتونم این کارو بکنم ؟؟؟ خیلی مهمه اگه امکانش هست جواب بدین

با سلام ، شما درصورتی که تمایل به نام نویسی در رشته هایی که براساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند داشته باشید ، می بایست از واحد دانشگاهی که هم اکنون در آن در حال تحصیل می باشید انصراف دهید و در رشته و دانشگاه مدنظر ثبت نام کنید.لازم به ذکر است چنانچه حداقل یک ششم واحد های رشته اول را بگذرانید و رشته مدنظر در دانشگاه مذکور ارائه شده باشد ، امکان تغییر رشته در دانشگاه تهران مرکز را دارید.

سلام.من الان در یک دانشگاه دولتی روزانه مشغول تحصیل هستم.ترم ۵. میخواستم بدونم که آیا میشه که انصراف بدم و برم دانشگاه آزاد و از ابتدا شروع به تحصیل کنم؟ چون یک سال پشت کنکور هم موندم آیا مشکل نظام وظیفه خواهم داشت؟

با سلام ، مطابق با قوانین نظام وظیفه ، چنانچه شما در طی سنوات مجاز تحصیلی خود از واحددانشگاهی انصراف داده و پذیرش دانشگاه و رشته موردنظر را کسب نمایید ، می توانید از معافیت تحصیلی رشته دوم بهره مند شوید.

سلام خسته نباشید من متولدخرداد۷۹هستم و مدرک پیش دانشگاهی ندارم(یعنی خرداد۹۹)میگیرم ودر کنکور رشته حسابداری کارشناسی دانشگاه ازاد قبول شدم .میخواستم بپرسم میتونم همین رشته ای که قبول شدمو کارشناسی پیوسته حسابداری الان برم و تضمین بدم که تا خرداد۹۹ مدارکم کامل میشه ویا نه باید برم بدون ازمون مقطع کاردانی بنویسم.خواههههههشش مییییییکنم ججججواااااب بددددید.مممنون

با سلام. در صورتی که دانشگاه پذیرفته شده موافقت کند می توانید تعهد داده و تا تاریخ مشخص شده از طرف دانشگاه مدرک پیش دانشگاهی خود را ارئه دهید.

سلام من دوازدهمم رشتم انسانیه هنوز دیپلم ندارم بعد دیپلم میتونم بدون کنکور تپی رشته ی طراخی لباس چه دانشگاه های ازادی برم که قبولم کنن همه ی دانشگاه های ازاد بدون کنکور نمیپذیرن درسته؟

با سلام. در صورت ارائه رشته طراحی لباس در دانشگاه های آزاد بر اساس سوابق تحصیلی می توانید رشته مورد نظر را انتخاب کرده و ادامه تحصیل دهید ، لازم به ذکر است واحدهای دانشگاه آزاد فقط تعدادی از رشته ها را بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهند.

سلام وقت بخیر می خواستم بدونم من با اینکه رشته دبیرستان و پیش دانشگاهیم تجربی بوده میتونم مهندسی عمران دانشگاه ازاد رو شرکت کنم؟معدلمم بالای ۱۹ هست

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود می توانید در رشته مهندسی عمران و در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت با آزمون و یا بدون آزمون ( پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه ها عضو کانال تلگرام انتخاب رشته شوید.

سلام میخواستم بدون رشته زیست سلولی ملکولی با سوابق ورودی بهمن دانشگاه ازاد ثبت نام داره؟

با سلام. رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در برخی واحدهای دانشگاه آزاد در ترم مهر ماه پذیرش داشته اند . شما می بایست برای اطلاع دقیق از پذیرش های ترم بهمن ماه منتظر دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشید تا برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنید.

سلام میخواستم بپرسم که اگ بخوایم بهمن ماه دانشگاه ازاد ثبتنام کنیم فقط میتونیم رشتهایی‌رو ثبتنام کنیم که بر اساس سوابق تحصیلین یا اینکه اونایی که با توجه به کنکور قبول شدیم رو هم میتونیم ثبتنام کنیم!؟

سلام شما می توانید رشته های ارائه شده در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را انتخاب نمایید .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

گرایش های رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی شامل گرایش بالینی ،آموزش کودکان استثنائی صنعتی و سازمانی و عمومی می باشد . به طور کلی روانشناسی بالینی خدمات تشخیص و درمانی (روان درمانی) که دچار رفتار های ناهنجار از قبیل اضطراب،وسواس،افسردگی هستند ارائه می دهد. روانشناسی بالینی را علم بهزیستی نیز می نامند . روانشناسی صنعتی و سازمانی نیز یافته های روانشناسی را در صنعت به کار می برد یعنی درباره اینکه محیط کار می بایست دارای چه شرایطی باشد بالاترین بازده راندمان کاری داشته باشد و یا چه پارامترهایی در ارتباط میان کارفرما و کارگر موثری باشد و چه پارامتر هایی مسبب عدم تفاهم میان کارفرما و کارگر می شود ،را بررسی و مطالعه می نماید. روانشناسی عمومی نیز به مطالعه در زمینه کلیات روانشناسی می پردازد . روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی کاربرد یافته های روانشناسی در رابطه با کودکان استثنائی (تیزهوشان و معلولین جسمی) می باشد . باید اذعان داریم که در دوره کارشناسی ارشد 4 شاخه بالینی،عمومی،تربیتی و استثنائی وجود دارد که همین 4 گرایش در دوره دکترا نیز تدریس خواهد شد . قبولی در رشته روانشناسی با توجه به شرایط پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی به راحتی میسر می گردد چرا که دانشگاه هایی که رشته روانشناسی را ارائه می نمایند از تعداد بالایی برخوردار می باشند . 

جهت مشاوره تلفنی شرایط پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی

تماس از تلفن ثابت بدون کد       9099071611 

تماس از استان تهران       9092301612

 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 تمامی داوطلبین گروه های آزمایشی تجربی و انسانی قادر به انتخاب رشته روانشناسی می باشند . توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور سراسری 99 تمامی داوطلبین در کد رشته محل های روانشناسی دور دوره های روزانه ،شبانه ،مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ،دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و واحد های آموزشی دانشگاه پیام نور صرفا براساس سوابق تحصیلی یا معدل کتبی دیپلم صورت خواهد پذیرفت .

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 با توجه به شرایطی که دانشگاه آزاد برای تمامی متقاضیان آسان نموده به طور کلی شرط معدل را از روند ثبت نامی خود حذف نموده است و تمامی متقاضیان که در هر یک از رشته های ریاضی،تجربی،انسانی تحصیل نموده اند قادر خواهند بود در رشته روانشناسی در دانشگاه های آزاد تحصیل نمایند . به طور کلی  دانشگاه آزاد باید اذعان داریم که تمامی متقاضیانی که خواهان انتخاب رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته هستند می بایست مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را در مدرک خود لحاظ نمایند و براساس مصوبه دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ،نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ،درج نخواهند گردید .

به شما پیشنهاد می نماییم در صورتیکه هرگونه سوال و ابهامی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 99 ،شرایط پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی دارید را با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور در میان بگذارید و ار راهنمایی های آنها بهره ببرید. در راستای تحقق این امر قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی از طریق تماس با شماره 9099071611 از تلفن ثابت بهره ببرید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

شماره تماس از تلفن ثابت سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صفحه اصلی / بدون کنکور / آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد

بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد, بدون کنکور دانشگاه پیام نور, بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, بدون کنکور دانشگاه مجازی, بدون کنکور غیر انتفاعی

ارسال دیدگاه
1,502 بازدید رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

جهت مشاوره در زمینه آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

در این صفحه از پاسخ این سوال که آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد ، مطلع می شوید، همچنین اطلاعات مفیدی درمورد شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی و معرفی رشته روانشناسی بدست می آورید. رشته روانشناسی از رشته های گروه علوم انسانی است و دارای چندین گرایش روان شناسی عمومی ، بالینی و صنعتی و سازمانی و… است. در حال حاضر دانشگاه های متعددی نظیر دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و پردیس بین الملل دانشگاه های دولتی دارای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی می باشند.

علاقمندان به تحصیل بدون کنکور رشته روانشناسی می توانند برای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان مراحل ثبت نام بدون کنکور روانشناسی در تمام دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

سر فصل ها

دانشگاه هایی که دارای ثبت نام بدون کنکور می باشند معمولا در دو نوبت مهر و بهمن ماه پذیرش دانشجو دارند. زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. همانطور که در بالا ذکر کردیم، پذیرش بدون کنکور در کد رشته محل های روانشناسی دور دوره های روزانه ،شبانه ،مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، و اغلب دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و واحد های آموزشی پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و پردیس بین الملل دانشگاه های دولتی ، پردیس بین الملل کیش، دارای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشند. البته دانشگاه آزاد شرط معدل را نیز حذف کرده است. برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی ، تمامی فارغ التحصیلان گروه های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر با دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند اقدام نمایند.

گرایش های رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی شامل:

گرایش های رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری شامل:

 

ثبت نام بدون کنکور در اغلب دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور ، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود.

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ۹۷

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97-98

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

این دانشگاه دارای پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی می باشد، با دارا بودن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور می توانید به صورت اینترنتی و حضوری جهت ثبت نام بدون کنکور اقدام نمایید.

علاقمندان به تحصیل بدون کنکور رشته روانشناسی می توانند جهت مشاوره تحصیلی انتخاب مناسب ترین دانشگاه دارای رشته روانشناسی بدون کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود و مراحل ثبت نام بدون کنکور روانشناسی را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

مطالب مرتبط:

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور بهمن 97

جهت مشاوره در زمینه آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

برچسبرشته روانشناسی بدون کنکور تهران روانشناسی بدون کنکور روانشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد روانشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی روانشناسی پردیس بین الملل کیش گرایش های رشته روانشناسی

1 هفته قبل

1 هفته قبل

2 هفته قبل

3 هفته قبل

3 هفته قبل

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

3 هفته قبل

تاریخ و زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی در سال 99 آغاز شده است. در …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع پایه ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و… می باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

تماس از تلفن ثابت: ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صدای مشاوران یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
صدای مشاوران هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی از بین متقاضیان پذیرش در این دانشگاه ، بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های مختلفی دانشجو می پذیرد . با توجه به اینکه اکثریت رشته های دانشگاه آزاد ، بدون کنکور ارائه شده به داوطلبان توصیه می شود لیست رشته های بدون کنکور مقطع مورد نظر را به درستی مطالعه کنند .رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

طی تصمیمات اتخاذ شده از طرف سازمان سنجش کشور و دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور برای مقاطع مختلف در اکثر دانشگاه های کشور اجرا شده و در حال حاضر پذیرش 85 % از رشته محل های دانشگاهی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد .

دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد و داوطلبان باید با توجه به آخرین مدرک تحصیلی ، مقطع خود را انتخاب کرده و با بررسی لیست رشته های بدون کنکور و آینده تحصیلی و شغلی هر یک ، بهترین گزینه را انتخاب کنند . با توجه به اهمیت انتخاب رشته دانشگاهی برای داوطلبان در ادامه این مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را ارائه داده ایم .

 

دانشگاه آزاد در هر دو مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی نا پیوسته دانشجو می پذیرد . تفاوت این دو مقطع در مدارک مورد قبول برای پذیرش و انتخاب رشته است .

 مقطع کاردانی پیوسته :

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی ، نظام جدید و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که پیش دانشگاهی نداشته و پذیرش این گروه بر اساس معدل کل دیپلم می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

 

 برای دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

 مقطع کاردانی ناپیوسته :

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی و پیش دانشگاهی ، نظام جدید و نظام قدیم 4 ساله بوده و پذیرش این گروه بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

برای دانلود رشته های ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

 

دانشگاه آزاد هر دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد . تفاوت این دو مقطع در مدارک مورد قبول برای پذیرش و انتخاب رشته می باشد .

 مقطع کارشناسی ناپیوسته :

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران

این مقطع مختص فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ( پیوسته / ناپیوسته ) بوده و پذیرش این گروه بر اساس معدل کل کاردانی می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

 مقطع کارشناسی پیوسته :

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی و پیش دانشگاهی ، نظام جدید و نظام قدیم 4 ساله بوده و پذیرش این گروه بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

 

برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

به داوطلبان متقاضی پذیرش بدون آزمون توصیه می کنیم علاوه بر دانشگاه آزاد شانس خود را برای ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه ها امتحان کنند .

 

داوطلبان دقت داشته باشند که تمامی رشته های دانشگاه آزاد در واحد های مختلف بدون کنکور پذیرش دانشجو داشته و تنها در رشته های گروه پزشکی مقاطع کاردانی ، کارشناسی و دکتری پیوسته صرفا از طریق کنکور دانشجو می پذیرند .

با توجه به تعداد بالای واحد های دانشگاه آزاد به شرکت کنندگان پذیرش این دانشگاه توصیه می کنیم که لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد را با دقت بررسی و پس از مطالعه شرایط و ضوابط اعلام شده ، در اولویت های مورد نظر خود ثبت نام کنند .

خاطر نشان می کنیم که با توجه به شهریه پرداز بودن دانشگاه آزاد بهتر است که متقاضیان ثبت نام این دانشگاه شهریه حدودی هر ترم و هزینه کلی تحصیل خود را بر آورد کرده و در صورت رضایت ، ثبت نام خود را انجام دهند . در نظر داشته باشید که شهریه پذیرش با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه با هم متفاوت نیستند .

اگر پس از مطالعه مقاله معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ، سوالی درباره ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

لیست رشته های بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد منتشر شده که آخرین لیست رشته های بدون کنکور در این مقاله نیز موجود است .

همانطور که در مقاله نیز اشاره شده است اکثر واحد های دانشگاه آزاد تعدادی متفاوت از رشته های بدون کنکور را در مقاطع مختلف ارائه می دهند .

تمامی رشته های دانشگاه آزاد به جز رشته های گروه پزشکی بدون آزمون ارائه می شوند که جزئیات رشته ها و واحد های ارائه دهنده در متن مقاله نیز موجود است .

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

سلام من امسال مهر ماه ۹۹ سال اخر دبیرستان هستم می تونم برای بهداشت خانواده ثبت نام کنم بعد ازمون بدم؟؟

سلام . خیر . برای ثبت نام در دانشگاه باید مدرک دیپلم داشته باشین و یا حداکثر تا 99/6/31 مدرک دیپلم تون رو بگیرین .

سلام وقت بخیربرای ثبت نام کنکور دندانپزشکی چه مدارک تحصیلی لازمه ؟ من در رشته گرافیک تحصیل کردم ولی به علت علاقه ای که به این رشته نداشتم ترک تحصیل کردم یعنی ترم ۴و۵ دیگه دانشگاه نرفتم ، شانسی دارم که از طریق مدرک دبیرستانم بتونم کنکوردندانپزشکی شرکت کنم؟ ممنون از پاسختون

سلام . در صورتی که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم و کاردانی دارین ، می تونین در کنکور سراسری تجربی و در پذیرش رشته دندان پزشکی شرکت کنین .

سلام بنده امسال دیپلم فنی حرفه ای رشته حسابداری مو نظام جدید گرفتم آیا می تونم تو رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور تحصیل کنم ممنون میشم پاسخ بدید خیلی واجبه

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین .

سلام آیا دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته معماری و کامپیوتر بدون کنکور پذیرش دارد ؟ و اگر دارد با معدل دیپلم ۱۷ چقدر شانس پذیرش دارم ؟

سلام . دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته علوم کامپیوتر پذیرش داره ، قبولی شما به معدل سایر متقاضیان رشته / محل مورد نظر شما بستگی داره .

سلام دانشگاه آزاد تهران مرکز از زیرشاخه ریاضی چه رشته هایی رو بدون کنکور داره؟

سلام . در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در رشته های زیادی از گروه ریاضی از جمله رشته مهندسی پلیمر ، علوم کامپیوتر و … پذیرش صورت می گیره باید دفترچه ثبت نام رو چک کنین .

سلام . من جزو اولین داوطلبان نظام جدید هستم و در سال 97-98 دوازدهمو تمام کردم و دیپلم گرفتم یه سال پشت کنکور موندم البته برای اینکه سربازی نرم دانشگاه فنی حرفه ای ثبت نام کردم ولی مرخصی گرفتم و نرفتم.الان می خوام دانشگاه آزاد شیراز بر اساس سوابق تحصیلی رشته عمران ثبت نام کنم.می خواستم بدونم که اولا من الان کاردانی پیوسته ثبت نام کنم یا کاردانی ناپیوسته؟ و بعد اینکه برای ثبت نام دانشگاه شیراز باید چیکار کنم ممکنه راهنمایی کنید

سلام . شما می تونین در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته تحصیل کنین ، باید فرم ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد رو تکمیل کنین ، عبارت نحوه ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام،آیا در دانشگاه آزاد رشته هنر با کنکور هم هست یا همه بدون کنکورند (اگه هست کدوم رشته ای)؟ و دیگه اینکه می شه فعلاً دانشگاه آزاد ثبت نام نکرد و وقتی جواب کنکور که مهر می یاد ثبت نام کرد؟؟؟

سلام . دانشگاه آزاد در تعداد محدودی از رشته / محل های گروه هنر از طریق کنکور پذیرش داره ، پذیرش در اکثر رشته /  محل های گروه هنر در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیره .

با سلام آیا دانشگاه آزاد در رشته پرستاری یا پیراپزشکی، دانشجوی بدون کنکور می پذیرد ؟ ممنون از راهنمایی شما

سلام . دانشگاه آزاد در رشته های پیراپزشکی فقط از طریق کنکور سراسری پذیرش داره .

سلام می خواستم ببینم رشته ژنتیک بدون کنکوره در دانشگاه ازاد ؟نیازی به سوابق تحصیلی داره؟

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) در رشته ژنتیک تحصیل کنین .

با سلام و خسته نباشید بنده دیپلم نقشه‌ کشی دارم و می خوام رشته‌ ی زبان دانشگاه آزاد بروم آیا کنکور داره؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور سراسری در رشته مورد نظرتون در دانشگاه آزاد تحصیل کنین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98

شهریه دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد azmoon.org

هزینه انصراف از دانشگاه آزاد

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon


برای دانلود رشته های ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon


برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon


برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon

رشته روانشناسي بدون كنكور تهران
رشته روانشناسي بدون كنكور تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *