چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

 
helpkade
چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم
چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

دیجی رو – دنیای تکنولوژی | آخرین اخبار تکنولوژی

افراد بهبود یافته از کووید-19 تا چه مدت در برابر آن ایمن هستند؟

آیفون 13 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود؟!

رسماً تکذیب شد: ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج نمی‌شود!

عقب نشینی واتساپ؛ اجرای سیاست حریم خصوصی جدید به تعویق افتاد

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

معرفی چند ابزار رایگان برای تست سرعت و ظرفیت کارت های حافظه

آموزش حذف اکانت واتساپ در اندروید و آی او اس

چگونه تبلیغات منوی استارت و لاک اسکرین ویندوز 10 را حذف کنیم؟

چگونه از رجیستری ویندوز بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

بررسی کوتاه گلکسی ای 42 فایو جی؛ تجربه فایو جی با حداقل هزینه

بررسی کوتاه پوکو ام 3؛ محصولی میان‌رده با کیفیت بالا و قیمت پایین

بررسی کوتاه گلکسی ام 51؛ میان‌رده‌ای قدرتمند با باتری بسیار بزرگ

بررسی کوتاه شیائومی می 10 تی لایت؛ میان‌رده‌ای با ارزش خرید بالا

چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای؟ کدام یک برای شما بهتر است؟


معرفی بهترین گوشی های گیمینگ بازار


معرفی قویترین لپ تاپ های بازار در سال 2020


بهترین ماوس های مخصوص بازی در سال 2020

با عجیب‌ترین سنت‌های سال نو در کشورهای مختلف آشنا شوید

دنیای فناوری در سال 2021 چه دستاوردهایی خواهد داشت؟

آیا شهر گمشده آتلانتیس واقعاً وجود داشته است؟


آیا خرس‌ها واقعاً عاشق عسل هستند؟

رابطه‌ی عاشقانه و ازدواج با وجود مشخصه‌هایی نظیر صداقت و بیان احساسات به ویژه در ابتدای شکل‌گیری رابطه، بسیار برای طرفین ساده‌تر و آسان‌تر خواهد بود. اما اگر بخواهیم نسبت به این موضوع واقع‌بین باشیم، این تئوری هرگز در روابط عاطفی اتفاق نمی‌افتد. مگر این‌که افراد دارای توانایی‌های ماورائی نظیر خواندن ذهن یکدیگر باشند! اما نگران نباشید، طبق گفته‌ی کارشناسان، در روابط عاطفی نشانه‌های قطعی‌ای وجود دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید مطمئن شوید که برای معشوقتان مهم هستید یا خیر. برای آشنایی با این نشانه‌ها ما را در ادامه‌ی این مقاله همراهی کنید.

کارشناس روابط و ازدواج، Vikki Ziegler می‌گوید: بعد از این‌که با شخص مورد نظر خود کمی وقت بگذرانید، هنگامی که به یکدیگر نگاه کرده و یا باهم به صحبت می‌پردازید یک حس خاص و یا جرقه‌ای به وجود می‌آید. این جرقه‌ها ممکن است برای برخی به شکل اشاره به یک ویژگی خاص مثل ابراز علاقه‌مندی به صحبت و نوع دیدگاهتان و یا برای برخی دیگر به شکل تعاریف از ظاهر شما باشد. اما باید بدانید که نشانه‌هایی وجود دارند که بیانگر نکات خاص فقط در مورد شخص شما هستند. هر کسی دارای نقاط مثبت خاص و متفاوت از دیگران است که در واقع وجه تمایز فردی را به وجود می‌آورد. زمانی‌که شخصی متوجه‌ی این نکات شود، به احتمال زیاد به شما علاقه‌مند شده است.

بیشتر بخوانید: 6 نشانه دردناک که شما در یک رابطه و عشق یک طرفه گرفتار شده‌اید!

در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که چطور نشانه‌های خاص بودن برای فرد مورد نظرتان را در اولین قرار عاشقانه‌ی خود متوجه شوید! این نشانه‌ها همگی قابل اطمینان و طبق گفته‌ و نظریه‌های تایید شده‌ی کارشناسان و متخصصان این زمینه بوده است.

نویسنده و کارشناس روابط عاطفی یعنی Cindee Bartholomew می‌گوید: وقتی که با یک‌دیگر احوال پرسی کردید، این افراد با شور و علاقه مستقیما به چشم‌های شما نگاه می‌کنند، این ویژگی باعث می‌شود که قلبتان نیز از این موضوع کاملا آگاه شود. همچنین این اشخاص حتی زمانی ‌که حواستان جای دیگر است به شما خیره می‌شوند و وقتی که دوباره به آن‌ها نگاه می‌کنید به شما لبخند می‌زنند. پس به خاطر بسپارید که اگر شما متوجه شدید که شخص مورد نظر به طور مدوام به شما زل می‌زند نشانه‌ی خوبی برای علاقه‌مندی وی به خود را پیدا کرده‌اید.

Coree Schmitz متخصص زوج‌یابی می‌گوید: اگر شخصی حرف‌های شما و حتی مواردی که در گذشته به وی گفته‌ای را به خاطر دارد و در حین مکالمه به آن‌ها اشاره می‌کند، نشانه‌ی علاقه‌ی زیاد است.

Alyssa Bunn متخصص زوج یابی می‌گوید، در این حالت شخص مقابل در واقع حرکات بدنی شما، نحوه‌ی صحبت کردن و حالت شما را عینا کپی و تکرار می‌کند. اگر شخص مورد نظر، به شما علاقه داشته باشد شما به راحتی این انرژی را از وی دریافت خواهید کرد. پس حتما به خاطر بسپارید که در قرارهایتان به این نشانه توجه داشته باشید.

اگر شما برای شخصی اهمیت داشته و برای آن‌ها خاص باشید، آن‌ها در مورد شما کنجکاو خواهند شد. آن‌ها رفتار شما را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند تا بیشتر راجع‌ به شما بفهمند و با رفتارهای شما بیشتر آشنا شوند. این افراد تمایل دارند تا بیشتر درباره‌ی شما بدانند اما ممکن است که هنوز برای سئوال پرسیدن به طور مستقیم کمی مضطرب باشند. به خاطر داشته باشید که این افراد گاها کمی خجالتی، ساکت و کم حرف به نظر می‌آیند اما همیشه به شما گوش فرا می‌دهند و به تمام جزئیات توجه می‌کنند.

همه‌ی ما دوست داریم  به ویژه در رواط عاطفی، توسط طرف مقابل درک شویم. اگر کسی واقعا به شما علاقه داشته باشد تمام سعی خود را می‌کند تا شباهت خود به شما را یادآوری کند. برای مثال اگر شما در مورد دخترخاله‌ی خود که به زودی صاحب فرزند می‌شود صحبت کنید، ممکن است وی نیز از اولین باری که کودک تازه متولد شده‌ای را در آغوش گرفته است صحبت کند و یا اگر در مورد نوع غذای مورد علاقه‌‌ی خودتان صحبت به میان آورید ممکن است از رستورانی که این غذا را به نحو احسن طبخ می‌کند، به شما بگوید. صحبت شما در مورد هر موضوعی که باشد این افراد سعی می‌کنند که نقطه‌ی تشابه‌ای با شما پیدا کرده و این موضوع را به شا نیز یادآوری کنند تا ارتباط بین شما ادامه‌دار شود.

Kimberly Hershenso، مشاوره ازدواج عقیده دارد: خندیدن و خوشحالی در رابطه به عنوان یک نقطه‌ی قوت شناخته شده است اما برای هر فردی موضوعات جالب و خنده دار متفاوت است. اگر شما به نظر کسی بامزه و شوخ طبع هستید، احتمالا برایشان خاص نیز می‌باشید.

یکی از نشانه‌های خوب برای این‌که بفهمید برای شخصی خاص هستید یا نه، این است که به میزان توجه‌ای که آن فرد به شما دارد توجه داشته باشید. Hershenson می‌گوید: در این مواقع افراد تمایل ندارند با فرد دیگری صحبت کنند. اگر تمام مدت اطراف شما بچرخند و با افراد دیگری مکالمه آغاز نکنند، این یک نشانه دال بر اهمیت شما برای آن‌هاست.

مسلما شخصی که به شما علاقه دارد، دوست دارد تا مدت زمان بیشتری را در کنار شما بگذراند. پس اگر فردی از شما می‌خواهد تا بعد از شام برایتان چای بگیرد، تا خانه شما را برساند و یا حتی کمی با شما قدم بزند، یک نشانه‌ی بسیار خوب از این‌ بوده که به شما علاقه‌مند شده است.

Sophy Singer یکی از متخصصان زوج یابی می‌گوید: اگر شما برای فردی خاص باشید، قبل از این‌که قرارتان به پایان برسد سعی می‌کنند که نظر شما را برای قرارهای آینده بدانند. البته ممکن است خیلی واضح این موضوع را بیان نکنند اما ممکن است خیلی کوچک به برنامه‌های جالب دو نفره در آینده با شما اشاره داشته باشند.

در نهایت به یاد داشته باشید که اگر کسی برای اولین بار با شما ملاقات داشته است، تشخیص این‌که واقعا به شما علاقه دارد، واقعا سخت خواهد بود. متخصصان می‌گویند این نشانه‌ها تا حدی می‌تواند به شما در این زمینه کمک کنند. اما در حالت کلی، اگر شما در حالی‌که احساس خاص و ویژه‌ای دارید، قرار را به اتمام می‌رسانید، احتمالا برای شخص مقابل نیز به همین صورت بوده است.

توسعه دهنده و طراح وب و نویسنده در زمینه‌ی فناوری، سبک زندگی و هرچیزی که بهش علاقه داشته باشم.

🖤

🖤

دقیقا

نصف این خصوصیات رو داره ولی ن میگه ن مباد سمتم

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

سخته واقن🖤🙂

نصفه اینارو داره ولی نمیگه

سلام‌من‌پسرداییم‌رودوست‌دارم‌ازبچگی‌نمیدونم‌دوستم.داره‌یانه‌ازوقتی‌به‌سن‌تکلیف‌رسیدم‌دیگه‌باهاش‌حرف‌نزدم‌دخترسنگین‌وسرسختی‌هم‌هستم

منم همینجوری هستم ولی از بچه که بودیم می گفت دوسم داره ولی من باهاش سرد رفتار می کردم ولی دوسش داشتم الان نمیدونم هنوز دوسم داره یا نه💔

آخرین‌ اخبار

افراد بهبود یافته از کووید-19 تا چه مدت در برابر آن ایمن هستند؟

آیفون 13 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود؟!

رسماً تکذیب شد: ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج نمی‌شود!

عقب نشینی واتساپ؛ اجرای سیاست حریم خصوصی جدید به تعویق افتاد

شیائومی لیست اولین گوشی‌های دریافت کننده MIUI 12.5 را اعلام کرد

گلکسی اس 21 اولترا معرفی شد؛ دوربین پیشرفته و قلم اس پن

دیجی فکت


آیا می دانید خالق گوگل چه کسی است؟

دیجی فکت؛ 25 حقیقت جالب در مورد استیو جابز


دیجی فکت:۵۰ دانستنی راجع به مغز انسان


دیجی فکت: با ترین های جهان آشنا شوید

دیجی 10

بهترین شهرهای جهان برای زندگی

بهترین بازی های موبایلی بدون پرداخت درون برنامه ای

دیجی10: با جوان‌ترین کسانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل…

با عجیب‌ ترین خودرو هایی که تاکنون ساخته شده‌اند آشنا شوید!

دیگران چه می‌خوانند؟

با NO.1 D6 آشنا شوید؛ یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه با امکانات بسیار

چگونه عکس‌ های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

منتظر یک عنوان آتشین دیگر از سازندگان بازی Burnout باشید

میت اس هواوی رسما معرفی شد: نمایشگر حساس به فشار در بدنه تمام فلزی

ایسوس از دو گوشی جذاب زنفون AR و زنفون 3 زوم پرده برداشت [CES 2017]


تماشای آنلاین فیلم و سریال


با اپل پی ، پول نقد از یادها خواهد رفت

آموزش قطع دسترسی یک برنامه به اینترنت در ویندوز 10


تصاویری از رندرهای هواوی میت 10 منتشر شد

منتخب سردبیر


43 حقیقت خواندنی در مورد سلامت روان

48 نکته‌ خواندنی درباره نابغه موسیقی، بتهوون


29 نکته و دانستنی جالب در مورد فلامینگو

بیشتر بدانید

دیجی فکت: حقایقی درباره مرگ سیاه (طاعون) که نمی دانید!


حقایقی جالب درباره زندگی

دیجی فکت: حقایقی درباره ستاره دنباله‌دار هالی

بخش‌ها و برندهای اختصاصی دیجی‌رو شامل دیجی فکت، دیجی‌10، خلاقیت‌ کده و دیجی‌ لایف می‌شود.

دیجی رو بر روی سرورهای Mizbanfa میزبانی می‌شود.

در خبرنامه عضو شوید

در اینجا با نکاتی برای اینکه بفهمید شخصی واقعا عاشق شماست یا نه آشنا خواهید شد.

وقتی با کسی آشنا می‌شویم و تصمیم می‌گیریم با او نامزد و در نهایت ازدواج کنیم، شاید گاهی شک و تردید سراغ‌مان بیاید و از خودمان بپرسیم آیا این فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه می‌توانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

شاید فهمیدن این موضوع به مرور زمان امکان‌پذیر باشد اما اگر می‌خواهید در همان مراحل اولیه به این موضوع پی ببرید لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشید. این روش به صورت قطعی نمی‌تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن می‌توانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم. در این شماره پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن به شما می‌گوید چطور می‌توانید یک خواستگار عاشق را تشخیص دهید.

چشم‌ها

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می‌روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می‌کند اما اگر زمانی که با یکدیگر هستید چشمان او به اطراف می‌چرخد؛ این حالت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او در انتخاب خود مردد است. البته هر نگاه به اطراف نشانه این مردد بودن و شکاک بودن نیست. افرادی که در انتخاب مردد هستند سعی می‌کنند به دفعات مختلف از نگاه مستقیم پرهیز کنند.

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

مردها مغزی تصویری و کاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی که یک مرد نامزدش را می‌بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود که حس خیس بودن یا اشک‌آلود بودن به او دست می‌دهد.

عشق یک بیماری دوست‌داشتنی است

با تصویر‌برداری از افراد عاشق، پژوهشگران دریافتند یک نقطه خاص در تصاویر مغزی بیشترین ارتباط را با عشق دارد. این نقطه مسئول بیشتر اعمال حیاتی مانند خوردن، آشامیدن و حرکات چشم است. دانشمندان روی این موضوع تحقیق کردند و متوجه شدند همانند خوردن، خوابیدن و… عاشق شدن هم جزء نیازهای بدنی و روحی ماست و جالب است بدانید روانشناسان هم بیشترین شباهت را بین عشق و یک بیماری خاص روانی به نام وسواس اجباری مشاهده کرده‌اند.

در این بیماری، افکار خاصی به مغز هجوم می‌آورد که فرد از آنها گریزی ندارد؛ این افکار او را مجبور به انجام رفتارهای خاصی می‌کند که اگر انجام ندهد دچار اضطراب و استرس زیادی می‌شود. درست مانند شخصی که وسواس دارد و خانه و محل کار خود را روزی دو بار تمیز و گردگیری می‌کند. این علاقه شدید قلبی یا همان عشق در ظاهر نشانه‌های بالینی شبیه بیماری وسواس اجباری دارد که از نظر آزمایشگاهی هم به آن شبیه است. در بیماری وسواس اجباری، یک ناقل خاص در سلول‌های پلاکت خون بیمار افزایش پیدا می‌کند.

پژوهشگری به نام مارازیتی، افراد عاشق را به این طریق آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده که آنها هم درست همین حالت را دارند، پس عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می‌کند در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت‌های خاصی می‌شود که نمی‌تواند از دست آنها خلاص شود؛ مثل دیدار‌های پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مداوم به او که عملکرد عادی مغزش را مختل می‌کند.

زبان بدن افراد عاشق

افراد عاشق همان‌طور که گفتیم دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر. برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.

لبخند زدن

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.

شخصیت

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌های آزاردهنده و نیش‌دارشان پنهان می‌کنند. آنها ممکن است جوک یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان می‌دهند که عاشق‌شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می‌شود و به مرور زمان هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌کنند.

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد.

موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد. بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند.

بازوها

زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازوهایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.

شانه‌ها

زمانی‌که مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌های‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود. این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.

اندام بالاتنه

زمانی که مردی با نامزدش قدم می‌زند، سینه‌اش را جلو داده و بازوهایش به عقب متمایل می‌شود. این حالتی است که مردان سعی می‌کنند جنس مخالف‌شان را با آن تحت تاثیر قرار دهند و قدرت و استواری خود را به دیگران نشان دهند. معمولا هم تنفس‌های عمیق و بلندمدت می‌کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می‌کنند.

پاها

اگر مردی به نامزدش علاقه‌مند شده باشد سعی می‌کند در راه رفتن خانم را راهنمایی کند یا هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت کند حتی در را برای خانم باز کند و صندلی‌اش را به جلو بکشد. موقعیت و حالتی که او به خود می‌گیرد نشان‌دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است. او سعی می‌کند نامزدش را حمایت کند و به طرف مقابل بفهماند که همیشه در کنار اوست.

نشستن فرد عاشق

فرد عاشق برای فرار از دیده شدن استرس‌ها و علائم ظاهری، متمایل به جلو می‌نشیند و نشیمنگاه خود را از صندلی کمی فاصله می‌دهد. او با این کار به نامزدش توجه کرده و خود را به او نزدیک‌تر می‌کند و البته در تلاش است بدن خود را کنترل کند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند روبه‌روی یکدیگر بنشینند اما در روابط بسیار نزدیک‌تر سعی می‌کنند کنار هم و در یک محل قرار گیرند حتی برای استفاده از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی ترجیح می‌دهند کنار هم بنشینند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند هیچ مانعی روبه‌روی شان نباشند و هیچ چیز خارجی بین آنها قرار نگیرد. لباس‌های اضافی و وسایل اضافی خود را در کنار دیگری قرار می‌دهند و از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می‌کنند.

این افراد هنگامی که می‌نشینند و به گوش کردن و نگاه کردن نامزدخود ادامه می‌دهند، مشت خود را گره می‌کنند و کنار سر می‌گذارند و با علاقه و یک حسرت کوچک به فرد خیره می‌شوند./ مجله زندگی ایده آل

فال حافظ

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

فال احساس و عشق گرفتم و گفت که عشقم دیگر دوستم ندارد و می خواهد ترکم کند. این جمله آشنا را شاید تاکنون از زبان خیلی از دخترها و پسرهایی شنیده‌اید که برای پی بردن به احساس عشقشان سراغ اینترنت و فضای مجازی می روند تا ببیند که نظر فال احساس ورق درباره رابطه آنها چیست؟ آیا سرانجام ارتباطشان ازدواج است یا دوری و جدایی؟  شما هم که اکنون درحال خواندن این مقاله هستید احتمالا می خواهید زودتر ما فال احساس و عشق از شما بگیریم و آینده شما و عشقتان را پیش بینی کنیم. اما بنظرتان این فال‌های احساس تاروت، ورق و قهوه، کف بینی ها و طالع بینی ها پیش بینی کننده خوبی از حال و آینده ارتباط شما خواهند بود؟

فهرست مطالب

شاید تاکنون برایتان پیش آمده باشد که به کسی علاقه مند شده اید و روز و شب به او فکر می کنید. نمی دانید که آیا او هم به شما علاقه دارد یا نه؟ آیا انتهای ارتباط شما وصال است یا فراق و جدایی؟ به هرحال انقدر مستاصل و نگران می شوید که سری به گوگل می زنید تا شاید او بتواند دوای درد شما را پیدا کند. صفحاتی برای شما باز می شوند که به شما تضمین می دهند که می توانند آینده رابطه شما را پیش بینی کنند و بگویند که آیا عشقتان به شما علاقه مند است یا خیر. با هزار امید و آرزو سایت ها را یکی پس از دیگری باز می کنید و گاهی مجبور می شوید که هزینه ای هم بابت این پیش بینی پرداخت کنید. اما در عوض چه می شود؟ با یک کلیک دو پیغام برای شما ظاهر می شود: شخص مورد نظر شما روز و شب به شما فکر می کند امیدوار باشید! یا انتهای این رابطه غم و جدایی است به فکر شخص دیگری باشید! با خواندن هر کدام از این دو پیام یا دنیایی از امید و آرزو در ذهنتان ایجاد می شود یا کوهی از غم و اندوه و حسرت. اما یک دقیقه پیش خودتان فکر کنید که چطور با یک کلیک می توانید احساسات درونی طرف مقابل و آنچه را که در ذهنش می گذرد، بفهمید؟ ذهن انسان یکی از پیچیده ترین چیزهایی است که در دنیا وجود دارد. روانشناسان باید سال‌ها تحصیل و تحقیق کنند تا بتواند آماده کار با ذهن و روح انسان ها شوند. آن وقت چطور امکان دارد که فقط با یک کلیک و بدون گرفتن هیچ اطلاعاتی درباره احساسات کسی اظهار نظر کرد؟ پس فال احساس شاید برای سرگرمی بهانه بدی نباشد اما قطعا برای تصمیم گیری درباره آینده ابزار مناسبی نیست و نه تنها چیزی به شما نمی دهد بلکه تمام امید و انگیزه های شما را نیز نابود می کند. در ادامه ما به شما می گوییم که از روی چه علائم و نشانه هایی پی به احساس طرف مقابلتان ببرید.

 

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

اگر بدنبال این هستید که بدانید آیا کسی که به او علاقه مند هستید به شما احساسی دارد یا نه، به نشانه های علاقه مندی که در ادامه آمده نگاهی بیاندازید:

اگر مدام نگاه‌هایتان با هم تلاقی می‌کند و نگاه‌هایتان در هم قفل می‌شود، دو احتمال وجود دارد: چیزی روی صورتتان است و او نمی‌داند که چطور به شما بگوید و یا به احتمال بیشتر او دوستتان دارد. اگر اعتماد به نفس‌تان پایین باشد یا شکست تلخی را در گذشته تجربه کرده باشید، احتمالاً برایتان سخت است که تصور کنید کسی بتواند به شما علاقه‌مند شود. اما اگر مرتب به هم نگاه می‌کنید، لبخند می‌زنید، تماس چشمی‌تان بیشتر از حد معمول است و از این که حین نگاه کردن به هم گیر می‌افتید، کمی خجالت می‌کشید، احتمالاً احساس علاقه‌تان دوجانبه است و او هم شما را دوست دارد.

اگر حین صحبت کردن با یک نفر احساس می‌کنید که انگار دارید در آینه به خودتان نگاه می‌کنید، احتمالاً او این حرکات یکسان را بدون هدف انجام نمی‌دهد. وقتی دو نفر یکدیگر را دوست دارند و احساس ارتباط و علاقه‌ای بین‌شان به وجود می‌آید، رفتارشان ناخودآگاه مثل هم می‌شود و مانند هم رفتار می‌کنند؛ مثلاً به یک روش می‌نشینند، ژست‌های بدن‌شان یکسان است و حتی استفاده از کلمات و زبان‌شان نیز به سرعت مانند هم می‌شود. تمام این کنش‌های آئینه‌سازی شده به معنای احساس علاقه‌ی فردی است که در حال صحبت با شما است البته این علاقه ممکن است همواره عاشقانه نباشد، اما احتمال آن وجود دارد. اگر او “خودش” را در رفتار شما می‌بیند، وجود عشق و علاقه قطعی است. این علامت در واقع از سیستم نورون‌های آئینه‌ای مغز نشأت می‌گیرد. این شبکه‌ی مغزی مانند چسبی اجتماعی می‌ماند که افراد را به یکدیگر پیوند می‌دهد. هر چه سطح فعالسازی سیستم نورون‌های آئینه‌ای بالاتر باشد، علاقه و همکاری بین دو طرف نیز بیشتر است.

وقتی مخاطب‌تان به صحبت‌های شما علاقه داشته باشد، خودش را به شما نزدیکتر می‌کند و به طرف‌تان خم می‌شود. این حرکت نیز کنش ناخودآگاه دیگری است که به شما می‌گوید طرف مقابل دوستتان دارد. ممکن است او سرش را پایین‌تر بیاورد، موقع حرف زدن شما به طرف‌تان خم شود و حتی بدنش را به بدن‌تان نزدیکتر کند و تمام این کارها را بدون آن که متوجه باشد، انجام بدهد. تماشا کردن تعامل و ارتباط میان دو نفری که با هم رابطه‌ای ندارند، اما به هم علاقه دارند، بسیار جالب است: حرکات آنها شبیه هم است و آنقدر به طرف یکدیگر خم می‌شوند که به نظر می‌رسد، هر لحظه ممکن است با سر از روی صندلی زمین بخورند.

وقتی از یک نفر خوش‌مان نمی‌آید و نمی‌خواهیم نزدیکش باشیم، موانعی فیزیکی را بین خودمان و او قرار می‌دهیم. مثلاً بازوهایتان را هنگام حرف زدن با رئیس بداخلاقتان روی سینه حلقه می‌کنید؛ در واقع با این حرکت ناخودآگاه به رئیس‌تان می‌گویید که از شما فاصله بگیرد و از حریم شخصی‌تان خارج شود. اما وقتی کسی را دوست داشته باشید، به جای آن که خودتان را بگیرید و بدن‌تان را منقبض کنید، آزاد و رها می‌ایستید و سعی می‌کنید به او بفهمانید که از ورودش به حریم شخصی‌تان استقبال می‌کنید. اگر یک نفر وقتی در حضور شما است، حلقه‌ی گره خورده‌ی بازوانش را باز می‌کند، این کارش مثل این می‌ماند که شما او را خلع سلاح می‌کنید. او با از هم باز کردن بازوانش در واقع برای گفتگو با شما اعلام آمادگی و تمایل می‌کند. به علاوه این حرکت به معنای آن است که او دوستتان دارد. اگر فرد مورد علاقه‌تان در حضور شما نیازی به محافظت از خودش احساس نمی‌کند، این حرکتش را به فال نیک بگیرید.

بنابراین هنگام ارزیابی زبان بدن فرد مورد علاقه‌تان باید به نکات زیر توجه کنید:

یکی از عجیب‌ترین روش‌ها برای فهمیدن علاقه‌ داشتن یک نفر به خودتان، این است که به پاهایش نگاه کنید و ببینید که آیا پاهایش به طرف شما متمایل‌اند یا خیر. اگر حتی وقتی که بدنش را می‌چرخاند تا با شخص دیگری حرف بزند یا وقتی حواسش پرت است، باز هم پاهایش به طرف شما است، بدانید که احتمالاً علاقه‌اش را جلب کرده‌اید. باز هم تاکید می‌کنیم که بدن‌هایمان به روش‌های ظریفی احساس علاقه داشتن به دیگری و مورد علاقه‌ی او بودن را برایمان فاش می‌کنند.

ممکن است درباره‌ی موضوعی احساس اضطراب یا نگرانی کنید و بعداً متوجه شوید که این دلواپسی به خاطر علاقه‌تان به یک نفر بوده و نمی‌دانسته‌اید که با این احساسی که در بدن‌تان جاری شده، چطور برخورد کنید.

وقتی کسی شما را دوست داشته باشد، فکر می‌کند که بامزه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین آدم روی کره زمین هستید … حتی اگر اصلاً بامزه نباشید. بنابراین اگر نمی‌دانید که آیا کراش‌تان هم شما را دوست دارد یا نه، کافی است یک جوک بی‌مزه برایش تعریف کنید و ببینید که چطور واکنش نشان می‌دهد. زمانی که دیگری را دوست داریم، نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا او احساس مهم بودن، مورد قبول بودن و دوست داشته شدن بکند و آنقدر در این کار زیاده‌روی می‌کنیم که از خودمان یک احمق می‌سازیم، مثلاً در جایی که نباید بخندیم، الکی می‌خندیم تا به این ترتیب عشق‌مان را بالاتر برده باشیم.

مهم نیست که اتاق مملو از جمعیت باشد یا شما دو نفر در کافی‌شاپ تنها باشید، در هر حال او سعی می‌کند که کنار شما بایستد یا بنشیند. تمایل او برای نزدیک شدن به شما گاهی کاملاً واضح می‌شود، به خصوص اگر او دیگری را هل بدهد یا به سرعت کنار بزند تا بتواند صندلی کنار شما را اشغال کند.

این مورد یکی از نشانه‌های مهم و نسبتاً واضح است. اگر دوستانش تلاش می‌کنند تا شما دو نفر با هم تنها بمانید یا به وضوح نشان می‌دهند که می‌خواهند شما دو نفر را با هم تنها بگذارند، احتمالش زیاد است که چون از احساس قلبی او نسبت به شما خبر دارند، این کارها را می‌کنند. تنها گذاشتن شما با هم در واقع کمکی است که آنها به دوستشان در راه رسیدن به عشقش می‌کنند.

منظور از ور رفتن به خود این است که دائماً به لباس و سر و صورتتان نگاه می‌کنید تا نقص‌های خود را اصلاح کنید؛ مثلاً لباس‌تان را مرتب می‌کنید، انگشتهایتان را لای موهایتان فرو می‌کنید یا صورتتان را لمس می‌کنید. درهر حال اگر او شما را دوست داشته باشد، می‌خواهد که وقتی کنارتان است، بهتر از هر وقت دیگری باشد. به علاوه اگر به شما علاقه داشته باشد، احتمالاً در کنارتان مضطرب و عصبی می‌شود. ور رفتن به خود روشی ناخودآگاه برای اعلام کردن علاقه‌ی خود و تشویق کردن شما برای افزایش دلبری و جذابیت خود است.

گشاد شدن مردمک نشانه‌ی مهمی است، چون از آن دست نشانه‌هایی است که نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم. نتایج پژوهش دانشگاه کنت بیانگر آن است که مردمک‌ها هنگام نگاه کردن به فرد یا شیء مورد علاقه‌مان گشاد می‌شود. چشم‌هایتان منبسط می‌شود تا آنچه را که در اطرافمان دوست داریم، هر چه بیشتر در خود جای بدهد. جالب اینجا است که پژوهشگران متوجه شده‌اند که برای گشاد شدن مردمک‌ها نسبت به دیگر معیارهای بدنی به سطح پایین‌تری از تحریک نیاز دارید. بااین توصیف چشم‌ها می‌توانند واقعاً شما را لو بدهند. بنابراین مردمک‌های فرد مورد علاقه‌تان را مرتب چک کنید، اگر مردمک‌های چشم‌هایش در نور استاندارد گشادتر از حد معمول است، می‌توانید به علاقه‌ی او امیدوار باشید.

این سوال شاید از ذهن افراد بسیاری بگذرد، اما منظورمان این نیست که او مستقیماً از شما می‌پرسد که: آیا مجردید؟ اگر او چنین سوالی پرسید، بدانید که علاقه‌ای به شما ندارد. اما فردی که به شما علاقه داشته باشد، برای فهمیدن جواب این سوال با ظرافت بیشتری رفتار می‌کند. شاید اشاره کند که خودش مجرد است و کسی در زندگی‌اش نیست، به این امید که شما هم وضعیت خودتان را به او بگویید. شاید برایتان تعریف کند که چطور آخر هفته به یک جشن عروسی رفته است تا از اظهارنظر شما پی به جواب سوالش  ببرد. و همین‌طور به تلاش‌های مخفیانه‌اش ادامه می‌دهد تا از روی نشانه‌های کوچک به نتیجه برسد. درهر حال اگر او به دنبال آن است که از وضعیت زندگی عشقی شما سردربیاورد، این کنجکاوی نشانه‌ی آن است که به شما علاقه دارد و می‌خواهد بداند که آیا شانسی برای شروع رابطه با شما دارد یا خیر.

اگر وقتی با شما حرف می‌زند، خجالتی یا معذب به نظر می‌رسد، ممکن است به شما علاقه داشته باشد. البته همیشه این‌طور نیست، اما اگر کسی همیشه در حضور شما خجالتی می‌شود، یعنی این که شما او را به روش خوشایندی مضطرب و عصبی می‌کنید. او نهایت سعی‌اش را می‌کند تا در حضورتان مرتکب اشتباهی نشود یا این که نمی‌داند چه بگوید تا گفتگو را گرم‌تر کند؛ به عبارت دیگر میل مفرط‌اش برای تحت تاثیر قرار دادن شما و باقی گذاشتن یک تاثیر خوشایند پایدار باعث اضطراب و خجالتش می‌شود.

زمانی که در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم، در واقع وقت آزاد ما است، بنابراین می‌توانیم عملاً هر کاری که دوست داشته باشیم در این زمان انجام بدهیم. پس اگر او وقت آزادش را برای پاسخ دادن به شما و چت کردن با شما می‌گذارد، این کار نشانه‌ی آن است که می‌خواهد با شما وقت بگذراند. درهر حال باید به این نکته دقت کنید که آیا جواب‌های یک کلمه‌ای به شما می‌دهد یا برای پاسخ دادن به شما وقت می‌گذارد. شاید هم با جواب دادن به شما فقط می‌خواهد مودب باشد. اما اگر جواب‌هایش متفکرانه و جدی است، می‌توانید به دوست داشتن او امیدوار شوید.

وقتی فردی به شما علاقه داشته باشد، به جای آن که مانند بقیه سوالات ساده‌ بپرسد، سعی می‌کند تا بیشتر شما را بشناسد؛ بنابراین درباره‌ی تحصیلات، اهداف، موفقیت‌ها، علائق، سلیقه‌ی موسیقایی و تفریحات‌تان سوال می‌کند تا هر چه بیشتر پی به شخصیت اصلی‌تان ببرد.

او رسماً از شما دعوت می‌کند، حتی اگر این دعوت در ابتدا یک “قرار عاشقانه” واقعی نباشد. مثلاً شاید شما را به اتفاق دوستانتان به سینما دعوت کند یا برای صرف غذا به رستورانی معمولی دعوتتان کند که محل مناسبی برای قرارهای عاشقانه نیست. حتی ممکن است با شما در محلی، مانند کتابفروشی مورد علاقه‌ی یکی از شما دو نفر ملاقات کند. هیچ کدام از این قرارها را نمی‌توان یک قرار عاشقانه محسوب کرد، اما نشان دهنده‌ی این است که او می‌خواهد متوجه احساس خودش و همچنین احساس شما نسبت به خودش بشود و زمینه را برای دعوت کردن شما به یک قرار عاشقانه‌ی واقعی آماده کند.

به نظرتان می‌آید که او در کنار دیگران راحت‌تر است و رفتار صادقانه‌تری دارد، تا وقتی که در کنار شما است. شاید فکر کنید که عجیب و متناقض است، اما این رفتار علامت آن است که او اهمیتی نمی‌دهد، بقیه درباره‌اش چه فکری می‌کنند یا این که آنها را آنقدر می‌شناسد که در حضورشان احساس راحتی کند. اما در حضور شما شرایط اندکی فرق می‌کند. چون نظرش را جلب کرده‌اید و دوستتان دارد، برایش مهم است که چه فکری درباره‌اش می‌کنید، بنابراین سعی می‌کند به بهترین وجه رفتار کند.

او نهایت تلاشش را می‌کند تا کارهای جالب و خوشایندی برای شما انجام دهد، حتی اگر این کارها کوچک باشد. برای مثال وقتی با هم هستید، برایتان نوشیدنی می‌خرد یا برایتان غذا درست می‌کند؛ اگر در حال برنامه‌ریزی برای رخدادی باشید، در سرو سامان دادن به کارها به شما کمک می‌کند. حتی کاری به سادگی باز نگه داشتن در از جانب فردی که دوستتان دارد، معنای خاصی می‌یابد.

به همین ترتیب وقتی کسی کنارتان احساس راحتی بکند، جزئیات بیشتری از زندگی خودش را با رغبت تمام برایتان برملا می‌کند. حرف زدن درباره‌ی زندگی شخصی نشانه‌ی امیدوارکننده‌ای است که بیان می‌کند، او شما را به عنوان شخصی قابل اعتماد می‌بیند. همچنین او درباره‌ی نقشه‌هایش برای آینده‌ با شما حرف می‌زند تا ببیند که آیا شما با این نقشه‌ها موافق هستید و می‌توانید جزئی از آنها باشید یا خیر. به خاطر بسپارید که اگر مدتی از دوستی‌تان گذشته باشد، او بدون شک بعد از سپری شدن این مدت مسائل بیشتری را از زندگی شخصی‌اش برایتان تعریف خواهد کرد. اما اگر دوستان نزدیکی نیستید، بااین حال او برای شما پرده از رازهای زندگی شخصی‌اش برمی‌دارد، این رازگویی‌ها را نشانه‌ی آن تلقی کنید که او می‌خواهد شما را به دنیایش راه بدهد، چون احساس می‌کند که آینده‌ی مشترکی با هم خواهید داشت.

 

گرفتن فال احساس برای پی بردن به اینکه آیا کسی که به او علاقه مند هستید احساسی به شما دارد یا نه قطعا هیچ سودی به حال شما ندارد. زیرا افرادی که چنین کاری برای شما می کنند صرفا بخاطر منافع خودشان و بدون داشتن اطلاعاتی از شخص مورد نظر شما نتایج دروغین و ناامیدکننده ای در اختیارتان قرار می دهند. بجای گرفتن فال احساس به نشانه هایی که در رفتار او وجود دارد دقت کنید. آیا او مرتب به شما نگاه می کند؟ آیا دوست دارد مثل شما حرف بزند و رفتار کند؟ آیا بی دلیل مرتب به شما پیام می دهد؟ به جوک هایی که تعریف می کنید می خندد و هر زمان شما را می بیند دستی به سر و صورتش می کشد؟ برای شما هدیه میخرد و دنبال این است که بفهمد شما مجرد هستید یا خیر؟ اگر شخص مورد نظرتان تمام این نشانه ها را داشت، امیدوار باشید چون او هم احتمالا به شما علاقه مند است. 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

22 بازدید

22 بازدید

102 بازدید

95 بازدید

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

169 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با سلام. من دختری 30 ساله و دانشجو مقطع دکتری هستم. حدود 2.5 سال پیش متوجه پسری در همسایگی خودم شدم که به من نگاههای عاشق طوری داشت. من این پسر رو تا اون موقع هیچ وقت ندیده بودم و اصلا جدی نگرفته بودم و فکر میکردم مرو با یکی اشتباه گرفته،با یکسری رفتار و کردارها منو متوجه خودش کرد و فهمیدم پسر همسایه کوچه بالایی ماست و پدرش در سر خیابان اصلی چند مغازه داره. اون رفتارهای که اصلا در حوصله نوشتن نیست و کلا عاشق طوری نشون میداد و من بعد مدتها فهمیدم بهش علاقه مند شدم.ظاهر ساده و موجهی داشت. بعد گذشت زمان و تا قبل از اومدن کرونا یه روز میخاستم به باجه بانک در نزدیکی خونمون برم متوجه اون شدم و اون منتظرم موند و به سمتم اومد و میخواست چیزی بگه اما من اصلا نتونستم نگاش کنم و گذشتم ولی متوجه شدم اون واقعا منو میخاد و بهم علاقه داره، من بعدش تصمیم گرفتم اگه ایندفعه دیدمش خودم برم باهاش صحبت کنم بازم تاکید میکنم اون در مدتی 2تا 3سال رفتارهای خاصی نشون میدادو برای بار آخر که خودش جلو اومد و مطمئن شدم که به من علاقه داره این تصمیم رو گرفتم.چون من در مقطع دکتری تحصیل میکردم و باید به استان دیگه ای میرفتم. این اتفاق مربوط به اسفند 98 هست و چون بعدش کرونا اومد خیلی جاها تعطیل شد و من که بهش علاقه مند شده بودم میترسیدم دیگه نبینمش حدود 1/5 ماه بعد اونو تو مغازه باباش دیدم و با اینکه خیلی استرس داشتم رفتم داخل مغازه و بهش گفتم که دوست داشتم یه چیز بگی و اون خیلی معذب بود و گفت باید در مورد چی صحبت کنم و من که فکر کردم شاید سختش شده ازش خواستم که همدیگرو ببینیم و اون جا خورده بود ازش شماره گرفتم و تشکر کردم. بعد حدود 2 ساعت به من زنگ زد و من جواب ندادم و پیام دادم نمیتونم صحبت کنم و گفت شما چیزی میخواستید به من بگید منم حقیقت رو گفتم و گفتم فکر میکردم شاید شما چیزی بخواید بگید اونم گفت من اصلا شماره نمیشناسم و حرفی برای گفتن ندارم و دلیلی برای قرار فردا نمیبینم (البته درست گفته بود اون منو نمیشناخت چون همیشه منو تنها میدید و فقط منو چک کرده بود که کجا زندگی میکنم ). منم بدون اینکه چیزی بگم یا توضیحی ازش بخوام گفتم اوکی. خیلی ناراحت شدم اما خودم رو کنترل کردم . روزها گذشت و حدود چند ماه ندیدمش، راستش چون احساس بدی پیدا کرده بودم بیرون نمیرفتم. اما بعد مدتی که روال زندگی رو شروع کردم اونو میدیدم و اون هر وقت منو میدید با ماشین تو خیابون وای میستاد و اینقدر میایسته که من رد بشم یا اگه مغازه پدرش باشه نشون میده خودش رو که هست…یادم میاد یه بار منو دید که از ماشین پیاده شدم و داشتم میرفتم خونه جلوی مغازه ایستاده بود اومد جلو دست به کمر و همینطور خیره به من، البته فاصلمون زیاد بود. راستش من بهش احساس پیدا کرده بودم و برام مهم شده بود که خواستم ببینمش اما الان فهمیدم که اون شخصیت نادرست و ناسالمی داره و اصلا ازش خوشم نمیاد. میخاستم بدونم شما میتونید راهنماییم کنید و دلیل این رفتارا رو بهم بگید و راهنماییم کنید. من دختر جذابی هستم و همیشه افرادی بودن که مورد توجههشون باشم، اما چون این فرد همسایه بود و خودش با رفتاراش خودش رو به من شناسوند و فکر کردم شاید فرد خوبی باشه….. مرسی

سلام دوست گرامی رفتارهای ایشان در ذهن شما یک پازلی چیده است که باعث شده تصور کنید او می‌خواهد به شما ابراز علاقه کند. به همین دلیل خودتان پیش‌دستی کردید و متاسفانه به نتیجه خوبی نرسید. در حال حاضر نیاز نیست درگیر این ماجرا باشید، به راحتی عبور و مرور کنید و رفتارهای او را زیرنظر نگیرید.در صورتی که نیاز به یادگیری مهارت‌های ارتباطی مانند ارتباط موثر دارید، با مشاوران مجموعه رادیوعشق در ارتباط باشید.

یک سال دو سالی هست که عاشق نوه دایم شدم وقتی در یک مهمانی دعوت بودیم من کفش نداشتم او ایستاده بود و امد کفشش را گذاشت و رفت نشست این نشانه عشق است این خاطره مال سال 97 است از ماه محمرم سال 98 تا الان او را ندیدم ممکن است مرا فراموش کرده باشد

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. ممکن است این حرکت برای شما به معنی عشق تلقی شود، اما تا وقتی هیچ شناختی از هم نداشته باشید، این عشق معنای خاصی ندارد. بهتر است به آدمی فکر کنید و برایش سرمایه‌‌گذاری کنید که از عشق او به خودتان مطمئن هستید. در حال حاصر شما با دیدن یک حرکت، هیجان زده شدید و چندماه به او فکر کردید، رفتارهای از الان به بعد ایشان را در نظر بگیرید و سعی کنید در رفت و آمدهای خانوادگی او را زیرنظر داشته باشید. اما تا وقتی به صورت مستقیم ابراز علاقه نکرده است، شما هیچگونه ریسک و سرمایه‌گذاری عاطفی روی او انجام ندهید و رویابافی نکنید.

سلام وقت بخیر مدت است باپسری در ارتباطم خیلی دوسش دارم وهم جوره از نظر مالی حمایتش میکنم اما جدیدا اصلا بهم توجهی نمیکنه تا پیام ندم پیامم نمیده زنگ نزنم زنگم نمیزنه به نظرتون چ کنم

سلام دوست گرامی بهترین کار این هست که با خودشون صحبت کنید و این موضوع را بازگو کنید .بهرحال این تغییر رفتار باید علتی داشته باشد .اگر تغییر رفتار ایشان بدون دلیل هست مشخص هست شما اولویت ایشان محسوب نمیشوید از رابطه خارج شوید.اما اگر دلیل منطقی دارند سعی کنید شرایط ایشان را درک کنید و همراهشان باشید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 (function () { var now = new Date(); var version = now.getFullYear().toString() + “0” + now.getMonth() + “0” + now.getDate() + “0” + now.getHours(); var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0]; var link = document.createElement(“link”); link.rel = “stylesheet”; link.href = “https://app.najva.com/static/css/local-messaging.css” + “?v=” + version; head.appendChild(link); var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = true; script.src = “https://app.najva.com/static/js/scripts/tabnakjavan-3294-253787cc-eb4b-4d87-bd2c-90159a756a16.js” + “?v=” + version; head.appendChild(script); })() (function (w, d, s, l, i) { w[l] = w[l] || []; w[l].push({ ‘gtm.start’: new Date().getTime(), event: ‘gtm.js’ }); var f = d.getElementsByTagName(s)[0], j = d.createElement(s), dl = l != ‘dataLayer’ ? ‘&l=’ + l : ”; j.async = true; j.src = ‘https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=’ + i + dl; f.parentNode.insertBefore(j, f); })(window, document, ‘script’, ‘dataLayer’, ‘GTM-T7Q963P’);
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “NewsArticle”,
“headLine”: “u0686u0637u0648u0631 u0645u062au0648u062cu0647 u0634u0648u06ccu0645 u062fu0631 u06ccu06a9 u0631u0627u0628u0637u0647 u0639u0627u0637u0641u06cc u06ccu06a9 u0637u0631u0641u0647 u0642u0631u0627u0631 u062fu0627u0631u06ccu0645u061f”,
“articleBody”: “u0631u0648u0627u0628u0637 u0639u0627u0637u0641u06ccu060c u0639u0634u0642u060c u0639u0644u0627u0642u0647u060c u062fu0644u0628u0633u062au06afu06ccu060c u0648u0627u0628u0633u062au06afu06cc u0648 u063au06ccu0631u0647 u0627u06ccu0646u200cu0647u0627 u0647u0645u0647 u062cu0632u0626u06cc u0627u0632 u0632u0646u062fu06afu06cc u0628u0634u0631 u0645u062du0633u0648u0628…”,
“author”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Organization”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646 | tabnakjavan”,
“description”: “u067eu0627u06ccu06afu0627u0647 u062eu0628u0631u06cc u062au062du0644u06ccu0644u06cc u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“logo”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“url”: “http://tabnakjavan.com”,
“address”: “u062au0647u0631u0627u0646”,
“email”: “info@tabnakjavan.com”,
“founder”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Person”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9”
},
“foundingDate”: “2018-07-23T00:00:00+04:30”,
“legalName”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“telephone”: “+9809031020635”,
“faxNumber”: “”,
“sameAs”: [
“http://t.me/tabnakjavan”,
“https://www.instagram.com/tabnakjavan”
]
},
“publisher”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Organization”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646 | tabnakjavan”,
“description”: “u067eu0627u06ccu06afu0627u0647 u062eu0628u0631u06cc u062au062du0644u06ccu0644u06cc u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“logo”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“url”: “http://tabnakjavan.com”,
“address”: “u062au0647u0631u0627u0646”,
“email”: “info@tabnakjavan.com”,
“founder”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Person”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9”
},
“foundingDate”: “2018-07-23T00:00:00+04:30”,
“legalName”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“telephone”: “+9809031020635”,
“faxNumber”: “”,
“sameAs”: [
“http://t.me/tabnakjavan”,
“https://www.instagram.com/tabnakjavan”
]
},
“datePublished”: “2018-11-01T08:53:02+03:30”,
“dateModified”: “2018-11-01T08:53:02+03:30”,
“image”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“mainEntityOfPage”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “WebPage”,
“breadcrumb”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “BreadcrumbList”,
“itemListElement”: [
{
“@type”: “ListItem”,
“position”: 1,
“item”: {
“@id”: “http://tabnakjavan.com/fa/archive?service_id=4”,
“name”: “u062eu0627u0646u0648u0627u062fu0647 u0648 u062cu0627u0645u0639u0647”
}
},
{
“@type”: “ListItem”,
“position”: 2,
“item”: {
“@id”: “http://tabnakjavan.com/fa/archive?service_id=4&cat_id=624”,
“name”: “u0633u0644u0627u0645u062a u0648 u062au0646u062fu0631u0633u062au06cc”
}
}
]
},
“lastReviewed”: “2019-01-15T22:49:59+03:30”,
“comment”: [
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0628u0627 u0641u0631u062fu06cc u062fu0631 u0645u0648u0631u062f u0639u0634u0642 u062du0631u0641 u0645u06ccu0632u062fu0645 u06a9u0647 u0686u0642u062fu0631 u0645u0645u06a9u0646 u0627u0633u062a u062fu0631 u062eu0648u0634u0628u062eu062au06cc u062au0627u062bu06ccu0631 u06afu0630u0627u0631 u0628u0627u0634u062f u0627u0648 u0632u0646u062fu06afu06cc u062eu0648u062f u0631u0627 u0628u06ccu0627u0646 u06a9u0631u062f u0648 u0627u0641u0632u0648u062f u062cu0648u0627u0646u06cc u0627u0647u0644 u06a9u0627u0631 u0628u0648u062fu0645 u0648 u0645u06a9u0627u0646u06ccu06a9 u0645u0648u062au0648u0631 u062fu06ccu0632u0644u06cc u0645u06ccu06afu0641u062a u067eu0648u0644 u0632u06ccu0627u062fu06cc u067eu0633 u0627u0646u062fu0627u0632 u06a9u0631u062fu0645 u0648 u067eu0633 u0627u0632 u0645u062fu062au06cc u0645u0648u0641u0642 u0634u062fu0645 u06ccu06a9 u06a9u0627u0645u06ccu0648u0646 u0628u0646u0632 u06afu0631u0627u0646 u0642u06ccu0645u062a u062eu0631u06ccu062fu0627u0631u06cc u06a9u0646u0645 u0645u06ccu06afu0641u062a u0647u0645u0627u0646 u0645u0648u0642u0639 u0628u0627 u062fu062eu062au0631u06cc u0627u0632 u0627u0634u0646u0627u06ccu0627u0646u0645u0627u0646 u0627u0634u0646u0627 u0634u062fu0645 u0627u0648 u0628u0633u06ccu0627u0631 u0628u0647 u0645u0646 u0639u0644u0627u0642u0647 u0645u0646u062f u0628u0648u062f u0648 u0628u0634u062fu062a u0645u0631u0627 u062fu0648u0633u062a u062fu0627u0634u062a u0648u0636u0639 u0645u0627u0644u06cc u0645u0646u0627u0633u0628u06cc u062fu0627u0634u062au0646u062f u0648 u0639u0644u0627u0642u0647 u062fu062eu062au0631 u062eu0627u0646u0645 u0647u0631u06afu0632 u0628u0631u0627u06cc u067eu0648u0644 u0646u0628u0648u062f u06afu0641u062a u0686u0648u0646 u0628u0627 u0631u0627u0646u0646u062fu06afu0627u0646 u0645u062eu062au0644u0641 u0633u0631u0648u06a9u0627u0631 u062fu0627u0634u062au0647 u0628u0647 u0645u0648u0627u062f u0645u062eu062fu0631 u062au0631u06ccu0627u06a9 u0631u0648u06cc u0627u0648u0631u062fu0645 u0648 u0628u0647 u0637u0648u0631u06cc u06a9u0647 u0631u0648u0632u06cc u0633u0647 u0628u0627u0631 u0645u0635u0631u0641 u0645u06ccu06a9u0631u062fu0645 u0645u06ccu06afu0641u062a u062fu062eu062au0631 u062cu0648u0627u0646 u0645u0631u0627 u0645u0631u062f u0627u0631u0632u0648u0647u0627u06ccu0634 u0645u06ccu062fu06ccu062f u0645u06ccu06afu0641u062a u0645u06ccu062fu0627u0646u0633u062au0645 u062fu0631 u0628u062f u062fu0631u062fu06cc u06afu0631u0641u062au0627u0631 u0634u062fu0645 u0628u062fu0647u06cc u0628u0633u06ccu0627u0631u06cc u0628u0627 u0646u062fu0627u0646u0645 u06a9u0627u0631u06ccu0647u0627u06ccu0645 u0628u062fu0647u06cc u0633u0646u06afu06ccu0646 u0628u0627u0644u0627 u0627u0648u0631u062fu0645 u0648 u0628u0647 u062fu062eu062au0631 u062cu0648u0627u0646 u06afu0641u062au0645 u0645u0639u062au0627u062fu0645 u0648 u0645u0646 u0628u062fu0631u062f u0632u0646u062fu06afu06cc u0628u0627 u0627u0648 u0646u0645u06ccu062eu0648u0631u0645 u0627u0645u0627 u0627u0648 u06afu0641u062a u06a9u0647 u0639u0627u0634u0642u0627u0646u0647 u0645u0631u0627 u062fu0648u0633u062a u062fu0627u0631u062f u0645u06ccu06afu0641u062a u062eu0648u062fu0645 u062au0635u0645u06ccu0645 u0628u0647 u062au0631u06a9 u0631u0627u0628u0637u0647 u06afu0631u0641u062au0645 u062fu0648 u0633u0647 u0633u0627u0644 u0627u0632 u062au0631u06a9 u0627u0646 u062fu062eu062au0631 u062eu0627u0646u0645 u06afu0630u0634u062a u0645u0627u0634u06ccu0646u0645 u0631u0627 u0641u0631u0648u062eu062au0645 u0648 u0628u062fu0647u06ccu0645 u0631u0627 u0635u0627u0641 u06a9u0631u062fu0645 u0648 u067eu0633 u0627u0632 u06f3u06f8 u0631u0648u0632 u0633u062eu062a u062au0648u0627u0646u0633u062au0645 u0645u0648u0627u062f u0648 u062du062au06cc u0633u06ccu06afu0627u0631 u0631u0627 u0627u0632 u0632u0646u062fu06afu06ccu0645 u062du0630u0641 u06a9u0646u0645 u0648 u0628u0627 u06a9u0627u0645u06ccu0648u0646 u0628u0633u06ccu0627u0631 u06afu0631u0627u0646 u0642u06ccu0645u062a u0628u0631u0627u062fu0631u0645 u06a9u0627u0631 u0645u06ccu06a9u0631u062fu0645 u0645u06ccu06afu0641u062a u0631u0648u0632u06cc u0628u0631u0627u06cc u06ccu06a9u06cc u0627u0632 u0634u0647u0631 u0647u0627u06cc u0634u0645u0627u0644u06cc u0628u0627u0631 u0628u0631u062fu0647 u0628u0648u062fu0645 u062fu0631 u06ccu06a9 u0633u0648u067eu0631 u0645u0627u0631u06a9u062a u062au0648u0642u0641 u06a9u0631u062fu0645 u062au0627 u0645u0642u062fu0627u0631u06cc u062eu0631u06ccu062f u06a9u0646u0645 u0648u0627u0631u062f u0633u0648u067eu0631 u0645u0627u0631u06a9u062a u0634u062fu0645 u062fu06ccu062fu0645 u062eu0627u0646u0645u06cc u0632u06ccu0628u0627 u06a9u0647 u0647u0645u0631u0627u0647 u0647u0645u0633u0631u0634 u0628u0648u062f u0628u0647 u0645u0646 u0633u0644u0627u0645 u06a9u0631u062f u0628u0627u0648u0631u0645 u0646u0645u06ccu0634u062f u0627u0648 u0686u0642u062fu0631 u0632u06ccu0628u0627 u0634u062fu0647 u0628u0648u062f u0627u0648 u0627u0646u062cu0627 u0686u06a9u0627u0631 u0645u06ccu06a9u0631u062f u0647u0645u0633u0631u0634 u067eu0631u0633u06ccu062f u06a9u0647 u0627u06ccu0646 u0627u0642u0627 u06a9u06cc u0647u0633u062au0646u062f u062eu0627u0646u0645 u062cu0648u0627u0628 u062fu0627u062f u06a9u0647 u0647u0645u0633u0627u06ccu0647 u0633u0627u0628u0642 u0647u0633u062au0646u062f u0645u06ccu06afu0641u062a u062eu062fu0627u062du0627u0641u0638u06cc u06a9u0631u062fu0645 u0627u0632 u0627u06ccu0646u06a9u0647 u0627u0646 u0645u0648u0642u0639u06ccu062a u0627u0632u062fu0648u0627u062c u0631u0627 u0627u0632 u062fu0633u062a u062fu0627u062fu0647 u0628u0648u062fu0645 u0628u0634u062fu062a u0646u0627u0631u0627u062du062a u0628u0648u062fu0645 u0648 u06ccu0627u062f u0627u0634u062au0628u0627u0647 u0628u0632u0631u06af u0632u0646u062fu06afu06ccu0645 u0627u0641u062au0627u062fu0645 u0648 u0627u06ccu0646u06a9u0647 u0686u0631u0627 u0628u0647 u0639u0634u0642 u0627u0648 u067eu0634u062a u067eu0627 u0632u062fu0647 u0627u0645 u0645u06ccu06afu0641u062a u0634u0628 u0648 u0631u0648u0632 u0646u062fu0627u0634u062au0645 u0627u06cc u06a9u0627u0634 u0627u0648 u0631u0627 u0647u0631u06afu0632 u0646u0645u06ccu062fu06ccu062fu0645 u0627u0648 u0645u06ccu06afu0641u062a u0627u062eu0631 u0646u062au0648u0627u0646u0633u062au0645 u0645u0642u0627u0648u0645u062a u06a9u0646u0645 u0648 u0628u0647 u062fu0631 u062eu0648u0646u0647 u06ccu06a9u06cc u0627u0632 u0627u0634u0646u0627u06ccu0627u0646 u0645u0631u0627u062cu0639u0647 u0648 u0628u0627 u0627u0644u062au0645u0627u0633 u0634u0645u0627u0631u0647 u0627u0648 u0631u0627 u06afu0631u0641u062au0645 u0628u0647 u0627u0648 u0632u0646u06af u0632u062fu0645 u0648 u06f4 u0633u0627u0639u062a u0635u062du0628u062a u06a9u0631u062fu0645 u0645u06ccu06afu0641u062a u0639u0630u0627u0628 u0648u062cu062fu0627u0646 u062fu0627u0634u062au0645 u0686u0648u0646 u0627u0648 u0647u0645u0633u0631 u062fu0627u0634u062a u0648 u0645u0646 u0646u0628u0627u06ccu062f u0632u0646u06af u0645u06ccu0632u062fu0645 u0627u0648 u06afu0641u062a u06a9u0647 u062fu062eu062au0631 u062eu0627u0646u0645 u06afu0641u062au0647 u062du0627u0636u0631 u0627u0633u062a u0627u0632 u0634u0648u0647u0631u0634 u0637u0644u0627u0642 u0628u06afu06ccu0631u062f u0648 u0628u0627 u0645u0646 u0627u0632u062fu0648u0627u062c u06a9u0646u062f u06afu0641u062a u0686u0646u062f u0631u0648u0632u06cc u06afu0630u0634u062a u062au0627 u0628u0647 u0627u06ccu0646 u0646u062au06ccu062cu0647 u0631u0633u06ccu062fu0645 u06a9u0647 u0645u0646 u0646u0628u0627u06ccu062f u0632u0646u062fu06afu06cc u0627u0646 u0645u0631u062f u0631u0627 u0628u0647 u0648u06ccu0631u0627u0646u0647 u062au0628u062fu06ccu0644 u06a9u0646u0645 u0686u0648u0646 u0627u0648 u0627u062du062au0645u0627u0644u0627 u062fu0644u0628u0633u062au0647 u0634u062fu0647 u0627u0648 u0634u062eu0635u06cc u0628u0633u06ccu0627u0631 u0645u0647u0631u0628u0627u0646 u0648 u0628u0627 u0634u062eu0635u06ccu062a u0628u0648u062f u0645u06ccu06afu0641u062a u0634u0645u0627u0631u0647 u0631u0627 u067eu0627u06a9 u06a9u0631u062fu0645 u0648 u0628u0627 u062fu062eu062au0631u06cc u062fu06ccu06afu0631 u0627u0632u062fu0648u0627u062cu200cu06a9u0631u062fu0647 u0648 u0635u0627u062du0628 u06ccu06a9 u062fu062eu062au0631 u0627u0633u062a nu0639u0634u0642 u0627u06afu0631 u062fu0631 u0632u0646u062fu06afu06cc u0648u062cu0648u062f u062fu0627u0634u062au0647 u0628u0627u0634u062f u0647u06ccu0686 u0637u0631u0641u06cc u062du0627u0636u0631 u0628u0647 u062eu06ccu0627u0646u062a u0646u062eu0648u0627u0647u062f u0628u0648u062f u0628u0631u062eu06cc u06a9u0647 u062fu0631 u0686u0646u062f u0631u0627u0628u0637u0647 u0647u0645u0632u0645u0627u0646 u0647u0633u062au0646u062f u0631u0627 u0628u0627u06ccu062f u0628u06ccu0645u0627u0631 u067eu0646u062fu0627u0634u062a”,
“datePublished”: “2019-01-16T12:23:36+03:30”,
“downvoteCount”: 10,
“upvoteCount”: 0,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 10,
“upvoteCount”: 0
}
}
],
“commentCount”: “1”,
“keywords”: “u0627u0632u062fu0648u0627u062c,u0639u0634u0642,u0639u0644u0627u0642u0647,u0631u0648u0627u0628u0637 u0639u0627u0637u0641u06cc,u0631u0627u0628u0637u0647 u0633u0627u0644u0645”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/fa/news/624”
}
}

روابط عاطفی، از جمله روابط مهم و حیاتی محسوب می‌شود که احساسات انسان را درگیر می‌کند. احساساتی که شاید با ترک خوردن آن یک انسان از بین برود و یا حتی پیامد‌های منفی دیگری را داشته باشد.

اما به راستی یک رابطه عاطفی چه ویژگی‌هایی دارد و در چه زمانی باید به یک طرفه شدن آن شک کرد؟!

اینکه ما بتوانیم با فردی دیگر رابطه عاطفی سالمی برقرار کنیم بسیار مهم‌تر از صرف برقراری ارتباط است. بسیاری از افراد صرف‌نظر از توجه به سلامت روابط خود، فقط به دنبال برقراری ارتباط یا ازدواج با جنس دیگر هستند، بگذریم از اینکه همه می‌گویند «یک رابطه عاطفی خوب می‌خواهم». وقتی که ما یک رابطه عاطفی نا‌سالم را به همان شکل ادامه می‌دهیم، دیر یا زود از آن رابطه آسیب می‌خوریم و چه بسا مجبور به ترک رابطه می‌شویم.

داشتن یک رابطه عاطفی سالم یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی است که باید بسیار برای آن وقت و انرژی صرف کنیم، زیرا تاثیر بسیار زیادی بر زندگی و روان ما دارد.

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

در روابط عاطفی سالم تمامی هیجانات چه مثبت و چه منفی، می‌توانند حضور داشته باشند، اما آنچه بسیار اهمیت دارد این است که دو طرف رابطه بر یکدیگر تاثیر هیجانی مثبتی بگذارند. در روابطی که پر از ناراحتی، شکایت، رنجش، خشم و متمرکز بر اختلافات و تفاوت‌ها است، هرگز نمی‌توان شادی و سرزندگی را برای مدتی طولانی تجربه و حفظ کرد. در روابط عاطفی سالم وقتی زن و مرد رابطه در کنار هم قرار می‌گیرند، حتی اگر حال خوشی نداشته باشند هم به‌خاطر تاثیرگذاری مثبت طرف مقابل حالشان تغییر می‌کند. البته ناگفته نماند که قرار نیست این اتفاق همیشه رخ دهد و گاهی میان دو طرف بحث اتفاق می‌افتد یا هر دو طرف حال خوشی ندارند و غیره، اما غالبا این‌طور خواهد بود که رابطه به هر دو طرف احساس شادی و آرامش بیشتری می‌دهد. این انرژی مثبت خود به خود به وجود نمی‌آید، بلکه ناشی از مهارت‌های برقراری ارتباط دو طرف در رابطه است که باعث می‌شود به یکدیگر انرژی مثبت، شادی و آرامش منتقل کنند، مانند مهارت گوش دادن فعال یا گفتگوی موثر.

اگر در رابطه‌ای دو طرف رابطه نتوانند اختلاف نظر یا تفاوت‌های خود را بیان کنند رابطه به قالب انکار و عدم پذیرش می‌رود، در این‌صورت وابستگی، پنهانکاری، شرم و ترس از جدایی رخ می‌دهد. با وجود این تبعات رابطه آلوده شده و احتمال جدایی بسیار بالا می‌رود. در روابط سالم دو طرف رابطه می‌توانند نظری مخالف یکدیگر داشته باشند یا با هم تفاوت‌هایی داشته باشند، اما با پذیرش یکدیگر به رابطه خود ادامه دهند. در بسیاری از موارد، آنچه روابط را به هم می‌زند تفاوت‌های افراد نیست، بلکه عدم پذیرش یکدیگر و عدم همدلی با یکدیگر است. آنچه یک رابطه را سالم نگه می‌دارد در حقیقت این است که دو طرف بدانند که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، این تفاوت‌ها را بشناسند، یکدیگر را با این تفاوت‌ها بپذیرند و با هم همدلی کنند. البته گاهی این تفاوت‌ها آنقدر فاحش است که موجب می‌شود دنیای طرفین به کلی با هم تفاوت داشته و قابل جبران نباشد، در این‌صورت اصلا بهتر است که رابطه‌ای شکل نگیرد.

این مطلب را از دست ندهید: آیا می دانید چقدر به همسرتان اعتماد دارید؟! / راه‌هایی برای اعتماد به همسر!

یکی از مهم‌ترین ارکان رابطه سالم حفظ حرمت، حریم و احترام یکدیگر است. توهین و بی‌احترامی به یکدیگر، تجاوز به حریم و خط قرمز‌های یکدیگر و خدشه‌دار کردن حرمت‌ها رابطه را آلوده می‌کنند. بسیاری از افراد بی‌احترامی و توهین به یکدیگر را صمیمیت می‌دانند، چنین کاری هرگز صمیمیت نیست، بلکه صمیمیت سالم رابطه را نیز از بین می‌برد.

 

بنابراین، اگر می‌خواهید رابطه عاطفی سالمی داشته باشید، به خط قرمز‌های یکدیگر که فردیت و ارزش فردی را مشخص می‌کنند، تجاوز نکنید، با یکدیگر محترمانه صحبت کنید، یکدیگر را تحقیر نکنید و به هم برچسب‌های منفی نزنید، به آزادی‌های اولیه و قوه اختیار یکدیگر احترام بگذارید، اصولی برای رابطه تعریف کنید و هر دو طرف به آن پایبند بمانید.

حمایت کردن، پذیرش و دوست داشتن طرف دیگر رابطه به او حس امنیت و اعتماد می‌دهد. رابطه عاطفی سالم تمامی این موارد را در خود جای می‌دهد. انسان‌ها با هم ارتباط برقرار می‌کنند تا به آرامش برسند و رابطه‌ای که آرامش ندارد، رابطه سالمی نیست. در یک رابطه سالم دو طرف رابطه همدیگر را از لحاظ عاطفی، ذهنی و فکری، مادی، رشد شخصیتی، استقلال فردی و مادی حمایت می‌کنند. نیاز به توجه، تحسین، دوست داشته شدن و پذیرفته شدن در زمره نیاز‌های عاطفی‌ای هستند که در رابطه باید به آن‌ها توجه داشت. نیاز به همفکری و آرامش ذهن نیاز ذهنی و فکری‌ای است که باید در یک رابطه از جانب هر دو طرف در نظر گرفته شود. نیاز به استقلال فردی، رشد و پیشرفت شخصیتی در یک رابطه باید تامین شود. در روابطی که وابستگی و چسبندگی در آن‌ها زیاد است، یا از طرفی دیگر، در روابطی که بی‌توجی و بی‌میلی در آن‌ها زیاد است، این نیاز‌ها تامین نمی‌شود. بنابراین، این نوع روابط سمی هستند که یا باید از آن‌ها بیرون رفت یا با تلاش هر دو طرف آن رابطه را ترمیم کرد.

رابطه اصولا موضوع پیچیده و شکننده‌ای است. این قضیه خصوصا در مورد دو نفر که در رابطه‌ی عاشقانه هستند، شدت بیشتری دارد. در اغلب مواقع بازگرداندن رابطه به وضعیت ابتدایی آن، ممکن نیست. وقتی احساس میان دو نفر از بین می‌رود، بازگرداندن آن به حالت اولش کار ساده‌ای نیست و در این مرحله است که برخی شروع به دروغ گفتن می‌کنند و … که در ادامه به معرفی برخی از علائم هشداردهنده روابط عاطفی یک طرفه را می‌پردازیم.

این جمله را به‌خاطر داشته باشید: هیچ‌کس نمی‌تواند آرام بنشیند و ببیند دیگران وسایل شخصی او را کندوکاو می‌کنند. این کار برای هیچ‌کس خوشایند نیست. فرض کنید خیلی اتفاقی گوشی موبایل همسرتان را برمی‌دارید و در آن سرکی می‌کشید.

از قضا واکنش او به این کار شما تندوتیز و منفی است. شما کاملا مطمئن هستید او از لحاظ روانی سالم است و این واکنش مربوط به کاری است که انجام داده‌اید. در این‌ صورت شاید بتوان نتیجه گرفت که او تلاش می‌کند چیزی را از شما پنهان کند.

گاهی اوقات کسانی که ادعا می‌کنند تا دیروقت سر کار می‌مانند واقعا مشغول به کار هستند، اما در مواردی هم تا دیروقت سر کار بودن می‌تواند نشانه‌ی وجود رابطه‌ی عاشقانه‌ای در محل کار یا بی‌علاقگی به دیدن طرف مقابل باشد.

بیشتر بخوانید: وفاداری در رابطه زناشویی

سؤال اینجاست که این اتفاق به چه دلیل رخ داده است؟

شما باید جواب این سؤال را در یک گفتگوی آرام و به دور از تنش پیدا کنید؛ به امید اینکه بعد از حل موضوع هردوی شما بعد از کار، برای رسیدن به منزل و ملاقات یکدیگر لحظه‌شماری کنید.

در حد مطلوب و کم، حسادت حسی فوق‌العاده است! و خصوصا در سال‌های اول رابطه این حس بسیار دلپذیر و مطلوب است، چراکه عشق شما را به طرف مقابل‌تان نشان می‌دهد، اما اگر معشوق یا معشوقه‌ی شما پس از گذشت سال‌ها از شروع رابطه به‌طور دائم و بی‌دلیل به شما حسادت کرد، احتمال دارد که خودش در خیانت دستی بر آتش داشته باشد!

ما اغلب از طرف کسی که دوست‌مان دارد یا عاشق‌مان است کمبود توجه و ابراز عشق را احساس می‌کنیم. اغلب مردم از ابراز عشق و صمیمیت شریک عاطفی‌شان لذت می‌برند، اما اگر شما به شریک عاطفی‌تان توجه نشان می‌دهید و او از دریافت آن دوری می‌کند و تمایلی به آن ندارد، بهتر است دست از این کار بکشید و تا دلیل آن را متوجه نشده‌اید از توجه نشان دادن یک‌طرفه دست بردارید.

صمیمیت عامل مهم و تأثیرگذار در یک رابطه‌ی هماهنگ است. شوروشوقی که در ابتدای یک رابطه وجود دارد طبیعتا پس از مدتی رنگ‌وبوی خود را از دست می‌دهد، اما از بین رفتن صمیمیت در رابطه نشانه‌ی خطرناکی است.

 

برای نجات رابطه‌تان بهتر است در این خصوص با شریک عاطفی‌تان صحبت کنید و از او بخواهید بگوید که در قلبش چه می‌گذرد و چرا مدتی است که نسبت‌به شما سرد شده است.

کسانی که در یک رابطه سالم هستند مایلند برنامه‌هایشان را با شریک عاطفی‌شان در میان بگذارند. این موضوع خصوصا در سال اول رابطه شدت بیشتری دارد. موضوعات بحث می‌تواند متنوع باشد مثلا اینکه قرار است کجا زندگی کنید؛ در شهر یا در جای خلوت و آرامی در خارج از شهر؟ آیا هردوی شما دوست دارید حیوان خانگی داشته باشید؟ و موار مشابه. اگر یکی از شما تمایل ندارد درباره‌ آینده‌ی مشترک با دیگری صحبت کند، باید تلاش کنید دلیل این امر را پیدا کنید.

همه هدیه گرفتن را دوست دارند.

این حس خصوصا در مورد خانم‌ها قوی‌تر است.

آن‌ها وقتی هدیه می‌گیرند احساس می‌کنند یک الهه هستند!

اما چه پیش می‌آید اگر کسی بیش از اندازه به شما هدیه بدهد؟

این مطلب را از دست ندهید: مهم‌ترین مهارتی که لازم است برای حفظ رابطه عاطفی بدانید!

در ابتدا احتمالا هیجان‌زده خواهید شد، اما پس از مدتی شک و دلایل منطقی به سراغ‌تان می‌آید.

از خود می‌پرسید برای چه این کار را می‌کند؟

آیا چیزی هست که بابت آن احساس گناه یا شرم می‌کند؟

آیا این هدایا پوششی بر آنهاست؟

در زندگی همه‌ ما شرایط سختی اتفاق می‌افتد که ما را تحت فشارِ استرس یا تنش قرار می‌دهد. به همین دلیل هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که همیشه خلق‌و‌خوی ثابتی دارد، اما اگر دفعات این نوسان زیاد است یا اطمینان دارید که دلیل آن استرس و فشار‌های کاری نیست، باید آن را جدی بگیرید. بهتر است در این مورد خودمانی و صمیمانه صحبت کنید تا متوجه شوید در رابطه‌تان چه می‌گذرد.

واضح است که بلافاصله پس از رسیدن به منزل از سر کار یا وقتی برای خواب و استراحت آماده می‌شویم زمان‌های مناسبی برای یک بحث جدی نیستند، اما گاهی شریک عاطفی شما از بحث درباره‌ی هر موضوعی طفره می‌رود.

گویا او در تلاش است تا از صحبت کردن در خصوص آنچه شما مطرح کرده‌اید اجتناب کند. می‌توان گفت: این نشانه‌ای است که شما باید درخصوص آینده‌ی رابطه‌تان کمی نگران باشید.

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

اگر مدت‌هاست در رابطه هستید و شریک‌عاطفی‌تان چندان علاقه‌ای ندارد که شما را به دوستان صمیمی‌اش معرفی کند، می‌توانید آن را نشانه‌ای منفی درنظر بگیرید. اگر او در مورد شما جدی است، نباید در این مورد تردید نشان بدهد. آیا دائم می‌گوید آمادگی این کار را ندارد و حس می‌کنید برای این کار بهانه می‌تراشد؟! احتمالا در این شرایط شما نمی‌خواهید با حقیقت مواجه شوید. زیرا به‌نظر می‌رسد آن‌قدر‌ها هم که فکر می‌کنید در دل او جای ندارید!

منبع: خبرنگاران جوان

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگلیش) معذور است.

 

We and third parties such as our customers, partners, and service providers use cookies and similar technologies (“cookies”) to provide and secure our Services, to understand and improve their performance, and to serve relevant ads (including job ads) on and off LinkedIn. For more information, see our Cookie Policy.

Select Accept cookies to consent to this use or Manage preferences to make your cookie choices. You can change your cookie choices and withdraw your consent in your settings at any time.

از قرن‏ها پیش عشق احساس قلبی شناخته می‏شده است اما از قرن هجدهم به بعد که علم قلب‏شناسی بال و پر گرفت، جایگاه عشق به مرور متزلزل شد تا آنکه در نهایت در قرن بیستم، عشق احساسی تولید و کنترل شده از سوی مغز و نتیجه فعل و انفعالات شیمیایی در بدن خوانده شد.

با پیشرفت هر چه بیشتر علم، مشخص شد عشق نتیجه واکنش متقابل مغز (مراکز مربوط به غرایز، احساسات و منطق) و قلب است. ده‏ها هزار نورون اطلاعات درونی را به مغز مخاطره می‏کنند و در نهایت مرکز مربوط به غرایز این اطلاعات را بررسی کرده و دستور بروز عکس‏العمل‏های فیزیکی مثل تندشدن ضربان قلب، سرخ شدن پوست و عمیق‏تر شدن تنفس را صادر می‏کند.

آیا واقعا عاشقی؟

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

برخی نشانه‏ها می‏تواند به شما اثبات کند که عاشق طرف مقابل هستید و او هم به همان اندازه شما را دوست دارد.

۱ به سمت هم کشیده می‏شوید

یکی از نشانه‏های عشاق این است که از کنار هم بودن احساس غرور می‏کنند و همدیگر را در مقابل دیگران به‏گونه‏ای توصیف می‏کنند که انگار برترین هستند. در مقابل افرادی که همدیگر را دوست دارند اما عاشق واقعی نیستند، عیوب همدیگر را بیشتر از خوبی‏های هم می‏بینند و هر یک در رابطه احساس حقارت می‏کنند.

۲ با هم خوش می‏گذرانید

وقتی عاشقید حضور طرف مقابل لذت‏بخش است و در عین داشتن اضطراب، فرد عاشق احساس لذت می‏کند و این درواقع همان تقابل عقل و احساس است. وقتی با فردی قراری عاشقانه دارید، اما احساس افسردگی خستگی و سردرگمی می‏کنید یعنی یا شما عاشق نیستید یا طرف مقابلتان.

۳ همیشه برای هم حاضرید

وقتی با او تماس می‏گیرید حتی اگر در جلسه کاری باشد پاسخ شما را کوتاه هم که شده می‏دهد. همیشه خوش خلق است و به دنبال فرصتی برای دیدنتان می‏گردد. تمامی این کارها یک معنا دارد طرف مقابل عاشق شماست.

شما اولویت اول او هستید، او می‏خواهد این حس را نشانتان دهد. اگر طرف مقابلتان به شما زنگ نمی‏زند خود را با کار سرگرم کرده و وقتی با شماست مرتبا با تلفن حرف می‏زند یعنی عاشقتان نیست.

۴ نگران هم هستید

وقتی با هم هستید از شما می‏پرسد که روز خوبی را گذرانده‏ای یا نه و اینکه شما مشکلی نداری؟ به عبارت دیگر فرد عاشق نیازهای نارسیسیک خود را فراموش می‏کند و به دیگری گرایش می‏یابد.

این گرایش نه از روی احترام، بلکه به خاطر عشق است. اگر طرف مقابلتان توجه زیادی به شما نشان نمی‏دهد و مشکلات درگیری‏هایتان برای او مهم نیست، چشم و گوشتتان را بهتر باز کنید.

۵ آسیب‏پذیرید

فرد عاشق دوست دارد برای طرف مقابل از خود بگوید؛ از هر آنچه که دوست دارد از کودکی‏اش و موقعیت‏هایی که از دست داده. او سعی می‏کند اعتماد طرف مقابل را به دست بیاورد البته با توصیف آنچه که هست نه آنچه که باید باشد.

معمولا خود را آسیب‏پذیر نشان می‏دهد تا در پناه دیگری امنیت و محبت را بیابد. اگر طرف مقابل شما اظهار می‏کند که مردها و زن‏ها را خوب می‏شناسد، مراقب باشید. او تنها می‏خواهد مدتی را با شما خوش بگذراند.

۶ در رویای هم هستید

داشتن یک خانه، فرزندان زیاد و زندگی رویایی. عاشق‏ها رویاهای هم را همانند یک پازل کنار هم می‏چینند و زندگی آینده را کنار هم می‏سازند.

اگر فردی که در کنار شماست، زندگی را یکنواخت می‏بیند و اشتیاقی به رویاپردازی ندارد و اهمیتی به برنامه‏ریزی‏های شما برای آینده نمی‏دهد، خود را گول نزنید او عاشق شما نیست.

وقتی عاشق کسی هستید، بزرگ‏ترین نگرانی این است که چگونه فرد مقابل را از احساسات خود نسبت به او باخبر کنید. اکثر افراد فکر می‏کنند باید این کار را به صورت ناخودآگاه و در کمتر از ۳ ثانیه انجام داد اما این بدترین روش است.

اگر جزو افرادی هستید که تصور می‏کنید برای ابراز احساساتتان باید جلو بروید و به فرد مقابل بگویید «سلام من شما را دوست دارم و می‏خواهم با هم باشیم»، تکنیکی است که تنها باعث دورشدن طرف مقابل از شما خواهد شد. پس به این ۶ روش عمل کنید. به طور حتم این روش‏ها موثرتر خواهد بود.

۷ دلتان را به دریا بزنید

می‏گوید ۴ ماه است که عاشق او شده اما جرات نمی‏کند به او بگوید. اما چرا؟ چون نمی‏داند عکس‏العمل او چه خواهد بود؟!

اگر عاشق هستید به جای انتظار کشیدن راهی برای بیان خواسته‏تان پیدا کنید با انتظار چیزی درست نمی‏شود. پا پیش بگذارید و به نحوی باب صحبت را باز کنید.

۸ نگویید عاشق شما هستم

هرگز در برخورد اول به فرد مقابل نگویید که عاشقانه او را دوست دارید. می‏توانید پیشنهاد رفتن به سینما یا رستوران را به او بدهید تا با هم بیشتر آشنا شوید. به احساسات طرف مقابل احترام بگذارید و قدم به قدم پیش روید.

۹ منتظر موقعیت باشید

مطمئنا نمی‏شود در یک جمع دوستانه به خانمی گفت که عاشقش هستید. برای اظهار عشق همه چیز باید برنامه‏ریزی شده باشد. بهترین زمان از روز برای بیان احساسات، عصر است.

البته برای بیان احساساتتان موقعیت فرد را در نظر بگیرید، اگر فرد مقابل شما درگیر کار و رسیدگی به دستورات رییس خود است یا به تازگی بحثی با دوستان یا والدینش داشته، مطمئنا توجهی به اظهار عشق شما نخواهد کرد. بهتر است بعد از اینکه موقعیت مناسبی یافتید رودررو (نه تلفنی یا با فرستادن اس‏ام‏اس و ایمیل) اظهارات خود را ابراز کنید و خجالت را کنار بگذارید.

۱۰ اصرار نکنید، از نو شروع کنید

به عکس‏العمل‏های طرف مقابل احترام بگذارید. اگر او درخواست شما را رد کرد، بیش از حد اصرار نکنید. شانس دیگری به خود بدهید و بعد از مدتی صبر (مثلا پس از گذشت چند روز) دوباره درخواستتان را مطرح کنید. اگر در نهایت موفق نشدید به احساسات طرف مقابل بها دهید.

۱۱ اعتماد به نفس داشته باشید

آنچه زنان را عاشق مردان می‏کند، ثبات‏قدم و اعتمادبه‏نفس آنهاست. پس با ترس و لرز برای اظهار عشق قدم برندارید. اگر واقعا نمی‏دانید چگونه باید عشقتان را ابراز کنید چند کتاب و مجله بخوانید یا در سمینارهای مربوطه شرکت کنید. وقتی اعتمادبه‏نفستان به اندازه کافی بالا رفت، عشقتان را ابراز کنید.

۱۲ بیش از حد رمانتیک نباشید

در برخی فیلم‏ها می‏بینیم که عشاق نیمه‏شب در جنگل زیر نور ماه یا در هلی‏کوپتر هنگام سقوط، عشقشان را ابراز می‏کنند، اما بهتر است شما منطقی‏تر باشید. براساس زندگی خودتان موقعیت مناسب را بیابید و درخواستتان را مطرح کنید.

September 10, 2016

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

September 7, 2016

September 7, 2016

یکی از فال های بسیار پرطرفدار فال احساس طرف مقابل است که می تواند به شما در فهمیدن نظر طرف مقابل به شما کمک کند. در گذشته گوی بلورین و یا گوی های پیشبینی وجود داشته است که از آن برای گرفتن فال دیگران از جمله فال احساس طرف مقابل استفاده می شود.

از طریق گوی بلورین فال افراد تلاش می کردند احساسات طرف مقابل را کشف کرده و متوجه عواطف عاشقانه معشوق خود بشوند؛ به خصوص وقتی هیچ دسترسی به او نداشته اند.

زیرا فقط فال گیر ها بودند که با گوی بلورین خود می توانستند فال احساس طرف مقابل را بگیرند و تشخیص دهند آیا معشوق مورد نظر مراجع شان، احساسی به وی دارد یا خیر.

اما امروزه روش های علمی کشف شده است که می تواند جای گوی بلورین و یا انواع فال هایی مثل فال ورق یا فال آنلاین را بگیرد و با دقت بیشتری در مورد احساس طرف مقابل به ما اطلاعات بدهد.

امروزه تحقیقات نشان داده است استفاده از فال ها می تواند به دلیل تلقین احساسات و باور های مخرب تاثیر معکوس در روابط افراد داشته باشد؛ بخصوص اگر به فالگیری ها یا فال ها اعتقاد و ایمان راسخ داشته باشید. ( نگاه کنید به تاثیر منفی فال احساس شخص غایب) : سنجش میزان عشق در طرف مقابل بر اساس فال باعث سرد شدن می شود. 

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

اما آیا به جز فال احساسَ طرف مقابل که پاسخ های غیر واقعی دارد فال دیگری وجود دارد که بتوان آن را از لحاظ علمی توجیه کرد و به ما در فهمیدن نظر طرف مقابل کمک کند؟  پاسخ مثبت است.

جالب است بدانید همه تست های شخصیت تکامل یافته همان فال هایی هستند که اجداد ما هزاران سال پیش از طریق کارت های مخصوصی انجام می دادند. یکی از معروف ترین این فال ها، فال تاروت بود که حتی کارل گوستاو یونگ نیز در مورد آن سخن گفته است.

البته در این مقاله نمی خواهیم در مورد نظریات یونگ و فال تاروت سخن بگوییم بلکه می خواهیم می خواهیم فالی را به شما آموزش بدهیم که به صورت علمی به شما در مورد احساس طرف مقابل اطلاعاتی ارائه دهد.

در این روش ما در مورد سیگنال ها یا نشانه هایی از شما سوال خواهیم کرد که می توانند نمایانگر عشق واقعی طرف مقابل باشند.

پس با ما همراه باشید.

این سوالات در مورد حالات و احساسی است که در ارتباط با طرف مقابل تجربه کرده اید.

اگر او را مدام می بینید پرسش ها را بر اساس آخرین دیدار ها پاسخ دهید و اگر فقط یک بار او را دیده اید سوالات را در ارتباط با همان یک بار پاسخ دهید.

هر پرسش از ۱ تا ۵ امتیاز دارد. پس از پاسخ به هر پرسش،امتیاز خود را یادداشت کنید و با امتیاز های دیگر خود در سوالات بعدی جمع کنید.

سپس در پایان می توانید بر اساس امتیاز های کسب شده نتیجه فال احساس طرف مقابل خود را بدست آورید.

۱٫ میزان دیدار شما با فرد مورد نظر چقدر است

۱ – هیچ ملاقاتی نداریم

۲ – فقط یک الی ۵ مرتبه او را دیده ام.

۳ – در ماه حداقل ۲ مرتبه او را می بینم

۴ – در هفته حداقل ۱ الی ۲ مرتبه او را می بینم

۵ – در هفته ۳ مرتبه یا بیشتر او را می بینم.

۲٫ آیا وقتی طرف مقابل خود را دیدید به شما لبخند زد ( یا هر زمان او را می بینید به شما لبخند می زند)

۱ – هیچ مرتبه لبخند نزده است

۲ – فقط ۱ مرتبه به من لبخند زده است

۳ – بیش از ۱ مرتبه به من لبخند زده است

۴ – بیشتر اوقات لبخند به لب دارد

۵ – همیشه با لبخند با من صحبت می کند

۳٫ آیا تلاش می کند شما را بخنداند

۱ – تاکنون چنین تلاشی نکرده است

۲ – حداقل ۱ مرتبه چنین تلاشی کرده است

۳ – بیش از ۱ مرتبه خواسته است من را بخنداند

۴ – بیشتر اوقات در حال خنداندن من است

۵ – به نظر میاید از خنداندن من بسیار خوشحال می شود

 ۴٫ به چه میزان پیام یا تماس داشته اید

۱ – هیچ پیام یا تماسی ارسال نشده است

۲ – فقط یک الی ۵ مرتبه پیام یا تماس داشته ایم

۳ – در ماه بین ۱ الی ۴ مرتبه پیام یا تماس داشته ایم

۴ – در هفته حداقل ۲ الی ۶ مرتبه پیام یا تماس داشته ایم

۵ – در هفته بیش از ۶ مرتبه پیام یا تماس داشته ایم

۵٫ سطح کیفیت پیام ها یا تماس های طرف مقابل چگونه است

۱ – تا کنون هیچ پیام یا تماسی ارسال نشده است

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

۲ – پیام ها یا تماس ها بیشتر اوقات حاوی دلخوری، شکایت و اختلاف است

۳ – موضوع پیام ها یا تماس معمولا کاری، تحصیلی یا درخواستی است که از من دارد

۴ – همیشه به دنبال این است که بهانه ای برای ارتباط با من پیدا کند و یا مرا تحت تاثیر قرار دهد

۵ – بیشتر اوقات شروع کننده پیام است و یا پیام های طولانی ارسال می کند که حاوی حس خوب است

۶٫ به چه میزان در مورد آینده صحبت می کنید

۱ – اصلا تا کنون در مورد آینده صحبت نکرده است

۲ – خیلی کم به اینده اشاره می کند

۳ – گاهی اوقات در مورد آینده صحبت می کند

۴ – بیشتر اوقات در مورد آینده صحبت میکند

۵ – بیشتر اوقات در مورد آینده صحبت می کند و من نیز در آینده او به نوعی قرار دارم

۷٫ چقدر با اطرفیان طرف مقابل در ارتباط هستید یا وی تمایل دارد در ارتباط باشید

۱ – تا کنون فردی از اطرافیان او را ندیده ام

۲ – فقط با ۱ الی ۲ نفر از اطرافیانش معرفی شده ام یا خواسته است معرفی کند

۳ – با بیشتر دوستان او آشنا هستم یا تمایل دارد اشنا شوم

۴ – هم با دوستان و هم با بعضی اعضای خانواده آشنا هستم یا تمایل دارد آشنا شوم

۵ – تقریبا با همه افرادی که او صمیمی است آشنا هستم یا دوست دارم اشنا شوم

۸٫ میزان فاصله و ارتباط چشمی که دارد چقدر است

۱ – اصلا به چشم های من نگاه نمی کند و فاصله می گیرد

۲ – به چشم های من نگاه نمی کند و فاصله می گیرد چون خجالتی است

۳ – گاهی اوقات به چشم هایم نگاه می کند

۴ – بیشتر اوقات ارتباط چشمی دارد و حتی گاهی پنهانی به من نگاه می کند

۵ – سعی می کند به بهانه های مختلف به من نزدیک شود و ارتباط چشمی بسیاری برقرار می کند

۹٫ میزان اختلافات یا درگیری ها چقدر است

۱ – اصلا ارتباطی نداریم که درگیری داشته باشیم

۲ – بیشتر اوقات درگیر هستیم و مشاجره می کنیم

۳ – گاهی خوب هستیم و گاهی بد. تقریبا مساوی است

۴ – بیشتر اوقات خوب هستیم اما گاهی هم اختلافات جدی داریم

۵ – بیشتر اوقات خوب هستیم و گاهی هم اختلافات جزئی داریم

۱۰ – چقدر برای شما وقت می گذارد

۱ – اصلا برای من وقت نمی گذارد

۲ – خیلی کم برایم وقت می گذارد

۳ – گاهی اوقات وقت می گذارد

۴ – بیشتر اوقات وقت می گذارد یا تمایل دارد وقت بگذارد

۵ – همه وقت او مال من است یا دوست دارد همه وقت خود را به من اختصاص دهد

در پایان امتیازهای خود را جمع کنید و برای مطالعه تفسیر امتیاز خود نگاه کنید به نتایج فال احساس طرف مقابل بر اساس روانشناسی.

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ بلکه بزرگترین مرجع روانشنایس عشق در بین سایت های فارسی زبان است که به صورت خلاصه، مختصر و مفید مهارت های کاردبری را به شما می آموزد. کتابِ مدار جذب و ازواج نوشته ی شاهین زند توسط نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و به شما کمک می کند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنید در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی  در صفجه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

چرا احساس عشق از بین می رود

نشانه های عشق یک طرفه و عشق دو طرفه

فال برگشتن عشق

 

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

بسیار بسیار عالی مطالب فوق العاده مفید و.پر محتوا بودند

عااااااااالی بود ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


تصویر امنیتی
*

برچسب‌ها:فال احساس طرف مقابل, فال عشق بامشخصات طرف مقابل, فال عشق و ازدواج, فال عشق واقعی و ازدواج

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 



ممکن است در جمع دوستان متوجه شوید که فرد خاصی به خوبی به حرف هایتان گوش داده و به جوک هایتان می خندد، اما آیا این ها دلیل می شوند که تصور کنیم او حتما از ما خوشش می آید؟

بدون شک، چینن مواردی نمی توانند برای تشخیص علاقه خاص یک فرد نسبت به خود کافی باشند زیرا بسیاری از انسان ها برای اینکه معاشر و هم صحبت خوبی محسوب شوند، با مهربانی و توجه زیاد با دوستان معمولی خود رفتار می کنند.

بنابراین این سوال پیش می آید که از کجا می توانیم بفهمیم کسی علاقه خاص و خارج از معمول به ما دارد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش، دعوت می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

«جیمز پریس» که به «آموزگار قرار گذاشتن» نیز معروف است و همچنین الکساندر زیف، بنیانگذار اپلیکیشن Ciao Dating، اعلام داشته اند که ۵ نشانه کلی برای تشخیص علاقه عاطفی یک فرد به دیگری وجود دارد که شما می توانید با مشاهده تمامی آنها در طرف مقابل، متوجه عشقش به خود بشوید.

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

همه انسان ها یک دیوار نامرئی ویژه ای اطراف خود کشیده اند که نقش محافظ را برایشان ایفا می کند. وقتی کسی به شما علاقه مند شده باشد، همه تلاش خود را به کار می گیرد تا این دیوار را در هم شکسته و خودش را به شما نزدیک نماید.

این کار می تواند با کارهای ساده ای همانند قرار دادن دست روی دست شما، نشستن در کنارتان یا نزدیک کردن صندلی به صندلی تان نمود پیدا کند. اگر شما هم ا زحرکات وی استقبال کنید، خیلی سریع یک رابطه عاطفی بین دو نفر شکل خواهد گرفت.

وقتی هنگام صحبت با فرد موردنظر متوجه شدید که با سرعت زیاد پلک می زند، باید بدانید که وی واقعا از شما خوشش آمده. دلیل این کنش این است که نگاه های طولانی که با هیجان همراه هستند موجب خشک شدن چشم و در نتیجه پلک زدن های زیاد می شود.

همچنین ممکن است این افراد خیلی بی قرار به نظر برسند و یک لحظه در جای خود آرام نگیرند. قرمز شدن صورت و کج شدن به سمت شما هنگامی که در حال صحبت هستید از نشانه های افرادی است که به شما علاقه دارند. آنها عموما برای انجام این فعالیت های خود عذرخواهی هم می کنند.

مردها وقتی به زنی علاقه مند می شوند سعی می کنند تا هر چه بیشتر در مورد خود و کارهایشان با وی حرف بزنند. به این خاطر که مردها شرایط جلب توجه کردن و تحت تاثیر قرار دادن زنان را دارند و سعی می کنند به هر طریقی که شده بهترین های خود را ارائه دهند. البته منظور این نیست که این افراد شنونده های بدی هستند، بلکه تنها هدفشان از زیاد حرف زدن این است که توجه زن موردعلاقه خود را جلب کنند.

هر دو جنس مرد و زن گاهی از اذیت کردن طرف مقابل خود به عنوان سلاحی برای دلبری استفاده می کنند. پسرها و دخترها از همان سنین ابتدایی با دنبال هم کردن، کشیدن موی یکدیگر و جیغ و دعوا با یکدیگر ارتباط برقرار می کرده اند. این مساله همچنان در بزرگسالی آنها هم ادامه دارد. به این صورت که یا همدیگر را سوژه کرده و مورد تمسخر قرار می دهند یا دلیلی برای آزار هم پیدا می کنند.

این یکی از بارزترین نشانه های علاقه بین مرد و زن به شمار می رود.

وقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.

متاسفانه برخی از افراد وقتی به شخصی علاقه مند می شوند، سعی می کنند رفتای از خود نشان دهند که دقیقا برعکس این مساله را نشان می دهد. هرگز به درستی پاسخ پیام هایتان را نمی دهند یا طوری رفتار خواهند کرد که تصور نکنید برای خودتان کسی هستید یا ویژگی های خاصی دارید. به این خاطر که اعتقاد دارند نباید خودشان را خیلی مشتاق نشان دهند.

این افراد عموما دوست دارند خود را دور از دسترس نشان داده و طوری رفتار کنند که گویا گزینه های دیگری در ذهن دارند. از این رفتارهای به ظاهر خودپسندانه و سرشار از غرور نباید هراس داشته باشید زیرا در همان چند روز اول رابطه از بین خواهند رفت.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.7 / 5. تعداد رای: 40

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هوووف امان از دست این پسرایی که هنوز به بلوغ فکری و چه جنسی نرسیدن و حتی تو ذهن شما حضور دارن عزیزدل خاانوم گل فکر درس و ایندت باش نه اینکه چن بار فالوت کرد و اینا اصلا به پسرایی تو این سن فکرم نکن چه برسه کاراشو تجزیه کنی به فکر خودت باش الان بعد ها موقعیت های بهتری هستن که نیاز با این تجزیه و تحلیل کردنای شما دارن
زندگیه خودته به من مربوط نیس فقط گفتم که گند نزنی تو زندگیت و بعد پشیمون شی شاید تاثییر داشت?
موفق باشی عزیزم???

مث خودمی حم فکریم دممون گرم خخخخ

شاید باورش سخت باشه ولی من به عشق و علاقه اصلا اعتقاد ندارم ، چون این حسو به هر کی دادم …………………..کلا در کل از این جور چیزا چیزی در نمیاد*****

جدیدا چند تا مورد پیش اومده از دختر هایی که نمیشناسم خوشم اومده و حس کردم اونام از من خوششون اومده!با اینکه اعتماد به نفسم بالا نیست همچیم حسی داشتم و آماری که میدادن… ولی بخاطر ناتوانیم تو شروع کردن بحث و دوستی بجاش خیلی خشک و مغرور ولی با احترام برخورد کردم و دیگه خسته شدم از این داستانا…بزرگترین ترسم چون همین واکنش منفیه طرفه و واسه همین همینجوری دارم مورد های خوبم رو از دست میدم…دختر هام هیچ وقت غرورشون اجازه نمیده جز آمار دادن کاره دیگه ای کنن… کسی میتونه راهنماییم کنه؟?

جمله اشتباهه واسه پاسخ دادن واضح بگو

سلام لطفا جوابمو بدید??
بقران خدا خیرت میده?❤
دیروز باغ یکی از فامیلمون رفتیم بعد رفیق اون صاحب خونه ک ما توش بودیم با خونوادشون اومدن من ۱۷ سالمه و دختری باهاشون هم بود ک همسن من بود بعد من تو همین نگاه اول دلم اونو خواست بعد من رفتم حیاط کمی زمان طول نکشید اونم اومد و زود رفت بعد وقتی ک رفتم داخل اونم بعدش اومد ؛ من نشسته بودم و اونم نشست و وقت نهار شد منم رفتم کنار باباش نشستم اونم دقیق اومد کنار باباش نشست وقتی کنارم بود زود گوشی خودشو برمیداشت و نگاش میکرد و اگ میرفتم زود گوشیشو خاموش میکرد من نمیتونستم هیچ کاری کنم چون پر از فامیل و این چیزا بود وقتی ک میرفتم از پنجره منو نگاه میکرد و وقتی دیگ مهمونی تموم شد یکی از فامیلی ک خیلی با من راحت و حرف میزدو اجبار داشت ک با ماشین اونا بیاد نمیدونم ولی خیلی چیزا حس کردم الان سوال من اینه
اون بهم علاقه مند شده؟؟
دوس داره بهش بگم یا با هم رابطه برقرار کنیم؟؟
لطفا چون بخدا دارم دیوونه و دیوونش میشم?♥

سلام ببخشید من متاهلم و مدتیه حس میکنم یکی از پسرای فامیل شوهرم ازمن خوشش میاد چطور بفهمم که نسبت بهم احساسی داره یانه البته نه درموردم دچار اشتبا بشید من زن پاکیم فقط میخوام بدونم حسم اشتبا کرده یا نه

سلام
ادم متاهل همیشه به فکر شوهرش میشه یا احساسش همیشه پیشه شوهرش میشه نه بفکر فکو فامیل که احساس فکر هایه بی معنی شوید و در اینده دچار مشکل بیایید

میشه گفت که طرف ازتون خوشش میاد،ولی یادتون باشه که فقط خوشش میاد، نمیشه گفت که عاشق شده**

باید دید رفتارش با شما چطوره همینجوری که نمیشه تشخیص داد

والا ما دخترا واقعا میترسیم به پسری دل ببندیم نه حرفاشون واقعیه نه کاراشون فقط قصدشون سو استفاده اس و کار دیگه ای جز گول زدن ما بدبختا ندارن این دخترای امروزی که من بهشون میگم هرزه از همون اولش هرزه نبودن ?
اونا فقط عاشق یه هوس باز شدن که چون با خواسته های اون پسره موافقت نکردن پسره ولشون کرده و اینا هم هرزه شدن که عشق رفته اشون رو باز به دست بیارن ??
اینا رو از روی تجربه نمیگم فقط پای درد دلشون نشستم و همه اشون همینو گفتن…. ما دخترا رو اذیت نکنین تورو خدا احساساتمون رو به بازی نگیرید?
ما دخترا جز یه عشق واقعی مگه چی از شما پسرا میخوایم؟؟
خواهش میکنم مارو اذیت نکنین ما دخترا خیلی ساده ایم گولمون نزنید… ??
کاش شما هم دختر بودید حال مارو میفهمیدید که یه عشق الکی و یه سواستفاده از ما یعنی چی؟ ماهارو گول نزنید… ???

قربونواون کلامت ابجی گل گفتی ای گل گفتی مثل یک بلبل گفتب

من یه پسری از فامیل هامون رومیشناسم تقریبا فامیل نزدیک هستیم یعنی باباش میشه پسرعموی مامانم خیلی نگاهم میکنه کلاس پنجم بودم دیدم همینجوری بهم نگاه میکرد داشتم با دختردایی ایم وپسرخاله ام بازی میکردیم زل میزدتوچشام من که اون موقع بچه بودم چیزی ازاین حالات سردرنمی آوردم بزرگتر شدم بیشتر فکر کردم که ممکنه بهم علاقه داشته باشه یامن توجه اش رو جلب کردم پارسال که رفتیم هیئت اونجا دیدمش روم روکردم اونور داشتم بادخترعموم وخواهرم صحبت میکردم میخندیدم سرم روبرگردوندم دیدم اون هم داره میخنده ونگاهم میکنه رفتم برم یه جابشینم اون حداقل یکم دورترازمن نشست نگاهم میکرد سه سال ازم بزرگترها من ۱۴سالمه اون ۱۷سالشه ازنظرمن تفاوت سنی بین من اون زیاده به نظرتون توجه اتش روجلب کرده یانه

قربونواون کلامت ابجی گل گفتی ای گل گفتی مثل یک بلبل گفتب

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم

ببخشید من یه دختردایی دارم خیلی خوشگله سعی میکنه خودشو بالا بکشه وخیلی هم لوس هس هزارتا پسر عاشقشن همشون رو هم دوست داره انگار میخواد باهاشون بازی کنه یا فقط واسه دوست داشتن خیلی دوس دارم بهش بگم این کار خوبی نیست ولی حیف که ازم یکسال بزرگتره ولی گوش نمیده اون بیشتر از همه ی پسرا به یه پسری علاقه داره خیلی من که کنارش نشستم داشت باگوشیم بهش پیام میداد منم فهمیدم بهم گفت که خیلی بهش علاقه داره من دخترعمه اش هستم نگرانشم میترسم بزرگ که بشه دختردایی با این کاراش به خودش لطمه بزنه وآبروش بره با این کاراش بدبختا رو بدجوری نابود میکنه وهم خودش رو به بدبختی میزنه به نظرتون با این کاراش چه بلایی سرش میاد اون مثه خواهرمه خیلی دوسش دارم و نمیخوام بزرگ شد اینجوری بشه به نظر شما چی میشه

من پسرپسرعمومامانم خیلی زیاد نگاهم میکنه ازبچگی همیشه همینطوربوده ۱۱ساله که بودم متوجه رفتاراش نشدم چرانگاهم میکنه زیاد چراوقتی منومیبینه خوشحال به نظرمیرسه ویه خنده رولباش داره من پیش دخترعمه ام داشتم صحبت میکردم اون موقع ماه محرم بود داخل هیئت توی یه خیابون راستش من یه دختری هستم محجبه
دیدم اون یه جا نشسته داره نگاهم میکنه وبعد سرش روپایین انداخت من متوجه شدم خجالت کشیدم سرم روپایین انداختم گفتم زشته نگاهش کنم بعدازاینکه مراسم تموم شدداشتم بادخترعمه ام صحبت میکردم اون رفته بود یه نفس راحت کشیدم بعد دیدم داره میره سمت دایی ایم منم سریع روم روبرگردوندم دخترعمه ام بدو بدو رسید داد زد سارینا تاگفت سارینا برگشت تامنو ببینه دیدم دخترعمه ام باهاش صحبت کردم یه چیزی بهم گفت خنده ام گرفته بود برگشتم دیدم پسره یه خنده آرومی داره نگاهم میکنه
همه میان بعدازمراسم واسه سلام وعلیک میرسم به دایی هام وسلام میکنم به پسره که رسیدم روم نشد اون تندسلام دادمنم جوابشو دادم یه جا نشستم اون هم اومد نه خیلی نزدیک من نشست نه خیلی دور سرش روهم ایوری کردتامنو ببینه برادرکوچیکه که فک کنم کلاس ۶هست میاد داخل گوشش پسره یه چیزی میگه بعد میزنه سرپشتش میگه برو پسرکوچیکه قصدش این بود که آجیم ودخترعمه ام روسرشون خاک بریزه من اونجا نشسته بودم زینب وفاطیما دورم اومدن سارینا تروخدا نجاتمون بده این پسره کوچیکه شره یاخدا سنگ برداشت زد سرزینب پسری که بهتون میگفتم داشت نگاهم میکرد من که آروم نشسته بودم فک کنم پسره میخواست خنده ی منودربیاره من که آروم نشسته بودم یه بارهم خونه خاله ام اومده بود من داشتم رد میشدم بهش خوردم سلام کردم اونم جواب داد با بابام کارداشتم داشتم راه میرفتم پشت پسره پسره یه جوری راه میرفت که انگارمیخواد خودنمایی کنه من توجه بهش نداشتم رفت داخل اتاق باپسرخاله ام سرتخت طوری دراز کشید که منوراحت ببینه من متوجه شدم خواهرکوچکه ام متوجه نگاههای پسره شد رفت ایوری تامنونبینه خواهرم ۸سالشه بهم گفت ساری مگه من بزارم پسره نگاهت کنه گفتم ایوری رفتی سمتم چیکار کرد گفت اخم کرد ترسیدم گفتم چرااین کارو کردی اگه میزدت من سکته میکردم ازداخل اتاق شتلق صدادراومد میخواستم برم ببینم چی شده گفتم نه خجالت بکش سارینا چیزی شون نمیشه بچه ها واسه همین مونده ام چه کنم دیدم پسره اومده بیرون باداداش کوچیکم بازی میکنه منم همونجا وایساده بودم داشتم نگاهشون میکردم متوجه شده ام حین بازی باداداشم یه نیم نگاه داره بهم میکنه یه بارهم زن دایی ایم روضه گذاشته بود دنبال مامانش تادم در اومده بود من متوجه اش نشده بودم وایساده بودم اونجا به صحبتهای مامان وزن داییم گوش میدادم اینو ازخواهرم شنیده ام گفت تو اونجا بودی اون نگاهت میکرد من ورهارفتیم گفتم قدبازی کنیم گفت باشه گفت قدامون رهی میبردیم بالاتانبینت پسره داشت کله اش میگرفت ایوری تانگاهت کنه ازسریه میز رفت بالا داشت نگاهت میکرد یه پیرزنی میاد میگه پسربه این بزرگی چرا توروضه بعد دیوونه شده بود عصبی بود که رفت توآسانسور من که ازکارای خواهرم داشتم ازخنده میمیردم
ممکنه عاشقم باشه زودترجوابم روبدید خیلی این واسم مهمه

سارینا خانم معلومه دوستون داره از نظر من عاشقتونه از این کاراشم معلومه
شما چن سالتونه و ایشون چن سالشونه؟

سلام ترم اول دانشگاه بودم داخل کلاس بودیم پنج تاپسر بودیم بقیه همه دختر بودن دختر همکلاسی ما خودکارش افتاد زمین پشت سر ما بود خودکارش افتاد زمین بهش دادم بعد گفت مرسی یه حس عجیب تو دلم افتاد نمیدونم عشق بود یا نه تو کلاس دیگه دوباره دیدمش نمیدونم عشق بود یا نه خدایا اگه عشق بود بهم میرسندیمون فقط از خدا کمک میخوام

دوستان لطفا به من کمک کنید از یکی از فامیل های دوستم خوشم اومده خیلی . جرعت ندارم برم باهاش باشم چون رابطه ی دوستم با من خراب میشه ولی در عین حال خیلی دوستش دارم نمیدونم چکار کنم ۱ دقیقه نیست که بهش فکر نکنم

به نظرم باید به دوستتون اطلاع بدین ، چون که یه حسه طبیعیه هر کسی میتونه رو یک فرد داشته باشه ، رابطه ی شما و دوستتون هم باید انقدری ضعیف باشه که سره این موضوع بهم بریزه**

دوستان لطفا به من کمک کنید از یکی از فامیل های دوستم خوشم اومده خیلی . جرعت ندارم برم باهاش باشم چون رابطه ی دوستم با من خراب میشه ولی در عین حال خیلی دوستش دارم نمیدونم چکار کنم ۱ دقیقه نیست که بهش فکر نکنم راستی دوستم پسر است .

سلام من یه دخترم یه روز با دوستان رفتم بیرون بعد اول یه پسر یهو اومد جلوم بهم پیشنهاد ازدواج داد من تعجب کردم وبهش بی توجهی کردم بعد دنبالم اومد همش پشت سرم میگفت من این و دختره رو میخوام و فلان و اینا…..تا دم در خونمون اومد روز بعد دوباره دیدمش از اون موقع به بعد همش بهش فک میکنم دلم میخواد همش ببینمش اونم همش بهم نگاه میکنه و همه جا دنبالم میاد اگه پسری بیاد جلوم و بهم شماره بده میاد دستم و میگیره و به پسره میگه دیگه نزدیک دوست دختر من نشو به نظرتون دوسم داره؟

سلام من یه دخترم یه روز با دوستان رفتم بیرون بعد اول یه پسر یهو اومد جلوم بهم پیشنهاد ازدواج داد من تعجب کردم وبهش بی توجهی کردم بعد دنبالم اومد همش پشت سرم میگفت من این و دختره رو میخوام و فلان و اینا…..تا دم در خونمون اومد روز بعد دوباره دیدمش از اون موقع به بعد همش بهش فک میکنم دلم میخواد همش ببینمش اونم همش بهم نگاه میکنه و همه جا دنبالم میاد اگه پسری بیاد جلوم و بهم شماره بده میاد دستم و میگیره و به پسره میگه دیگه نزدیک دوست دختر من نشو به نظرتون دوسم داره؟ لطفا جواب بدید

شما چند سالتونه؟؟؟که میاد پیشنهاد ازدواج میده؟؟؟

سلام من یه نفر هست که رفتار گنگی داره نمیشه متوجه شد که واقعا ایا حسی داره یا نه من فقط خوشم میاد ازش اما اون رو حتی نمیشه فهمید حرکاتش رفتاراش هیچ کدوم قابل تشخیص نیس ما توی جمع دوستانمون که هستیم یکی تا الان دوتا از دوستامون که پسر هستن به من ابراز علاقه کردن و هر بار اون دلیل اورد که نه بابا اینجور نیس در صورتی به اون ربطی نداشت و کاری میکنه که اتفاقی نیوفته و این در حالی هس که خودش بی تفاوت رفتار میکنه و منم همینجورم دقیقا توی جمع جوری برخورد میکنم که انگار توجهی ندارم بهش و عادیه و میدونین خیلی سخته نفهمی چی میگذره و چه اتفاقی داره میوقته اگه کسی در جریان هس اگه کسی تجربه داره لطفا کمک کنه مرسی از همگی

سلام
من دخترم و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو می شناسه و خیلی دوسم داره
چند روز پیش پیج اینستاگرام سجاد رو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش بهش گفتم عاشقتم و اونم پیگیر من شد و شمارش رو داد و گفت بیا واتساپ چت کنیم چت کردیم و اون گفت که قبلا فقط یه دوست دختر داشته و باهاش کات کرده البته دوست دختر ش رفیق فاب منه و من و دوست دخترش باهم بیرون می ریم
ولی به نتیجه ای نرسیدیم و اون پسره منو دوست نداره خب چی کار کنم دوسم نداره
من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد
خیلی خیلی دوسش دارم ولی چه کنم منو نمی خواد . و من براش هر دقیقه اهنگ می فرستم ولی انگار نه انگار
عشق یک طرفه نتیجه ای نداره

سلام
من عاشق پسری هستم که من رو جای خواهرش میدونه
اوایل برای منم جای برادر مجازیم بود ولی الان نه
الان عآاااااااااشقشم نمیدونم چرا ولی نمیدونم اون منو دوست داره یا نه
یکی از دوستام فقط میدونه که میگه از رفتاراش معلومه دوست داره
ممنون میشم راهنمایی بفرماید

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم
چگونه از احساس طرف مقابل با خبر شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *