روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

 
helpkade
روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند
روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

اگر به دنبال شناخت مردانی با دو اخلاق کاملاً متفاوت میگردید که در یک لحظه میتوانید دو شخصیت جداگانه از آنها را ببینید خواندن طالع بینی مردان متولد اسفند ماه و شناخت خصوصیات مردان اسفندی خالی از لطف نمیباشد. چگونه دل مرد اسفند را بدست بیاریم؟ برای جواب تا انتها مقاله را بخوانید.

مرد متولد اسفند ماه در اولین برخورد میتواند مردی بسیار شیرین، مهربان و با خلق و خویی آرام به نظر بیاید. این گروه از مردان بسیار آرام و دلنشین هستند و شما میتوانید در اولین برخورد احساس خوشایندی را با آنها تجربه کنید. اما در همین ابتدا لازم است بدانید بهتر است مراقب خودتان باشید و گول این ظاهر همیشه مهربان را نخورید زیرا مردان متولد اسفند ماه به هیچ وجه همیشه مهربان باقی نخواهند ماند و ممکن است در یک لحظه مانند طوفانی یکباره تغییر و تحولی اساسی را در آنها ببینید و با خشمی ناگهانی مواجه شوید.

اگر به دنبال خصوصیات مثبت مردان متولد اسفند میگردید قطعاً در نگاه اول میتوانید به تمام خصوصیات مثبت آنها پی ببرید. مرد متولد اسفند در عشق خاص عمل می کند.

اگر بخواهیم از خصوصیات منفی مرد متولد اسفند ماه صحبت کنیم باید بگوییم به همان وضوح که خصوصیات مثبت مرد متولد اسفند ماه دیده میشود خصوصیات منفی اش نیز دیده میشود.

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

خصوصیات منفی به شرح ذیل می باشد:

مردان متولد اسفند ماه معمولا معاشران خوبی برای زنان هستند. زنانی که دوستان صمیمی و هم صحبت های دلنشین و همراهان همیشگی دارند میتوانند مطمئن باشند که دوستانشان متولد اسفند ماه هستند. زیرا نشستن در کنار یک زن و گوش سپردن به درد و دل های او کاری است که در توان مرد متولد اسفند ماه است.

مرد متولد اسفند ماه زنانه وجود خود را میتواند زندگی کند و از آن لذت ببرد، بدین معنی که هر فردی در درون خود یک وجه زنانه و یک وجه مردانه دارد و برای رشد و تعالی وجود خود بهتر است هر فردی بتواند هر دو وجه از وجود خود را زندگی کند، از این رو مرد متولد اسفند ماه میتواند مردی متمرکز باشد که با هر فردی و هر کسی میتواند ارتباط مؤثر برقرار کند.

شاید کمی تعجب آور باشد اما لازم است بدانید مردان متولد اسفند ماه میتوانند یکی از بهترین سرآشپزها باشند و یا بهترین پلیس منطقه خود باشند. زیرا به همان دلیل که از دو وجه شخصیت زنانه و مردانه خود به بهترین شکل میتوانند استفاده کنند. این گروه از مردان ادعای رهبری و کنترلگری ندارند به همین دلیل به راحتی میتوانند در هر شرایط شغلی بدون ادعا در بهترین جایگاه قرار بگیرند و سال ها فعالیت کنند.

در واقع مرد متولد اسفند ماه در هر شرایط شغلی میتواند کاملاً پایدار عمل کنند. اما لازم است بدانید نقطه ضعف مهم مردان متولد اسفند ماه اخلاقشان است که به یکباره تغییر میکند و میتوانند مانند کوه آتشفشان همه چیز را نادیده بگیرند و بسیار عصبانی و خشمگین شوند. این نوع از رفتارها در هر شرایط کاری میتواند آسیب رسان باشد، زیرا رفتار اجتماعی نمیتواند شامل عصبانیت های یکباره باشد که فرد خشمگین میشود و مجدداً میتواند به حالت قبل خود باز گردد.

شاید یکی از بارزترین رفتارهای مردان متولد اسفند ماه در طالع بینی هندی که میتواند حتی خودشان را شکه کند حسادت در این مردان باشد. مرد متولد اسفند ماه اساساً حسود است و نتیجه حسادت زودرنج بودن است بنابراین یک مرد اسفند ماهی نیازمند این است که با او بسیار محتاط رفتار کنید و رفتارهایی که نشان از این دارد که حسادت او را برانگیخته کند را نشان ندهید. کسانی که مایل به معاشرت با مرد متولد اسفند ماه هستند باید بدانند این گروه از مردان در چه شرایطی میتوانند حسود باشند و دقیقاً در همان زمان ها در رفتارهایشان تغییر ایجاد کنند.

خصوصیات مرد متولد اسفند ماه در کهن الگوی یونگی میتواند شخصیتی متغیر داشته باشد، اما نزدیکترین کهن الگوی یونگی به شخصیت مرد متولد اسفند ماه میتواند ترکیبی از کهن الگوی هادس و آپولو باشد. مردانی با کهن الگوی هادس افرادی بسیار معناگرا و درونگرا هستند و تقریباً در بیشتر شرایط افرادی سرد و بی روح به نظر می آیند. هیجانات آنی و یکباره در افرادی با کهن الگوی هادس بسیار کم است و بیشتر توان خود را برای حفظ داشته های روانی خودمیگذارند.

مردانی با کهن الگوی هادس به رشد معنوی خود بسیار اهمیت میدهند و مایل هستند تمام توان خود را در رشد شخصیت خود بگذارند تا به روابط سطحی بپردازند.

کهن الگوی هادس در مردان متولد اسفند ماه در طالع بینی هندی با کهن الگوی آپولو میتوانند افراد سختی به نظر بیایند. نحوه رفتار با این گروه از مردان بسیار با دقت باید باشد، در واقع نمیتوان همان چیزی که پیش از این بوده اید نیز در کنار مردانی با کهن الگوی هادس نیز باشید. بدین معنی که اگر شما بتوانید به عنوان معاشر مرد متولد اسفند ماه انتخاب شوید باید در رفتارهایتان دقیق و منضبط باشید.

رفتارهای حاکی از افسرده خویی و بودن به دنبال معنای زندگی در مردانی با کهن الگوی هادس بسیار زیاد است. بنابراین لازم است مردان متولد اسفند با کهن الگوی هادس بر روی رفتارهای برونگرای خود بیشتر تمرکز کنند تا بتوانند ارتباط مؤثرتری با اطرافیان و محیط خود برقرار کنند. در واقع تارک دنیا شدن و دست کشیدن از تمام مادیات رفتاری است که یکباره میتواند در مردی با کهن الگوی هادس رشد کند و او را به سمت نوعی تخریب و جدا شدن از زندگی بکشاند.

اما نکته مهم در مورد خصوصیات مردان اسفند ماهی دارا بودن کهن الگوی آپولو است که میتوانند با رشد این کهن الگو کمی به دنیا دوستی خود و برونگرایی باز گردند و برای داشته های خود و نگه داری آنها تلاش بیشتری بکنند. وجود کهن الگوی هادس و همچنین کهن الگوی آپولو در کنار یکدیگر نشان از دو وجه شخصیت درونگرایی و برونگرایی مردان متولد اسفند ماه است که میتوانند گاهی بسیار مهربان، خوش قلب و در همان لحظه میتوانند بسیار تند خود و عصبانی باشند.

مرد متولد اسفند ماه بر اساس تست شخصیت MBTI دارای چهارچوب ذهنی است که میتواند بر اساس آن تشخیص دهد در چه شرایطی چه رفتاری داشته باشد. این افراد منطقی، منظم و مستقل هستند. به توانایی های خود بسیار متکی است و میتواند بر اساس شهود خود تصمیم های بزرگ بگیرد. مردان متولد اسفند مایل هستند مستقل کار کنند و کسی در امور آنها مداخله نداشته باشد.

خصوصیت مرد اسفند بر اساس شخصیت شناسی MBTI افرادی هستند که مایل به روابط سنتی و خانوادگی میباشند. این گروه از مردان در خانواده خود افراد مهمی به شمار می آیند و نیازمند روابط با دیگران هستند که بتوانند از آنها مطلبی بیاموزند. در واقع روابط سطحی و پیش پا افتاده به هیچ وجه در گروه روابط مردان اسفند ماه قرار نمیگیرد. در بیشتر موارد مایل هستند تنهایی وقت بگذرانند، کتاب بخوانند و یا به ورزش های تک نفره بپردازند. در واقع مرد متولد اسفند ماه در هیچ جمعی به جز جمع های خانوادگی احساس آسایش نمیکند.

مرد اسفند میتواند در بیشتر مواقع رهبر یک گروه باشد که خود نیز به همان میزان که افراد گروه تلاش میکنند نیز برای رسیدن به هدف خود در تلاش باشد. مرد متولد اسفند ماه در هر شغلی که باشد میتواند مبتکرانه عمل کند و خلاقیت خود را در شغل خود نیز نشان دهد. از انتقاد و یا دخالت هر فردی در شغل خود بیزار است.

مرد متولد اسفند ماه با این نوع از شخصیت MBTI بهتر است با دیگران معاشرت بیشتری به غیر از معاشرت های شغلی داشته باشند تا بتوانند در موارد معمولی زندگی خود نیز معاشرانی به غیر از خانواده نیز داشته باشند.

1. خصوصیات بارز مرد اسفند ماه چیست؟ خوش رو، خوش برخورد، بااحساس و صمیمی هستند اما احساسی از افسردگی و درونگرایی عمیقی در آنها وجود دارد که گاهی با رفتارهای چرخاشگرانه و تکانه ای جبران میشود.

2. رگ خواب مرد اسفند ماه چیست؟ درک مرد متولد اسفند میتواند رگ خواب او باشد. اگر شما به سطحی از درک در لحظه رسیده باشید و بدانید چه زمانی باید سکوت کنید و یا چه زمانی باید مهربان باشید و کم اشتباه کنید رگ خواب او را پیدا کرده اید.

3. چه زنی مناسب مرد اسفند می باشد؟ زنان هدفمند که قبول مسئولیت خود را دارند و میدانند در زندگی به دنبال چه چیزی هستند زن مناسبی برایشان است. زنان راحت طلب و منفعت جو که صرفاً زیبا هستند آخرین زنان برای مرد اسفند می باشند.

4. تعریف کهن الگوی مرد اسفند چیست؟ کهن الگوی خدای جهان زیرین و دنیای ارواح، درونگرا و سرد و خشک به دنبال معنویات و اهل مطالعه، عصبانی و زود رنج. احساس بی ارزش بودن دنیا و فیلسوف مسلک هستند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «خصوصیات مردان متولد اسفند ماه چیست؟» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

 

مرد متولد اسفند ماه به هيچ عنوان حد وسط ندارد، يا منفي کامل يا مثبت کامل است . اگر مي خواهيد زن يک مرد متولد اسفند بشويد، مواظب باشيد که:

از او زياد انتقاد نکنيد ، از کم کاري و خونسردي او نرنجيد ، حتما هفته اي دو سه بار به او بگوييد که دوستش داريد. اگر مرد متولد اسفندي بر سر راه شما قرار دارد و اين احتمال است که روزي هر دو داراي يک نام خانوادگي بشويد، سخت مراقب باشيد زيرا در صورت وقوع يک چنين رويدادي براي شما حد وسط وجود نخواهد داشت يا آينده اي بسيار درخشان خواهيد داشت و يا به کلي آن را در هم خواهيد ريخت .

 

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

قبل از آنکه تصميم نهايي خود را اتخاذ کنيد، بهتر است اطمينان پيدا کنيد که او قادر به درک و بهره برداري از موقعيت هاي مناسب زندگي خود مي باشد يا نه؟ اگر او را قادر به انجام يک چنين کاري ديديد، مي توانيد مطمئن باشيد که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما يکي از خوشبخت ترين زنان روزگار خواهيد شد،‌ چه شوهري نصيب شما مي شود که از ثروت و شهرت چيزي کسر نخواهد داشت

 

اما اگر مشاهده کرديد که او از زمره کساني است که موقعيت هاي عالي را با بي اعتانيي از دست مي دهد و در حدي نامتعارف پيرو ضرب المثل «سيلي نقد بهتر از حلواي نسيه است » مي باشد و حالت تنبلي و رخوت او را از تعقيب کارهاي جدي بازمي دارد. بهر حال شما لبه پرتگاه بسيار ژرفي قرار گرفته ايد.

 

مرد متولد اسفند ممکن است واجد همه آن چيزهايي باشد که شما خواهان آن هستيد و يا برعکس فاقد همه آنها نباشد . منش زندگي او چنان است که به طور مرتب رو در روي موقعيت هاي بي نظير قرار مي گيرد و اينجاست که بايد قاطعانه تصميم بگيرد و با تصميمي راسخ بر روي تمام رؤياهايي که مانع پيشرفت و موفقيت او مي گردند، خط بطلان بکشد ، اما اشکال کار در اين است که برخي از متولدين اين ماه اصلا قادر به تشخيص موقعيت هاي مناسب نمي باشند و حس شناسايي« فرصت » در آنها ضعيف است و گوششان صداي در زدن بخت و اقبال را اصلا نمي شنود.

 

مرد متولد اسفند آدم ضعيف النفسي نيست و عيب کار فقط در اين است که گاهي چشمک هاي يک ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب مي کند که متوجه طلوع خورشيد نمي گردد. طبيعي است که تمام متولدين اين برج اين چنين رويايي نيستند اما يقين داشته باشيد که اکثرا اينطورند .

 

با وجود اين اميدواري هايي نيز هست تاهست اميد هم هست و برغم عدم قاطعيت که در اگثر متولدين اين ماه به چشم مي خورد ، در آوردن نان و تأمين زندگي يک امر الزامي است و وقتي او در اين راه گام بر مي دارد، قدرت درک بسيارش که ناشي از تأثير سياره نپتون است،

همراه با هوش سرشاري که به طور طبيعي در وي نهفته اين امکان را به وجود مي آورد که يک شبه ره صد ساله بپيمايد و به شهرت و مقام، حتي ثروت هاي سرشار برسد، و اگر هيچ کدام از اينها نشد، مي توانيد روي احترام و تأميني که به دست مي آورد، حساب کنيد. بعيد نيست مرد متولد اسفندي که شما مي شناسيد، از اين گروه باشد.

 

از سوي ديگر، بايد با صراحت گفت که اگر او مثلا تا سن 25 و 30 سالگي نتوانسته باشد بار خود را ببندد و از موقعيت هاي مناسب زندگي بهره گيري هاي لازم را کرده باشد، بعيد به نظر مي رسد که آينده درخشاني در پيش داشته باشد.

 

وقتي مي گويم که آينده درخشاني نخواهد داشت، منظورم آينده خانوادگي اوست که شامل حال شما، فرزندان شما و زندگي شما مي گردد، در حالي که ممکن است از نظر خصوصي وضع رضايت بخشي داشته باشيد.

 

بسياري از متولدين اسفند که قدرت ريسک کردن را ندارند، از صميم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضي مي شوند ، بدون اينکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندان ايشان ممکن است اصلا راضي نباشند.

 

در يک چنين مواردي او حداکثر رضايت خاطر را از روياهاي طلايي خويش به دست مي آورد و يک لقمه نان و پنير را براي زنده ماندن کافي مي داند، در حالي که از نظر شما زندگي فقط يک غذاي بخور نمير نيست، زندگي تفريح و گردش، لباس هاي خوب، سفر و سياحت و با مردم معاشرت لازم دارد.

 

اگر آنقدر عاشق او هستيد که حاضريد همه اين کمبودها را تحمل کنيد، بسيار خوب، برويد و پاي سفره عقد بنشينيد، اما از همين حالا بدانيد که در طول زندگي زناشويي ناچار خواهيد بود براي آنکه شاهد عقب ماندن خود از ديگران نباشيد، بار او را هم به دوش بکشيد، به اين معني که نه تنها بايد براي خود کار مناسبي پيدا کنيد و به قول معروف يکپا مرد خانواده بشويد، بلکه مراقب کار و نحوه فعاليت شوهر خود نيز باشيد .

 

حال به يک مطلب ديگر مي رسيم و آن مسئله عواطف و احساسات مرد متولد اسفند است. اين هر عيب و کم و کسري که داشته باشد، از نظر امور عشقي بي نظير است. عشق و احساست جزيي از وجود اين مرد است.

 

تا جايي که مي خواهم بگويم بدون آن زندگي برايش نه تنها مفهوم خود را از دست مي دهد، بلکه واقعا غير ممکن مي گردد. روزي که خورشيد عشق در قلب يک مرد متولد اسفند طلوع مي کند،‌ دنيا شاهد تولد يک نقاش بي نظير ، يک شاعر بي همتا و بالاخره يک هنرمند عاليقدر مي گردد.

 

تا اينجا با صراحت تمام راجع به متولدين اسفند مطالعه شد که نمي توانند از موفقيت هاي مناسب زندگي خود بهره برداري کنند و بيشتر عمر خود را در رؤياهاي طلايي خويش بسر مي برند ، اما حالا به ذکر خصوصيات اقليمي مي پردازيم که درست بر عکس گروه اول از هر موقعيتي حداکثر استفاده را مي برند.

 

چنين مردي بدون هيچ نوع شک و شبهه ، بهترين صيدي است که ممکن است به تور يک دختر بيفتد. او کسي است که ممکن است به راحتي يک دانشمند و يا سياستمدار بشود.

 

يک چنين مردي از آن مقوله مرداني است که زن هرگز امکان پيدا نمي کند توقع بيشتري از او داشته باشد، و يک چنين حالتي براي هر زني ايده آل محسوب مي گردد، حتي اگر در نظر بگيريم که هر روز عصر مقدارد ناچيزي از گرفتاريهاي عظيم خود را با خود به منزل مي بردند.

 

خوب، اين کاملا طبيعي است که آدم بدون نقص در دنيا وجود ندارد حتي يک متولد دي که به طرز غير عادي اهل عمل است،‌و يا يک مرد متولد فروردين که نبوغي خداداد در اداره امور دارد،‌ آنها نيز داراي نقاط ضعف هستند.

نکته مهم اين است که بر خلاف جريان آب شنا مي کند،‌ در هر متر از پيشرفت خود هديه گرانبهايي از افتخار و ثروت نثار پاي همسر و فرزندان خود مي نمايد.

مرد متولد اسفند متعصب نيست و هرگز به قضاوت نمي نشيند، او تا زماني که شخصا به مطلبي پي نبرده باشد، نظريه اي ابراز نمي دارد و تازه در اين حالت نيز او حالت انتقاد نخواهد داشت.

 

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

خيلي به ندرت ممکن است به کسي اتهامي وارد کند و در مقابل به ميزان وسيع گذشت از خود نشان مي دهد.
کوشش او در درک ديگران چشمگير است.

دوستان او خيلي به وي اعتماد مي کنند و هرگز اين فکر در سر ايشان پيدا نمي شود که ممکن است از آنچه به وي مي گويند، سو‌ ء استفاده کند. عقايد و رفتار ديگران به هر قدر او را شوکه نمي سازد.

 

اگر روزي پسر اين مرد سراسيمه وارد دفتر کار او بشود و بگويد: پدر من يک نفر را کشته ام، بدون اينکه از جاي خود تکان بخورد، مي گويد:

 

خوب، جريان را کاملا تعريف کن ببينم اين قتل چگونه اتفاق افتاد.يکي از معايب مرد متولد اسفند اين است که گهگاه حرفي نسنجيده از زبان وي جاري مي گردد و سخني را که نبايد بگويد، مي گويد و بعدا پي مي برد که کار بيجايي کرده است.

هيچ بعيد نيست که اين حالت او به علت سادگي و خوش قلبي اش باشد. مرد متولد اسفند بدون اينکه در نظر بگيرد حرف او ممکن است از جانب شنونده سو ء تعبير گردد و به مفهومي جز آنکه وي در نظر داشته است توجيه بشود، منظور خود را در قالب اولين کلمات و جملاتي که به خاطرش مي رسد بيان مي کند.

 

اين حالت او را حمل بر دهان لقي او ندانيد . دهان لق کسي است که نتواند حرف و اسرار ديگران را حفظ کند، در حالي که او با قدرت تمام سرنگهدار است.

 

اگر به هنگام تولد اين شخص عطارد هم در برج صوت بوده باشد، آدم بسيار حراف و خوش صحبتي مي شود و در غير اين صورت در سخن گفتن بسيار متين و موقر خواهد بود و سعي مي کند که به کار کسي کار نداشته باشد، در حالي که دوستان و آشنايان مرتبا مسائل و مشکلات خود را با او در ميان مي گذارند و از وي نظر خواهي مي کنند.

 

مراجعه به وي بيشتر به خاطر آن است که مرد متولد اسفند يک مستمع بي نظير است و شما اندکي پس از آنکه رو در روي او نشستيد و شروع به صحبت کرديد ، ناگهان متوجه مي شويد که تمام آنچه را که در دل داشته ايد، از ناراحتي راجع به موخوره و شوره سر گرفته تا امکان بيکار شدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را براي او بازگو کرده ايد.

 

مستمع خوب بودن او را حمل بر اين ننماييد که مايل به شنيدن درد دل ديگران است،‌ درست برعکس تنها جيزي که يک شوهر ويا يک دوست متولد اسفند نمي خواهد از همسر يا دوست خود بشنود، در دل هاي اوست، زيرا بدون شک از صبح تا غروب در محل کار خود به درد دل دهها نفر گوش داده است اينک مايل است که وقتي در جوار شما است، راجع به موضوعات ديگري با وي گفتگو بشود.

 

طبيعي است کساني که دريچه هاي دل خود را بر روي او باز مي کنند، اصلا نمي دانند که سخنان ايشان تا چه حد روي وي تأثير مي گذارند و تا چه حد ممکن است موجب ناراحتي او بشوند.

مرد متولد اسفند مثل يک قطعه اسفنج و يا مثل يک گيرنده قوي است که هر چه را در اطرافش باشد ، جذب مي کند و مي گيرد، بدون اينکه خوبي و بدي آن ها تأثيري در ميزان اين جذب داشته باشد.

 

با توجه به يک چنين خصوصيتي جاي تعجب نيست وقتي مي بينيم که دوستان و آشنايان متولدين اسفند ايشان را آدم هايي بسيار حساس مي دانند.مرد متولد اسفند هر چند گاه يک بار نياز شديدي به استراحت پيدا مي کند.

 

اين استراحت بايد جسماني و رواني باشد، حساسيت او در اين دوره به قدري شديد مي شود که کوچکترين نسيمي ممکن است براي سلامتي اش مشکل ايجاد کند . اگر ديديد که مي خواهد تنها باشد و يا برود سفر و هواخوري، کاري به کار وي نداشته باشيد.

 

نکته اي را که بايد به شما تذکر بدهم اين است که ضرب المثل معروف دوري و دوستي در مورد متولدين برج اسفند بيش از متولدين هر ماه ديگري صادق است.

اگر خيلي خود را به او بچسبانيد و لحظه اي وي را تنها نگذاريد، عشق او به شما ضايع مي گردد. يادتان باشد که گاهي موجود بسيار لطيف و حساسي است که خيلي زود ممکن است صدمه ببيند.

 

خجول بودن او بيشتر به خاطر آگاهي به محدوديت هاي دردناکي است که دارد، محدوديت هاييکه هميشه و همه جا آن ها را احساس مي کند.

او سخت خواهان آن است که افراد مورد علاقه اش به خوش طينتي و خوش بيني او واقف باشند و اين هشداري است براي شما که هرگز نظريات او را ناديده نگيريد و به آنها به ديده شک و تريد نگاه نکنيد . مرد متولد اسفند سرگرمي هاي عجيبي براي خود پيدا مي کند.

 

او ممکن است به يوگا، ‌نجوم، کشف قوانين حاکم بر اعداد و ديگر اموري از اين قبيل علاقمند باشد و علت هم آن است که همانند متولدين آبان به کشف اسرار طبيعت تمايل زيادي دارد و اتفاقا پرداختن به يک چنين اموري براي او بسيار هم خوب است زيرا از يک سو احساسات او را تحت کنترل نگاه مي دارد و از سوي ديگر مانع از خيالپردازي هاي غير عملي او مي گردد.

 

کسي که تحت تأثير سياره نپتون است، به ندرت عصباني مي شود و عصبانيت هاي او چنان طولاني نيست ، ‌پس از آنکه آب ها از آسياب ريخت، فقط در عرض چند لحظه دوباره همان آدم متين و آرام سابق مي گردد و به عبارت ديگر تبديل حالت او از عصبانيت به خونسردي تدريجي نيست.

 

بسياري از مردان متولد اين ماه از زمره کساني هستند که ساعات بيکاري خود را در منزل پرسه مي زنند و مرتبا از اين اتاق به آن اتاق مي روند، به زير زمين و انباري سر مي زنند و خرت پرت هاي قديمي را زير و رو مي کنند،‌ بي جهت ناراحت نشويد، زيرا حتي اگر آن چيزي را که جست و جو مي کند، پيدا نکند، منظورشان از اين کار سرگرمي است.

 

مرد متولد اسفند، درست برعکس مرد متولد ارديبهشت ناگهان توفاني نمي شود و زمين و زمان را به هم نمي ريزد. فکر نمي کنيد داشتني يک چنين مردي در منزل نعمت بزرگي است؟

گول زدن مرد اسفند کار ساده اي نيست،‌ چون او با کمک نيروي عجيبي که طبيعت در وي به وديعه نهاده، به راحتي فکر ديگران را مي خواند و به منظور پنهاني اش پي مي برد، اما در مقابل خيلي به راحتي مي تواند شما را گول بزند و به همين دليل هم هست که به ر احتي مي تواند اسرار خود را از ديگران پنهان نگاه دارد.مرد متولد اسفند دروغگوي زبر دستي هم هست، چنان دروغ مي گويد که هرگز متوجه آن نمي شويد.

 

گاهي نيز بدون دليل حقيقت را کتمان مي کند،‌ براي خريد سيگار از منزل خارج مي شود ولي به شما مي گويد که مي خواهد روزنامه خريداري کند.

 

مشابه اين حالت در متولدين خرداد و تير ديده مي شود، اين افراد ظاهرا از مشاهده اينکه ديگران نمي توانند از کار ايشان سر در بياوزند، احساس رضايت خاطر مي کنند.

 

از آنجا که ضرري از اين کار عايد کسي نمي شود، بهتر است با آن مخالفتي نکنيد و حتي قدري هم با وي همراهي کنيد، براي مثال وقتي گفت که براي خريدروزنامه از خانه خارج شده است و شما متوجه هستيد که براي خريد سيگار رفته و لاجرم
بدون روزنامه به خانه بازگشته، پس از مراجعت بگوييد:

 

اين روزنامه فروش سر کوچه هيچ وقت روزنامه اي را که آدم مي خواهد، ندارد. شما نمي دانيد که گفتن يک چنين جملاتي که نشان مي دهند به او اطمينان چشم و گوش بسته داريد، تا چه حد در زندگي شما تأثير مطلوب خواهند داشت.

 

حسادت يکي از احساساتي است که در اين شخص خيلي ديده نمي شود و يا اگر هم واقعا حسود باشد ، چنان با مهارت خود را کنترل مي کند که اصلا چنزي از ظاهر وي مشهود نمي گردد.

با وجود اين، يادتان باشد که او مردي است با تمام غرورها و خود خواهي ها و متوقع است که شما در يک حد معقول و متعرف پا از گليم خود بيرون نگذاريد. از سوي ديگر شما بايد سخت مراقب حس حسادت خود نيز باشيد چون او دوستان صميمي فراواني اعم از زن يا مرد دارد که گاهي اوقات بدون توجه به شرايط زمان و مکان با ايشان خيلي گرم مي گيرد.

 

او اصولا رفيق است و اگر شما بي جهت از خود عکس العمل هاي شديد نشان بدهيد، کار به جاهاي باريک خواهد کشيد.
اينکه گفتم « بي جهت » بدان علت است که او واقعا قصد خيانت به شما را ندارد و از گرم گرفتن با زن هاي ديگر منظور خاصي را تعقيب نمي کند و در اين ميان زنان متولد فروردين و مرداد نظر او را بيش از ديگران به خود جلب مي نمايند. مرد متولد اسفند عاشق زيبايي است و بي اراده به سوي آن جذب مي گردد.

 

شما مي توانيد خيلي ساده اين موضوع را امتحان کنيد. در يک ميهماني او را زير نظر بگيريد، چشمان او مستقيما به زيباترين ساق پاها دوخته مي شود. با وجود اين، اگر واقعا از اين همه زيباپسندي او ناراحت مي شويد، با اندکي سعي و دقت در ظاهر خود مي توانيد تمام فکر و حواس او را به خود معطوف نگاه داريد. او مرد عاشق پيشه اي است که اين شعر ايرج بيش از هر مطلبي بازگو کننده و وصف الحال وي مي باشد.

 

هر که را روي خوش و موي نکوست، مرده و زنده من عاشق و اوست.وقتي ملاحظه کرديد که به لاک خود فرو رفته است و به قول معروف کنج عزلت گزيده، فورا به آرايشگاه برويد، لباس رنگ زرد يا نارنجي باز بپوشيد و بليط يک فيلم يا تأتر کمدي را بخريد و او را از عالم خلسه بيروي بکشيد.

 

اين شخص در مقابل پيشنهادات، حساسيت زيادي از خود نشان مي دهد و به اين دليل روابط او با اطرافيان وي هستند که تصميم مي گيرند تا چه حد با او روابط صميمانه داشته باشند.از نظر بچه ها، او يک پدر شاد است زيرا به طور مرتب آن ها را به قايق سواري، شنا،دوچرخه سواري و ديگر کارهايي از اين قبيل مي برد و اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطيل را پا به پاي ايشان قايم موشک بازي مي کند.

او با صبري شبيه به صبر ايوب به مسائل و مشکلات کودکان خود گوش مي دهد و مايل است که آنها را افرادي روشنفکر و فهميده بار بياورد.

 

سکس و نیاز جنسی مردان متولد اسفند

مردان اسفند خیلی زود تحریک میشوند ممکن است خیانت کنند اما مطمئن باشید عذاب وجدان خواهد گرفت. س-ک-س برای او مانند دریایی است که ناخواسته در آن شنا میکند.

 

مرد رمانتیکی است در یک مکان شیک و زیبا برایتان میز شام میچیند و موسیقی ملایمی میگذارد و س-ک-س از آنجا شروع میشودو تا زمانی که نسبت به خانم دیگری حواسش پرت نشود شما را با بوسه ها و تعریف هایش لوس خواهد کرد.

 

اين نصيحت ها و سفارش ها را در مورد مرد متولد اسفند به گوش بسپاريد:

هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنيد ، افکارش را واهي و پوچ نخوانيد.به جان او نق نزنيد و از کارهاي او به طور جدي و اتهام آور انتقاد نکنيد ، افکارش را واهي و پوچ نخوانيد .

به جان او نق نزنيد و از کارهاي او به طور جدي و اتهام آور انتقاد نکنيد. از اينکه گاهي مکدر است و علاقه اي به کوشش و پيشقدم شدن در کارها ندارد ، دلخور نشويد و او را ملامت اين خونسردي و بي اعتنايي جزو طبيعت اوست.

شما براي به حرکت در آوردن او پيشقدم شويد. از نظر عاشقانه و عاطفي مرد اسفند نيازمند آن است که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنيد و لااقل در هفته دو سه بار به او بگوييد که خيلي دستش داريد .

 

ضمنا فراموش نکنيد که تخيلات و انديشه هاي طلايي و دوردست او را به باد تمسخر نگيريد ، بلکه سعي کنيد که اين تخيلات به مرز عملي بودن ، عملي شدن نزدذيک تر شوند .

 

مطالب مرتبط

 

فال میل جنسی و طالع بینی جنسی زنان و مردان در ماههای سال

علائق جنسی و خصوصیات مرد اردیبهشت ماهی

علائق جنسی و خصوصیات مرد دی ماهی

شخصیت مردان و پسران متولد تیر ماه

برچسبها: متولدین اسفند

Horoscope

مردان متولد اسفند

مرد متولد اسفند ماه به هيچ عنوان حد وسط ندارد، يا منقي كامل يا مثبت كامل است.
مردان متولد برج اسفند حال و هوايي دارند كه ديگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف
عسل، به خود جذب مي كنند. سياره آنها نپتون است در اساطير رومي خداي درياهاست و
مردان متولد اين برج ذاتاً كم حرف و قوي هستند. چون كمي عجيب و غريب و غير عادي
هستند، مردم و بويژه زنان مجذوب آنها مي شوند.عليرغم احساسات سست و خيالي، مرد
متولد برج اسفند ، باهوش و ذكاوت خود در كارش پيشرفت مي كند. نپتون به او رفاقت ،
صفا و صميميت آموخته است از اين رو متولد اسفند مي تواند ديگران را مجذوب و متحير
كند .اگر توي دست و بالتان چنين مردي داريد، او را از دست ندهيد بويژه اگر رمانتيك
هم است. او به شما عشق مي ورزد، دوستتان دارد، كاملاً با شعور است و وضعيت روحي شما
را درك مي كند و با شما طوري رفتار مي كند كه احساس مي كنيد واقعاً زن هستيد.از
آنجا كه حوت يكي از نشانه هاي رواني و آبي و نيز مملو از احساسات است، مرد متولد
اين برج احساسات شما را به خوبي درك مي كند. او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها
ابايي ندارد و بچه ها را به خود جلب مي كند. او از لحاظ جسمي و عاطفي بيش از مردان
متولد برجهاي ديگر براي پدرشدن مناسب است. او خيلي فداكار است و محبت و گرما از او
مي بارد و نمي خواهد مثل مردان متولد برجهاي ديگر جاهل مآب باشد كه اين هم ويژگي
خوب ديگري است.اگر مي خواهيد زن يك مرد متولد اسفند بشويد، مواظب باشيد كه: از
او زياد انتقاد نكنيد، از كم كاري و خونسردي او نرنجيد، حتما هفته اي دو سه بار به
او بگوييد كه دوستش داريد. اگر مرد متولد اسفندي بر سر راه شما قرار دارد و اين
احتمال است كه روزي هر دو داراي يك نام خانوادگي بشويد، سخت مراقب باشيد زيرا در
صورت وقوع يك چنين رويدادي براي شما حد وسط وجود نخواهد داشت يا آينده اي بسيار
درخشان خواهيد داشت و يا به كلي آن را در هم خواهيد ريخت.
قبل از آنكه تصميم نهايي خود را اتخاذ كنيد، بهتر است اطمينان پيدا كنيد كه او قادر
به درك و بهره برداري از موقعيت هاي مناسب زندگي خود مي باشد يا نه؟ اگر او را قادر
به انجام يك چنين كاري ديديد، مي توانيد مطمئن باشيد كه به قول معروف نانتان در
روغن خواهد بود و شما يكي از خوشبخت ترين زنان روزگار خواهيد شد،‌ چه شوهري نصيب
شما مي شود كه از ثروت و شهرت چيزي كسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده كرديد كه او از
زمره كساني است كه موقعيت هاي عالي را با بي اعتنايي از دست مي دهد و در حدي
نامتعارف پيرو ضرب المثل «سيلي نقد بهتر از حلواي نسيه است» مي باشد و حالت تنبلي و
رخوت او را از تعقيب كارهاي جدي باز مي دارد. بهر حال شما لبه پرتگاه بسيار ژرفي
قرار گرفته ايد.
مرد متولد اسفند ممكن است واجد همه آن چيزهايي باشد كه شما خواهان آن هستيد.البته
او فرشته نيست و دو بال روي شانه هاي خود ندارد، اما در مجموع شوهري است كه خيلي از
زنها آرزوي داشتنش را دارند.
 منش زندگي او چنان است كه به طور مرتب رو در روي موقعيت هاي بي نظير قرار مي گيرد
و اينجاست كه بايد قاطعانه تصميم بگيرد و با تصميمي راسخ بر روي تمام رؤياهايي كه
مانع پيشرفت و موفقيت او مي گردند، خط بطلان بكشد، اما اشكال كار در اين است كه
برخي از متولدين اين ماه اصلا قادر به تشخيص موقعيت هاي مناسب نمي باشند و حس
شناسايي« فرصت » در آنها ضعيف است و گوششان صداي در زدن بخت و اقبال را اصلا نمي
شنود.
مرد متولد اسفند آدم ضعيف النفسي نيست و عيب كار فقط در اين است كه گاهي چشمك هاي
يك ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب مي كند كه متوجه طلوع خورشيد نمي گردد. طبيعي
است كه تمام متولدين اين برج اين چنين رويايي نيستند اما يقين داشته باشيد كه اكثرا
اينطورند. با وجود اين اميدواري هايي نيز هست تا زندگي هست اميد هم هست و برغم عدم
قاطعيت كه در اگثر متولدين اين ماه به چشم مي خورد، در آوردن نان و تأمين زندگي يك
امر الزامي است و وقتي او در اين راه گام بر مي دارد، قدرت درك بسيارش كه ناشي از
تأثير سياره نپتون است، همراه با هوش سرشاري كه به طور طبيعي در وي نهفته اين امكان
را به وجود مي آورد كه يك شبه ره صد ساله بپيمايد و به شهرت و مقام، حتي ثروت هاي
سرشار برسد، و اگر هيچ كدام از اينها نشد، مي توانيد روي احترام و تأميني كه به دست
مي آورد، حساب كنيد. بعيد نيست مرد متولد اسفندي كه شما مي شناسيد، از اين گروه
باشد.
از سوي ديگر، بايد با صراحت گفت كه اگر او مثلا تا سن 25 و 30 سالگي نتوانسته باشد
بار خود را ببندد و از موقعيت هاي مناسب زندگي بهره گيري هاي لازم را كرده باشد،
بعيد به نظر مي رسد كه آينده درخشاني در پيش داشته باشد.
وقتي مي گويم كه آينده درخشاني نخواهد داشت، منظورم آينده خانوادگي اوست كه شامل
حال شما، فرزندان شما و زندگي شما مي گردد، در حالي كه ممكن است از نظر خصوصي وضع
رضايت بخشي داشته باشيد. بسياري از متولدين اسفند كه قدرت ريسك كردن را ندارند، از
صميم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضي مي شوند، بدون اينكه توجه داشته باشند كه
همسر و فرزندان ايشان ممكن است اصلا راضي نباشند. در يك چنين مواردي او حداكثر
رضايت خاطر را از روياهاي طلايي خويش به دست مي آورد و يك لقمه نان و پنير را براي
زنده ماندن كافي مي داند، در حالي كه از نظر شما زندگي فقط يك غذاي بخور نمير نيست،
زندگي تفريح و گردش، لباس هاي خوب، سفر و سياحت و با مردم معاشرت لازم دارد. اگر
آنقدر عاشق او هستيد كه حاضريد همه اين كمبودها را تحمل كنيد، بسيار خوب، برويد و
پاي سفره عقد بنشينيد، اما از همين حالا بدانيد كه در طول زندگي زناشويي ناچار
خواهيد بود براي آنكه شاهد عقب ماندن خود از ديگران نباشيد، بار او را هم به دوش
بگشيد، به اين معني كه نه تنها بايد براي خود كار مناسبي پيدا كنيد و به قول معروف
يكپا مرد خانواده بشويد، بلكه مراقب كار و نحوه فعاليت شوهر خود نيز باشيد.
حال به يك مطلب ديگر مي رسيم و آن مسئله عواطف و احساسات مرد متولد اسفند است. اين
هر عيب و كم و كسري كه داشته باشد، از نظر امور عشقي بي نظير است. عشق و احساست
جزيي از وجود اين مرد است. تا جايي كه مي خواهم بگويم بدون آن زندگي برايش نه تنها
مفهوم خود را از دست مي دهد، بلكه واقعا غير ممكن مي گردد. روزي كه خورشيد عشق در
قلب يك مرد متولد اسفند طلوع مي كند،‌ دنيا شاهد تولد يك نقاش بي نظير، يك شاعر بي
همتا و بالاخره يك هنرمند عاليقدر مي گردد.
تا اينجا با صراحت تمام راجع به متولدين اسفند مطالعه شد كه نمي توانند از موفقيت
هاي مناسب زندگي خود بهره برداري كنند و بيشتر عمر خود را در رؤياهاي طلايي خويش
بسر مي برند، اما حالا به ذكر خصوصيات اقليمي مي پردازيم كه درست بر عكس گروه اول
از هر موقعيتي حداكثر استفاده را مي برند. چنين مردي بدون هيچ نوع شك و شبهه،
بهترين صيدي است كه ممكن است به تور يك دختر بيفتد. او كسي است كه ممكن است به
راحتي يك دانشمند و يا سياستمدار بشود. يك چنين مردي از آن مقوله مرداني است كه زن
هرگز امكان پيدا نمي كند توقع بيشتري از او داشته باشد، و يك چنين حالتي براي هر
زني ايده آل محسوب مي گردد، حتي اگر در نظر بگيريم كه هر روز عصر مقدارد ناچيزي از
گرفتاريهاي عظيم خود را با خود به منزل مي بردند. خوب، اين كاملا طبيعي است كه آدم
بدون نقص در دنيا وجود ندارد حتي يك متولد دي كه به طرز غير عادي اهل عمل است،‌و يا
يك مرد متولد فروردين كه نبوغي خداداد در اداره امور دارد،‌ آنها نيز داراي نقاط
ضعف هستند. نكته مهم اين است كه بر خلاف جريان آب شنا مي كند،‌ در هر متر از پيشرفت
خود هديه گرانبهايي از افتخار و ثروت نثار پاي همسر و فرزندان خود مي نمايد.
مرد متولد اسفند متعصب نيست و هرگز به قضاوت نمي نشيند، او تا زماني كه شخصا به
مطلبي پي نبرده باشد، نظريه اي ابراز نمي دارد و تازه در اين حالت نيز او حالت
انتقاد نخواهد داشت. خيلي به ندرت ممكن است به كسي اتهامي وارد كند و در مقابل به
ميزان وسيع گذشت از خود نشان مي دهد. كوشش او در درك ديگران چشمگير است. دوستان او
خيلي به وي اعتماد مي كنند و هرگز اين فكر در سر ايشان پيدا نمي شود كه ممكن است از
آنچه به وي مي گويند، سو‌ ء استفاده كند. عقايد و رفتار ديگران به هر قدر او را
شوكه نمي سازد. اگر روزي پسر اين مرد سراسيمه وارد دفتر كار او بشود و بگويد: پدر
من يك نفر را كشته ام، بدون اينكه از جاي خود تكان بخورد، مي گويد: خوب، جريان را
كاملا تعريف كن ببينم اين قتل چگونه اتفاق افتاد.
يكي از معايب مرد متولد اسفند اين است كه گهگاه حرفي نسنجيده از زبان وي جاري مي
گردد و سخني را كه نبايد بگويد، مي گويد و بعدا پي مي برد كه كار بيجايي كرده است.
هيچ بعيد نيست كه اين حالت او به علت سادگي و خوش قلبي اش باشد. مرد متولد اسفند
بدون اينكه در نظر بگيرد حرف او ممكن است از جانب شنونده سو ء تعبير گردد و به
مفهومي جز آنكه وي در نظر داشته است توجيه بشود، منظور خود را در قالب اولين كلمات
و جملاتي كه به خاطرش مي رسد بيان مي كند. اين حالت او را حمل بر دهان لقي او
ندانيد. دهان لق كسي است كه نتواند حرف و اسرار ديگران را حفظ كند، در حالي كه او
با قدرت تمام سرنگهدار است.
اگر به هنگام تولد اين شخص عطارد هم در برج صوت بوده باشد، آدم بسيار حراف و خوش
صحبتي مي شود و در غير اين صورت در سخن گفتن بسيار متين و موقر خواهد بود و سعي مي
كند كه به كار كسي كار نداشته باشد، در حالي كه دوستان و آشنايان مرتبا مسائل و
مشكلات خود را با او در ميان مي گذارند و از وي نظر خواهي مي كنند. مراجعه به وي
بيشتر به خاطر آن است كه مرد متولد اسفند يك مستمع بي نظير است و شما اندكي پس از
آنكه رو در روي او نشستيد و شروع به صحبت كرديد، ناگهان متوجه مي شويد كه تمام آنچه
را كه در دل داشته ايد، از ناراحتي راجع به موخوره و شوره سر گرفته تا امكان بيكار
شدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را براي او بازگو كرده ايد. مستمع خوب
بودن او را حمل بر اين ننماييد كه مايل به شنيدن درد دل ديگران است،‌ درست برعكس
تنها جيزي كه يك شوهر ويا يك دوست متولد اسفند نمي خواهد از همسر يا دوست خود
بشنود، در دل هاي اوست، زيرا بدون شك از صبح تا غروب در محل كار خود به درد دل دهها
نفر گوش داده است اينك مايل است كه وقتي در جوار شما است، راجع به موضوعات ديگري با
وي گفتگو بشود. طبيعي است كساني كه دريچه هاي دل خود را بر روي او باز مي كنند،
اصلا نمي دانند كه سخنان ايشان تا چه حد روي وي تأثير مي گذارند و تا چه حد ممكن
است موجب ناراحتي او بشوند.
مرد متولد اسفند مثل يك قطعه اسفنج و يا مثل يك گيرنده قوي است كه هر چه را در
اطرافش باشد، جذب مي كند و مي گيرد، بدون اينكه خوبي و بدي آن ها تأثيري در ميزان
اين جذب داشته باشد. با توجه به يك چنين خصوصيتي جاي تعجب نيست وقتي مي بينيم كه
دوستان و آشنايان متولدين اسفند ايشان را آدم هايي بسيار حساس مي دانند.
مرد متولد اسفند هر چند گاه يك بار نياز شديدي به استراحت پيدا مي كند. اين استراحت
بايد جسماني و رواني باشد، حساسيت او در اين دوره به قدري شديد مي شود كه كوچكترين
نسيمي ممكن است براي سلامتي اش مشكل ايجاد كند. اگر ديديد كه مي خواهد تنها باشد و
يا برود سفر و هواخوري، كاري به كار وي نداشته باشيد. نكته اي را كه بايد به شما
تذكر بدهم اين است كه ضرب المثل معروف دوري و دوستي در مورد متولدين برج اسفند بيش
از متولدين هر ماه ديگري صادق است. اگر خيلي خود را به او بچسبانيد و لحظه اي وي را
تنها نگذاريد، عشق او به شما ضايع مي گردد. يادتان باشد كه گاهي موجود بسيار لطيف و
حساسي است كه خيلي زود ممكن است صدمه ببيند. خجول بودن او بيشتر به خاطر آگاهي به
محدوديت هاي دردناكي است كه دارد، محدوديت هاييكه هميشه و همه جا آن ها را احساس مي
كند. او سخت خواهان آن است كه افراد مورد علاقه اش به خوش طينتي و خوش بيني او واقف
باشند و اين هشداري است براي شما كه هرگز نظريات او را ناديده نگيريد و به آنها به
ديده شك و تريد نگاه نكنيد.
مرد متولد اسفند سرگرمي هاي عجيبي براي خود پيدا مي كند. او ممكن است به يوگا،
‌نجوم، كشف قوانين حاكم بر اعداد و ديگر اموري از اين قبيل علاقمند باشد و علت هم
آن است كه همانند متولدين آبان به كشف اسرار طبيعت تمايل زيادي دارد و اتفاقا
پرداختن به يك چنين اموري براي او بسيار هم خوب است زيرا از يك سو احساسات او را
تحت كنترل نگاه مي دارد و از سوي ديگر مانع از خيالپردازي هاي غير عملي او مي گردد.

كسي كه تحت تأثير سياره نپتون است، به ندرت عصباني مي شود و عصبانيت هاي او چنان
طولاني نيست، ‌پس از آنكه آب ها از آسياب ريخت، فقط در عرض چند لحظه دوباره همان
آدم متين و آرام سابق مي گردد و به عبارت ديگر تبديل حالت او از عصبانيت به خونسردي
تدريجي نيست. بسياري از مردان متولد اين ماه از زمره كساني هستند كه ساعات بيكاري
خود را در منزل پرسه مي زنند و مرتبا از اين اتاق به آن اتاق مي روند، به زير زمين
و انباري سر مي زنند و خرت پرت هاي قديمي را زير و رو مي كنند،‌ بي جهت ناراحت
نشويد، زيرا حتي اگر آن چيزي را كه جست و جو مي كند، پيدا نكند، منظورشان از اين
كار سرگرمي است. مرد متولد اسفند، درست برعكس مرد متولد ارديبهشت ناگهان توفاني نمي
شود و زمين و زمان را به هم نمي ريزد. فكر نمي كنيد داشتني يك چنين مردي در منزل
نعمت بزرگي است؟ گول زدن مرد اسفند كار ساده اي نيست،‌ چون او با كمك نيروي عجيبي
كه طبيعت در وي به وديعه نهاده، به راحتي فكر ديگران را مي خواند و به منظور پنهاني
اش پي مي برد، اما در مقابل خيلي به راحتي مي تواند شما را گول بزند و به همين دليل
هم هست كه به ر احتي مي تواند اسرار خود را از ديگران پنهان نگاه دارد.
مرد متولد اسفند دروغگوي زبر دستي هم هست، چنان دروغ مي گويد كه هرگز متوجه آن نمي
شويد. گاهي نيز بدون دليل حقيقت را كتمان مي كند،‌ براي خريد سيگار از منزل خارج مي
شود ولي به شما مي گويد كه مي خواهد روزنامه خريداري كند. مشابه اين حالت در
متولدين خرداد و تير ديده مي شود، اين افراد ظاهرا از مشاهده اينكه ديگران نمي
توانند از كار ايشان سر در بياوزند، احساس رضايت خاطر مي كنند.
از آنجا كه ضرري از اين كار عايد كسي نمي شود، بهتر است با آن مخالفتي نكنيد و حتي
قدري هم با وي همراهي كنيد، براي مثال وقتي گفت كه براي خريدروزنامه از خانه خارج
شده است و شما متوجه هستيد كه براي خريد سيگار رفته و لاجرم بدون روزنامه به خانه
بازگشته، پس از مراجعت بگوييد:اين روزنامه فروش سر كوچه هيچ وقت روزنامه اي را كه
آدم مي خواهد، ندارد. شما نمي دانيد كه گفتن يك چنين جملاتي كه نشان مي دهند به او
اطمينان چشم و گوش بسته داريد، تا چه حد در زندگي شما تأثير مطلوب خواهند داشت.
حسادت يكي از احساساتي است كه در اين شخص خيلي ديده نمي شود و يا اگر هم واقعا حسود
باشد، چنان با مهارت خود را كنترل مي كند كه اصلا چنزي از ظاهر وي مشهود نمي گردد.
با وجود اين، يادتان باشد كه او مردي است با تمام غرورها و خود خواهي ها و متوقع
است كه شما در يك حد معقول و متعرف پا از گليم خود بيرون نگذاريد. از سوي ديگر شما
بايد سخت مراقب حس حسادت خود نيز باشيد چون او دوستان صميمي فراواني اعم از زن يا
مرد دارد كه گاهي اوقات بدون توجه به شرايط زمان و مكان با ايشان خيلي گرم مي گيرد.
او اصولا رفيق است و اگر شما بي جهت از خود عكس العمل هاي شديد نشان بدهيد، كار به
جاهاي باريك خواهد كشيد. اينكه گفتم « بي جهت » بدان علت است كه او واقعا قصد خيانت
به شما را ندارد و از گرم گرفتن با زن هاي ديگر منظور خاصي را تعقيب نمي كند و در
اين ميان زنان متولد فروردين و مرداد نظر او را بيش از ديگران به خود جلب مي
نمايند. مرد متولد اسفند عاشق زيبايي است و بي اراده به سوي آن جذب مي گردد. شما مي
توانيد خيلي ساده اين موضوع را امتحان كنيد. در يك ميهماني او را زير نظر بگيريد،
چشمان او مستقيما به زيباترين ساق پاها دوخته مي شود. با وجود اين، اگر واقعا از
اين همه زيباپسندي او ناراحت مي شويد، با اندكي سعي و دقت در ظاهر خود مي توانيد
تمام فكر و حواس او را به خود معطوف نگاه داريد. او مرد عاشق پيشه اي است كه اين
شعر ايرج بيش از هر مطلبي بازگو كننده و وصف الحال وي مي باشد. هر كه را روي خوش و
موي نكوست، مرده و زنده من عاشق و اوست.
وقتي ملاحظه كرديد كه به لاك خود فرو رفته است و به قول معروف كنج عزلت گزيده، فورا
به آرايشگاه برويد، لباس رنگ زرد يا نارنجي باز بپوشيد و بليط يك فيلم يا تأتر كمدي
را بخريد و او را از عالم خلسه بيروي بكشيد. اين شخص در مقابل پيشنهادات، حساسيت
زيادي از خود نشان مي دهد و به اين دليل روابط او با اطرافيان وي هستند كه تصميم مي
گيرند تا چه حد با او روابط صميمانه داشته باشند.
از نظر بچه ها، او يك پدر شاد است زيرا به طور مرتب آن ها را به قايق سواري، شنا،
دوچرخه سواري و ديگر كارهايي از اين قبيل مي برد و اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطيل
را پا به پاي ايشان قايم موشك بازي مي كند.
او با صبري شبيه به صبر ايوب به مسائل و مشكلات كودكان خود گوش مي دهد و مايل است
كه آنها را افرادي روشنفكر و فهميده بار بياورد. اين نصيحت ها و سفارش ها را در
مورد مرد متولد اسفند به گوش بسپاريد: هرگز او را سرزنش و انتقاد نكنيد، افكارش را
واهي و پوچ نخوانيد. به جان او نق نزنيد و از كارهاي او به طور جدي و اتهام آور
انتقاد نكنيد، افكارش را واهي و پوچ نخوانيد. به جان او نق نزنيد و از كارهاي او به
طور جدي و اتهام آور انتقاد نكنيد. از اينكه گاهي مكدر است و علاقه اي به كوشش و
پيشقدم شدن در كارها ندارد، دلخور نشويد و او را ملامت اين خونسردي و بي اعتنايي
جزو طبيعت اوست.
شما براي به حركت در آوردن او پيشقدم شويد. از نظر عاشقانه و عاطفي مرد اسفند
نيازمند آن است كه دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن كنيد و لااقل در هفته
دو سه بار به او بگوييد كه خيلي دوستش داريد. ضمنا فراموش نكنيد كه تخيلات و انديشه
هاي طلايي و دوردست او را به باد تمسخر نگيريد، بلكه سعي كنيد كه اين تخيلات به مرز
عملي بودن، عملي شدن نزديك تر شوند.

 

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 27769موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 21660موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 2678موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 6165موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 2999موضوع :

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 10722موضوع :

آیا مرد مورد علاقه ی شما متولد اسفندماه است؟

فکر می کنید شما زنی هستید که او دوست دارد و برای ازدواج انتخاب می کند؟

آیا اگر بتوانید با مرد اسفندی ازدواج کنید ازدواج خوبی خواهد بود؟

اگر می خواهید یک مرد اسفندی را برای ازدواج جذب کنید باید بگویم کلید و راه اصلی جذب مرد متولد اسفند رفتار درست با او بر اساس خصوصیات اخلاقی اش می باشد. همچنین اگر دوست دارید با یک مرد اسفندی ازدواج کنید باید بدانید او در عشق چگونه عمل می کند.

نوین طلس دات کام در این مطلب به همه ی سوالات شما در مورد مردهای اسفندی پاسخ می دهد.

چه زنانی می توانند با مردان اسفندی ازدواج کنند

مردان اسفندی زنی را برای ازدواج دوست دارند که  تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری  با هر شرایطی را داشته باشد. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که به او عشق و علاقه دهد و با او تفاهم کامل داشته باشد.

هماهنگی، توانایی در برآورده کردن نیازهای عاطفی و صبر و حوصله از جمله خصوصیاتی است که مرد اسفندی دوست دارد در زن وجود داشته باشد و معیارهای ازدواج او محسوب می شود.

مردان اسفندی روشن فکر و اهل منطق هستند و زنی را دوست دارند که با احساس و عاطفه باشد و او را کامل کند. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که اهل کنایه نباشد و همه ی حرف هایش را صادقانه و با صراحت بزند.

مرد متولد اسفند اهل حساب کتاب است و زنی را دوست دارد که در عین حال هم به این ویژگی شخصیتی او احترام بگذارد و هم بر خلاف او در رابطه احساساتی عمل کند و عاشق پیشه باشد.

رفتار با مرد اسفندی

اگر مردی متولد اسفند را دوست دارید باید او را خوب درک کنید و گاهی هم به او کمک کنید. زیرا حساس ترین مرد در دوازده ماه متولد اسفندماه است.از مقایسه این مرد با بقیه پرهیز کنید. زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد،اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند. شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

همچنین در مورد مردان اسفندی باید از رفتارهای زیر پرهیز کنید:

۱- سعی نکنید او را وادار کنید تملق بگوید او برای این کار خیلی صمیمی و بی ریاست.

۲- از اینکه او را به شتاب کردن وادارید بپرهیزید بخصوص در امور مربوط به کسب و کار.

۳- به یاد داشته باشید که توجهات کوچکی که به سایر زنان می کند هیچ اهمیتی ندارد و حسود نباشید.

۴- در مورد اشتباهاتش بی صبر یا نامهربان نباشید و او را به خاطر مسایل بی اهمیت و جزئی سرزنش نکنید.

راه های جذب مردان اسفند

برای جذب یک مرد اسفندی او را به تماشای فیلم اکشن نبرید؛ متولدین اسفند ماه برای ارضای خواسته‌های  خود، به وفور تغییر عقیده می دهند و از این شاخه به آن شاخه میپرند .آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه‌ها لذت می برند و این مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب میشود. آنها از تماشای فیلم‌های سوزناک و رمانتیک به وجد می‌آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد نبرید.

مردان متولد اسفند هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمی شوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی دارند. اگر می خواهید یک مرد اسفندی را جذب کنید تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌ خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.

یکی از راه های جذب مردان اسفندی پذیرفتن مسئولیت های مالی است. مردان اسفند علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح می دهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند. آنها افرادی خیال ‌پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر می برند.

برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

خصوصیات مرد متولد اسفند

متولدین اسفند معمولاً آرام صحبت می کنند و متین می اندیشند . آنها سعی می کنند کاری به کار کسی نداشته باشند اگر چه که مسائل دوستان و همسایگان لحظه ای آنان را تنها نمی گذارد، و علت این است که آنها بسیار ” زیبا ” گوش می کنند .

مردان متولد اسفند چنان با علاقه خوش قلبی به درد دلها گوش می سپارند که اشخاص برای بیان قصه ها و غصه هایشان وسوسه می شوند . و به همین دلیل اگر مایلید با یک مرد متولد این ماه زندگی خوشی داشته باشید , یادتان باشد که گوشهای او دیگر نیازی به شکوه و شکایت ندارد و لبریز از انواع گرفتاریها و مصیبت ها هستند .

بر عکس ، او احتیاج به استراحت و تجدید قوا دارد. روحیه متولد اسفند ماه دقیقاً شباهت به یک اسفنج دارد که همه چیز را جذب می کند . خوب، بد، تاریک، روشن، غمناک یا شاد کننده فرقی نمی کند . هرچه در محیط اطرافش باشد او را به طرف خود می کشد . به همین دلیل اطرافیان بدشان نمی آید که در واقع خود را به او تحمیل کنند و گوش و قلبش را به اختیار خود در آورند . و به هیمن جهت اونیاز به استراحت و مسافرتهای گاه طولانی دارد تا قلبش را دوباره خالی و آرام کند .

مرد اسفندی باید سفر کند، در کنار آبشار دراز بکشد و در داخل جنگل پیاده روی کند، و این کارها را باید به تنهائی انجام دهد، تا موفق شود گره های روحش را باز کند و دوباره شاد و خندان بسوی شما پر بکشد، ببخشید منظورم این است که شنا کند .

مرد متولد اسفند در عشق

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود.حتی اگر خجالتی هم باشد.زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.زیرا به عشق بی همتایش رسیده است.

مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد، دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه. اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

مطالب مرتبط:

رفتارهایی که مردان دوست دارند

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

فال عشق واقعی طرف مقابل

مرد متولد اسفند

خصوصیات متولدین اسفند

مردان چگونه وابسته میشوند

عامل جذب مردان

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

novinatlas 1688 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.



 

 

 

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

 

طالع بینی مرد متولد اسفند

تا به حال دقت كرده اید كهگاهی افرادی كه در یك زمینه خاص كار می كنند متولدین یك برج هستند؟ مثلاً همه پزشكان متولد شهریوز باشند. شغل بعضی دیگر هم كارگردانی برنامه های تلوزیونی و یا ویراستاری روزنامه هاست. آنقدر حساس هستند كه مشاغل و حرفه های جذاب و هنری مناسب آنهاست.

مردان متولد برج اسفند حال و هوایی دارند كه دیگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف عسل، به خود جذب می كنند. سیاره آنها نپتون است در اساطیر رومی خدای دریاهاست و مردان متولد این برج ذاتاً كم حرف و قوی هستند. چون كمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و بویژه زنان مجذوب آنها می شوند.

علیرغم احساسات سست و خیالی، مرد متولد ماه اسفند ، باهوش و ذكاوت خود در كارش پیشرفت می كند. نپتون به او رفاقت ، صفا و صمیمیت آموخته است از این رو متولد اسفند می تواند دیگران را مجذوب و متحیر كند.

اگر توی دست و بالتان چنین مردی دارید، او را از دست ندهید بویژه اگر رمانتیك هم است. او به شما عشق می ورزد، دوستتان دارد، كاملاً با شعور است و وضعیت روحی شما را درك می كند و با شما طوری رفتار می كند كه احساس می كنید واقعاً زن هستید.

برخی از مردان متولد اسفند به دنبال زنی هستند كه از خودشان قوی تر باشد تا بتوانند به دنبال دنیای رویایی خود بروند. او از اینكه اوضاع را تحت كنترل خود داشته باشید. خوشحال خواهد شد .

بعضی از مردان متولد برج اسفند علاقه زیادی دارند كه دوست همه باشند. اما روبرو شدن با مسئولیت ها و وظایف به نظر آنها غیر ممكن می رسد. اینجاست كه یك مرد اسفندی نقاب از چهره بر می دارد پشت نقاب دوستانه و غلطاند از او، مردی دو رو ظاهر می شود كه شما را مات و مبهوت می كند.

گاه مردان متولد برج اسفند پیش دوستان از همسر خود شكایت می كنند كه همسر خشك و بی احساس شان آنها را درك نمی كند. ( در واقع آنها را به خوبی هم درك می كنند!)  مرد متولد اسفند گاهی دنیا را طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می داند و این مهم او را آنقدر برای روی آوردن به موارد مخدر مستعد می كند.

از آنجا كه حوت یكی از نشانه های روانی و آبی و نیز مملو از احساسات است، مرد متولد این برج احساسات شما را به خوبی درك می كند. او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابایی ندارد و بچه ها را به خود جلب می كند. او از لحاظ جسمی و عاطفی بیش از مردان متولد برجهای دیگر برای پدرشدن مناسب است. او خیلی فداكار است و محبت و گرما از او می بارد و نمی خواهد مثل مردان متولد برجهای دیگر جاهل مآب باشد كه این هم ویژگی خوب دیگری است.

طالع بینی هندی سایر ماهها

انواع فال و طالع بینی

دریافت سود روز شمار بدون ریسک

ماکت های دکوری واسباب بازی قیمت مناسب

چطور ارزانترین تورهای کیش را پیدا کنیم؟

گيفت كارت اپل آيتونز آمریکا،آلمان و..

ایمپلنت دیجیتال وبدون درد/02166400484

آبسردکن 3شیر رو بابهترین قیمت ازاینجابخر

تفریحات آبی کیش دراین تابستان داغ/رزرو

انواع نگهدارنده موبایل فقط 19هزار تومان!

آبسردکن یخچالدار با کیفیت و ارزان

قصد آنلاین بازی کردنGTAبادوستاتو داری؟

بهترین قیمت بلیط پروازهای روزانه

اخذ ویزای کلیه کشورها در کوتاهترین زمان

آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

بااین نوشابه از پوکی استخوان پیشگیری کنید!

مدلهای جدید شومیز اسپرت و مجلسی

انواع لباس زیر زنانه تا %75 تخفیف

بهترین برندهای کامپیوتر و تجهیزات جانبی

جدیدترین گوش های موجود در بازار – امکان مقایسه و خرید

بهترین فرصت خرید هدیه با تخفیف های بی نظیر

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0358

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020



مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل یا مثبت کامل است‎

 

مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل یا مثبت کامل است . اگر می خواهید زن یک مرد متولد اسفند بشوید، مواظب باشید که: از او زیاد انتقاد نکنید ، از کم کاری و خونسردی او نرنجید ، حتما هفته ای دو سه بار به او بگویید که دوستش دارید. اگر مرد متولد اسفندی بر سر راه شما قرار دارد و این احتمال است که روزی هر دو دارای یک نام خانوادگی بشوید، سخت مراقب باشید زیرا در صورت وقوع یک چنین رویدادی برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت . قبل از آنکه تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید، بهتر است اطمینان پیدا کنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید ، می توانید مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد ،‌چه شوهری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده کردید که او از زمره کسانی است که موقعیت های عالی را با بی اعتانیی از دست می دهد و در حدی نامتعارف پیرو ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است » می باشد و حالت تنبلی و رخوت او را از تعقیب کارهای جدی بازمی دارد. بهر حال شما لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

 

مرد متولد اسفند ممکن است واجد همه آن چیزهایی باشد که شما خواهان آن هستید و یا برعکس فاقد همه آنها نباشد . منش زندگی او چنان است که به طور مرتب رو در روی موقعیت های بی نظیر قرار می گیرد و اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، خط بطلان بکشد ، اما اشکال کار در این است که برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند و حس شناسایی« فرصت » در آنها ضعیف است و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود . مرد متولد اسفند آدم ضعیف النفسی نیست و عیب کار فقط در این است که گاهی چشمک های یک ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب می کند که متوجه طلوع خورشید نمی گردد. طبیعی است که تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید که اکثرا اینطورند .

 

با وجود این امیدواری هایی نیز هست تاهست امید هم هست و برغم عدم قاطعیت که در اگثر متولدین این ماه به چشم می خورد ، در آوردن نان و تأمین زندگی یک امر الزامی است و وقتی او در این راه گام بر می دارد، قدرت درک بسیارش که ناشی از تأثیر سیاره نپتون است، همراه با هوش سرشاری که به طور طبیعی در وی نهفته این امکان را به وجود می آورد که یک شبه ره صد ساله بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد، و اگر هیچ کدام از اینها نشد، می توانید روی احترام و تأمینی که به دست می آورد، حساب کنید. بعید نیست مرد متولد اسفندی که شما می شناسید، از این گروه باشد.از سوی دیگر، باید با صراحت گفت که اگر او مثلا تا سن 25 و 30 سالگی نتوانسته باشد بار خود را ببندد و از موقعیت های مناسب زندگی بهره گیری های لازم را کرده باشد، بعید به نظر می رسد که آینده درخشانی در پیش داشته باشد.

 

 

وقتی می گویم که آینده درخشانی نخواهد داشت، منظورم آینده خانوادگی اوست که شامل حال شما، فرزندان شما و زندگی شما می گردد، در حالی که ممکن است از نظر خصوصی وضع رضایت بخشی داشته باشید.

 

بسیاری از متولدین اسفند که قدرت ریسک کردن را ندارند، از صمیم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضی می شوند ، بدون اینکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندان ایشان ممکن است اصلا راضی نباشند.

 

در یک چنین مواردی او حداکثر رضایت خاطر را از رویاهای طلایی خویش به دست می آورد و یک لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن کافی می داند، در حالی که از نظر شما زندگی فقط یک غذای بخور نمیر نیست، زندگی تفریح و گردش، لباس های خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد. اگر آنقدر عاشق او هستید که حاضرید همه این کمبودها را تحمل کنید، بسیار خوب، بروید و پای سفره عقد بنشینید، اما از همین حالا بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بکشید، به این معنی که نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید .

 

حال به یک مطلب دیگر می رسیم و آن مسئله عواطف و احساسات مرد متولد اسفند است. این هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساست جزیی از وجود این مرد است. تا جایی که می خواهم بگویم بدون آن زندگی برایش نه تنها مفهوم خود را از دست می دهد، بلکه واقعا غیر ممکن می گردد. روزی که خورشید عشق در قلب یک مرد متولد اسفند طلوع می کند،‌ دنیا شاهد تولد یک نقاش بی نظیر ، یک شاعر بی همتا و بالاخره یک هنرمند عالیقدر می گردد.تا اینجا با صراحت تمام راجع به متولدین اسفند مطالعه شد که نمی توانند از موفقیت های مناسب زندگی خود بهره برداری کنند و بیشتر عمر خود را در رؤیاهای طلایی خویش بسر می برند ، اما حالا به ذکر خصوصیات اقلیمی می پردازیم که درست بر عکس گروه اول از هر موقعیتی حداکثر استفاده را می برند. چنین مردی بدون هیچ نوع شک و شبهه ، بهترین صیدی است که ممکن است به تور یک دختر بیفتد. او کسی است که ممکن است به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشود.

 

یک چنین مردی از آن مقوله مردانی است که زن هرگز امکان پیدا نمی کند توقع بیشتری از او داشته باشد، و یک چنین حالتی برای هر زنی ایده آل محسوب می گردد، حتی اگر در نظر بگیریم که هر روز عصر مقدارد ناچیزی از گرفتاریهای عظیم خود را با خود به منزل می بردند. خوب، این کاملا طبیعی است که آدم بدون نقص در دنیا وجود ندارد حتی یک متولد دی که به طرز غیر عادی اهل عمل است،‌و یا یک مرد متولد فروردین که نبوغی خداداد در اداره امور دارد،‌ آنها نیز دارای نقاط ضعف هستند.

 

 نکته مهم این است که بر خلاف جریان آب شنا می کند،‌ در هر متر از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت نثار پای همسر و فرزندان خود می نماید.مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند، او تا زمانی که شخصا به مطلبی پی نبرده باشد، نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت.

 

خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع گذشت از خود نشان می دهد.

 

کوشش او در درک دیگران چشمگیر است. دوستان او خیلی به وی اعتماد می کنند و هرگز این فکر در سر ایشان پیدا نمی شود که ممکن است از آنچه به وی می گویند، سو‌ ء استفاده کند. عقاید و رفتار دیگران به هر قدر او را شوکه نمی سازد.

 

 اگر روزی پسر این مرد سراسیمه وارد دفتر کار او بشود و بگوید: پدر من یک نفر را کشته ام، بدون اینکه از جای خود تکان بخورد، می گوید: خوب، جریان را کاملا تعریف کن ببینم این قتل چگونه اتفاق افتاد.یکی از معایب مرد متولد اسفند این است که گهگاه حرفی نسنجیده از زبان وی جاری می گردد و سخنی را که نباید بگوید، می گوید و بعدا پی می برد که کار بیجایی کرده است.

 

 هیچ بعید نیست که این حالت او به علت سادگی و خوش قلبی اش باشد. مرد متولد اسفند بدون اینکه در نظر بگیرد حرف او ممکن است از جانب شنونده سو ء تعبیر گردد و به مفهومی جز آنکه وی در نظر داشته است توجیه بشود، منظور خود را در قالب اولین کلمات و جملاتی که به خاطرش می رسد بیان می کند. این حالت او را حمل بر دهان لقی او ندانید . دهان لق کسی است که نتواند حرف و اسرار دیگران را حفظ کند، در حالی که او با قدرت تمام سرنگهدار است .

 

اگر به هنگام تولد این شخص عطارد هم در برج صوت بوده باشد، آدم بسیار حراف و خوش صحبتی می شود و در غیر این صورت در سخن گفتن بسیار متین و موقر خواهد بود و سعی می کند که به کار کسی کار نداشته باشد، در حالی که دوستان و آشنایان مرتبا مسائل و مشکلات خود را با او در میان می گذارند و از وی نظر خواهی می کنند. مراجعه به وی بیشتر به خاطر آن است که مرد متولد اسفند یک مستمع بی نظیر است و شما اندکی پس از آنکه رو در روی او نشستید و شروع به صحبت کردید ، ناگهان متوجه می شوید که تمام آنچه را که در دل داشته اید، از ناراحتی راجع به موخوره و شوره سر گرفته تا امکان بیکار شدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را برای او بازگو کرده اید.

 

مستمع خوب بودن او را حمل بر این ننمایید که مایل به شنیدن درد دل دیگران است،‌ درست برعکس تنها جیزی که یک شوهر ویا یک دوست متولد اسفند نمی خواهد از همسر یا دوست خود بشنود، در دل های اوست، زیرا بدون شک از صبح تا غروب در محل کار خود به درد دل دهها نفر گوش داده است اینک مایل است که وقتی در جوار شما است، راجع به موضوعات دیگری با وی گفتگو بشود. طبیعی است کسانی که دریچه های دل خود را بر روی او باز می کنند، اصلا نمی دانند که سخنان ایشان تا چه حد روی وی تأثیر می گذارند و تا چه حد ممکن است موجب ناراحتی او بشوند.

 

مرد متولد اسفند مثل یک قطعه اسفنج و یا مثل یک گیرنده قوی است که هر چه را در اطرافش باشد ، جذب می کند و می گیرد، بدون اینکه خوبی و بدی آن ها تأثیری در میزان این جذب داشته باشد. با توجه به یک چنین خصوصیتی جای تعجب نیست وقتی می بینیم که دوستان و آشنایان متولدین اسفند ایشان را آدم هایی بسیار حساس می دانند.مرد متولد اسفند هر چند گاه یک بار نیاز شدیدی به استراحت پیدا می کند.

 

 این استراحت باید جسمانی و روانی باشد، حساسیت او در این دوره به قدری شدید می شود که کوچکترین نسیمی ممکن است برای سلامتی اش مشکل ایجاد کند . اگر دیدید که می خواهد تنها باشد و یا برود سفر و هواخوری، کاری به کار وی نداشته باشید. نکته ای را که باید به شما تذکر بدهم این است که ضرب المثل معروف دوری و دوستی در مورد متولدین برج اسفند بیش از متولدین هر ماه دیگری صادق است. اگر خیلی خود را به او بچسبانید و لحظه ای وی را تنها نگذارید، عشق او به شما ضایع می گردد. یادتان باشد که گاهی موجود بسیار لطیف و حساسی است که خیلی زود ممکن است صدمه ببیند. خجول بودن او بیشتر به خاطر آگاهی به محدودیت های دردناکی است که دارد، محدودیت هاییکه همیشه و همه جا آن ها را احساس می کند. او سخت خواهان آن است که افراد مورد علاقه اش به خوش طینتی و خوش بینی او واقف باشند و این هشداری است برای شما که هرگز نظریات او را نادیده نگیرید و به آنها به دیده شک و ترید نگاه نکنید . مرد متولد اسفند سرگرمی های عجیبی برای خود پیدا می کند.

 

 او ممکن است به یوگا، ‌نجوم، کشف قوانین حاکم بر اعداد و دیگر اموری از این قبیل علاقمند باشد و علت هم آن است که همانند متولدین آبان به کشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقا پرداختن به یک چنین اموری برای او بسیار هم خوب است زیرا از یک سو احساسات او را تحت کنترل نگاه می دارد و از سوی دیگر مانع از خیالپردازی های غیر عملی او می گردد.کسی که تحت تأثیر سیاره نپتون است، به ندرت عصبانی می شود و عصبانیت های او چنان طولانی نیست ، ‌پس از آنکه آب ها از آسیاب ریخت، فقط در عرض چند لحظه دوباره همان آدم متین و آرام سابق می گردد و به عبارت دیگر تبدیل حالت او از عصبانیت به خونسردی تدریجی نیست. بسیاری از مردان متولد این ماه از زمره کسانی هستند که ساعات بیکاری خود را در منزل پرسه می زنند و مرتبا از این اتاق به آن اتاق می روند، به زیر زمین و انباری سر می زنند و خرت پرت های قدیمی را زیر و رو می کنند،‌ بی جهت ناراحت نشوید، زیرا حتی اگر آن چیزی را که جست و جو می کند، پیدا نکند، منظورشان از این کار سرگرمی است.

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

 

مرد متولد اسفند، درست برعکس مرد متولد اردیبهشت ناگهان توفانی نمی شود و زمین و زمان را به هم نمی ریزد. فکر نمی کنید داشتنی یک چنین مردی در منزل نعمت بزرگی است؟ گول زدن مرد اسفند کار ساده ای نیست،‌ چون او با کمک نیروی عجیبی که طبیعت در وی به ودیعه نهاده، به راحتی فکر دیگران را می خواند و به منظور پنهانی اش پی می برد، اما در مقابل خیلی به راحتی می تواند شما را گول بزند و به همین دلیل هم هست که به ر احتی می تواند اسرار خود را از دیگران پنهان نگاه دارد.مرد متولد اسفند دروغگوی زبر دستی هم هست، چنان دروغ می گوید که هرگز متوجه آن نمی شوید .

 

گاهی نیز بدون دلیل حقیقت را کتمان می کند،‌ برای خرید سیگار از منزل خارج می شود ولی به شما می گوید که می خواهد روزنامه خریداری کند. مشابه این حالت در متولدین خرداد و تیر دیده می شود، این افراد ظاهرا از مشاهده اینکه دیگران نمی توانند از کار ایشان سر در بیاوزند، احساس رضایت خاطر می کنند.از آنجا که ضرری از این کار عاید کسی نمی شود، بهتر است با آن مخالفتی نکنید و حتی قدری هم با وی همراهی کنید، برای مثال وقتی گفت که برای خریدروزنامه از خانه خارج شده است و شما متوجه هستید که برای خرید سیگار رفته و لاجرم

بدون روزنامه به خانه بازگشته، پس از مراجعت بگویید:این روزنامه فروش سر کوچه هیچ وقت روزنامه ای را که آدم می خواهد، ندارد. شما نمی دانید که گفتن یک چنین جملاتی که نشان می دهند به او اطمینان چشم و گوش بسته دارید، تا چه حد در زندگی شما تأثیر مطلوب خواهند داشت.

 

حسادت یکی از احساساتی است که در این شخص خیلی دیده نمی شود و یا اگر هم واقعا حسود باشد ، چنان با مهارت خود را کنترل می کند که اصلا چنزی از ظاهر وی مشهود نمی گردد. با وجود این، یادتان باشد که او مردی است با تمام غرورها و خود خواهی ها و متوقع است که شما در یک حد معقول و متعرف پا از گلیم خود بیرون نگذارید. از سوی دیگر شما باید سخت مراقب حس حسادت خود نیز باشید چون او دوستان صمیمی فراوانی اعم از زن یا مرد دارد که گاهی اوقات بدون توجه به شرایط زمان و مکان با ایشان خیلی گرم می گیرد. او اصولا رفیق است و اگر شما بی جهت از خود عکس العمل های شدید نشان بدهید، کار به جاهای باریک خواهد کشید.

 

 اینکه گفتم « بی جهت » بدان علت است که او واقعا قصد خیانت به شما را ندارد و از گرم گرفتن با زن های دیگر منظور خاصی را تعقیب نمی کند و در این میان زنان متولد فروردین و مرداد نظر او را بیش از دیگران به خود جلب می نمایند. مرد متولد اسفند عاشق زیبایی است و بی اراده به سوی آن جذب می گردد. شما می توانید خیلی ساده این موضوع را امتحان کنید. در یک میهمانی او را زیر نظر بگیرید، چشمان او مستقیما به زیباترین ساق پاها دوخته می شود. با وجود این، اگر واقعا از این همه زیباپسندی او ناراحت می شوید، با اندکی سعی و دقت در ظاهر خود می توانید تمام فکر و حواس او را به خود معطوف نگاه دارید. او مرد عاشق پیشه ای است که این شعر ایرج بیش از هر مطلبی بازگو کننده و وصف الحال وی می باشد.

 

 هر که را روی خوش و موی نکوست، مرده و زنده من عاشق و اوست.وقتی ملاحظه کردید که به لاک خود فرو رفته است و به قول معروف کنج عزلت گزیده، فورا به آرایشگاه بروید، لباس رنگ زرد یا نارنجی باز بپوشید و بلیط یک فیلم یا تأتر کمدی را بخرید و او را از عالم خلسه بیروی بکشید. این شخص در مقابل پیشنهادات، حساسیت زیادی از خود نشان می دهد و به این دلیل روابط او با اطرافیان وی هستند که تصمیم می گیرند تا چه حد با او روابط صمیمانه داشته باشند.از نظر بچه ها، او یک پدر شاد است زیرا به طور مرتب آن ها را به قایق سواری، شنا،دوچرخه سواری و دیگر کارهایی از این قبیل می برد و اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطیل را پا به پای ایشان قایم موشک بازی می کند.او با صبری شبیه به صبر ایوب به مسائل و مشکلات کودکان خود گوش می دهد و مایل است که آنها را افرادی روشنفکر و فهمیده بار بیاورد.

 

این نصیحت ها و سفارش ها را در مورد مرد متولد اسفند به گوش بسپارید : هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنید ، افکارش را واهی و پوچ نخوانید.به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید ، افکارش را واهی و پوچ نخوانید . به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید. از اینکه گاهی مکدر است و علاقه ای به کوشش و پیشقدم شدن در کارها ندارد ، دلخور نشوید و او را ملامت این خونسردی و بی اعتنایی جزو طبیعت اوست.

 

شما برای به حرکت در آوردن او پیشقدم شوید. از  نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن است که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دستش دارید .

 

ضمنا فراموش نکنید که تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید ، بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن ، عملی شدن نزدذیک تر شوند .

  

منبع: lovefun.ir

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

بدون بخیه و خونریزی ایمپلنت کن!

از رشد بورس جا نمانید!

تبادل پرسش و پاسخ های روانشناسی

بهبود سطح زندگی و میزان رضایتمندی

کودکتان از درس فراریست؟

از برنامه ریزی تا رتبه برتر کنکور

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

مشتری هاتو چند برابر کن!

سوالات پزشکیتو آنلاین بپرس

بااین نوشابه از پوکی استخوان پیشگیری کنید!

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

خرید بهترین مدل های اورجینال هدفون، هدست، هندزفری

انواع لباس زیر زنانه تا %75 تخفیف

کفش اسپرت و صندل تابستانه زنانه

مشخصات، قیمت و خرید انواع محصولات دیجیتال

انواع کنسول بازی|خرید XBox و PS4 با گارانتی

خرید جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار با بهترین قیمت

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

اگر در نظر دارید بهمراهی یک پسر نپتون در جریان زندگی به شنا بپردازید اختیار عقل و هوشتان را کاملاً بدست وی نسپارید . حواستان را جمع کنید چون ممکنست او , بمناسبت ستارگانی که در دیده دارد , جزر و مد را از یکدیگر تشخیص ندهد .

مرد متولد این ماه می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما می خواهید و یا دقیقاً همان چیزی باشد که نمی خواهید . یک موج موافق در زندگی برای او به معنای شانس و موفقیت است . فقط نیاز به کمی تصمیم گیری و فعالیت و بر طرف کردن پرده رویا ها از مقابل دیدگان دارد . و مشکل اینجاست که بعضی از این موجودات بزرگترین امواج شانس و ترقی را صرفاً نمی بینند .

او ضعیف نیست . موضوع فقط این است که زل زدن بیش از حد به یک ستاره نقره ای رنگ که رو به خاموشی می رود , او را از مشاهده انوار طلائی خورشید باز می دارد . البته تمام آنها این چنین نیستند ولی می توان گفت که اکثرشان رویا پردازان قابلی هستند . بهر حال همیشه جای امیدواری هست ! و اگرچه جهان به رویای لطیف و رمانتیک او نیازمند است , خود او نیز محتاج ” حرکتی ” برای گذران زندگیست . و زمانی که این حرکت را آغاز می کند , همان استعداد و قدرت تصور و تخیل بهمراه فکر روشن بکمکش می آید و او را بسوی اهداف حساس و با ارزشی راهنمائی می کند که شهرت و محبوبیت برایش به ارمغان می آورد .

اما بگذارید با هم روراست باشیم . اگر او بالای 25 سالگی است و هنوز مدی در زندگیش اتفاق نیفتاده است محتاج دعا و نظر و نیاز است . البته از نظر شخص خودش ممکن است کاملاً احساس موفقیت کند , اما برای زندگی خانوادگی چندان امیدوار نباشد چون اگر او از آن نوعی باشد که رویاها به اندازه کافی خوشحالش کنند , دیگر دلیلی برای تغییر وضعیت نخواهد دید . اگر خواستید او را برای کاری تشویق کنید در مرحله اول کارهای هنری را پیشنهاد کنید . او با آنهمه احساس رمانتیک , اگر تن به فعالیت دهد و پرده های خیال را کنار زند , می تواند بهترین نویسنده , هنر پیشه , موزیسین , و یا نقاش بشود . بگذارید عقیده خودم را درباره متولدین این ماه برای شما بگویم . بنظر من متولدین اسفند ماه یک ” رویای متحرک و متبسم ” هستند . ولی اگر از این حالت رویائی , که صرفاً به دلیل حساسیت , ساده لوحی , و زودرنجی بیش از حد ایشان است خارج شوند , دوست داشتنی ترین موجود روزگار می شوند , اگرچه که حتی زمانی که غرق در خیال می باشند باز هم دوست داشتنی ترین هستند . ولی اصل موضوع این است که در حالت فعالیت روحی و جسمی ( وضعیت آخر ) , علاوه بر دوست داشتنی بودن , به علت هوش و زیرکی و انرژی خاص خودشان , موفق و قابل احترام نیز خواهند بود . و در این وضعیت باید بگوییم که آنها نورعلی نور هستند , یعنی تمام محاسن را یکجا دارا می باشند . محاسنی که در آرزوها جای دارد .

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

مرد متولد اسفند ماه هیچ تعصبی ندارد . او با همه احساس همدردی می کند و همه را درک می کند . بطوریکه حتی درباره آنها که در جزیره لختی ها زندگی می کنند هرگز , قبل از آنکه خودش شروع به پابرهنه راه رفتن بکند , عقیده ای ابراز نمی دارد . حتی در آن زمان هم انتقادی نمی کند در ضمن هیچ مسئله ای او را شوکه نمی کند . تمام اتفاقات زندگی برای او جزئی از زندگی و در نتیجه عادیست . او کنجکاو است و می کوشد در ضمن همدردی و پیدا کردن راه حل , قضاوتی عادلانه نیز داشته باشد . احتمال اینکه این دوست خوب , یکی دو تا از رازهای دوستان را برملا کند هست ولی قطعاً از روی قصد و منظوری نخواهد بود . متولدین اسفند ماه گاهی اوقات قبل از فکر کردن صحبت می کند و متاسنه درک این مطلب که برداشتن سرپوش اسرار دیگران می تواند خطرناک و زیان آور باشد برایش مشکل است . او به سختی متوجه می شود که ممکن است افرادی که سوء نظر دارند از گفته او بنحوی سوء استفاده کنند .

متولدین این ماه معمولاً آرام صحبت می کنند و متین می اندیشند . آنها سعی می کنند کاری به کار کسی نداشته باشند اگر چه که مسائل دوستان و همسایگان لحظه ای آنان را تنها نمی گذارد , و علت این است که آنها بسیار ” زیبا ” گوش می کنند . آنها چنان با علاقه خوش قلبی به درد دلها گوش می سپارند که اشخاص برای بیان قصه ها و غصه هایشان وسوسه می شوند . و بهمین دلیل اگر مایلید با یک مرد متولد این ماه زندگی خوشی داشته باشید , یادتان باشد که گوشهای او دیگر نیازی به شکوه و شکایت ندارد و لبریز از انواع گرفتاریها و مصیبت ها هستند . بر عکس , او احتیاج به استراحت و تجدید قوا دارد . روحیه متولد اسفند ماه دقیقاً شباهت به یک اسفنج دارد که همه چیز را جذب می کند . خوب , بد , تاریک , روشن , غمناک یا شاد کننده فرقی نمی کند . هرچه در محیط اطرافش باشد او را بطرف خود می کشد . بهمین دلیل اطرافیان بدشان نمی آید که در واقع خود را به او تحمیل کنند و گوش و قلبش را به اختیار خود در آورند . و به هیمن جهت اونیاز به استراحت و مسافرتهای گاه طولانی دارد تا قلبش را دوباره خالی و آرام کند . و شما هرگز لحظات سکوت و آسایش او را بر هم نزنید . او باید سفر کند , در کنار آبشار دراز بکشد و در داخل جنگل پیاده روی کند , و این کارها را باید به تنهائی انجام دهد , تا موفق شود گره های روحش را باز کند و دوباره شاد و خندان بسوی شما پر بکشد , ببخشید منظورم این است که شنا کند .

بخاطر داشته باشید که ماهی بیش از حد حساس است . کمی خجالتی بودن و حیای او نیز به دلیل آگاهیش از حد و حدودیست که باید برای خود منظور کند او به کسی احتیاج دارد که ارزشهای واقعیش را بشناسد و اگر شما مورد تحسین او هستید هرگز تشویق و ترغیب رافراموش نکنید .

احتمالاً او در کلاس یوگا یا تمرینهای آرامش روح و امثال آن نام نویسی کرده است . او عاشق مسائل اسرار آمیز , ارتباط با ارواح و روی هم رفته دنیای ناشناخته هاست . ممکن است در علم ارقام و ستاره شناسی و تناسخ نیز مطالعاتی داشته باشد او نیز مانند همزادانش یعنی متولدین تیر ماه و آبان ماه , با درک و آگاهی از علوم قدیمه و اسرار آمیز بدنیا آمده است و این مطالب برای آرامش روح او بسیار مفید می باشند , تعادل احساسی او را حفظ می کنند و می تواند لنگرگاهی برای امواج خروشان خیال تصورش باشند . مردان متولد اسفند ماه گاه و بیگاه درچار افسردگی و غم می شوند ولی با دستیابی به یک وسیله مطمئن می توانند خیلی سریع آبهای گل آلود را به عقب برانند و به سطح شفاف و آرام برسند . بعضی از آنها نیز کمی در کارهای خانه دخالت می کند و سرو صدائی نیز به راه می اندازند ولی من به شما قول شرف می دهد که داد و بیداد آنها اصلاً شباهتی به صدای مردان متولد اردیبهشت ندارد . می بینید که شما چقدر خوشبخت هستید ؟

این مرد با وجود آنکه بسختی می تواند به عمق خود سفر کند , مشکلی برای شکافتن دیگران ندارد . فریب دادن او بسیار دشوار است چرا که او مستقیم جهت دیگر را مشاهده می کند . اما ایشان , اگر تصمیم بگیرند , براحتی شما را گول می زنند . شما نمی توانید چیزی را از او پنهان کنید . بعضی از متولدین این ماه تمام کارهای خود را بنحو اسرار آمیزی انجام می دهند مثلاً تلفن منزلشان را به یک اسم رمز در دفتر تلفن ثبت می کنند و آدرسشان را به کسی نمی دهند . آنها شبها خواب یک مخلوق عجیب وغریب را می بینند که با اشاره انگشت آنها را تبدیل به عدد می کند و تمام راز و رمزشان را کشف می کند . شاید آنکه شما با او طرف هستید از این نوع نباشد ولی مطمئناً اگر از او بپرسید که ده دقیقه قبل کجا بوده خواهت گفت برای خرید سیگار رفته بوده در حالیکه در واقع مشغول شستن ماشینش در پارکینگ بوده است . علت اینکارش را از من نپرسید , چون خود او هم نمی داند . لابد این ارثی است که از متولدین خرداد ماه به او رسیده است . در ثانی اگر اینکار او را خوشحال می کند , ما که بخیل نیستیم . حسادت در وجود او نقشی ندارد . و اگر دارد او چنان هنر پیشه ماهریست که هرگز بروز نمی دهد . اما در حال او یک مرد است که بیش از هر مرد دیگری حساس و رمانتیک می باشد و طبیعت بسیار ملایمی دارد . در ضمن یادتان باشد که شما باید احساس حسادت خود را کنترل کنید , او برای همه همدردی می کند !و دست خودش هم نیست . این طبیعت اوست که مجبورش می کند با همه مهربان باشد و همه را دوست داشته باشد ؟ او ماهی های رنگارنگ و زیبا را شناکنان دنبال می کند . اما با کمی سعی و کوشش می توانید او را سر براه کنید و در عوض از مصاحبت شخصی برخوردار شوید که راجع به هر مطلبی در زیر آسمان کمبود اطلاعاتی دارد و صحبت کردن با او خالی از لطف نیست .

بگذارید تا یادم نرفته یک راه برای فریب دادن این مرد بشما یاد بدهم . در زمانهائی که او دچار حالتهای سر درگمی و افسردگی و بدخلقی می شود و آبهای گل آلود جلوی دیدگانش را می گیرد , یک لباس زرد رنگ بپوشید , لبخند بزنید , کارهای خانه را پشت اکواریوم پنهان کنید , چند بلیط سبز رنگ برای باغ وحش یا پارک تفریحی بخرید و خلاصه دست او را بگیرید و ببرید . علاوه بر آن همیشه بخاطر داشته باشید که هر توقع و انتظاری از او دارید , باید خودتان مثال و نمونه خوبی از آن باشید . او بسیار تاثیر پذیرست و روش شما را در زنگی الگوی خود قرار خواهد داد . این مطلب بسیار جالبی درباره خصوصیات متولدین این ماه است . آنها بی اختیار به دنبال یک راهنما و آنکه جلوی صف ایستاده براه می افتند و دستورات او را موبمو اجراء می کنند . بخصوص اگر رهبر گروه نزدیک به آنها و مورد احترامشان باشد .

بچه ها او را پدری سراپا شادی و احساس می یابند . او آنها را به ساحل دریا و برای شنا و قایقرانی می برد و به کمک آنها آدمک برفی می سازد . به آنها یاد می دهد که روی سر خود بایستند و یوگا تمرین کنند . برایشان ریتمهای قدیمی را زمزمه می کند و ادای تمساخ آبی رنگ را در می آورد . بچه های او موجوداتی متعادل و فهمیده بار می آیند و اینرا از طبیعت خاص پدر خود دارند که می تواند پرنده کوچکی را بدون چیدن بال یا فشردن و ترساندن مدتهای در کف دست خود نگاه دارد . او به مشکلات کوچولوی آنها گوش می دهد و مغز و فکرشان را پرورش می دهد . شما هم می توانید بینی آنها را پاک کنید و لباسشان را عوض کنید . این ترکیب خوبی خواهد بود !؟

مراقب باشید که هرگز پا بر روی رویاهای این مرد نگذارید . او نه این گناه شما را می بخشد و نه فراموش می کند . به او فرصت دهید که رویاهایش را به حقیقت تبدیل کند و کشتی تصوارتش را به ساحل امن و آرام برساند . در مسائل احساسی و عاطفی , این مرد نیاز به تداوم دارد . یعنی مطلب برای او عادی و بی تفاوت نمی شود و باید مرتباً وفاداری و فداکاری را بگوشش زمزمه کنید . امیدها و آرزوهای او باید پیوسته با مهر و محبت آبیاری شود و حشرات انتقاد و بهانه جوئی از اطراف ریشه وجودش دور گردند . قلب او سرچشمه امید است . آنرا آهسته و با ملایمت لمس کنید که اگر سرچشمه و منبع اصلی چیزی بشکند و خشک شود , برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد .

 

همچنین : شخصیت زنان متولد اسفند و عکس نوشته اسفند و افراد معروف متولد اسفند

خانه / سرگرمی / طالع بینی / ازدواج / طالع بینی ازدواج مرد اسفند با زنان متولد ماه های دیگر

ازدواج

۱۱۵ دیدگاه

طالع بینی ازدواج با مرد متولد اسفند ماه, طالع بینی ازدواج مرد اسفندی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها

اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد : (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد : (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

اسفند با آذر : ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید

مرد متولد اسفند، نماد: حوت

تا به حال دقت کرده اید کهگاهی افرادی که در یک زمینه خاص کار می کنند متولدین یک برج هستند؟ مثلاً همه پزشکان متولد شهریوز باشند.

شغل بعضی دیگر هم کارگردانی برنامه های تلوزیونی و یا ویراستاری روزنامه هاست. آنقدر حساس هستند که مشاغل و حرفه های جذاب و هنری مناسب آنهاست.

مردان متولد برج اسفند حال و هوایی دارند که دیگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف عسل، به خود جذب می کنند.

سیاره آنها نپتون است در اساطیر رومی خدای دریاهاست و مردان متولد این برج ذاتاً کم حرف و قوی هستند. چون کمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و بویژه زنان مجذوب آنها می شوند.

علیرغم احساسات سست و خیالی، مرد متولد برج اسفند، باهوش و ذکاوت خود در کارش پیشرفت می کند. نپتون به او رفاقت، صفا و صمیمیت آموخته است از این رو متولد اسفند می تواند دیگران را مجذوب و متحیر کند.

اگر توی دست و بالتان چنین مردی دارید، او را از دست ندهید بویژه اگر رمانتیک هم است. او به شما عشق می ورزد، دوستتان دارد، کاملاً با شعور است و وضعیت روحی شما را درک می کند و با شما طوری رفتار می کند که احساس می کنید واقعاً زن هستید.

برخی از این مردان به دنبال زنی هستند که از خودشان قوی تر باشد تا بتوانند به دنبال دنیای رویایی خود بروند. او از اینکه اوضاع را تحت کنترل خود داشته باشید. خوشحال خواهد شد.

بعضی از مردان متولد برج اسفند علاقه زیادی دارند که دوست همه باشند.

اما روبرو شدن با مسئولیت ها و وظایف به نظر آنها غیر ممکن می رسد. اینجاست که یک مرد اسفندی نقاب از چهره بر می دارد پشت نقاب دوستانه و غلطاند از او، مردی دو رو ظاهر می شود که شما را مات و مبهوت می کند.

گاه مردان متولد برج اسفند پیش دوستان از همسر خود شکایت می کنند که همسر خشک و بی احساس شان آنها را درک نمی کند. (در واقع آنها را به خوبی هم درک می کنند!) مرد متولد اسفند گاهی دنیا را طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می داند و این مهم او را آنقدر برای روی آوردن به موارد مخدر مستعد می کند.

از آنجا که حوت یکی از نشانه های روانی و آبی و نیز مملو از احساسات است، مرد متولد این برج احساسات شما را به خوبی درک می کند.

او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابایی ندارد و بچه ها را به خود جلب می کند.

او از لحاظ جسمی و عاطفی بیش از مردان متولد برجهای دیگر برای پدرشدن مناسب است.

او خیلی فداکار است و محبت و گرما از او می بارد و نمی خواهد مثل مردان متولد برجهای دیگر جاهل مآب باشد که این هم ویژگی خوب دیگری است.

ازدواج اسفند بهترین ماه برای ازدواج با مرد متولد اسفند ماه خصوصیات بارز مرد اسفند خصوصیات کلی مرد اسفند خصوصیات کلی مرد متولد اسفند خصوصیات مرد اسفند خصوصیات مرد اسفند ماه خصوصیات مرد اسفند ماهی ها خصوصیات مرد اسفندی خصوصیات مرد متولد اسفند خصوصیات مرد متولد اسفند برای ازدواج خصوصیات مرد های اسفندی خصوصیات مرد های متولد اسفند ماه برای ازدواج طالع ازدواج طالع بینی ازدواج طالع بینی ازدواج سال تولد طالع بینی ازدواج ماه ها طالع بینی ازدواج مرد اسفند طالع بینی مرد اسفند طالع بینی مرد اسفند برای ازدواج مرد مرد اسفند مرد اسفند ماه مرد متولد اسفند مرد متولد اسفند طالع مرد متولد اسفند طالع بینی ازدواج مرد متولد اسفند ماه ویژگی مرد اسفند ویژگی مرد اسفند ماهی ویژگی مرد اسفندی ویژگی مرد متولد اسفند ویژگی مرد متولد اسفند ماه ویژگی ها و خصوصیات مرد اسفند ویژگی های مرد اسفند

اسفندیا مهربونن..خوش قلب و اروم و هیچوقتم بد کسیو نمیخوان ..
زمین با اسفندیا قشنگه
هم زن هم مرد❤❤

ولی همین خوش قلب بودن و احساساتی بودن و زود رنج یه وقتایی کار دست اسفندی ها میده از جمله خودم

بله اسفندی ها خیلی مهربون، خانواده دوست و دلسوزند

اصن همین احساساتی بودن ویژگی اصلی اسفندیاست..اینو توی چندنفردیدم والبته خودم❤❤❤

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند

بابا بدبختیم بخدا همین احساساتی بودن اکثرا به ضررمون تموم میشه، و در اکثر مواقع درک نمیشیم. اگر کسی بتونه اسفندی رو درک کنه در کنارش معنای عشق و محبت واقعی رو که از خصوصیتهای اصلی خداوند مهربانه و در وجود اسفندیا تمام و کمال قرار داد رو میتونه احساس کنه ولی متأسفانه این دوره و زمونه عشق و محبت واقعی ازش تعابیر غلط میشه وحتی سوءاستفاده.

واقعااسفندی هاتک هستند اخلاق خوب وجذبه دار٬قیافه تک کلااسفندی هاتک وبی نظیرهستند من اسفندماهی هاروخیلی خیلی .‌..دوست دارم٬عاشقشون هستم

من عاشق مینا هستم ،خودم اسفندی هستم وعشقم مینا تیر ماه ی هست ،I love you mina

سلام داداش میثم ی سوال میتونم بپرسم؟سوالم اینه ازدواج کردی با مینا خانم؟ منم مثل تو میخوام با یه دختر تیر ماهیی ازدواج کنم >تو ازدواج کردی حسش کردی چطور زندگیت؟

کیه که احساسات ناب یه اسفندی ر رو درک کنه من معشوقمو مثل بت میپرستیدم و مثل یه سگ بهش وفتدار بودم ولی اخرش شد جزای با انگ این موضوع که تو حسودی

سلام من بر خلاف اسفندی هایی که گفته بسیار پرکار و احساساتم را بسیار در کنترل خودم دارم

اما در عشق به صورت وحشیانه ای له شدم و نه بدی شنیدم و محکوم به بی احساس بودن و بی هنر بودن شدم در صورتی که هنرمندم و پر از احساس ولی می دونم کی احساسم را ظاهر کنم

معشوقه منم اسفندی اسمش علیرضاست و سرشار از احساس.منم یه اردیبهشتیم و اردیبهشتیها هم سرشار از احساسن.و من بینهایت دوسش دارم

سلام
من ۱ پسر اسفندیم … دوست دخترم اردی بهشتی هست ۵ ماهه باهاش دوست هستم ۳ بار بیشتر بهم نگفته دوست دارم من ۳۰ بار بهش گفتم …
اصلن احساساتشو بروز نمیده خودشم میگ آدم سردی هستم …
از اردیبهشتی توقع نداشتم انقد سرد و بی احساس !
لطفن منو راهنمایی کنید

آره اسفندیها انسانهایی خوش قلب بااحساس باشعور بادرک و فهم بالا و باگذشت هستن همه اسفندیها رو دوست دارم

مااسفندیا ازاین همه حرف تونگاه های دیگران فقط خودخوری میکنیمو اهی از ته دل که خدایا چرا فقط ما نگاه بخونیمو از ته دل فقط سکوت اختیارکرده و غمگین که حیف حیف که نگاه تناز و با احترامی کنارخود را درک نمیکند این وسط ما چکنبم درست ترین است….؛!!؟باشیم گناه نیست…نباشیم چطور….بازم گناه نیست….

یعنی واقعا به این طالع بینیا اعتقاد دارید؟

اسفندی تک پر و موندم چرا ابان ماه خوبی نیست برامون درصورتی که به نظرمن بهترنها اوناند که فقط حالمونودرک کرده و دیوانه و درب در خود میکنند چقد خوب این حس حس

what?!!

آبان ماهی و اسفند ماهی هر دو تک پرند

اقا احسان کاملا درست میگی داداش. ماها مردان آبی(یعنی اسفند و ابان و تیر)بهترین گزینه برای ازدواجمون خود زنان”آبی”هستن.من نمی دونم چرا توی این سایت اومده بد زده ازدواج اسفند و اسفند و اسفند و آبان رو.در صورتیکه من سایت های خارجی معتبر آسترولوژی رو مطالعه کردم زده بود توافق دارن و بسیار هم توافق دارن.چون ماها هرسه دید عمیقی به زندگی و اطرافیان داریم و خوب می تونیم همدیگرو درک کنیم و هم چنین به احساسات درونیمون خیلی توجه میکنیم.من خودم آبانیم زنم اسفندی.خیلی هم خوب همدیگه رو درک میکنیم.هم چنین توی اون سایتا زده بود با خاکیها(یعنی اردیبهشت و شهریورو دی)هم تا حدی خوب هستیم(ترکیب اب و خاک)ولی نه به خوبی آبی ها.

سلام شوهر من اسفند ماهی هست ولی من احساس از ایشان نمیبینم بلکه سنگدل لجباز وی دنده اون وقت شما چی دارید میگید در عجبم

ب خاطر اینکه بیشتر اسفندیا درونگرا هستند و ظاهرشون ب اندازه باطنشون خوب نیس اگر شما آدم ظاهر بینی باشید خوب بودن اونا رو درک نمی کنید.

اره بابا اینا خودشون فکر می کنند خیلی با احساسن .منم شوهرم اسفندی بود مثل یخ!!!!!!!

منم شوهرم اسفند ماهی هست.و اصلا احساساتش رو بروز نمیده.بیشتر وقتها فک میکنم بود و نبود من براش فرقی نداره.نه کلام محبت امیزی..نه در عمل….احساسی که فقط در قلب باشه و نمود خارجی نداشته باشه به درد نمیخوره

سلام.
آقایehsan، اینکه گفتید آبانی ها برای اسفندی ها بهترینن رو واقعا میگید و مطمئنین؟کامل حسش کردین؟
چون من یه آبانی ام و قراره با یه اسفندی ازدواج کنم؛چیزی که بالا نوشته بود رو خوندم و ترسیدم،میخواستم با حرف و تایید شما نگرانی ای نداشته باشم…

نامزد من اسفند ماهی ومن یه دختر آبانی ام با اعتماد به نفس بالا اون خیلی منو دوست داره بعضی وقتا به خودم شک می کنم که آخه چطور یه مرد میتونه اینقد احساساتی باشه اونم پررنگ من خودم سرشار از احساسم ولی اون در ادای احساساتش به من ابایی نداره یه مرد اسفندی و یه دختر آبانی میشه احساس به توان دو نمیدونم چرا بد گفتن به نظر من که عالیه چون دو تا دوستی فوق العاده قوی

سلام رسپینا خانوم من که مرد اسفندیم نامزدم آبانه اصلا هم باهم جور نیستیم . همیشه. خودسر . خود رای . لج باز . زورگو. خودبین . بدون درک شوهر . اصلا هم حرف گوش کن نیست . نمیدونم شما چطورین جسارت نباشه ببخشین مال من که اینطوریه

یا بهش زیاد اهمیت نده یا اقتدارتو نشان بده.

اسفندیها رو اگه توروشون باستید و بهشون زور بگین خشن ترین و لج بازترینند ناسازگار . در غیر این صورت آرووم کم حرف مهربان عاشق و بااحساس

من قلب اسفند هستم ۱۲/۱۲از بین این هه گفته فقط اینو قبول دارم (اسفندیها رو اگه توروشون باستید و بهشون زور بگین خشن ترین و لج بازترینند ناسازگار . در غیر این صورت آرووم کم حرف مهربان عاشق و بااحساس))))))

من عاشق یه آبانی ام وفردی اسفندی هم هستم
و باید بگیم اگر باعث بشم که طالع بینی و پیشگویی و….
هم عوض بشه اون رو دوست دارم????
کاری به اینها ندارم

دقیقا همینطوره شهرام جان.اصلا به این طالع بینی ای که این سایت نوشته اعتماد نکن چون خیلیاشو اشتباه زده حالا چرا الله اعلم!! وگرنه من سایت های معتبر خارجی رو خوندم زده بود توافق دارن ابان و اسفند و تیر چون سه تاشون ابی هستن.دوستان دقت کنید که منجم های اروپایی و آمریکایی تو دانشگاههای معتبر آسترولوژی همگی تحصیل کردن یعنی غربی ها واسه طالع بینی و نجوم دانشگاه دارن یه رشته دانشگاهییه!نصیحتم به شماها اگر واسه ازدواج یا دوستی میخواستین تحقیق کنید فقط به یه سایت بسنده نکنید مثلا این سایت کاملا اشتباه زده.هر آدمی که یه ذره آسترولوژی و تنجیم مطالعه کرده باشه حتی درحد چند صفحه اساسیاتش رو خونده باشه میدونه که “آبی”با” آبی”خیلی خوب میسازه و با” خاکی”تا حد زیادی مچ میشه.

مردای اسفندی جدا خیلی هاله قوی دارن پرجذبه و خوش سیما یکی از اینارو میشناسم خیلی آروم و کم حرفه چی بگم خدا به صاحبش ببخشه…..

همسر من اسفند ماهی .اسفند ماهیا خیلی مغرور و درونگرا هستن واین در نگاه اول اونهارو جذاب به نظر می رسونه ولی برای یک عمر زندگی سخته.یکمی ام دو شخصیتی هستن.ولی این واقعیت داره عاشق خانواده به خصوص بچه هاشون هستن.اونها فوقالعاده احساساتی ان اما اگه باهاشون کلکل کنین خیلی بی رحم میشن.خلاصه زندگی بلند مدت باهاشون صبر فراوان می خواد اما دوستی باهاشون خوبه

نسرین خانوم دقیقا همین چیز های که گفتید من هم هستم ولی هنوز مجردم نمی دونم ازدواج کنم همسر مثل شما از من میگه یا نه؟
تو کل کل تا اشک کسی درنیارم بیخیال نمیشم ولی بعدش پشیمون میشیم کلا ما اسفندی ها همینجوری هستیم دو دل هستیم دم دمی هم هستیم نمی دونم چرا اینجوری هستیم هم عاشق هستیم که هیچ مردی مثل ما اسفندی ها نیست ولی از اون لجباز و مغرور دم دمی دو دل هستیم کلا دو رو هستیم هی روزگار

شوهرم اسفندیه به هیچ وجه رومانتیک و احساساتی نیست. خیلی خشک و سرد و جدی بخدا کلافه شدم از دستش کم حرف میزنه هیچ ضعفی از خودش نشون نمیده ولی با این همه میدونم دوسم داره. بنظرم در مقایسه با سایر مردها به هیچ وجه گول زنارو نمیخورن و و اصلا رام هم نمیشن خیلی هم کله شق هستند اینا. شاید به این خاطره که آخر سال بدنیا اومدن و همه چیو درک می کنن….

شوهرم اسفندیه به هیچ وجه رومانتیک و احساساتی نیست. خیلی خشک و سرد و جدی بخدا کلافه شدم از دستش کم حرف میزنه هیچ ضعفی از خودش نشون نمیده ولی با این همه میدونم دوسم داره. بنظرم در مقایسه با سایر مردها به هیچ وجه گول زنارو نمیخورن و و اصلا رام هم نمیشن خیلی هم کله شق هستند اینا. شاید به این خاطره که آخر سال بدنیا اومدن و همه چیو درک می کنن…..

من بدقت خصوصیات متولد مرد اسفند خوندم این که گفته مردم بیشتر جذبشون میشم خوب درسته ولی اصلا رومانتیک و احساساتشونو ندیدم یا نمیدونم شاید با هر کسی صمیمی نیستند دیگه خدا میدونه در کل آدمای کم حرف و مرموزی هستند و یه جور به آدم نگاه میکنند که انگار ذهن آدمو میخونن.آدمای عجیب غریبی هستند به خدا. مطمئنم از یه سیاره دیگه اومدن!!! (:

امان از دست این اسفندی ها به شدت چند شخصیتی هستن ونمیشه با واژه ها توصیف کرد که چه جور آدمایی هستندددددد.

سلام به همه دوستان
درسته منم متولد اسفندم ولی وجود انسان عقل انسان فراتر از این چیزاست تک تک خصوصیات ماها رو من دارم بعلاوه شخصیتی که خودم ساختم بنابراین این جور چیزا رو قبول ندارم لطفا شما هم قبول نکنید.

سلام
من یه دوستی دارم متولد اسفند ماهه, فوق العاده با مرام, مشکل پسند, باهوش , شخصیتش خیلی قویه واقعا افتخار اینو دارم که با هم دوستیم برادریم من خیلی بهش بدهکارم هر چی انجام بدم واقعا نمیتونم محبتاشو جبران کنم خلاصه اگر دوست اسفندی دارین قدرشو بدونین واقعا دوستیشون تکه .

پرچم اسفندیا از سایر بروج خیلی خیلی خیلی خیلی بالاتره خداروشکر که اسفندیم اگه یه باره دیگه بیام دنیا میخوام اسفندی باشم.

من عاشق یه آقایه اسفندی شدم خیلی مغروره و بی روح عین آدم آهنی منم متولد بهمن ماه هستم چه کاری کنم که از من خوشش بیاد.از اسفندیا کمک میخوام لطفا اینجا بنویسن من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟??????

منم متولد بهمنم.عاشق یه اقای اسفندی شدم. نمیدونم باید چی کنم.اصلا نمیفهممش.هم پس میزنه.هم پیش میکشه.دارم کم کم بیخیالش میشم.دارم سعی میکنم فراموش کنم.

ماه فقط اسفند . با بقیه کاری ندارم فقط اسفند, تاریخ بهترین شاهد بر این ماهه.

در ضمن به نوشته ها یا گفته های این طالع بین ها زیاد اهمیت نمیدم . من شخصیتمو خودم میسازم و بس…… کاملا به خودم واقف و آگاهم.میدونم چی میخوام و میخوام چیکار کنم.

سلطان ماه ابان..از خودت نظر نساز بدترین ادمایی که دیدم همین اسفندیا بودن بی روح عین ماهی مرده

اولا جایگاهتو خوب بشناس بعد بیا در مورد اسفندیا نظر بده اونقدر بیچاره و درمانده ای که اومدی ماهتو تبلیغ میکنی (فروشی) اینجا واقعا دلم برات میسوزه بیچاره. یادت باشه اسفندیا با هیچ کسی مشکل و خصومتی ندارن دنیا جای قشنگیه برای زندگی اگه یه اسفندی با کسی بد رفتار کرد بدان حتما حقشه حقش.

کاملاً موافقم علی‌آقا خودم دختر تیرماهی‌ام ولی عاشق مرد اسفندی‌ام بی‌نظیرن. حرف‌ندارن خیلی خوبن خیلی

ببین ea محترم, فرض کنیم که اون شخص مورد نظر شما آدمه بدیه ولی این دلیل نمیشه که توهین کنید, بنابراین لطفا در نوشتن واژه ها دقت کن چون الفاضی که بکار میبری نشان دهنده عواطف و احساسات و شخصیت خودته.

یک انسان باهوش میدونه که این جور چیزا فقط در حد فاله و محدود کننده ذات آدمی است.

سلام
آقا منم متولد اسفندم حالا چیکار کنم اخلاق و شخصیتمو با این حرفا تنظیم کنم یعنی این شکلی بشم , لا إله إلا الله (اینو از گوگل کپی کردم) بله داشتم میگفتم, بابا عجب گیری کردیم هااااااااا جمع کنین این چرت و پرتارو همینو کم داشتیم که برا من یه عده شارلاتان بیان تعیین تکلیف کنن.بهترین راهنمای انسان عقل و خردشه والسلام.

چقد چرتو پرتالکی همدیگرو تایید نکنین من ک ی ذره احساس و توجه تو وجوده اسفندیا ندیدم

آقا جان اینا مادر زادی فوق لیسانس سیاست دارن.

عجب حرفی زدین….. اوه اوه

سفسطه گر هاى بى نظیر. به راحتى مى تونن ثابت کنن ماست سیاهِ. همسر سابق من که اینطور بود. یه اسفندى. تمام محبتاى دنیا رو بهش کردم اما هیچوقت دل سنگش نرم نشد

مغرورترین آدمی که به عمرم دیدم یه مرد اسفندی بود.دورن گرا و خیلی کم حرفن لج باز و زور گو همه چیزو من میدونم و از این جور چیزا , در دراز مدت واقعا کلافه میشین.

شوهرم متولد اسفنده از هر لحاظ بهترین و بی نظیرترین مرد دنیاست عاشقشم.

بنظرم مرد متولد اسفند خالصترین و عمیق ترین احساسات را داره ولی به همین اندازه میتونه بی رحم و سنگدل بشه. چون حد وسط نداررن واقعا تشخیص شخصیت مرد اسفندی خیلیخیلی سخته .

با یه همسر اسفندی بودن هم خیلی سخته و هم اینکه خیلی خوبه . سختیش اینه که تودار کم حرف بعضا بی حوصله کله شق لجباز و یه دنده خشک جدی حرف بهش زود برمیخوره و خوبیش هم اینه که عاشقو سپر خانوادن خیلی باهوشن در حین حال ساده و بی غل و غش با درک فوق العاده بالا بعضا احساسی بعضا منطقی . عاشقشممممممممم ;))

به مرد اسفندی محبت کنید شما رو میپرسته و هر کاری براتون میکنه ولی اگر بخواید بهش زور بگید و بداخلاقی و سلیطه گری کنید فاتحه رابطتون خونده است

من هم مردی اسفند ماهیم و کارم هم موسیقیه و زندگیم بدون موسیقی تقریبا ازبین میره،میخواستم ببینم با یک بانوی مهر ماهی چه جور رابطه ای میشه داشت?

نظرات دوستان رو خوندم،تا حدزیادی درست بودن،منم یه اسفندیم،اسفندیا ذاتا مهربون وخوش برخوردن،معمولا بخاطرحس ششم قوی که دارن،خیلی راحت به درون ادما پی میبرن،یه نکته مهم واسه خانومایی که شوهرشون اسفندیه اینه که اگه بتونن قلب یه مرداسفندیا تسخیرکنن واونا ازخودشون مطمئن کنن که واقعادوسش دارن(این دوس داشتن بایدواقعی باشه اگه مصنوعی باشه زودی بخاطرهمون حس ششمه میفهمن)،اونوقت مرداسفندی بخاطر زن وبچش همه کارمیکنه وهمه جوره پای خانوادش وایمیسته و زنشو درحد پرستش بهش محبت میکنه،اگه باهاش روراست باشیدهمیشه عاشقتون خواهدبود،درمورد درونگراییشون نگران نباشید،خیلی وقتا چیزایی رو پنهان میکنن که میدونن گفتنش باعث ناراحتی خانومش میشه،مثلا کسب وکار اونروزش خوب نبوده،این قضیه رو میریزه توخودش اما نمیزاره خانومش بفهمه که اونم ناراحت بشه،جذابیت مردای اسفندی بیشتر بخاطرخلاقیتشونه که میدونن چطور دلربا بنظربرسن والبته هوششون که میدونن توهر موقعیتی چطوررفتارکنن،البته مرموزبودن وغیرعادی بودنشون هم دخیله توجذابیتشون،البته این مرموز بودنه خطرناک نیس،چون ذاتا ادمای بدقلبی نیستن،نبایدباهاشون بابی احترامی رفتاربشه وبی اعتمادشون کرد،چون دراینصورت عصبانیت ولجبازی مرد اسفندی نمودپیدامیکنه،بایدهمسرشون بهشون ارامش تزریق کنه،توهمچین شرایطی هیچوقت رابطه شون شکراب نمیشه،شرمنده یکم طولانی شد

اصلا موافق نیستم همسر سابق من اسفند ماهى بود و بسیار خشکُ بى احساس، دیکتاتور ، هر جور که من مى گم فکر کن مثل من فکر کن از دهنش نمى یفتاد. هیچوقت هم اشتباهاتش رو همون لحظه قبول نمى کرد، اما بعضى وقتا فقط بعضى وقتا چند سال دیگش که خیلى دیر شده بود قبول مى کرد بعضى اشتباهاتشُ.

سلام اسفند اخرین ماه ساله ویه اسفندی کامل بدنیا میاد از هر ماهی تجربه ای داره اگه در خاتمه از کسی عذر خواست یا نظراتش را قبول کرده دلیل قبول اشتباهش خودش نیست فقط دوست داشته در خاتمه رضایت طرف مقابل رو جلب کنه یعنی یه اسفندی با هیچ کس دشمن نمیشه وبرای خودش دشمن نمیتراشه.

از کجا بفهمم علاقه ی اسفند ماهی واقعیه یا نه ؟؟؟؟

ایا

ببخشید
ایا احساسشون رو در قالب س ک س نشون میدن ؟ یا کلا خیلی شهوتران هستن ؟
ممنون میشم ی اسفند ماهی ج بده

کلا مردای اسفندی زودتحریکن ومعمولا بین سکس وعشق واحساس زیاد نمیتونن فرقی بذارن واین ٣تا هیچ فرقی واسشون نداره،شما اگه عشقت اسفندیه وتمایل به سکس داره وشما تمایل نداری،باید بحثای سکسی باهم نکنیدوگرنه خیلی زودتحریک میشه وقتی بحث میره به این سمت بحثا عوض کن،یه جانوشته بود سکس واسه متولدین اسفند مثل دریاییه که ناخواسته توش شنامیکنن ،واقعنم درسته البته اکثرپسراهمینجورن امااسفندیا یه خرده زودتحریک ترن،درموردسوال بالا هم اگه میخوای بفهمی عشقش واقعیه،اسفندیا اگه کسیا واقعا دوس داشته باشن واسش همه کارمیکنن،و به سمت کسی دیگه نمیرن،با یه شماره دیگه یا بایکی ازدوستای خودت که نمیشناسدش امتحانش کن،اگه رفت به سمت اون دخترعشقش واقعی نیس قطعا،اما اگه حاضرنشد باهاش رابطه داشته باشه قطعا دوست داره،البته خیلی مهمه که نفهمه داری امتحانش میکنی،اسفندیا زود فکربقیه رومیخونن،باید نفهمه که داری امتحانش میکنی

ممنونن…. عالی بود…..

تموم شده ولی میخواستم بدونم چقدر احساسش رو حرفش راست بوده.

خواهش میکنم،کلا اسفندیا بدلیل اینکه بشدت تاثیرپذیرن،اینکه تو چه خانواده ای بزرگ شده باشه خیلی تاثیرداره،اگه تو یه محیط خشن وبی بند وباربزرگ شده باشه خشن وبی بندوبار میشه معمولا،اما اگه تو یه خانواده خوب بزرگ شده باشه،شخصیتشون خیلی خوب میشه،واسه همین خیلیا میگن اسفندیا یا خیلی خوبن یا بد،اما حقیقت اینه که بیشتر ازهرچیزی،اونا رو تاثیرپذیریشون تحت تاثیرقرارمیده،ولی احساسی بودن وحساس بودن،دلسوزبودن و زودرنج بودن تقریبابین بیشترشون مشترکه

ولی چرا با این همه احساس بی رحم هم هستن ؟؟ راحت کات میکنن
کاش میتونستم همه سوالامو بپرسم

همشون اینجوری نیستن،یه عده کمی اینجورین،این چیزی که میگی دوحالت داره،یاازاول علاقه نداشته وبخاطرمقاصد دیگه ای اومده جلو،یا به مرور فهمیده بدرد هم نمیخورید ومیخواسته قبل اینکه رابطه عمیق تربشه بزنه بهم،٩٠درصد اسفندیا احساسی و وفادارن،اونی که شما باهاش بودی احتمالا جزهمونایی بوده که گفتم شخصیت بدی پیدامیکنن،البته یه چیزیم بگم اسفندیا اگه متوجه بشن طرفشون بی احساسه یا ابرازاحساسات نمیکنه و توعشق وعاشقی اکتیو نیس به مرورازش سردمیشن

راستش نه تنها شخصیت بدی نداشت, خیلی هم خوب بود ولی من اذیتش میکردم, اخلاقم یکم خاصه, انتخاب برام سخته, ولی اون خیلی ابراز احساسات میکرد و عجول بود.

با سلام
درجواب به آقا mohammad که فرمودند اسفندیا بشدت تاثیر پذیرند, باید بگم که کاملا با حرف شما مخالفم چون همیشه سعی میکنم تمام افعالی که میخوام انجام بدم اول خوب بسنجم بعد با عقل و منطق تصمیم بگیرم و بعدش اجراش بکنم . تا اینجا همیشه تو کارام موفق بودم و امید دارم که همیشه موفق خواهم بود.

با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دوستان

دوست عزیز من منظورم تو سنای پایین بود،نه الان،اگه اسفندی باشی شک نکن تو کودکی وقتی مثلا یه برنامه احساسی میدیدی توتلویزیون تحت تاثیرقرارمیگرفتی،یا وقتی میدیدی یه بنده خدایی رو بچه ها تومدرسه گرفتن زیرکتک،باوجود اینکه هیچ نقشی نداشتی ولی دلت میسوخت،اسفندیا تاثیرپذیریشون خیلیه،بخش عمده ازشخصیت ادم تو سن کم شکل میگیره،اگ توی یه خانواده بدردبخور بزرگ شده باشن،تو بزرگسالی حرف زیادی واسه گفتن دارن ومعمولا ادمای بی نقصی میشن

البته هم تربیت خانوادگی و محیط بزرگ شدن و هم خودساختگی و هم سال تولد بسیار مهم و تاثیر گذاره, شایداقای علیرضا, متولد یک سال عقل گرا باشن و کلا اسفند ماهی ها خیلی زیرک هستن.

میخوام به دخترا بگم هیچ وقت رابطه عاطفی و غیر رسمی صمیمی با پسر اسفند نگیرین مگر اینکه کاملا از ازدواج باهاش مطمئن باشین.

شما قبل ازهرچیزی،باید یه فکری واسه خودت کنی،چون ازکامنتات معلومه چندشخصیتی هستی وتعادل روحی نداری،قبل ازاینکه بخوای واسه اسفندیا نسخه بپیچی باید یه فکری ب حال این مشکل خودت بکنی 😐

من تجربه خودم گفتم به دخترا, به هرحال کسی که برخورد داشته میتونه درک کنه حرفهای منو.
شما فکری به حال ادب خودت کنه

به نطر شما رابطه دختر فروردینی و آقای اسفندی خوبه یا بد از لحاظ روابط عاطفی؟؟

نه بنظر من البته با عرض پوزش فروردینی های عـ… اخلاق ترین آدمای روی زمین هستن و هیچ جور با اسفندی که مهرطلب هست نمیسازن

دقیقا فروردینی اصلا با اسفند ماهی نمیسازه.چون فروردینی برونگرا و ظاهر بینه و اسفندی برعکس.البته فروردینی ها هم خوبیا زیادی نسبت به خیلی ماه‌ها دارن ولی چون غرور فروردینی ها زیاده اسفندی ها اون رو لجبازی می‌دونن و سعی به مقابله دارن.در کل من خودم ازدواج فروردینی با اسفند رو خوب نمی‌دونم چون تجربه کردم.

سلام خوب من هم اسفندی هستم هم احساسات دارم هم هوش بسیار ۶عدد مدرک phd دارم از خارج بریتانیا آمریکا اسرائیل، ۸۵ درصد از دانشمندان مطرح دنیا مثل البرت انیشتین وداروین وتسلا وکارکنان سازمان هوا فضا آمریکا ناسا متولد ماه اسفند هستند. اینم بگم ک فقط تمام ماه اسفند ب حساب نمیاد از روز ۹تا۱۸ اسفند ماه همه نابغه فقط عاشق علم ودانش هستن و مخترع حتا حاضر هستند بخاطر علم جون خودشونو بدن. یکیش خود من. با تشکر فراوان.

شرمنده…شما با این هوش و این سوابق…چطور وقت کردید و نشستید پای این حرفا…..جالبه

شعر نگو مومن…. دانشمند کی بودی تو؟!؟

سلام من با ی پسر اسفند ماهی ی ساله دوستم چطور بفهمم و متوجه بشم ک منو واسه ازدواج میخواد یا رفاقت؟ از کدوم اخلاق و رفتارش باید فهمید ؟ اسفندی ها کمکم کنید ممنون میشم.

عشقه منم اسفندیه تا حالا شناختی از اسفندیا نداشتم با اینک ی ماهه باهاشم انقد زود وابستش شدم ک خودم تو عجبم ک چطور منه مغرور انقد زود عاشق شدم منی ک تازه بعده سه چارماه حسم یکم بروز داده میشط..ادم فوق العاده مهربون و از ۱۰۰% نودو پنج درصد کامله زیاد ابراز علاقه میکنن ولی حسی ک وقتی درکت میکنن برات اهمیت قائل میشن و یا اینک کارایی انجام میده ک دوس داری مثلا رنگ لباس غذا درس کردن بیرون بردن کادو خریدنای بی دلیل یا حتی قدم برداشتن تو راه موفقیت واس خوشحال کردنت احترام گزاشتن بهت وقتی حتی تو کارم سرش شلوغه سراغتو میگیره بفکرته یا اصن مغرور نیس اینا واقعا ادمو تحت تاثیر قرار میده مخصوصا پسرایی ک هیچی دل دخترا نمیفهمن واسم جالبه ک این بشر چقد فهمو درکش اینقد بالاس ک حرف دلمو میخونه مستقله و سرکار میره با وجود سن پایین کلی موفیقت داشتت طوری ادمو دوس داره ک حس میکنی ی فرشته ای چیزی هسی ک این برخوردا باهات میشه من خودم بهمنیم فوق العاده احساسی خیلی خوشحالم از اینک اومده تو زندگیم و از دوس داشتنش پشیمون نمیشم

درسته همه مواردی که گفتید، من اسفندی ام و قرار بود با خانومی ازدواج کنم که خردادی بود. بقدری دعوا داشتیم که اصن نمیتونستیم یک ماه بدون دعوا رابطه داشته باشیم
اما این رو هم باید در نظر بگیریم که فقط خصوصیات مربوط به ماه تولد شخصیت آدم رو رقم نمیزنه و این طالع بینی ها تا یه حدی میتونه درست باشه. محیطی که افراد توش بزرگ شدن و اخلاق خانوادگی و تاثیرات جامعه خیلی میتونه این تئوری ها رو تغییر بده

درمورد مردای اسفندی یه چیز خیلی مهمی که هستش اینه که آرام و صبورن و اصلا با کسی کاری ندارن اما اگه پا به حریم خط قرمزشون بزارین بی رحمترین موجود روی دنیا میشن چون خودم خیلی بد جوری در این مورد داغ خوردم از اینرو گفتم شما به قیافیه آرام و رمانتیکه این بد ج……. نگاه نکنین گول نخورین بشدت احساسات عمیقی دارن که زیر فشار قرار دادن و مهارش میکنن والا پوست آدمو میکنن این احساسات اگه منفجر بشه تبدیل به آتش فشان یا سیل مخرب میشه بی خود نیست که من در این مورد تحقیق کردم بدجنس ترین قاتلین سریالی از اینا در میاد. واقعا حد وسط ندارن یا خیلی خیلی خوبن یا خیلی خیلی خیلی بدددددددددد.

وای… چه خطرناک.
… ارهبعضی از مواردی که گفتی مث اینکه به شدت احساساتشون رو پنهان میکنن رو خودم دیدم ولی از کجا بفهمیم کاملا خوبن یا کاملا بد ؟

شما اسم یکی از اون قاتل زنجیریا رو بگو یا اصن منبع تحقیقاتتو بگو،کاملا واضحه حرفات من دراوردی و بدون هیچ منبعین،هیچ جا نگفته شده قاتلای زنجیری اسفندین،حالا درعوض من اسم کسانی رو بهت میگم که بیشترین خدمتا به خلق کردن و متولد اسفندن،ازجمله انیشتین،گراهام بل،پروفسورحسابی،استیوجابز،خواجه نصیرالدین توسی و….،اکثر دانشمندا اسفندین،بازم میگم اگه یه درصد حرفات راسته منبع معتبر معرفی کن

متولد اسفندم , ولی زیاد طالع بینی رو جدی نمیگیرم.

متولد اسفند کنارش یه بازیگر لازم داره که بلد باشه پا به پاش نقش عاشقانه بازی کنه نه جلو بزنه نه جا بزنه.بازیری که چند وقت یه بار مخفی شه و بعد بیادو شعر عاشقونه بخونه و دلشو ببره و باز بره.کلا باید جلوشون وانمود کنید که سلطانن و رهبر و بعد مخفی کاریو نمایش . اینم وقتیه یه حساب کتابی توی زندگیشون دارن که شما خودتونم بکشین تا نخواد انتخاب کنه انتخابتون نمیکنه حتی اگه تموم خط قرمزاتونو زیر پا بذارین.پس ابراز عشق کنید بهش در حد یه شعر نامفهوم عاشقانه و دور شیدو توی هپروت بذارینش .و اگه زیاد تکرار کنیدو باهاش لج نکنیدو بگید صددرصد درست میگه میتونید نگهش دارید

سلام
همسر من متولد اسفنده وسرشار از عشق و محبته منو از هر لحاظ تکمیل کرده قلبش پاکه وروحش لطیفه یه مرد واقعیه خدایا شکرت که همچین مردی نصیبم شده خدایا شکر

بنظرمن مردای اسفندی فوق العاده هستن از هر لحاظ ولی خانومایی که گله دارن نمیدونم مشکلشون چیه ولی من خیلی خوشبختم که با یه اسفندی ازدواج کردم.

خب دوستان منم اسفند ماه بدنیا اومدم ولی واقعیتش نمیدونم مردم چرا اینجور خرافاتو باور میکنن . بیشتر خارجیا به این جور چیزا اهمیت نمیدن همین خرافات و چرت و پرتا بدبختمون کرده دیگه.

کی گفته خارجی ها اهمیت نمی دونم تازه اونا خرافاتی تر هستن که نسبت ب ما برو اول بخون دربارشون بعد بیا بگو کل دنیا ب خرافات اعتقاد دارن مخصوصا مردم انگلیس برو دربارشون بخون میفهمی

کاملا موافقم.

لطفا آقایون اسفندی یا خانومایی که رابطه دارن جواب بدن که یه مرد اسفندی انتظارش از شریک زندگیش چیه یا اینکه میخوان خانومشون چه خصوصیت اخلاقی داشته باشه؟

من بعنوان یه مرداسفندی،ادب و اخلاق طرف واسم خیلی مهمه،کلا اسفندیابا ادمای بداخلاق اصلاااا نمیتونن کناربیان،ازاونجایی که مردای اسفندی احساساتین،لازمه که جملات احساسی بهشون گفته بشه،چون اگه خودش محبت کنه ولی طرفش خشک برخورد کنه واحساساتشو بروز نده،زود ازش سردمیشه وممکنه محبت واحساس رو تو وجود یه زنه دیگه جستجوکنه،سرمسائل کم اهمیت باهاش بحث نکن،به افکارش اعتمادکن،چون سیاست وباهوشیش باعث میشه تصمیم درستی بگیره،اسفندیا به یه سری چیزا علاقه زیادی دارن،مثل موسیقی،سعی کن به علایقش احترام بذاری،وازهمه مهمترمطمئن شو که عاشقته و نه اینکه فقط دوست داشته باشه،چون واسه کسی که عاشقش باشن همه کارمیکنن،موارد بالا رو رعایت کنی،بهترین زندگیا واست میسازه،اگرم از رو دنده ی لجبازی باهاش برخورد کنی،هزاربرابرلجبازتر ازخودت باهات برخوردمیکنه،احترام وادب ومحبت وابراز علاقه یادت نره ،زندگیت زندگی خوبی میشه

مرسی آقا احسان

خواهش میکنم امیدوارم اینایی که گفتم بدردتون بخوره

دقیقا درسته و یک چیزی رو بصورت واضح بگم که کلا از دروغ شنیدن بیزارن و بهتوون توصیه میکنم اصلا سعی نکنین تستشون کنین چون واقعا میفهمن و دستتون تو دروغ رومیشه
من خودم اسفندی هستم و همین حالا که کامنت میگذارم به خاطر دروغ های مکرر همسر تیرماهی م در حال جدا شدن هستیم
با اسفندی ها روراست باشین هیچوقت ضرر نمیکنین

رو راست و صمیمی و از ته دل رفتار کن.

سلام
لطفا دوستان و خانوما و آقایونی که اطلاعات مفیدی در مورد طالع بینی دارن بفرمایند که چطور میشه انسان در یه ماه خاص بدنیا بیاد و خصوصیات و ویژگی های اون ماهو داشته باشه اینارو بر اساس کدام معیار میگن من متولد اسفند ماه هستم خب مثلا خصوصیات متولد اسفند ماه در دل ستاره ها نوشته شده یا اینکه طالع بینا از ماهی های دریا و اقیانوس پرسیدن !یعنی دقیقا بر اساس کدام معیار اینارو نوشتن من ویژگی ها و خصوصیات تمام ماههای سالو دارم پس چطوری میشه یعنی هر چی فکر میکنم به بن بست میرسم توی برخی سایتای خارجی هم یه سری سرچ کردم ولی باز قانع نشدم بازم میگم این خصوصیاتو بر چه اساسی نوشتن دلیل منطقی و علمی شون چیه؟؟؟؟!!!!!

در ضمن چطور میشه سیاره نپتون و مشتری بر روی متولد اسفند تاثیر بزاره طبق قانون فیزیک تاثیر سیب زمینی آشپزخانه بیشتر از سیاره های نام برده است حالا سوالم اینه دوتا غول گازی با اون عظمتشون و من با این وجودی که فقط در منظومه شمسی با سایر جاهای کائنات کاری ندارم واقعا چیزی نیستم اینا چطور میشه روی من تاثیر بزاره اصلا چرا مشتری و نپتون روی من تاثیر گذارن سایر سیاره ها نه مثلا ساتورن و اورانوس لطفا اگه اطلاعاتی دارین بگین اگه اینا دروغ محضه دلیلش چیه؟

دو نفر اسفندی میشناسم که فامیل نزدیکم هستن و اخلاقشون کلا با هم فرق داره یکیشون شلخته شوخ طبع چشم چرون مهربان خوش اخلاق ساده بی ریا ولی اون یکیش جدی اخمو مرموز کم حرف خوش قیافه خیلی زیرک آرام ولی عصبانی بشه خیلی طوفانی با چشمم دیدم حدو مرزی نداره رابطه داره یا نداره نمیدونم چون آدم فوق العاده مرموزیه حال و هوای خاصی داره اعتراف میکنم ازش خوشم میاد 🙂 .بنظرم نباید صرفا یک ماه خصوصیات آدمو تعیین کنه .

من یه مرد سی و یک ساله اسفندی هستم والا چی بگم که ای کاش اسفندی نبودم خدا هر چی عشق و احساس هست داده به این اسفندیا ، به خاطر احساس زیادی که داریم زود به یه نفر اعتماد میکنیم و فریب می خوریم و بعدا که کار از کار گذشت تازه میفهمیم که اینمن همه عشق و محبت و احساس را پای کی هدر دادیم ، مثل خودم که شیاد گولم زد و ازم مهریه سنگینی گرفت و منه بدبخت را واسه یک ماه زندگی کرد طلاقی ، خیر نبیند به حق علی

سلام فقط خواستم تولد تمام اسفند ها رو تبریگ بگم تولدتون مبارررررررککککککککک…….. دوستون دارمممممممم

همه اش شعره … من یه مرد اسفندیم اصلا احساسات ندارم و اینکه رمانتیک بودن فقط به ژنه آدماس نه به ماه تولدشون همش چرتوپرته …. حالمم از ابراز احساسات بهم میخوره و می‌خوام بالا بیارم تا حالا هم ازدواج نکردم و نخواهم کرد

سلام دوستان ،
با احترام به نظرات تک تک شما ،
به نظر من انسان بودن ، اخلاقیات ، احساسات ربطی به ماه تولد ندارد ، وقتی دو نفر قلبشان با هم نباشد ، نه احساسی است و مطمئنا دروغ و خیانت و لجبازی هم خواهیم دید.

سلام دوستان من یه مرد اسفندی هستم
میخوام اساسیترین مطالبو در مورد ویژگی اسفندیها بهتون بگم
اینکه اسفندیها بسیار ذات آدمها براشون مهم هست و روی دورویی حساس هستن و هیچگاه با افراد مدعی که انسانیت و اخلاقیات رو فدای چیزای دیگه میکنن کنار نمیان
هیچوقت سعی نکنید یک اسفندی رو گول بزنید چون حس ششم بسیار بالایی دارن و اگر رفتار و زبان شما با افکارتون همخونی نداشته باشه متوجه میشن..
برای داشتن مهر و محبت و احساسات خالص او فقط کافیست اونو قلبا دوست داشته باشید اگر او شما رو فردی ساده و بی ریا و با احساس یافت ، از عشق غیر قابل وصفش سیراب خواهید شد .. و بالعکس
اگر نتونستید احساسات یک اسفندی رو درک کنید بلافاصه ازش جدا شین چون هیچوقت نخواهید تونست .. تعداد کمی از آدمها میتونن افکار اسفندیهارو درک کنن و این بزرگترین مطلبی هست که خیلیا با متولدین این ماه مشکل پیدا میکنن..
آرزوی خوشبختی برای همه عزیزان دارم

سلام بچه ها
میخواستم یه مطلب مهم راجب اسفندیا بگم ک چرا بعضیا میگن مردای اسفندی بدن
دوستان دقت کنید که مردای اسفندی یا کاملا عالی و با احساس و عاطفین ویا کاملا بی احساس و سرد حد وسط نداریم
پس مهم ترین چیز اینه که اول مشخص کنید طرفتون از کدوم نوعه!
اگه از نوع اول بود سفت بچسبینش چون بهتون قول میدم بهترشو هیچ جا پیدا نمیکنین

حدود چهار سال با یه مرد اسفندی رابطه داشتم ولی متاسفانه بی خبر و بی دلیل ترکم کرد و رفت خیلی چشم چرون هستن خانوما خواهشا اعتماد نکنین چون مردای اسفندی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستن در ضمن شدیدا کینه ای هم هستن جوری که نمی فهمین.

دوست پسر من اسفند ماهی
فوق العاده مهربون، خوش قلب، احساسی هست
قدرت درکش هم خیلی بالاست.
اسفندی ها دوست داشتنشون رو به زبون میارن د این خیلی خوبه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند
روانشناسی شخصیت مردان متولد اسفند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *