روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

 
helpkade
روانشناسی شخصیت مردان متولد دی
روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

اگر مایل هستید با مردان کم حاشیه و بی دردسر ازدواج کنید، خصوصیات مردان متولد دی ماه را کامل مطالعه کنید.

مرد متولد دی ماه مردی آرام و صبور است، اما جالب است بدانید این صبوری تا زمانی ادامه پیدا میکند که مرد متولد دی ماه در آسایشی که تولید خود اوست قرار گرفته باشد. اگر از جنبه های کلی شخصیت مردان متولد دی ماه بخواهید آگاه شوید بهتر است بدانید که این گروه از مردان به دنبال دغدغه های جدید و ریسک های طولانی مدت نمیگردند. به همین دلیل رو در رو در بودن با اتفاق های جدید برایشان خوشایند نیست.

مردان متولد دی ماه از آن گروه مردانی هستند که میتوان به عنوان پشتوانه ایی قوی و محکم به آنها فکر کرد. اگر یک مرد متولد دی ماه در اطراف خود داشته باشید بهتر است به امنیت طولانی مدت خود فکر کنید و بدانید در هیچ موقعیتی تنها نخواهید ماند. مردان متولد دی ماه خونسرد به نظر میرسند، اما این خونسردی واقعیت خودشان نیست، بلکه ظاهر خونسردشان است که آنها را اینگونه نشان میدهد.

وجود مردان متولد دی پر از ولع دوست داشتن و ابراز محبت است. اما قطعاً این گروه از مردان هیچ کدام از احساساتشان را نشان نمیدهند، مگر در فرصت هایی که این فکر را داشته باشند که در جایی محکم ایستاده اند و یا زنی را دوست دارند که با تمام وجود میخواهد در کنار آنها بماند.

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

مردان متولد دی ماه ظاهراً پر از خصوصیات منفی هستند زیرا مایل نیستند با هر فردی گرم بگیرند و وارد معاشرت بشوند. از این رو هر فردی که اطراف مرد متولد دی ماه باشد این احساس را دارد که آنها سرد، بداخلاق و کینه جو هستند.

اما بهتر است بدانید مردان متولد دی ماه لزومی به برقراری ارتباط با دیگران نمیبینند، زیرا خودشان تشخیص می دهند با چه کسانی معاشرت کنند و یا با چه کسانی معاشرت نکنند. مرد متولد دی ماه دروناً مردی حساس و زود رنج نیز میباشد.

هر حرف و یا هر حرکتی میتواند مرد متولد دی ماه را برنجاند، از این رو مرد متولد دی ماه معاشران خود را دارند و نمیتواند مانند هر فرد دیگری در هر گروه وارد شود و معاشرانی انتخاب کند و با آنها به صورت مداوم در ارتباط باشد. اما نکته جالب در همین نحوه رفتار مرد متولد دی ماه سبک زندگی خاص آنهاست، هر فردی نمیتواند به جرگه معاشران او وارد شود و با او در ارتباط باشد. این گروه از مردان در واقع سبک خاص زندگی خودشان را دارند و میتوانند در این سبک باقی بمانند. دنباله رو نیستند و خودشان هدف هستند، بنابراین برای اینکه بتوانید هدف خاصی را در زندگی دنبال کنید میتوانید در کنار مرد متولد دی ماه به دستاوردهای قابل توجهی دست پیدا کنید.

مردان متولد دی ماه در نقش همسری میتوانند همسری ایده آل و تمام و کمال باشند اما به شرطی که میل به ازدواج داشته باشند و به این نتیجه برسند که میخواهند با کسی که در کنارشان است ازدواج کنند. به این دلیل که مردان متولد دی ماه به سختی تن به ازدواج میدهند و مایل نیستند فلسفه ازدواج را برای کسی روشن کنند و به سختی حاضرند کسی را در نقش همسرشان بپذیرند.

قطعاً ازدواج و ایجاد نقش همسری برای مردان متولد دی ماه یک فیلتر تمام عیار دارد که هر کسی نمیتواند از این فیلتر عبور کند و باید زنی بسیار آراسته، تمیز و منظم باشد که بتواند در کنار مرد متولد دی ماه نقش همسر را ایفا کند. زنانی پر از هیجان زندگی اما در عین حال تمیز و مرتب که بتوانند به ظاهر خود اهمیت بسیار بدهند زنانی ایده آل برای مردان متولد دی ماه هستند.

اما نکته مهم در انتخاب همسر برای مردان متولد دی ماه این است که زنانشان باید صرفاً زیبا و مرتب باشند و نه با درایت و با کمالات و پول جمع کن، به این دلیل که مردان متولد دی ماه خودشان میتوانند فکر همه چیز را بکنند و نیازی به اینکه همسری داشته باشند که فکرهای جدید به آنها ارائه کند ندارند. زیبایی، مهربانی و داشتن نظم و ترتیب مهمترین خاصیتی است که یک همسر میتواند برای مرد متولد دی داشته باشد.

مردان متولد دی ماه در مقایسه با کهن الگو های یونگی تناسبات بسیار زیادی با کهن الگوی آپولو دارند. مردان آپولو مردانی خشک، سرد و تقریباً بی عاطفه به نظر می آیند که مرتب، منظم و خوش پوش هستند و تمام توان خود را برای بهتر بودن به کار میبندند. این گروه از مردان در بیشتر موارد مردانی موفق و محبوب هستند که در نزد خانواده و اقوام خود پسر محبوب هستند.

برونگرایی و بروز احساسات در مردان متولد دی ماه بسیار شفاف و روشن است. این گروه از مردان میتوانند تمام احساسات و توانایی های خود را هیجانات خود نشان دهند. محتاط بودن و محافظه کاری یکی از خصلت های اصلی این گروه از مردان است. ریسک پذیر نیستند و ترجیح میدهند نسبت به داشته هایش برنامه ریزی کنند.

مردان متولد دی ماه مانند زنان متولد دی ماه دارای دو وجه از شخصیت هستند که در عین غیر ریسک پذیری به میزان قابل توجهی برونگرا و به میزان قابل توجهی حق به جانب هستند، این وجه از رفتارشان با کهن الگوی پوزیدن در ارتباط است که میتواند تعارض اخلاقیشان نیز باشد،زیرا یک مرد کاملاً آپولو با کهن الگوی پوزیدن فقط تعارضات بالایی در اخلاقیات خود را میتواند تجربه کند.

زیرا کهن الگوی پوزیدن سرکش و کاملاً برونگرا و ریسک پذیر است و هیچ فردی را به جز خود نمیتواند تحمل کند و همه باید گوش به فرمان او باشند، بنابراین این گروه از مردان به دلیل وجه تشابهات بسیار زیادی که در کهن الگو های یکدیگر دارند میتوانند پس از کهن الکوی آپولو که یک پسر خوب و فهیم است، کهن الگوی پوزیدن را در خود داشته باشند که پسری سرکش و جنگجو و مقاوم است، اما هر دو میتوانند به میزان قابل توجهی خودخواه، لجوج و رهبر باشند و تمام سعی خود را برای دستیابی به هدفشان بکنند.

بی عاطفگی، سرد مزاجی و نمایش غیر مهم جلوه دادن امورات عاطفی برای مردان متولد دی ماه که دارای این دو کهن الگو هستند باعث میشود این گروه از مردان نتوانند نقش های عاطفیشان را به خوبی ایفا کنند اما خودشان مدام در عشق های نافرجامشان در حال کلنجار هستند و نمیتوانند به این درک برسند چرا کسانی را که دوست دارند را پیدا نمیکنند و یا در فرصت های دوست داشتن آنها را از دست میدهند.

مرد متولد دی ماه با شخصیت ISTP به دنبال لمس زندگی با دستان خود است. مرد دی ماه لازم میداند هر آنچه را که در اطراف خود میبیند، سر و سامان بدهد و دارای سازندگی بسیار بالایی در اطراف خود باشد. این گروه از مردان به صورت متناوب به دنبال ساختن، پرداختن و تولید کردن هستند. نمیتوانند بدون ابزار خود در جایی حضور پیدا کنند و مایل هستند همه چیز را تعمیر کنند.

مردان متولد دی ماه شخصیت های بسیار آرام و بی سر و صدایی دارند. از جلب توجه بیزارند و مایل هستند توانایی های خود را به کار ببندند تا اینکه به صحبت و زبان بازی مشغول باشند. این گروه از مردان ظاهراً شخصیت آرامی دارند اما در باطن خود دارای پیچیدگی های بسیار بالایی هستند که افراد کمی قادر به شناخت این پیچیدگی ها هستند. بنابراین افراد زیادی توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مرد دی ماه را ندارند. این گروه از مردان دوستان خود را در شغل خود پیدا میکنند و بیش تر مایل هستند دوستانی داشته باشند که به فعالیت های همچون فعالیت های خودشان مشغول هستند تا بتوانند با آنها راجع به حرفه و فعالیت خود صحبت کنند.

همانطور که واضح است مرد دی ماه بر اساس تست شخصیت شناسی MBTI مایل به داشتن شغل هایی است که حرفه و تخصصشان را صنعت نشان میدهد. این مردان میتوانند مکانیک هایی حرفه ایی، آشپز و یا خیاط هایی ماهر باشند که به تنهایی در هر شرایطی بهترین فعالیت را از خود داشته باشند. آموزش دادن به دیگران نیز و یا مربی یک شغل و حرفه خاص بودن نیز میتواند از مهارت های دیگر مردان دی ماه با این نوع از شخصیت باشد.

مردان متولد دی ماه مردانی کم حاشیه و بی دردسر به نظر میایند، اما نکته مهم در این گروه از مردان هیجانات سرکوب شده شان است، زیرا این گروه از مردان پر از احساس و هیجان هستند و تا زمانی که نتوانند احساسات و هیجانات خود را در مسیری واضح و مشخص زندگی کنند دچار تناقض و تعارض خواهند شد. سرگشتگی را در خود تجربه میکنند و ممکن است در این تعارض بمانند و تجربه بدی از احساسات خود داشته باشند.

مردان متولد دی با چنین کهن الگوهایی بهتر است تعادل را در خود پیدا کنند و به رشد دیگر کهن الگوهای خود بپردازند. زیرا این تفکر مدام برایشان به وجود میآید که برای بهتر بودن باید چه رفتاری داشته باشند، که اگر نتوانند به تعادل دست پیدا کنند خود تخریبی را در خود رشد میدهند.

1. خصوصیات بارز مرد دی ماه چیست؟ صبور و آرام و خویشتن دار است. صبوری مرد دی ماه نشان از افتادگی ندارد و به معنای بی توجهی و قابل ندانستن دیگران دارد. حوصله بحث و مشاجره ندارد و در بهترین حالت با دوستان قدیمی خود صحبت میکند.

2. رگ خواب مرد دی ماه چیست؟ احساس آرامش درونی و دور بودن از مسائل حاشیه ایی رگ خواب مرد دی ماه است. اگر در از دغدغه و مشکلات روزمره و هراس از دست ندادن باشید قطعاً نمیتوانید رگ خواب مرد دی ماه را پیدا کنید.

3. چه زنی مناسب مرد دی ماه است؟ زنان کم حرف اما با پشتکار و که حواسشان به همه امور زندگی است زنان مناسبی هستند. زنان پر حرف و غر غرو که نمیتوانند از پس مسئولیت رفتار خود بر بیایند هیچ جایی برای مرد دی ماه ندارند.

4. تعریف کهن الگوی مرد دی ماه چیست؟ خدای خورشید، قانونگذار، مرتب و منظم. بچه مثبت و با لیاقت و تحصیلکرده. بسیار محتاط و‌ محافظه کار است. برونگرا و کنجکاو است. از ریسک کردن هایی که منبع مالی او را به خطر بیندازد در گریز است.

لطفا جهت مشاوره در مورد «خصوصیات مردان متولد دی ماه چیست؟» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

ԁ



روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

 


 

 

ماه تولد در روحیات و خلق و خوی افراد تاثیر دارد .دراین مطلب از نازوب در مورد اخلاق و تمایلات و روحیات مردان متولد دی ماه و راه نفوذ در دل آنها بر اساس علائق جنسیشان صحبت میکنیم. با ما همراه باشید :

 

مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند.قدرت طلب ، خانواده دوست ، خوددار و سرد ، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگیهای مهم مرد متولد دی ماه است . پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز ، او مقام را به ثروت ترجیح می دهد . مرد متولد دی دیواری به ظاهر غیر قابل عبور به دور خود می کشد، او در عین حال تا حدی خشن و بسیار مصمم است. اگر چه در بدو امرچنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است ، اما نه تنها در حقیقت این چنین نیست ، بلکه اگر خوب دقت کنید ، می بینید که بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست است . یک چنین دو گانگی در امور عشقی او نیز به چشم می خورد ، به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد ، سیاره زحل ،‌ یعنی جرم سلوی که حاکم بر کردار و رفتار او است ذ، مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد .

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

 

این سیاره به طور مداوم از او می خواهد که موجودی آرام ،‌ اهل عمل و جدی باشد . این اعمال نقوذ که در واقع مغایر با خصوصیات ذاتی اوست ، گاهی اوقات منجر به سر زدن کارهایی از او می شود که موجب تعجب اطرافیانش می گردد .

 

احتمالا اولین چیزی که در یک مرد متولد دی نظر شما را به خود جلب می کند، زبان نیش دار اوست ، اما اندکی بعد می بینید که در این مورد نیز دوگانگی خاصی در اوست . به این ترتیب که متوجه می شوید کلمات و جملات ناخوش آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و اندکی پس از آنکه یک چنین جملاتی از دهانش خارج شد، سعی می کند آن را رفع و رجوع کند .

 

اگر بتوانید پا به خلوت درون یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهاد او موجودی می بینید سرشار از شادی و نشاط ، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی قیدی و آزادی های بی حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت عرض وجود می کند . نازوب، در هفته ها و حتی ماه های اول آشنایی خود با یک مرد متولد دی این توهم به شما دست می دهد که رسیدن به منصب عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد و اگر از وی پرسیده شود که بین شما ( عشق ) و یک مقام برجسته باید یکی را انتخاب کند بدون کوچکترین تردید مقام را انتخاب خواهد کرد ، اما اگر فقط قدری حوصله به خرج بدهید ،‌ خواهید دید که قضاوت شما تا چه حد اشتباه آمیز بوده است و در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه ای در حال تپیدن است . پس از پی بردن به حقیقت امر بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید .

 

به عبارت دیگر هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد زیرا مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند . در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد .مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد ، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش ، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است . مرد متولد دی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام . حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت است .

 

در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود اوست و آن این است که در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد ،‌ نرم می شود تا جایی که در میانسالی ، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود ، به این ترتیب اگر شما همسر او هستید ، با مشکل خاصی در زندگی خود مواجه هستید و از یک نظر مدار زندگی شما بر خلاف زنان دیگر در حرکت معکوس می چرخد ، به این ترتیب که زنان دیگر باید در اوایل زندگی دندان روی جگر بگذارند و سر به هوایی های شوهر خود را تحمل کنند .

 

 

به این امید که پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالی که شما درست برعکس در ابتدای زندگی خیالتان از بابت سر به هوایی و هوسبازی آقا کاملا راحت خواهد بود اما هر چه که آقا پا به سن بگذارد ، خطر عاشق شدنش بیشتر است . او به طور حتم به شما پیشنهاد نخواهد کرد که ماه عسل خود را در پاریس بگذرانید، اما هیچ بعید نیست که سی سال بعد با اصرار از شما بخواهد که سفری به تاج محل هندوستان بکنید زیرا شنیده است که شب های مهتابی آن بسیار عاشقانه است .

 

یک چنین حالتی لااقل از یک نظر بسیار خوب است و آن پیش نیامدن احتمال طلاق و جدایی در ده سال اول زندگی است . در سال های اول زندگی هیچ زنی به اندازه شما خیالش از جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته این احتمال وجود دارد که بعدها فیل او یاد هندوستان کند که در این حالت نیز موضوع به دو دلیل بزرگ هرگز جدی نخواهد بود: اول اینکه در سنین میان سالی دیگر آن شور و هیجان جوانی در وی وجود ندارد و دوم اینکه مرد متولد دی واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد ، لذا الفت و هم بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی های مخرب و آزار دهنده وی می گردد.علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید.

 

البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید ، به شما توصیه می کنم که گول این حالت ظاهری را نخورید و خدای نکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آن ها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید، کافی است فقط یک اتفاق ناگوار برای کنترل یکی از اعضای خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود . مرد متولد دی به طور مطلق دختری را برای همسری انتخاب می کند که مادری نمونه و زنی خانه دار باشد. او در عین حال از زن خود انتظار دارد که خیلی خوش لباس و شیک و همیشه مرتب باشد .

 

مطمئن باشید که اگر فقط یک روز سر و وضع شما مرتب نباشد یا در نهایت صراحت آن را مستقیما به رخ شما می کشد و یا با عکس العمل و به طور غیر مستقیم در رفتار و گفتارش اثری آشکار از اعتراض خود بدهید ، یک کتال شعر است ،‌ و هر قدر این کتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است .ابراز علاقه و عشق را باید به وی یاد بدهید ، در غیر این صورت برای تمام عمر از شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا از دهان او محروم خواهید ماند.

 

او خیال می کند همین قدر که شما را همسری خویش انتخاب کرده، همین قدر که هر روز پس از اتمام کار به منزل می آید، همین که شما در انجام کارهای منزل و رسیدگی به امور بچه ها مختار گذاشته کافی است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و دیگر نیازی به این نیست که این مطلب را به زبان هم بیاورد.به عنوان پدر، او واقعا یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ به این معنی که چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره ای که در یک گردش خانوادگی روی علف های بیابان پهن می شود ،‌ او در بالای سفره می نشیند و موقعیت برتر خود را حفظ می کند .

 

پدر متولد دی از بچه های خود می خواهد که کودکانی مطیع و باانضباط باشند ، درمقابل به خواسته های ایشان مثل خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ جواب مثبت می دهد حتی اگر انجام یک چنین کارهایی فشار زیادی به بودجه خانواده وارد بیاورد . پدر متولد دی مراقب رفتار و کردار کودکان خود می باشد و هیچ نکته ای را فراموش نمی کند . رفتار او با بچه هایش خشک و رسمی به نظر می رسد و شما برای عوض کردن یک چنین رویه ای اولا باید مرتبا به وی گوشزد کنید که با بچه ها خیلی خشک و رسمی نباشد و از طرف دیگر به بچه ها یاد بدهید که از ابراز علاقه به پدرشان کوتاهی نکنند ، چون او تشنه احترام و محبت است و ادای احترام در حق او موجب تقویت اعتماد به نفس در وجودش می شود . مرد متولد دی هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند و به همین دلیل کمتر اتفاق می افتد که کار او با همذسرش به جدایی بکشد .

 

بر طبق آمار موجود، مردان متولد دی خیلی کمتر از متولدین ماه های دیگر کارشان به دادگاه و طلاق می افتد ، با وجود این باید توجه دقیق داشته باشید که هرگز او را در این بن بست قرار ندهید. اگر روزی به این نتیجه برسد که همسر مناسبی برای او نیستید و یا خطایی از شما مشاهده کرد که به نظر وی به هیچ وجه قابل بخشش نبود ، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سریعا رابطه خود را با شما قطع خواهد کرد.به عبارت دیگر ، برای مرد متولد دی زناشویی در هر مرحله توأم با حساب و کتاب است.در سال های اول زندگی از نظم و ترتیب چنین مردی واقعا تعجب خواهید کرد، او هر هفته در یک روز و یک ساعت معین برای والدین خود کاغذ می نویسد ، در یک روز و یک ساعت معین به فلان قوم خویش تلفن می زند، سر ساعت چای یا قهوه می نوشد ، فلان لباس خود را همیشه در سمت چپ یا راست گنجه آویزان می کند و کفش هایش را در روز معینی از هفته واکس می زند و خلاصه نظم در هر کارش دقیقا جریان دارد.

 

از نظر امور جنسی ظاهرا سردتر از مردان دیگر به نظر می رسد ، در حالی که این سرد مزاجی ظاهری است ، به این معنی که او فقط از نظر زبانی و ابراز علاقه سردتر او مردان دیگر است و درغیر صورت می توان گفت که از دیگران یک قدم هم جلوتر است . زنانی که در عرصه عشق به شوهرچرب زبان و عاشق پیشه نیازمند هستند ، از برخورد با مرد متولد دی احساس کمبود می کنند زیرا شخصیت او با رفتار عاشق پیشانه سازگاری ندارد.او بر خلاف اغلب مردها هر قدر بیشتر پا به سن می گذارد ، سرزنده تر و شاداب تر می شود و از این نظر مسیر زندگی شما در خلاف جهت اغلب زن های دیگر است.

 

او هرگز در نقش یک عاشق دل خسته ظاهر نمی شود ، اما شعله علاقه هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید : « آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست » در باره وی کاملاصادق است .

 

حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این مرد با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند . برای او شما همیشه همان دختر جوانی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند .

طالع بینی هندی مرد متولد دی

مرد متولد دی فردی زیرک است و در دنیای کسب و کار بسیار هشیار است. احتمال دارد کمی بدخلق، درونگرا و محتاط باشد. اگر شما با زمان پیش بروید، کتابهای مهم و اساسی و مجلات را مطالعه کنید، به اندازه کافی مواد و مصالح لازم را برای گفتگو با او دارید که بتوانید توجهش را حفظ کنید و احترامش را جلب نمایید. چون او موجودی اهل عمل است، از اتلاف وقت خشمگین می شود. اگر شما یک برنامه خوب و مخصوص برای کارهای خود تهیه دیده و به آن پایبند باشید، او شما را تحسین خواهد کرد.

یک علاقه خالصانه از طرف شما برای موضوعات روشنفکرانه و هنر و موسیقی او را خوشنود خواهد ساخت. او به طرزی مافوق عادی درمورد خانواده خود وفادار و احساساتی است. هرنوع عدم علاقه ای را که ممکن است نسبت به افراد نزدیکش داشته باشید، بهتر است بدون بحث و گفتگو، به کناری بگذارید.

خدای من ! مرد متولد دی ،كسی است كه می داند كجا میرود مستقیم رو به جلو! مردان متولد این برج تلاش می كنند تا پیشرفت كنند . سیاره آنها كیوان است ، كیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است. آنها دقیقاً می دانند چه كاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهند، نه كمتر و نه بیشتر . این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می كنند كه گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از او آدمی خشك مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی كند و با قوانین و دستورات، خود را محدود می كند .

این مردان و پول مثل قفل و كلید باهم جورند.

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

متولد برج دی تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه كار هستند و همیشه خوش نامی دارند . آنها نگران عقاید مردم هستند و سعی می كنند در هر كاری اصول و مقررات جاری را رعایت كنند . فكر نكنید آدمهای كسالت آوری هستند ، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زیادی می دهند و فكر می كنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می كند, (هملت را به خاطر می آورید.) شكایت عمده آنها احساس گناهی است كه زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینكه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداده ، او را غذاب می دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف كرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به كار برد، قوی و قویتر می شود .

آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی كه نسبت به پدرش دارد، خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی كند، بچه ها را دو چندان شاد می كند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است . وقتی بچه ها تكالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را كنترل می كند. وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می كند.

مرد متولد برج دی گاه معتاد به كار است. ولی بهتر است قبل از آنكه شما او را با سامسونت ، كامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کنید با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

مرد و زن متولد ماه دی ممکن است بسیار دلچسب یا ترش رو، شیك و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد. برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند كه روی دوپا راه می رود ، برخی از این مردان از حمام كردن اكراه دارند و فكر می كنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تا یک هفته حمام نمی خواهند ! پیش از انكه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه كنید باید بدانید كه همه آنها اینطور نیستند ! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش ( و نه عطری مزخرف ) از آنها در هوا می پیچد.

چه تمیز چه كثیف مردان متولد دی معمولاً لاغر و تیره و اغلب كوتاه هستند و كوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می كنند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد . اگر 15 ساله باشند سی ساله به نظر می رسند ، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شوند.

طالع بینی هندی سایر ماهها

به نیت شما فال چای گرفتیم. جواب فال شما:

» صبر و تاخیر





روانشناسی شخصیت مردان متولد دی


شما متولد چه ماهی
هستيد؟يکی را انتخاب کنيدفروردينارديبهشتخردادتيرمردادشهريورمهرآبانآذردیبهمناسفند

شخصیت کلی متولدین مهرخصوصیت مردان متولد مهرخصوصیت زنان متولد مهرچگونه یک متولد مهر می تواند در زندگی عاطفی خود به شادی دست یابدچگونه می توانید یک زن متولد مهر را جلب کرده و خشنود سازیدچگونه می توانید یک مرد متولد مهر را جلب کرده و خشنود سازیدچگونه می توانید با یک زن متولد مهر ازدواج سعادتمندی داشته باشیدچگونه می توانید با یک مرد متولد مهر ازدواج سعادتمندی داشته باشیدمتولدین مهر و مسایل عاطفیدر مورد زن متولد مهر از کارهای زیر اجتناب کنید در مورد مرد متولد مهر از کارهای زیر اجتناب کنید


عامل اسرار آمیزبودن نقش عمده ای درزندگی همسر دی ماهی شما بازی می کند برای بدست آوردن ونگهداشتن اونقابی از اسرار آمیز بودن به چهره خود بزنید حتی کمی کناره جویی مفید است زیرا او ترجیج می دهد تعقیب کند تا تعقیب شو دسعی کنید بدست آوردن ونگهداشتنتان برای او کمی مشکل باشد کمی کشمکش گاه به گاه عاشقانه بیش از اینکه مضر باشد کمک می کند بشرطی که زیاد آن را کش ندهید . به زبان دیگر سعی کنید دستیابی به شما برایش مشکل باشد ولی کاملا خارج از دسترس نباشید .زمانی که محبت او بر انگیخته شد معمولا دایمی خواهد بود البته دراو این آمادگیهم هست که درزمان واحد بیش از یک زن در زندگی اش باشد وآن را چنان مخفی نگاه می دارد که شما ممکن است هرگز واقعیت رادرباره گذشته یا حتی زمان حاضر زندگی او کشف نکنید .
ماه دی قسمت تاریک وتقریبا بدخلق منطقه البروج رانشان می دهد بنابراین انتظار نداشته باشید که اوچندان تحت تاثیر شوخی قرار بگیرد .بیشتر احتمال دارد که بدخلق درون گراوفوق العاده محتاط باشد ومانند یک صخره یخ بیشترین قسمت طبیعت او در زیر ظاهرش نهفته است . او یک مرد زیرک وهوشیار دنیای کسب وکار است ودلش می خواهد شما بخوبی درمورد موضوعات مالی وآنچه دردنیای کسب وکار جریان دارد آگاه ومسئول باشید اگرشما با زمان پیش بروید کتابهای مهم واساسی ومجلات رامطالعه کنید به اندازه کافی مواد ومصالح لازم برای گفتگوبا او دارید که بتوانید توجهش را حفظ کنید واحترامش را جلب نمایید . چون او موجودی اهل عمل است از اتلاف وقت خشمگین می شود اگر شما یک برنامه خوب ومخصوص برای کارهای خود تهیره دیده وبه آن پای بند باشید او شما را تحسین خواهد کرد یک علاقه خالصانه از طرف شما بری موضوعات روشنفکرانه وهنر موسیقی او راخوشنود خواهد ساخت او بطرزی ما فوق عادی درمورد خانواده خود وفادار واحساساتی است هرنوع عدم علاقه ای راکه نسبت به افراد نزدیکش ممکن است داشته باشید بهتر است بدون بحث وگفتگو به کناری بگذارید اگر به مسایل زیر توجه کنید همیشه میتوانید برای قسمت عملی طبیعت او جذابیت داشته باشید : درهر بحثی دلایل عملی برای توجیه موقعیت خود ارائه دهید اوارزش آنها را بدون هیچ عداوت وبی عدالتی قبول خواهد کرد .

معرفی
شرکت شما

تماس
با ما
نظر خواهی

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 27769موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 21660موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 2678موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 6165موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 2999موضوع :

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 10722موضوع :

اگر هدف شما شناخت مردان متولد دی ماه است باید در یک کلام گفت آن ها روحیه ای دارند که باعث می شود در زندگی حرفه ای و کاری شان بسیار موفق باشند. طالع بینی نیز در مورد شخصیت مرد متولد دی نظر مشابهی دارد و او را قدرت طلب و موفق توصیف می کند.

مرد متولد دی زنی را دوست دارد که تا حدود زیادی مانند خودش باشد و روحیاتی نداشته باشد که مانع پیشرفت او شود. اگر می خواهید یک مرد دی ماهی را عاشق خود کنید نوین اطلس دات کام راهکارها و خصوصیات اخلاقی مورد پسند آن ها را در این مطلب به شما معرفی می کند. در آخر نیز ازدواج مردان دی ماهی را بر اساس روحیاتشان با سایر ماه ها بررسی می کنیم.

شناخت مردان متولد دی

مردان متولد دی افراد انعطاف ‌ناپذیر و مستقل‌ و دارای‌ ویژگی‌های‌ ارزشمند زیادی‌ هستند. مردان متولد دی اعتماد به نفس بالایی دارند و همیشه با اطمینان، مصمم، با اراده، خونسرد و آرام عمل می کنند. سخت کوشی، جدیت و پرکاری، زرنگی و هوشیاری، زیرکی، واقع بین بودن، تعهد و استقامت از خصوصیات بارز مرد متولد دی می باشد.

مرد های متولد دی تقریباً در هر حرفه‌ای‌، موفق‌ و سربلند خواهند بود. آن ها تمام‌ طرح‌ها و برنامه های خود را با موفقیت‌ به ‌پایان‌ می‌رسانند و در هر موقعیتی بسیار با لیاقت عمل می کنند.

مرد های دی ماهی افرادی‌ صادق‌، راستگو و درستکار هستند، حتی‌ از خود انتقاد می کنند و اگر عیبی در خود ببیند حتما برای رفع آن تلاش خواهند کرد. آن ها خیلی جدی‌ و سرسختانه‌ علیه‌ مشکلات‌ قرار می گیرند و برای رسیدن به خواسته های خود تلاش می کنند.

مردان متولد دی خسیس‌ نیستند، ولی‌ می‌توان‌ گفت بسیار حسابگرند، چون‌ قادرند با حداقل‌ تلاش‌ و پول‌ به‌ نتایج‌ بزرگ‌ و عالی‌ برسند و با وجود توانائی‌ سازمان‌دهی‌ عالی‌ می‌توانند به‌ راحتی‌ روی‌ چند پروژه‌ همزمان‌ کارکنند.

طالع بینی مرد متولد دی

مرد متولد دی قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد می باشد. او کم حرف است و خیلی دیر به چیزی که نیست تظاهر می کند.

مرد متولد دی مردی است که به سختی می توان به او نفوذ کرد و بسیار خشک، جدی و مصمم است. ممکن است در نکاه اول به نظر برسد از دیگران دوری می کند اما نه تنها گوشه گیر نیست بلکه بسیار شهرت پرست و جاه طلب می باشد.

در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود او می باشد؛ مرد متولد دی در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد،‌ نرم می شود تا جایی که در میانسالی، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود.

به این ترتیب اگر شما همسر او هستید، باید در ابتدای زندگی با او خیالتان راحت باشد که کاملا سر به راه است اما برعکس هر جه پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بیشتر می شود.

مرد متولد دی چه زنی را دوست دارد

داشتن نگاه خوشبینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می شود. به رفتار های خوب همسرتان بیشتر بیندیشید و جنبه های خوب زندگی را فراموش نکنید.

تمام مردان از جذابیت تعریف یکسانی ندارند. چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند برای مردان دی ماهی، سبب جذابیت بیشترتان می شود.

غافلگیری برای مردانی که اهل ماجراجویی هستند، بهترین روش است. آن ها از چنین کار هایی لذت می برند. با برخی کار های دور از ذهن و انتظار برای همسرتان کاری کنید که همیشه در ذهنش بمانید.

مردان معتقدند که زن ها دائما در حال حرف زدن هستند. باید به آن ها اطمینان دهید که به اندازه کافی گوش می دهید. کلا نه فقط مردهای دی ماهی بلکه همه ی مردها دوست دارند همسرشان شنونده ی خوبی باشد.

همه ما انسان های دلپذیر و دوست داشتنی را دوست داریم. از بحث و مجادله بی مورد، خصوصاً وقتی که عقایدتان با هم فرق دارد، بپرهیزید. همسرتان را براساس عقایدش مورد ارزیابی قرار ندهید و او را خجالت زده نکنید.

شاید بیشتر حرف های شما منطقی و درست باشد، اما در نحوه بیان حرف های تان اشتباه می کنید. غرولند کردن، بدخلقی و رنجورنمایی باعث فراری شدن همسرتان از محیط خانه می شود.

او می خواهد در خانه به آرامش و آسایش برسد و شما این فرصت را از او می گیرید. مطمئن باشید با گوشه و کنایه حرف زدن، زخم زبان و حرف های نیشدار به مقصودتان نمی رسید.

تا به حال این کار را انجام می دادید، احتمالاً هر بار وضع بدتر از قبل می شود؛ پس بهتر است شیوه خود را عوض کنید.

چگونه یک مرد دی ماهی را عاشق کنیم

اگر می خواهید یک کرد دی ماهی را عاشق خود کنید باید بلندپرواز باشید. روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارد. اگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری‌که دیگر احتیاجی بکار کردن نداشته باشید یا این‌که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، دراین صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

هم چنین برای جذب مرد دی ماهی و عاشق کردن او شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذابتر بنظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت میکنید که زندگی با شما نه تنها خسته کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

اگر یک مرد دی ماهی را جذب کرده اید و می خواهید او عاشق شما شود باید برای رابطه تان تلاش کنید. با تلاش کردن برای رابطه، به عشق زندگی تان نشان میدهید که این رابطه برای شما اهمیت دارد و همین موجب می‌شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند. مسلما هر رابطه ای فراز و نشیب های خودرا دارد، بنابر این اگر شما نشان دهید که در شرایط سخت بجای فرار کردن، می‌ایستید و تمام تلاش خودرا می‌کنید تا رابطه تان به شکل سابق خود باز گردد، ثابت کرده‌اید که انتخاب خوبی برای یک زندگی مشترک نیز خواهید بود.

ازدواج با مرد دی ماهی

ازدواج مرد دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

ازدواج مرد دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

ازدواج مرد دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

ازدواج مرد دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

ازدواج مرد دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

ازدواج مرد دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

ازدواج مرد دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

ازدواج مرد دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی

ازدواج مرد دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

ازدواج مرد دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

ازدواج مرد دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

ازدواج مرد دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

مطالب مرتبط:

ازدواج با مرد دلخواه

شیفته کردن مردان

رفتارهایی که مردان دوست دارند

روانشناسی مردان مجرد

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند

خصوصیات متولدین دی

novinatlas 1688 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

رازهای جالب از خصوصیات مردان دی ماهی

نمناک/ به اعتقاد بسیاری از افراد متولدین هر کدام از ماههای سال دارای خصوصیات اخلاقی و رفتاری متفاوتی هستند که باعث تمایز آنها از همدیگر می شود.در این بخش از نمناک با ویژگی های متولدین دی ماه آشنا می شویم.دی نام فرشته ای است که تدبیر امور و مصالح روز و ماه دی به او تعلق دارد. در اوستا داثوش یا دادها به معنی آفریدگار و صفت اهورامزدا است . مصدر (دا) به معنی دادن و آفریدن است. در خود اوستا صفت دثوش (دی) برای تعیین دهمین ماه به کار رفته است که شاید تا حدودی با ویژگی های متولدین ماه دی هم ارتباط داشته باشد.خصوصیات متولدین دی ماه :


(١١:٢٠) ٩٩/٠٥/٠٩


(١١:٠٥) ٩٩/٠٥/٠٩

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی


(١١:٠١) ٩٩/٠٥/٠٩


(١٠:٤٥) ٩٩/٠٥/٠٩


(١٠:٣٠) ٩٩/٠٥/٠٩


(١٠:١٠) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٩:٥٥) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٩:٤٠) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٩:٢٠) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٩:١٠) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٨:٥٥) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٨:٣٥) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٨:١٩) ٩٩/٠٥/٠٩


(٠٨:٠٠) ٩٩/٠٥/٠٩


(٢٢:٤٥) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٢:٣٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٢:٢٩) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٢:٢٦) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٢:١٨) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٢:١٥) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٢:١١) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٢:٠٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢١:٥٨) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢١:٣٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢١:٢٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢١:١٣) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢١:٠٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٠:٣٦) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٠:٣٣) ٩٩/٠٥/٠٨


(٢٠:٣٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٩:٥١) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٩:٤٩) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٩:٤٣) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٩:٣٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٩:٢٢) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٩:١٧) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٩:٠٠) ٩٩/٠٥/٠٨

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی


(١٨:٤٤) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٨:٢٨) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٨:٢٢) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٨:٢٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٨:٠٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٧:٣٠) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٧:٢٦) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٧:٠٨) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٦:٥٦) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٦:٤٦) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٦:٢٨) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٥:٥٩) ٩٩/٠٥/٠٨


(١٥:٢١) ٩٩/٠٥/٠٨

روانشناسی شخصیت مردان متولد دی
روانشناسی شخصیت مردان متولد دی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *