چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

 
helpkade
چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم
چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

اگر مایل به استفاده از عکس های شخصی و واقعی در فضای مجازی نیستید چرا از تصاویر کارتونی که با استفاده از تصاویر واقعیتان ساخته شده اند استفاده نکنید؟ استفاده از تصویر شخصیت کارتونی به جای تصویر واقعی جالب تر و گاهی هم خنده دارتر است و از نظر امنیتی و حفظ حریم شخصی برای افراد مطمئن تر می باشد. سایت های بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید شخصیت کارتونی خود را خیلی ساده طراحی کنید. در این مطلب ۱۲ سایت برتر که قابلیت های بهتری نسبت به بقیه دارند را گلچین کرده ایم. همین حالا به راحتی آب خوردن و تنها با چند کلیک تصویر کارتونی خود را ساخته و در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

Best Sites to Create Cartoon Characters of Yourself

قبلا هم در انزل وب یکی از وب سایت های کاربردی برای ساخت آواتار کارتونی از تصاویر خود معرفی کرده بودیم. سایت هایی که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد یک قدم جلوتر هستند و هر تصویری که آپلود کنید با بهترین کیفیت به نمونه کارتونی جذاب تبدیل می شود!

با سرویس Pho.to  تصاویر خود را آپلود کنید و نمونه آبرنگی را با جلوه های خاصی که بدان اضافه می شود تحویل بگیرید ، عملکرد این سرویس چیزی شبیه به سرویس تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد که قبلا هم بدان پرداخته بودیم.

چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

تغییرات متعددی که روی عکس ها اعمال می شوند جالب توجه هستند.

WeeWorld بیش از این که یک سرویس آنلاین باشد بازی آنلاین و مهیجی برای چهره پردازی صورت شما است! رنگ پوست و رنگ چشمانتان را تغییر دهید و بهترین لباس را برای شخصیت کارتونی خود انتخاب کنید. حتی می توانید آیتم های خاصی را به دست گیرید و مدل موی متناسب با لباس هایتان را انتخاب نمایید.

یکی از وب سایت های محبوب برای ساخت تصویر کارتونی از خودتان Pick a Face می باشد. محبوبیت آن شاید  به خاطر جلوه های مدرن تر و جذاب تری که دارد باشد. تنها با یک لینک ساخت تصاویر کارتونی شروع می شود. زبان خود را انتخاب کنید و در نهایت بعد از انتخاب جنسیت چهره پردازی مدرن را شروع کنید.

Meez  یک سرگرمی آنلاین است و ساخت آواتار پروفایل شبکه های اجتماعی با آن به سادگی ممکن می شود. تصاویری که می سازید می توانند با سه بعدی باشند و حتی از آن ها به عنوان آواتار خود در بازی های آنلاین استفاده کنید. بعد از ساخت شخصیت کارتونی و اتمام تغییرات می توانید از داخل همین سایت مستقیما تصاویر را در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک بارگذاری کنید.

Build Your Wild Self از آن دسته وب سایت های عجیب و غریب است که شخصیت کارتونی نیمه انسان شما را طراحی می کند. تصور کنید! سر شما با بدنه ای از حیوانات یکی شود. بیش تر شبیه یک موجود فضایی می شوید تا خودتان؛ اما ایده جدیدی است و از کالبد همیشگی انسانی خارج می شوید.

Moron Face بیش از این که یک سایت برای ساخت شخصیت کارتونی باشد تصاویر شما را به کاراکتر های خنده دار تبدیل می کند. مثلا برخی از اجزای صورت مثل لب را هدف قرار می دهد و افکت های خنده داری بدان اضافه می کند.

Portrait Illustration make هم یکی از همان وب سایت های جالب و کاربردی است که شخصیت کارتونی شما را به صورت تصادفی می سازد. تنها کافی است روی Randomizer کلیک کنید تا یکی از قالب های موجود برای کارتونی کردن تصاویرتان انتخاب شود. بعد از ساخت تصویر با راست کلیک روی هر آواتار و انتخاب Save Image آن را ذخیره سازی کنید.

در وب سایت South Park Avatar سه راه جهت ساخت شخصیت کارتونی خودتان پیش روی شما قرار می گیرد: استفاده از آلبوم آواتار ها و انتخاب یکی از آن ها به دلخواه، انتخاب گزینه Randomizer و ساخت تصادفی آواتار یا تغییر تصویر اصلیتان با افزودن آیتم هایی که می خواهید.

اگر به دنبال سرویسی برای ساخت تصاویر خنده دار و کمدی با عکس نوشته هستید از Pixton’s Picks استفاده کنید. با قابلیت افزودن متن می توانید شرایطی که در آن قرار گرفته اید یا ماجرایی که رخ داده است را به عکس اضافه کنید.

آواتار کارتونی خود را با وب سایت Face Your Manga و اضافه کردن تغییراتی مثل حالت مو، رنگ مو، تغییر لباس و …بسازید. بخش های مختلف این سایت نسبت به سایر سایت هایی که معرفی کرده ایم مدرن تر و جدید تر هستند.

در راهنمای Turn Yourself Into a Cartoon سایت instructables تصاویر کارتونی به صورت حاضر و آماده در اختیارتان قرار نمی گیرند؛ بلکه آموزش های لازم برای تبدیل عکس به شخصیت کارتونی در نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ به شما داده می شود. بنابراین لازم است آشنایی مختصری با فوتوشاپ و مهارت های طراحی و ویرایش عکس داشته باشید.

Custom Anime نه تنها صورت شما را کارتونی می کند بلکه کل ساختار بدنتان در عکس را تغییر می دهد. مدل مو شما با انواع و اقسام لباس ها هماهنگ می شود و نهایتا تصویر کارتونی خنده داری را می توانید دانلود نمایید.

چه سرویس های دیگری را برای ساخت تصاویر کارتونی می شناسید؟ از کدام یک از وب سایت های معرفی شده استفاده کرده اید و کدام یک را برای ساخت شخصیت کارتونی از خودتان پیشنهاد می دهید؟ دیدگاه ها خود را با ما در میان بگذارید.


ممنون از مطلب مفیدتون،
من معمولا برای ساخت آواتار و عکس پروفایلهام از وب سایتhttp://www.facedynamic.com
استفاده میکنم.
کارباهاش راحت وسریعه و رایگانم هستش و اکانت سازی نمی خواد.

من رفتم تو این سایت اواتارم رو درست کردم عالی بود

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

خانه انیمیشن ، خانه ایست برای تمام خانواده ی بزرگ انیمیشن ایران.

اگر شما به فکر انیمیشن سازی یا کشیدن نقاشی های انیمه ی خود هستید و یا حتی فقط میخواهید داستان هایی در مورد کاراکتر های انیمیشن های مورد علاقه ی خود بنویسید، قطعا میخواهید کاراکتری خلق کنید که جذاب باشد و مردم را وادار به تماشای  انیمیشن شما بکند

 با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا ما به شما نشان دهیم که چگونه این کاراکتر ها را بنویسید

 

یافتن شخصیت آن ها

چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

 

۱-گروه خونی آنها را تعیین کنید

گروه خونی به عنوان یک شاخص معمول از شخصیت در ژاپن شناخته شده. شما میتوانید از این به عنوان راهی برای اینکه میخواهید شخصیت شما چگونه باشد استفاده کنید.گروه های خونی و شخصیت های همراه آنها اینجا هستند

O -مطمئن، خوش بین و با اراده اما همچنین خود محور و غیر قابل پیشبینی

A -خلاق، آماده و مسئولیت پذیر ولی همچنین خیره سر(حرف گوش نکن) و وابسته به زمان(در زمان های مختلف تصمیمات مختلف میگیرد)

B -فعال و پر شور اما همچنین خودخواه و مسئولیت نا پذیر

AB -سازگار و منطقی اما همچنین فراموشکار و انتقاد کننده

 

۲- روز تولدشان را تعیین کنید

زودیاک(تقویم خورشیدی، صفحه ای که به کمک آن ماه های سال را تعیین میکردند)شرقی باشد یا غربی ؟

میتوانید یکی را برای تعیین شخصیت کاراکتر انتخاب کنید. شما میتوانید از این برای انتخاب سن یا تاریخ تولد کاراکتر استفاده کنید

 

۳-از آزمون شخصیتی مایر بریگز استفاده کنید

اگر میخواهید یک ایده برای شخصیتی که به طور کامل شکل گرفته به دست بیاورید میتوانید تست mayers-briggs را امتحان کنید.این نوع شخصیت ها که بر اساس مطالعات روانشناسی بدست آمده میتواند در شکل گیری شخصیت کاراکتر شما کمک کند.

 

۴-از یک متعادل کننده ی شخصیت استفاده کنید

شما حتما میخواهید مطمئن باشید که شخصیت شما آدم متعادلی باشد(!). تعادل بین صفات مثبت و منفی برای خلق یک شخصیت جذاب و قابل باور لازم است. صفات مثبت و منفی کاراکتر خود را بشمارید و سعی کنید صفات منفی آن کمی بیشتر باشد. در انتهای داستان، کاراکتر شما آنقدر پیشرفت کرده که بر بعضی از صفات بدش غلبه کند. مثال هایی شامل صفات بد:

ور رفتن با هرچیزی(دستکاری کردن)

گاهی اوقات دروغ گفتن

توهین به دیگران

اهمیت ندادن به ناراحت کردن دیگران

متمرکز تنها بر اهداف خود

نداشتن کنترل بر ناراحت کردن دیگران

 غالبا رنجیده شدن، حتی بر اثر اتفاقات کوچک و تصادفی 

معمولا بی پروا و بی فکر

 

۵-برایشان اسمی عالی انتخاب کنید

بسیاری از مردم اعتقاد دارند اسامی افراد میتواند بر شخصیت آنها تاثیر بگذارد. مطالعات نشان داده داشتن اسامی غیرمعمول میتواند به قلدری و یا مشکلات شخصیتی به دلیل مورد آزار و اذیت قرار گرفتن منجر شود. همچنین افرادی(کابالاریان ها) وجود دارند با این باور که نام میتواند کل شخصیت شما را مشخص کند. این، چه درست یا غلط میتواند به شما برای انتخاب نام کمک کند

سعی کنید از انتخاب اسامی خیلی غیر معمول برای شرایط (محیط یا شخصیت) معمولی خودداری کنید. این باعث غیر واقعی جلوه دادن کاراکتر شما میشود.

 

 

خلق داستان های دلربا

 

۱- پایان کار کاراکتر خود را مشخص کنید(در آخر داستان چگونه است؟)

میخواهید هدف نهایی کاراکتر شما کجا باشد؟

چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

میخواهید چه تاثیری در داستان شما بگذارد؟

میخواهید در آخر داستان چه چیز هایی یاد گرفته باشد و چه تغییر هایی کرده باشد؟

شما میتوانید از موقعیت(شخصیت و رفتار) کاراکتر خود در آخر داستان استفاده کنید تا بفهمید آنها را چگونه در ابتدا به تصویر بکشید.

 

۲- آغاز به کار کاراکتر خود را تعیین کنید

حالا که میدانید کجا پایان کار اوست تصمیم بگیرید چگونه و کجا وارد داستان شود(با چه اخلاقیاتی و رفتاری؟) که این باید از نظر منطقی با نحوه و جایی که شخصیت تان به پایان کارش میرسد در تناسب باشد. برای مثال اگر شما کاراکتری میخواهید که در طول داستان یاد گرفته قدر دان دیگران باشد باید در ابتدا شخصیتی را به نمایش بگذارید که از دیگران قدر دانی نمیکند(مثال های عینی بسیاری در انیمیشن های بروز سینما وجود دارد به طور مثال مک کوئین در انیمیشن ماشین ها که در اول داستان تنها به فکر شهرت و محبوبیت خود است اما در ادامه از غرور او کاسته میشود و چیزی مهمتر که همان دوستان خوبش هست رو بدست میاورد). همچنین شما احتمالا میخواهید نشان دهید که چرا او فکر میکند که به مردم دیگر نیاز ندارند.

۳-تصمیم بگیرید چگونه آنها به آنجا میرسند(تغییر صفات بدشان به خوب در انتهای داستان)

به این فکر کردید که میخواهید او کجا شروع کند و به پایان کار خود برسد. حالا، چه چیزی باعث میشود که کسی اینگونه تغییر کند؟ اینجا زمانیست که میتوانید ایده های عالی خود را برای خلق داستان خود بیاورید.

چون چیز هایی که برای کاراکتر شما اتفاق میافتد تا باعث تغییر او شود باعث طرح و داستانی عالی میگردد.

 

۴-از کلیشه ها دوری کنید

نامزدش کشته میشود. در سنین جوانی یتیم میشود. با یک بچه ی جدید رشد میکنند(بچه ی کوچک تر باعث کم توجهی به او میشود)

اینها کلیشه هایی هستند که باعث شروع توسعه ی کاراکتر شما میشوند و چون کلیشه هستند کسالت آور میباشند. سعی کنید از آنها دوری کنید. تلاش کنید توسعه ی شخصیت کاراکتر خود را به طور واقعی نمایش دهید. این باعث میشود مردم به داستان شما علاقه مند تر شده و تمایل بیشتری برای دنبال کردن داستان شما داشته باشند.

 

 

کشیدن کاراکتر خود

  

۱- یک استایل و سبک طراحی انتخاب کنید

کاراکتر های مختلف انیمه های مختلف اغلب در سبک های مختلفی کشیده میشوند. شما میتوانید از سبک طبیعی و استعداد ذاتی خود استفاده کنید یا میتوانید از سبک های هنرمندان کلاسیک و مطرح در هر جانر تقلید کنید.

Shojo و shonen از سبک های مطرح و رایج در انیمه و مانگا هستند.

 

 

۲- کشیدن کاراکتر

به خاطر داشته باشید که شخصیت های بامزه چشم های عریضی دارند و شخصیت های باحال چشمان کوچک و کج

(مبحث طراحی اجزای صورت و بدن بسیار گسترده است و در قالب یک مقاله نمیگنجد اما همین نکات ریز به علاوه ی مقالات کاملی که بعدا خواهیم گفت در شکل گیری شخصیت ها در داخل ذهن کمک خواهد کرد)

۳-  طراحی خود را بر اساس شخصیت کاراکتری که ساخته اید انجام دهید

لباس و لوازم(مانند شمشیر، گردنبند) متناسب با شخصیت انتخاب کنید. اجازه بدهید انتخاب های شما به بازتاب دادن شخصیت کاراکتر شما کمک بکند.

برای مثال اگر شما میخواهید کاراکتر زنی داشته باشید که گرایش بالایی به عملگرا بودن دارد(مانند مریدا در انیمیشن brave– همان دختر مو نارنجی فرفری) کفش های بدون پاشنه را به جای پاشنه بلند به او بپوشانید. اگر میخواهید به گذشته ی یک کاراکتر اشاره کنید، میتوانید به چیزهایی فکر کنید که او میپوشد یا نگه میدارد که برایش مهم است(اهمیت معنوی دارد) برای مثال نام woody در داستان اسباب بازی ها که در پشت کفش او حک شده بود نشانه ای از گذشته بود. خلاق باشید!

 

 

توسعه دادن مهارت هایتان

 

۱-  آناتومی بدن انسان را مطالعه کنید

ساخت کاراکتر هایی که خوب به نظر میرسند با داشتن اطلاعات پایه از آناتومی بدن انسان آغاز میشود. شما نمیخواهید که کاراکترتان عضله ای بیش از حد یا برعکس بدون عضله باشد.

مفصل های بسیار یا خیلی کم. یک بدن بدون تناسب و …

یک کتاب آناتومی خوب بگیرید و در مورد اینکه استخوان ها و ماهیچه های ما کجاست، چگونه به هم متصل شده اند و در کجا تنظیم میشوند مطالعه کنید.

 

۲-  زندگی را طراحی کن

کشیدن یک شخصیت انیمیشن نیاز به دانش اولیه از بدن انسان دارد. هر چه بیشتر بتوانید بدن انسان را طراحی کنید  برایتان کشیدن کاراکتر های انیمیشن راحت تر میشود. پس برای تمرین شروع کنید به کشیدن دوستانتان و حتی خودتان در جلوی آینه.

۳- در حالات متفاوت تمرین کن، ژست ها و حالات حرکتی بدن

برای طراحی حالات حرکتی برای کاراکترتان میتوانید از خود در حالات مختلف عکس گرفته و بعد سعی کنید کاراکترتان را به کمک عکس هایی که گرفتید در حالات مختلف طراحی کنید.

همچنین میتوانید از سایت های مفیدی مثل posemaniacs.com به عنوان مرجع استفاده کنید.

سعی کنید آناتومی را هنگامی که در حال حرکت های مختلف هستید در ذهنتان داشته باشید.

۴- تمرین کنید

هر چه بیشتر تمرین کنید مطمعنا بیشتر موفق خواهید شد.

 

منبع: ۳danimators (wikihow)


به این پست امتیاز دهید!


متوسط آرا
/ ۵٫

واقعا عالی بود.

خیلییییی عالی بود واقعا دستتون درد نکنه❤❤❤

Comment

Name

Email

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


عبارت امنیتی
9 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انیماتور های زن هم معرفی میکنید ؟؟

پس کرج چی ؟؟؟

خیلی زیبا بود … ممنون

تمام حقوق برای خانه انیمیشن محفوظ است

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش

تبدیل عکس به کارتون

 

علاقه‌مندی کاربران به عکسبرداری و ویرایش عکس به قدری است که اپلیکیشن‌هایی که قادر به ایجاد تنوع در عکس‌های ساده و تکراری شده باشند، به سرعت مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. تبدیل عکس به تصاویر کارتونی یکی از فیلترهای جذاب در اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر محسوب می‌شود.

چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

در ادامه شما را با چند ابزار برای تبدیل عکس به کارتون آشنا می کنیم :

 

ابزار آنلاین “تبدیل عکس به کارتون” Cartoonize :

 

برنامه تبدیل عکس به کارتون

 

با استفاده از سرویس Cartoonize شما با یک کلیک می توانید عکس خود را به صورت رایگان کارتونی کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از این سرویس ابتدا به آدرس سایت این برنامه در مرورگر خود بروید.

 http://www.cartoonize.net/

 

حالا با زدن گزینه Upload from Disk عکس مورد نظر را از کامپیوتر خود آپلود کنید. البته می توانید عکس های وبسایت های مختلف با داشتن URL آن ها را نیز وارد کنید.

بعد از آپلود از پنل سمت چپ، اثر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با کلیک روی هر افکت، عکس خود را به آن شکل تبدیل می کنید.

 

به همین سادگی بدون نیاز به فتوشاپ می توانید تبدیل چهره به کارتون را انجام دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

تبدیل عکس به شخصیت کارتونی در فتوشاپ:

تصویر خود را در فتوشاپ باز کنید.

 

 تبدیل عکس به شخصیت کارتونی در فتوشاپ

 

یک کپی از لایه اصلی خود بگیرید.

 

 

به Filters > Blur > Smart Blur بروید. بسته به تصویر خود ، می توانید از این مقادیر استفاده کرده یا به موارد دلخواه خود تغییر دهید.

 

 تبدیل عکس به کارتون در فتوشاپ

 

این باعث کاهش بافت های پوست شده و تصویر شما را صاف می کند که بعداً اهمیت خواهد یافت.

 

با استفاده از (Ctrl + L) می توانید پنل levels را باز کنید. پنل levels ، می تواند به تنظیم کنتراست کمک کند و باعث شود تصویر شما به عنوان کارتون بهتر شود. تنظیمات را همانطور که می دانید تنظیم کنید یا آنها را تغییر ندهید. 

 

تبدیل عکس به کارتون

 

پس از اتمام کار ، یک کپی از آن لایه تهیه کنید. لایه پس زمینه اصلی خود را کپی نکنید ، بلکه لایه ای را که فیلترها را اجرا می کنید کپی کنید.  

 

 

چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

به Filters > Sketch > Photocopy بروید. اگر مایلید تنظیمات را تغییر دهید یا آنها را بدون تغییر بگذارید.

 

تبدیل عکس به شخصیت کارتونی

 

یکی از عیبهای فیلتر Photocopy در Photoshop این است که از رنگ هایی که در پالت پیش زمینه / پس زمینه خود دارید در جعبه ابزار خود استفاده می کند. ممکن است نتایج عجیب به دست آورید ، مگر اینکه جعبه ابزار شما این رنگ ها را داشته باشد ، که می توانید با فشار دادن کلید “D” روی صفحه کلید خود سریعاً به دست آورید.

 

در پایان تصویری شبیه به این مورد خواهید یافت. ممکن است مجبور شوید از پاک کن یا برس استفاده کنید تا برخی از قسمت های پوست یا صورت خود را تمیز کند. در مثال ما ، ما مجبور نشده ایم کارهای زیادی انجام دهیم.

 

برنامه تبدیل عکس به کارتون

 

بالاترین لایه خود را انتخاب کرده و آن را مطابق تصویر زیر که به رنگ آبی برجسته شده است ، روی حالت “Multiply” تنظیم کنید.

 

 

تصویر ما شروع به شکل گیری می کند ،اما بیایید یک لایه رنگ کارتونی متقاعد کننده تر برای تصویر خود بدست آوریم.

 

برای استفاده از فیلتر cutout به Filter> Artistic> Cutout بروید. نوار لغزنده ها را مطابق شکل نشان دهید تا جزئیات نسبتاً خوبی را در تصویر خود بدست آورید .

 

 تبدیل عکس به کارتون در ادوب فتوشاپ

 

استفاده از ToonyPhotos : 

 

 تبدیل عکس به کارتون آنلاین

 

Toony Photos یکی از بهترین ابزار ویرایش عکس مبتنی بر وب است که به کاربران اجازه می دهد هر عکس را به  کارتون تبدیل کنند. با این حال، این برنامه به صورت اتوماتیک عمل نمی کند، شما باید بخشی از عکس را که می خواهید به یک کارتون تبدیل کنید را انتخاب کنید.

 

اول از همه، شما باید Toonyphotos را در مرورگر خود باز کنید.(toonyphotos.com)

 

حالا شما باید برای ساخت عکس کارتونی بر روی “Start Turning Photos Into Cartoons” کلیک کنید.

 

در صفحه بعد، شما باید بر روی Choose Photo کلیک کنید و سپس عکسی را که می خواهید کارتونی کنید را انتخاب کنید.

 

این سایت از فناوری روتوسکوپ برای تبدیل عکس به کارتون استفاده می کند. این بدین معنی است که شما باید بخشهایی را که میخواهید کارتونیزه کنید را باید مشخص کنید. این فرآیند ممکن است طولانی باشد اما تصاویر زیبایی به شما ارائه می دهد.

 

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 


مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


واسه همه چی جا هست!

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


تخفیف های داغ لنوو(لپ تاپ،تبلت،مودم و…)

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟


اسلایس براونی آلبالو

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


Downloads-icon


راههای استخراج عکس از فایل pdfDownloads-icon

پوریا پیرمرادیان

2,دسامبر,2019
بهترین اپلیکیشن های اندروید, عکس

نظر دهید

حتما در شبکه های اجتماعی دیده اید که بعضی افراد، برای عکس پروفایل خود از یک آواتار کارتونی استفاده کرده اند. تصویری که بعضا بامزه و گاهی نامتعارف است. این مدل تصویر سازی به کمک الگوریتم هایی انجام می شود که در برنامه های مخصوص این کار تعریف شده است و عملکردشان به این صورت است که عکس فرد را دریافت می کنند و پس از پردازش آن را شبیه کارتون ها می کنند تا عکسی جالب و هم منحصر به فرد برای استفاده افراد به دست آید.

ساختن آواتار کارتونی به شکل دستی توسط خودتان کار آسانی نیست. اگر با کامپیوتر بخواهید این کار را انجام دهید از طریق فوتوشاپ می توانید آثار جالبی خلق کنید اما این موضوع نیازمند داشتن مهارت کار با فوتوشاپ است. اگر به دنبال روش ساده تری هستید که در گوشی اندروید خود چنین آواتارهایی درست کنید ادامه این مقاله معرفی نرم افزار اندرویدزوم را دریابید تا ببینید با چه ابزارهایی به راحتی می توانید بدون داشتن مهارت خاصی، عکس های شخصی خود را ویرایش کرده و آنها را کارتونی کنید.

همچنین ببینید: اپلیکیشن Iconic ساخت آیکون و لوگوهای اختصاصی

چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

برنامه Androidify ، به طور دقیق یک برنامه آواتار ساز نیست، اما به شما امکانات ساخت و شخصی سازی شخصیت های اندرویدی اش را می دهد که به شما شباهت دارند. پس اگر می خواهید نسخه اندرویدی چهره خود را ببینید حتما نرم افزار Androidify را امتحان کنید. امکان تغییر رنگ آمیزی، قالب، اندازه و دیگر موارد مربوط به ظاهر شخصیت اندرویدی شما، در این برنامه وجود دارد تا بتوانید به شکل دلخواه آواتار خود را در آورید.

Bitmoji نرم افزار دیگری برای ساخت آواتار کارتونی است که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا دارد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا آواتارهای کارتونی جذابی از خود درست کنید. اتکای اصلی این برنامه روی احساسات می باشد. به طور مثال شما می توانید نسخه خندان، گریان و… از خود درست کنید تا به فراخور شرایط از آنها استفاده کنید.

همین طور ببینید: معرفی و دانلود بهترین برنامه های گیف ساز اندروید

اگر در جستجوی برنامه ای هستید که کار با آن راحت باشد، ما FaceQ را به شما پیشنهاد می کنیم. این برنامه قدرتمند، رابط کاربری عالی دارد که همه ابزارهای مورد نیاز را به شکل مناسبی در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر درباره طراحی و نقاشی اطلاعات شما در حد صفر هم باشد، به آسانی می توانید آواتار کارتونی اختصاصی خود را با FaceQ تولید کنید، آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و از آن لذت ببرید.

Cartoon Avatar Photo Maker یک برنامه رایگان دیگر برای ساخت آواتارهای کارتونی در اندروید است که با آن می توانید آواتارهایی بسازید که درست شبیه به خودتان هستند. این برنامه امکان انجام ویرایش در اجزای مختلف بدن را در اختیار شما قرار می دهد که از جمله آنها می توان به حالت دهان، استایل صورت، رنگ مو و… اشاره کرد. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم تقریبا همه جای آواتاری که با برنامه Cartoon Avatar Photo Maker می خواهید بسازید را به شکل دلخواه می توانید شخصی سازی کرده و دستخوش تغییر کنید.

آخرین برنامه این فهرست یعنی SuperMii- Make Comic Sticker ، چندان برنامه مشهوری نیست اما با این وجود یکی از بهترین برنامه های آواتار ساز موجود می باشد. شما با این برنامه می توانید آواتارهایی بسازید که تقریبا همه جای آن قابلیت ویرایش و تغییر را دارد. این برنامه به شکل محسوسی شما را به یاد محتواهای انیمه های ژاپنی می اندازد و یک شباهت خاصی با حیوانات را در آواتارهای آن حس می کنید که همین امر موجب منحصر به فرد شدن برنامه SuperMii- Make Comic Sticker می گردد.

همچنین مشاهده کنید: 6 برنامه مشابه پینت ویندوز برای اندروید : طرحی نو در اندازید!

تگ هااپلیکیشن ادیت عکس اپلیکیشن ساخت آیکون و لوگو اپلیکیشن ویرایش عکس بهترین نرم افزار های ویرایش تصویر

کانال تلگرام اندرويدزوم@AndroidZoom

صفحه اینستاگرام اندرویدزوم@AndroidZoom.ir

16,دسامبر,2020

19,نوامبر,2020

29,اکتبر,2020

PixLab Photo Editor: Collage & Background Changer یکی از برترین برنامه های ویرایش تصاویر آسان …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فایل‌های اندرویدزوم توسط هاست ایران میزبانی میشوند

——————————————————

اندرویدزوم توسط روبینا سرور پشتیبانی میشود


چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم

لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 10 

چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم
چگونه شخصیت کارتونی خود را بسازیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *