چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

 
helpkade
چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم
چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

داشتن ابروهای زیبا نقش بسیار پر رنگی و بسزایی در زیبایی صورت دارد. همه خانم ها دوست دارند همیشه ابروهای مرتب داشته باشند تا تا زمان کمتری صرف آرایش کردن کنند. آرایش ابرو ها با ابزار های آرایشی می تواند وقت بسیاری را از شما بگیرد، به خصوص قرینه و یکسان در آوردن ابرو ها بسیار سخت می باشد .

برای مرتب بودن ، حالت دادن و تقویت و پر پشت شدن ابروها دو تکنیک جدید به نام لیفت و لمینت ابرو وجود دارد که در آن تارهای ابرو تقویت، پر پشت، مشکی و ضخیم تر می شود. در این مقاله از وب سایت بانو آرا به بررسی لیفت و لمینت ابرو می پردازیم و تمامی نکات مربوط به آن را برای شما شرح خواهیم داد، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

لیفت و لمینت ابرو یکی از راه های بسیار مناسب برای زیبا سازی ابروها می باشد. با لیفت و لمینت، تارهای ابرو به سمت بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر می شود و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمی شود بلکه ابرو تقویت هم می شود.

ليفت ابرو مناسب افرادي كه خواهان ابروهاي هاشوري هاليوودي هستند و حالت دخترانه ومرتب دوست دارند و مي خواهند ابرو پهن تر ديده شود بدون هيچ نوع تاتويي كه با بهترين مواد ارگانيك دنيا انجام مي شود.کسانی که به داشتن ابرو با حالت طبیعی اما خاص و زیبا علاقه دارند، می توانند از این روش استفاده کرده و چهره خود را بسیار خاص و زیبا کنند، درست مانند بازیگران هالیوودی !

لمینت ابرو راه حلی برای ابروهای نامتقارن و هم چنین شکل دادن، درمان و تقویت ابرو و تغذیه آن ها با کراتین مایع است. این روش برای ابرو های شما معمولا عوارضی نداشته و سبب پر پشت شدن ابروها خواهد شد. تمام موادی که در لمینت ابرو به کار برده می شود، گیاهی است و می تواند تار های ابرو شما را از از حالت نازک بودن خارج کرده و آن ها را پر و زیبا کند.

در چند سال گذشته که میکروبیلدینگ، هاشور ابرو، لیفت و لمینت ابرو به اندازه امروز مد نشده بود، افراد برای پر پشت نشان دادن و یا فرم دهی به ابرو ها از تاتو ابرو استفاده می کردند. با تاتو در ناحیه ابرو و پلک، پس از چند سال با ریزش و کاهش موهای مژه و ابرو مواجه خواهند شد.

به علت کاهش خون رسانی به مو، با تاتو همان موی کمی هم که ابرویشان دارد، می ریزد. انجام تاتو با استفاده از رنگ و سوزن های مخصوص توسط تاتو کار انجام می گردد و در صورت رعایت نکردن بهداشت و استفاده سوزن برای افراد مختلف و… امکان انتقال بیماری هایی نظیر ایدز و انواع هپاتیت وجود دارد، در صورتی که با استفاده از لیفت ولمینت ابرو ،نه تنها می توان با کم ترین خطر زیبا ترین ابرو ها را داشت، بلکه باعث تقویت ابروی شما نیز خواهد شد و هم چنین به صورت شما فرم طبیعی و زیبایی را خواهد بخشید.

لمینت باعث  تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود در حالی که کارکرد لیفت تغییر حالت و بالا کشیدن ابرو می باشد. لمینت کردن یک پروسه گیاهی کراتینه است که رنگ هم دارد. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی مژه و یا ابرو قرار می گیرند، ضخامت موی ابرو و مژه ها را بیشتر کرده، آن ها را پررنگ تر و تیره تر خواهند کرد و مناسب کسانی است که ابروهای کرکی و یا خیلی کمرنگ دارند.

در صورتی که بخواهید هم ابروهایتان را حالت دهید و هم تقویت کنید مشکلی نیست چرا که این دو روش، فرایند مشابهی دارند و چندان فرقی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی های متفاوتی دارند و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود با هم متفاوت است، یعنی شما می توانید به صورت هم زمان ابرو های خود را لیفت و لمینت کنید ،بدون آن که بر اثر مواد رنگی به ابروهای خود آسیبی وارد کرده و باعث ریزش آن شوید.

این روش برای افرادی که جهت رویش تارهای ابرو هایشان به سمت پایین است، ابروهایشان فرم و حالت نمی گیرد و یا برای فرم دهی از ژل و ریمل ابرو استفاده می کنند، مناسب می باشد، هم چنین برای بانوانی که مشکلات زیر را دارند، بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد:

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا بیان کنیم که این روش یکی از امن ترین و بی خطر ترین روش های موجود برای زیبا سازی ابروها می باشد. لیفت ابرو اگر به همراه لمینت باشد نه تنها برای ابرو ریزش ندارد بلکه باعث رشد و تقویت ابرو می ‌شود، زیرا موادی که در آن استفاده می‌شود مواد تقویتی است و دارای کراتین می‌باشد و چون با مواد ارگانیک، معدنی و بوتاکس تراپی این کار انجام می شود و هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت.

اما دقت کنید که این کار را در سالن‌های زیبایی که به آن اطمینان دارید انجام دهید؛ به دلیل آن که بعضی از افراد از مواد نامناسب ارزان استفاده می‌کنند که موجب ریزش ابرو می‌ شود. در کل برای امور زیبایی خود بهتر است که به افراد متخصص و با تجربه مراجعه کنید تا با خیالی آسوده به زیبا سازی صورت خود بپردازید.

نکات بسیار مهمی وجود دارد که شما باید زمانی که می خواهید ابروهایتان را لیفت کنید، آن را رعایت کرده تا ابروهای شما زیبا تر و خاص تر باشد و هم چنین آسیبی به آن وارد نشود ،این نکات به صورت زیر می باشد:

در کنار لیفت و لمینت ابرو پیشنهاد می شود بوتاکس ابرو هم انجام دهید به دلیل آن که باعث تقویت ابروها، درمان ریزش و کم پشتی ابروها می شود، پر کننده فضای خالی مابین ابروهاست و احیا و بازسازی ابروها را به دنبال دارد. بوتاکس ابرو یک روش نوین و جدید برای زیبا سازی و پر پشتی ابروها می باشد.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

ابتدا  ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس کنید.

مواد شماره 1 را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد  گذاری کنید و کاور کنید. تایم مکث برای مواد شماره یک 20 الی 25 دقیقه است.

مواد 1 را کامل از روی ابرو پاک کنید و سپس مواد شماره 2 روی کل ابروها بگذارید. مدت زمان مکث 10 الی 12 دقیقه می باشد.

بعد از پاک کردن مواد شماره 2  به مرحله استفاده از رنگ و‌اکسیدان می رسیم. به اندازه یک‌ نخود رنگ را با دو‌ قطره اکسیدان ترکیب کرده و سپس ۱۰دقیقه مکث می کنیم.

بعد از رنگ ابرو، ابروها کاملا تمیز می شود به طوری که هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد.

در این مرحله در صورت تمایل بوتاکس ابرو را انجام می دهیم. بوتاکس ابرو برای تقویت ابرو ها انجام می شود.

مواد شماره 3 یا کراتین  گذاشته می‌شود. دقت کنید که مواد کراتین باید 24 ساعت روی ابرو باقی بماند.

نکته بسیار مهم:

مواد لیفت مژه با مواد لیفت ابرو باهم فرقی ندارد و یکسان است فقط نحوه استفاده آن ها برای ابرو و مژه متفاوت است. که نحوه استفاده از مواد برای ابرو در بالا توضیح داده شده است.

لیفت و لمینت ابرو مزایای خاصی دارد به همین دلیل است که جایگزین دیگر روش های زیبا سازی ابرو می باشد، این مزایا به صورت زیر است:

1. تا ۲۴ ساعت پس از لمینت به ابرو و مژه نباید آب تماس داشته باشد.

2.به ابروها دست زده نشود و شب موقع خواب صورت رو بالشت قرار نگیرد.

3. ۲۴ ساعت اول با برس تمیزابروها را به سمت بالا برس کشیده شود.

4. برای مرحله اول نیاز به پد گرم‌ داریم.

5.هر سری پمپ مناسب ۲۵ نفر می باشد.

همان طور که بیان شد ،این روش کاملا بی خطر است و تاثیر مادام العمری ندارد. از طرفی فردای روزی که لیفت ابرو با مواد را انجام دادید، به راحتی می توانید دوش بگیرید یا به استخر بروید. دوام این کار بین یک ماه تا دو ماه است و این مساله بستگی به رشد ابروهای شما دارد.

به یاد داشته باشید که چون در مراحل لیفت ابرو آرایشگر از چسب لاتکس استفاده می کند، بعد از اتمام کار شما باید ۲۴ ساعت ابروهایتان را از آب و خیسی دور نگه دارید؛ ولی بعد از آن این ابروها نیازی به مراقبت ندارند. بعد از ۲۴ ساعت اول که ابروهایتان را شستید تازه تارهای آن از هم جدا می شوند و نتیجه کار را می بینید.

قیمت لیفت و لمینت ابرو به کیفیت و مارک موادی که آرایشگرتان استفاده می کند، محل سکونت و شهری که زندگی می کنید و … . به طور کلی قیمت لیفت و لمینت ابرو از 100هزار تومان تا 500 هزار تومان متغییر است.

برای انجام لیفت و لمینت ابرو در خانه می توانید :

1. ژل آلوئه ورا را خریداری کنید و براش ابرو یا شانه ابرو را به این ژل آغشته کنید و ابروهای خود را شانه بزنید تا ابروها به صورت موقت هاشوری و تقویت شوند.

نکته: می توانید ژل ابرو را در منزل به راحتی با استفاده از آلوئه ورا ، ژلاتین  و اسانس ها و روغن ها بسازید.

2 . ¼ فنجان آب را به جوش آورده و در ظرفی شیشه ای بریزید.

3.نصف قاشق پودر ژلاتین را به آن اضافه کنید و کاملا حل نمایید.

4.با کمک قیف مواد را به داخل ظرف ریمل ریخته و 4 قطره روغن اسطوخودوس به آن بیافزایید .مواد را 12 ساعت در دمای اتاق قرار داده تا کاملا با هم مخلوط شوند سپس استفاده کنید.

پودر سایه را به خوبی با یک قاشق ژل آلوئه ورای تازه یا ژل آلوئه ورای آماده مخلوط کنید. مقدار پودر به اندازه رنگ دهی دلخواه ژل ابروی مورد نیاز بستگی دارد . برای اینکه ابروها پرپشت به نظر برسد ، می توانید مقدار بیشتری پودر سایه به آن اضافه کنید. برای افزایش رویش ابرو و پرپشت شدن ابروها 4 قطره روغن کرچک و 3 قطره  روغن رزماری  به  آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.می توانید این مواد را در ظرف ریمل قدیمی نگه دارید و هر وقت نیاز شد استفاده کنید.

ژل ابرو یکی از محصولات آرایشی است که کاربرد آن مرتب کردن، حالت دادن و ثابت نگه داشتن ابروها است، ژل ابرو در زیباتر شدن ابروها بسیار تاثیرگذار است و پیشنهاد میشود که همه خانم ها از آن استفاده کنند.

درست کردن ژل ابرو کار چندان سختی نیست و میتوانید خودتان در خانه به راحتی درست کنید و مورد استفاده قرار دهید روش ساخت ژل ابرو را در ادامه مشاهده کنید.

اولین کاری که برای ساخت ژل ابرو باید انجام دهید این است که 1/2 قاشق ژلاتین که فولیکول مو را قوی میکند و تقویت کننده ابرو است را به آب گرم اضافه میکنیم و آن را در آب حل کنید، پس از حل شدن ژلاتین در آب وقت آن است که مقداری روغن اسطوخودوس اضافه کنید در صورت نداشتن روغن اسطوخودوس میتوانید اسانس آویشن استفاده کنید.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

قیف کوچک تان را داخل تیوپ ریمل بگذارید و ژل را درون آن بریزید در ریمل را ببندید و اجازه دهید ژل ابرو چند ساعتی در یخچال بماند و سپس میتوانید از آن استفاده کنید.

 

لیفت ابرو

تقویت تارهای ابرو با مواد گیاهی و ارگانیک، فرم دهی ابروها به حالت دلخواه، پهن تر و پرپشت تر نشان داده ابرو ها به کمک روشی به نام لیفت ابرو با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه های جراحی در آرایشگاه ها انجام می شود. البته خودتان نیز با آموزش لیفت ابرو می توانید در منزل این کار را انجام دهید.

در چند سال گذشته که میکروبلیدینگ، هاشور ابرو، لیفت و لمینت ابرو به اندازه امروز باب نشده بود، افراد برای پر پشت نشان دادن و یا فرم دهی به ابرو ها از تاتو ابرو استفاده می کردند. با تاتو در ناحیه ابرو و پلک، پس از چند سال با ریزش و کاهش موهای مژه و ابرو مواجه خواهند شد. به علت کاهش خون رسانی به مو، با تاتو همان موی کمی هم که ابرویشان دارد، می ریزد. انجام تاتو با استفاده از رنگ و سوزن های مخصوص توسط تاتو کار انجام می گردد و در صورت رعایت نکردن بهداشت و استفاده سوزن برای افراد مختلف و… امکان انتقال بیماری هایی نظیر ایدز و انواع هپاتیت وجود دارد. با آموزش لیفت ابرو می توان به جای تاتو ابرو ها را به روشی زیبا تر بالا ببریم.

آموزش لیفت ابرو

تاتو ابرو به هیچ عنوان از روی پوست قابل پاک شدن نیست. بسته به عمقی که تاتو بر روی پوست زده شده است، ممکن است با لیزر مقداری کمرنگ شود ولی خط سفیدی بر روی پوست و به جای تاتو همیشه باقی خواهد ماند. با بالا رفتن سن پلک ها و پوست صورت کمی افتادگی پیدا می کنند. برای درمان افتادگی و یا ایجاد تغییرات ظاهری بهتر است که پیشانی، پلک ها و ابرو کمی به شمت بالا کشیده شوند تا این افتادگی به چشم نیاید. برخی افراد برای این کار به سراغ تاتو می روند. در صورتی که اشتباه است. آموزش لیفت ابرو می تواند جایگزینی بسیار بهتر باشد.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

بالا بردن ابرو

آموزش لیفت ابرو، روشی که به تازگی وارد دنیای آرایشگری و مد شده است می تواند برای بالا بردن ابرو ها، حالت دادن و پرپشت تر نشان دادن آنها بسیار مفید است. در واقع لیفت ابرو به معنی بالا بردن ابرو ها به صورت موقت با مواد ارگانیک و بی خطر است. در این روش تک تک تارهای ابرو با مواد ویتامینه می شوند. از مزایای این روش مشکی شدن ابرو ها و در نتیجه پر تر به نظر آمدن آن است. لیفت ابرو باعث می شود علاوه بر بالا رفتن ابرو ها و حالت زیبای آنها، فرم ابرو همانند ابرو هاشور زده شده به نظر بیاید. افرادی که دارای ابرو های با تارهای نازک یا با جهت های به هم ریخته هستند، این روش می تواند با فرم دادن ابرو ها به سمت بالا، ابرویشان پرتر به نظر آید.

با آموزش لیفت ابرو و تهیه مواد لازم خودتان می تواند آن را انجام دهید. این روش برای افرادی که جهت رویش تارهای ابرو هایشان به سمت پایین است، ابروهایشان فرم و حالت نمی گیرد و یا برای فرم دهی از ژل و ریمل ابرو استفاده می کنند، مناسب می باشد. زیرا تا زمانی که ماندگاری لیفت برقرار است، این حالت را ثابت و فیکس نگه داشته می شود. لیفت ابرو علاوه بر زیبایی باعث تقویت تار های ابرو می شود و از نظر شرعی موردی برای وضو گرفتن و نماز خواندن ایجاد نمی کند. همچنین به هیچ عنوان باعث کاهش رشد موها و یا ریزش آنها نمی گردد.

 

با دنبال کردن مرحله به مرله و دقیق آموزش لیفت ابرو خودتان نیز می توانید این کار را در منزل انجام دهید. ابتدا صورت را با پاک کننده های آرایشی کامل بشویید و خشک کنید.بهتر است از یک هفته قبل از انجام کار لیفت ابرو، به ابرو ها قیچی نزید. در اولین مرحله با چسب مخصوص لیفت، فرم و حالت دلخواه را بس ریملی یا شانه مخصوص لیفت به ابرو ها می دهیم. مواد لیفت را از ریشه ابرو تا نیمه موها می گذاریم. زمان حدودی ماندن مواد بر روی ابرو ها حدود 7 دقیقه است که این زمان بر اساس مارک مواد متغیر است. پس از پاک کردن مواد از روس موها، مواد فیکس کننده را روی کل ابرو مالیده و با نایلون روی آن را پوشانده و 15 دقیقه صبر کنید.

آموزش لیفت ابرو

در این مرحله از آموزش لیفت ابرو مواد را پاک می کنیم و رنگ ابرو را می گذاریم. مدت زمان ماندن رنگ روی ابرو بین 8 الی 9 دقیقه با کاور نایلونی است. سپس ابرو ها را تمیز شسته تا موادی بر روی آن باقی نماند. در مرحله آخر مواد کراتین را روی ابرو می گذارید. دقت کنید به مشتری تاکید کنید تا  24 ساعت به ابرو ها آب زده نشود تا مواد به خوبی جذب ابروها شوند. پس از 24 ساعت که ابرو ها شسته شوند، با شسته شدن چسب لیفت، تارها از هم جدا شده و حالت طبیعی تری به هم گرفته و نتیجه کار را می توانید مشاهده کنید. بسته به رشد ابروها، ماندگاری لیفت ابرو بین 35 الی 45 روز است. برای اطلاعات بیشتر و رزرو وقت با ما با شماره  09124598766 تماس حاصل فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

درباره ميكروبليدينگ ارغوان

با ما آنلاین در ارتباط باشید

microblading_arghavan

arghavan_beauty

arghavan__nail__

تماس با ما

تلفن : 09124598766
آدرس : تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمانی غربی (حکمت)، بن بست لادن، پلاک1، طبقه 4، سالن زیبایی و میکروبلیدینگ ارغوان

در این مقاله از سایت وبلاگ هومهر مطلبی در مورد آموزش آموزش لیفت و لمینت ابرو ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر میتوان در دسته مژه و ابرو از سایت وبلاگ هومهر بازدید نمائید.

 

ليفت ابرو مناسب افرادي كه خواهان ابروهاي هاشوري هاليوودي هستند و حالت دخترانه ومرتب دوست دارند و ميخواهند ابرو پهن تر ديده شود بدون هيچ نوع تاتويي كه با بهترين مواد ارگانيك دنيا انجام مي شود.

لمینت ابرو راه حلی برای ابروهای نامتقارن و همچنین شکل دادن، درمان و تقویت ابرو و تغذیه آنها با کراتین مایع است.

مرحله اول: ابتدا  ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس کنید.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

مرحله دوم: مواد شماره 1 یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد  گذاری کنید و کاور کنید. تایم مکث برای مواد شماره یک طبق برند مواد در نظر گرفته می شود.

مرحله سوم: مواد 1 را کامل از روی ابرو پاک کنید و سپس مواد شماره 2 یا فیکس کننده را روی کل ابروها بگذارید. ابروها را با نایلون کاور کنید. مدت زمان مکث 15 دقیقه می باشد.

مرحله چهارم: بعد از پاک کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می شود. رنگ ابرو نسبت به سلیقه ی مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه مکث با کاور نایلونی گذاشته می شود.

مرحله پنجم: بعد از رنگ ابرو، ابروها کاملا تمیز می شود به طوری که هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد.

مرحله ششم: مواد شماره 3 یا کراتین  گذاشته می‌شود. دقت کنید که باید به مشتری گفت شود تا چند ساعت ابروها را  آب کشی نکنند تا کراتین کاملا جذب ابرو بشود.

 

نکته: مواد لیفت مژه با مواد لیفت ابرو باهم فرقی ندارد و یکسان است فقط نحوه استفاده آن ها برای ابرو و مژه متفاوت است. که نحوه استفاده از مواد برای ابرو در بالا توضیح داده شده  است و نحوه استفاده برای مژه در مقالات ” آموزش لمینت مژه” و ” آموزش لیفت مژه با استفاده از محصولات بیوتاچ ” و ” آموزش لیفت مژه با استفاده از محصولات دالیز لش ” توضیح داده شده است.

 

 محصولات پیشنهادی فروشگاه اینترنتی هومهر:

1. رنگ مژه و ابرو پر کلاغی رفکتو سیل شماره 2 حجم 15 میلی – RefectoCil

2. ست کامل فر مژه دالیز لش – DOLLY’S LASH

3. مواد فر مژه ساشه ای دالیز لش – DOLLY’S LASH

4. رنگ مخصوص مژه و ابرو مشکی پرکلاغی – augenblick berrywell

5. پک کامل مواد فر مژه دالیز لش – DOLLY’S LASH PACK

6. ست لمینت و لیفت مژه مکسی 2

7.مواد فر مژه سه ست بیوتاج

8. مواد فر مژه تک ست بیوتاج

9. مواد فر مژه سه ست استار کالر

 

لطفا نطرات خود را در مورد مقاله و وب سایت درج نمائید

تمام حقوق سایت محفوط میباشد و کپی مطالب با ذکر منبع الزامی میباشد



در مرحله نخست از لیفت ابرو، از چسب مخصوص استفاده کرده و ابروها را شانه می زنیم. لیفت و لمینت ابرو برای افرادی مناسب است که ابروهای پرپشت اما رو به پایین دارند. این افراد می توانند با انجام لیفت و لمینت ابرو، حالت ابروهای خود را تا حدی تغییر دهند و به جذابیت آن بیفزایند.

زمانی که چسب را روی ابروها قرار دادید، فورا باید با شانه آن را رو به بالا شانه بزنید تا چسب خشک نشود. توصیه می کنیم هر دو ابرو را به طور همزمان چسب بزنید و سپس موادگذاری را انجام دهید. 

سعی کنید مواد را به میزان کم روی ابروها قرار ندهید؛ چرا که ابروها حالت لیفت پیدا نخواهند کرد. سپس مدت زمان مکث را در نظر گرفته و مواد را به طور کامل از آن بر می داریم. در مرحله دوم، مواد دیگری را روی ابروها قرار داده و دوباره مدت زمان مکث به آن می دهیم. در مرحله بعد ابروها را رنگ می کنیم و مرحله آخر را به کراتینه ابروها اختصاص می دهیم.

جهت شرکت در کلاس های آموزشی خانم مریم صدوق می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

برای نمایش ویدئو باید جاوا اسکریپت شما فعال باشد


138793
05:32
نظر دهید
دانلود

توضیحات: در این ویدئو به آموزش لیفت ابرو توسط مریم صدوق خواهیم پرداخت. جهت شرکت در کلاسهای آموزشی با شماره تلفن 09122441371 تماس بگیرید.

مریم صدوق

مرکز هاشور ابرو مریم تماس با شماره 09122441371

تگ:
مریم صدوق  
لیفت ابرو  
آموزش لیفت ابرو  
لیفت و لمینت ابرو  
لیفت مژه  
کلاس آموزش لیفت و لمینت  
هاشور ابرو  
هاشور ابرو مریم صدوق  
تاتوی ابرو  
تتوی ابروی به شیوه جدید  
مرکز هاشور ابرو پیروزی  

تبلیغات


نظرات

ممنون.دی وی دی های آموزشی لیفت و لمینت و کراتین مژه و ابرو رو دارین؟


mona61
– 08/11/2019

ارسال نظر

فیلم های پیشنهادی

آموزش لیفت و لمینت ابرو

مریم صدوق

آموزش لیفت و لمینت مژه

مریم صدوق

آموزش فیبروز ابرو ترکیبی

مریم صدوق

آموزش تاتو چشم

مریم صدوق

لیفت و لمینت ابرو | لیفت ابرو و مژه | آموزش لیفت ابرو شمال تهران

سالن تاپ رویال

آموزش لیفت ابرو بدون نیاز به چسب

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

مرجان قاسمی

لیفت ابرو

مرجان قاسمی

میکروپیگمنتیشن بن مژه

مریم صدوق

مدرس میکروپیگمنتیشن – هاشور ابرو

مریم صدوق

دسته بندی فیلم ها

آرایش دائم

رنگ و مش

کوتاهی مو

آموزش بافت مو

آموزش شینیون و موآرایی

گریم و آرایش

کاشت و طراحی ناخن

اکستنشن مو

کاشت و اکستنشن مژه

مراقبتهای پوست و مو

لیفت و لمینت و اکستنشن ابرو

معرفی برترین‌های آرایش

محصولات آرایشی

کراتین و احیا مو



در مرحله نخست از لیفت ابرو، از چسب مخصوص استفاده کرده و ابروها را شانه می زنیم. لیفت و لمینت ابرو برای افرادی مناسب است که ابروهای پرپشت اما رو به پایین دارند. این افراد می توانند با انجام لیفت و لمینت ابرو، حالت ابروهای خود را تا حدی تغییر دهند و به جذابیت آن بیفزایند.

زمانی که چسب را روی ابروها قرار دادید، فورا باید با شانه آن را رو به بالا شانه بزنید تا چسب خشک نشود. توصیه می کنیم هر دو ابرو را به طور همزمان چسب بزنید و سپس موادگذاری را انجام دهید. 

سعی کنید مواد را به میزان کم روی ابروها قرار ندهید؛ چرا که ابروها حالت لیفت پیدا نخواهند کرد. سپس مدت زمان مکث را در نظر گرفته و مواد را به طور کامل از آن بر می داریم. در مرحله دوم، مواد دیگری را روی ابروها قرار داده و دوباره مدت زمان مکث به آن می دهیم. در مرحله بعد ابروها را رنگ می کنیم و مرحله آخر را به کراتینه ابروها اختصاص می دهیم.

جهت شرکت در کلاس های آموزشی خانم مریم صدوق می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

برای نمایش ویدئو باید جاوا اسکریپت شما فعال باشد


138795
05:32
نظر دهید
دانلود

توضیحات: در این ویدئو به آموزش لیفت ابرو توسط مریم صدوق خواهیم پرداخت. جهت شرکت در کلاسهای آموزشی با شماره تلفن 09122441371 تماس بگیرید.

مریم صدوق

مرکز هاشور ابرو مریم تماس با شماره 09122441371

تگ:
مریم صدوق  
لیفت ابرو  
آموزش لیفت ابرو  
لیفت و لمینت ابرو  
لیفت مژه  
کلاس آموزش لیفت و لمینت  
هاشور ابرو  
هاشور ابرو مریم صدوق  
تاتوی ابرو  
تتوی ابروی به شیوه جدید  
مرکز هاشور ابرو پیروزی  

تبلیغات


نظرات

ممنون.دی وی دی های آموزشی لیفت و لمینت و کراتین مژه و ابرو رو دارین؟


mona61
– 08/11/2019

ارسال نظر

فیلم های پیشنهادی

آموزش لیفت و لمینت ابرو

مریم صدوق

آموزش لیفت و لمینت مژه

مریم صدوق

آموزش فیبروز ابرو ترکیبی

مریم صدوق

آموزش تاتو چشم

مریم صدوق

لیفت و لمینت ابرو | لیفت ابرو و مژه | آموزش لیفت ابرو شمال تهران

سالن تاپ رویال

آموزش لیفت ابرو بدون نیاز به چسب

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

مرجان قاسمی

لیفت ابرو

مرجان قاسمی

میکروپیگمنتیشن بن مژه

مریم صدوق

مدرس میکروپیگمنتیشن – هاشور ابرو

مریم صدوق

دسته بندی فیلم ها

آرایش دائم

رنگ و مش

کوتاهی مو

آموزش بافت مو

آموزش شینیون و موآرایی

گریم و آرایش

کاشت و طراحی ناخن

اکستنشن مو

کاشت و اکستنشن مژه

مراقبتهای پوست و مو

لیفت و لمینت و اکستنشن ابرو

معرفی برترین‌های آرایش

محصولات آرایشی

کراتین و احیا مو

لیفت ابرو با مواد راهکاری مدرن برای فرم دهی به ابروها همزمان با متقارن کردن و تقویت ابروها از طریق استفاده از کراتین مایع می باشد . با این روش شما می توانید حالتی دخترانه و مرتب به ابرو های خود بدهید چرا که در این روش ابرو ها ، پهن تر به نظر رسیده و ضخیم تر می شوند . در حقیقت آموزش لیفت ابرو با مواد و انجام لیفت ابرو در ارایشگاه و یا انجام لیفت ابرو در خانه ، بهترین تکنیک برای افرادی است که خواهان ابرو های هاشوری بدون هیچ نوع تاتویی و با استفاده از مواد ارگانیک می باشند .

اگر شما علاوه بر زیبایی ابرو، حفظ و تقویت ابرو نیز مد نظرتان است ، پیشنهاد می کنم لیفت ابرو را به عنوان اولین انتخابتان در نظر داشته باشید چرا که :

آموزش لیفت و لمینت ابرو و انجام آنها با مواد کراتینه و چسب لیفت ابرو ، طبیعی ترین روش برای تغییر حالت ابروی شماست ، به علاوه اینکه می تواند با کمترین هزینه آنها را تقویت و خوش حالت کند .

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

جهت بالا بردن و تغییر حالت ابرو روش لیفت و لمینت ابرو در مقابل روشهای دیگر از قبیل جراحی لیفت ابرو ، هاشور ابرو ، کاشت ابرو و تزریق ژل ابرو هزینه کمتری دارد . در این مقاله قصد داریم هر آنچه لازم است در رابطه با لیفت ابرو با مواد بدانید را در اختیار شما قرار دهیم . به عنوان مثال شما را با اینکه مواد لیفت ابرو چیست و همینطور آموزش لیفت ابرو با مواد ، مراحل لیفت ابرو با مواد ، لیفت ابرو در خانه و … آشنا می سازیم .

لیفت ابرو با مواد چیست ؟

ابرو به عنوان یکی از مولفه های بسیار مهم در زیبایی ما شناخته شده است در واقع این موهای کوتاه و باریک ، نقش بسیار پر رنگی در زیبایی ما ایفا می کنند . همان طور که می دانید حالت و مدل ابرو از قدیم تا کنون تغییرات بسیاری داشته است . لیفت ابرو با مواد ، تکنیکی جدید برای حالت دادن به ابروها و مرتب کردن آنهاست و به شما در تحقق رویای داشتن ابرو مدل آشفته و یا به اصطلاح هالیودی کمک می کند . با این متد به راحتی می توان به ابرویی با مدل آشفته و البته مرتب دست یافت .

در روش لیفت با مواد لیفت ابرو ها به سمت بالا مرتب می شود و دیگر نیاز به صرف کردن زمان زیادی برای سامان دادن به ابروهایتان نیست ؛ با این روش شما با مواد ارگانیک و بی خطر به نتیجه دلخواه خود دست می یابید . قابل ذکر است که لیفت ابرو با مواد ، مانعی برای وضو گرفتن شما ایجاد نمی کند و از لحاظ شرعی مشکل ساز نمی باشد .

لمینت ابرو چیست ؟

برای کسانی که ابروهای نازک و کم حجم و کرکی دارند لمینت ابرو با استفاد از مواد گیاهی و کراتین موهای ابرو را کلفت تر و پررنگ تر نشان می دهد .

لیفت ابرو با مواد چه تفاوتی با لمینت ابرو دارد ؟

لمینت باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود در حالی که کارکرد لیفت تغییر حالت و بالا کشیدن ابرو می باشد .

لمینت در واقع یک فرایند گیاهی کراتینه است مواد لمینت دارای پیگمنتهای رنگی هستند که بر روی ابرو یا مژه قرار می گیرد موی ابرو و مژه ها را حجم تر می کند و رنگ مژه و ابرو را پر رنگ تر و تیره تر می کنند با این روش ابرو ها و مژه ها واضح تر می شوند و ابرو ها حالت زیبایی به ابرو می دهد کسانی که ابرویی افتاده ای دارد باید حتما به فکر لیفت ابرو باشند زیرا لمینت برای ابرو هایی افتاده تاثیر چندانی نخواهد داشت

شما می توانید لیمنت و لیفت را همزمان و در یک جلسه انجام دهید چرا که این دو روش فرایند مشابهی دارند و چندان فرقی با هم نمی کنند ، هر چند که کارایی های متفاوتی دارند و موادی که در هر یک از آنها استفاده می شود نیز با هم متفاوت است .

آیا لیفت ابرو با مواد همان لیفت مژه است ؟

لیفت ابرو با لیفت مژه کاملا با هم متفاوت اند . در لیفت ابرو با مواد ، ابرو ها بالا کشیده می شود ، در حالی که برای مژه از بیگودی جهت فرم دهی و انحنای مژه ها استفاده می گردد و در واقع لیفت مژه به صورت تخصصی برای مژه انجام می شود و لیفت ابرو به صورت تخصصی به مرتب سازی ابروها می پردازد .

آموزش لیفت ابرو با مواد از طریق انجام مراحل لیفت ابرو با مواد

افرادی که دوست دارند آموزش لیفت ابرو با مواد ببیند ، لازم است ابتدا با مواد لیفت ابرو آشنا شوند و بعد از خرید تمامی مواد لیفت ابرو ، با دقت و به شیوه زیر مراحل لیفت ابرو با مواد را انجام دهند :

گام اول : با برس ابرو موها را در جهت دلخواه شانه می کنیم و سپس آنها را به وسیله براش ریملی و با استفاده از چسب لیفت ابرو ، فیکس می کنیم .

گام دوم : مواد شماره 1 لیفت ، نظیر چسب لیفت ابرو را بر روی ریشه تا نصف موهای ابرو ها قرار می دهیم . در این مرحله این نکته را باید در نظر داشت که مدت زمان مکث مواد بر روی مو با توجه به برند محصول متغیر است .

گام سوم : چسب لیفت ابرو ، همزمان با مواد لیفت ابرو را از طریق استفاده از میکرو براش به طور کامل از روی موهای ابرو پاک می کنیم . بعد از آن موهای ابرو را به طور کامل با مواد شماره 2 یا فیکس کننده می پوشانیم . حال ابروها را با کاور نایلون بپوشانید و به مدت 15 دقیقه مکث نمایید .

گام چهارم : بعد از پاک کردن مواد شماره 2 باید مواد فیکس رنگ را بر روی ابرو قرار دهیم . معمولا رنگ ابرو با توجه به نظر مشتری به مدت 7 تا 8 قیقه و با استفاده از پوشش نایلونی بر روی ابرو قرار داده می شود .

گام پنجم : در این مرحله ، پس از پاک کردن ابرو از رنگ ، ابرو به طور کامل مرتب و عاری از هر نوع مواد لیفت ابرو می شود .

لیفت ابرو با مواد – لیفت ابرو در ارایشگاه

گام ششم : اکنون وقت قرار دادن ماده شماره 3 بر روی ابروها که در واقع همان کراتین است ، فرا می رسد . توجه کنید که پس از قرار دادن کراتین بر روی ابروها حتما به مشتری گوشزد کنید تا چند ساعت بعد به هیچ وجه نباید آب به ابرو ها برسد به این دلیل که مواد کراتینه این زمان را نیاز دارند تا به طور کامل جذب مو های ابرو گردند ، در غیر این صورت اثر آنها به کلی از بین می رود و نتایج دلخواه حاصل نمی شود .

تاکید می شود که :

افراد آموزش لیفت ابرو را جدی بگیرند و هرگز بدون اینکه حضوری آموزش دیده باشند ، دست به لیفت ابرو نزنند . چرا که مواد لیفت ابرو ، فوق العاده قوی هستند ، به همین دلیل اگر فردی که تاکنون آموزش لیفت ابرو ندیده است ، مواد را در زمان مشخص شده و طبق تایمی که دارد از روی ابروها بر ندارد ، دور از انتظار نیست اگر که ابروها بسوزند و از دست بروند .

مواد لیفت ابرو چیست ؟

به احتمال زیاد این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده است که اصلا مواد لیفت ابرو چیست . در واقع مواد لیفت ابرو و لیفت مژه ، مواد یکسانی می باشند و در واقع تنها تفاوت موجود میان آنها ، نحوه استفاده از این مواد است . البته مواد لیفت ابرو به این دلیل که ارگانیک و معدنی هستند بعد از تماس با مو های ابرو آن ها را ضخیم تر و مشکی تر می کنند و حالتی منظم و به شکل هاشوری به سمت بالا به ابروها می دهند .

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم

در نتیجه پس از اموزش لیفت ابرو و انجام لیفت ابرو در خانه و یا انجام لیفت ابرو در ارایشگاه ، ابرو ها پر پشت و پهن تر به نظر می آیند . مهم ترین مزیت استفاده از این مواد برای ابرو این است که ، مواد لیفت ، هیچ صدمه ای به مو ها نمی زنند و حتی بر عکس به تقویت و حفظ ابرو ها نیز به طور شایانی کمک می کنند .

آیا مواد مورد استفاده در لیفت مژه با مواد لیفت ابرو یکی است ؟

در بیشتر برندهای مواد لیفت ابرو و لیفت مژه یکسان هستند البته برند های معتبر دیگر هم پک جداگانه ای برای این دو دارند .

بهترین مواد لیفت ابرو مربوط به کدام برند است ؟

مواد ارزان قیمت و تقلبی چینی برای لیفت ابرو و مژه در بازار فراوان هستند این مواد به شدت موجب اسیب رساندن به بافت مو می شود و ریزش ابرو و مژه را در پی دارند بهترین برند در این حوزه محصولات امریکایی هستند برند های چون بیوتاج و گلوبال محصولات خوبی برای لیفت ابرو هستند هر چند قیمت این محصولات بسیار گران است و کمتر سالن آرایشی چنین هزینه ای را متقبل می شود .

لیفت و لمینت ابرو بیشتر مناسب چه افرادی است ؟

در حالت کلی می توان گفت که لیفت ابرو با مواد برای تمامی خانم هایی که زیبایی طبیعی چهره را دوست دارند ، روشی مناسب است ، با این حال بهترین گزینه ها عبارتند از :

خانم هایی که دنبال تغییراتی ساده و بی خطر هستند که به زیبایی شان نیز بیفزاید .

افرادی که ابروهای آنها به سمت پایین متمایل شده است اما این فرم افتاده ابروهایشان را دوست ندارند .

کسانی که دچار افتادگی ابرو هستنند .

تمام افرادی که تمایل چندانی به تاتو ابرو ندارد ولی خواهان ابروهای پرپشت و پهن دخترانه و طبیعی با مواد ارگانیک هستند .

کسانی که به خاطر مشغله زیاد نمی توانند به طور دائم از لوازم آرایشی جهت مرتب کردن و فرم دادن به ابروهای خود بهره ببرند و خواهان روش پایدار تری برای خوش فرم کردن ابروی خود هستند .

افرادی که تارهای ابروهایشان به هم ریخته ، کم و نازک است و یا موهای ابروهایشان به سمت پایین می باشد و تمایل دارند که نه تنها ابروهایشان به سمت بالا کشیده شده بلکه پرتر هم به نظر برسد .

کسانی که دچار افتادگی پلک هستند یا فاصله چندانی میان ابرو و چمششان وجود ندارد .

افرادی که به دنبال روش هایی برای فرم بخشیدن به ابرو و تغییر حالت ابرو می باشند ، تکنیک لیفت ابرو با مواد کراتینه یکی از روش های کم هزینه و کاملا به صرفه است که نیاز به جراحی و تزریق هم ندارد .

کسانی که ابروهایشان را از قبل هاشور زده اند در صورتی که موهای ابرویشان بلند شده باشد می توانند با آموزش لیفت ابرو با مواد و انجام لیفت ابرو در خانه و یا انجام لیفت ابرو در ارایشگاه ، از این روش برای بهبود ساختار ابروی خود به راحتی بهره ببرند .

ماندگاری لمینت ابرو و لیفت ابرو چقدر است ؟

دوام لیفت ابرو با مواد با توجه به رشد ابروهای فرد و نحوه نگهداری ، چیزی بین ۳۰ الی ۴۵ روز می باشد و لازم است که دوباره ترمیم شود . نتیجه لمینت و لیفت ابرو تا یک روز پس از انجام کار مشخص نمی شود . به دلیل قرار گرفتن چسب لاکتس (چسب لیفت ابرو ) بر روی ابروها، نتیجه نهایی تا 24 ساعت بعد از عمل مزبور قابل رویت نیست . لذا در این مدت شما نمی توانید صورت خود را با آب بشویید چرا که آب باعث چسبیدن تارهای ابرو به یکدیگر می شود و به نتیجه کار لطمه می زند .

بعد از پشت سر گذاشتن یک روز شما می توانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چون ابروهایتان پس از شستشو از هم جدا می شوند و نتیجه کار قابل مشاهده خواهد شد . شایان ذکر است که بعد از اتمام این فرایند ، ابروها دیگر نیازی به مراقبت ویژه ندارند .

لیفت ابرو برای حالت دهی ابروها چه تفاوتی با جوانسازی چهره از طریق لیفت و بالا بردن ابرو دارد ؟

لیفت ابرو برای جوانسازی چهره در واقع از طریق تاثیر بر بافت زیرین و پوست ابرو اتفاق می افتد و عملکرد آن بدین صورت است که ابروها را به لحاظ مکانی بالاتر برده و به دنبال آن افتادگی پلک نیز برطرف می گردد ؛ از جمله این روش ها می توان این موارد را نام برد :

لیفت ابرو با بوتاکس ؛ از طریق تزریق سم تضعیف شده بوتولونیوم به بافت پیشانی انجام می شود و باید به اندازه کافی زده شود ، نه بیشتر و نه کمتر ، در غیر اینصورت نتایج غیر طبیعی خواهد بود و یا اصلا تاثیری دیده نخواهد شد .

لیفت ابرو با نخ ؛ با استفاده از جایگذاری نخ های کلاژن ساز درون پوست پیشانی و در نقاطی که از قبل توسط پزشک تعیین شده است ، انجام می شود . با این نوع لیفت نه تنها ابروها به سمت بالا کشیده می شوند بلکه چین و چروک های پوست نیز به خوبی محو می شوند .

لیفت ابرو با هایفو ؛ از طریق تابانیدن یک نوع اشعه مخصصوص به پوست ناحیه ابرو ، لایه زیرین پوستی را تحریک کرده و سبب می شود که پوست شروع به کلاژن سازی کرده ، لیفت شود و در نتیجه ابروها را به سمت بالا بکشد . انجام این روش نیاز به دستگاههای پیشرفته ای دارد که هزینه جوانسازی را افزایش می دهد .

لیفت ابرو با RF ( آر اف) ؛ در لیفت ابرو با RF با استفاده از انرژی الکترومغناطیس امواج رادیویی و الکترودها ، افتادگی پوست برطرف می گردد . این فرکانس ها به شکلی ویژه امکان دسترسی به به لایه های خارجی پوست را فراهم می کنند . با این تکنیک پوست حالت ارتجاعی می یابد ، در نتیجه ابروها بالاتر رفته و به چهره حالتی جوان تر می بخشند.

گفتنی است روش های جوانسازی ابرو با لیفت ، هر کدام یک تخصص مجزا محسوب می شوند و باید حتما توسط یک پزشک متخصص انجام شوند ، این در حالی است که گاهی لیفت ابرو در خانه و بیشتر اوقات لیفت ابرو در ارایشگاه انجام می شود و نیازی به تخصص پزشکی نیست هر چند تکنسین آن باید در آن زمینه نیز آموزش های لازم را دیده باشد تا آسیبی به موهای ابرو زده نشود .

مقایسه لیفت ابرو با هاشور ابرو

لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که هاشور عملکرد کاملا متفاوتی با لیفت ابرو دارد ؛ نباید فکر کنیم این دو مقوله به هم شباهت دارند . در هاشور ، آرایشگر بر روی پوست کار کرده و از روش های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ برای طراحی ابروها بهره می برد و برای رسیدن به فرم مورد نظر خود یکسری خطوط با تکنیکهای میکروپیگمنتیشن تاتو یا میکروبلیدینگ ایجاد می کند و پیگمنتهای رنگی را به زیر پوست شما انتقال می دهد .

هاشـــور ابــــــرو

این در حالی است که در لیفت ابرو با مواد لیفت مژه ، آرایشگر تنها بر روی مو های ابروی شما کار می کند و چیز دیگری به ابرو ها اضافه نمی کند .

لــــیفت ابـــــرو

آیا لیفت و لمینت ابرو به ریزش موهای ابرو منجر نمی شود ؟

خیر . این روشها به هیچ وجه به ریزش ابرو منتهی نمی شوند . بلکه بالعکس به دلیل استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک و معدنی به رشد ابروها و تقویت آنها نیز کمک می کنند .

عوارض لیفت ابرو با مواد

لیفت تاثیری در حجم ابرو ندارد و باعت پرپشت شدن مژه نمی شود در واقع اگر کسی خواهان افزایش حجم ابرو است باید از لمینت ابرو اسنفاده کند . علاوه بر این در صورتی که خرید مواد لیفت ابرو ناآگاهانه و بدون شناخت مواد اصلی صورت بگیرد می تواند خساراتی جبران ناپذیر به ابروها وارد نماید .

از طرفی موادی که برای لیفت ابرو مصرف می شود بسیار قوی هستند ، از این رو باید شرط احتیاط را در استفاده از آنها رعایت کرد . در صورتی که لیفت ابرو در ارایشگاه انجام می دهید ، آرایشکرتان باید حتما توانایی و مهارت لازم کار با این مواد را داشته باشد تا شما دچار صدمات جبران ناپذیری نشوید ، در غیر این صورت ممکن است به راحتی ابرو و مژه های شما دچار سوختگی شود و یا به مرور زمان به ریزش بیفتند . البته باید به این نکته نیز توجه کرد که در صورت پیش آمدن این مورد از عوارض لیفت ابرو با مواد ، مدت زمان افتادن و رشد مجدد مژه ها اغلب 40 روز به طول خواهد انجامید .

یکی دیگر از عوارض لیفت ابرو با مواد این است که این روش موقتی است . ( البته برای برخی از افراد این مورد می تواند به نوعی حسن و مزیت نیز به حساب بیاید . )

مزایای لیفت ابرو با مواد چیست ؟

در این روش ابروها بدون هیچ آسیبی مرتب و همزمان تقویت می شوند .

در صورتی که لیفت ابرو با مواد توسط آرایشگری آموزش دیده انجام شود ، کاملا بی خطر می باشد .

روز بعد از لیفت ابرو بدون هیچ مشکلی می توانید دوش گرفته و یا به استخر بروید .

قیمت مواد لیفت ابرو در ارایشگاه و انجام آن در دیگر مراکز لیفت ابرو با مواد چقدر است ؟

قیمت مواد لیفت ابرو با توجه به کیفیت و برندی که مواد لیفت دارد ، همچنین میزان تجربه ای که تکنسین لیفت در لیفت ابرو با مواد دارد و تاثیری که این فاکتورها به طور مستقیم بر روی قیمت لیفت ابرو در ارایشگاه تاثیر می گذارد ، محاسبه می شود. علاوه بر این لازم است درجریان باشید .

لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی سالن و یا ارایشگاه نیز بر قیمت لیفت ابرو در ارایشگاه و سالن های زیبایی بی تاثیر نخواهد بود . با این تفاسیر می توان رنج قیمتی این دو روش را بین 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان در نظر گرفت .

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم
چگونه در خانه لیفت ابرو انجام دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *