بهترین روانشناس زناشویی در تهران

 
helpkade
بهترین روانشناس زناشویی در تهران
بهترین روانشناس زناشویی در تهران

نوبت دهی مراکز روانشناسی تهران – روانشناس خوب در تهران – بهترین روانشناس تهران – بهترین مراکز روانشناسی تهران – زوج درمانی در تهران – دکتر روانکاوی در تهران – دکتر اختلال میل جنسی در تهران – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در تهران – زوج درمانگر خوب در تهران – روانشناس عالی در تهران – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

روانشناسی علمی است که در مورد رفتار انسانها در ارتباط با محیط اطراف خود و تفاوت  رفتارها می‌پردازد. هدف اصلی رشته روانشناسی بررسی وضعیت های انسان در مواجهه با موارد مختلفی است که در زندگی برای وی پیش می‌آید. روانشناسی در واقع علم مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی انسان است. روانشناسی به بحث های مختلف رفتار و فرایندهای روانی مانند ادراک، احساس، شخصیت، هوش، هیجان و انگیزه می پردازد. این رشته رشته کاربردی است که تمام جنبه‌های زندگی انسان را در بر می‌گیرد و به علت پیچیده تر شدن زندگی انسان هم نیاز به حضور این رشته بسیار محسوس شده است.

 

بسیاری از ما سعی می‌کنیم نیمه‌ی تاریک وجودمان را پنهان کنیم و همین منجر به مشکلاتی در روح و روان ما می‌شود. از طرف دیگر، چون شناخت کافی از خود، احساسات‌مان، جهان پیرامون و جهان نداریم، اغلب احساس پوچی داریم و یا نسبت به مسائل مختلف، رفتارهای افراطی از خود بروز می‌دهیم. در این شرایط بهتر حتما توسط یک روانشناس در تهران  و اگر خانم هستید توسط یک روانشناس زن خوب در تهران  ویزیت شویم.

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

 

استرس یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در جامعه‌ی امروزی است، افرادی که دچار اختلالات استرس یا اضطراب هستند، حتما باید با روانشناسان خوب تهران در ارتباط و مشاوره باشند تا بتوانند زندگی آرام و سالمی را تجربه کنند.

فوبیا نیز می‌تواند زیرمجموعه‌ای از اختلالات اضطرابی باشد. انواع مختلفی از فوبیا وجود دارد همانند کلاستروفوبیا، سوشال فوبیا، فوبیای پرواز، ارتفاع و غیره باشد. فوبیا در واقع یک ترس عمیق از یک مکان یا اتفاق است که در بسیاری از موارد منجر به حملات اضطرابی شدید می‌شود و مشکلات بسیاری برای فرد ایجاد می‌کند.

 

علاوه بر ترس و فوبیا، افسردگی نیز جزو بیماری‌هایی است که اگر کسی به آن‌ مبتلا شد، برای رهایی از آن باید به بهترین روانشناس تهران مراجعه کند. اگرچه اکثر افسردگی‌های رایج طی شش ماه و گاها حتی بدون دارو از بین می‌روند، اما گذر از این شش ماه، اغلب می‌تواند بسیار سخت باشد و حتی برخی از افراد در همین دوره تصمیم به خودکشی می‌گیرند.

اغلب روانشناسان، افسردگی را بدون دارو و با راهکارهای روانشناختی درمان می‌کنند، اما گاهی تجویز دارو لازم هست که ممکن است در چنین شرایطی روانشناس شما را به یک روانپزشک در تهران نیز ارجاع  می دهد.

 

اغلب مسائل بین زن و شوهر، مسائل خانواده‌ها با فرزندان‌شان، از جمله زمانی‌که آن‌ها در سن نوجوانی قرار دارند، به سادگی با مشاوره با یک روانشناس خبره قابل حل است.

بسیاری از ما انسان‌ها در اعماق ذهن خود با مسائل بسیار خاصی درگیر هستیم. اغلب مسائل مربوط به وجودیت انسان، مرگ، چرخه‌ی حیات و … به سادگی برای ما قابل حل نیستند. بسیاری از افرادی که با این مسائل درگیر هستند، اغلب به پوچی می‌رسند و زندگی برایشان بی‌معنی می‌شوند. مشاوره با یک روانشناس خبره در تهران می‌تواند بسیار موثر واقع شود. با این‌که درمان این‌گونه مشکلات به سبک و گرایش روانشناس بستگی خواهد داشت، اما اکثر روانشناسان سعی می‌کنند به فرد کمک کنند تا معنا، ارزش و هدفی برای زندگی خود یافته و تلاش کند تا زندگی خود را بسازد.

 

انواع مختلفی از اختلالات شخصیتی هم‌چون اختلال شخصیت دوقطبی، اختلال چند شخصیتی، اختلال شخصیت خود شیفته و … وجود دارد. صحبت در مورد تمامی این اختلالات از حوصله‌ی این متن خارج است، اما در صورت علاقه می‌توانید در وبلاگ فول‌فکر راجع به هر کدام از آن‌ها اطلاعات جامعی بدست آورید.

 

وسواس یکی از رایج‌ترین و در عین حال آزاردهنده‌ترین اختلالات روانی است که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. اختلال وسواسی به صورت بالقوه یک بیماری است که افراد را در چرخه‌ی بی‌پایان افکار و رفتارهای تکراری به دام می‌اندازد. افرادی که مبتلا به وسواس هستند دچار افکار و ترس‌های تکراری و ناراحت کننده‌ای هستند که نمی‌توانند آن‌ها را کنترل کنند.

 

تاکنون خانواده‌های بسیاری به دلیل اعتیاد یکی از اعضای خانواده دچار مشکل و عذاب شد‌ه‌اند و همین ضرورت مراجعه به بهترین روانشناس تهران را در چنین شرایطی نشان می‌دهد. مشاوره با روانشناس برای فرد معتاد و هم‌چنین اطرافیان او بسیار باارزش است و می‌تواند آن‌ها را به یک مسیر صحیح هدایت کند.

 

روانشناس های بسیار زیادی در کشور وجود دارد و اینکه یک روانشناس را به عنوان بهترین روانشناس تهران و یا کشور معرفی کنیم ممکن نیست و حتی می تواند غیر اصولی باشد. برای انتخاب یک روانشناس مناسب ابتدا باید درک مناسبی از مشکل خود داشته باشیم و سپس روانشناسی که در حوزه مشکلات ما تخصص و تجربه کافی را داشته باشد را انتخاب کنیم که می توانید برای این امر از توضیحات وخدمات ارائه شده توسط روانشناس که در صفحه روانشناس های دکتریاب وجود دارد استفاده کنید.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

با پیچیده تر شدن زندگی های امروزی، افراد در بسیاری از مواقع در برخورد با مشکلات و پیچ و خم های زندگی مستاصل می شوند و نیاز دارند تا با روانشناس مشورت کنند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال لیست بهترین روانشناسان تهران هستند. دقت کنید چه مشکل شما مشکلی موقتی باشد چه دائمی که مدت های طولانی است که همراه شماست بایستی به بهترین روانشناس مراجعه کنید.

حال موضوع اصلی آن است که بهترین روانشناسان تهران چه کسانی هستند. برای دریافتن این موضوع ابتدا باید با ویژگی ها و وظایفی که بهترین روانشناسان دارند آشنا شوید.

در ادامه مقاله سعی می کنیم تا شما را با یک روانشناس خوب آشنا کنیم:

اولین ویژگی مهم بهترین روانشناسان تهران شنونده بودن آنان است. روانشناسان باید به خوبی بتوانند به صحبت های مراجعین خود گوش دهند و اجازه دهند آن ها در مورد تمام  زوایای مشکلات و شرایط خود به خوبی توضیح دهند.

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

مراجع باید احساس کند که روانشناس کاملا به صحبت های وی گوش فرا می دهد و خود را با دیگر چیزها مانند گوشی یا … درگیر نکند.

روانشناس شما باید بتواند با شما رابطه ای مناسب برقرار کند . مراجع باید در زمان مشاوره احساس راحتی و آسودگی کند و بتواند به راحتی تمام موضوعات و مشکلات خود را با وی در میان بگذارد که این عمل در نتیجه توانایی روانشناس در ایجاد ارتباط با مراجع رخ می دهد.

بهترین روانشناسان تهران معمولا قابل اعتماد ترین روانشناسان هم هستند. این افراد هرگز مسائل شخصی شما را در هیچ موردی بازگو نمی کنند. علاوه بر این یک روانشناس خوب در شما حس اعتماد را ایجاد می کند و بدین ترتیب شما می توانید به راحتی درباره خصوصی ترین مسائل با وی صحبت کنید تا به بهترین شما را راهنمایی کند و در حل مشکلات شما را یاری دهد.

روانشناس خوب همواره به بهتر شدن شرایط شما امیدوار است و تلاش می کند تا از هر شیوه ای استفاده کند تا شما به بهبودی خود امیدوار باشید. آنها هیچ گاه شما را نا امید نمی کنند و در مسیر رسیدن به احساس رضایت شما را یاری می دهند. این روانشناسان به شما یاد می دهند چگونه امیدوار باشید و در جهت بهبودی شرایط خود گام بردارید.

یک روانشناس خوب به شما توضیح می دهد که می خواهد چه روش درمانی را در پیش بگیرد و آن را با شما در میان می گذارد تا به همراه هم بتوانید فرآیند درمان را به خوبی طی کرده و اهداف خود را محقق کنید.

در واقع یک رونشناس خوب به مراجع خود اعتماد و اطمینان دارد و او را در جریان اهداف خود در طی درمان قرار می دهد.

 

یکی از ویژگی های واضح بهترین روانشناسان تهران آن است که هرگز به شما دیکته نمی کنند که چه کاری را باید انجام دهید مگر در شرایط بسیار ضروری . در واقع یک روانشناس تنها به شما یاد می دهد که چگونه بتوانید تصمیم درست و مناسب اتخاذ کنید.

در واقع او شرایط شما را می سنجد عوامل مهم را برای شما روشن می کند و در انتها به شما اجازه می دهد تا به تنهایی در مورد موضوع تصمیم نهایی خود را بگیرید.

یکی از مهم ترین مباحث در زمینه روانشناسی این است که به حرفای شما خوب گوش دهد  تا اگاهی لازم جهت دادن بهترین مشاوره را داشته باشد پس بهترین مشاوره باید بهترین شنونده نیز باشد.

یه روانشناس خوب دارای ویژگی های بسیاری هستند که از جمله میتوان به راز دار بودن انها اشاره کرد شما وقتی به عنوان مثال وقتی شما در مورد مشکل خود با یک روانشناس حرف میزنید مطمئن باشید که حرفای شما به بیرون از اتاق درز نمیکند و چیزی است بین شما و مشاورتان

روانشناس باید بتواند پس از شنیدن توضیحات کامل مراجع مشکل وی را برایش توضیح دهد. مراجع به هیچ وجه نباید در طول جلسه و یا حتی پس از آن احساس سردرگمی نسبت به شرایط خود داشته باشد. بدین ترتیب به شرایط فعلی خود واقف می شود و بهتر می تواند مراحل درمان و حل مشکلات را طی کند.

مسلما افراد در خانواده و قومیت های متفاوتی رشد کرده اند و همین امر باعث می شود تا افراد فرهنگ ها و عقاید مختلفی داشته باشند که زندگی آنان را به صورت کاملا مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. بهترین روانشناسان تهران به راحتی می توانند این تفاوت های فرهنگی را درک کرده و به هیچ وجه نسبت به این عقاید و باورها توهین نکنند یا آن را به سخره نگیرند. یک روانشناس خوب با در نظر گرفتن عقاید یک فرد تلاش می کند تا وی را در مسیر درمان راهنمایی کند.

جلسه روانشناسی مختص مراجع است و مشکلات وی باید مرکز توجه جلسه باشد. یک روانشناس خوب باید بتواند احساسات خود را کنترل کند و همه تمرکز خود را معطوف به مراجع خود کند. در شرایطی که روانشناس بیشتر در رابطه با خود و مشکلاتش صحبت می کند مشخص است که وی نتوانسته به خوبی خود را مدیریت کند و مسیر جلسه را در جهتی قرار دهد که مشکل مراجع را حل کند.

به این موضوع دقت کنید چرا که این هزینه و وقت شماست و نباید نسبت به آن بی توجه باشید.

دانش روانشناسی مانند دیگر دانش ها هر روز در حال پیشرفت و گسترش است. بهترین روانشناسان تهران تلاش می کنند تا دانش خود را هر روز به روش های مختلف گسترش دهند. برخی از آن ها به صورت انتشار مقاله که در رزومه های آنان به چشم می خورد و برخی دیگر از طریق مطالعه . روانشناسانی که خود را از لحاظ علمی کامل می بینند، نمی توانند گزینه های مناسبی به عنوان درمانگر باشند.

یکی از دغدغه های افراد در برخورد با مشکلات پیداکردن بهترین روانشناس می باشد.برای پیداکردن بهترین روانشناس باید چند نکته را درنظربگیرید:

کلینیک معتبر

اول از همه باید راجع به کلینیکی که میخواهید به آن مراجعه کنید اطلاعات کافی بدست آورید و ببینند آیا مرکز مشاوره مربوطه راجع به مشکل شما فعالیت دارد یا خیر؟

تحریبه ی دیگر مراجعه کنندگان

در قدم دوم می توانید راجع به شخص مشاوره دهنده و حوزه کاریشان با پرسش از بیماران قبلی اطلاع بدست اورید.

روانشناس خوب به طور معمول در یک یا دو حوزه به صورت اختصاصی اقدام به درمان می کنند . این از آن روست که هر یک از زمینه ها دنیایی گسترده از اطلاعات و نگرش هاست و از این رو تخصصی تر شدن روانشناسان به آنان کمک می کند تا بتوانند مراجعین خود را بهتر یاری کنند.

سوالات رایج :

همونطور که خودتون اشاره کردید این رفتار ها از دعوای شما و همسرتان نشات میگیره. بهتره در ابتدا روابط خودتون با همسرتون رو بهبود بدید تا این تنش و استرس رو از فرزندتون دور کنید. در مرحله بعدی رفتارهای محبت امیز با فرزندتون رو آغاز کنید و از بازی هایی استفاده کنید که انرژی اش رو تخلیه کنه.

در ابتدا بگم که پسر شما 31 ساله هست و کاملا بالغه و از این جهت احتمالا کمتر تحت تاثیر قرار بگیره. اما پیشنهاد من به شما اینه که پیش از هر کاری ارتباطی صمیمی و همدلانه با پسرتون ایجاد کنید. و سعی کنید مشکلاتش رو متوجه بشید.

این توجه شما به رفتار با والدینتون کاملا قابل درک و خوب است. رفتار عصبی شما به دلیل سن شماست که بهتره راهکارهایی در جهت کنترل خشمتون به کار بگیرید. از طرفی بهتون پیشنهاد می کنیم که سعی کنید رابطه ای صمیمانه با والدینتون ایجاد کنید و با هم به یک نتیجه گیری مناسب برسید.

معمولا بهترین روانشناسان تهران در زمینه های زیر اقدام به مشاوره می کنند:

مشاوره خانوادگی

مشاوره فردی 

مشاوره کودک و نوجوان 

مشاوره روابط میان فردی

زوج درمانی

مشاوره ازدواج

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

مشاوره جنسی

مشاوره انگیزشی

 

پیوند بیرونی:

روان‌شناس

 

سلام من وهمسرم 4ساله که ازدواج کردیم یه سال پیش شب که از سرکار به خونه می امد یک نفر را با ماشین زیر میگیرد الانم شوهرم زندانه خانواده متوفی هم رضایت نمیدن و شوهرم و زندگیم بلاتکلیفه چیکارکنم کنم با این شرایط خیلی وتا هم ب طلاق فک میکنم لطفا راهنماییم کنین

حتما به یک متخصص مشاوره خانواده مراجعه کنید

سلام برای اتفاقی که افتاده خیلی متاسفم . مطمئنا شرایط شما ایده ال نیست و این بخشی از زندگی هست. این که تصمیم بگیرید طلاق بگیرید یا نه باید توسط خود شما گرفته بشه . اما در اولین مرحله برای خودتون مشخص کنید چه کارهایی می تونید برای برون رفت از این شرایط کنید و حالتون رو مساعد تر کنید؟ پیدا کردن شغل مناسب، تلاش بیشتر برای کمک به همسرتون ، طلاق گرفتن و … . سعی کنید منطقی و با ارامش انتخاب هاتون رو بررسی کنید و به هر کدوم امتیاز بدید. در صورتی که از این طریق باز… بیشتر بخوانید »

سلام وقت بخیر پسرم اصلا درس نمیخونه الان پیش دانشگاهیه بهش وقتی میگم درس بخون میگه من الان درس بخونم شما شغل منو اینده تضمین میکنین با این حرفا خودشو قانع کرده بنظرتون چیکا کنم برم با معلمش حرف بزنم یا نزاریم بره مدرسه دیگ

با یک مشاور کنکور و انگیزشی صحبت کنید.

دقیقا مشخص نیست که پسر شما چرا این حرف رو میزنه و به جای درس خواندن چه برنامه ای داره که در آینده موفق باشه. پیشنهاد می کنم در این رابطه به مشاوره تحصیلی مراجعه کنید تا اهداف پسرتان مشخص تر و دقیق تر باشد و در جهت مناسب تلاش کند.

سلام وقت بخیر میتونم بابت انتخاب رشته هم از کلینیک شما مشاور بگیرم

سلام، نظر لطف شماست. بله میتونین تماس بگیرید با شماره های کلینیک راهنماییتون میکنیم

سلام من و شوهرم با هم اختلاف داریم اخلاق شوهرم خیلی تنده هر دفعه هم بهش میگم به یه روانشناس برو میگه مگه من روانی ام. چجوری راضی کنم ه ی مشاوره مراجه کنه

خودتان به یک مشاور مراجعه کنید و از او بخواهید با همسر شما صحبت کند

سلام بهترین روانشناس شما کیه ؟

جواب این سوال خیلی کلی هست و به مشکل شما ،ترجیح شما به جنسیت مشاور.سن مشاور،تحصیلات وی ، نهایتا روز و ساعت مناسب شما باتوجه به پربودن نوبت های یک مشاور بستگی دارد.برای راهنمایی بهتر با شماره ۰۹۹۰۵۷۵۸۵۹۰ یا ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰ تماس بگیرید.

به نظر من مهمترین ویژگی در دسترس بودن و با سواد بودن دکتره که زود وقت بدن و کاربردی راهنمایی کنه. تو کرونا هم که اکثرا مجازی کار می کنن. من بخاطر حمله پنیک رفتم پی دکتر عاشوری و خوبم بود

بله کاملا درست میفرمایید کلینیک روان آرام هم به خاطر همین مسئله کلینیک بزرگسال آماده پذیرش مراجعان هست

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

لیست کلینیک های مشاوره روانشناسی خوب ازدواج، خانواده و کودک تهران و معرفی بهترین دکتر رواشناس و مشاور (حضوری و آنلاین) همراه با شماره تلفن، آدرس و شرایط نوبت دهی برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بر اساس آخرین تعرفه سازمان نظام روان‌شناسی تعرفه هر ۴۵ دقیقه مشاوره از 72 هزار تومان شروع میشه و تا 165 هزارتومن هم افزایش پیدا میکنه. این بستگی به مدرک تحصیلی مشاور شما داره. میتونین در این صفحه تعرفه خدمات هر مرکز یا روانشناس رو به تفکیک مشاهده بفرمایید.

برای پاسخ به این سوال می بایست لیست مشاوران و مراکز مشاوره در تهران در این صفحه را ملاحظه بفرمایید و نظرات کاربران، تخصص هر یک و سوابق شغلی و تحصیلی آنان را با هم مقایسه فرمایید. هر کدام از مشاوران تخصص و شیوه مشاوره مخصوص به خود را دارند.

مشاوره ازدواج معمولا در چند جلسه انجام می شود. پس در لیست مشاوران و مراکزی که در این صفحه هستند به موقعیت مطب و مرکز توجه کنید. همینطور به اطلاعات مربوطه به شیوه مشاوره و تست‌هایی که از زوجین گرفته می شود نیز توجه داشته باشید.

مشکلات کودکان متفاوت است. برای درمان هر مشکلی مانند گفتار درمانی، باید به متخصص آن مراجعه نمایید. در این صفحه لیست تمامی مشاوران کودک تهران نیز گردآوری شده است.

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

برای انتخاب مشاور خانواده مناسب باید به نظرات کاربران در مورد هر مشاور یا مرکز مشاوره و همینطور به شیوه ارائه مشاوره و هزینه های آن در این صفحه توجه نمایید. بدیهی است که تعرفه خدمات هر یک به میزان تحصیلات، سوابق کار و نیز شیوه ارائه مشاوره مرتبط است. 

برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در خصوص ثبت پروفایل مرکز مشاوره یا مشاورین و روانپزشکان در این صفحه، تبلیغات در کل سایت جامعه سلامت و یا هر نوع مشاوره بمنظور معرفی خدمات این حوزه در فضای مجازی با شماره 09375386828 تماس حاصل فرمایید.

لیست کلینیک های مشاوره روانشناسی خوب ازدواج، خانواده و کودک تهران و معرفی بهترین دکتر رواشناس و مشاور (حضوری و آنلاین) همراه با شماره تلفن، آدرس و شرایط نوبت دهی برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بر اساس آخرین تعرفه سازمان نظام روان‌شناسی تعرفه هر ۴۵ دقیقه مشاوره از 72 هزار تومان شروع میشه و تا 165 هزارتومن هم افزایش پیدا میکنه. این بستگی به مدرک تحصیلی مشاور شما داره. میتونین در این صفحه تعرفه خدمات هر مرکز یا روانشناس رو به تفکیک مشاهده بفرمایید.

برای پاسخ به این سوال می بایست لیست مشاوران و مراکز مشاوره در تهران در این صفحه را ملاحظه بفرمایید و نظرات کاربران، تخصص هر یک و سوابق شغلی و تحصیلی آنان را با هم مقایسه فرمایید. هر کدام از مشاوران تخصص و شیوه مشاوره مخصوص به خود را دارند.

مشاوره ازدواج معمولا در چند جلسه انجام می شود. پس در لیست مشاوران و مراکزی که در این صفحه هستند به موقعیت مطب و مرکز توجه کنید. همینطور به اطلاعات مربوطه به شیوه مشاوره و تست‌هایی که از زوجین گرفته می شود نیز توجه داشته باشید.

مشکلات کودکان متفاوت است. برای درمان هر مشکلی مانند گفتار درمانی، باید به متخصص آن مراجعه نمایید. در این صفحه لیست تمامی مشاوران کودک تهران نیز گردآوری شده است.

برای انتخاب مشاور خانواده مناسب باید به نظرات کاربران در مورد هر مشاور یا مرکز مشاوره و همینطور به شیوه ارائه مشاوره و هزینه های آن در این صفحه توجه نمایید. بدیهی است که تعرفه خدمات هر یک به میزان تحصیلات، سوابق کار و نیز شیوه ارائه مشاوره مرتبط است. 

برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در خصوص ثبت پروفایل مرکز مشاوره یا مشاورین و روانپزشکان در این صفحه، تبلیغات در کل سایت جامعه سلامت و یا هر نوع مشاوره بمنظور معرفی خدمات این حوزه در فضای مجازی با شماره 09375386828 تماس حاصل فرمایید.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

“Life is change, growth is optional. Choose wisely.”

بهترین روانشناس در تهران

در همه جای دنیا و از جمله کشور و شهر ما روانشناسان خوب زیادی وجود دارند که باید با روش جستجو و پیداکردن آن‌ها آشنا باشیم. پیدا کردن بهترین روانشناس در در تهران کار دشواری است. ما در این مقاله روش صحیح جستجو و انتخاب بهترین روانشناس در تهران را به شما نشان خواهیم داد که متناسب با نیازهای شما باشد.

بسیاری از افراد زمانی که با یک تعارض شخصی، مشکلات رابطه ای یا خانوادگی یا مشکلاتی در زمینۀ سلامت روان مانند افسردگی، استرس یا اضطراب مواجه می شوند به سراغ یک درمانگر می روند و از او طلب کمک می کنند. درمانگر شخصی است که آموزش های لازم جهت کمک کردن به حل مشکلات سلامت روان یا سلامت جسمانی را دریافت کرده است. در حوزۀ روانشناسی، درمانگر شخصی است که دوره های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته است و مجوز لازم برای انجام روان درمانی را داشته باشد. پیدا کردن یک روانشناس مناسب معمولاً یک فرآیند وقتگیر و چالش برانگیز است و برخی از افراد نمی دانند که از کجا باید شروع کنند. مشخص کردن این موضوع که چه نوع درمانگری مناسب درمان یک مشکل یا اختلال خاص است کار چندان راحتی نیست و اصول اخلاقی و گواهینامه ها و مدارک تحصیلی درمانگر از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد.

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

هر یک از ما ممکن است در نقطه ای از زندگی خود احساس درماندگی کنیم و احساس کنیم که برای حل مشکلات خود به کمک نیاز داریم. بر اساس گزارش موسسۀ ملی سلامت روان آمریکا، بیش از 30 میلیون آمریکایی برای حل مشکلات و احساساتی که خارج از کنترلشان است به کمک نیاز دارند و در سایر کشورها و از جمله ایران و تهران نیز چنین آمارهایی وجود دارد و برای همین یافتن بهترین روانشناس در تهران امری بسیار مهم است.

مشکلاتی که در زمینۀ ازدواج یا یک رابطه، موقعیت خانوادگی یا از دست دادن شغل، مرگ عزیزان، افسردگی، استرس، خستگی مفرط یا سوء مصرف مواد ایجاد می‌شوند، گاهی اوقات می توانند بسیار آزاردهنده باشند. گاهی اوقات نیاز داریم که یک متخصص متبحر و دارای مجوز به ما کمک کند تا بتوانیم بر مشکلات خود غلبه کنیم. روانشناسان از طریق درمان به میلیون ها انسان با هر سنی که باشند کمک می کنند تا سالم تر و سازنده تر زندگی کنند و به همین علت است که درمان روانشناسان خوب و بهترین روانشناس در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

به سراغ روانشناسان خوب و بهترین روانشناس در تهران بروید، اگر…

• احساس می کنید که تحت فشار هستید یا اینکه مدت طولانی است که احساس درماندگی و غم دارید و مشکلاتتان علیرغم تلاش ها و کمکهای خانواده و دوستان بهتر نمی شوند.

• اگر فکر می کنید که انجام فعالیتهای روزمره برایتان دشوار شده است: بعنوان مثال نمی توانید بر وظایف خود سر کار تمرکز کنید و در نتیجه عملکرد شغلی شما دستخوش تغییر شده است.

• بیش از حد نگران هستید و انتظار دارید که بدترین چیزها رخ دهد یا اینکه همیشه عصبی هستید.

• کارهایتان برای خودتان یا دیگران آسیب رسان شده اند: بعنوان مثال، بیش از حد الکل مصرف می-کنید، در حال استعمال مواد مخدر هستید یا بیش از حد جدلی و پرخاشگر شده اید.

روانشناسانی که در زمینۀ روان درمانی و سایر اَشکال درمانهای روانشناسی تخصص دارند، متخصصان فوق-العاده متبحری هستند که در حوزه های رفتار انسان، ارزیابی سلامت روان، تشخیص و درمان و تغییر رفتار تبحر دارند. روانشناسان با بیماران همکاری می کنند تا احساسات و نگرش های آنان را تغییر دهند و به آنها در پرورش الگوهای رفتاری سالم تر و اثربخش تر کمک کنند.

روانشناسان با استفاده از شیوه هایی که از لحاظ علمی تایید شده اند، به افراد کمک می کنند تا افکار، هیجانات و رفتارهای خود را تغییر دهند. روان درمانی یک نوع همکاری میان فرد و روانشناس است. روان-درمانی یک محیط حمایتی را آماده می سازد تا در مورد نگرانی ها و احساسات آن هم با صراحت و به طور محرمانه صحبت شود. به نظر روانشناسان، رازداری شما فوق العاده مهم است و به سوالات شما راجع به آن دسته از شرایط نادری که باید اطلاعات محرمانه را برملا کرد، پاسخ می دهند. اگر به دنبال بهترین روانشناس در تهران هستید، باید این مشخصات را در روانشناس خود جستجو کنید.

برای پیدا کردن یک روانشناس خود می توانید از پزشک خود یا متخصصین شاغل در مراکز بهداشت و سلامتی کمک بگیرید (پیشنهاد لینک به سایت مورد نظر شما). همچنین می‌توانید در اینترنت به جستجو بپردازید یا با دانشگاه یا دانشکدۀ روانشناسی شهر خود مشورت کنید. از خانواده و دوستان خود سوال کنید و یا با مرکز بهداشت منطقۀ خود تماس بگیرید. پیداکردن بهترین روانشناس در تهران کار دشواری است که از طریق پرس و جوی مداوم و تحقیق صحیح، به نتیجه می‌رسد.

برای درمان یک اختلال روانی، روانشناسان و بیماران با یکدیگر همکاری می کنند. تناسب درست میان این دو شخص حائز اهمیت است. اکثر روانشناسان با این نکته موافقند که یک فاکتور مهم در تعیین این مطلب که با یک روانشناس خاص کار کنید یا خیر، البته پس از بررسی مدارک حرفه‌ای و شایستگی روانشناس، سطح راحتی شخصی شما با روانشناس مورد نظر است. داشتن تفاهم خوب با روانشناس خیلی مهم است. روانشناسی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی و آسودگی می کنید. بنابراین، یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین روانشناس در تهران، این است که با این شخص احساس راحتی داشته باشید.

برای پیداکردن بهترین روانشناس در تهران، می‌توانید از روانشناسانی که با آن‌ها ملاقات دارید، سوالات زیر را بپرسید.

• آیا شما پروانۀ روانشناسی دارید؟ چند سال است که بعنوان روانشناس کار می کنید؟

• من احساس (اضطراب، عصبی بودن، افسردگی و غیره) دارم و مشکلاتی با (شغلم، ازدواجم، خوردنم، خوابیدنم و غیره) دارم. چه تجربیاتی در زمینۀ کمک کردن به افرادی با این نوع مشکلات دارید؟

• حوزه های تخصصی شما کدامند- مثلاً با کودکان و خانواده ها کار می کنید یا خیر؟

• از چه نوع درمانهایی استفاده می کنید، و آیا ثابت شده است که روش درمانی که قرار است برای این نوع مشکل یا معضل من بکار ببرید، نتیجه بخش است؟

• حق الزحمه شما چقدر هستند؟ (حق الزحمه ها معمولاً مبتنی بر یک جلسۀ 45 تا 50 دقیقه ای هستند). آیا حق الزحمه شما متناسب با درآمد خانواده‌ها است؟

• چه نوع بیمه هایی را قبول دارید؟ آیا تنظیم صورتحساب یا پرداخت مستقیم از شرکت بیمۀ من را قبول دارید؟ آیا با هیچ کدام از سازمانهای بیمه قرارداد دارید؟

در بسیاری از کشورهای دنیا روانشناسان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و قبل از دریافت مدرک دکترا به طور متوسط باید هفت سال در دوره های آموزشی و پژوهشی شرکت کنند. آنها به عنوان بخشی از آموزش تخصصی خود باید دورۀ انترنی بالینی را تحت یک ناظر در بیمارستان یا مراکز سلامت سازماندهی شده پشت سر بگذرانند و همچنین قبل از اینکه بتوانند به طور مستقل در هر گونه مرکز خدمات درمانی مشغول به کار شوند باید حداقل یک سال دورۀ پس از دکترا را تحت نظارت یک سوپروایزر پشت سر بگذرانند که در ایران نیز تقریبا روند مشابهی وجود دارد. روانشناسان باید مجوز خود را از دولت یا هر حوزۀ قضایی که در آنجا مشغول به کار هستند، دریافت کنند. هدف قوانین اعطاء پروانه یا جواز کار، حمایت از عموم مردم با محدود کردن اعطاء پروانه به آن دسته از افرادی است که صلاحیت لازم جهت شروع به کار بعنوان یک روانشناس را دارند. در اکثر کشورها و از جمله ایران، تمدید این پروانه به اثبات شایستگی روانشناس بستگی دارد و مستلزم آموزش مستمر نیز می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب بهترین روانشناس در تهران به میزان تخصص و مدارک روانشناس نیز توجه کنید.

برخی از انواع روان درمانی می توانند به شکل موثری افسردگی، اضطراب و سمپتوم های مربوطه مانند درد، خستگی و تهوع را کاهش دهند. تحقیقات نشان داده‌اند که سلامت عاطفی و جسمانی رابطۀ تنگاتنگی با یکدیگر دارند و رفتن نزد یک روانشناس می تواند سلامت کلی فرد را بهبود بخشد. اکثر افرادی که حداقل چند جلسه نزد یک روانشناس رفته اند حالشان خیلی بهتر از افرادی است که از مشکلات عاطفی رنج می-برند که هنوز درمان نشده اند. بنابراین رفتن پیش بهترین روانشناس در تهران یا روانشناسان خوب در تهران، می‌تواند شما را از مشکلات عاطفی رها کند.

زمانی که درمان را آغاز می کنید، باید به کمک روانشناس خود اهداف مشخصی را برای خود تعیین کنید. شما باید سعی کنید بر احساسات درماندگی ناشی از افسردگی یا کنترل ترسی غلبه کنید که زندگی روزمرۀ شما را مختل کرده است. این نکته را به خاطر بسپارید که دستیابی به اهداف خاص به زمان بیشتری نسبت به سایر اهداف نیاز دارد. شما و روانشناستان باید مشخص کنید که در چه نقطه ای باید شاهد شروع پیشرفتتان باشید. اگر احساس آرامش و حس امید در شما بوجود آمده است، باید بگوییم که این علامت علامت خوبی است. افراد معمولاً طی درمان، انواع مختلفی از هیجانات را احساس می کنند. وقتی حس آرامش و امید در شما به وجود می آید، این نشانه می تواند نشانۀ مثبتی باشد که حاکی از این است که شما در حال کشف افکار و رفتار خود هستید. رفتن پیش روانشناسان خوب و بهترین روانشناس در تهران، می‌تواند این احساسات مثبت را در شما ایجاد کند.

روانشناسی، حرفه ای است که روز به روز در حال پیشرفت است و متخصصین موجود در این حوزه فراوان هستند. اگر فردی بخواهد در حوزۀ روانشناسی موفق باشد باید ویژگی های خاصی داشته باشد. برای پیداکردن بهترین روانشناس در تهران باید بدانید که یک روانشناس خوب باید از این ویژگی ها برخوردار باشد:

1. علاقه مند به آموزش مستمر باشد: یک روانشناس خوب از فرصتهای آموزشی مستمر حداکثر استفاده را می برد تا پا به پای تحقیقات جدید و سایر پیشرفتهایی که در دنیای روانشناسی رخ می-دهند، پیش رود.

2. مهارتهای ارتباطی: یک روانشناس خوبی صاحب مهارتهای عالی ارتباطی نوشتاری و شفاهی است و می تواند به شکل موثری با انواع مختلفی از افراد ارتباط برقرار کند.

3. دلسوزی: یک روانشناس خوب خیلی دلسوز است و می تواند با درد و سایر مشکلات بیمار خود احساس همدردی کند. روانشناسان می توانند اسباب راحتی بیمار را فراهم کنند و کاری کنند که بیمار احساس آرامش کند.

4. استواری هیجانی: یک روانشناس خوب وضعیت هیجانی باثباتی دارد و قادر به مدیریت استرس و آشفتگی هیجانی است که حین کار کردن با افراد پریشان و مضطرب بوجود می آید.

5. اخلاقیات: یک روانشناس خوب ضوابط اخلاقی صحیحی دارد و اسرار بیماران را طی جلساتی که با آنها برگزار می کند، حفظ خواهد کرد. آنها می دانند که کارشان می تواند تاثیرات بسزایی بر افراد به جا بگذارد و هنگام برخورد با دیگران این نکته را به خاطر دارند.

6. مهارتهای ارتباطی میان فردی: یک روانشناس خوب از مهارتهای ارتباط میان فردی خوبی برخوردار است و قادر است به خوبی با انواع مختلفی از افراد از جمله همکاران و بیماران خود کار کند.

7. دانستن قوانین و مقررات: یک روانشناس خوب با قوانین و مقررات دولتی آشنا است و می داند که چگونه با رعایت مرزهای حقوقی در این حرفه کار کند.

8. صبر: یک روانشناس خوب خیلی صبور است هم در طول مدت تحقیقات طولانی مدت و هم در برخورد با تک تک بیماران. آنها می دانند که قبل از اینکه شاهد نتایج اساسی باشند باید دوره های زمانی قابل‌توجهی را پشت سر بگذرانند.

9. قابل اطمینان‌بودن: یک روانشناس خوب خیلی قابل اعتماد است و می تواند اعتماد بیماران را به خود جلب کند تا به راحتی مشکلات خود را با او در میان بگذارند.

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

در همه جای دنیا و از جمله کشور و شهر ما روانشناسان خوب زیادی وجود دارند که باید با روش جستجو و پیداکردن آن‌ها آشنا باشیم. پیدا کردن بهترین روانشناس در در تهران کار دشواری است. ما در این مقاله روش صحیح جستجو و انتخاب بهترین روانشناس در تهران را به شما نشان خواهیم داد که متناسب با نیازهای شما باشد.

بسیاری از افراد زمانی که با یک تعارض شخصی، مشکلات رابطه ای یا خانوادگی یا مشکلاتی در زمینۀ سلامت روان مانند افسردگی، استرس یا اضطراب مواجه می شوند به سراغ یک درمانگر می روند و از او طلب کمک می کنند. درمانگر شخصی است که آموزش های لازم جهت کمک کردن به حل مشکلات سلامت روان یا سلامت جسمانی را دریافت کرده است. در حوزۀ روانشناسی، درمانگر شخصی است که دوره های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته است و مجوز لازم برای انجام روان درمانی را داشته باشد. پیدا کردن یک روانشناس مناسب معمولاً یک فرآیند وقتگیر و چالش برانگیز است و برخی از افراد نمی دانند که از کجا باید شروع کنند. مشخص کردن این موضوع که چه نوع درمانگری مناسب درمان یک مشکل یا اختلال خاص است کار چندان راحتی نیست و اصول اخلاقی و گواهینامه ها و مدارک تحصیلی درمانگر از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد.

هر یک از ما ممکن است در نقطه ای از زندگی خود احساس درماندگی کنیم و احساس کنیم که برای حل مشکلات خود به کمک نیاز داریم. بر اساس گزارش موسسۀ ملی سلامت روان آمریکا، بیش از 30 میلیون آمریکایی برای حل مشکلات و احساساتی که خارج از کنترلشان است به کمک نیاز دارند و در سایر کشورها و از جمله ایران و تهران نیز چنین آمارهایی وجود دارد و برای همین یافتن بهترین روانشناس در تهران امری بسیار مهم است.

مشکلاتی که در زمینۀ ازدواج یا یک رابطه، موقعیت خانوادگی یا از دست دادن شغل، مرگ عزیزان، افسردگی، استرس، خستگی مفرط یا سوء مصرف مواد ایجاد می‌شوند، گاهی اوقات می توانند بسیار آزاردهنده باشند. گاهی اوقات نیاز داریم که یک متخصص متبحر و دارای مجوز به ما کمک کند تا بتوانیم بر مشکلات خود غلبه کنیم. روانشناسان از طریق درمان به میلیون ها انسان با هر سنی که باشند کمک می کنند تا سالم تر و سازنده تر زندگی کنند و به همین علت است که درمان روانشناسان خوب و بهترین روانشناس در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

به سراغ روانشناسان خوب و بهترین روانشناس در تهران بروید، اگر…

• احساس می کنید که تحت فشار هستید یا اینکه مدت طولانی است که احساس درماندگی و غم دارید و مشکلاتتان علیرغم تلاش ها و کمکهای خانواده و دوستان بهتر نمی شوند.

• اگر فکر می کنید که انجام فعالیتهای روزمره برایتان دشوار شده است: بعنوان مثال نمی توانید بر وظایف خود سر کار تمرکز کنید و در نتیجه عملکرد شغلی شما دستخوش تغییر شده است.

• بیش از حد نگران هستید و انتظار دارید که بدترین چیزها رخ دهد یا اینکه همیشه عصبی هستید.

• کارهایتان برای خودتان یا دیگران آسیب رسان شده اند: بعنوان مثال، بیش از حد الکل مصرف می-کنید، در حال استعمال مواد مخدر هستید یا بیش از حد جدلی و پرخاشگر شده اید.

روانشناسانی که در زمینۀ روان درمانی و سایر اَشکال درمانهای روانشناسی تخصص دارند، متخصصان فوق-العاده متبحری هستند که در حوزه های رفتار انسان، ارزیابی سلامت روان، تشخیص و درمان و تغییر رفتار تبحر دارند. روانشناسان با بیماران همکاری می کنند تا احساسات و نگرش های آنان را تغییر دهند و به آنها در پرورش الگوهای رفتاری سالم تر و اثربخش تر کمک کنند.

روانشناسان با استفاده از شیوه هایی که از لحاظ علمی تایید شده اند، به افراد کمک می کنند تا افکار، هیجانات و رفتارهای خود را تغییر دهند. روان درمانی یک نوع همکاری میان فرد و روانشناس است. روان-درمانی یک محیط حمایتی را آماده می سازد تا در مورد نگرانی ها و احساسات آن هم با صراحت و به طور محرمانه صحبت شود. به نظر روانشناسان، رازداری شما فوق العاده مهم است و به سوالات شما راجع به آن دسته از شرایط نادری که باید اطلاعات محرمانه را برملا کرد، پاسخ می دهند. اگر به دنبال بهترین روانشناس در تهران هستید، باید این مشخصات را در روانشناس خود جستجو کنید.


برای پیدا کردن یک روانشناس خود می توانید از پزشک خود یا متخصصین شاغل در مراکز بهداشت و سلامتی کمک بگیرید (پیشنهاد لینک به سایت مورد نظر شما). همچنین می‌توانید در اینترنت به جستجو بپردازید یا با دانشگاه یا دانشکدۀ روانشناسی شهر خود مشورت کنید. از خانواده و دوستان خود سوال کنید و یا با مرکز بهداشت منطقۀ خود تماس بگیرید. پیداکردن بهترین روانشناس در تهران کار دشواری است که از طریق پرس و جوی مداوم و تحقیق صحیح، به نتیجه می‌رسد.

برای درمان یک اختلال روانی، روانشناسان و بیماران با یکدیگر همکاری می کنند. تناسب درست میان این دو شخص حائز اهمیت است. اکثر روانشناسان با این نکته موافقند که یک فاکتور مهم در تعیین این مطلب که با یک روانشناس خاص کار کنید یا خیر، البته پس از بررسی مدارک حرفه‌ای و شایستگی روانشناس، سطح راحتی شخصی شما با روانشناس مورد نظر است. داشتن تفاهم خوب با روانشناس خیلی مهم است. روانشناسی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی و آسودگی می کنید. بنابراین، یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین روانشناس در تهران، این است که با این شخص احساس راحتی داشته باشید.

برای پیداکردن بهترین روانشناس در تهران، می‌توانید از روانشناسانی که با آن‌ها ملاقات دارید، سوالات زیر را بپرسید.

• آیا شما پروانۀ روانشناسی دارید؟ چند سال است که بعنوان روانشناس کار می کنید؟

• من احساس (اضطراب، عصبی بودن، افسردگی و غیره) دارم و مشکلاتی با (شغلم، ازدواجم، خوردنم، خوابیدنم و غیره) دارم. چه تجربیاتی در زمینۀ کمک کردن به افرادی با این نوع مشکلات دارید؟

• حوزه های تخصصی شما کدامند- مثلاً با کودکان و خانواده ها کار می کنید یا خیر؟

• از چه نوع درمانهایی استفاده می کنید، و آیا ثابت شده است که روش درمانی که قرار است برای این نوع مشکل یا معضل من بکار ببرید، نتیجه بخش است؟

• حق الزحمه شما چقدر هستند؟ (حق الزحمه ها معمولاً مبتنی بر یک جلسۀ 45 تا 50 دقیقه ای هستند). آیا حق الزحمه شما متناسب با درآمد خانواده‌ها است؟

• چه نوع بیمه هایی را قبول دارید؟ آیا تنظیم صورتحساب یا پرداخت مستقیم از شرکت بیمۀ من را قبول دارید؟ آیا با هیچ کدام از سازمانهای بیمه قرارداد دارید؟

در بسیاری از کشورهای دنیا روانشناسان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و قبل از دریافت مدرک دکترا به طور متوسط باید هفت سال در دوره های آموزشی و پژوهشی شرکت کنند. آنها به عنوان بخشی از آموزش تخصصی خود باید دورۀ انترنی بالینی را تحت یک ناظر در بیمارستان یا مراکز سلامت سازماندهی شده پشت سر بگذرانند و همچنین قبل از اینکه بتوانند به طور مستقل در هر گونه مرکز خدمات درمانی مشغول به کار شوند باید حداقل یک سال دورۀ پس از دکترا را تحت نظارت یک سوپروایزر پشت سر بگذرانند که در ایران نیز تقریبا روند مشابهی وجود دارد. روانشناسان باید مجوز خود را از دولت یا هر حوزۀ قضایی که در آنجا مشغول به کار هستند، دریافت کنند. هدف قوانین اعطاء پروانه یا جواز کار، حمایت از عموم مردم با محدود کردن اعطاء پروانه به آن دسته از افرادی است که صلاحیت لازم جهت شروع به کار بعنوان یک روانشناس را دارند. در اکثر کشورها و از جمله ایران، تمدید این پروانه به اثبات شایستگی روانشناس بستگی دارد و مستلزم آموزش مستمر نیز می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب بهترین روانشناس در تهران به میزان تخصص و مدارک روانشناس نیز توجه کنید.

برخی از انواع روان درمانی می توانند به شکل موثری افسردگی، اضطراب و سمپتوم های مربوطه مانند درد، خستگی و تهوع را کاهش دهند. تحقیقات نشان داده‌اند که سلامت عاطفی و جسمانی رابطۀ تنگاتنگی با یکدیگر دارند و رفتن نزد یک روانشناس می تواند سلامت کلی فرد را بهبود بخشد. اکثر افرادی که حداقل چند جلسه نزد یک روانشناس رفته اند حالشان خیلی بهتر از افرادی است که از مشکلات عاطفی رنج می-برند که هنوز درمان نشده اند. بنابراین رفتن پیش بهترین روانشناس در تهران یا روانشناسان خوب در تهران، می‌تواند شما را از مشکلات عاطفی رها کند.

زمانی که درمان را آغاز می کنید، باید به کمک روانشناس خود اهداف مشخصی را برای خود تعیین کنید. شما باید سعی کنید بر احساسات درماندگی ناشی از افسردگی یا کنترل ترسی غلبه کنید که زندگی روزمرۀ شما را مختل کرده است. این نکته را به خاطر بسپارید که دستیابی به اهداف خاص به زمان بیشتری نسبت به سایر اهداف نیاز دارد. شما و روانشناستان باید مشخص کنید که در چه نقطه ای باید شاهد شروع پیشرفتتان باشید. اگر احساس آرامش و حس امید در شما بوجود آمده است، باید بگوییم که این علامت علامت خوبی است. افراد معمولاً طی درمان، انواع مختلفی از هیجانات را احساس می کنند. وقتی حس آرامش و امید در شما به وجود می آید، این نشانه می تواند نشانۀ مثبتی باشد که حاکی از این است که شما در حال کشف افکار و رفتار خود هستید. رفتن پیش روانشناسان خوب و بهترین روانشناس در تهران، می‌تواند این احساسات مثبت را در شما ایجاد کند.

روانشناسی، حرفه ای است که روز به روز در حال پیشرفت است و متخصصین موجود در این حوزه فراوان هستند. اگر فردی بخواهد در حوزۀ روانشناسی موفق باشد باید ویژگی های خاصی داشته باشد. برای پیداکردن بهترین روانشناس در تهران باید بدانید که یک روانشناس خوب باید از این ویژگی ها برخوردار باشد:

1. علاقه مند به آموزش مستمر باشد: یک روانشناس خوب از فرصتهای آموزشی مستمر حداکثر استفاده را می برد تا پا به پای تحقیقات جدید و سایر پیشرفتهایی که در دنیای روانشناسی رخ می-دهند، پیش رود.

2. مهارتهای ارتباطی: یک روانشناس خوبی صاحب مهارتهای عالی ارتباطی نوشتاری و شفاهی است و می تواند به شکل موثری با انواع مختلفی از افراد ارتباط برقرار کند.

3. دلسوزی: یک روانشناس خوب خیلی دلسوز است و می تواند با درد و سایر مشکلات بیمار خود احساس همدردی کند. روانشناسان می توانند اسباب راحتی بیمار را فراهم کنند و کاری کنند که بیمار احساس آرامش کند.

4. استواری هیجانی: یک روانشناس خوب وضعیت هیجانی باثباتی دارد و قادر به مدیریت استرس و آشفتگی هیجانی است که حین کار کردن با افراد پریشان و مضطرب بوجود می آید.

5. اخلاقیات: یک روانشناس خوب ضوابط اخلاقی صحیحی دارد و اسرار بیماران را طی جلساتی که با آنها برگزار می کند، حفظ خواهد کرد. آنها می دانند که کارشان می تواند تاثیرات بسزایی بر افراد به جا بگذارد و هنگام برخورد با دیگران این نکته را به خاطر دارند.

6. مهارتهای ارتباطی میان فردی: یک روانشناس خوب از مهارتهای ارتباط میان فردی خوبی برخوردار است و قادر است به خوبی با انواع مختلفی از افراد از جمله همکاران و بیماران خود کار کند.

7. دانستن قوانین و مقررات: یک روانشناس خوب با قوانین و مقررات دولتی آشنا است و می داند که چگونه با رعایت مرزهای حقوقی در این حرفه کار کند.

8. صبر: یک روانشناس خوب خیلی صبور است هم در طول مدت تحقیقات طولانی مدت و هم در برخورد با تک تک بیماران. آنها می دانند که قبل از اینکه شاهد نتایج اساسی باشند باید دوره های زمانی قابل‌توجهی را پشت سر بگذرانند.

9. قابل اطمینان‌بودن: یک روانشناس خوب خیلی قابل اعتماد است و می تواند اعتماد بیماران را به خود جلب کند تا به راحتی مشکلات خود را با او در میان بگذارند.

صدای زندگی

دسامبر 7, 2014

346,024 بازدید

آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران 

 

جهت کسب اطلاعات و تعیین نوبت با روانشناس خوب در تهران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

 

 

جهت دریافت آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران کلیک کنید

 

بدلیل کثرت مراجعه افراد، پذیرش تنها با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد

 

هرگونه انتقاد و پیشنهادی و یا سوال در مورد نحوه پذیرش در اینجا سوال بفرمایید

لطفا مشکلات خودتون در صفحه پرسش و پاسخ مطرح کنید

 

(متخصص وسواس فکری – عملی)

(اضطراب و افسردگی)

(متخصص درمان اختلالات جنسی – زناشویی)

(مشاوره قبل از ازدواج و مشاور خانواده) 

دانشجوی دکتری تخصصی

عضو سازمان روانشناسی به شماره  ۲۳۴۸

سابقه ۱۵ سال مشاوره بالینی (در کلینیک و مراکز مشاوره شهر تهران)

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان

سابقه بیش از ۲۵۰۰۰ ساعت درمان بالینی

مدرس دانشگاه

دانشجوی نمونه کل کشور در سال  ۱۳۷۸ – ۱۳۷۷

کسب عنوان پوستر برتر(اولین مقام) در دومین کنفرانس بین المللی علوم شناختی (اسفند ۱۳۸۱)

 مدرس کارگاه آموزش درمان اختلال وسواس فکری-عملی برای روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره دانشگاه های کل کشور

مدرس بیش از  ۶۰۰ کارگاه در زمینه های مختلف روانشناسی در سراسر کشور

مدرس بیش از ۱۰۰ کارگاه های روانشناسی به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه های مختلف روانشناسی در کشور

 

وبسایت شخصی           مقالات

 

دکتر نرگس کرم قدیری

(متخصص روانشناسی بالینی سلامت)

 

 d.Ph روان شناسی سلامت از دانشگاه بین المللی خوارزمی (۱۳۹۱)

 

درمان شناختی-رفتاری 

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

ارزیـابـی های شناختــی و نوروپسیکولوژی

مدیریت استرس و خشم

آموزش روانی به بیماران و خانواده بیماران و راهکارهای مقابله ای

تألیفات کتاب مجموعه مقاله های ارائه شده در کنگره نوروپسیکولوژی شناختی ایران و ده ها مطلب کاربردی در سالنامه روان پزشکی و روان شناسی و سالنامه علوم تربیتی

مشارکت در ده ها طرح های پژوهشی در مرکز تحقیقات روان پزشکی و روان شناسی

سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

(رواندرمانگر تحلیلی و هیپنوتراپیست)

دکتری تخصصی روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی عمومی (علوم و تحقیقات تهران)

روان درمانگر و هیپنوتراپیست

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

عضو انجمن هیپنوتیزم ایران

مشاور در زمینه های خانواده،فردی و هیپنوتراپی

 

 

(مشاور کودک و نوجوان)

(اختلالات یادگیری)

(درمان پرخاشگری)

دانشجوی دکتری تخصصی

کارشناسی ارشد مشاوره (دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران)

کارشناسی تکنولوژی آموزشی (دانشگاه علامه طباطبایی)

مدرک دوره مداخله روانشناختی در کودکان مورد سوء استفاده جنسی از هلند

دارای سابقه روانشناس و مشاوره خانواده ،کودک و هیپنوتراپی در “کارآفرینی شهرداری تهران، شهرداری ناحیه ۵ منطقه ۷،

اداره آسیب های اجتماعی، کلینیک گیشا، مرکز مشاوره آموزش و پرورش سهروردی شمالی، کلینیک مهر”

درمانگر اختلالات یادگیری کودکان

کارشناسی در خبرگزاری فارس نیوز با عنوان سلامت روان زنان

مدرس کارگاه های آموزشی کودک و نوجوان و خانواده

 

خانم پریسا وحیدی

(متخصص وسواس، فوبیا و اضطراب کودک و نوجوان)

(کارشناس نوروفیدبک)

کارشناس ارشد روانشاسی عمومی (دانشگاه آزاداسلامی)

کارشناس روانشناسی (دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن)

عضو انجمن روانشناسی ایران

عضو انجمن روانشناسان تربیتی ایران

مشاوره در زمینه فردی، درمانگر تخصصی اضطراب و وسواس کودک و نوجوان

مسئول نوروفیدبک

 

مشاهده فیلم های تربیت فرزند

 

 

(مشاوره تحصیلی)

(انتخاب رشته کنکور)

کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی از دانشگاه علوم و تحقیقات

کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه الزهرا

مشاور آموزش و پرورش تهران – مهر ۷۷ تا کنون

مشاور مجتمع اموزشی شهید مهدوی از ۷۴ تا ۸۳

عضو انجمن روانشناسی ایران

 

 

 

(مشاوره خانواده)

(زناشویی و روابط میان فردی جوانان و ازدواج)

کارشناسی ارشد روان شناسی

عضو سازمان نظام روان شناسی به شماره ۱۳۴۸۸

روان شناس و مشاور مرکز مشاوره شاهد و ایثار گر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران.

مدرس گارکاه های آموزشی مهارت های زندگی و پیشگیری از طلاق درسطح استان مازندران.

مشاور، هیپنوتراپ و روان شناس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی بوستان.

 

 

( مشاوره پیش از ازدواج)

(مشاوره فردی و خانواده)

(مشاور کودکان استثنایی)

(متخصص اوتیسم)

کارشناس روانشناسی – دانشگاه فردوسی مشهد

کارشناس ارشد روانشناسی خانواده و قبل از ازدواج

کارشناس ارشد روانشناسی کودکان استثنایی

سابقه ۱۴ سال مشاوره در مراکز مختلف مشاوره

مشاور کودکان استثنایی در صدای زندگی

سابقه تدریس در دانشگاه های سراسری و آزاد

مسول آموزش روانشناسان مرکزروانپزشکی رازی

مولف کتاب های اتیسم، ارزیابى ودرمان، ۱۳۸۸ چاپ سوم (حائز رتبه اول جشنواره کتاب معلولین)

راهنمایی برای مربیان و والدین کودکان مبتلا به اتیسم ، انتشارات دانژه ۱۳۹۱

حرکت هاى موزون (موسیقى درمانى) براى کودکان ،چاپ سوم، انتشارات دانژه ۱۳۸۷

یادگیرى عمل اصلى ضرب درریاضیات به کمک تداعى کننده ها، ۱۳۷۹، مشهد، نشر نوید دانش طوس

تحلیلى بر روانشناسى زن دز ازدواج موقت ۱۳۸۴ انتشارات دانژه

 

(مشاوره ازدواج)

(مشاوره فردی و خانواده)

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

مشاور  ازدواج، خانواده، طلاق و بحرانهای پس از طلاق 

مدرس کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی

 

 

 

 

فاطمه جعفری

(مشاوره تغذیه)

اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش گرایش تغذیه ورزش از دانشگاه علوم تحقیقات
کارشناسی علوم تغذیه از دانشگاه علوم تحقیقات
مشاوره تغذیه
دارای سابقه کار در بیمارستان بوعلی (از سال ۹۴)
کلینیک نسیم قیطریه (۹۳-۹۴)
کلینیک نسیم غرب (۹۲-۹۳)
 
 

 

آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران

 

خانم سهیلا شریعت 
(مشاور کودکان استثنایی)
(مشاور خانواده و فردی)
اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

عضو سازمان روانشناسی ایران کسب رتبه مقاله کنترل خشم در کودکان استثنایی در دانشگاه برگن نروژ دارای سابقه طولانی مشاوره در مراکز کودکان استثنایی آموزش و پرورش
مشاور کلینیک صبا و هفت سنگ مشاور خانواده (کودک و نوجوان)، تست هوش مشاوره قبل و بعد از ازدواج

 

خانم فرزانه احمدی
(دانشجوی دکتری تخصصی مشاوره)
(مشاور قبل از ازدواج)
(مشاوره فردی و خانواده)
اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

عضو سازمان روانشناسی به شماره ۹۲۹۲
نویسنده و مشاوره “مجله روزهای زندگی”
مدرس دانشگاه “علمی کاربردی فرهنگی هنری شهرداری تهران”
مشاور اسبق مراکز مشاوره “روزبه، هستی”
مشاور مراکز “نیک اندیشان، مهر، نیوند”
مدرس کارگاه تحلیل رفتار متقابل (T.A)

 

خانم سبا مقدم
( روانکاو )
اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

کارشناسی روانشناسی کودکان استثنایی از دانشگاه شهید بهشتی
عضو سازمان نظام روانشناسی به شماره ۸۱۶۳
مدرسه اتیسم پاسارگاد، کار با کودکان اتیستیک
روان درمانی در مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران
روان درمانی در مجموعه  صدای زندگی
ترجمه کتاب “همزاد” اثر اتو رانک (توسط نشر افکار)
مدلهای ابراز خشم در ۲ اختلال شخصیت مرزی وابسته، ارائه شده در کنگره ملی روان پویای در ایران، دانشگاه شهید بهشتی

 

خانم آزاده بیات خردمند
(روان درمان گر تحلیلی)
اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی (دانشگاه آزاد رودهن)
روان درمانگر
همکاری با معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲ تهران (۹۲-۹۱)
همکاری با سرای محله مدیریت منطقه دو تهران از سال ۱۳۹۱
همکاری با کلینیک مشاوره بامداد، هستی، آوات
همکاری با موسسات آموزشی: راه رشد و ایمان
همکاری با موسسه حمایت از آسیب دیدگان اچتماعی (آسایشگاه بیماران مزمن روانی)
برگزار کننده کارگاه های مجموعه صدای زندگی

 

خانم شیما ستاری
(هنردرمانگر)
(مشاوره کودک)
اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

(کارشناس ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات قزوین)
روانشناس و موسیقی درمانگر
مشاور در زمینه های “موسیقی درمانی، خانواده درمانی، قصه درمانی” مدرس کارگاه های موسیقی درمانی

 

سهیلا ابراهیمی  
(روانشناس بالینی)
اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه آزاد واحد رودهن.
عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران.
عضو انجمن روان شناسی بالینی ایران
روانشناس صدای زندگی
روانشناس مرکز جامع کنترل سرطان دانشگاه شهید بهشتی و بخش سرطان بیمارستان شهدای تجریش
مشاور تلفنی مرکز صدای سلامت
ارائه مقالات برای مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی و فصلنامه بیماریهای پستان در دست چاپ

 

محسن محمود وند
( مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته کنکور)
اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

کارشناسی مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی
کارشناسی ارشد مشاوره تحصیلی از دانشگاه تهران
۱۰ سال سابقه تدریس و مشاوره در آموزش و پرورش
سرگروه مشاوران شهرستان شهریار در سال ۹۱
کارشناس برنامه های رادیویی
مشاور اسبق مرکز مشاوره مهرگان
مشاور مراکز مشاوره امید و تنسیم
 

رزومه کامل

 
آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران
معرفی روانشناسان و روانپزشکان متخصص صدای زندگی
معرفی روانشناسان خانواده صدای زندگی
معرفی روانشناسان سکسولوژی صدای زندگی
معرفی متخصصین روانشناسی بالینی صدای زندگی
معرفی روان درمانگران تحلیلی متخصص صدای زندگی
روانشناس خوب در تهران
 
جهت کسب اطلاعات و تعیین نوبت با روانشناس خوب در تهران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
۸۸۵۸۳۵۴۳ – ۰۲۱      ۸۸۵۸۳۵۵۱ – ۰۲۱     ۸۸۵۸۳۵۶۰ – ۰۲۱
۰۹۱۰۹۰۰۴۱۶۶ 

 

آدرس و معرفی بهترین روانشناسان و متخصصین روانشناسی تهران

 

بدلیل کثرت مراجعه افراد از مراجعه حضوری خودداری فرمایید ، پذیرش تنها با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد

هرگونه انتقاد و پیشنهادی و یا سوال در مورد نحوه پذیرش در اینجا سوال بفرمایید

لطفا مشکلات خودتون در صفحه پرسش و پاسخ مطرح کنید

کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش گرایش تغذیه ورزش از دانشگاه علوم تحقیقات

کارشناسی علوم تغذیه از دانشگاه علوم تحقیقات

مشاوره تغذیه

دارای سابقه کار در بیمارستان بوعلی (از سال ۹۴)

کلینیک نسیم قیطریه (۹۳-۹۴)

کلینیک نسیم غرب (۹۲-۹۳)

 

 

 

 

(مشاور کودکان استثنایی)

(مشاور خانواده و فردی)

مشاور کلینیک صبا و هفت سنگ مشاور خانواده (کودک و نوجوان)، تست هوش مشاوره قبل و بعد از ازدواج

 

(دانشجوی دکتری تخصصی مشاوره)

(مشاور قبل از ازدواج)

(مشاوره فردی و خانواده)

عضو سازمان روانشناسی به شماره ۹۲۹۲

نویسنده و مشاوره “مجله روزهای زندگی”

مدرس دانشگاه “علمی کاربردی فرهنگی هنری شهرداری تهران”

مشاور اسبق مراکز مشاوره “روزبه، هستی”

مشاور مراکز “نیک اندیشان، مهر، نیوند”

مدرس کارگاه تحلیل رفتار متقابل (T.A)

 

( روانکاو )

کارشناسی روانشناسی کودکان استثنایی از دانشگاه شهید بهشتی

عضو سازمان نظام روانشناسی به شماره ۸۱۶۳

مدرسه اتیسم پاسارگاد، کار با کودکان اتیستیک

روان درمانی در مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران

روان درمانی در مجموعه  صدای زندگی

ترجمه کتاب “همزاد” اثر اتو رانک (توسط نشر افکار)

مدلهای ابراز خشم در ۲ اختلال شخصیت مرزی وابسته، ارائه شده در کنگره ملی روان پویای در ایران، دانشگاه شهید بهشتی

 

(روان درمان گر تحلیلی)

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی (دانشگاه آزاد رودهن)

روان درمانگر

همکاری با معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲ تهران (۹۲-۹۱)

همکاری با سرای محله مدیریت منطقه دو تهران از سال ۱۳۹۱

همکاری با کلینیک مشاوره بامداد، هستی، آوات

همکاری با موسسات آموزشی: راه رشد و ایمان

همکاری با موسسه حمایت از آسیب دیدگان اچتماعی (آسایشگاه بیماران مزمن روانی)

برگزار کننده کارگاه های مجموعه صدای زندگی

 

(هنردرمانگر)

(مشاوره کودک)

(کارشناس ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات قزوین)

روانشناس و موسیقی درمانگر

مشاور در زمینه های “موسیقی درمانی، خانواده درمانی، قصه درمانی” مدرس کارگاه های موسیقی درمانی

 

(روانشناس بالینی)

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه آزاد واحد رودهن.

عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران.

عضو انجمن روان شناسی بالینی ایران

روانشناس صدای زندگی

روانشناس مرکز جامع کنترل سرطان دانشگاه شهید بهشتی و بخش سرطان بیمارستان شهدای تجریش

مشاور تلفنی مرکز صدای سلامت

ارائه مقالات برای مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی و فصلنامه بیماریهای پستان در دست چاپ

 

( مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته کنکور)

کارشناسی مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی

کارشناسی ارشد مشاوره تحصیلی از دانشگاه تهران

۱۰ سال سابقه تدریس و مشاوره در آموزش و پرورش

سرگروه مشاوران شهرستان شهریار در سال ۹۱

کارشناس برنامه های رادیویی

مشاور اسبق مرکز مشاوره مهرگان

مشاور مراکز مشاوره امید و تنسیم

 

رزومه کامل

 

 

جهت کسب اطلاعات و تعیین نوبت با روانشناس خوب در تهران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

بدلیل کثرت مراجعه افراد از مراجعه حضوری خودداری فرمایید ، پذیرش تنها با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد

هرگونه انتقاد و پیشنهادی و یا سوال در مورد نحوه پذیرش در اینجا سوال بفرمایید

لطفا مشکلات خودتون در صفحه پرسش و پاسخ مطرح کنید

دسامبر 29, 2018

دسامبر 26, 2018

دسامبر 20, 2018

تلویزیون صدای زندگی

مشاهده فیلم های بیشتر

تلفن :

اطلاع رسانی و ثبت نام کارگاه و کلاس :

آدرس :
تهران – سعادت آباد بلوار دریا – روبروی دانشگاه امام صادق – علامه جنوبی – خیابان 38 غربی – روبروی دبیرستان راهیان فضیلت – پلاک 15 – طبقه 2

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

سکس تراپی نوع خاصی از رواندرمانی است که به زوجین کمک می‌کند تا عوامل پزشکی، روانی، شخصیتی و بین فردی موئثر در رضایت جنسی را بشناسند.

هدف سکس تراپیست این است که به افراد کمک کند تا موانع و چالش های هیجانی و فیزیکی را پشت سر بگذارند تا یک رابطه رضایتبخش و زندگی جنسی لذت بخشی را تجربه کنند.

رضایت جنسی نیز از مهمترین عوامل رضایت کلی از رابطه و یکی از شاخص های مهم ازدواج موفق، بقا و سلامت خانواده است.

ناکارآمدی های جنسی زوجین بسیار معمول و فراگیرهستند و چیزی در حدود 43% زنان و 31% مردان نوعی از اختلالات جنسی را گزارش کردند.

این اختلالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

درصورت بروز هر یک از مشکلات فوق، سکس تراپیست یا درمانگر مسائل جنسی می‌تواند شما را در جهت رفع مشکل راهنمایی کند.

رضایت جنسی به احساس خوشایند فرد از کیفیت و نوع روابط جنسی گفته می‌شود. وجود رضایت جنسی برای یک رابطه صمیمی، حیاتی است؛ تا جایی که درمانگران آن را عامل اصلی شکست یا موفقیت رابطه زوجی می‌دانند.

نارضایتی از رابطه جنسی می‌تواند به مشکلات عمیق در روابط زوجین، حسادت، ایجاد تنفر، حس انتقام گیری، تحقیر، دلخوری، رقابت، نبود اعتماد به نفس منجر شود. این مسائل به واسطه تنش ها و اختلافات، تقویت شده یا در قالب آنها بروز می‌کند و به تدریج شکاف بین همسران را عمیق تر خواهند ساخت.

نکته مهم این است که بسیاری از افراد از اینکه مستقیماً مشکلات جنسی خود را بیان کنند، احساس شرم داشته دارند. این موضوع باعث می‌شود مشکلات خود را در قالب اضطراب، افسردگی، مشکلات خواب و غیره بیان کنند. این افراد نیز با مراجعه به مراکز سلامت روان و کمک متخصصین می‌توانند از ریشه مشکلات خود آگاه شوند و برای درمان آن اقدام کنند.

شما به همراه درمانگرتان می توانید مشکل خاص خودتان را از طریق صحبت راجع به تجارب، احساسات و نگرانی های خود بهبود بخشید و راهکارها و نحوه پاسخدهی جایگزین و مناسب را فرا بگیرید.

یک سکس تراپیست یا مشاور جنسی به فیزیولوژی بدن و آناتومی ارگان های جنسی و عملکرد آنها احاطه کامل دارد و بتواند اختلالات روانی و بدنی را از هم تمیز داده و در رفع آنها به بیمار توصیه‌های لازم را ارائه دهد.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که در موارد معدودی هم ممکن است مشکلات جنسی ریشه روان‌شناختی نداشته و مستقیماً فیزیولوژیکی و پزشکی باشند؛ در این صورت با تشخیص روانشناس می‌توان به پزشک متخصص در آن حوزه مراجعه کرد.

فاطمه احسان پور 

سرور مدحی 

صدیقه ابراهیمی 

فرشته زمانی 

دکتر مرضیه اعتمادنیا 

راحله صادقی 

دکتر فاطمه منفرد پویا 

الهام جواهریان راد 

ارکیده مطلبی 

دکتر لیلا موثق 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر نرگس باباخانی 

پوپک رحیمی 

پدرام اطمینانی 

سارا طارمی 

دکتر بهروز دولتشاهی 

دکتر فرزانه بیداری 

دکتر سولماز رضایی شجاعی 

میلاد خواجه پور 

لیلا خضرائی راد 

دکتر الناز گیوه چی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در جامعه امروز که زندگی بسیاری از افراد با تکنولوژی آمیخته شده است عوامل متعددی وجود دارند که آرامش و ریتم زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند. این عوامل موجب می شوند تا بیماری های روحی و روانی در بسیاری از انسانها بوجود آید. علم روانشناسی به عنوان موثرترین ابزار مدیریت روح و روان به ما کمک می کند تا بتوانیم در کنار زندگی همراه با تکنولوژی، از سلامت روح و روان نیز برخوردار شویم. یکی از تصورهای کاملا اشتباه که در مورد روانشناسی وجود دارد این است که هر شخصی به روانشناس مراجعه می کند حتما دارای مشکلات روحی و روانی است! اما باید خاطر نشان کرد که به اینصورت نیست و ما در قدم اول باید برای جلوگیری از دچار شدن به مشکلات روحی و روانی با مشاور روانشناس در ارتباط باشیم. در صورتی که به چنین مشکلاتی برخورد کردیم نیز رواشناس بهترین راهکار ممکن برای مدیریت یا درمان است.

برای آشنایی بیشتر و بهتر با خانم دکتر جبلی بر روی لینک مقابل کلیک کنید: رزومه و فعالیت ها

مشاوره، همسرداری، تربیت فرزند
خیانت، طلاق و اختلافات و …

بهترین روانشناس زناشویی در تهران

استرس، اضطراب، افسردگی و …
انواع اختلالات شخصیتی

مخصوص کودکان و بزرگسالان
یادگیری انواع مهارت ها

انتخاب همسر، شناخت و …
اجرای تست های روانشناسی

با توجه به سوالها و بحث هایی که مراجعین از بنده به عنوان روانشناس در مورد اینکه بهترین روانشناس تهران و ایران کیست پرسیده و مطرح می کنند لازم می دانم یکسری توضیحات در این مورد به شما عزیزان ارائه نمایم. حوزه های روانشناسی بسیار گسترده بوده و یک روانشناس نمی تواند در همه زمینه ها متخصص باشد. پس در وهله اول می بایست برای تشخیص روانشناس خوب به حوزه تخصصی روانشناس توجه داشته باشیم. در ادامه می توانیم رزومه کاری و همچنین بازخوردهای مراجعین را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بهترین روانشناس یا به عبارتی روانشناس معروف که در یک یا چند حوزه تخصص دارد را برای مشاوره و درمان خود انتخاب کنیم. توجه به این نکته نیز ضروری است که بهترین روانشناس تهران و ایران نیز بدون همکاری و خواستن مراجعه کننده نمی تواند کار قابل توجهی انجام دهد. پس باید در نظر داشت که همدلی، همکاری و صداقت با روانشناس یک اصل اجتناب ناپذیر است.

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

تمامی حقوق مادی و معنوی برای خانم دکتر جبلی محفوظ بوده و بازنشر محتوا صرفا با ذکر منبع (لینک) مجاز است.

بهترین روانشناس زناشویی در تهران
بهترین روانشناس زناشویی در تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *