چگونه هنرجو جذب کنیم

 
helpkade
چگونه هنرجو جذب کنیم
چگونه هنرجو جذب کنیم

راهکارهای مختلفی به منظور جذب شاگرد وجود دارد که تعدادی از آنها در اینجا توضیح داده خواهد شد.پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی1- تماس با آموزشگاهها و ثبت نام به عنوان مدرس: در این حالت مقداری از هزینه جلسات تدریس به صورت درصدی به آموزشگاه پرداخت خواهد شد.2- چاپ تراکت و چسباندن آن در جاهای پر عبور و مرور: در این حالت به منظور جذب شاگرد تبلیغات خود را در جاهای پر رفت و آمد نصب می کنید.3- درج آگهی در روزنامه ها: در این روش در روزنامه های دارای بخش نیازمندیها (مانند راهنمای همشهری) می توانید آگهی خود را درج نموده و به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید. در این روش در ابتدا باید هزینه ای بپردازید ولی مزیتی که دارد این است که درصدی به آموزشگاهها پرداخت نمی کنید.4- ایجاد وبلاگ و تبلیغات برای خودتان: در این حالت وبلاگی ساخته و توانمندیها و دروسی را که تدریس می کنید معرفی می نمایید. عیبی که این روش دارد این است که مدت زیادی طول می کشد تا وبلاگ شما توسط موتورهای جستجو شناخته شده و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در نتایج اولیه آنها نشان داده شود. ضمنا اگر با اصول بهینه سازی وبلاگ آشنا نباشید ممکن است از این طریق نتوانید شاگرد جذب نمایید.5- درج آگهی در وب سایتهای اختصاصی تدریس خصوصی: به جرات می توان گفت وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس خصوصی است. در این حالت چون خود وب سایت ایران مدرس بهینه است به بهترین وجه شاگرد و یا متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما می کشاند. ضمنا هزینه درج آگهی در ایران مدرس در مقایسه با روزنامه بسیار کمتر است. مطلب دیگر اینکه در روزنامه کادر محدودی در اختیار شما قرار می گیرد و توضیحات چندانی در جهت جذب شاگرد نمی توانید ارائه بدهید. در حالتی که آگهی خود را در وب سایت درج کنید عکس و توضیحات مفصل را در جهت متقاعد کردن متقاضیان تدریس می توانید به آگهی خود اضافه نمائید.پیشنهاد می شود مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.چرا در ایران مدرس آگهی درج کنم؟به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پر بازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت بیش از 5900 مدرس و 33000 عضو ثبت نامی دارد.وب سایت ایران مدرس، در ایام امتحانات به صورت روزانه بین 10000 تا 15000 بازدید داشته و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی ازجمله “تدریس خصوصی ریاضی”، “تدریس خصوصی شیمی”، “تدریس خصوصی فیزیک” و …. درصفحه اول موتورهای جستجو، ازجمله گوگل نمایش داده می شود. به عبارت دیگر، این وب سایت تقریبا برای تمامی عبارات شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو بهینه بوده و به بهترین وجه می تواند متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما هدایت نماید.موقعیت وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل (www.google.com)همانطورکه میدانید محبوبترین و پراستفاده ترین موتور جستجو نزد کاربران ایرانی، گوگل است. موقعیت وبسایت ایران مدرس درنتایج جستجوی گوگل برای تعدادی از عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی که کاربران ممکن است با چنین عباراتی به دنبال پیداکردن مدرس مورد نظرشان باشند، در زیر ارائه شده است (فروردین 93).تدریس خصوصی ریاضی – صفحه: اول – ردیف: هفتمتدریس خصوصی فیزیک- صفحه: اول – ردیف: سومتدریس خصوصی شیمی صفحه: اول – ردیف: دومتدریس خصوصی شیمی دبیرستان صفحه: اول – ردیف: دوم و سومتدریس خصوصی شیمی در تهران صفحه: اول – ردیف: اول و دومتدریس خصوصی شیمی دانشگاه صفحه: اول – ردیف: اولتدریس خصوصی ریاضی مهندسی – صفحه: اول – ردیف: دوم و سومتدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل – صفحه: اول – ردیف: اولتدریس خصوصی هندسه صفحه: اول – ردیف: اول و دومتدریس خصوصی حسابان صفحه: اول – ردیف: دوم و سومتدریس خصوصی زیست صفحه: اول – ردیف: دومتدریس خصوصی زیست در تهران صفحه: اول – ردیف: اولتدریس خصوصی عربی صفحه: اول – ردیف: دومتدریس خصوصی ریاضیات گسسته: صفحه اول – ردیف دومو …نتایج بالا به خوبی موقعیت مناسب وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل را نشان می دهد.مطالعه مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) هم در این زمینه مفید است.مطلب دیگر اینکه وب سایت ایران مدرس بخشهای دیگری از جمله دانلود جزوه و نمونه سوال امتحانی، مقالات موفقیت در تحصیل، معرفی رشته های تحصیلی و دانشگاهها و همچنین اخبار دانشگاه را نیز دارد که از تمامی بخشهای مزبور برای قسمت تدریس خصوصی ورودی (بنر تبلیغاتی) وجود داشته و دانش آموزان و دانشجویان به قسمت تدریس خصوصی هدایت می شوند. این امر باعث افزایش بازدید آگهی ها و احتمال جذب شاگرد توسط شما می شود.در وب سایت ایران مدرس، باپرداخت مبلغ مناسبی مشخصات ارتباطی شما (شماره همراه و ایمیل) درصفحه اصلی وب سایت، بخش تدریس خصوصی، نتایج جستجوهای انجام شده دروب سایت و همچنین در صدر لیست مدرسین در دروس تدریسی انتخابیتان نشان داده خواهد شد و متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم می توانند با شما در ارتباط باشند.تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در وب سایت ایران مدرس آگهی دارند، برای بار دوم و یا سوم است که آگهی خود را تمدید می کنند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی در این وب سایت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه واقع در بالای صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس مراجعه نمائید.منبع: ایران مدرس

سلام و عرض ارادت
برای جذب هنرجویان فراوان در زمینه های خوشنویسی و ورزش رزمی در دنیای واقعی و مجازی چطور باید عمل کرد که بهترین نتیجه رو گرفت.
ممنون و سپاسگذار

سلام حسین عزیز
برای اینکه زود تر به نتیجه برسید سعی کنید یک زمینه رو انتخاب کنید.ممکن است شما مهارت های زیادی رو داشته باشید اما بهتر اینه که اون مهارتی رو برای پول سازی انتخاب بفرمایید که هم حس اشتیاق وعلاقه ی بیشتری در آن دارید و هم از لحاظ مهارت و توانایی بهتر از بقیه هستید و بقیه در آن ضعیف تر عمل کرده اند. چون هر دو مهارت برای پولسازی مناسب هستند .

برای جذب هنرجو در هنر و مهارت خوشنویسی باید خودتون رو معرفی کنیدو دیده بشید . در ابتدای راه از اینستاگرام و تلگرام کمک بگیرید سعی کنید از اموزش هاتون کلیپ های کوتاه و اموزش های کوتاه تهیه کنید و در اینستاگرام و تلگرام منتشر کنید.تعدادی از علاقه مندان شما را دنبال خواهند کرد ،رفته رفته با اعلام برگزاری دوره می توانید از همان علاقه مندان دعوت کنید در کلاس شما شرکت کنند. شما می توانید در ابتدای راه حتی جلسه ی اول را رایگان برگزار کنید و عده ی زیادی در کلاس شما ترغیب می شوند تا در دوره ی کامل شرکت کنند. برگزاری جلسات رایگان بسیار موثر است.از اموزش فامیل و دوستان خود شروع کنید .حواس تان به این نکته باشد طبق قانون ایده که در کتاب رایگان “۵+۱ قانون حیاتی شروع کسب وکار” هم ان را گفته ایم شما باید به هر ایده ای که در ذهنتان دارید عمل کنید و توقع نداشته باشید تمام مسیر به شما گفته شود تا شروع کنید در این کتاب رایگان نکات مهم دیگری هم گفته شده که می توانید از ان هم بهره ببرید.

جذب هنرجو در مهارت رزمی : نیمی از انچه در بالا گفته شد در جذب هنرجو برای این مهارتتان هم کاربرد دارد. از خودتان بپرسید این هنر رزمی من برای چه افرادی در چه منطقه ای از شهر جذاب تر است؟ این هنر رزمی برای چه سنی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد؟مثلا پسران در سنین ۱۰-۱۵ سال ،خب این افراد در کجا هستند ؟مدارس. یکی از مکان هایی هستند که این افراد حضور دارند شما با ایجاد ارتباط با مدیر مدارس و معرفی طرح اوقات فراغت برای بچه ها و برنامه ریزی پورسانتی برای مدرسه می توانید راه ورود این افراد را به باشگاه خود باز کنید. یک روش دیگر برای افزایش شاگردان خود به طور مثال این است که به شاگردانی که اکنون دارید اعلام کنید اگر بطور مثال دو شاگرد جدید معرفی کنند شهریه ترم بعدی رایگان یا با تخفیف ۵۰% خواهد بود و هر شاگرد خود را به منبعی برای تبلیغ و معرفی خود تبدیل کنید.

جمع بندی:
هر مهارت ارزشمندی دارید که دیگران ان را ندارند برای پولسازی باید دیده شود ،شما باید این مهارت را به افراد مختلف معرفی کنید تا بخشی از این افراد که برایشان جذاب تر است سراغ شما بیایند و از خدمات شما استفاده کنند. در این دیده شدن سعی کنید مزیت انچه که عرضه می کنید اعلام کنید.بطور مثال برای هنر خوش نویسی باید مزیت ان را تبلیغ کنید مثلا بگویید دست خط شما با دیگران حرف می زند! و بعد از ان یک جمله باچندین دست خط نوشته شود که یکی از همه خوش خط تر است و در اخر بپرسید بنظر شما کدام یک از صاحب این دست خط ها یک انسان خوش اخلاق و دوست داشتنی است؟؟ برای هر مهارتی منفعتی که نسیب مشتری می شود رو بگویید .

چگونه هنرجو جذب کنیم

در آخر اگر دوست داشتید نظر خود را برای بهتر شدن این بخش اعلام بفرمایید و این قسمت رو به دو نفر از دوستان خود معرفی کنید.

در شبکه های اجتماعی ابرکسب، همراه ما باشید.

خب، کدام یک از جملات زیر تا به حال به گوش شما خورده‌اند؟!

تک‌تک جملات بالا را با گوش‌های خودم شنیده‌ام. از آن زمانی که خانواده‌ها فکر می‌کردند بچه‌ها باید به انواع اقسام کلاس‌ها بروند تا همین امروز که حدوداً 27 سال دارم. با کسب‌وکارهای مختلف و انواع و اقسام آموزشگاه‌ها سروکار داشتم. خیلی از روزها بود که با هزار زحمت خودم را به آموزشگاه می‌رساندم و کلاس کنسل شده بود و نصف بچه‌ها خبر نداشتند.

این موضوع، همه را عصبانی می‌کرد و خاطره‌ی تلخی از آموزشگاه در ذهن‌ ما به جا می‌گذاشت. ما ناراحتی‌هایمان را بر سر منشی بخت برگشته خالی می‌کردیم. غافل از اینکه می‌شد راهی بهتر پیدا کرد. یک راه‌حل آسان، ارزان و با پایین‌ترین هزینه‌!

هرچه جهان بیشتر پیشرفت می‌کند، نیاز ما به ارتباطات و داد و ستد اطلاعات بیشتر می‌شود. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در جهان، مهم‌ترین صنعتی که به موازات آن رشد می‌کند، صنعت آموزش است. امروزه محال است در کوچه و خیابانی قدم بزنیم و برق تابلوی آموزشگاه‌های گوناگون توجه ما را به خود جلب نکند، آموزشگاه‌هایی که قبلاً تک‌وتوک در گوشه‌ و کنار شهر دیده می‌شدند و همینطور روزبه‌روز به تعداد دانشجویان، اساتید و انواع کورس‌های آموزشی اضافه می‌شود.

از طرفی دیگر مگر می‌شود این حجم از دانش‌آموز، هنرجو، استاد و این همه کلاس‌های آموزشی را همچون گذشته و با روش های سنتی سرو سامان داد؟ مسلماً پاسخ شما هم منفی است.

چگونه هنرجو جذب کنیم

حالا حرف حساب ما چیست؟ ما به شما سامانه پیامکی ملی پیامک را پیشنهاد می‌دهیم. شما از طریق این سامانه نه تنها به بهترین شکل می‌توانید به تبلیغ آموزشگاه خود بپردازید، بلکه می توانید برای ساماندهیِ تمام بخش‌های داخلی آموزشگاه خود از این سامانه استفاده کنید.

یک بار دیگر به جملاتی که به صورت فهرست‌وار در اول متن آورده‌ام فکر کنید؛ تصور کنید برای همه‌ی این فعالیت‌ها به جای اطلاع‌رسانی حضوری و تلفنی از سرویس پیامک استفاده می‌شد. می‌بینید که تمام کارها چقدر سریع‌تر و راحت‌تر پیش می‌رود. در این مقاله ابتدا تمام روش‌هایی را که برای تبلیغات آموزشگاه شما وجود دارد، نام می‌برم. پس از آن پیشنهاد ویژه‌ی خود “سامانه‌ی ملی پیامک” را معرفی می‌کنم.

در این قسمت انواع تبلیغاتی که برای آموزشگاه شما می‌تواند موثر باشد را معرفی می‌کنم و پس از آن پیشنهاد ویژه‌ی خود یعنی “پنل ملی پیامک” را معرفی می‌کنم.

گوگل ادوردز، پلتفرم تبلیغاتی گوگل برای نمایش وب‌سایت‌ها در جایگاهی بالاتر از جایگاه طبیعی در نتایج جستجو است. این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی انتخابی کاربران و جستجوهای قبلی آن‌ها در موتور جستجوی گوگل، نمایش داده می‌شود که هر کدام از این لینک‌ها به یکی از صفحات وب‌سایت مورد نظر بازاریابان لینک می‌شود.

گوگل ادوردز بر اساس کلمات کلیدی کار می‌کند. به این ترتیب، وب‌سایت‌های مختلف می‌توانند با استفاده از کلمات کلیدی دلخواهشان تبلیغی را ایجاد کنند تا کاربران هنگام جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر، این تبلیغات را مشاهده کنند.

برای خدمات تبلیغات گوگل می‌توانید به صفحۀ تبلیغات گوگل ما در نوین مراجعه کنید.

 

برای طیف گسترده‌ای از مردم، ایمیل یکی از متداول‌ترین و در دسترس‌ترین ابزارها برای ارتباطات است. اما در سال‌های اخیر به دلیل فراوانی ایمیل‌های اسپم بی‌اعتمادی مردم نسبت به ایمیل‌ها به شدت افزایش یافته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید در سال 2009 پژوهشگران حوزه‌ی بازاریابی دیجیتالی تخمین زده بودند که تا سال 2013، 84% از ایمیل‌ها به اسپم تبدیل می‌شوند. به همین دلیل، کاملاً واضح است چرا مردم در برابر بازکردن ایمیل‌های خود اینقدر مقاومت می‌کنند و نرخ خواندن ایمیل‌های تبلیغاتی فقط 10% است.

شبکه‌های اجتماعی یکی از جدیدترین کانال‌های ارتباطی میام مردم هستند. هیچ شکی نیست که شبکه‌های اجتماعی، روزبه‌روز میان مردم محبوب‌تر می‌شوند و بخش عظیمی از فعالیت‌های اینترنتی را دربر می‌گیرند.

با این حال مخاطبین، اساتید و پرسنل یک آموزشگاه طیف گسترده‌ای از سنین متفاوت را تشکیل می‌دهند. در حقیقت، بیشترین کاربران شبکه‌های اجتماعی را جوانان تشکیل می‌دهند. ممکن است بگویید بیشتر مراجعان ما جوان هستند، اما آنها که تمام ماجرای شما نیستند. اساتید، پرسنل و والدین محصلین آموزشگاه شما ممکن است از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنند یا به اندازه‌ی جوانان درگیر شبکه‌های اجتماعی نباشند. بنابرین شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند تمام عملکردهای شما را پوشش بدهند.

برای اینکه بدانید چطور به بهترین شکل در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید، می‌توانید به صفحۀ ما در دیدوگرام مراجعه کنید.

در طی سال‌ها، پیامک در دسترس‌ترین ابزار برای ارتباطات بوده است. در سال 2010 سرویس اس‌ام‌اس با 4/16 بیلیون کاربر محبوب‌ترین و متداول‌ترین کانال ارتباطی در جهان بود. در بازاریابی پیامکی شما در سه سطح کاملا هدفمند تبلیغات خود را انجام می‌دهید.

شما ابتدا لیستی از مشتریان و محصلان فعلی خود تهیه کرده و در مرتبه‌ی اول، پیامک‌های تبلیغاتی خود را برای این دسته می‌فرستید. این را بدانید که دانشجویان و محصلینی که از یکی از دوره‌های شما استفاده کرده‌اند، خیلی راحت‌تر از کسانی که با آموزشگاه شما آشنایی ندارند، از سرویس‌های شما استفاده می‌کنند. شاید باورتان نشود، اما حداقل 40% از درآمد شما را این مشتریان ثابت تامین می‌کنند.

با استفاده از یک سامانه پیامکی، همیشه آنها را با آموزشگاه خود درگیر نگه دارید و به تدریج تعداد مشتریان ثابت خود را افزایش دهید.

شاید باورتان نشود اگر به شما بگویم که 98% از پیامک‌ها در بازه‌ای حدود 3 دقیقه از زمان ارسال خوانده می‌شوند.

برای درک نیرویی که در این عدد وجود دارد، چند آمار دیگر را برای شما می‌آورم. طبق آمار 84% از پست‌های فیسبوک رد می‌شوند، 71% از توئیت‌ها نخوانده رها می‌شوند، 63% از پست‌های اینستاگرام هرگز دیده نمی‌شوند و 88% از ایمیل‌ها، هرگز خوانده نمی‌شوند. در نتیجه چنانچه شما قصد دارید پیامتان حتماً خوانده شود، پیامک راه حل بهتری است.

چه بخواهید از میان لیست مشتریان خود پیامک بفرستید، چه بخواهید تبلیغات وسیع انجام دهید، شما می‌توانید انتخاب کنید چه کسانی پیامک‌های تبلیغاتی شما را دریافت کنند. برای مثال می‌توانید انتخاب کنید که برای محدوده‌ی خود پیامک بفرستید یا اگر آموزشگاه شما دخترانه است، تنها برای دختران زیر 30 سال پیامک ارسال کنید. این باعث می‌شود که تبلیغات شما در سطحی کاملاً هدفمند عمل کند.

در ادامه موارد استفاده از یک سامانه پیامکی را برای شما نام می‌برم.

این موارد استفاده از سامانه پیامکی از نظر من است. شما می‌توانید کلی موارد استفاده دیگر برای آن پیدا کنید. اگر موارد بیشتری به ذهنتان می‌رسد حتماً آن را با ما در میان بگذارید.

یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات شروع دوره‌های جدید آموزشگاه شما ارسال یک پیامک برای تمام هنرجویان آموزشگاه شماست. آنهایی که قبلاً از دوره‌های شما استفاده کردند، ترغیب می‌شوند به فراخور نیازشان از این دوره‌ی جدید استفاده کنند و یا پیامک شما را برای دوستان و آشنایان خود فوروارد می‌کنند.

3 دقیقه وقت بگذارید و شروع دوره‌ی جدید خود را از طریق سامانه اس‌ام‌اس خود برای مشتریان خود ارسال کنید. خواهید دید که زنگ‌های پی‌درپیِ تلفن آموزشگاهتان مجال سرخواراندن را هم از شما خواهد گرفت.

در یک آموزشگاه کلی پیام‌های اضطراری هست که باید در سریع‌ترین زمان ممکن به دست هنرجویان شما برسد. می‌پرسید مثلاً چه؟ مثلاً اینکه کلاسی قرار است کنسل شود، یا به علت آب‌وهوا آموزشگاه تعطیل است، یا قرار است امتحانی برگزار کنید و تمام موارد مشابه دیگر … .

در تمام این موارد شما باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تعداد زیادی از افراد اطلاع‌رسانی کنید. در این شرایط چه راه‌حلی راحت‌تر، بی‌دردسرتر و ارزان‌تر از پیامک وجود دارد؟

در تمام کسب‌وکارها نظرسنجی، تاثیر به سزایی در رشد و پیشرفت آن کار دارد. اما در مورد آموزشگاه‌ها قضیه خیلی خیلی جدی‌تر است. من به جرات می‌توانم بگویم که یکی از محورهای اصلی درآمد یک آموزشگاه حول نظرسنجی می‌چرخد. در حقیقت، نظرسنجی است که همه چیز را در آموزشگاه شما تعیین می‌کند و اگر غیر از این باشد، در این عرصه‌ی تنگاتنگ رقابت شما به سرعت از دور خارج می‌شوید.

شما باید در پایان هر دوره‌ی آموزشی از تک تک شاگردان کلاس نظرسنجی کنید و براساس این نظرسنجی‌ها در مورد اساتید آموزشگاهتان تصمیم‌گیری کنید. اگر می‌بینید که سه ترم است بچه‌ها از استاد فتوشاپ راضی نیستند، قطعاً با این استاد باید قطع همکاری کنید. چرا؟ خیلی ساده است، چون بازخورد منفی بر خلاف بازخورد به سرعت برق‌وباد منتشر می‌شود و یک کلاس به ظاهر پیش‌پا‌افتاده تمام آموزشگاه شما را زیر سوال می‌برد.

راحت‌تر از سامانه پیامکی راهی برای نظرسنجی وجود ندارد. استفاده از سامانه پیامکی برای نظرسنجی‌های شما چند کاربرد اساسی دارد:

از آنجایی که اکثر مخاطبان شما را جوانان تشکیل می‌دهند و اصولا‍ً جوانان هیجان را خیلی دوست دارند، شما می‌توانید برای اینکه هنرجویانتان و حتی کسانی که هنرجوی شما نیستند را به هیجان بیاورید به‌صورت هفتگی، ماهانه یا گه‌گداری برایشان مسابقه پیامکی ترتیب بدهید.

مثلاً ‌می‌توانید سالانه مسابقه استاد محبوب در آموزشگاه خود داشته باشید. این باعث می‌شود که هم اساتید شما به کیفیت کار خود اهمیت بدهند زیرا می‌دانند که توسط تمام هنرجویان آموزشگاه ارزیابی می‌شوند و هم بچه‌ها هم به کیفیت کار اساتید دقت کنند و تکاپویی در آموزشگاه شما راه می‌افتد.

این همه‌ی چیزی است که شما نیاز دارید. یک همهمه که حوالی آموزشگاه شما به راه بیافتد و قلب بچه‌ها را از شدت هیجان به تپش بیاندازد. میلیون‌ها تراکت تبلیغاتی قادر نیست برای شما چنین کاری انجام بدهد.

شما می‌توانید تمام اطلاع‌رسانی‌ها و رویدادهای‌ ویژه در آموزشگاه را از طریق سامانه پیامکی برای مشتریان خود بفرستید. برای مثال اگر آموزشگاه شما بوفه یا کافی‌شاپ دارد، از طریق سامانه پیامکی برای مشتریان پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های خوشمزه بفرستید. یا اگر قرار است همایشی برگزار کنید می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید که از طریق پیامک، رزرو خود را انجام دهند.

چگونه هنرجو جذب کنیم

چه راهی بهتر از اینکه از طریق پیامک مشتریان خود را از وضعیت مالی‌شان آگاه کنید. اگر قرار است شهریه خود را ماهانه و اقساطی پرداخت کنند به راحتی با ارسال یک پیامک تاریخ اقساطشان را به آنها یادآوری کنید. یا اگر پرداخت خود را توسط چک انجام داده‌اند با پیامکی به آنها تاریخ چک هایشان را یادآوری کنید.

سامانه پیامکی یک ابزار فوق‌العاده است که به وسیله‌ی آن می‌توانید تمام پرسنل را هماهنگ کنید، جلسات هفتگی و ماهانه را به آنها یادآوری کنید. حتی می‌توانید یک قانون برای مرخصی تعیین کنید و از پرسنل بخواهید مثلاً از دو روز قبل مرخصی‌های خود را از طریق سامانه اطلاع بدهند. این روش نه تنها به سرعت شبکه‌ای از ارتباطات میان شما و همکارانتان ایجاد می‌کند، بلکه مشارکت شما و پرسنل را هم به‌شدت افزایش می‌دهد.

بازاریابی پیامکی نه محدودیت زمانی دارد و نه محدودیت مکانی که این دو جزو بهترین مزایای تبلیغات پیامکی می باشند.

امروزه، داشتن تلفن همراه به یکی از نیازهای ضروری تبدیل شده است و تقریباً همه‌ی افراد یک گوشی تلفن همراه دارند. قابلیت‌های بی‌شماری در یک سامانه پیامکی وجود دارد. شاید شما خیلی کارکردهای دیگری هم علاوه بر مطالبی که من در بالا گفتم بتوانید برای سامانه ایجاد کنید. به تدریج هرچه بیشتر از این سامانه استفاده کنید، بیشتر با مزایای آن و پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در این سامانه وجود دارد برای تبلیغ آموزشگاه خود آشنا می‌شوید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.

 

 

سلام من یک اموزشگاه رانندگی دارم میخوام وقتی کسی ثبت نام میکنه تایم کلاس هاش و اقساط شهریه هاش براشون پیامک کنم چه جوری شماره هارو می تونم وارد پنل کنم و ایا امکان هست با اسم خود فرد براشون پیامک تبلیغاتی بفرستیم

بله دوست عزیز، پیامتون رو می‌تونید با ابزار متناظر بفرستید

من یه اموزشگاه اشپزی و شیرینی پزی دارم و از وقتی کرونا وارد زندگیامون شد پنل شمارو خریدم و استفاده کردم و قتی قرار بر کنسلی کلاسها شد به همه دانشجویان پیام زدمو خبر کنسلی دادم و بعدم تصمیم گرفتم توو این شرایط به صورت انلاین اموزشامو ادامه بدم بازهم از پنل شما استفاده کردم و پیامک اطلاع رسانی اموزش های انلاینو که داخلش لینک صفحه اینستاگرامم بودو به دانشجویام دادم خداروشکر برام مفید بودو تونستم با دانشجویام همچنان با توجه به شرایط کرونا ارتباطمو حفظ کنم. ممنون ازتون

من آموزشگاه موسیقی دارم و برای سایت آموزشگاه تبلیغات گوگل رو با بخش نوین شما کار کردم و از کارشون راضی بودم فقط بحثی که هست آیا من میتونم به اطراف آموزشگام ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشم، یا این که حتما باید شماره خودم داشته باشم؟

سلام دوست عزیز، نه نیازی نیست که شماره‌های خودتون رو داشته باشید، اگر ساکن تهران یا کلانشهرها هستید، میتونین از ابزار ارسال پیام از روی نقشه استفاده کنین و برای منطقه مورد نظرتون هر تعداد که میخواین پیامک ارسال کنین!

سلام ما برای آموزشگاه زبان میخوایم از پنل های پیامکی شما استفاده کنیم و شنیدیم که حتی اگر فردی با میل خودش شماره ای در آموزشگاه ما بذاره برای اطلاع رسانی های دوره های جدید ولی از طرفی خطش رو هم بسته باشه بازم پیامک ما رو دریافت نمیکنه آخه چراااا؟؟ برای رفع این مشکل چه پیشنهادی دارید؟ آموزشگاه ما کاملا قانونی و معتبره

سلام، اگر آموزشگاهتون وب‌سایت داشته باشه، با استفاده از وب‌سرویس پیامکی برای کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی رو مسدود کرده باشن میتونین پیام بفرستین

خب ما امورشگاه هستیم که نیاز به ارسال به لیست سیاه داریم با توجه به شرایط موجود شما چه راهی رو به جز خدماتی کردن خط به ما پیشنهاد میدین؟

دوست عزیز برای مشاوره راجع به خط خدماتی و شرایط فعلی آموزشگاهتون و متون ارسالی، با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرین و با بخش فروش یا پشتیبانی صحبت کنین

یه پیشنهاد عالى براى آموزشگاه ها من خودم از این امکان یادآوری تاریخ شهریه استفاده میکنم واقعا کارمون خیلى راحت شده. تعداد شاگرداى ما واقعا زیاده و خیلى زمان بر بود تماس گرفتن باهاشون که با خرید پنل پیامکى این مورد براى ما خیلى راحت شد.

بله، پنل اس ام اس برای آموزشگاه‌ها و موسسات هم خوبه هم هزینه‌های جانبی رو کم میکنه!

خیلی عالی و مفید بنده یک دفتر بیمه دارم که میخوام برای سر رسید هر فردی بهش پیامک ارسال بشه بهش اطلاع داده بشه که موعود سر رسید اون بیمه رسیده و زودتر اقدام کنه با توجه به مطالب شما فکر میکنم این مورد به درد من هم میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

بله دوست عزیز، بعد خرید پنل می‌تونین از ارسال زماندار استفاده کنین و پیامکای یادآوری خودکار برای مخاطب ارسال میشه

مقالتون درباره کاربرد سامانه پیامکی برای مدارس و آموزشگاه ها بود که خیلی خوب بود. من مدرسه فوتبال دارم، مربی فوتبال هستم. میخواستم موقعهایی که زمین تعطیل میشه یا بارندگی میشه به اولیای فوتبالیستام اس ام اس بفرستم که در جریان باشن. فقط تعدادشون زیاده. دفترچه تلفن سامانتون؟ میشه به اسم خودشون اس ام اس فرستاد؟

سلام، بله شما میتونین شماره شاگردهاتون رو در قسمت دفترچه تلفن سامانه وارد کنین و هر موقع خواستید برای پنل مشخص کنین که پیامک رو برای شماره‌های دفترچه تلفن بفرسته! امکان شخصی سازی پیام و ارسال به اسم مخاطبتون هم هست و میتونین در متن پیامک اسم شاگرداتون رو بیارین

 

از دنیای گسترده اینترنت غافل نشوید

اگر میدانستید چه حجم وسیعی از مخاطبان هدف شما در دنیای اینترنت وجود دارند شاید تمام وقت و هزینه خود را برای تبلیغ آموزشگاه خود در این بخش صرف میکردید. اینترنت هیچ محدودیتی ندارد و هر مخاطبی را میتواند به سمت شما جذب کند.

یک وب سایت درخور و حرفه ای برای آموزشگاه خود طراحی کنید و در آن به بهترین شکل ممکن به معرفی خدماتی که ارائه می‌دهید بپردازید.از طراحی سایت‌های بی کیفیت و غیر اصولی بپرهیزید چون نمیتواند تاثیر زیادی برای شما داشته باشد و فقط پول شمارا به هدر میدهد ولی برعکس یک سایت حرفه ای و اصولی میتواند درآمد شما را چندین برابر کند.

 

چگونه هنرجو جذب کنیم

از سایت‌های معرفی آموزشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی استفاده کنید

چنین سایت هایی که مخاطبان برای برای پیدا کردن دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود به آنها مراجعه میکنند میتواند تبلیغ بسیار موثری برای آموزشگاه شما باشد چون دقیقا مخاطبانی به این سایت‌ها وارد میشوند که نیاز به خدمات شما دارند پس میتوانید با هزینه اندکی جذب مشتری برای آموزشگاه خود داشته باشید.

وب سایت بلدیاب و جذب مشتری آموزشگاه

وب سایت بلدیاب از بهترین سایت‌های معرفی آموزشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی است که آموزشگاه‌های معتبر با ثبت نام و ثبت مشخصات دوره‌های آموزشی خود درآن‌ها به جذب مشتری برای آموزشگاه خود می‌پردازند.

مؤسسات آموزشی میتواند برای معرفی بهتر خود مجوزها، رزومه ، سوابق، نمونه کارها، وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و … را در سایت بلدیاب ثبت کنند تا کابران اطمینان خاطر بیشتری نسبت به آموزشگاه پیدا کنند. لازم به ذکر است وب سایت بلدیاب هیچ محدودیتی برای رشته‌های آموزشی در نظر نگرفته و آموزشگاهها با زمینه فعالیت‌های متفاوت می‌توانند به جذب مشتری برای دوره‌های آموزشی خود بپردازند.

وب سایت بلدیاب تمام سعی خودرا میکند که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، دوره‌های آموزشی آموزشگاه شما را به بهترین شکل در معرض دید مخاطبانی که به آموزش نیاز دارند قرار دهد تا بتوانند به راحتی  شما را بیابند و به موسسه آموزشی شما مراجعه کنند.

 

در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه‌های کاری خود شرکت کنید

شرکت در نمایشگاه‌های محلی، ملی و بین الملل و .. همه می‌تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری برای آموزشگاه شما داشته باشد. معمولا در این نمایشگاه‌ها مؤسسات اسم و رسم دار شرکت میکنند و حضور شما در چنین جاهایی هم اعتبار به آموزشگاه شما می‌دهد و هم باعث شناخته شدن بیشتر آن میشود.

 

با مدارس و دانشگاه‌ها وارد همکاری شوید

با مدارس و دانشگاه ها  قراد داد همکاری ببندید. در ازای پرداخت هزینه از آنها بخواهید که مؤسسه آموزشی شما را در مرکز خود تبلیغ کنند. این تبلیغ هرچقدر هدفمند‌تر باشد بهتر است . برای مثال اگر شما آموزشگاهی دارید که نرم افزار‌های مهندسی را آموزش می‌دهید، همکاری با دانشکده‌های فنی که رشته‌های عمران، مکانیک، برق و.. را دارند ؛ بیشترین بازدهی را برای شما خواهد داشت.

 

 

تبلیغات محیطی روش پرهزینه

این خیلی مهم است که نام برند شما همیشه جلو چشمان مخاطبین قرار داشته باشد. تا وقتی که نیاز به آموزشی پیدا کردند  آموزشگاه شما جزو سه موسسه آموزشی اولی باشد که به ذهنشان خطور میکند. ولی به دلیل هزینه‌های گذاف این مدل تبلیغات شما همیشه نمیتوانید روی آن حساب کنید.

 

آیا پرسنل آموزشگاه شما آموزش دیده اند؟

وقتی مشتری وارد آموزشگاه می‌شود رفتار و صحبت‌های پرسنل بخش پذیرش یا مشاوره ثبت نام از اهمیت زیادی برخوردار است. تا این مرحله شما زحمت زیادی کشیده اید تا مشتری را وارد آموزشگاه خود کنید. اگر مشتری فکر کند که این آموزشگاه نمی‌تواند خدمات مناسبی برای رفع نیازهای آموزشی او ارائه دهد قطعا برای ثبت نام به آموزشگاه دیگری مراجعه می‌کند و در این حالت  شما ضرر بزرگی کرده اید.در نتیجه افرادی که پس از ورود مشتری با او صحبت میکنند باید حتما در زمینه برخورد مناسب و روش‌های جذب مشتری آموزش‌های لازم را دیده باشند.آن‌ها همچنین باید به مباحث آموزشی که ارائه می‌دهید تسلط نسبی داشته باشند.

 

به مشتری دائمی خود تخفیف بدهید

فراموش نکنید که هزینه‌های نگه داشتن مشتری‌های فعلی فقط یک پنجم هزینه جذب مشتری جدید است. پس حفظ مشتری‌های فعلی از اهمیت زیادی برخوردار است. با دادن تخفیف و دیگر خدمات منحصر به فردی که امکانش را دارید استراتژی وفادار سازی مشتری را در پیش بگیرید.

 

پیامک بزنید

شاید دیگر پیامک زدن کار چندان موثری به نظر نرسد ولی اگر پیامکی که ارسال میکنید به مخاطبین هدفتان باشد مطمئن باشید که بی تاثیر نیست. بهتراست این کار را به صورت دوره ای هرچند وقت یک بار انجام دهید. زدن پیامک به روش درست، در زمان مناسب و متن فکر شده مناسب کمترین تاثیری که میتواند برای شما داشته باشد این است که اسم آموزشگاه شما به عنوان یه موسسه آموزشی فعال در ذهن مخاطبین می‌ماند.

جهت ثبت نام آموزشگاه خود در سایت بلدیاب و افزودن دوره‌های آموزشی جهت جذب هنرجو می‌توانید از قسمت بالای سایت گزینه ثبت نام را انتخاب کنید

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و … ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

” اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. ”

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.


پارسی پی دی اف Downloads-icon

اگر به تازگی گام در عرضه آموزش و به خصوص تدریس خصوصی گذاشته اید، مهمترین دغدغه شما به عنوان یک مدرس، حتما” جذب شاگر و نحوه جذب شاگرد می باشد.راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که در اینجا به صورت مختصر درباره آنها صحبت می‌کنیم.امیدواریم در آخر جواب خوبی برای سوال خود داشته باشید.

با مقالات آموزشی بلدیاب همراه باشید

 

از خودتان شروع کنید

مهارت‌های تدریس در زندگی هر کسی می‌تواند کارامد باشد؛ بنابراین برای همه‌ی ما لازم است بدانیم چگونه تدریس کنیم. اگر احساس می‌کنید در برقراری ارتباط، رساندن منظورتان به دیگران، یا مطرح‌ کردن خواسته‌هایتان به گونه‌ای که مورد توجه واقع شوند مشکل دارید،این مشکلات را برطرف کنید. تسلط خودرا در دروسی که ارائه می‌دهید بالا ببرید و از روش‌های تدریس جذاب استفاده کنید. به این طریق شما میتوانید شاگردانتان را برای خود حفظ کنید و آنها برای جلسات بعدی باز با شما تماس بگیرند.

چگونه هنرجو جذب کنیم

 

از شاگردانتان استفاده کنید

هیچ تبلیغی به اندازه تبلیغ دهان به دهان نمیتواند برای شما کار آمد باشد.از شاگردانتان بخواهید شما را به دوستانشان که نیاز به تدریس خصوصی دارند معرفی کنند.که البته شرط نتیجه گرفتن از این روش رعایت مورد قبل یعنی ارائه تدرس خوب می‌باشد.

 

ارتباط شبکه‌ای داشته باشید

یکی از راهکار‌های مناسب برای جذب شاگرد خصوصی این است که با سایر همکارانتان در این زمینه، همکاری داشته باشید و از تجربیات آنها در این زمینه استفاده کنید.

در کانال‌ها و گروهای معرفی اساتید خصوصی عضو شوید و حضور فعال داشته باشید.همچنین عضویت در صفحات اینستاگرام که در این ضمینه فعالیت میکنند میتواند در جذب شاگرد برای شما بسیار مؤثر باشد.

 

پخش کردن تراکت اگرچه شاید روش قدیمی به نظر برسد؛ اما هنوز کارآیی دارد. البته برای نوشتن تراکت تبلیغلتی تدریس خصوصی، حتما اول یک متن تبلیغاتی خوب تهیه کنید. چرا که نوشتن یک متن تبلیغاتی درست می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.در پخش تراکت موضوع مهم محل مناسب توزیع است. هدفمند تراکت‌های خودرا پخش کنید ، مثلا نزدیک مدارس و دانشگاها و در ساعات تعطیلی دانش آموزان.

 

با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید

این روش میتواند برای شما مؤثر باشد مخصوصا اگر تازه کار هستید و لی نمیتوانید انتظار کسب درآمد زیادی از این روش داشته باشید.چون درصد زیادی از حق تدریس خودرا باید به آموزشگاه بپردازید.

 

تبلیغ در روزنامه‌ها و مجلات 

در روزنامه، مجلات و نیازمندی‌ها هم میتواتنید تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید ولی هزینه‌های گذاف آن ممکن است برای شما اصلا صرفه نباشد و یا سود بسیار ناچیزی عایدتان شود.

 

از سایت‌های معرفی اساتید خصوصی کمک بگیرید

امروزه با گسترش استفاده قشرهای مختلف از اینترنت بهترین راه جذب شاگرد، استفاده از وب سایت‌های معرفی اساتید خصوصی است. شما به این طرق با طیف گسترده مخاطبین هدف خود روبرو خواهید شد. مخاطبینی که خود به دنبال معلم خصوصی هستند و از طرق جست و جو در اینترنت شما را به راحتی پیدا خواهند کرد.

 

 اگر تصمیم جدی برای تدریس خصوصی و کسب درآمد از این کار را دارید همین امروز در سایت بلدیاب ثبت نام کنید.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و … ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

” اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. ”

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.


پارسی پی دی اف Downloads-icon

تجریش، ابتدای ولیعصر، جنب بانک ملی، بن بست سرشار، ساختمان تجریش، طبقه دوم، واحد 6

دفتر کرج: چهارراه طالقانی – برج آذرخش – طبقه 5 واحد 19

02122714759

02632241539

یکی از اهداف اصلی تاسیس شرکت “بسا” که تولید و عرضه محصولات فنی با کیفیت بالا است ما را بر آن داشته که با حفظ روند رو به رشد شرکت و سرمایه گذاری در صنعت IT داخل و سپس بازارهای منطقه بتوانیم به عنوان یکی از برترین شرکت های این حوزه در داخل کشور باشیم

 

شماره تماس |00982188401313
00982188101313


پست الکترونیکی | info@mahanbs.net

دفترمرکزی | تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 51 ساختمان مدرسه عالی کسب و کار ماهان


فرم هاDownloads-icon

کمی به اطراف خود دقت کنید! افراد زیادی را می‌بینید که در تاکسی، مترو، پارک و … مدت‌ها به گوشی خود خیره می‌شوند و در شبکه‌های اجتماعی مشغول گشت و گذار می‌شوند. برای اکثر کسب و کارها، جذب مشتری در اینستاگرام منجر به چالشی مهیج شده است.

در حال حاضر در ایران تلگرام و اینستاگرام از دیگر رقبا پیشی گرفته‌اند و در میان ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. و همه اینها برای صاحبان کسب و کار و بازاریاب‌های حرفه‌ای، یک پیام واضح و مشخص دارد: جذب مشتری در اینستاگرام را از دست ندهید!

بنابراین چگونه می توان از اینستاگرام به طور کامل استفاده کرد؟ یا چگونه می توان از این پلتفرم بزرگ بیشترین بهره برداری را کرد؟ به همین دلیل ما در این مقاله تلاش کرده ایم، تا چند نکته درباره مطالبی که منجر به جذب مشتری و افزایش فالوور می شود را برای شما بیان کنیم.

تعلل را کنار بگذارید و از همین حالا به فکر بازاریابی و جذب مشتری در اینستاگرام باشید. برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باید خلاقیت به خرج دهید تا طرفداران خود را افزایش دهید. برای افزایش فالوور در اینستاگرام و همچنین افزایش لایک اینستاگرام در اینستاگرام خود تلاش کنید. مهمترین موضوع داشتن پست‌های خلاقانه و مرتبط می‌باشد.

هرچند برای خرید فالوور ایرانی و معرفی پیج اینستاگرام خود می‌توانید از ربات‌هایی همچون ربات افزایش فالوور فالوجت استفاده کنید اما در هر حال سوال اصلی این است که نهایتاً برای جذب مشتری در اینستاگرام چه مطالبی باید منتشر کرد؟ انتشار چه پست‌هایی می‌تواند برای کسب و کار ما مفید باشد؟ با فالوجت همراه باشید.

چگونه هنرجو جذب کنیم

یک تصویر ارزشی معادل هزاران کلمه را دارد و اطمینان داشته باشید که هیچ چیز دیگری نمی تواند ماهیت یک پیام را به اندازه یک تصویر بیان کند.

به همین دلیل گذاشتن عکس های جذاب و جلب توجه کننده برای تبلیغ و جذب مشتری بسیار مهم است.  به خاطر داشته باشید که شما فقط یک فرصت گذرا دارید تا بتوانید به واسطه آن خود را به مشتری معرفی کنید. یک عکس از محصول اگر با کیفیت و وضوح بالا باشد می تواند ویژگی های خود را به طور موثر به مشتری نشان بدهد.

زمانی که مخطبان هدف را به درستی انتخاب کردید، نوبت به برگزاری مسابقه می رسد. قبل از برگزاری و برنامه ریزی برای هرگونه مسابقه مطمئن شوید که از دستورالعمل های تبلیغات، خط مشی پلتفرم پیروی می کنید.

یک مسابقه با ارزش که به جذب مشتری کمک می کند باید دارای ویژگی های زیر باشد:

هشتگ های مناسب به ردیابی مطالب توسط مخاطبان کمک می کند.

تحریک مخاطب برای شرکت در مسابقه مستلزم یک انگیزه جذاب است. عکس و فیلم های انگیزشی نقش بزرگی در جلب توجه مخاطبان ایفا می کند.

برای هدایا می توانید از محصولات خود، کارت های هدیه و یا کوپن های تخفیفی استفاده کنید.

مدت زمان مناسب برای برگزاری یک مسابقه یک هفته می باشد.

بهتر است که پست های مسابقه ای تمامی اقشار را در بربگیرد تا یک افزایش فالوور واقعی را نیز برای پیج رقم بزند.

یک مسابقه باعث افزایش جذابیت و درگیر شدن مخطبان با نام تجاری می شود. بنابراین تلاش کنید تا بهترین راه ها را برای شناخته شدن و دیده شدن پست مسابقه ای انجام بدهید.

هر کسب و کاری که دارید، بر روی آموزش سرمایه گذاری کنید. شاید بگویید کسب و کار من در زمینه فروش بیمه است، من چه مطالبی را آموزش دهم؟ مطمئناً کاربران زیادی تمایل دارند در مورد نکات بیمه‌ای اطلاعات کسب کنند. حتی یک کارواش، می‌تواند نکاتی را در مورد مراقبت از اتومبیل آموزش دهد. بنابراین در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید برای جذب مشتری در اینستاگرام باید روی مقوله آموزش سرمایه گذاری کنید.

یکی از مطالب جذاب برای کاربران، تشخیص کالای اصلی از تقلبی است. بنا به نوع کسب و کار خود آموزش دهید چگونه می‌توانند باتری اصلی تلفن همراه را از نوع تقلبی آن تشخیص دهند؟ چگونه می‌توان زعفران اصلی را از تقلبی تشخص داد؟

قطعاً شما هم این نکته را تأیید می‌کنید که مطالب آموزشی به خوبی در میان کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند.

با این که خریدهای اینترنتی توانسته اند جایگاه خود را در خریدهای مردم تثبیت کنند؛ اما هنوز کسانی هستند که از این نوع خریدها واهمه دارند. اشتراک گذاری رضایت مشتریان در استوری و پست های اینستاگرام، آرامش خاطر را به اذهانی که دچار تشویش هستند تزریق می کند.

یکی از نمونه های بازر پست های قبل و بعد در پیج های آرایشگرهای حرفه ای است. تاثیر آرایش و یا نشان دادن یک محصول که برروی پست استفاده شده کمک می کند تا مخاطب با نحوه عملکرد یک خدمت یا محصول آشنا بشود.

خود را دست کم نگیرید! افتخارات، مزایای رقابتی، ویژگی های منحصر به فرد و دلیل انتخابتان، به مخاطب نشان دهید. اصلا یک کاربر چرا باید شما را انتخاب کند؟ آیا محصول شما خصوصیاتی دارد که دیگر محصولات ندارند؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت است، پس از همین حالا شروع کنید.

هر از چندگاهی طراحی پست ها را عوض کنید. یکنواختی تم پیج فروشگاهی باعث می شود تا پس از مدتی مخاطب خسته شود. بروز رسانی صفحات و طراحی های جدید باعث می شود کاربران به صورت ناخودآگاه منتظر، پست های شما باشند.

یکی از روش های افزایش مشارکت توسط کاربران قراردادن پست های نظر سنجی است. علاوه بر این به واسطه نظرات آن ها، متوجه نقاط قوت و نقاط ضعف عملکرد خود می شوید.

آیا می دانستید که 22 تیرماه، روز جهانی کباب است. حال تصور کنید شما صاحب یک رستوران هستید، پس می توانید این روز را در تقویم محتوایی مطالب خود بگنجانید! مناسبت های مرتبط با صنعت خود را پیدا کنید و از آن به نحو احسنت استفاده کنید.

شوخ طبعی، پست های طنز می توانند برای کاربر جالب باشند اما تا یک حدی. تلاش کنید که از بیهوده گویی و نشر مطالبی که باعث ری اکشن های تند می شود پرهیز کنید. شایعه، دروغ افکنی شاید در کوتاه مدت باعث افزایش فالوور بشود اما به همان سرعت هم می تواند ریزش فالوور را به همراه بیاورد.

کلام آخر

ثابت کنید مورد اعتماد دیگران هستید

هدف شما از فعالیت در اینستاگرام، جذب مشتری در اینستاگرام می‌باشد. مشتری‌ها چگونه می‌توانند به شما اعتماد کنند؟ وقتی می‌بینند دیگران به شما اعتماد می کنند!

چگونه می‌خواهید ثابت کنید که مورد تایید دیگران هستید؟ از حضور خود در نمایشگاه‌ها و مشتریان خود عکسی منتشر کنید. مسابقه برگزار کنید و از مشتریان خود بخواهید تا عکس‌هایی با محصولات شما برایتان ارسال کنند.

شاید یکی از دلایلی که کسب و کارها برای افزایش فالوور اینستاگرام تلاش می کنند هم همین موضوع باشد. آیا برای شما هم پیش آمده قصد رفتن به دو رستوران در کنار هم داشته باشید، وقتی با ازدحام جمعیت در یکی از رستوران‌ها مواجه می‌شوید، احتمالاً شما هم ناخواسته به سمت همان رستوران کشیده می‌شوید.

شاید خیلی با خود اینگونه فکر می‌کنند که دلیل این همه شلوغی کیفیت غذای آن رستوران است. یعنی شما به اعتماد دیگران، اعتماد می‌کنید.بنابراین در شبکه‌های اجتماعی هم باید به دیگران ثابت کنید که مشتریان زیادی به شما اعتماد کرده‌اند.

سلام .من تازه اکانت اینستاگرام ساختم از قبل ی اکانت داشتم الان با اکانت دومم میخوام کسبو کار کنم اما نمیدونم چجوری مثلا کسایی که میخوان از کارشون تبلیغ کننو به سمت خودم بکشم که بتونم از کار اونا تبلیغ کنم زیر پوست چندتا از این صفحه ها که لباس و اینجور چیزا میفروشن کامنت گذاشتم اما نمیدونم دیگ چیکار کنم اگ میشه راهنماییم کنید خرجی خونه میدم کم میارم

سلام وقت بخیر ، شما از طریق تبلیغات و انتشار محتوا و پست های مناسب میتوانید فالور جذب کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

چگونه هنرجو جذب کنیم

برای رشد فوری فالوور ها و لایک های پیجتان روی لینک زیر کلیک کنید :

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .

مقالات، فیلم ها، راهنماها جهت بهبود و پیشبرد اهداف کسب و کارهای متفاوت

بازاریابی یک باشگاه ورزشی: چگونه اعضاء جدید جذب کنیم در حالیکه گرفتار اعضاء قدیمی هستیم؟

در این راهنمای مارکتینگ باشگاههای ورزشی، شما درباره هشت ایده بازاریابی جذاب برای پیاده سازی در مجموعه خود آشنا خواهید شد. در هر کسب و کاری چالش های بسیاری پیش رو دارید. اما راز جذب مشتریان بالقوه چیست؟ خبر خوب اینست که جذب مشتریان جدید بسیار آسانتر از آنیست که فکر می کنید. اگرچه، پیش بینی اینکه کدام محتوای منتشر شده از سمت شما، برای مشتریان جذاب است و اینکه مشتریان دنبال چه چیزی می گردند، اولین هدف شما باید باشد.

مانند تمرینات روزانه ورزشی، شما به یک هدف نیاز دارید. می خواهید تعداد اعضاء باشگاه را افزایش دهید؟ از برند یا نام تجاری تان با خبرشان کنید؟ یا تنها می خواهید مشتریان فعلی خود را نگهداری کنید؟ با انتخاب هر یک از این هدفها، دامنه مخاطبان کمپین بازاریابی خود را مشخص خواهید کرد.

با در نظرگرفتن موارد یاد شده، نکات زیر را بررسی کنید و در مورد اینکه چگونه می توانند در فرآیند کمپین بازاریابی شما کمک کنند، فکر کنید. در مورد انتخاب هدف کمک می خواهید؟ هدف شما می تواند جذب اعضاء جدید، ایجاد تفاوت خدمات با دیگر باشگاههای رقیب، یا نگهداری و حفظ تعداد مشتریان فعلی باشد

چگونه هنرجو جذب کنیم

 

این یک روش عالی برای جذب مشتری هائی است که به دنبال تمرین های تفریحی می گردند. این نوع کمپین را در ابتدای هر سال آغاز کنید، زمانی که میزان درخواست ها برای شرکت در یک کلاس باشگاهی در اوج خود است. این تمرینات دوره ای به مخاطبان زمانبندی خاص خود را جهت دستیابی به اهداف هر یک از ویدئو ها میدهد و سبب می شود که برنامه های شما را مثلا هفته ای دنبال کنند. چنانچه این کمپین جهت جذب مشتریان جدید برنامه ریزی شده است، توجه داشته باشید که توسط مربیانی انجام شود، که مخاطبان پس از ورود به باشگاه با او برنامه ابتدایی را شروع می کنند. با تعامل مشتریان بالقوه با این فیلم ها، اعضاء جدید با شایستگی های متفاوت هر یک از مربیان شما آشنا شده، و همچنین تنوع برنامه های ورزشی شما را از قبل مشاهده می کنند.

 

همه ما باید از جایی شروع کنیم. یکی از اسرار نگهداری مشتریان قدیمی، تمرکز بر آموزش است. راز کلید موفقیت را با آنها به اشتراک بگذارید. با حفظ دانش و مهارت گسترده در سینه خود، به چیزی دست نمی یابید. ارزشمندترین فعالیت اینست که آزادانه دانسته های خود را به اعضاء باشگاه خود انتقال دهید تا آنها احساس کنند که در هر بار به باشگاه آمدن، نکته جدیدی یاد می گیرند یا تفاوتی در خود احساس می کنند. مثلا نمایش فیلم هایی که فرم دقیق و صحیح هر یک از تمرینات را به نمایش می گذارد. برنامه های جهشی برای اعضاء جدید که به آنها انگیزه دهد تا هر هفته بهتر ظاهر شوند. این برنامه تعداد ورودی های باشگاه شما را قطعا افزایش می دهد

 

یک تخفیف برای 25 نفر اولی که به باشگاه بیایند بگذارید. تخفیف به هزینه های ماهانه باشگاه شما بستگی دارد و اینکه چه پکیجی می خواهید ارائه دهید. به عنوان مثال برای اولین ماه فصل جدید 40% تخفیف کلی قرار دهید و برای ماههای آینده به صورت پراکنده برای کلاسها، لوازم ورزشی، یا برنامه های های تمرینی،  برنامه های متفاوت دیگری داشته باشید. هزینه های تمام شده خود را با دقت بررسی کنید و پس از آن پیشنهادی را جهت این کمپین آماده کنید تا مشتریان را به سمت باشگاه شما روانه کند. با در نظر گرفتن هزینه های تعداد مشتریان بر اساس ساعت حضور آنها در باشگاه، شما برنامه های بعدی جهت نگهداری آنها را نیز می توانید اجرا کنید

 

در وب سایت خود یک “صفحه فرود” برای مخاطبانی که نیازی به ثبت نام در وب سایت شما ندارند ایجاد کنید تا مثلا با ثبت یک آدرس ایمیل از خود، به یک فیلم آموزشی رایگان شما که تمرین های تخصصی ارائه می دهد، دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب اطلاعات تماس مشتاقان این محتوا را در طول زمان جمع آوری می کنید

مطمئن باشید که این کاربران در طول زمان جزء مشتریان شما خواهند شد، آنها در مرحله “آگاهی” قرار دارند. شما باید امکاناتی مهیا کنید که چنانچه سوالی داشتند، بتوانند به راحتی و آنلاین برای شما ارسال کنند. با این امکان، شما آنها را به مرحله “تصمیم گیری” هدایت می کنید

با ادامه این فرآیند، ابتدا آنها خود را در فضای باشگاه شما احساس می کنند، سپس آنها تلاش می کنند تا نوع حرکات و تمرین های اعضاء باشگاه شما را دریابند، و در نهایت، می خواهند بدانند که تفاوت عمده باشگاه شما با دیگر رقبا در چیست؟ شاید تصور کنید که این همه انتظار زیاد است، اما این جهت اطمینان از مشتریانی که بالقوه در طول زمان می توانند مشتری شما باشند با آنهایی که فقط تکه تکه ورزش را دنبال می کنند می باشد. اصلا نگران ثبت نام لحظه ای آنها نباشید و هیچ گاه آنها را مستقیما تشویق نکنید. برای مشتریان یا کاربران وب سایت شما این نوعی مزاحمت است.

 

ثبت خدمات آنلاین به کمک ابزارهایی مانند اپلیکیشن بوکردسک، روزانه فزونی یافته است. به کاربرانی که از این گونه اپلیکیشن ها استفاده می کنند، یک جلسه رایگان بیشتر اختصاص دهید. بدین ترتیب هزینه کلاس آموزشی خود را آنلاین دریافت نموده، که این هم چهره ای حرفه ای از شما برای کاربران آنلاین به نمایش می گذارد، و هم بخشی از زمان شما که اختصاص به توضیحات طولانی و یا ثبت و نگهداری رکوردهای پرداخت های نقدی در سیستم را دارد، را حذف می کند. با برنامه معرفی دوستان، و تخصیص تخفیفات دو جانبه به هر کدام از آنها، به صورت خودکار بازاریابی آنلاین را گسترش دهید.

 

ارائه نظرات، ابزار بسیار کارایی جهت سئو نمودن کسب و کارهای محلی است، بدین ترتیب که وقتی یکی از اعضاء شما درباره باشگاه شما مطلبی در شبکه های اجتماعی، منتشر می کند، رتبه شما را در جستجوی گوگل بالا می برد که به صورت غیر مستقیم، در تصمیم گیری اعضاء جدید جهت پیوستن به باشگاه شما مفید است.گوگل ریویو کمک بسیار مهمی در این زمینه است، یا حتی دیگر شبکه های اجتماعی مانند، فیس بوک، یلپ ، اینستاگرام و …، از اعضاء خود بخواهید با انتشار محتوا در این شبکه های اجتماعی، ورود 5 جلسه مهمان برای یکی از دوستانشان را از شما به عنوان جایزه دریافت کنند. بدین ترتیب هم شما اعضاء جدیدی را با باشگاه خود آشنا می نمایید، و هم اینکه در طول زمان محتوای قابل قبولی برای برنامه ریزی سئو خود به صورت خودکار دارید.

 

معرفی ماهانه عضو برتر باشگاه، یعنی کسی که به اهداف تمرینی خود رسیده است و مربی اش این موضوع را تایید می کند، سبب تقویت روحیه دیگر اعضاء باشگاه شده تا تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف برنامه های تمرینی بیشتر نمایند. معرفی ماهانه و یا هفتگی اعضاء برتر باشگاه، سبب می شود تا کنجکاوی اعضاء مهمان، و دیگر اعضاء اصلی را برانگیزد. این کمپین می تواند بر روی وب سایت، شبکه های اجتماعی باشگاه، و یا بورد اعلان های باشگاه با نصب تصویر عضو برتر به همراه مربی اش باشد. اعضاء باشگاه شما بسیار خوشحال خواهند شد که خود را عضوی از خانواده ای ببیند که پیشرفت تک تک آنها برایش مهم است. 

استراتژی بازاریابی یک باشگاه، فقط جذب اعضاء جدید نیست، بلکه نگهداری اعضاء قدیمی نیز باید مد نظر قرار بگیرد. نگهداری مشتریان فعلی، همیشه بسیار ارزانتر از جذب مشتریان جدید است و البته در بهره وری مجموعه شما بسیار مهم است.

 

به سوالات متداول مشتریاننتان در وب سایت باشگاه پاسخ دهید یا برای این کار از شبکه های اجتماعی خود با ارائه ویدئوهای کوتاه استفاده کنید. این کار نه تنها سوالات اعضاء فعلی یا افراد خارج از باشگاه را پاسخ می دهد، بلکه منبعی از اطلاعات غنی در موضوعات مختلف ورزشی می شود، که همیشه در ذهن مخاطبان به یاد آنها می آید و با برخورد با مسائل مختلف، دوباره به وب سایت یا شبکه اجتماعی شما بازمی گردند. اطلاعاتی که منتشر می نمایید، نشاندهنده میزان اشراف و تخصص شما در موضوعات مرتبط و سطح حرفه ای باشگاه شماست. هزاران تکنیک ورزشی، نحوه استفاده صحیح از ماشین آلات، نکات مختلف در رعایت تغذیه ها و رژیم های ورزشی، و … می تواند عنوان های جذابی برای تهیه ویدئوهای آموزشی یا سوالات متداول باشد. 

کارکرد صفحه سوالات متداول تنها این نیست که منتظر سوالات کاربران بمانید تا به آنها پاسخ دهید، بلکه با جستجو در کلیدواژه های متفاوت و پربازخورد در اینترنت، می توانید رنکینگ وب سایت خود و ترافیک عمومی بازید کنندگان را با پاسخ دادن به آنها افزایش دهید. وب سایت شما باید منبع ابتدایی کسب اطلاعات اعضاء باشگاه یا کاربران تازه وارد باشد تا پس از مطالعه آن، دستاوردی در اطلاعات و آموخته های خود داشته باشند. تنها با داشتن یک وب سایت ، با عکسهای زیبا رنکینگ وب سایت شما افزایش پیدا نخواهد کرد، بلکه این محتوا است که ارزش وبسایت شما را در طول زمان بالا می برد

 

نحوه تهیه پست های وبلاگ ، چه ویدئو چه متن، باید به نحوی باشد که سبب گردد تا عملی از مشتری انجام شود، همیشه در وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود، راههای تماس خود را منتشر نمائید یا اینکه، فرمی جهت دریافت ایمیل و یا موبایل مشتریان خود تهیه کنید تا مشتریان به صورت منظم از شما ایمیل های آموزشی دریافت نمایند. 

در پست های وبلاگ خود سعی نکنید که چیزی به مشتری بفروشید، این کار سبب ایجاد یک حس نامطلوب برای خوانندگان یا بازدید کنندگان سایت شماست، تلاش کنید تا آنها با بازدید از ویدئوها یا مطالب شما، چیز جدیدی یاد بگیرند و برای وقتشان ارزش قائل شوید

در آینده، در مورد نحوه تهیه یک مطلب آموزشی در کنار شما خواهیم بود

چگونه هنرجو جذب کنیم
چگونه هنرجو جذب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *