مشاوره ازدواج تلفنی قم

 
helpkade
مشاوره ازدواج تلفنی قم
مشاوره ازدواج تلفنی قم

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج بیرجند هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج بیرجند چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

 

 

مشاوره ازدواج تلفنی قم

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج بیرجند این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و … کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج بیرجند هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به دلیل مشکلات مردم بیرجند در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج بیرجند تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج بیرجند گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج بیرجند را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج بیرجند

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج بیرجند می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره ازدواج بیرجند هنر زندگی خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج بیرجند هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره بیرجند هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

 

از آنجایی که زندگی های امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است و مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد. نیازمند راه حال های نوین است. از آنجایی که  هزینه شرکت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراکز مشاوره ازوداج بیرجند بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند. علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتریت مشاوره تلفنی  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از ازدواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.دوستی قبل از ازدواجاشتباهات آشنایی قبل از ازدواجرابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

ازدواج و نامزدی : ازدواج و مراسم خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از زوجین می باشد. تشخیص درستی انتخاب از لحاظ اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، معیار های شخصیت و تفاهم بین زوجین از جمله مواردی است که باید قبل از زادواج توسط زوجین مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.سوالات قبل از ازدواجتست تفاهمدخالت والدین در ازدواجازدواج زود هنگامازدواج مجددفاصله سنی در ازدواجازدواج در سن بالانقش خانواده در ازدواجازدواج مجددازدواج دوم مردان متاهلافراد نامناسب برای ازدواج

 

بعد از ازدواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و … با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج بیرجند می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی قم کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در قم برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در قم عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی قم می باشد.

 

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی قم آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

مشاوره ازدواج تلفنی قم

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی قم می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره هنر زندگی در قم ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در قم مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در قم باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره قم به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم قم اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی قم و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره قم ارائه دادیم که مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در قم   هستید از لیست زیر استفاده کنید.

محل تبلیغ کلینیک شما!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۸۹۹۹۹۲۴۵ تماس بگیرید.

مرکز مشاوره خانواده سالم

آدرس :

مشاوره ازدواج تلفنی قم

فلکه مصلی، ابتدای خیابان شهید منتظری، نبش ک ۳۶، ساختمان ساحل، طبقه اول، واحد ۲

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۷۸۳۹۳۶۳

فرحان

آدرس :

 بلوار امین، کوچه ۳، ساختمان سپیدار، طبقه اول

تلفن پذیرش : ۳۲۹۴۲۷۸۰ ۰۹۱۹۶۵۲۰۶۳۲

مرکز پروا

مدیریت : دکتر حسن میرزاحسینی

آدرس :

بلوار امين، ابتداي ٤٥ متری

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۶۱۶۱۳۳

کلینیک تخصصی ثامن

مدیریت : محمدرضا احمدی محمدآبادی

آدرس :

 بنیاد، میدان جوان ، خ ذوالفقار، نبش کوچه ۳

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۷۰۶۲۱۱

صدرا

آدرس :

۴۵ متری صدوق، کوچه ۱۸، پ ۷۷

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۹۲۲۲۴۴

عاقلانه

آدرس :

میدان شهید صدوقی ، نبش کوچه ۱۷

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۹۰۵۲۵۴

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان قم را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره قم می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در قم هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

به رنگ خدا

روانشناس :رامین تبرایی

آدرس :

ابتدای بلوار عطاران ، پلاک ۳۳ ، مرکز مشاوره به رنگ خدا

مشاوره ازدواج تلفنی قم

پذیرش :

۳۲۹۱۱۸۰۰

مرکز مأوا

رضا مهکام

آدرس :

بلوار امین – خیابان گلستان – نبش کوچه ۲ – مرکز مأوا

تلفن پذیرش :

۳۲۹۰۰۸۸۲

مرکز جامع اعصاب و روان باور

روانشناس: فاطمه شقاقی

آدرس :

دور شهر – کوچه ۷

تلفن پذیرش :

۳۷۷۳۱۱۸۸

همراز

آدرس :

ميدان سعيدي- ابتداي خيابان ۷ تير- ساختمان پزشكان ميلاد

تلفن پذیرش :

۶۷۰۹۳۵۴

انیس

آدرس :

ميدان سعيدي- پشت فروشگاه رفاه- كوي ۶ پلاك ۶۹

تلفن پذیرش :

۶۷۰۸۶۲۵

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره قم و یا بهترین دکتر روانشناس قم مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در قم و یا روانشناس کودک در همدان و یا مرکز مشاوره خانواده در همدان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید سایرمراکز مشاوره  را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان قم

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره ازدواج تلفنی قم

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

خانواده اولین پایگاه اجتماعی و اولین مدرسه ای است که ما از کودکی در آن رشد می کنیم. خانواده‌ای که در بدو تولد پیدا کرده‌ایم از اولین لحظات زندگی تا آخرین ثانیه آن بر همه جنبه‌‌های زندگی ما تاثیر بسیار مهمی می‌گذارد. بنابراین اطلاع داشتن از چگونگی کارکرد صحیح خانواده و افزایش مهارت های ارتباطی برای داشتن روابط سالم، از موارد پراهمیت به شمار می‌رود.

خانواده درمانی یکی از انواع مداخلات رواندرمانی است و به منظور بررسی موارد خاصی طراحی شده است که بر سلامت و کارآئی خانواده تاثیر می‌گذارد. این درمان می‌تواند به خانواده‌ها در گذر از دورانی سخت، تحول های اساسی مثل آمدن فرزند جدید، ازدواج فرزندان، یا ورود عضوی جدید مثل عروس یا داماد و همچنین مسائل مربوط به سلامت رفتاری هر یک از اعضای خانواده کمک کند.

مشاور یا درمانگر خانواده فردی است متخصص که برای بر عهده گرفتن نقش‌ مشاور خانواده باید به میزان زیادی آموزش ببیند، تحصیلات رسمی داشته باشد، و برای اطمینان از اینکه برای انجام وظیفه خود آماده است، امتحان دهد.

مشاوران خانواده ممکن است روش‌های درمانی مختلفی داشته باشند و برخی از تکنیک‌های درمانی را ترجیح دهند اما همه آنها موظف هستند حداقل تجربه کارکردن با موارد زیر داشته باشند:

مشکلات رفتاری کودکان و بزرگسالان، سوگ، افسردگی و اضطراب، خشونت خانگی

تعارضات زناشویی و همچنین سوء مصرف مواد زوجین یا هر یک از اعضای خانواده.

برای درمان مواردی که در بالا ذکر شد  و همچنین  سایر مسائل خانوادگی، یک خانواده درمانگر می‌بایست:

فاطمه برزگر 

منصوره کوهی کار 

محمد حسین عسکری 

سعید نجفی 

فاطمه خوش سخن عزیز 

معصومه محققی 

الهام ضرابیها 

دکتر محمد محمدی 

علی زهیری 

رامین تبرایی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد




آيا به دنبال آدرس بهترين مراكز مشاوره ازدواج قم هستيد ؟ آيا مي دانيد هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مركز مشاوره ازدواج قم چيست ؟ در روز هاي اوليه ازدواج و در زمان آشنايي قبل از ازدواج خيلي از نكات مهم براي شروع يك زندگي مشترك موفق توسط افراد ناديده گرفته مي شود، كه سبب مي گردد بعد از سپري شدن سال هاي اوليه مشكلات و اختلافات زيادي در بين زوج ها به وجود بيايد. هدف اصلي مشاوره ازدواج يا مشاوره قبل از ازدواج اين است كه ما ياد بگيريم كه چگونه با مشكلات زندگي زناشويي روبرو شويم. در حقيقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واكسني براي پيشگيري از طلاق و مانع از هم پاشيدن زندگي مشترك مي باشد. از آنجايي كه ازدواج مهمترين تصميم گيري در زندگي هر فرد مي باشد، آموزش ديدن براي اين تصميم گيري و يادگيري مهارت هاي لازم براي زندگي مشترك ضروري است.

 

براي دريافت مشاوره ازدواج و اطلاع از آدرس بهترين مراكز مشاوره ازدواج قم مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگيريد

مشاوره ازدواج تلفنی قم

 

 

هدف از مشاوره در مراكز مشاوره قبل از ازدواج قم اين نيست كه در نهايت با يك پاسخ بله يا خير از سمت مشاور روبرو شويد. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلي همچون همسرگزيني، آگاهي از ريسك ازدواج، تفاوت شخصيتي افراد، حل مشكلات بين زوجين و آموزش مهارت هاي لازم براي زندگي مشترك صورت مي گيرد. در حقيقت مشاوره قبل از زادواج مانند واكسني براي پيشگيري از طلاق ، مانع از هم چاشيدن زندگي مشترك عمل مي كند. آموزش ديدن براي اين تصميم گيري و يادگيري مهارت هاي لازم براي زندگي مشترك در زندگي هر فردي ضروري است. نكته مهم اين است كه بدانيد كه همسر شما در خانواده اي با افكار، فرهنگ، علايق و … كاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسياري از معيار ها و علايق زندگي او با شما متفاوت مي باشد. به همين دليل شما بايد بياموزيد كه چگونه با وجود اين تفاوت معيار ها و علايق با همسرتان زندگي شادي را بسازيد. مركز مشاوره ازدواج قم هنر زندگي آماده است كه با استفاده از خدمات مشاوره تلفني و حضوري خود پاسخگوي سوالات شما باشد.

 

مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي به دليل مشكلات مردم قم در دسترسي به بهترين مراكز مشاوره ازدواج قم تصميم به جمع آوري و معرفي آدرس بهترين مراكز مشاوره ازدواج قم گرفته است. شما مي توانيد آدرس مراكز مشاوره ازدواج قم را در جدول زير مشاهده نماييد.

 

آدرس مراكز مشاوره قبل از ازدواج قم

 

 براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مراكز مشاوره ازدواج قم مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره هنر زندگي از طريق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگيريد.

 

 

مركز مشاوره ازدواج قم هنر زندگي خدمات خود را مراحل مختلف زندگي بين زوجين از ارتباط با جنس مخالف، آشنايي قبل از ازدواج، خاستگاري، نامزدي، آموزش مسائل جنسي و مهارت هاي لازم براي زندگي مشترك را اراعه مي دهد. مركز مشاوره ازدواج قم هنر زندگي آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفني و حضوري خود پاسخگوي سوالات و مشكلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفني مركز مشاوره قم هنر زندگي مي توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتياد ، مشاوره جنسي ، مشاوره تربيت كودك ، زوج درماني ، مشاوره افسردگي ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خيانت همسر ، اختلالات شخصيتي و …. اشاره داشت.

 

 

از آنجايي كه زندگي هاي امروزه با گذشته بسيار متفاوت شده است و مسائل و مشكلات مخصوص به خود را دارد. نيازمند راه حال هاي نوين است. از آنجايي كه  هزينه شركت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراكز مشاوره ازوداج قم بالاست و بسياري از زوج ها توان شركت در اين جلسات را ندارند. علاوه بر هزينه سنگين اين جلسات، به دليل حيا و حجب خانواده ايراني مشاوره روانشناسي تلفني مي تواند يك راهكار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتي مشكلات و مسائل خود را مطرح نمايند. از ديگر دلايل برتريت مشاوره تلفني  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوري مي توان به نداشتن وقت و درگيري هاي كاري زياد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي داراي متخصصان مجرب در زمينه ازدواج بوده و با بهرمندي از خدمات مشاوره تلفني و مشاوره حضوري خود مي تواند پاسخگويي سوالات شما در زمينه هاي مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترين مشكلات زوجين مي توان به موارد زير اشاره داشت:

آشنايي قبل از زادواج : امروز بسياري از افراد در آَشنايي قبل از زادواج خود با مشكلات زيادي روبرو مي شوند. چرا كه بسياري از افراد در زمينه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش نديده اند. مطالعه مقالات زير مي تواند به شما در برقراري يك ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود كمك شاياني كند.

 

ازدواج و نامزدي : ازدواج و مراسم خواستگاري يكي از مهمترين دغدغه هاي بسياري از زوجين مي باشد. تشخيص درستي انتخاب از لحاظ اختلاف سني، موقعيت اجتماعي، معيار هاي شخصيت و تفاهم بين زوجين از جمله مواردي است كه بايد قبل از زادواج توسط زوجين مورد بررسي قرار بگيرد. توصيه مي كنيم مقالات زير را مطالعه نماييد.

 

بعد از زادواج : بسياري از زوجين بعد از ازدواج به دليل دخالت هاي زياد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم براي حل بسياري از چالش هاي زندگي مشترك، مشكلات جنسي و … با مشكل روبرو مي شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنين شرايطي در حل مشكلات زوجين بسيار تاثير گذار و نتيجه بخش مي باشد. توصيه مي كنيم مقالات زير را مطالعه نماييد. 

 

 

براي دريافت مشاوره ازدواج و اطلاع از آدرس بهترين مراكز مشاوره قبل از ازدواج قم مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت با شماره از كل كشور با شماره 9099075228 تماس بگيريد.

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

مشاوره ازدواج تلفنی قم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :مركز مشاوره ازدواج قم | آدرس بهترين مراكز مشاوره قبل از ازدواج قم


ازدواج عملی مقدس است و در ادیان مختلف به آن بسیار توصیه شده است. داشتن همسر خوب و فرزندان صالح یکی از نعمت های بزرگ خداست. انتخاب همسری شایسته و پاکدامن در سایه احادیث و تعالیم دینی نیز برای شروع یک زندگی خوب و آرام لازم و ضروری است اما چگونه مطمئن شویم که معیارها و ایده آل های ما برای انتخاب همسر درست است؟ اصلا چه کسی ویژگیهای یک مورد مناسب را دارد؟

بد نیست برای ازدواج و انتخاب همسر حتما به یک مشاور که در زمینه مشاوره ازدواج تجربیات و داتش بسیار دارد مراجعه کرده و با او بحث و مشورت کرده تا زندگی بهتر و شیرین تری را برای خود رقم بزنیم.

از این رو و با قصد کمک برای انتخاب بهتر و همچنین به منظور ارتقاء سطح علمی جامعه در زمینه های ازدواج و کمک به فرهنگ کشور اقدام به راه اندازی مشاورهازدواج قم کرده ایم. مشاوران و روانشناسان ما در نمایندگی های مشاوره ازدواجقم در همه مناطق از جمله مشاوره ازدواج امام خمینی ، مشاوره ازدواج امین ، مشاوره ازدواج ارم ، مشاوره ازدواج جمهوری ، مشاوره ازدواج انقلاب ودیگر نمایندگی ها پذیرای مردم عزیز خواهند بود.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

مشاوره ازدواج تلفنی قم

منبع:e-teb.com



باعرض سلام و خسته نباشید
من ۱۹سالمه و به به دختری علاقه مندشدم .
دنبال کارمناسبم واگرپیداکنم به نظر شماتواین ازدواج موفق هستم؟
به نظرخودم ازلحاظ عقلی اونقدی عقلم میکشه که بتونم ازپسش بربیام

با سلام دوست عزیز شما هر چند منطقی و نعقول در این سن پیش بروید ولی ۱۹ ساله هستید گاهی برای مردان پختگی عقلی از سنی به بعد ایجاد می شود و اینکه وقتی کار ندارید شرایط سختی خواهد بود ازدواج فقط بله گرفتن از فرد نورد علاقه نیست و تازه مسئولیت ها ایجاد می شود و گاهی انقدر شرایط سخت می شود که خود افراد از تصمیم اولیه پشیمان می شوند .هر چند شاید شما علاقه مند باشید و نگران از دست دادن ولی بهتر است سایر جوانب و شرایط را هم در نظر بگیرید چون میاله مهمی است ازدواج و شاید شما در این سن توجهی به الزامات نداشته باشید ولی اگر به ازدواج اصرار داربد می توانید از مشاوره پیش از ازدواج هم بهره ببرید .امیدوارم خوشبخت باشید

بله ممنون.ولی من بدون شغل و درامدمناسب جلونمیرم نمیخوام حماقت کنم .تشکر از راهنماییتون.

با سلام دوست من مشکلی داره که میخواستم از شما خواهش کنم که اون رو راهنمایی کنید.او قصد ازدواج با آقایی رو داره که ایشون دکتری مهندسی هستن و انسانیی بسیار موفق و مهربان.تنها مسئله موجود که باعث شک و دودلی دوست من شده این هسن که این آقا سالها پیش در یک حادثه رانندگی بینایی یکی از چشمهاشون را از دست دادن و از یک چشم نابینا هستن.البته این مساله واسه دوستم اهمیتی نداره ولی خانواده ایشون به خاطر این مساله با این ازدواج مخالف هستن.ممنون میشم که با نظراتتون دوستم را راهنمایی کنید.با تشکر

با سلام .اگر ایشون شرایط مناسبی دارند و دوست شما هم پذیرفتند پس می توانند خانواده را قانع کنند البته اگر شناخت ایشون کامل شده است .و در تصمیم خود مصمم هستند به هر حال قرار نیست هر فردی نقص عضو دارد هیج وقت ازدواج نکند و اخلاق و معیارهای بالاتر انقدر در زندگی مشترک اهمیت دارند که شاید ظاهر در چنان اولویتی نباشد.ولی نظر خانواده هم قابل درک است چون نگران اینده هستند و خب می ترسند همین نقص بعدا دخترشون رو دچار مشکل کند .چون به هر حال زن نیاز به حمایت دارد . در هر حال امیدوارم خوشبخت باشند و تصمیم درستی بگیرند

باعرض سلام همسرم بیستوپنج سالشه و سه ساله نامزدیم .دوساله توقمارافتاده و هروقت هم مخالفت میکنم ب من میگوید ب تو مربوط نیست من دیگه توبازی افتادم و بیرون نمیام .همه جوره باهاش برخورد کردم باگریه با محبت با همه روشی جلو رفتم و حتی دو هفته باقمارکردنش سکوت کردم اخلاقش خوبه مهربونه ولی بدلیل ازدست دادن پولش داره رو اخلاقشم تاثیرمیزاره میخوام جاهازبخرم موندم باشرایط بی مسولیتیش قابل اعتماد هست که بریم سر خونه زندگیمون یا نه.دوستندارم طلاق بگیرم میخوام زندگیمو بسازم قهرم کردم فایده نداشته .لطفا کمکم کنین .

با سلام با شرایط فعلی به هیچ وجه له صلاح شما نیست وارد زندگی مشترک شوید ایشون اگر اعتیاد به قمار پیدا کردند به راحتی نمی توانند مساله را حل کنند .و قطعا با مشکل مواجه خواهید شد .زندگی مشترک هر چند بر پایه علاقه و عشق باشد ولی این شرایط جانبی همان طور که می فرمایید بر اخلاق و رفتار افراد تاثیر می گذارد و شرایط را سخت می کند .و کم کم ممکنه کل زندگی شما بعدا صرف این کار شود بعدها که فرزندی هم داسته باشید و شرایط جدایی سخت تر باشد اکنون زلاق توصیه نمی شود و باید بهشون زمان بدید ولی اگر اصلاح نمی شوند باید تصمیم درست تر را بگیرید .و انتخاب درست تر داشته باشید امید ارم خو شبخت باشید .

سلام پسر ۲۵ ساله ای هستم.لیسانس شیمی دارم.چند وقتی هست که از دوست خواهرم خوشم اومده.خواهرم و دوستش حدود ۸ ساله که با هم دوست هستند و خیلی با هم صمیمی هستند و از دوتا خواهر هم به هم نزدیک ترند.سوال من اینه که در صورت وصلت من و ایشون رابطه ی این دو دوست چی میشه؟میتونه مشکل ساز بشه؟

با سلام .وقتی ایشون دوست خواهرتون هستند و نسبت به هم شناخت دارید چه مشکلی ممکنه به وجود بیاد ؟نباید این طور قضاوت کنید .به هر حال وقتی دوست هستند تمایل بیشتری دارند زن برادرشون هم اشنا باشه و فردی باشه که شناخت کامل را دارند .البته برای ازدواج در نظر داشته باشید که همیشه شناختی که درردوستی هاست متناسب با ملاک ها و ایده ال ۶ای ما پیش نمی رود شاید فردی در دوستی موفق باشد ولی همیشه این احتمال مطرح نیست که در زندگی زناشویی هم موفق عمل کند چون ما در زندگی زناشویی نمی توانیم خودسانسوری داشته باشیم .امیدوارم تصمیم درستی بگیرید و خوشبخت باشید

سلام نامزد من قبلا با یکی از فامیل هاشون عقد میکنه که اون عقد بعد از مدتی به دلیل مشکلاتی که پسره داشته به هم میخوره اسنفد ۹۴ ما منامزد کردیم همه چیز خوب بود تا اینکه سر و کله اون پسره پیدا شد نامزد منم تا اون رو دید بهم ریخت الان خیلی بهم ریخته و مشکل عصبی پیدا کرده بد اخلاق هم شده کم محلی میکنه.من با همه این ها مشکلی ندارم پیش روان پزشک هم رفته و قرص داده الان میخوام بدونم من باید چیکار کنم .چطوری کمکش کنم زودتر خوب به چه رفتاری باهاش داشته باشم.

با سلام
دلیل این بهم ریختگی و مشکلات عصبی دقیقا چیست ؟فقط دیدن نامزد قبلی ؟؟با چه تشخیصی دارو مصرف ی کنند این مهم است که بتوان راهکار کمکی ارائه داد .البته ممکنه اون اقا شرایط روحی و روانی بدی رو برای همسرتون ایجاد کرده باشد و حضورش یاداور ان اتفاقات باشد ولی باید صبور باشید بداخلاقی ها و رفتاری او را تحمل کنید به او نشان دهید که حامیش هستید و با بیرون بردن و خرید کادوی هر چند ساده بهش بفهمونید اون دوران تموم شده و شما در کنار ش هستید .البته باید شرایطی فراهم بشه که اون اقا رو دیگه نبینند چون یاداور خاطرات بد است و هر مکان و شرایطی که اون دوران رو یاداوری می کند نامزدتون باید دوری کنند علاوه بر دارو حتما زیر نظر روانشناس هم باشند .امیدوارم با همراهی شما زودتر مشکلشون رفع بشه و زندگیتون روال سابق رو داشته باشد .موفق باشید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
حدود یک سال است به دختری علاقه مند شده ام، و تمامیه خصوصیت هایی که از همسر آیندم انتظار دارم در ایشون میبینم. مراحل خواستگاری طی شده، جواب نهایی از طرف خانواده ایشان داده نشده ، خانواده ی ایشان که تنها مخالفت پدرشان با طایفه ی من که شاهسوندند است ، با اینکه تحقیقات صورت گرفته در مورد بنده صورت گرفته که موفقیت آمیز بو ده است. من چگونه میتوانم پدر همسر آیندم رو متقاعد کنم که همه ی طایفه ها یک جور نیستند ؟

در این مورد حتما “با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

سلام همسرم داره برنامه ریزی میکنه برای شغل دوم بخاطر عدم پشتوانه مالی و پس انداز میخواد با داییش شریک بشه البته باید بگم شغل اولش هم با کسی شریکه .من به هیچ عنوان راضی نیستم شریک بشه باید چکار کنم؟اعتراضم میکنم میگه به تو ربطی نداره !خسته شدم

در صورتی که همسرتان همیشه در برابر خواسته‌ها و نظرهای شما مقاومت می‌کند، به توصیه‌های زیر عمل کنید.
۱ موافقت مشروط: اگر به‌گونه‌ای رفتار کنید که طرف مقابل احساس کند در همه مواقع نظرهایش پذیرفته می‌شود، این تصور برایش ایجاد می‌شود که همیشه بهترین نظرات را ارائه می‌دهد. پس بگویید: «من به نظر تو احترام می‌گذارم اما این نظر من نیست. چون تو را دوست دارم، زندگی‌ام برایم مهم است و دلم نمی‌خواهد تو را ناراحت کنم این بار نظر تو را می‌پذیرم».

۲بیان خواسته‌های شخصی: در تصمیم‌گیری‌ها بی‌طرف نباشید و شما هم خواسته‌ خود را عنوان کنید؛ به این ترتیب به طرف مقابلتان نشان می‌دهید حتی اگر به نظر او احترام گذاشته‌اید، ناآگاهانه این کار را انجام نداده‌اید و شما هم حق نظر دارید؛ بگویید: «هر چند نظر من چیز دیگری است اما اگر این دفعه نظر تو را می‌پذیرم و این به دلیل احترامی‌است که به تو می‌گذارم.» اگر طرف مقابل شما همیشه سعی می‌کند نظر خود را تحمیل کند هنگام تصمیم‌گیری بگویید: «دفعات قبل به نظر تو احترام گذاشته‌ام اما نظر من این است و من هم حق رای دارم پس من با نظر تو این بار موافق نیستم.»
۳ لحن محبت‌آمیز: در برخورد با چنین افرادی لحن کلام، تاثیر خیلی زیادی دارد. دوستانه و با لحنی محبت‌آمیز با آنها صحبت کنید؛ برای مثال این‌گونه بگویید: «نظرهای تو هم خوب است و خیلی خوب تصمیم‌گیری می‌کنی. پیشنهادهایی که درباره مسائل مالی می‌دهی فوق‌العاده خوب هستند ولی گهگاهی من هم دوست دارم نظرم محترم شمرده شود و در مورد چیدمان منزل نظر من هم اعمال شود.»

۴ گاهی بی‌توجهی: بعضی مواقع به نظرش اهمیت ندهید تا بداند این رفتار چقدر ناپسند است. البته درباره مسائل پراهمیت چنین اقدامی ‌انجام ندهید. درباره مسائل جزیی گاهی بدون اهمیت دادن به نظر او نظر خودتان را اعمال کنید تا به تدریج به او نشان دهید که اطرافیانش هم نظرهای خودشان را دارند و حق دارند نظرشان را در زندگی اعمال کنند.
۵ دوری از خشم و عصبانیت: لحن کلام شما و نوع واژه‌هایی که استفاده می‌کنید، می‌تواند برای متقاعد کردن طرف مقابل بسیار موثر باشد. بدون خشونت و هرگونه رفتار ناپسندی که منجر به مشاجره یا عواقب بدی شود با او برخورد کنید. در صورتی که هیچ‌کدام از این راهکارها نتیجه‌بخش نبودند باید به صراحت به او بگویید: «دفعه‌های قبلی نظر تو اجرا شد اما این بار من می‌خواهم طبق سلیقه من باشد.»

واژه‌هایی که به کار می‌برید تا طرف مقابل را متقاعد کنید باید فکر شده و صحیح باشد. سعی کنید صحبت‌هایتان حالت گلایه، تحقیر، توهین و سرزنش نداشته باشد؛ بنابراین از این جملات استفاده نکنید: «تو عادت داری همیشه زور بگویی و نظر خودت را اعمال ‌کنی»، «تو فکر کردی خودت همه چیز را می‌دانی»، «من تا به حال اگر چیزی نگفتم تحملت کردم» و…

۶ شناخت صحیح از همسر: باید روی نکته‌هایی که طرف مقابل شما روی آن حساس است شناخت پیدا کنید؛ مثلا اگر طرف مقابلتان دوست دارد قدرت خود را نشان بدهد، در مسائلی که امکانش وجود دارد قدرت او را بالا ببرید تا در زمینه‌هایی که مدنظر شماست، راحت‌تر بتوانید نظرهای خود را اعمال کنید.

زندگی با همسر عصبانی
فرض کنید با عمل به توصیه‌های بالا، شما یک بار نظر خود را در موردی به اجرا گذاشته‌اید؛ در صورتی که نظر فرد اعمال نشود، امکان دارد او برای به کرسی نشاندن حرف خود عصبانی شود یا قهر کند؛ در این صورت حتی‌الامکان کوتاه نیایید چون این رفتار در او تقویت می‌شود. در چنین مواقعی این‌چنین بگویید: «نظری که من داده‌ام مناسب است و اگر این بار به نظر من اهمیت داده شود مشکلی پیش نمی‌آید.

این نظر بخشی از حق من در زندگی زناشویی است و من چون به تو علاقه‌مندم، دوست دارم تو هم به من احترام بگذاری و عقیده من را بپذیری. اگر تو نمی‌خواهی ایرادی ندارد ولی یک بار به نظر من احترام بگذار.»فراموش نکنید که در این مواقع نباید صورت مساله را پاک کنید.ب

عضی افراد در چنین موقعیت‌هایی برای برقراری صلح آنی تظاهر به موافقت با طرف مقابل می‌کنند؛ در نتیجه شخص فکر می‌کند که همیشه می‌تواند با بروز عصبانیت، نظرهای خودش را تحمیل کند. با تظاهر به موافقت با او به جای پیدا کردن راه‌حل، صورت مساله را پاک کرده‌اید.

اگر خیلی عصبانی بود از او بخواهید در زمانی مناسب‌تر و با آرامش بیشتر در مورد اختلاف‌نظرتان صحبت کنید. البته فراموش نکنید که همیشه بهترین حالت آن است که زن و شوهر با احترام به نظرات هم به یک توافق مشترک در برابر خواسته‌های یکدیگر برسند.

مهارت انتقاد
یکی از مهارت‌هایی که در روابط اجتماعی و خانوادگی اهمیت زیادی دارد نحوه صحیح بیان مخالفت و انتقاد است. اگر همسر شما عادت به پافشاری بر عقاید خود دارد، در صورتی که شما هم زورگویی کنید و دعوا و مشاجره به راه بیندازید، واکنش منفی در طرف مقابل ایجاد می‌شود و نه‌تنها نتیجه‌ای ندارد بلکه ممکن است عواقب بدتری رخ دهد.

باسلام
برادر من چند وقتی میشه که با خانمی تو تلگرام آشنا شده و حالا به قول خودش عاشق شده و میخاد باهاش ازدواج کنه اما خانواده ما مخالف هستن چون اون خانم قبلا ازدواج کرده و ۲تا بچه داره که پیش شوهر اولشه. سوادش هم تا سوم راهنمایی هستش درصورتیکه که برادرم لیسانسه.۳سال هم از برادرم بزرگتره.هر چی بهش اصرار میکنیم بدردت نمیخوره قبول نمیکنه. برادرم بیشتر تو رودروایسی مونده میگه دختره گناه داره ولش کنم.بنظرتون باید چیکار کنیم؟

دوست عزیز بعید به نظر میرسه بتونید فردی مثل برادرتون که تحصیل کرده هم هستند و بتونید قانع کنید …
چون در این سن و تحصیلات به سختی میتونید روی چنین فردی موثر باشید مگر از طریق دوستی که به ایشون نزدیک باشه و بتونه از طریق رابطه دوستی و تجربه
برادر شما رو متقاعد کنه …
در این مورد حتما خودتون با مشاوری متعهد و مجرب صحبت کنید و شرایط رو برای ایشون بیان کنید
امید است بتونید به راهکاری موثر برسید

میشه شما راهنماییم کنید که این فرد رو چجور میشه امتحان کرد و یا چجور بش اعتماد کرد به جز دوره ی نامزدی راهنماییه دیگه کنید مچکرم

سلام من با فردی حدوده ۳ ماه دوست بودم و به هم خیلییی زیاد علاقه داریم الان اومدن خاستگاری هم موقعیتشون خیلی خوبه. اما برخی مشکلات هست مثلا کارت معافیتشون مربوط به بیماری درجه پایینی از اعصاب است ینی بند ۳ ماده ۳۳. که اصرار دارن به اینکه این کارتشون رو از روی پارتی گرفتند و به هیچ بیماری مبتلا نیستند اونجاییم که من بهشون اعتماد دارم و هیچ دوروغیم تاحالا بهم نگفته بعید میدونم دروغ گفتن رو اما خانوادم براشون مهمه و به این دلیل و اینکه برای تحقیق ازدواج از همسایه هاشون شنیدن که چند نفر گفتن ایشون مدتی شایعه شده که معتاد بوده و.. اما خوده طرف که بهش میگم اصلا قبول نمیکنه این حرف رو میگه دروغ میگن. و اینکه بعضی اوقات سیگار میکشن که میگن اگه ازدواج کنم به خاطره دوست داشتن تو به هیچ عنوان نمیکشم و اینکه در دوره ی نوجوانی شون به خاطره برخی مساعل خانوادشون این فرد رو مجبور کردن که چندبار بهشون شک (ازینا که حافظشون پاک بشه برای مدتی)وارد کنن که مثلا این فردی که به پزشکی علاقه نداره با این شک گذشتشو یادش بره و به پزشکی علاقه پیدا کنه چون کل خانوادشون دکتر و… هستن.
و اینم بگم این فرد واقعا با تموم وجودش منو دوس داره و به دوستداشتنش هیچ شکی ندارم چون برا بدست اوردنم داره به زمین و زمان میرنه و اینکه از دستم بده براش به معنیه تموم شدنه زندگیش حساب میشه و میگه من بدون تو دلیلی برا زندگیم ندارم و اگه با من ازدواج نکنی من میمیرم. و اینکه خانوادم نسبتا با شرایط مخالفن.
شما راهنماییم کنید که اصلن میشه اعتماد کرد به این فرد و چه کار کنم با این شرایط؟؟؟ یا چه جور امتحانش کنم؟؟

با شرایطی که شما گفتید نمیتونید به طور ۱۰۰ درصد به ایشون اعتماد کرد … ایشون برای رهایی از افکار و تنهایی وابسته شما شده و شما مثل دارو می مونید و هیچ دارویی ممکنه تا آخر عمر استفاده نشه … زندگی براساس درک متقابله و نه وابستگی و …
اگر به ایشون علاقه دارید و فکر میکنید میتونید ادامه بدید حتما” باید دوره ۹ ماهه ای از نامزدی رو بگذرونید و رفت و آمد کنید تا شناخت خوب از هم و از خانواده بدست بیارید و در نهایت بتونید با شناخت کامل انتخاب کنید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

سلام ، پسری هستم ۲۴ ساله ، بشدت مهربون ولی خدا نکنه یکی بخواد با اعصابم بازی کنه قاطی می کنم شدید و خیلی هم زود آروم میشم و کینه به دل نمی گیرم ، خواستگاری دختر یکی از همکاران آیندم رفتم ، اولین خواستگاری من و خواستگاردختر خانم بودم ، همه این مسائل رو گفتم و متعاقبا ایشون هم گفتند که اگر عصبی بشن فاتحه ، حالا چن تا سوال دارم : ۱- قرار گرفتن ما دوتا کنار هم به مثابه دو تا بشکه باروت نیست ؟
۲- سابقه طلاق بین دوستانم و در حیطه کاریم بسیار شاهد بودم ، از این موضوع بشدت می ترسم ، چه کنم ؟
۳- می ترسم از پس زندگی آیندم بر نیام از طرفی هم دوست دارم ازدواج کنم ، چه کنم ؟
۴- مشاور قبل ازدواج خوب در استان قم سراغ دارید ؟

خب با شرایطی که شما بیان کردید همسر آینده شما باید کسی باشه که ارام و صبور باشه و بتونه در زمان عصبانیت شما آرامش خودشو حفظ کنه
در چنین زندگی که مثل بشکه باروت تعبیرش کردید باید حدود و حریم همدیگه حفظ بشه …
در ضمن سابقه طلاق دیگران مربوط به خودشون بوده و شما زندگی خودتون رو باید براساس معیارهایی که دارید بسازید …پس لازمه در انتخاب همسر دقت کنید
و حتما” مدتی رو بطور مثال ۹ ماه نامزد باقی بمانید تا شناخت خوبی از هم داشته باشید
اگر چنین مواردی رو رعایت کنید گزینه سوم شما بی معنی خواهد بود
و برای مشاوره در قم بهتره با سازمان بهزیستی شهرتون تماس بگیرید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره ازدواج تلفنی قم

سلام جوانی هستم۲۹ساله کارمندوقد۱۷۴وزن هم۷۰کیلو.چگونه میتونم دختری خوب برای امرازدواج پیداکنم.مادرم مسن میباشدوتوانایی گشتن ب این طرف واونطرف رونداره.ولی خودش گفته اگه دختری یاموردی ازخانوم جلسه ای گرفتی شمارشوبده بمن تماس بگیرم تابریم برای دیدار.ولی من باکسی درارتباط نیستم.آیااین مرکزموردازدواج هم دارد؟

به هر حال از بین آشنایان کسایی برای این امر پیدا میشه … و بهتره از این طریق اقدام کنید تا از طریق مراکز مجازی
در مورد سوالتون هم پاسخ منفیه

سلام
میخواستم بدونم گرفتن اجازه از دادگاه برای ازدواج بدون اجازه پدر (براساس بهانه جویی های بی مورد) چه مدت زمانی طول میکشه؟

بستگی به دلایلی داره که شما برای قانع کردن دادگاه بیان میکنید

دوست عزیز ، زمان طولانی نمیبره ولی دوستانه بهت بگم به دنبال عاقبت به خیری هم باش

سلام و عرض ادب
بنده پسر ۲۸ ساله هستم.با توجه به اینکه تقریبا شرایط زندگی بنده فراهم است امل بنده تا کنون نسبت به این امر عجله ای نداشته ام.بنده در مقطع کارشناسی با جنس مخالف گاها هم صحبت شده ام ولی معیارهای بنده در ایشان موجود نبوده است…حتی از فامیل هم شخص مناسبی پیدا نکرده ام…تا اینکه یک ماه پیش با زنی مطلقه آشنا شدم که تقریبا همه معیارهای مرا دارد.اما مشکلی که وجود دارد این است که ایشان یک پسر هفت ساله دارند که حضانت وی بر عهده پدر است.خانواده من با مطلقه بودن ایشان کنار می آیند اما اصلا نمیخواهم در مورد فرزندشان کسی از خانواده یا فامیل بداند
حال سوال بنده این است که با توجه به تدابیر اتخاذ شده از جانب بنده و خانم مورد علاقه من مبنی بر برگزار نکردن جشن عروسی برای دور نگه داشتن فامیل ایشان با فامیل بنده و اقدامات دیگر من فکر میکنم که میتوانم چیزی که در ذهن دارم را اجرا کنم اما میخوام شما بعنوان تحصیل کرده این رشته و مشاوره دهنده با تجربه بفرمایید که
با فرض درستی اظهارات ایشان مبنی بر عدم وابستگی ایشان به پسرشان و ملاقات فرزند فقط یکبار در دو هفته آیا ممکن است وابستگی فرزند و مادر بعدا در زندگی بنده ایجاد مشکل کند؟
چقدر امکان دارد که شوهر سابق ایشان برای زندگی جدید ایشان و بنده مشکل ساز شوند؟درضمن دلیل طلاقشان اعتیاد به شیشه بوده
با توجه به این نکته که اصل زندگی من بر پایه آرامش باید استوار باشد چقدر امکان دارد که وقتی پسرشان بزرگتر شد با بهانه و ادعای ترک ایشان از سوی مادرشان ، برای زندگی ما مشکل ساز شوند؟
و در آخر به نظر جنابعالی با فرض بر اینکه این خانم تمام معیارهای مرا دارد آیا کار من برای انتخاب ایشان با داشتن این شرایط برای ازدواج صحیح است یا بهتر است که ….؟
با تشکر و سپاس فراوان و بهترین آرزوها برای حضرتعالی و خانواده محترم

دوست عزیز شما تماما” از فرضیات استفاده کردید و باید بدونید این فرضیات در خوشبینانه ترین حالت هم میتونه رخ بده …
پس خوب در این مورد فکر کنید و از هم شناخت پیدا کنید … از همین امروز بدونید ایشون مادر یک پسر هفت ساله است و شما نمیتونید این رابطه رو کات کنید
در کل چنین ازدواج هایی بستگی به درک دو طرف داره … که چقدر بخوان شرایط رو برای داشتن آرامش مهیا کنن
توصیه اکید مشاوره ای حضوری و گذراندن دوره نامزدی برای آشنایی بیشتره …

معمولا پسر مجردی که خواهان ازدواج با زن مطلقه است، مهمترین دلیل او این است که ازدواج با این شخص، بسیار ساده و راحت است و با خود چنین تعبیری می‌کند که امتیازهای زن مطلقه نسبت به دختر مجرد، به مراتب پایین‌تر است؛ در نتیجه شرایط ازدواج با او آسانتر و سهل‌تر از دختر مجرد است.

انگیزه این افراد برای ازدواج با زن مطلقه صرفا شرایط اقتصادی، زیبایی و فرهنگی زن مطلقه نیست؛ بلکه برخی مواقع فقط انگیزه راحت ازدواج کردن و حتی راحت جدا شدن را دارند. پسر مجرد بیشتر به این فکر می‌کند اگر این زن یکبار از همسر قبلی خود جدا شده؛ در نتیجه از من هم به راحتی جدا می‌شود و با او مشکلی نخواهم داشت.

بعضی از اختلافات بین زوجینی که بار اول با هم ازدواج می‌کنن شاید قابل حل باشد و زن و مرد به دلیل اینکه از ثبات و پایداری برخوردار هستند، سعی می‌کنند آن را رفع کنند. اما زمانیکه مردی با زن مطلقه ازدواج می‌کند؛ با خود چنین ذهنیت نادرستی دارد که اطرافیان و یا حتی خانواده زن مطلقه هیچ تسلط و یا حمایتی ندارند، پس به این اختلافات دامن می‌زند و زن هم در بیشتر مواقع چاره‌ای جز سکوت ندارد و زیر سلطه مرد باقی بماند، اما بعد از مدتی زن مطلقه احساس ناامنی و نارضایتی کرده و باعث جدایی آنها می‌شود.

یکی از آفت‌هایی که در این موارد وجود دارد، این است که زن مطلقه مورد سرزنش و سرکوب از طرف مرد قرار می‌گیرد. مرد با کوچک‌ترین نقطه ضعف از زن مطلقه او را سرزنش کرده و می‌گوید: «شاید با همسر قبلی خود هم این طور رفتار کردی که تو را طلاق داده است» وبا این روش از این نقطه ضعف زن مطلقه به نفع خود، استفاده کرده و مدام سرکوفت بزند.

همچنین آمار نشان می‌دهد مهمترین عاملی که در بیشتر اختلافات بین زن و شوهر دیده می شود،«دخالت‌های اطرافیان و خانواده» است.

باورهای غلط اطرافیان باعث شده، زنی که یک بار در گذشته ازدواج ناموفق داشته است، ارزش او را کم جلوه می‌دهند. بنابراین ارزش کادوگرفتن، بهاء دادن، مایه گذاشتن را نداشته و لزومی برای سنگ تمام گذاشتن در مراحل زندگی او نمی‌بینند.

همچنین در برخی از موارد، مردها از ازدواج با این زنان مطلقه سوء استفاده می‌کنند؛ مثلا اگر زن شاغل است، از پول و موقعیت اجتماعی او استفاده و باج گیری می‌کنند.

در زندگی مشترک این افراد بارها اتفاق می‌افتد که رفتارها و خاطرات در زندگی مجدد، زن را به یاد همسر گذشته خود می‌اندازد. در این مواقع زن با خود فکر می‌کند که مانند همسر گذشته‌اش، رفتار مرد، قابل تغییر نبوده و مقاومت نشان می‌دهد؛ زیرا ذهن او آلوده شده و باعث می‌شود که همسر او مانند همسرگذشته اش رفتار کرده و عکس العمل نشان دهد. در نتیجه زندگی آنها موجب اختلال شده و منجر به جدایی می‌شود.

به گزارش برنا،مواردی دیده شده که مرد مجرد به دلیل ترحم و دلسوزی با زن مطلقه ازدواج می‌کند و زمانیکه زن متوجه می‌شود مرد به علت ترحم و دلسوزی با او ازدواج کرده، روحیه‌اش خدشه‌دار و احساس خواری می‌کند.

بهترین راهکار این است که قبل از ازدواج، زن مطلقه با مرد مجرد مذاکره کرده و درباره او تحقیق کند و اگر انگیزه‌ای پنهان در مرد مجرد برای ازدواج با او وجود دارد تشخیص بدهد و با استفاده از مشاوره‌های روانشناسی تصمیم نهایی خود را بگیرد.
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام خسته نباشین .دختری هستم۳۳ساله وارشد حقوق ودر حال حاضر حق التدریس میکنم خواستگاری دارم که تحصیلاتش دیپلم هست و یه سال ازمن کوچکتراما شغل و درامد خوبی داره ولی درجلسه خواستگاری عنوان کرد که ۶سال قبل ازدواج کرده و۶ماه عقد بودن بعد طلاق گرفته کسی هم خبر نداره اما بعد در تحقیقات کاشف به عمل آمد که همه فامیلش میدونن و۱سال قبل طلاق گرفته و۲سال عقدکرده هم بودن ..من به خاطر بالا رفتن سنم با تحصیلات و سنش کنار آمدم میخاستم ازتون بپرسم ازدواجش و از اون مهمتر دروغاش مشکل ساز نمیشه باید با توجه به موقعیت سنم چکار کنم

با سلام خدمت شما
با توجه به دروغی که گفته اند اگر هنوز به فکر ازدواج با چنین فردی هستید از جلسه مشاوره پیش از ازدواج کمک بگیرید و تست شخصیت بدهید تا یک روانشناس با مصاحبه با ایشان و نتیجه تست بتواند یک نظر حرفه ای بدهد . روانشناسان کانون مشاوران ایران در این زمینه می توانند کمکتان کنند ۸۸۴۲۲۴۹۵

سلام
دختری هستن۲۱ساله که در قم زندگی میکنم و لی یه شهر دیگه درس میخونم!خواستگاری دارم که میشه گفت تقریبا از هر لحاظ خوبه یعنی معقوله ولی بعد ۶یا۷جلسه صحبت کردن,من هنوز کوچکترین حسی به ایشون ندارم و اینکه حس میکنم ایشون اون حس اعتماد و امنیت رو به من نمیده!لطفا راهنماییم کنید در مورد جوابم

وقتی ایشون به دلتون نتونسته بشینه پس دلیلی برای ادامه این رابطه نیست

سلام
دختری ۲۶ ساله هستم خواستگاری دارم که گزینه های مناسب زیادی دارن اما متاسفانه ایشان تا بحال دوبار تا مرحله عقد با دو دختر دیگه پیش رفته اند که بنا به دلایلی این ازدواج بهم خورده است و این موضوع من را بسیار نگران کرده است . سوال و پرسش بیش از حد در مورد گذشته ایشان و دلایل بهم خوردن ازدواج ها مناسب است ؟

تا قبل از خواستگاری مربوط به خودشه و شما باید بعد از خواستگاری رو بررسی کنید با سوال و مشاوره و اگر ادامه پیدا کرد با دوره ای ۹ ماهه برای نامزدی و شناخت بیشتر خانواده ها که شما رو مسلما” با اخلاق و رفتار ایشون اشنا خواهد کرد … و اگر وابستگی چشمهای شمارو نبسته باشه میتونید در اون لحظه انتخاب خودتون رو انجام بدید

چرا ۹ماهه؟؟

میتونه بیشتر از ۹ ماه هم باشه … تا وقتی که شناخت شما کامل بشه و بتونید ابراز کنید که ایشون برای ازدواج با شما مناسب هستند

سلام یه دختری هستم ۱۸ ساله. مذهبی یه خواستگار دارم. سه جلسه مشاور ازدواج رفتیم میگن. بچه ام نمیتونم زندگی کنم ولی من با شرایطی که داره میتونم کنار بیام گفته اول خونه مادرم بعدش مستقل میشم یه خاطر معلول داره که به ما ربطی نداره تا پدر و مادرش هستن فقط این که تو تست ههای که زدیم میگه. به وابسته به مادرشه. حالا چی کار کنم از اون به بعد چند بار حرف زدیم و پیام دادیم دل بستم ولی مادرمون میگه یه مشاور دیگه بریم به نظرتون چی کار کنم

خب شما امروز ایشون و حساسیت هاشو میدونید و اگر برای ازدواج در این سن اقدام میکنید حتما” به این موارد دقت کنید
و مشاوره دیگه هم ضرری نداره ولی در نهایت این شما هستید که باید تصمیم نهایی رو بگیرید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

سلام ایا دیدن فیلم های مستحجن روی احساس شهوت تاتثیر دارد ایا در دراز مدت باعث اثرات منفی نمیشود

سلام شوهرم نماز نمیخواند چطور میتوانم او را با نماز کنم؟

هرگاه فردی در مقابل قوانین دینی سرپیچی کرد باید ۳ نکته را مد نظر داشت:

* اول آن که انسان ها خیلی زود شروع به لجبازی می کنند. تلاش کنیم به گونه ای رفتار نکنیم که آن ها را به سوی لجبازی سوق دهیم. قهر کردن شما و آشتی مجددتان صرفاً او را گستاخ تر و لجبازتر می کند.

* دوم آن که ریشه یابی مشکل در حل آن تأثیر زیادی دارد. سعی کنید بدون ایجاد حساسیت در همسرتان ببینید چه چیزی توانسته افکار او را به این سمت سوق دهد. شاید بتوانیم با دانستن این مطلب مشکل را بهتر ارزیابی کنیم و راه حل مناسب تری بیابیم.

* سوم آن که قرار گرفتن در فضاهای معنوی مثل زیارتگاه ها و هیئت های مذهبی؛ ارائه کتاب های پرسش و پاسخ مذهبی؛ ارتباط دهی با کارشناسان این امر به خصوص به صورت تلفنی و کتبی (زیرا معمولاً این افراد از مواجهه حضوری با کارشناسان امتناع می کنند)؛ کمک گرفتن از افرادی که برایشان نفوذ دارند از جمله راه هایی است که می تواند در بهتر شدن اوضاع به شما کمک کند.

سلام من عاشق یک دختر۲۶ سالشه من ۲۴ سالمه خانواده ام اجازه نمیدن ازدواج کنیم ما دوتامون ازته عاشق هم هستیم

با سلام
دختری هستم ۲۱ساله، خواستگاری دارم که ۳۰ ساله هستن
میخواستم ببینیم این اختلاف سنی زیاد ، در اینده برای بنده مشکلی ایجاد میکند؟؟

اگر خواستگاری دارید که با شما اختلاف سنی زیادی دارد نکات مثبت و منفی این ازدواج را بدانید

این روزها که سن ازدواج بالا رفته شاید خواستگاری به سراغ شما بیاید که اختلاف سنتی شما با او بسیار زیاد باشد. اگر از این خواستگار خوشتان اومده و شرایط او مطابق میل تان است قبل از ازدواج بهتر است به چند نکته دقت کرده و شرایط را بهتر بسنجید تا انتخاب درستی داشته باشید.

نکات مثبت
می توان با کمک این مرد از دیدگاهی متفاوت به دنیا نظر کرد و مسائل و مشکلات را با نگاهی عمیق تر حل کرد.
روبه رو شدن با مردی که از نظر مالی به موفقیت و ثبات رسیده، برای بیشتر زن ها خوشایند است چراکه مردی که پا به میانسالی گذاشته، احتمالا شرایط مالی بهتری دارد.
دخترانی که رابطه عاطفی محکمی با پدرشان نداشته اند برایشان ازدواج با مردی مسن تر جذاب است چراکه به دنبال مردی هستند که آنها را زیر پر و بال خود بگیرد و ترسهایشان را دور کند.
مردهایی که اختلاف سنی زیادی با همسرشان دارند، دوست دارند به هر طریقی شریک زندگی شان را از خود راضی نگه دارند تا مبادا همسرشان به دلیل اختلاف سنی دچار مشکل شود.
مردانی که همسران کم سن دارند، نگران از دست دادن آنها هستند. مثلاً نگران آن هستند که مبادا همسرشان روزی از آنان طلاق بگیرد و زندگی آنان را متلاشی کند و در نتیجه محبت بیشتری به همسرشان می کنند.
مرد با تجربه بسیاری از مشکلات را مدیریت می کند و نمی گذارد به این راحتی ها بحرانی در زندگی ایجاد شود و در نتیجه زندگی حالت یکنواخت تری دارد.
مرد با بیشتر چشیدن خوب و بدی های دنیا قدر زن و زندگی اش را بیشتر می داند.

نکات منفی
وجود فاصله سنی زیاد باعث می شود که زن و شوهر نتوانند به خوبی یکدیگر را درک کنند و دنیایشان فاصله زیادی با هم دارد.
وقتی که فاصله سنی بین زن و شوهر زیاد باشد، هریک در دوره ای از زندگانی به سر می برند که به لحاظ قوت و توان بدنی متفاوت با دیگری است مثلاً زنی که ۳۵ سال دارد، در دوران جوانی و سرزندگی به سر می برد و همسر او که در ۶۰ سالگی است به مرز پیری رسیده است.
اگر زن بخواهد گاهی جوانی کند یا کمی سراغ تفریحات شاد و پرهیجان برود ممکن است همسرش خیلی همراه نباشد و ترجیح دهد در خانه بماند.
ممکن است بعداز مدتی حوصله نداشته باشد شاهد بزرگ شدن زن باشد یا آزمون و خطاهای زن برای به دست آوردن شغل، جایگاه اجتماعی، حل مشکلات شخصی و ارتباطی اش را نتواند تحمل کند.
گاه وجود فاصله های سنی زیاد باعث می شود که برخی از مردان، سوءظن هایی نسبت به همسر خود پیدا کنند و ممکن است حتی نتوانند دلایلی هم برای اینگونه افکار خود بیاورند.
فرد کوچکتر دچار نوعی رودربایستی رنج آور است و نمی تواند به راحتی مشکلات کوچک و گاه بچگانه اش را با همسر خویش در میان بگذارد، لذا حرف های ناگفته بسیاری دارد.
جاافتاده بودن سن مرد می تواند او را به همسری کنترل گر تبدیل کند که مدام برای همسرش تعیین تکلیف می کند.
گروهی از کارشناسان موسســـه تحقیقــات جمعیت شناسی ماکس پلانک طی بررسی های خود متوجه شده اند وجود اختلاف سن بین زنان و شوهران تاثیر منفی بر عمر زنان دارد.
ممکن است گاهی به دلیل اختلاف سنی زیاد زن حجالت بکشد شوهرش را در جمع جوانان ببرد یا به دوستان و اقوام جوانش معرفی کند.
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

سلام ی خواستگار دارم الان ٢٨سالشه و میخواد بره سربازی ب مدت ١سال و بعد از اون هم باید دنبال کار بگرده با وجود این شرایط بنظرتون جوابم بهش مثبت باشه؟

سلام من ی سوال جنسی دارم میتونم مطرح کنم؟؟؟؟

سلام پسری هستم ۲۱ساله ازطریق اینستاگرام با دختری آشناشدم
بدون هیچگونه شناختی به ایشون ابرازعلاقه کردم اما ایشون چواب رد بمن داده حدود دوساله که ذهنم درگیرشه من ساکن قم هستم وایشون ساکن شیراز
ازلحاظ مالی وضع متوسطی داریم میخواستم ببینم چه جوری به خانوادم اعلام کنم که من زن میخوام خجالت میکشم
ممکنه کمکم کنید؟

دوست عزیز هر وقت تونستید شرایط رو برای ازدواج مهیا کنید میتونید چنین درخواستی داشته باشید
دوری و فاصله زیاد شما اختلافات فرهنگی و اجتماعی همه رو باید در نظر بگیرید
اینکه شما از کسی خوشتون میاد ملاک عمل نیست

تشکر

نزدیکی کردی دیگه کارت تمومه .ایا دیگه حرفی برای ازدواج مونده

به جمع

70000

نفری کانون بپیوندید.

       پیشنهادات پیامکی شما

       به کانون مشاوران ایران:

        3000 77 77 47 3000

کانون مشاوران ایران

با نگاهی به تاریخ بشریت در میابیم که انسان از همان ابتدای خلقت برای رفع امور خود نیازمند کمک بوده و همواره باید فردی را در کنار خود داشته باشد، رفته رفته با به وجود آمدن خانواده ها و همچنین پیشرفت مشکلات کسانی برای کمک انتخاب می شدند که صلاحیت مشاوره دادن را داشته و از تجربه کافی بهره مند بوده اند. این افراد می توانند در مقاطع بحرانی  زندگی خانواده را نجات داده و با رهنمود های خود گره گشای یک مشکل باشند. پس مشورت گرفتن و مشاوره دادن شروعی تاریخیخ داشته و اهمیت بسیاری در زندگی دارد.

مرکز مشاوره ارم ، مرکز مشاوره جمهوری ، مرکز مشاوره انقلاب

از این رو و برای رفع این نیاز ابتدایی و همچنین به منظور ارتقاء سطح علمی جامعه و کمک به فرهنگ کشور اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره قم کرده ایم.این مرکز با برپایی شعب متعدد شامل مشاوره ازدواج امام خمینی ، مشاوره خانواده ارم ، مشاوره خانواده امام خمینی ، مشاوره ازدواج ارم، مشاوره خانواده جمهوری، و با به کارگیری مشاوران مجرب در مرکز مشاوره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

مشاوران و روانشناسان ما در نمایندگی های مرکز مشاوره قم در همه مناطق و دیگر نمایندگی ها پذیرای مردم عزیز خواهند بود.

سلام من حدودا دوماه میشه که عقد کردم خانواده شوهرم وضع مالی چندان جالبی ندارن.

مشاوره ازدواج تلفنی قم

و من اینو بعد عقد فهمیدم اما سعی کردم کنار بیام و به خاطر پول زندگیمو خراب نکنم حتی پیش اومد که از شوهرم چیزهایی میخاستم و برام تهیه نمیکرد و غیر مستقیم بهم میفهموند که باید کنار بیام منم مخالفتی نمیکردم و خیلی از چیزایی که احتیاج داشتم مث لباس رو به پدرم میگفتم تا اون برام تهیه کنه.

حتا یه مدت خودم سر کار رفتم تا از شوهرم پول چندانی نخام تا اون بتونه با خیال راحتتری فقط به مخارج عروسی فکر کنه اما الان میبینم که انگار فقط برا من نمیخاد خرج کنه چون خودش مسافرتای انچنانی میره و حتی اگه به کسی پول قرض میده و بهش میگم که پولتو پس بگیر میگه ولش کن چند وقت پیش ازش خواستم برام گوشی بگیره اما نگرفت و گفت فعلا نمیتونم.

این در حالیه که بعد اون مسافرتی داشت که خرجش تو اون مسافرت از پول گوشی موبایلی که من میخاستم خیلی بیشتر شد باهمم که بیرون میریم مدام ازم میخاد که یا بیرون غذا نخوریم یا اگه میخوریم غذاهای ارزون قیمت بخوریم درحالی که من تاحالا غذای گرونی نخوردم

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد .
اما گاهی می‌تواند حسابی دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند .
پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید .
و شک به همسر دارید یا قصد ازدواج دارید، این مطلب را بخوانید.
دو محور اصلی و بسیار مهم هر رابطه‌ای و به‌ خصوص در زندگی مشترک ، اعتماد و احترام است‌.
و اگر هرکدام از این دو محور آسیب ببینند ممکن است رابطه کاملاً از بین برود.
در حقیقت این دو ،خط قرمز‌هایی هستند که هیچگاه نباید از آنها عبور کرد.
به محض اینکه بی‌اعتمادی در رابطه‌ای به‌ وجود بیاید رابطه به سمت ویرانی می‌رود.
شک به همسر از آن چیزهایی است که می‌تواند هم احترام و هم اعتماد را در زندگی زناشویی از بین ببرد.
و به‌ تدریج پناهگاه امن خانه و زندگی مشترک را به جهنمی تبدیل کند.
هر‌کدام از ما دست کم یکبار در زندگی شک را تجربه کرده‌ایم.
ولی شک در هیچ کجا مثل زندگی مشترک و شک به همسر نمی‌تواند مخرب باشد.

دوست عزیز ببینید شما قبل از ازدواج دوم باید می توانستید مساله را حل کنید که به هر حال فرد جدید هم مرد است ووممکنه انتقال صورت بگیرد.

و شما دقیقا همان دید منفی که به خاطر خیانت بوده را بخواهید منتقل کنید.

دقت داشته باشید هر فردی در زندگی با مشکلاتی رو به رو می شود که شاید حل انها سخت باشد.

ولی مساله بدبینی به خاطر یک زحدگی ناموفق مساله مهمی است که دقیقا مدیریت درست شما را می طلبد و باید بتوانید این مساله را به درستی مدیریت کنید .

در هر صورت امیدوارم خوشبخت باشید و با مراجعه مساله حل شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۹۸۲۱۲۲۳۵۴۳۰۴
موفق باشید

دوست عزیز حرف شما کاملا درست است و به هر حال در زندگی قرار گرفتن در برخی شرایط دشوار خواست خداوند است و بنده کاره ای نیست .ولی اینکه وقتی در شرایط سخت قرار می گیریم چگونه شرایط را مدیریت کنیم اهمیت ویزه ای دارد .

همسر شما به شماخیانت کردند و شما کاملا مدارک و شواهدی دارید بهتر است ایشون رو مجبورکنید درمورد این مساله برای شما حرف بزنند و بفرمایید دلایل رو مطرح کنند بهتر است

هیجانات را مدیریت کنید و احساساتی نشوید و خودتون شروع کننده باشید و بفرمایید به چندین دلیل متوجه این مساله شدید و برای شما اهمیت دارد که دقیقا بدانید اگر ایرادی از شماست تلاش کنید مرتفع شود و بفرمایید با این شرایط که ایشون تمایلی به صحبت ندارند شک و تردیدها بیشتر می شود

و خب در زندگی مشترک شما موثر است اگر واقعا هیچ کدام از این راها ها جواب نداد در مورد طلاق صرف تهدید صحبت کنید و بفرمایید نمی توانید مدام در تردید زندگی کنید مگر ایشون مایل باشند این تردیدها را در شما مرتفع کنند .و شاهد تلاش برای رفع تردیدها در ایشون باشید .

در هر حال شایدمراجعه حضورس بسیار کمک کننده تر باشد امیدوارم خوشبخت باشید و مشکلات رف ع شود
از دعای خیر شما هم ممنونم
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۶۸۹۵۳۴
موفق باشید

من ۲ ساله که عقد کردم.همسرم سخت برام پول خرج میکنه.از زمانی که عقد کردیم دائم وام میگیره که بتونیم بریم سر زندگیمون منم با این موضوع مشکلی ندارم.ولی هر بار ازش میخوام چیزی برام بخره بهم میگه که ندارم و من هرچی پول جمع میکنم برای خودمونه و میخوام زودتر ببرمت.اما به نظر من اگر بخواد میتونه برام بخره.یا چند بار چیزایی و که ازش میخواستم وقتی مطمئن میشه لازم دارم هی کشش میده تا برخورد کنه به تولد یا سالگرد ازدواج و… تا به مناسبتی بهم بده هر چند هم قیمتش کم باشه مثلا ۲۰هزار تومن.من اصلا دختر ولخرجی نیستم وهمه ی نیاز هامو خانوادم برطرف میکنن اما بیشتر برای اینکه عادت نکنه بهش ی چیزایی و میگم ک بخره.و اگر مطمئن باشم همسرم دستش خالیه هیچ وقت تقاضای چیزی نمیکنم.اما ناراحتی من اینه که همسرم نمیخواد برام خرج کنه.من قهر بلد نیستم نمیدونم خوبه یا بد ولی هر بار دعوامون میشه بی نتیجس و ناراحت میشه که تو منو درک نمیکمی اشتباه فکر میکنی ک من نمیخوام خرج کنم و…لطفا راهنمایی کنید که چطور باهاش رفتار کنم.ممنون

با سلام دوست عزیز ممکنه واقعا مساله نداشتن درامد باشد ببیند اگر فردی خست داشته باشد همان مناسبت هم پیش بیاید خرید ی نمی کند و نداشتن را بهانه می کند .ولی وقتی خودتون می فرمایید ۲ سال عقد هستید و ایشون مدام در حال گرفتن وام برای تامین مخارج عروسی و زندگی اینده هستند یعنی خوب شرایط سخت است

.به هر حال سریع قضاوت نکنید و بدانید وقتی دعوا و ناراحتی در بین زوجین شکل می گیرد کم کم بسیاری از مسائل لوث و عادی می شود و ممکنه ایشون رو در روند لجبازی قرار بدهید

.این شما هستید که باید با زبان همسرتان اشنا باشید و اگر توقعی دارید درست مطرح کنید و وقتی در مناسبتی هدیه ای داده شد بسیار قدردان باشید و یاداوری کنید که توقعی نداشتید با شرایطی که داشتند برای شما هدیه ای هر چند ارزان قیمت هزینه کرده اند البته که مطالبات را هم داشته باشید هر چند خانواده تامین کننده باشندولی نحوه ی بیان بسیار اهمیت دارد .

گاهی مشکل ما نفهمیدن زبان یکدیگر است امیدوارم مراجعه حضوری داشته باشید و قبل از اینکه به منزل خود برودید مسائل ا حل و مدیریت کنید
خوشبخت باشید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵
موفق باشید

سلام ،من در دوران عقد هستم و ،اما دریک رابطه،در حالی که هردو لباس زیر پوشیده بودیم،منی همسرم روی لباس زیرم ریخت به طوری که کلا خیس شدم.

امکان حاملگی در این صورن وجود داره؟؟؟من بعد از این ماجرا پریودمو مثه سابق با شدم،اما بعضی جاها خوندم که امکان داره در عین پریودی حامله هم بشیم.مشاور عزیز حیلییی نگرانم،یعنی واقعا استزس اینو گرفتم که با تموم رعایتمون اتفاقی بیافته.
و از اونجایی که چن تا حالت های بارداری رو خوندم بیشتر ترسیدم.بی حالی،بزرگ شدن پستان(که قبل از خوندن فکر میگردم بخاطر رابطه منو و همسرم باسه )چند روزه هم هوس هر چی که گفته میشه رو میکنم،و امروز که علایم بارداری حوندم همه رو بهم ربط دادم ترسیدم،بعضی ها میگن بی بی چک هم میتونه خطا کنه(هنوز انجام ندادم،چون فک میکردم با پریود شدن این قضیه کنسله)میترسم بعد از چن ماه یهو بدونم حاملم(اخه بعضی ها میگن چن ماه پریود شدن ولی حامله بودن،یا اینکه دختر باکره هم حامله میشه)

در موارد نادر ممکنه چنین اتفاقاتی بیفته ولی احتمالش در مورد شما صفره
برای رهایی از این استرس بهتره تست خون بتای بارداری انجام بدید تا ۱۰۰ درصد از این موضوع خیالتون راحت بشه

با سلام سر کار خانم به هیچ وجه امکان بارداری در این شرایطی که دخول کامل نشده و حتی صرفا ریخته شدن منی روی لباس بوده امکان ندارد .ضمن اینکه اگر فردی باردار باشد پریود نمی شود یعنی با بارداری و لقاح در رحم خون قاعدگی قطع می شود و شرایط فیزیولوژیکی که نیاز به توضیح نیست

بنابراین به نظرم کمی اطلاعات رو در این زمینه افزایش بدهید و لدونید داشتن رابطه جنسی حتی با لباس خوب تغییرات فیزیکی در زن ایجاد می کند و اینکه به خاطر صرف انرری ممکنه به سمت مواد خوراکی فرد گرایش پیدا کند .

اگر بعد از رابطهدای عادت ماهانه قطع شد و عقب افتا د انگاه به بارداری شک کنید در غیر این صورت مساله خاصی وجود ندارد .امیدوارم زندگی موفقی داشته باشید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۶۸۹۵۳۴
موفق باشید

دوست عزیز بله در حالت باکره بودن حاملگ رخ می دهد و تحت شرایط خاص این اتفاق می افتد ولی در مورد شما اصلا امکان بارداری وجود ندارد .و نگران نباشید .
می تونید تست هم بدهید وخوب وقتی منی وارد وا
زن نشده باشد مشکلی وجود نخواهدد داشت و علائم بارداری کاذب هم وجود دارد و اینکه خون قادعدگی یعنی جسم بارداری اتفاق نیفتده که تخمک لقاح پیدا کندخونریری نداریم

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۶۸۹۵۳۴
موفق باشید

با سلام
دوست عزیز بله در حالت باکره بودن حاملگ رخ می دهد و تحت شرایط خاص این اتفاق می افتد ولی در مورد شما اصلا امکان بارداری وجود ندارد .و نگران نباشید .
می تونید تست هم بدهید وخوب وقتی منی وارد وا
زن نشده باشد مشکلی وجود نخواهدد داشت و علائم بارداری کاذب هم وجود دارد و اینکه خون قادعدگی یعنی جسم

سلام خسته نباشید.من حدود یک ماهی میشه عقد کردم و از زمانی که عقد کردم احساس میکنم در انتخاب همسر اشتباه کردم و بهش علاقه ای ندارم.در طول روز مدام افکارم اذیتم میکنه به طوری که دوس دارم یکسره بخوابم تا از این افکار دور باشم…موندم چیکار کنم تا از این حس پشیمانی راحت بشم …لطفا راهنماییم کنین دلیل این می میلی در من از چیه؟؟؟

سلام بهتره اگر واقعا به ایشون بی میل هستید با ایشون در میان بگذارید اگر ایشون راهکاری داشتند که خوب و این نشان دهنده علاقه به شماست و اگر ایشون راهکاری برای رفع مساله نداشتند و از شما خواستند که پیگیر درمان باشید و اگر مشکلی است بررسی شود خوب برای خفظ زندگی این کار را انجام دهید البته اگر در عین کم میل شدن و ..علاقه ای به حفظ زندگی وجود دارد شاید بهتر باشد اکنون که فرزندی نداری تصمیم درست را گرقت موفق باشید

سلام دختری ۲۰ ساله هستم که به تازگی با جوانی نامزد کرده ام کاملا بهش اعتماد داشتم با اینکه میدونستم شغلش جوری هست که اکثرا باخانوماارتباط داره اما چند وقت پیش به صورت خیلی اتفاقی وبرای شوخی باهاش گوشیشو گرفتم و وانمود کردم که دارم چکش میکنم که به صورت خیلی اتفاقی وارد قسمتی از گوشیش شدم که چیزهایی دیدم که برام قابل باور نبود در اوج ناباوری دیدم

که قبل خواستگاری و عقدمون با دخترای دیگه ایی ارتباط داشته و چه بسا که این ارتباطها همین الانشم وجود داشته باشه اون لحظه انگار دنیا رو سرم خراب شد انقدر گریه کردم که فهمید یه چیزی شده ولی من بهش چیزی نگفتم

و دلیل گریه هامو دلخوری از خواهرم اعلام کردم اما بعد اون هر درخواست جنسی که ازم داشت پس میزدم و در واقع نمیتونستم قبول کنم چون یه جور حس احمق بودن بهم دست میداد و مدام با خودم میگم یعنی اون همه دوستت دارماش وعاشقت هستم کشک بوده ؟

مشاوره ازدواج تلفنی قم

دیگه حتی نمیدونم خودم چه حسی بهش دارم به خانواده ام هم چیزی از این قضیه نگفتم و پنهان کردم حس میکنم فقط برای رفع نیازهای جنسی اش به سراغ من اومده و هیچ حس دیگه ایی به من نداره ودرواقع دلش پیش همون دوست دختراشه نمیدونم باید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید

با سلام سر کار خانم ببینید ماندن در این برزخ و نداشتن رابطه تا چه زمانی منکن است به هر حال باید برای ادامه زندگی تصمیم درستی بگیرید و خب فرصت ها رو از دست ندهید

.ببینید ایشون روابطی دارند اول باید دید ایا قبل از نامزدی بوده و یا اکنون هم ادامه دارد اگر قبلش بوده باشد شاید نتوان با صراحت تصمین گرفت چون ممکنه هر فردی در دوران مجردی اشتباهاتی را دچار شود ولی اگر اکنون با وجوو تعهد به شما چنین رفتارهایی دارند مساله دیگری است ضمن اینکه چرا از ایشون پنهان کردید ببینید بهتره با ۷ودش مساله رو مطرح کنید تا اگر صرفا سو تفاهم بوده متوجه شوید

این ه توضیحات ایشون در تصمیم برای اینده نقش تعیبن کننده ای دارد اگر ایشون ایی روابط رو عادی قلمداد کردند و اصلا مشکلی در این روابط نداشتند و حتی توجیه کردند خب ادامه دادن فقط باعث ایجاد مسائل روحی و جسمی شما خواهد شد و حتی زندگی که اصلا رنگ و بوی زندگی ندارد .

ولی اگر ایشون پشیمون بودند و زمان خواستند تا جبران کنند مساله دیگری است و خب شاید همراهی شما انگیز ه ای برای ساختن دوباره باشد ولی هر چند علاقه وجود دارد اگر فکر کردید مساله رفع نخواهد شد بدونید ادامه دادن اشتباه است در هر حال امیدوارم مساله ای نباشد و به زودی حل شود.بعتره حتما حضوری مراجعه ای داشته باشید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۶۸۹۵۳۴
موفق باشید

سلام خدمت شما.دوماهه عقد کردم .خانوادم با ازدواج من با این شخص مخالف بودند خودمم نمیدونم چرا همچین کاری کردم درحالی که به شخص دیگه ای علاقه داشتم..

من لیسانس دارم وهمسرم دیپلم .۲۲سالمه و۶سال اخلاف سنی داریم اما نمیدونم چرا حرفامو نمیفهمه وقتی باهم بحث میکنیم انقد خودشو به نفهمی میزنه اعصابم بهم میریزه.

منطقی صحبت نمیکنه.حالا بعداز عقد تفاوت هارو میبینم .وضعیت مالی خوبی نداره…اما هرچی بخوام برام فراهم میکنه ازیه طرف دلم براش میسوزه ازیه طرفم لج میکنم وباخودم میگم حقشه بزار خرج کنه ..مدام با شوهر خواهرم مقایسش میکنم..

خسته شدم دوست ندارم مقایسش کنم اما اتا بهش نگم خودش به ذهنش نمیرسه که باید چیکار کنه.شوهر خواهرم هروقت به دیدن خواهرم میاد براش گل وهدیه میاره

یا خیلی کارای دیگه اما همسرم تا نگم انجام نمیده دلیلشم اینه که میگه من سوسول بازی بلد نیستم.میگفتن دوران نامزدی بهترین دورانه اما تو این دوماه برای من فقط دعوا وگریه بوده شوهر خواهرم هم تحصیلاتش دیپلمه وسنشم از همسرم کمتره.

خسته شدم داغونم ،حتی نمیتونم با خانوادم درودل کنم چون میگن انتخاب خودت بوده.راهنماییم کنید لطفن

بهتره بدونید وقتی خودتون انتخابش کردید نباید هیچ گله و شکایتی باشه
شما خودتون انتخاب میکنید بعد به دنبال مشاوره و اصلاح هستید؟
در یک کلام این شخص تا اخر عمر همین هست که امروز میبینید و شما باید یا نگرشتون رو تغییر بدید ؟ یا اینکه راه سخت تر و انتخاب کنید
به هر حال با این شرایط فکری شما در آینده این زندگی به شدت وارد تنش خواهد شد
با خانواده صحبت کنید ولی تقصیرو گردن طرف مقابل نندازید بلکه خودتون رو مقصر بدونید تا بتونید راهکاری مناسب پیدا کنید
هر چقدر تعلل کنید تصمیم گیری سخت خواهد شد

با سلام
دوست گرامی درسته خانواده شما مخالف بودند و به هر حال ازدواج اتفاق افتاده اگر دقیق شوید با مواردی که خود شما مطرح می منید ایشون انقدر که هم می فرمایید فرد نامناسبی برای شما نیستند مقایسه در زندگی مخصوصا مردها را مقایسه کردن باعث دلسردی می شود .

و مشکلات را ایجاد می کند .خودتون دهم می فرمایید جایی دلتون می سوزه ولی خب باز رفتارتون رو کنترل نمی کنید هر چند ایشون غیر منطقی باشند و زبان مشترکی نداشته باشید اکنون همسر شما هستند باید با شرایط خودتون رو منطبق کنید و مسئولیت انتخابتون رو بپذیرید مشخص نیست اگر فرد دیگری بود با او خوشبخت می شدید یا خیر ؟چون در هر حال شما باید مدیریت رفتاری داشته باشید و خب ایشون رو متناسب با انتظارات پیش ببرید البته با لحن مناسب و درخواست و انتظارات واقع بینانه هیچ وقت خودتون رو با دیگران مقایسه نکنید شما که از همه شرایط اطلاع ندارید شاید به هر حال خواهر شما هم در جاهایی مشکلاتی دارد که شما مطلع نیستید چون هیچ زندگی بدون مشکل نیست شما ممکنه به زندگیتون به شکلی نگاه کنید که اشتباه کردید

و خب دلسرد از ادامه دادن و اصلح و تغییر همسر و یا ممکنه بالعکس به زندگی به چشم تجربه جدید نگاه کنید و انقدر درخودتون انعطاف رو ببنید که بتوانید از همسرتون فردی اایده ال بسازید در هر حال امیدوارم خوشبخت باشید مراجعه حضوری در افزایش انگیزه و رفع مسائل کمک کننده خواهد بود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۶۸۹۵۳۴
موفق باشید

اما اقا بخاطر شرایط مالی،که خانواده اش رو ساپورت میکنه نتونسته برای خواستگاری اقدام کنه
وخودم هم شاغل هستم
ازطرفی دوستش دارم اما ازطرفی کل حقوق دریافتیشو خرج خانواده اش میکنه این افکارمو به هم میریزه
لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم

با سلام
اگر ایشون قصدشون ازدواجه شما باید خودتون شرایط رو بسنجید وقتی فردی در شرایط فعلی وظیفه ساپورت خانواده را دارد بعد از ازدواج باید خرج دو خانواده رو بده ایا براش مقدروه و اصلا شما چقدر این مساله رو می پذیرد ؟اگر پذیرشی ندارید بدونید نمی تونید به یک باره این شرایط رو تغییر بدید هر چند عاشق ایشون باشید ولی اگر چون خودتون شاغلی می تونید برخی مسائل رو اول زندگی تحمل کنید خوب از ایشون بخواهید که اقدام کنند و با همین شرایط می پذیرید و می تونید خانواده رو هم قانع کنید .که خب به لحاظ مالی چنین شرایطی داند اقدام کنند ولی اگر با همه علاقه و دلبستگی منطقی که نگاه می کنید نمی تونید بپذیرید یک نفر تا این حد خانواده رو ساپورت کنه بهتره اصلا اقدام نکنید و همین جا با همه سختی هایی که ب لحاظ روحی دارد مساله را تمام کنید البته که خودتون به تناسب شرایط بهتر می دونید صلاحتون چیست ولی برای ازدواج بهتره منطقی جوانب رو بررسی کنید و ببنید در چه زمینه هایی می توانید انعطاف داشته باشید
امیدوارم در نهایت خوشبخت باشید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

منبع: com.مرکزمشاوره

صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

شما می توانید این پست را به اشتراک بگذارید!

سلام من حدودا دوماه میشه که عقد کردم خانواده شوهرم وضع مالی چندان جالبی ندارن و من اینو بعد عقد فهمیدم اما سعی کردم کنار بیام و به خاطر پول زندگیمو خراب نکنم حتی پیش اومد که از شوهرم چیزهایی میخاستم و برام تهیه نمیکرد و غیر مستقیم بهم میفهموند که باید کنار بیام منم مخالفتی نمیکردم و خیلی از چیزایی که احتیاج داشتم مث لباس رو به پدرم میگفتم تا اون برام تهیه کنه حتا یه مدت خودم سر کار رفتم تا از شوهرم پول چندانی نخام تا اون بتونه با خیال راحتتری فقط به مخارج عروسی فکر کنه اما الان میبینم که انگار فقط برا من نمیخاد خرج کنه چون خودش مسافرتای انچنانی میره و حتی اگه به کسی پول قرض میده و بهش میگم که پولتو پس بگیر میگه ولش کن چند وقت پیش ازش خواستم برام گوشی بگیره اما نگرفت و گفت فعلا نمیتونم این در حالیه که بعد اون مسافرتی داشت که خرجش تو اون مسافرت از پول گوشی موبایلی که من میخاستم خیلی بیشتر شد باهمم که بیرون میریم مدام ازم میخاد که یا بیرون غذا نخوریم یا اگه میخوریم غذاهای ارزون قیمت بخوریم درحالی که من تاحالا غذای گرونی نخوردم

با سلام
دوست عزیز گرچه نمیشه یک طرفه قضاوت کرد ولی خب مساله ای که هست باید بدونید رفتار خود شما باعث ایجاد عادت هایی شده است زوجین از ابتدا باید یاد بگیرند درخواست هایی که دارند را محترمانه مطرح کنند .و اینکه خوب خود شما تلاش کردید که مراعات ایشون رو داشته باشید و البته که کار نادرستی نبوده ولی به هر حال ظاهرا باعث توقع شده است و ایشون اصلا حواسشون نیست که خوب این کار جهتد لطف به ایشون بوده بلکه به صورت وظیفه قلمداد شده است بهتر است راحت نظرات رو مطرح کنید و اصلا البته طوری نباشد که خیلی مساله حاد مطرح شود در مورد اینکه خوب ایشون باید بدونند که وظیفه مخارج به عهدشونه و نوع گفتن شمتا اهمیت دارد اینکه ایشون مسافرت های پر هزینه ای داشته باشند البته اگر کاری نباشد و بعد شاید درخواست های هر چند کوچک را ندید بگیرند و یا در بیرون نگران این باششند که غذای گران قیمت سفراش ندهید همه و همه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد که باید دقت داشته باشید .که باید تغییر رویه کاملا مشخص نباشد ابتدا که مخالفت هایی را داشته باشد بلکه کم کم اگر مثلا فلان خرید را پدرتون انجام می داند از همسرتون مطالبه کنید و با رفتارتون نشون بدید که ناراحت شدید .البته مدیریت رفتار رو اگر حضوری مراجعه داشته باشید بهتر خواهید اموخت بیته به شرایط و البته که باید دید طرف مقابل چه شرایطی دارد و صحبت های او را هم شنید در هر حال امیدوارم مساله رفع شود
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

شک به همسر
شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد .
اما گاهی می‌تواند حسابی دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند .
پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید .
و شک به همسر دارید یا قصد ازدواج دارید، این مطلب را بخوانید.
دو محور اصلی و بسیار مهم هر رابطه‌ای و به‌ خصوص در زندگی مشترک ، اعتماد و احترام است‌.
و اگر هرکدام از این دو محور آسیب ببینند ممکن است رابطه کاملاً از بین برود.
در حقیقت این دو ،خط قرمز‌هایی هستند که هیچگاه نباید از آنها عبور کرد.
به محض اینکه بی‌اعتمادی در رابطه‌ای به‌ وجود بیاید رابطه به سمت ویرانی می‌رود.
شک به همسر از آن چیزهایی است که می‌تواند هم احترام و هم اعتماد را در زندگی زناشویی از بین ببرد.
و به‌ تدریج پناهگاه امن خانه و زندگی مشترک را به جهنمی تبدیل کند.
هر‌کدام از ما دست کم یکبار در زندگی شک را تجربه کرده‌ایم.
ولی شک در هیچ کجا مثل زندگی مشترک و شک به همسر نمی‌تواند مخرب باشد.

با سلام
دوست عزیز ببینید شما قبل از ازدواج دوم باید می توانستید مساله را حل کنید که به هر حال فرد جدید هم مرد است ووممکنه انتقال صورت بگیرد و شما دقیقا همان دید منفی که به خاطر خیانت بوده را بخواهید منتقل کنید ..دقت داشته باشید هر فردی در زندگی با مشکلاتی رو به رو می شود که شاید حل انها سخت باشد ولی مساله بدبینی به خاطر یک زحدگی ناموفق مساله مهمی است که دقیقا مدیریت درست شما را می طلبددو باید بتوانید این مساله را به درستی مدیریت کنید .در هر صورت امیدوارم خوشبخت باشید و با مراجعه مساله حل شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۹۸۲۱۲۲۳۵۴۳۰۴
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان

تحصیلی، مادر و کودک، خانواده، کودک و نوجوان، بالینی، علوم شناختی، مهارتهای زندگی، استعدادیابی، آموزشی.

زوج درمانی، خانواده درمانی، س.ک.س تراپی، اختلالات بالینی، مشاوره پیش از ازدواج، مهارتهای زندگی، کودک و نوجوان و…

بهترین مشاوران در سطح استان قم با مدرک دکتری و کارشناسی ارشد روانشناسی و روان پزشکی.

مرکز مشاوره فرحان

مشاوره ازدواج تلفنی قم

اضطراب امتحان، درمان اهمال کاری، انگیزش، توجه و تمرکز، مدیریت زمان، برنامه ریزی درسی

آموزش ۱۰ مهارت اصلی زندگی با توجه به ابعاد رشدی، پیشگیری از مشکلات روان شناختی کودکان تا ۳ سال، مداخلات دوران بارداری

خانواده درمانی، پیش از ازدواج، زوج درمانی، سکس تراپی، مداخله در طلاق، شکست عشقی، خیانت

بازی درمانی، شناخت درمانی، گفتار درمانی، بیش فعالی، کار درمانی، افزایش مهارت های ارتباطی، اختلالات یادگیری، افزایش سازگاری کودکان

اضطراب، وسواس، افسردگی، اختلالات خلقی، اختلالات شخصیت، اختلالات جنسی، طرحواره درمانی، شناختی رفتاری، روانکاوی

اختلالات یادگیری، تقویت حافظه، ارتقای هوش، ارتقای تمرکز، طیف اتیسم، پیشگیری و درمان آلزایمر، و دمانس بدو تولد تا پایان عمر، نورورفیدبک

با ارائه خدمات تخصصی در رده سنی های مختلف از ۳ سالگی تا ۹۹ سالگی

کشف استعدادهای هوشی، استعداد حرفه ای شغلی با تست و آزمون های معتبر

کارگاه های تخصصی و عمومی

مرکز مشاوره فرحان

کودک و نوجوان

مشاوره پیش از ازدواج

زوج و خانواده

مشاوره شغلی

مشاوره تحصیلی

انگیزشی

وسواس، اضطراب، استرس

اتیسم

س.ک.س تراپی

کار درمانی

گفتار درمانی

بازی درمانی

روانسنجی

اعتیاد

روابط بین فردی

با تجهیزات کامل

مراجع بهبود یافته

به شما مشاوره میدهند

تجربه موفق

هیچ جای بهتری برای سلامتی دوباره شما نیست

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی فرحان در سال ۱۳۹۳ و با مجوز رسمی فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با شماره پروانه ۵۹۱- م استان قم تاسیس گردید. این مرکز یکی از جامع‌ترین مراکز روان‌درمانی و مشاوره است که با هدف ارائه برترین خدمات مشاوره‌ای و روان‌درمانی، مشغول فعالیت است و با همت گروهی از فارغ التحصیلان و فعالان حوزه روان شناسی آغاز به کار کرد.

همین حالا وقت مشاوره خود را تعیین نمایید.

با ثبت نام آنلاین در کارگاه ها از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

می توانید کتاب های منتشرشده مرکز در حوزه روانشناسی را سفارش دهید.

در حال ثبت نام

مشاوره ازدواج تلفنی قم

در حال ثبت نام

در حال ثبت نام

مرکز مشاوره فرحان

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی فرحان در سال ۱۳۹۳  تاسیس گردید. این مرکز یکی از جامع‌ترین مراکز روان‌درمانی و مشاوره است که با هدف ارائه برترین خدمات مشاوره‌ای و روان‌درمانی، مشغول فعالیت است.

بزرگسالان: بلوار امین، نبش کوی ۳، ساختمان سپیدار، طبقه اول  ۸۲-۳۲۹۴۲۷۸۰-۰۲۵

آموزش و کودک و نوجوان:  ابتدای ۴۵ متری صدوق، نبش میدان مفتح  ۳۲۶۱۶۰۴۱-۳۲۶۱۶۰۳۱-۰۲۵

ارمغان: پردیسان، بلوار دانشگاه، بلوار سلمان، روبروی مسجد فاطمه الزهرا  ۳۲۵۰۴۶۰۰-۰۲۵

 

شنبه الی پنجشنبه: 21:30 – 8:00

 

 

مشاوره ازدواج تلفنی قم
مشاوره ازدواج تلفنی قم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *