مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

 
helpkade
مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی
مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

همانطور که می دانید طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، قرار بود کنکور کارشناسی …

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی
















در میان افرادی که تمایل زیادی به ادامه تحصیل نشان میدهند در زمینه های مختلف …

  فارغ التحصیلان رشته های حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی که جهت دریافت …

  مدارس هیئت امنایی یکی از مدارس غیر دولتی می باشند که در مقایسه با …

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

داوطلبان بسیاری در بازه زمانی مشخص شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، اقدام …

تمامی آقایان بالای ۱۸ سال (به جز موارد خاص) می بایست طبق قوانین نظام جمهوری …

  داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز سال ۱۴۰۰ را …

  مسلما سلامت شما یک دلیل محکم برای ترک سیگار و دخانیات است. اگر سلامت …


تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958

یک فرآیند و رابطه پویا بین مراجع و مشاور تخصصی در رشته می باشد.

مشاوره می تواند انواع مختلفی داشته باشد از جمله مشاوره املاک، حقوقی، اقتصادی ، تحصیلی، خانوادگی، قبل از ازدواج، خیانت، زوج درمانی و … .

حال اگر بنا به هر دلیلی امکان رجوع مراجعین به مطب و کلینیک های روانشناسی نباشد، فرد به ناچار از مشاوره تلفنی بهره می گیرد.

به شخصه خیلی موافق مشاوره تلفنی تحصیلی و هرنوع مشاوره تلفنی نیستم، چون حضور مراجع در اتاق مشاوره و اتاق درمان به شدت حس خوبی به او می‌دهد، همچنین درمانگر می تواند از حالات و زبان بدن مراجع و حتی نحوه پوشش به خیلی از موارد پی ببرد . همچنین فایده مشاوره حضوری این است که در صورت نیاز همانجا از وی تست های معتبر روانشناختی گرفته شود.

امروزه اهمیت مشاوره و روانشناسی بر هیچ کس پوشیده نیست، کسی اگر خود را از مشاور محروم کند خودش ضرر کرده فقط و فقط خودش متضرر می‌شود….

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

انسان دو معلم در زندگی دارد: ۱. آموزگار ۲. روزگار اولی که مشاورش است و با محبت و عشق به وی نحوه رسیدن به مطلوب ها و انتخاب های صحیح را بیان می کند. دومی آن قدر شما را به در و دیوار می کوبد تا در نهایت در اواخر عمر فکری به حال زندگیتان کنید. کسی که از اولی درس نگیرد روزگار درسی جاودانه به خواهد داد…

انسان ها چندین انتخاب مهم در زندگیشان دارند. ۱.انتخاب رشته تحصیلی مدرسه ۲.انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه و محل اش ۳.انتخاب شغل ۴.انتخاب همسر

 

ترتیب این انتخاب ها به شدت حائز اهمیت است. دکتر انوشه می گفت: انتخاب ها همانند بستن دکمه های پیراهن است اگر از بالا اول را کج بستی تا آخر کج می رود. تمام این انتخاب ها ارزش آن را دارد که برایش وقت صرف کنید و از مشاوری که دارای تخصص و تجربه در آن حیطه است،کمک بگیرید.

مردم ما هزینه های هنگفتی برای شکم شان و همچنین مُد و لباس پرداخت می‌کنند، امّا به مشاوره که می رسند با خودشان می‌گویند، پول نداریم.

این است پس انداز نیست. این اسمش ارزش قائل نشدن برای روانتان است. اسمش سرکوب هیجانات و آسیب به زندگی است. بشر امروزی نیاز دارد که با یک متخصص حرف بزند، در انتخاب هایش از او کمک بگیرد.

مشاوره تلفنی تحصیلی نیز از جمله این موارد است. والدین حاضرند میلیونها تومان به مدارس غیرانتفاعی پول بدهند، اما حاضر نیستند بچه شان را برای مشاوره انتخاب رشته و انتخاب تحصیلی که کیفیت زندگی آنان را در آینده تضمین می‌کند بهایی بپردازند.

مشاوره تلفنی تحصیلی به عزیزانی که در شهرستان‌ها هستند، امکان مشاوره با روانشناسان و مشاوران حرفه ای را می‌دهد. چرا که عمدتاً در شهرستانها مشاورین و روانشناسان مجرب و حرفه ای ندارد.

در مشاوره تحصیلی ابتدا مشاور فرایند ارزیابی را انجام می دهد. علت های رجوع دانش آموزان و دانشجویان به مشاوره تحصیلی عمدتا در موارد زیر خلاصه می شود:

بنابراین گام اول ارزیابی است .که اصلاً چرا مراجع نزد ما آمده، همچنین در این گام با توجه به مسئله پیش رو مشاورین حرفه ای از تست های معتبر روانشناختی برای تشخیص بهتر و دقیق و راهنمایی های علمی کمک می گیرند. بعد از آنکه ارزیابی انجام شد، مشاور تحصیلی و روانشناس از تکنیک های روانشناسی برای حل مسئله استفاده می کند.

 

به طور مثال: فرد دچار استرس از نوع منفی است. روانشناس ابتدا علت را در می‌یابد و سپس تکنیکهای مدیریت استرس را به دانش‌آموز و دانشجو یاد می‌دهد.

حالا از شما می پرسم؟؟؟!!!آیا تمام این مراحل واقعاً در مشاوره تلفنی تحصیلی قابل اجرا می باشد؟؟؟؟

وقتی عصرها تلویزیون را روشن میکنیم برنامه های کنکور را که در مقابل مان خودنمایی می‌کنند را می‌بینیم.

افرادی که به عنوان رتبه های برتر کنکور سراسری معرفی می‌شوند و می‌گویند اینها مشاوران تحصیلی مجموعه ما هستند.

آیا به نظرتان کسی که رتبه برتر کنکور تجربی شده و الان مثلاً دارد پزشکی دانشگاه تهران یا بهشتی میخواند اصلاً فرصت دارد که بیاد مشاوره تلفنی تحصیلی و هرگونه مشاوره بدهد؟؟

آیا وی تخصص دارد؟؟ چه چیزی از امر مشاوره و روانشناسی می‌داند؟ تحصیلات وی در دانشگاه مشاوره روانشناسی می‌باشد که حالا دارد برنامه‌ریزی می‌کند برای موفقیت دانش آموزان؟

نکته جالبی که در برنامه های کنکوری مشهود است می‌خواهند همه را در رشته های تاپ و برتر از جمله پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی قبول کنند

آیا این علمی است؟؟ پس نیازهای شغلی فرد، استعداد و هوش، توانایی فردی و ویژگی‌های روانی، نیاز های روانی وی چه می‌شود؟

بنابراین روانشناسان و مشاوران همانطور که در قبل گفته شد با کمک تست های معتبر شخصیت از جمله MBTIMBTI,NEO,DISK,آنیاگرام و…

همچنین پرسشنامه های مرتبط با حال شما(در صورت لزوم) از جمله: افسردگی،اضطراب، تمرکز، استرس، برای سنجش حالات روانی شما به کار می گیرند.

حضور در کلینیک های روانشناسی از این نظر با ما مشاوره تلفنی تحصیلی متفاوت است که اگر به صورت حضوری مراجعه کردید، تست های روان شناختی نیز از شما گرفته خواهد شد که بشدت یاری بخش شما در انتخاب های تان خواهد بود.

تبلیغات موسسه کنکور را که ببینید می‌گویند ما مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان داریم!!!! باورتون میشه آیا کسی حاضر چیزی را رایگان در اختیار دیگران قرار بده؟؟

اون کسی که به اصطلاح داره مشاوره میده از کجا نون میخوره؟؟ بنابر این دروغی به نام مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان را باور نکنید.  وقتی دقت کنید می بینید مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان از ۲ حالت خارج نیست:

یا شماره تلفنی است که با آن تماس می گیرید و آن طوری است که دقیقه ای ۲ هزار تومان برایتان می‌افتد. این‌گونه مشاوره یک ساعته شما حدود ۱۲۰ هزار تومان برایتان آب می خورد. آن هم با یک فرد غیرمتخصص صحبت کردید. یا اینکه مشاوره تحصیلی تلفنی شان این گونه است که راه رستگاری را در گرو خرید از محصولات آنان می‌دانند. اگر این پکیج آموزشی ما را بخرید رتبه برتر کنکور خواهید بود.

لطفاً شما بازی نخورید، انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی در دنیا آنقدر حائز اهمیت هست که رشته‌ای به نام مشاوره مدرسه ابداع شده است.

اگر امکان مراجعه حضوری را دارید بهتر است، به کلینیک ما یا سایر کلینیک‌های تخصصی بروید، اما اگر این امکان برای تان وجود ندارد و احتمالاً در شهرستانها زندگی می‌کنید و مشاور مجربی در دسترس ندارید بهتر است از مشاوره تلفنی تحصیلی تخصصی یا سایر همکاران حرفه‌ای استفاده کنید.

محمدحسین کرمانی(دانشجوی روانشناسی عمومی، درمانگرNLP,مشاور تحصیلی، لایف و بیزنس کوچ)

 

وبلاگ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرکز مشاوره شمال تهران

متخصص زوج درمانی

اختلاف سنی معکوس 

مرکز مشاوره خوب در تهران

مرکز مشاوره نوجوانان شرق تهران

بهترین روانشناس تهران

با ما تماس بگیرید: 88042544 – 021

تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، بعد از بيمارستان بقيه اله، شماره ٢٠٩، ساختمان هزاردستان، طبقه ٥، واحد ١٨ مرکز مشاوره آسنا

برای داشتن بهترین مشاور تحصیلی و راهکارهای موفقیت آمیز در کنکور، کلینیک روانشناسی انتخاب نو را هم قدم لحظات خود بدانید

روند مشاوره ی تحصیلی و مشاوره ی کنکور در کلینیک انتخاب نو:

به جرات می توانیم ادعا کنیم  بهترین مشاوره تحصیلی و بهترین برنامه ریزی درسی را می توانید از ما بخواهید زیرا اهداف ما برای یک برنامه ریزی تحصیلی مناسب فقط مبحث درسی را دربر نمی گیرد ما در کنار شیوه صحیح مطالعه و راهکارهای مفید درسی میزان اضطراب ، سطح برانگیختگی و عملکرد شما را بررسی خواهیم کرد.

چگونگی این بررسی به این صورت است که افت تحصیلی شما به مسائل زیادی می تواند مربوط باشد که ممکن است در کنار مشاور تحصیلی از مشاورفردی و خانواده درمان هم استفاده کنید .و یا سطح بالای استرس و اضطراب باعث می شود کیفیت عملکرد شما  به طور چشمگیری کاهش یابد ،حتی استرس باعث میشود تلاش و پشتکار لازم را نداشته و پذیرای شکست شده که این منجر به عقب نشینی می شود از مسائل مهم دیگری که در کلینیک روانشناسی انتخاب نو بررسی می شود میزان سطح انگیزه و علاقه ی فرد است که بی شک علاقه ی زیاد می تواند پشت کار و توانایی های شما را در مسیر مشخصی به اهداف نزدیک کرده و بهترین نتیجه را رقم بزند.مرحله ی اول سبب شناسی و شناخت توانایی را شامل میشود که شما از طریق تست هوش و آزمون های رغبت سنج و سنجش استعداد به لایه های زیرینی از توانایی ها و شناخت خود می رسید که در کنار مشاور تحصیلی خود می توانید گام به گام به اهدا فتان نزدیک تر شده و در کمترین زمان بالاترین بازده را داشته باشید .اما کار مشاوران تحصیلی ما به همین مرحله ختم نمی شود آموزش های تخصصی در زمینه تحصیل ،اعتماد به نفس ،کنترل استرس و اضطراب و تکنیک های مطالعه ی درست و مناسب را  نیز به شما آموزش خواهند داد

 

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

تجربه ثابت کرده است اگر شما یک برنامه ریزی درسی مداوم و معقول نداشته باشید به احتمال قوی بعد از گذشت چند ماه انرژی خود را از دست داده و با افت تحصیلی و یا در مقوله ی کنکور سیر نزولی خواهید داشت

ما در کنار پیشرفت و موفقیت تحصیلی سلامت روان و جسم شما را هم تضمین خواهیم کرد و بهترین مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی را به شما معرفی خواهیم کرد

معرفی زمینه های مشاوره تحصیلی:

مشاور تحصیلی می تواند در زمینه های انتخاب رشته ، پشتیبانی درسی ، راهنمایی درسی و برنامه ریزی تحصیلی ، روش صحیح مطالعه ، کاهش اضطراب امتحان و کنکور ، بررسی افت تحصیلی ، پیشرفت تحصیلی باشد.

مشاور تحصیلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تسلط بر مسائل انگیزشی و توانمند سازی افراد

تسلط بر راهکارهای مربوط به حافظه و تقویت آن

پیگیری و پشتیبانی درسی در برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت

شناخت استعدادها و راه های موفقیت در زمینه ی استعداد

تقویت اعتماد به نفس و کنترل اضطراب و استرس

آموزش تصمیم گیری ، انتخاب و مسئولیت پذیری

 

 سرزنش و مقایسه را کنار بگذارید

پژوهش های اخیر ثابت می کند  داشتن ضریب هوشی  بالا برای رسیدن به موفقیت فقط می تواند قسمتی از آن را دربر بگیرد چه بسا ما افراد بسیار زیادی را در طول تاریخ می شناسیم که از ضریب هوشی متوسط برخوردارند  و از افراد سرشناس به حساب می آیند ،پس سرزنش کردن را تمام کنید فرزند خود را به هیچ عنوان با اطرافیانش مقایسه نکنید و برچسب زدن بچه ی زرنگ  ، بچه ی تنبل را فراموش کنید .

  

به گفته ی روانشناسان متخصص در زمینه ی تحصیل هر آدمی از توانایی بالقوه  و استعداد خاصی برخوردار است که کافیست به موقع و درست به شناخت و تقویت آن بپردازیم.

می توان گفت یک مشاور تحصیلی خوب در اصل باید یک مشاور روانشناس ماهر باشد زیرا شناسایی توانایی و تقویت استعداد های فردی مبحث و مرحله ی مهمی است که ما در مرکز روانشناسی انتخاب نو به تمامی این ابعاد می پردازیم

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفنی : 9099071646

 خدمات مرکز مشاوره تلفنی انتخاب نو : مشاوره خانواده که می تواند شامل مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت همسر و روابط زناشویی باشد بی شک این مشکلات نام برده برای هرکدام از ما ممکن است اتفاق افتد که نیاز به مشاور و کتر روانشناس برای ارائه راهکار داشته باشیم

درمان بیماری های روانی ، مشاوره افسردگی ، درمان اضطراب واسترس ، مشکلات ترس ووحشت (فوبیا) این دسته از مشکلات نام برده نیز قطعا به جلسات درمانی پی در پی نیاز دارد اما تجربه به ما ثابت کرده است گاهی یک جلسه مشاوره تلفنی برای شروع درمان بسیار تاثیرگذار بوده است و حتی کاهش چشم گیری از مقاومت  فرد برای درمان دیده میشود

مشاوره تخصصی کودک ، مشاوره نوجوان .خانواده های دارای کودک و نوجوان اصولا به  علت شناخت پایین از فرایند رشدی کودکان خود و آگاه نبودن به چگونه رفتار کردن با نوجوان خود دچار مشکل میشوند و گاهی در شرایط بحرانی یک مشاوره ی اورژانسی از پیش آمد اتفاقات ناگوار جلوگیری میکند

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

مشاوره تحصیلی و  مشاوره شغلی  را نیز برای عزیزانی که مشغول به تحصیل و یا در شرف کار جدیدی هستند در نظر گرفته ایم تا با خیال آسوده قدم هایتان را به سوی موفقیت بردارید

مشکلات فردی ، مشکلات خانوادگی نیز در صورت محدودیت ها برای حضور در مشاوره ی حضوری می تواند از طریق مشاوره ی تلفنی نیز صورت بگیرد

شماعزیزان ازتمامی خدمات نام برده به صورت مشاوره تلفنی ،ویا حضوری می توانید بهرمند شوید.

نحوی ارتباط با مشاورین  تلفنی انتخاب نو :

مشاوره روانشناسی تلفنی به صورت غیر حضوری با امکان پرداخت دوماه بعد بر روی قبض تلفن انجام میشود شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفن :9099071646

تماس با دکتر روانشناس تلفنی فقط از طریق  خط تلفن ثابت امکانپذیراست

 خدمات روانشناسی به صورت مشاوره تلفنی (مشاوره غیر حضوری)برای افرادی است که بنابر شرایط خود نمی توانند به صورت حضوری به دکتر روانشناس مراجعه کنند ما نیز درراستای آسایش وآرامش شما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که همراه همیشگی شما بزرگواران باشیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

بی شک در زندگی تمامی ما مشکلات ساده و یا حتی  گاهی مشکلات جدی وجوددارد.

اگربه مسایلی که دراطرافمان به وجود می آید بی تفاوت باشیم  به مرور زمان مشکلات ساده و پیش افتاده بزرگ و بزرگتر میشوند و ممکن است دربعضی شرایط سهل  انگاری ما باعث شود اتفاقات غیر قابل جبرانی رخ دهد مشاوره تلفنی علاوه برآن که برای افرادی است که نمی توانندبه صورت حضوری به کلینک روانشناسی و مرکز مشاوره خانواده مراجع کنند برای مواقعی که افرادازلحاظ روانی امادگی حضوری در جلسات مشاوره را ندارند و یا بازگو کردن برخی مسایل برایشان به صورت  حضوری سخت وغیر ممکن است و نیز هست ویا ممکن است کودک ویا نوجوان شما رفتاری را نشان داده باشد که شما نیازبه یک مشاوره انلاین وسریع داشته باشید تا بتوانیدمشکل را برطرف کنید.می توان  گفت 70 درصد ازافرادی که از مشاوره تلفنی ما استفاده میکنند بعد از مشاوره خواهان حضور درجلسات مشاوره شده اند قطعا شما از طریق مشاوران روانشناسی راهکارهای علمی ومناسب تری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی و مناسبتری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی در این رابطه ندارند و ممکن است با راهکاری اشتباه فقط مشکل به وجود امده را پیچیده ترکنند .

چرا مشاوره تلفنی انتخاب نو :

شما  می توانید در هر زمینه ای به صورت تخصصی  بهترین مشاوره تلفنی را از ما بخواهید .این نوید را به شما عزیزان می دهیم که ما در کلینیک روانشناسی انتخاب نو مشاوران روانشناس خود را در هر زمینه ای به صورت تخصصی معرفی خواهیم کرد.به طور مثال در حیطه ی مشاوره ی تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی خانواده درمانی  و زوج درمانی تخصصی ترین راهکار ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد

 و در صورت لزوم برای ادامه ی درمان حضوری درمان چند وجهی را در اختیار شما قرار خواهیم داد به طور مثال در رابطه با مسائل خانوادگی و زوج درمانی می توانید از خدمات چندوجهی ما بهره مند شوید .در زمینه های استرس و اضطراب نیز در صورت پیشنهاد مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید از نوروفیدبک در کنار روان درمانی استفاده کنید

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

مشاوره روانشناسی تلفنی ، امروزه در ميان مردم گسترش بسياری يافته است و مزايای بسياری دارد. روش مشاوره با تلفن، روانشناسی بسياری از مردم را وا می‌دارد تا با صرف هزينه بسيار كم، از اين امكان براي رفع مشكلات روانشناختي خود استفاده كنند. مشاوره تلفنی در ميان مشاوران نيز محبوبيت زيادی دارد، چرا كه بسياري از افراد كه قادر به مشاوره حضوري نمي باشند، با اين روش می‌توانند از خدمات درمانی بهره مند شوند. روش تلفني مشاوره روانشناختی اگر چه دير زمانی است كه به وجود آمده، ولي هر روزه شاهد بهبود و پيشرفت روش‌های آن هستیم. مركز مشاوره هنر زندگی با ارائه انواع روش‌های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره مجازی و مشاوره حضوری پيشگام اين روش‌ها برای كاهش سختی دسترسی به مشاوره در سراسر ايران است.

مركز مشاوره روانشناسی هنر زندگی با ارائه چندين شماره تلفن مختص خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره تلفی را برای هموطنان عزيز آسان كرده است. در عين حال هزينه خدمات مشاوره بسيار متناسب با کیفیت بالای خدمات روانشناسی بسیار مناسب است؛ چرا كه مشاوره تلفنی روانشناسی توسط همان مشاوران حضوری با تجربه انجام می‌شود.

مشاوره روانشناسی تلفنی به دليل عدم برخورداری از ويژگی مشاوره حضوری بايد لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانايی بالای روانشناسی انجام شود. اگرچه بيشتر مخاطبان مشاوره با تلفن در ادامه تمايل به مشاوره حضوری نيز دارند، ولی كيفيت مشاوره تلفنی روانشناسی بايد به اندازه‌ای بالا باشد كه نيازهای مشاوره فرد را تأمين و او را به پاسخ لازم برساند.

 

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

روش انجام مشاوره با تلفن به اين صورت است كه افراد در تماس با يكی از شماره‌های تماس مرکز، به مشاور متصل و طی 5 تا 10 دقيقه سوال و اطلاعات لازم به مشاوره داده می‌شود و بعد از پايان مكالمه، مشاور نسبت به تجزيه و تحليل اطلاعات اقدام می‌نمايد.

در مرحله بعد مشاوره روانشناسی تلفنی برای فرد مشخص و به وی اطلاع داده می‌شود تا در خصوص تماس و پیگیری موضوع برای مرحله دوم اقدام كند. در مرحله دوم بيشترين اطلاعات و دستورالعمل‌هايی برای برآورده ساختن درخواست فرد از سوی مشاور به وی ارائه می‌شود. در صورتی كه فرد تمايل به ادامه مشاوره به صورت تلفنی داشته باشد، در جلسه دوم برای اين منظور به وی اطلاعات لازم داده خواهد شد.

بسیاری از مواقع فرد تحت مشاوره در مورد وضعيت و نياز واقعی خود اطلاع كافی و تصوير روشنی ندارد. در اين موارد توصيه می‌‌شود حداقل يک جلسه مشاوره حضوری برای وی انجام شود.

 

در زير مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. هنر زندگی شما را در دريافت بهترين مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمايی خواهد كرد.

– تماس تلفنی فرد با مركز و تشكيل بانك اطلاعاتي برای فرد- انجام مشاوره تلفی توسط مجرب‌ترين مشاور مركز و دريافت اطلاعات اصلی و مهم در مورد فرد- بررسی و آناليز اطلاعات توسط مشاور و تصميم‌گيری در خصوص راه حل‌ها و نحوه ادامه مشاوره- ارائه نتايج اوليه بررسي مشاور به فرد و ارائه راه كارها و توصيه‌های مشاور به فرد- يك جلسه مشاوره حضوری در صورت تمايل فرد برای دريافت اطلاعات كامل در مورد مشاوره فرد- برنامه‌ريزی مشاور برای ادامه درمان به صورت مشاوره تلفنی با حداقل هزينه و ايجاد فايل درماني برای فرد

مشاوره تلفني روشی بی‌نقص برای درمان است و همچنين آسان‌ترين روش برای دسترسی همه افراد و بيماران و مراجعين به مشاوره در هر زمينه‌ای به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوری كه حداقل هزينه و وقت را براي مراجعين به دنبال داشته باشد.

 

در بيشتر موارد مشاوره‌های تلفنی ديده شده است كه از ميزان بار روانی روی مراجعان بعد از مشاوره به شدت كاسته شده‌است. اين اولين و مهم‌ترين وي‍ژگی مشاوره تلفنی است. افراد در بيشتر ساعات روز و در برخی موارد به صورت 24 ساعته می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی برخوردار شوند. اين امر ميزان تطابق زمان مشاوره را با نيازهای مشاوره‌ای افراد به ميزان زيادي افزايش می‌دهد.

همچنين در اين روش فرد در هر موقعيت جغرافيایی می‌تواند از اين نوع مشاوره روانشناسی تلفنی برخوردار شود. به علاوه مشاوره تلفنی در مركز روانشناسی ما همراه با ايجاد فايل درماني برای فرد است كه حتی تا سال‌ها بعد از درمان به عنوان مراجعه كننده توسط مشاور ما به صورت دوره‌ای و رايگان مورد مشاوره و بررسي مشكلات، قرار می‌گيرد. اين روش در واقع درمان ادامه داری است كه درمان‌های روانشناسی با ماهيت طولاني مدت را به خوبی تحت پوشش قرار می‌دهد. مشاوره تلفني روانشناسی و يا روانشناختی یک روش كارآمد و ارزان و البته پيشرفته براي همه افراد است.

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی با استفاده از خدمات مشاوره تلفی و حضوری خود پاسخگویی سوالات شما در زمینه‌های مختلف می‌باشد. از جمله مهم‌ترین خدمات مشاوره تلفی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

موضوعاتی همچون مشکل در ارتباط با همسر، طلاق عاطفی، برخورد در مقابل رفتارهای منفی همسر، رفع چالش‌های زندگی زناشویی و… در مشاوره خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرند و شما می‌توانید چالش‌های موجود در ارتباط با محیط خانواده و اعضای آن را در مشاوره تلفنی خانواده مطرح کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید.

پیش از آن که برای طلاق و جدایی اقدام کنید مشاور تلفنی به عنوان فردی بی‌طرف و البته با تجربه علت‌های شما برای تصمیم به طلاق را بررسی می‌کند و در صورتی که امید به ادامه‌ی زندگی و اصلاح روابط زن و شوهر وجود داشته‌باشد، راهکارهای عملی را ارائه می‌دهد. همچنین در خصوص مسائل بعد از طلاق و کاهش آسیب‌های آن بر خود و فرزندان راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهد. در این خصوص به مقاله مشاوره طلاق مراجعه کنید.

شما می‌توانید در مشاوره تحصیلی تلفنی مسائل خود را در رابطه با انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه، انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد، کنکور دکتری، انتخاب رشته دکتری، مصاحبه دکتری، تغییر رشته تحصیلی در تمامی مقاطع، انصراف از دانشگاه، تحصیل بدون کنکور، تحصیل در خارج، افت تحصیلی، ترک تحصیل، مشکلات یادگیری و کاهش استرس و اضطراب در تحصیل مطرح کنید. مشاوران متخصص در این زمینه یاری گر شما هستند. برای دریافت مشاوره تحصیلی کلیک کنید.

مشاوره ازدواج تلفنی شما را در زمینه قبل از ازدواج جهت انتخاب همسر و بعد از آن در رابطه با زندگی مشترک راهنمایی می‌کند. در مشاوره ازدواج مرکز هنر زندگی می‌توانید سؤالات خود را در رابطه با موضوعات مختلف ازدواج عنوان کنید و بهترین پاسخ‌ها را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لزوم مشاوره ازدواج کلیک کنید.

در مشاوره جنسی می‌توانید کژکاری‌ها و مشکلات زناشویی خود را از جمله زودانزالی، دیر انزالی، بی‌میلی جنسی، بیماری‌های مقاربتی، خود ارضایی و… مطرح کنید. علاوه بر این‌ها دریافت مشاوره جنسی در زمینه آموزش برقراری رابطه جنسی صحیح و لذت بخش و تکنیک‌های جنسی ضرورت دارد.

مشاوره کودک نوعی خدمات روانشناسی است که بر کودکان و نوجوانان تمرکز دارد. مشاوران کودک به درمان اختلالات دوران کودکی کمک می کنند، در مسیر تربیت فرزند به والدین آموزش های لازم را ارائه می دهند و به طور کل در جهت ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان حرکت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره کودک کلیک کنید.

مشاوره ترک اعتیاد با بررسی علل گرایش به اعتیاد در فرد، جهت ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر به صورت گام به گام و تلفنی به شما کمک می‌کند. در مشاوره ترک اعتیاد مرکز هنر زندگی می‌توانید تمامی مشکلات در رابطه با اعتیاد خود و یا نزدیکانتان را با مشاوران مجرب و آموزش دیده در این زمینه مطرح کنید. مشاوره ترک اعتیاد با رویکرد درمان نگهدارنده شما را راهنمایی می‌کند و خطر بازگشت به اعتیاد بعد از ترک را کاهش می‌دهد.

از جمله دیگر خدمات مرکز مشاوره هنر زندگی می‌توان به مشاوره خیانت، مشاوره تلفنی ارتباط با جنس مخالف، مشاوره تلفنی فردی و… اشاره کرد.

برای دریافت مشاوره می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

سلام و درود
مشاوره تلفنی بسیار مفید واقع شد برای من
به صرفه ترین حالت ممکن مشاوره است.
برادرم هم در حال مشاوره به صورت تلفنی در این مجموعه است.
سپاسگزارم ازتون

حالم فوق اللاده همین الان به یه مشاوره تلفنی احتیاج دارم چون میخام خودکشی کنم
0921*****

جهت بررسی وضعیت تماس گرفته شد. حتما برای مشاوره روانشناسی اقدامات لازم را انجام دهید

سلام ببخشید هزینه هم باید پرداخت بشه

سلام بله منشی در مورد هزینه مشاوره تلفنی و حضوری راهنماییتون می کنن

مشاوره های این جا عالیه منکه خیلی راضی بودم

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مشاوران و روانشناسان مجموعه ی روشا، با سابقه ای طولانی و درخشان پاسخگوی نیازهای شما عزیزان در اسرع وقت می باشند.

پیشنهادات روشا با بسته های مکالماتی متنوع و تعرفه مناسب برای کمتر کردن هزینه های مشاوره ای شما!

خدمتی ارزنده برای تمامی عزیزان که وقت کافی برای مراجعه حضوری ندارند. مشتاقانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

برای مشاوره با متخصصین میتوانید از طریق تلفنی، حضوری، آنلاین، و شبکه های مجازی با مجموعه روشا در ارتباط باشید.

راهی روشن به سوی آینده با مشاوره تخصصی در زمینه ی تحصیلی.

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

ارائه ی تمامی خدمات مشاوره ای روانشناسی برای شما همراهان گرامی.

اولین اجتماع تاریخ را اصولی و مطمئن اداره کنیم.

فرزندانتان را برای شکوفایی در اجتماع و زندگی آینده تربیت کنید.

موسسه ی روشا مشاور یک مرکز مشاوره در زمینه های گوناگون از جمله مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره روانشناسی، مشاوره خیانت، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره جنسی و مشاوره تحصیلی می باشد. مشاوران و کارشناسان مجرب این مرکز در دو نوبت صبح و عصر همه روزه از 9 الی 23 آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری روشا (روشنی روز) تمام آنچه که شما به آن نیازمندید را به راحتی در دسترستان قرار می دهد، اگر در منزل باشید یا در سفر و یا حتی اگر نیاز به نزدیک شدن و قرار مشاوره حضوری با مشاور خود را دارید ما در کنارتان هستیم.

بیشتر بخوانید…

هنگامی که یک زن برانگیخته یا تحریک جنسی شود ، بدن او با تغییرات جسمی و روانکاری واژن ، از جمله تورم و سوزن شدن در دستگاه تناسلی پاسخ خواهد داد. به طور معمول ، فرد هیجان را هم تجربه خواهد کرد. با این حال ، در برخی زنان ، این واکنش برانگیخته شدن همان […]

تنبیه کردن کودکان تنبیه کردن یکی از روش‌های تربیتی است که به فرزندتان می‌آموزید با نتایج کار و تصمیماتش آشنا شود و بتواند راه درست انجام کارها و بیان درخواست‌هایش را بیاموزد اما برای تنبیه کردن لازم است شروط مهمی را نیز در نظر داشته باشید. برای مثال : _  کودک حداقل سه سال سن […]

نکات مرتبط با خودارضایی فرزندان که والدین باید بدانند : تعریف خودارضایی خود ارضایی یکی از روش‌های ارضای میل جنسی است. به عبارت دیگر، خودارضایی به تحریک جنسی اندام جنسی خود، جهت برانگیختگی جنسی یا سایر لذت‌های جنسی اطلاق می‌شود و معمولاً به اوج لذت جنسی می‌انجامد. برای برانگیختگی ممکن است از دست‌ها، انگشتان، اشیاء […]

تجربه ی این حس که می توانم در هر لحظه مشاورم را چه به صورت تلفنی و چه حضوری در کنارم داشته باشم برایم بسیار جالب و خوشایند است.

اولین بار که با مشاورم به صورت حضوری ملاقات کردم از اینکه بسیار جوان بودند کمی تعجب کردم اما بعد از چند جلسه متوجه شدم یک مشاور خوب، مشاوری با قدرت درک بالاست و نه صرفا یک مشاور با تجربه …

مرکز روشا مشاور علاوه بر تمام خدماتی که ارائه می دهد محیطی بسیار زیبا، امن، و آرام دارد که با هر بار مراجعه به آنجا می توان احساس متفاوتی را تجربه کرد. به شما هم پیشنهاد می کنم حتما بهشون سر بزنید.

روشا مشاور تلاش کرده است تا با جذب نیرو های متخصص و قابل اعتماد، پاسخگوی انتظارات شما مهربانان از یک مجموعه ی مشاوره ای در زمینه های مختلف باشد.

کلیه حقوق این سایت برای روشا مشاور محفوظ می باشد.

ارسال این به یک دوست

مشاوره اعتیاد

مشاوره جنسی

مشاوره رفتاری

مشاوره ازدواج

مشاوره خانواده

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

مشاوره کودک

مشاوره تحصیلی

استعدادیابی

جانبی شدن مهارت های رفتاری و تفاوت های ساختاری و عملکردی در سیستم حرکتی مرتبط است. از نظر مغزی، جانبی شدن به کارکردهای متفاوت دو نیمکره اشاره میکند.

اختلال نعوظ، ناتوانی در رسیدن به نعوظ پایدار و حفظ نعوظ و رسیدن به عمل جنسی رضایت بخش است. اختلال نعوظ ممکن است بر سلامت جسمانی و روانی تاثیر بگذارد.

کودک یک ساله کاملاً مستقل است، او شروع به راه رفتن و صحبت کردن میکند و معنی کلمات را میفهمد. کودک در این سن با بازی های آموزنده بسیاری از چیزها را درک میکند.

هویت جنسی دربردارنده تصویری است که هر فرد به عنوان یک مرد یا زن از خود دارد. اگر این تصویر با جنس زیستی فرد همخوانی نداشته باشد، فرد دچار اختلال هویت جنسی میگردد.

مشکلات خوردن اختلالات پیچیده ای هستند که ریشه در مسائل روانی، اجتماعی و فرهنگی دارند. یکی از انواع مشکلات خوردن، بی اشتهایی روانی (آنورکسیا) است.

نقاشی کردن، نوعی سرگرمی مفید برای کودکان می باشد که عده ای از کودکان از آن لذت می برند. نقاشی کودک، نشانه دانش و بینش او درمورد دنیای پیرامون خود می باشد.

در سرشت کودک تمایل به بازی کردن وجود دارد. کودک از بازی کردن، دویدن و جست و خیز کردن لذت میبرد. بازی کردن، قدرت ابتکار و استعداد درونی کودک را آشکار میکند.

به اوتیسم، اختلال آسپرگر، سندروم رت، اختلال فروپاشیدگی دوران کودکی و اختلال فراگیر تحولی که به گونه ای دیگر مشخص نشده است اختلالات طیف اوتیسم گفته میشود.

نفر بازدید روزانه سایت

مراجع حضوری جدید در ماه

رضایت مندی از خدمات مشاوره

مقاله روانشناسی و تحصیلی در سایت

وسواس فکری، افکار ناخواسته و تصویرهای ذهنی تکراری است که برای شخص غیر قابل قبول و یا نفرت انگیزند. وسواس فکری از جمله دردناک ترین مشکل های روانشاختی است.

قرص دراگون به عنوان یکی از قرص های ترک اعتیاد در طیف بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. سوء مصرف قرص دراگون با عوارض جدی و خطرناک همراه است.

تست روانشناسی MMPI جزو معروف ترین تست روانشناسی های دنیا است. این تست روانشناسی برای افراد معمولی نبوده و برای افرادی است که از بیماری های روانی رنج می برند.

دیدگاه ها و رویکردهای روانشناسی مختلفی در دوران معاصر وجود دارد. رویکرد یک چشم انداز است که شامل مفروضات خاصی درباره رفتار انسان میشود.

یکی از اختلالات انحرافات جنسی، به برقراری رابطه جنسی با حیوانات مربوط می شود. به طور کلی، رابطه جنسی با حیوانات بسیار زننده و مشمئز کننده می باشد.

تست روانشناسی شخصیت هندسی نوعی تست روانشناسی است که  در آن با استفاده از شکل های هندسی شخصیت افراد سنجیده می شود. افراد از اشکال هندسی یکی را انتخاب میکنند.

دون ژوان فردی است که قادر به برقراری ارتباط عاطفی عمیق و عشق ورزیدن به همسر خود نیست. دون ژوان نه قادر است دوست بدارد و نه دوست داشته شدن را باور می کند.

دکتری خواندن فقط در صورتی ارزش دارد که وسیله آن به جایگاه بالاتری جهت خدمت به کشور برسیم و یا بدلیل علاقه و عشق به یادگیری بخواهیم ادامه تحصیل دهیم.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

دکتر سید عبدالمجید بحرینیان 

دکتر لیلا شمس نژاد 

دکتر امیرحسین شریفی 

سروش علیمردانی 

مریم اولیاییان 

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

تیراژه جوینی 

دکتر فاطمه علیزادگانی 

دکتر فهیمه برخورداری 

دکتر لیلا موثق 

فاطمه فریدونی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی و غیر حضوری مرکز مشاوره، نوروفیدبک و روانشناسی کرانه خرد ۸۸۵۲۲۴۱۰

 

 

مشاوره تلفنی ، امروزه در میان مردم استقبال زیادی پیدا کرده و مزایای بسیاری نیز دارد. روش مشاوره تلفنی روانشناسی بسیاری از مردم را وا می دارد تا با صرفه جویی در زمان (ترافیک و رفت و آمد)، از این امکان برای رفع مشکلات روانشناختی خود استفاده کنند.

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

مشاوره تلفنی در میان مشاوران نیز محبوبیت زیادی دارد، چرا که بسیاری از افراد که قادر به مشاوره حضوری نمی باشند، با این روش می توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند. روش تلفنی مشاوره روانشناختی از زمانی که بوجود آمده هر روز در حال بهبود و پیشرفت روش های خود می باشد.

مرکز مشاوره ، نوروفیدبک و روانشناسی کرانه خرد با ارائه انواع روشهای مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری آماده ارایه خدمات برای کاهش سختی دسترسی به مشاوره در سراسر ایران است.

 

مرکز مشاوره نوروفیدبک و روانشناسی با ارائه چندین شماره تلفن مختص خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی ، مشاوره تلفنی را برای هموطنان عزیز آسان کرده است.

در عین حال هزینه خدمات مشاوره بسیار متناسب (طبق تعرفه سازمان بهزیستی) است، همین طور از کیفیت لازم نیز برخوردار است، چرا که مشاوره تلفنی روانشناسی توسط همان مشاوران حضوری با تجربه انجام می شود.

مشاوره روانشناسی تلفنی بدلیل عدم برخورداری از ویژگی مشاوره حضوری باید لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانایی بالای روانشناسی انجام شود.

اگرچه بیشتر مخاطبان مشاوره تلفنی در ادامه تمایل به مشاوره حضوری نیز دارند، ولی کیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی باید به اندازه ای بالا باشد که نیازهای مشاوره فرد را تامین و او را به پاسخ لازم برساند.

 

روش انجام مشاوره تلفنی به این صورت است که افراد در تماس با یکی از شماره های تماس مرکز، به منشی متصل و پس از کسب اطلاعات لازم به یکی از متخصصین مشاوره مربوطه ارجاع داده می شود و بعد از پایان مکالمه، شماره حساب و این که با کدام متخصص و چه زمانی باید مشاوره انجام شود به مراجع اطلاع داده می شود.

در مرحله بعد و در زمان مشاوره تلفنی اطلاعات و دستورالعمل هایی که با توجه به مشکل افراد از طرف مشاور و متخصصین تشخیص داده شود از سوی مشاور به وی ارائه می شود. و در صورتی که فرد تمایل به ادامه مشاوره بصورت تلفنی را داشته باشد، در جلسه دوم برای این منظور به وی اطلاعات لازم داده خواهد شد.

بسیاری از مواقع فرد تحت مشاوره در مورد وضعیت و نیاز واقعی خود اطلاع کافی و تصویر روشنی ندارد. در این موارد توصیه می شود حداقل یک جلسه مشاوره حضوری برای وی انجام شود.

 

در زیر مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. کرانه خرد شما را در دریافت بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمایی خواهد کرد.

مشاوره تلفنی روشی بی نقص برای درمان است و همچنین آسان ترین روش برای دسترسی همه افراد و بیماران و مراجعین به مشاوره در هر زمینه ای به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوری که حداقل هزینه و وقت را برای مراجعین به دنبال داشته باشد.

 

در بیشتر موارد مشاوره های تلفنی دیده شده است که از میزان بار روانی روی مراجعان بعد از مشاوره به شدت کاسته شده است. این اولین و مهمترین وی‍ژگی مشاوره تلفنی است. مزیت دوم مشاوره تلفنی کاهش هزینه های جانبی آن است (ترافیک و زمان) که امکان مشاوره با تعداد زیاد جلسات مشاوره را فراهم می کند.

همچنین در این روش فرد در هر موقعیت جغرافیایی میتواند از این نوع مشاوره روانشناسی تلفنی برخوردار شود.

بعلاوه مشاوره تلفنی در مرکز روانشناسی ما همراه با ایجاد فایل درمانی برای فرد است، این روش در واقع درمان ادامه داری است که درمان های روانشناسی با ماهیت طولانی مدت را بخوبی تحت پوشش قرار می دهد. مشاوره تلفنی روانشناسی و یا روانشناختی یک روش کارآمد و ارزان و البته پیشرفته برای همه افراد است.

 

مرکز مشاوره نوروفیدبک و روانشناسی کرانه خرد با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما در زمینه های مختلف می باشد. از جمله مهمترین خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره نوروفیدبک و روانشناسی کرانه خرد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

مشاوره خانواده تلفنی مرکز مشاوره نورفیدبک و روانشناسی کرانه خرد ۸۸۵۲۲۴۱۰

 

مشاوره خانواده یک طیف وسیع از مسائل و چالش های موجود در خانواده ها را در بر می گیرد. در گذشته خانواده ها برای حل کردن مشکلاتشان، با افراد با تجربه و سن بالای خانواده خود به اصطلاح ریش سفید خانواده مشورت می کردند. اما امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و نیازهایی که زندگی امروزه می طلبد، خانواده ها با مشکلات پیچیده تری مواجه هستند و برای حل این مشکلات نیاز به مشاوره با یک متخصص دارند. مشاوره خانواده تلفنی یا حضوری هر دو می توانند به شما برای رفع این مشکلات کمک کنند.

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان مرکز مشاوره نورفیدبک و روانشناسی کرانه خرد ۸۸۵۲۲۴۱۰

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان ، دوره کودکی و نوجوانی دو دوره بسیار مهم در زندگی است که شکل گیری بسیاری از سازو کارهای روانشناختی در طی این دو مرحله اتفاق می افتد.

دوره کودکی در واقع دوره یادگیری عمیق ترین و تاثیر گذارترین و حیاتی ترین و در عین حال ساده ترین اصول مورد نیاز برای زنده ماندن است.

در دوره نوجوانی سرعت یادگیری مستقیم بسیار بیشتر می شود و نوجوان در  آستانه ورود به سن بلوغ…

مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره نورفیدبک و روانشناسی کرانه خرد ۸۸۵۲۲۴۱۰

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی

 

پیشرفته تر شدن زندگی و بالا رفتن سطح آن و کمتر شدن وقت افراد به علت مشغله ی زیاد باعث شده است که همه ی افراد با مشکل کمبود وقت روبرو شوند و مدام برای انجام هر کاری به این فکر کنند که اگر این کار را انجام دهند دیگر برای انجام بقیه کارها وقتی برای آن ها نخواهد ماند. در این بین خانواده هایی که فرزندشان درگیر انتخاب رشته و کنکور سراسری است یا فردی که قصد انتخاب رشته یا تغییر رشته را دارد، فرصت رفتن به مراکز مشاوره تحصیلی و انتظار و نوبت و … را ندارند. پس بنابراین مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از آسان ترین راه برای مشاوره گرفتن است.

مشاوره تلفنی خیانت طلاق مرکز مشاوره نوروفیدبک و روانشناسی کرانه خرد ۸۸۵۲۲۴۱۰

 

خیانت و تعهد یکی از پر چالش ترین مسایل پیش روی زوجین است. بسیاری از افراد با داشتن تصورات ذهنی خودشان و شخص مقابل شان و رابطه شان را همیشه مصون از خطا تصور نموده و حتی قرار گرفتن در جایگاه “خائن” برایشان به قدری دور از ذهن است که ارزیابی چنین موضوعی را توهین آمیز تلقی می کنند. در دنیای ارتباطات، زمین بازی روابط کلا تغییر کرده و تکنولوژی زمینه های متعددی از روابط را در اختیار افراد قرار داده که گسترش و بسط یک رابطه ظاهرا سالم دوستانه، همکارانه یا حتی فامیلی به شکلی بسیار آرام در ظاهر و تند و پیشرونده در باطن صورت می گیرد.

شاهرخي commented on tDCS

مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی
مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *