مشاوره تلفنی ثبت اسناد

 
helpkade
مشاوره تلفنی ثبت اسناد
مشاوره تلفنی ثبت اسناد

بعد از تصویب قانون ثبت در سال ۱۳۱۰ و اجباری شدن ثبت کلیه اموال و معاملات راجع به عین و منافع املاک (اموال غیر منقول)، توجه تمامی اقشار جامعه بدان جلب شد.(ماده۴۶-۴۷-۴۸قانون ثبت)

آثار ثبت اسناد و املاک و حمایت قانون گذار از حق مالکیت اهمیت خاصی به آن بخشید و میل افراد را برای اجرای قوانین ثبتی افزایش داد.

اهداف ثبت اسناد و املاک:

همین که ملکی مطابق قانون در دفتر املاک به ثبت رسید دولت فقط کسی را که ملک به اسم او ثبت شده است را مالک خواهد شناخت.مشاوره تلفنی ثبت اسناد

و یا به کسی که ملک به او منتقل شده و این انتقال در دفتر املاک به ثبت رسیده و یا ملک مزبور از مالک رسمی ارثا به او رسیده است را مالک خواهد شناخت.(ماده ۲۲قانون ثبت)

آگاهی عمومی از حقوق ثبت اسناد و املاک و آثار آن اهمیت فراوانی دارد و موجب کاهش دعاوی ثبتی و ملکی و درنتیجه کاهش مراجعات مردم به مراجع قضایی می باشد.

لذا مشاوره حقوقی املاک و مشاوره ثبت اسناد و املاک یکی از نیازهای مهم جوامع می باشد. اینکه مردم از اهمیت این امر آگاه شوند. و در صورت بروز اختلاف و یا اشتباهی در ثبت اسناد و املاک خود، طریقه مواجهه با آن را بدانند.

توصیه می شود برای آگاهی و اطلاع از نحوه قانونی ثبت ملک، تملک اراضی که مالک خاص ندارند، آثار ثبت ، نحوه حل و فصل اختلافات ملکی، مرجع رسیدگی به اشتباهات ثبتی، استعلام اداره ثبت اسناد و املاک لازم است؟ و… به مشاور ثبت اسناد و املاک مراجعه نمایید.

ثبت ملک در واقع حفظ ملک از تعرض و نفوذ مادی و معنوی دیگران به آن می باشد.

مهمترین اثر ثبت ملک جلوگیری از معاملات معارض و در نتیجه مالکیت معارضی می باشد. ملکی که ثبت شده است و دارای سند رسمی است دارای پرونده ثبتی در اداره ثبت اسناد و املاک می باشد .

لذا کسی که معامله ای می کند باید قبل از هر اقدامی از مالک بودن طرف معامله اطمینان حاصل کند سند رسمی ملک و استعلام از اداره ثبت این اطمینان را به راحتی حاصل می کند.

اسناد ثبت شده مطابق قانون رسمی هستند و محتویات و امضا های مندرج در آن معتبر می باشند یعنی قابل انکار و تردید نمی باشند و تنها می‌توان نسبت به آنها ادعای جعلیت کرد.

لذا چنین سندی مدرک بسیار محکمی برای اثبات ادعا یا دفاع از حق خود در دعاوی ملکی می باشد.

سند رسمی از حکم دادگاه بالاتر است.

اگر مردم در مدت قانونی ملک خود را به ثبت نرسانند، هزینه ثبت دو برابر می شود و هیچ دفتر اسناد رسمی هیچ معامله ای نسبت به آن سند، نمی تواند داشته باشد.

آنی مشاور با حضور مشاوران و وکلای متخصص و خبره در امور ثبتی ، خدمات حقوقی به صورت مشاوره آنلاین ارائه می نماید. با نصب اپلیکیشن آنی مشاور از امتیاز مشاوره در آنی مشاور به صورت »چت مشاوره آنلاین«  بدون ارتباط تصویری و گفتاری بهره مند شوید.

همچنین در آنی مشاور امکان دسترسی به مشاور ثبت اسناد و املاک به صورت حضوری و تلفنی اینترنتی نیز وجود دارد.

مقالات مرتبط

ارتباط با وکیل متخصص در حوزه مشاوره ثبت اسناد و املاک

دانلود اپلیکیشن انی مشاور

تهران، میدان 7 تیر، اول خیابان بهارشیراز، نرسیده به خیابان سلیمان خاطر، جنب اداره پست، پلاک ۴، طبقه ۴ واحد ۱۱

جایگاه حقوق ثبت در مجموعه ثبت در مجموعه قوانین موضوعه جایگاه حقوق عمومی و با ویژگی آمریت آن می باشد. در یک تعریف کلی می توان مسائل حقوق ثبت را عمدتاً مسائل شکلی دانست که نظارت و مداخله نهادهای عمومی و دولتی در آن بصورت وسیع مشهود بوده و اعمال و اجرای آن در حیطه صلاحیت سازمان ثبت اسناد و املاک و نهاد مشخص حقوقی بنام دفاتر اسناد رسمی می باشد. بحث اعتبار اسناد رسمی و قابلیت اجرای مفاد آن و صلاحیت دفاتر اسناد رسمی و سردفتران و نیز تخلفات و جرائم و مجازات های مرتبط با کارکنان و اجزاء سازمان ثبت و دفاتر اسناد رسمی در این رشته حقوقی مور بحث قرار گرفته، بدون اینکه مفاهیم حقوقی مربوط به عقود – معاملات و اسناد مالکیت و اسباب تملک مورد بحث قرار گیرد.

اهمیت ثبت اسناد و املاک که بیش از یک قرن در ایران قدمت دارد، برکسی پوشیده نیست. اطلاع و آگاهی عمومی از حقوق ثبت اسناد و املاک، باعث پیشگیری از طرح دعاوی غیرضروری و در نتیجه کاهش مراجعات مردم به دستگاه قضا را به دنبال خواهد داشت. ثبت ملک و صدور سند مالکیت برای ملک، دیگران را از تعرض به آن ملک، باز می دارد؛ البته به شرط آنکه ثبت ملک براساس قانون و مقررات و با رعایت قواعد شکلی و ماهیتی، انجام شده باشد و گرنه ثبت ملک، متزلزل و قابل خدشه است. مواد مهمی از قانون ثبت اسناد و املاک، وجود دارد که به دلیل ناآگاهی عموم از حقوق خود، منجر به اختلافات و دعاوی حقوقی و غیرحقوقی می شود. قوانین و مقرراتی که نحوه نگارش و تثبیت اسناد مالکیت را بیان می کند، تشکیل دهنده و خمیر مایه حقوق ثبت است.

امید است که مطالب بالا مورد توجه کسانی که با مسائل و مشاوره های حقوقی درگیر هستند، از جمله: وکلا، قضات، دانشجویان رشته حقوق و عموم مردم قرار گیرد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی از طریق فرم ارائه شده در زیر اقدام بفرمایید. لطفا در صورت نیاز اطلاعات تکمیلی را هم ارسال بفرمایید. مشاوران ما بعد از دریافت اطلاعات در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

جهت مشاوره تلفنی  یا حضوری با گروه میزان تماس بگیرید.مشاوره تلفنی ثبت اسناد

مبلغ مشاوره به مدت یک ساعت: ۲۰۰هزار تومانمبلغ مشاوره به مدت نیم ساعت: ۱۰۰ هزار تومان

لازم به ذکر است تمامی مشاوران ما، وکلای مجرب و پایه یک دادگستری بوده و در صورت لزوم، آمادگی لازم جهت پذیرش وکالت در پرونده شما را در مراجع قضایی دارا بوده و در کمترین زمان ممکن به نیازهای حقوقی و درخواستهای شما به صورت مستدل و قانونمند پاسخ می دهند.

همراهان گرامی در ادامه تعدادی از مطالب مرتبط و کاربردی در حیطه مشاوره حقوقی ثبت ارائه شده است. بررسی این مطالب برای شما مفید می باشد.

پرسش و پاسخ حقوق ثبت

نمونه پرونده های حقوق ثبت

با قاطعیت می گوییم جامع ترین سایت حقوقی هستیم که تک جنبه ‏ای حرکت نکرده و سعی شده تا مباحثی مفید و مختلفی را طرح کنیم که کاربردی و راهگشای ابهامات، سوالات و مسائل مهم باشد.

مشاوره انجام پایان نامه – گروه تحقیقاتی طلوع

مشاوره بازاریابی – گروه کلید

آدرس:

میدان انقلاب- جنب سینما مرکزی- کوچه مهرناز- ساختمان 110- نیم طبقه اول.

گروه میزان

تلفن:

02166593873

09031342883

09014142377

ایمیل:

info@ksymg.com

احتمالا ً تا کنون برای شما این موضوع پیش آمده است که در یک لحظه خاص و به صورت فوری به مشاوری امین و دلسوز برای راهنمایی و ارائه راهکار نیاز داشته باشید مواردی نظیر:

در تمامی موارد فوق،زمان بسیار ارزشمند است و فرصت سعی و خطا برای حتی یک لحظه نیز وجود ندارد .ارزش این اطلاعات در آن لحظه خاص به قدری بالاست که میتوان برای آن واژه زمان طلایی تصمیم گیری را در نظر گرفت.

در راستای پاسخگویی به این نیاز جامعه ،مرکز جامع اطلاع رسانی مباشر با افتخار ، نسبت به ایجاد یک مرکز مشاوره تلفنی ملکی مجهز و بزرگ با مجموعه ای از کارشناسان حقوقی،مالی،فنی و و خبرگان صنعت ملک و ساختمان اقدام نموده است این مرکز در ساعات اداری پاسخگوی مشکلات و مسائل مرتبط با املاک و مستغلات مخاطبین گرامی است.
همچنین متقاضیان این خدمت میتوانید از طریق ایمیل در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز در تماس باشند.

تلفن:۲۲۰۰۹۳۲۰
۰۹۱۹۴۵۴۵۵۸۵
علاوه بر این از طریق شبکه های اجتماعی نیز میتوانید با مرکز تماس مباشر در ارتباط باشید :
آیدی تلگرام:@sarhesabii

علاوه بر این:

مشاوره تلفنی ثبت اسناد

با سلام و تبریک بخاطر سایت اصولی و سودمندتان
۱۵ سال است آپارتمانی ۵۵ متری در طبقه اول یک مجتمع ۵ طبقه ۲۵ واحدی واقع در جنوب غرب تهران تحویل گرفته ام که بصورت “پیش فروش” خریداری کردم . سوال من این است که با توجه به سن حدود ۳۰ ساله آپارتمان ها در ایران و دردسرهای مربوط به استهلاک یا توافق ساکنین جهت بازسازی فروش آن بصرفه تر نیست . از آنجا که خودم در منزل پدری ساکنم , سودی که از آجاره آن بدست میاید حداکثر ۱۱ میلیون تومان در سال است در حالی که فروش و سپرده گذاری مبلغ آن در بانک حدود ۲۰ میلیون سود بانکی در ماه ایجاد میکند . بعبارتی آیا نفس داشتن ملک در تهران به چشم پوشی از سود بیشتر میارزد یا نه و آیا امکان بالا رفتن قیمت ملک های با عمر بالا هنوز وجود دارد ؟
با سپاس

سلام و درود بر شما
خواهش میکنم نظر لطف شماست.
در خصوص پرسش شما،تا حدودی حق با شماست اما چند نکته ضروری است:
اجاره بها+رشد سالانه قیمت مسکن از دلایل عموم مردم برای سرمایه گذاری در بازار مسکن است و در واقع عمده دلیل خرید مسکن نیاز مصرفی به انضمام گریز از تورم احتمالی است.
در خصوص تعداد واحد های زیاد برروی یک پلاک و تراکم بالا روی واحد زمین و عمر کم ساختمان ها در ایران نیز ذکر این نکته لازم است که در انواع مختلف ملک و ساختمان،رشد قیمت و توجیه سرمایه گذاری برروی این واحدها،از اولویت کمتری برخوردار است.
توجه شما را به این نکته جلب میکنم که سبد متنوعی از سرمایه گذاری های ملکی وجود دارد که به زودی در کارگاه “معامله گران هوشمند ملک” به آن خواهیم پرداخت.
موفق باشید.

با سلام و احترام ضمن تشکر از وب سایت بسیار خوبتان استدعای من درخواست راهنمایی از شما عزیزان در مورد مدارک مهم و اساسی که من بعنوان خریدار از فروشنده برای یکدستگاه آپارتمانی است که کلید نخورده بوده و هم اکنون در آن مستقر هستم در دفتر اسناد رسمی است و باید از ایشان طلب کنم تا دچار هیچ گونه اشکالی در آینده نباشم و فروشنده و دفتر اسناد رسمی موظف به ارائه چه مدارکی به من هستند / من به چه مدارکی باید توجه کنم چه استعلامی را باید فروشنده داشته باشد/ مواردی به مانند پارکینگ / انباری / مشاعات / اشتراک آب مشترک / برق اختصاصی / گاز اختصاصی میبایستی در کجا مشخص باشد / آیا کد پستی لازم است / استدعا دارم هر نکته ای که لازم است از قلم نیندازید و به اطلاعم برسانید حتی هزینه های که باید در محضر بپردازم یا نمیبایستی بپردازم / ملک خریداری شده توسط من ۱۱۸ مترمربع در کرج دوخوابه طبقه سوم از مجموعه چهار طبقه تک واحدی میباشد که در این مجموعه چهار پارکینگ ( دو قطعه شمالی / جنوبی و دوقطعه شرقی / غربی ) از کجا باید فهمید که پارکینگ مزاحم نباشد / مشخصات انباری واحد من از مجموع چهار انباری موجود به چه نحوی مشخص خواهد شد / خواهشمندم راهنمایی فرمائید تا دو روز دیگر که به محضر میروم با خیال آسوده معامله را انجام دهم . با تشکر

سلام و تشکر
تمامی مواردی که برای شما سوال هست در ۱۸ مقاله سایت و بطور مفصل توضیح داده شده است به هرحال پاسخ مجدد به یکایک آنها در قسمت نظرات مقدور نیست.لطفا با شماره ۹۵۱۱۹۸۰۱ تماس و وقت مشاوره تلفنی فوری بگیرید.
موفق باشید.

جناب آقای سرحسابی باسلام و تشکر / آرزومند سلامتی و توفیق روز افزونتان هستم / از خداوند متعال موفقعیتان را در راه تداوم خدمت بدون چشمداشتان خواستارم

سلام و درود بر شما
سپاس از دعای خیر شما.

با سلام
برای تک برگی کردن سند به صورت ۳دانگ و۳دانگ به چه صورتی باید اقدام کرد ایا باید دوسند تک برگ گرفت؟

سلام
بله دو سند تکبرگی با مالکیت ۳دانگ/۳دانگ صادر میشود

با سلام و تشکر بابت وقتی که صرف راهنمایی میفرمایید بنده سوالی در مورد شرایط انتقال ملک از شما داشتم که کمی شرح اون کمی مفصل هستش خواستم ایمیل بفرستم که متاسفانه دلیور نمیشه در صورت امکان آدرس ایمیل صحیح رو اریه بفرمایید
ممنون

سلام .سپاس
به آیدی تلگرام @mobasher_law ارسال کنید.

با سلام و خسته نباشید
من در آپارتمانی دربافت فرسود منطقه جوادیه ساکن هستم. چند ماه پیش به همراه چهار ساختمان دیگر تصمیم به تجمیع و ساخت گرفتیم. بعد از فراز و نشیب بسیار و اخذ دستور نقشه برای عقد قرارداد اولیه به بنگاه معاملاتی که به عنوان سازنده توسط یکی از همسایگان معرفی شده بود رفتیم. تعدادی از مالکین ساختمانهای دیگر بعد از تعیین متراژ قرارداد مذکور را امضا کرده بودند اما چون من و دو همسایه یگرم در آپارتمان خودمان متراژ تعیین شده برای واحد واحدهای ملکمان را قبول نداشتیم تقاضا کردیم که کار تعیین قدرالسهم مالکین را یک کارشناس بر عهده بگیرد که با مخالفت بنگاه مذکور و به ویژه همسایه معرفی کننده آن مکان مواجه شدیم. پس از یک دور دیگر مذاکرات و عدم توافق ،همسایه مذکور ما را زیاده خواه دانسته و نهایتا نظر سایر مالکین را با گفتن این مطلب که خودشان از تجمیع با ما منصرف شدند به تجمیع بدون حضور ساختمان ما که در منتهی الیه قرار دشتیم برگردادند و نهایتا مالکین چهار ملک دیگر مراحل ساخت را بدون ما کلید زدند. در حالی که تنها خواسته ما تعیین سهم بر اساس اصول کارشناسی بود. از آنجا که ساختمان کناری ما از سمت مخالف هم قبلا نوسازی شده ،ملک ما ، بین دو ساختمان نو سازتر و بدون عقب نشینی های قانونی قرار خواهد گرفت. هرچند پس از اخذ پروانه ساخت هنوز هیچکدام از مراحل ساخت املاک مذکور شروع نشده و ساکنان همچنان در منازل خود هستند امکان اضافه شدن ملک ما را به دلایل به اصطلاح قانونی پس از اخذ پروانه و هزینه های بالا،غیر ممکن میدانند. از طرفی امکان همکاری با سازنده برای ملک ما به تنهایی به دلیل متراژ و تراکم پایین برای ما به صرفه نخواهد بود. حال سوال اینجاست که آیا میشود به شیوه ای قانونی حضور ما در تجمیع برای سازنده یا همسایگان الزام آور شود؟ آیا هنوز امکان اضافه شدن ما از لحاظ قانونی وجود دارد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر.

سلام
تجمیع املاک کاملا اختیاری است و قانونی برای الزام طرفین وجود ندارد.
تا قبل از شروع عملیات پی ریزی امکان تغییر نقشه ها و محاسبات و اضافه شدن ملک شما وجود دارد

سلام خسته نباشين،
همسايه ما تقريبا سى سال پيش يك خونه درست كرده تو حياط خونه مون حالا ما ميگيم اونجا رو نياز داريم پسش بده ميگه مال خودمه ولى تو سند تك برگى ماست و درضمن ما همسايه ديوار به ديواريم اون اتاق هم تو حياط ماست و دربش تو حياط اوناست حالا ميخوام تخريبش كنم بايد چكار كنم آيا نياز هست شكايت كنم يا ن ميتونم تخريبش كنم؟ ممنون ميشم جواب بدين

سلام
اگر بدون اذن و اجازه شما ساخته شده ،میتوانید اقدام کنید

سپاس

يعنى نيازى به حكم دادگاه ندارم خودم ميتونم تخريبش كنم؟

خیر نمیتوانید
اقدام حقوقی لازم است

خيلى لطف كردبن ممنون كه جواب دادين خير ببينيد

با سلام و احترام و تشکر بخاطر راهنمایی های دقیقتان
سال گذشته یک ملک در شمال شرق تهران خریداری کردم که هنوز سند آن آماده نشده، در مبایعه نامه نوشته شده حدودا ۹۰ متر به مبلغ کلی a تومان و اشاره ای به مبلغ متر واحد نکرده.
میخواستم بدونم که آیا پس از اینکه سند اومد و اختلاف متراژ داشت ( کمتر بود )، از لحاظ قانونی فروشنده باید مابه تفاوت رو برگردونه (در پرداختی مرحله آخر بابت تحویل سند محاسبه کنه) ؟
و سوال دوم اینکه: با توجه به بند ۲و ۳ ماده ۶ مبایعه نامه ها که اشاره به بدهی های احتمالی سخن گفته، میخواستم بدونم که بحث انشعاب فاضلاب و اقساطی که باید پرداخت شه به عهده ی فروشندست یا خریدار ؟ ( توافقی در این خصوص صورت نگرفته )
و سوال سوم اینکه با توجه به این موضوع که در مبایعه نامه یک بند در خصوص عدم تعهد در تاریخ ذکر شده برای تحویل سند خسارتی تعیین شده و در قسمت دیگری ذکر شده که به موجب دیرکرد بابت تحویل سند به خریدار به دلیل کارای اداری موجب خسارت نمیشود. در این خصوص قانون کدام مورد رو اعمال می کند ؟ بند و ماده ی خود مبایعه نامه یا قسمتی که به صورت دستی در انتهای مبایعه نامه نوشته شده ؟

سلام
در تلگرام پاسخ داده شد .

با سلام به نظر شما خرید خانه بهتر است یا زمین در این شرایط اقتصادی؟

سلام
کاملا بسته به شرایط دارد لکن خرید زمین با پتانسیل تبدیل بهتر است

با سلام خدمت شما میخاستم بپرسم که ما در طبقه دوم یک اپارتمان دو طبقه ،چهار واحدی هستیم که کانال کولر طبقه پایینی درست از وسط سالن ما عبور داده شده ،که قسمتی از ملک مشاع مارا تصرف کرده ابا میتونم کانال کولر را قطع کنم؟

سلام
اگر کانال کشیدن کولر طبق ضوابط ساخت و نقشه ها انجام شده باشد . نمیتوانید اعتراض کنید .

باسلام وخسته نباشید سوالم اینه که من طبقه دوم یک اپارتمان چهارواحدی رو خریداری کردم که کانال کولر طبقه پایینی درست از وسط سالن واحد من عبور کرده که بنظرم تصرف در مشاع من میباشد ایا میتونم کانال کولر را مسدود کنم؟

سلام
تصاویر رو ارسال کنید واتساپ یا تلگرام۹۱۹۴۵۴۵۵۸۵

با سلام و خسته نباشید
پدر بنده دارای ملکی در غرب تهران است که حدودا۳۰ سال پیش خریداری نموده و متاسفانه برای آن سند دریافت نکرده است.برای دریافت سند اقدام کردیم و میگویند که زمین شما چون در زمان شاه متعلق به آقایی به نامه دهنوی بوده و متواری شده ،در حال حاضر متعلق به کمیته امداد می باشد و شما می بایست کل مبلغ زمین را به کمیته بپردازید تا ما اجازه اخذ سند بدهیم.حال سوال بنده این است که ما کل مبلغ ملک را به فروشنده پرداخت نمودیم و ایشان نیز در حال حاضر فوت شده اند واین موضوع را به اعلام نکرده بودن(ظاهرا بی اطلاع بودند) چندین نفر از همسایگان نیز سند را به صورت عادی دریافت کرده اند،آیا راه حلی برای دریافت سند وجود دارد؟لطفا راهنمائی بفرمائید

سلام
در صکرتی ک پلاک ثبتی شما دارای مالک یا معارض است امکان اخذ سند ندارید مگر اینکه ثابت کنید وجه ملک را پرداخته و قبل از انتقال اجرایی آنرا معامله کرده اید
تماس بگیرید ۲۲۰۰۹۳۳۰

باسلام و خسته نباشید.بنده ملکی دوطبقه ویلایی خریداری نموده ام که در آن تاریخ حضور در دفترخانه و تخلیه مشخص شده است اما ظاهرا فروشنده به دلایلی که نمیدانم، نمی تواند پایان کار طبقه دوم را آماده کند و در محضر حاضر شود. و فروشنده عنوان کرده که مبلغ ۹۰ میلیون باقیمانده ارزش کل ملک را باید پرداخت کنی تا خانه را برایت تخلیه کنم حالا ۱- من چه اقدامی در جهت تخلیه ملک می توانم بکنم باتوجه به اینکه فروشنده نمیتواند سند را بنام من بزند آیا باید مبلغ باقیمانده را پرداخت کنم و به چک ۳۰۰ میلیونی تضمین اکتفا کنم. ۲- آیا فروشنده بعدازتخلیه ملزم به اخذ پایان کار میباشد.۳- ضمنا مبایعه نامه کد رهگیری ندارد آیا اعتبار دارد

سلام
۱-نسبت به دریافت گواهی عدم حضور در دفترخانه اقدام نمایید .
۲-فروشنده ملزم به دریافت پایانکار می باشد و امکان این که شهرداری رای ماده ۱۰۰ را برای این ملک بدهد هست، پس حتما قبل از تنظیم سند پایانکار بگیرید .
۳-بلی اعتبار دارد .

سلام آقای سرحسابی
خیلی خیلی از زحمات شما برای جواب دادن ممنونم. با مراجعه بنده به شهرداری گفتن که مجوز طبقه دوم را دارد و خودم هم روز مبایعه نامه دفترچه فنی ساختمان، طبقه دوم را دیدم اما میگفت یک امضا مانده که ۱۰ روزه درستش میکنم اما الان دوماه گذشته و به روز انتقال سند (۹۷/۳/۲۸)نزدیک میشویم هنوز خبری نشده آیا بنظر شما بقیه پولو بدم و خانه را تصاحب کنم. بعدا میتوانم از طریق دادگاه پایانکار و انتقال سند بگیرم (باتوجه به داشتن چک ۳۰۰ تومنی تضمین انتقال سند و مبایعه نامه). چشم حتما گواهی عدم حضور خواهم گرفت

با سلام،من در ساختمانی ۳ طبقه و ۳ واحده زندگی میکنم،در سند طبقه ی همکف جلوی درب منزلش در حیاط به عنوان پارکینگ عنوان شده است،آیا ایشان میتوانند بدون کسب رضایت ما محل پارکینگ خود در حیاط را سقف کاذب بزنند؟

سلام
خیر بدون رضایت شما حق چنین کاری را ندارند.

سلام از شهر اصفهان کسی هست یک مشاوره میخواستمم راجع به خرید خانه؟؟؟

سلام
با مشاوران ما تماس بگبرید .

مشاوره تلفنی ثبت اسناد

سلاlم
ساختمان ۱۴۰ متری دارم درسال ۶۴ ساخته شده کمیسیون ماده صد معاف شدم
جهت صدور پایان کار /شهرداری تقاضای دریافت سهم خدمات از من دارد
ایا درخواست شهرداری قانونی است؟
اگر قانونی نیست بکجا مراجعه کنم؟
با تشکر /خدا خیرتان دهد

سلام
بله قانونی است

با سلام مجدد
نهایت تشکر را از لطف شما دارم

سلام
ساختمانی به متراز ۱۴۰ متر دارم در سال ۱۳۶۴ ساخته شده بدون مجوز شهرداری
ایا شامل سهم خدمات شهرداری یشود یا خیر؟
باتشکر فراوان

سلام
بله میشود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مباشر رسالت خویش را از ایجاد این مرکز، آگاه سازی عموم مردم از قوانین و شرایط و الزامات و ریزه کاری های حوزه مسکن و ساختمان ،این اساسی ترین و هزینه بر ترین نیاز خانوار میداند ، مباشر معتقد است که خدمات ، آموزش ها و کارگاه های ارائه شده در مرکز جامع اطلاع رسانی مباشر باعث رشد و تقویت اطلاعات عمومی مخاطبان می‌گردد که با استفاده از این حمایت ها و اطلاعات میتوان تجربه لذت بخشی را از بازار ملک و مستغلات کسب نمود.

مشاوره حقوقی ملکی | وکیل متخصص ملکی |خدمات اداری ملک و ساختمان |دستیار ملکی |

تمامی حقوق متعلق به وبسایت مباشر می باشد

   

  

بخاطر سلامتی خود و جامعه ، از خانه خارج نشویم

و

nline

nline

مشاوره بگیریم

مشاوره تلفنی ثبت اسناد

مشاوره ثبتی بصورت آنلاین و غیر حضوری  و مشاوره ثبت اسناد در دفتر اسناد رسمی ۱۱۵۲ تهران ، جنت آباد مرکزی

نوشته سردفتر :

هدف اصلی ما از طراحی این سایت آموزش از راه دور مسائل ثبتی، طرح مقالات مرتبط و بیان مشکلات احتمالی و ارائه راهکار میباشد. کمبود دانش حقوقی و مسائل مربوطه همیشه و در این سالیان باعث شده تا با اشخاصی مواجه شویم که دچار خسارات و ضررو زیان مالی و حتی روحی شوند. این در حالیست که اگر فقط آنها با اصول اولیه حقوقی و تنظیم اسناد آشنایی داشتند چه بسا هیچگاه دچار این مشکلات نمی شدند.

آموزش تخصصی سردفتری

لذا در این خصوص تصمیم گرفتیم تا برای اینکه اشخاص دچار این مسایل و مشکلات نشوند قبل از هر گونه اقدام حقوقی بخصوص در زمینه تنظیم اسناد ، مشاوره ثبتی به صورت :

من در تهران ساکن نیستم ، چگونه می توانم ازمشاوره های آنلاین شما استفاده کنم ؟

شما ابتدا با شماره تلفن هایی که پایین بخش مشاوره های آنلاین موجود است تماس می گیرید ، زمانی را هماهنگ می کنید و در زمان تعیین شده مشاوره آنلاین خود را می گیرید .

من در خارج از ایران زندگی می کنم ،‌ آیا می توانم از مشاوره های ثبتی شما استفاده کنم ؟

دوست عزیز سلام .

بله . قبل از این مشاوره آنلاین ، در واتساپ که شماره آن در زیر صفحه است پیام بگذارید تا زمان و شرایط مشاوره با شما هماهنگ شود .

از چه طریقی من مشاوره آنلاین را دریافت می کنم ؟

بستگی به تعداد نفراتی که در جلسه آنلاین حضور دارند – اگر تعداد بیشتر از ۱ نفر باشد از زیرساخت های ویدئو کنفرانس این مرکز استفاده خواهیم کرد .

خوشحال می شویم پاسخگوی سئوالات شما باشیم

سلام . من در میلان ایتالیا زندگی می کنم ولی نیاز به یه مشاوره ثبتی آنلاین داشتم قبل از اینکه به ایران بیام . چطوری می تونم مشاوره غیرحضوری ثبتی ازتون بگیرم ؟

سلام دلفان جان شما دوست عزیز می توانید به شکل آنلاین و به شکل تصویری با مشاور ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره غیرحضوری دریافت نمایید. آرزوی سلامتی برای شما

می خواستم بابت مشاوره خوبی که بصورت آنلاین و از راه دور از شما گرفتم بی نهایت تشکر کنم . من تو شهرستان زندگی می کنم و این مشاوره خوب رو تو شهرستان ندارند . چون واقعا امکانات ما ضعیف هست . از بابت این راه کارهایی که بهم در مشاوره پیشنهاد دادید واقعا متشکرم . کارم رو راه انداخت .

سلام جناب نامدار خوشحالیم که روش جدید مشاوره ما به شکل آنلاین مورد توجه و رضایت اکثر دوستان و از جمله شما دوست عزیز قرار گرفته.ممنون از لطف شما

سلام. از مشاوره ثبتی آنلاین شما توی این شرایط که رفت و آمد نمی شه کرد از شهرستان به تهران خواستم تشکر کنم . من باز موردی باشه از مشاوره های آنلاین شما استفاده خواهم کرد . پیروز باشید .

درود برشما. بله دوست خوبم.مشاوره و آموزش راه دور و آنلاین ما برای عزیزانی که مسیر دوری دارند مفید میباشد.و خوشحالیم که مورد رضایت شما واقع شده.موفق باشید

بابت مشاوره آنلاینتون اونم تو این شرایطی که من هستم و واقعا نمی تونستم بیام تشکر می کنم . به دوستانم هم شما را معرفی خواهم کرد تا از خدمات خوبتون استفاده کنند بخصوص تجربه خیلی بالایی که سردفتر محترم داشتند . شاد و پیروز باشید .

سلام دوست خوبم ما هم از شما تشکر میکنیم که در اولین دوره آموزش غیرحضوری شرکت کردید.موفق و پیروز باشید.

سلام و درود . توی تعطیلات هم می تونم مشاوره آنلاین ثبتی بگیرم ؟ تشکر .

سلام خدمت شما دوست عزیز بله.یکی از اهداف ما از مشاوره آنلاین و آموزش غیر حضوری این است که مردم عزیز بتوانند در روزهای تعطیل هم (با هماهنگی قبلی) مشاوره و آموزش دریافت نمایند. با آرزوی تعطیلات خوب برای شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

۴۴۴۸۶۱۰۷     –     ۴۶۰۴۹۵۲۷  – ۰۲۱ ۰۹۰۳۷۹۰۰۸۷۸

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه : ۸:۳۰ الی ۱۴

مشاوره تلفنی ثبت اسناد

پنجشنبه ها : ۸:۳۰ الی ۱۲

“جهت مشاوره حضوری و هماهنگی قبلی خواهشمند است با شماره 09037900878 تماس حاصل فرمایید.”                                      ساعت تماس((از ساعت 10 صبح الی 13))

مشاوره ثبتی در خصوص تنظیم کلیه اسناد رسمی از قبیل:

تهران – بالاتر از اتوبان همت –  جنت آباد مرکزی –  ابتدای خیابان 20 متری گلستان غربی – پلاک 89 – طبقه اول – واحد 1

daftarkhane1152@

daftarkhane1152@

daftarkhane1152@

daftarkhane1152@

daftarkhane1152@

daftarkhane1152@

daftarkhane1152@

آموزش های رایگان و مطالب جذاب دفترخانه را حتما در اینستاگرام دنبال کنید

برای اینستاگرام دفترخانه کلیک کنید .

برای تلگرام دفترخانه کلیک کنید .

خدمات دفترخانه ۱۱۵۲ تهران

مقالات سلام خدمت مردم عزیز ، دوستان و همکاران محترم .

مطالب مندرج در وب سایت دفترخانه بیان قوانین و تجارب و نظریات شخصی سردفتر و همکاران جهت ارتقای سطح حقوقی و آموزش مسائل مربوط به تنظیم اسناد می باشد و به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی برای دفترخانه ۱۱۵۲را ندارد . امیدواریم که مطالب این سایت مفید بوده و با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود در جهت پیشرفت سایت دفترخانه ما را یاری فرمایید .

 آموزش آنلاین و غیرحضوری دفترخانه

 مشاوره ثبتی آنلاین

 ویدئوهای آموزش جامع سردفتری

 دوره های آموزشی دفتر اسناد رسمی

 مشاوره ثبتی

  آموزش های رایگان دفترخانه

تهران – بالاتر از اتوبان همت – جنت آباد مرکزی – ابتدای خیابان 20 متری گلستان غربی- پلاک 89 – طبقه اول – واحد 1

تلفن ها : ۴۴۴۸۶۱۰۷     –     ۴۶۰۴۹۵۲۷  – ۰۲۱ تلفن همراه : ۰۹۰۳۷۹۰۰۸۷۸

ساعات کاری : از شنبه تا چهارشنبه : ۸:۳۰ الی ۱۴ پنجشنبه ها : ۸:۳۰ الی ۱۲

مشاوره ثبتی آنلاین ( غیرحضوری ) :از ساعت ۱۰ الی ۱۳


وکیل پایه یک دادگستری


گلستان – گرگان


کارشناس و مشاور حقوقی


تهران – تهران

وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره تلفنی ثبت اسناد


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، ثبت
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان غربی – ارومیه

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل و مشاور حقوقی


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه

کارشناس و مشاور حقوقی


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 7 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، دادرسی
، متفرقه
، بین الملل
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات
مشاوره تلفنی ثبت اسناد

وکیل پایه یک دادگستری


گیلان – رشت

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، ثبت
، بیمه
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات




تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، تعزیرات
، ثبت
، کار
، متفرقه
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


قم – شهرستان قم

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

کارشناس و مشاور حقوقی


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


فارس – شیراز

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


كرمان – كرمان

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، زندان – عفو
، ثبت
، اجرا
، متفرقه
، مراجع

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 2 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، ثبت
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل

کپی رایت © 2020 – مشاوره حقوقی آنلاین

طراحی و اجرا: ساونگ

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مشاوره تلفنی ثبت اسناد
مشاوره تلفنی ثبت اسناد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *