مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

 
helpkade
مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا
مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

موسسه ملک پور با همکاری موسسه MIE به شما مشاوره حقوقی ، مهاجرتی ، قانونی رایگان ارائه می نماید . آیا نیاز به مشاوره تلفنی یا کتبی رایگان دارید ؟ می خواهید ابتدا قبل از پرداخت هزینه مشاوره بدانید که اصلا صرف هزینه مشاوره مفید است؟ مشاوره تلفنی رایگان ما برای همین موضوع طراحی و اجرا شده است شما می توانید با دفاتر ما در اکثر اوقات روز تماس حاصل فرموده و در باب موضوعات مختلف حقوق یا بین الملل مشاوره رایگان دریافت نمایید . وقتی ما صحبت از مشاوره تلفنی یا مشاوره ایمیلی رایگان می کنیم ، این موضوع صحت دارد . امتحان بفرمائید و هم اکنون اگر در ساعات کاری موسسه ما باشد ، دفاتر به طور رایگان به شما پاسخگو خواهند بود . شما سوال می پرسید ، درخواست مشاوره می کنید و کارشناس خبره و تحصیل کرده رشته موردنظر شما بدون دریافت هزینه تا مدت ده الی پانزده دقیقه بدون دریافت هیچ هزینه ای پاسخگوی شما خواهد بود .

فایل صوتی توضیحات اقای ملک پور (فارغ التحصیل حقوق ,عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره حقوقی رایگان

البته در صورتی که اطلاعات اولیه را بدست آوردید ، ملاحظه فرمودید که این دفتر صاحب همان اطلاعاتی است که شما می خواهید ، می توانید بدون هیچ دغدغه ای جهت مشاوره حضوری ،مهاجرتی ، حقوقی و امثالهم تعیین وقت بفرمائید . جهت ارتباط با دفاتر همکار مستقل ما می توانید به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.
از شما استدعا می کنیم بدون وقت قبلی به دفاتر ما مراجعه نفرمائید تا ما بتوانیم بدون شلوغی ، فشار زمانی و با هماهنگی برای شما وقت صرف کنیم.
مشاوره های ما همگی برای شما با برنامه ریزی ارائه می گردد و به این شکل است که در ابتدا مشاوره تلفنی مهاجرتی یا حقوقی رایگان خواهید داشت و بعد از مشاوره تلفنی اگر احساس فرمودید که از مشاوره راضی هستید در آن صورت شما از ما وقت مشاوره حضوری دریافت خواهید نمود که بابت آن هزینه ای جزئی می پردازید.
پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی با دفاتر ما مشورت بفرمائید و به هیچ عنوان بدون مشورت و تحقیق کافی اقدامی نفرمائید .
جهت مشاوره تلفنی رایگان مهاجرتی ، حقوقی و امور نظیر آن با بهترین تیم کشور در خدمت شما هستیم.

ما فقط یک دفتر دور افتاده در نقطه ای نیستیم که به دروغ ادعای سابقه کار بین المللی داشته باشیم. شما خود قضاوت فرمایید. سال هاست موسسه حقوقی ملک پور و همکاران آن را می شناسید و بیش از صد ها آراء موفق، ویزا و نتایج مثبت، تنها گوشه ای از رزومه کر ما می باشد.

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

وکیل مهاجرت به کانادا و ملاک تشخیص وکیل متخصص در این کشور همواره موضوع مهمی در امر مهاجرت می باشد که به صورت کاملا تخصصی و علمی در این مقاله بررسی می گردد. وکیل مهاجرت به کانادا باید چه توانایی هایی داشته باشد؟ آیا قصد مهاجرت از طریق تحصیل یا کاری به کشور کانادا دارید؟ آیا موسسه معتبر و وکیل مهاجرت به کانادا را می شناسید؟ مهاجرت امری سرنوشت ساز خواهد بود و اصول و قواعد خاص خود را دارد و بودن آشنایی با این اصول و قواعد قطعنا دچار نقصان خواهید شد، پس بهترین کار این است قبل از شروع، با وکیل مهاجرت به کانادا و متخصص این امر گفتگو نمایید و تمام شرایط موجود را شناسایی و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. این مقاله تخصصی توسط تیم مشاوران و متخصصان مجموعه حقوقی ملک پور، همکار MIE اتریش، جهت بالا بردن سطح آگاهی شما مخاطبان همیشگی تهیه و تنظیم گردیده شده است. در صورت داشتن سوالات تخصصی در امر مهاجرت می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و از خدمات رایگان تلفنی بهره لازم را کسب نمایید.

همه ساله افراد زیادی متقاضی مهاجرت به کشور کانادا می باشند. کانادا کشور مهاجرپذیر می باشد و مهاجرت به کانادا از طرق مختلف صورت می پذیرد. تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی که موسسه حقوقی ملک پور در مورد گزینه پناهندگی هیچ گونه خدماتی ارائه نمی نماید و این روش را به دلیل خطرات و ریسک های موجود کاملا نفی می نماید. بحث مهاجرت بسیار مهم و تخصصی می باشد و در سرنوشت و آینده فرد تاثیرگذار خواهد بود. همانند هر موضوع تخصصی، برای مهاجرت به کانادا نیز، نیازمند رجوع به وکیل مهاجرت به کانادا می باشید. وکیل مهاجرت به کانادا با تسلط به قوانین حاکم بر کشور کانادا، شرایط هر ایالت، مسائل پیرامون و تاثیرگذار در امر مهاجرت می تواند شرایط متقاضی را با دقت و تخصصی بررسی نماید و ریسک های موجود در پرونده فرد را شناسایی نماید و در عین حال راهکار متناسب با سلیقه، بودجه و شرایط آن ارائه کند.

همان گونه که مستحضر هستید، برای امر مهمی چون مهاجرت به کانادا نیازمند بهرمندی از وکیل مهاجرت به کانادا می باشید. برای اینکار لازم است برخی از ویژگی های مهم یک وکیل متخصص را بشناسید. وکیل مهاجرت به کانادا و هر کشور دیگر در ابتدا باید تحصیلات مرتبط با حقوق بین الملل داشته باشد و به مسائل تخصصی این امر تسلط کافی داشته باشد. ارتباط موثر با سایر وکلا داشته باشد تا بتواند در حل مسائل و پیش برد پرونده بهتر عمل نماید. صداقت و شفافیت در گفتار و عمل داشته باشد و بدون هیچ گونه غرض ورزی و سودجویی با توجه به شرایط متقاضی و قوانین حاکم، راهکار کاربردی و درستی ارائه نماید. وقت شناس و دقیق باشد و بتواند طبق اصول از پیش تعیین شده و مشخص فرد متقاضی را در رسیدن به مقصود یاری نماید.

مجموعه حقوقی ملک پور با برخورداری از علم و تجربه و پیشتاز در امور مهاجرتی با بیش از 47 هزار پرونده توانسته است خدمات ارزنده ایی ارائه نماید. اشراف به مسائل روز دنیا و قوانین کشورها و ارتباطات گسترده با ارگان ها، دانشگاه ها، مراکز و همچنین وکلای برجسته از اقصی نقاط دنیا، موجب گردیده این مجموعه حقوقی با موفقیت در این عرصه پیش رود. موسسه حقوقی ملک پور برای خدمت رسانی کارآمد به هموطنان با بهره گیری از وکیل مهاجرت به کانادا ، به سهولت امور مربوط به این کشور را انجام می دهد. تیم مشاوران و وکلای متخصص در کشور کانادا با بررسی شرایط شما در زمینه تحصیلی، کاری و حتی سرمایه گذاری آماده همکاری با شما است. بهتر است قبل از هر گونه اقدامی حتما با یک وکیل مهاجرت به کانادا مشورت نمایید تا با دیده بازتر و روشن تری گام بردارید و آینده درخشانی پیش روی خود و خانواده داشته باشید.

در حال حاضر و با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت برای افراد در سراسر دنیا، موسسه حقوقی ملک پور، همگام با تحولات روز دنیا برای رفاه شما عزیزان و ارتقا خدمات مشاوره ایی و اجرایی خود، کلیه این امور را به صورت آنلاین فراهم نموده است. بدون صرف وقت اضافی برای حضور در جلسات در دفاتر فیزیکی، تنها با تماس اینترنتی از هر جای ایران و یا دنیا به بهترین مشاورین و متخصصان ما ارتباط برقرار خواهید نمود و با بررسی شرایط خود راهکار لازم را دریافت می نمایید. اگر صرفا به کشور کانادا علاقه مند هستید و قصد مهاجرت به این کشور را دارید می توانید به راحتی با وکیل مهاجرت به کانادا ارتباط تصویری داشته باشید و کاملا علمی و حرفه ایی خدماتی در سطح عالی دریافت نمایید. در عصر تکنولوژی و اطلاعات، دسترسی به بانک های اطلاعاتی تنها با داشتن یک سیستم و شبکه اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

مجموعه حرفه ایی ملک پور با راه اندازی سایت های متنوع و گسترده در زمینه مهاجرت، هزاران مقاله رایگان و علمی در اختیار جویدندگان قرار داده است. این اطلاعات در خصوص تمامی کشورها و روش های مهاجرتی می باشد. کافی است سری به یکی از سایت های ما سر بزنید و شاهد حجم زیادی از اطلاعات طبقه بندی شده به صورت ویدئو، مقاله رایگان باشید. همچنین این مجموعه در تولید محصولات با ارزش و مورد تقاضای شما همراهان نیز گام های موثری برداشته است و محصولات متنوع آموزشی تولید نموده که با تهیه آن ها می توانید به اهداف خود دست یابید. این محصولات شامل: پکیج آموزش زبان فشرده انگلیسی و آلمانی، آموزش جامع اسکیل ورکر کانادا، گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، آموزش اپلای و ویزای تحصیلی اتریش و هنر زندگی کردن می باشد.

طبق مطالب گفته شده، برای مهاجرت به کانادا و هر کشوری در ابتدا لازم است با یک متخصص و وکیل مهاجرت به کانادا و یا هر کشور دیگر مشورت نمایید تا بتوانید شرایط موجود را شناسایی کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. برای آنکه امور مهاجرتی خود را به وکیل و متخصص بسپارید حتما سرچ دقیقی داشته باشید تا بتوانید بهترین و حرفه ایی ترین ها را در کنار خود داشته باشید. دسترسی آسان به اینترنت و سایت های گوناگون و همچنین عضویت در شبکه های مجازی فرصت خوبی است تا با بررسی رزومه و سوابق موسسات بهترین وکیل مهاجرت به کانادا یا هر کشوری را شناسایی نمایید. تعداد ویزاها و تنوع ویزاهای مجموعه حقوقی ملک پور گواه خوبی بر ادعای ماست. طیف گسترده افراد با سلیقه های مختلف، برای کشورهای مختلف در دنیا با ما مشورت نموده اند و از خدمات مجموعه ما به نحو احسن بهره مند شده اند. مجموعه حرفه ای ملک پور، بجز پناهندگی در کلیه روش های مهاجرتی پیشتاز و موفق عمل نموده است. تحصیل در مقاطع مختلف مدارس، دانشگاه برای کشورای تراز اول اروپا، کانادا، استرالیا و… کار و سرمایه گذاری امن و پرسود، برای کشورهای مختلف دنیا با مجموعه حقوقی ملک پور امکان پذیر خواهد بود.

قوانین مهاجرتی و روابط کشورها مدام در حال عوض شدن می باشد. قوانین بین الملل جزییات و نکات حساس خود را در پی دارد. یک وکیل مهاجرت به کانادا باید بتواند با سایر وکلای بین المللی ارتباط مداوم و کارآمد داشته باشد تا در صورت تغییر در جزییات قوانین از آن آگاهی یابد. گاهی در امور مهاجرتی لازم است حتما با وکیل محلی از همان کشور اقدامات لازم را صورت دهید در نتیجه این ارتباطات کمک خواهد نمود تا پرونده مورد نظر در بهترین شکل ممکن ارائه شود و هرگونه ریسک شناسایی و به حداقل ممکن برسد. چیدمان مدارک، نحوه درخواست، نوع مدارک، الزامات کشور مورد نظر بر اساس روش مهاجرتی امور کاملا تخصصی است که مطمعنا افراد عادی به راحتی و بدون خطا نمی توانند آن را به سرانجام برسانند و حتما لازم است یک فرد کاردان امور را بدست گیرد تا خسارات و اشتباهات احتمالی به کمترین حد ممکن برسد. موسسه حقوقی ملک پور با داشتن بهترین وکیل رسمی در کشور کانادا آماده ارائه خدمات مشاوره ایی تخصصی در زمینه تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری به شما متقاضیان عزیز می باشد.

افراد به علل مختلف تصمیم به مهاجرت می گیرند. گاهی متقاضیان برای ارتقاء سطح علمی و خدمت رسانی بیشتر به هموطنان اقدام به مهاجرت تحصیلی می نمایند. بهره مندی از امکانات رفاهی و اجتماعی بیشتر در کشورهای پیشرفته نظیر کانادا و یا سرمایه گذاری و کسب درآمد و ثروت بیشتر می تواند دلایل دیگری برای مهاجرت افراد به کانادا و سایر نقاط دنیا باشد. این تصمیم بسیار بزرگ و سرنوشت ساز است گاهی کوچکترین خطا می تواند کل مسیر زندگی فرد و خانواده وی را خدشه دار کند و اثرات جبران ناپذیری برجای بگذارد. تاثیرات روحی و جسمی تا مالی و از همه مهمتر و با ارزش تر عمر و زمان فرد. پس لزوم یک مشاوره تخصصی و رجوع به وکیل مهاجرت به کانادا کاملا واضح و مبرهن می گردد. حال چرا موسسه حقوقی ملک پور را توصیه می کنیم؟ داشتن کادر حرفه ایی و متخصص در امر مهاجرت، ارتباط گسترده با وکلا از سراسر دنیا، تخصص و علم به امور مهاجرت و سوابق حرفه ایی 15 ساله در تمامی زمینه های مهاجرتی برای تمامی کشورهای دنیا. در کنار این موارد پیشگام و به روز بودن خدمات مجموعه می باشد که بدون نیاز به حضور فیزیکی در کوتاه ترین زمان ممکن یک فرد متخصص را در کنار خود خواهید داشت. کافی است با مجموعه حقوقی ملک پور تماس گرفته و شرایط اولیه خود را مورد ارزیابی قرار دهید و سپس برای بررسی تخصصی و بیشتر به صورت آنلاین با متخصصین و کارشناسان ارشد مجموعه از سراسر اروپا و کانادا ارتباط برقرار نمایید و بالاترین سطح ممکن خدمات دریافت نمایید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

وکیل مهاجرت به کانادا و ویژگی های مشاوران حرفه ای و نحوه بهره مندی از خدمات موسسه مهاجرتی در مقاله پیش رو مورد تحلیل و بررسی علمی و تخصصی قرار گرفت. پیشنهاد می کنیم پیش از هرگونه اقدام جهت امر مهاجرت و اخذ ویزا و پاسپورت کانادا با وکیل معتبر و مجرب مشورت نموده و از ارتباط وکیل مهاجرت به کانادا با وکلای سایر کشورها اطمینان حاصل نمایید تا شانس ویزای خود را بالا ببرید. میزان سابقه کار حرفه ای و توانایی وکیل معتبر در کانادا از جمله مواردی است که باید پیش از پرداخت هر گونه مبلغی حتما به آن توجه نموده و با آگاهی کامل اقدام به انتخاب وکیل و موسسه معتبر نمایید. موسسه حقوقی ملک پور همکار MIE اتریش با بیش از 15 سال سابقه در امر مهاجرت و ویزا و ارتباط با وکیل مهاجرت به کانادا در زمینه اخذ تابعیت و پاسپورت کشورهای معتبر جهان می تواند یاری رسان شما عزیزان در این مسیر پر پیچ و خم باشد. شما سروران می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با نحوه ارتباط با وکیل مهاجرت به کانادا و روش دریافت وقت مشاوره با ایشان با مشاوران ما تماس حاصل نموده و درخواست مشاوره رایگان آنلاین نمایید. هم چنین می توانید در انتهای این نوشتار نظرات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی دیدگاه های شما باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام من دانشجوی پرستاری دانشگاه دولتی هستم بهترین کشور برای مهاجرت برای رشته من کدام کشور است

با سلام و احترام متقاضی گرامی در حال حاضر کشور هایی مانند دانمارک و سوئد نیاز به نیروی کادر درمان دارند و در صورت داشتن شرایط لازم و با معادل سازی مدرک امکان مهاجرت به این کشورها وجود دارد. همچنین برای بررسی دقیق تر شرایط خود می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سلام. اسکویی هستم. کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی. 45 سال دارم. پسرم 17 سال دارد وامسال به کلاس 12 می رود. مادر وبرادرم سیتی زن کانادا هستند. میخواستم بپرسم بهترین و سریعترین نوع ویزا برای من وپسرم چیست؟

دوست عزیز سلام برای فرزند شما می توان از طریق تحصیل اقدام نمود ولی برای شما نیاز است رزومه تان توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد تا روش مورد نظر تعیین گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام روز بخیر مهدوی هستم از تهران درباره مشگل پذیرش فرزندم ایشان لیساس معماری است چگونه در خدمت شما باشیم

با سلام لطفا با دفاتر ما تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند چون که هیچ اطلاعاتی از مشکل شما و شرایط شما نداریم.

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

سلام درباره ویزا فرزندم برای پذیرش دانشجویی مشگل دارم لطف کنید چکار شما می توانید انجام بدهید

با سلام لطفا با دفاتر ما تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند چون که هیچ اطلاعاتی از مشکل شما و شرایط شما نداریم.

با سلام

آیا موسسه ی ام آی ای در سایت iccrc عضو بوده و قابل جستجو هست؟

با سلام. موسسه MIE دارای وکلای معتبری در کشورهای مختلف جهان است که یکی از این وکلا در کانادا ساکن بوده و عضو ICCRC می باشند.

سلام خسته نباشید من 16 سالم هست توی مقطع دهم دارم تحصیل میکنم رشته تجربی ..مدرک آیلتسم هم تا دوسال دیگه دریافت میکنم ، به صورت قطعی میخوام که بعد از دیپلم تحصیلمو توی کانادا ادامه بدم ….اقدامی هست که برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم و تحصیلی از الان نیاز باشه انجامش بدم ؟ مثل یادگیری زبان جدید یا ..؟

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

با عرض سلام و خسته نباشید بنده کارشناس مترجمی زبان انگلیسی دارم و بالای ده سال سابقه کاری وبیمه ،35 سال سن دارم متاهل و دارای دوفرزند دختر 4و 7 ساله هستم. درحال حاضر درحال تحصیل در رشته جهانگردی هستم در مقطع ارشد. تمایل دارم برای داشتن یک شغل مناسب و شرایط زندگی و تحصیلی بهتر برای فرزندانم به کانادا مهاجرت کنم. ضمنا همسرم هم کارشنااس ارشد آموزش زبان انگلیسی هست و 34 سال سن دارد. آمادگی گرفتن مدرک آیلتس هم دارم. امکانش هست راهنمایی بفرمایید که بهترین و کوتاه ترین روش ممکن برای ما چی هست؟

با سلام و عرض ادب بهترین روش این است که یکی از اعضای خانواده جهت ویزای تحصیلی اقدام نماید و سپس برای سایر اعضای خانواده اقدام شود.پیشنهاد میکنیم جهت اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید.

سلام .خسته نباشید من کارشناس پرستاری وسابقه 13سال,کاردارم و متاسفانه حدود سه سال هست که دچاربیماری صعب العلاج شدم وقادربه کارپرستاری نیستم ودرکلیینیک مخیط کارم کارسبک میکنم میتونم اقامت کانادابا فرزند نه ساله ام بگیرم وزبان انگلیسی مدک ندارم

با سلام و عرض ادب. رزومه شما برای انتخاب بهترین گزینه متناسب با شما باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

با سلام و احترام و تشکر از جناب عالی با توضیحاتی کامل و موشکافانه پروسه مهاجرت رو توضیح و تشریح کرده اید. این جانب با۳۳سال سن و۱۳سال بیمه وکاردان عمران متعهل و تسلط به فنهای(نقشه کشی سفت کاری برقکاری جوشکاری وتاسیسات. تکنسین اجرای ومدرک زبان انگلیسی ندارم و هزینه مهاجرت ۵۰میلیون تومان دارم آیا من شرایط مهاجرت به کشور کانادا یا سوئد نیوزیلند رو دارم ؟

با سلام و احترام. امکان اقدام از طریق ویزاهای تحصیلی، ثبت شرکت، خرید ملک و … برای شما وجود دارد که در هر کشور بسته به رزومه و میزان سرمایه شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در این زمینه پیشنهاد میکنیم با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

با عرض سلام و احترام.جناب ملک پور بنده دارای یک فرزند معلول ذهنی ۱۹ ساله می‌باشم آیا در صورت گرفتن اقامت با هر روشی میتوانم فرزندم را هم ببرم .در قسمت نظرات مربوط به آلمان هم سوال کرده بودم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکردم.در ایران با چند موسسه و مشاور مشورت کردم و هرکسی یک جوابی داد.برخی گفتند اصلا امکان پذیر نیست و شرط ورود به هر کشوری برای اقامت داشتن سلامت است و برخی نیز گفتند ایشان فرد وابسته محسوب میشود و امکان پذیر است.خواهشمندم من را راهنمایی کنید.ضمنا من لیسانس پرستاری و هستم و ۴۶سال دارم.

با سلام و عرض ادب. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

برای مهاجرت مدرک تحصیلی نیاز هست من تحصیلاتمو ادامه ندادم و مدرک تحصیلی ندارم

با سلام و عرض ارادت. شرایط شما باید مورد بررسی قرار گیرد. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

با سلام وعرض ادب .امروز از سایت آقای ملکپور خوندم که تحصیل در کانادا بدون داشتن مدرک زبان.خوب خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر.۳۷ سال سن دارم کارشناس پرستاری .دوس دارم برای ارشد کانادا اقدام کنم.مدرک زبان ندارم.آیا امکانش هست و این پروسه چقد زبان بره؟مچکرم.

با سلام و احترام. تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا به حداقل مدرک زبان نیازمند می باشد و شرایط سنی خاص خود را داراست. تحصیل در مدارس این کشور برای دانش آموزان به مدرک زبان نیاز ندارد. برای بررسی شرایط شما برای تحصیل در کشورهای مختلف پیشنهاد میکنیم با دفاتر ما ارتباط بگیرید.

با سلام لطفا در مورد مهاجرت خانوادگی،و تحصیل برای فرزندان ده و دوازده سال هم مطلب بگذارید سپاسگزارم

با سلام و عرض ارادت. اطلاع رسانی انجام شد. از بیان دیدگاه شما متشکریم

باقری یه مهاجرافغان فعلا ایران زندگی میکنم آیاویزه برای ماهم امکان داره

با سلام و عرض احترام. بله این امکان بسته به شرایط شما وجود خواهد داشت. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سرمایه گذاری در استان انتاریو

Your browser does not support the audio tag.

خرید ملک در کانادا

Your browser does not support the audio tag.

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

Your browser does not support the audio tag.

کار در کانادا

Your browser does not support the audio tag.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

شما خواهید آموخت :

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با بهره‎گیری از نیروهای با تجربه و خبره در امور اخذ اقامت کشورهای خارجی، ویزا و پاسپورت به شما کمک خواهد کرد که تمامی مراحل شروع زندگی در کشور مورد نظرتان را با اطمینان و با چشمانی باز طی نمایید. اگر شما هم در زمره افرادی قرار دارید که قبل از گرفتن تصمیم‎های مهم، تمامی جوانب آن را بررسی نموده و بی‎گدار به آب نمی‎زنید، هدیه این موسسه به شما، انتقال تمامی تجربیات اخذ اقامت در قالب مشاوره رایگان مهاجرت حضوری و تلفنی است.

شما با تصمیم به مهاجرت تمامی دلبستگی های خود در کشور خود را کنار می گذرید و به کشوری بیگانه می روید. شغل خود را از دست می دهید، به خانه باز نخواهید گشت، هیچ دوست و آشنایی نخواهید داشت و باید زندگی جدیدی را از صفر پایه ریزی کنید. بنابراین بسیار مهم است که قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت از تمامی ابعاد آن اطلاع داشته باشید و از روش های درست مهاجرت اقدام به ترک کشور خود نمایید.

فاصله بین شکست یا موفقیت شما در حین انجام مراحل مهاجرت و همچنین ساخت زندگی بهتر در کشور جدید تنها یک قدم است که می‎تواند یک قدم اشتباه و یا سنجیده باشد. نکات ریز بسیاری در فرآیند مهاجرت وجود دارد که اطلاع از همه آنها نیازمند کسب تجربه در گذر زمان است.

برای موفقیت در مهاجرت و اقامت و زندگی در کشوری بیگانه فرد باید از امکاناتی شامل علم و تجربه برخوردار باشد، در واقع اکثر افرادی که با مشکلات پیچیده در این زمینه مواجه شده‎اند افرادی هستند که بدون داشتن آگاهی و علم کافی دست به عمل زده‎اند.

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

اگر می‎خواهید زندگیتان را در کشوری جدید از صفر پایه‎ریزی نمایید بهتر است در زمینه‎های مختلف اطلاعات درست را جمع‎آوری نمایید، باید اطمینان حاصل نمایید که اطلاعاتتان صحیح و به روز بوده و برای شرایط شما مناسب است. تمامی این موارد نیاز به تجربه نیز دارند، زیرا علم بدون تجربه ارزش چندانی ندارد.

البته تجربه به تنهایی نیز کافی نیست و به هیچ عنوان نمی‎تواند جای علم را بگیرد، در واقع ترکیب علم و تجربه در کنار هم است که شما را به هدف نزدیک می‎کند. بدست آوردن علم و تجربه برای هر فردی زمان می‎برد و همه افراد نمی‎توانند به هنگام تصمیم‎گیری خودشان به دنبال کسب تجربه بروند، زیرا این امر مستلزم صرف زمان، هزینه و شکست‎های احتمالی است. استفاده از خدمات مشاوره می‎تواند گام مناسبی در این زمینه باشد، شما با بهره‎مندی از مشاوره ارزشمند و صحیح خواهید توانست اطلاعات مورد نیازتان را بدون صرف زمان طولانی برای تحقیق و تجربه بدست آورید.

مشاوره رایگان تلفنی و حضوری کلید موفقیت ماست؛ ما تا زمانی که برای شما کاری انجام نداده‌ایم، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. در جلسات مشاوره تلفنی و حضوری می‌توانید با انواع روش‌های مهاجرتی آشنا شوید، پیشنهادهای ویژه مهاجرتی را دریافت نموده و با بررسی و تحلیل شرایط اجتماعی و اقتصادی روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. برخی از خدمات مشاوره‌ای ما به شرح زیر هستند:

✅ همکاری و همراهی شما تا رسیدن به هدف نهایی
✅ امکان برقراری ارتباط تلفنی در طی مراحل و دادن مشاوره‎های مستمر
✅ معرفی بهترین روش مهاجرت با توجه به شرایط متقاضیان
✅ کمک به انتخاب کشور مقصد برای متقاضیان
✅ معرفی کشور مناسب برای شما با توجه به میزان هزینه و شرایطتان

درصورتی‌که قصد مهاجرت داشته و تمایل دارید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید، فرم مشاوره رایگان را از قسمت زیر تکمیل نمایید و منتظر تماس در اسرع وقت کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان مهاجرت به صورت تلفنی و حضوری باشید. نکته : لطفاً درصورتی‌که متقاضی مهاجرت کاری (جاب آفر) هستید، جهت تسریع در روند انجام کار، رزومه خود را در انتها بارگذاری نمایید؛ پس از بررسی، مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که متقاضی ویزا کار به صورت جاب آفر یا ویزا توریستی هستید می توانید این فرم را تکمیل نماپید این خدمات به صورت رایگان می باشد.

متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیلی غیر بورسیه، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، خرید فرانچایز و خرید ملک برای دریافت مشاوره تخصصی و مرحله به مرحله مهاجرتی در خصوص این روش‌ها با پرداخت هزینه، زمان دقیق مشاوره خود را تعیین و ثبت نمایید.

دریافت وقت مشاوره VIP

ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای خارجی، اعضای باتجربه و همچنین استفاده از کلیه امکانات علمی، در امور مربوط به مهاجرت و دریافت پاسپورت و اخذ اقامت فعالیت می‌نماید. تمامی خدمات مشاوره‌ای موسسه مهاجرتی ویزا نیو کاملاً رایگان می‌باشد و افراد می‌توانند سؤالات خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی در جلسات مشاوره حضوری و تلفنی با موکلین مطرح نمایند.

مشاوره مهاجرت به کانادا ، مشاوره در باب اخذ اقامت و تابعیت کانادا، راه­های پیشنهادی اخذ اقامت دائم و تابعیت از طریق مهاجرت به کانادا در این مقاله به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. برای مهاجرت به کانادا چه شرایطی را باید داشته باشیم؟ از چه راه­هایی می توان به کانادا مهاجرت کرد؟ اصول مهاجرت به کانادا چیست؟ مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چگونه است و چه شرایطی دارد؟ حقوق و مزایای شهروندان در کانادا چگونه است؟ ما در این مقاله تلاش نموده­ا­یم که به این سوالات و دیگر سوالات در باب مشاوره مهاجرت به کانادا پاسخ داده و نکات اساسی و مهم مهاجرت به کانادا را در قالبی ساده و شیوا به اطلاع مخاطبان برسانیم. امید است تمام ابهامات و پرسش های شما بزرگواران برای مهاجرت به کانادا از طرق مختلف، به واسطه این مقاله علمی که توسط مشاورین موسسه حقوقی ملک پور در باب مشاوره مهاجرت به کانادا گردآوری شده است، رفع گردد. شما عزیزان همواره می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور ، همکار موسسه MIE اتریش  تماس حاصل نموده و در خصوص شرایط و راه های مختلف مهاجرت به کشور کانادا مشاوره رایگان دریافت نمائید.

در ادامه مقاله مشاوره مهاجرت به کانادا به مباحث ذکر شده در ذیل خواهیم پرداخت :

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

کانادا در شمال کشور امریکای شمالی قرار گرفته است که از نظر وسعت بعد از روسیه دومین کشور پهناور دنیا شناخته می شود. کانادا دارای بزرگترین مرز مشترک با کشور آمریکا می باشد از همین رو بیشترین روابط اقتصادی را با آمریکا دارد. دو زبان انگلیسی و فرانسه در این کشور رایج می باشد. جمعیت کشور کانادا در سرشماری که در سال ۲۰۱۶ انجام گرفت برابر ۳۵,۱۲۱,۷۲۸ نفر اعلام گردید و در سال ۲۰۱۹ جمعیت این کشور بالغ بر ۳۷,۲۵۳,۷۲۸ نفر تخمین زده شده است. پایتخت کشور کانادا شهر اتاوا است.آب و هوای کانادا در فصول زمستان بسیار سرد است کما اینکه در شهر ونکوور هوا معتدل است، پهناورترین آبشار دنیا (نیاگارا) در مرز این کشور با ایالات متحده امریکا قرار دارد . جمعیت کشور کانادا نسبت به وسعت آن در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار کم می باشد از همین رو برنامه های بسیار متعددی برای پذیرش مهاجر در این کشور وجود دارد.

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

از دلایل دیگر که کانادا را به مقصدی مناسب برای مهاجران تبدیل کرده می توان به وضعیت اقتصادی مطلوب کشور کانادا (نرخ بیکاری ۵٫۷ و نرخ تورم ۰٫۴ درصد در آوریل ۲۰۱۹)، چند فرهنگ و چند ملیتی بودن، کیفیت زندگی بالا برای ساکنین ( بیمه و هزینه تحصیلات رایگان)، سطح بالای دانشگاه ها از نظر علمی و… اشاره کرد. سالیانه افراد بسیار زیادی از سرتاسر دنیا از طریق سرمایه گذاری در کانادا، مهاجرت از طریق کار به کانادا، مهاجرت از طریق تحصیل و … تصمیم به امر مهاجرت می نمایند. نکته حائز اهمیت این است که افراد برای انتخاب مناسب ترین راه بایستی با اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا از متخصصین و وکلای با تجربه برای مهاجرت اقدام نمایند.

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق کار می باشد. در کل دو شیوه جستجوی کار موجود می باشد ۱- job seeker 2- skill worker . کشور کانادا از جمله کشورهایی است که دارای نرخ پایین بیکاری است که این رقم زیر ۷% می باشد. این کشور دارای سیستم­های ثبت نیرو فدرال و استانی می باشد. در سیستم فدرال شما باید دو مرحله امتیاز گیری را بگذرانید که مرحله اول از ۱۰۰ امتیاز بوده و حداقل امتیاز کسب شده باید ۶۷ باشد. پس از این مرحله شما وارد استخری پر از افراد جویای کار خواهید شد که بر اساس شرایط سنی، تحصیلی، سابقه کار، مهارت زبانی و … به شما امتیاز می دهند. این امتیاز دهی از ۱۲۰۰ بوده که عوامل مختلفی در آن موثر است از جمله توصیه نامه کاری از طرف استانی خاص که امتیاز شما را تا ۶۰۰ امتیاز ارتقا خواهد داد، شرایط سنی، تحصیلی ، سابقه کار، مهارت زبانی و …. به شما امتیاز تعلق خواهد گرفت. حداقل نمره کسب شده نیز باید بین ۴۶۰ تا ۵۰۰ باشد، تا موفق به دریافت دعوتنامه شوید. مدارک شما طی ۶ ماه تا ۱ سال مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر شما در لیست واجدین شرایط انتخاب سالیانه بودید دولت برای شما دعوت نامه صادر کرده و ظرف ۶ ماه باید برای تکمیل پرونده ها و ارسال آن ها اقدام نمایید و اقامت دائم خود را رسما دریافت نمائید.

در اسکیل ورکر سطوح مختلف کاری موجود می باشد مثلا سطح۰ مشاغلی مانند مدیریتی، سوپروایزرها، سطح A مهندسین معماری، وکلا ونیازمند تحصیلات دانشگاهی می باشد، سطح B مانند تکنسین ها و افراد فنی و حرفه ای، سطح C  جوشکارها ، افراد دیپلمه، سطح D و E  به همین ترتیب رده های پایین تر شغلی را شامل می شوند. برای درخواست اسکیل ورکر نیازمند داشتن مهارت و سابقه کاری در مشاغل با سطح  A  و B و C هستید. میزان سطح زبان شما نیز حداقل می بایست در حد CLB 7 باشد. داشتن ۱ سال کار مداوم در ۱۰ سال گذشته از جمله دیگر معیارهای این فرصت شغلی می باشد. میزان تمکن مالی شخص باید برای هر دو نفر ۰۰۰/۱۵ دلار و برای هر تک نفر باید ۰۰۰/۱۲ دلار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینکهای کار در کانادا و هزینه ویزای کار کانادا مراجعه نمایید.

کشور کانادا در سراسر دنیا از جهت کیفیت آموزشی در مقطع ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی به رسمیت شناخته شده است. اساتید و مربیان دانشگاه ها یا کالج ها دیدگاه های متنوعی در رابطه با موضوعات و مباحث دارند. در سطح دانشگاه از هر ۵ نفر حداقل ۲ نفر دارای  مدرک بین المللی می باشد که همین موضوع سبب تعامل بیشتر دانشجویان با اساتید و معلمان شده است.

مردم کانادا و دانشجویان بین المللی از سطح زندگی بالایی در کانادا برخوردارند و هزینه های زندگی و تحصیلی در این کشور مقرون به صرفه است. به جرات می توان گفت که کانادا یکی از امن ترین کشورها برای زندگی و اقامت است، تعداد ۱۰ دانشگاه از دانشگاه های  کانادا جز ۲۵۰ دانشگاه برتر دنیا شناخته می شود. این موضوعات دلایل اندکی است که روش تحصیل به عنوان یکی از  پیشنهادهای کم هزینه و درست از باب مشاوره مهاجرت به کانادا ارائه می گردد.

دانشگاه های موجود در کانادا از حیث تحقیقات علمی و پژوهشی جزء برترین دانشگاه های جهان هستند، در زمینه های گوناگونی اعم از زیست شناسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی، اقتصاد، مدیریت کسب و کار، زمین و علوم زیست محیطی، پزشکی و در زمینه تحقیق و توسعه بالاتر از میانگین جهانی قرار دارند. بیش از ۱۵۰,۰۰۰ برنامه مختلف در دانشگاه ها در سطوح و مقاطع مختلف، برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، دورره های کالج، دوره های کار آموزی موسوم بهco-op  و … برای پذیرش دانشجو و ارائه بهترین بسته آموزشی وجود دارند.

برای تحصیل در کانادا فرد باید مدارک لازم را برای اخذ مجوز تحصیلی کانادا مهیا نماید از جمله:

یکی از دوره هایی که تلفیقی از کار و تحصیل است دوره  CO-OP می باشد، که شامل تحصیل و تجربه کاری در یک برنامه واحد می باشد. به جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های کوآپ می توانید به مقاله ای با عنوان تحصیل با تضمین کار در کانادا از همین وبسایت مراجعه نمایید.

تعداد ۱۰ عدد از دانشگاه های برتر کشور کانادا به همراه رنک جهانی در باب مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در جدول ذیل قابل مشاهده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئی تر می توانید به لینک مقاله تحصیل در کانادا مراجعه نمایید.

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا ، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. برای سرمایه گذاری در کانادا دو راه موجود می باشد:

روش پایه

از جمله شرایط روش پایه می توان به به این موارد اشاره کرد:  فرد در ۱۰ سال گذشته با حداقل ۳ سال سابقه مدیریتی صاحب کسب و کار مورد نظر شود یا در ۱۰ سال گذشته ۴ سال پست مدیریتی با رده بالا (مدیر عاملی یا  هیئت مدیره داشته باشد) و یا اینکه در ۱۰ سال گذشته ۱ سال مدیریتی و ۲ سال برای کارفرمایی در پست هیئت مدیره کار کرده باشید. میزان تمکن مالی مورد نیاز ۰۰۰/۶۰۰ دلار و حداقل تحصیلات شما باید مدرک کاردانی باشد. برای سرمایه گذاری شما باید حداقل میزان مبلغ ۰۰۰/۲۰۰ دلار داشته باشید و هم چنین محل کار و سکونت شما بایستی به همدیگر نزدیک باشند. سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا شرط زبان ندارد؛ هم می توانید کاری جدید راه اندازی کنید و هم یک سوم سهام کاری قبلی را بخرید. ضمنا امتیاز بندی از ۲۰۰ می باشد که ۱۲۰ امتیاز به شرایط شخص و ۸۰ امتیاز به میزان کیفیت کسب و کار شما تعلق می گیرد.

روش آزمایشی منطقه ­ای

در روش جدید شرایط و قوانین به این صورت می باشد که سابقه مورد نیاز برای کار ۵ سال با شرایط:

۱-در ۵ سال گذشته حداقل ۴سال کسب و کار مال خودتان بوده باشد

۲-در ۵ سال گذشته حداقل ۴ سال رده بالای مدیرتی داشته باشید

۳- در ۵ سال گذشته ۳ سال کسب کار خود و ۲ سال رده بالای مدیرتی داشته باشید.

میزان مبلغ تمکن مالی لازم ۰۰۰/۳۰۰ دلار و حداقل سرمایه گذاری باید ۰۰۰/۱۰۰ دلار باشد. در ضمن در نواحی منتخب دولت باید کار را شروع کرد و تجارت شما باید مرتبط به تجارت قبلی شما در کشور مبدا باشد. شایان ذکر است که این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک­پور )همکار مؤسسه MIEاتریش( تهیه و گردآوری شده است؛ لذا هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیرقانونی تلقی می شود.

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا ، ازدواج می باشد. برای اینکه فردی خارجی بتواند به واسطه همسر خود تابعیت کانادا را اخذ نماید باید با شخصی که ملیت کانادایی دارد ازدواج کند؛ حتی اگر فرد در کشوری غیر از کانادا ساکن باشد این امر میسر خواهد بود. در کانادا به خاطر برابری جنسیتی، فرد چه زن باشد چه مرد می تواند تابعیت را منتقل کند. هم چنین اگر بتواند در دادگاه اثبات کند که از جد یا پدر بزرگی کانادایی متولد شده است امکان انتقال تابعیت وجود دارد. از دیگر شرایط برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج باید به شروط سن بالای ۱۸ سال، داشتن فقط یک همسر، و هم چنین تعهد دادن برای حمایت مالی از همسر به مدت ۳ سال اشاره نمود. اگر قبل از اتمام ۳ سال طرفین از همدیگر طلاق بگیرند فرد کانادایی باید تا ۳ سال حمایت مالی خود را از همسر دریغ نکرده و درصورت داشتن فرزند موظف است او را تا سن ۲۵ سالگی حمایت و تامین کند.

مقاله مرتبط

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

مهمترین موضوعی که در رابطه با مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تولد قابل ذکر است رویکرد کشورها در زمینه تولد برای اعطای تابعیت می باشد. بدین گونه که کشور ها برای اعطای تابعیت بر اساس دو سیستم خون و خاک عمل می نمایند و یک سیستم را به عنوان سیستم اصلی و دیگری را به عنوان سیستم فرعی برای اعطای تابعیت اتخاذ می نمایند. کشوری که بر اساس سیستم خون عمل می نماید تابعیت از طریق والدین به فرزند منتقل می گردد؛ در واقع کودک در صورتی تابعیت این کشور را اخذ می نماید که والدینش تبعه آن کشور باشند، کما اینکه در ایران تابعیت از طریق سیستم خون و تنها از طریق پدر به فرزند منتقل می گردد. در کشورهایی که سیستم خاک به عنوان رویکرد اصلی برای اعطای تابعیت در نظر گرفته شده است تولد در خاک آن کشور صرف نظر از تابعیت والدین سبب اعطای تابعیت می شود .

کشور کانادا برای اعطای تابعیت بر اساس سیستم خاک عمل می نماید. کودکی که در کانادا متولد می شود فارغ از ملیت والدینش تابعیت کشور کانادا را اخذ می نماید و اگر کودکی در خارج از کانادا متولد شود که یکی از والدین آن کودک از ابتدا ملیت کانادایی داشته باشند یا تابعیت کشور کانادا را اخذ نموده باشند، کودک نیز دارای تابعیت کانادایی می شود.

چنانچه والدین فرد در کشور کانادا در یک جایگاه سیاسی برای دولت خارجی مشغول به کار باشند و دارای وضعیت دیپلماتیک باشند فرزندی که در کانادا به دنیا می آورند، نمی تواند تابعیت این کشور را اخذ نماید.

افراد با پاسپورت کانادا می توانند از خدمات پزشکی رایگان، تحصیل رایگان، سفر به بسیاری از کشورهای جهان بدون اخذ ویزا بهره مند گردند و پس از سن ۱۸ سالگی حامی خانواده شان برای الحاق به خود باشند.

مهاجرت از طریق تولد یکی از شش طرق اصلی مهاجرت می باشد که شرایط و ضوابط خاصی را طلب می کند و از دید مشاورین، مشاوره مهاجرت به کانادا از طرق دیگر برای اخذ اقامت می تواند افراد  را در مسیر به مراتب بهتری قرار دهد.

مقاله مرتبط

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا از راه پناهندگی می باشد. . لازم به ذکر است که موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره­ای در زمینه پناهندگی ارائه نخواهد داد و به هیچ وجه راه پناهندگی را پیشنهاد نمی کند و صرفا این مطالب جهت آگاهی هر چه بیشتر مخاطبان قرار داده شده است. شما در کانادا می توانید درخواست پناهندگی از طریق ۱-نژادی ۲- سیاسی ۳- اجتماعی ۴- عضویت در گروه های خاص ۵- مسائل دینی ۶- مشکلات هم جنس گرایی را مطرح کنید و پناهندگی بگیرید. کسانی نمی توانند پناهندگی خود را دریافت کنند که مشخص شود که یا دروغ می گویند و یا اصلا شرایط پناهنده را ندارند. اگر شما دارای سوء پیشینه باشید یا تشخیص داده شود که امنیت کانادا را در صورت ورود به خطر خواهید انداخت درخواست شما رد خواهد شد. در چند صورت علاوه بر موارد ذکر شده به شما پناهندگی اعطا نخواهد شد:

۱- از طرف حوزه های اتحادیه اروپا درخواست شما رد شده باشد.

۲- قبلا در کانادا درخواست پناهندگی داده باشید و رد شده باشد.

۳- صرفا به قصد کشور کانادا نیامده باشید و در کشور دیگری یا زیاد اقامت کرده باشید یا درخواست داده باشید.

۴- اگر از راه آمریکا وارد کشور شده باشید.

موسسه MIE راه های جایگزین پناهندگی را از جمله تحصیل، کار، ازدواج، تولد فرزند و سرمایه گذاری را برای مهاجرت به کانادا به شما پیشنهاد می کند چرا که خطرات جانی، مالی و حتی قانونی و فقهی شما را در این مسیر تهدید می کنند.

افراد هنرمند و موفقی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند از طریق برنامه خود اشتغالی در کانادا می توانند اقدام نمایند این افراد بایستی علاوه بر داشتن تجربه کافی در زمینه های فرهنگی یا ورزشی تمایل کافی برای ارتقا سطح فرهنگی و ورزشی کشور کانادا را داشته باشند. لذا افرادی شایستگی و صلاحیت لازم را دارند که :

تنها افرادی که در فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سطح جهان یا به عنوان فرد کار آمد در زمینه های فرهنگی و ورزشی تجربه کاری دارند در این روش واجدالشرایط می شوند و حداقل تجربه کاری برای این افرادی که در زمینه های فرهنگی فعالیت می کنند بدین صورت است:

افرادی که نیز به عنوان ورزشکار در این برنامه شرکت می کنند، برای واجدالشرایط شدن، همانند افراد فعال در موضوعات فرهنگی باید طی ۵ سال گذشته حداقل سابقه یک سال کار تمام وقت به صورت خود اشتغالی یا یک سال کار در زمینه ورزشی در سطح و کلاس جهانی یا ترکیبی از این دو را داشته باشند. مسلماً افرادی که سابقه کار بیشتری دارند امتیاز بالاتری کسب خواهند نمود.

معیار های انتخاب بر اساس تجربه، تحصیلات، سن، توانایی زبان انگلیسی و فرانسوی و سازگاری می باشد. شایان ذکر است که برای واجد الشرایط شدن فرد بایستی حداقل  ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب نماید که بعد از آن در مورد وی تصمیم گیری نمایند.

حداکثر امتیاز برای تحصیلات در این روش ۲۵ امتیاز می باشد که مختص افرادی است که تحصیلات دکتری یا فوق لیسانس دارند، حداکثر امتیاز برای سابقه کاری ۳۵ امتیاز می باشد (افرادی که دارای ۵ سال سابقه کار می باشند)، حداکثر امتیاز برای سن ۱۰ امتیاز می باشد (مختص افرادی است که بین سن ۲۱ تا ۴۹سال قرار دارند)، حداکثر امتیاز برای مهارت زبان انگلیسی ۲۴ امتیاز است و برای سازگازی به معنی داشتن همسر کانادایی یا سابقه تحصیل و کار کانادایی می باشد حداکثر ۶ امتیاز را فرد می تواند کسب نماید.

افراد می توانند در مشاغلی در زمینه های فرهنگی مانند فعالیت در کتابخانه، فعالیت در روزنامه نگاری، فعالیت مربوط به صنعت هنر و بازیگری و… شرایط لازم را به دست آورند.

بی شک هزینه های زندگی یکی از مهمترین مسائلی است که مهاجرت افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و از این حیث هزینه های زندگی موضوعی است که در مشاوره مهاجرت به کانادا در اختیار متقاضیان قرار می گیرد . هزینه زندگی در شهر های مختلف کانادا و همچنین تفاوت در سبک و سیاق زندگی متفاوت می باشد اما به طور کلی بیشترین هزینه های یک فرد را هزینه خوراک و مسکن تشکیل می دهد. متوسط قیمت کالا و خدمات مختلف در جدول ذیل که براساس ۵۸,۰۰۰ داده مختلف از ۷۴۸۲ ناحیه و متصدی مختلف جمع آوری گردیده قابل مشاهده می باشد. هزینه زندگی در کانادا ۵۵٫۹۸ درصد بالاتر از ایران می باشد .

نکته مثبت در رابطه با زندگی در کانادا ثابت بودن قیمت ها در طی زمان می باشد از این رو نرخ تورم در این کشور در حدود دو درصد تثبیت شده است و همین امر سبب خواهد شد که افراد برای هزینه های خود و زندگی آینده خود تصمیم گیری نمایند. نرخ تورم در نمودار زیر قابل مشاهده می باشد.

یکی از سؤالات بسیار اساسی که در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا مطرح می گردد، نحوه اخذ تابعیت کشور کانادا است.

برای اخذ تابعیت کشور کانادا فرد می تواند به صورت خودکار تابعیت کشور کانادا را اخذ نماید در صورتی که:

۱٫در کانادا متولد شده باشد صرف نظر از اینکه والدینش تبعه کانادا بوده باشند یا خیر.

۳٫در خارج از کانادا از والدینی که برای دولت کانادا کار می کردند متولد شده باشد (والدینش باید در خارج از کشور برای دولت عمومی فدرال کانادا، نیروهای مسلح کانادا و در قسمت خدمات عمومی استان یا کشور فعالیت داشته باشد).

سایرین نیز می توانند از طریق ازدواج، پذیرفته شدن توسط خانواده کانادایی ( فرزند خواندگی) و… با داشتن شرایط و الزاماتی تابعیت این کشور را اخذ نمایند که در ادامه مقاله در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا به شرح این موضوعات می پردازیم.

الزامات لازم برای اخذ تابعیت کشور کانادا بدین شرح است:

افرادی که با تبعه کانادایی ازدواج می کنند به صورت خودکار تابعیت کشور کانادا را اخذ نمی نمایند اما در صورتی که همسر وی توان مالی لازم برای حمایت از وی را داشته باشد می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایند و بعد از گذشت ۵ سال با توجه به الزاماتی که مطرح گردید تابعیت کشور کانادا را اخذ نمایند. افرادی که از طرق مختلف مانند سرمایه گذاری، کار و… به کانادا مهاجرت می کنند بعد از اخذ اقامت دائم و با گذشت ۵ سال می توانند با رعایت الزامات موجود برای تابعیت اقدام نمایند.

زوجینی که یکی از آنها تبعه کشور کانادا می باشد، می توانند از طریق فرزند خواندگی برای فردی که خارج از کشور کاناداست تابعیت اخذ نمایند.

افرادی که از طریق امر خطیر پناهندگی توسط کشور کانادا پذیرفته می شوند می توانند بعد از گذست ۳ سال تابعیت این کشور را اخذ نمایند و پاسپورت کانادایی دریافت نمایند.( در این زمینه موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد)

افراد یا به دلیل مشکلات موجود در کشور خود یا برای تجربه زندگی بهتر و متفاوت در سایر کشور ها تصمیم به مهاجرت می گیرند. مهاجرت برای هر شخص و با هر توان و خصوصیتی امری خطیر و پروسه بسیار سختی است که فرد بایستی تمامی جوانب را در انتخاب مسیر درست در نظر بگیرد.

افرادی که تصمیم به مهاجرت می گیرند گاهاً برای انتخاب کشور مقصد و یا انتخاب مسیر درست مهاجرت با توجه به شرایطی که دارند دچار سردگمی می گردند. فرد بایستی از تمام قوانین کشور موردنظر، حقوق بین الملل، شرایط و تبعات حاصل از اتخاب مسیر، کیفیت زندگی در کشورها، نحوه کاریابی و اشتغال، هزینه های زندگی شامل مسکن، خوراک و پوشاک، وضعیت تحصیل برای خود و خانواده اش و ده ها موضوع دیگر اطلاعات کامل و جامع داشته باشد. از آنجایی که قوانین کشورها متفاوت می باشند و هر کشور قوانین و سیاست های خاص خود را دارد و فرد نمی تواند بر تمامی مسیر ها و قوانین کشورهای مختلف اشراف داشته باشد، بایستی به یک متخصص و وکیل خبره در این زمینه مراجعه نماید. وکیل معتبر هم باید در کشور خودش شناخته شده و دارای پروانه وکالت باشد هم برای بر مسائل حقوقی بین الملل و قوانین کشورها اشراف کامل داشته باشد. لذا توصیه اکید ما به افرادی که قصد مهاجرت دارند این است که برای انتخاب درست مسیر و کشور مقصد با وکیل معتبرو با دانش در زمینه مهاجرت مشورت نمایید.

موسسه حقوقی ملک پور،همکار موسسه MIE اتریش با کوله باری از تجربه و هزاران پرونده موفق طی ۱۵ سال اخیر و با مشاورین، متخصصین و وکلای خبره و با اطلاعات کامل به روز شده در زمینه مهاجرت و ارتباط قوی با وکلای سایر کشورها و تبدیل شدن به یک هلدینگ نمونه در خاورمیانه افرادی را که خواهان مهاجرت به کشوهای دیگر هستند راهنمایی می نماید و با سنجیدن تمامی شرایط آنها بهترین مسیر مهاجرتی را برای افراد انتخاب می کند و در طول تمام مسیر در کنار موکلان خود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین می توانید به مقاله ای با عنوان وکیل مهاجرت در کانادا از همین وبسایت مراجعه نمایید.

مشاوره مهاجرت به کانادا ، ملزم به دانستن راههای قانونی مهاجرت به کانادا، درک درست از مفهوم مهاجرت و دانش و تخصص کافی در این زمینه می باشد. کما اینکه افراد بسیار زیادی وجود دارند که در انتخاب کشور مقصد و همچنین انتخاب راه نادرست برای امر مهاجرت دچار اشتباهات جبران ناپذیری می گردند. انتخاب مسیر مهاجرت امر خطیری است که باید توسط مشاورین و وکلای مجرب صورت بپذیرد. در این مقاله سعی داشتیم چند راه و روش در راستای مشاوره مهاجرت به کانادا خدمت شما ارائه دهیم. شما بزرگواران همواره می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و جهت اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا یا سایر کشورها مشاوره رایگان دریافت نمائید و همچنین می توانید در پرسش و پاسخ همگانی شرکت نموده و دیدگاه و سوالات خود را مطرح نمائید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام ممنون سن ۲۸ فوق لیسانس روانشناسی ۳ سال سابقه کار مرتبط زبان هم در حال کلاس رفتن هست و تا وقتی بیاد تکمیل میشه قطعا.

سلام من در حال اقدام تحصیلی برای کانادا هستم. همسرم هم چند ساله اینجا مشغول کار هست و الان که داره استعفا میده میخوام بدونم که چه مدرکی از محل کارش بگیره تا وقتی اومد کانادا بتونه به عنوان یه گواهی سابقه کار معتبر باهاش به مصاحبه های کاری بره و دنبال کار بگرده؟ مثلا سابقه بیمه رو میدونم خیلی معتبره و شنیدم گواهی اشتغال به کار هم میتونه کمک کنه. البته برای سفارت نمیخوایم و فقط برای ارائه به کارفرما. اگه ممکنه در مورد اینکه گواهی اشتغال بکار باید شامل چه مواردی باشه راهنماییم کنید چون دیگه بعدا دوباره نمیشه از کارفرما یکی دیگه بگیریم. ممنون

سلام دوست عزیز. چون شرایط همسرتون از جمله سن، مدرک تحصیلی و سطح زبانشون رو نمیدونیم، امکان راهنمایی دقیق وجود نداره. اما سابقه کار و تخصص در زمینه رشته تحصیلی خودش بسیار تاثیر گذار است. همچنین باید سطح زبانشون خوب باشه

سلام ممنون سن ۲۸ فوق لیسانس روانشناسی ۳ سال سابقه کار مرتبط زبان هم در حال کلاس رفتن هست و تا وقتی بیاد تکمیل میشه قطعا.

برای کانادا از طریق تحصیل در صورت ارائه مدرک زبان در یک سری از رشته ها که توسط وکیل بایدبررسی بشه میشه اقدام کرد. اما برای ویزای کار هم باید امتیازاتتون محاسبه بشه

سلام من و همسرم در کشور ارمنستان زندگی میکنیم و در یک شرکت بین المللی کار میکنیم خودم در ایران کاردانی رشته نقشه کشی و طراحی صنعتی دارم و بعد به دلیل کمبود کار در زمینه تحصیلی خودم مجبور شدم به شغل لوله کشی ساختمان رو بیارم و بیش از ۵ سال سابقه کار دارد و همسر من کارشناس اسیب شناسی ورزشی دارند و فرزندی نداریم تصمیم گرفتیم با کارشناسی با تجربه مشورت داشته باشیم تا ما را در مسیر مهاجرت به کانادا راهنمایی نمایید. شغل ما به صورت انلاین هست و میتوانیم انجا مشغول به کار شویم و در امد داشته باشیم حدود ماهی ۶۰۰ دلار امریکا در مجموع که نمیدانم کافی است یا خیر لطفا راهنمایی نمایید ممنونم از همکاری شما

با سلام ، باید شرایطتون کامل بررسی بشه. سنتون و مدرک زبان هر دو بزرگوار. به نظر میشه از راه تحصیل یا کار برای شما اقدام کرد. در هر دو روش مدرک زبان نقش تعیین کننده داره . برای کاری آیلتس حداقل ۷ باید داشته باشید که بتویند از سیستم امتیازبندی این کشور نتیجه مناسب بگیرین. برای تحصیل هم ایلتس ۶٫۵ نیاز هست. برای همسر هم همین شرایط وجود داره

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

مشاوره مهاجرتی رایگان

مشاوره مهاجرتی رایگان را با موسسه مهاجرتی ملک ­پور می­ توان به ‌آسانی تجربه کرد. بسیار مفتخریم که اعلام کنیم موسسه مهاجرتی ملک­ پور به ‌عنوان بزرگترین موسسه مهاجرتی خاورمیانه شرایط دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان را برای شما همراهان عزیز و متقاضیان اقامت در خارج از کشور فراهم کرده است.

با توجه به لطف بسیار زیاد شما عزیزان به موسسه ملک ­پور جهت انجام امور مهاجرتی، گزارش شده است که در بعضی از ساعات کاری ارتباط با موسسه ملک ­پور به راحتی صورت نپذیرفته و امر مشاوره مهاجرتی رایگان با تاخیراتی صورت گرفته است و  این موضوع به دلیل حجم بالای تماس ­ها و سابقه طولانی موسسه در امر مهاجرت است. به همین دلیل مدیریت موسسه برای سهولت در انجام کار مشاوره علاوه بر تیم اصلی از هفتاد مشاوره نیز کمک می ­گیرد، اما این تعداد از مشاوران نیز پاسخگوی نیاز شما دوستان عزیز نیست. از این رو به مناسب تولد مدیر موسسه آقای ملک­ پور (فارغ التحصیل حقوق، عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) و تحت نظارت تیم طراحی مستقر در اتریش راهی جدید و سریع­ برای دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان فراهم شده است.

 

مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه ملک ­پور به آسانی برای شما عزیزان در دسترس است. موسسه ملک­ پور به عنوان پیشگام این امر اعلام می ­دارد که سروران گرامی با توجه به قطعی تماس صوتی تلگرام در ایران می ­توانند در پیام رسان واتس اپ برای ارتباط با موسسه ملک­پور و دریافت مشاوره مهاجرتی اقدام کنند.  روند انجام کار به این صورت می­باشد که در پیام­ر سان واتس اپ یک صفحه برای شما ارتباط با موسسه فراهم شده است و شما می ­توانید در ساعات اداری به آن صفحه مراجعه کرده و اطلاعات تماس خود را در آن وارد کنید، از این طریق مشاوران موسسه ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه با شما از طریق واتس­اپ یا خط عادی تماس گرفته و به صورت رایگان پاسخگوی سوالات مهاجرتی شما هستند و شما را از خدمت مشاوره مهاجرتی رایگان بهرمند می ­سازند.

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

فایل تصویری اقای ملک پور (دانشجوی دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره مهاجرتی 

شما عزیزان برای ورود به صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید

ورود به صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان

 

طبیعتا اولین قدم برای مهاجرت بررسی تمام شرایط و ضوابط مهاجرت می باشد. در ادامه ففایل صوتی موسسه ام ای ای در خصوص .مشاوره مهاجرتی که از فایل ویدیویی فوق برداشت شده است برای کسانی که مایل به شنیدن فایل صوتی هستند و جهت سهولت در امر دانلود خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

فایل صوتی اقای ملک پور (دانشجوی دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره مهاجرتی 

این پانزده دقیقه به نحوی تنظیم شده است که شما عزیزان تا زمان تماس از طرف موسسه هم به صورت رایگان مشاوره می ­بینید، در این زمان یک فایل ویدئویی از آقای ملک ­پور (دانشجوی دکترا حقوق دانشگاه ملی وین) که در مشاوره ­های هزینه ­بر ایشان ارائه می­شود به صورت رایگان برای شما پخش می­شود و این موضوع یکی از نکات بارز این پروژه در دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان می ­باشد.

ارتباط با موسسه ملک­پور از طریق این صفحه هیچگاه بدون پاسخ نخواهد ماند، اگر به هر دلیلی بعد از اتمام پانزده دقیقه تماسی از طرف موسسه با شما برقرار نشد که این موضوع بسیار بعید است، صفحه دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان به‌ گونه ‌ای طراحی شده است که بعد از ۱۵ دقیقه به مشاوران اخطار می ­دهد که شخصی در سیستم در انتظار است و مورد مشاوره مهاجرتی قرار نگرفته است، بعد از این اخطار سریعا با شما تماس حاصل می ­گردد و بنابراین نگرانی عدم دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان برای شما سروران گرامی برطرف می ­شود.

و اما نقطه اوج این روش دریافت مشاوره مهاجرتی این است، ممکن است آقای ملک ­پور (دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) نیز با شما سروران عزیز چند دقیقه مکالمه داشته باشند و شما را از مشاوره ­های ارزشمند خود بهر­مند سازند.

موسسه ملک ­پور همیشه از انرژی مثبت و محبت بی­ پایان شما عزیزان کمال تشکر را داشته و تمام تلاش خود را برای سهولت در انجام امور مهاجرتی شما و دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان بکار می ­گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام من آیلتس آکادمیک ۵/۵ دارم و لیسانسه ی حقوق با معدل ۱۷/۲۲ هستم ، ۲۴ سال دارم، مجرد ،سابقه کار هم ندارم، با این اوصاف برای کدام کشور میتونم اپلای کنم ؟ و اینکه کدام دانشگاه ها ی اروپایی اپلای رایگان دارند ؟بلکه بتونم شانسم رو امتحان کنم🙏🙏🙏ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز رشته حقوق احتیاج به معادلسازی داره و باید ابتدا این مار رو انجام بدید، در ضمن معادلسازی رایگان نخواهد بود

سلام.من قصد دریافت فول فاند از دانشگاه کانادا و ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارم.متاهل هستم میخواستم ببینم ایا به دانشجویان متاهل که همسرشان ویزای همراه تحصیلی دریافت کرده اند محل اقامت به چه صورت داده میشود؟خوابگاه داده میشود یا خانه ؟هزینه ان به چه صورت است دانشگاه میپردازد یا خود دانشجو؟ تشکر

سلام دوست عزیز. همه این موارد بستگی به نوع بورسیه ایی داره که درخواست داده اید. چون بورسیه ها از نظر شرایطی که برای دانشجو ایجاد می کنند متفاوت هستند. شرایط هر کدام را می توانید به طور جداگانه بررسی نمایید

سلام من دانش آموز ۱۸ ساله رشته ریاضی فیزیک،مسلط به زبان انگلیسی و علاقه مند به مباحث it هستم،میخواستم بدونم برای دریافت ویزای کار کانادا بهتره اول همینجا دانشگاه برم یا برم سراغ مدارک بین المللی it مثل ccna و ccnp؟ و اینکه برای کار در کانادا بهتره اینجا حداقل چقدر سابقه کار داشته باشم و آیا کارآموزی هم جز سابقه به حساب میاد یا نه

سلام دوست عزیز به مقاله کار در کانادا مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید

سلام من ۳۹ سالمه و کارشناسی ارشد آمار از دانشگاه دولتی دارم و حدود دو سال و نیم بیمه. زبان انگلیسی ام خوب نیست. همسرم۳۸ ساله و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و کاردانی الکترونیک دارند. مدرک سلتا دارند و مدرس زبان انگلیسی هستند. حدود دو سال بیمه تدریس زبان انگلیسی دارند. وحدود ۵ سال بیمه در حوزه الکترونیک.

برای مهاجرت کاری با توجه به شرایطما، شما چه کشوری را بهتر می دانید؟

مهاجرت کاری از طریق همسرم؟به چه کشوری؟ یا مهاجرت تحصیلی از طریق من؟به چه کشوری؟

چقدر باید سرمایه داشته باشیم؟

ایا رفتن به ترکیه برای مهاجرت کاری تدریس زبان انگلیسی برای یکی دوسال و آماده شدن برای مهاجرت به کشورهای دیگر (از لحاظ دانش زبانی) واقدام از ترکیه میتواند گزینه خوبی باشد یا خیر؟

از پاسخگوییتان ممنونم.

سلام دوست عزیز برای مشاوره به اطلاعات بیشتری از شما نیاز است لطفا با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

با سلام و احترام ارشد زبان فرانسه دارم ۳۰ ساله و مجرد. به صورت پاره وقت در آموزشگاه به مدت دو ماه تدریس داشته و گواهی کار نیز برایم صادر نشده و به علت حقوق پایین و نداشتن بیمه در آموزشگاه در حال حاضر شاغل نیستم آیا با توجه به نداشتن سابقه کاری میتوانم از طریق بیمه خویش فرمای اختیاری خود را بیمه کنم? و با داشتن این نوع بیمه میتوانم امتیازی در سیستم نیروی متخصص کبک کسب نمایم? اگر پاسخ مثبت است داشتن حداقل چند سال بیمه می تواند برایم امتیاز بیاورد? ممنون میشم راهنمایی بفرمائید و پاسخ را به ایمیلم بفرستید. سپاسگزارم

سلام دوست عزیز باید شما سابقه کار همراه با بیمه داشته باشید، با بیمه خویش فرما نمیتوان سابقه کار رو نشون داد

سلام.من قصد دریافت فول فاند از دانشگاه کانادا و ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارم.متاهل هستم میخواستم ببینم ایا به دانشجویان متاهل که همسرشان ویزای همراه تحصیلی دریافت کرده اند محل اقامت به چه صورت داده میشود؟خوابگاه داده میشود یا خانه ؟هزینه ان به چه صورت است دانشگاه میپردازد یا خود دانشجو؟ تشکر

سلام دوست عزیز. همه این موارد بستگی به نوع بورسیه ایی داره که درخواست داده اید. چون بورسیه ها از نظر شرایطی که برای دانشجو ایجاد می کنند متفاوت هستند. شرایط هر کدام را می توانید به طور جداگانه بررسی نمایید

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

سلام خسته نباشید. من ۲۵ سالمه و منو همسرم لیسانس کامپیوتر هستیم هردو و همسرم سه سالی هست که برنامه نویس یک شرکته. میخوایمم برای مونترال اقدام کنیم هردو زبان انگلیسی مسلط هستیم و در حال یادگیری زبان فرانسه هستیم. من اگر برای فوق لیسانس اپلای کنم بصورت تحصیلی همسرم هم میتونه بیاد و کار کنه؟ چقدر هزینه باید بکنیم برای رفتن ؟ و بعد از اون اقامت گرفتن.

سلام دوست عزیز برای تحصیل در کانادا شهریه دانشگاه حداقل میانگین ١۵ هزار دلار کانادا ست . و ۴٠ هزار دلار کانادا هم باید نامه تمکن مالی در ایران نشان دهید بعد از تحصیل اجازه دارید در این کشور بمانید کار کنید و بعد از ٣ سال اقامت دائم دریافت میکنید

سلام دوست عزیز برای تحصیل در کانادا شهریه دانشگاه حداقل میانگین ١۵ هزار دلار کانادا ست . و ۴٠ هزار دلار کانادا هم باید نامه تمکن مالی در ایران نشان دهید بعد از تحصیل اجازه دارید در این کشور بمانید کار کنید و بعد از ٣ سال اقامت دائم دریافت میکنید

سلام میخواستم بدونم کدوم کشور اروپا برای مهاجرت دندانپزشکان بهتر و امکان تبدیل مدارکش اسون تر است و ایا میشود فقط سالی چن ماه برای کار به آن کشور رفت

سلام و عرض ادب دوست عزیز به طور کلی پروسه معادلسازی مدرک زمانبر می باشد .با این حال کشورهایی نظیر دانمارک و سوید ویزای مخصوص دندانپزشکان دارند .

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و قصد دارم توی سن ۱۸ سالگی به آلمان به صورت قانونی مهاجرت کنم رشته تربیت بدنی تحصیل میکنم و میخوام اونجام ادامش بدم و میخوام با کمترین هزینه ممکن برم

باعرض سلام و خسته نباشید. من ۱۹ سالمه میخاستم درباره چند رشته از محضرتون سوالاتی بپرسم. رشته های هتلداری مهندسی عمران مهندسی معماری یا معماری داخلی و دکوراسیون داخلی مهندسی فضای سبز مهندسی شهرسازی هر کدوم از این رشته ها بیشتر در کدوم کشور ها طرفدار بیشتری و پذیرش به صورت بورسیه رایگان دارند ؟ در چه مقطع تحصیلی در هر کدوم از این رشته ها میتونم برای بورس اقدام کنم؟ ایا موقعیت کاری و جای پیشرفت برای خانم ها و درامدزایی دارند؟ میشه هم بورس گرفت هم اقامت؟ من شنیدم که بعضی کشورا هم بورس میکنن هم اقامت رایگان میدن و مبلغی رو هم ماهانه به دانشجو پرداخت میکنن ،درمورد این رشته ها چطور هست؟ اگه درمورد بازار کار این رشته ها در ایران هم اطلاعاتی دارید ممنون میشم پاسخ بدید. منتظر پاسخ شما هستم باتشکر

سلام و عرض ادب دوست عزیز امکان اخذ بورسیه در مقطع لیسانس به راحتی امکانپذیر نمی باشد ولی شما می توانید در کشورهایی نظیر اتریش،فرانسه،آلمان،نروژ تحصیل رایگان داشته باشید.در کشورهای اروپایی به جهت فرصت های شغلی تفاوتی از حیث زن یا مرد بودن وجود ندارد .برای اخذ اقامت دائم عموما شما چندین سال می بایست کار کنید و بیمه و مالیات پرداخت نمایید

سلام خسته نباشید ❤️ من ۱۵ سال دارم و معدلم در نیم سال اول پایه نهم ۱۹٫۷۱ بود میخوام برای دبیرستان به یک کشور با هزینه کم مهاجرت کنم میشه راهنمایی کنید.. ممنون

سلام. معمولاً هزینه سالانه دبیرستان در اروپا بالاست. اما اگر بخواهید از شرایط مدارس رایگان اتریش مطلع شوید، می توانید با موسسه حقوقی ملکپور مشاوره نمایید.

با سلام دانشجوی کارشناسی حقوق هستم، مدرک ایلتس و b2 زبان المانی دارم معدلم هم بالای ۱۷ هست. میتونم برای ارشد رشته حقوق(حقوق بین الملل) در المان تقاضای بورسیه تحصیلی بدم؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز امکان اخذ بورسیه در این مقطع از تحصیل بسیار محدود هست ولی شما می توانید در کشورهائی نظیر آلمان و اتریش تحصیل رایگان داشته باشید .هم چنین تحصیل به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاههای فرانسه نیز رایگان می باشد .

سلام من الان ۲۵ سالمه فوق دیپلم معماری دارم و نرم افزارای اتوکد و و تاحدی مکث رو بلدم..تقریبا۶ سال سابقه کار دارم(تقریبا۴سال بیمه و ۲سال آتلیه عکاسی) که البته برام بیمه رد نکردن…تا حد زیادی کار با کامپیوتر اوکی هستم کار با آفیس،فوتوشاپ بلدم…از نظر ذهنیم اوکیم و تو مدت زمان کمی کارو یاد میگیرم تو سن من و این مهارتایی که دارم،میتونم کره جنوبی کار به راحتی پیدا کنم؟ هزینه ها مهاجرت چطوره؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید رزومه خود را برای موسسات کاریابی در گره جنوبی ارسال و برای یافتن کار فرما اقدام نمائید .ولی در نظر داشته باشید عموما رشته های مربوط به آی تی و کامپیوتر در همه جای دنیا بازار کار بسیار خوبی خواهند داشت . ضمن اینکه شما برای یافتن کار و سپس کار در این کشور می بایست به زبان کره ای مسلط باشید

سلام،وقت بخیر…. میخواستم بدونم برای مهاجرت به کره جنوبی اگه بخوام از طرق ویزای کاری اقدام کنم،ولی اول ساکن شم و بعد برم دنبال کار…امکانش هست یانه؟

سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق ویزای توریستی برای مدت محدودی در این کشور حضور داشته باشید و در این مدت امکان کاریابی را خواهید داشت ولی اجازه کار ندارید .در هر صورت شما می بایست پس از اخذ دعوتنامه و با ویزای کار به این کشور وارد شوید تا اجازه کار داشته باشید.

سلام خسته نباشید ببخشبد من۲۰ سالمه و در حال حاضر در امارات اقامت دارم و تا سوم دبیرستان درس خوندم بهترین روش برای مهاجرت چیه ؟

دوست عزیز مدارک تحصیلی شما نیاز به بررسی دارد .ممکن هست در برخی از کشورها امکان اخذ پذیرش برای سال آخر دبیرستان وجود داشته باشد. در هر صورت توصیه می شود که حتما مدرک دیپلم خود را اخذ نموده و سپس برای مقطع لیسانس پذیرش تحصیلی بگیرید . البته چنانچه پشتوانه مالی برای سرمایه گذاری داشته باشید می توانید از این طریق نیز اقدام کنید .مدرک زبان دارید؟

سلام.همسرم‌۴۰ سال دارد و راننده تریلی است.با سابقه کار بالا .زبان بلد نیست.ایا می‌توانم برای کانادا اقدام کنیم؟

با سلام برای اخذ ویزای کار کانادا شما نیاز به مدرک آیلتس و همچنین مدرک تحصیلی حداقل لیسانس را دارید.

با سلام ۳۴ ساله لیسانس ICT مجرد یکی از دوستانم شرکت هواپیمایی در کشور کانادا دارد از چه طریق می توانم با کمک ایشون به کانادا مهاجرت کنم.

با تشکر

با سلام، اگر میتونید مدرک زبان بگیرین و سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی دارین باید واسه کار اقدام کنید. ایلتس حداقل ۷ باید باشه. انشالله بعد از اینکه حداقل امیتاز مرحله اول رو کسب کردین در مرحله دوم میشه از مزیت حضور دوستتون تو کانادا استفاده کنید و پیشنهاد شغلی بگیرین از ایشون

سلام.۲۸ سالمه لیسانس مامایی دارم با سه سال سابقه کار.از چه طریقی میتونم در کانادا یا سوئدیاهلند اقامت بگیرم.سرمایه مالی بین ۴۰۰تا ۹۰۰میلیون تومان.متاهل و یک فرزند دارم

با سلام، برای کار و تحصیل میشه اقدام کرد براتون ، کار در هلند و سوئد نیازمند پیشنهاد شغلی هست و برای کانادا باید امتیازتون محاسبه بشه، برای تحصیل هم شرایط هلند و کانادا مناسب هست و میشه براتون اقدام کرد.

سلام من میخوام ویزای توریستی بگیرم برادرم در ونکور اقامت داره وبرای خودم ؛ دخترم که ۱۴ سالش وپسرم که ۱۸ ساله که درحال حاضر سال اخر دوره متوسطه است ایا الان برای دعوتنامه اقدام کنند بهتره یا بعد از قبولی کنکور ؟پدرش هم در ایران میمونه وملک هم داریم ایا شرایطمون برای ویزای توریستی با وجود پسر ۱۸ ساله مناسب است؟

با سلام، برای ویزاهای توریستی باید مجموعه از مدارک فراهم باشه. بهتر هست که جدا اقدام بشه برای هر شخص تا شانستون بالاتر باشه . با دفاتر تماس بگیرید کاملا راهنماییتون می کنند.

بابت سوالات تخصصی

با سلام، دوست گرامی ، سوال شما به صورت کامل ذکر نشده است. لطفا سوالات مربوط به بخش مشاوره رو در این محل مطرح بفرمایید تا در خدمتتون باشیم.

با عرض سلام «لطفا کامل متن رو بخونید» عرفان هستم متولد ۱۳۸۰/۱۱/۲۴ ، تابستان ۱۳۹۹ دیپلمم رو میگیرم الان ۱۰۰هزار تومان بیشتر ندارم ولی تا اون موقع یک میلیون تومان دارم میشه به من کمک کنید نمیخوام بعد از گرفتن دیپلم ایران بمونم مهارت های زیادی دارم از مکانیک و الکترونیک تا کامپیوتر ، ورزشکار هستم امیدوتر هستم بتوانید به من کمک کنید.

با سلام ، دوست عزیز یکی از اصلی ترین فاکتور های مهاجرت داشتن سرمایه هست ، لطفا مقاله بورسیه تحصیلی در خارج از کشور رو مطالعه بفرمایید.

سلام متأسفانه بورسیه تحصیلی کمک نمیکنه چون زبانم خوب نیست و پول برای هزینه کلاس زبان و اخذ مدرک ندارم ، نیازمند کسی هستم که اونجا برای من کار پیدا کنه قبل از رفتن به اون کشور ، یک میلیون الان برابر ۹۰دلار نیاز به کسی دارم که واقعا کمکم کنه . من فرد بسیار کاری هستم.

با سلام ، دوست عزیز ، مهاجرت نیاز به یک سری شرایط و پیشنیاز ها داره و برای همه تقریبا یکسان هست. مدرک زبان ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار و سن مناسب از اصلی ترین فاکتورها هستند. لطفا این فاکتورها رو بهبود ببخشید بعد می تونین اقدام کنید.

خواهشا بگید چکار کنم که اون شماره کنسل بشه اشتباه کردم،میخوام خط دیکه صحبت کنم،مشاوره رایگان رو پر کردم،

با سلام، برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام ممنون میشم به سوال من پاسخ بدین. من قرار بود با مردی که مقیم فرانسه است در ترکیه ازدواجمون رو ثبت کنیم ولی اخیرا شنیدیم که سفارت فرانسه در ترکیه، تنها ازدواج هایی رو به رسمیت میشناسه که یکی از زوجین حتما مقیم ترکیه باشند در غیر اینصورت ازدواج رو به رسمیت نمیشناسه. میخواستم ببینم این موضوع صحت داره یا شایعه است؟؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید که اگر واقعیت داره ما در کشور دیگه ای میتونیم ازدواج مون رو ثبت کنیم؟؟

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید پسر من امسال در کشور ترکیه سال دوازدهم تجربی رو به صورت آنلاین قراره بخونه بعد از تموم شدن سال آخر قصد داریم برای کانادا یا یک کشور اروپایی تحصیلات دانشگاهیشو ادامه بده به نظر شما کدام کشور بهتره دوست دارم از طریق موسسه شما اقدام کنم. لطفا راهنمایی کنید

با سلام باید شرایط خود را با کارشناسان حقوقی ما بررسی نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دکترا و بازار کار رشته کارآفرینی(گرایش کسب و کار )در هلند بهتر است یا رشته اقتصاد بین المللی ؟؟؟؟؟؟

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

وکیل مهاجرت در کانادا ، شرایط، ویژگی ها و توانایی های یک وکیل مهاجرت متخصص و معتمد در کانادا به منظور مهاجرت به کانادا از روشهای کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری و … در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. یک وکیل مهاجرت در کانادا چه خدمات و پیشنهاداتی برای ما می تواند داشته باشد؟ آیا برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزا جهت ورود به این کشور داشتن وکیل لازم است؟ چگونه می توان برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور از یک وکیل مهاجرت در کانادا وقت مشاوره دریافت کرد؟ کانادا کشوری مهاجر پذیر بوده و در سالیان اخیر بسیاری از افراد بویژه در ایران، آهنگ و قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت و تابعیت این کشور را کرده اند، اما از آنجا که کشور کانادا در ایران عزیز، سفارتی ندارد، پروسه های اخذ ویزا جهت ورود به این کشور پیچیده تر از پروسه های مهاجرت به سایر کشورها گشته است. از این گذشته کشور کانادا برای مهار سیل مهاجران خود از سرتاسر جهان، برای بسیاری از برنامه های اقامتی خود از یک سیستم امتیاز بندی چند مرحله ای استفاده کرده است. طبیعتا کسب امتیاز در سیستم های امتیاز بندی و قبولی در این سیستم های چند مرحله ای، بدون یاری گرفتن از یک وکیل مهاجرت متخصص در کانادا میسر و حتی ممکن نخواهد بود. در این مقاله سعی نموده ایم که شرایط عمومی مهاجرت یه کانادا و نحوه دریافت وقت مشاوره با یک وکیل مهاجرت در کانادا را خدمت شما سروران گرامی تشریح نماییم. شما پس از مطالعه این نوشتار همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور ؛ همکار MIE اتریش تماس حاصل نموده و با وکیل مهاجرت کانادای موسسه حقوقی ملک پور وقت مشاوره دریافت نمایید.

در ادامه مقاله وکیل مهاجرت در کانادا ، سرفصل های زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد :

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

کانادا کشوری است مهاجر پذیر که در آمریکای شمالی قرار داشته و از ۱۰ استان تشکیل شده که هر استان برای اداره خود، قوانین مخصوص و جداگانه از دیگر استان ها را دارد. قسمت اعظمی از خاک کانادا به موجب نزدیکی به قطب شما و برودت سوزان هوا از سکنه خالی است و بیشتر ساکنان آن در جنوب و نزدیک به مرزهای ایالات متحده ساکن هستند. این کشور پس از روسیه پهناور ترین کشور جهان به شمار می آید اما جمعیت آن بین ۳۵ تا ۳۶ میلیون نفر است. از پر جمعیت ترین استان های کانادا می توان تورنتو، مونترال و ونکور را نام برد. یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی این کشور آبشار نیاگاراست که در مرز این کشور با ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. جدای از جاذبه های توریستی بسیاری از افراد در سرتاسر جهان سالانه به بهانه های مختلف نظیر دیدار اقوام و خویشاوندان مقیم کانادا، مراقبت از فرزندان در حال تحصیل، شرکت در سمینارهای علمی و کاری و … بعنوان توریست وارد این کشور می گردند که دولت این کشور برای مدیریت توریست ها در سالهای اخیر ویزای توریستی ۱۰ ساله صادر می کند که البته به مدت اعتبار پاسپورت محدود می شود، بعنوان مثال برای ما ایرانیان که اعتبار گذرنامه های مان ۵ ساله است، ویزای توریستی کانادا نهایتا با اعتبار ۵ ساله صادر می گردد، شما با داشتن ویزای توریستی کانادا که در اصطلاح عامیانه ویزای مالتی کانادا نیز شناخته می شود، بارها از این کشور دیدن فرمایید. این کشور تا اوایل قرن هفدهم مستعمره فرانسه و پس از آن مستعمره بریتانیا بوده است. مهم ترین شهر از نقطه نظر سیاسی و اقتصادی شهر اوتاوا بوده است که پایتخت سیاسی این کشور نیز می باشد. مردم این کشور به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی تکلم می کنند و هر دو زبان در نهادهای اداری و رسمی این کشور به رسمیت شناخته شده است.

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در مورد برای مهاجرت به کانادا باید چه شرایط و پیشنیازهایی را تهیه کنیم؟ – آقای افضلی

یک وکیل متخصص مهاجرت به کانادا می بایست پیش از هر چیزی، آموزشهای تخصصی و لازمه پیرامون شرایط اخذ انواع ویزای ورود به کانادا و طرق قانونی مهاجرت به این کشور را دیده باشد و بهترین روش را با توجه به شرایط شخصی موکل ( نظیر میزان تخصص، میزان تمکن مالی، شرایط سنی، میزان تحصیلات آکادمیک، نمره زبان و … ) به وی پیشنهاد نماید. مضاف بر این، یک وکیل مهاجرت در کانادا که علاوه بر اینکه در زمینه کاری خود تخصص دارد، از ویژگی تعهد نیز برخوردار است؛ لذا پس از راهنمایی موکل و پیشنهاد بهترین روش به وی، می تواند در تمام طول پروسه پیچیده و چندین مرحله ای مهاجرت به کانادا در کنار موکل باشد و او را گام به گام یاری نماید. چنانچه با موسسه حقوقی ملک پور برای مهاجرت یا مسافرت به کشور کانادا اقدام کنید، این موسسه پرونده مهاجرتی شما را از طریق بهترین و مجرب ترین وکیل مهاجرت در کانادا و مشاور رسمی مهاجرتی در این کشور به پیش خواهد برد و این امر شانس موفقیت در پروسه اخذ ویزای توریستی یا سایر روشهای مهاجرت به کانادا را به بالاترین حد خواهد رساند. خاطر نشان می شود که وکیل مهاجرتی موسسه حقوقی ملک پور در کانادا، شرایط و توانایی های شما را بمنظور مهاجرت قانونی به این کشور بطور کامل مورد تحلیل و بررسی قرار داده و جهت اخذ اقامت کانادا کم هزینه ترین و مناسب ترین گزینه را با توجه به شرایط شخصی تان پیشنهاد خواهد داد.

همانطور که اشاره شد، کشور کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های حال حاضر دنیاست و سالانه مهاجران زیادی از کشورهای و ملیت های مختلف از سرتاسر جهان موفق به اخذ ویزای ورود و اقامت این کشور می گردند. دولت فدرال کانادا نیز به دلیل سیر پیشرفت بالای اقتصادی، صنعتی در های این کشور را بر روی نیروی کار ماهر بین المللی و همچنین سرمایه گذاران خارجی باز گذاشته تا به این منظور زیر ساخت های این کشور را با سرعت بیشتری توسعه داده و توانایی های بالقوه کانادا را به بالفعل تبدیل نماید. از آنجایی که متقاضیان و علاقمندان زیادی هر ساله از سر تا سر جهان در برنامه های مختلف سرمایه گذاری این کشور شرکت می کنند، لذا رقابت بر سر اخذ ورود به کانادا و اخذ اقامت این کشور به شدت بالاست و بدون راهنمایی ها و دستورالعمل های یک وکیل مهاجرت در کانادا متخصص به امور حقوقی و مهاجرتی این کشور، نمی توانید در این رقابت سنگین موفق شوید. علاوه بر این، یک وکیل مهاجرت خوب در کانادا با آگاهی و اشراف به تمامی برنامه های مهاجرتی این کشور، شما را در ارائه مستندات و مدارک پرونده به سفارت یاری نموده ، با سرعت عمل زیادی پرونده شما را پیش برده و درصد ریسک پرونده شما را به حداقل ممکن کاهش می دهد. در ادامه بصورت خلاصه به معرفی مهم ترین برنامه های مهاجر پذیری کانادا می پردازیم :

از جمله ارزان ترین و پرطرفدار ترین راههای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور، برنامه ( Skilled Worker ) یا نیروی کار ماهر بین المللی است. در این برنامه اقامتی شما با داشتن شرایطی نظیر حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، حداکثر سن ۳۸ سال و نمره آیلتس جنرال ۶٫۵ به بالا می توانید در این برنامه اقامتی کانادا شرکت نموده و به اقامت کانادا دست یابید. در این برنامه اقامتی کانادا، علاوه بر اخذ اقامت خود، می توانید برای همسر یا فرزندان زیر ۱۸ سال تان نیز اقامت کانادا را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک مقاله ای با عنوان کار در کانادا از همین وبسایت کلیک کنید. موسسه حقوقی ملک پور به پاس وفاداری شما همراهان گرامی در ماههای اخیر اقدام به تولید یک محصول ویدئویی تحت عنوان آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال کانادا ( آموزش گام به گام اسکیل ورکر کانادا ) نموده است تا شما عزیزان قادر باشید با هزینه بسیار کمتر و به تنهایی از ابتدا تا انتهای پروسه اخذ اقامت کاری کانادا را به پیش ببرید. شایان ذکر است که محصول ویدئویی مذکور تحت نظیر وکیل مهاجرت در کانادا که مورد وثوق موسسه حقوقی ملک پور است، تهیه و تدوین گردیده است. به جهت تهیه این محصول ویدئویی می توانید به لینک زیر مراجعه نموده یا با دفاتر ما تماس حاصل نمایید:

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در مورد نکات مهم در مورد نشان دادن سوابق کاری در پروسه فدرال اسکیل ورکر – آقای افضلی

از دیگر گزینه های کم هزینه و آسان جهت ورود به کانادا و سپس اخذ اقامت دائم این کشور، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزشی این کشور می باشد. اگر از شرایط سنی مساعدی برخوردار باشید و گپ تحصیلی طولانی نداشته باشید و دیگر شرایط شما به جهت تحصیل در این کشور مناسب باشد، وکیل مهاجرت در کانادا قادر است شما را در گام نخست در اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاهها و کالج های معتبر کانادا و در گام بعدی در اخذ ویزای تحصیلی این کشور کمک نماید. گفتنی است از آنجا که وکیل مهاجرتی مورد وثوق موسسه حقوقی ملک پور در کانادا پرونده های تحصیلی زیادی را با موفقیت به سرانجام رسانده است و در این زمینه دارای رزومه کاری درخشانی می باشد، احتمال دریافت ویزای تحصیلی شما را بالا خواهد بود. از دیگر مزایای تحصیل در کانادا این است که به همسر شخص، اجازه کار تمام وقت داده خواهد شد که خود این، کمک قابل ملاحظه ای در پوشش هزینه های زندگی در کانادا خواهد نمود. یک نکته خوب در مورد مهاجرت تحصیلی به کانادا وجود دارد، این است که سفارت این کشور بمنظور صدور ویزا، هیچ مصاحبه ای با شخص برگزار نخواهد کرد؛ لذا یک وکیل متخصص مهاجرت در کانادا که در زمینه اخذ ویزاهای تحصیلی این کشور سابقه کار درخشانی از خود نشان داده است، قادر است با تجربه ای که دارد یک پرونده بی نقص را به سفارت ارائه داده و از این طریق شانس اخذ ویزای موکل خود را افزایش دهد. برای کسب اطلاعات جزئی تر می توایند به مقاله ای با عنوان تحصیل در کانادا از همین وبسایت مراجعه نمایید، همچنین برای مشاهده پرونده های موفقیت آمیز موسسه حقوقی ملک پور در کشور کانادا و سایر کشورهای جهان می توانید به بخش گالری ویزاها و مصاحبه های موکلین از همین وبسایت مراجعه نمایید.

سرمایه گذاری در کانادا نیز از دیگر راههای مهاجرت و اخذ اقامت این کشور به شمار می آید. کانادا با برخورداری از نرخ مصادره اموال ۱ ( کمترین ریسک سلب مالکیت از سرمایه گذاران خارجی ) کشوری ایمن و مساعد سرمایه گذاری می باشد و از لحاظ نرخ کنترل فساد در چند سال اخیر جزء ۱۰ کشور برتر دنیا گزارش شده است. دولت فدرال کانادا برنامه های سرمایه گذاری متنوعی را به سرمایه گذاران خارجی جهت اقامت این کشور پیشنهاد داده است که بهترین آن ها در حال حاضر برنامه سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا به منظور سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیای این کشور می باشد. برای شرکت در این برنامه سرمایه گذاری برخورداری از سابقه مدیریتی مهم ترین فاکتور محسوب می شود. برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری نیز وکیل مهاجرت در کانادا می تواند به شما در نگارش بیزینس پلن و طرح کسب و کاری نوآورانه کمک نموده و همچنین پرونده مهاجرتی شما را به نحوی که تأیید اداره مهاجرت کانادا را جلب نماید، ارائه کند.

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در مورد صفر تا صد شرایط سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا ( برنامه کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا ) – آقای افضلی

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در مورد صفر تا صد شرایط سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار دلاری کانادا ( برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا )

کشور کانادا برای علاقمندان به مسافرت کوتاه مدت و توریست های این کشور در چند سال گذشته ویزای توریستی ۵ ساله را تدارک دیده است. لازم به ذکر است که با دریافت این ویزا حداکثر می توانید ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشید. برای ما ایرانیان صرف بهانه دیدن جاذبه های توریستی کشور کانادا دلیل مناسب و کافی برای اخذ ویزای توریستی کانادا نبوده و نیاز به ارائه دلایل محکم تری برای اخذ ویزای توریستی این کشور خواهید داشت. وکیل مهاجرت در کانادا پرونده درخواست اخذ ویزای توریستی شما را مورد بررسی قرار داده و اگر وضعیت تمکن مالی و سابقه مسافرت های شما در گذشته از شرایط مناسبی برخوردار بود، شانس شما به جهت اخذ ویزای توریستی کانادا بالا خواهد بود. از جمله نکاتی که شانس شما را بمنظور دریافت ویزای توریستی ۵ سال یا multiple  کانادا بالاتر می برد، برخورداری از گواهی تمکن مالی خوب در ایران، داشتن دعوت نامه از اعضای درجه ۱ خانواده یا یک دوست قدیمی بعلاوه برخورداری از سابقه مسافرت به حوزه شنگن، می باشد. به جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک مقاله ای با عنوان ویزای توریستی کانادا استفاده نمایید.

در اولین گام بمنظور آگاهی از اینکه بهترین و ایده آل ترین روش مهاجرتی و برنامه اقامتی کانادا برای شما کدام است، می بایست با یک وکیل مهاجرت در کانادا که مسلط بر امور مهاجرتی و حقوقی اداره مهاجرت این کشور است، مشورت نمایید. وکیل مهاجرت در کانادا شرایط شما را از قبیل سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان تمکن مالی، نمره زبان انگلیسی یا فرانسوی و … را ارزیابی نموده و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهد داد. لازم به ذکر است که موسسه حقوقی ملک پور این امکان را برای شما تدارک دیده است که بتوانید با وکیل مهاجرت مجرب و مورد وثوق این موسسه در کانادا وقت مشاوره رزرو نموده و به صورت بر خط online با ایشان مشورت کرده و راهنمایی ها و دستور العمل های لازم را دریافت نمایید. وکیل متخصص و اخلاق مدار موسسه حقوقی ملک پور در کانادا تحت هیچ شرایطی به شما پیشنهاد ورود به پروسه ای که ریسک ویزای بالایی داشته باشد را نخواهد داد. این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور گردآوری گردیده است و هر گونه کپی برداری از این نوشتار  بدون ذکر نه تنها مورد تأیید و رضایت ما نیست، بلکه موجبات پیگیری قانونی خواهد داشت.

وکیل مهاجرت در کانادا ، توانمندی ها، تخصص و شرایط مشاوره با او در این مقاله به خوبی بیان گردید. پر واضح است پیش از اقدام به هر کاری می بایست با اهل فن و افراد کاردان در آن زمینه به مشورت پرداخته و از دستورالعمل ها و راهنمایی های آنان برای دستیابی به موفقیت و جلوگیری از شکست استفاده نمود. مهاجرت به کانادا نیز یک پروسه بسیار پیجیده و گاها چند مرحله ای است که جز با مشورت یک وکیل مهاجرت در کانادا که متخصص و معتمد نیز هست، امکان پذیر نخواهد بود. گفته شد که موسسه حقوقی ملک پور با برخورداری از همکاری با یکی از مجرب ترین و کارکشته ترین وکلای مهاجرتی در کانادا می تواند شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصودتان که اخذ اقامت کاناداست، برساند. توصیه اکید می گردد که قبل از هرگونه اقدام جهت مهاجرت به کانادا و صرف هزینه های کلان یورویی با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی در خصوص طرق مختلف مهاجرت به کانادا بهرمند شوید. مضاف بر آن در صورت هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص وکیل مهاجرت در کانادا ، می توانید آن را در بخش دیدگاههای همین مقاله عنوان نموده تا پاسخ آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام. ممنون از اطلاعات خوبتون. من چور می تونم با وکیلتون در کانادا ارتباط بگیرم؟می خوام از طریق کارآفرینی به کانادا مهاجرت کنم و تعریف ایشون رو زیاد شنیدم.

سلام و عرض ادب دوست عزیز لطفا با موسسه تماس بگیرید تا ضمن بررسی شرایط اولیه برای این روش شما را در خصوص اخذ وقت از جناب آقای افضلی شما را راهنمائی کنند

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon

مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه MIE  در طی این سالها همواره با استقبال گرم شما عزیزان از سراسر دنیا مواجه بوده است. با توجه به تقاضای مکرر هم وطنان گرامی به‌تازگی امکان بهره‌مندی از مشاوره مهاجرتی رایگان با جناب آقای ملک پور (فارغ التحصیل حقوق، عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) را از طریق Skype  فراهم نمودیم. بسیار فراتر از انتظارمان با استقبال وصف ناپذیر شما عزیزان که قصد مهاجرت داشتید مواجه شدیم. این استقبال برای ما مایه خرسندی است چرا که صحه ای است بر عملکرد خوب تیم ما در ارایه  مشاوره مهاجرتی رایگان و جلب رضایت شما عزیزان.

با توجه به استقبال شما و محدودیت زمان در برگزاری جلسات مشاوره مهاجرتی رایگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر آن شدیم تا به شیوه های بهتری راه را برای آگاهی شما در خصوص شیوه های مهاجرت و در کمترین زمان ممکن هموار سازیم.

در این مقاله قصد ما این است که ضمن آشنایی شما با شیوه کار موسسه و اصول اخلاقی که به آن پایبند است، به معرفی راههای اخذ مشاوره مهاجرتی رایگان از موسسه بپردازیم.

بی شک برای آنکه خدمات مشاوره مهاجرتی بتواند بهترین تصمیم و با صرفه ترین انتخاب را در پیش روی متقاضی مهاجرت متناسب با شرایط وی قرار دهد، باید از سه ویژگی های خاص و منحصر بفرد شامل مشاوره مشفقانه و دلسوزانه، برخورد صادقانه با مشتری و نهایتا اشراف قوی بر نظام حقوقی مهاجرت در کشورها و به ویژه کشورهای مطرح مهاجر پذیر برخوردار باشد.

موسسه مشاوره MIE این اصول را به عنوان سر لوحه خدمات مشاوره خود قرارداده و مجدانه خود را پای بند به رعایت آن در جهت جلب رضایت مشتری با ارایه بهترین مشاوره ـ مناسب با شرایط مشتری ـ می داند.

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

به عبارتی تلاش تیم تخصصی ما بر این است که :

۱- با مشتری صادقانه برخورد کنیم؛ به این معنا که اطلاعات را به درستی در اختیار وی قرار داده و شرایط لازم برای مهاجرت را به روشنی برایشان بیان می کنیم. به همین منظور چنانچه در جلسات مشاوره مهاجرتی رایگان ما، شرایط متقاضی را برای مهاجرت مطلوب نبینیم، صراحتا وی را آگاه نموده تا متحمل هزینه بیشتر نشود.

۲- به این اصل پایبند باشیم که خود را در جایگاه مشتری قرار دهیم و شرایط و موقعیت متقاضی مشاوره مهاجرت را کاملا درک کرده تا بنوانیم مشاوره ای مشفقانه و دلسوزانه و به بهترین شکل ممکن ارایه دهیم؛

۳- با بهره مندی از تیم متخصص و مجرب خود بهترین راهها را به متقاضی پیشنهاد دهیم. تخصص درموسسه مشاوره  MIE بعنوان یکی از مهم ترین اصول کاری می باشد. ما بر این باوریم خدمات مشاوره مهاجرت ما زمانی می تواند به بهترین و کارآمد ترین شیوه ارایه شود که تیم مشاوره بر نظام حقوقی مهاجرت  کشورها اشراف کافی داشته باشد. بدیهی است تا زمانی که اشراف بر نظام حقوقی کشورها وجود نداشته باشد، امکان مقایسه شرایط کشورها با یکدیگر و انتخاب بهترین راه مهاجرتی برای متقاضی وجود ندارد. بی اغراق میتوان گفت موسسه مشاوره MIE از اشراف کامل بر قوانین مهاجرت کشورها برخوردار است.

تیم تخصصی حقوقی موسسه با رهبری جناب آقای ملک پور (دانشجوی دکترای رشته حقوق دانشگاه ملی وین) تا کنون با بررسی قانون مهاجرت ایران و۷۰ کشور مجموعه ای مدون را گردآوری کرده اند.  این مجموعه، امکان مقایسه درست را برای انتخاب کشورهایی که با شرایط متقاضی سازگار هستند یا بهترین سازگاری را دارند، فراهم می سازد. به همین لحاظ مشاورین موسسه می توانند با توجه به دسترسی به چنین اطلاعات غنی و نیز تجربه ۱۵ ساله موسسه در ارایه ی مشاوره مهاجرتی رایگان، به بهترین شیوه متقاضی را در تصمیم گیری های خود برای مهاجرت همراهی و یاری نمایند.

درهمین زمینه ویدیوی کوتاهی تهیه نمودیم که تمامی اطلاعات اصلی و مهم در خصوص مشاوره مهاجرتی رایگان را به طور کامل در اختیار شما قرار میدهد. ضمنا فایل فشرده صوتی نیز با دقت زیاد به همین موضوع می پردازد. این فایلها برای مدتی کوتاه به رایگان در اختیار شماست و میتوانید هم اکنون آنها را دانلود نموده و ذخیره نمایید

فایل تصویری جناب آقای ملک پور (دانشجوی دکترای رشته حقوق دانشگاه ملی وین اتریش و وکیل پایه یک دادگستری)

در باب مشاوره مهاجرتی رایگان

برای آنکه بتوانید از مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه برخوردار شوید دو راه وجود دارد. که در این قسمت هر یک را جداگانه توضیخ خواهیم داد:

۱- اخذ مشاوره مهاجرتی رایگان با خریداری و استفاده از ویدیو های موسسه تحت عنوان کلیات روشهای مهاجرت: این ویدیوها حاصل زحمات ۱۵ ساله جناب آقای ملک پور مدیریت محترم موسسه و نیز با همکاری تیم متخصص حقوقی موسسه در خصوص قوانین مهاجرتی کشورهاست، که نتیجه آن در این ویدیو به زبانی روشن و گویا گردآوری شده است. به جرات می توان گفت این ویدیو مجموعه ای است کامل از کلیه اصول و قوانین مهاجرت در کشورهای مختلف، که به تفصیل و به روشنی هر آنچه که باید و شاید مربوط به مهاجرت است را بیان می کند. شما با گوش دادن به این ویدئو ها می توانید با تمامی شرایط، الزامات و راهکارهای مهاجرت آشنا شوید.

امکان خرید این ویدئوها از طریق موسسه به راحتی امکان پذیر است. برای آن دسته از عزیزانی که با ما برای خدمات مهاجرت قرارداد می بندند، این ویدیوها  به عنوان هدیه ویژه ما و به صورت کاملا رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. برای آن گروه از دوستان که قبل از عقد قرارداد نسبت به خریداری ویدئوها اقدام کرده باشند، مبلغ مزبور از هزینه قرارداد کسر خواهد شد.

۲- اخذ مشاوره مهاجرتی رایگان از طریق ارتباط مستقیم  با تیم مشاوره: همان گونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم، مشاوره با جناب آقای ملک پور از طریق اسکایپ و یا مشاوران ما از طریق  موسسه مشاوره MIE  امکان‌پذیر خواهد بود. یقینا مشاوره مهاجرتی رایگان ما بصورت کامل تمامی راههای مهاجرت را  با در نظر گرفتن شرایط متقاضی، در اختیار مشتری قرار می‌دهد. مطمئن باشید مشاوران ما در چهارچوب اصول اخلاقی و حرفه ای حاکم بر موسسه، خود را موظف می دانند که چنانچه شرایط شما به گونه‌ای ارزیابی شود که امکان مهاجرت فراهم نباشد، در همان ابتدای کار شما را از موضوع آگاه خواهند کرد.

در پایان توصیه ما به شما این است که قبل از دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه و یا عقد قرارداد برای مهاجرت، نسبت به تهیه ویدئوها و مشاهده آنها اقدام کنید. بدون شک این ویدئو ها با افزایش آگاهی شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری در خصوص کشورهای مقصد مهاجرت خود داشته باشید و لذا در مشاوره خصوصی با ما میتوانید نتایج بهتر و مثمرثمرتری دریافت کنید. این نکته را نیز توجه داشته باشید که چنانچه با موسسه برای مشاوره های تخصصی مهاجرتی قرارداد ببندید، هزینه  مشاوره های تخصصی مهاجرت شما همانند هزینه ویدیوهای خریداری شده از مبلغ قرارداد کسر خواهد شد.

با سپاس از استقبال و همراهی شما عزیزان نهایت تلاش موسسه  جلب رضایت شما سروران و ارائه بهترین مشاوره مهاجرتی رایگان برای شماست. شما می توانید از طریق تماس با موسسه برای خرید این ویدئوها و نیز مشاوره مهاجرتی رایگان با مشاورین مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

سلام عرض ادب و احترام ٬ وقت بخیر من طیبه زارعی هستم در مقطع کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق تحصیل میکنم و خواهان پذیرش بورسیه پزشکی آکسفوردلندن. میخواستم بپرسم که گرفتن بورسیه پزشکی در آکسفورد لندن چه شرایطی داره! حتما باید رشته تحصیلی من در ایران با رشته ای که میخوام بورسیه بگیرم یکی باشه !؟!! حتما باید آیلتس داشته باشیم و در غیر این صورت نمیشه!؟ اگر مقاله نداشته باشیم پذیرش نمیکنن!؟ و اینکه آیا گرفتن بورسیه شرط سنی داره بنده متولد ۱۳۶۷ هستم یعنی ۳۰ سالمه!؟! تشکر

با عرض سلام خدمت شما مقالات و کارهای پژوهشی کمک شایانی در اخذ بورسیه به شما خواهد کرد. مدرک زبان ضروری میباشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان با دفاتر ما از طریق تلفن 02149196000 تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید…هزینه اسکایپ با دکتر ملک پور چقدر است

سلام و عرض ادب در این مورد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

سلامعرض ادب و احترام وقت بخیر خسته نباشید دانشجوی رشته حقوق هستم ترم 5 میخواستم بدونم اول این که چه گرایشی برای ادامه تحصیل د مدرک فوق یا دکترا در خارج بهتر هست ( خودم جزا رو بیشتر دوست دارم) دوم این که چه کشوری میتونم بورسیه بشم .؟نظر خودم امریکا . استرالیا.فرانسه و بیشتر کشورهای اروپایی که دانشگاه خوب برای حقوق باشه سوم این که هزینش چطوریه ؟ معدل دوره لیسناس چقدر اهمیت داره ؟ ممنونم از شما

سلام و عرض ادب شما برای استفاده و ادامه تحصیل در رشته حقوق باید در شاخه های بین المللی حقوق تحصیل بفرمایید که رشته جزا جزء این رشته ها نیست. در کشورهایی مثل اتریش و فرانسه می توانید تحصیل رایگان داشته باشید که البته پرداخت هزینه های زندگی با شماست. برای بررسی بیشتر شرایط پذیرش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

سلام من فوتبالیست هستم.به تازگی از یکی از باشگاه های انگلستان دعوت نامه دریافت کرده ما .روش اخذ ویزا چگونه است؟؟

سلام و عرض ارادت دوست گرامی چنانچه شما دعوت نامه رسمی داشته باشید می توانید درخواست ویزای کاری نمایید در غیر اینصورت احتمال اخذ ویزا برای شما بسیار پایین است. برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما با شماره زیر تماس حاصل نمایید. 02149196000

سلام وقت همگی بخیر میخواستم برای اقامت دائم بریم سوئیس میخوام اطلاعات داشته باشم که اینکار چقدر هزینه میخواد؟ چقدر طول میکشه؟ ممنونم

باسلام و عرض ادب دوست گرامی شرایط شما به صورت کلی می باشد و نمی تواند راهنمایی لازم را برای شما انجام داد شما می توانید با مشاوران موسسه تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت دارید تلفن:02149196000

سلام عرض ادب دارم خدمت ملک پور من امین هستم از افغانیستان هرچند باانترنت دست رسی ندارم اما خیلی مشکل تونستم پیام خودمو ارسال کنم میخاستم به کانادا سفر کنم و ویزای دایمی اونجارو بگیرم اما نمی تونم واجد کدوم شرایت هستم مدرسه تموم شوده الان هم ۱۰ سال است دارم خیاطی میکنم ایا با شغلی که دارم میتونم درخواست پناهندگی بدم یانه اگر میتونم چجوری و قرارداد باشما چه جوریه لطفن کمکم کنین تشکر

سلام و عرض ادب دوست عزیز ما برای پناهندگی اقدامی نداریم. موفق باشید

سلام من میخوام از طریق کار به سوئد مهاجرت کنم من دیپلم صنایع شیمیایی دارم مدرک فنی و حرفه ای جوشکاری ساختمان دارم با دو سال سابقه کار و مدرک فنی حرفه ای برق ماشین هم دارم سنم هم ۲۵ ساله و حدود صدوده. میلیون هم سرمایه دارم به نظرتون من قابلیت دریافت جاب آفر از یک کارفرما در سوئد رو دارم و اگه پیشنهاد کاری به من بشه ویزای کار رو به من میدن

سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به تخصصتون و اینکه چقدر در کار حرفه ای هستید ممکن است پیشنهاد کار بتوانید دریافت کنید و در صورت دریافت پیشنهاد کار برای ویزا مشکلی نخواهید داشت. موفق باشید

با سلام. بنده مدرس دانشگاه هستم. شاخه پرستاری، از دبی برام درخواست همکاری فرستادند. ممکن راهنمایی کنید.

سلام و عرض ادب. دوست عزیز میبایست با دعوتنامه کاری برای ویزای کار دبی اقدام نمایید. در این صورت با خانواده می توانید ویزا اخذ نمایید و بروید.

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و میخوام برای دکتری در رشته جامعه شناسی تو ایتالیا یا بلژیک ادامه تحصیل بدم میخواستم بدونم چقدر احتمال داره که بتونم بعد از اتمام درسم تو ایتالیا کار پیدا کنم؟ باتشکر

سلام و عرض ادب. دوست عزیز بستگی به میزان توانایی خود شما خواهد داشت. اما به لحاظ آمار نرخ بیکاری، کشور ایتالیا مقصد خوبی برای تحصیل نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

✅ مشاوره تحصیلی یا مهاجرتی با دفتر کانادا رایگان خواهد بود.

✅ مراحل رزرو بسیار ساده است و مدت زمان مشاوره تلفنی رایگان ۲۵ دقیقه می باشد.

✅ با توجه به محدودیت زمانهای مشاوره و تعداد بالای متقاضی لطفا در زمان مقتضی متصل به اینترنت و آماده تماس با واتس اپ باشید.

✅ در صورتیکه هنوز فرم ارزیابی را تکمیل نکرده اید، لطفا پس از اتمام پرداخت ، در مرحله بعد آنرا تکمیل کنید. ما برای ارائه مشاوره صحیح به اطلاعات آن نیاز داریم.

✅ رزرو هایی که فرم ارزیابی را تکمیل نکرده اند، تکمیل نشده تلقی شده و حذف خواهند شد.

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

✅ زمان مشاوره را در فرم به وقت ایران انتخاب کنید. (ب.ظ : بعد از ظهر و شب) (ق.ظ: قبل از ظهر و بامداد)معمولا ساعات مشاوره با کانادا با شب و نیمه شب ایران همزمان خواهد شد.

✅ دفتر کانادا برای مشاوره تلفنی از واتس اپ استفاده خواهد کرد. لطفا شماره تلفنی را ارائه نمایید که واتس اپ روی آن نصب باشد.

/* Color */
.bookly-form-group > label,
.bookly-label-error,
.bookly-progress-tracker > .active,
.bookly-form .picker__nav–next,
.bookly-form .pickadate__nav–prev,
.bookly-form .picker__day:hover,
.bookly-form .picker__day–selected:hover,
.bookly-form .picker–opened .picker__day–selected,
.bookly-form .picker__button–clear,
.bookly-form .picker__button–today,
.bookly-columnizer .bookly-hour span.bookly-waiting-list {
color: #dd3333!important;
}
/* Background */
.bookly-progress-tracker > .active .step,
.bookly-form .picker__frame,
.bookly-service-step .bookly-week-days label,
.bookly-repeat-step .bookly-week-days label,
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon span,
.bookly-btn,
.bookly-btn:active,
.bookly-btn:focus,
.bookly-btn:hover,
.bookly-btn-submit,
.bookly-round,
.bookly-square {
background-color: #dd3333!important;
}
.bookly-triangle {
border-bottom-color: #dd3333!important;
}
/* Border */
.bookly-form input[type=”text”].bookly-error,
.bookly-form input[type=”password”].bookly-error,
.bookly-form select.bookly-error,
.bookly-form textarea.bookly-error,
.bookly-extra-step div.bookly-extras-thumb.bookly-extras-selected {
border: 2px solid #dd3333!important;
}
/* Other */
.bookly-form .picker__header { border-bottom: 1px solid #dd3333!important; }
.bookly-form .picker__nav–next:before { border-left: 6px solid #dd3333!important; }
.bookly-form .picker__nav–prev:before { border-right: 6px solid #dd3333!important; }
.bookly-service-step .bookly-week-days label.active, .bookly-repeat-step .bookly-week-days label.active { background: #dd3333 url(https://immi-center.com/wp-content/plugins/bookly-responsive-appointment-booking-tool/frontend/resources/images/checkbox.png) 0 0 no-repeat!important; }
.bookly-pagination > li.active, .bookly-columnizer .bookly-day, .bookly-schedule-date { background: #dd3333!important; border: 1px solid #dd3333!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover { border: 2px solid #dd3333!important; color: #dd3333!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon { background: none; border: 2px solid #dd3333!important; color: #dd3333!important; }

 

021 28111555

استان زیبای بریتیش کلمبیا و علی الخصوص شهر ونکوور یکی از مقاصد اصلی مهاجرین ایرانی در سال های اخیر بوده است. بسیاری از هموطنان که با ویزای توریستی یا دانشجویی در ونکوور یا سایر شهرهای کانادا هستند، احتیاج به اخذ راهنمایی توسط وکیل رسمی مهاجرت برای پیمودن مسیر اخذ اقامت دائم کانادا دارند و در این میان وجود شرکت های مهاجرتی معتبر و با سابقه میتواند کمک شایانی در موقعیت پر مخاطره این عزیزان باشد.

اگر به دنبال وکیل مهاجرت کانادا در ونکوور هستید، براحتی امکان استفاده از خدمات ویزا موندیال را خواهید داشت.

مشاوره رایگان مهاجرت در شهر ونکور

ما در ویزا موندیال خدمات گسترده ای را به متقاضیان ارائه میکنیم که برخی از آنها این جا لیست شده است:

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا

مجموعه ویزا موندیال با برگزاری جلسات هفتگی امکان استفاده از خدمات مشاوره و وکالت مهاجرت را برای هموطنان تسهیل کرده است و شما عزیزان میتوانید با شرکت در یکی از جلسات رایگان مشاوره مهاجرت در شهر ونکوور قدم های لازم برای تصمیم‌گیری خود را بردارید. تمامی سوالات مهاجرتی خود را در این جلسات با وکیل قانونی مهاجرت کانادا مطرح کرده و پاسخ آن ها را دریافت نمائید.

جهت هماهنگی شرکت در جلسات مشاوره رایگان مهاجرت در ونکوور با دفتر ونکوور تماس بگیرید

شایان ذکر است که در این جلسات تمامی روش های مهاجرتی به غیر از پناهندگی به بحث و گفتگو گذاشته می‌شوند. علاقه مندانی که از سایر شهرهای کانادا تمایل به شرکت در این جلسات دارند نیز میتوانند به صورت آنلاین در این جلسات شرکت کنند. اگر در کانادا هستید، جهت شرکت در جلسه، لطفا نام و نام‌خانوادگی و آدرس ایمیلتان را به صورت پیامک به شماره +16045002040 ارسال کنید و اشاره کنید که قصد شرکت در جلسات مشاوره رایگان مهاجرت در کانادا را دارید.

ویزا موندیال با مدیریت بیش از هزار پرونده مهاجرتی در هر سال و با نرخ موفقیت بسیار بالا در پرونده های مهاجرتی مرجع مطمئنی برای تحقق اهداف مهاجرتی شماست.

جهت هماهنگی شرکت در جلسات مشاوره رایگان مهاجرت در ونکوور با دفتر ونکوور تماس بگیرید

Live with different topics

You will be notified quickly!

Immigration and study videos

Official immigration lawyer podcasts

مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا
مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *