چگونه در خانه احضار روح کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه احضار روح کنیم
چگونه در خانه احضار روح کنیم

در دوره‌ی ویکتوریا، گروه‌هایی که جلسات احضار روح انجام می‌دادند بسیار محبوب بودند. میزبانان، افراد را برای برقراری ارتباط با مردگان دور هم جمع می‌کردند. در سال‌های اخیر، شک و تردیدهای بیش‌تری درباره‌ی جلسات احضار روح به وجود آمده است، اما افراد زیادی باور دارند تماس با مردگان ممکن است. برای آن که بفهمید چطور میزبان یک جلسه‌ی احضار روح باشید، نگاهی به مقاله زیر بیندازید.

اگر می‌خواهید در خانه خودتان یک جلسه‌ی احضار روح برگزار کنید، فقط به چند فرد هم‌فکر و تعدادی وسایل کلیدی نیاز دارید.

هنگام انتخاب شرکت‌کنندگان، افرادی را انتخاب کنید که به ممکن بودن ارتباط با مردگان باور دارند. افراد شکاک می‌توانند شانس موفقیت جلسه را خراب کنند. و از آن‌جایی که ممکن است تجربه‌ای قوی باشد، بهتر است کودکان را بیرون از حلقه‌تان نگه دارید.

تنها وسایلی که نیاز دارید یک میز گرد یا بیضی شکل، شمع و غذا است. اعتقاد بر آن است که شمع و غذا ارواحی را که به دنبال گرما و معاش هستند، جذب می‌کند.چگونه در خانه احضار روح کنیم

مطلب مرتبط:روح گرایی :تاریخچه و ۷ اصل مکتب ارتباط با ارواح

برای برگزاری یک جلسه احضار روح و افزایش احتمال برقراری ارتباط با یک روح، مراحل زیر را انجام دهید:

۱. شرکت‌کنندگان را جمع کنید. افرادی را که در جلسه شرکت خواهند کرد گردهم بیاورید. برخی می‌گویند تعداد شرکت‌کنندگان باید بر سه بخش‌پذیر باشد. اما به نظر نمی‌رسد یک قانون مطلق باشد. نباید افرادی کمتر از سه نفر یک جلسه احضار روح را برگزار کنند، زیرا از نظر عاطفی و جسمانی برایشان سنگین خواهد بود.

۲. یک واسطه انتخاب کنید. می‌تواند واسطه را از بین شرکت‌کنندگان انتخاب کنید. می‌تواند فردی باشد که تجربه‌ی احضار ارواح را داشته است یا کسی که توانایی‌های ذهنی دارد.

۳. از یک میز گرد یا بیضی شکل استفاده کنید. این امر به شکل گیری حلقه‌ی نمادینی که تصور می‌شود برای این مراسم ضروری است، کمک می‌کند.

۴. میز را بچینید. در مرکز میز یک نوع غذای ساده و با عطر طبیعی بگذارید، مثل نان یا سوپ. اعتقاد بر آن است این کار به جذب ارواحی کمک می‌کند که به دنبال تغذیه‌ی جسمانی هستند.

۵. شمع‌ها را روشن کنید. در مرکز میز کمتر از سه شمع (یا تعدادی بخش‌پذیر بر سه) قرار ندهید . آن‌ها را روشن کنید. هرچه شمع‌ها بیش‌تر باشند بهتر است. ارواح به دنبال گرما و روشنایی هستند.

مطلب مرتبط:علم تجربه خروج روح از بدن

۷. دست‌های یکدیگر را بگیرید. دور میز بنشینید، و همه شرکت‌کنندگان باید در یک حلقه دست‌های یکدیگر را بگیرند.

۸. روح را احضار کنید. شرکت‌کنندگان باید این کلمات را با یکدیگر بگویند: “(نام روح) عزیز ما، برایت هدایای از زندگی به مرگ می‌آوریم. با ما صحبت کن، (نام روح)، و در میان ما حرکت کن.”

۹. منتظر پاسخ بمانید. اگر پاسخی در کار نبود، کلمات را دوباره تکرار کنید تا زمانی که روح پاسخ دهد.

۱۰. ارتباط برقرار کنید. اگر و زمانی که روح پاسخ داد ـ ـ چه با کوبیدن چیزی یا به هر طریق دیگری، یا از طریق واسطه ـ سوالات‌تان را بپرسید.

۱۱. ساده شروع کنید. ابتدا سوالات بله و خیر بپرسید ـ ـ مثلا یک ضربه به معنی خیر، دو ضربه به معنی بله.

۱۲. مستقیما با او صحبت کنید. اگر روح تصمیم بگیرد از طریق واسطه صحبت کند، می‌توانید هر نوع سوالی بپرسید.

مطلب مرتبط: با این روش می توانید خروج روح از بدن را تجربه کنید

۱۳. کنترل آن را حفظ کنید. اگر به نظر می‌رسد جلسه در حال خارج شدن از کنترل است، با شکستن حلقه‌ی دست‌ها، خاموش کردن شمع‌ها و روشن کردن لامپ‌ها جلسه را تمام کنید.

۱۴. جلسه را تمام کنید. وقتی سوالات‌تان تمام شد، از اینکه روح به شما ملحق شده تشکر کنید و به او بگویید که در آرامش باشد. حلقه‌ی دست‌ها را بشکنید و شمع‌ها را خاموش کنید.

میزبانی یک جلسه‌ی احضار روح می‌تواند تجربه‌ی عاطفی و در عین حال رضایتبخش باشد. هنگام میزبانی جلسه‌ی احضار روح خود، با احتیاط و بردباری پیش بروید تا بهترین نتایج را کسب کنید.

منبع: thoughtco

 

برچسب ها thoughtcoاحضار ارواحاحضار روحارتباط با ارواحاسما حسنیجلسه ارتباط با روحروانشناسیسبک زندگی

بهر حال این كار برای شما كه اولین بارتونه،كاری بس مشكل و پر دردسره و بدون وجود یه مدیوم ماهر(اگه همراتون نباشه!)خیلی خطر ناكه!

واسه همین من دعاهای مهم این روش رو نمینویسم…!

اما اگه خیلی مشتاقین این كارو انجام بدین،میتونم شما رو در این راه كمك كنم!

اگه میخواین این كارو یاد بگیرین میتونین از طریق ابمیل(آدرس ایمیلم تو وبلاگ هستش) با من در تماس باشد!

منتظرتونم كه بهتون كمك كنم!

چگونه در خانه احضار روح کنیم

 

چیزایی كه در این روش لازمه:

 

1) یه جمع خوب به كه وجود ایزد یكتا و ارواح اعتقاد داشته باشن!

2)بهتره كه این افراد شهامت بیشتری داشته باشن (افراد ترسو باعث ترساندن شما و در نتیجه گمراهیتون میشن!)

3)تعداد این افراد بهتره كه بیشتر از 3 فرد باشه(یه مدیوم و دو شخص دیگه)

4)یه اتاق نسبتاً تاریك!

5)وجود شخصی كه از این روش اطلاعات كافی رو داشته باشه و یه مدیوم خوب!

6)یه صفحه ای كه حروف الفبا رو روش نوشته یاشین(صفحه ای كه در موردش قبلاً چیزایی خوندین!)،شما باید رو این صفحه علاوه بر حروف،اعداد تك رقمیم لازمه بنویسین (مثل:1،0،…،9) و همچنین دو كلمه ی «بله» و «خیر» رو هم روی صفحه مینویسین!

7)روشن كردن یه عود(وجود یه عود كمك میكنه كه تا ارواح بهتر و سریعتر دعوت شما رو قبول كنه!)

8) یه چیزیم مثل درب نوشابه و یا درب شیشه ی شربت و یا مانند این ها را انتخاب میكنید و سپس به قسمت محدب آن یه فلش جهت دار(پیكان،به وسیله ی یه ماژیك)میكشید!(این درب نوشابه و یا…،روی حروف حركت میكنه و بعدش فلش روی حروف قرار میگیره و شما با پش سر هم قرار دادن حروف به جواب سوالی كه از روح مورد نظر میكنید،میرسید!)

 

حالا روش احضار روح رو به این طرق انجام میدهید:

 

ابتدا كل جمع یه فاتحه برا همه ی رفتگان میخونن،بعد كسی كه رهبری رو بر عهده میگیره،باید بر روی روح مورد نظر كه میخواد احضارش كنه،تمركز میكنه و سپس براش فاتحه میفرسته و سوره ی قدر رو میخونه و بعد دعاهای مورد نظر و كسب اجازه رو…………….. كه من نمینویسم رو میخونه!(گفته بودم كه اینارو نمیگم!)

سپس مدیوم یا كسی كه پشت صفحه(صفحه ی حروف الفبا)میشینه باید بدنشو شل كنه(به قول خودمون ریلكس باشه!)تا روح بتونه دست اونو بگیره!(آخه مدیوم دستشو رو اون درب نوشابه به طوری كه اون درب نوشابه هم روی صفحه حروف باشه،لمس گونه نیگه میداره و تمركز میكنه!)

وقتی كه روح میاد درب نوشابه حركت و باعث حركت دست مدیوم میشه!به گونه ای كه آدم احساس میكنه كه یه چیزی درب نوشابه رو از پایین به سمت بالا فشار میده،همچنین به حركت در میاره!

در اون موقع دست از ناحیه آرنج درد میگیره و شما نباید بترسید چون روح دست و از آرنج میگیره!

بعد شروع میكنیم به سلام گفتن صحبت كردن با روح(شما باید خیلی متین با او حرف بزنید!)

(در واقع شما سوالاتونو با حرف زدن میگین،اما روح مورد نظر جوابتونو با به حركت در آوردن فلش روی درب كلماتو به شما نشون میده و شما با پشت سر هم قرار دادن حروف،كلمه ی مورد نظر روح رو میتونین بخونین!توجه داشته باشین به هنگام سوال كردن عجله نكنین و سوالاتو فقط یكیتون بپرسید !اگه همتون حول بشین و یه جا سوال كنین باعث ناراحتی و در نتیجه عصبانیت روح احضار شده میشین و دیگه نمیتونین كنترولش كنین مگر با دعا ها و آیات ………اینارم نمیگم!

به هنگام حركت درب نوشابه سعی كنین دستتونو ار رو درب نكشین و تا آخر به گونه ی لمسی دستتون روش باشه!

باید بگم كه هنگام سوال كردن اگر دیدید كه روح به سوالی جواب نمیده،اصرار نكنید!حتماً مشكلی از طرف شماست چون دفعه ی اول و دوم و …. تا دهم ، روح به شما باج نمی ده در صورتی كه باید یه سری دعاها و سوره های خاصی رو بخونین! اگه شما در مورد آخرت از اونا سوالی كنین یا جواب نمیدن و یا میگن« سر»،پس اگه شما سوال كردین و دیدین جواب نمیده،دیگه دوباره ازش در مورد آخرت(زندگی اخروی)چیزی سوال نكنید!

هنگام  بیرون كردن روح باید به طور مودبانه از روح خواست كه اتاق(جلسه رو)رو ترك كنه!

 

به خاطر همین میگم این روش خیلی سادس!دیدینكه!

فقط یه راهنمایی میكنم:

در صورتی كه با مشكلی مواجهه شدین ، آیه ی اول سوره ی جن و سپس شروع كنید به خوندن سوره ی مباركه ی فتح و سپس از روح و یا هر موجود دیگه ای بخوایید بره بیرون و جلسه رو ترك كنه!

سعی كنین سوره ی مباركه ی فتح رو زیاد بخونین(اونقد بخونین كه دیگه مطمعاً شین كه روح یا جن دیگررفته و اتاق رو(جمع رو) ترك كرده!)

 

بازم تكرار میكنم:

من دعاهای مهم رو ننوشتم،لطفاً اجرا نكنین! اگر میخواین احضار روح كنین با من در تماس(آدرس ایمیلم تو وبلاگ هستش) باشین!

 

1) برای احضار روح لوازمی ابتدایی مورد نیاز است : اما پیش از هر چیز به یك روح احتیاج داریم (شوخی نمیكنم )؛ ما باید در اولین اقدام برای احضار یك روح نیت كنیم .

نمیشود كه در میانه ی كار ناگهان تصمیم بگیریم كه چه روحی را میخواهیم احضار كنیم چون در آن صورت اگر هم موفق به احضار روح شویم نمیتوانیم با ان ارتباط بر قرار كنیم .

این هفت پیشنیاز برای احضار ساده روح است .

چگونه در خانه احضار روح کنیم

فقط از دوستان خواهش میكنم از این شیوه ی احضار روح برای تفنن استفاده نكنند و حرمت دنیای ارواح را حفظ كنند.

 

۲) به یك نفر مدیوم احتیاج داریم  : هر چه مدیوم ما جوان تر و زیباتر باشد بهتر است .

البته باید دقت كرد كه از فرد غیر بالغ بنوان مدیوم استفاده نكنیم چون ممكن است آسیب ببیند .

مدیوم میتواند خود احضار كننده باشد می تواند فرد دیگری باشد و در احضار روحهای طولانی بهتر است شخص دیگری به غیر از احضار كننده مدیوم باشد .

 

۳) به یك عدد میز چوبی كه هیچ فلزی در ان به كار نرفته باشد : بهتر است از میزی استفاده كنیم كه به جای میخ های فلزی از چسب یا متصل كننده دیگری در ان استفاده شده باشد .

 

۴) یك عدد طلسم خواست باید داشته باشیم : طلسم خواست میتواند چیزهای مختلفی باشد باشد و برای تهیه طلسم میتوانید از آگاهان پرس و جو كنید زیرا كه در دسترس همگان نیست .

طلسم خواست یا طلسم نیاز معمولا سوگند نامه ای است كه از تركیب چند ورد مختلف تشكیل شده و روح را سوگند می دهد كه پس از احضار كاری با احضار كننده خواستار احضار و مدیوم نداشته باشد.

خواستار كسی است كه از احضار كننده میخواهد كه روح شخص مورد نظر را احضار كند .

 

۵) زرده تخم مرغ : از این زرده كه یكی هم كافی است پس از انكه مقدار زیادی شكر در آن می ریزیم برای ذب روح استفاده میشود .

هر چه زرده سالم تر و خوش رنگ تر باشد بهتر است و باید مواظب بود كه تخم مرغ فاسد یا خون دیده استفاده نشود.

 

۶) قربانی : قربانی باید یك حیوان خونگرم باشد و هر حیوانی كه قربانی میكنیم باید كامل باشد و برای احضار روح خون كردن پرنده ای كفایت میكند.

 

۷) نسخه احضار : این نسخه معمولا دعایی است كه به زبان عدد نوشته شده است.

تهیه آن چندان كار مشكلی نیست و این نسخه ها را میتوان به آسانی تهیه كرد البته من نمیتونم طرز تهیه اش را در اینجا بگویم.

 

نکته : این مطالب فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و هرگز امتحان آن پیشنهاد نمیشود ، پس تنها برای کسب اطلاعات و جهت آشنایی مطالعه نمائید.

 

  طریقه اول

افراد حروف الفبا را بگونه ای مرتب میچینند و سپس شیئی که حرکت دادن آن آسان است ( لیوان یا نعلبکی) را در وسط میگذارند و دستهایشان را روی آن جسم که قابلیت حرکت دارد قرار میدهند.
 
در اسباب بازی فروشیهای کشورهای غربی تخته هایی چوبین فروخته میشود که تخته اوجا نام دارند و حروف الفبا روی آنها به همراه کلمات “درود و بدرود” و ” آری و نه ” روی آن چاپ شده است و جسمی شبیه ذره بین نیز همراه آن ارائه میشود.
 
افرادی که اطراف این تخته مینشینند سوالی را مطرح میکنند و بعد دستهایشان را روی جسم متحرک میگذارند و شخصی جسم را حرکت میدهد و بر روی حروف الفبا یا روی یکی از کلمات میبرد.
 
برخی از مردم گمان میکنند این حرکت ها مربوط به موجودات ماوراء طبیعی همچون روح و جن هستند، اما شک گرایان پیشنهاد میکنند که این حرکت بطور خودآگاه یا ناخودآگاه توسط کسانی که در جلسه حضور دارند انجام میشود.
 
این شک گرایان توصیه میکنند که چشمهای کسانیکه در جلسه حضور دارند بسته شود و نتوانند چیزی را ببینند، و بعد جای حروف الفبا عوض شوند یا تخته اوجا چرخیده شود، در اینصورت دیده خواهد شد که یا جسم محرک حرکت نمیکند و یا اینکه پاسخهای بی سر و ته و غلطی دریافت میشود .
 
این نتیجه تنها به این دلیل میتواند حاصل شود که حرکت جسم متحرک اساساً توسط کسانیکه در جلسه حضور دارند انجام بگیرد نه از طرف موجودات نامرئی.

نیروی ایدیوموتور : به فعالیتهای ماهیچه ای که بطور ناخودآگاه توسط بدن انجام میگیرد و سبب حرکت میشود، نیروی ایدیوموتور گفته میشود.
 
آزمایشهای علمی انجام شده توسط ویلیام جیمز، دانشمند انگلیسی مایکل فارادای و روانشناس امریکایی ری هیمن نشان دادند
 
که بسیاری از اتفاقاتی که مردم آنها را به موجودات ماوراء طبیعی و ارواح نسبت میدهند در حقیقت برخاسته از همین نوع حرکتهای ناخودآگاه ماهیچه ای هستند.
 
بنابر این تمامی جلساتی که در آنها بدن افراد شرکت کننده به نحوی در انجام آزمون نقش دارد را میتوان برخاسته از این حرکت ایدیومتریک دانست.
 
آشکار است که شخص خود پاسخ پرسشهایی که میکند را میداند و از آنجا که خود در حرکت دادن جسم متحرک نقش دارد پاسخ درست نیز به پرسشهای خود خواهد داد.
 
یک روش مسلم و بسیار ساده دیگر برای نشان دادن واقعیت اینگونه جلسات این است که افراد دستشان را از روی چیزی که حرکت میکند بردارند و اینگونه خواهند دید که جسم از حرکت بازخواهد ایستاد.

  طریقه دوم

نوع دوم این گردهمایی ها برای احضار روح اندکی پیچیده تر از نوع اول است و در این گردهمایی ها ارواح سخن میگویند.
 
در برخی از موارد شخصی که ادعای احضار روح را میکند ادعا میکند که تنها او است  که میتواند صدای روح را بشنود و دیگران تنها در صورتی میتوانند صدای روح را بشنوند که آمادگی اش را داشته باشند و ممکن است اگر آمادگی اش را نداشته باشند دیوانه شوند(!).
 
برای همین شخص مدعی معمولا خودش تنهایی صدا را با گوش شنوا میشنود  و بعداً برای بقیه تعریف میکند که روح چه گفته است.
 
در برخی موارد هم صداهایی میاید ولی فقط شخص مدعیست که معنی آن صداها را میفهمد و در این موارد شخص مدعی خود بطور مستقیم یا غیر مستقیم صداها را تولید میکند.
 
در برخی از موارد نیز هیچ صدایی نمی آید، این در مواقعی است که شخصی خردگرا در مجلس وجود داشته باشد و بخواهد مچ گیری کند، در این مواقع گفته میشود که در مجلس انرژی منفی وجود دارد و یا به هر بهانه دیگری اجرای نمایش متوقف میشود.
 
در چنین شرایطی ارواح خجالتی نمایان نمیشوند.
 
هیچیک از ادعاهای احضار روح تابحال در شرایط آزمایشی و مشاهدات علمی با موفقیت انجام نشده اند، در تمامی مراحلی که در اینگونه مراسم انجام میشود به نوعی تقلب و کلاهبرداری وجود دارد.
 
موسسه جیمز رندی مبلغ 1 میلیون دلار به هرکس که بتواند هر عملی فراطبیعی را انجام دهد پاداش خواهد داد.
 
تا زمانیکه چنین اتفاقی نیافتاده است، میتوان فرض کرد که مدارک و شواهد معتبر و محکم و قابل توجهی در این زمینه وجود ندارد و اعتقاد به آنها بی اساس است.
 
ادعای احضار ارواح قدمت بسیاری دارد.
 
در تاریخ و افسانه های بسیاری دیده میشود که در کنار پادشاهان و حاکمین همواره جادوگران ستاره شناسان، پیش گویان، جنگیرها و افراد مشابه موجود بوده اند و حتی از جایگاه بالایی نیز در اجتماع برخوردار بودند و اطلاعات راجع به دشمنان و غیره را از این راه ها بدست می آوردند و به پادشاهان ارائه میدادند.
 
مسئله ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که ارواح قرار است طبق تعریفشان ماوراء طبیعی باشند، و چیزهای طبیعی قابل دریافت حسی نیستند .
 
یعنی اگر بتوان چیزی را ببینید، لمس کنید و یا بشنوید آن چیز دیگر ماوراء طبیعی نیست و از آنجا که در تمامی این نوع آزمونها از قبیل عکس گرفتن از ارواح، ضبط کردن صدای ارواح، احضار روح و غیره، مدعیان آنها ادعا میکنند میتوانند نمودهایی طبیعی از روح را بگونه ای قابل دریافت حسی نشان بدهند،ننیجه این آزمونها چه درست چه نادرست کاملاً بی ارتباط با روح است.چگونه در خانه احضار روح کنیم

اجازه و روش احضار روح

۱۳۸۶/۰۸/۱۱


۱۵۰۰۹ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

احضار روح ، در صد معیّنی قابل مطالعه و بررسی است، اگر چه ارتباط با ارواح را به عنوان یک واقعیّت می‏توان برای افراد خاصّی پذیرفت، ولی نباید از نظر دور داشت این مسئله مورد سوء استفاده عده زیادی قرار گرفته و یا افراد ساده ذهنی، بدون اطلاعات علمی با یک میز چرخان، یا یک استکان، یا یک صفحه کاغذ، پر از حروف الفبا با ارواح می‏توانند تماسی بگیرند! اینان به دنبال آن بازی کم کم سر از تناسخ و بازگشت ارواح به بدن‏های جدید (عود ارواح) درآورده‏اند که امری مردود و غیر مقبول و خلاف نصّ آیات می‏باشد.در این اقدام، تلاش های بی اساس کنار گذاشته شده ولی در عوض به واکنش های پررنگ به شدت توجه می شودتا بلکه در ادامه چیزی عاید احضار کننده روح شود

در این گزارش قصد داریم به موضوعی بپردازیم که همواره برای بشر از جایگاه خاصی برخوردار بوده است:ارتباط با مردگان. این کار را از طریق صحبت با افرادی انجام خواهیم داد که تجربه چنین کاری را دارند.

احتمالا یکی از بهترین روش هایی که می توان به واسطه آن ابهامات پیرامون مسئله مرگ را حل کرد،صحبت با کسانی است که آن دنیا بوده اند و یا با آن دنیا ارتباط گرفته اند! از این رو،شر از ابتدا مشتاق یافتن راهی بوده که بتواند با ساکنین دنیای غیب ارتباط برقرار کند.

از نگاه تاریخی می توان به کتاب اول سموئیل در عهد عتیق نگاه کرد؛ جایی که پادشاه طالوت (شائول)یک جادوگر را متقاعد کرد که روح سموئیل نبی، مشاورش، را احضار کند تا بتواند از او در جنگ پیش رو یاری بجوید.در یونان باستان نیز معبدی به نام “اوراکل مردگان” بر فراز تپه ای مقدس بنا شده بودتا به عنوان مکانی برای ارتباط بین ساکنین این دنیا و آن دنیا مورد استفاده قرار گیرد.

چگونه در خانه احضار روح کنیم

اما در دهه ابتدایی قرن نوزده میلادی بود که اَشکال امروزی ارتباط گرفتن با مردگان پایه گذاری شد.در قرن 19 از روح گرایی یا اسپیریتوالیسم (Spiritualism) به عنوان راه حلی برای برقراری ارتباط با دنیای دیگر یاد می شد.روش کار نیز اینگونه بود که شخصی که از قدرت کافی برای میانجی شدن بین دنیای کنونی و دنیای ارواح برخوردار بود، به عنوان واسطه یا “مدیوم” استفاده می شد.

اکثر مدیوم ها چنین وانمود می کردند که شخصیت هایی صادق و درست دارند و از توانایی ارتباط با مردگان برخوردار هستند اما اکثرشان فقط شارلاتان هایی بودندکه به دنبال تیغ زدن افراد داغدار بودند.

مدیوم های قرن 19 در جلسه های احضار ارواح به شدت به تمهیدات شنیداری و نمایش های بصری مانند میزهای معلق، صداهای بدون منبع و همچنین نوشته شدن متنی خودکار بر روی صفحاتی سفید تکیه می کردند.این ترفندهای نمایشی و البته ترسناک چندان عمر طولانی نداشتند زیرا منتقدان واقعی بودن این عمل سریعا به مصنوعی بودن آن تکنیک ها پی بردند. یکی از افراد شکاک و منتقد،جادوگری مشهور به نام “هری هودینی” بود.

جوئی نیکل، از منتقدان معاصر، جزئیات موردی را بازگو کرده است که شرکت کنندگانیک جلسه احضار روح متوجه ترفند به کار گرفته شده توسط مدیوم می شوند. در آن جلسه خاص،دو روح در اتاقی بسیار تاریک در حال نواختن ویالون هستند و دو مدیوم نیز داخل کابینتی قرار دارند که دستو پاهایشان نیز با طناب بسته شده است. همه چیز به شکلی طراحی شده بودکه مثلا آن دو احضار کننده ارواح نمی توانند عقلا دخلی در نواختن ویالون داشته باشند.اما یکی از شرکت کنندگان پیش از آغاز مراسم و بدون اطلاع مدیوم ها، جوهر دستگاه چاپ را بالای یکی از ویالون ها جایگذاری کرده بود. پس از اتمام مراسم و با روشن شدن چراغ، مشخص شد که جوهر بر روی تمام لباس های یکی از مدیوم ها ریخته شده بود. احتمال می دهم که شرکت کنندگان با پرتابتخم مرغ به سمتشان از آن ها بدرقه کرده باشند!

در دوران اخیر نیز مدیوم های مشهوری مانند جان ادوارد و سیلویا براون خودشان را به عنوان رابط بین دنیای زنده ها و مردگان معرفی کرده اند با این تفاوت که از تکنیک های مشکوک استفاده نمی کنند.در این جلسات، مدیوم سوالاتش را از شخصی خاص پرسیده و آن شخص که انگار به دنیای دیگر متصل است،به سوالات پاسخ می دهد. این مدیوم ها کاملا هنرمندانه از هنر “قرائت سرد” استفاده می کنند.قرائت سرد هنری است که در آن شخص واسطه با زبردستی تمام سوالاتی مهم و ابهام برانگیز را مطرح می کندو به دقت به زبان بدن و واکنش های کلامی پاسخ دهنده توجه می کند. در این اقدام،تلاش های بی اساس کنار گذاشته شده ولی در عوض به واکنش های پررنگ به شدت توجه می شودتا بلکه در ادامه چیزی عاید احضار کننده روح شود. حتی ممکن استکه مدیوم ها برای اجراهای زنده از قبل با حضار هماهنگ شوند و به ناگهان مکالمه ایرا با شخصی بی گناه راه بیندازند که بعدها بتوانند از آن اطلاعات استفاده کنند تا وی را کاملا مجذوب خود کنند.

با ورود به قرن 21، امید و هیجان در دل طرفداران پدیده گفتگو با مردگان جانی تازه به خود گرفت.قضیه از این قرار بود که دو مقاله علمی که توسط گری شوارتس و همکارانش منتشر شده بود، نشان می داد که مدیوم ها به واقع اطلاعاتی از مرده ها در اختیار دارند که نمی توان آن ها را به واسطهکلاهبرداری و یا اتفاق آماری توجیه کرد. آن دو مقاله در ژورنالی معتبر به چاپ رسیدند و بعدهابه عنوان اساس کتابی در مورد “نجات هشیاری پس از مرگ” قرار گرفتند که نویسنده آن شوارتس و ویلیام سایمون بودند.

اما بخت با طرفداران احضار روح یار نبود زیرا آن دو مقاله نتوانستند از زیر ذره بین دانشمندان دیگر به سلامت عبور کنندو بسیاری از پژوهشگران به خاطر کنترل تجربی ضعیف و تفسیر جانب دارانه داده ها آن دو پژوهش را زیر سوال بردند.حتی مسئله اسپانسر مالی نیز به شهرت علمی آن دو مقاله ضرر زدند:بخشی از هزینه ها توسط شبکه تلویزیونی HBO و برای ساخت یک مستند جذاب تلویزیونی پرداخت شده بود.همچنان نیز وحدت جامعه علمی است که باعث شده هیچ روانشناسی نتواند آزمایشی صحیح را تحت شرایط دقیق آزمایشگاهی انجام دهد.

تخته ویجا (Ouija Board) نام صفحه ای است که به تدریج از روی فرم نوشتاری مدیوم ها تکامل یافت.برای نمونه، در یکی از تخته های ویجای بجای مانده از جلسات احضار روح فرانسه در سال 1853 میلادی، شرکت کنندگان می بایست یک مداد را از داخل سبد واژگون شده بر روی صفحه کاغذی رد می کردند. آن ها سپس دستانشان را روی سبد می گذاشتند تا ببیند روح کدام حروف الفبا را نشان می دهد. حرکت سبد و به تبع آن مداد، باعث می شد تا حروف روی کاغذ مشخص شوند. آن صفحه کاغذی در عرض 40 سال به تدریج تکمیل شد و پس از فراز و نشیب های فراوانبه شکل تخته چوبی درآمد که امروزه به چشم بسیاری آشنا است.

اما تخته ویجا با تمام ماجراهای مرموزش سرانجام در دهه 20 میلادی توانست از شهرت عمومی گسترده ای برخوردار شود و درست در همان سال ها بود که بر شهرت ناپیدای عمل احضار روح افزوده شد. مردم به سرعت ترسیدند که مبادا احضار روح به عنوان ابزاری برایشیطان و دیگر نیروهای اهریمنی قرار گیرد. حتی این موضوع که کلیسای کاتولیک نیز تهدید عمل احضار روح را جدی لحاظ کرده و تلاش کرده تا محبوبیت آن را از بین ببرد، موجب افزایش اهمیت این عمل نزد طرفدارانش گشت. گرچه امروزه نیز بسیاری مدعی هستند که از چنین توانایی هایی برخوردارند.

این داستانی رو که میخوام براتون تعریف کنم برمیگرده به ده سال پیش یعنی سال 77.

 

شاید باورتون نشه اما این داستان برای من اتفاق افتاده .من کارمند بانک هستم و کارم افتاده بود توی تبریز.با هزار مکافات رفتیم تبریز ولی مشکلی که بود این بود که من این شهر رو درست و حسابی نمیشناختم به هرحال منم دنبال یه خونه بودم برای اجاره که توی یه بنگاه ملک خونه ایده آل رو پیدا کردم ؛(یه خونه ویلایی با یه باغ بزرگ در اطرافش)به هرحال با املاکیه رفتیم به اون خونه.از ظاهر که خونه خوبی بود واز خونهه خوشم آمد و اجارهش کردیم.

رفلا ماریون روح شناس معروف درباره روح خلاصه تحقیقات خود را به شرح زیر بیان داشته است : 1- روح مانند موجود واقعی وجود دارد و مستقل از بدن است. 2- دارای قوائی است که هنوز علم آنرا نشناخته است روح می بیند می شنود فکر می کند و با دنیای خاکی در تماس است اگر فکر کنیم هیچ احساسی ندارد اشتباه است. 3- روح انسان دارای قدرت و اثرات فیزیکی است . 4- روح از فاصله دور و بدون مداخله از طریق تله پاتیک می تواند عمل کند. 5- در طبیعت یک عامل روانی فعال و عامل وجود دارد که ماهیت آن بر ما پوشیده است. 6- روح بعد از ارکانیزم فیزیکی باقی می ماند و می تواند بعد از مرگ دوباره ظاهر کرد و به عقیده فلا ماریون روح انسان از مواد نا مرئی غیر قابل لمس که چشمان ما نمی بیند و دستهای ما لمس نمی کند تشکیل می شودروح و چیزهایی که باید در مورد روح بدانیدچگونه در خانه احضار روح کنیم

یکی از عجایب خلقت، روح انسان است که با ریاضت ها و مخالفت های با هوای نفس به قدری تقویت می شود که هر کاری را بخواهد می تواند انجام دهد، مثل این که روح خود را از بدن خارج نماید (تخلیه)، از تمام محدوده کره زمین اطلاع داشته باشد، دیگری را خواب کند و روح او را از بدنش تخلیه کند، او را هیپنوتیزم کند، ارواح را ببیند و احضار کند، طی الارض کند، اجسام سنگین را با یک چشم به هم زدن از جایی به جای دیگر حمل کند و… . پس احضار روح امری است ممکن و شدنی [i] ، و عبارتست از:« در اختیار گرفتن روح دیگری و از اطلاعات و نیروی او استفاده کردن.»

وسایل مورد نیاز برای یک جلسه احضار روح

اگر می‌خواهید در خانه خودتان یک جلسه‌ی احضار روح برگزار کنید، فقط به چند فرد هم‌فکر و تعدادی وسایل کلیدی نیاز دارید.

هنگام انتخاب شرکت‌کنندگان، افرادی را انتخاب کنید که به ممکن بودن ارتباط با مردگان باور دارند. افراد شکاک می‌توانند شانس موفقیت جلسه را خراب کنند. و از آن‌جایی که ممکن است تجربه‌ای قوی باشد، بهتر است کودکان را بیرون از حلقه‌تان نگه دارید.

تنها وسایلی که نیاز دارید یک میز گرد یا بیضی شکل، شمع و غذا است. اعتقاد بر آن است که شمع و غذا ارواحی را که به دنبال گرما و معاش هستند، جذب می‌کند.

چگونه در خانه احضار روح کنیم
چگونه در خانه احضار روح کنیم
0

دیدگاه‌ها

  1. نازی

    سلام من یکی از بچه های دراویش شاه نعمت الهی کرمان هستم که با میزی که از عموم بهم ارث رسیده حاضر کردن ارواح انجام میدم اما جاهایی به من میگن این احضار رروح نیست بله احضار اجنه است شما اینو قبول دارید؟؟ هر چند که من با حاضر کردن روح گاهی سوالاتی میپرسم که خیلی دقیق و درست راهنمایی میشم اینو نمیدونم چطور توجیح کنم. منو راهنمایی کنید و نظرتون را بگید ممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *