مشاوره تلفنی برای لاغری

 
helpkade
مشاوره تلفنی برای لاغری
مشاوره تلفنی برای لاغری

رژیم غذایی دکتر کرمانی

کارشناسان تغذیه در بخش رژیم دکتر کرمانی، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. هر زمانی که نیاز به مشاوره داشتید، کافی است با کارشناسان تغذیه تماس گرفته و از راهنمایی آنان استفاده کنید.

از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

 

مشاوره تلفنی برای لاغری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نظر شما

نام
*

ایمیل

سلام
من استپ وزنی کردم و هر کاری میکنم وزنم پایین نمیاد
چیکار باید بکنم؟

دوست عزیز، ممکنه استپ وزنتون به دلیل گرفتن یه رژیم غیر اصولی ، عدم تحرک کافی و یا کم کردن بیش از حد وزن باشه. برای حل این موضوع توصیه میکنم رژیم فستینگ بگیرین و یا برای مدتی رژیم رو رها کنید و مجددا رژیم بگیرین

سلام یکی از نزدیکان ما به دلیل مشکلات گوارشی باید عمل بشه اما به دلیل کاهش وزن و کم بودن وزنش عمل نمیکنن چون از اول لاغر بوده و خوراکش عالیه اما وزنش زیاد نمیشه تحرکش کمه و غذا زیاد میخوره چیکار کنیم وزنش بالا بره

دوست خوبم، برای افزایش وزن مسلمه که کالری های مصرفی شما باید بیشتر باشه، اما چاقی زمانی خوب هست که افزایش وزن شما، سالم باشه. یعنی افزایش وزنی که با افزایش چربی ها همراه باشه هیچ فایده ای نداره وحتی خطرناک هم هست. به همین دلیل برای افزایش وزن باید سعی کنید کالری های مفید و سالم مصرف کنید و در کنارش هم ورزش کنید تا این کالری دریافتی اضافه باعث عضله سازی بشه نه چربی سازی.
خوشبختانه ما رژیم افزایش وزن رو هم به دوستانی که مایل باشن ارائه می دیم و خیلی از افراد با رژیم ما تونستن به وزن دلخواهشون برسن. البته به یک نکته باید اشاره کنم و اون هم این هست که پیش از شروع رژیم باید بدونید علت لاغری شما چیه؟ آیا بیماری خاصی دارید؟ دچار بی اشتهایی عصبی هستید و یا میل و علاقه ای به خوردن غذا ندارید؟ ممکنه روند افزایش وزن کمی سخت تر از کاهش وزن باشه اما در هر صورت امکان پذیره. برای دریافت رژیم افزایش وزن می تونید به این لینک مراجعه کنید.

سلام صدیقه رضازاده هستم وزنم ۸۴سنم ۲۹ساله هستم وقدم ۱۵۷هست خیلی دوست دارم لاغر بشم تا حالا چند بار رژیم گرفتم در حد چند کیلو کم کردم ولی رژیمم دایم ادامه نمیدهم باید چه کار کنم تا لاغر بشم

صدیقه عزیز، هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید.

سلام من. میخوام چاق بشم خیلی لاغرم اگه میشه یه مکملی برنامه غذایی چیزی بهم معرفی کنید خواهششششش میکنم
واقعا از لاغریم رنج میبریم خیلی بده لطف میکنید بهم کمک کنید ممنون میشم

رهای عزیز، برای افزایش وزن مسلمه که کالری های مصرفی شما باید بیشتر باشه، اما چاقی زمانی خوب هست که افزایش وزن شما، سالم باشه. یعنی افزایش وزنی که با افزایش چربی ها همراه باشه هیچ فایده ای نداره وحتی خطرناک هم هست. به همین دلیل برای افزایش وزن باید سعی کنید کالری های مفید و سالم مصرف کنید و در کنارش هم ورزش کنید تا این کالری دریافتی اضافه باعث عضله سازی بشه نه چربی سازی.
خوشبختانه ما رژیم افزایش وزن رو هم به دوستانی که مایل باشن ارائه می دیم و خیلی از افراد با رژیم ما تونستن به وزن دلخواهشون برسن. البته به یک نکته باید اشاره کنم و اون هم این هست که پیش از شروع رژیم باید بدونید علت لاغری شما چیه؟ آیا بیماری خاصی دارید؟ دچار بی اشتهایی عصبی هستید و یا میل و علاقه ای به خوردن غذا ندارید؟ ممکنه روند افزایش وزن کمی سخت تر از کاهش وزن باشه اما در هر صورت امکان پذیره. برای دریافت رژیم افزایش وزن می تونید به این لینک مراجعه کنید.

سلام من زینب خلیلی هستم و ۶۷ کیلو وزن دارم.دوست دارم باقر بشم و از چاقی رنج میبرم.دلیل چاقیم مصرف قرص ریتارین و رها کردن مصرف آن است.دوست دارم که به وزن ایده آل خودم برسم. ممنون

زینب عزیز،
هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

براساس مطالعه‌ای که اخیرا توسط محققان دانشگاه فلوریدا انجام شده است، مشاوره تلفنی در تنظیم و ثابت نگاه داشتن طولانی مدت وزن افرادی که کاهش وزن داشته اند، موثر است. این مطالعه بر روی زنان چاق صورت گرفت و نشان داد زنان چاقی که در برنامه کاهش وزن شرکت کرده و کاهش وزن داشتند و در ادامه از مشاوره حضوری و یا تلفنی استفاده کردند نسبت به گروهی که فقط اخبار و نکات تغذیه ای دریافت کردند در ثابت نگاه داشتن وزن خود موفق‌تر بودند.

بر اساس نتایج این مطالعه، مشاوره تلفنی به اندازه جلسات حضوری موثر واقع می‌شود. یافته‌ها این پیشنهاد را می‌دهد که این‌گونه مشاوره‌ها اگر بطور برنامه‌ریزی شده و منظم هدایت گردند، برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز یک راه آسان و قابل دسترس است.

تمامی‌زنان شرکت کننده در این مطالعه در مناطق دوردست زندگی می‌کردند. مشاوره حضوری برای این افراد در عین حال که بسیار مفید بود ولی به علت هزینه رفت و آمد بسیار گران تمام می‌شد. برای این افراد مشاوره تلفنی راه موثر و مقرون به صرفه‌ای بود که می‌توانستند برای تنظیم طولانی مدت وزن خود از آن استفاده کنند.

مطالعه شامل ۲۳۴ زن چاق بود که ۶ ماه تحت برنامه کاهش وزن قرار گرفتند. در این برنامه یکسری کلاس‌های آموزش صحیح غذا خوردن و آموزش فعالیت بدنی در گروه‌های مختلف وجود داشت. در انتهای دروه درمانی به طور متوسط زنان ۱۱ کیلو وزن کم کردند. سپس به طور اتفاقی افراد در ۳ گروه مختلف قرار گرفتند؛ این ۳ گروه شامل: گروهی که هر دو هفته یک‌بار مشاوره حضوری  برای مدت یکسال دریافت کنند، گروه دوم همان مشاوره را از طریق تلفن دریافت کردند وگروه کنترل که خبرنامه شامل توصیه‌های عمومی ‌برای کاهش  وزن دریافت کردند.

مشاوره تلفنی برای لاغری

جالب است بدانید در مدت یک سال بررسی به عمل آمده، گروهی که مشاوره تلفنی دریافت می‌کردند فقط یک کیلو افزایش وزن داشتند، در حالی که در گروه سوم ۵۴ کیلو افزایش وزن مشاهده شد. بر این اساس می‌توان نتیجه‌گیری کرد که کنترل رژیم غذایی و ادامه کاهش وزن حتی برای کسانی که دسترسی برای مشاوره حضوری ندارند از طریق مشاوره تلفنی نیز در صورت انجام این روش به صورت علمی ‌امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این اتکا نمودن فقط به دریافت اطلاعات تغذیه‌ای حداقل در کوتاه‌مدت نمی‌تواند از وسوسه‌های غذایی که منجر به افزایش دریافت انرژی می‌شود جلوگیری کند. نکته جالب دیگر آن است که یادداشت غذای دریافتی نقش مهمی‌ در کنترل وزن خواهد داشت و بویژه برای افرادی که ناخواسته از تنقلات طی روز استفاده می‌کنند می‌تواند مفید باشد.

شنبه تا چهارشنبه: 9:00 الی 18:00 پنج شنبه و جمعه: تعطیل

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به رژیم درمانی نوین – دکتر حمیدرضا فرشچی  می باشد.

شما میتوانید به صورت رایگان از متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی این کلینیک مشاوره تغذیه دریافت نمایید و سوالات خود را مطرح و پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان این مرکز دریافت کنید.- مشاوره تغذیه رایگان در زمینه مکمل های ورزشی- مشاوره تغذیه رایگان در دوران بارداری- مشاوره رایگان تغذیه در ورزشکاران- مشاوره تغذیه رایگان در دیابت- مشاوره تغذیه رایگان در کاهش وزن و افزایش وزن- مشاوره رایگان تغذیه در کودکان- مشاوره تغذیه رایگان در بیماری های مختلف- مشاوره تغذیه رایگان در رژیم های خاص (رژیم کتوژنیک، رژیم مدیترانه ای، رژیم دش و …)- مشاوره تغذیه در کرونا- مشاوره رایگان در زمینه تمرین های ورزشیبرای ارتباط با متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی و مشاوره رایگان میتوانید در ساعات اداری (۹ الی ۱۵) با شماره تلفن ۴۱۲۵۶۵۸۰ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا با کلیک بر روی لوگوی سبز رنگ گوشه پایین و سمت راست تصویر از قسمت چت آنلاین سوالات خود را از ما بپرسید و پاسخ خود را دریافت نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناس ما برای مشاوره تغذیه رایگان باشید.


زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره تلفنی برای لاغری

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های تغذیه، رژیم درمانی در افراد چاق یا لاغر، خوراک دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور .کامل بازگردانده میشود

دکتر مریم مظاهریون فارغ التحصیل دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند که فعالیت تخصصی خود را از سال 1381 آغاز کرده است. به عنوان یک فرد محقق و علمی، ایشان صاحب بیش از 12عنوان کتاب به صورت ترجمه و تالیف و بیش از 14 مقاله علمی و پژوهشی است که بیشتر آنها در معتبرین مجلات انگلیسی زبان چاپ شده است. کسب عنوان پژوهشگر برتر سال 1395 دانشگاه علوم پزشکی تهران، کسب عنوان دانشجوی پژوهشگر برتر دانشکده تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب عنوان مترجم برتر سال کتاب سال دانشجویی سال 1395 بخشی از فعالیت های علمی ایشان است سوابق کاری: 1381-1383)) (FDCL) کارشناس مواد غذایی اداره کل کنترل مواد غذایی و دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (1383-1385)مجری طرح اصلاح زیرساختارهای تغذیه ای در مدارس تهران زیر نظر وزارت آموزش و پرورش (1386-1390) (EMRC) محقق و پژوهشگر پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران مشاور تغذیه و رژیم درمانی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دیابت و بیماریهای متابولیک دانشگاه علوم پزشکی تهران (1386-1390) (EMRI) مشاور تغذیه و رژیم درمانی پلی کلینیک تخصصی دیابت و سلامت تابان(1390-1395) مشاور تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان شهید باهنر(1396-تاکنون) عضو هیات تحریریه ماهنامه غذا(1386-1396) عضو هیات تحریریه مطب(1386-1396) : عضویت عضو انجمن تغذیه کانادا عضو انجمن جهانی چاقی عضو انجمن تغذیه عضو انجمن تغذیه ایران (اتا) عضو انجمن علمی تغذیه ایران

جزئیات مشاوره و اطلاعات شخصی شما محرمانه باقی خواهد ماند.

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

مشاوره تلفنی برای لاغری

اگر از مشاوره ناراضی بودید، پس از بررسی، شما را به یکی دیگر از پزشکان مجرب ارجاع می دهیم.

دکتر فوق العاده اي بود
که فقط نيتش گرفتن هزينه نبود???

من اشتباه مورد رو انتخاب کرده بودم فرمودن هزينه برگرده ممنون ميشم پيگيري شه بازم ممنون

خوش برخورد هستند و برنامه‌هاي بسيار خوبي ارائه ميکنند.

خيلي دکتر خوب و خوش اخلاقي هستن و به موقع جواب همه ي سوالات را دادن

عالي

عالي بودن خانم دکتر عزيز

بسيار خانم دکتر مهربان و باسواد و بزرگوار هستن

بسيار خوب .. بنظر رژيم منطقي مياد.تازه 3 روزه شروع کردم. زياد گرسنگي احساس نکردم.

عالي بودن و با حوصله تمام سوالات بنده را جواب دادند

عالي عالي عالي.هرچي بگم کم گفتم
خانم دکتر يه دونه است اون هم واسه نمونه است??????

عالي و کامل بود

عالي بود

بسيار عالي . چون سوالم جوري نبود ک هزينه بدم خودشون هزينه رو برگرشت زدن.

سلام مجدد خانم دکتر من متوجه نشدم بمن رژيم اصلي رونداديد

راضي بودم

دکتر بسيار خوبي و من راضي هستم از مشاوره و برنامه هاي رژيمي اش

.

.

عالي ومنصف

بسيار عالي
پر از انرژيهاي مثبت
آرزوي سلامتي و شادي براي ايشون‌ دارم

الهي خير ببينن خيلي عاااااالي هستن

پر انرژي و باحوصله

.

عالي . جوابگو کليه سوالات بودن و راهنمايي لازم رو ارسال نمودن

.

.

عالي

.

.

عاليييييييي

زمان انتظار پاسخگویی: زمان انتظار پاسخگویی، زمانی است که پزشک بعد از مطلع شدن از سوال شما تا زمانی که پاسختان را میدهد منتظر میمانید، معمولا در اسرع وقت پاسخگوی شماست و این زمان، حداکثر مدت انتظار شماست.

پایان توافقی گفتگو: پایان توافقی گفتگو به این معنی میباشد که پس از گفتگوی دوطرفه، پزشک از دریافت پاسخ کامل سوال شما اطمینان حاصل کرده و به تایید شما گفتگو را خواهد بست

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

متخصص تغذیه

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور .کامل بازگردانده میشود

دکترکورش صمدپور پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه تهران و اخذ مدرکPhD تغذیه از دانشگاه کوینزلند استرالیا و مدرک MPH از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. او مقالات متعدد در ژورنال های خارجی و ایرانی دارد و در جهت ارتقا دانش تغذیه جامعه همکاری خوبی با خبرگزاریها و رادیو سلامت دارد .دکتر صمدپور دارای 26 سال سابفه طبابت می باشد و هم اکنون بیشتر فعالیتش در زمینه تغذیه بالینی در بخش های CCU و ICU بیمارستا نها و همچنین رژیم درمانی در افراد چاق یا لاغر، تغذیه در بیماریهای مختلف و رژیم درمانی در خانمهای باردار و کودکان در حال رشد است

جزئیات مشاوره و اطلاعات شخصی شما محرمانه باقی خواهد ماند.

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

مشاوره تلفنی برای لاغری

اگر از مشاوره ناراضی بودید، پس از بررسی، شما را به یکی دیگر از پزشکان مجرب ارجاع می دهیم.

عالي

عالي

خوب

عالي.واقعا عالي

خيلي خلاصه پاسخ گفتن و مشاوره رو تمون کردن.. من جواب سوالاتم رو کامل نگرفتم و انتظار بيشتري داشتم با اينکه خدمتشون هم گفتم حاضرم تيکت مجدد هم تهيه کنم…

دلسوزانه و متخصصانه

بسيار با ادب هستند. اما جوابشون خيلي کلي بود و اون اندازه که ازشون انتظار مي رفت مفصل پاسخ ندادند.

بسيار عالي و کامل و مفيد پاسخ دادند

هم سريع جواب دادن و هم خوب بود

سرعت پاسخگويي شون عالي بود و هم با حوصله و مختصر و مفيد بود توضيحاتشون

عالي و سريع جواب دادن

زمان انتظار پاسخگویی: زمان انتظار پاسخگویی، زمانی است که پزشک بعد از مطلع شدن از سوال شما تا زمانی که پاسختان را میدهد منتظر میمانید، معمولا در اسرع وقت پاسخگوی شماست و این زمان، حداکثر مدت انتظار شماست.

پایان توافقی گفتگو: پایان توافقی گفتگو به این معنی میباشد که پس از گفتگوی دوطرفه، پزشک از دریافت پاسخ کامل سوال شما اطمینان حاصل کرده و به تایید شما گفتگو را خواهد بست

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

کارشناس تغذیه

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور .کامل بازگردانده میشود

نجمه فرجی دارای مدرک کارشناسی علوم تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی داروسازی از دانشگاه تهران دارای سابقه کار در بیمارستان و مراکز بهداشتی و کلینیک تغذیه و رژیم درمانی عضو سازمان نظام پزشکی عضو انجمن تغذیه ایران (اتا) ارایه مقاله در مجله علوم پزشکی شرکت در کنگره ها و سمینارهای علمی زمینه فعالیت: رژیم های افزایش و کاهش وزن متناسب با سلیقه و عادت های غذایی/ تغذیه مناسب دوران بارداری و شیردهی/ تغذیه و رژیم های رشد کودکان (کم اشتهایی، کم وزنی و کوتاهی قد کودکان) / رژیم غذایی مناسب نوجوانان و سالمندان / بیماری های گوارشی، قلبی و دیابت و کبد چرب / مکمل های غذایی

جزئیات مشاوره و اطلاعات شخصی شما محرمانه باقی خواهد ماند.

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

مشاوره تلفنی برای لاغری

اگر از مشاوره ناراضی بودید، پس از بررسی، شما را به یکی دیگر از پزشکان مجرب ارجاع می دهیم.

با حوصله و عالي

ارجاع به نوبت هاي بعدي درصورتي که ميشد تو يک جلسه همش رو بگن

با صبوري کامل به سوالاتم پاسخگو بودن

عالي بود ممنون

ممنونم عالي بود

خوب و عالي

عالي بود ، بدون کسب شرح حال ، تجويزي انجام ندادند‌. و به تمام سوالاتم کامل و واضح توضيح دادند.

ممنون

بسيار سريع، دقيق و کامل توضيح دادن و رژيمي که برام فرستادن خيلي خوب و منطقي و قابل اجراست

بسيار عالي فقط سرعت پاسخ گويي پايينه زمان زيادي رو ميطلبه

بسيار عالي و جامع پاسخ دادند .

زمان انتظار پاسخگویی: زمان انتظار پاسخگویی، زمانی است که پزشک بعد از مطلع شدن از سوال شما تا زمانی که پاسختان را میدهد منتظر میمانید، معمولا در اسرع وقت پاسخگوی شماست و این زمان، حداکثر مدت انتظار شماست.

پایان توافقی گفتگو: پایان توافقی گفتگو به این معنی میباشد که پس از گفتگوی دوطرفه، پزشک از دریافت پاسخ کامل سوال شما اطمینان حاصل کرده و به تایید شما گفتگو را خواهد بست

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

021-71053583

info@hamidrezanaji.com

سبد خرید شما خالی است.

برای مشاهده لیست وارد شوید…

مشاورین مجرب و حرفه ای

مشاوره تلفنی برای لاغری

ضمانت بازگشت وجه

مطابق با آخرین دستاورد های علمی

پشتیبانی 24/7

ما دقیقا چیکار می کنیم؟

تمرکز اصلی ما به صورت تخصصی بر روی تغذیه ورزشکاران و مکمل های ورزشی و همچنین کاهش و افزایش وزن می باشد.در این سیستم یک مشاوره تغذیه بدون درد سر، و بدون رفت و آمد به مطب و راحت تر از همیشه را برای شما فراهم کرده ایم. تمام مراحلی که در کلینیک تغذیه به صورت حضوری برای شما انجام میدادیم، امروز از راه دور و بدون هیچ کم و کاستی انجام می شود. به شما قول می دهیم بعد از یک بار امتحان کردن این روش هیچ وقت حاضر نخواهید شد وقت و هزینه خود را برای مراجعه حضوری به مطب هدر دهید. 

با خبرنامه عضویت در خبرنامه بهتر و راحت تر در دسترسیم…

اولین سیستم مشاور تغذیه تلفنی در کشور

کپی رایت © 2015 – 2020 | در حال توسعه با  ❤


کد تایید *

0

0


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت

برای لاغری از همه غذاها به اندازه بخوریم
فقط با یک تماس زیر نظر متخصصان تغذیه به اندام ایده آل خود برسید
تماس از تلفن ثابت

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

اگر صاحب این آگهی هستید با دریافت کد ورود به سایت که به شماره موبایل درج شده در آگهی ارسال خواهد شد، می توانید آگهی خود را ویرایش نمایید.

تماس با رژیم لاغری هوشمند تلفنی ۰۲۱-۹۰۹۹۰۷۰۸۴۶

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

مشاوره تلفنی برای لاغری

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۳,۲۴۲,۰۸۹

بازدید دیروز سایت :
۲۲۹,۳۱۶

گروه مشاورین لاغری ایده آل:

اگر به دنبال لاغری سریع هستید، بهتر است این کار را از طریق مشورت با مشاورین تغذیه انجام دهید. عوارض رژیم های لاغری سریع زیاد است. ریزش مو، عصبی شدن، لرزش دست و پا، شلی عضلات، پیری زودرس، از بین رفتن شفافیت پوست و … از جمله عوارض لاغری سریع هستند، پس برای لاغری سریع باید چه کار کرد؟

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.

پشتیبانی و مشاور رایگان

کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

برای لاغری سریع چگونه بهترین نتیجه را از مشاوران تغذیه خود بگیرم؟

برای لاغری سریع و اصولی باید یک فرد فعال در روند درمان خود باشید تا بتوانید بر چاقی پیروز شوید. یکی از راه های رسیدن به این هدف آماده بودن برای ملاقات با مشاور تغذیه است . به نیازها، ضرورت ها و اهداف خود برای درمان فکر کرده و فهرستی از سوالات خود تهیه کنید. 

مشاوره تلفنی برای لاغری

فهرست شما می تواند شامل سوالات زیر باشد:

چه انتظاری باید از مشاور تغذیه داشت:

در طول زمان ویزیت، مشاور یا سایر همکاران وی سوالاتی از شما خواهند داشت؛ سوالاتی در رابطه با برنامه غذایی، میزان فعالیت بدنی، خلق و خو و عقاید شما و هر نوع علائمی که دارید. سوالاتی از قبیل :

–         در یک روز معمولی چه چیزهایی می خورید؟

–         در یک روز معمولی چه میزان فعالیت بدنی دارید؟

–         فکر می کنید چه عواملی باعث ابتلا شما به چاقی و اضافه وزن شدند؟

–         چگونه حالات روحی و خلق و خوی شما متاثر از چاقی و اضافه وزنتان شده است 

–         چه درمان ها و رژیم های غذایی را برای درمان چاقی خود امتحان کرده اید؟

–         چه میزان کاهش وزن هدف شما است؟

–         چند بار در یک ماه به رستوران می روید؟

–         برای رسیدن به لاغری سریع چگونه به مشاور کمک کنم؟

چه کارهایی می توان در فاصله رسیدن زمان ویزیت اول انجام داد:

چنانچه چندین روز یا چندین هفته تا رسیدن تاریخ ویزیت شما با مشاور فاصله هست، می توانید برای لاغری سریع و اصولی خودتان تغییراتی را در رفتارهای خوردن و سطح فعالیت بدنی خود تا زمان شروع برنامه کاهش وزن تان آغاز کنید. برای لاغری سریع شروع به افزایش سطح فعالیت خود کنید. در صورت امکان پیاده روی کنید، در غیر این صورت خیلی ساده سعی کنید در دفعات بیشتری از جای خود بلند شده و دوری اطراف منزل بزنید. اگر در وضعیت جسمانی مناسبی قرار ندارید یا عادت به ورزش کردن ندارید، خیلی آهسته و تدریجی شروع کنید. اگر شرایط پزشکی خاصی دارید یا مردی با سن بیش از 40 سال و خانمی با سن بیش از 50 سال هستید ، پیش از شروع یک برنامه ورزشی با پزشک متخصص خود مشورت کنید. راه های زیادی برای درمان چاقی و لاغری سریع و اصولی و رسیدن به وزن سلامت وجود دارد. نوع روش درمانی بستگی به سطح چاقی شما، وضعیت کلی سلامت شما و میزان اراده و میل شما در شرکت در برنامه کاهش وزن دارد.

دکتر کاظم زرگری

دکتر علی اکبر سلحشوری

کلینیک دامپزشکی دکتر تقی زاده

دکتر نازنین گرشاسب زاده

کلینیک تخصصی دندانپزشکی نوین

دکتر سيد سجاد محمدی

292 بازدید

360 بازدید

558 بازدید

301 بازدید

1526 بازدید

301 بازدید

507 بازدید

04 شهریور 1399

04 شهریور 1399

02 شهریور 1399

02 شهریور 1399

02 شهریور 1399

29 مرداد 1399

29 مرداد 1399

مشاوره تلفنی برای لاغری
مشاوره تلفنی برای لاغری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *