مشاوره تلفنی لوگو

 
helpkade
مشاوره تلفنی لوگو
مشاوره تلفنی لوگو

مرحله اول :

شما در قسمت سفارش لوگو به کمک توضیح صفحه اول سفارش لوگو می توانید از دسته بندی علمی طراحی لوگو مطلع شوید و تصمیم اولیه جهت نیاز خود از طراحی لوگو را مشخص نمایید.

 

  مرحله دوم :

در این قسمت شما با توجه به دانش مرحله پیش و همین طور تشخیص نیاز خود می توانید با توجه به ردیف های طبقه بندی شده در این مرحله لوگوهای داخلی و خارجی که بیشتر به سلیقه و نیاز شما نزدیک است را فورا انتخاب کنید . لازم به ذکر است در تمامی مراحل در صورتی که هر پرسشی برای شما ایجاد شود ، کمک به شما به صورت تلفنی توسط مشاورین خبره ما موجب رضایت خاطر ماست.

مشاوره تلفنی لوگو

مرحله سوم : سبک مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و به طراح اجازه دهید کاملا بر اساس نیاز و سلیقه شما طراحی خود را آغاز نماید ، شما با توجه به نمونه های ارائه شده سبک مورد نظر خود را انتخاب نموده که تنها چند ثانیه به طول می انجامد

 

مرحله چهارم : پالت رنگ مورد نظر خود را به سرعت انتخاب نمایید به این شکل رنگ سازمانی شما هم برای طراح مشخص خواهد شد.

 

مرحله پنجم :

اطلاعات در خواستی خود را جهت تکمیل اطلاعات مشاور خود وارد نموده و کافی است منتظر بمانید تا مشاور با شما تماس گرفته و با شما پروژه را به اتمام برساند

تذکر : در تمامی مراحل در صورتی که هر پرسشی برای شما ایجاد شود کمک به شما به صورت تلفنی ۷۷۱۳۵۱۲۷-۰۲۱ توسط مشاورین خبره ما موجب رضایت خاطر ماست.

طراحان برتر در سال ۱۳۸۶ با هدف مشاوره و مجری تبلیغات فعالیت خود را آغاز نمود و با گرد هم آوری برترین طراحان گرافیست داخلی و خارجی و اجرای برنامه ریزی های صورت پذیرفته، طی مدت کوتاهی جزو پنج شرکت برتر در حوزه مشاوره و اجرای تبلیغات گردد.

طراحی منحصر بفرد
خدمات در ۳ سطح ؛ فوق حرفه ای ، حرفه ای و معمولی با توجه به درخواست مشتریان

 

مشاوره تلفنی رایگان توسط کارشناسان گروه تبلیغاتی مستر دیزاین به مشتریان و بازدیدکنندگان وبسایت یکی دیگر از خدمات گروه می باشد. مشتریان و بازدیدکنندگان عزیزی که قصد دارند مستر دیزاین را به عنوان مجری تبلیغات و طراحی ملزومات خود انتخاب نمایند، میتوانند هر گونه اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان طراحی دریافت کنند.

البته پیشنهاد میگردد برای استعلام قیمت طراحی سایر اقلام حتما از طریق سفارش آنلاین طراحی و برای طراحی لوگو از ثبت سفارش طراحی لوگو اقدام نمایند تا قیمت و جزئیات کار مشخص شده و به صورت پیش فاکتور تقدیم مشتتری گردد.

کارشناسان گروه تبلیغاتی مستر دیزاین و مدیریت گروه در روزهای شنبه تا چهار شنبه  از ساعت 9 صبح الی 19 و پنجشنبه ها نیز از ساعت 9 الی 15 در خدمت کلیه مشتریان عزیز و سوالاتشان می باشند.

مشاوره تلفنی لوگو

آرموو، سامانه هوشمند مشاوره تلفنی در تمامی زمینه هاست، که امکان مشاوره امن و مقرون به صرفه را به صورت تلفنی (۴۵۲۹۸-۰۲۱) فراهم آورده است، می توانید تنها با چند کلیک و یا از طریق اپلیکیشن در زمان دلخواه مشاوران مورد نظر خود را در آرموو بیابید.

آرموو بهت کمک میکنه تا تو هر زمینه ای که نیاز به راهنمایی داری، بتونی با یک تماس مشکلت رو حل کنی!

مشاوره سرمایه گذاری

مشاوره بورس

اشتراک بورس VIP

مشاوره تلفنی لوگو

مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال

مشاوره استخراج ارز دیجیتال

 

آرموو با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی مشاوره سرمایه گذاری به صورت تلفنی، تیمی را تشکیل داده است، که کار مشاوره را با بهترین کیفیت اجرا کند و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که در این مسیر همراه خوبی برای تان باشد و مشکلات و سؤالاتتان را با دقت بررسی و برای رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

مشاوره مالی

مشاوره حسابداری

مشاوره حسابرسی

مشاوره مالیات اشخاص و اصناف

مشاوره مالیات شرکت‌ها

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

 

آرموو تلاش کرده براساس نیازسنجی از مشاغل گوناگون، بهترین خدمات مشاوره مالی را در تمام حوزه های کسب و کار با بهره گیری از دانش و مباحث روز دنیا ارائه دهد تا به دلیل بی‌حساب و کتاب بودن مسائلی چون حسابداری، مالیات، ارزش افزوده، سرمایه گذاری و غیره، مدیریت اموال شما یا کسب و کارتان در مخاطره قرار نگیرد.

مشاوره تحصیلی

مشاوره کنکور

مشاوره تحصیلی عمومی

مشاوره نظری

مشاوره هنرستان

مشاوره مقررات تحصیلی

مشاوره هدایت تحصیلی

 

یادگیری و آموزش همراه همیشگی ما تا پایان عمر است، ولی نوع آموزش مورد نظر تیم مشاوره تحصیلی آرموو از مدرسه تا دبیرستان و دانشگاه همراه کودکان و نوجوان بوده وعلاوه بر  جنبه های غالب درسی، بر آینده آنان هم تاثیرگذار است، از این رو مشاوران آرموو کوشیده اند تا در هر مقطع و زمینه ای همراه علاقمندان به کسب دانش باشند، گروه مشاوره تحصیلی آرموو آماده خدمات رسانی به دانش آموزان، والدین و حتی معلمان می باشد.

مشاوره روانشناسی

مشاوره خانواده

مشاوره ازدواج

مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره روابط زناشوئی

مشاوره تربیتی

مشاوره افسردگی

مشاوره فردی

مشاوره روانشناسی تحصیلی

مشاوره اعتیاد

مشاوره وسواس

 

اگر به راه های گوناگونی متوسل شده اید تا بتوانید بحران های ناشی از روابط و دوران کودکیتان را پشت سر بگذارید، اگر در دامان خانواده ای ناکارآمد رشد کرده اید، حتی اگر ضربه های عاطفی سختی را تجربه کرده اید و بارها احساس پوچی و خلا و طعم سردی را در روابط خودتان احساس کرده اید، اگر به دامان همسر، دوست و حتی فرزند خود چنگ زده اید تا حال خوب را تجربه کنید ولی باز هم هیچ نتیجه ای نگرفته اید و زندگی برایتان تنها معنی زنده بودن گرفته است به کمک مشاوران روانشناسی میتوانید تمرین کنید و به مرور بیاموزید که زندگی کنید و از زندگیتان لذت ببرید.

کلام آخر مشاوره تلفنی آرموو این است، مهم نیست تا چه اندازه آشفته اید و گذشته تان مایوس کننده باشد با کسب مشورت از مشاوران گروه مشاوره روانشناسی آرموو می توانید امید به زندگی تازه را در خود به وجود آورید.

مشاوره تلفنی لوگو

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره کیفری

مشاوره اداره کار

مشاوره تنظیم دادخواست و لوایح

مشاوره امور ثبت شرکت ها

مشاوره دیوان عدالت اداری

مشاوره امور قرارداد های داخلی و بین المللی

مشاوره دعاوی امور گمرکی

 

مفاهیم حقوقی از هر قسم پیچیده تر از آن است که بتوانیم در آن مهارت کسب کنیم، از طرفی گستردگی و شمول آن به قدری است که گاها حتی نمی توانیم درک نمائیم مشکلمان در کدام یک از این دسته بندی ها جای دارد. در این راستا گروه مشاوره حقوقی آرموو، مشاوران تخصصی خود را در تمام زمینه های مورد نیاز گرد هم آورده تا موجبات آسودگی خیال مشاوره گیرندگان را از هر لحاظ مهیا ساخته باشد

مشاوره صنعت ساختمان

مشاوره صدور پروانه و ضوابط و مقررات ساختمان

مشاوره اجرای ساختمان و پایان کار

مشاوره درسی و رفع اشکال

تمام پایه ها، تمام دروس

مکالمه زبان

مکالمه زبان انگیسی

مکالمه زبان ترکی استانبولی[به زودی]

مکالمه زبان فرانسه[به زودی]

مکالمه زبان آلمانی[به زودی]

مکالمه زبان اسپانیایی[به زودی]

مکالمه زبان عربی[به زودی]

با ورود به سایت، اپلیکیشن و یا تماس با شماره (۴۵۲۹۸-۰۲۱) می تونی با آرموو ارتباط برقرار کنی!

از بین مشاورها و متخصص ها، با توجه به رزومه و شیفت کاری اون ها، میتونی مناسب ترین راهنما رو برای خودت پیدا کنی!

از طریق درگاه امن و مطمئن تلفن بانک و اینترنت بانک، میتونی افزایش موجودی رو با توجه به نیازهای خودت انجام بدی!

حالا میتونی با مشاوری که انتخاب کردی (از طریق کد مشاور) یا اتصال به اپراتور، به یکی از بهترین مشاوران متصل بشی و بهترین راهنمایی‌ها رو بگیری…

میتونی از امکانات و ویژگی های جذابی استفاده کنی که فقط در اپلیکیشن وجود داره!

دسترسی آسون به مطالب، فایل ها، شیفت کاری، رزومه و کیفیت کارکرد مشاور…

ثبت پشتیبانی در سریع ترین زمان ممکن و دریافت پاسخ از تیم پشتیبانی آرموو…

همه مشاورها با دسترسی آسون و دسته بندی مناسب، با فیلتر هوشمند، یکجا در دست شماست!

امکان افزودن خطوط(شماره تلفن) دیگه و انتقال راحت اعتبار بین خطوط

امکان گزارش گیری راحت از لیست تماس ها و لیست تراکنش ها

آرموو مجموعه ای از بهترین متخصصین و مشاوران در تمامی زمینه ها را گرد هم آورده تا امکان مشاوره امن و مقرون به صرفه را برای شما فراهم کنه، می تونید با دسترسی راحت و آسان و تنها با چند کلیک، در زمان دلخواه به مشاوران آرموو متصل بشید، شیوه های دسترسی به مشاوران ما:

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی آرموو بهت کمک میکنه تا در هر زمینه ای که نیاز به راهنمایی داری، تنها با یک تماس مشکلت رو حل کنی!

 

خیابان مطهری، خیابان شهید علی اکبری، کوچه تیرداد، پلاک ۴ واحد ۴

info[at]armoo.co

021-45298

دانلود اپلیکیشن

سوالات متداول

مشاور شو

تماس با ما

درباره ما

آرموو مگ

 

تمامی حقوق برای آرموو محفوظ میباشد. 1398 ©

افزایش موجودی

مشاوره طراحی گرافیک را از لولسا دریافت کنید. برای موفقیت در طراحی و تبلیغات، مشاوره اولین و اصولی ترین قدم شما خواهد بود. به همین جهت، ما این خدمات را برای مشتریان محترم خود راه اندازی کرده ایم. اگر شما هم نیازمند یک مشاوره حرفه ای برای طراحی های گرافیکی هستید با ما تماس گرفته و از این خدمات استفاده کنید. 

خدمات مشاوره طراحی گرافیک در حوزه خدمات ارائه شده تیم طراحی و تبلیغات لولسا به مشتریان محترم ارائه می شود. با استفاده از یک مشاوره صحیح و اصولی، می توانید یک کمئین تبلیغاتی موفق را راه اندازی کنید. برای استفاده از این خدمات، نیاز نیست از خدمات ارائه شده لولسا استفاده کنید. ممکن است نیروی انسانی جهت طراحی را خودتان داشته باشید و تنها نیاز به یک مشاوره اصولی و دقیق برای انجام کارها داشته باشید. در این شرایط ما شما را تنها نخواهیم گذاشت و این خدمات را در اختیارتان قرار می دهیم.

خدمات مشاوره به دو صورت تلفنی و مشاوره حضوری (تنها در شهر تهران) ارائه می شوند که با توجه به نیاز، می توانید از آنها استفاده فرمایید.

توجه: مشاوره تنها برای خدماتی که از سوی لولسا صورت می پذیرد امکان پذیر است.

مشاوره تلفنی لوگو

پس از ثبت سفارش و واریز هزینه خدمات، زمان استفاده از این خدمات تنظیم شده و می توانید در ساعت مقرر با مشاور خود تماس حاصل فرمایید.

خدمات مشاوره حضوری تنها در شهر تهران و در محل مشتری امکان پذیر می باشد. پس از ثبت سفارش و واریز هزینه خدمات و ارسال اطلاعات محل، مشاور در روز و ساعت مقرر در محل شما حاضر شده و از این خدمات بهره مند خواهید شد.

ثبت سفارش خدمات مشاوره طراحی گرافیک به صورت آنلاین است.

سوالات سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ: جهت سوالات درباره سفارش خدمات از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره ۰۹۲۱۸۸۷۰۳۶۳ با ما در ارتباط باشید.

سوالات سفارش از طریق ایمیل: جهت سوالات درباره سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir با ما در تماس باشید.

ساعات تماس:

شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

آیا امکان پرداخت هزینه پس از مشاوره وجود دارد؟

آیا خدمات مشاوره ارائه شده مستلزم استفاده از خدمات لولسا است؟

آیا امکان مشاوره حضوری در محل لولسا امکان پذیر می باشد؟

در شهر تهران سکونت ندارم، راه کار شما برای افرادی مانند من چیست؟

آیا امکان تخفیف در ارائه خدمات وجود دارد؟

در صورت نیاز به تغییر زمان مشاوره، چه زمانی باید به لولسا اطلاع رسانی شود؟

پیشنهاد می شود پیش از زمان مشاوره کلیه اطلاعات مربوط به مشاوره مورد نظر را ارسال فرمایید تا مشاور با اطلاعات بیشتر از نیاز شما بتواند خدمات بهتری به شما ارائه دهد.

ممکن است بسیاری از مواردی که شما برای آنها نیاز به مشاوره داشته باشید در وب سایت لولسا موجود باشد. می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه این مقالات و یا آموزش ها را مطالعه کنید تا در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

بهتر است در زمان مشاوره یک دفترچه جهت ثبت موارد در دسترس داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی لوگو و مشاوره برندسازی (هویت بصری برند در دفترچه برند) 

– لطفا جهت ارتباط مستقیم با مدیرعامل، از کارشناس شرکت درخواست تعیین وقت ملاقات نمایید.

– کارشناس پشتیبانی شرکت: شماره تماس و تماس از طریق واتساپ ۰۹۰۲۲۷۷۷۰۰۷

اگر کسب و کار جدیدی راه انداخته اید و به فکر لوگو هستید، پیشنهاد می کنیم، قبل از هر اقدام این مطلب را بخوانید تا با اهمیت لوگو شرکت و جایگاه آن در برندسازی آشنا شوید. لوگو شرکت بیشتر از آن چه که فکر می کنید می تواند در موفقیت شما و ارتقا ارزش برند تان تاثیر گذار باشد. در بسیاری از مواقع، لوگو شرکت تنها جزئی از کسب و کار شماست که در معرض دید مشتری است و با او ارتباط برقرار می کند، پس لازم است دقت نمایید تا لوگو، احساس و پیام های درستی را منتقل نمایید. طراحی لوگو ارزان

مشاوره تلفنی لوگو

 

لوگو در تمامی اجزای برنامه های تبلیغاتی شما، مورد استفاده است و سرنوشت تمامی تبلیغات شما به نحوی در ارتباط با جذابیت لوگو شماست. شما در بسته بندی ها، سربرگ ها، سایت، کاتالوگ و حتی مهر از لوگو استفاده می نمایید پس بهتر است نسبت به طراحی لوگو دقیق و حساس باشید. لوگو شرکت گاها بیشتر یا به اندازه شعار برند در بازاریابی اهمیت پیدا می کند.

لوگو ها انواع مختلفی دارند، در صورتی که به مراکز حرفه ای طراحی لوگو مراجعه نمایید، این مجموعه ها شما را در انتخاب نوع لوگو مناسب با اهداف و برنامه های برندسازی شما، راهنمایی می نمایند. انتخاب نوع لوگو نیز می تواند پیام های مختلفی منتقل نماید. برای مثال لوگو ها می توانند استاتیک یا پویا باشند. لوگو های پویا یا متحرک بیشتر برای شرکت های فعال در دنیای دیجیتال که کمتر از تبلیغات چاپی استفاده می نمایند، مناسب و رایج است. لوگو ها ممکن است مفهومی باشند و با نماد ها و اشکال پیام هایی را منتقل نمایند، همچنین ممکن است از لوگو تایپ ها استفاده نمایید. لوگو تایپ ها، لوگو های ساده هستند که از نوشته ها تشکیل می شوند. معمولا از نام برند، نام شرکت یا خلاصه ای از نام شرکت برای طراحی لوگو تایپ استفاده می شود. طراحی لوگو ارزان

 

اهمیت لوگو شرکت در برنامه های برندسازی، به قدری است که برخی کلمه برند را با لوگو اشتباه می گیرند. لوگو مهمترین جز از هویت بصری برند شماست. شما در برنامه های برند سازی شرکت و کسب و کار خود، شخصیتی برای برند ترسیم می کنید، برنامه هایی برای ارتقا و قدرت گرفتن برندتان دارید و بی شک برای هویت بصری برند تان برنامه ریزی می کنید. لوگو اصلی ترین جز از این برنامه هاست چرا که در تمامی تبلیغات از آن استفاده می کنید. در طراحی لوگو دقت نمایید تا اهداف برند سازی، پیام ها و احساس ها از طریق لوگو به درستی منتقل شوند. در یک طراحی حرفه ای لوگو، حتی لازم است به رنگ ها برای انتقال صحیح پیام ها توجه کنید. اگر پیام برند شما، آرامش است شاید لازم باشد از لوگو آبی و اگر پیام برند شما خلاقیت است، شاید بهتر است از لوگو بنفش استفاده نمایید.

لوگو اصلی ترین تداعی برند شماست، از این پس قرار است مشتریان با دیدن لوگو به یاد شما بیفتند، بنابراین لوگو شرکت ارزش سرمایه گذاری و هزینه کرد را دارد. در طراحی لوگو دقت کنید چون بهتر است در طول فعالیت یک لوگو داشته باشید. تغییرات اساسی و تغییر طراحی کلیات لوگو مرسوم نیست. لوگو به مرور زمان به نمادی از تجارت شما تبدیل می شود. در صورتی که برند قدرتمندی داشته باشید، فقط با درج لوگویی که میان مشتریان شناخته شده، خواهید توانست با هزینه های بازاریابی کمتر، محصول جدیدی را به بازار معرفی نمایید.

گاهی شرکت ها بنا به نیاز خود، نظر کارشناسان و متخصصین این حوزه لوگو خود را تغییر می دهند. البته این کار باید با حساسیت و دقت خاصی انجام شود. تیم ری برندینگ در هویت بصری وقتی به این نتیجه می رسند که لوگو خود را کاملا تغییر دهند که تحقیقات کامل را انجام داده باشند.

در تصویر زیر تغییراتی که شرکت اپل در طول تاریخ از زمان بوجود آمدن این برند انجام شده است را نشان می دهد.طراحی لوگو ارزان

 

تاریخچه لوگو شرکت اپل – تغییرات هویت بصری برند اپل در طول تاریخ

طراحی لوگو ارزان سفارش دهید. بهترین طراحی لوگو ارزان و بهترین لوگو و زیباترین طراحی لوگو را سفارش دهید.

در بسیاری از مواقع، شرکت ها و کسب و کار ها، هزینه زیادی برای تبلیغات می نمایند اما برای طراحی حرفه ای لوگو شرکت، تلاش می نمایند در هزینه ها صرفه جویی نمایند. طراحی لوگو معیاری از قدرت برنامه های برندسازی شما و ارزش و اعتباری است که برای مشتریان خود قائلید. بنابراین بهتر است از نقطه شروع برنامه های بازاریابی که طراحی لوگو است، گام های قوی و استواری بردارید. در صورتی که با یک طراحی غیر حرفه ای، پیام نادرستی به مشتریان منتقل نمایید، هرگز نخواهید توانست با سایر برنامه های تبلیغاتی این اشتباه را جبران کنید، پس بهتر است طراحی لوگو را به افراد حرفه ای بسپارید. تلاش کنید، در طراحی لوگو خلاق باشید. لوگو های تکراری یا بسیار مشابه با لوگو¬های شناخته شده، معمولا حس درستی به مشتریان منتقل نمی نمایند. خلاقیت در طراحی لوگو می تواند شخصیت برند شما را نزد مشتریان خلاق شکل دهد. طراحی لوگو ارزان

 

 

لوگو و آرم به معنای نشان معرفی کننده یک برند به شمار می آیند. از این رو طراحی لوگو و آرم برای ثبت یک شرکت و یا هر گونه خدمتی در زمینه ی کسب و کار های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. نام های تجاری گوناگون در صنوف مختلف برای جذب بیشتر مخاطب و باقی ماندن در دنیای رقابت، نیازمند داشتن یک لوگو و آرم مناسب و با طراحی زیبا می باشند. طراحی لوگو و آرم نسبت به دیگر فعالیت های گرافیکی تبلیغاتی  به صرف زمان بیشتر و هزینه بیشتری نیازمند است. خلاقیت و اجرای ایده های نو و جذاب در طراحی لوگو و آرم نیز در مقایسه با کارهای مشابه تبلیغاتی گرافیکی از اهمیت بالاتری برخوردار است. لوگو و آرم یک مشخصه برای هر برند و بیانگر نمادین یک عبارت است. شاید بتوان گفت که مخاطب با مشاهده ی یک لوگو و نشان تجاری  می تواند به اطلاعات و ابعاد مختلف آن برند دست یابد و متوجه زمینه ی فعالیت شود.

طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان

 

از نظر معنایی میان لغت لوگو و آرم نیز تفاوت هایی وجود دارد. آرم کلمه ای فرانسوی است که طراحان گرافیکی اولین بار آن را به کار برده اند. لوگو نیز تقریبا همان معنا را می دهد با این تفاوت که این کلمه بیشتر برای بخشی از نشانه های تصویری استفاده می شود، اما در میان عامه ی مردم اینگونه نبوده و این کلمه معنای گسترده ای را داده و کاربرد گسترده تری نسبت به معنای واقعی خود دارد.

پس می توان گفت که بخش تصویری نشان هر برندی را می توان لوگو نامید. طراحی لوگو و آرم نیازمند داشتن تخصص و تجربه در زمینه ی طراحی های گرافیکی است و به کارگیری خلاقیت و تصاویر بدیع و متناسب با برند و فعالیت مورد نظر می تواند در به اصطلاح جا افتادن آن نشان کمک زیادی کند.

در بسیاری از موارد افراد جامعه بیشتر از به خاطر داشتن نام برند، ابتدا نشان آن را به خاطر می آورند و این به خاطر آوردن کمک می کند تا در صورت فراموش شدن نام برند، آن را دوباره به یاد بیاورند. این موضوع اهمیت توجه به حافظه ی تصویری را نیز یادآور می شود که در علم کسب و کار و تجارت می تواند موثر واقع شود. طراحی لوگو و آرم را می توان به بخش های مختلفی تقسیم کرد. آرم های تصویر نما می توانند به صورت مستقیم با نوع شغل در ارتباط باشند مانند تصویر سبزی برای مغازه ی سبزی فروشی. آرم های استعاری نیز نشانگر قدمت و سنت محسوب شده و تصاویری از نقش و نگاره های قدیمی دارد. مانند نشان هواپیمایی هما. آرم ها و نشان های غیر مستقیم نیز وجود دارند، مانند نقش یک بنای تاریخی در اصفهان به عنوان نشان یک شرکت تجاری در این شهر. طراحی لوگو و آرم به صورت نمادین نیز وجود دارد که ارتباطی با برند مورد نظر ندارد. مانند نشان سیب برای شرکت اپل. طراحی لوگو و آرم به صورت نشانه های نوشتاری نیز کاربرد دارند. طراحی لوگو ارزان

لوگوتایپ و مونوگرام نام های اختصاصی نشانه های نوشتاری هستند. در مدل لوگوتایپ نشانه به صورت یک جمله طراحی می شود. مانند عنوان و اسم مجلات. در مدل مونوگرام نیز نشانه به صورت ترکیبی از چند حرف و یا به صورت تنها یک حرف ساخته می شود. نوع دیگری از طراحی لوگو و آرم نیز وجود دارد به نام نشانه های ترکیبی. به این صورت که نشان مورد نظر از ترکیب نوشتار و تصویر ساخته می شود. فست فود ها، لوازم خانگی، تجهیزات خانه و آشپزخانه، رستورانها وتالارها و سایر مشاغل مشابه بیشترین درخواست را برای داشتن طراحی لوگو و آرم به صورت ترکیبی را دارند. آنچه که در طراحی این نشان ها باید رعایت شود، توجه به سادگی و نو بودن نشان طراحی شده است تا بیشتر مورد اقبال واقع شود. شرکت آکام آتا در زمینه ی طراحی لوگو و آرم آماده ی ارائه ی مشاوره و خدمات در این زمینه به مشتریان خود می باشد. طراحی لوگو ارزان

 

شاید برایتان سوال باشد که چرا قیمت طراحی لوگو شرکت در مراکز مختلف بسیار متفاوت است. عوامل متعددی بر قیمت تمام شده طراحی تاثیر می گذارند. زمانی که طراح صرف می کند تا با اهداف، پیام ها و برنامه های برندسازی شما، آشنا شود و نوع لوگویی که انتخاب می کنید، تاثیر زیادی بر قیمت طراحی لوگو دارند. لوگو های مفهومی معمولا هزینه های بالاتری دارند چرا که زمان بیشتری برای طراحی آنان لازم است.

تخصص و مهارت طراح لوگو و تعداد لوگو هایی که به عنوان نمونه برای شرکت شما، کار می شود می تواند در هزینه نهایی تاثیر گذار باشد. تعداد دفعاتی که تغییرات بر روی لوگو تان اعمال می شود نیز می تواند تاثیرگذار باشد. البته تمامی مراکز حرفه ای تعداد دفعات مشخصی را برای بازبینی بدون هزینه در نظر می گیرند. اعتبار و سطح تخصص مرکز ارائه دهنده خدمات طراحی نیز می تواند، قیمت تمام شده طراحی لوگو شرکت را تحت تاثیر قرار دهد. فراموش نکنید هزینه ای که برای طراحی لوگو شرکت می پردازید، سرمایه گذاری برای جلب مخاطب است.

 

طراحی لوگو ارزان و اهمیت لوگو برای اشخاص کسب و کار‌ها و شرکت‌ها بسیار زیاد می‌باشد. بیشتر شرکت‌ها به دنبال طراحی لوگو ارزان، ساده، جذاب با فهم آسان برای مردم هستند که در عین سادگی جذابیت بالایی داشته باشد و خلاقیت را به نمایش بگذارد. لوگویی که محصولات یک شرکت را به نمایش می‌گذارد اولاً باید منحصر به فرد باشد دوماً ساده باشد و به راحتی نقطه کلیدی را برای مشتریان برند مورد نظر منتقل کند. برای آشنایی بیشتر در این قسمت اهمیت طراحی لوگو ارزان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان

 

در ابتدا باید بدانید لوگو یک نشانه گرافیکی است که در اشکال مختلف همچون علامت، نوشتار یا ترکیبی از این دو طراحی شده باشد. طراحی لوگو ارزان از جمله خدماتی است که برخی از شرکت ها می توانند آن را به اجرا درآورده و در اختیار همگان قرار دهند. نکته قابل توجه این است طراحی لوگو ارزان نیازمند به دقت و ظرافت زیادی است که می توان آن را در تمامی مکان ها مشاهده نمود. یکی از مواردی که در طراحی لوگو ارزان دارای اهمیت است اندازه و ساختار آن است که این مورد در علامت ها و لوگوهای مختلف به صورت متغیر می باشد.

در طراحی لوگو باید ساخت آن به گونه ای باشد که با طرح ها و نشانه های دیگر متفاوت باشد و همچنین تشخیص و شناسایی آن برای افراد امری آسان باشد. به طور کلی لوگو نماد و نشانه ای است که مشخصات و هویت یک شرکت را نمایان می کند به گونه ای که احساس مخاطب را نسبت به شرکت خاص بر می انگیزد.طراحی لوگو ارزان با توجه به اینکه عملکرد شرکت را نمایان می کند باید دارای تنوع زیادی باشد و به تقلید از شرکت های دیگر نباشد. در صورتی که این امر یا طراحی لوگو با موفقیت همراه می باشد می تواند تاثیر زیادی بر مخاطبان بر جای گذارد به همین سبب توصیه می شود این اقدام در شرکت های معتبر صورت بگیرد. نکته: طراحی لوگو ارزان چنانچه با کیفیت عالی صورت بگیرد می تواند مخاطبان بیشماری را به سمت و سوی خود جلب نماید. نکته قابل توجه این است تمامی افراد و شرکت ها قادر به انجام این کار نخواهند بود و این امر مستلزم تخصص و دانش آنهاست.

به طور کلی طراحی لوگو ارزان باید به گونه ای باشد که بین برند و تجارتی که لوگو به آن اختصاص دارد ارتباطی دو طرفه برقرار نماید. انتقال سریع معنا و مفهوم لوگو به مخاطب می تواند تاثیر زیادی در خوب و موفق بودن آن ایفا نماید. یکی از مهمترین ویژگی های لوگو این است که همزمان با گسترش کسب و کار، توسعه و تکامل می یابد و به هر اندازه برندها و علامت های تجاری دیگر معتبر و شناخته شده می شوند این لوگو همچنان اعتبار خود را حفظ می کند.

لوگو با توجه به اینکه دارای انواع مختلفی همچون لوگو آرم، لوگو تایپ، لوگو ترکیبی می باشد باید در زمان طراحی و اجرای آن کیفیت در اولویت باشد. هدف از طراحی لوگو این است که یک شرکت به طور گسترده ای خود را در معرض دید همگان به نمایش بگذارد و سابقه شرکت طراحی لوگو امری مهم و اساسی در این زمینه به شمار می رود.

اهمیت طراحی لوگو ارزان به این سبب است که یک شرکت راحت تر در ذهن افراد سپرده و تداعی می شود و سبب می شود مخاطب در نخستین نگاه و برخورد، تمایز و اختلاف موجود بین شما و رقیبانتان را احساس کند. رنگ در طراحی لوگو تاثیر بسیار زیادی دارد و در پاره ای از اوقات این امر به تنهایی می تواند سبب جذب مشتری و مخاطب شود. به طور کلی افرادی که به دنبال طراحی لوگو ارزان هستند باید ابتدا شرکتی با سابقه و معتبر را در نظر بگیرند و از جزئیات و کیفیت کار آنان مطلع و مطمئن شوند. قیمت طراحی لوگو در شرکت های مختلف به صورت متغیر و متفاوت است که با توجه به تخصص و تجربه و خلاقیت افراد تعیین می شود و این امر تا حد زیادی به ساختار لوگو و گستردگی آن بستگی دارد. نکته قابل توجه این است گاهی از طریق مراجعه به سایت های معتبر می توان از قیمت های واقعی این کار آگاهی کسب نمود.

مشاوره تلفنی لوگو

 

با نگاهی به مقالات انگلیسی و نظر برخی متخصصین هویت بصری برند و طرح های لوگو می توان گفت بهترین لوگو ها ساده ترین لوگو ها هستند. اینها تصاویر ساده ای هستند که براحتی در ذهن مخاطب و مشتری باقی می ماند. به یادماندنی بودن، سادگی و ارتباطی که طرح با مخاطب برقرار می کند بسیار مهم است.

لوگو های زیبا و مطرح

 

طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان – طراحی لوگو ارزان

بزودی در مورد لوگو استارت آپ جدید شرکت آکام آتا به نام آتامدتور با شعار متخصص ایرانی، اعتبار جهانی صحبت خواهیم کرد.

 

در صورت توافق ارائه خدمات مشاوره  در تهران، استان گیلان، داخل و خارج از کشور مقدور می باشد. لطفا برای ثبت در خواست و جزئیات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

 

هزینه مشاوره250000150000

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر بهنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وب سایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

نوشتن دیدگاه

مردم دیگر مجال کمی برای خرید پیدا می کنند بنابراین زرق و برق یک مغازه سبب جلب مشتری نمی شود. ضیق وقت، طولانی بودن مسافت ها، تنوع بالای محصولات، رقابت بالا بین فروشگاه ها و … سبب شده است که همه مردم به آسانترین راه یعنی خرید اینترنتی رو بیاورند.

مشاوره کسب و کار چیست؟ برخی از افراد جامعه تمایلی به کارمندی ندارند و یا به اصطلاح برای دیگران کار کردن را دوست ندارند و به دلیل داشتن روحیه ریسک پذیر و مستقل و همچنین ذهنی خلاق تمایل به راه اندازی کسب و کار برای خود را دارا می باشند و ترجیح می دهند که بیزینس و تجارت خود را داشته باشند.

بخشی از بازاریابی تخصصی در بازاریابی محتوا خلاصه می شود. برای شروع این بازاریابی نیاز به تولید محتوا خواهید داشت. این نوع تبلیغات در قالب محتوا ارائه می گردند. برای تولید این محتوا نیاز به ساختار حرفه ای و جذاب می باشد. به طور کلی این رپورتاژ باید توسط افرادی نوشته شود که با تکنیک های بازاریابی متنی آشنا هستند. البته در این تولید محتوا لزوماً از القاب و عناوین تبلیغاتی استفاده نمی شود. گاهی یک متن سرگرم کننده، مهیج و آموزشی برای جذب مخاطب و تبلیغات استفاده می شود. در واقع در پایان یا میانه این متن از برند تجاری شرکت و … استفاده می شود.

امروزه نقش مشاوره مدیریت بیش از هر زمان دیگری مورد توجه کارآفرینان و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. مشاوره مدیریت در کنار هر کسب و کاری می تواند به بهبود عملکرد آن سازمان کمک شایانی نماید. شایان ذکر است که مشاوره مدیریت تنها محدود به یک حوزه خاص نیست و دامنه گسترده  ای دارد.

بازرگانی و بازاریابی، صادرات و واردات، ترخیص کالا، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاور مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی داخلی، بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)، مذاکرات و مکاتبات بین الملل تجاری و بازاریابی بین الملل، بازرگانی داخلی و بین المللی، مشاوره بازاریابی و برندسازی یا خلق برند، مشاوره برند، مشاوره مدیریت برنامه ریزی استراتژی کسب و کار | شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) | دارای مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری – اداری ستاره شمال، طبقه اول، شماره ۲۱۰۹ ، کد پستی ۴۳۱۳۱۴۴۳۳۱

از شنبه تا چهارشنبه ۹ – ۱۷

۰۲۱۸۸۰۵۱۹۵۰ – ۰۱۳۴۴۵۴۲۷۶۸

info@akam-ata.com

مارا در اینجا پیدا کنید:

مشاوره تلفنی لوگو
مشاوره تلفنی لوگو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *