مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

 
helpkade
مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه
مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز از راه اندازی مرکز مشاوره غیر حضوری و رایگان برای کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه پیامدهای روانی و اجتماعی حوادث و بلایا پس از فروکش آن حوادث خود را نمایان می‌کنند لذا با کمک شهرداری کرمانشاه این مرکز راه اندازی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: هدف از مشاوره و حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا و حوادث غیر مترقبه کمک به گروه‌های آسیب پذیر و واکنش‌های افراد پس از حوادث است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان، خاطر نشان کرد: در این شرایط مشاوران می‌توانند با مداخله و مشاوره اجتماعی تسکینی بر آلام مردم باشند.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: طی جلسه مشترکی با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و جبهه فرهنگی انقلاب قرار شد چند نفر از مشاورانی که در امور خانواده تخصص دارند را جهت ارائه مشاوره اسلامی بکارگیری کنیم.

وی گفت: در طرح مشاوره تلفنی تحت عنوان «چتر آرامش» به صورت تلفنی خدمات مشاوره غیر حضوری و رایگان به شهروندان کرمانشاهی ارائه خواهد شد.مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

این مسئول با بیان اینکه مشاوره از اقدامات مهم و حائز اهمیت برای حفظ سلامت و پایداری خانواده است، عنوان کرد: این مشاوران امین مردم هستند و افرادی هستند که به میدان آمده‌اند تا پس از شکست کرونا زندگی مردم با مشکل مواجه نشود.

وی خاطر نشان کرد: اگر ارتباط با مشاورین در زندگی مردم‌نهادینه شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این مرکز با هدف مقابله با ویروس کرونا و کاهش استرس و اضطراب و همچنین مشکلاتی که ممکن است با یکجا نشینی برای افراد به وجود بیاید فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس همشهریان می‌توانند با شماره‌های ۳۸۳۷۰۸۱۹ و ۳۸۳۷۰۸۱۷ در دو شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ با مشاوران تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط: پیشگیری از خودکشی

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی کرمانشاه کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در کرمانشاه برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در کرمانشاه عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی کرمانشاه می باشد.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی کرمانشاه آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی کرمانشاه می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

مرکز مشاوره هنر زندگی در کرمانشاه ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در کرمانشاه مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در کرمانشاه باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره کرمانشاه به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم کرمانشاه اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی کرمانشاه و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

سمیه گراوندی 

کاروان رستمی 

فاطمه قاسمی فر 

دکتر مهناز کبودی 

دکتر فرهاد محمدی 

دکتر مختار عارفی 

دکتر پریسا یاسمی نژاد 

دکتر خداداد مومنی 

سعید کماسی 

دکتر بهروز فرید مرندی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

سلام دنبال وکیل خوب و حرفه ای در کرمانشاه هستم کلیک کنید به نظر شما توی کرمانشاه کدوم وکیل بیشتر مطرحه ؟

سلام بایستی بیان کرد که وکلای خبره بسیاری در شهر کرمانشاه حضور دارند که هر کدام شاید در بعضی از پرونده ها برند باشند که متناسب با پرونده شما وکیل متخصص آن متفاوت میباشد برای این منظور سامانه وکیل نوین استارت آپ حقوقی فعال در سراسر کشور  متناسب با هر جرم و موضوع حقوقی وکلای متخصص را در هر شهر شناسایی و به هم میهنان معرفی مینماید . در شهر کرمانشاه نیز این سامانه با داشتن وکلای خبره  شما میتوانید پس از مشاوره رایگان تلفنی با تماس به دفتر مرکزی و ارائه موضوع یکی از بهترین وکلای خبره این حیطه مطابق با نظر سنجی هایی که از موکیلن سامانه  وکیل نوین در شهر کرمانشاه صورت گرفته است به شما سرور عزیز معرفی میگردد .  

(در این مرحله با تماس شما به شماره های فوق مشاوره تلفنی انجام میپذیرد و در صورتی که شما نیاز به مراجعه حضوری با وکیل متخصص نسبت به مشکل بیان شده در کرمانشاه داشتید مشخصات شما در سیستم ثبت و مطابق مراحل بعدی صورت میپذیرد.)

( متناسب با موضوع ثبت شده توسط وکلا و کارشناسان ما در مرحله قبل ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه  از دفتر مرکزی به شما تماس حاصل میکنند و آدرس و مشخصات وکیل متخصص را در کرمانشاه معرفی مینمایند)

(معمولا سعی میشود وکیل مربوطه نزدیک به محل سکونت شما بوده و  در حیطه پرونده شما تخصص کافی را داشته باشد . )مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

(پس از مراجعه  شما از دفتر به شما تماس گرفته و نظر سنجی نسبت به وکیل مربوطه را انجام می دهند که در صورتی که از وکیل مربوطه ناراضی باشید به رایگان وکیل دیگری معرفی میگردد ، قابل ذکر است در صورتی که نمره امتیاز دهی به وکیل پایین باشد دیگر به آن وکیل شخصی ارجاع نمیگردد)

(چنانچه مراجعه حضوری شما به قرار داد منتهی گردید در روند پرونده واحد حمایت از موکلین از دفتر مرکزی با وکیل تماس و از وکیل محترم گزارش پرونده را اخذ و در صورت کم کاری برخورد میگردد .دقت شود بهبود این پیگیری ها منوط به همکاری مساعد موکل به دفتر مرکزی بوده که در نظر سنجی ها شرکت نماید.)

این روزها که تعداد وکلای دادگستری افزایش یافته است، سوالی که پیش می‌آید این است که در انتخاب وکیل چه معیارهایی را رعایت کنیم؟

کارشناس حقوقی به این پرسش چنین پاسخ می‌دهد: در انتخاب یک وکیل احساس مسئولیت فرد امری اساسی خواهد بود؛زیرا رابطه وکیل و موکل مبتنی بر اعتماد طرفین است.وکیل از راه‌های قانونی و پیچ‌وخم‌هایی‌ که در قوانین می‌شناسد، می‌تواند موکل را فریب دهد یا کار او را به تعویق بیندازد؛ بنابراین باید وکیلی را انتخاب کرد که اخلاق‌مدار باشد.این وکیل دادگستری توصیه می‌کند: برای شناخت بهتر از وکیل مناسب می‌توان از مشورت یا مشاوره با چند وکیل و مقایسه راهنمایی‌های آنان استفاده کرد؛در این صورت می‌توانیم وکیلی را که آگاهی بیشتر و تجربه بیشتری درپرونده‌های درست و موفق داشته را انتخاب کنیم.اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که تجربه و آگاهی در امر وکالت به هیچ عنوان به سن و سال بر نمی‌گردد؛چه بسا ممکن است وکلای جوانی در این حرفه فعالیت کنند که آگاهی آنها از برخی وکلای باسابقه بسیار بیشتر باشد.همچنین دستمزد نیز می‌تواند معیار دیگری برای انتخاب باشد؛ زیرا برخی از وکلا در حال حاضر از تعرفه‌ای که برای آنها مشخص شده تبعیت نمی‌کنند؛بنابراین منصف بودن وکیل نیز می‌تواند یکی دیگر از معیار های انتخاب درست باشد.معمولاً‌ در انتخاب وکیل،‌ کسانی که خود اطلاعاتی از ویژگی‌های مثبت وکیلی خاص دارند یا به دلیل تجربه موفق شخصی دیگر وکیلی را می‌شناسند، بهتر است به همان فرد ‌مراجعه کنند اما در ضورتی که نمیدانید به کدام وکیل در شهرتان مراجعه کنید که در موضوع پرونده شما اطلاعات کافی و تخصص دارد یا خیر شما میتوانید با مراجعه به سامانه وکیل نوین وکیل متخصص رو در شهر خودتون پیدا کنید و با نظر مثبت و منفیتان نسبت به هر وکیل آن را به دیگران معرفی و یا منع نمایید .در مجموع، مهم‌ترین عامل در انتخاب یک وکیل، فارغ از مسائل فنی و حقوقی، خصوصیات اخلاقی و حسن شهرت واعتمادی است که اشخاص مختلف به وکیل دارند و به این عامل مهم همواره باید توجه داشت.از سوی دیگر، لازم است وکیل در حوزه مرتبط با دعوایی که در دادگاه دارید،‌ مهارت کافی هم داشته باشد.مثلاً اگر دعوی شما کیفری است شما نیاز مند به وکیلی هستید که مهارت کافی در حیطه کیفری داشته باشد .اگر شما این امر که وکیل مورد نظرتان تخصص کافی دارد یا خیر و نمیدانید به کجا مراجعه نمایید میتوانید از مسئولان وکیل نوین تقاضا کنید تا متناسب با پرونده شما از وکلای متعدد وکیل نوین به شما معرفی نماید .

در این مرکز ما تلاش میکنیم تا مشکلات شما را در خصوص مسائل حقوقی برطرف کنیم. شما کاربران عزیز نیز میتوانید با یکدیگر گفت و گو کنید و از نظرات یکدیگر بهره مند شوید.

با تکمیل فرم ذیل ظرف 3 دقیقه وکیل خوب و ارزان در شهرتان پیدا کنید 

(اطلاعات وکیل برای شما پیامک میشود )


iranoccc_admin

نوامبر 19, 2018
دسته‌بندی نشده

ثبت دیدگاه
1,443 بازدید

مشاوره خانواده در کرمانشاه: گاهی بیان کردن این موضع برای خانواده که نیاز به مشاوره دارند ممکن است سخت باشد.

اما این را در نظر بگیرید که گاهی مشاوره می تواند بسیار کمک کننده باشد.

مشاوران ما در سامانه هوشمند تلفنی همواره اماده هرگونه خدمات رسانی در خصوص:مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

مشاوره افسردگی آنلاین

مشاوره خانواده رایگان

مشاوره راه های کاهش استرس و اضطراب

و…

می باشند.کافی است برای دریافت مشاوره با شماره تماس های ارتباط برقرار نمایید.

مشاوره خانواده

زمان دارایی بسیار ارزشمندی برای شما می باشد باید از آن بهترین بهره را ببرید.

مدام با خود تکرار کنید امروز  که رفت دیگر بر نمی گردد.

کاهی زمانی برای جبران کارهایمان نمی ماند. این خود شما هستید که باید از پس موانع

بگذرید و به اهدافتان برسید.

اینکه در زندگی دچار گرداب های سختی و مشکلات می شوید نا امید نشوید.

برای هر مشکل مطمعنا راه حلی وجود دارد.

ما در سامانه تلفنی هوشمند خودش در خصوص مشاوره خانواده آماده ارائه هرگونه

خدمات مشاوره ای به شما عزیزان هستیم.

برای دریافت مشاوره های ما می توانید با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به ما مراجعه نمایید.

مشاوره خانواده ما با داشتن کادری مجرب به شما کمک خواهندکرد.

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خانواده تلفنی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

 

اغلب به دروغ های اجتماعی دروغ سفید می گویند.

در واقع هدفی که دروغ سفید دنبال می کند حفظ و بهبود روابط اجتماعی بین افراد و سازمان ها می باشد.

در بیشتر مواقع این دروغ برای حفظ احترام طرف مقابل است.

در هر صورت دروغ چیز خوبی نیست سعی کنید حتی مصلحتی هم از ان استفاده نکنید.

انسان ها در واقع به 3 دسته تقسیم می شوند

افرادی که آرامش بخش هستند: این گونه افراد همیشه در شاد کردن دیگران پیش قدم هستند.

و روحیه بسیار بالایی دارند و سبب می شوند که شما نیز احساس آرامش کنید.

این گونه افراد به دور از هرگونه حاشیه ای کنار شما هستند و می توان گفت روانشناسان خوب برای شما به حساب می آیند.

نوع دوم افرادی که خوش قلبند : این افراد مهربان هستند و سعی دارند که کسی را نرجانند.

همیشه به فکر بقیه هستند به فکر افراد فقیر تر و کمک می کنند به گونه ای که کسی نبیند.

نوع سوم افرادی که سمی هستند:

این افراد بسیار خطرناک هستند کسانی هستند که مدام در حال سرزنش شما و وارد کردن افکار منفی به شما هستند.

 

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

نوامبر 9, 2019

سپتامبر 25, 2019

سپتامبر 8, 2019

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

فاطمه رضوان‌مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به وضعیت روانی جامعه در بحران کرونا و قرنطینه خانگی افراد اظهار داشت: آمارهای تماس با صدای مشاور (1480) از ابتدای اسفندماه تاکنون حاکی از افزایش سه برابری تماس با این سامانه دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر تماس‌ها به خاطر استرس ناشی از کرونا بوده است عنوان کرد: در یک نگاه کلی و اجمالی که نشأت گرفته از نظرات کارشناسان و مشاورین این اداره کل است می‌توان گفت که کرونا باعث شده مردم نسبت به اسفند ماه گذشته سه برابر بیشتر احساس استرس و اضطراب کنند. 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: همچنین مشکلات و مسائل روانشناختی کودکان، نوجوانان و مشاجرات زناشویی در خانواده‌ها نسبت به قبل از کرونا افزایش یافته است.

رضوان‌مدنی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشتر مشکلات خانواده با کودکان خود در دوران قرنطینه خانگی، در مورد سرگرم کردن آنها، انجام تکالیف درسی و وابستگی به والدین بوده است.

وی گفت: بخش دیگری از مسائل روانشناختی خانواده‌ها در دوران قرنطیه خانگی مربوط به متقاعدسازی نوجوانان و جوانان برای ماندن در خانه بوده که عمده مسائل و مشکلات نوجوان خشم و پرخاشگری در این دوران بوده است.مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

دبیر کمیته روانی، اجتماعی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استان کرمانشاه افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 20 درصد از مشکلات روانشناختی خانواده‌ها در دوران قرنطینه خانگی مربوط به مشاجرات زناشویی بوده که با توجه به آمار جهانی میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در میان مردان، می‌توان عمده مشکلات خانواده ها را مربو‌ط به متقاعدسازی مردان جهت رعایت نکات بهداشتی دانست.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه مشکلات اقتصادی و تأمین معیشت در خانواده‌ها، استرس بسیار بالا و سوءتعبیر علایم جسمانی و تغییرات در زمان و میزان خواب افراد را از دیگر مشکلات در بین خانواده‌ها در ایام قرنطینه عنوان کرد و‌ گفت: خودبیمارانگاری و استرس بالا در زمینه ابتلای به ویروس کرونا سبب شده 450 نفر در استان به مشاوره تخصصی ارجاع داده شوند.

انتهای پیام/832/ح

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افزایش سه برابری تماس با سامانه تلفنی صدای مشاوره بهزیستی کرمانشاه (۱۴۸۰) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در بازدید از مرکز سامانه تلفنی صدای مشاور بهزیستی(۱۴۸۰) اظهار داشت: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ پیش از شیوع ویروس کرونا نیز به همشهریان عزیز خدمات مشاوره رایگان را به صورت تلفنی ارائه می داد در حال حاضر با وجود بحران کرونا و استرس های ناشی از آن، فعالیت این سامانه از ساعت ۸ صبح به ۲۴ شب رسیده و روانشناسان ما در سه شیفت کاری به مردم خدمات رایگان ارائه می دهند.

وی از برقراری روزانه بیش از ۱۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه خبر داد و گفت: این آمار نسبت به قبل از شیوع کرونا سه برابر شده است و بیشتر تماس ها نیز در خصوص استرس و اضطراب ناشی از کرونا است و اختلافات زناشویی نیز در رتبه دوم تماس‌های برقرار شده می باشد.

مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش میزان استرس در هم استانی‌های عزیز از زمان بحران کرونا، گفت: از زمان شیوع این بیماری در بازه زمانی اسفندماه تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ تماس با سامانه تلفنی رایگان صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه(۱۴۸۰) توسط همشهریان برقرار شده است.

وی بیان داشت: از تعداد تماس های برقرار شده با این سامانه، حدود ۵۰۰ مورد مشکوک به کرونا بوده که همکاران ما آنها را برای برقرای ارتباط با سامانه ۴۰۳۰ وزارت بهداشت راهنمایی نموده اند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، خدمات مشاوره ای خوب و مطلوبی در زمان بحران کرونا به هم استانی‌های عزیز ارائه گردیده که موجب کاهش استرس و اختلافات خانوادگی شده است.

دکتر رضوان مدنی گفت: فعالیت سامانه (۱۴۸۰) صدای مشاور تا فروکش کردن بحران کرونا در استان ادامه خواهد داشت.

دکتر فرحناز محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، کارشناس مسئول دفتر امور آسیب دیدگان و همچنین مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از مرکز حمایتی-آموز…

سفر جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به شهرستان سرپل ذهاب به مناسبت هفته دولت.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: ۶۵۰ مرکز شامل مهدهای کودک، مراکز نگهداری توانبخشی معلولان و سالمندان، بیماران روانی، کلینیک‌های اجتماعی، موسسات…

ساختمان جدید اداره بهزیستی ثلاث باباجانی با حضور فرماندار ثلاث‌باباجانی، معاون پشتیبانی بهزیستی استان و مسئولان محلی این شهرستان افتتاح شد.

تمامی حقوق برای سازمان بهزیستی کشور محفوظ است.

©Copyright © 2019 Behzisti News Agancy, All rights reserved.


پشتیبانی از افراد توانیابDownloads-icon

در ادامه معرفی لیست کلینیک های روانشناسی کشور در این نوشته مراکز مشاوره کرمانشاه را گرد آوری کرده ایم. روانشناسان معرفی شده در حیطه های مختلف از جمله : افسردگی ، اضطراب ، تحصیلی ، نوجوان ، ازدواج ، خانواده و… تخصص دارند. اگر به دنبال مطب مشاوره در کرمانشاه هستید از لیست زیر انتخاب نمایید.

محل تبلیغ کلینیک شما! برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۸۹۹۹۹۲۴۵ تماس بگیرید.

مرکز مشاوره شکوفاآدرس :خ ۲۲ بهمن ، چهارراه نوبهار ، ساختمان دیپلمات ، طبقه ۲ ، واحد ۶ تلفن پذیرش :۰۸۱-۳۸۳۸۹۰۳۳

خدمات روانشناختی حامیلیست روانشناسان :دکتر محسن گلمحمدیانمشاور خانواده و ازدواجدکتر پریسا یاسمی نژادروانشناس کودکدکتر زهرا سلگیدرمان اختلالات روانی بزرگسالاندکتر مهران شریعت زادهمشاور تحصیلیدکتر آراس رسولیمشاوره بزرگسالانآدرس :

پارکینگ شهرداری ، خ دارایی ، روبروی گل فروشی رز ، ساختمان کیمیا طبقه سومتلفن پذیرش : ۰۸۳٣٧٢٩٦٧٦٩مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه

مرکز مشاوره طلیعه تدبیر  آدرس : سی متری دوم ، خ چاله ، روبروی بانک ملیتلفن پذیرش : ۰۸۳۱-۸۳۹۱۱۵۴

روانشناسی خودشکوفا آدرس :سیمتری اول ، ساختمان دیپلماتتلفن پذیرش : ۰۸۳۱-۸۳۸۹۰۳۳

در ادامه نیز مابقی روانشناسان کرمانشاه را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از کلینیک های مشاوره  دولتی و خصوصی در کرمانشاه می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس  در کرمانشاه هستید و هنوز نام خود را در لیست نمی بینید ، از طریق لینک ثبت اطلاعات کلینیک ، مشخصات خود را ثبت نمایید و منتظر تایید ما باشید.

 دکتر خدامراد مومنیآدرس:بهمن، چهارراه نوبهار، ساختمان دیپلماتتلفن پذیرش : ۰۸۳۳۸۳۸۹۰۳۳۰۹۰۱۹۱۸۱۵۹۸

دفتر روانشناسی افقروانشناس : مهندس مسگرافآدرس:

خ کسری ، خیابان باغچه بان ، خیابان هجرت ، کوی ششمتلفن پذیرش :  ۰۹۳۹۷۸۷۳۴۱۹

مشاوره دانشگاه آزادآدرس :شهرک ژاندارمری ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد کرمانشاهتلفن پذیرش : ۰۸۳۳۷۲۴۳۱۸۱

مهرآفرینآدرس : خ ۲۲ بهمن ، سی متری دوم چاله ، روبروی بانک ملیتلفن پذیرش : ۰۸۳٣٧٢٩٦٧٦٩

عفت نوروزیآدرس :

خ ملک ، بعد از بانک انصار ، انتهای کوچه آراسته ، کلینیک مهراندیشتلفن پذیرش : ۰۸۶-۳۴۱۲۰۴۱۲

از نظر ما بهترین کلینیک مشاوره یا دکتر روانشناس در کرمانشاه مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. همچنین دارای سابقه کار باشد ، تخصصی فعالیت کند و مراجعان از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است.

اگر بدنبال مرکز مشاوره خانواده و یا سایر حیطه ها در کرمانشاه هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید. این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین آدرس و شماره تماس هر کدام به طور جداگانه آورده شده است.

همچنین می توانید مراکز مشاوره کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان بهزیستی استان کرمانشاه

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه
مشاوره تلفنی رایگان در کرمانشاه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *