چطور در خانه موها را فر کنیم

 
helpkade
چطور در خانه موها را فر کنیم
چطور در خانه موها را فر کنیم

شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که به موهای فر علاقه دارید اما از فر کردن مو با بابلیس خسته شده اید، همیشه برای فر کردن مو نیاز به دستگاه های حرارتی نیست ما در این بخش از دنیای مد نمناک روشی متفاوت و شگفت انگیز برای فر کردن موها به شما معرفی میکنیم.

این بار برای فر کردن مو به یکی از وسایل آشپزخانه نیاز دارید، شاید باورتان نشود اما به راستی با چنگال میتوان موها را هر چقدر هم که لخت باشند فر کرد.

یک چنگال بردارید و از انتهای موها شروع کنید موها را درون چنگال بپیچید دقیقا مثل زمانی که ماکارونی میخورید، بعد از پیچیدن موها درون چنگال اسپری بزنید و سشوار بکشید گرمای فلز چنگال فر زیبا و ماندگای خلق خواهد کرد.

در صورتی که موهای خیلی صافی دارید و میخواهید آن ها را فر کنید باید از قیچی مارپیچی استفاده کنید در این صورت فر موها مدت زیادی ماندگاری خواهد داشت.چطور در خانه موها را فر کنیم

 

بسیاری از خانم ها ایجاد تغییر و تنوع در ظاهر خود را می پسندند و از همین رو هر چند وقت یک بار در ظاهر خود تنوعی به وجود می آورند. یکی از کارهایی که سبب تغییر در چهره می شود فر کردن موهاست که این روزها رواج زیادی یافته است. یک روش برای فر کردن موها فر دائم است که به فر شش ماهه معروف است.

در این روش با استفاده از مواد شیمیایی موها را فر می کنند این کار بهتر است در سالن زیبایی انجام شود اما اگر شما تبحر کافی داشته باشید و مواد مورد نیاز برای فر دائم را در اختیار داشته باشید می توانید در خانه موهایتان را فر کنید و در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.

شناسایی نوع موهای خود

نوع و شرایط موها برای فر دائم اهمیت زیادی دارد و به گونه ای که درست انجام نشود موهایتان آسیب می رسد. موهای آسیایی، موهای قطور، موهای کم حجم و دارای انعطاف کم در مقابل فر مقاومند و بهتر است با آلکالین فر شوند.

موهای معمولی دارای انعطاف کافی، موهای آسیب دیده و رنگ شده و موهای شکننده بهتر است با اسیدهای ملایم تر فر شوند. اگر موهای شما آسیب دیده و وز است برای فر دائم به آرایشگاه مراجعه کنید.چطور در خانه موها را فر کنیم

 

تصمیم گیری در مورد مدل مو و نوع فر

اگر می خواهید موهای خود را کوتاه کنید قبل از فر کردن موها این کار را انجام دهید زیرا پس از فر کردن موها کوتاه کردن مو مشکل خواهد بود. اگرچتری دارید و یا می خواهید موهایتان را چتری بزنید باید بدانید با داشتن چتری فر کار آسانی نیست پس چند ماه صبر کنید تا چتری ها بلند شوند سپس آنها را فر دائم کنید.

همچنین باید مشخص نمایید که موهایتان از نزدیک ریشه یا کمی پایین تر فر شوند و یا نوع فرتان چگونه باشد ریز یا باز و شل؟

اگر می خواهید موهای خود را فر دائم کنید باید بدانید این کار در منزل نیز امکان پذیر است و سبب کاهش هزینه می شود اما اگر می خواهید فر کردن موهایتان بدون هیچ ایرادی انجام شود این کار را به یک آرایشگر ماهر بسپارید و شما نگران نتیجه نباشید.

دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند که اگر تجربه شما در این کار کافی نیست و یا موهایی حساس و آسیب دیده دارید به سالن زیبایی مراجعه کنید تا موهایتان آسیب نبیند. اگر تجربه کافی در زمینه آرایشگری دارید و دارای موهای سالمی هستید این کار را در منزل انجام دهید.

در نظر گرفتن زمان زیادی برای فر کردن موها

باید بدانید برای فر کردن موهایتان باید زمان زیادی در نظر بگیرید و قبل از شروع کار در مورد این محدودیت ها برنامه ریزی کنید. فرآیند فر کردن موها بین 2 تا 4 ساعت زمان بر است و 24 ساعت نیز نباید به موهای خود حالت دهید و تا 48 ساعت شستن موها ممنوع است .

کمک گرفتن از یک دوست

اگر خودتان بخواهید پشت موهای خود را فر کنید ، کارتان مشکل خواهد بود اما برای این کار بهتر است از فرد دیگری کمک بگیریدو موهای پشت سرخود را با کمک گرفتن از یک دوست ساده تر و سریع تر فر کنید.

استفاده از بسته های آماده فر دائم

در منزل از بسته های آماده فر دائم استفاده نمایید و این بسته ها را از فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر تهیه کنید. برای استفاده از این بسته ها توضیحات و دستورالعمل مندرج روی بسته را به دقت بخوانید.

شانه زدن و شستشوی موها

ابتدا برای فر کردن موها را شانه بزنید تا گره موهایتان باز شود. سپس موها را شامپو زده و برای حالت دادن به مو از یک پروتئین قوی داخل بسته استفاده کنید. از حالت دهنده و نرم کننده برای موهایتان استفاده نکنید زیرا بدین صورت فر دائم درست انجام نمی گیرد. آرام موهایتان را با حوله خشک کنیدو در حین خشک کردن آنها را نکشید. دوباره موها را با شانه دندانه درشت شانه بزنید.

استفاده از تجهیزات محافظت کننده

موادی که برای فر دائم استفاده می شوند را روی پوست نمالید وحتما هنگام استفاده از این مواد دستکش پلاستیکی به دست نمایید و ژل مخصوص را به اطراف گردن و گوش ها بزنید. یکی از لباسهایتان را که دیگر احتیاجی به آن ندارید بپوشید و یک حوله روی آن بیندازید.

تقسیم بندی موها

با استفاده از گیره های پلاستیکی هر قسمت از مو را جدا کنید و با گیره ببندید ، موهای خود را به چهار قسمت مساوی تقسیم نمایید.

جا گذاری میله ها

این میله ها انواع مختلفی دارند و به شکل ابزارهای فر موقت (مثل بیگودی) هستند که هر یک فر خاصی را ایجاد می کنند. نوع مورد نظرتان را انتخاب نمایید و دسته دسته موهایتان را با نهایت دقت دور آن بپیچید.

محلول فر دائم را روی مو بزنید

کم کم و با آرامش کامل محلول فر را روی سرو تمام موها ریخته و ماساژ دهید. زمان کوتاهی را صبر کنید تا محلول روی مو اثر کند. برای فر شدن موهایتان دمای مناسبی فراهم نمایید.

آبکشی موها

محلولی را که روی سر خود ریخته اید با آب گرم از روی موهای خود بشویید.

استفاده از خنثی کننده حرفه ای

این محلول به موهای شما فرم می دهد و موها را تقویت می نماید.

خشک کردن موها

سرتان را پایین گرفته و تکان آرامی به آن بدهید و سپس موهایتان به آرامی خشک نمایید. برای خشک کردن موها می توانید از سشوار نیز استفاده کنید اما 24 ساعت زمان لازم است تا موها کاملا خشک شوند و در این مدت از شانه زدن موها امتناع کنید.

فر کردن مو در صورتی که از موهای صاف خود خسته شده اید ظاهر موی شما را بهتر خواهد کرد. دخترانی که موهای کم پشت دارند معمولا می توانند با فر کردن موهای خود آنها را پرپشت تر نشان دهند زیرا فر کردن مو به موی شما حجم می دهد. نیاز به آرایش مو را کاهش می دهدو کارهایی که قبلا برای فر کردن موهایتان انجام می دادید دیگر لازم نیست انجام دهید.

شما نمی توانید سریعا موهای خود را بشویید و باید یک یا دو روز بعد از فر کردن مو ، صبر کنید نشستن موها برای خیلی ها عذاب آور است زیرا بعد از فر کردن مو بوی عجیبی می گیرد .

اگر موهای شما در حالت عادی خشک است موهایتان را فر نکنید زیرا فر کردن مو آن را خشک تر می کند. فر کردن مو و مواد شیمیایی این فرایند، به لایه بیرونی مو آسیب زده و به خشکی و وز شدن مو می انجامد.

شما کارهایی که قبلا به راحتی انجام می دادید مثل دم اسبی کردن مو، نمی توانید انجام دهید و این کار برایتان تبدیل به کاری پیچیده خواهد شد.چطور در خانه موها را فر کنیم

 فر کردن موها می تواند منجر به ضعیف شدن موی شما بشود و پیوندهای پروتئینی موی شما را از بین ببرد. این امر سبب شکننده شدن مو، ایجاد موخوره و از بین رفتن رطوبت طبیعی مومی شود.

پس از انجام فر دائم مو نکات زیر را برای سلامت موها انجام دهید:

 


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده

چند روش سریع برای فر کردن مو

 

چطور در خانه موها را فر کنیم

با روش هایی که ما در اینجا آورده ایم، دیگر احتیاجی به دستگاههای فر کننده مو، که با گرمای خود به موها آسیب رسانده و روغن طبیعی آنها را نیز از بین می برند، نیست.

چند روش سریع برای فر کردن مواگر به دنبال موهایی فر هستید اما حوصله ساعت ها منتظر ماندن در سالن های انتظار آرایشگاه را ندارید یا حتی نمی خواهید پول زیادی برای موهایتان بپردازید، نگران نباشید، ما شما را راهنمایی می کنیم.

با روش هایی که ما در اینجا آورده ایم، دیگر احتیاجی به دستگاههای فر کننده مو، که با گرمای خود به موها آسیب رسانده و روغن طبیعی آنها را نیز از بین می برند، نیست.

راههای بسیار دیگری برای فر کردن موهایتان وجود دارند که ما در اینجا برخی از آنها را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم. امیدواریم لذت ببرید.

 

 روش اول فر کردن مو در خانه

فر کردن مو

 

روش دوم فر کردن مو در خانه

فر کردن مو در خانه

 

روش سوم فر کردن مو در خانه

روش سریع فر کردن مو

 

روش چهارم فر کردن مو در خانه

فر کردن موها

 

روش پنجم فر کردن مو در خانه

راههای فر کردن موها

 

روش ششم فر کردن مو در خانه

روش فر کردن موها

 

منبع: زندگی ایده آل

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟چطور در خانه موها را فر کنیم


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


به همسرت اعتماد نداری؟

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

فر کردن مو یکی از بهترین روش های آرایش مو مخصوصا موهای صاف است. اگر  شما هم عاشق موهای فر و مجعد هستید با روش های خانگی می توانید به راحتی موهای تان را فر کنید

معمولا خانم‌ها به هر چیزی كه دارند راضی نیستند. اگر موهای مجعد و فری داشته باشند دوست دارند موهای‌شان صاف و لخت باشد و اگر موهای صاف و یكدستی داشته باشند آرزوی داشتن موهای فر را دارند. روی صحبت ما هم با همین خانم‌هاست كه به هر نحوی شده می‌خواهند موهایی پیچ و تاب خورده و زیبا داشته باشند. مطمئن باشید هیچ كاری نشد ندارد.این روزها به هر سالن زیبایی در سطح شهر سر بزنید انواع و اقسام راه‌حل‌ها را برای حالت دادن به موهای‌تان پیش‌ روی شما قرار می‌دهند؛ راه‌حل‌هایی كه شما را به آرزوی‌تان می‌رساند. فر كردن هم مانند دیگر خدمات سالن‌های زیبایی پروسه خود را دارد اما اگر برای انتخابی درست و بالا بردن اطلاعات خود نیاز به جزییات بیشتری دارید، این پرونده فر كردن را با توصیه‌های مریم عباسی، كارشناس آرایشگری بخوانید.

بیشتر بدانید : بهترین روش برای فر کردن موهای صاف

بیگودی‌‌های الكتریكی شناخته‌شده‌ترین وسیله فر هستند. برای این كار باید ابتدا موها را خشك كرده و سپس از بیگودی‌های الكتریكی استفاده كنید. این بیگودی‌‌ها لوله‌های پلاستیكی محكم در اندازه‌های مختلف هستند. برخی از این بیگودی‌های الكتریكی با بخار آب كار می‌كنند؛ به این صورت كه آب درون محفظه پلاستیكی بخار می‌شود. این بخار كمی رطوبت به مو اضافه می‌كند كه به حالت دادن مو كمك خواهد كرد. برای اینكه موهای‌تان موقع پیچیدن گره نخورد، از بیگودی‌های بدون دندانه استفاده كنید.چطور در خانه موها را فر کنیم

بیشتر بدانید : فر کردن مو با بیگودی با چند نکته که آرایشگران معروف به شما می گویند

اگر موها‌ی‌تان كم‌پشت و صاف است، می‌توانید آنها را فر دهید تا هم زیباتر شود و هم پرپشت‌تر به نظر برسد. برای این كار نم موها باید در حدی باشد كه نه از آن آب بچكد و نه خیلی خشك باشد. از بالای گوش سمت راست تا گوش چپ، شانه را به صورت نیم‌دایره حركت دهید و موها را به دو دسته بالا و پایین تقسیم كنید و در بالای سر ببندید. با این تقسیم‌بندی راحت‌تر می‌توانید كار كنید.موس یا ژل را كف دست خود قرار دهید و لابه‌لای موها پخش كنید. سشوار را اول روی حرارت زیاد بگذارید تا گرم شود، بعد حرارت را كم كنید. سرتان را كاملا به سمت پایین خم كرده؛ موها را به صورت حلقه‌ای داخل سری دیسپانسر گذاشته و به حالت دورانی روی تمام نقاط سرتان بچرخانید. برای موهای بالای سر هم این كار را تكرار كنید. می‌توان برای تثبیت كردن موها، در آخرین مرحله از تافت هم استفاده كرد.

بیشتر بدانید : سشوار کشیدن مو را این بار به سبک آرایشگرهای حرفه را یاد بگیرید!!

برای فر كردن مو حتما نباید یكی از دستگاه‌های شناخته شده مثل بابیلیس یا بیگودی برقی داشته باشید؛ شما می‌توانید با اتوی مو هم موهای‌تان را فر كنید و حالت دهید. برای این كار هر چه قسمت‌بندی موها كوچك‌تر باشد، كار ساده‌تر خواهد بود. موهای‌تان را دور اتو بپیچید؛ طوری كه نوك موها در دستانتان قرار بگیرد. اگر مراقب نباشید موها حالت بدی پیدا می‌كند. ما همیشه فر كردن مو با اتو را با فر دادن ربان مثال می‌زنیم. طوری كه اتوی مو را 45 درجه بچرخانید و به سمت پایین بكشید.هرچه آن را به سمت پایین‌تر می‌برید، مچ خود را همچنان در آن حالت نگه دارید به‌ طوری‌كه وقتی به انتهای مو می‌رسید، اتو حالت برعكس می‌شود. بعد از اتمام كار با انگشتان‌تان فرها را كمی از هم باز كرده و در صورت نیاز، سرم ضدوزمو بزنید. یادتان باشد شما نمی‌توانید با این روش مو را كاملا فر كنید، بلكه تنها فری ملایم ایجاد خواهید كرد. این تكنیك برای موهای لایه‌لایه كه می‌خواهید انتهای مو به سمت بیرون برگردد یا فر ملایمی به سمت داخل داشته باشد، بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید : بهترین اتو مو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر دوست دارید موهای‌تان به مدت طولانی فر باشد، ابتدا آنها را با نرم‌كننده و ماسك تقویت‌ كننده آماده فر كنید. سپس فرق سر را به قسمت‌های مختلف تقسیم كرده و بعد از آغشته كردن بیگودی‌های الكتریكی به مواد فر، آنها را در اندازه‌های دلخواه مرحله به مرحله بپیچید. بعد از پیچیده شدن موها، محلول فر باید به‌طور تقریبی 15 تا 20 دقیقه روی مو باقی بماند.این مدت زمان با در نظر گرفتن قدرت و نوع محلول فر، جنس و شرایط موهای شما، درجه حرارت و تعداد بیگودی‌های فر كه روی سر قرار داده شده، متغیر است. در مرحله آخر بعد از اطمینان از خشك شدن، نفوذ و حالت گرفتن موها هر بیگودی را با دقت به محلول خنثی‌كننده آغشته کنید. بعد از چند دقیقه موها را با آب ولرم آبكشی و بیگودی‌ها را خارج كنید. بعد از این كار موهای شما تا مدتی حالت مجعد و فرخورده به خود می‌گیرند كه مراقبت‌های شما می‌تواند آنها را به مرور زمان زیباتر و خوش‌حالت تر كند. این روش به دقت و مهارت احتیاج دارد و توصیه می‌كنیم این کار را در خانه انجام ندهید.

این روزها، بابیلیس یكی از متداول‌ترین وسایل برای فر كردن مو هاست. این وسیله را می‌توانید از اغلب فروشگاه‌های لوازم آرایشی بخرید. برای این كار پیچیدن مو را از قسمت عقب سر شروع كنید. باید نخست موها را مستقیم نگه داشته و بعد طوری دور بابیلیس بپیچید كه تا بالای بدنه ادامه داشته باشد.فقط حواس‌تان باشد در حین پیچیدن از بالای سر شروع نكنید چون موی شما كوتاه به نظر می‌رسد؛ در مرحله بعد دو طرف سر را بپیچید و درنهایت جلوی سر را. همیشه بهتر است پیچیدن به زیر باشد. اگر موهای‌تان چتری بلند بود، بسته به فرق خودتان می‌توانید به سمت چپ یا راست بابیلیس را بپیچید.

بیشتر بدانید : مدلهایی زیبا مخصوص موهای فر شما (تصویری)

بیشتر بدانید : 3 ترفند آرایشی برای فر کردن مو در خانه

بیشتر بدانید : آموزش تصویری فر کردن مو در منزل + عکس

بیشتر بدانید : فر کردن مو در خانه با چند حرکت ساده!!!

بیشتر بدانید : پاسخ 5 سوال پرطرفدار زیبایی،از پرپشت کردن مو تا فر کردن

بیشتر بدانید : چگونه بدون حرارت موهایمان را فر کنیم؟

بیشتر بدانید : موهای فر را چگونه آرایش کنیم؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنیع : زندگی ایده آل

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

در حالی که افراد با موهای فر در تقلا هستند تا با ابزار گرمایشی موهایشان را صاف کنند، برخی دیگر نیز که موهایشان صاف است، به این فکر هستند که چگونه موهایشان را فر کنند. در این میان، موهای مردان معمولا به قدری کوتاه می‌باشد که فر کردن آن‌ها به وسیله بیگودی‌ها غیرممکن است. ما در این مقاله آسان‌ترین روش برای فر کردن موهای صاف را برای آقایان شرح می‌دهیم.

در ویدئوی زیر نحوه فر کردن موهای صاف توسط احسان نجاریان به تصویر کشیده شده است:

برای فر کردن موهای صاف بعضا به محصولات مو و سشوار نیاز خواهید داشت. سشوارها اساسا برای موی آقایان کاربردی می‌باشند. حرارت نه تنها موها را فورا خشک می‌کند، بلکه موها را کل روز فر، حجیم و تثبیت می‌کند.

یکی دیگر از سلاح‌های مخفی فر کردن موهای صاف آقایان، اسپری نمک است. اسپری نمک می‌تواند موهایتان را پس از موج سواری و شنا در ساحل همرا با ایجاد موج هایی بر روی موهایتان خشک کند. اسپری نمک با تاثیر مستقیم، افزودن بافت، ثبات و حجم می‌تواند برای انواع مو مفید باشد.

در این بخش از مقاله ما به بیان هفت مرحله از فر کردن موهای صاف برای آقایان می‌پردازیم:چطور در خانه موها را فر کنیم

این روش فر کردن موهای صاف مناسب هیرکاتی می‌باشد که آقایان موی بلندتری بر روی سر دارند و طرفین سر خالی است. کوتاه‌ترین قد ممکن برای فر کردن قد متوسط موست. موهای کوتاه طرفین سر به طور طبیعی فر نمی‌شوند.

ادامه خواندن

ادامه خواندن

پیشنهادات ما

آرایشگاه سان در شبکه های اجتماعی خود از جمله تلگرام و اینستاگرام، فعالیت بسیاری داشته و از طریق لینک های بالای صفحه می توانید بیشتر در جریان اخبار و به روز رسانی های این آرایشگاه مردانه قرار بگیرید.

کلمه کاربری یا ایمیل *

کلمه عبور *

ورود

نمی‌توان انکار کرد که استفاده از فرکننده‌ها گاهی اوقات با درد همراه است، اما آیا برای فر کردن مو می توان از فرکننده و یا هر ابزار گرمایشی مو استفاده نکرد؟

اگر عرق ریختن، دست درد و آسیب دیدگی مو جزء لاینفک فر کردن مویتان شده و شما به طور مداوم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید، خوشحال می‌شوید اگر بدانید راه‌های دیگری هم برای فر کردن مو وجود دارد که باعث می‌شود ظاهر موهایتان طبیعی‌تر به نظر برسد.

در این مقاله یک فهرست شامل ۹ روش ارائه داده‌ایم که هرکدام از آن‌ها دارای یک سبک، جلوه، فشردگی و حجم فر مختلف هستند.

آن وقت‌ها که هیچگونه ابزار گرمایشی فرکننده مو در دسترس نبود، زنان موهایشان را بدون حرارت فر می‌کردند. اکثر این روش‌های فر کردن مو به مرطوب کردن مو در شب هنگام و خوابیدن با آن‌ها خلاصه می‌شد. این روش ها اغلب به موهای فر کاملا زیبا در صبح ختم میگردد. ما در ادامه به برخی از این روش‌ها که به موج دار کردن طبیعی موهایتان کمک می کند، اشاره‌ای خواهیم داشت. بنابراین، مطابق با فهرست پیش بروید تا بهترین شیوه فر کردن مو متناسب با ظاهر و سبکتان را پیدا کنید.

فشردن مو یا اصطلاحا مچاله کردن مو به طور طبیعی باعث موج دار شدن موها شده و آن‌ها را فر می‌کند. این روش شاید یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های فر کردن مو باشد که موها با بافت طبیعی خود فر یا پیچش دار می‌شوند. اما به منظور انجام این امر نیاز به موارد ذیل خواهید داشت.چطور در خانه موها را فر کنیم

مواد لازم:

روش کار:

بیگودی پیچیدن یکی از کلاسیک‌ترین روش‌های فر کردن مو است که بدون هیچگونه حرارت انجام می‌گیرد. همه کاری که باید انجام بدهید، این است که شب با بیگودی به رختخواب بروید و صبح با موهای فر زیبا از خواب بیدار شوید.

مواد لازم:

روش کار:

اگر امواج ساحلی آن چیزی است که به دنبال آن بر روی موهای خود هستید، بافتن مو را امتحان کنید. این تکنیک، یکی از ساده‌ترین راه‌هاییست که می‌توانید مو را با آن موج دار کنید.

مواد لازم:

روش کار:

بیگودی چسبنده به منزله فر کردن مو و زدن فرهای درشت زیبا مناسب هستند. این روش شما را از دستگاه های حرارتی در امان نگه داشته و موج‌های درشت و زیبا روی مو ایجاد می‌کند. اگر موافق فر درشت نیستید، سراغ این بیگودی‌ها نروید. مگر این که بیگودی کوچکتری پیدا کنید.

مواد لازم:

روش کار:

یکی از روش‌های فر کردن مو فر موی بانتو بدون حرارت است. فر کردن به این روش به شما موهای فنری، سیم تلفنی و یا خیلی ریز هدیه می‌کند. بنابراین اگر به دنبال روشی برای فر کردن مو آن هم به صورت کاملا فشرده هستید، فر موی بانتو مناسب شماست.

مواد لازم:

روش کار:

با استفاده از لوله‌های دستمال کاغذی قادر خواهید بود تا موج‌های کوچک و زیبایی روی موها ایجاد کنید. این روش فر کردن مو به دلیل امکانات ساده، بسیار منحصر به فرد بوده و جایگزین خوبی برای فر با بیگودی به شمار می‌رود. فر کردن مو با لوله دستمال کاغذی یک روش ایده‌آل و خلاقانه است که نباید آن را دست کم بگیرید!

مواد لازم:

روش کار:

با استفاده از جوراب قادر خواهید بود تا امواج زیبا و ملایم روی موهای بلند ایجاد کنید. بهترین راه برای فر کردن موی بلند استفاده از جوراب هم می‌تواند باشد که هیچگونه خرج و هزینه‌ای هم ندارد!

مواد لازم:

روش کار:

فر کردن مو با هدبند یک روش عالی برای ایجاد امواج زیبا و فرهای درشت است.

مواد لازم:

روش کار:

این روش آخرین و ساده‌ترین روش‌فر کردن موست که با استفاده از آن  فرهای موج دار و سریع تحویل می‌گیردد.

مواد لازم:

روش کار:

مجبور نیستید حتما با حرارت دادن موهایتان را فر کنید! با استفاده از این روش‌های فر کردن مو قادر خواهید بود تا موهای موج دار و فر شده را حتی تا ۲ یا ۳ روز نگه داشته و موهای آراسته ای داشته باشید.

ادامه خواندن

ادامه خواندن

پیشنهادات ما

آرایشگاه سان در شبکه های اجتماعی خود از جمله تلگرام و اینستاگرام، فعالیت بسیاری داشته و از طریق لینک های بالای صفحه می توانید بیشتر در جریان اخبار و به روز رسانی های این آرایشگاه مردانه قرار بگیرید.

کلمه کاربری یا ایمیل *

کلمه عبور *

ورود

چطور در خانه موها را فر کنیم
چطور در خانه موها را فر کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *