مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

 
helpkade
مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی
مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

 

والدین کودکانی که دچار اختلال می باشند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که این مسائل موجب می شود گاهی والدین این کودکان بخاطر همین موارد دچار مسائلی می شوند که به موجب آن مشکلات جسمانی و روانی فراوانی برای آنان به وجود می آید. خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی کمک می نماید که تا حدودی بر این مسائل فائق آیند. خوشبختانه برای برقراری ارتباط نیازی به هیچ گونه هزینه ای نخواهید داشت و می توانید از مشاوره تلفنی رایگان استفاده نمایید.

 

والدینی که دارای فرزندانی هستند که از نظر جسمانی و روانی دچار مشکلاتی می باشند و شاید اغلب مشکلات جسمانی و یا روانی به دلیل همین فرزندان داشته باشند به همین دلیل این مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی می تواند با استفاده از این امکان تا حدودی بتوانند به این مشکلات فائق خواهند آیند. برای تمامی این دسته از خانواده های محترمی که از بضاعت مالی کافی برخوراد نمی باشند با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی بتوانید به راحتی به حل مشکلات خود بپردازند.

 

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

جهت مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی در زمینه روانشناسی – خانواده – جنسی – ازدواج – طلاق – کودک و اعتیاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9099072952 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل

 

 

آیا برای استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی محدویت ساعت تماس وجود دارد؟

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی چه اقداماتی لازم است انجام دهیم؟

آیا در صورتی که تحت پوشش بهزیستی قرار نداشته باشیم می توانیم از مشاوره رایگان این مرکز استفاده نماییم؟

آیا در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی مشاوره تحصیلی وجود دارد؟

 

همانطور که می دانید برای استفاده از خدمات مشاوره می توانید راه های مختلفی را امتحان نمایید. والدینی که فرزندان آنان دچار مشکل می باشند خود را مقصر می دانند. به عنوان مثال احساس گناه از جمله موارد مهمی است که این سته از والدین با آن درگیر خواهند بود. همچنین افسردگی به دلیل حرف و حدیث هایی که برخی از اطرافیان به وجود می آورند تحمل مشکلات فرزندان را برای آنان سخت تر می نماید. و گاها موجب به وجود آمدن  مشکلاتی همچون افسردگی ، اضطراب و … می گردد.

 

همین مشکلات و متاسفانه افزایش چشم گیری بیماری ها و نوع اختلالاتی که برای تمامی کودکان سرزمین ما در حال به وجود آمدن می باشد ما را برآن داشت تا مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی را برای شما فراهم نماییم باشد که بتوانیم کمی از مشکلات والدین عزیزی را که دچار این مشکلات می باشند را کاهش دهیم.

 

در ادامه به صورت کامل در رابطه با خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. اما برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی می توانید با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی در زمینه های مختلف و برای سنین متفاوت همه روزه ، به صورت رایگان تمامی خدمات را به کلیه والدین و همچنین فرزندان آنان خدمات لازم را ارائه می نماید.

 

 

 

 

 

همانطور که ذکر گردید، اغلب این والدین به دلیل مشکلات فرزندانشان دچار مشکلات و حتی بعضا اختلالات روانی می شوند به عنوان مثال برای درمان این خانواده ها یکی از رویکردهای درمانی ACT یا همان رویکرد مبتنی بر پدیرش می باشد. با استفاده از این رویکرد خانواده ها می آموزند که فرزند آنان با سایر کودکان متفاوت می باشد و به همین دلیل این مشکل هرگز به دلیل گناه آنان نبوده است و راه های آرام کردن خود را می آموزند.

 

نوع دیگری از خانواده درمانی MPT می باشد. در این رویکرد درمانی خانواده های که فرزندان آنان به عنوان مثال دچار بیش فعالی می باشند، می توانند با استفاده از این رویکرد درمانی و با استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی ابتدا خانواده ها را درمان می نمایند و پس از آن می توانند برای درمان و همچنین تربیت فرزندان خود آماده تر شوند و همچنین راحت تر می توانند با این دسته از مشکلات فرزندان خود کنار بیایند.

 

برخی از والدینی که دارای فرزندان عقب مانده ذهنی و یا کودکان دارای طیف اوتیسم و یا … می باشند، آموزش هایی را برای نحوه برخورد با این فرزندان داده می شود تا بتوانند راحت تر با این مشکل کنار بیایند. به عنوان مثال یکی از انواع طیف اوتیسم به نور حساس هستند و گاهی والدین بدون اطلاع از اینکه این فرزند آنها به این مشکل مبتلا می باشد، این مورد را رعایت نکرده و موجب عصبانیت و ایجاد مشکل در فرزندان آنها می باشد.

 

 

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

 

 

نحوه تمرین و همچنین آموزش برای کودگان می تواند متفاوت باشد. قطعا والدینی که با کشکلاتی همچونبیماری های جسمانی و یا اختلالات روانی دچار مشکلاتی می باشند، که این موضوع می تواند موجب افسردگی و همچنین ایجاد بیمتاری های مختلف جسمانی شوند. یکی از خدماتی که به مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی مربوط می شود آموزش هایی برای تمرین های این کودکان می باشد.

 

والدینی که دارای کودکان طیف اوتیسم می باشند، معمولا در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی ابتدا شناخت مناسبی در رابطه این دسته از کودکان ارائه می دهند و پس از این اطلاعات می توانند شناخت بیشتری از کودکان خود داشته باشید. همچنین پس از این شناخت می توانند همکاری بهتری با مراکز مشاوره و همچنین مشاوران و روانشناسان در این زمینه داشته باشند. کودکانی که دارای این مشکلات می باشند، این حق را دارند که همانند سایر کودکان دیگر رشد کنند و این رشد باید بر اساس شرایط آنان صورت پذیرد.

 

آموزش و کسب دانش کودکان تحت پوشش بهزیستی با سایر کودکان متفاوت می باشد و این موضوع از جمله امور مورد توجه در  مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی می باشد. به همین دلیل از انواع مشاوره هایی که می توان در این رابطه به آن اشاره نمود، همین نحوه آموزش هایی است که به والدین برای رشد علنی آنان داده می شود تا بتوانند بهتر رشد کنند و معلولیت آنان موجب محدودیتشان نشود.

 

 

افرادی که از بضاعت مالی کافی برخوردار نمی باشند، مانند هر فرد دیگری این حق را دارند که به بهترین شکل دست به انتخاب همسر خود بزنند. اما گاهی به دلیل مسکلات مالی که برای افراد مختلف وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی ممکن است نتوانند به پاسخ سوالات خود دست یابند و یا اینکه مشکلات خود را حل نمایند. به همین دلیل این امکان وجود دارد تا شما با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی به راحتی با فرد مورد نظر خود دست به انتخاب و دریافت مشاوره های لازم نمایید.

 

با توجه به اینکه برخی از مراجعین ممکن است در زمات دیرتری نسبت به سایرین از این امکان آگاه شوند و یا اینکه از این موضوع بی اطلاع باشند و زمان کمی برای فکر کردن و یا دریافت مشاوره داشته باشند، به همین دلیل خوشبختانه مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی می تواند به آنان کمک نماید تا در هر زمانی و بدون محدودیت بتوانند در رابطه با اینکه چگونه انتخاب نمایند و شرایط و اینکه معیارهای یک انتخاب مناسبی چه چیزی می تواند باشد را از این طریق کسب نمایند.

 

یکی از خدماتی که در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی برای تمامی پسر ها و دختران جوان صورت می پذیرد این است که می توانند با توجه به تست های شخصیت نسبت به شخصیت خود و همچنین طرف مقابلشان قبل از اینکه زمان زیادی را با او بگذرانند و بدون اینکه نیازی به رابطه دراز مدت داشته باشتد بتوانند به شناخت کامل تر و دقیق تری در زمینه خصوصیات اخلاقی فرد مقابل دست یابند.

 

 

 

همانطور که می دانید مشکلات نوجوانان در برخی از مواقع  مشکلاتی همانند بزهکاری نوجوانان می باشد. به عنوان مثال بزهکاری نوجوانان یکی از مواردی است که ریشه آن به خانواده های این نوجوانان در درجه اول مربوط می شود. به همین دلیل یکی از خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی این است که ابتدا به حل مشکلات مربوط به خانواده ها می پردازند.

 

برخی از نوجوانان به دلیل خظاهایی که در دوران کودکی و نوجوانی مرتکب آن شده اند، در ندامتگاه به سر می برند و به هیمن دلیل ممکن است از نظر روانی متحمل مشکلات و فشار روانی بسیار زیادی بشوند. این موضوع می تواند با توجه به سن حساس نوجوانان و الگو گیری از همسن و سال های خود، موجب ایجاد مشکلاتی بیشتری شوند. به همین دلیل ما به این دسته از نوجوانان کمک می نماییم تا با استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آورند.

 

تمام خدماتی که در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی صورت می پذیرد. تنها منحصر به مشکلات جسمی و یا روانی نمی باشد. کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی در برخی از موارد دچار مشکلات تحصیلی می باشند و در این رابطه مشاوره تحصیلی ایران تحصیل به آنان کمک می نماید تا بتوانند بر مشکلات تحصیلی خود غلبه کنند و همانند سایر دانش آموزان دیگر از امکانات تحصیلی بهره مند گردند.

 

 

 

 

 

 

قطعا افرادی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، از تمکن مالی کافی برخوردار نمی باشند. به همین دلیل یکی از خدمات در نظر گرفته ما برای این دسته از عزیزان مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی می باشد. در واقع مراجعین عزیز با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران رایگان می توانند از تمامی خدماتی که در این مقاله ارائه گردید، بهره مند شوند بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری داشته باشند.

 

یکی از محاسن مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی این است که همیشه در دسترس شما خواهد بود و به همین دلیل بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید از تمامی این خدمات بهره مند گردید. یکی از مشکلاتی که از سوی خانواده های نحت پوشش برای مراجع به مشاور وجود دارد، ممکن است احساس شرم و خجالت از بیان مشکلات باشد که با استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی بدون اینکه کسی نام شما را بداند ، می توانید مشکلات خود را حل نمایید.

 

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه استفاده از می توانید مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی در ارتباط باشید. مشاوران بهزیستی ما همه روزه ؛ حتی ایام تعطیل ،آماده ارائه خدمات به اولیای عزیز و فرزندان آنان می باشند . کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا به اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

 

 

 

تخصص افرادی که مشاوره می دهند چیست؟

هر یک از افرادی که به شما خدمت رسانی می کنند به تنوع موضوعی که در این مقاله برای شما تدارک دیده شد، از رشته ها و همچنین مدارک تحصیلی متفاوتی برخوردار می باشند، به همین دلیل شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانند با مشاوران ما در ارتباط باشند. تنها موضوعی که حتما به هنگام برقراری ارتباط با مشاوران باید دقت نمایید این است که تمامی موضوع خود را مطرح نمایید تا به کارشناسان مربوطه متصل شوید. در رابطه با زمان گفتگو نیز، هیچ گونه محدودیتی در این رابطه وجود نخواهد داشت به همین دلیل می توانید به راحتی به انجام گفتگو با کارشناسان مربوطه بپردازید.

 

آیا می توان از کتاب های آموزشی در رابطه با کودکان دارای اوتسیم و یا مشکلات جسمانی بهره مند شد؟

مشاوران ما در رابطه با انواع آموزش و همچنین نوع بینش در رابطه با موضوع این دسته از کودکان ارائه می نمایند اما با این بدان معنا نمی باشد که کتاب های جداگانه ای در این رابطه تهیه و تدارک دیده شده است. مشاوران ما تنها می توانند به شما تمامی کتاب های لازم در این زمینه را معرفی نموده و در رابطه با نحوه استفاده از آنان و همچنین موارد مناسبی برای هر یک از والدین داری این فرزندان توصیحات لازم را ارائه نمایند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از آموزش به دلایل بسیار زیادی قابلیت اجرا توسط والدین نخواهد داشت. به همین دلیل انتظار نمی توان داشت که با استفاده از مطالعه این کتاب به تمامی آنچه مد نظر دارید دست یابید.

 

حداقل مدرک مشاوران بهزیستی ایران تحصیل چیست؟

آیا می توان از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی برای موارد دیگر استفاده نمود؟

بهترین ساعت و بهترین کارشناس این مرکز چه زمانی حضور دارد؟

آیا می توان برای دریافت خدمات مشاوره به صورت رایگان با استفاده از مشاوره حضوری اقدام به دریافت مشاوره در زمینه های مختلف نمود؟

 

 

جهت متصل شدن به مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی و دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاوران ما به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس جاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی

مشاوره انتخاب رشته دکتری

بهترین مشاوره تحصیلی در تهران

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی

مشاوره تلفنی بهزیستی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی در کنار شماست .

دکتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت : در این خدمت افرادی که مشکلی را در زمینه‌های خانوادگی، روانی، شغلی، تحصیلی و … دارند با شماره تلفن ۱۴۸۰ تماس می‌گیرند و مشاوران و روانشناسان آموزش دیده با استفاده از فنون و مهارت‌های مشاوره تلفنی بدون اینکه اصراری برای شناسایی فرد داشته باشند به فرد خدمات مشاوره ارائه می‌دهند این خدمت توسط دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی انجام می شود.

وی افزود : جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی ازخود بیمار انگاری، وسواس شستشو، بیان علایم افسردگی و…. هموطنان از بیماری” کرونا ” و کاهش خروج مردم از منزل، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی همه روزه ازساعت ۸ تا ۲۴ به صورت رایگان مشاوره روانشناسی می دهد.

صبح روز چهارم شهریور ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه استان گیلان و امام جمعه رشت از مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد به عنوان مدیرکل…

به مناسبت ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر ( دهه امر به معروف ) و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و با توجه به کمبود همه گروه های خونی بیماران…

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

صبح روز ششم شهریور ماه مراسم عزاداری امام حسین (ع) و قرائت زیارت عاشورا در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اداره…

به مناسبت هفته دولت؛ افتتاح مهدکودک یزدان با حضور حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی ، محمد نوروزی ریاست بهزیستی شهرستان رشت و جمعی از…

تمامی حقوق برای سازمان بهزیستی کشور محفوظ است.

©Copyright © 2019 Behzisti News Agancy, All rights reserved.


پشتیبانی از افراد توانیابDownloads-icon

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : درصورت تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی وخط شماره 1480 اطلاعات و موضوع تماس فرد بصورت محرمانه ثبت می شود و محرمانه بودن در کنار دسترسی آسان، کم هزینه بودن و تخصصی بودن یکی از ویژگی های مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  محمد محمدی از فعالیت  ۳۲ مرکز مشاوره حضوری غیردولتی و ۶ مرکز و دفتر مشاوره حضوری دولتی در سطح استان  خبرداد و گفت :سازمان بهزیستی در صورت نیاز و با تایید مددکار و کارشناس واحد پیشگیری شهرستان به آن دسته از افرادی که تمکن مالی کافی جهت پرداخت هزینه‌های مراکز مشاوره حضوری را ندارند  مطابق با دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان بهزیستی کشور”یارانه” پرداخت می‌کند.

وی  با بیان اینکه ۶ مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی حضوری دولتی در شهرستانهای زنجان، ابهر ، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود فعال هستند  که با کمترین هزینه  و  اغلب به صورت رایگان به مراجعین خدمات مشاوره و روان شناختی ارایه می دهند.   افزود : در حال حاضر۳۰ مرکز مشاوره غیردولتی در دو سطح عمومی و تخصصی (خانواده، تحصیلی و تربیتی، سلامت جنسی، کودک و نوجوان و کودکان با نیازهای ویژه)   در سطح استان فعالیت می نمایند. همچنین دو مرکز سلامت روان محلی  در شهرستان های خدابنده و خرمدره با  رویکرد اجتماع محور و با هدف دسترسی مردم و مناطق شهری و روستایی کمتر برخورداربه خدمات سلامت روان است.

وی افزود : از ابتدای سال تا کنون  حدود بیش از ۱۳ هزار تماس تلفنی با خط ۱۴۸۰ صورت گرفته که بیشترین تماسها  مربوط به مشکلات روانی اجتماعی بوده است که مشکلات بین فردی، مشکلات با همسر و تربیت کودک و مشاوره پیش از ازدواج بیشترین تماس ها را داشته اند. و نزدیک به ۱۶ هزار مورد خدمات روان شناختی در مراکز و دفاتر مشاوره و خدمات روان شناختی دولتی و غیردولتی حضوری ارایه گردیده است.

محمدی با اشاره به تماس تلفنی با خط ۱۴۸۰ تصریح کرد : :  مشاوره تلفنی یک ارتباط قردادی و حرفه ای و مداخله ای می باشد که توسط یک مشاور مجرب و آموزش دیده و یک تماس گیرنده با رعایت اصول مشاوره ای از طریق تلفن انجام می گیرد. جهت کمک به تماس گیرنده برای شناخت مشکل، بررسی و تجزیه و تحلیل مشکل و همچنین تصمصم گیری و انتخاب راه حل مناسب. هدف از تأسیس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی تلفنی، ارایه خدمات مشاوره و راهنمایی سریع، در دسترس و آسان در هرنقطه از استان می باشد. جهت ارتقائ سطح سلامت روان افراد جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق ارایه اطلاعات و آگاهی دادن به تماس گیرنده می باشد.

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

وی عنوان کرد : خط مشاوره تلفنی دولتی ۱۴۸۰ از ۸ صبح لغایت ۸ عصر پاسخگوی مشکلات تماس گیرندگان در زمینه های پیش از ازدواج، خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی و شغلی و… و. میباشد.

این مقام مسئول عنوان کرد : تمامی مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهدند و با توجه به تنوع تماس گیرندگان و گوناگونی مشکلات آنان، گاه ضرورت می‌یابد  که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان شناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و دیگر منابع حمایتی متناسب با نیاز فرد ارجاع داده  شوند.

مدیر کل بهزیستی با بیان ویزگیهای خط۱۴۸۰ اظهار کرد : تماس گیرندگانی که به دلیل مشکلات خاص از قبیل معلولیت جسمی، کمرویی، اضطراب اجتماعی و شاغل بودن وعدم دسترسی به مراکز مشاوره  حضوری و…  نمی‌توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده نمایند، از خدمات مشاوره تلفنی می‌توانند به بهترین شکل بهره‌مند شوند، همچنین مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می‌سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان   و به صورت رایگان  از کمک‌های مشاورین متخصص  و مجرب بهره‌مند شوند.

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان  زنجان تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولین و تامین ضمانت های اجرایی برای آن ،افزایش سه برابری مستمری و افزایش…

زنجان | آلبوم تشنه لر گلدی دوباره فصل غم ماه محرم از حاج مجید موحد زنجانی هنرمند نابینا

زنجان | افتتاح 104 مسکن مددجویی ، ایجاد اشتغال برای652 ، افتتاح 2 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای اختلال سوء مصرف موادو… از اقدامات…

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه نیکوکاران و خیرین همواره به فکر کمک رسانی به نیازمندان هستند، افزود: مراکز نیکوکاری…

تمامی حقوق برای سازمان بهزیستی کشور محفوظ است.

©Copyright © 2019 Behzisti News Agancy, All rights reserved.


پشتیبانی از افراد توانیابDownloads-icon

مشاوره تلفنی بهزیستی

کد

C204466

مرکز خدمات روان­شناسی و مشاوره مهرآسا تحت نظارت سازمان بهزیستی استان تهران، خدمات خود را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

:: روابط بین فردی، شکست های عاطفی، افسردگی، اضطراب، وسواس کمال گرایی یا عدم اعتماد به نفس

:: مشاوره خانواده و زوجی

:: مشاوره قبل از ازدواج

:: اجرای تست های روانشناسی

:: نوروفیدبک

:: کارگاه های آموزشی

شما می توانید خدمات مذکور را به صورت تلفنی یا حضوری دریافت کرده و با روانشناسان مرکز در ارتباط باشید.

در صورت مواجهه با شرایط بحرانی و یا هرگونه سوال و مشاوره در زمینه­ های
مشکلات فردی و بین فردی، خانوادگی، ازدواج، افسردگی، اضطراب، وسواس،
مشاوره نوجوانان با روانشناس خود در تماس باشید.

:: مشاوره تلفنی از سراسر کشور 9099071868
:: مشاوره تلفنی از تهران 9092305917

:: مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی
:: تلفن پذیرش 44129920
:: موبایل 09909724966

:: آدرس۱: خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان ونک، رو به روی بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان آریا، طبقه پنجم واحد۱۹

:: آدرس ۲: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خیابان عقیل و حسن آباد، پلاک ۳۶۱، طبقه سوم واحد ۱۲

پیام پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

پیام آفتاب:

«آفتاب» هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن آسوده‌تر معامله کنید.

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم
،
پلاک ۳

پشتیبانی آفتاب


تا اطلاع ثانوی مشاوره تلفنی نداریم

مشـاوره تلفنـی ازدواج خانواده شبانه روزی با موبایل

 

 مشاوره تلفنی با تلفن همراه

 

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

سعی نموده ایم خدمات خوب و شایسته ای برای هموطنان در سراسر ایران و حتی خارج از ایران فراهم سازیم تا همیار آنها برای زندگی بهتر باشیم

 

مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تلفنی با موبایل

مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره تلفنی نوجوانان

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره شغلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تلفنی در اصفهان

مشاوره تلفنی در شیراز

مشاوره تلفنی در تبریز

مشاوره تلفنی در مشهد

مشاوره تلفنی در ارومیه

مشاوره تلفنی در اردبیل

مشاوره تلفنی در همدان

مشاوره تلفنی بندرعباس

مشاوره تلفنی در اهواز

مشاوره تلفنی در سنندج

مشاوره تلفنی در کرمان

مشاوره تلفنی در یزد

مشاوره تلفنی در یاسوج

مشاوره تلفنی کرمانشاه

مشاوره تلفنی در قزوین

مشاوره تلفنی در رشت

مشاوره تلفنی در اراک

مشاوره تلفنی در زاهدان

مشاوره تلفنی در خرم آباد

مشاوره تلفنی در کرج

مشاوره تلفنی در ایلام

مشاوره تلفنی در ساری

مشاوره تلفنی در گرگان

مشاوره تلفنی در تهران

مشاوره تلفنی در قم

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

مشاوره تلفنی در بجنورد

مشاوره تلفنی در سمنان

مشاوره تلفنی در شهرکرد

 

 

شماره تماس

 

 09909374182

مراحل مشـاوره تلفنـی

1. تماس و دریافت شماره کارت

2. واریز تعرفه دولتی مشـاوره (99 تومن برای 60 دقیقه)

3. تماس در زمان تعیین شده

 

به امید روزهای بهتر و زندگی آرامتر

 

مشاوره تلفنی زناشویی و خانواده،

09909374182

برای یادگیری مهارتهای زندگی زناشویی و خانواده برای بهتر کردن زندگی هر زوجی لازم است و هیچ فردی از آن مستثنی نیست. یادگیری و مشاوره روابط زناشویی با تلفن به صورت صحیح و علمی، تاثیرات مثبتی در زندگی افراد و زوجین خواهد گذاشت. مشاوره تلفنی این امکان را برای مراجعان راحت تر فراهم آورده است تا در هر زمانی بتوانند از این امکان استفاده کنند.

09909374182

 

برای این امر ابتدا بایستی روابط زناشویی در تمام ابعاد زندگی زناشویی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و مشاور متخصص، شما را در انجام اموری که خاص روابط زناشویی است به درست ترین صورت راهنمایی می کند. و این امر از طریق تلفن همراه یا موبایل صورت می گیرد.

برای مثال در چگونگی ابراز محبت به همسر خود یا ابراز احساسات مثبت و منفی، صحبت درباره روابط خاص زناشویی، راهکارها و روشهای مناسب -ارائه خواهد شد.

 

مسائل مختلف و زیادی بر کیفیت روابط زناشویی تأثیرگذار هستند که بایستی به آنها توجه نمود. زوجین باید سعی کنند تا برای روابط زناشویی خود، مهارت‌ های ارتباطی خوب و مهارت‌ های حل مسئله را به صورت مناسبی آموزش ببینند و بهترین مشاور خانواده را برای خود انتخاب کنند.

 

09909374182

با مشـاوره تلفنـی زندگـی زناشویــی را بهتــر مدیریت کنیم

هدف + برنامه ریزی + تلاش = موفقیت

 

09909374182

 

برای مشاوره تلفنی در زمینه موفقیت در زندگی، شما می توانید با شماره تماس بگیرید و تا ما شما را برای زندگی بهتر در زمینه های تحصیلی شغلی، یا ازدواج و خانواده راهنمایی کنیم و ما این کار را بواسطه سالها تحصیل و تجربه در این زمینه ها انجام می دهیم.

موفق شدن و موفقیت هم نیاز به آموزش دارد و بدون راهنمایی و مشاوره دستیابی به موفقیت هر چند غیرممکن نیست اما زمان زیادی را از ما خواهد گرفت و چه بسا نتوانیم به هدف نهایی خود برسیم پس بهتر است که از مشاوران و روانشناسان متخصص کمک بگیریم تا موفقیت خود را چندین برابر نماییم

 

 

برای موفقیت شما آمده ایم

09909374182

 

به امید موفقیت تمام شما عزیزان

مشاوره تلفنی زندگی، مشاوره تلفنی با موبایل، مشاوره تلفنی با تلفن همراه

مشاوره تلفنی با موبایل یا مشاوره با تلفن همراه،

09909374182

 

به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند. مشاوره تلفنی به مشاوره در زمینه های فردی، زناشویی یا خانواده، یا روابط میان فردی می پردازد که به صورت شبانه روزی به خدمات روانشناسی می پردازد.

09909374182

در این مشاوره یک دکتر مشاوره یا متخصص مشاوره به ارائه کمک به تماس گیرنده می پردازد و او را راهنمایی می کند.

 

این نوع از مشاوره برای زمانهایی مفید است که برای حل مشکل نیاز فوری به مشاور داریم و امکان حضور در مرکز مشاوره یا دفتر مشاوره را نداریم. در این زمان یک روان درمانگر حرفه ای کمک های اولیه روانشناختی می پردازد همچنین زمانی که به دلیل مسافت امکان استفاده از مشاوره حضوری را نداریم نیز می تواند مفید واقع شود.

 

در ابتدا مسئله به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از از آن راه حل یا پیشنهادات روانشناختی جهت کاهش تنش ها ارائه می شود.

 

09909374182

موارد مشاوره تلفنی:

مشاوره ازدواج تلفنیمشاوره خانواده تلفنیمشاوره تحصیلی تلفنیمشاوره شغلی تلفنیمشاوره کودک تلفنیمشاوره تلفنی نوجوانان

مشاوره فردی تلفنی

 

در برخی از موارد به این نوع از مشاوره، مشاوره در بحران نیز گفته می شود. درمانگران شخصا اغلب به مراجعان توصیه می کنند تا از مشاوره در بحران با موبایل یا تلفن استفاده کنند تا به مراجعان اجازه دهند تا در شرایط اضطراری مورد حمایت و درمان باشند.

مشـــاوره تلفنـــی ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده، تحصیلی و شغلی در 

 

09909374182

مشاوره تلفنی با موبایل

(مشاوره تلفنی با تلفن همراه)

مشاوره تلفنی ازدواج خانواده روانشناسی است. مشاوره تلفنی با موبایل شبانه روزی شد. مشاوره در تلگرام، مشاوره با چت. شماره تلفن مشاوره تلفنی . مشاوره تلگرامی که مشاوره تلفنی تحصیلی و شغلی. مشاوره تلفنی کودک است.

 

 مشاوره تلفنی در ایــلام|دره|شهر|ایوان|دهلران|آبدانان|ارکواز|مهران|سرابله|آسمان‌آباد|چوار|پهله|دلگشا|بدره|مورموری| زرنه|لومار|موسیان|میمه|سراب‌باغ|صالح‌آباد|توحید

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در بوشــهر|برازجان|کنگان|گناوه|خورموج|دیلم|دیر چغادک|آب‌پخش|جم|اهرم|عالی‌شهر|بنک|نخل|تقی|وحدتیه|کاکی|عسلویه|سعدآباد|شبانکاره|خارک|سیراف|آبدان|بردستان|دالکی|بندر|ریگ|دوراهک|بردخون|دلوار|بادوله آباد|تنگ|ارم|انارستان|شُنبه|امام حسن|ریز|بوشکان|کلمه|

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در شهرکرد|بروجن|فرخ‌شهر|فارسان|لردگان|هفشجان|سامان|جونقان|فرادنبه|بن|سورشجان|باباحیدر|کیان|بلداجی|اردل|نقنه|شلمزار|گهرو|سفیددشت|گندمان|طاقانک|سودجان|ناغان|نافچ|مال‌خلیفه|چلگرد|آلونی

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در بیرجنــد|قائن|طبس|فردوس|نهبندان|بشرویه|سرایان|سربیشه|اسلامیه|حاجی‌آباد|اسدیه|خضری|دشت|بیاض|خوسف|آیسک|عشق‌آباد|نیمبلوک|سه‌قلعه|طبس|مسینا|آرین‌شهراسفدن|دیهوک|مود|قهستان|شوسف|ارسک|گزیک|محمدشهر|زهان

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در بجنــورد|شیروان|اسفراین|آشخانه|جاجرم|فاروج|گرمه|درق|راز|تیتکانلو|ایور|صفی‌آباد|قاضی|شوقان|پیش‌قلعه|سنخواست|حصار|گرم‌خان|لوجلی|

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در زنجــان|ابهر|خرمدره|قیدار|هیدج|صائین‌قلعه|سلطانیه|آب بر|سجاس|سهرورد|زرین رود|ماه‌نشان|کرسف|گرماب|دندی|نوربهار|زرین‌آباد|ارمغان|خانه|چورزق|حلب|نیک پی

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در سمنــان|شاهرود|دامغان|گرمسار|مهدی‌شهر|سرخه|ایوانکی|شهمیرزاد|بسطام|آرادان|مجن|کلاته|خیج درجزین|میامی|دیباج|بیارجمند|امیریه|رودیان

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در زاهــدان|زابل|ایرانشهر|چابهار|سراوان|خاش|نیک‌شهر|کنارک|سرباز|میرجاوه|قصرقند|فنوج|مهرستان|زهک|دلگان|سرباز|چابهار|نیک‌شهر|نیمروز|بمپور|نیک‌شهر|هیرمند|سراوان|هامون|ایرانشهر|خاش|سیب|سوران

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در قــم|قنوات|جعفریه|کهک|دستجرد|سلفچگان

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در کرمــان|ارزوئیه|انار|بافت|بردسیر|بم|جیرفت|رابر|راور|رفسنجان|رودبار جنوب|ریگان|زرند|سیرجان|شهربابک|عنبرآباد|فاریاب|فهرج|قلعه گنج|منوجان|نرماشیر|کهنوج|کوهبنان

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در یاسوج|دوگنبدان|دهدشت|لیکک|چرام|لنده|باشت|سی‌سخت|سوق|دیشموک|سرفاریاب|قلعه|ریسی|مارگون|پاتاوه|چیتاب|مادوان

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در گــرگــان|آق قلا|بندر گز|ترکمن|رامیان|علی‌آباد|کردکویکلاله|گالیکش|گمیشان|گنبد|کاووس|مراوه‌تپه|مینودشت

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در خرم آباد|ازنا|الیگودرز|بروجرد|پل‌دختر|دوره|دورود|دلفان|سلسله|کوهدشت

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در اراکاساوه|خمین|محلات|دلیجان||شازند|زرندیه|تفرش|شازند|کمیجان|آشتیان|خنداب|زرندیه|فراهان

09909374182

 

09909374182

خدمات این نوع از مشاوره شامل مشاوره تلفنی با موبایل است که از سر کار، منزل، کوچه یا حتی خیابان شما می توانید تماس بگیرید و دربارۀ مسائل و مشکلات تحصیلی شغلی ازدواج خانواده روانشناسی و به صورت شبانه روزی به مشاوره تلفنی با موبایل یا مشاوره تلفنی با تلفن همراه بپردازید. ما در مشاوره تلفنی صدای مشاور با افراد متخصص و دارای مدرک تخصصی دکترای مشاوره میزبان تماس ها شما هستیم…

09909374182

در صورت نیاز می توانید تماس بگیرید و برای زمان و تاریخ دیگری وقت مشاوره را رزرو نمایید و ما هم به شما یک تاریخ و زمان مشخصی را جهت مشاوره اعلام خواهیم کرد.

 

در این نوع از مشاوره وقت مشاوره با وقت های شما هماهنگ خواهد شد و با آرامش بیشتر و بهتری می توانید دغدغه های خود را با مشاور روانشناس در میان بگذارید و از راهنمایی های او جهت بهتر شدن زندگی تان استفاده کنید.

مشاوره تلفنی با تلفن همراه

09909374182

از هر کجای کشور و یا حتی خارج از کشور که باشید در شمال یا جنوب، شرق یا غرب، می توانید با داشتن تلفنی همراه یا موبایل با مشاوران و روانشناسان صحبت کنید. ما با دانشی تخصصی و تجربه های علمی در خدمت شما هستیم تا زندگی خوبی را تجربه کنید. شما در موضوعات مختلفی همچون ازدواج، خانواده، کودک، تحصیل یا شغل می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

09909374182

 

اساسا خدمات و حرفه ما برای همین منظور است. یعنی ما در حوزه های مرتبط با علوم انسانی و فرهنگ مطالعه و تحصیل کرده ایم تا با شناخت بهتر انسانها به آنها جهت زندگی بهتر کمک کنیم. و یاریگر آنها در تک تک لحظه هایشان باشیم…

 

شما هم می توانید از خدمات مرکز مشاوره تلفنی ما استفاده کنید و با خیال راحت دغدغه های خود را مطرح کنید، و از راهنمایی ها و راهکارهای ارائه شده توسط کارشناسان نهایت استفاده را ببرید…

 

شروعی زیبا و دوباره با استفاده از خدمات روانشناختی و مشاوره با تلفن همراه

مشـاوره تلفنـی ازدواج خانواده روانشناسی شبانه روزی با موبایل

09909374182

 

آیا می خواهید با مشاوره متخصص صحبت کنید و او بصورت تخصصی مسائل شما را بررسی و ارزیابی کند؟

آیا می خواهید با یک متخصص فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر(علامه طباطبائی تهران) و در یک فضای امن، و با یک تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید؟

ما به شما مشاوره تلفنی با موبایل را پیشنهاد می کنم، همچنین شما می توانید با خیال راحت با یک مشاور خود مکالمه داشته باشید. همچنین شما می توانید از طریق تلگرام، اسکایپ هم مشاوره بگیرید روش مشاوره به انتخاب شما خواهد بود. زمان تماس جهت مشاوره شبانه روزی خواهد بود

 

شما پس از واریز تعرفه مشاوره، می توانید بلافاصله تماس بگیرید.

 

تهران مشهد اصفهان تبریز شیـراز

کرج یزد اهواز گرگان رشـت ساری

ارومیه اردبیلایلام زاهدان خرم آباد

شهرکرد یاسوج بندرعباس بوشهر سمنان

بجنورد بیرجند کرمان قم قزوین زنجان

  کرمانشاه سنندج اراک همدان

 

ارتباط امن، راحت

برای پیدا کردن یک متخصص با تجربه زندگی شما می توانید روی کمک ماهرانه ما حساب کنید!

مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره ازدواج تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره تلفنی با موبایل، این مشاوره تلفنی با موضوعات روانشناسی و بصورت شبانه روزی در خدمت شما خواهیم بود.

 

با خیال راحت و امن، با از مشکلات زندگی، عشق، روابط، استرس، افسردگی، ازدواج، خانواده، همسر، فرزندان صحبت کنید و ما با شما خواهیم بود تا زمانیکه شما احساس نیاز کنید.

تماس بگیرید

09909374182

 

مشاوره تلفنی در بیرجند

      استان خراسان جنوبی               

09909374182

 

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و در شرق کشور ایران قرار دارد، این شهرستان از لحاظ فرهنگی دارای سابقه کهن است. و از دیر زمان مهد بزرگان و فرهنگ ایران زمین بوده است.

شهروندان محترم این استان و مخصوصا شهرستان بیرجند می توانند از این پس از خدمات مشاوره تلفنی برای بیرجند استفاده کنند و ما این امکان را برای آنها فراهم ساخته ایم که بتوانند با موبایل و یا تلفن ثابت از خدمات ما استفاده کنند. همچنین برای مشاوره می توانند از ابزارهای نوین ارتباطی همچون پیام رسانهای جدید مانند سروش، اینستاگرام، واتس آپ و … استفاه کنند و ما به این روشها هم می توانیم خدمت رسانی داشته باشیم

ما بر آنیم تا خدمات مشاوره و روانشناسی شایسته ای را برای این عزیزان و تمام هم وطنان فرآهم آوریم. رضایت مراجعان نیز گویای همین مطلب است.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستائیان عزیز استان خراسان جنوبی فقط کافی است که با شماره های قید شده در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم…

 

09909374182

 

بیرجند، قائنات، طبس، سربیشه، درمیان، خوسف، نهبندان، طبس، فردوس، بشرویه

 

مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره روانشناختی تلفنی

مشاوره تلفنی خارج از ایران

+989909374182

                  

 

مشاوره تلفنی برای کانادا: شهرهای آلبرتا، بریتیش کلمبیا، کبک و سایر شهرها

مشاوره تلفنی سوئد:بلکینگ، بوهوسلن ، دالارنا و سایر شهرها

 

مشاوره تلفنی آلمان: برلین، هامبورگ،مونیخ ، دوسلدورف و …

مشاوره تلفنی امارات: دبی ،ابوظبی،شارجه

مشاوره تلفنی امریکا: لس آنجلس، نیویورک ، شیکاگو

مشاوره تلفنی انگلستان: لندن، منچستر ، بیرمنگام ، کمبریج

 

مشاوره تلفنی مالزی: جوهور ، کداح ، پاهانگ، کوالالامپور

 

مشاوره تلفنی ایتالیا: رم ، میلان ، پالرمو ، پارم

مشاوره تلفنی چین پکن ، گوانگژو، شانگهای ، نژن

مشاوره تلفنی ترکیه:استانبول ،آنکارا ، ازمیر

مشاوره تلفنی ژاپن: یوکوهاما، توکیو ، اوساکا

مشاوره تلفنی فرانسه: پاریس ، مارسی ، تولوز

09909374182

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره تلفنی با روانشناس با شماره ذیل تماس گرفته و ضمن دریافت شماره کارت مرکز مشاوره، و واریز تعرفه بهزیستی (99 هزار تومان برای یک ساعت 1399) با روانشناس در زمینه مشکلات و مسائل روانشناختی، ازدواج، زناشویی و خانواده مشاوره داشته باشید. 

 

ما این امکان را فرآهم ساخته ایم تا شما بتوانید بدون دغدغه و با آرامش مسائل خود را مطرح کنید و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم به شما کمک نماییم.

 

از همین جهت شما در هر شهر یا روستایی که باشید می توانید بدون در نظر گرفتن بعد مسافت از این فرصت استفاده کنید. و فاصله را احساس نخواهید کرد

 

مشاوره تلفنی برای تمام اقشار جامعه و برای هر فردی در هر کجای کشور می باشد ما هم امیدواریم که بتوانیم برای شما راهنمایی مناسبی داشته باشیم و کمک نماییم تا مسائل و مشکلات خود را راحت تر حل و فصل نمایید.

099093714182

شماره تلفن مشاوره ازدواج:

 

 

09909374182

مشاوره پیش از ازدواج، یکی از موارد ضروری برای تصمیم گیری صحیح دربارۀ ازدواج است چراکه می تواند ما را از آسیب های احتمالی آینده آگاه ساخته و با آمادگی بیشتری وارد زندگی زناشویی نماید.

 

شماره فوق متعلق به مشاور ازدواج می باشد. شما عزیزان می توانید از این شماره تلفن استفاده نمایید تا در زمینه ازدواج راهنمایی خوب و مناسب را دریافت کنید. چرا که ازدواج مقوله بسیار مهم است و تصمیم گیری درست در آن خوشبختی و یا بدبختی فرد را به همراه خواهد داشت.

از این جهت پیشنهاد می شود آن را در موبایل خود ذخیره نمایید و به دوستان خود هم پیشنهاد بدهید تا از این امکان استفاده کنند.

 

مشاور ازدواج ما از تخصص بسیار بالایی برخوردار است چراکه فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبائی تهران است و سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت می کند.

ما امیدواریم شما را در زندگی تان همراهی و همیاری کنیم تا بتوانید زندگی خوبی را شروع کنید و آنرا خوب نیز ادامه دهید. آرزوی ما موفقیت و شادکامی شما در لحظه لحظه های زندگی تان است.

به امید روزهای بهتر

09909374182

مشــاوره تلفنــی زناشــویی

 

0990374182

تماس تلفنی

در این نوع از راهنمایی و مشاوره، همسران می توانند بدون دغدغه مسائل خود را از متخصص سئوال کنند و وی نیز با بررسی و ارزیابی مسئله به ارائه راهنمایی هایی در این زمینه خواهد پرداخت. زندگی زناشویی و مشترک آداب و اصول خود را طلب می کند که بدون آگاهی و رعایت آنها پیش بردن آن نه تنها دشوار خواهد شد بلکه امنیت و اعتماد و آرامش را از ما خواهد گرفت

 

این نوع از راهنمایی ممکن است مربوط به روابط زناشویی، مسایل زناشویی و ویژگیهای هر یک از طرفین در زندگی مشترک باشد.

از این جهت می توان از این امکان هم برای کمک به خانواده استفاده کرد و مسائل قبل از اینکه تبدیل مشکل بشود آنها را حل کرد و یا در صورت لزوم و با راهنمایی مناسب به متخصص مناسب مراجعه نمود. ما هم امیدواریم بتوانیم همیار شما در زندگی باشیم

09909374182

مشــاوره تلفنــی زناشــویی،مشاوره تلفنی مسائل زناشویی،مشاوره تلفنی روابط زناشویی،مشاوره تلفنی مسایل زناشویی

مشاوره تلفنی نوجوان

09909374182

نوجوانی سن بسیار حساسی است که اگر همراه و همیار نوجوان مان نتوانیم بشویم ممکن است آسیب های جدی بر او وارد سازیم که جبران آن مشکل شود

 

یکی از مشاوره های خوب تلفنی، مشاوره تلفنی نوجوان است. در این روش والدین با تماس تلفنی یا موبایل می توانند با مشاوران متخصص به گفتگو پرداخته و مسائل نوجوانان خود را مطرح سازند. و مشاوران پس از ارزیابی و مصاحبه به تبیین مسئله پرداخته و راهکارهای لازم را جهت حل مسائل ارائه می دهند. شما خانواده های محترم می توانید برای استفاده از این امکان از شماره های درج شده در این وبلاگ استفاده نمایند. لازم به ذکر است که مدت مشاوره برای هر جلسه 45 دقیقه بوده و در صورت لزوم جهت اثربخشی بیشتر به مشاوره حضوری ارجاع داده خواهد شد.

مشاوره برای استفاده از موبایل

مشاوره درسی برای نوجوانان

مشاوره مسائل روانشناختی نوجوانان

مشاوره تلفنی نوجوانان ب. مشاوره تلفنی برای نوجوان ا ش. مشاوره تلفنی کودک و نوجوان

09909374182

ملاکها و معیارهای ازدواج موفق

مشاوره تلفنی ازدواج

09909374182

 

         بند اول : تشابه در مذهب

یکی از مهمترین ابعاد ازدواج بعد عقیدتی و ایدئولوژی آن است . وقتی دو فرد با عقیده و مذهب متفاوت با یکدیگر وارد زندگی مشترک می شوند در کوچکترین مسائل زندگی با همدیگر دچار اختلاف می شوند و این مهم تا تربیت فرزندان کشیده می شود. زیرا ابعاد فکری و عقیدتی آنها با هم متفاوت است و هر کدام از یک زاویه به مسائل می نگرند.

زن و شوهری که پای بند به مذهب هستند باید دارای مذهب یکسان باشند. «روانشناسان ازدواج دو نفر با دو مذهب متفاوت را توصیه نمی شود            

            بند دوم :  تناسب در سطح اقتصادی

وجود تفاوت اقتصادی بین زوجین مشکلاتی را در زندگی آنها ایجاد می کند. به این دلیل که تجارب آنها در زندگی قبلی با یکدیگر متفاوت است . برای مثال اگر پسری از نظر اقتصادی سطح پایین تری داشته باشد قادر نخواهد بود خواسته ها و نیازهایی را که آن دختر در زندگی خود تجربه کرده و به آن عادت نموده جبران یا برآورده نماید. و گاه هدایا و امکاناتی که برای او فراهم می کند پیش پا افتاده بوده رضایت همسرش را جلب نمی کند. از طرفی رفت و آمد آنها با خانواده هایشان از تعادل و همسنگی لازم برخوردار نیست و ممکن است موجب احساس حقارت و ناراحتی برای خانواده با سطح پایین تر اقتصادی گردد.

      بند سوم :  تشابه در سطح فرهنگی (آداب و رسوم و  معاشرت)خانواده ها

تشابه فرهنگی بین خانواده زوجین موجب سهولت پذیرش طرفین شده وآنها زندگی بدون تنشی را آغاز خواهند نمود.  در حالیکه تفاوت در آداب و رسوم و سنتهای رایج در خانواده ها موجب می شود رفتاری که برای یک خانواده عادی و طبیعی است برای خانواده مقابل غیرقابل تحمل و غیرمنطقی تلقی شود و همین موجب بروز تنش ها و اختلافات بین زوجین می گردد.

از جمله این موارد می توان در طرز غذا خوردن ، آداب و رسوم مهمانی دادن ، طرز لباس پوشیدن نوع پوشش و حجاب، نحوه مراودات بین زن ها و مردها، تشریفات و پذیرائیها، سلیقه خانواده ها در انتخاب نوع غذا و از این جمله را می توان نام برد.

      بند چهارم :تناسب در سطح تحصیلات

تفاوت زیاد بین تحصیلات زوجین باز هم عدم تفاهم و درک متقابل را ایجاد می نماید. اگر دختر یا پسری در سطح تحصیلی بالایی مثل دکتری و کارشناسی ارشد قرار داشته باشند و همسر آنها سطح بسیار پایین تری داشته باشد تفاوت زیاد مانع درک متقابل شده و فاصله آنها را زیاد می کند به طوریکه علایق و نیازهای آنها با هم فاصله زیادی پیدا کرده و نمی توانند از هم صحبتی با هم لذت ببرند.                                              

      بند پنجم :  تناسب ظاهری

یکی از معیارهای مهم در انتخاب همسر زیبائی فرد مقابل است. بسیاری ازعشق ها و علاقه های قبل از ازدواج براساس معیار زیبائی صورت می گیرد و چون تنها ملاک انتخاب بوده با شکست مواجه می شود. این معیار کشش ناخواسته  ای رابرای افراد ایجاد می کند، زیرا انسان زیبا پسند و زیبا خواه است و همیشه در زندگی به دنبال زیبائی ها آرامش می یابد ولذت می برد. در تمام حیوانات هم از این عنصر برای جلب جفت استفاده می شود، به عنوان مثال طاووس نر برای جلب توجه ماده خود دم زیبایش را به نمایش می گذارد.

بسیاری از دختران و پسران جوان و آماده ازدواج قبل از آنکه خود را برای ویژگیهای دیگری که لازمه زندگی است آماده کنند، دچار آراستگی غیرمعقول ظاهری می شوند و ظاهری گول زننده و افراطی در پیش می گیرندکه زندگی خودوطرف مقابلشان رابه مخاطره میکشاند. از آنجایی که انسان فطرتازیباپرست است وبه دنبال جمال وکمال حرکت می کنند لازم است عنصر ظاهر فریبی را از این حس جدا نمود. زشتی وزیبائی امری نسبی است ونمی توان آن رامطلق فرض کرد و ادعا نمود انتهایی برای آن وجود دارد. در جوامع مختلف هم تعاریف متفاوتی از زیبایی وجود دارد که در سایر نقاط آن را زیبایی تلقی نمی کنند. اما می توان این عنصر زیبایی را ایجاد کرد بدون اینکه فریبنده و گول زننده باشد. نظم و ترتیب در ظاهر و هماهنگی در لباس و نظافت می تواند نوعی زیبایی تلقی شود. سادگی در پوشش و تناسب آن عمل دیگری است که زیبائی فرد را بیشتر از آنچه که می توان تصور کرد جلوه می دهد.

       بند ششم : تناسب سنی

سن ازدواج از دونظر دارای اهمیت است. یکی از نظر روانی و دیگری از نظر فیزیولوژیکی.

الف) جنبه روانی:

انسان در فرایند رشد از نظر روانی در سنین مختلف دارای ویژگیهای متفاوت می باشد خصوصیات روانی یک نوجوان با ویژگیهای روانی یک فرد سالخورده در اکثر زمینه ها قابل مقایسه نیست. بنابراین ازدواج یک مرد 50 ساله با یک دختر 18 ساله به دلیل فاصله سنی و تفاوت در ارزیابی ها و نگرش ها به سعادت و نیک بختی نمی انجامد و دیر یا زود به علت عدم ارضای نیازهای روانی این عروس جوان با دلمردگی مواجه خواهد شد. از طرفی این مرد مسن برای ارضای نیازهای همسر جوان مجبور به تظاهر به جوانی و رفتارهای نامناسب با سن خود می شود و در نتیجه او نیز از مسیر طبیعی زندگی خارج می گردد. بنابراین کسانی که قصد ازدواج دارند نباید تحت تاثیر پول، مقام اجتماعی، مقام علمی و سایر امتیازهای ارزشمند، سن همسر آینده  خود را نادیده انگارند.

 ب) جنبه های فیزیولوژیکی:

علاوه بر جنبه های روانی ارضای غرایز جنسی خود مسئله مهمی است. اگر تناسب سن وجود نداشته باشد، این ناهماهنگی موجب ملال و سرخوردگی می گردد و احتمال دارد بین زوجین که هماهنگی لازم روانی وجنسی وجود ندارد به فساد، انحراف، دلمردگی و آرزوی نجات از این بحران بیانجامد.

صاحبنظران سن خاصی را در نظر نگرفته اند و همان بلوغ روانی یا رشد فکری را در نظر می گیرند. هر فردی دارای دو سن است: سن واقعی یا سن تقویمی که همان سال تولد است و سن روانی یا سن عقلی: که به معنای ویژگی هایی نظیر میزان پختگی، درک زندگی ،احساس مسئولیت و داشتن هدف  مشخص است.

* برای تشکیل خانواده و ازدواج  سن عقلی مقدم بر سن واقعی است.

www.ezdevajksh.com/eimg/book/ezdevajsalem.doc

 1مشاوره تلفنی ازدواج،ملاک ها و معیارهای ازدواج موفق،2 بهترین مشاوره تلفنی،شماره تلفن مشاور ازدواج،مرکز مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره تلفنی کودک،

09909374182

یکی از انواع مشاوره ها می باشد که از طریق آن والدین به همراه فرزندان خود با مرکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند و با توصیفاتی که از فرزند و کودک خود برای مشاور ارائه می دهند توصیه ها و راهنمایی های لازم را برای این امر دریافت می کنند.

از این جهت ما نیز جهت راهنمایی شما عزیزان سعی نموده ایم این امکان را برای شما فراهم آوریم تا با شماره تلفن و موبایل بتوانید با مشاوران مجرب و متخصص به مشاوره بپردازید.

 

تخصص و آرامش هنر ماست

این هنر با شما هم خواهیم آموخت

09909374182

در زندگی همراه و همیارتان خواهیم شد تا بتوانید مدیریت بهتری برای مسائل و مشکلات تان داشته باشید

09909374182

راهنمایی و مشاوره تلفنی در همه استانها و شهرستانها این امکان را فراهم می کند که شهروندان و روستائیان عزیزبتوانند از همه جا با شماره همراه خود (مشاوره تلفنی با موبایل) تماس بگیرند و راهنمایی دریافت کنند.

بر اثر این فعالیت خیلی از مراجعان به افراد متخصص ارجاع داده می شود که از این طریق می توانند به بهبود شرایط  زندگی خود کمک نمایند.

در واقع این امکان بنا بر تقاضاهای کثیری از افراد فراهم گردیده است. پس بنابراین با اطمینان و اعتماد می توانید از این امکان استفاده نمایید و ما هم تمام تلاش خود را جهت راهنمایی و مشاوره شما خواهیم کرد.

 

امید واریم بتوانیم گرهی هر چند کوچک از زندگی شما باز کنیم و راهنمایی صحیحی برای شما داشته باشیم

 

با شما و برای شما در لحظه های زندگی تان

09909374182

شاخصه های یک همسر خوب!!!!!!!!

 

 

مشاوره تلفنی ازدواج

زندگی را بسازیم

 09909374182

 

_اشتباهات گذشته را فراموش ميكند .!_مقايسه نمى كند.!!!!_به رابطه دوطرفه اعتقاد دارد.!!!!_ به تنهايى شما احترام مى گذارد.!!!!_گفتگو با شما در اولويت اوست.!!!!!_رگ خواب شما را مى شناسد._منطقى است.!!!!!_شوخ طبع است._به خودشناسى رسيده است.!!!!_خوش بين است.!!!!!!!_كنترل بر احساسات خود دارد.!!!!!!_زمانش را با شما تقسيم مى كند._مسوليت پذير است.!!!!!!_حمايتگر است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_براى بهبود رابطه تلاشى هميشگى دارد.!!!!!!_به راحتى اشتباه خود را پذيرفته و عذرخواهى مى كند.!!!!!_ راستگو و قابل اعتماد است._بهترين دوست شماست. _كسى است كه در سخترين شرايط كنار او احساس آرامش مى كنيد.

مشاوره تلفنی ازدواج،مشاوره خوب تلفنی،مشاوره خانواده خوب تلفنی،مشاوره تلفنی روانشناسی

منبع:

http://leila153.blogfa.com

روانشناسی برای موفقیت و تلاش برای موفق شدن

مشــاوره تلفنــی موفقیت

 

09909374182

فاکس، روانشناس، کارآفرین و بازیکن سابق تنیس است که در «جام دیویس» نیز شرکت کرده و تا یک چهارم نهایی «ویمبلدون» رفته، تحلیل مفید و تامل برانگیزی از طبیعت روحیه رقابتی ارائه می کند. 

به ادامه مطلب بروید

مشاوره تلفنی در بوشهر

 

09909374182

بوشهر از استانهای جنوب کشور با مردمانی خون گرم و با فرهنگ غنی است، زندگی با بوشهری ها صفای دیگری دارد، از این جهت ما برای آنها خدمات مشاوره و روانشناسی را راه اندازی کرده ایم. مردم عزیز استان بوشهر اگر چنانچه مسئله ای برای آنها پیش بیاید می توانند از طریق موبایل و تلفن برای حل مشکلات شان اقدام نمایند و ما هم تلاش و تمرکز خود را روی حل مسائل آنها قرار خواهیم داد و با آنها برای حل مسائل و مشکلات همراهی و همیاری خواهیم نمود

09909374182

می توان با مشاوره به ارزیابی زندگی خود پرداخت، نقاط ضعف و قوت آن را شناخت، نقاط ضعف را ترمیم و اصلاح کرد. مشاوره روانشناسی به ما کمک می کند تا زندگی بهتری را تجربه کنیم. از زندگی خود لذت بیشتر را ببریم با دیگران سازگاری بهتری داشته باشیم

مشاوره تلفنی بعد مسافت و دوری مسیر را برای ما حل می کند و ما می توانیم از دانش مشاوران در سراسر کشور استفاده کنیم و از این امکانات جهت بهره مندی از تجربیات علمی و تخصصی آنها استفاده کنیم.

 

ما آرزوی روزهای خوب، آرام، شاد، و پر نشاطی را برای همه آرزو داریم بویژه شهروندان و روستائیان عزیز استان بوشهر

 

 

 

بوشــهر|برازجان|کنگان|گناوه|خورموج|دیلم|دیر چغادک|آب‌پخش|جم|اهرم|عالی‌شهر|بنک|نخل|تقی|وحدتیه|کاکی|عسلویه|سعدآباد|شبانکاره|خارک|سیراف|آبدان|بردستان|دالکی|بندر|ریگ|دوراهک|بردخون|دلوار|بادوله آباد|تنگ|ارم|انارستان|شُنبه|امام حسن|ریز|بوشکان|کلمه

09909374182

 مشاوره تلفنی در بوشهر است.مشاوره تلفنی ازدواج بوشهر ب ت. مشاوره تلفنی خانواده بوشهر و ی ش.مشاوره روانشناسی تلفنی بوشهر ب ر ز.مرکز مشاوره تلفنی شد.

    مشاوره تلفنی در خرم آباد     

استان لرستان

 

09909374182

استان لرستان، از استانهای سرسبز و خیلی زیبای ایران است و شهروندانی خون گرم و دوست داشتنی دارد و ما برای خدمات مشاوره روانشناختی به آنها آماده ایم.

عزیزانی که ساکن این استان هستند می توانند با شماره های قید شده در وبلاگ تماس بگیرند و از طریق موبایل یا تلفن ثابت همکاران آنها را راهنمایی خواهند کرد. پس از ارزیابی های لازم که به صورت علمی و تخصصی خواهد بود شما مسائل خود را بهتر خواهید شناخت و سپس راهکارهای لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت…

 

برای راهنمایی و مشاوره روانشناسی در زمینه های مسائل و مشکلات روانشناختی، ازدواج، زناشویی و خانواده تماس بگیرید.

 

با مشاوره می توانیم مسائل و مشکلات خود را بصورت علمی بشناسیم و سپس راه چاره برای آنها پیدا کنیم تا آنها را پشت سر بگذاریم. همه اقشار جامعه به مشاوره نیازمند هستند چرا که مشاوره بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد است.

 

شما عزیزان می توانید با خاطری آسوده و خیالی راحت از دانش مشاوران ما استفاده کنید تا مسائل زندگی را بهتر مدیریت نمایید و آنها را حل و فصل نمایید و ما برای همین منظور تحصیل کرده ایم

 

پس با آرزوی روزهای بهتر در زندگی

 

 خرم آباد

ازنا

الیگودرز

بروجرد

پل‌دختر

دوره

دورود

دلفان

سلسله

کوهدشت

09909374182

 

    مرکز مشاوره تلفنی در گرگان       

 

   استان گلستان        

 

برای زندگی خوب باید راهنما داشت…

گرگان مرکز استان گلستان در شمال ایران واقع شده است و دارای سرزمینی حاصل خیز بوده  و منظره های زیبایی از طبیعت را می توان در این استان مشاهده نمود اما گاهی ممکن است برای هر کدام از عزیزان در این استان مشکلاتی پیش بیاید که نیاز فوری به مشاور پیدا کنند که در این هنگام می توانند از مشاوره تلفنی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جهت حل مسائل استفاده کنند و مشاوران و روانشناسان خوب تلفنی نیز در آماده ارائه خدمات خود به این عزیزان هستند…

09909374182

 

مشاوران با دانش، تجربه و تخصص ما را در اداره بهتر زندگی یاری می رسانند و ما می توانیم تجربه و علم آنها را در اختیار بگیریم تا به بهبود زندگی خود کمک نماییم. پس با آگاهی و دانش مشاوره را انتخاب کنیم و از آن راهنمایی بگیریم. مشاوران می توانند به ما در زمینه تحصیل، شغل، ازدواج، خانواده و مسائل روانشناختی کمک و یاری رسانند.

مشاوره می تواند به ما در شناخت آسیب ها و اشکالات زندگی مان کمک نماید و پس از این شناخت، به ما کمک خواهد تا بتوانیم بر آنها غلبه کنیم و آنها را حل و فصل نماییم از این جهت هیچ از مشاوره بی نیاز نیست…

 

گرگان

آق قلا

بندر گز

بندرترکمن

رامیان

علی‌آباد

کردکویکلاله

گالیکش

گمیشان

گنبدکاووس

مراوه‌تپه

مینودشت

 

09909374182

مشاوره تلفنی گرگان ب. ا خ د مشاوره روانشناسی تلفنی ش. مشاوره تلفنی خوب ک. مشاوره تلفنی ازواج است.

 

مشاوره تلفنی در زاهدان

استان سیستان و بلوچستان

09909374182

زاهدان از شرقی ترین نقاط کشور است اما با تلفن و موبایل (تلفن همراه) فاصله اش با مرکز کشور و با مراکز مشاوره خوب خیلی کوتاه شده است و شهروندان استان سیستان و بلوچستان جهت استفاده از راهنمایی تلفنی می توانند با شماره فوق تماس بگیرند. بهترین مشاوران و روانشناسان کشور در خدمت همه هموطنان هستند چه در شرق باشند چه در غرب! چه در شمال باشند چه در جنوب! فقط کافی است که تلفن را برداشته و شماره های قید شده در وبلاگ را بگیریم و آنها ما را یاری خواهند کرد و ما را راهنمایی می کنند.

 

مشاوران و متخصصان با علم و تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند پس از ارزیابی مسئله شما و شناخت بهتر و جامع آن پیشنهادهای مناسبی را جهت کاهش و رفع مشائل شما داشته باشند پس بنابراین با آرامش خیال با مشاوران صحبت کنید و دغدغه های خود را مطرح نمایید.

 

 

ما آماده ایم تا به شما در بهتر شدن زندگی تان کمک نماییم و با دانش روانشناسی و مشاوره به شما خدمت کنیم، راهنمایی برای ازدواج خوب از طریق مشاوره ازدواج تلفنی، برای خانواده خوب از طریق مشاوره خانواده تلفنی و سایر موارد مشاوره ای و روانشناختی … پس خود شما هم اقدام کنید

مسائل مربوط به خودتان، ازدواج، تحصیل و خانواده را با م

ا با آرامش خیال مطرح کنید

ما برای کمک و راهنمایی شما سالها تحصیل کرده ایم و می خواهیم شما را در زندگی یاری نماییم. حال نوبت شماست که تصمیم بگیرید…

 

امید بخشی و یاری گری تخصص ماست

09909374182

 

مشــاوره تلفنــی در کرمان

 

   دیار کریمان        

 

 

09909374182

 

آرامش در زندگی را باید یادگرفت و برای یادگیری آن باید تلاش کرد! تلاشی هوشمندانه جهت زندگی بهتر

 

 

در کرمان، با تلفن یا موبایل شهروندان می توانند با شماره مشاوره تلفنی تماس بگیرند و راهنمایی هایی اساسی و خوب از مشاور تلفنی دریافت کنند؛ چراکه مشاوره روانشناسی تلفنی فاصله میان خانه و مرکز مشاوره را از میان برداشته است. یعنی روشهای علمی و تخصصی را در هر جای سرزمین مان که باشیم می توانیم در اختیار بگیریم و از آنها جهت رفع و رجوع مشکلات استفاده کنیم و با آرامشی عمیق زندگی را مدیریت نماییم و پیش آمدها را تبدیل به مراحل زندگی نماییم…

 در هر زمان و در هر مکان می توان از این فرصت استفاده کرد. مهم نیست که مشکلات و مسائل ما چقدر بزرگ هستند بلکه مهم این است که در حال حاضر تصمیم گرفته ایم آنها را حل کنیم و برای رفع آنها از مشاوران و روانشناسان خوب کمک بگیریم تا از این به بعد زندگی بهتری را تجربه کنیم.

 

مسأله و مشکلات برای تمام افراد در هر استان یا شهر و روستا پیش می آید، و این خیلی مهم نیست بلکه مهم آنست که تلاش کنیم تا با راهنمایی گرفتن این مسائل را با کمترین خسارت و آسیب از میان برداریم و برای بهتر شدن اوضاع زندگی هرچه زودتر قدم های علمی و تخصصی برداریم تا مشکلات بیشتر و پیچیده تر نشوند.

 

ما هم در مرکز مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستاییان عزیز استان کرمان همراه و همیار هستیم…

 

09909374182

 

 

 مشاوره تلفنی ازدواج خانواده روانشناسی است. مشاوره تلفنی با موبایل شبانه روزی شد. مشاوره در تلگرام، مشاوره با چت. شماره تلفن مشاوره تلفنی . مشاوره تلگرامی که مشاوره تلفنی تحصیلی و شغلی. مشاوره تلفنی کودک است

 

 

 مشاوره تلفنی در کرمــان|ارزوئیه|انار|بافت|بردسیر|بم|جیرفت|رابر|راور|رفسنجان|رودبار جنوب|ریگان|زرند|سیرجان|شهربابک|عنبرآباد|فاریاب|فهرج|قلعه گنج|منوجان|نرماشیر|کهنوج|کوهبنان

 

مشاوره تلفنی در اراک

 

استان مرکزی

 

09909374182

از طریق خدمات مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستائیان شهرستان های استان مرکزی و به ویژه شهر اراک تلاش خواهیم کرد که برای زندگی تان برنامه های خوبی ارائه دهیم. یعنی ابتدا با ارزیابی علمی مسائل و مشکلات شما به صورت گام به گام در جهت ارائه راهنمایی های لازم گام خواهیم برداشت و ما همراه شما این مسیر را طی خواهیم کرد و دست شما را حصول نتیجه رها نمی کنیم…

در واقع شهروندان اراکی خواهند توانست آرامش را در زندگی فردی و خانوادگی بیشتر کنند.

با یادگیری روشهای صحیح و درست، زندگی سالم تری را بنا کرد و ما هم برای همین منظور به یاری شما در زندگی آمده ایم و می خواهیم با تجربیات علمی زندگی شما را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهیم و اینک شما هستید که می توانید انتخاب نمایید که از این امکان استفاده نمایید یا خیر! ما آماده هستیم شما چطور؟!

 

با راهنمایی روانشناسان و مشاوران زندگی را به سمت راحت تر شدن و آرام تر شدن هدایت کنیم. از رنج های بیهوده خود را رهایی بخشیم و با تلاشی هوشمندانه حال خوب را تجربه کنیم

09909374182

 

اراکاساوه|خمین|محلات|دلیجان||شازند|زرندیه|تفرش|شازند|کمیجان|آشتیان|

 

خنداب|زرندیه|فراهان

 

مشاوره تلفنی در مشهد

استان      خراسان      رضوی

 

09909374182

مشهد یکی از بزرگترین و بهترین شهرهای کشور ما است  که مرکز استان خراسان رضوی نیز می باشد و شهروندان مشهدی مانند همه اقشار و افراد جامعه و کشور  نیازمند مشاوره هستند و با مشاوره تلفنی می توانند زندگی خود را غنی تر کنند. 

گاهی در مسیر زندگی مشکلات ناخواسته ای پیش می آید که ما فرصت زیادی برای فکر کردن نداریم که در این مواقع می توان از مشاوره تلفنی مشهد استفاده کرد و مشکل را درست حل و فصل نمود و از ایجاد مشکلات بعدی پیشگیری نمود…

افراد گاهی برای شخصیت و ویژگیهای فردی مشاوره می گیرند گاهی برای مسائل تحصیلی و شغلی و گاهی هم برای ازدواج و خانواده! یکی از انواع مشاوره های تلفنی در مشهد، مشاوره تلفنی زندگی زناشویی است، از این جهت، یکی از روشهایی که می توان زندگی زناشویی خود را ارزیابی نمود مشاوره است.

در این روش یک فرد که در زمینه مشاوره تخصصی دارد جنبه های مختلف زندگی زناشویی و خانواده را ارزیابی می کند و نظر کارشناسی خود را جهت اصلاح و بهبود زندگی زناشویی ارائه می کند.

با مشاوره تلفنی می توان از هزینه رفت و آمد و صرف زمان کاست و با راهنمایی صحیح اقدام کرد. راهنمایی تلفنی مسیری کوتاه جهت بهره مندی از ازدواج، و خانواده و سلامت روان است.

مرکز مشاوره تلفنی در مشهد

مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی ازدواجمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تلفنی شبانه روزیمشاوره تلفنی روانشناسیمشاوره تلفنی تحصیلیمشاوره تلفنی شغلیمشاوره تلفنی کودکمرکز مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی با موبایل

 

مشهد|نیشابور|سبزوار|قوچان|بردسکن|کاشمر|کلات|تایباد|فریمان|باخزر|تایباد|خواف|تربت جام|تربت حیدریه|چناران

 

 

مشاوره تلفنی با موبایل

موبایل یکی از امکانات عصر جدید است که شما مخاطبان عزیز می توانید از آن برای امور مختلف استفاده کنید؛ مشاوره تلفی با موبایل گاهی اوقات بدلیل دسترسی نداشتن به مشاور و یا روانشناس به دلایل مختلف می تواند گره گشای کار و مساله شما باشد تا بتوانید مناسب ترین تصمیمات را برای زندگی خودتان بگیرید.

ما هم امیدواریم که با این امکاناتی که برای شما فراهم ساخته ایم بتوانیم همیار و همراه شما در مسائل و انتخاب های شما باشیم.

 

در زندگی گاهی، مسائل و مشکلات غیرقابل پیش بینی شده ای بوجود می آید که نیازمند راهنمایی فوری و در عین حال معقولانه و عالمانه و تخصصی است که در این زمانها مشاوره تلفنی می تواند گره گشای کار شما باشد.

این مسئله ها در هر زمینه زندگی که باشد می توان از راهنمایی متخصصان بهره گرفت و با راهبردهای علمی بر آنها غالب شد. البته در صورت نیاز مراجعان به متخصصان دیگر هم ارجاع خواهیم داد چراکه هدف ما این است که بیشترین کمک ها را برای مراجعانمان داشته باشیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

خدمات روانشناختی، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی، مشاوره خانواده

09909374182

مراحل مشاوره تلفنی

1. تماس و گرفتن شماره کارت

2. پرداخت هزینه مشاوره 99 تومن برای 60 دقیقه

3. تماس در زمان تعیین شده

 

مشاوره تلفنی در کرمانشاه

 

 

 شماره تماس

09909374182

با مشاوره تلفنی یا با موبایل در کرمانشاه  می توان راههای نرفته را آزمود و به همراه و همیاری مشاور و با هزینه های کمتر، تجربیات بیشتری بدست آورد و تجربیاتی از زندگی بدست آورد که مثبت و مفید هستند و نه هر تجربه ای! زیرا هر تجربه ای در کرمانشاه مفید نیست و ممکن است آسیب زا باشد.

کرمانشاه از استانهای غربی ایران است و یکی از کلانشهرها محسوب می شود. کرمانشاه دارای مردمی خون گرم است و افرادی عاطفی هستند. شهروندان لازم است بدانند که تفاوت مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی در این است که مشاوره تلفنی فاصله را از میان برداشته است و موجب شده است که شما بتوانید به بهترین کارشناسان و متخصصان دسترسی داشته باشید. در واقع در هر زمان که برای شما مسئله ای پیش بیاید می توانید فورا به مشاوران دسترسی پیدا نمایید.

در حال حاضر می توان این خدمات را به سایرین هم پیشنهاد داد یعنی کسانی که به مشاور دسترسی ندارند شماره های موجود در سایت را یادداشت کنید و به آنها بدهید که آنها تماس بگیرند.

از این طریق شما لطف بزرگی در حق آنها انجام می دهید، چرا که باعث می شوید آنها مسائل خود را با روشهای علمی و تخصصی مدیریت نمایید تا از خسارت های بعدی جلوگیری شود. اگر از اول یک مسئله آن را به صورت درست مدیریت نماییم می توانیم به زودتر حل شدن آن کمک شایانی نمود

 

09909374182

مشاوره در تلگرام| مشاور روانشناس در تلگرام| مشاوره تلگرامی| مشاور با چت|مشاوره تلفنی

اسلام‌آباد غرب|پاوه|ثلاث باباجانی|جوانرود|دالاهو|روانسر|سرپل ذهاب|سنقر|صحنه|قصرشیرین|کرمانشاه|کنگاور| گیلانغرب|هرسین|   

مشــاوره تلفنــی در کرمانشاه

 

 استان کرمانشاه

09909374182

با مشاوره می توان راههای نرفته را آزمود و با هزینه کمتر، تجربیات بیشتری بدست آورد. در واقع از تجربه آزمون شده دیگران استفاده کرد تا اینکه خود یک مسئله را تجربه کرد، که هزینه بیشتری ممکن است داشته باشد…

 

کرمانشاه از استانهای غربی ایران است و یکی از کلانشهرها محسوب می شود. شهروندان لازم است بدانند که تفاوت مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی در این است که مشاوره تلفنی فاصله را از میان برداشته است و موجب شده است که شما بتوانید به بهترین کارشناسان و متخصصان دسترسی داشته باشید. در واقع در هر زمان که برای شما مسئله ای پیش بیاید می توانید فورا به مشاوران دسترسی پیدا نمایید.

 

09909374182

در حال حاضر می توان این خدمات را به سایرین هم پیشنهاد داد یعنی کسانی که به مشاور دسترسی ندارند شماره های موجود در سایت را یادداشت کنید و به آنها بدهید که آنها تماس بگیرند.

از این طریق شما لطف بزرگی در حق آنها انجام می دهید، چرا که باعث می شوید آنها مسائل خود را با روشهای علمی و تخصصی مدیریت نمایید تا از خسارت های بعدی جلوگیری شود.

 

09909374182

 

مشاوره در تلگرام| مشاور روانشناس در تلگرام| مشاوره تلگرامی| مشاور با چت|مشاوره تلفنی

اسلام‌آباد غرب|پاوه|ثلاث باباجانی|جوانرود|دالاهو|روانسر|سرپل ذهاب|سنقر|صحنه|قصرشیرین|کرمانشاه|کنگاور| گیلانغرب|هرسین|

مشاوره تلفنی قزوین:: روانشناسی ازدواج و خانواده خوب

 

09909374182

شماره تماس

قزوین از شهرهایی است که به پایتخت کشور نزدیک است و از این جهت ما برای شهروندان این استان و شهرستان های تابعه خدمات مشاوره تلفنی را با هدف کاهش آسیب ها و افزایش کیفیت زندگی شان تأسیس نموده ایم و امیدوارم با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی قزوین یاری گر و همراه آنها برای زندگی شان باشیم

با مشـاوره می توان زندگی نو و جدیدی را شروع کرد. 2 مشاوره می تواند برای همه افراد مفید  بوده و تجربیات زندگی ما از طریق بیشتر می شود. مشاوره تجربیات ما را بیشتر و زندگــی ما پربار تر می کند و از آسیب های احتمالی پیشگیری می کند. مشاوره تلفنی نیز با فراهم ساختن امکان تماس از منزل با مشاوران و روانشناسان می توانند گره گشای زندگی شما باشد برای این منظور کافی است که با شماره فوق تماس بگیرید و با خیال راحت دغدغه های خود را با مشاوران و روانشناسان متخصص و با تجربه ما در میان بگذارید. و تجربیات تلخ خود را در نزد مشاور از خود دور نمایند.

معرفی این امکان موجبات خرسندی ماست چراکه توانسته ایم این خدمات به تمای شهرستان های استان قزوین برسانیم و تمام شهروندان و روستائیان عزیز این استان به خدمات مشاوره و روانشناسی ما دسترسی پیدا کرده اند و براحتی می توانند از آنها استفاده کنند. و این کمک شایانی است که فاصله ها برداشته و متخصصان و مشاوران را به عموم مردم و هموطنان عزیز متصل ساخته است و خدمات شایسته آنها را به شهرها و روستاهای ایران عزیز رسانده است.

 

به امید روزهای بهتر در زندگی 

09909374182

 

مشاوره|تلفنی|ازدواج|خانواده|روانشناسی|موبایل|شبانه روزی|تلگرام|چت|شماره|تلفن|مشاوره در تلگرام

قزوین|تاکستان|الوند|اقبالیه|آبیک|محمدیه|بیدستان|محمودآباد|نمونه|بویین‌زهرا|شال|اسفرورین|آبگرم|دانسفهان|ضیاءآباد|خرمدشت|نرجه|سگزآباد|ارداق|آوج|خاکعلی|معلم‌کلایه|کوهین|سیردان|رازمیان      

 

مشاوره تلفنی در بندرعباس

 

   استان      هرمزگان       

09909374182

شماره تماس شهروندان هرمزگانی برای مشاوره تلفنی بندرعباس شماره بالا می باشد…

با ما با اطمینان خاطر مشاوره نمایید چراکه پشتوانه علمی و تجربی ما گواه این مسئله است…

خدمات مشاوره تلفنی برای اهالی بندرعباس و تمام شهرستان ها و روستاهای استان هرمزگان با بهترین مشاوران و روانشناسان کشور ا

است.

زندگــی زیباتر و پربارتر با مشاوره! مشاوره تلفنی راهی برای انتخاب های بهتر در زندگی است! مشاوران و روانشناسان برای همین منظور آموزش دیده اند! و می توانند به همه اقشار جامعه کنند تا زندگی با معنـا تری را تجربه کنند. در واقع با مشاوره می توان در بسیاری از هزینه های زندگی همچون پول، وقت، انرژی و صرفه جویی کرد! زندگی خوب و بهتر را با مشاوره تجربه کنید.

همیــار شمــا برای زندگــی بهتــر

 

مشاوره|تلفنی|ازدواج|خانواده|روانشناسی|موبایل|شبانه روزی|تلگرام|چت|شماره|تلفن|مشاوره در تلگرام

بندرعباس

میناب

رودان

بندرلنگه

قشم

کیش

حاجی آباد

کنگ

بندرخمیر

بندرجاسک

پارسیان

بستک

سیریک

بندرلنگه

ابوموسی

بشاگرد

 

مشاوره تلفنی، ازدواج، زناشویی، خانواده و روانشناسی

09909374182

شماره مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستائیان استان عزیز گیلان با مرکزیت شهر رشت

 

محل زندگی شما در هر جای استان گیلان باشد می توانید از این خدمات را برای خود و اعضای خانواده تان استفاده کنید و نگرانی نداشته باشید چراکه با وجود ابزارهای جدید فاصله ها از میان برداشته شده و اکثر خدمات را می توان در هر جای دیگری هم فراهم کرد

مشاوره ما در زمینه های مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و مشاوره نوجوانان است که می توانید با خیال راحت با ما دغدغه های خود را مطرح نمایید

بیایید با برای زندگی های خوب و زیبا تلاش کنیم و از افراد متخصص مشاوره و روانشناسی کمک بگیریم تا این نوع از زندگی ها را برای خود و خانواده مان رقم بزنیم و از ناراحتی و ناآرامی های روانی و خانواده گی پیشگیری کنیم راه حل این مسائل کمک گرفتن از مشاوران تا رسیدن به هدف نهایی است.

می توان با مشاوره به موفقیت ها خیلی زودتر از دیگران دست یافت

09909374182

مشاوره|تلفنی|ازدواج|خانواده|تلگرام|مشاوره در تلگرام|روانشناسی|موب

آستارا

آستانه

اشرفیه

املش

انزلی

تالش

رودبار

رودسر

رشت

رضوانشهر

سیاهکل

شفت

صومعه‌سرا

فومن

لاهیجان

لنگرود

ماسال

 

ایل|شبانه روزی|شماره|تلفن|

 

مشـــاوره تلفنـــی خوب در کرج

 

09909374182

شهر کرج از کلان شهرهای ایران است که از اقوام مختلف ایران زمین در آن زندگی می کنند و مشاوره تلفنی در کرج یکی از موارد ضروری برای شهروندان آن است. کرج در مجاورت شهر تهران است و از این جهت نیازمند توجه ویژه به شهروندان از لحاظ سلامت روانی و آسیب های اجتماعی است. به همین منظور این عزیزان می توانند از تلفن یا موبایل جهت مشاوره استفاده کنند. بنابراین اگر در زندگی دغدغه یا مسائلی دارید می توانید با مشاوره تلفنی برای شهر کرج تماس بگیرید مشاوران و روانشناسان ما ابتدا مسائل شما را با دقت علمی و تخصصی ارزیابی می کنند پس از ارزیابی مسئله به شما در خصوص مسئله تان اطلاعات علمی خواهند داد و در نهایت راهکارهای لازم و تخصصی برای برطرف شدن و کاهش مسئله ارائه می دهند. ما با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص می خواهیم مشاوره ای ماندگار و علمی برای شما داشته باشیم و از این ارتباط خود را با شما همیشگی و جاودانی سازیم چرا که مشاوره می تواند فرآیندی دائمی باشد

 

تنها با استفاده از مشاوره تلفنی روانشناسی ازدواج خانواده  و با موبایل می توانید به مشاور تلفنی خوب  در منزل یا محل کار دسترسی داشته خانواده باشید و دربا ره ازدواج، خانواده، کودک و یا مسائل شخصی خودتان با روانشناس مشاور صحبت کنید.

و به صورت شبانه روزی مسائل خود را در میان بگذارید. این نوع مشاور با هزینه حداقلی رفت و برگشت در ترافیک شهر با مشاور در ارتباط هستید.

 

 کرج|نظرآباد|محمدشهر|کمال‌شهر|ماهدشت|هشتگرد|مشکین‌دشت|اشتهارد|گرمدره|کوهسار|چهارباغ|تنکمان|طالقان|آسارا

 

مشاوره تلفنی در سنندج 

 

09909374182

09909374182

شماره مشاوره تلفنی

مشاوره در اختیار گرفتن تجربه های علمی متخصصان است

استان کردستان و به خصوص شهرستان سنندج از شهرهای غربی ایران است که مشاوره تلفنی را برای استفاده آنها راه اندازی کرده ایم. سعی نموده ایم برای تمام استان های کشور و حتی هموطنان در خارج از کشور نیز از این امکانات مشاوره روانشناسی تلفنی استفاده کنند و با تلفن یا اینترنت در خدمات رسانی به آنها کوشا هستیم و امیدواریم آنها نیز از این شرایط آگاه شوند تا به موقع از آنها استفاده کنند.

مشاوره تلفنی با موبایل و تلفن همراه گامی است برای تمام هموطنان در سراسر کشور و برای تک تک لحظه های زندگی شان، تا بتوانند مشکلات و مسائل خود را بهتر حل و فصل نمایند و از بن بست های زندگی خارج شوند و در اوقات زندگی خود صرفه جویی نموده و کیفیت زندگی را ارتقاء ببخشند.

موبایل در واقع مساله مسافت را برای خدمات مشاوره روانشناسی کردستان و بویژه سنندج حل نموده است و در هر مکان یا هر زمانی که باشید می توانید از این خدمات استفاده نمایید و نگرانی های خود را با روش ها و تکنیک های علمی و تخصصی حل و فصل نمایید و با آرامش زندگی را سپری نمایید.

ازدواج خانواده روانشناسی تحصیلی شغلی.

سنندج|سقز|قروه|مریوان|بانه|کامیاران|بیجار|دیواندره|دهگلان|کانی‌دینار|سریش‌آباد|دلبران|سروآباد|بلبان‌آباد|یاسوکند|موچش|دزج|آرمرده|صاحب|زرینه|شویشه|کانی‌سور|بویین سفلی|بابارشانی|

مرکز مشاوره تلفنی در ساری

 

 تلفنی ازدواج خانواده روانشناسی

 

09909374182

تماس بگیریـد

با هم زندگی خوب را رقم بزنیم و برای زندگی تلاش کنیم

شهر ساری مرکز استان مازندران است، این استان در شمال ایران قرار دارد. استانی ساحلی است که به دریای خزر متصل شده است. شهرستان متعدد استان مازندران برای مشاوره می توانند از این پس از طریق موبایل یا تلفن ثابت اقدام کنند و همکاران متخصص مشاوره و روانشناس در خدمت آنها خواهند بود.

 

این کارشناسان تلاش خواهند کرد که ابتدا مسائل مراجعان را خیلی خوب تجزیه و تحلیل کنند و سپس راهکارهای خوب و اساسی برای مقابله با چالش های مختلف به مراجعان ارائه خواهند داد.

برای یک زندگی خوب، مشاوره هم مانند بسیاری کارها لازم و ضروری است و حتی می توان مشاور خانوادگی نیز داشت

مشاوره تلفنی ازدواج خانوادگی زن و شوهر. مشاوره تلفنی تحصیلی شغلی. مشاوره با موبایل

برخی از شهرستان های استان مازندران که به آنها خدمات مشاوره تلفنی ارائه می دهیم:

 

آمل

بابل

بابلسر

بهشهر

جویبار

چالوس

کلاردشت

رامسر

ساری

سوادکوه

سیمرغ

تنکابن

عباس‌آباد

فریدون‌کنار

قائم‌شهر

گلوگاه

محمودآباد

میان‌دورود

نکا

نوشهر

نور

 

 

 

مشـاوره تلفنــی در اصفهان 

 

 

09909374182

شماره تماس

 شهروندان اصفهانی جهت انجام مشاوره تلفنی با موبایل یا تلفن همراه می توانند با شماره تماس مشاور تماس بگیرند. 

اصفهان از شهرهای مرکزی ایران است و دارای مردمی با فرهنگ و اصیل است و گاهی از اوقات بنابر دلایل مختلف ممکن است نیاز به مشاوره داشته باشند که در این صورت می توانند از مشاوره تلفنی به عنوان یکی از گزینه های حل و فصل مشکل استفاده نمایند.

 

امیدواری و آرامش را می توان فرآگرفت و با امید زندگی کرد…

همه با هم با کمک و راهنمایی مشاوران و روانشناسان جهت زندگی بهتر در استان اصفهان

مشاوره تلفنی ازدواج به.خانواده،روانشناسی،شبانه روزی از. مشاوره با موبایل در. تحصیلی شغلی.

مشاوره ازدواج تلفنی در اصفهان

مشاوره خانواده تلفنی در اصفهان

برخی از شهرستان های استان اصفهان که می توانند از خدمات مشاوره تلفنی برای استان اصفهان استفاده کنند در ذیل قید شده است:

 

اصفهان

کاشان

خمینی شهر

نجف آباد

شاهین شهر

شهرضا

خوراسگان

تیران

فولادشهر

مبارکه

بهارستان

آران

بیدگل

زرین شهر

گلپایگان

فریدونشهر

درچه

چادگان

فلاورجان

دولت آباد

قهدریجان

نایین

سمیرم

کلیشاد و سودرجان

گل‌دشت

خورزوق

ابریشم

خوانسار

گز

نطنز

دامنه

اصغرآباد

 

 

مشاوره تلفنی ازدواج خانواده رواشناسی در

 

 

 

 

 با مشـاوره گرفتن بهتر زندگی کنیم و به دیگران هم زندگی خوب و

 

آرامش را هدیه دهیم

تماس بگیرید

09909374182

 

بهترین مشاوران و روانشنان کشور در خدمت شما هستند و شما می توانید با آرامش و بدون دغدغه مشکلات مختلف خود را مطرح نمایید تا راهنمایی های اساسی بگیرید و بتوانید بر مشکلات خود غلبه کنید و ما هم برای همین امر در خدمت شما خواهیم بود…

تهران|اسلام‌شهر|قرچک|گلستان|قدس|ملارد|ورامین|شهریار|نسیم‌شهر|پاکدشت|اندیشه|رباط‌کریم|صالح‌آباد|باقرشهر|باغستان|بومهن|چهاردانگه|پیشوا|دماوند|پردیس|وحیدیه|نصیرآباد|فردوسیه|حسن‌آباد|رودهن|شاهدشهر|صباشهر|صفادشت|فیروزکوه|لواسان|آبسرد|شریف‌آباد|کهریزک|فشم|جوادآباد|کیلان|آبعلی|ارجمند

 

 

مشاوره در اردبیل از طریق تلفن و موبایل

 

09909374182

استان بسیار زیبای اردبیل، دارای منظره های زیبای طبیعی است و همینطور طبیعت فوق العاده! و مردمانی خون گرم، که در بعضی از مواقع به دلایل مختلف دچار مسئله و مشکل می شوند اما دسترسی به مشاوره روانشناسی ندارند و نمی دانند که در این موقعیت ها مناسب ترین کار چیست و ما به آنها مشاوره تلفنی اردبیل را پیشنهاد می کنیم…

 

جهت زندگی بهتر از امکان هایی است ما فراهم ساخته ایم چراکه زندگی خوب حق هر فردی است و این زندگی خوب را باید آموخت. در هر شهر یا روستای استان اردبیل که باشید ما خدمات مان را برای شما ارائه خواهیم داد چراکه مشاوره و خدمات روانشناسی باید در عرصه جامعه گسترش یابد و همه از آن استفاده کنند

09909374182

 

یکی از راههای آموختن راهنمایی گرفتن و مشاوره با مشاوران و روانشناسان با تجربه و متخصص است ما برای همین منظور خدمات شایسته و بایسته ای را برای شما در نظر گرفته ایم چرا که اعتقاد مان این است که زندگی خوب را می شود آموخت و ما چاره جز آموختن زندگی خوب نداریم. با آموختن است که ما توانیم ازدواج خوبی داشته باشیم و خانواده خوبی را شکل دهیم

 

پس همه با هم برای زندگــی بهتــر در استان اردبیل

مشــاوره تلفنی در 

09909374182

جهت مشـاوره تماس بگیرید

هیچ کسی از مشـاوره بی نیاز نیست…

 

اردبیل

اصلاندوز

بیله‌سوار

پارس‌آباد

تازه‌کند

انگوت

جعفرآباد

خلخال

رضی

سرعین

عنبران

فخرآباد

کلور

کوراییم

گرمی

گیوی

لاهرود

مشگین‌شهر

نمین

نیر

هشجین

هیر

 

مشاوره تلفنی در ارومیه 

 

 

 09909374182

برای دریافت خدمات راهنمایی یا مشاوره تلفنی در شهر ارومیه ابتدا تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید. زمان مشاوره تلفنی مانند مشاوره حضوری است یعنی حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت می باشد.

مشاوره تلفنی ارومیه نه تنها برای مرکز استان آذربایجان غربی بلکه برای تمام شهروندان و روستائیان عزیز این استان است و همه می توانند با مشاوران و روانشناسان برتر کشور در ارتباط باشند و مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

 

در مشاوره تلفنی مانند مشاوره حضوری ابتدا مسئله ارزیابی می شود و سپس به ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مسئله می شود. مشاوره تلفنی می تواند در زمینه های مختلف مسائل روانشناختی باشد مانند مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی …

بیایید زندگی خوب را خود و دیگران هدیه کنیم

مشـاوره ما را از حوادث احتمالی آینده مطلع می سازد و پیشگیری راحت تر از درمان است

09909374182

مشاوره فردی ازدواج خانواده زناشویی

 

ارومیه|خوی|سردشت|شاهین‌دژ|شنویه|چایپاره|نقده|پیرانشهر|تکاب|ماکو |شوط |بوکان|مهاباد|میاندوآب|سلماس| |چالدران|پلدشت|خوی|پیرانشهر|بوکان

 

 

 

 

09909374182

مشاوره مخصوص یک قشر خاص در شیراز نیست بلکه همه می توانند از آن استفاده کنند

09909374182

در صورت بروز هر نوع مسئله، مشکل، و بحران در استان فارس بویژه شهر شیراز و سایر شهرستان های استان فارس در زمینه های فردی، ازدواج، خانواده، تحصیل و یا شغل، و احساس نیاز به مشاوره تلفنی شما می توانید در همان زمان با مشاوران تماس بگیرید و دغدغه های خود را مطرح سازید و تصمیم های عاقلانه ای را بگیرید.

 

بدون ارزیابی پیامدها هیچ تصمیمی را نگیرید. یعنی قبل از تصمیم گیری حتما بایستی فکر کرد. بهتر است زمانی تصمیم بگیرید که ارزیابی ها شما و مشورت های شما انجام شده است. و با اطمینان خاطر به این امر مبادرت نمایید تا در زندگی از منافع این تصمیم ها بهره گیرید.

 

مشاوره تلفنی در شیراز برای راهنمایی و مشاوره شما هموطنان محترم و عزیز شیرازی، با راهنمایی بهترین مشاوران و روانشناسان تلفنی راه اندازه شده است تا با متخصص ترین مشاوران، مصاحبه و گفتگو نماییداست. 

09909374182

 

مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی ازدواجمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تلفنی شبانه روزیمشاوره تلفنی روانشناسیمشاوره تلفنی تحصیلیمشاوره تلفنی شغلیمشاوره تلفنی کودکمرکز مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی با موبایل

شهرستان های استان فارس که می توانند از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند در ذیل قید شده اند و ما محدودیتی در ارائه خدمات مشاوره به آنها نداریم. آنها خدمات مشاوره تلفنی را به راحتی در اختیار دارند و می توانند برای مشاوره و درمان مشکلات خود اقدام کنند.

 

مرودشت|نورآباد‌ممسنی|نیریز|جهرم|داراب|شیراز|فسا|آباده|اردکان|(سپیدان)|استهبان|فیروز‌آباد|کازرون|لار|لامرد|اقلید 

09909374182

 

مشــاوره تلفنــی در تبریز 

 

09909374182

 

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است. شهرستان زیادی در این استان وجود دارد که هر کدام از آنها هم روستاهای متعدد و گاهی پرجعیت را دارند اما در آنها مرکز مشاوره وجود ندارد. به همین جهت آنها برای استفاده از خدمات مشاوره به نوعی در تنگنا هستند.

جهت راهنمایی و مشاوره تلفنی در تبریز با مشاوران و روانشناسان برای تبریز تماس بگیــرید. این عزیزان تجربیات علمی و  تخصصی خود را با هیچ منتی در اختیار شما قرار خواهند داد و شما نیز باید بدانید که مشاوره فرایندی تخصصی است که ابتدا نیازمند یک ارزیابی جامع از مسئله شما است سپس راهنمایی لازم به شما ارائه خواهد شد. از طریق مشاوره تلفنی در تبریز، شما با بهترین و متخصص ترین مشاوران و روانشناسان گفتگو خواهید کرد.

 

با وجود مشاوره تلفنی برای شهروندان تبریز و سایر شهرستان ها این تنگناها و محدودیت های مشاوره ای و روانشناسی تا حدودی مرتفع گردیده است و تمام اهالی این استان ب راحتی می توانند از این خدمات استفاده کافی کنند فقط کافی است که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرند.

 

ما آماده همیاری شما برای زندگی بهتر هستیم. 

مشاوره تلفنی برای زندگی بهتر

 

09909374182مشاوره تلفنی ازدواجمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تلفنی شبانه روزیمشاوره تلفنی روانشناسیمشاوره تلفنی تحصیلیمشاوره تلفنی شغلیمشاوره تلفنی کودکمرکز مشاوره تلفنی

 

اهر|بستان‌آباد|بناب|تبریز|جلفا|سراب|شبستر|کلیبر|مراغه|مرند|ملکان|میانه|هریس|هشترود

 

مشاوره تلفنی در اهواز

 

 

 09909374182

مشاوره تلفنی با روانشناس از طریق موبایل برای شهروندان اهواز و  سایر شهروندان خوزستان

مشاوران و روانشناسان ما می توانند گره گشای بسیاری از زندگی ها باشد. زندگی هایی که مسائل و مشکلات مختلفی را تجربه می کنند از اهداف اصلی خود به دور هستند. مسائل و مشکلات زندگی را بایستی حل نکرد و این کار بایستی در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد تا از آسیب ها و ضررهای بیشتر جلوگیری کرد. برای این امر کافی است که با تلفن خود شماره بالا را گرفته و با مشاوران و روانشناسان ما مشاوره نمایید. 

ما آمده ایم که زندگی خوبی را برای شما رقم بزنیم

همه با هم برای زندگی بهتر

با مشاوره زندگی خود را بیمه کنیم

 

09909374182

مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی ازدواجمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تلفنی شبانه روزیمشاوره تلفنی روانشناسیمشاوره تلفنی تحصیلیمشاوره تلفنی شغلیمشاوره تلفنی کودکمرکز مشاوره تلفنی

در استان خوزستان شهرهای مختلفی و زیادی وجود دارد که تمامی آنها مرکز مشاوره روانشناسی ندارند و برای استفاده از خدمات مشاوره به ناچار بایستی از تکنولوژی های جدید استفاده کنند تا بتوانند این امکانات را در اختیار بگیرند. از این ابزارهای جدید می توان به موبایل، تلفن ثابت یا رسانه های اجتماعی اشاره کرد. ما از هر ابزاری که برای شما راحت تر باشد استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم. شما در هر یک از روستاها و یا شهرستانهای استان خوزستان که باشید ما خدمات مشاوره روانشناسی مان را به شما خواهیم رساند و از ابزارهای جدید هم برای این منظور استفاده خواهیم کرد.

مشاوره تلفنی اهواز خدمتی شایسته تمام شهروندان و روستائیان عزیز استان خوزستان است پس آرامش را با ما تجربه کنید…

 

 

آبادان

اندیمشک

اهواز

ایذه

 باغ ملک

بندرماهشهر

بهبهان

خرمشهر

 دزفول

رامهرمز

سوسنگرد

شادگان

شوش

شوشتر

مسجد‌سلیمان

 

مشاوره روانشناسی تلفنی در

برای مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل، تلفن همراه شما می توانید با تلفن شماره مشاوره روانشناسی که در بخش های مختلف وبلاگ ذکر شده است تماس گرفته و  مشاوره روانشناسی داشته باشید ما هم تلاش خواهیم کرد که از این طریق به بهتر شدن زندگی شما کمک نماییم البته شما نیز بایستی به زندگی خود کمک نمایید 

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی روانشناسی یکی از موارد لازم در تصمیم گیری های درست در ادامۀ زندگی است که همه افراد به آن نیاز دارند تا با آرامش بهتر و بیشتر زندگی کنند 

 

در این روش از مشاوره روانشناسی شما با تلفن به مشاوران دسترسی پیدا می کنید و می توانید از تلفن همراه (موبایل) یا تلفن ثابت شماره مرکز را بگیرید تا به بهترین و با تجربه ترین مشاوران دسترسی پیدا کنید. همکاران ما به دلیل شناخت مسائل روانشناختی و روشهای ارائه خدمات مشاوره، مناسب ترین روشهای برخورد با مسائل را در اختیار شما خواهند داشت. از این جهت شما می توانید با مشاوره تلفنی گام هایی اساسی برای حل و برطرف ساختن مسائل و مشکلات فردی، خانوادگی، تحصیلی یا شغلی بردارند…

 

09909374182

 

مشاوره تلفنی+روانشناسی|مشاوره روانشناسی تلفني|شماره تلفنی مشاوره روانشناسی|روانشناسی مشاوره تلفني| است.

 

مشاوره تلفنی خانواده 

 

جهت مشــاوره تلفنــی خانواده، در سراسر ایران و حتی خارج از کشور که باشید، شما می توانید با شماره تلفن مشاوره خانواده ذیل تماس گرفته و  مشاوره خانواده داشته باشید که از این طریق به بهتر شدن زندگی خانوادگی خود کمک نمایید  امروزه داشتن خانواده آرام و پایدار از آرزوهای هر فرد است چون خانواده است می تواند بعد از ساعت کاری یا درسی به ما آرامش بدهد و فضایی را فراهم آورد که ما بتوانیم انرژی از دست رفته خودمان را باز بیابیم.

09909374182

 

09909374182

مشاوره تلفنی خانواده یکی از موارد ضروری در تصمیم گیری صحیح برای ادامۀ زندگی زناشویی  است که همه افراد به آن نیاز دارند تا با آرامش بهتر و بیشتر زندگی کنند 

09909374182

 

مشاوره تلفنی+خانواده|مشاوره خانواده تلفني|شماره تلفنی مشاوره خانواده|مشاوره تلفني قبل از خانواده| است.

 

مشاوره تلفنی ازدواج

 

جهت مشاوره تلفنی ازدواج در تک تک استان های کشور ایران و حتی در خارج از کشور که زندگی کنید و یا برای سفر رفته باشید شما می توانید با شماره تلفن مشاوره ازدواج ذیل تماس گرفته و راهنمایی و مشاوره ازدواج داشته باشید که از این طریق ب تجربیات و تصیمیم گیری بهتر خود کمک نمایید 

09909374182

 

مشاوره تلفنی ازدواج یکی از موارد ضروری در تصمیم گیری صحیح برای شروع زندگی زناشویی است که همه افراد به آن نیاز دارند تا تصمیم هایی که می گیرند و سرنوشت ساز است با اطمینان بیشتری انجام شود. 

 

برای زندگی بهتر و ازدواج خوب بایستی حتما مشاوره بگیریم؛ مشاور روانشناس تلاش می کند که تجربیات و یافته های علمی خود را در اختیار مراجعان خود قرار بدهد تا آنها هم زندگی خوب و آرامی را سپری نمایند

09909374182

 

مشاوره تلفنی+ازدواج|مشاوره ازدواج تلفني|شماره تلفنی مشاوره ازدواج|مشاوره تلفني قبل از ازدواج| است.

مشــاوره تلفنی فردی، ازدواج و خانواده (شبانه روزی با موبایل)

 

 

 

 

مراجعان گرامی، برای زندگی و انتخاب های حساس در زمینه های ازدواج و خانواده، شما می توانید با مشاورین متخصص صحبت نمایید و تمام سئوالات و ابهامات خود را مطرح کنید و بدون واسطه با مشاوران روانشناس صحبت نمایید و آنها نیز بطور مستقیم با شما ارتباط تلفنی خواهند داشت و در هر جا که باشید در داخل کشور یا خارج از کشور! از هر جای دنیا که باشید و در قاره ای که باشید می توانید تماس بگیرید تا راهنمای شما در مسائل و مشکلات زندگی تان باشیم

 

09909374182

تلفن و شماره تماس

 

مراحل مشـاوره تلفنـی فردی ازدواج خانواده شبانه روزی با موبایل 

1. تماس و دریافت شماره کارت

2. واریز تعرفه دولتی مشـاوره فردی ازدواج خانواده شبانه روزی با موبایل (70 تومن برای 50 دقیقه)

3. تلفن در زمان تعیین شده

مشاوره تلفنی در|مرکز مشاوره تلفنی| ازدواج خانواده| روانشناسی تحصیلی شغلی|مشاوره تلفنی کودک|با موبایل| شبانه روزی| آبادان|آباده|آبدانان|آبیک|آذرشهر|آران|و|بیدگل|آزادشهر|آستارا|آستانه|اشرفیه|آشتیان|آق|قلا|آمل|ابرکوه|ابهر|ابوموسی|اراک|اردبیل|اردستان|اردل|اردکان|ارزوئیه|ارسنجان|ارومیه|ازنا|استهبان|اسدآباد|اسفراین|اسلامشهر|اسلام‌آباد|غرب|اسکو|اشنویه|اصفهان|اقلید|البرز|الیگودرز|املش|امیدیه|انار|اندیمشک|اندیکا|اهر|اهواز|ایجرود|ایذه|ایرانشهر|ایلام|ایوان|بابل|بابلسر|باخرز|باشت|باغ|ملک|بافت|بافق|بانه|باوی|بجستان|بجنورد|برخوار|بردسکن|بردسیر|بروجرد|بروجن|بستان‌آباد|بستک|بشاگرد|بشرویه|بم|بناب|بندر|انزلی|بندر|لنگه|بندر|ماهشهر|بندر|گز|بندرعباس|بهاباد|بهار|بهارستان|بهبهان|بهشهر|بهمئی|بوانات|بوشهر|بوکان|بویراحمد|بویین‌زهرا|بیجار|بیرجند|بیله|سوار|بینالود|تالش|تاکستان|تایباد|تبریز|تخت|جلگه|تربت|جام|تربت|حیدریه|ترکمن|تفت|تفرش|تنکابن|تنگستان|تهران|تویسرکان|تکاب|تیران|و|کرون|ثلاث|باباجانی|جاجرم|جاسک|جغتای|جلفا|جم|جهرم|جوانرود|جویبار|جوین|جیرفت|حاجی‌آباد|خاتم|خاش|خداآفرین|خدابنده|خرامه|خرم|بید|خرمدره|خرمشهر|خرم‌آباد|خلخال|خلیل‌آباد|خمیر|خمین|خمینی|شهر|خنج|خنداب|خواف|خوانسار|خور|و|بیابانک|خوشاب|خوی|داراب|دالاهو|دامغان|درمیان|دره|شهر|درگز|دزفول|دشت|آزادگان|دشتستان|دشتی|دلفان|دلگان|دلیجان|دماوند|دنا|دهاقان|دهلران|دهگلان|دوره|دورود|دیر|دیلم|دیواندره|رابر|رامسر|رامشیر|رامهرمز|رامیان|راور|رباط|کریم|رزن|رستم|رشت|رشتخوار|رضوانشهر|رفسنجان|روانسر|رودان|رودبار|رودبار|جنوب|رودسر|ری|ریگان|زابل|زاهدان|زاوه|زرند|زرندیه|زرین|دشت|زنجان|زهک|ساری|ساوجبلاغ|ساوه|سبزوار|سراب|سراوان|سرایان|رباز|سربیشه|سرخس|سردشت|سرعین|سروآباد|سروستان|سرپل|ذهاب|سقز|سلسله|سلماس|سمنان|میرم|سنقر|سنندج|سوادکوه|سپیدان|سیاهکل|سیب|و|سوران|سیرجان|سیریک|شادگان|شازند|شاهرود|شاهین|دژ|شاهین|شهر|و|میمه|شبستر|شفت|شمیرانات|شهربابک|شهرضا|شهرکرد|شهریار|شوش|شوشتر|شوط|شیراز|شیروان|شیروان|و|چرداول|صحنه|صدوق|صومعه|سرا|طارم|طالقان|طبس|عباس|آباد|عجب|شیر|علی‌آباد|عنبرآباد|فارسان|فاروج|اریاب|فامنین|فراشبند|فراهان|فردوس|فریدن|فریدونکنار|فریدون‌شهر|فریمان|فسا|فلاورجان|فهرج|فومن|فیروزآباد|فیروزکوه|قائم‌شهر|قاینات|قدس|قروه|قزوین|قشم|قصرشیرین|قلعه|گنج|قم|قوچان|قیروکارزین|لارستان|لالی|لامرد|لاهیجان|لردگان|لنجان|لنگرود|ماسال|مانه|و|سملقان|ماهنشان|ماکو|مبارکه|محلات|محمودآباد|مراغه|مراوه|تپه|مرند|مرودشت|مریوان|مسجدسلیمان|مشهد|شگین|شهر|ملارد|ملایر|ملکان|ملکشاهی|ممسنی|منوجان|مهاباد|مهدی‌شهر|مهر|مهران|مهرستان|مهریز|مه‌ولات|میاندرود|میاندوآب|میانه|میبد|میناب|مینودشت|نایین|نجف‌آباد|نرماشیر|نطنز|نظرآباد|نقده|نمین|نهاوند|نهبندان|نور|نوشهر|نکا|نی|ریز|نیر|نیشابور|نیک|شهر|هرسین|هریس|هشترود|هفتگل|همدان|هندیجان|هویزه|هیرمند|ورامین|ورزقان|پارسیان|پارس‌آباد|پاسارگاد|پاوه|پاکدشت|پلدختر|پلدشت|پیرانشهر|پیشوا|چادگان|چاراویماق|چالدران|چالوس|چاه‌بهار|چایپاره|چرام|چناران|کازرون|کاشان|کاشمر|کامیاران|کبودرآهنگ|کرج|کردکوی|کرمان|کرمانشاه|کلات|کلاله|کلیبر|کمیجان|کنارک|کنگان|کنگاور|کهنوج|کهگیلویه|کوار|کوثر|کوهبنان|کوهدشت|کوهرنگ|کیار|گالیکش|گتوند|راش|گرمسار|گرمه|گرمی|گرگان|گلوگاه|گلپایگان|گمیشان|گناباد|گناوه|گنبد|کاووس|گچساران|گیلانغرب|یزد|میامی|آرادان|خوسف|زیرکوه|اشتهارد|داورزن|آغاجاری|سیروان|پردیس|حمیدیه|قصرقند|لنده|قرچک|عسلویه|میرجاوه|هامون|نیمروز|سامان|بن|سیمرغ|کارون|سرخه|آوج|فردیس|بوئین|میاندشت|بمپور|سلطانیه|راز|جرگلان

 

مشــاوره تلفنی

 

09909374182

 

مشاوره تلفنی

 

 

مراحل بهترین مشـاوره تلفنـی

1. تماس و دریافت شماره کارت

2. واریز تعرفه دولتی بهترین مشـاوره تلفنی  (99 تومن برای 60 دقیقه)

3. تماس در زمان تعیین شده

مشاوره تلفنی ازدواجمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تلفنی شبانه روزیمشاوره تلفنی روانشناسیمشاوره تلفنی تحصیلیمشاوره تلفنی شغلیمشاوره تلفنی کودکمرکز مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی با موبایل

مشــاوره تلفنــی در یزد

 

 

 

 

09909374182

 

راهنمایی و مشاوره تلفنی همراه شما یزدی های عزیز در تمام لحظه های زندگی!

یزد از شهر خیلی خوب کشورمان است و ما هم برای ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی آماده هستیم

برای دریافت خدمات مشاوره تلفنی در یزد کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. خدمات مشاوره تلفنی ما به صورت مشخص و تخصص ارائه می شود و می توانید سبک مشاوره ما را با امتحان کنید.

09909374182

برای زندگی بهتر از مشاوره و راهنمایی تلفنی استفاده کنید چراکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهد شد تا ضمن صرفه جویی در وقت به اصلاح زندگی خود بپردازید. این نوع از راهنمایی برای همه لحظه های زندگی شما می تواند در دسترس باشید یعنی حتی اگر در سفر هم باشید می توانید از این خدمات استفاده کنید و با روانشناس خودتان در ارتباط قرار گیرید و از راهنمایی آنها استفاده کنید…

 

    یزد ابرکوه بافق تفت مهریز میبد اردکان       

 

09909374182

 

مراحل مشـاوره تلفنـی برای هم استانی های یزدی

1. تماس و دریافت شماره کارت

2. واریز تعرفه دولتی مشـاوره برای یزد (99 تومن برای 60 دقیقه)

3. تماس در زمان تعیین شده

 

مشاوره تلفنی 

09909374182

سلام وقت بخیر🌹با توجه به اینکه برای مشاوره، ابتدا باید یک ارزیابی جامع  به عمل آورد، تا مسئله را کامل شناخت و اینکار یک کار تخصصی و واقعا زمان بر است… 

به همین جهت مراحل ذیل را انجام دهید 

1. پیامک راهنمایی تلفنی به شماره 09909374182

2. دریافت پاسخ و سپس واریز هزینه راهنمایی به شماره کارت اعلام شده

3. تماس در زمان تعیین شده 

09909374182

 

برای زندگی خوب شما آمده ایم و برای آن تمام دانش مشاوره ای و روانشناختی خود را بکار خواهیم گرفت…

 

پس با ما همراه باشید

 

 

مراحل مشـاوره تلفنـی

1. تماس و دریافت شماره کارت

2. واریز تعرفه دولتی مشـاوره (99تومن برای 60دقیقه)

3. تماس در زمان تعیین شده

چه کسانی به راهنماییی تخصصی نیاز دارد.

در زمان های بحرانی باید چه کنیم در ادامه گفته خواهد شد.

**انتهای صفحه مشاوره خانواده  و روانشناسی رایگان **

.

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

شامل بیش از ۱۰۰ تست روانشناسی و شخصیت شناسی

رایگان

*توجه فایل زیپ می باشد بعد از دانلود با زیپ باز کرده و سپس نصب کنید.

دانلود مستقیم: فول تست روانشناسی و شخصیت شناسی – اندروید

دانلود تست شخصیت شناسی از کافه بازار اندروید

دانلود نسخه IOS  برای گوشی ایفون

*فایل زیپ می باشد- باید بعد از دانلود، فایل زیپ باز کنید و سپس نصب کنید

فول تست روانشناسی شخصیت شناسی IOS بسیاری برای مشاوره شبانه روزی رایگان یا غیر رایگان تماس می گیرندو در صورتی که در زمان بهتر می توانستند آن را انجام دهند

توجه کنید مشکلات شما، ممکن است مشکلات افراد زیادی باشد

و فکر نکنید ته دنیا فرا رسیده و دیگر راه حلی ندارید

هزاران نفر مشکلات مشابه شما دارند و با تلاش مشاور خوب به صورت بلند مدت آن را حل می کنند و زندگی خود را بهبود می دهند. در سنین و دوره های مختلف زندگی افراد با بحرانها و چالش ها دست و چنجه نرم می کنند

مشاوره تلفنی فوری می تواند یک راه حل موقتی باشد ولی باید چالش در بلند مدت و تحت نظر یک مشاور درمان شود.

این بحران ها باید مدیریت شود که سبب ارتقا او می شود

ولی باید توجه داشت که این بحران ها خانواده را درگیر خود می سازد زیرا فرد با استرس، افسردگی،اضطراب، اجتماعی گریزی و غیره دست و پنجه نرم می کند.

برخی از این بحرانها:

هنگامی که در زندگی مشترک به چالش بر می خورید.

قانون اول بدتر نکردن وضعیت است. در این لحظه می توانید از یک مشاور راهنمایی تخصصی بگیرید.

فرد زندگی اش را تبدیل به یک آزمایشگاه می کند و نصایح دوستان، خانواده و اطرافیان که هیچ تخصصی ندارند را در زندگی اجرا می کند.

در این مواقع کنار بکشید یا هیاهو آرام شود

با مشاور خانواده خوب، مشاوره تلفنی بگیرید

سلام ببخشید چطوری میتونم مشاوره بگیرم

با سلام لطفا سوالتان را در همین قسمت وارد کنید موفق باشید

چرا دیدگاهم پاک میشه

سلام متنی با این نام ارسال نشده است

با سلام چگونه مشاوره بگیرم؟

با سلام خدمت شما لطفا سوالتان را در همین قسمت بیان کنید

من زنم با وانس آپ با مرد غریبه چت میکنه چند بار حتی فیلم رقصش که واسش فرستاده دیدم به بهانه متفاوت میره خونه مادرش حتی بردم مسافرت دیدم اونجام بعد از خواب من داره چت می کنه چیکار کنم

سلام به شما دوست عزیز در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحت کنیم. 1. هریک از شما چند سال دارید؟ 2. دیدگاه شما در مورد این رفتار همسرتان چیست و چه نامی به آن می دهید؟ 3. در این مورد با همسرتان صحبت کرده اید؟ 4. اطمینان دارید که فرد مقابل همسرتان مرد می باشد؟

سلام چگونه مشاوره بگیرم

سلام در همین قسمت سوالتان را ارسال کنید

سلام خسته نباشید مشعود داداشمه. 15 سالشه و خیلی با مامانم درگیر میشن. خانواده نسبتا مذهبی داریم و داداشم سبک لباس پوشیدن و دوستاش شبیه چیزی نیست که مامان و بابا هستن, برای همین خیلی درگیر میشن. حتی چند وقت پیش داداشم تهدید میکرد که خودشو میکشه و دستشو با تیغ و پرگار خط میندازه و سیگار میکشه , کلی از درساش رو افتاده . دایم توسط خانواده ترد میشه و همش بهش بد میگن . اما من میشناسمش , اون اینجوری نبود. لج بازی میکنه. یه لج بازی که فکر میکنه درسته. یبار بهش گفتم چرا دستتو اینجوری میکنی؟ گفت حال میده مامان هم حرص میخوره. جدیدا انقدر ناراحتی کشیده مشکل قلبی پیدا کرده. همش نگرانم. همش مضطربم. نگران اینم که اتفاقی براشون بیفته. هرچند فکر کنم داره میفته خیلی تلاش کردم که ببرمشون پیش مشاور. خیلی تلاش کردزم واقعا. اما نشد. مامانم میگه پول نداریم مشاوره گرونه. ولی بازم گفتم باید ببری مشاوره مسعود رو ولی گوش نمیده , البته شرایط و اوضاح مالی بده که نمیتونه همین امروز هم حال مامان بد شد, بخاطر نگرانی زیاد . ولی به گمونم مسعود فکر میکنه مامان ازش بدش میاد من چیکار کنم ؟ نمیخوام اینجوری ادامه پیدا کنه. اوضاع داره بد و بدتر میشه میشه لطفا کمکم کنید؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات و نگرانی شما و خانوادیتان قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که برادر شما در سن بسیار حساسی قرار دارد و اینکه مداوم بخواهید با تذکر و دعوا مشکلات او را برطرف کنید موضوعی را حل نخواهد کرد . نوجوانان اگرچه به خودشان آسیب می رسانند اما به هیچ وجه نمی خواهند خودکشی کنند بلکه فقط می خواهند با یک آسیب بر پوست و بدن خود از هیجانات درونی شان که امکان بروز ندارد کاسته شود. این خودآزاری بسیار گیج کننده و ناراحت کننده می باشد و برای والدین بسیار ترسناک و هشدار دهنده می باشد بهتر است با توجه به اینکه در این سن رفتارهای تکانشی در برادرتان زیاد است و از اهداف اصلی نیز دور شده اند به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بررسی لازم در این زمینه صورت گیرد اینکه برادر شما در این سن سیگار می کشد، خودزنی دارند ، رفتارهای تکانشی نشان می دهند زنگ خطری برای ایشان محسوب می شود که نیاز به بررسی دقیق با حضور ایشان داد . اینگونه مشکلات نیاز به مراجعه خود شخص به مشاور و در کنار آن همکاری خانواده ها دارد تا بتوانید نیازهای نوجوان را به درستی بشناسید و به او کمک کنید به مسیر درست هدایت شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید 021-88422495 شاد باشید

سلام خسته نباشید

سلام ببخشید من 24 سالمه و چند روز پیش برای اولین بار خود ارضایی کردم و از اون به بعد هر شب یعنی 4 شب پشت هم اینکارو میکنم .و اضطراب من خیلی بالاست و نزدیک پریود هم هستم .به نظرتون خودارضایی با توجه به دین و اینجور مسایل مشکلی ایجاد میکنه یا نه ؟؟با توجه به این که مجردم و تا حالا پارتنری نداشتم و تمایل جنسی کمی هم داشتم.

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات و نیاز جنسی شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که خودارضایی می تواند آسیب های زیادی در مدت زیاد برای شما داشته باشد از جمله عوارض خودآگاهی از جمله موارد زیر است:: افسردگی به میزان بالا ، شادی و عشق کمتر، از بین رفتن زیبایی ، از بین رفتن براقیت و زیبایی چشم ها، به هم خوردن ،تناسب اندام و زشتی هیکل ،ریزش موهای سر، ایجاد مشکلات جدی روحی مثل بدبینی و تندخویی و..، دفع بی اختیار منی، بی اختیاری ادرار، بی اختیاری در کنترل منی ،ضعف در قوای جسمی و جنسی ،سرطان پروستات و از نظر دینی نیز این موضوع مورد تایید نیست . بهتر است سعی کنید بر نیازهای جنسی خود مدیریت داشته باشید . دقت کنید که هرچه میزان تمرکز شما بر این موضوع بیشتر شود می تواند باعث شود که شما بیشتر به این نیاز گرایش پیدا کنید . بهتر است برای زندگی روزانه خود برنامه داشته باشدتا میزان تنهایی خود را کاهش بدهید و همچنین از مسائلی که می تواند باعث گرایش شما به خوارضایی شود دوری کنی ، ورزش و تغذیه مناسب نیز می تواند به شما کمک زیادی کند. درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید 021-22354282 شاد باشید

سلام 5سال و 3 ماهه که ازدواج کردم و یک فرزند2 ماهه دارم ما همکلاسی بودیم دوسال باهم دوست بودیم و توی دوستیمون کلی دعوا داشتیم علی رغم علاقه ای که بهشون داشتم ولی چون خیلی بحث و دعوا داشتیم نمیخواستم باهاشون ازدواج کنم و قصد کات کردن داشتم ولی با اصرار ایشون ازدواج کردیم و تو این 5 سال عاشقانه دوسش داشتم و اختلافاتمون هم خیلی کمتر شد. ولی مشکل اصلی من تو این5 سال اینه که بهم ابراز علاقه نمیکنه و از ظاهرم خیلی ایراد میگیره و داغ یه تعریف از رفتارم رو به دلم گذاشته علی رغم اینکه همیشه هم رفتارم هم ظاهرم مورد تایید همه اطرافیانم هم فامیل خودم هم ایشون بوده تو این 5 سال بارها و بارها باهاشون صحبت کردم و ازشون خواستم یکم بهم روحیه بده ازم تعریف کنه بگه دوسم داره ازم کمتر انتقاد کنه بارها با زبون نرم گرفتمش بارها ازش خواهش کردم خیلی وقتا گریه کردم و بهش گفتم من توشهرغربت جزتو هیچکس رو ندارم و حقمه ازت بخام بهم محبتت رو ابراز کنی من زنم نیاز دارم و… ولی هیچ فایده ای نداشته اوایل درجواب خواسته م سکوت میکرد بعدها که دعوا میکرذم و میگفتم سکوتت منو ازار میده اگر دوستم نداری خب بگو بدونم که از زندگیت برم بیرون میگفت نه دوست دارم ولی بگم پرو میشی میگفتم تو امتحان کن تو یذره محبت کنی من صدبرابر انرژی ای که میگیرم بهت محبت میکنم بعدها میگفت من کلا اینجوریم بلد نیستم سختمه و… درصورتیکه تو اون دوسال دوستیمون من بخاطر اینکه بهم محبت میکرد جذبش شدم اوایل زندگی مشترک از ظاهرم خ ایراد میگرفت درصورتی که من بخودم مطمئن بودم و دیگران همیشه از ظاهرم تعریف میکردن ولی ایشون هیچوقت بجز موقع همخوابی تعریف نکرده و نمیکنه و این منو زجر میده از بس ازشون بی مهری دیذم که حتی دیگه خودمم قبول ندارم از ذیدن خودم تو اینه متنفر شدم بخصوص حالا که اندامم هم بخاطر بارداری و زایمان بهم ریخته تو بارداری هم خیلی رک از تغییراتم ابراز نارضایتی میکرد و من ناراحتیمو بخاطر حرفاش بروز میدادم حالا دیگه طوری شده که جز ایراد چیز مثبتی تو ظاهر خودم نمیبینم اعتماد بنفسم رو از دست دادم خسته شدم از گدایی محبت ولی دوسش دارم البته به اینکه دوسم داره مطمئنم چون علاقش رو فقط با کارایی که انجام میده بهم نشون میده مثلا گاهی توی کارای خونه کمک میکنه یا چیزی بخوام برام تهیه میکته ختی اگر پولش خ کم باشه ولی من دلم به اینا راضی نمیشه روحیه ام خ گرفته و این مسئله الان بعداز زاسمان نیست تو کل این5 سال همین بوده. چند وقته تصمیم گرفتم ازش نخوام محبتش رو بروز بده چون فایده نداره لطفا راهنماییم کنید به نظر شما ایراد از منه که نمیتونم با سرد بودن ایشون و تغیر نکردنشون کنار بیام؟؟؟ چون نمیتونم خودمو فقط به چارتا کار خونه اونم گیرم ماهی یکی دوبار یا خریدی که چندماه یبار باشه قانع کنم؟؟؟ چون بخاطر وضعیت مالی متاسفانه همیشه سعی کردم چیز زیادی ازش نخوام ینی دلم نیومده تحت فشاربذارمش ما ساکن کرجیم. هرروز بجز جمعه ها 6ونیم صب تا7 عصر خونه نیستن بخاطر کارشون تو اشتهارد و وقت مشاوره رفتن ندارن البته از نظر ایشون ما مشکلی نداریم خواهشا راهنماییم کنید با سردی ایشون چکار کنم

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که تنها با درخواست مکرر به نظر می رسد نمی توانید به نتیجه دلخواه خود برسید البته باید متوجه شویم که همسرتان چه دیدگاهی دارند تا بتوانیم در این زمینه بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم که نیاز است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا یک سری آموزش ها نیز در این زمینه در اختیار همسرتان قرار داده شود. البته دقت کنید که مردها به اندازه زنان از احساسات کلامی استفاده نمی کنند و بیشتر در رفتارهای خود ان را نمایش می دهند . بهتر است سعی کنید در کنار درک کردن شرایط مالی همسرتان مقداری نیز به ظاهر خودتان بیشتر رسیدی کنید این موضوع برای مردان از اهمیت زیادی برخوردار است و رفتن به باشگاه هم می تواند باعث شود از نظر روحی بهتر شوید و هم اینکه اعتماد به نفستان در مورد اندامتان بهتر شود. بهتر است سعی کنید از یکجا نشستن و درجا زدن خوداری کنید در اول نیاز است که شما خودتان برای خودتان ارزش قائل باشید تا دیگران نیز این باور را در مورد شما داشته باشند تا زمانی که روحیه شما پایین است و انرژی لازم را ندارید زندگی برایتان یکنواخت و خسته کننده می شود و توقع دارید که همسرتان این مشکلات را حل کنند اما بهتر است سعی کنید علایقتان را بشناسید برای پرورش آنها گام بردارید حتی اگر در منزل هستید از آموزش های مجازی استفاده کنید پرداختن به کارهای مورد علاقه می تواند باعث شود که انرژی بیشتری داشته باشید. سعی کنید علایق همسرتان را نیز شناسایی کنید و به آنها اهمیت بدهید تغییرات هرچند کوچک ایجاد کنید که همسرتان نیز به ان علاقه دارد مثلا : پختن یک غذای مورد علاقه ایشان، پوشیدن یک سبک لباس خاص، تغییراتی در رابطه جنسی، بیان احساسات به سبک خاص، کتاب خواند هر چیزی که می دانید مورد علاقه همسرتان است به این طریق ایشان از نظر روحی بهتر می شوند و توجهشان به شما نیز افزایش می یابد و محیط منزل برایشان جذاب تر است . دقت کنید که در رابطه زندی مشترک بهتر است دنبال مقصر نگردید و هردویتان سعی کنید الگوی مناسبی برای طرف مقابل باشید و به علایق و نیازهای یکدیگر احترام بگذارید و در بهبود زندگی مشترکتان گام بردارید. بهتر است با رفتارهای خود به عنوان یک الگو برای همسرتان باشید بسیاری از افراد احساس می کنند که ابراز علاقه /آنها را کوچک می کند و یا باورهای نادرست دیگری چون صحبت همسر شما دارند( پرو می شوی)و… شما مسیر درست را در پیش بگیرید و به عنوان یک الگو عمل کنید تا ایشان متوجه اشتباهاتشان شوند. البته بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در اول روحیات خودتان مورد بررسی قرار گیرد و در کنار ان مشکلات زندگی مشترکتان نیز بررسی لازم شود. درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید 021-22247100 شاد باشید

ممنونم هرچند تواین چند سال بیشتر وقتا سعی کردم غذا باب میل و انتخاب ایشون باشه و قبل از اومدنشون به خونه به خودم رسیدم ولی ایشون ظاهرا با اصل من مشکل داره😂 ولی ممنونم بابت راهنمایی هاتون. حتما پیگیری میکنم چون چون از بازخوردهایی که گرفتم ازشون روحیه ام بد شده و خودم هم درحق خودم کوتاهی کردم که دست رو دست گذاشتم و به شرایط اجازه دادم مانع رفتنم دنبال علایقم بشن. ولی راهنمایی هاتون حالم رو بهتر کرد دلم خیلی اروم شد از حرف زدن باهاتون

سلام من 16 سالمه یه هفته ای بود به دوست صمیمی ام بی محلی میکردم الان فک میکنم ازم بدش میاد چیکار کنم ؟اصن نمیدونم واسه چی ازش بدم اومده بود

با سلام خدمت شما دوست عزیز نگرانی شما قابل درک می باشد چون در سن شما روابط دوستی اهمیت زیادی دارد ممکن است دوستتان از رفتارهای شما ناراحت شده باشند بهتر است با ایشان صحبت کنید و اختلافات موجود در بینتان را شناسایی و برطرف کنید . دقت کنید که رابطه دوستی یک رابطه دو طرفه است و نیاز است که احترام از سمت دو طرف حفظ شود. شاد باشید

سلام. چطور میتونم مشاوره بگیرم

شوهرم اصلا به من اهمیت نمیده .هیچ بویی از محبت کردن به همسر نبرده .همیشه مثل یک مجسمه منتظره من بهش محبت کنم جای زن و شوهر عوض شده .حتی دریغ از یک نوازش .یکسره خونه فامیلاش میره .دیر میاد خونه زود میره .اصلا توی جمع دوست نداره بیاد سمت من انگار حتی دلش نمیخواد یک کلمه بامن حرف بزنه .وقتی با خانواده اش خوبه بامن قهره وقتی با اونا قهره بامن خوبه

تورو خدا راهنمایی کنید .توی زندگی همیشه من کوتاه میام .هرچی بی احترامی میکنه هرچی اذیت میکنه بخاطر آبروی خانواده م تحمل میکنم اما دیگه تا کی

تمام تلاش ما رضایت شماست.

خانواده درمانی

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مشاوره جنسی

کانون مشاوران مشاوره روانشناسی

کانون مشاوران مشاوره خانواده

سایت مشاوره ازدواج

مشاور کو

VeryWellFamily

Family therapy

good therapy

مرکز روانشناسی مشاورانه

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

پاسخگویی شبانه روزی – 02122354282 – 02122689558 – 02144034490

{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “1”,”visibility”: “visible”
}]
}]
}{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “0”,”visibility”: “hidden”
}]
}]
}View Non-AMP Version All Rights Reserved


فول تست روانشناسی و شخصیت شناسی – اندرویدDownloads-icon


فول تست روانشناسی شخصیت شناسی IOSDownloads-icon

مشاور تلفنی شبانه روزی یا ۲۴ ساعته : امروزه با بیشتر شدن مسائل و مشکلات زندگی و همچنین افزایش فشارهای روانی ناشی از آن ها، صحبت با یک مشاور روانشناس خانم یا آقا و استفاده از خدمات تخصصی روانشناسی او در هر ساعت از شبانه روز در قالب مشاوره تلفنی شبانه روزی به یکی از امور ضروری زندگی تبدیل شده است. انجام این کار باعث می شود که شخص تا حدودی به یک آرامش نسبی برسد و مشکلات را از ذهن خود دور کند تا بتواند بر اساس توصیه های مشاور، راحت تر و با آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه دهد.

مشاور تلفنی شبانه روزی و روانشناس تلفنی یکی از مراکزی است که در موقعیت های اورژانسی نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.مشاور روانشناسی که به عنوان مشاور تلفنی در مراکز مشاور تلفنی شبانه روزی پاسخگوی مسائل و مشکلات روانی زندگی شماست، به یک سری تکنیک هایی مسلط می باشد که اگر شخصی در یک موقعیت بسیار اورژانسی با مرکز مشاوره ای که او مشغول فعالیت در آن است، تماس بگیرد آماده ارائه بهترین راه حل به او است.

معمولا مراکز مشاور تلفنی شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته و از طریق تماس با تعدادی شماره‌ های خاص، طیف وسیعی از خدمات در زمینه هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را به عموم مردم ارائه خواهند داد.

سوالی که همواره مطرح است این است که چرا علی رغم تمام توجه مراکز روان پزشکی و هشدارهایی که می دهند، هنوز هم از تعداد بیماران با مشکلات روانی کم نشده است و روز به روز این مشکلات افزایش می یابد؟ یا این که چرا مردم برای حل مشکلات روانی خود به مشاورین روانشناس مراجعه نمی کنند؟

مهم ترین عواملی که در استفاده نکردن بیماران از خدمات مشاوره روانشناسی دخیل است، عبارت است از:

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

هر کدام از این موارد خود به تنهایی می تواند علت استفاده نکردن مردم از خدمات مشاوره روانشناسی باشند. حال مشاور تلفنی شبانه روزی به یاری ما آمده است تا به کسانی که با این مشکلات در مسیر مراجعه به مشاورین روانشناس هستند، کمک کنند و به این ترتیب شما می توانید از هر کجای ایران به صورت تلفنی با افراد متخصص در این زمینه صحبت کنید، مشکلات خود را مطرح کنید و هر نوع راهنمایی که نیاز داشته باشید از قبیل: آشنایی با چند مرکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد، ارائه بهترین راه حل ممکن برای مشکل خود و … بگیرید.

مساله قابل ذکر این است که مشاوره های تلفنی شبانه روزی می توانند کلیه راه حل های مشکلات شما در زمینه همه خدماتی که این مراکز ارائه می دهند، بدون محدودیت و به صورت محرمانه تنها با یک تماس تلفنی در اختیار شما قرار دهند. حتی شما قادر به انتخاب نوع مشاور روانشناس خانم یا آقا برای خود هستید و این مراکز حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگوی سوالات شما هستند. بعضی از خدمات این مراکز به صورت رایگان ارائه می‌ شود اما به طور کلی تعرفه‌ های آن ها بر اساس نرخ دولتی است که از طریق درگاه بانکی پرداخت می‌ پذیرد.

محدودیت ها و مزایای مشاور تلفنی شبانه روزی نسبت به مشاوره های حضوری چیست؟چگونه می توان به میزان اعتیار مراکز مشاوره تلفنی شبانه روزی اعتماد کرد؟اگر نیاز به برقراری تماس بیشتر از یک مرتبه با مشاوره های تلفنی ۲۴ ساعته وجود داشته باشد، چگونه می‌ توان همیشه با یک مشاور در تماس بود؟آیا روش های پرداخت‌ این مراکز با پرداخت‌ های حضوری تفاوت دارد؟آیا این مراکز وابسته به ارگان دولتی خاصی هستند؟چگونه می توان از سطح تحصیلات و میزان آگاهی افرادی که به سؤالات پزشکی پاسخ می‌ دهند، اطمینان داشت؟

در ذهن داشته باشید که پاسخ شما نزد ماست. مشاوره تلفنی شبانه روزی بهترین گزینه یاری رسان برای کسب راهنمایی در زمینه های مختلف در طول زندگی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی
مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *