مشاوره تلفنی صنایع غذایی

 
helpkade
مشاوره تلفنی صنایع غذایی
مشاوره تلفنی صنایع غذایی

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی سال 99 و نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی سال 99 را در این مطلب مشاهده می کنید. همچنین برخی از رتبه ها و محل قبولی در کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی 98 را می توانید در جداول این مطلب ببینید. این رتبه ها و محل قبولی به شما در انتخاب رشته کنکور ارشد مهندسی صنایع غذایی 99 کمک می کند.

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور ارشد

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی 99، به دلیل شرایط پیش آمده مربوط به شیوع ویروس کرونا، احتمالا با تغییراتی نسبت به سال های گذشته مواجه خواهد بود.مسائلی مانند تعداد دفعات ثبت نام کنکور ارشد و زمان بیشتر برای مطالعه کنکور ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی باعث شده که در زمان قبل از کنکور ارشد خیلی از داوطلبان تازه نفس به رقبای جدی تبدیل شوند و خیلی از داوطلبانی که زمان بیشتری برای مطالعه در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی گذاشته بودند از دور رقابت خارج شوند. بنابراین شناخت وضعیت موجود  تغییرات احتمالی در نمونه رتبه و محل قبولی کنکور ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی، از نکات مهمی است که کلیه داوطلبان در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی 99 باید آن را در نظر بگیرند. از طرفی با توجه به شرایط موجود جامعه و عدم امکان دسترسی به مشاوران یا محدودیت در آن تصمیم گرفتیم که مطلب راهنمای جامع و مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی 99را برای داوطلبان این رشته آماده کنیم که یک سری نکات مهم را در انتخاب رشته خود در نظر بگیرند. همچنین در هر کدام از مراحل انتخاب رشته ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی که برای شما مشکل یا سوالی ایجاد شود می توانید از کمک مشاوران ما استفاده کنید. مشاوره انتخاب رشته ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی99 در حال حاضر به شکل مشاوره انتخاب رشته تلفنی، مشاوره انتخاب رشته آنلاین، و مشاوره انتخاب رشته حضوری قابل انجام است. برای استفاده از مشاوره انتخاب رشته ارشد حسابداری می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید. 

اگر  به هر دلیلی نیاز به مراجعه حضوری، برای مشاوره انتخاب رشته دارید، در نظر داشته باشید که موسسه 3گام با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی امکان استفاده از مشاوره انتخاب رشته حضوری را فراهم کرده است . برای استفاده از مشاوره انتخاب رشته حضوری روی دکمه زیر کلیک کنید. 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور ارشد

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی سال 99 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- احتمال قبولی با توجه به رتبه: با توجه به رتبه ها در گرایشهای مختلف در مهندسی صنایع غذایی، افراد مختلف با توجه به علاقه گرایشی را انتخاب می کنند که گرایش مورد علاقه فرد دیگر با رتبه نزدیک به او نیست و در نتیجه امکان قبولی با رتبه های بالاتر در گرایشهای کم طرفدار در دانشگاههای خوب فراهم می شود. دانستن این که رتبه ها چگونه در گرایشهای مختلف و دانشگاهها پخش می شوند به شما کمک می کند تا اشتباه وحشتناک و پشیمان کننده ای را مرتکب نشوید.

2- بازار کار گرایشها اهمیت ویژه ای دارد. اگر هدف شما از خواندن ارشد این است که بازار کار بهتری را به دست آورید بنابراین بهتر است در برخی جاها، گرایش را مقدم بر دانشگاه و در برخی انتخابها، دانشگاه را مقدم بر گرایش در نظر بگیرید. البته کاملا به شرایط فرد بستگی دارد که بهتر است با تشریح کامل شرایط برای یک مشاور خبره،بهترین انتخاب را نمایید.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

3- تصمیم به ادامه تحصیل: این که بخواهید دکترا را در ایران بخوانید و یا خارج از ایران بسیار اهمیت دارد. برخی باید گرایشی را بخوانند که در صورت ماندن در ایران بتوانند کرسی هیئت علمی دانشگاهها را تصاحب کنند.

4- دوری و یا نزدیکی به محل سکونت: بعضی وقتها می ارزد که شما جای دورتری بروید ولی دانشگاه بهتر و یا گرایش برتری را بخوانید که با تشریح شرایط می توان به بهترین انتخاب رسید.

5- در نظر گرفتن کیفیت دانشگاه در گرایشهای مختلف و نوع دوره ها: در بعضی شرایط حتی ممکن است که پیام نور برای شما انتخاب ایده آل باشد و نوبت دوم یا همان شبانه انتخاب خوبی برای شما نباشد. این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

6- ادغام آزمون دانشگاه ارشد دانشگاه سراسری و آزاد در تمامی رشته ها باعث می شود تا تنوع انتخابها و دانشگاهها حتی بیشتر از قبل شود. بنابراین همین ادغام و البته جدا بودن انتخاب رشته های آزاد و سراسری در مقطع ارشد باعث می شود تا سردرگمی چندین برابر شود. تفاوتها و مقایسه رتبه بندی دانشگاههای آزاد و سراسری و غیرانتفاعی و پیام نور و پردیسهای خودگردان، از جمله مواردیست که حتما باید در نظر گرفته شود. در صفحه شهریه دانشگاه ها در مقطع ارشد می توانید در مورد هزینه تحصیل هر یک از انواع دانشگاه ها مطلع شوید و آن ها را با هم مقایسه کنید.

 

دریافت مشاوره رایگان

 

مشاوره های حضوری و تلفنی انتخاب رشته ارشد مهندسی صنایع غذایی 99، با رعایت کردن تمامی این نکات، بهترین انتخابها را با توجه به رتبه شما خواهند چید تا با توجه به رتبه خود، بتوانید بهترین عملکرد را در قبولی داشته باشید.

 

چنین نکات مهمی که در بالا ذکر شد، در سیستم نرم افزاری انتخاب رشته مجازی ارشد مهندسی صنایع غذایی 99 نیز گنجانده شده است تا شما به اطلاعات زیر دست یابید:

1- احتمال قبولی با توجه به رتبه

2- در نظر گرفتن تغییرات رتبه های قبولی با توجه به تغییرات  دفترچه انتخاب رشته ارشد 99

3- اولویت بندی دانشگاهها به ترتیب گرایش و سطح علمی

4- اولویت بندی اختصاصی با توجه به جایگاه علمی دانشگاه، شهریه، استان دور و نزدیک و همینطور نوع آموزش در گرایش

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

در جداول زیر نمونه رتبه ها و محل قبولی کنکور ارشد مهندسی و صنایع غذایی سال 98 و سال های قبل از آن را مشاهده می کنید. 

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی سال 97

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی سال 96

 

نوبت دوم-دانشگاه تربیت مدرس

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

در مطلب مشاوره  انتخاب رشته کنکور ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی 99، نکات مهمی در مورد نحوه انتخاب رشته را ارائه داده ایم. چنانکه بعد از خواندن مطلب هرگونه سوال یا ابهامی داشتید می توانید از سه روش: مشاوره انتخاب رشته تلفنی، آنلاین و حضوری، از کمک مشاوران 3گام استفاده کنید. 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی 3گام ترکیبی از نرم افزار انتخاب رشته آنلاین و توصیه ها و کمک یک مشاور مجرب در زمینه انتخاب رشته ارشد تخصصی علوم و مهندسی صنایع غذایی انجام می شود. در صورت استفاده از این مشاوره ها شما می توانید سوالات خود را در زمینه: رتبه های قبولی ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی ، بهترین گرایش ها و زیر گرایش ها، بازارکار، سطح دانشگاه ها، احتمال قبولی در کد رشته های مد نظر، نحوه چیدمان صد انتخاب کنکور ارشد  و مواردی نظیر این از مشاوران تخصصی رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی بپرسید. 

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

تاثیر مشاوره در نتیجه انتخاب رشته کنکور ارشد انکار ناپذیر است. تاثیر مشاوره در انتخاب رشته کنکور ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی به دلیل تعداد بالای گرایش های آن و پیچیدگی خاصی که به دلیل همپوشانی گرایش های آن به وجود می آید بسیار پر رنگ تر می شود. برای مثال مشاور می تواند به شما کمک کند که انتخاب هایی که از دید بقیه ممکن است پنهان مانده باشد را برای شما در انتخاب رشته وارد کند وشما در انتخاب بهتری نسبت به رتبه خود قبولی کسب کنید. یا بارها در جلسات پیش آمده که داوطلبان با چیدمان بسیار غلط به مشاوران مراجعه می کنن که حضور مشاور برای انتخاب رشته جلوی این نوع اشتباهات را می گیرد.


سارا‏ – 98/4/18

با سلام با رتبه 22 سهمیه آزاد امکان قبولی روزانه در دانشگاه تربیت مدرس یا تهران رو دارم؟؟


Tina‏ – 98/3/29

با سلام و وقت بخیر . با رتبه تقریبی 200 الی 250 شانس قبولی در دانشگاه تبریز شبانه رو دارم ؟


سالار‏ – 97/4/2

سلام با رتبه ی 400 احتمال قبولی در شبانه رو دارم؟


فاطمه‏ – 97/3/17

سلام، با رتبه 1610 در دوره های غیر روزانه شانس قبولی در دانشگاه آزاد تبریز یا مراغه را دارم ؟آخرین رتبه مجاز 3367 میباشد خیلی ممنون


s‏ – 97/3/15

با سلام، آیا امکان قبولی با رتبه سهمیه ۱۰۶ و رتبه کل ۱۱۲ در ارشد رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی در دانشگاه فردوسی وجود داره؟ با تشکر


مینا‏ – 97/3/13

سلام با تشکر از سایت خوبتون میخواستم بپرسم با رتبه ی ۱۵۱ احتمال قبولی دانشگاه صنعتی اصفهان نوبت دوم دارم؟


زهرا‏ – 97/3/13

سلام با رتبه۶۶ با سهمیه ایثارگری احتمال قبولی روزانه رو دارم و کدوم شهر


مریم‏ – 97/3/13

باسلام من با رتبه 103 میتونم دانشگاه اصفهان بیارم.چون فقط دانشگاه اصفهان میخوام برم .


محسن ابراهیمس‏ – 97/3/10

سلام با رتبه ۲۲۴ در سهمیه و رتبه ۲۳۸ بدون سهمیه و اخرین فرد مجاز ۴۱۴ روزانه ایا امکان قبولی در دانشگاه روزانه را دارم یا خیر ؟؟ فرقی ندارد کدوم شهر باشم


امین‏ – 96/6/13

سلام ممنون از جواب درست و منطقی که در مورد سوالم دادین.خدا رو شکر همونطور که فرمودین احتمال قبولیم در موسسات خیلی بالاس.تمامی موسسات رو طبق کارنامه نهایی منتشر شده توسط سنجش قبول میشدم و من الویت اولم که موسسه خزر بود رو قبول شدم.بازم ممنون


خانم رزمگاه‏ – 96/9/21


با سلام موفق باشید


غزل‏ – 96/4/30

سلام بارتبه ۲۷۵ میتونم دانشگاه رامین اهواز قبول شم؟؟؟


خانم رزمگاه‏ – 96/9/21

با سلام احتمال کم است. شبانه را هم انتخاب کنید


مهرانه‏ – 96/4/13

سلام .خسته نباشید.میخواستم بدونم کلاسهای ارشد در دانشگاه ازاد و یا موسسات دیگر روزهای پنجشنبه و جمعه هستش?مرسی


خانم رزمگاه‏ – 96/9/21

با سلام. لطفا با موسسه مورد نظرتون تماس بگیرید.


امین‏ – 96/4/3

سلام.با رتبه700 ارشد صنایع غذایی و اخرین رتبه مجاز 4880 احتمال قبولی در موسسات غیر انتفایی ت شهرستانهایی گرگان.قائم شهر و محمود اباد رو دارم? و یا ازاد علوم تحقیقات و تهران شمال. و علوم دارویی تهران.? ممنون از لطفتون


پشتیبانی 3گام‏ – 96/4/3

سلام. بله شانس غیرانتفاعیتون خیلی بالاست.برای احتمال و شانس قبولی به نرم افزار رایگان انتخاب رشته آزاد مراجعه کنید. به آدرس:final.3gaam.com

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

با سلام من در مورد یه محصول غذایی نیاز به اطلاعات اولیه ای دارم. ممنون میشم در این ارتباط در صورت امکان منو راهنمایی کنید با سپاس 

 

سلام  

عزیزم یه محصول ؟ 

اینجوری کن و بعد اونجوری کن  

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

خب پسرم وقتی اینجوری اطلاعات می دهی من هم باید اینجوری راهنمایی کنم دیگه

شماره تماس من : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ از ساعت ١١ الی ١٦ .

شماره تماس من : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ از ساعت ١١ الی ١٦ .

سلام

از ١١ تا ١٦ با شماره ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ تماس بگیر.

عزیزان من

تماس برای مشاوره (رایگان )

فقط و فقط از ساعت ١١ صبح الی ١٦ بعد ازظهر

لطفاً خارج از این ساعات تماس نگیرید .

متشکرم

سلام. من چند هفته پیش ازتون کمک خواستم ولی جواب ندادین. من به کمکتون احتیاج دارم. چه طوری می تونم باهاتون در ارتباط باشم.؟

سلام

تلفن و ساعت تماس را نوشته ام .

مراجعه ی حضوری با تعیین وقت قبلی .

محدوده دفتر من پاسداران است.

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور از دیگر رشته های پرطرفدار این دانشگاه است . این رشته شباهت بسیاری به رشته مهندسی کشاورزی در گرایش علوم تغذیه دارد . رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور درخصوص کنترل بهداشت و مواد غذایی و همچنین کنترل سلامت خوراک انسان است . در رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور دانشجویان در خصوص کنترل کیفی ، بسته بندی ، نگهداری و بطور کل تمامی امور مربوط به صنایع غذایی آموزش میبینند . رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تدریس میشود و چندین گرایش در مقطع ارشد دارد .

بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور با ارائه مدارک مندرج در وبسایت این دانشگاه امکان پذیر است . مهم است بدانید که ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور بصورت بدون کنکور و بدون آزمون است . ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور در سه مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد نیز امکان پذیر است . مهلت ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور در دو نیم ترم مهرماه و بهمن ماه برای متقاضیان این رشته امکان پذیر است و خارج از مهلت اعلام شده توسط خود دانشگاه انجام نخواهد شد .

بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور داشتن مدارک مندرج در سایت دانشگاه علمی کاربردی و همچنین پرداخت مبلغ شهریه در مدت زمان اعلام شده است . از دیگر شرایط ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور دارا بودن مدرک دیپلم مرتبط با رشته صنایع غذایی یا دیپلم رشته های نظری رشته تجربی و ریاضی میباشد . برای اطلاع از دیگر شرایط ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور میتوانید با گروه مشاورین آویژه تماس گرفته و از جزئیات مورد نظرتان مطلع شوید یا به وبسایت دانشگاه مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی

شهریه رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور با توجه به اخذ واحدها در هر ترم و همچنین با احتساب شهریه ثابت متفاوت است . شهریه رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر مربوط به واحد های هر ترم است . مهم است بدانید شهریه رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور هر ساله به مقدار ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش میابد . برای اطلاع بیشتر از جزئیات شرایط ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور و شهریه رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور میتوانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

رشته صنایع غذایی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور است . رشته صنایع غذایی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور در تهران مقصد بسیاری از شاغلین و افرادیست که توانایی ادامه تحصیل با آزمون ورودی و در ساعات روز را ندارند . کلاس های رشته صنایع غذایی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور بصورت غیر حضوری و حضوری برگزار میشود و داوطلبین این رشته میتوانند تنها با ارائه مدرک جهت ثبت نام در رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور در این واحد و یا زیرمجموعه های آن در سراسر کشور بصورت حضوری یا آنلاین اقدام نمایند .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

اگر سوال مورد نظرتان در محتوای متن پاسخ داده نشده ، شما عزیزان میتوانید برای اطلاع کامل از انتخاب رشته مورد نظر خود در تمامی مقاطع تحصیلی مورد نظرتان و برای تحصیل در هر دانشگاه و هر گرایشی و برای اطلاع بیشتر از جزئیات ادامه تحصیل در رشته صنایع غذایی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور و بطور کل رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور در سراسر کشور و همچنین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، انتخاب رشته کنکور ، و هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان شاغل میتوانند علاوه بر کدرشته محلهای دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کدرشته محلهایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی

پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت متمرکز و در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، نوع مدرک (مرتبط یا
غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش آن رشته قرار میگیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد میشود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محلهای مرتبط با رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی

هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:

برابر ضوابط شرکت نماید. در جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی درج شده است. همچنین مندرجات جداول شماره (۷ الی ۱۰ ) دفترچه ثبت نام، معرف کدرشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کدرشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس استان، شهر و مرکز آموزشی میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.

بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی دانشجو می پذیرد؟

در حال حاضر خیر

آیا تغییر رشته، مرخصی تحصیلی، انتقال و میهمان شدن برای رشته صنایع غذایی علمی کاربردی امکان پذیر است؟

از نیمسال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل بررسی میباشد.

آیا تحصیل در رشته صنایع غذایی دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان با خدمت سربازی امکان پذیر است؟

خیر


معرفی و ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه معرفی و ثبت نام رشته صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

شهریه رشته روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

افزایش شهریه رشته طراحی دوخت دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مهارت‌های تخصصی فروشنده تلفنی در صنایع غذایی موضوعی ست که در این نوشتار به آن می پردازیم. در بخش اول در مورد برخی از مهارتهای عمومی فروشندگان تلفنی، به عنوان مهارتهای پایه صحبت شد. در بخش دوم بیشتر نکات شامل مهارتهای فروش در نوع صنعت محصول است. در این نوشتار سعی شده است مثال ها از صنایع غذایی مطرح شود.

رادیو سرپرست فروش

 

1- محصول شناسی به روز 

افزایش دانش محصولی در خصوص، نوع سبد محصولات و مزیت های محصولی چه از نظر قیمت، کیفیت محصول، محصولات استراتژیک صنعت، محصولات ضایعات خیز، محصولات کند فروش و مزیت های محصولی، بسیار برای مشتری جذاب است. دادن این اطلاعات در حین سفارش گرفتن موجب روان شدن ارتباط و کلام و فروش می گردد.

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

2- بازدید از منطقه توزیعی 

برخی از محدودیت های ویزیت تلفنی نسبت به ویزیت حضوری، عدم شناخت از پتاسیل خرید مشتری شامل مکان و تعداد یخچال ها برای عرضه محصولات غذایی ست. این مسئله بسیار روی نوع مذاکره فروش تاثیر گذار است. بیشتر سارمان ها ترجیح میدهند از فروشندگانی جنسیت مونث استفاده نمایند، ممکن است که به علت محدودیت جنسی، امکان تردد میان مشتریان به صورت حضوری حتی به صورت رندم هم وجود نداشته باشد که این مسئله می تواند کار فروش را سخت نماید.

پشنهاد میگردد که حتما فردی که قرار است مشتریان را ویزیت تلفنی نماید، از مشتریان خود یکبار به صورت حضوری بازدید داشته باشد، تا بهتر بتواند با توجه به منطقه و پتاسیل مکان مشتری با او رایزنی و مذاکره نماید.

3- اطلاع داشتن از تاریخ محصولات به صورت روزانه 

با توجه به حساسیت تاریخی کالا در صنایع غذایی، تازگی محصول به عنوان یک عامل موثر در خرید می تواند اثر بخش باشد. لذا لازم است فروشنده  به صورت روزانه از تاریخ محصولات اطلاع داشته و اگر محصولی کم تاریخ است، به اطلاع مشتری در زمان سفارش گیری برساند، تا مشتری احساس نکند که فروشنده از اعتماد او سوء استفاده کرده است.

4- تست و سمپل محصولات برای مشتریان 

با توجه به روند رقابت در عرضه محصولات بخصوص در صنایع غذایی، همچنین محدود بودن پتاسیل خرید مشتری، از قیبل جا و مکان و تعداد یخچال، دادن نمونه ای کوچک از محصول می تواند در ایجاد ذائقه  خرید مشتری بسیار تحریک کننده باشد.

5- اطلاع از جایزه و طرح های تشویقی از محصولات به صورت روزانه 

با توجه به نوع سیاست های فروش در صنایع غذایی، در زمانی که محصولات با تاریخ کم یا جدید و یا فروش کم مواجه می شوند، معمولا شرکت ها روی محصولات طرح جایزه خرید گذاشته، تا بتوانند انبار های خود را زودتر از محصول خالی نمایند. لذا لازم است ،به صورت روزانه فروشنده، از اینگونه طرح ها مطلع شود و در میان مذاکرات بتواند به فروش موفقی دست یابد. البته بسیار مهم است، که قبلا فروشنده، دیالوگ خرید این محصولات را تمرین نماید، مثلا می تواند دیالوگ این باشد “امروز طرح ویژه ای برای مشتریان طلایی شرکت داریم و من میخواهم این امتیاز را به شما پشننهاد نمایم.”

6- بازدید از خطوط تولید با هدف آشنایی با فرایند های تولید و شناخت عوارض کیفی محصول و علل ایجاد آن 

در صنعت صنایع غذایی کپک زدگی محصول میتواند در اثر شرایط نگهداری نامناسب و پارگی بسته بندی ایجاد گردد. این مسئله به عنوان یک امر طبیعی در این صنعت شناخته شده است. مهم است که فروشنده از علل ایجاد این مسئله آگاه باشد و بتواند پاسخ قانع کننده ای به مشتریان بدهد. حتما از کارشناسان تولید و کیفیت بخواهید که فرایند تولید و نگهداری  محصولات را برای شما تشریح نمایند و حتی المقدرو فروشندگان از خطوط تولید بازدید به عمل بیاورند و از نزدیک با مفاهیم تولید محصول آشنا شوند.

آشنایی با عوارض کیفی محصول که می تواند ناشی از عدم رعایت نگهداری مطلوب ایجاد گردد، در متقاعد سازی و راهنمایی مشتریان از وضعیت ایجاد شده برای محصول مهم است. زیرا مشتری احساس می نماید که با یک کارشناس خبره در فروش و تولید مواجه است، این مسئله سطح اعتماد او را به شرکت و برند و فرد بالا می برد.

7- تست محصول به صورت دوره ای توسط خود فروشنده 

فروشنده محصولات غذایی، محصولات را باید از نظر مطلوبیت طعم ومزه تست نماید، زیرا در اکثر مکالمات فروشنده با خریدار دیالوگ طعم و مزه و تعریف از کیفیت محصول رد و بدل میشود “ این محصول واقعا خوشمزه است؟ از کیفیت خوبی برخوردار است؟ ” درصورتی که ممکن است، فروشنده اصلا این محصول را تست نکرده باشد، که این مسئله باعث کاهش سطح اعتماد فروشنده در مکالمات با مشتری میگردد.

8- پیگیری روزانه وضعیت سفارشات ارسالی از طریق راننگان توزیعی

با توجه به اینکه امکان دارد، برخی از مشتریان از تحویل بار امتناع کرده، یا بخشی از آن را خریداری نمایند، یا مغازه به علتی تعطیل باشد، محصول در داخل ناوگان باقی مانده، و امکان دارد با توجه به نوع سیاست شرکت محصول عودتی از بازار،به انبار برگشت داده شود و یا مجدد به بازار عرضه شود و یا خود راننده توزیعی، در مسیر آن را به سایر مغازه داران در همان روز عرضه نماید.

“پس لازم است فروشنده برای سفارش گیری مجدد، از وضعیت تحویل بار از راننده توزیعی اطلاعات کسب نماید.”

برای حل مشکل بار اضافی مانده در ناوگان توزیعی چاره ای بیندیشید، به عنوان مثال سعی کنید آن محصولات را دوباره به مشتری جدید عرضه نمایئد که البته بهتر است همان روز این اتفاق بیفتد که محصول دچار کاهش تاریخ نشود.

9-آشنایی با روند پذیرش ضایعات ناشی از کیفیت و عدم فروش محصول 

اطلاع فروشنده از روند پذیرش ضایعات محصول، برای اینکه بتواند مشتری را در این زمینه راهنمایی نماید، بسیار مطلوب است.

به طور مثال، اگر مشتری از گرفتن محصول جدید امتناع نماید، ممکن است یکی از دلایل او عدم پذیرش مرجوعی محصول باشد و خرید آن را منوط به پذیرش ضایعات محصول نمائید.

دادن جواب مبهم در این زمینه به مشتری،امکان دارد، او را از خرید محصول کاملا منصرف نماید. این مسئله همیشه برای مشتری به عنوان یک دغدغه مهم مطرح است.

گاهی به علت عدم فروش محصول در موعد مقرر تاریخی ایجاد می گردد که از آن به عنوان مرجوعی عدم فروش یاد می کنند. امکان دارد به علت کندی خروج از ویترین و عدم انتخاب توسط مصرف کننده نهایی، قبل از فروش و عرضه آن، تاریخ آن تمام شوذ بر روی دست مشتری بماند و موجب ضرر و زیان او شود. در این زمینه هم فروشنده باید از قوانین برگشت مرجوعی از بازار کاملا آگاه باشد تا هم بتواند علاوه برجلب رضایت مشتری، سازمان را هم از نظر هزینه برگشت محصول ضایعاتی، دچار خسارت و زیان ننماید.

10- بررسی لیست دوره ای مشتریان از نظر فاکتورهای نظیر 

بررسی دوره ای و ماهیانه مشتریان جهت اطلاع از وضعیت آنها و روند رشد و یا کاهش در شاخص های فروش، به طور مثال، تعداد اقلام، سطر فاکتور های خرید، میزان برگشت محصول و تناژ خرید می تواند در مذاکرات بعدی به عنوان یک چشم انداز خوب و اثر بخش به فروشنده کمک نماید.

به طور مثال یک مشتری بسیار از نظر وضعیت خرید و تناژ خرید عالی است، اما در بخش ضایعات محصولی بسیار نامطلوب است، درصد بالایی از مرجوعی از بازار در گروه مشتریان متعلق به این مشتری است که او را از نظر سود دهی جز بدترین مشتریان می نماید. فروشنده علاوه بر آگاه سازی مشتری از روند خود، می تواند در ارائه محصولات ضایعات خیز هم  کنترل خرید را انجام نماید.

 

لینک کوتاه شده مطلب : https://goo.gl/fHrpTG

 

مشاوره و آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

درخواست آنلاین مشاوره و آموزش 

ایمیل : info@kehsavarzfazl.com

عضویت در کانال تلگرام

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

تماس با من

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

معرفی رشته ها

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

مهم ترین عامل در انتخاب رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی) علاقه به این رشته می باشد. محل فعالیت کارشناسان علوم و مهندسی صنایع غذایی معمولا کارخانه های تولید مواد غذایی است که در حومه های شهر قرار دارند و افراد باید توانایی لازم برای کار در این محیط ها را داشته باشند. در ادامه مطلب اطلاعات کافی در رابطه با بازار کار ، شرایط شغلی و رتبه لازم برای قبولی در رشته صنایع غذایی در اختیار متقاضیان این رشته قرار خواهیم داد.

آنچه در این مطلب میخوانید :

هر کارخانه یا کارگاه تولید مواد غذایی برای کسب پروانه مسئول فنی از وزارت بهداشت ، نیاز به معرفی یک مهندس علوم و صنایع غذایی ، متخصص علوم و صنایع غذایی و یا مهندسی شیمی گرایش مواد غذایی دارد. رشته مذکور از بازار کار خوبی برخوردار بوده و درصد بیکاران کمتری دارد. فارغ التحصیلان رشته مذکور می توانند در حوزه های زیر فعالیت کنند :

علاوه برآن فارغ التحصیلان این رشته می توانند در موسسات و سازمان های زیر نیز مشغول به کار شوند:

برخلاف برخی از رشته های کشاورزی همچون زراعت یا علوم دامی ، خانم ها نیز می توانند در این رشته به فعالیت بپردازند و در آزمایشگاه ها یا کارخانه های تولید مواد غذایی مشغول بکار شوند.

دوره تحصیل رشته مذکور چهار سال می باشد و دانشجویان این رشته باید 144 واحد درسی را بگذرانند. دروس این رشته شامل دروس عمومی ، پایه ، اختصصاصی الزامی و اختصاصی انتخابی می باشد.

دانلود چارت درسی رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی

پرطرفدار ترین گرایش رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی گرایش صنایع غذایی است که فارغ التحصیلان این رشته در زمینه بهینه سازی فرآیند ها و تجهیزات صنایع غذایی فعالیت می کنند.

این رشته از زیرشاخه های کنکور تجربی است و در دانشگاه های دوره روزانه ، نوبت دوم ، دانشگاه آزاد ، غیرانتفاعی و پیام نور ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. نحوه پذیرش این رشته به صورت شرکت در آزمون سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

دانشگاه محل قبولی

سهمیه داوطلب

دانشگاه علوم پزشکی و منابع طبیعی گرگان

ایثارگر (25 درصد ظرفیت)

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین – ملاثانی اهواز

ایثارگر (5 درصد ظرفیت)

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

منطقه یک

دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

منطقه یک

دانشگاه تبریز (محل تحصیل اهر)

منطقه یک

دانشگاه سمنان

منطقه دو

دانشگاه جهرم

منطقه دو

دانشگاه کردستان – سنندج

منطقه دو

دانشگاه شهید باهنر – کرمان

منطقه سه

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

دانشگاه فردوسی – مشهد

منطقه سه

دانشگاه تبریز (محل تحصیل اهر)

منطقه سه

دانشگاه محل قبولی

دانشگاه تبریز

منطقه یک

دانشگاه فسا

منطقه یک

دانشگاه شهید باهنر – کرمان

منطقه دو

دانشگاه گیلان – رشت

منطقه سه

دانشگاه شهید باهنر – کرمان

منطقه سه

 

در این مطلب اطلاعات جامعی در رابطه با رشته صنایع غذایی در اختیار متقاضیان این رشته قرار داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و آگاهی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته می توانید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تلفنی ” پاسخ با ما “ تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  رشته مهندسی هوافضا با حدود 318 نفر ظرفیت پذیرش در دانشگاه های روزانه ، …

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


دانلود چارت درسی رشته علوم و مهندسی صنایع غذاییDownloads-icon


Downloads-icon


رشته های علوم انسانی pdf – دانلود لیست و راهنمای رشته علوم انسانیDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

مشاوره تحصیلی

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

رشته مهندسی صنایع غذایی به دلیل پرطرفدار بودن و بازار کار خوبی که برای فارغ التحصیلانش رقم می زند ، در هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی ارائه می شود و این فرصت در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار داده شده تا با وارد شدن به دانشگاه و گذراندن 4 سال دوره تحصیلی ، به عنوان مهندس و کارشناس صنایع غذایی جذب بازار کار شوند. متخصص صنایع غذایی با توجه به رشته ای که در آن تحصیل کرده است ، در فرایند تولید مواد غذایی وظایفی را عهده دار است و در کنار سایر متخصصان مثل مهندسان صنایع ، کارشناس علوم تغذیه و کارشناس بهداشت و کنترل کیفیت مشغول به کار است.

در کارخانه های تولید مواد غذایی برای آنکه محصولات با بیشترین کیفیت تولید شوند ، فرایند هایی در بخش های تولید ، کنترل و نظارت در کیفیت مواد اولیه انجام می شود و کار مهندسان صنایع غذایی این است که از لحاظ کیفی و بهداشت مواد غذایی را کنترل کنند بنابراین به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط هستند.

مهندس صنایع غذایی که به عنوان مسئول فنی کارخانه مشغول به فعالیت است ، در مراحل مختلف تولید ، از مواد در حال تولید نمونه برداری می کند و آن ها را در آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار می دهد. مسئول فنی در دوران تحصیل و به صورت عملی ، در زمینه های اصول و روش های نگهداری ، بسته بندی و کنترل کیفی مواد غذایی و … آموزش های لازم را می بیند.

از جمله وظایف مهندس صنایع غذایی برای کسب درآمد بهتر و موففیت در بازار کار عبارتند از :

با توجه به نوپا بودن رشته مهندسی صنایع غذایی و تعداد فارغ التحصیلان کمی که در مقایسه با سایر رشته ها دارد و همچنین رشد جمعیت و نیاز روز افزون جامعه به مواد غذایی با کیفیت و در بسته بندی های جدید ، بازار کار مهندسی صنایع غذایی به نسبت بهتر از سایر رشته هاست. کارشناس صنایع غذایی می تواند در مراکز زیر مشغول به کار شود.

البته راه اندازی کارگاه های تولید مواد غذایی حتی با سرمایه کم هم امکان پذیر است که درآمد بیشتری هم برای مهندس صنایع غذایی در پی دارد. میزان درآمد این شغل همانند بازار کار سایر مشاغل وابسته به عواملی است که مهم ترین آن استخدام کارشناس در بخش ها و سازمان های دولتی یا بخش های خصوصی است. اگر مهندس صنایع غذایی در بخش دولتی فعالیت کند، حقوق قانون مدیریت خدمات کشوری دریافت می کند اما در بخش های خصوصی با توجه به سمت مهندس ، میزان تحصیلات ، دانش و تجربه ، مهارت و توانایی ها و توافق با مدیر متغیر و اکثرا بیشتر از حقوق مراکز دولتی است.

توصیه می شود برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با بازار کار مهندسی صنایع غذایی برای خانم ها ، بازار کار صنایع غذایی در کانادا ،  بازار کار صنایع غذایی در خارج از کشور ،  تفاوت رشته صنایع غذایی و مهندسی صنایع غذایی و مشاغل مرتبط با صنایع غذایی و … با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  مهم ترین عامل در انتخاب رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی) علاقه به …

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon


مرکز مشاوره کارستون

تعداد مشاوران

درخواست مشاوره

در دسته:

پرورش قارچ

مشاوره تلفنی صنایع غذایی

فست فود سلف سرویس زنجیره‌ای

شیرینی پزی


مشاوره پرورش قارچ


مشاوره فست فود سلف سرویس زنجیره‌ای


مشاوره شیرینی پزی

در
دسته: صنایع غذایی و خوراکی
> شیرینی پزی

18 روز
پیش توسط مشاور محمود مالکی
پاسخ داده شده

در
دسته: صنایع غذایی و خوراکی
> شیرینی پزی

18 روز
پیش توسط مشاور نادر اسماعیلی
پاسخ داده شده

در
دسته: صنایع غذایی و خوراکی
> شیرینی پزی

18 روز
پیش توسط مشاور نادر اسماعیلی
پاسخ داده شده

در
دسته: صنایع غذایی و خوراکی
> شیرینی پزی

18 روز
پیش توسط مشاور نادر اسماعیلی
پاسخ داده شده

اگر شما هم توان و تخصص برای مشاوره داری، به کارستون بپیوند تا دیگران هم از دانش شما استفاده
کنند

با انجام این تست ها میتونی بفهمی روحیات تو، با چه شغلی هست و چه شغلی رو شروع کنی

برای عضویت کافیست شماره تلفن خود را وارد کنید و رمز دریافتی را تایید کنید

ویرایش شماره تلفن

ما کد تایید را تا

برای شما ارسال میکنیم

کد تایید واست نیومده؟تلاش مجدد

برای ورود کافیست شماره تلفن خود را وارد کنید و رمز دریافتی را تایید کنید

ویرایش شماره تلفن

ما کد تایید را تا

برای شما ارسال میکنیم

کد تایید واست نیومده؟تلاش مجدد

کارستون یه اکوسیستم اجتماعی هست که اگه شما فقط قصد کنی که یه کارآفرین بشی یا بخوای به هر نحوی توی یه
کسب و کار مشارکت و سرمایه گذاری کنی خیالت راحته که همه چیز خیلی شفاف برات مهیاست.
[ بیشتر ]

تمامی حقوق برای کارستون محفوظ میباشد

طراحی و اجرا شده توسط

مهرپارس

مشاوره تلفنی صنایع غذایی
مشاوره تلفنی صنایع غذایی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *