مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

 
helpkade
مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای
مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

علاقه مندان ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای را می‌توان دو دسته دانست. یکی از این دسته را دانش آموزانی شامل می‌شوند که در پایه‌های مختلف مشغول به تحصیل می‌باشند. دسته دوم را داوطلبان کنکور فنی و حرفه ای تشکیل می‌دهند که به دنبال دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی و حرفه ای می‌باشند. هر دو دسته این افراد نیازمند به استفاده از خدمات مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 می‌باشند.

منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ، منحصر به آن دسته از داوطلبانی است که مایل به شرکت در رشته‌های با کنکور می‌باشند. مشاوره کنکور کاردانی ، منحصر به تنها یک دسته نمی‌باشد. متخصصین ایران تحصیل امکان مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 را برای تمامی داوطلبان فراهم نموده‌اند. تغییراتی که در سال‌های اخیر در رابطه با آئین نامه‌های جدید به وجود آمده است، موجب سردرگمی هایی برای داوطلبین عزیز شده است.

با استفاده از مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 به راحتی می‌توانید در رابطه با شرط معدل و شرایط ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای اطلاعات لازم را کسب نمایند. مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی کمک می‌نماید علاوه بر آشنایی با رشته‌های مختلف ، به راحتی بتوانید انتخاب رشته اصولی و درستی را داشته باشید. 

 

جهت اطلاع دقیق از مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 ، مشاروه انتخاب رشته کنکور کاردانی ، انجام ثبت نام و انتخاب رشته با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیریدمشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

 9099072952 سراسر کشور 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

 

 

داوطلبان عزیزی که اقدام به ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید 98-99 جهت ورود به دانشگاه فنی حرفه ای نموده‌اند، در صورتی که در رشته‌های با کنکور شرکت نمایند، لازم است از مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی استفاده نمایند. این مشاوره به شما کمک خواهد نمود تا با تمامی گرایش‌ها در رشته‌های خود آشنا شوید و همچنین در رابطه با انجام انتخاب رشته اصولی اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

دفتره انتخاب رشته کنکور فنی و حرفه ای شامل رشته‌های متعددی می‌گردد. با استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی ، تمامی داوطلبان عزیز می‌توانند از شرایط و ضوابط کلیه لیست رشته های کاردانی فنی و حرفه ای اطلاعات لازم را کسب نمایند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. همچنین در رابطه با جزئیات شرط معدل برای انتخاب رشته‌های مختلف اطلاعات جامعی را به دست می‌آورند.

برای استفاده از امکان مشاوره تحصیلی کنکور فنی و حرفه ای می‌توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. برای دریافت اطلاعات و انجام انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای ، مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی را در اختیاراتان قرار داده‌ایم. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید متخصصین ما در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

 

 

 

مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 شامل مشاوره جامع در تمامی مراحل از ابتدا تا اعلام نتایج می باشد.

 

 

 

 

 

یکی از سؤالاتی که دانش‌آموزان عزیز از مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 دارند. در رابطه با حذف کنکور کاردانی فنی حرفه ای می‌باشد. در رابطه با کنکور فنی و حرفه ای باید بگوییم که آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر دانش‌آموز می‌باشند و در سال 98 فارغ التحصیل خواهند شد، می‌توانند بر اساس شرط معدل و سوابق تحصیل خود ، به دانشگاه راه یابند و ر رشته های مورد علاقه خود پذیرفته شوند.

آن دسته از داوطلبان نظام قدیم نیز، در صورت دارا بودن شرایط، می‌توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای و همچنین در رشته های با آزمون این دانشگاه انتخاب رشته نمایند امکان استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی برای همین دسته از داوطلبان وجود خواهد داشت. مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 برای تمامی جوانب خواهد بود.

هنرجویان عزیز می‌توانند از راه‌های مختلفی که برای ورود به دانشگاه پیش بینی شده است استفاده نمایند. تمامی این راه‌ها با استفاده از مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 قابل دریافت خواهد بود. در مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی لیست کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بر اساس دانشگاه‌های مختلف قابل تقسیم خواهد بود.

 

 

 

سامانه ایران تحصیل سامانه جامعی است که با استفاده از آن، بسیاری از امور قابل انجام خواهد بود. برای مثال می توان به ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای  و شرایط آن اشاره نمود تمامی داوطلبانی که در مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 شرکت می نمایند. می توانند با استفاده از این امکان، نسبت به کلیه شرایط و همچنین قوانین ثبت نام آگاه شوند. علاوه بر آن، با استفاده از سامانه مذکور به ثبت نام خود رسیدگی نمایند.

از دیگر مباحثی که می توان در رابطه با مشاوره تحصیلی کنکور فنی و حرفه ای بدان اشاره نمود. انحصارا مربوط به مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی می باشد. داوطلبان عزیز با استفاده از این مشاوره خواهند توانست از فنون مختلفی که برای انتخاب رشته فنی حرفه ای نظام جدید  بدان نیازمند اند آگاه گردند. همچنین لیست کاملی در این رابطه در اختیار داوطلبان عزیز مبنی بر رشته های با آزمون و بدون آزمون قرار خواهد گرفت.

اطلاع از اخبار کنکور فنی حرفه ای را می توانید با استفاده از کانال تلگرامی ایران تحصیل به دست آورید. برای مثال می توانیم به مورد مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 و اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای اشاره نماییم که یکی از وظایف این مرکز را در رابطه با ارائه اطلاع در رابطه با آخرین اخبار قرار داده است. لذا تمامی داوطلبان را از جزئیات هر خبر آگاه می گرداند و به آگاهی کامل خواهد رساند.

تمامی موارد ذکر شده و همچنین استفاده از سامانه مذکور تنها با استفاده از یرقراری یک ارتباط امکان پذیر خواهد بود. متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیار شما داوطلبان عزیز می باشند. بنابراین برای کسب اطلاع از این شرایط می توانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 ، مشاروه انتخاب رشته کنکور کاردانی ، انجام ثبت نام و انتخاب رشته با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 سراسر کشور 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

بیشتر بدانید

ثبت نام کنکور سراسری

بهترین مشاور تحصیلی در کرج

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد

مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

مشاوره تحصیلی کنکور فنی و حرفه ای

مشاوره کنکور فنی حرفه ای 98 – 99

سلام رشتم یازدهم برق هستش می خواستم کنکور کامپیوتر از طریق فنی بدم آیا میشه ؟ و چطوری هستش برای ثبت نام ش؟

سلام و وقت بخیر بله میتوین کنکور کامپیوتر بدین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

خانه مشاوره – خانه ای برای مشاوره به ایرانیان

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، پذیرش در برخی از رشته های فنی حرفه ای بدون کنکور انجام می شود و لازم است داوطلبان با توجه به سوابق تحصیلی خود ثبت نام نمایند. معمولاً شرایط و وضعیت تحصیلی داوطلبان با هم متفاوت است، از این رو لازم است برای دریافت پاسخ سؤالات خود با توجه به شرایط ویژه خود از مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای استفاده کنند و از طریق مشاوره تلفنی اختصاصی خود، اطلاعات کامل را بر اساس وضعیت تحصیلی خود دریافت کنند.

از آنجایی که به نظر می رسد آگاهی از ضوابط، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای ضروری است، پیشنهاد ما این است که از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره به منظور ثبت نام تلفنی بدون کنکور فنی حرفه ای راهنمایی بخواهید. مشاوران تحصیلی خانه مشاوره، بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در زمینه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهند.

داوطلبان کنکور فنی حرفه ای در سال 97 نیز همانند سال های پیش خود را برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای آماده نمودند و حتی برخی به تجزیه و تحلیل نتایج فنی حرفه ای سال های قبل نیز پرداخته اند. چه بسیار داوطلبانی که به دنبال زمان کنکور فنی حرفه ای 97 بودند، اما همواره اخباری را مبنی بر حذف کنکور فنی حرفه ای شنیدند. مطابق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور فنی حرفه ای در سال 97 حذف شد، اما در سال 98 برخی از رشته ها به صورت با کنکور و برخی به صورت بدون کنکور ارائه شدند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای دارید، آن را با مشاورین مرکز در میان بگذارید.

معمولاً ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای نیمه اول خردادماه آغاز می شود و لازم است داوطلبان در مهلت مقرر جهت ثبت اقدام نمایند. تمدید این مهلت قابل پیش بینی نیست از این رو پیشنهاد می کنیم که داوطلبان، ثبت نام خود را به روزهای پایانی محول نکنند.

برای ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای، امسال صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود و داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام هستند، بعد از ثبت نام بر طبق رزومه تحصیلی خود که همان معدل کل دیپلم است، سنجش خواهند شد.

برای اطلاع از جزئیات پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی و حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چون پذیرش فنی و حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور است، اطلاع از لیست جدید رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور فنی و حرفه ای برای متقاضیان لازم است، چرا که از میان این لیست می توانند دانشگاه و رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. از آنجایی که هر کاری نیازمند تخصص است، ثبت نام در بدون کنکور فنی حرفه ای نیز نیازمند آگاهی از برخی ضوابط و شرایط است. مشاوران خانه مشاوره می توانند مفیدترین اطلاعات را در زمینه رشته های فنی حرفه ای در اختیار شما قرار دهند.

برای ثبت نام داوطلبان بدون کنکور فنی و حرفه ای شرایط و ضوابط مشخصی تعیین شده است و لازم است متقاضیان از آن مطلع باشند، تا بتوانند ثبت نام نمایند. بدون اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای، ثبت نام ممکن نیست.

برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بدون کنکور فنی و حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلی است و مدارک مورد نیاز نیز مربوط به معدل کل دیپلم داوطلبان است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه مدارک با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بعد از ثبت نام و انتخاب رشته متقاضیان کاردانی بدون کنکور فنی حرفه ای، داوطلبان بایستی منتظر اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور فنی حرفه ای باشند.

برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور فنی حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

از آنجایی که سازمان فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نماید، به نظر می رسد که آگاهی از دوره های آموزشی فنی حرفه ای ضروری به نظر می رسد. بررسی دوره های آموزشی از این جهت حائز اهمیت است که به شما این امکان را می دهد که وقت و انرژی خود را صرف تحصیل در دوره هایی که اصلا مناسب شما نیست، ننمایید.

انتخاب دوره های آموزشی صحیح موجب می شود که بتوانید مهارت های عملی را در کنار آموزش محض، آنگونه که مناسب روحیات شماست، بیاموزید. به همین سبب پیشنهاد می کنیم ، پیش از انجام ثبت نام در دوره های آموزش فنی حرفه ای، با مشاورین مرکز مشورت نمایید.

موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح اشتباهات و کمک وی خواهد آمد. برنامه ریزی درسی و بهره مندی از مشاوره تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان، یک گام بلند در جهت پیشرفت تحصیلی است که بر آینده درسی و علمی دانش آموزان تأثیر می گذارد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معدل تأثیر قابل توجهی در ادامه تحصیل و کنکور دانش آموزان دارد. از این رو برنامه ریزی و استفاده از منابع ارزشمند و مفید برای تقویت دروس و در نتیجه ارتقاء معدل دانش آموزان، نتیجه مثبت و قابل توجه در آینده ی تحصیلی آن ها خواهد داشت. هر منبعی قابل اعتماد نیست و لازم است بهترین کتاب های کمک آموزشی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان را از افراد و متخصصان دارای صلاحیت در این حوزه جویا شد.

علاوه بر داشتن یک برنامه حرفه ای مناسب و کتاب های کمک آموزشی نیز نقش مهمی در ارتقاء معدل خواهند داشت. اما از آنجا که در مورد هر موضوعی، تعداد فراوانی از منابع و کتب درسی وجود دارد، به نظر می رسد که شناسایی منابع و کتاب های کمک آموزشی برتر می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان، سریع تر از سایر منابع یاری کند.

در واقع با شناخت کتاب های کمک آموزشی برتر می توانید بدون صرف وقت زیاد به منظور مطالعه منابع بسیار، در کوتاه ترین زمان به بیشترین بازده دست یابید.

برای آگاهی از بهترین منابع و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بسیاری از داوطلبان به این موضوع فکر می کنند که پس از اتمام تحصیلات، بایستی چه کاری انجام دهند؟ آیا مدرک تحصیلی شان را باید بگذارند در کوزه آبش را بخورند یا می توانند از آن به خوبی استفاده کنند و در راهی که به آن علاقه دارند، به پیش بروند. اگر شما هم از فارغ التحصیلان مقطع کاردانی فنی حرفه ای خواهید بود، چند راه پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید، امکان پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای شما وجود خواهد داشت.

 

از جمله مسیرهای دیگر پیش روی شما، اشتغال است. آگاهی از موقعیت های شغلی می تواند به طور کلی سرنوشت شما را تغییر دهد. به عنوان مثال معمولاً آموزش و پرورش در برخی از رشته ها، از طریق پذیرش با آزمون، نیرو استخدام می نماید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، برای مشاوره تحصیلی، شغلی و آگاهی از اخبار استخدامی، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای مشورت در زمینه فرصت های شغلی، تحصیلی و آگاهی از اخبار استخدامی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

محبوب ترین اخبار بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای + شماره تماس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.
مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شماری از افراد هستند که به رشته های فنی حرفه ای علاقه خاصی دارند و از اینرو در پایه نهم فنی حرفه ای را به عنوان رشته مورد نظر خود برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. هر فرد با توجه به مهارت ها و همچنین میزان هوش و استعداد خود می تواند رشته خاصی را در پایه نهم انتخاب کند. اگر یکی از افرادی هستید که به کارهای مربوط به فنی حرفه ای علاقه دارید، می توانید با دریافت مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای یک هدف قطعی برای خود مشخص کنید.

برخی از افراد به دنبال رشته هایی هستند که از نظر بازار کار شرایط بهتری داشته و در نتیجه جزو رشته های پردرآمد به حساب می روند. به طور کلی می توان گفت این رشته های فنی حرفه ای به 4 دسته، یعنی صنعت، هنر، کشاورزی و خدمات تقسیم می شوند.

رشته های گروه خدمات: تربیت بدنی، حسابداری، مدیریت خانواده، کامپیوتر و غیره

رشته های گروه کشاورزی: امور دامی، صنایع غذایی، اموز زراعتی، ماشین های کشاورزی و غیره.

رشته های گروه هنر: نقاشی، طراحی، دوخت، گرافیک، سینما و غیره.

رشته های گروه صنعت: نقشه برداری، الکترونیک، مکانیک و غیره.

برای آگاهی از نحوه پذیرش و ثبت نام در هر یک از این رشته ها، با مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای تماس بگیرید. این مشاوران به شما کمک می کنند تا با ایجاد یک هدف بلندمدت، نه تنها در دوران دبیرستان، بلکه در مقاطع تحصیلی عالی نیز به موفقیت های کثیری دست پیدا کنید.

برخی از رشته ها در حوزه فنی حرفه ای وجود دارند که داوطلبان می توانند بدون نیاز به کنکور در آنها پذیرش داشته باشند. برای اینکه بتوانید در این رشته های گزینش پیدا کنید، ابتدا باید از شرایط و نحوه ثبت نام آنها اطلاع کافی داشته باشید تا بدون هیچ گونه مشکلی به تحصیل در آن رشته ها بپردازید. برای آگاهی از این رشته های بدون کنکور فنی حرفه ای همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

گاهی اوقات انتخاب رشته غلط باعث می شود، افرادی که زیادی که از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند نتوانند تمام توانمندی ها و قابلیت های خود را به نمایش بگذارند. از اینرو شما می توانید با کمک مشاوره تحصیلی انتخاب درست را انجام دهید. مشاوران با بررسی علاقمندی ها و استعدادیابی آنها، می توانید آنها را در زمان انتخاب رشته راهنمایی کنند. مشاوران می توانند افراد را راهنمایی کنند تا با توجه به توانایی ها، شرایط و همچنین با در نظر گیری نیازهای جامعه بهترین انتخاب را برای خود انجام دهند.

مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای به شما تمامی رشته های این حوزه را با جزئیات شرح می دهد تا با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید.

این مشاوران به داوطلبان اطلاعات کافی راجع به شرایط ورود به رشته های فنی حرفه ای را می دهند تا آنها با توجه به ظرفیت هر منطقه و همچنین رتبه و امتیازی که در طی سال های تحصیلی بدست آورده اند، به ادامه تحصیل در یکی از رشته ها می پردازند. شاخه های فنی حرفه ای ظرفیت خاصی دارند و برخی از هنرستان ها برای جذب داوطلب هر ساله آزمون های ورودی خاصی را برگزار می کنند.

همانطور که پیش تر گفته شد، برخی از رشته های فنی حرفه ای بدون کنکور دانشجو می پذیرند. این پذیرش با توجه به هوش و توانایی های افراد انجام می شود. شما می توانید با کمک مراکز مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای مانند مشاور گروپ، راجع به شرایط پذیرش و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی و آزاد اطلاعات کافی را بدست آورید. این مشاوران به شما می گویند که چطور می توانید بدون کنکور در این مراکز پذیرش پیدا کنید.

طبق گفته های مدیر کل دفتر آموزش فنی و حرفه ای آمورش و پرورش، کنکور فنی حرفه ای از امسال حذف می شود. با توجه به اینکه در سال گذشته کنکور برای برخی از رشته های خاص حذف شده بود، اما شرایط برای داوطلبان امسال فرق دارد. طبق این شرایط پذیرش دانشجویان در تمامی رشته ها براساس سابقه تحصیلی و شرط معدل انجام خواهد شد. از اینرو مشاوران ارشد مشاور گروپ می توانند به شما اطلاعات کامل را راجع به تمامی شرایط شرط معدل ارائه دهند.

آیا می دانید شرایط خاص برای شرکت در کنکور فنی و حرفه ای چیست؟

آیا می دانید معدل معیار برای شرط معدل فنی حرفه ای چقدر است؟

آیا می دانید دانشگاه علمی کاربردی در چه مقطعی دانشجو فنی حرفه ای می پذیرد؟

آیا میان شاخه فنی حرفه ای و شاخه کاردانش تفاوتی وجود دارد؟

آیا از شرایط ورود به شاخه فنی و حرفه از کاردانش آگاهی دارید؟

آیا از لیست رشته های فنی حرفه ای دانشگاه های تهران آگاهی دارید؟

آیا می دانید رشته فنی حرفه ای دارای چند شاخه می باشد؟

شرایط انجام انتخاب رشته فنی حرفه در پایه نهم چیست؟

ایا می دانید بهترین رشته های فنی حرفه ای برای پسران کدام یک هستند؟

برای دریافت پاسخ این سوال ها و تمامی سوال های دیگری که در ذهن شما وجود دارد، همین حالا با شماره گیری 9099071614 با مشاور گروپ تماس بگیرید. فراموش نگیرید تمامی مشاوره ها و راهنمایی های مشاوره گروپ بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام می شود.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای + شماره تماس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام
یه سوال داشتم
ببخشید فرق اموزشکده فنی با دانشکده فنی چیه؟
من،اموزشکده امیرکبیر اراک قبول شدم..ایا سطح اموزشکده ها پایین تره؟و بهتر بود اول دانشکده هارو انتخاب کنم؟لطفا راهنماییم کنید

راهی برای رفتن به دانشگاه رشته کامپیوتر از دیپلم حسابداری؟

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

اگر می خواهید در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای شرکت کنید و نمی دانید چگونه باید انتخاب رشته درست انجام دهید حتما این مقاله را مطالعه کنید.مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

به دلیل شلوغی خطوط در صورت عدم برقراری ارتباط ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ تماس بگیرید

 

 

همانطور که در مقاله مشاوره ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای اشاره کردیم بحث انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای آنقدر مهم و تاثیرگذار است که جا داشت در یک مقاله بصورت جداگانه به آن بپردازیم.

در انتخاب رشته کنکور سراسری که با وجود این همه اطلاع رسانی و همچنین منابع و مراجع مشاوره ای بسیار (که البته به نوعی باعث سردرگمی هم می گردد) بازهم اشتباهات فاحشی در انتخاب رشته دانش آموزان می بینیم ; دیگر نمی توان از دانش آموزان فنی و حرفه ای و کارودانش که واقعا منبع مشاوره ای قوی و مطمئنی در اختیار ندارند انتظار یک انتخاب رشته بی عیب و نقص داشت. پس امیدواریم با مطالعه این مقاله و همچنین استفاده از مشاوره تلفنی و حضوری گروه مشاوره هیوا در بهترین حالت ممکن انتخاب رشته کنید و باتوجه به کنکورتان در بهترین جای ممکن قبول شوید.

اولین  موضوعی که باید. به آن اشاره کرد محدودیت در انتخاب رشته باتوجه به رشته دیپلمتان است. این یعنی هرکس بسته به اینکه در چه رشته ای دیپلم گرفته است فقط در رشته خاصی می تواند کنکور بدهد و انتخاب رشته کند و به این ترتیب حق تغیبر رشته در کنکور فنی و حرفه ای وجود ندارد.

لیست رشته هایی را که می توانید. باتوجه به دیپلم دبیرستانتان کنکور بدهید می توانید. در. قسمت نظرات از ما بپرسید و یا مشاوران هیوا درتماس تلفنی بپرسید .

پس از اینکه باتوجه به دیپلم دبیرستان، رشته ای که می خواهید در کنکور آن شرکت کنید مشخص شد وقت انتخاب رشته است.

دومین و مهم ترین موضوعی که باید به آن اشاره کرد زمان انتخاب رشته است.

شاید تعدادی از دانش آموزان تصور کنند همانند کنکور سراسری، بعد. از کنکور نتایج اولیه اعلام می شود و دانش آموزان بعد از مشاهده کارنامه نتایج اولیه باید انتخاب رشته کنند; درصورتیکه این تصور کاملا اشتباه است!

درواقع دانش آموزان در مرحله اول همانطور که قبلا گفتیم باید باتوجه به رشته دیپلمشان، یک رشته را در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای  انتخاب کنند و سپس ”در همان فرم ثبت نام ” رشته محل های مورد علاقه شان را نیز انتخاب کنند.

پس بنابراین مرحله ثبت نام و انتخاب رشته دانش آموزان داوطلب کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در یک مرحله صورت می گیرد. رشته محل هایی که داوطلبان هررشته می توانند. انتخاب کنند زمان ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. این رشته محل ها در واقع همان دانشگاه هایی هستند که رشته مورد نظر داوطلبان را در سراسر کشور ارائه می دهند. پس بنابراین برای کسی که رشته الکترونیک را برای شرکت در کنکور انتخاب کرده است رشته محل های مرتبط عبارت است کلیه دانشگاه ها، آموزشگاه ها، مراکز و موسسات روزانه، شبانه و غیرانتفاعی که در رشته الکترونیک دانشجو می گیرند.

برای اطلاع از لیست رشته محل های کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۹۵ می توانید با مشاوران هیوا در تماس باشید.

بزرگ ترین نگرانی ای که برای دانش آموزان داوطلب کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ممکن است ایجاد شود این است که چگونه می توان پیش از آنکه کنکور بدهند و از رتبه خود اطلاع کسب کنند باید رشته محل های مورد نظرشان را انتخاب کنند. این بدین معنی است که دانش آموزان پیش از آنکه خبر داشته باشند چه عملکردی در کنکور داشته اند باید دانشگاه هایی که علاقه دارند در آنجا تحصیل کنند را انتخاب کنند.

قصد داریم این نگرانی شما را به راحتی برطرف کنیم. همانطور که گفتیم هر داوطلب باید بعد از اینکه رشته اصلی اش در کنکور را انتخاب کرد؛ رشته محل های مورد علاقه اش را نیز انتخاب کند. اما تعداد این رشته محل ها چند تاست؟

هر دانش آموز حق دارد در فرم انتخاب رشته خود 50 رشته محل را انتخاب کند. در حالتی که شما فقط کارت اعتباری شرکت در کنکور را تهیه کرده باشید حق دارید تنها از بین رشته محل های روزانه  وشبانه انتخاب رشته انجام دهید اما اگر کارت علاقه مندی به رشته محل های غیرانتفاعی را نیز خریداری نمایید می توانید رشته محل های غیرانتفاعی را نیز در انتخاب هایتان وارد کنید. درهرصورت چه با رشته محل های غیرانتفاعی و چه بدون آن، شما حداکثر حق دارید 50 رشته محل انتخاب کنید.

اما ما با این 50 انتخاب چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟

درواقع تعداد انتخاب های ما دست خودمان است، یعنی اصراری نیست که داوطلب همه این 50 انتخاب را پر کند ولی حداقل یک انتخاب باید توسط هر داوطلب انتخاب شود. حال سوال اصلی اینجا مطرح می شود که ما چگونه انتخاب رشته کنیم در حالی که هیچ پیش زمینه ای درمورد نتیجه خود در کنکور نداریم.

ترتیب انتخاب رشته ها فقط باید بر اساس اولیت و علاقه دانش آموز باشد. این تصور که باید رشته محل هایی که شانس قبولی بیشتری در آن داریم در انتخاب های اولمان باشد تصور کاملا غلطی است. پس بنابراین شما باید انتخاب هایتان براساس علاقه تان باشد نه براساس اینکه در کدام یک شانس قبولی دارید.

اجازه دهید رشته های تحصیلی را به دو دسته تقسیم کنیم : رشته هایی که تعداد کل رشته  محل های معرفی شده در آن کمتر از 50 تاست و رشته هایی که تعداد کل رشته محل های معرفی شده در آن بیشتر از 50 تاست.

اگر رشته شما جزو رشته هایی است که تعداد رشته محل های معرفی شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی برای آن، کمتر از 50 تاست هیچ مشکلی نباید برای انتخاب رشته محل داشته باشید زیر درصورت تمایل می توانید کل رشته محل های معرفی شده در دفترچه را داخل لیست انتخاب هایتان بیاورید. به این شکل که رشته محل ها را با توجه به اولویت های شهر و هزینه وکیفیت مرتب کنید. قطعا انتخابی برای شما بهتر است که کیفیت بالاتری دارد و در نزدیک ترین شهر و با کمترین هزینه است. به ترتیب سراغ انتخاب های بعدی می رویم که از سه دیدگاه شهر، هزینه و کیفیت برای شما اولویت های پایین تری داشته باشند. به طور کلی هر انتخاب شما باید از انتخاب بعدی تان از همه جهت بهتر باشد.

دسته دوم رشته هایی هستند که تعداد رشته محل های معرفی شده در دفترچه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای برای آن، بیشتر از 50 تا باشد. در این رشته ها در ابتدای کار فارغ از این که چه تعداد رشته محل مقابل ماست باید به ترتیب اولویت شهر، کیفیت و هزینه انتخاب هایمان را مرتب کنیم. حال اگر تعداد رشته محل هایی که در صورت قبولی در آنجا، تمایل به تحصیل در آن را نیز داریم کمتر از 50 تا بود که چه بهتر ولی اگر بیشتر از 50 تا بود منطقی است تعدادی از انتخاب هایمان که مربوط به شهرهایی که است که از ما خیلی دور هستند حذف کنیم. این بدین معنی است که انتخاب هایمان فقط انتخاب هایی باشند که هم بهشان علاقه داریم و هم درصورت قبولی در آن ها حاضریم برای تحصیل در آن ثبت نام کنیم.

چنین امری مخصوصا وقتی مهم است که اگر شما در یک رشته محل روزانه قبول شوید و در آن ثبت نام نکنید از کنکور سال بعد محروم خواهید بود

به طور کلی شاید خیلی کم برای کسی پیش بیاید که رشته محل های مورد علاقه اش بیشتر از 50 تا باشند. مهم ترین مسئله در انتخاب رشته درست این است که حتما تنها دلیل برای چینش انتخاب هایتان، فقط و فقط الویت علاقه باشد که علاقه هم از سه اولویت شهر، کیفیت و هزینه نشئت می گیرد.

گاهی اوقات ممکن است کیفیت برای شما انقدر مهم باشد که حاضر باشید برای آن دانشگاهی را بالاتر انتخاب کنید که در شهر محل زندگی تان نیست. یا حتی آنقدر مهم باشد که حاضر شوید برای تحصیل در آن دانشگاه باکیفیت حتی مقطع شبانه را هم انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است برای کسی اولویت شهر مهم تر باشد. مخصوصا برای دخترهایی که نمی خواهند به شهر دیگری بروند. که این افراد اصلا نباید رشته محل های شهرهای دیگر را انتخاب کنند چون ممکن است قبول شوند و از طرفی چون قصد ثبت نام ندارند در نتیجه از کنکور سال بعد بی جهت محروم می شوند.

بطور کلی ترتیب چینش انتخاب ها مهم ترین مسئله در انتخاب رشته است که برای مشاوره درمورد آن می توانید با مشاوران گروه مشاوره هیوا در ارتباط باشید.

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

به دلیل شلوغی خطوط در صورت عدم برقراری ارتباط ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ تماس بگیرید

سلام یه سوال داشتم من هنرجو رشته کامپیوتر هستم اگه دروس ریاضی و شیمی و فیزیک رو نزنم ایا شانس قبولی در دانشگاه های دولتی رو دارم ؟

سلام . در کنکور کاردانی فنی حرفه ای سوالاتی از دروس شیمی ، فیزیک  طرح نمیشه .

سلام . من رشتم کامپیوتره و توی انتخاب رشته تمام گزینه ها رو پر کردم اگر فقط دروس عمومی رو بزنم ایا می تونم یک دانشگاه دولتی توی یک شهری قبول بشم؟

سلام . قبولی شما در کنکور کاردانی فنی حرفه ای به درصدهای شما و رقبای شما بستگی داره ولی برای قبولی به درصدهای خیلی بالایی نیاز ندارین .

سلام من تو انتحاب رشته فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر 50 تا رشته را انتخاب کردم الان اگه من امتحانمو سفید هم بدم احتمال داره تو یکی از این شهرستان ها قبول بشم.با تشکر.

سلام . شانس قبولی در دانشگاه های دولتی رو ندارین .

سلام خسته نباشین من رشته معماری داخلی برا دانشکده فنی و حرفه ای بدون ازمون و براساس سوابق تحصیلی ثبت نام کردم تو سایت سازمان سنجش و ۸ تا اولویت زدم ایا کنکور فنی و حرفه ای هست اصلا؟و کسی ک با ازمون بره شانس قبولیش بیشتره؟و امکان اینکه قبول نشم هم هست؟

سلام . پذیرش در رشته معماری داخلی درمقطع کاردانی در تمامی دانشگاه ها بدون کنکور( بر اساس سوابق تحصیلی ) صورت می گیره .

سلام و وقت بخیر، تا جایی که من اطلاع دارم تا سال گذشته ورودی رشته گرافیک برای دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش بدون کنکور بود اما مثل اینکه ورودی با کنکورهم اضافه شده، رتبه و در کل تحصیل در این دانشگاه با دادن کنکور تاثیری در شهریه داره؟ ممنون

سلام . تفاوتی در میزان شهریه پذیرش بدون کنکور و پذیرش از طریق کنکور دانشگاه های شهریه پرداز وجود نداره .

سلام خسته نباشید…من رشته ام گرافیکه و میخوام تو شهر خودم قبول شم اما 3 تا اولویت بیشتر برام نمیمونه…همین سه تارو پر کنم کار درستیه یا اگر نزدیک 50 تارو پر کنم؟؟اگر از این سه اولویت هیچکدوم رو قبول نشم نهایتا چی میشه؟؟ و اینکه با دیپلم گرافیک و کنکور گرافیک فقط اولویت ها باید با دانشگاه ها و رشته های گرافیک پر بشن یا کدهای نقاشی و معماری رو هم میشه استفاده کرد؟؟ممنون از پاسخ گوییتون

سلام . اولویت های شما به ترتیب بررسی میشه در صورتی که نمره قبولی سه اولویت انتخابی تون رو نداشته باشین ، پذیرفته نمیشین ، در صورتی که مشکلی برای تحصیل در سایر دانشگاه ها ندارین ، می تونین رشته / محل های بیشتری رو انتخاب کنین در این صورت شانس قبولی شما بیشتر میشه ، شما فقط می تونین کد رشته / محل های رشته امتحانی تون رو در فرم ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای وارد کنین .

سلام و خسته نباشید من کامپیوتر می خونم الآن هم تو مقطع 11 ام هستم البته تو کاردانش ، از اونجایی که کنکور من با فنی حرفه ‎ای ها هستش و حدود 11 تا درس هستش که من ندارم ، بنظر شما من می تونم اگه از الآن شروع کنم به درس خوندن این دروس رو جبران کنم ؟ بسته آموزشی یا همچین چیزی پیشنهاد میدید ؟ البته من میخوام از … استفاده کنم و همین رو پیدا کردم بنظرتون با روزی تا 9 ساعت درس خوندن می تونم جایی مثل دانشکده شهید شمسی پور یا انقلاب (اگه اشتباه نکنم) قبول بشم ؟ و اینکه پذیرش با سوابق تحصیلی دارن این دانشگاه ها یا دانشگاهی که استاد های خوبی داشته باشه هست که پذیرش با سوابق تحصیلی داشته باشه؟ البته من ساکن زنجانم…و یه سوال دیگه هم دارم اگه من کنکور رو با نتیجه خوبی ندم می تونم بعدش با سوابق تحصیلی برم به دانشگاه؟ببخشید طولانی شد…..

سلام . می تونین با مطالعه منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای رشته کامپیوتر در دانشگاه مورد نظرتون پذیرفته شین ، در دانشگاه های دولتی در رشته کامپیوتر در مقطع کاردانی پذیرش فقط از طریق کنکور صورت می گیره . می تونین هم در کنکور کاردانی فنی حرفه ای و هم در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنین .

سلام رشته عکاسی هستم . دانشگاه بدون کنکور فنی حرفه ای رشته من دارند . در ضمن دفترچه رشته چه جوری از شما تهیه کنم ممنون.

سلام . پذیرش در رشته عکاسی در مقطع کاردانی بدون کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) صورت می گیره .

سلام….. خسته نباشید… میخواستم بدونم من امسال دیپلم میگیرم درشته تربیت کودک… بنظر شما من از چه طریقی میتونم معلم رشته خودم بشم توی دانشگاه چه رشته ای رو بخونم….. آیا ازطریق دانشگاه فرهنگیان میشه….. یابرای کنکورچه رشته ای راانتخاب کنم…..

سلام . برای معلم شدن باید در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنین برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان باید در کنکور سراسری شرکت کنین .

سلام خسته نباشید اگر من بخواهم در آینده یک مشاور تحصیلی شوم باید در کدام کنکور شرکت کنم؟؟؟

سلام . باید در کنکور سراسری انسانی شرکت کنین .


منتخب های هیوامگ

با این روش ها سرعت مطالعه خود را بیشتر کنید

بهترین تصمیم ممکن را بگیرید

معرفی رشته حسابداری

مقالات منتخب سردبیر

مشاوره ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای

سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


خانه مشاوره – خانه ای برای مشاوره به ایرانیان

کنکور کاردانی فنی حرفه ای سنجشی برای آن دسته از داوطلبانی است که قصد دارند در یکی از رشته های مرتبط با دیپلم خود، در مقطع کاردانی ادامه تحصیل دهند. با توجه به تغییر نظام آموزشی (۳-۳-۶) و بر اساس مصوبه جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش، پذیرش در برخی از رشته های ارائه شده از طریق کنکور و برخی دیگر به صورت بدون کنکور خواهد بود. با توجه به اهمیت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام و لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور، این مقاله را به بررسی ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ۹۸ اختصاص داده ایم.

معمولاً سازمان سنجش، هر ساله چند هفته ای قبل از آغاز ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای، اطلاعیه ای را در خصوص ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی منتشر می کند که در این اطلاعیه، علاوه بر اعلام زمان، نحوه ثبت نام و منابع و ضرایب دروس را نیز مشخص می نماید. با توجه به این که کسب آگاهی در زمینه ثبت نام الزامی است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط، زمان و نحوه ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸ و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

از آنجایی که ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود، پرداخت هزینه نیز به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب کد پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، امکان پذیر است. اگر تصمیم خود را برای ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای گرفته اید، بایستی پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری و سپس برای ثبت نام اقدام نمایید.

شایان ذکر است که اگر علاقه مند به شرکت در رشته های دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی هستید، بایستی علاوه بر مبلغ ثبت نام، هزینه ی مجزای دیگری را نیز پرداخت نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط ثبت نام، نحوه خرید کارت اعتباری و هزینه های ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸ می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید به صورت اینترنتی است و با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکانپذیر است. با توجه به این که ثبت نام و انتخاب رشته، در یک مرحله انجام می پذیرد، اگر قصد ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای دارید، بایستی هم زمان با ثبت نام، نسبت به وارد نمودن کد رشته های انتخابی در تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایید. از آنجایی که نحوه انتخاب رشته می تواند تأثیر به سزایی در سرنوشت شما داشته باشد، پیشنهاد می کنیم برای مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی ازنحوه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸ می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

هر ساله دفترچه راهنمای ثبت نام، هم زمان با آغاز ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. از آنجایی که علاوه بر ثبت نام، بایستی نسبت به انتخاب رشته نیز اقدام نمایید، مطالعه ی دقیق دفترچه الزامی است. اما از آنجایی که داوطلبان حوصله ی خواندن دقیق دفترچه را ندارند، به بسیاری از نکات آن دقت نمی کنند و به صورت اشتباه دست به انتخاب رشته می زنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه نکات دفترچه و مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مهم ترین نکات دفترچه و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

با توجه به این که پذیرش در رشته های مقطع کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور( صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در اولین قدم بایستی نوع پذیرش در رشته ی مورد نظرمان را بدانیم. برای آگاهی از لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور، عناوین دیپلم، کد رایانه ای و دیپلم های مورد پذیرش شاخه نظری متناسب با هر یک از کد رشته های امتحانی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

به منظور ثبت نام و انتخاب رشته بایستی از منابع و ضرایب دروس اطلاع کافی داشته باشید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای مشاوره انتخاب رشته و آگاهی از ضرایب و منابع دروس با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از منابع و ضرایب دروس آزمون دوره های کاردانی نظام جدید می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر شما هم جزء داوطلبانی هستید که معتقدید، انتخاب رشته کاری ندارد و فقط کافی است که رشته ها را به ترتیب علاقه مندی در پشت سر هم لیست کنیم، بایستی به شما اخطار بدهیم که اگر همین حالا و قبل از اقدام، انتخاب رشته را جدی نگیرید، بعداً از انتخاب خود پشیمان خواهید شد! درست است که علاقه مندی نقش بسزایی در انتخاب دارد، اما یکی از مواردی که بسیاری از داوطلبان به آن توجه نمی کنند، آینده شغلی است! از آنجایی که انتخاب رشته نیازمند تجربه است، پیشنهاد می کنیم در این زمینه با مشاوران تحصیلی مشورت کنید.

برای انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

 

بسیاری از داوطلبان به این موضوع فکر می کنند که پس از اتمام تحصیلات، بایستی چه کاری انجام دهند؟ آیا مدرک تحصیلی شان را باید بگذارند در کوزه آبش را بخورند یا می توانند از آن به خوبی استفاده کنند و در راهی که به آن علاقه دارند، به پیش بروند. اگر شما هم از فارغ التحصیلان مقطع کاردانی فنی حرفه ای خواهید بود، چند راه پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید، امکان پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای شما وجود خواهد داشت.

 

از جمله مسیرهای دیگر پیش روی شما، اشتغال است. آگاهی از موقعیت های شغلی می تواند به طور کلی سرنوشت شما را تغییر دهد. به عنوان مثال معمولاً آموزش و پرورش در برخی از رشته ها، از طریق پذیرش با آزمون، نیرو استخدام می نماید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، برای مشاوره تحصیلی، شغلی و آگاهی از اخبار استخدامی، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای مشورت در زمینه فرصت های شغلی، تحصیلی و آگاهی از اخبار استخدامی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

محبوب ترین پست های کنکور

ایران مشاوره ۵۴ نظرها

اهمیت کنکور و تاثیر آن در آینده دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین خاطر است که در طی چندین سال اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد اقدامات مفیدی در این راستا بوده ایم. از جمله این اقدامات می توانیم به تاسیس موسسات آموزشی گوناگون ، منابع آموزشی که در قالب کتاب ، جزوه و دی وی دی ارائه شده است اشاره کنیم.مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

اما یکی از مهمترین اقداماتی که جهت حمایت و راهنمایی داوطلبان کنکوری صورت گرفته است مشاوره تلفنی می باشد. مشاوره تلفنی با هدف راهنمایی داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی به خصوص کنکور به وجود آمده است که در این مقاله به طور کامل به بررسی آن پرداخته ایم.

داوطلبان کنکوری می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه ، بهترین برنامه ریزی را برای آمادگی در کنکور سراسری از طریق مشاوره تلفنی کنکور دریافت نمایند.

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم امروزه به دلیل اهمیت فراوان کنکور در زندگی تحصیلی و اجتماعی افراد ، برای موفقیت هرچه بیشتر داوطلبان راهکار ها و اقدامات سودمندی شکل گرفته است. اما این اقدامات چه مزایایی دارد؟ و هدف از طراحی این اقدامات چیست ؟ در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که در بازه زمانی که داوطلبان درگیر کنکور هستند ممکن است سوالات و مسائل عدیده ای برایشان به وجود بیاید که امکان مشاوره حضوری در زمینه تحصیلی برایشان فراهم نباشد.

بنابراین یکی از مزایای مشاوره تلفنی کنکور می تواند این باشد که امکان انجام مشاوره به صورت غیر حضوری را برای داوطلبان فراهم کرده است. به این صورت که داوطلبان در هر کجای کشور این امکان را خواهند داشت تا به صورت تلفنی پاسخ سوالات خود را از برترین مشاوران تحصیلی دریافت نمایند.

یکی از خدماتی که مشاوران در مشاوره تلفنی در اختیار افراد قرار می دهند انجام برنامه ریزی کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری می باشد که داوطلبان می توانند بدون آن که برای انجام مشاوره و برنامه ریزی هزینه رفت و آمد پرداخت کنند تنها از طریق تماس تلفنی به پاسخ سوالات خود برسند.

ضمن اینکه امکان دسترسی به این گونه مشاوره ها برای همه ی افراد در هر نقاطی از کشور فراهم است و افراد در سراسر دنیا به صورت تلفنی این امکان را خواهند داشت که با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه تحصیلی در ارتباط باشند.

اهمیت مشاور در زمینه تحصیلی را نمی شود انکار کرد اما انجام مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی بستگی به شرایط داوطلبان خواهد داشت. بسیاری از داوطلبان کنکوری به دلیل زندگی در مناطق دور افتاده که امکان مشاوره حضوری برایشان فراهم نخواهد بود. بنابراین در این حالت ، انجام مشاوره به صورت تلفنی بهترین گزینه برای داوطلبان می باشد.

اما افراد دیگری هم هستند که به دلایل گوناگون از جمله شاغل بودن و یا نداشتن وقت کافی برای مشاوره حضوری ، مشاوره تلفنی را ترجیح می دهند. ضمن اینکه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امکان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفنی خواهند داشت که این امتیاز در مشاوره حضوری وجود ندارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هامشاوره تحصیلی مشاوره تلفنی کنکور مشاوره کنکور

4 روز پیش

1 هفته پیش

2 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقتتون بخیر. من مدرک کاردانی از دانشگاه دولتی فنی حرفه ای دارم مقطع شبانه… الان ترم یک کارشناسی روزانه هستم… میخواستم بدونم میتونم انصراف از تحصیل بدم و کنکور سراسری بدم برای رشته هنر؟

با سلام، با توجه به شرایط فوق الذکر، شما درصورت تمایل می توانید انصراف خود را در واحد دانشگاهی ثبت نمایید و در آزمون سراسری در گروه آزمایشی موردنظر شرکت کنید. لازم به ذکر است دانشجویان دوره های روزانه می بایست بازه محرومیت یک ساله از پذیرش در دوره های روزانه را در نظر داشته باشند.

ببخشید من یازدهم هستم و یک سال دیگه کنکور دارم اما نمیتونم ی روش خوب درس خوندن پیدا کنم درس میخونم ولی مشکل دارم تووی آموخته هام نمیتونم آزمون هامو خوب تحلیل و کنم و تراز بالایی بیارم آیا مشاورین شما میتونن تلفنی در روند برنامه ریزی به من کمک کنن؟

با سلام ، بله شما میتوانید با تماس با قسمت مشاوران مرکز ایران مشاوره و یا با تهیه بسته های پشتیبانی ، مشاوره تحصیلی دریافت نمایید . همچنین پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به مشاوره تحصیلی کنکور مراجعه نمایید.

با سلام من دیپلم فنی دارم کاردانی رو هم دانشگاه فنی روزانه دولتی گرفتم الان هم کارشناسی ناپیوسته همون دانشگاهم.میتونم بعد از گرفتن کارشناسی کنکور تجربی شرکت کنم؟

با سلام ، چنانچه شما دارای منعی از سوی نظام وظیفه نباشید ، به عبارتی دیگر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم داشته باشید ، می توانید پس از فارغ التحصیلی در آزمون سراسری شرکت نمایید.لازم به ذکر است درغیر اینصورت مطابق با قوانین نظام وظیفه ، جهت تحصیل مجدد مقطع قبلی می بایست پس از رفع منع خدمت سربازی اقدام نمایید.

باسلام من فوق لیسانس حسابداری هستم وخیلی علاقه و انگیزه برای ادامه تحصیل دارم ونظام جدید رشته تجربی هستم دوست دارم کنکور تجربی بدم و برای رشته های پزشکی قبول شم.بنظرتون ازکجاو چطور شروع کنم

با سلام ، داشتن هدف و پشتکار یکی از رموز موفقیت در کنکور سراسری می باشد ، شما با توجه به سهمیه ثبت نامی و رشته و دانشگاه مورد علاقه می بایست با تهیه منابع اصلی و کمک آموزشی و در صورت نیاز شرکت در آزمون های آزمایشی و کلاس های نکته و تست زنی ، مطالعه خود را به صورت مستمر و مطابق با یک برنامه ریزی صحیح آغاز کنید. در این مسیر نحوه صحیح مطالعه و مرور و تکرار کمک شایانی به شما می کند. شما می توانید با مراجعه به مشاوره تحصیلی کنکور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام دانشج‌وی تربیت معلم درصورت فارغ تحصیلی و شرکت در کنکور سراسری و قبولی در رشته دلخواه آیا میتواند از اداره انصراف دهد

سلام این سوال رو چند بار پرسیدم ولی پاسخگو نیستید ضروریه لطفا جواب بدید آیا دانشجو فارغ تحصیل تربیت معلم میتونه کنکور سراسری شرکت کنه ود صورت قبولی در ررشته دلخواه از اداره انصراف بده وآیا باید زیان بده با تشکر لطفا پاسخگو باشید

سلام خسته نباشید من دانشجوی پزشکی شهید بهشتی هستم و درخواست همکاری با این مجموع رو دارم ولی به تلفن ثابت دسترسی ندارم شرایط چطوری ازتون بپرسم؟ میشه یه شماره موبایل بدین

سلام ببخشید من یه سوالی داشتم شنیدم که بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته چند روز بعد که میشه اوایل مهر به صورت کاملتر جز جایی که قبول شدی میاد ینی الویت های بعدیت جز روزانه پیام نور و شبانه و…. میاد میخواستم بدونم این موضوع حقیقت داره لطفا پاسخ بدین

سلام ببخشید من امسال میرم دهم تجربی مشاوره کلی در این خصوص به من بدید ممنون میشممشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

با تشکر از شما مشاوران توانمند

با سلام. رشته تجربی امکان تحصیل در رشته های ارزشمندی چون : زیست شناسی، پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، اتاق عمل، تغذیه، بهداشت، کشاورزی، داروسازی و شیمی و … است . دانش آموزانی که علاقمند به تحصیل در این رشته می باشند بایستی با بررسی ویژگیها ، توانائیها و علاقه خود وسپس مطالعه شرایط ورود به این رشته آن را انتخاب نمایند دروس رشته تجربی برای اینکه اطلاعات کافی از رشته انتخابی خود به دست آورید،باید بدانیدچه درسهایی در این رشته تدریس میشود. برای موفقیت در رشته تجربی قوی بودن در درس های علوم تجربی دوره راهنمایی و علوم زیستی ، ریاضی و شیمی دبیرستان از اهمیت خاصی برخوردار است. دانش آموزانی که به ساختمان بدن موجودات زنده علاقه مند هستند و از مطالعه طبیعت ( گیاه، جانوران و محیط زیست) لذت می برند، می توانند در این رشته موفقیت به دست بیاورند. یادگیری مطالب زیست شناسی نیاز به حافظه قوی دارد یعنی دانش آموز باید بتواند بسیاری از موضوعات دانش زیست شناسی را در ذهن تجسم نماید و به خاطر بسپارد. بهترین راه برای موفقیت در کنکور تجربی استفاده از کتاب های تست که شما میتوانید از اول راه خود شروع کنید تا تسلط خود را بالا ببرید..

سلام یه سوالی داشتم شنیدم که بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته چند روز بعد مثل اوایل مهر قبولی الویت های بعدیتون میاد مثلا روزانه قبول شدی در زمان اوایل مهر نتایج نهایی میاد که شما شبانه هم بعد از الویتتون قبول شدین میخواستم بدونم این حقیقت داره لطفا جوابمو بدین هر کاری میکردم نظرم تو وب سایتتون ذخیره نمیکرد لطفا سوال من پاسخ بدین

سلام اگه کسی لیسانس و ارشد رو در دانشگاه های دولتی روزانه گذرونده باشه میتونه باز یه لیسانس روزانه دیگه بگیره یا باید هزینه شبانه پرداخت کنه؟ممنونم

با سلام این افراد باید هزینه شبانه پرداخت کنند البته برای سه رشته اصلی تجربی باید هزینه پردیس خودگردان پرداخت شود

ممنونم واسه رشته های زبانهای خارجه در دانشگاه های تیپ ۱ این هزینه ای که فرمودید حدودا ترمی چقدره؟مرسی

با توجه به نرخ های مصوب سال ۹۶ شهریه این دوره ها برای رشته های زبان خارجه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان میباشد . احتمالا برای نرخ مصوب امسال ۵ تا ۱۰ درصد به شهریه اضافه شود .

من فارغ التحصیل سال ۸۹ هستم . میخوام واسه کنکور ۹۸ آماده بشم . نمیدونم چه منابعی رو باید بخونم ، کتابای کمک آموزشی رو که نگاه میکنم میبینم نوشته برای دانش آموزان پایه (دهم و یازدهم) ولی واسه ۱۲ ام چیزی ننوشته . الان یعنی از ۱۲ ام سوالی نمیاد؟ از طرفی میخوام تلفنی باهاتون تماس بگیرم ولی زنگ میزنم میگه شماره مسدود میباشد .

سلام. رتبه در سهمیه من در زیر گروه ۱ شده ده هزار (منطقه ۲). میتونم پرستاری ساری روزانه قبول شم؟ بومی ساری هستم. من قبلا لیسانس و ارشد روزانه خوندم. طبق قانون جدید در دفترچه ۲ (صفحه ۶ بند ۱_۸) میتونم مجدد پرستاری روزانه بدون پرداخت شهریه شبانه بخونم، درسته؟ شرط دوم گفته دارا نبودن تعهد خدمت. الان باید مدرک لیسانس و ارشدم هر دو رو آزاد کنم یا فقط لیسانس کافیه؟ ممنون میشم اگه تطلاع دارین راهنمایی کنین. قبلا تماس گرفتم مشاوراتون اطلاع نداشتن

سلام من ادبیات۵۶ عربی ۰ دینی ۵۶ زبان ۲۸ زمین۰ ریاضی۰ زیست ۳۲ فیزیک ۲۰ شیمی ۲۱ درصد زدم و معدلم ۱۹.۲۰ بوده با سهمیه منطقه ۳ چی قبول می شم رتبه من ۲۳۰۰۰ شده

سلام من با رتبه۴۶۰۰۰ شانس قبولی در کدام رشته های پردیس خود گردان را دارم؟

سلام من کنکور ۹۶ رشته ای روزانه براساس سوابق تحصیلی قبول شدم الان که نتایج اولیه ۹۷ رو میبینم که برام زده شما به عالت قبولی روزانه سال قبل برای امسال مجاز نیستید اما برای قبولی براساس سوابق تحصیلی برام زده همه دوره ها مجاز. یعنی من میتونم امسال روزانه براساس سوابق قبول بشم؟ مرسی از پاسخگوییتون

سلام من دانش اموز نظام جدید هستم و اواین باره که میخوام سال ۹۸ در کنکور انسانی شرکت کنم خواستم بدونم که اول کنکور سراسری برگزار میشه یا کنکور آزاد؟و یا اینکه هر دو باهم برگذار میشوند؟

سلام کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد ادغام شده است و شما در یک آزمون برای هر دو سیستم آموزشی شرکت میکنید.

سلام خسته نباشید من دانشجوی کاردانی نرم افزار در دانشکده فنی ارومیه هستم و میخوام برای لیسانس برم دانشگاه صنعتی ارومیه که فقط برای رشته های نطری هستش. من الان باید چقدر رتبه بیارم تا بتونم برم اون دانشگاه و اگه رقبول شدم درس هایی که تو کاردانی خوندم حساب میشه یا نه ؟؟؟

سلام شما میتوانید در کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت کنید و با کسب رتبه ای متوسط در انتخاب رشته دانشگاه صنعتی ارومیه را انتخاب کنید و برای کارشناسی ادامه تحصیل بدهید

با سلام وعرض ادب! من نیاز به لیست رشته کارشناسی زبان آلمانی (هر گرایشی) در همه دانشگاه های کشور (دولتی، آزاد، علمی کاربردی، با کنکور یا بی کنکور، و غیره) دارم! لطفا راهنمایی بفرمایید! با تشکر!

سلام من کار شناسی بهداشت حرفه ای خوندم. دوباره میخوام کنکور شرکت کنم در چه صورت باید شهریه پرداخت کنم و در چه صورتی میتونم در دانشگاه دولتی شرکت کنم؟؟؟

با سلام . اگر شما در دوره های روزانه مجاز نشوید باید هزینه ی شهریه ی هر ترم را پرداخت نمایید و روش تحصیل در دانشگاه های روزانه نیز از طریق کنکور می باشد .

سلام من تو دفترچه ی کنکور سراسری سهمیه ی ۵ درصدی ایثارگران رو زدم ولی کد رو وارد نکردم و سهمیه عمل نمیکنه خواستم ببینم تو کنکور دیگه شامل سهمیه ی مناطق هم نمیشم؟؟

با سلام. شما میتوانید در زمان ویرایش اطلاعات کد سهمیه خود را وارد کنید، اگر کد را وارد نکنید سهمیه مناطق به شما تعلق خواهد گرفت.

با سلام من کاردانی گرافیک رو دارم میخواستم بدونم میتونم در آزمون تربیت معلم سال آینده شرکت کنم و متولد ۷۶/۱۲/۲۸ هستم از لحاظ سنی مشکلی نیست؟ لطفا راهنمایی کنید

با سلام. طبق دفترچه امسال گرافیک در مقطع لیسانس ارایه شده است، سال آینده اگر ارایه شود می توانید شرکت کنید.

سلام.شرایط استخدام به عنوان مشاور چیه؟

سلام من یک برنامه ریزی کلی برای کنکور میخوام سال یازدهم ورشته ریاضی هستم میخواستم ببینم میتونم مشاوره کلی داشته باشم ممنون

باسلام.دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل نزدیک شدن به کنکور و همچنین امتحانات نهایی عموما تحت استرس هستند اما این موضوع نباید مانعی برای پیشرفت باشه.امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون یک چهارم از رتبه ی کنکور سراسری رو نمرات نهایی تشکیل میده پس هرچقد نمرات نهایی بالاتر باشه،بهتره و در رتبه تاثیر مثبت داره.برای مطالعه حتما اولویت بندی داشته باشید و این ربطی به علاقه یا ضعف در اون درس نداره،درسی که مهم تره باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه پس اگه در درسی قوی هستید باید قوی بمونید نه اینکه اون رو کنار بگذارید و از همون درس نهایتا ضربه بخورید.بعد از مدرسه قطعا باید مطالعه در منزل داشته باشید و فقط به مدرسه اکتفا نکنید چون نمیشه گفت دانش آموز درکلاس درس تموم مطالب رو یاد میگیره و برای منزل کاری نداره اما نکته مهم برقرارکردن تعادل بین خواب وتغذیه ومطالعه است.هیچ کس نباید بخاطر درس از خواب شب صرف نظر کنه چون هر ۱ ساعت خواب در تاریکی شب به اندازه چندین ساعت خواب ظهر تاثیر دارد.در سال کنکور،خانواده هم مهم ترین نقش رو داره یعنی شاگرد باید مطمئن باشه که پدر و مادر حامی او هستند.موفق باشید.

سلام، من هم مقطع کارشناسی و هم کارشناسی ارشدم رو از سهمیه دوره روزانه استفاده کردم، میخواستم بدونم اگر در آزمون سراسری امسال پزشکی دوره روزانه قبول بشم میتونم برای بار سوم از سهمیه روزانه استفاده کنم یا باید هزینه بپردازم؟ جدیدترین قانونش چی هست؟ ممنون

سلام. برای شرکت در دوره های روزانه در هر مقطع فقط یکبار میتونید از سهمیه روزانه استفاده کنید و اگر برای بار دوم در یک مقطع مایل باشید در دانشگاه های روزانه تحصیل کنید باید شهریه بپردازید اما قانون جدیدی که امسال هستش اینه که اگه بخواید رشته های پزشکی رو بخونید نیاز به پرداخت هزینه نیست و میتونید رایگان تحصیل کنید و هیچ مشکلی هم براتون نداره. موفق باشید.

سلام با موبایل نمیشه تماس گرفت ؟

سلام. فقط با تلفن ثابت می تونید تماس بگیرید متاسفانه با گوشی همراه نمیشه.

سلام خسته نباشید… یه سوال داشتم اگه تو پیش دانشگاهی ترم اول تو یه درس بیفتی و نمره قبولی نگیری تاثیری تو کنکور داره؟؟

سلام ببخشید من با تراز۶۵۰۷سهمیه ۵درصدی شانس قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رو دارم ؟اگه میشه چه رشته هایی؟

سلام وقت بخیر من دوره کاردانی پیوسته حسابداری رو دارم دانشگاه آزاد میخونم بخوام کنکور بدم و تربیت معلم شرکت کنم باید کاردانی رو تموم کنم؟

سلام. برای قبولی تو دانشگاه های تربیت معلم باید سنتون باید زیر ۲۲ سال باشه. و اینکه مدرکتون بگیرید یا نگیرید با خودتونه. اگه تا بعد از مدرک گرفتنتون سنتون زیر ۲۲ باشه می تونید. البته توجه داشته باشید که سال ۹۶ سنجش قصد داشت این شرط سنی رو حداکثر ۲۰ سال کاهش بده اما به خاطر اعتراضات همون سن ۲۲ سال درنظر گرفته شد. موفق باشید.

با سلام . من بارتبه ۴۵۹۰ در آزمون ارشد ناپیوسته آموزش زبان انگلیسی ، دانشگاه پیام نور هرمزگان واحد قشم قبول شدم ولی ثبت نام هم نکردم . رتبه اخرین نفر مجاز در رشته ام در دورهای غیر روزانه ۱۷۰۴۱ر و در دوره روزانه ۱۹۵۸ بوده برای تکمیل ظرفیت ارشد ۹۶ چقدر شانس قبولی در شبانه و پیام نور رو دارم؟

سلام.من امتحان ارشد معماری دادم ولی مجاز به انتخاب رشته نشدم.میتونم در تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟

سلام هزینه ظرفیت مازاد برای دانشگاه های دور برای پزشکی چقدره؟

سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته های پزشکی ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد از ۱۲ میلیون تا ۱۷ میلیون بسته به واحد دانشگاهی متغیر هست.

با عرض سلام و خسته نباشید من در کنکور ارشد شرکت کرده ام ولی برای دانشگاه ازاد انتخاب رشته نکردم و بقیه دانشگاه هارو زدم حالا میخواستم ببینم امکانش هست که من تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم و فبول بشم؟؟؟

سلام بله میتونید در تکمیل ظرفیت شرکت کنید و قبولیتون بستگی داره به رتبتون و رشته ی انتخابی و همینطور دانشگاه مدنظرتون برای راهنمایی دقیق تر با ایران مشاوره تماس بگیرین . موفق باشین

سلام رتبه ۱۸۰۰سهمیه ۵درصدی برای پزشکی یا دندان یا دارو سازی چقد شانس قبولی دارم؟ تو دانشگاه آزاد چی؟

سلام. رتبه در سهمیه تو زیر گروه ۱ و ۲ مهمه. اگه همین حدود باشن شما تقریبا حدود سی درصد شانس قبولی تو روزانه، چهل درصد امکان قبولی تو دانشگاه آزاد، پنجاه درصد شانس پذیرش تو پردیسهای دولتی و حدود شصت درصد شانس پذیرش تو مازادهای دانشگاه آزاد رو دارید. البته این سهمیه سال اولی هست که اعمال میشه و برای بررسی دقیقتر به اطلاعات بیشتری از کارنامه شما و همینطور کسب تجربه از قبولیهای امسال نیازه.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید


مشاوره تحصیلی و آموزشی تلفنی

معرفی صدای مشاور تحصیلی

سامانه صدای مشاور تحصیلی ، اولین و برترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور است که فعالیت اصلی آن پاسخگویی به کلیه سؤالات دانشجویان ، فارغ التحصیلان و دانش آموزان و اولیا در موارد زیر می باشد :

تماس با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای

( بدون گرفتن کد ؛ از سراسر کشور ) 

به علت ظرفیت پایین پذیرش دکتری وزارت بهداشت و روش رو به رشد سطح علمی کشور باعث ایجاد رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان بر سر پذیرش شدن در این مقطع وجود دارد و پذیرش شدن منوط به تسلط کامل به مطالب درسی و برنامه ریزی آزمون دکتری می باشد . پس از این… ادامه متن

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به صدای مشاور میباشد. – طراحی سایت

مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس از استان تهران ۱۶۱۲ ۲۳۰ ۹۰۹

اولویت با تماس از تلفن ثابت میباشد.

مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای
مشاوره تلفنی فنی و حرفه ای
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *