مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

 
helpkade
مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب
مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

همین حالا از بهترین پزشکان مغز و اعصاب مشاوره بگیرید!

بیش از 10 پزشک مغز و اعصاب آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوالی در زمینه های اعصاب کودکان، مغز و اعصاب، آلزایمر و جمجمه دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

می توانید در این بخش لیست متخصص مغز و اعصاب سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مغز و اعصاب


متخصص مغز و اعصاب
،

مغز و اعصاب

متخصص مغز و اعصاب از دانشگاه تهران
،
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
،
دارای بورد تخصصی مغز و اعصاب

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

مغز و اعصاب

تخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
،

مغز و اعصاب


تخصص مغز و اعصاب
،

مغز و اعصاب

متخصص مغز و اعصاب از دانشگاه شهید چمران اهواز
،
سابقه طبابت: از سال ۷۵
،

مغز و اعصاب

متخصص مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی تهران
،
دارای فلوشیپ اختلالات خواب
،
دارای بورد تخصصی مغز واعصاب

مغز و اعصاب شاخه ای از علم پزشکی است که با سیستم عصبی و اختلالات آن سر وکار دارد که شامل مغز، رگ های خونی، ماهیچه ها و اعصاب می‌شود. مناطق اصلی عصب شناسی از سیستم عصبی خودمختار، محیطی و مرکزی تشکیل شده است. پزشکی که در زمینه عصب شناسی و اختلالات مغز و اعصاب فعالیت می‌کند، متخصص مغز و اعصاب نامیده می‌شود.

از انجایی که سیستم عصبی انسان از مهمترین بخش های بدن است و عملکرد سایر بخش های بدن از این قسمت تاثیر می‌گیرد، شناخت و تشخیص صحیح بیماری های مغز و اعصاب بسیار تخصصی است و فقط باید توسط متخصصین مغز و اعصاب انجام شود. سیستم عصبی انسان از دو بخش مرکزی و محیطی تشکیل شده است. سیستم عصبی مرکزی اشاره به مغز و نخاع دارد و سیستم عصبی محیطی شامل تمام اعصاب محیطی است که ارتباط بین مغز و نخاع با بقیه اندام های بدن را برقرار می‌کند.

متخصص مغز و اعصاب به درمان های بدون نیاز به جراحی بیماری های مغز و اعصاب می‌پردازد و بسته به اینکه کدام قسمت سیستم عصبی دچار اختلال شده است، با به کار گیری دانش خود در زمینه آناتومی و فیزیولوژی و چگونگی عملکرد سیستم عصبی به درمان بیماری اقدام می‌کند.

نورولوژیست ها به منظور تشخیص و درمان بیماری به معاینه دقیق مغز و اعصاب بیمار می‌پردازند و در این بین در صورت لزوم از ابزارهای پاراکلینیکی از جمله: سی تی اسکن، آنژیوگرافی عروق مغزی، نوار عصب و عضله، MRI ، نوار مغزی و سونوگرافی داپلر استفاده می‌کنند.

از آنجایی که مشکلات مرتبط با مغز و اعصاب از جمله موارد بسیار مهمی هستند که ممکن است در برخی موارد پیشرونده باشند ، در صورت بروز علایم زیر لازم است که فرد به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کند:

– سردرد

– سرگیجه

– احساس گزگز و مور مور شدن

– احساس ضعف عضلانی

– کمر درد

– فلج دست ها و پاها

– افت و یا اختلال سطح هوشیاری

– اختلالات خواب

– تشنج

– اختلال در صحبت کردن

– اختلال در تفکر

– سختی در راه رفتن و …

اعصاب در همه جای بدن وجود دارد و بنابراین بیماری های عصبی می‌توانند بخش های مختلفی از بدن را درگیر کند و به همین علت طیف گسترده ای از بیماری ها در حوزه کاری متخصصین نورولوژی قرار می‌گیرند از جمله:

– سکته های مغزی

– آلزایمر

– پارکینسون

– ضعف های عضلانی مثل ای ال ای

– مننژیت و انواع آبسه های مغزی

– ام اس

– انواع سردردها

– پرش های عضلانی و حرکات اضافی و غیر ارادی

– اختلال تکلم

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

– انواع تشنج ها

– آسیب های نخاعی

– تومور های مغزی

– اختلال در خواب و …

لازم به ذکر است که نورولوژیست ها جراحی مغز و اعصاب انجام نمی‌دهند و در صورت لزوم بیمار را به جراح مغز و اعصاب ارجاع می‌دهند.

در قدم اول پزشک از بیمار شرح حالی در رابطه با زمان بروز علائم و شدت آن می‌گیرد. بعد با توجه به شکایت اصلی بیمار به معاینات سر و گردن و ته چشم بیمار، معاینه اندام ها، رفلکس ها و وضعیت تعادل و … می‌پردازد. سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده در صورت لزوم استفاده از ابزار پاراکلینیکی بیماری را تشخیص می‌دهد. از آنجایی که طیف گسترده ای از بیماری های مغز و اعصاب وجود دارد، روش های درمانی متفاوتی نیز برای درمان این بیماری ها وجود دارد. از جمله این روش ها می‌توان به دارو درمانی، جراحی، فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و .. اشاره کرد.

بسیاری از بیماران ممکن است تخصص های روان پزشکی و مغز و اعصاب را باهم اشتباه بگیرند، در صورتی که هر کدام از این رشته های پزشکی در زمینه های متفاوتی فعالیت می‌کنند.

روان پزشک، پزشک متخصصی است که پس از طی دوره عمومی پزشکی، در زمینه اعصاب و روان تخصص گرفته است و در درمان بیماری هایی نظیر اضطراب ها، افسردگی ها و سایر مشکلات روان به افراد کمک می‌کند. از طرف دیگر متخصص اعصاب و روان پس از گذراندن دوره عمومی پزشکی تخصصش را در رشته مغز و اعصاب گرفته است تا بتواند بیماری هایی مثل تشنج، ام اس، میگرن و سایر مواردی که در قسمت های بالا ذکر شد را درمان کند.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

اگر نیاز به مشاوره در زمینه جراحی مغز و اعصاب شامل جراحی تومور مغزی ، سرطان مغز، اعمال جراحی مربوط به آنوریسم های مغزی و عروق مغزی اعمال جراحی مربوط به دیسک کمر دیسک گردن و شکستگی های ستون مهره های گردنی کمری و پشتی تنگی کانال نخاعی و جراحی های اعصاب محیطی دارید می توانید با متخصصین این حوزه پس از تعیین وقت مشاوره پزشکی آنلاین تصویری نمایید

در موارد اورژانس و بحرانی فقط با 115 و یا شماره اورژانس محل زندگی خود تماس بگیرید . سلامت بدون مرز جایگزین اورژانس نیست

در صورتی بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

اینستاگرام : @sbm24_

آپارات : @Sbm24

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

شماره پشتیبانی :
02126309574

02171053116

ایمیل : [email protected]

 

 

بر خلاف سایر اشکال مشاوره و رواندرمانی، مشاوره های تلفنی از عوامل محدود کننده خاصی از جمله مکان، زمان ، مدت وهزینه رفت و آمد برخوردار نیستند. انجام این نوع مشاوره برای بسیاری از مردم که قادر به شرکت در جلسات مشاوره حضوری نیستند به صرفه تر و در دسترس تر است. یکی از عوامل ایجاد آرامش در تماس گیرندگان، ناشناس ماندن افراد است که افشای احساسات را برای مراجعان فراهم می کند.

مشاوره تلفنی برای افرادی که دسترسی به خدمات بهداشت روانبرایشان مقرون به صرفه نیست یک گزینه بسیار مناسب برای حل مشکلات روانی می باشد. همچنین عده ای عقیده دارند نبود اتاق درمانگر، طرز پوشش و ظاهر فیزیکی درمانگر مراجع را کمتر منحرف می کند و باعث ایجاد تمرکز بهتر در مراجع برای گوش دادن به صحبت های درمانگر می شود. به طور خلاصه مشاوره تلفنی برای افراد با ویژگی های زیر مناسب است: ·افرادی که به تنهایی زندگی می کنند و در خانه منزوی هستند و یا دسترسی به خدمات درمانی ندارند. ·افرادی که مایلند به راحتی از خانه یا محل کار یا مسافرت و جاده و یا در یک موقعیت بحرانی و اورژانسی مشاوره دریافت کنند. ·در مشاوره تلفنی به درمان و ارائه راهکارهای عملی برای مشکلاتی از قبیل افسردگی، عزت نفس، اضطراب،وسواس فکری و عملی، مشاوره پیش از ازدواج ، مشکلات ارتباطی بین زوجها ، مشکلات والدین در فرزند پروری ،غم و اندوه و از دست دادن عزیز، ترس از مکان های شلوغ ، مسائل جنسی ، سوء استفاده جنسی، اعتیاد، بیماریهای روانی و … پرداخته می شود.

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

 

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

 

سلام من دختری۲۸ساله هستم،دچارافسردگی میباشم،دقیقااز۱۹سالگی ب این بیماری دچارشدم،مشکل من ازاونجایی شروع شدک خونوادم بادانشگارفتنم مخالفت کردن وبعده اون یکی ازهمکلاسیهای دوره دبیرستانم ک بشدت بش وابسته بودم ازمن فاصله گرفت ورابطشوبامن قطع کرد،بعدازاون دوباره خونوادم اصرارمیکردن ک باپسرعموم ازدواج کنم امامن راضی نمیشدم چون حسی ب پسرعموم نداشتم،تواین فاصله من هم خونه نشین شدم هم غم جدایی ازدوستموداشتم وازینکه نمیتونستم بیرون برم شدیدا افسرده شده بودم،کارم شده بودگریه وغصه خوردن وآهنگای غمگین گوش دادن،امیدموازدس دادم تواین مدت یهو سلامتیموازدس دادم،دیگه اون دخترخوش قیافه وسرخ رویه خوش اندام نبودم،همه عیب جویی میکردن ازم،کمخونی ولاغری ازیه طرف افسردگی منوازهمچی انداخت.تااینکه چن… Read more »

سلام دوست عزیز شرایطی که توضیح دادید قابل درک می باشد اما در نظر داشته باشید که نه تنها شرایطی که ذکر کردید بلکه شرایط سخت تر از این موارد نیز نباید شادابی و امید را در شما کمرنگ نماید. زمانیکه برنامه ریزی زندگی طبق پیش بینی شما پیش نمی رود باید بتوانید انگیزه و امید خود را حفظ نمایید و با برنامه ریزی مسیر دیگری را برای موفقیت انتخاب نمایید. گاهی برای حفظ آرامش و امید نیاز داریم از فرد دیگری که در این زمینه تجربه و مهارت لازم را دارد کمک بگیریم. قطعا در این شرایط درمانگر بهترین… Read more »

سلام براد شوهرم مدتی افسردگی داره دکترها میگن دوقطبی هست همه خانواده نگرانن حالت هاش خوب نشه همیشه به سمت جنس مخالف کشیده میشه براش فرقی نمیکنه کی باشه داروها هم تاثیری ندارن میشه کمک کنید .باید چه کار کنیم

سلام دوست عزیز
باید تحت نظر روانپزشک قرار گیرند. بدون معاینه و بررسی وی نمی توانیم راهکار دقیقی در این خصوص ارائه دهیم.
در صورت تمایل با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام پدرم که اکنون 60سال دارد دارای اختلالات عصبی شدید بوده به طوری که به صورت مکرر صحبت میکند،تصمیمات و حرف های غیر منطقی میزند دایم یک موضوع را تکرار میکند،مخالف تحصیل فرزندان و حتی خرج کردن پول حتی برای ضروریات زندگی است، هیچ کس را در نظر نمیگیرد و رفتار هایی از این قبیل … در فصول بهار و تابستان حالش بهتر است ولی ر فصل پاییز و زمستان بسیار بدخلق میشود و رفتار های فوق در او بیشتر میشود حدود یک سال هم قرص والپروات سدیم مصرف میکند ولی یک ماهی میشود که تاثیر چندانی نداشته لطفا راهنمایی… Read more »

سلام دوست عزیز
با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه میشود وی تحت نظر روانپزشک باشد. در صورت تمایل با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی وی می باشد.

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

دکتردکتر مجله اینترنتی دکتردکتر

در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از هموطنان ما نیاز به مراجعه به پزشک برای درمان بیماری‌هایی غیر از کرونا دارند. اما با وجود ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در حال حاضر بهتر است از مراجعه به مطب پزشک اجتناب کنند. ما تماس تلفنی با پزشک را به عنوان راه‌حل پیشنهاد می‌کنیم.

طبق بررسی‌های انجام شده روی چندین مرکز درمان، هدف تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان درمان نبوده است؛ آن‌ها صرفا برای دریافت مشاوره به پزشک مراجعه کرده‌اند. بنابراین اهمیت امکان تماس تلفنی با پزشک در اینجا مشخص می‌شود. این روزها نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی باعث شده بسیاری هموطنان ما از رفتن به این مراکز خودداری کنند چرا که این مکان‌ها بیش از هرجای دیگری خطر مبتلا شدن به کروناویروس را دارند.

با توجه به حجم پرسش‌ها و نگرانی‌های هموطنان عزیزمان در این برهه‌ زمانی برآن شدیم تا امکان تماس تلفنی با پزشکان را در دکتردکتر راه‌اندازی کنیم. این سیستم علاوه براینکه نیاز شما به پزشک را تا حد خیلی زیادی رفع می‌کند؛ باعث می‌شود که شما عزیزان در خانه‌های خود بمانید و از رفتن به مکان‌های شلوغ بپرهیزید.

در صورتی که تمایل به گفتگوی تلفنی با پزشکان و بهترین متخصصان از سراسر کشور دارید اینجا کلیک کنید.

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

زیرساخت تماس تلفنی پزشکان سامانه دکتردکتر این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید به جای ملاقات‌های حضوری، تنها با دریافت نوبت تلفنی از پزشک مورد نظر خود در سامانه، برای درمان بیماری و مشاوره پزشکی اقدام کنید.

با توجه به اهمیت موضوع ویروس کرونا و کمپین در خانه ماندن، به منظور کمک به کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی هموطنانمان صفحه اختصاصی مربوط به تماس و مشاوره تلفنی را راه‌اندازی کردیم. بعد از ورود به این صفحه می‌توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

۱- مشاوره تلفنی انواع تخصص‌ها: بدون مراجعه به مراکز درمان از پزشکان قلب و عروق، آسم و آلرژی، روانشناسی، مغز و اعصاب و… نوبت بگیرید و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

۲- تماس تلفنی اختصاصی در مورد ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹: با مراجعه به صفحه اختصاصی کرونا می‌توانید تمام سوالات و مشکلات خود را درباره ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ از پزشکانی که تخصص مرتبط با این بیماری دارند؛ بپرسید.

۳-تماس تلفنی رایگان: همچنین دکتردکتر در این شرایط بحرانی شما خدمات رایگان مشاوره تلفنی توسط تعدادی از پزشکان و متخصصان را برای شما فراهم آورده است.

برای استفاده از سرویس تماس تلفنی دکتردکتر از طریق بنر زیر وارد صفحه تماس تلفنی دکتردکتر شوید.

برای دریافت نوبت و استفاده از مشاوره تلفنی کافی است از طریق لینک تماس تلفنی وارد صفحه اختصاصی آن شوید.

در صورت داشتن نام پزشک، در قسمت جستجو نام پزشک را وارد کنید. اگر نام پزشک را نمی‌دانید از فیلتر تخصص‌های موجود در صفحه کمک بگیرید.

بعد از انتخاب دسته‌بندی یا تخصص مورد نظر خود، لیست پزشکان آن تخصص برای تماس تلفنی به نمایش درخواهد آمد. شما می‌توانید پزشک خود را انتخاب و دکمه «تماس تلفنی» را انتخاب کنید.

بعد انتخاب پزشک و وارد شدن به صفحه پروفایل پزشک در قسمت دریافت نوبت، تاریخ و ساعت تماس تلفنی خود را مشخص کنید. لازم به ذکر است؛ برای ثبت نوبت ابتدا وارد سایت دکتردکتر می‌شوید و سپس نوبت شما ثبت می‌شود.

بعد از ثبت نوبت قوانین قبل از دریافت نوبت برای شما به نمایش در ‌می‌آید در صورت پذیرش قوانین وارد مرحله بعدی می‌شوید.

در این مرحله مشخصات صاحب نوبت یا شخصی که برایش نوبت دریافت می‌کنید را به صورت صحیح و دقیق وارد می‌کنید.

درصورتی که پزشک مورد نظر شما گزینه دریافت بیعانه را فعال کرده باشد، شما به درگاه پرداخت بانکی هدایت می‌شوید.

بعد از پرداخت بیعانه نوبت شما به صورت نهایی ثبت می‌شود و از طریق پیامک به شماره‌ای که در سیستم ثبت کردید ارسال می‌گردد.

نکات مهم در خصوص نحوه پرداخت و ثبت نوبت:

به نقل از کار گروه اپیدمیولوژی وزارت بهداشت با بررسی‌هایی که انجام داده و گزارشی که منتشر کرده است بسته به نوع قرنطینه تا پایان اردبیهشت امسال دست کم 811000 نفر و دست بالا 1160000 نفر ایرانی به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.

در چنین شرایطی و با این نرخ ابتلا به کرونا دریافتیم که استفاده از ویزیت تلفنی این روزها خیلی بیشتر از قبل اهمیت دارد.

با توجه به آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا، ما در سامانه دکتردکتر برآن شدیم تا قدمی رو به جلو در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا برداریم. باشد که توانسته باشیم با فراهم کردن امکان تماس تلفنی همراه خوبی برای مردم عزیزمان در این روزهای سخت باشیم.

پرسش‌های پزشکی و دیدگاهتان درباره این مقاله را بنویسید؛ پزشکان و کارشناسان مجله پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.

دیدگاه

نام

ایمیل

سلام من 45 سال سن دارم به بیماری لوپوس حدود 14 سال پیش مبتلا شدم واکنون فقط قرص پردینزلون مصرف میکنم کلیه ها کلاس 5 هستن جهت روز پیش درد شکم وسوزش معده داشتم البته قرص پنتو پدازول ومیترونیدازول خوردم الان پهلوی سمت چپ تاکلیه چپ احساس درد کمی دارم سوزش ادرار ندارم غذای کمی می خورم ولی احساس سنگینی میکنم وسوزش معده دارم درد شکم وحالت تهوع بعضی اوقات دارم

سلام شكا بخاطر وضعيت كليتون نميتونيد هر دارويي را بگيريد بايد تحت نظر متخخص روماتولوژيستتون باشيد
از نظر ميكروب معده و روده هم بررسي شويد

سلام اقای دکتر من یه بیماری هستم که 5سال پیش تومور در سر داشتم که الان ۱۹ سالم هست و عمل جراحی کردم که به گفته یه دکتر خوش خیم بوده است و یک شنت هم در سمت راسته سرم گزاشته ان بعد از عمل جراحی دو سال زیر نظر پزشک بودم (یعنی ام آر آی میگرفتن ازم تا ببینند که تومور رشد میکند یا نه) خداروشکر در طی اون دو سال مشکلی پیش نیامد و دکتر گفت که دیگه نیازی به معاینه نیس حالا بعد 5سال یکم پایین تر از نقطه ای که تومور در سرم بود تقریبا در گردن دردهای خفیفی احساس میکنم که من را نگران کرده است میخاهم بدانم ایا ممکن است دوباره بیماری ام برگردد با اینکه خوش خیم بود ؟ لطفا جوابم را بدهید؟؟

سلام
شما باید مجددا به پزشک خود جهت معاینه مراجعه فرمایید

سلام من ۸هفته. باردارم. ولکه بینی وشیاف پروژسترون ۴۰۰استفاده. میکنم. عفـونتم دارم. چکارکنم

سلام
جهت تشخیص نوع عفونت و درمان ان به متخصص زنان مراجعه کنید

سلام حدود دو هفته پیش گوشم کپ شد و صدایی نمیشنیدم رفتم قطره گلیسرین فنیکه خریدم کردم توی گوشم و گوشم رو باز کرد ولی هیچ چرکی از داخلش در نیامد حالا لازمه که برم گوشم رو بشورم یا مشکلی نداره؟؟؟

سلام
باید گوش شما معاینه شود

سلام داکتر صاحب مشکل من اینست که همیشه حس میکنم در داخل گلوم یک چیزی قرار دارد وقتی سرفه میکنم خلط هم موجود است لطفا من را رهنمایی کنید خیلی از این حالتم رنج میبرم آیا با لوراتادین که به من قبلا گفتید خوب میشومعزی

سلام
از قرص لپراتادین هر شب یک عدد
اسپری بکلومتازون هر ۱۲ ساعت یک پاف
تا یک هفته استفاده کنید

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

سلام
پدرم 68 ساله است و بجز کلسترول خون بیماری خاص دیگه ایی نداره
حدود ۴۸ ساعته که حالت تهوع و سرگیجه داره و فشار خونش بالا می‌ره
هر چی میخوره برمیگردونه حتی اب و آبلیمو، بعد از استفراغ فشارش نرمال میشه
سابقه فشار خونش فقط توی موارد مریضیه وگرنه فشارش همیشه ۱۳،۱۴ ست.
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام
با توجه به سن و شدت علایم ویزیت شوند

مجله اینترنتی دکتردکتر از دی ۱۳۹۶ در راستای ارتقای فرهنگ سلامت ایرانیان فعالیت خود را آغاز کرد. به‌وجود آوردن بستری قابل اعتماد و کامل از اطلاعات پزشکی با استفاده از آخرین دانش روز دنیا از مهم‎‌ترین اهداف مجله است.

در حال حاضر فعالیت مجله اینترنتی دکتردکتر، بر معرفی بیماری‌ها و علائم آن‌ها، معرفی مراکز درمانی و تجهیزات پزشکی متمرکز است.

پرسش و پاسخ پزشکی از شاخص‌ترین امکانات مجله اینترنتی دکتردکتر است. سوال‌ها و دغدغه‌های پزشکی شما در این بخش توسط تیم پزشکی مجله پاسخ داده خواهند شد؛ شما همچنین می‌توانید تجربه‌های خود را از انتخاب پزشک تا راه‌های درمان در بخش پرسش و پاسخ با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

تماس تلفنی با پزشکان

نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان



Downloads-icon


دانلود رایگان کتابچه بیماری‌های درد شکمیDownloads-icon



Downloads-icon


هر آنچه که درباره پلاکت خون باید بدانیدDownloads-icon

کاربر گرامی، استفاده از اعتبار، صرفاً برای مشاوره ویدئویی، تلفنی و مشاوره متنی قابل استفاده است
و برای ویزیت های حضوری قابل استفاده نیست.

مشاوره متنی
شروع قیمت از 10،000 تومان


مشاوره ویدئویی
شروع قیمت از 19،500 تومان

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

نوع مشاوره


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات

فقط روزهای  دوشنبه ساعت 9 تا 11

چهارشنبه ها ساعت 2 تا  4 عصر

 

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب

درمان درد گردن -درمان درد کمر و ستون فقرات -درمان سردردو سرگیجه -درمان مشکلات روحی روانی 

مشاوره رایگان از طریق ایمیل با دکتر عادل باقر پور

dradba@gmail.com

مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب
مشاوره تلفنی پزشکی مغز و اعصاب
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *