مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

 
helpkade
مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز
مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

کسانی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی در شیراز را دارند ، برای اینکه بتوانند بهترین نتیجه را به دست آورند بهتر است به بهترین جراح بینی شیراز مراجعه کنند.

از آنجا که جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود ، پس فرد زمان کافی برای انتخاب بهترین جراح بینی شیراز را دارد.

دکتر سلمان شاکری به عنوان بهترین جراح بینی شیراز گزینه ای برتر جهت انتخاب برای عمل جراحی زیبایی بینی می باشد. بنابراین اگر قصد انجام عمل رینوپلاستی را دارید ، می توانید با خیالی آسوده جراحی زیبایی بینی خود را به او بسپارید.

همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت افراد قرار گرفته است از این رو جراحی بینی یکی از انواع عمل های پر ریسک می باشد ، چرا که اگر نتیجه آن موفقیت آمیز نباشد نه تنها مشکل بیمار برطرف نشده بلکه با مشکلات جسمی و روحی بسیاری روبرو خواهد شد.

از جمله نگرانی هایی که افراد متقاضی عمل بینی با آن درگیر هستند ، این است که آیا پس از عمل رینوپلاستی ، تنفس آن ها دچار مشکل می گردد ، آیا حالت قبلی بینی بعد از عمل رینوپلاستی برگشت پذیر است یا حتی بسیاری نگرانی آن را دارند که آیا جراح بینی موفق می شود دقیقا فرم دلخواه او را بر روی بینی ایجاد نماید؟ بنابراین شما می توانید با انتخاب بهترین جراح بینی این نگرانی ها را از خود دور کرده و از کسب نتیجه رضایت بخش و قابل قبول اطمینان خاطر داشته باشید.مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

علاوه بر این ها انتخاب بهترین جراح بینی می تواند خطرات احتمالی و عوارض پس از عمل جراحی بینی را بسیار کاهش دهد.

انتخاب جراح بینی از آن نظر حائز اهمیت است که اگر جراح بینی را به درستی انتخاب نکنید ، ممکن است به دلایل مختلف از نتیجه عمل جراحی بینی رضایت نداشته باشید و اقدام به جراحی ترمیمی بینی کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که جراحی ترمیمی بینی پس از گذشت یک سال انجام می شود و بیمار باید تا یک سال صبر کند تا زخم های ایجاد شده در جراحی بینی اولیه بهبود یابد.

نکته ای که نباید در انجام عمل رینوپلاستی فراموش شود ، این است که اصلاحات بینی باید متناسب با ابعاد دیگر اجزای چهره فرد به خصوص پیشانی، چشم ها، چانه و لب انجام پذیرد. گاهی ممکن است فرم دلخواه و مورد انتظار متقاضی عمل بینی با اجزای صورت او در تناسب نباشد و بسیار پیش آمده است افرادی که خواستار بینی شبیه به فلان بازیگر یا سلبریتی بوده اند. در چنین شرایطی باید بدانید که ممکن است آن مدل بینی اصلا متناسب صورت شما نبوده و پس از عمل به هیچ عنوان احساس رضایت برایتان به وجود نخواهد آمد. از این رو یک جراح بینی ماهر و باتجربه در جلسات مشاوره قبل از عمل بینی فرد را نسبت به این موارد آگاه کرده و یک دید واقع بینانه و صحیح برای او به وجود می آورد.

جراحی بینی سه بعدی از تکنیک های نوین در عمل رینوپلاستی است که به کمک آن افراد می توانند درک و فهم صحیحی از جراحی زیبایی بینی و ضرورت تغییرات لازم در آن را کسب نمایند.

روش کار در این تکنیک به این شکل است که از چهره بیمار توسط دستگاه اسکنر مخصوص تصویر سه بعدی بدست آورده و روی بینی او با کمک نرم افزار های ویژه اصلاحات مورد نیاز انجام می گیرد. به این ترتیب فرد می تواند قبل از انجام عمل بینی نتیجه آن را مشاهده نماید.

همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار گرفته و عضو برجسته آن است و به همین دلیل بر زیبایی صورت تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

بینی برخی از افراد دارای مشکلاتی همچون کجی ، قوز ، افتادگی نوک بینی و غیره می باشد که با جراحی کردن بینی می توان این نقوص را برطرف نمود.

لازم به ذکر است که بی نقص بودن بینی به تنهایی نمی تواند موجب زیبایی فرد شود، بینی در صورتی به زیبایی بیشتر چهره کمک می کند که با سایر اجزای آن در تناسب باشد.

در صورتی که بهترین جراحی بینی در منطقه خود به طور مثال بهترین جراح بینی شیراز را برگزیده باشید، او با تسلطی که بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی دارد بینی شما را به شکلی فرم خواهد داد که با سایر اجزای چهره تان در تناسب باشد.

به طور کلی جراحی بینی به دو روش جراحی بینی باز و بسته انجام می گیرد.

در این روش جراح بینی ، برشی در ناحیه کلوملا ( پایه میانی بینی ) ایجاد می کند و به این ترتیب ، به کمک ابزاری مخصوص پوست بینی را جهت اعمال تغییرات مورد نظر از روی بینی بلند می کند.

 

در جراحی بینی به روش بسته ، جراح بینی اقدام به ایجاد تمامی برش ها در داخل بینی می نماید. در این روش نیازی به برش خارجی ( ناحیه کلوملا ) نمی باشد.

انتخاب هر یک از این تکنیک ها جهت انجام جراحی بینی مبتنی بر نظر جراح و وضعیت بیمار صورت می گیرد.

البته به طور کلی عموما جراحی بینی به روش باز جهت رفع عیوب پیچیده ، جراحی بینی گوشتی ، جراحی ترمیمی بینی و مواردی از این قبیل در مقایسه  با جراحی بینی به روش بسته ارجحیت دارد.

رعایت نکات و مراقبت های بعد از جراحی بینی ، تاثیر به سزایی در عدم بروز عوارض احتمالی و همچنین دریافت نتایج مطلوب از عمل زیبایی بینی ، دارد ؛ از این رو در ذیل ، به برخی از مهم ترین نکات پس از عمل جراحی بینی ، اشاره شده است ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، می توانید به مقاله مربوطه موجود در سایت مراجعه نمایید.

افرادی که تحت عمل جراحی بینی ، قرار گرفته اند ؛ به منظور جلوگیری از وارد شدن فشار به صورت و بینی ، از خوابیدن به صورت دمر و همچنین بر روی پهلو منع شده و تا مدتی باید به طور طاق باز بخواند.

لازم به ذکر است طبق توصیه جراح بینی ، بهتر است افراد در حین خواب و استراحت در دوران نقاهت عمل بینی ، زاویه 30 درجه بسازند ؛ بدین منظور باید دو بالش در زیر سر خود قرار دهند ؛ این کار به تسریع در روند بهبودی تورم و کبودی های ناشی از جراحی بینی ، کمک به سزایی می کند.

بروز ترشحات خونابه در روزهای ابتدایی پس از جراحی زیبایی بینی ، مسئله ای طبیعی بوده و جای هیچ گونه نگرانی ندارد ؛ لازم به ذکر است در صورت بروز ترشحات خونابه ، افراد می توانند پانسمان زیر بینی خود را تعویض نمایند.

احساس بروز درد خفیف در دوران نقاهت عمل جراحی بینی ، مسئله ای طبیعی بوده و جای هیچ گونه نگرانی ندارد ؛ چرا که با مصرف مسکن برطرف می گردد ؛ تنها توصیه می شود افراد پیش از مصرف مسکن ، در این باره با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

بینی ها را با توجه به نوع آن ها، تناسب بینی با سایر اجزای صورت و سلیقه خود بیمار به دو نوع طبیعی و فانتزی جراحی می نمایند.

هدف از جراحی بینی طبیعی ، از بین بردن ایرادات ظاهری بینی بوده و تغییر خاصی در فرم بینی صورت نمی گیرد.

آقایان بیشتر از خانم ها خواستار این فرم از بینی می باشند.

در جراحی بینی فانتزی نه تنها ایرادات ظاهری بینی برطرف می گردد بلکه نوک بینی نیز بالا رفته و بینی کوچک خواهد شد.

خانم ها به دلیل ظرافت چهره شان و مشخص بودن نتیجه جراحی بینی در چهره شان بیشتر از آقایان خواستار این نوع از جراحی بینی می باشند.

قیمت عمل بینی در شیراز پس از مراجعه بیمار به کلینیک یا مطب پزشک امکان پذیر بوده و بیمار پس از انجام معاینات اولیه و مشاوره با جراح بینی می تواند از قیمت نهایی عمل بینی خود مطلع گردد.

دکتر سلمان شاکری متخصص و جراح فک و صورت، جراح زيبایی صورت بینی

به دنبال برترین دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی خوب در شیراز هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی خوب در شیراز را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی در شیراز می تواند به شما ارائه بدهد شامل جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، لیپوساکشن، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه، بلفاروپلاستی، جراحی گوش، جراحی های زیبایی صورت، لیپوماتیک و پیکرتراشی، پروتز و لیفت پستان، جراحی زیبایی پلک، ژنیکوماستی و کاشت مو می باشد که لیست بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی در شیراز را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی بهتر است بدانید جراحی پلاستیک، عمل زیبایی، ترمیمی از شاخه های جراحی است که با اصلاح یا ترمیم شکل انسان سروکار دارد. ترمیم کارکردی، ساختاری، و زیبایی هرگونه نقص یا بدشکلی بدن انسان را گویند. جراحی پلاستیک تنها شامل جراحی زیبایی نمی‌شود. جراحی پلاستیک بسیاری از انواع جراحی‌های ترمیمی، جراحی دست، جراحی ریز، و ترمیم سوختگی‌ها را هم شامل می‌شود. اصول جراحی در جراحی پلاستیک بر حفظ عروق، جایگزینی بافت مشابه با مشابه، توجه به مناطق کالبدی، و بهبود زخم با به‌حداقل‌رساندن بافت آسیب‌دیده متمرکز است.

جراح پلاستیک خوب در شیراز, بهترین جراح زیبایی در شیراز, جراح پلاستیک بینی در شیراز, آدرس جراح پلاستیک در شیراز, لیست جراحان پلاستیک در شیراز, بهترین جراح بینی در شیراز, هزینه جراحی بینی در شیراز, بهترین جراحان پلاستیک در شیراز, جراح زیبایی شکم در شیراز, لیپوماتیک در شیراز, لیپوساکشن در شیراز, جراح زیبایی سینه در شیراز, لیفت صورت و ابرو در شیراز, جراحی پلک در شیراز, پروتز سینه در شیراز, پیکرتراشی در شیراز, کوچک و بزرگ کردن سینه در شیراز, عمل جراحی پلاستیک در شیراز

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

عمل زیبایی بینی یکی از متداول ترین جراحی ها در دنیاست، این عمل به منظور اصلاح فرم بینی صورت می گیرد شیراز یکی از کلانشهر های ایران به حساب می آید که سالانه کاندید عمل بینی می باشند، عمل بینی شیراز همانند سایر شهر های ایران دارای کیفیت برابری می باشد اگر در شیراز هستید و به دنبال یافتن بهترین جراح بینی شیراز هستید، ما لیست جراحان بینی شیراز را در اختیار شما قرار داده ایم تا در تصمیم گیری پزشک جراح خود در شیراز  همراهتان باشیم.

عمل بینی در شیراز همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، با کیفیت یکسان نسبت به عمل بینی تهران می باشد، وجود اساتید متبحر گوش، حلق و بینی در شیراز در کنار جراحان پلاستیک و زیبایی این شهر را به یکی از پایگاه های مهم عمل بینی در کشور ایران تبدیل کرده است، شیراز پنجمین کلانشهر ایران و مجهز به روز ترین تجهیزات و فناوری پزشکی می باشد. این شهر باستانی و با تمدن علاوه بر اینکه سالانه پذیرای توریست های زیادی از نقاط مختلف دنیا می باشد، در حوزه عمل های زیبایی مخصوصاً عمل بینی سالانه پذیرای توریست های مدیکال (توریست هایی که قصد انجام کارهای درمانی دارند ) می باشد. آمار و نتایج نشان می دهد که شیراز رکورد دار عمل کاشت مو می باشد، این افراد هموطنان و خارجی ها را در بر می گیرد.

دکتر علی ملک زاده

بیوگرافی

مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

دکتر علی ملک زاده فارق التحصیل از کانادا و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پزشک متبحر با رزومه طلایی در انجام عمل زیبایی بینی می باشد، دکتر علی ملک زاده در سال ۱۳۵۶ در کرمان متولد شدند و تحصیلات مقدماتی را در کرمان گذرانده و مدرک پزشکی عمومی خود را طی سال های ۱۳۷۵ الی ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخذ کرده و پس از آن به کشور کانادا مهاجرت نموده و مدارک پزشکی عمومی و تخصصی خود را در کانادا به تایید رسانده

دکتر حسین ابدالی

بیوگرافی

دکتر حسین ابدالی فارق التحصیل از اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی تهران پزشک متبحر با رزومه طلایی در انجام عمل زیبایی بینی می باشد، دکتر حسین ابدالی در سال ۱۳۴۲ در اصفهان متولد شدند و تحصیلات مقدماتی را در همین شهر گذرانده و مدرک پزشکی عمومی خود را طی سال های ۱۳۶۸ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخذ کرده و پس از آن بمدت ۴ سال دوران رزیدنتی را گذرانده و در شهریور ۱۳۷۲ با دریافت بورد تخصصی جراحی فارغ التحصیل شده اند.

اگر معیار ما ارزیابی قیمت جهانی عمل بینی باشد، نه تنها شیراز بلکه کل شهرهای ایران ارزانترین شهرهای دنیا برای انجام عمل بینی می باشند، این آمار ما نیست !!! این آمار سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد که به ایران لقب پایتخت عمل بینی دنیا را داده است. در مقایسه با عمل بینی تهران، انجام عمل بینی در شیراز به مقدار ناچیزی ارزانتر است، اما با محاسبه هزینه حمل و نقل و اسکان به شیراز، انجام این جراحی در شیراز اگر ساکن شهر های دیگری هستید عاقلانه نیست ! اما اگر ساکن شیراز هستید بهترین گزینه برای شما می باشد و لازم نیست این عمل را در تهران یا شهرهای دیگری انجام دهید، با خیال راحت به اساتید شیرازی اعتماد کنید. هزینه عمل بینی در شیراز به عوامل متفاوتی همچون دستمزد جراح، تخصص و تجربه جراح، هزینه بیمارستان و تیم بیهوشی بستگی دارد، این هزینه می تواند بین ۵ تا ۷ میلیون تومان تا سال ۱۳۹۸ یا بیشتر باشد.

باید در نظر داشته باشید که بهترین جراح بینی شیراز به فردی گفته می شود که علاوه بر تخصص و تجربه عالی، دارای مهارت و هندلینگ بالایی هم باشد، این کارایی در اتاق عمل مشخص می شود، بهترین جراح بینی شیراز باید به راحتی بتواند با ابزار های عمل بینی هماهنگی داشته باشد، از آنجایی که عمل بینی بسیار حساس می باشد یک محاسبه اشتباه می تواند عارضه های بسیار جدی برای بیمار داشته باشد.

بهترین جراح بینی شیراز باید علاوه بر داشتن مهارت های عالی بتواند نیاز بیمار را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد، سلیقه کاندید های بینی متفاوت است ممکن است عمل بینی طبیعی یا عمل بینی عروسکی باشد، جراح در هر کدام از فرم های بینی باید مهارت و تجربه داشته باشد بیشترین ترسی که در عمل‌های زیبایی وجود دارد، نتیجه آن است و همیشه این سوال مطرح می‌شود که اگر بینی‌ام خوب نشد و اگر بدتر شد چه کار کنم؟ در عمل رینوپلاستی یا عمل بینی در صورتی که نتیجه کار شما را راضی نکرده باشد باید دوباره همه خطرها را به جان بخرید و دست به عمل دوم بزنید که معمولا هم نتیجه غیرقابل برگشت خواهد بود.

اهداف عمل های بینی متعدد هستند که در اینجا به ۲ دسته کلی تقسیم شده اند :

اگر مشکل تنفسی داشته باشیم می توان عمل بینی را انجام دهیم ؟ جراحی بینی در صورت وجود مشکلات تنفسی هنگامی می تواند اماکن پذیر باشد که قبل از جراحی ، در هنگام جراحی و بعد از عمل همه ی مقدمات و شروط لازم جهت حفظ سلامتی بینی از لحاظ تنفسی مورد بررسی قرار بگیرد. در نظر داشته باشینم که در وجود این حالت جراح با مشکلات زیادی در هنگام عمل دست و پنجه نرم می کند تا اینکه بتواند با تسلط کامل خود بر مشکلات بینی و داخل آن چیره شد.

عمل بینی با لیزر یک تکنیک جراحی زیبایی به منظور اصلاح فرم و شکل بینی و برطرف کردن عیوب آن می باشد، عمل بینی با لیزر توسط کربن دی اکسید یا لیزر IVS انجام می شود و بیشتر به اصلاح پوست بینی می پردازد و نمی توان دیگر تغییراتی که در عمل رینوپلاستی مانند تراش استخوان و غضروف ها انجام می شد را در این عمل زیبایی لحاظ کرد.

باید در نظر داشت تغییر فرم کلی یک بینی شامل غضروف، استخوان و پوست میشود، که عمل بینی با لیزر قادر به انجام این فرآیند نمی باشد هیچگاه نمی توان نتایج عمل بینی به روش باز را با عمل بینی با لیزر مقایسه کرد، چرا که در عمل بینی باز دسترسی به تمامی نواحی بینی وجود دارد. عمل بینی با لیزر تکنیک جدید برای اصلاح فرم بینی است، این تکنیک بدون بیهوشی انجام می شود و عوارض بیهوشی را در خود ندارد، این تکنیک برای همه افراد بلامانع است، لیزر بینی شیوه نوین جراحی است البته امروزه روش های بسیاری برای کوچک کردن و فرم دهی بینی بدون جراحی مورد استقبال قرار گرفته که میتوان از لیفت بینی با نخ و روش های طبیعی کوچک کردن بینی نام برد.

دسترسی به لیست جراحان بینی شیراز حائز اهمیت است. نکته بسیار مهم در زمینه جراحی‌های زیبایی از جمله عمل بینی این است که در جراحی زیبایی نباید آثار جراحی به چشم بیاید، یعنی کسی به ‌راحتی نتواند تشخیص بدهد که بیمارجراحی زیبایی بینی انجام داده است. در نتیجه اگر یک بینی عمل شود و معلوم باشد که عمل شده دیگر اسم آن عمل را نباید جراحی زیبایی گذاشت. چراکه در این حالت توجه به‌جای این‌که به چشم معطوف شود، همانند آن که در یک چهره زیبا وجود دارد، به بینی جلب می‌شود.

 

دکتر زیبایی نخستین و بزرگترین مجموعه برندینگ در حوزه ارائه خدمات جراحی های زیبایی می باشد این مجموعه متشکل از متبحر ترین جراحان زیبایی پلاستیک و متخصصان پوست و مو و گوش حلق بینی ایران است دکتر زیبایی در سراسر ایران نمایندگی و مراکز زیبایی و کلینیک های طرف قرارداد و همکاری دارد. به جهت سهولت شما مردم عزیز در شناخت جراحان حوزه زیبایی این مجموعه بانک اطلاعاتی جامع از تمامی جراحان زیبایی ایران در اختیار شما قرار داده است همچنین میتوانید با مشاهده داروخانه زیبایی دکتر زیبایی ضمن خرید آنلاین محصولات زیبایی و مراقبتی و تجهیزات جراحی های زیبایی از امکان ارسال رایگان به سراسر ایران برخوردار شوید در جهت رفاه حال شما عزیزان تمامی مشاوره های حضوری با جراحان و مشاوره های تلفنی رایگان می باشد و تمامی اقشار جامعه فرصت بهره بری از خدمات دکتر زیبایی را دارند.

♦ عمل بینی

♦ کاشت مو

♦ پروتز سینه

♦ پروتز باسن

♦ لیپوساکشن

♦ عمل زیبایی واژن

Want an easier way to login?

Get a magic link sent to your email that will sign you in instantly!

Email Magic Link

Login with username and password

Login with a Magic Link


Jump to navigation

۱۱:۳۳ – ۱۳۹۹/۰۵/۲۰

پی جو – لیست بهترین پزشکان متخصص جراحی بینی در شیراز به همراه آدرس مطب و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید. جهت اخذ نوبت از دکتر جراح بینی در شیراز و دریافت اطلاعات بیشتر از شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مطب لطفا به پروفایل پزشک مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

410. لیست جراح بینی در شیراز – جراح زیبایی بینی شیراز

در جدول زیر که نمایش دهنده لیست جراح بینی در شیراز – جراح زیبایی بینی شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد ردیف هایی که با برچسب VIP متمایز شده اند ؛ مشتریان ویژه پی جو و دارای صفحه اختصاصی در وبسایت پی جو می باشند ؛ جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی و تصاویر روی نام پزشک کلیک نمایید.مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

برای درج آگهی در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

پزشکان متخصصی که تمایل به داشتن پروفایل VIP در سایت پی جو هستند از طریق ایمیل و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

لیست جراحان بینی در شیراز – هزینه جراحی بینی در شیراز – بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز – بهترین جراح بینی در شیراز – بهترین جراح بینی در شیراز کیست – بهترین جراح زیبایی بینی در شیراز – لیست پزشکان متخصص جراحی بینی در شیراز – جراح بینی استخوانی شیراز – جراح پلاستیک زیبایی بینی در شیراز – هزینه عمل بینی دکتر ساریخانی در شیراز – هزینه عمل بینی در شیراز 99 – دکتر ساریخانی جراح زیبایی – دکتر حقیقت نیا جراح بینی شیراز

سایت پی جو با معرفی بهترین پزشکان متخصص جراحی بینی در شهر شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین دکترهای متخصص جراحی بینی را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و نوبت بگیرید.

نمونه عمل جراحی بینی شیراز 1

اگر به دنبال بهترین دکتر جراح بینی در شیراز می گردید، اگر در انتخاب متخصص جراحی بینی خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی پزشکان متخصص در شهر شیراز لیست کاملی از پزشکان جراحی بینی را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل هر پزشک بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به پزشک مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

نمونه عمل جراحی بینی شیراز 2

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها صفحه پروفایل از پزشکان معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و پزشک مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر پزشک مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام و نام خانوادگی متخصص جراحی بینی مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات پزشک شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، نوع تخصص و شرح کامل خدمات پزشک مورد نظر خود را مشاهده کرده و برای گرفتن نوبت اقدام نمایید.

نمونه عمل جراحی بینی شیراز 3

چه نکاتی باید برای انتخاب یک جراح خوب در نظر داشته باشید:

تعداد زیادی از پزشکان متخصص جراحی بینی و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip پزشکان متخصص در سایت پی جو ، به بیماران کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک دکتر جراح بینی خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار پزشک و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط پزشک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

منبع مفید : جراحی ترمیمی بینی ویکی پدیاانجمن جراحی پلاستیک و زیبایی plasticsurgery آمریکا

1. دکتر جواد یاراحمدی شیراز – قصردشت، روبروی سه راه خلدبرین، ساختمان پاسارگاد، طبقه 5. 07136279160 – 07136279018

اینستاگرام دکتر پوستچی جراح بینی dr.poostchi

اینستاگرام : dr.ahmadreza.rajaee

۰۹:۲۷ – ۱۳۹۹/۰۶/۰۲

پی جو – سرویس بهداشتی باید از نظر دکوراسیون شیک باشد. استفاده از چینی آلات بهداشتی مرغوب و با کیفیت میتواند به شما در این زمینه کمک کند. در این مطلب به توضیح مختصری درباره چینی بهداشتی آرمیتاژ و محصولات آن میپردازیم. همچنین در جدول زیر نمایندگی چینی بهداشتی آرمیتاژ در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

۰۹:۴۲ – ۱۳۹۶/۱۱/۰۳

لیست شعب و نمایندگان بیمه کوثر در شیراز , بیمه کوثر شیراز – لیست شعب و نمایندگان بیمه کوثر در شیراز – شعبه مرکزی بیمه کوثر شیراز- نمایندگی های بیمه کوثر شیراز – گروه های بیمه کوثر : بیمه مهندسی ، خودرو ، مسئولیت ، آتش سوزی ، خاص ، باربری ، بیمه عمر و سرمایه گذاری ، پول ، درمان گروهی ، عمر و حوادث گروهی ، مسافرتی و وکالت می باشد – اخذ نمایندگی بیمه کوثر در شیراز

۰۸:۳۷ – ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

پی جو – لیست بهترین مراکز فروش و تعمیرات ماشین شارژی و موتور شارژی​ شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز فروش و تعمیرات ماشین شارژی و موتور شارژی در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مرکز ، لطفا به پروفایل مرکز مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

۰۸:۵۳ – ۱۳۹۹/۰۴/۰۸

پی جو – در این مقاله به معرفی داروخانه ها و تجهیزات پزشکی های فروش انواع ماسک در شیراز می پردازیم، پس از توضیحی مختصر درباره ماسک های فیلتردار و انواع ماسک ها بهترین داروخانه و تجهیزات پزشکی فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم همراه ما باشید.

۰۴:۵۳ – ۱۳۹۹/۰۵/۲۶

پی جو – در این مقاله قصد دارین درباره مراکز همراه بیمار در بیمارستان در شیراز با شما صحبت کنیم پس از توضیحی مختصر درباره همراه بیمار بهترین و معتبر ترین مراکز و شرکت های فعال در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

۰۸:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۴/۲۸

پی جو – لیست بهترین فروشگاه های کیف و کفش شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین فروشگاه کیف و کفش در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن فروشگاه ، لطفا به پروفایل فروشگاه مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

۰۸:۰۲ – ۱۳۹۹/۰۵/۱۶

پی جو – در این مقاله قصد داریم بهترین سنگبری در شیراز را به شما معرفی کنیم، پس از توضیحی مختصر درباره سنگ بری کارگاه ها و صنایع سنگ فعال در این زمینه را در شهر شیراز معرفی می کنیم.

۰۷:۵۳ – ۱۳۹۹/۰۴/۱۶

پی جو – مجرای ادراری نیز مانند بقیه اندام های بدن میتواند دچار مشکل شود. در این ملطب به توضیح مختصری درباره تنگی مجرای ادراری و راه های درمان آن میپردازیم. همچنین در جدول زیر بهترین دکتر برای درمان تنگی مجرای ادرار در شیراز به همراه ادرس و شماره تماس آورده شده است.

۰۶:۱۲ – ۱۳۹۶/۱۱/۰۲

مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

پی جو – همشهریان عزیز شیرازی ، جهت رفاه حال شما عزیزان تصمیم گرفتیم هر هفته  لیستی از مشاغل مورد نیاز شما در شهر شیراز را جهت معرفی به شما عزیزان ارائه کنیم .و اما لیست امروز:325. لیست شعب بانک سرمایه در شیراز​

۱۱:۰۱ – ۱۳۹۹/۰۴/۰۷

پی جو – در این مقاله درباره جراحی شکستگی استخوان ران در شیراز صحبت خواهیم کرد، پس از توضیحی مختصر درباره شکستگی استخوان ران بهترین پزشکان فعال در این زمینه را که در شهر شیراز هستند را به شما معرفی می کنیم همراه ما باشید.

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

جراح متخصص گوش ، حلق ، بینی و زیبایی صورت

آدرس مطب:

شیراز، خیابان قصردشت ، جنب بیمارستان دکتر فرهمندفر،ساختمان اکسیر،طبقه 3 واحد 303

dr.firoozehyeganeh 🔸قبل و یکسال بعد از عمل(ترم 🔺قبل،حین و دو هفته بعد از ع Load More… Follow on Instagram

Contents

شاید این تحول در تمامی کشور ها یکسان بوده و فقط  در انواع متفاوت باشد. ممکن است این جمله گنگ در ذهن شما علامت سئوال بزرگی را ساخته باشد، که ما درباره چه تحولی صحبت می کنیم. قبل از آغاز صحبت می خواهیم چند دهه ای به عقب برگردیم، ایران سال های 80، 70 و نسل به اصطلاح عوام سوخته دهه 60 . آیا به خاطر دارید معیار های زیبایی از چه خط مشی ای پیروری می کرد؟ اصلا در آن سال ها زیبایی ظاهر تا چه اندازه در پستوی اذهان جا داشت؟ آیا مردمان آن دهه زیبایی را در ظاهر می جستند؟ یا به عبارت دیگر آیا زیبایی نماد بیرونی داشته است؟

شاید شما نیز جز صد ها و هزاران و شاید میلیون ها ایرانی باشید که این جمله معروف را ازقدیمی ها شنیده اید« قبلا ها مردم انقد به فکر ظاهر نبودند »، چرا توجه به زیبایی تا این حد در کشور ما مذموم شده و مورد بی مهری قرار گرفته است؟ این ها همه سئوالات بی جوابی است که در هیچ حوزه از علوم، از فلسفه گرفته تا خود پزشکی به آن پاسخ صریحی داده نشده و اگر پاسخی برای آن وجود دارد صرفا نشات گرفته از نظرات شخصی بوده است. اینکه این بحث، بسیار مناقشه برانگیز است در آن شکی نیست و پرداختن به آن بستری را می طلبد که در این مقال نمی گنجد.

آنچه امروز ما در پی روشن کردن آن هستیم، این است که اگر قرار است افراد دستی در خلقت ببرند چه بهتر که آن را فردی بسپارند که استادی کار کشته بوده و دید زیبایی شناسی داشته باشد. در ایرانی زندگی می کنیم که در حال حاضر رکوردار بسیاری از جراحی های زیبایی است. حتی از کشورهای دارای رتبه در علوم پزشکی متقاضیانی داشته ایم که ایران را به مهارت در عمل های زیبای شناخته و دیار خود را به مقصد قطب جراحی دنیا یعنی ایران ترک کرده اند.

گفته را کوتاه کنیم، ما در این سایت سعی داریم با آکاهی دادن درباره انواع جراحی زیبایی فضایی را ایجاد کنیم تا متقاضیان بتوانند در نهایت اعتماد و اطمینان انتخابی در جهت تغییری مهم در ظاهر خود اتخاذ کنند. در ادامه به پر طرفدارترین و سردمدار تمامی جراحی های زیبایی، یعنی جراحی بینی یا رینوپلاستی می  پردازیم.مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

همانطور که بر همه نمایان است، جراحی بینی جز صدها جراحی ای است که پا در دنیای جراحی زبیایی ایران گذاشت. به محض ورود این جراحی و تکنولوژی همراه با آن جهان انسان هایی که به لحاظ نقص در بینی اعتماد به نفسشان و حتی در مواقعی موقعیت های مهم شان را از دست داده بودند را درگرگون کرد و افراد را به این دید رسانید که جمله «تقدیر او هم چنین بوده» را هزاران بار با چالش مواجه کرد. حال دیگر می شود با کمی تغییر در ظاهر و برطرف کردن نواقص اندام به خصوص نواقص در چهره کیفیت زندگی انسان ها را تغییر داد و آن ها را از جبر تقدیر به اختیار تغییر منتقل کرد. در ادامه همین مطالب به انواع جراحی بینی و سازو کار چگونگی انجام آن می پردازیم. با ما همراه باشید:

در ابتدا باید این نکته را در نظر بگیریم که جراحی بینی می تواند با اهداف متفاوتی صورت گیرد، که با نظر گرفتن قصد بیمار از جراحی بینی نوع جراحی نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی جراحی بینی می تواند به علت بیماری خاصی مانند اختلالت تنفسی، پولیپ و سینوس و یا به جهت زیبایی مانند برداشتن انحراف و یا تغییر بینی گوشتی و یا استخوانی صورت گیرد. اما در آخر ما با دو نوع جراحی، با وجود هر یک از این دلایل مواجه خواهیم بود.

اولین پرسش مهم برای افرادی که در صدد انجام جراحی بینی هستند، این است که جراحی بینی شان به صورت بسته انجام می شود و یا به صورت باز. بنابراین تعریف، در این جراحی ما با دو نوع از جراحی بینی سرو کار داریم :

در این نوع از جراحی پزشک مورد نظر از راه سوراخ های بینی عمل جراحی را انجام خواهد داد. به این طریق که از راه سوراخ ها بینی  قسمت هایی را که ایجاد نازیبایی کرده توسط پزشک ترمیم می شود و بدون ایجاد هیچ گونه جای زخم و بخیه، بینی فرد به حالت مطلوب باز خواهد گشت. باید توجه داشته باشید انتخاب هر یک از این روش ها منوط به نوع بینی و نوع مشکل و صد البته مهارت پزشک در انجام هر کدام از انواع جراحی است. پس قبل از انجام هرگونه جراحی بینی بهتر است با بهترین پزشک در این زمینه مشورت کرده و در مرحله بعد تصمیم به انجام آن بگیرید.

گرچه این نوع از جراحی بینی متداول تر بوده، اما به لحاظ ایجاد برش و احتمال بر جای ماندن جای بخیه، نسبت به روش قبلی از محبوبیت کمتری برخوردار است، با این حال  می توانید با تحقیق درباره دکتر خوب در این نوع از جراحی نیز نتایج مطلوبی را بدست آورید. در جراحی بینی به روش باز، پزشک ابتدا با ایجاد برش بین دو سوراخ بینی پوست بینی را برداشته و تمام اسکلت بینی را مورد برسی قرار می دهد و بعد از پایان جراحی نواحی برش زده را بخیه می کند. مسلم است که این روش به دلیل ایجاد برش و بخیه از دوره نقاهت طولانی تری نسبت به نوع قبل برخوردار است.

با خواندن این بخش از مقاله متوجه خواهید شد که آیا کیس جراح بینی هستید یا خبر.

اگر بینی شما یکی از انواع بینی زیر است، شما می توانید  جراحی رینوپلاستی را انجام دهید:

در مقالات بعدی به توضیح مفصل تری از انواع بینی خواهیم پرداخت.

یکی از مناقشه برانگیز ترین موضوعاتی که در این جراحی وجود دارد، بحث هزینه جراحی بینی و نبود حد و مرز برای تعرفه های آن است. دلیل تفاوت های شایان توجه در میان جراحان بینی خود مقاله ای جدا گانه را می طلبد، اما آنچه موجب این شکاف عمیق بین جراحان شده به عواملی بستگی دارد که در اصل نمی تواند متوجه تمایلات جراحان باشد.

از جمله این دلایل می توان محل جراحی بینی را نام برد. همانطور که می دانید تعرفه های بیمارستان ها به لحاظ داشتن تجهیزات مختلف، متفاوت است.

اما از دیگر دلایل تفاوت قیمت در این جراحی می توان موارد زیر را ذکر کرد:

حرف پایانی

به عنوان آخرین کلام در زمینه جراحی زیبایی بینی توجه داشته باشید، تمایل به زیبایی یک چیز است و رسیدن به آن چیز دیگر، بنابراین اگر به دنبال زیبایی واقعی هستید در یافتن بهترین متخصص جراحی بینی وسواس داشته باشید تا نتایج مطلوبی برای شما عزیزان حاصل شود.

 

دیدگاه ها بسته شده است

دارای بورد تخصصی در رشته گوش حلق و بینی میباشد . از سال 1385 تا کنون در زمینه جراحی زیبایی و ترمیمی بینی و صورت مشغول به کار هستند. در کارنامه کاری ایشان افزون بر 7000 عمل زیبایی بینی وجود دارد

وبسایت کارشد با در نظر گرفتن نیاز شما عزیزان لیستی از بهترین جراحان بینی در شیراز را جمع آوری کرده است تا با مراجعه به آنها در پایین صفحه به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود (آدرس، شماره تماس، اینستاگرام، مسیریابی،نمونه کارها و …) دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع:

جراح بینی شیراز + معرفی بهترین جراحان با نمونه کار ها، روزانه بروزرسانی میگردد. لطفا مجددا به ما سر بزنید.

بازدید: 53971 | بروزرسانی: 29 مرداد 1399

دکتر ابراهیم حاتمی پور: فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی شیرازمشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

سن عمل بینی وجود ندارد ولی در سن 18 سالگی که فرد از نظر حقوقی توانایی تصمیم گیری برای خود را دارد، میتواند برای عمل زیبایی بینی اقدام کند. از نظر علمی و روانشناسی سن 15 تا 17 سال برای دختران و 17 تا 19 برای پسران سن مناسبی برای عمل زیبایی بینی میباشد.

ظاهر بینی گوشتی(بینی غضروفی) شبیه به بینی است که یک توپ در انتهای آن قرار دارد. این حالت دلایل زیادی دارد و نوع عمل جراحی بسته به علت زمینه ای آن مقداری متفاوت می باشد یا بصورت علمی تر اگر ضخامت پوست بینی زیاد باشد و غضروف های زیر آن ضعیف باشند، بینی اصطلاحا گوشتی گفته میشود.

طبق آمار حتی در مورد بزرگترین جراحان بینی، حدود 10درصد احتمال نیاز به جراحی دوم وجود دارد. برای انجام عمل زیبایی بینی در بار دوم باید حداقل 1 سال از عمل بینی گذشته باشد. به عمل دوم بینی اصطلاحا جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه یا روتوش بینی گفته میشود.

دوران حدودی نقاهت یک هفته میباشد و میتواند همراه با علائم سردرد، گرفتگی بینی و کبودی چشم ها باشد. بعد از یک هفته بخیه ها کشیده و مقدار کبودی ها کم میشوند و شما آماده ورود به جامعه میباشد. در صورتی که دوست داشته باشید بدون چسب بینی دیده شوید باید زمان بیشتری را صبر کنید.

برای بهترین نتیجه پیشنهاد میشود تا 2ماه بعد از انجام عمل بینی از چسب استفاده کرد.

بصورت معمول 1 تا 3 روز بعد از عمل بینی، تامپونو حدود یک هفته بعد همراه با کشیدن بخیه ها، گچ نیز برداشته میشود.

بعد از ارتودنسی امکان جراحی بینی وجود دارد ولی کسانی که جراجی فک انجام داده اند باید با نظر پزشک و معمولا 6ماه بعد اقدام به عمل بینی کنند.

بعد از گذشت 3 تا 4 هفته میتوان ورزش هایی که باعث ضربه خوردن به بینی نشوند را انجام داد البته بهتر است با جراح خود مشورت کنید.

برای بهترین نتیجه پیشنهاد میشود تا 1 ماه بعد از عمل زیبایی بینی از عینک های طبی یا آفتابی استفاده نشود.

در صورت خیس نشدن بینی میتوان 72 ساعت بعد از عمل بینی استحمام کرد ولی برای استحمام همراه با شستن بینی باید بعد از کشیدن بخیه ها صبر کنید.

مهمترین عامل تجربه و برند جراح زیبایی بینی میباشد. شما باید بررسی های لازم را انجام دهید و بعد از بررسی ها و یافتن یک جراح بینی خوب، با مراجعه به جراح، سوالات و نگرانی های خود را مطرح سازید. همچنین جراحان بینی باید یک جلسه مشاوره رایگاه برای شما در نظر بگیرند و همه سوالات و نگرانی های شما را رفع کنند.

خیر. جراحی زیبایی بینی تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرد.

هزینه جراحی زیبایی بینی به دو عامل مهم بستگی دارد و این باعث اختلاف قیمت ها میباشد:

در روزهای اولیه پس از جراحی به دلیل تورمات ناشی از جراحی، مشکلات تنفسی طبیعی است و به مرور زمان با برطرف شده تورم، فرد میتواند به راحتی تنفس کند.

محدودیت چندانی وجود ندارد ولی پیشنهاد میشود موارد زیر را رعایت کنید:

به دلیل اینکه نیکوتین موجود در سیگار و سایر دخانیات روی تورم بینی اثر منفی دارد پیشنهاد میشود تا دوماه بعد از عمل بینی، دخانیات استعمال نکنید.

هر عمل جراحی با مقداری درد و سختی همراه است ولی درد حاصل از عمل بینی بسیار اندک و با مصرف داروهای تجویز شده به خوبی قابل کنترل است.

پیشنهاد میشود تا 3-4 هفته بعد از جراحی بینی به دلیل حساسیت و نیاز به مراقبت های بیشتر، از انجام فعالیت های جنسی خودداری کنید.

اقدامات زیر مهمترین نکات قبل از عمل بینی هستند:

اقدامات زیر مهمترین نکات بعد از عمل بینی هستند:

امروزه افراد بسیاری به دلیل راضی نبودن از شکل و فرم بینی خود، برای انجام عمل بینی اقدام می کنند تا زیبایی بیشتری را به صورت خود هدیه دهند. همه ما در اطرافمان افرادی را مشاهده می کنیم که بینی خود را عمل کرده اند و از آن راضی هستند.

شایع‌ترین عمل زیبایی در ایران جراحی بینی است و بر همین اساس ایران رتبه اول جهان را در این زمینه دارد. یکی از دلایل اصلی شیوع جراحی زیبایی بینی، آناتومی بینی نژاد ایرانی‌ها است که با کشورهای اروپایی تفاوت دارد؛ به همین دلیل ایرانی‌ها بیشتر از سایر کشورها متقاضی انجام جراحی زیبایی بینی هستند. (منبع: ویکی پدیا)

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام تصمیم گیری برای جراحی بینی بایستی مورد توجه قرار دهیم این است که، چه نوع عمل و جراحی بینی می خواهیم انجام دهیم؟ و نسبت به نوع عمل بینی، بهترین جراح بینی را برای خود پیدا کنیم.

خوشبختانه در شهر شیراز بهترین جراحان بینی مشغول به فعالیت می باشند و به دلیل آب و هوای بسیار مناسب این شهر، افراد بسیاری حتی از شهر ها و کشورهای همسایه برای انجام انواع عمل های بینی به شیراز سفر می کنند.

وبسایت کارشد در این مقاله قصد دارد با توجه به فهرست زیر و توضیحات تکمیلی شما را در انتخاب بهترین جراح بینی شیراز یاری کند:

معمولا انجام عمل بینی به دلایل مختلفی مانند برطرف کردن مشکلات تنفسی، جراحی زیبایی، ترمیم و … انجام می شود و در بین اکثر افراد معمولی و مشهور نیز دیده شده است.

افراد بسیاری برای زیبایی بیشتر روی به جراحی های زیبایی مختلف می آورند که یکی از آنها جراحی بینی می باشد. در کشور ایران سالانه جراحی های بسیاری در زمینه زیبایی بینی انجام می شود و جالب است بدانید طبق آمار رسمی انجمن تحقیقات راینولوژی ایران این جراحی به بیش از 80 هزار مورد در سال صورت می پذیرد و اکثر آنها در گروه سنی 17 تا 25 سال قرار دارند. (منبع: اتاق شیشه ای خبر)

یکی از شایع ترین عمل های بینی، جراحی زیبایی بوده و در بین افراد مختلف دیده می شود. زیبایی چهره از نکاتی است که باعث افزایش اعتماد بنفس فرد شده و در زندگی اش بسیار تاثیر گذار است.

خوشبختانه در شهر شیراز جراحان بینی مجرب و کارکشته ای مشغول به فعالیت می باشند و به دلیل اینکه جراحی بینی، عملی غیر قابل بازگشت می باشد، بهتر است در انتخاب جراح بینی دقت زیادی به خرج دهید.

در شیراز جراحان بینی فراوانی فعالیت می کنند و از آنجا که این عمل زیبایی بسیار پر طرفدار بوده و ممکن است بخواهید برای آن اقدام نمایید، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

به هر حال اگر می خواهید در شیراز برای عمل بینی اقدام نمایید، قدم های اولیه برای انتخاب یک جراح بینی در شیراز به اینصورت بوده و موارد بالا در تصمیم گیری برای انتخاب جراح بینی کمک بیشتری به شما خواهد کرد.

جراحان بینی زیادی در شیراز مشغول فعالیت بوده و به نوعی انتخاب برای افراد متقاضی عمل زیبایی بینی سخت شده است، اما با توجه به نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد و وقت گذاشتن در این موارد می توانید جراح بینی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

به هر حال اگر در شهر شیراز می خواهید برای عمل بینی اقدام نمایید بهتر است قبل از اقدام به جراحی، با پزشکان جراح زیبایی بینی در شیراز مشورت نمایید تا در این مورد بهترین مشاوره را به شما عزیزان اختصاص دهند.

وبسایت کارشد در این مقاله لیستی از جراحان بینی شیراز را جمع آوری کرده که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس، مسیریابی، شماره تماس، ایستاگرام و … می توانید به صفحه آنها مراجعه نمایید.

✅مشاهده لیست جراحان بینی در شیراز

مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

در ادامه سعی بر این داریم تا با توضیح ویژگی های بهترین جراحان بینی در شیراز، به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

❓در صورتی که در شیراز جراحی بینی انجام داده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

افراد بسیاری بینی های به خصوصی داشته و بوسیله روش های غیر جراحی مختلفی می توانند شکل ظاهری آن را بهبود ببخشند، در شهر شیراز این روش ها توسط جراحان بینی و مراکز زیبایی قابل انجام خواهد بود.

بعضی از بینی ها نیازی به جراحی زیبایی نداشته و با تغییرات بسیار کم می توان شکل آن را بهبود بخشید. یکی از روش های عمل بینی بدون جراحی در شیراز استفاده از تزریق فیلر بوده که بوسیله آن فرم بینی ایده آل تر خواهد شد.

با استفاده از این روش می توانید مواردی همچون: نوک بینی، قوز بینی، پل بینی و کجی آن را اصلاح نمود و دیگر نیازی به جراحی زیبایی بینی نخواهید داشت.

بدلیل استفاده از تزریق ژل و فیلر در این روش، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراکز تزریق ژل در شیراز مراجعه نمایید.

روش دیگری که برای عمل بینی بدون جراحی مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط خاص خود را دارا می باشد، استفاده از نخ های لیفت بوده که با ایجاد سوراخ های کوچک و رد کردن نخ ها از آن، بینی هایی که نوک افتاده دارند، فرم آنها قابل بهبود خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به مقاله مراکز لیفتینگ در شیراز مراجعه نمایید.

برای دکترهای عمل بینی استفاده از متدهای روز دنیا امری لازم الاجراست. به عنوان مثال یکی دیگر از جدیدترین روش های حال حاضر دنیا، عمل بینی با استفاده از لیزر می باشد. البته فعلا این امر در داخل کشور ما میسر نیست اما با پیشرفته تر شدن تجهیزات پزشکی به زودی این امر نیز میسر خواهد شد.

سه روش پر طرفدار در زمینه عمل بینی بدون نیاز به جراحی ذکر شد، البته روش های دیگری مثل پلاسماچت، ویبره حرارتی و سوهان کشیدن نیز وجود دارد که بهتر است برای مشاوره بهتر با پزشک جراح بینی مشورت نمایید.

به هر حال وبسایت کارشد انواع روش های جراحی بینی و لیست جراحان بینی در شیراز را در این مقاله برای شما عزیزان جمع آوری کرده تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید و برای آن اقدام کنید.

✅مشاهده لیست جراحان بینی در شیراز

همیشه برای انتخاب بهترین ها با مشکلاتی مواجه خواهیم شد و بایستی بهترین راه حل را در هر زمینه ای انتخاب نماییم. همانطور که گفته شد جراحی بینی عملی غیر قابل بازگشت بوده و با انتخاب بهترین جراح و مشورت با آن، می توانید یک عمر از زیبایی بینی خود لذت ببرید.

اگر در شهر شیراز می خواهید اقدام به جراحی بینی نمایید، ویژگی های بهترین جراح زیبایی بینی در شیراز که در پایین ذکر شده است به شما کمک بزرگی خواهد کرد:

عمل جراحی بینی بسیار مهم بوده و برای انتخاب یک جراح بینی خوب در شیراز بهتر است عجله نکنید، رعایت نکات بالا در این زمینه به شما کمک خواهد کرد و مطمئنا بهترین دکتر عمل بینی در شیراز با دارا بودن موارد بالا و همچنین راضی بودن مراجعه کنندگانش تبدیل به بهترین شده است.

بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز مطمئنا فرم دلخواهی که برای بینی خود را خواستارید با استفاده از علم، دانش، هوش، ذکاوت و تجربه کاری خود انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است که جراحان معروف بینی در شیراز به دلیل دارا بودن و رعایت نکات بالا، توانسته اند باعث رضایت مندی مراجعه کنندگان خود شوند، پس به این نکات بیشتر توجه کنید.

❓از نظر شما بهترين دكتر جراح بينی در شيراز کیست؟

افراد به طور کلی دارای بینی های گوشتی و استخوانی بوده و روش جراحی هر کدام مختلف می باشد. بینی افرادی گوشتی است که نوک بینی پهن و بزرگ، پوستی ضخیم و چرب، پره های بینی پهن و بلند باشد.

به دلیل ضعیف بودن استخوان و غضروف بینی گوشتی، در این عمل سعی بر آن است که اینها را تقویت نمود و با برداشتن چربی و گوشت اضافی به بینی فرم زیباتری داد.

بینی های گوشتی معمولا به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

دسته اول امروزه به خوبی قابل جراحی بوده و در این زمینه اگر در شهر شیراز می خواهید اقدام به جراحی نمایید، بهترین جراح بینی گوشتی شیراز به خوبی به شما کمک خواهد کرد.

اما اگر بینی گوشتی شما دارای پوست ضخیم بوده و دلیل این پوست ضخیم غدد چربی نباشد، جراحی آن کار بسیار دشوارتری خواهد بود، البته در این زمینه نیز بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در شیراز به خوبی شما عزیزان را راهنمایی خواهد کرد.

سوال مهمی که ذهن افراد دارای بینی گوشتی را درگیر کرده، این است که آیا جراحی بینی گوشتی می تواند ضخامت پوست بینی آنها را کاهش دهد یا خیر؟ در جواب باید به این نکته اشاره کرد که پوست بینی گوشتی از لایه های متفاوتی تشکیل شده که فقط جراح بینی می تواند لایه ای از چربی زیر پوست را با احتیاط کامل کمتر نماید.

نتایج جراحی های بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی بسیار متفاوت بوده و افرادی که دارای بینی گوشتی می باشند بایستی واقع بین تر بوده و جراحی بینی گوشتی خودشان را با جراحی های بینی استخوانی مقایسه نکنند.

اگر دکتر بینی گوشتی شما متبحر و ماهر باشد و از بهترین تکنیک های روز دنیا برای عمل بینی شما استفاده نماید، بدون شک بینی هیچ بازگشتی به قبل نخواهد داشت و بهترین حالت ممکن اتفاق خواهد افتاد.

شهر شیراز با دارا بودن بهترین جراحان بینی گوشتی، در این نوع جراحی زیبایی بینی کمک شایانی به افراد متقاضی خواهد کرد. جراح بینی گوشتی در شیراز یا هر شهر دیگری مطمئنا تکنیک متفاوت تری نسبت به جراح بینی استخوانی دارد زیرا این دو جراحی زیبایی بینی بسیار با هم فرق می کنند.

در ادامه ویژگی های بهترین دکتر جراح بینی گوشتی را مشاهده می کنید:

در انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در شیراز بایستی دقت زیادی کرد زیرا عمل بینی گوشتی سخت تر از عمل بینی استخوانی بوده و اگر جراح بینی شما باتجربه و با دانش نباشد ممکن است بینی به حالت اولیه برگردد.

❓از نظر شما بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز کیست؟

انجام عمل بینی استخوانی نیز در بین مردم بسیار زیاد بوده و به دلیل فرم بد، استخوان محکم، انحراف، قوز، پوست نازک و سوراخ های بزرگ افراد مختلفی برای جراحی آن اقدام می نمایند.

یکی از مشکلات مهم جراحی بینی استخوانی، پوست نازک آن بوده که بایستی با بهترین تکنیک جراحی انجام شود و موضوع دیگر از بین بردن قوز و انحنای بینی می باشد.

عمل زیبایی بینی استخوانی به سه دسته تقسیم بندی می شود: 1.فانتزی 2. طبیعی 3. نیمه فانتزی

عمل بینی فانتزی باعث می شود نوک بینی سربالا شده و سایز بینی تا حدی کوچک تر شود. اما در عمل بینی طبیعی مشکلات و ایرادهای ظاهری آن با تکنیکی خاص از بین می رود و به شکل طبیعی (بدون قوس و اندازه معمولی) انجام خواهد شد.

در روش نیمه فانتزی، پزشک جراحی بینی از ترکیب دو روش بالا استفاده می کند تا بهترین فرم بعد از جراحی شکل گیرد.

افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند و یا قصد دارند برای جراحی بینی استخوانی به این شهر سفر کنند، بهتر است برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز ادامه این مطلب را مطالعه کنند.

اگر بینی شما مشکلاتی مانند: شکستگی، قوز، گرفتگی یا پولیپ و انحراف داشته و می خواهید ظاهر بینی زیباتری داشته باشید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

ویژگی هایی را که می توان برای بهترین جراح بینی استخوانی در نظر گرفت:

با توجه به نکات بالا، انتخاب جراح بینی استخوانی در شیراز برای شما راحت تر خواهد شد و می توانید با خیالی آسوده تر به جراحان بینی استخوانی مراجعه نمایید.

در واقع با توجه به نکات و موارد بالا، پاسخ به سوال بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز کیست، برای شما راحت تر خواهد بود.

❓از نظر شما بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز کیست؟

همیشه افرادی هستند که بعد از مدتی که از عمل بینی شان می گذرد از آن راضی نبوده و ترجیح می دهند ترمیم آن را انجام دهند. عمل ترمیم بینی به منظور بازسازی و اصلاح عمل قبل انجام می شود.

بعد از عمل بینی ممکن است مشکلاتی از قبیل: کجی، قوز، انحراف، آسیب دیدگی پوست بوجود آید به همین دلیل با مراجعه به پزشک و جراح خود می توانید این مشکلات را تا حدی اصلاح نمایید.

برای ترمیم جراحی بینی هم از روش جراحی دوم و هم از روش های بدون جراحی استفاده می شود که بستگی به نظر پزشک جراح بینی خواهد داشت.

ترمیم جراحی بینی در شیراز به دلیل وجود جراحان فوق العاده در این شهر، به خوبی قابل انجام است. برای اطلاعات بیشتر به لیست جراحان بینی شیراز که در بالای صفحه برای شما عزیزان تهیه شده است، مراجعه کنید.

همواره احتمال بروز مشکلاتی مثل کجی، آسیب دیدگی پوست، انحراف و … در عمل بینی وجود دارد، برای حل این مشکل میتوانید با کمک اطلاعات سایت کارشد و لیست پزشکان بالا، بهترین دکتر ترمیم بینی در شیراز را پیدا کنید.

رینوپلاستی در واقع همان جراحی زیبایی بینی بوده که از دو کلمه رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای تغییر دادن ظاهر بینی برای زیبایی بیشتر تشکیل شده است.

در عمل رینوپلاستی با توجه به مشکلات تنفسی، زیباسازی ظاهری بینی و بهبود آن، تکنیک های جراحی پلاستیک و زیبایی؛ پزشک جراح بینی فرد متقاضی را جراحی می نماید.

در عمل رینوپلاستی از دو روش کلی برای تغییر و بهبود دادن ظاهر بینی استفاده می شود:

عمل رینوپلاستی باز به این صورت می باشد که یک شکاف ما بین دو سوراخ بینی ایجاد شده و تغییرات برای بهبود بینی بوسیله این شکاف یا اسکار قابل انجام است، اما در عمل رینوپلاستی بسته شکاف های مورد نیاز برای تغییرات در داخل بینی اتفاق می افتد.

معمولا از روش باز برای بینی هایی که نیاز به تغییرات زیاد داشته استفاده می شود، اما روش بسته برای بینی هایی مناسب است که نیازمند تغییرات کمتر می باشد.

رینوپلاستی در شیراز توسط جراحان بینی خوبی که در این شهر حضور دارند قابل انجام بوده و اگر می خواهید برای آن اقدام کنید، بهتر است به آنها مراجعه کرده تا طبق شرایط بینی شما، بهترین مشاوره در زمینه رینوپلاستی باز یا بسته به شما اختصاص داده شود.

البته به دلیل استفاده از تکنیک های جراحی پلاستیک در رینوپلاستی، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله جراحی پلاستیک و زیبایی در شیراز نیز مراجعه نمایید.

یکی از مهمترین موارد برای متقاضیان جراحی بینی، هزینه آن می باشد و با توجه به قیمت های متفاوتی که هر روزه شنیده می شود، بایستی به فاکتورهای تعیین کننده آن دقت کرد.

عوامل مختلفی در هزینه جراحی بینی در شیراز نیز مانند تمام شهرهای کشورمان تاثیرگذار است:

قبل از انجام عمل بینی نیاز است شما هزینه هایی را پرداخت کنید که شامل موارد زیر می شود:

به هر حال جراحی بینی در شیراز قیمت دقیق و مشخصی نداشته و عوامل اصلی آن، موارد بالا می باشد. در ادامه نکات دیگری نیز در رابطه با قیمت جراحی بینی گفته خواهد شد.

❓تجربیات خودتان در مورد هزینه جراحی بینی در شیراز را با ما به اشتراک بگذارید.

هزینه جراحی بینی در سال 99 ممکن است بین 3 تا 25 میلیون تومان باشد. البته در سال 99 نسبت به سال های قبل هزینه جراحی بینی در شیراز تغییر پیدا کرده و همانطور که در همه زمینه ها شاهد تورم بوده ایم، در جراحی بینی نیز شاهد افزایش قیمت ها هستیم.

هزینه عمل بینی در شیراز در سال 99 بستگی به عواملی مختلفی دارد، مانند: فرد مراجعه کننده به چه جراحی مراجعه کند، نوع بینی اش گوشتی باشد یا استخوانی، در بیمارستان خصوصی عمل جراحی بینی انجام شود یا بیمارستان دولتی و عواملی که در هزینه آن تاثیر گذار است.

به هر حال قیمت ثابتی را نمی توان برای انواع جراحی بینی ذکر کرد، اما با توجه به نکاتی که در ادامه گفته خواهد شد در این زمینه به شما کمک می شود تا نسبت به درآمد، پس انداز و اختصاص دادن هزینه برای عمل زیبایی بینی بهتر برنامه ریزی نمایید.

هنگامی که بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم باشند، کمی عمل سخت تر و حساس تر می شود. به این معنا که هزینه بالاتری نسبت به عمل بینی های استخوانی دارد.

در این نوع عمل بدلیل پوشش ضخیمی که وجود دارد زاویه ها و خطوط تیز به خوبی نمایان نمی شوند و باعث می شود مشخص شدن تغییرات بینی سخت تر شود. هزینه جراحی بینی گوشتی در شیراز در سال 99 حدودا بین 10 تا 12 میلیون بوده است که حتی ممکن است این قیمت ها کمتر یا بیشتر هم شوند.

در عمل بینی استخوانی، نوع عمل، پوست بینی، داشتن و نداشتن پولیپ و وجود مشکلات تنفسی تاثیر زیادی در میزان هزینه دارد. به همین دلیل در کل بیان هزینه جراحی بینی استخوانی در شیراز بطور دقیق تا حدودی سخت است، اما میتوان گفت به طور مثال عمل یک بینی که دارای قوز و برآمدگی جزئی است نسبت به بینی دیگری که دارای غضروف های محکم و نوک گوشتی دارد ارزان تر است.

در بعضی مواقع این احتمال وجود دارد که فردی بعد از عمل بینی خود دچار مشکلات تنفسی می شود و یا حتی از ظاهر خود رضایت کافی را نداشته باشد.

در این مرحله فرد برای ترمیم بینی اقدام می کند که این جراحی به دلیل سخت تر بودن جراحی اولیه دارای هزینه بالاتری است. یکی از دلایل افزایش هزینه جراحی زیبایی بینی ترمیمی در شیراز، کوچکی بیش از حد بینی است که در این مواقع نیاز به پیوند غضروف گوش و یا دنده وجود دارد.

وبسایت کارشد لیست جراحان بینی در شیراز را جمع آوری کرده که نمونه کارهای بعضی از آنها نیز قابل رویت بوده که در این مقاله مشاهده می فرمائید. شما می توانید با توجه به مواردی که در این مقاله ذکر شد، مناسب ترین و بهترین دکتر جراحی بینی در شیراز را برای خود انتخاب نمایید.

✅مشاهده لیست جراحان بینی در شیراز

منابع:

تهیه شده توسط: وبسایت کارشد | انتشار: 24 فروردین 1398

در این صفحه در مورد “جراح بینی شیراز + معرفی بهترین جراحان با نمونه کار ها در سال ۱۳۹۹” صحبت شد. لطفا با امتیاز و نظر دادن ما را در بهتر کردن این صفحه کمک نمایید.

اشتراک گذاری جراح بینی شیراز + معرفی بهترین جراحان با نمونه کار ها

امتیاز شما به این مقاله چقدر است؟

نظر شما در مورد جراح بینی شیراز + معرفی بهترین جراحان با نمونه کار ها چیست ؟

نازی (17 خرداد 1399)

  سلام. میشه لطف کنید یه جراح خوب واسه جراحی ترمیمی بینی معرفی کنید؟

  سلام نازی عزیز. در این صفحه لیست کامل جراحان بینی در شیراز رو‌ مشاهده میکنید. میتونید بر اساس نظرات، امتیاز کاربران و مشاهده نمونه کارهای هر جراح، جراح مورد نظر خود رو انتخاب کنید.


اطلاعات بیشتر


اطلاعات بیشتر


اطلاعات بیشتر


اطلاعات بیشتر


اطلاعات بیشتر

مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز

دکتر بیژن ربیعی یکی از پزشکان شیراز در زمینه گوش و حلق و جراحی کل صورت است و کلیه خدمات زیبایی از قبیل  زیبایی بینی ، زیبایی گوش ، پلکها ، لیفت پیشانی ، لیفت کل صورت ، غبغب ، گردن ، تزریق چربی ، پروتز گونه و چانه در کلینیک وی ارائه می شود. 

مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز
مشاوره جراحی زیبایی بینی شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *