چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

 
helpkade
چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم
چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

33 بازدید

43 بازدید

113 بازدید

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

101 بازدید

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

33 بازدید

43 بازدید

113 بازدید

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

101 بازدید

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

33 بازدید

43 بازدید

113 بازدید

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

101 بازدید

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

33 بازدید

43 بازدید

113 بازدید

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

101 بازدید

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

Publisher –

دلتنگ کردن مرد یک عبارت متناقض نماست! مرد؟ مگر مرد دل دارد که بخواهد تنگ شود!؟ واقعا چنین چیزی امکان دارد؟

و اینجاست که تازه شما می فهمید که چقدر راه را اشتباه آمده اید و چه افرادی را از دست داده اید تنها به خاطر این که:

قوانین ارتباطی با مرد ها را بلد نبوده اید و به جای دیوانه کردن مرد آن ها را از خود دور کرده اید! 

اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که از امروز به بعد، تو مجهز به یک سلاح می شوی که هر وقت بخواهی می توانی از راه درست و اصولی! بدون عشوه و غمازه، مردی را دلتنگ کنی و کم کم او را به ازدواج بکشانی.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

اگر نشانه های پسر عاشق را بشناسی مطمئن باش خیلی بهتر می توانی، نوسان های روحی او و میزان علاقه اش و کم و زیاد شدن هایش را در رابطه بشناسی.

خب برویم سراغ اصل مطلب

 

این اولین ایستگاه برای دلتنگ کردن مردان است. راستی چه زمانی باید کاری کنیم که هوای ما به سر و کله ی مرد بیفتد!؟ خب زمان های مختلفی دارد مثل:

این نشانه ها یعنی خبری از دلتنگی مرد نسبت به تو نیست!

 

یا این که از چه نشانه های کلامی بفهمیم که مرد شما دارد احساسش را از دست می دهد و نیاز است که شما دلتنگش کنید و کاری کنید دیوانه تان بشود؟ این نشانه های گفتاری شامل موارد زیر است:

قبل از این که بخواهی اقدام به جذب مرد یا عاشق کردن مرد کنی باید بدانی که بعضی از این گفتارها هشداری و برخی خطرناک است. مثلا شاید شماره 9 از نظر شما خطرناک باشد و حس کنید دوستتان ندارد اما بیشتر اوقات هشداری است! یعنی این که باید برای دیوانه کردن مرد آن را مد نظر داشته باشی.

من برای هر کدام از این جملات در دوره عاشق کردن مرد موسوم به قرص صورتی کلی حرف زده ام اما برای این که او را دلتنگ کنید باید بعضی کارها را برای همیشه ترک کنید.

 

اگر علائم هشداری که در بالا ذکر شده را شنیدید، باید هر طور که شده، روی برخی موارد کار کنید و البته تحمل هم داشته باشید. یکی از مهم ترین علائم برای اقدام به دیوانه کردن مرد ها، این است که سرد شدن مرد را بفهمید و آن را درک کنید و بجای گیر و نق دادن، آن را درست کنید.

مثلا:

مدتی بگذارید او هیچ گونه چیزی از شما نبیند. حتی زنگ، یا میسکال! پیامک هم نده و فقط صبر کن تا خودش برگردد.

وقتی مردی می گوید رهایم کن … ( مثلا یکی دو هفته )، دقیقا حالش به قدری رنجور است که تو می گویی لطفا به من توجه کن! اینجا هر دو یک نوع زجر می کشید اما از نوع خودتان! تو کاملا زنانه و او کاملا مردانه.

اگر نیاز تو برای حس خوب و عاشقی پیام های محبت امیز از اوست، نیاز او نیز برای تامین احساس عاطفی و حس خوب این است که کمی دور تر باشد تا با قدرت به سمت تو برگردد.

کسانی که هنوز در دوره آشنایی و نامزدی هستند باید ترفند های جذب مرد با موبایل را بیشتر یاد بگیرند. مثلا اینجا چند نکته در این باره من توضیح داده ام که دانستنش برایت ضروری است.

 

غر زدن، نق زدن، و بهانه آوردن ها و گلایه ها همه از یک قشر به شمار می آیند. اما این کار، کم کم روزگار عاشقی تان را تباه می کند. برای این که مرد را دیوانه خودت کنی، دست از این چند کار بردار.

خانمی می گفت، عشقم می گوید، نق نزن! غر نزن ولی بخدا من نه نق می زنم و نه غر می زنم چکار کنم؟! 

خب پاسخ معلوم بود.

البته تو هم شاید ندانی که داری چه اشتباهاتی می کنی پس بهتر است که گام هایی برای بهینه شدن برداری.

البته شناختن نشانه های اتفاقاتی که رابطه ات را تهدید می کند، می تواند برایت از آب و غذا ضروری تر باشد. مقاله علائم هشدار دهنده در روابط گویای بخشی از این مطالب است.

 

به خود رسیدن مرد ها را شیدا و دیوانه می کند! البته منظورم از به خود رسیدن این نیست که هفت قلم آرایشت را به 14 قلم افزایش دهی.

به خود رسیدن یعنی، تو بتوانی با بهترین حالت ممکن:

وقتی که همه زندگی ات می شود یک مرد! آن جاست که، او برای یک لحظه دیدنت! خودش را نمی کشد! بلکه رهایت می کند. 

 

فعالیت های لذت بخش نشان می دهد که تو برای روحیه خودت ارزش قائلی.

اگر گه گاهی این فعالیت های لذت بخش را واقعا تجربه کنی، و بعد شاتی از آن ها در شبکه های اجتماعی ات بگذاری، مطمئن باش اتفاقات خوبی برایت خواهد افتاد.

مثلا ناگهان نیمه شب پیام عشقت را می بینی که می خواهد با تو حرف بزند!

کدام عشقت؟

همان دیگر!!! همان که گفته بود.. خامووووووووووووووش رهایم کنید

خیلی از دختر ها فکر می کنند قانون دیوانه کردن پسر ها برای ازدواج یا دلتنگ کردن مرد رابطه جنسی است. البته که برای سال 98 به بعد قطعا این روش یک جوک بیشتر نیست! به هزاران دلیل که حوصله توضیج دادن شان را اینجا ندارم، رابط جنسی نمی تواند پسری را شوهر تو کند.

در عوض به جای این روش های ساده مآبانه، که بی ارزشت می کند کارهای زیر را انجام بده

وقتی این گونه زندگی کنی، مرد هر لحظه برای داشتن تو تشنه تر می شود.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

اگر دوست داری این ترفند های دلتنگ کردن مرد را به طور جزیی تر و با دقت تر یاد بگیری و بدانی که دقیقا در هر موقعیت باید چکار کنی و چطوری رفتاری نمایی، توصیه می کنم که حتما پک قرص صورتی را تهیه کنی، و از آموزش های جذاب آن بهترین نتیجه را بگیری. حس خوب پرنسس بودن معشوق بودن و دوست داشته شدن، قوانینی دارد که من آن ها را به تو می آموزم. می توانی برای دریافت این نکته ها با من در تماس باشی و حتی درخواستت را با ایمیل زیر این پست قرار دهی و ایمیلت را برای دریافت جواب چک کنی.

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

علت بی توجهی پسر به دختر و راه حل ها

Next Post

وقتی مردی جواب تلفن نمی دهد چکار کنیم؟

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

چطور وقتی از مردم نفرت دارم به آرامش برسم

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

سلام وقت بخیر ببخشید شما مشاوره حضوری دارین؟و نحوه تهیه این پکیج ها به چه صورته؟

سلام دوست عزیز مساله تون رو به پشتیبانی تلگرام یا ایمیل ارسال کنید (تلگرام 09030280078 یا Shadzisti@gmail.com ) تا مشکل شما مورد بررسی قرار بگیره و راه حل ها خدمت تون ارائه شه. اگر نیاز به پکیج هم باشه به شما اطلاع خواهیم داد
موفق باشید

سلام.چطور ميتونم باشما درارتباط باشم ومشاوره خصوصى بگيرم؟

سلام مشاوره حضوری نداریم. مشاوره رایگان بر اساس و مبنای تحقیقات توی تلگرام 09030280078

الان ميتونين تلگرام جواب بدين؟

تلگرام سؤالموپرسيدم.لطف ميكنين جواب بدين.ممنون

سلام اگر پاسخ دریافت نکردید ریپلای بزنید. با تشکر

سلام عشقم گفت برو خدانگه داروگوشیش خاموش کرد

سلام خداقوت اگه ابراز علاقه و دلتنگی بکنه اما بگه فعلا دور باشیم بهتره و اصلا رابطه ای حتی در حد يه پیامک هم نذاره چی؟
اهل دختر بازی نیست اما احساس میکنم خیلی این حرفش ضد و نقیضه.
درضمن روی کار پیدا کردنش خیلی حساسه دفعه آخر که دیدیم همو گفت به جای اینکه خوشحال باشی آیندمون درست میشه گیر دادی به این ملاقات های کوچیک و سریع؟

سلام من دانشجو هستم و با یه اقایی اشنا شدم که اوایل زیاد نمیشناختمش ولی باهم صحبت میکردیم و سلام علیک داشتیم بعد. از چن وقت این صحبت ها ادامه پیدا. کرد جوری که هم دیگرو خیلی بهتر شناختیم از علایق تا رفتار. و. اخلاق در. مورد زندگی شخی و. اینده باهم صحبت میکنیم من به این اقا علاقه مند شدم ولی نمیدونم اونم همین حسو به من داره یا نه من باید. چیکار کنم لطفا کمکم کنید🙏🏻

سلام .من یه سوال داشتم.
من بایکیه رل زدم بعد نمی تونه بیاد توی کوچمون تاببینمش.یه داداشم داره که خیلی رومخه.ولی خودش آرومه.یه چندبار سیگار کشیده ومشروب میخوره.(بهم قول داده بود دیگه نخوره ولی دوستم دیده بودش که داشت می خورد.من چکار کنم الان؟؟؟؟؟؟)همدیگه روخیلی دوست داریم واسم بچه هامونم انتخاب کردیم.یه سال ازم بزرگتره.

سلام.وقت بخیر..یه هفتس خیلی بی حوصله جوابمو میده مخصوصا دیشب ک بهش گفتم دلم تنگ شده و میخوام ببینمت..فقط گفت باشه..وقتی پرسیدم کی..گفت نمیدونم…اخیرا مشکلاتی ام براش بوجود اومده..پدرش مریضه ..خودش هم پزشک و بشدت درگیر بیمارستان و کروناست…اما من اذیت میشم اما من با بی حوصله جواب دادنش دارم اذیت میشم..میشه لطفا راهنماییم کنین..ممنون

سلام مریم عزیزم
آقایون برعکس خانم ها وقتی مشکلی دارند، دوست دارند سر در گریبان خودشون ببرند. پس این که ما بخواهیم هم با خودخواهی نیازخواهی کنیم و هم اون ها رو ازطبعیت خودشون خارج کنیم موجب دردسر میشه
توی این شرایط بهترین کار این هست که کمی فاصله بگیرید تا بتونن با شرایط جدید وفق بشن . توی این لینک یک فیلم هست در مورد غار تنهایی مردان. لطف کن حتما ببینش. موفق باشی گلم

سلام وقتتون بخیر چطور میتونم پک قرص صورتی رو خریداری کنم و لطفاً یک توضیحی در مورد این پک بدهید ممنون

سلام اطلاعات به ایمیل تان ارسال شد.

سلام خسته نباشید من با دوست پسرم دوهفته پیش صحبت کردم باهام خوب بود ولی من غر زدم دلم تنگ شده هی خواست خوب کنه همه چیزو گفت خودم کلافم مشکلات کاری دارم که راست می‌گفت در جریانش بودم اعصابش بهم ریخت گفت آرومتر بشم زنگ میزنم نزد بعد خودم زدم جواب نداد چند روز زنگ زدم جواب نداد پیغام گذاشتم چرا جواب نمیدی اول گفتم دلم شور افتاده چی شدی بعد که جواب نداد گفتم اگه دیگه نمیخوای حرف بزنی خب بگو تو که اینجوری نبودی که اون اصلا از این حرفها خوشش نمیاد ولی من دست خودم نبود مسیج دادم گفتم همین‌ارو ولی مسیجامو اصلا نخوند .من جدا شدم یک دختر ۱۰ ساله دارم اونم جدا شده همیشه میگفت عین بچه خودمه دوسش دارم پشتشم رابطشم خوب بود دخترم ناراحت شد بعدا فهمیدم مسیج براش گذاشته چرا زنگ نمیزنی زنگ بزن الان ولی جوابی نداد منم هی مسیج گذاشتم زنگ بزن خوشحال میشیم ولی جواب نداد .ما همیشه باهم خوشحال بودیم و دعوا زیاد نمیکردیم و اروم بودیم پیش هم البته بگم اون آدم لجبازی اگه بگی کاریو بکن نمیکنه . الان چند روز نه پیغام دادم و نه زنگ ولی خبری ازش نیست میدونم خونس اون همش خونس جایی نمیره ولی جواب منو نمیده . آیا تقصیر خودمه اینجوری شد ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟ همیشه به دخترم میگفت دوست ندارم هی بگی تورو خدا الان زنگ بزن هر کی میخواد باشه التماس کسیو نکن گریه نکن خودتو دست بالا بگیر.تو شویم چون اصلا همچین آدمی نبود روز صد بار زنگ میزد چند ساعت چند ساعت حرف میزد دیوونه شدم لطفا بگید چکار باید کنم برگرده؟البته مسیج دادم که اگه چیزی گفتم عذر خوای میکنم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

− 9 = صفر

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

− نُه = 0

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

چهار − 1 =

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: گاهی تمام چیزی که یک فرد به آن نیاز دارد این است که تلنگری به او بزنیم تا یادش بیاید که چه چیزی را از دست داده است. اگر شما هم عشق زندگی تان را از دست داده اید اما دلتان هنوز پیش اوست و به دنبال راهی هستید تا او را دلتنگ خود کنید، کارهایی را که در ادامه برایتان آورده ایم، انجام دهید.

اگر به دنبال راهی برای این هستید که طرف مقابل تان را دلتنگ تان کنید، نشانه این است که دوست دارید او را بار دیگر به زندگی تان راه دهید. اما قبل از هر کاری به این سوالات پاسخ دهید: دلیل جدایی شما چه بود؟ آیا رابطه تان قبل از جدایی خوب پیش می رفت؟ آیا در رابطه ای سالم بوده اید یا سمی؟ پس از پاسخ به این سوالات، اگر فکر می کنید که طرف مقابل تان ارزشش را دارد، برای دلتنگ ساختن و به تبع بازگشت او تلاش کنید.

عکس هایی از خودتان در حال خوشگذرانی بگذارید

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

اگر پس از جدایی از عشق زندگی تان اینطور نشان دهید که ناراحت و افسرده هستید، او هیچ توجهی به شما نخواهد کرد. اما برعکس، اگر سعی کنید که خوشحال باشید، حسادت او را بر انگیخته اید. بنابراین در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود را که در حال خوشگذارنی هستید منتشر کنید. حتی اگر در حال خوشگذرانی نبودید، از دوستان تان بخواهید که با شما یک عکس دسته جمعی بگیرند و آن را در صفحه تان آپلود کنید. مطمئنا طرف مقابل تان از این که در این شرایط در کنار شما نیست، ناراحت شده و عکس العمل نشان خواهد داد.

پست هایی از خاطرات مشترکتان بگذارید

اگر با گذاشتن عکس های مشترک تان در شبکه های اجتماعی مشکلی ندارید، می توانید عکس های مشترکی از خاطرات خوش تان را منتشر کنید. با این کار به او نشان می دهید که هنوز هم به روزهای با هم بودن فکر می کنید. این کار نه تنها دیگران، بلکه عشق زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر آن، اگر او به فکر بازگشت بود اما جرات اش را نداشت، با این کار شما جسارت لازم را پیدا خواهد کرد.

برای او آرزوی خوشبختی کنید

زمانی که ما عشق از دست رفته مان را می بینیم یا با او بعد مدت ها ارتباط برقرار می کنیم، معمولا ناراحت و افسرده می شویم. اما شما باید این احساس را در خود سرکوب کنید. اگر به هر دلیل با او برخورد کردید، سعی کنید که خودتان را خوب نشان دهید. به جای گله کردن، برای او آرزوی بهترین ها را داشته باشید. این رفتار بالغانه برای طرف مقابل تان تلنگری خواهد بود که بداند چه کسی را از دست داده است. اگر این برخورد، آخرین برخوردی باشد که او با شما داشته، رفتار مثبت شما تا همیشه ذهن اش را درگیر خواهد کرد.

به زندگی نرمال خود بازگردید

همیشه لازم نیست که برای دلتنگ کردن دیگران به سمت شان بروید، گاهی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که زندگی عادی خودتان را داشته باشید. بگذارید که او ببینید شما بدون او هم می توانید زندگی کنید. همین برای او کافی ست تا بخواهد که در قسمتی از زندگی مستقل شما شریک باشد. اگر او از بیرون ببیند که شما زندگی نرمال و برنامه های همیشگی خودتان را دارید، مطمئنا می خواهد که از زاویه دید نزدیک تری با شما در ارتباط باشد.

به خودتان بیشتر برسید

اگر شما بیش از زمانی که طرف مقابل تان در زندگی تان بوده به خودتان برسید، شک نکنید که دل او برایتان تنگ خواهد شد.  یک واقعیت وجود دارد و آن این که اگر شما برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران هم برایتان ارزش قائل خواهند شد. بنابراین هر چه بیشتر برای خودتان وقت بگذارید، طرف مقابل تان را بیشتر برای نزدیک شدن به خودتان تحریک کرده اید. لباس هایی را بپوشید که او دوست دارد، موهایتان را مدل مورد علاقه او درست کنید و… مطمئنا او برای این که به شما بگوید چقدر زیباتر از قبل شده اید، به سمت تان خواهد آمد.

فاصله تان را حفظ کنید

فاصله آدمها را دلتنگ می کند. اگر شما سعی کنید که مدام به سمت اش بروید و با او صحبت کنید، در واقع او را از خود رانده اید. یادتان باشد، اگر می خواهید که دل طرف مقابل تان برای شما تنگ شود، باید فاصله تان را با او حفظ کنید. در واقع هر چه بیشتر در دسترس باشید، احتمال دلتنگ کردن او را کاهش داده اید. آیا او می تواند دلش برای کسی که ترکش نمی کند، تنگ شود؟!

دلتنگی تان را پنهان کنید

اگر طرف مقابل تان به سمت تان بازگشت و احساس پشیمانی کرد، حتی اگر می خواهید که به او فرصت دوباره ای دهید، کمی صبر کنید. انعطاف پذیری در این شرایط کار عاقلانه ای نیست. طوری برخورد کنید که او فکر نکند برای شما همان آدم سابق است. به او نگویید که چقدر دلتان برایش تنگ شده و چقدر برای بازگشت اش روزشماری می کردید. در ابتدا کمی خشک و سرد با او برخورد کنید و از زندگی تان جزییات زیادی بروز ندهید، بگذارید که او خودش برای دریافت اطلاعات بیشتر و به دست آوردن دل شما تلاش کند.

برای خودتان زمان بگذارید

به زندگی تان فکر کنید. شما چه کسی بوده اید؟ چه کسی دوست دارید باشید؟ سعی کنید که برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و تبدیل به انسان بهتری شوید. شما باید الگوی دیگران باشید، فردی که به تنهایی هم موفق است. اعتماد به نفس بالا می تواند یکی از مهمترین محرک ها برای بازگشت طرف مقابل تان باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید.

از موفقیت هایتان حرف بزنید

همه ما جذب آدمهای موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا به سمت تان جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند. 

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم.  چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد ( نگاه کنید به چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم). اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور).

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

در واقع همانطور که در مقاله قبلی خود به نام آیا عشق در یک نگاه واقعیت دارد توضیح داده ام، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه در یک نگاه پسری را عاشق خود کنیم ( البته در صورتی که قصد ازدواج داشته باشیم).

در ادامه فقط به بخش کوچک و ساده ای از روش های دیوانه کردن یک پسر در یک نگاه اشاره خواهیم کرد زیر آموزش و معرفی همه این تکنیک ها از حوصله این مطلب خارج است.

اولین مورد برای عاشق کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوستی یا پسری را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب ).

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود ( نگاه کنید بهبا چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم). در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید پسری را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاو کننده باشد. این کار باعث می شود دوست پسرتان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).

سخن پایانی

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه برای یک پسر دلبری کنیم, چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم, چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, راه های جذب پسر مورد علاقه

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

سماتک

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

دلتنگ کردن دیگران روشهایی دارد که اگر می خواهید بدانید چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم در ادامه روشهای دلتنگ کردن دیگران را بیان خواهیم کرد چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم؟ با سماتک همراه ما باشید.

 

اگر به دنبال راهی برای این هستید که طرف مقابل تان (مردان) را دلتنگ تان کنید، نشانه این است که دوست دارید او را بار دیگر به زندگی تان راه دهید. اما قبل از هر کاری به این سوالات پاسخ دهید: دلیل جدایی شما چه بود؟ آیا رابطه تان قبل از جدایی خوب پیش می رفت؟ آیا در رابطه ای سالم بوده اید یا سمی؟ پس از پاسخ به این سوالات، اگر فکر می کنید که طرف مقابل تان ارزشش را دارد، برای دلتنگ ساختن و به تبع بازگشت او تلاش کنید. گاهی تمام چیزی که یک فرد به آن نیاز دارد این است که تلنگری به او بزنیم تا یادش بیاید که چه چیزی را از دست داده است. اگر شما هم عشق زندگی تان را از دست داده اید اما دلتان هنوز پیش اوست و به دنبال راهی هستید تا او را دلتنگ خود کنید، کارهایی را که در ادامه برایتان آورده ایم، انجام دهید.

به خودتان اهمیت بدهید

چگونه یک مرد را دلتنگ خود کنیم ؟ یک مرد عاشق دختری است که نیازهای او را بداند؛ او عاشق دختری است که صورت‌حساب‌های کارت اعتباری‌اش را بپردازد یا بیمه‌ی ماشین داشته‌باشد. مردها دلتنگ زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند. به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهم‌تر است. اگر نتوانید به خوتان عشق بورزید و توجه کنید، هیچ‌کس دیگری هرگز این کار را نمی‌کند!

 

بانویی پر رمز و راز باشید

اگر می خواهید مردان دلتنگ شما شوند خانمی نباشید که همه‌چیز را یک‌باره رو می‌کند. به آرامی خودتان را نشان دهید. چیزهای مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید. برای این‌که شماره‌تان را به او دهید چند روز معطل‌اش کنید. به آسانی او را به دوستان فیس‌بوک‌تان اضافه نکنید. بگذارید قبل از این‌که با او بیش‌تر آشنا شوید درباره‌ی این‌که شما چه‌طور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ تان شود! مردها دیوانه‌ی دختری می‌شوند که پررمز و راز است.

برای روابط گذشته‌تان غصه نخورید

هیچ‌کس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد. بنابراین درباره‌ی روابط گذشته‌تان و چگونگی شکست خوردن‌تان صحبت نکنید. از نامزد سابق‌تان و این‌که هیچ‌کس نیازهایتان را برآورده نمی‌کند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد مظرتان چهره‌ای بسیار ناراحت‌کننده از شما به تصویر می‌کشد! مردها چنین دختری را دوست ندارند و دلتنگ او نمی شوند.

 

همیشه خوش‌لباس باشید

برای اینکه بتوانید مردان را دلتنگ خود کنید همیشه زیبا باشید و حیرت‌انگیز بمانید. این کار هر مردی را دلتنگ تان می‌کند. هیچ مردی نمی‌تواند در مقابل خانم خوش‌لباسی که مد و سبک خودش را می‌شناسد مقاومت کند! آیا می‌خواهید او را دیوانه‌ی خودتان کنید؟ باید بدانید چگونه لباس بپوشید.

قدر خودتان را بدانید

به خاطر حرف‌های یک شخص خودتان را کوچک نکنید. بدانید که شما شایسته عشق و دیوانگی بسیار زیاد یک مرد هستید. بدانید که شما بهتر از بیشتر کسانی هستید که سعی می‌کنند شما را تحقیر کنند. بگذارید او بداند شما قدر خودتان را می‌دانید و به کم‌تر از آن‌چه لیاقت‌اش را دارید رضایت نمی‌دهید. شما با اعتماد به‌نفس و خونسرد و در عین حال انعطاف‌پذیر و جالب هستید!

 

برای وقت‌تان ارزش قائل باشید

این توصیه برای دلتنگ کردن مردان بسیار مهم است. ساعت‌ها وقت‌تان را به حرف زدن با او سپری نکنید این‌گونه به نظر می‌رسد هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید. بگذارید بداند برای وقت‌تان ارزش قائل هستید و اولویت‌های دیگری هم دارید. مردان دلتنگ زنانی می شوند که همیشه “در دسترس” نیستند.

کمی به خود تان ببالید

خوب است کمی درباره‌ی مردانی که به دنبال شما هستند یا این‌که در محل‌کارتان ترفیع گرفته‌اید به خودتان ببالید. اگر درباره‌ی موفقیت‌هایتان سکوت کنید، استعدادها و نکات مثبت‌تان یا قابلیت‌هایتان را به او نشان نداده‌اید. این واقعا ایده‌ی بدی است! مردها هرگز دلتنگ زنی نمی‌شوند که همیشه ساکت است.

 

سهل‌الوصول نباشید

برای اینکه بتوانید مردان را دلتنگ کنید یک احمق هیجانی نباشید. نشان ندهید که عمیقا عاشق او هستید، حتی اگر واقعا این‌طور است. چون این یک واقعیت شناخته‌شده است که مردها وقتی متوجه می‌شوند دختری عمیقا عاشق‌شان است و به کسی جز او فکر نمی‌کند، علاقه‌ی آن دختر را بدیهی می‌پندارند! با مرد مد نظرتان وقت بگذرانید و وانمود کنید خیلی به او علاقه ندارید، چون مردها عاشق این هستند که چیزی را به‌دست بیاورند.

 

خودتان باشید

خودتان باشید، حتی اگر از خانم‌های دیگر کوتاه‌تر یا چاق‌تر هستید یا پوست تیره‌تری دارید. چهره‌های سرشناس بسیار زیادی وجود دارند که نقص‌هایی دارند اما همه عاشق‌شان هستند چون این آدم‌ها خودشان هستند و تظاهر نمی‌کنند. سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی هستید عشق بورزید.

 

کوه اعتماد به‌نفس باشید

اعتماد به‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید. اعتماد به‌نفس کاذب فاجعه به بار می‌آورد اما برای این‌که یک مرد را به خودتان جذب و دلتنگ کنید باید اعتماد به‌نفس کافی داشته‌باشید. با سری افراشته قدم بردارید. کفش پاشنه‌بلند بپوشید و با صدایی رسا، و موجز و مختصر صحبت کنید. زبان بدن نقش مهمی در به تصویر کشیدن شخصیت‌تان دارد.

چگونه دیگران را دلتنگ کنیم ؟ دخترها همیشه عاشق مردهایی هستند که کاملا دیوانه آنها باشند. آنها عاشق مردی هستند که دیوانه‌وار و عمیقا عاشق‌شان باشد. اما آیا این کار ساده‌ای است؟ نه، من فکر نمی‌کنم به آسانی بتوانید مردی را دیوانه‌ی خودتان کنید!چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

 

برای او آرزوی خوشبختی کنید

زمانی که ما عشق از دست رفته مان را می بینیم یا با او بعد مدت ها ارتباط برقرار می کنیم، معمولا ناراحت و افسرده می شویم. اما شما باید این احساس را در خود سرکوب کنید. اگر به هر دلیل با او برخورد کردید، سعی کنید که خودتان را خوب نشان دهید. به جای گله کردن، برای او آرزوی بهترین ها را داشته باشید. این رفتار بالغانه برای طرف مقابل تان تلنگری خواهد بود که بداند چه کسی را از دست داده است. اگر این برخورد، آخرین برخوردی باشد که او با شما داشته، رفتار مثبت شما تا همیشه ذهن اش را درگیر خواهد کرد.

عکس هایی از خودتان در حال خوشگذرانی بگذارید

اگر پس از جدایی از عشق زندگی تان اینطور نشان دهید که ناراحت و افسرده هستید، او هیچ توجهی به شما نخواهد کرد. اما برعکس، اگر سعی کنید که خوشحال باشید، حسادت او را بر انگیخته اید و دلتنگ تان می شود. بنابراین در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود را که در حال خوشگذارنی هستید منتشر کنید. حتی اگر در حال خوشگذرانی نبودید، از دوستان تان بخواهید که با شما یک عکس دسته جمعی بگیرند و آن را در صفحه تان آپلود کنید. مطمئنا طرف مقابل تان از این که در این شرایط در کنار شما نیست، ناراحت شده و عکس العمل نشان خواهد داد.

 

پست هایی از خاطرات مشترکتان بگذارید

اگر با گذاشتن عکس های مشترک تان در شبکه های اجتماعی مشکلی ندارید، می توانید عکس های مشترکی از خاطرات خوش تان را منتشر کنید. با این کار به او نشان می دهید که هنوز هم به روزهای با هم بودن فکر می کنید. این کار نه تنها دیگران، بلکه عشق زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر آن، اگر او به فکر بازگشت بود اما جرات اش را نداشت، با این کار شما جسارت لازم را پیدا خواهد کرد.

 

به زندگی نرمال خود بازگردید

همیشه لازم نیست که برای دلتنگ کردن دیگران به سمت شان بروید، گاهی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که زندگی عادی خودتان را داشته باشید. بگذارید که او ببینید شما بدون او هم می توانید زندگی کنید. همین برای او کافی ست تا بخواهد که در قسمتی از زندگی مستقل شما شریک باشد. اگر او از بیرون ببیند که شما زندگی نرمال و برنامه های همیشگی خودتان را دارید، مطمئنا می خواهد که از زاویه دید نزدیک تری با شما در ارتباط باشد.

به خودتان بیشتر برسید

اگر شما بیش از زمانی که طرف مقابل تان در زندگی تان بوده به خودتان برسید، شک نکنید که دل او برایتان تنگ خواهد شد. یک واقعیت وجود دارد و آن این که اگر شما برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران هم برایتان ارزش قائل خواهند شد. بنابراین هر چه بیشتر برای خودتان وقت بگذارید، طرف مقابل تان را بیشتر برای نزدیک شدن به خودتان تحریک کرده اید. لباس هایی را بپوشید که او دوست دارد، موهایتان را مدل مورد علاقه او درست کنید و… مطمئنا او برای این که به شما بگوید چقدر زیباتر از قبل شده اید، به سمت تان خواهد آمد.

 

فاصله تان را حفظ کنید

فاصله آدمها را دلتنگ می کند. اگر شما سعی کنید که مدام به سمت اش بروید و با او صحبت کنید، در واقع او را از خود رانده اید. یادتان باشد، اگر می خواهید که دل طرف مقابل تان برای شما تنگ شود، باید فاصله تان را با او حفظ کنید. در واقع هر چه بیشتر در دسترس باشید، احتمال دلتنگ کردن او را کاهش داده اید. آیا او می تواند دلش برای کسی که ترکش نمی کند، تنگ شود؟!

 

دلتنگی تان را پنهان کنید

اگر طرف مقابل تان به سمت تان بازگشت و احساس پشیمانی کرد، حتی اگر می خواهید که به او فرصت دوباره ای دهید، کمی صبر کنید. انعطاف پذیری در این شرایط کار عاقلانه ای نیست. طوری برخورد کنید که او فکر نکند برای شما همان آدم سابق است. به او نگویید که چقدر دلتان برایش تنگ شده و چقدر برای بازگشت اش روزشماری می کردید. در ابتدا کمی خشک و سرد با او برخورد کنید و از زندگی تان جزییات زیادی بروز ندهید، بگذارید که او خودش برای دریافت اطلاعات بیشتر و به دست آوردن دل شما تلاش کند.

برای خودتان زمان بگذارید

به زندگی تان فکر کنید. شما چه کسی بوده اید؟ چه کسی دوست دارید باشید؟ سعی کنید که برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و تبدیل به انسان بهتری شوید. شما باید الگوی دیگران باشید، فردی که به تنهایی هم موفق است. اعتماد به نفس بالا می تواند یکی از مهمترین محرک ها برای بازگشت طرف مقابل تان باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید.

 

از موفقیت هایتان حرف بزنید

برای دلتنگ کردن دیگران باید درست عمل کنید. همه ما جذب آدمهای موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا به سمت تان جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند.

برای ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی چیکار کنم؟ برگشتن مرد مورد علاقه ام ممکن است؟ او مرا همه جا بلاک کرده چطور میتونم دلتنگش کنم؟ برای رفع دلتننگی بعد  از جدایی چیکار کنم؟ اصلا مرد مورد علاقه ام چقدر به من فکر میکند؟ آیا عکس العمل دختران و پسران بعد از جدایی یکسان است؟ تا پایان مقاله با طلوع سبز همراه باشید تا همه چیز را درباره ی ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی بدانید.

بله درمورد احتمال بازگشت رابطه با مرد مورد علاقه پیش از این صحبت کردیم. و نتیجه ای بود که بله اگر قانون قطع ارتباط را رعایت کرده اید. و هنوز هم به دنبال بازگشت به رابطه از دست رفته هستید. با کمک دوره های بازگشت عشق و همچنین قدرت روحی خودتان، میتوانید با ایجاد دلتنگی در مردان آنها را بعد از جدایی به رابطه برگردانید.

قانون قطع ارتباط درباره ی بازگشت عشق مهمترین قانون برای رسیدن به هدف است. در این دوران شما بین 30 تا 60 روز باید هرگونه ارتباطی را با فرد مورد نظر قطع کنید. از اشتباهات رایج افراد هنگام احساس تنهایی یا جدایی بپرهیزید. تا بتوانید در مردان دلتنگی را پس از جدایی ایجاد کنید. اما قطع ارتباط به تنهایی کافی نیست. یک نکته مهم وجود دارد که همزمان با ایجاد فاصله و دلتنگی باید انجام دهید.

مهمترین نکته داشتن یک چشم انداز صحیح است. دیدگاه صحیحی از آنچه که قرار است برای دلتنگ کردن انجام دهید داشته باشید. بسیاری از افراد در دوره های بازگشت به عشق این مرحله را نادیده میگیرند. و فقط هر آنچه که روانشناسان می گویند را انجام میدهند. و همین باعث سرد شدن آنها از ادامه دوره میشود. و احتمال بازگشت به رابطه را کاهش میدهد.

اما ما در طلوع سبز با همکاری آکادمی سربرگ تازه، موفق ترین تیم در ارائه خدمات روانشناسی بازگرداندن رابطه تمام شده، این کمبود را در پکیج های خود رفع کرده ایم. چرا که با روبرویی با هزاران مورد دریافتیم پشتیبانی احساسی فردمهمترین نکته برای ایجاد انگیزه تغییر است.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

خب حالا حتما این سوال را میپرسید که چشم انداز صحیح برای ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی کجاست؟ چطور آن را به دست بیاورم؟ به طور کلی در مقوله ی عشق و دلتنگی بعد از جدایی ما دو گونه افراد را داریم. افراد محتاط و افراد امیدوار.

افراد محتاط در طول رابطه مدام ترس از دست دادن عشق شان را دارند. چون فکر میکنند مرد مورد علاقه شان را به اندازه کافی مال خود نکرده اند. و بخاطر اعتماد بنفس پایینی که دارند خود را لایق دوست داشته شدن از طرف دیگری نمیبینند. افراد محتاط بعد از جدایی با خود فکر میکنند که دیگر هرگز نمیتوانند عشق را در تمام جهان پیدا کنند.

و تنها شانسشان برای خوشحال و خوشبخت بود ترمیم رابطه شکست خورده شان است. به همین دلیل است که هنگام جدایی حرکات عجیب و غریب از خود نشان میدهند. چرا که از تنها ماندن میترسند.

افراد امیدوار هیچ ترسی از جدایی و تنهایی ندارند. آنها باور دارند که بی نهایت فرصت برای خوشبت شدن دارند. و همه جای این کره خاکی میتوانند عشقی را برای زندگیشان پیدا کنند. اشتباه نکنید. این افراد مدام از شاخه ای به شاخه دیگر نمیپرند. و از داشتن تعهد و یک رابطه سالم نمیترسند. اما اگر روزی بالاجبار عشق قدیمی خود را از دست دادند، ماهها و سالها به دنبال بازگرداندن رابطه از دست رفته شان راه نمی افتند. سعی میکنند با حقیقت روبرو شوند و میدانند که فرصت سختن دوباره ی زندگی شاد را دارند.

اگز نشانه های شخص محتاط را دارید، رابطه عاشقانه تان را از دست داده اید. و حالا به دنبال دلتنگ کردن مرد مورد علاقه تان هستید. بهتر است اول از همه نشانه های شخصیت محتاط را در خودتان از بین ببرید. تا بتوانید به دور از هیجانات و مهم تر از همه ترس تصمیمات درستی برای دلتنگ کردن و برقراری ارتباط دوباره با عشق خود بگیرید.

ترس قاتل یک رابطه عاشقانه است! حتی فضای مجازی (فیس بوک و اینستاگرام) با وجود خطر زیادی که برای رابطه دارد، به نسبت ترس از دست دادن رابطه در رتبه دوم قرار دارد. چرا که ترس از دست دادن پیامدهای بسیاری را در پی دارد. از جمله پیامد های ترس از دست  دادن در یک رابطه عاشقانه عبارتند از:

برای دلتنگ کردن مردان پس از جدایی باید از قالب ترس خود نسبت به از دست دادن این رابطه بیرون بیایید. تفاوت اصلی بین کسی که رابطه موفق ای را تجربه میکند و کسی که مدام دچار شکست عشقی میشود، همین ترس از دست دادن و واکنشهای افراطی از روی ترس است.

میدانیم که اگر بخواهید مدتی این رابطه را کاملا قطع کنید، ممکن است دچار پنیک های عصبی شوید. حجم عظیمی از فکر های استرس زا به سمت شما می آیند. اگر دوست پسر سابق ام وارد یک رابطه جدید شود و مرا برای همیشه فراموش کند چی؟ اگر او هرگز دیگر به سمت من نیاید و من برای همیشه تنها بمانم چه؟

این ترسها باعث میشود شما به سمت موبایل خود بروید. و با عشق سابقتان تماس بگیرید. پیام بدهید یا به هر طریقی سعی کنید برای برطرف کردن این ترس کاری کنید. حتی اگر بارها تماس بگیرید و او جواب ندهد. بازهم دست از تلاش بر نمی دارید.

یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید به ترستان اجازه ندهید شما را کنترل کند. به برنامه ریزی خودتان عمل کنید. لیستی تهیه کنید. در آن تمامی مراحل ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی را جداگانه و با جزییات بنویسید. این همان بینش کلی است که پیش از این درباره ی آن صحبت کردیم. سعی کنید به هر قیمتی که شده آن را عملی کنید.

حتی اگر خیلی برایتان سخت است. سعی کنید فقط 4 هفته تمامی ارتباطاتتان را با طرف مقابل قطع کنید. و در این 4 هفته برای جلوگیری از هجوم فکر های منفی ، با دوستانتان وقت بگذرانید. و کمتر درباره ی بازگشت رابطه از دست رفته تان فکر کنید.

 کلید ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی، پیشرفت است. در این 4 هفته اصلا درباره ی تمام کردن این فاصله فکر نکنید. تمام زندگیتان را بر داشتن حس خوب در طول روز متمرکز کنید. و در این مدت از اشتباهات زیر پرهیز کنید. تا پشیمانی بدتری را تجربه نکنید.

برای اینکه از پشیمانی بعد از جدایی پیشگیری کنید از شروع روابط واکنشی برهیزید. برای تمام کردن دوران جدایی عجله نکنید اگر میخواهید در مردان دلتنگی ایجاد کنید. سعی نکنید خودتان را خیلی شاد یا خیلی ناراحت نشان دهید.

هیچ یک از این راهکار ها نمیتواند عشق شما را برگرداند. چون کاملا مشخص است دارید برای برگرداندن او تلاش میکنید. و این نمیتواند مردان را دلتنگ کند. سعی کنید دست نیافتی باشید تا بتوانید فکر مردان را به عشقتان مشغول کند.

خیر! اتفاقا عکس العمل دختران و پسران بعد از جدایی کاملا متفاوت است. از نظر روانشناسی زنان جزئی نگر و مردان کلی نگر اند. و به همین دلیل است که زنان سریع تر بحران را درک میکنند. و به سوگ آن مینشینند. البته سریع تر هم برای آن راه حل پیدا میکنند. و از شر احسسات منفی خلاص میشوند.

برعکس مردان در مواجهه با بحران ها در ابتدا بی خیال و بی پروا اند. و بعد از گذشت مدتی و ایجاد حس دلتنگی در مردان پس از مدتی، آنها غمگین و به دنبال را حل خواهند گشت.

پاسخ سوال مردان چقدر به عشقشان فکر میکند، کاملا وابسته به رفتار شماست. چقدر توانسته اید در ناخودآگاه مردتان نفوذ کنید؟ ناخودآگاه مجموعه ای از باور ها و برنامه ریزی های ذهنی است. که بی شک میتواند تمام زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل است که برای ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی باید بر ناخوداگاه آنها تاثیر بگذاریم.  حالا رفتارهایی که برای ایجاد دلتنگی در مردان مهم است برایتان آورده ایم. اگر این ویژگی ها را در خودتان میبینید بدانید که مردان زیاد درباره ی شما فکر میکنند.

اگر میخواهید بدانید مردان چقدر به عشق شان فکر میکنند ببینید عشق شان چقد توانسته مهارت های ارتباطی اش را افزایش دهد. چقدر در مواقع ضروری توانسته مثبت اندیش باشد. احساساتش را به طور صحیح بروز دهد. و خودش را در مقابل عصبانیت کنترل کند. تا حالا مردان برای وجود او دلتنگ شوند.

داشتن عزت نقس و اعتماد بنفس نکته کلیدی در دلتنگ کردن مردان بعد از جدایی است. و زنانی که اعتماد بنفس دارند بیشتر میتوانند فکر مردان را به خو مشغول کنند. در یک رابطه سالم دو نفر با اعتماد بنفس باهم وارد رابطه میشوند و در طول رابطه این خصیصه اخلاقی بیشتر و بیشتر بروز پیدا میکند.درحالی که در یک رابطه ناسالم این اعتماد بنفس قدم به قم بیشتر از بین میرود.

نکته: اگر در رابطه ای بوده اید که در طول آن اعتماد بنفس خود را از دست داده اید، نگران نباشید. بازیابی اعتماد بنفس کار سختی نیست فقط نیاز به مهارت دارد که ما در دوره بازگشت آن را به کمک یک تیم روانشناسی حرفه ای آموزش میدهیم.

دلیل بسیاری از مردان برای بهم زدن یک رابطه عاشقانه و فراموش کردن عشق شان این است: بی منطق بود! خیلی احساساتی برخورد میکرد! بهم گیر میداد! نمیتونست اهمیت کارم رو درک کنه! یا در ازدواج ها مشکلات زن با خانواده ی شوهرش یا دوستان همسرش باعث دوری از هم میشود. و رابطه را قدم به قدم به جدایی نزدیک میکند. پس به عنوان یک خانم برای اینکه بتوانید فکر مردان را به خود مشغول کنید سعی کنید منطقی باشید. و کمی هم اتفاقات را از دیدگاه او ببینید.

امیدواریم راهکارهای مناسب برای ایجاد دلتنگی در مردان پس از جدایی را دریافته باشید. و در مسیر بازگرداندن رابطه تان ما را همراه خود بدانید. برای صحبت با مشاوران تیم طلوع سبز را در ادامه بخوانید.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

09129305020

لینک کانال تلگرام: sarbargetaze


ترمیم رابطه شکست خورده

دوره بازگشت به رابطه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

بعضی اوقات شرایطی پیش می‌آید که مجبورتان می‌کند از کسی که دوستش دارید فاصله بگیرید و یا از او جدا شوید اما به هیچ وجه نمی‌توانید او را فراموش کنید و یاد و خاطره او همیشه در ذهنتان است و احساستان  به گونه‌ای است که دوست دارید این دلتنگی و یادآوری مداوم  برای معشوقتان نیز […]

بعضی اوقات شرایطی پیش می‌آید که مجبورتان می‌کند از کسی که دوستش دارید فاصله بگیرید و یا از او جدا شوید اما به هیچ وجه نمی‌توانید او را فراموش کنید و یاد و خاطره او همیشه در ذهنتان است و احساستان  به گونه‌ای است که دوست دارید این دلتنگی و یادآوری مداوم  برای معشوقتان نیز پیش بیاید و سعی می‌کنید تا راهی برای دلتنگ کردن او بیابید. از طرفی دیگر شما باید قطعا قبل از اینکه برای دلتنگ کردن معشوق تان و بازگردان او به رابطه تلاش کنید باید با خودتان رو راست باشید و خیلی از مسائل را برای خود روشن کنید.

مثلا اینکه آیا شما رابطه خوبی قبل از جدایی و فاصله گرفتن با هم داشتید؟ آیا واقعا او ارزش این را دارد که بار دیگر او را به زندگی خود راه دهید و برای او وقت بگذارید؟ دلایلی که باعث شد شما از هم فاصله بگیرید چه بود؟  بعد از پاسخ به این سوال‌ها وضعیت را کاملا برای خود بسنجید که اگر به نتیجه رسیدید که ارزش دارد برای بازگردان او وقت صرف کنید پس تلاش کنید تا او را دلتنگ خود کنید.

اگر در زمینه دلتنگ کردن معشوق خود نیز سر درگم هستید و واقعا نمی‌دانید باید در برابر او چگونه رفتار کنید این مقاله و ترفند‌هایی را که اینجا ذکر می‌کنیم را مطالعه کنید و برای رسیدن به هدفتان از آنها بهره بگیرید.چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم

میخواهم یاد بگیرم هر مردی را مجذوب و وابسته خودم کنم

شما در گام اول برای دلتنگ کردن معشوقتان باید در نظر او جذاب‌تر و زیبا‌تر از قبل باشید بنابراین باید سعی کنید بیشتر به خودتان برسید یعنی چون شما سلیقه و علایق او را می‌دانید پس سعی کنید پوشش و مدل‌های ظاهری را انتخاب کنید که او خوشش می‌آید و این نکته را فراموش نکنید وقتی شما به خودتان برسید یعنی اینکه برای خودتان ارزش و احترام قائل هستید و به طور ناخودآگاه این پیغام به دیگران نیز ارسال می‌شود که به شما احترام بگذارند.

برای رسیدگی به خود همچنین می‌توانید به دنبال ورزش و فیت کردن اندام خود باشید، از لباس‌ها و پوشش خوش‌رنگ و مناسب استفاده کنید و سایر کار‌هایی که می‌توانید بوسیله آنها او را جذب کنید و او را وادرا کنید تا دوباره دلتنگ شما شود و به سمتتان بیاید.

مقاله مرتبط: روش های جدیدی که مرد بی احساس را عاشق و دلباخته خود کنید!

این مسئله بخصوص برای خانم‌ها صدق می‌کند یعنی اینکه حتی اگر شما به شدت عاشق فردی هستید و با جدایی و فاصله از او به دلتنگ کردنش فکر می‌کنید باید سعی کنید آدم در دسترسی نباشید یعنی اینکه مدام خود را بر سر راه او قرار ندهید و جوری وانمود نکنید که تمام لحظات زندگیتان را در فکر کردن به او می‌گذرانید و کاری کنید او برای به دست آوردن دوباره شما تلاش کند چون مرد‌ها طبیعتشان جوری است وقتی چیزی را راحت بدست می‌آورند و همیشه در دسترسشان قرار دارد خیلی با ارزش نمی‌دانند.

سعی کنید با پرورش دادن استعداد‌های خود و زمینه‌ای که به آن علاقه دارید خود را پیشرفت دهید و تا جایی که می‌توانید با ایجاد هدف و غایت برای خود به موفقیت فکر کنید و اگر می‌خواهید دلتنگ کردن معشوقتان حتمی شود باید به این موفقیت‌ها برسید چون هر فردی از آدم موفق خوشش می‌آید و به طرف او جذب می‌شود بنابراین شما نیز با رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در غیاب معشوق خود او را وادار کنید تا دوباره به شما فکر کند و تلاش کند تا کاری را انجام دهد  که بتواند به شما نزدیک شود و فکرش درگیر شود که چگونه بتواند شما را مثل سابق داشته باشد.

وقتی از معشوقه خود فاصله می‌گیرید و در فکر دلتنگ کردن او هستید و قشد دارید او را دوباره به رایطه عاطفی قبلی بازگردانید؛ باید بگوییم که در این شرایط نباید خیلی از خود انعطاف نشان دهید و برای مثال اگر او احساس پشیمانی خود را ابراز کرد شما تا حدی مقاومت کنید و سرد برخورد کنید اگرچه ته دلتان هم دلتنگی زیادی دارید اما سعی کنید به او نشان ندهید که حال واقعیتان چگونه است با این شرایط او بیشتر به سمت شما کشیده می‌شود و برای به دست آوردن دوباره شما بیشتر تلاش می‌کند.

اکثر افراد کسی را بیشتر دوست دارند که او نیز دیگران را دوست داشته باشد پس برای اینکه دوست داشتنی و پرطرفدار باشید باید از سرد بودن، عبوسی و مرموز بودن دوری کنید و به جای آن به روی دیگران لبخند بزنید و با انجام و کار‌ها و مهربانی‌هایی که در توانتان هست دیگران را به سمت خود جذب کنید و همچنین برای خوشحالی آنها تلاش کنید به این طریق می‌توانید  در نظر اکثر افراد دور و برتان فردی دوست داشتنی باشید قطعا این کار در دلتنگ کردن معشوقتان نقش زیادی دارد و او نیز به طرف شما جذب می‌شود چون او می‌بیند شما برای همه فردی عزیز و محترم هستید و لایق این هستید که به شما عشق بورزد و دلتنگتان شود.

خیلی از افراد فکر می‌کنند برای اینکه معشوقه خود را جذب کنند و یا او را دلتنگ خود کنند باید همیشه کار‌هایی انجام دهند که در نهایت به سمت معشوقشان باشد و به او نزدیک شوند اما در واقع لازم است به فردی که از او فاصله دارید و می‌خواهید برای دلتنگ کردن او تلاش کنید؛ ثابت کنید که اگر او نیز در زندگیتان حضور نداشته باشد شما همچنان به برنامه‌ها و اهداف خود فکر می‌کنید و برای آنها برنامه‌ریزی دارید و جای خالی او در زندگیتان نتوانسته است شما را پای در بیاورد بنابراین وقتی او نیز از دور نظاره گر این وضعیت است و استقلال شما را می‌بیند دلش می‌خواهد که راهی برای ارتباط با شما پیدا کند.

خاص بودن به این معناست که شما با انجام رفتار و گفتار خود در خاطر و ذهن افراد بمانید یعنی اینکه کار‌ها و اعمال تکراری را که برای هر فردی قابل پیش بینی است را انجام ندهید و در عین اینکه خودتان هستید سعی کنید خود را جذاب نشان دهید.

از طرفی چون این حقیقتی محض است که هیچ کس از فردی که دنبال حاشیه است و حوصله اطرافیان را با کار‌هایش به سر می‌برد؛ خوشش نمی‌آید و دیگران سعی دارند از او دور شوند پس اگر به دلتنگ کردن معشوق خود فکر می‌کنید باید از این مورد یعنی به دنبال کلیشه و حاشیه بودن نیز دور باشید.

شما باید یاد و خاطره خوبی برای طرف مقابلتان ایجاد کرده باشید تا به محض اینکه او از شما دور شد نبود شما و جای خالیتان را حس کند و برای بازگرداندن شما تلاش کند.

زمانی که شما برای مدتی از معشوقه خود فاصله می‌گیرید و هنوز فکرتان درگیر او است پس وقتی او را می‌بنید ناراحتی خود را به او نشان ندهید چون خیلی از افراد در این مواقع شروع به ناراحتی و گله و کارهایی از این قبیل می‌کنند در واقع پیشنهاد ما این است که اگر به دلتنگ کردن او فکر می‌کنید جلو احساسات خود را بگیرید و بهتر است آنها را در این مواقع سرکوب کنید.

وقتی با او برخورد کردید حس و حال خوب خود را به او نشان دهید و به او وانمود کنید که برایش آرزوی خوشبختی می‌کنید در این صورت است که او به شخصیت بالغ شما پی می‌برد و با خود فکر می‌کند فرد خوبی را از خود دور کرده است و حتی اگر بازنگردد این کار شما در ذهن او می‌ماند.

وقتی از معشوقه خود جدا شدید این را بدانید که با دلتنگ کردن خود و افسردگی راه به جایی نمی‌برید و نمی‌توانید او را دلتنگ کنید بلکه باید به جای این رفتار‌ها شادی و تفریح‌های خود و خاطرات خوبتان را انتشار دهید تا معشوقه شما حسادت کند و از اینکه در این مواقع در کنارتان نیست دلتنگ شود.

همچنین شما می‌توانید عکس‌ها و پست‌هایی را که در مورد خاطرات مشترکتان است؛ بگذارید و تا حدی با این کار به او نشان دهید که به فکر آن روز‌ها هستید و از این طریق شاید بتوانید او را دلتنگ و جذب خود کنید.

خیلی از آدم‌ها بخصوص مردان عاشق معما و رمز و راز هستند و از هر چیزی که سهل‌الوصول باشد راحت می‌توانند عبور کنند بنابراین اگر به فکر دلتنگ کردن معشوق خود هستید باید فردی باشید که خیلی آرام و تدریجی خودتان را به او نشان دهید نه اینکه فورا و در عرض مدت زمان کمی همه واقعیات زندگی خود را برای او رو کنید.

شما باید فردی باشید که اکثر مواقع کنجکاوی معشوقه خود را برانگیزید مثلا وقتی  که او اطلاعات یا مسئله شخصی را از شما می‌خواهد سریعا آن را در اختیارش نگذارید و برای مدتی هر چند کم او را منتظر بگذارید و به طور کلی سعی کنید برای دلتنگ کردن او رمز و رازهای مربوط به خود را داشته باشید و او را وادار به کشف کنید.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

پایه‌های اصلی ازدواج برقراری ارتباط، اعتماد و داشتن هدف مشترک است. حال فکرش را کنید که در این میان شوهری دروغگو از آب دربیاید. با…





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم
چگونه دوست پسر سابقمان را دلتنگ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *