مشاوره حقوقی تلفنی چیست

 
helpkade
مشاوره حقوقی تلفنی چیست
مشاوره حقوقی تلفنی چیست

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی دینا

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی دینا

 

مشکلات در زمینه های حقوقی ، موضوعی است که اکثر افراد در طول زندگی به آن برخورد می کنند . تعداد زیاد پرونده های حقوقی و همچنین پیچیدگی مسائل حقوقی مستلزم این است که افراد با مسائل حقوقی آشنایی ابتدایی داشته باشند . عدم آگاهی نسبت به این مسائل یعنی عدم آگاهی از حقوق و تکالیف هر فرد در زمینه های مختلف خانوادگی ، قراردادی ، جرایم و مجازات ها ممکن است پیامدهای ناخواسته و ناخوشایندی را برای افراد ایجاد نماید .

در این میان ، مشاوره حقوقی می تواند به اشخاصی که در این زمینه سوالاتی دارند ، به عنوان یک راه حل  مهم ، کمک فراوانی نماید . گروه مشاوره حقوقی دینا درصدد است تا به مخاطبان خود آگاهی حقوقی لازم را در زمینه های مختلف حقوقی ارائه دهد . به همین  مناسبت ، در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی مهم ترین ویژگی های مشاوره حقوقی تلفنی بپردازیم .مشاوره حقوقی تلفنی چیست

مشاوره حقوقی تلفنی این مزیت مهم را دارد که محدودیت زمانی و مکانی نداشته و افراد در همه جای ایران و حتی خارج از ایران می توانند با برقراری تماس تلفنی ، هم از طریق خط ثابت و هم بوسیله تلفن همراه ، به پاسخ سوالات حقوقی خود دست یابند .

اهمیت ویژه مشاوره حقوقی تلفنی وقتی مشخص می شود که افراد به امکانات مشاوره ای مناسب دسترسی ندارند و یا امکان مراجعه و یا تمایل به مشاوره حضوری را ندارند . ضمن اینکه دریافت وقت ملاقات از وکلا معمولا زمان بر بوده و ممکن است باعث شود دیرتر به پاسخ پرسش های حقوقی مان برسیم  . در صورتی که در مشاوره تلفنی ، به راحتی می توانیم با دسترسی به یک تلفن ، به جواب پرسش حقوقی دست یابیم .

 

در کنار اینکه مشاوره حقوقی تلفنی ، راهی است که به سادگی امکان دسترسی به آن وجود دارد ، معایبی نیز دارد . در مشاوره حقوقی تلفنی ، کسی که به شما مشاوره می دهد تنها به اندازه یک تماس تلفنی می تواند از اطلاعات موضوع مورد نظر شما آگاه شود و به شما راهنمایی بدهد .

این در حالی است که در مشاوره حضوری ، وکیل به صورت حضوری پرونده و اسناد را بررسی می کند و با توجه به اوضاع و احوال به شما راه کار معرفی می کند . ضمن اینکه اطمینان از صحت اطلاعات و کاردانی مشاور ، چیزی است که در مشاوره حقوقی تلفنی ، دستیابی به آن راحت نیست که البته مرکز مشاوره حقوقی دینا از همان ابتدا با وسواس و سختگیری نسبت به انتخاب مشاوران حقوقی ، در صدد ارائه جامع ترین و بهترین اطلاعات به مخاطبان خود است .

گروه مشاوران حقوقی تلفنی دینا ، در تمام زمینه های معرفی شده در سایت ، آماده ارائه مشاوره حقوقی تلفنی هستند . این مشاوران از میان افراد با سطح علمی بالا و دارای روابط عمومی و قدرت بیان لازم ، جهت انتقال اطلاعات حقوقی ، انتخاب شده اند . پاسخ به موضوعات مختلف حقوقی از جمله مشاوره حقوق خانواده ، ازدواج ، طلاق ، مهریه ، نفقه ، حضانت ، مشاوره در انواع عقود و قراردادها از قبیل عقد بیع ، عقد اجاره ، قرارداد رهن ، عقد وقف و عقد ضمانت از جمله خدمات گروه مشاوره حقوقی دیناست .

علاوه بر این در این سایت به مشاوره کیفری در جرایمی مانند سرقت ، کلاهبرداری ، قتل ، ضرب و جرح ، رابطه نامشروع ، خیانت در امانت ، جعل و جرایم رایانه ای ، مشاوره حقوقی در زمینه ارث ، وصیت و مالکیت و هم چنین مشاوره در زمینه امور تجاری از قبیل شرکت ها ، اسناد تجاری همچون چک و سفته و ورشکستگی تاجران ، پرداخته می شود .

لازم به ذکر است که بررسی مسائل مربوط به آیین دادرسی مورد عمل در محاکم قضایی کشور ، اعم از آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی مدنی و ادله اثبات دعوی و همچنین آشنایی با مراجع قضایی و مراجع غیر قضایی دادگستری که دعاوی اشخاص در آنها مورد رسیدگی قرار می گیرد نیز در سایت مشاوره حقوقی دینا صورت می گیرد .

مشاوران حقوقی دینا درباره تمام موضوعات مطرح شده در سایت ، آماده پاسخگوی به سوالات شما عزیزان می باشند . تنها کافی است با یکی از شماره های تماسی که در ابتدا و انتهای این مقاله و یا سایر مقالات نوشته شده است تماس بگیرید تا مشاورهای ما به سوالات شما پاسخ دهند . 

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی دینا

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی دینا


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری سایت مشاوره دینا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.


قانون مجازات اسلامی جدیدDownloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییهDownloads-icon


فرم پیش نویس ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییهDownloads-icon


فرم پیش نویس ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستریDownloads-icon


ظرفیت پذیرش آزمون اخذ پروانه مشاوره خانوادهDownloads-icon

برای دریافت مشاوره حقوقی می‌توانید مطابق تصویر زیر از راههای زیر اقدام کنید.

برای دریافت مشاوره آنلاین حقوقی رایگان بعد از اینکه وارد قسمت مشاوره آنلاین شوید می‌توانید بر اساس دسته بندی، سوالات ارسال شده توسط کاربران را مشاهده نمائید که توسط متخصصین پاسخ داده شده است.

در صورتیکه پاسخ خود را پیدا نکردید می‌توانید با کلیک بر روی گزینه ” سوال خود را مطرح کنید ” سوال خود را بنویسید.

عنوان سوال خود و توضیحات سوال خود را به صورت واضح بنویسید و دکمه ثبت را بزنید.مشاوره حقوقی تلفنی چیست

بعد از ثبت سوال، میتوانید وارد داشبورد پروفایل کاربری خود شوید و سوالی را که مطرح کرده اید بعد از تایید مدیریت در پروفایل خود در منوی پرسش و پاسخ مشاهده نمایید و اگر پاسخی برای آن ارسال شود را میتوانید مشاهده کنید.

با کلیک بر روی عنوان پرسش وارد صفحه پرسش می‌شوید و میتوانید پاسخ‌های ارسال شده برای پرسش خود را مشاهده نمائید.

دقت کنید روبروی هر پاسخ دکمه ای با عنوان “ انتخاب به عنوان پاسخ مناسب ” وجود دارد که اگر پاسخ ارسال شده توسط کارشناس کامل بوده و شما پاسخ خود را گرفته اید برای تشکر از کارشناس و تعیین وضعیت سوال شما، بر روی آن کلیک کنید.

همچنین شما می‌توانید برای پاسخ ارسال شده دیدگاهی را نیز ثبت کنید.

برای رزرو مشاوره تلفنی به صفحه ” چگونه مشاوره تلفنی رزرو کنم؟ ” مراجعه نمائید.

برای رزرو وقت مشاوره حضوری به صفحه ” چگونه مشاوره حضوری رزرو کنم؟ ” مراجعه نمائید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


در کشورهای مختلف، دولت ها برای تمامی حیطه های زندگی مربوطه به زندگی افراد، قانون گذاری کرده اند و همین مساله اهمیت مشاوره حقوقی را در حوزه های مربوطه را دو چندان می کند.

بسیاری از فارغ التحصیلان رشته حقوق و موسسه های مشاوره حقوقی تلفنی مانند الو سلام وکیل در زمینه مشاوره حقوقی و مشاوره دادن در مورد مسائل و مشکلات این حوزه به افراد و شرکت ها، فعالیت می کنند؛ مشورت با این افراد فقط منحصر به زمان دعوا و دیه نیست و می توان قبل از انجام هر کاری مانند عقد قرار داد، ازدواج، طلاق، شکایت، خرید و فروش و … با مشاورین حقوقی صحبت کرده و مانع به وجود آمدن مشکلات و پیچیدگی های احتمالی شوید.

مزایای مشاوره حقوقی برای شرکت ها چیست؟

جلوگیری از ضرر و زیان مالی

تفاوتی ندارد که حوزه کسب و کار شما چیست و در چه زمینه ای فعالیت دارید،بهتر است در مورد قوانین و مقررات و مسائل حقوقی کشور اطلاعات کافی داشته باشید تا در مواردی مانند عقد قرار داد ها و … دچار مشکل نشوید؛ مسلما فرا گرفتن مسائل حقوقی و اشراف کامل داشتن به آن ها کار بسیار زمان بری است که اکثرا از حوصله افراد خارج است؛ در چنین شرایطی توصیه می شود از مشاورین حقوقی بهره گرفته و از آن ها راهنمایی و مشورت بخواهید.مشاوره حقوقی تلفنی چیست

معمولا افراد و شرکت هایی که در مورد مسائل مختلف با مشاورین حقوقی مشورت می کنند و بر اساس نظر کارشناسان این حوزه پیش می روند کمتر دچار ضرر و زیان مالی شده و با خیال آسوده تری برای پیشرفت کسب و کار خود تلاش می کنند.

مشاورین حقوقی به مسائل حقوقی و مقررات احاطه کامل داشته و به همین دلیل در تنظیم قرار دادها، امضای قرار دادها و دیگر امور از این دست، افراد و شرکت ها را راهنمایی کرده و از ضرر و زیان مالی پیشگیری می کند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

گاهی اوقات مسائلی حقوقی برای افراد یا شرکت ها پیش می آید و به دلیل عدم آگاهی نسبت به این حوزه، افراد بدون سند و دلیل طرح دعوا کرده و وقت خود را در دادگاه تلف می کنند بدون آن که نتیجه ای عایدشان شود؛ اگر این افراد قبل از طرح دعوا با مشاورین حقوقی مشورت کنند، راه روش درست پیگیری شکایت خود را پیدا کرده و یا به بی نتیجه بودن طرح دعوا پی می برند و زمان و هزینه خود را بی دلیل به هدر نمی دهند.

از طرفی گاهی اوقات شرکت ها دچار مسائل مهم حقوقی شده و درگیر دعاوی مختلفی شوند. برای این که در این دعاوی دچار ضرر و زیان نشوند، به طور قطع باید از وکلای کاردان بهره بگیرند که مسلما هزینه بالایی دارد. در صورتی که شرکت درگیر دعوا (به عنوان خوانده یا خواهان) از مشاورین حقوقی در شرکت بهره بگیرد، با هزینه کمتری می تواند موارد مورد نیاز را آماده کرده و حتی اگر مشاور مذکور پروانه وکالت داشته باشد، می تواند به عنوان وکیل شرکت در دادگاه حاضر شده و پیگیر دعوای شرکت در مورد مسائل حقوقی باشد.

نظارت کامل بر قراردادها- تنظیم قرارداد

در طول سال در شرکت ها قراردادهای بسیاری منعقد می شود که اگر بر آن ها نظارتی وجود نداشته باشد ممکن است شرکت را از لحاظ حقوقی و مالی دچار مشکل کند؛ اگر هر شرکت از یک یا چند مشاور حقوقی برای حل و فصل مسائل مربوط به این حوزه بهره بگیرد و هنگام عقد قرارداد در مورد بند های ذکر شده در آن با کارشناس این حوزه مشورت کند، ریسک درگیر شدن با مسائل حقوقی بسیار کم می شود.

مشاورین حقوقی بندهای ذکر شده در قرار داد را برای مدیران بازگو کرده و در مورد آن ها توضیحات لازم را بیان کرده و در صورت وجود ابهام در قرار داد و یا قانونی نبودن آن، تذکرات لازم را به کارفرما می دهند و کارفرما با علم به موارد نوشته شده در متن قرار داد، بعد از مشورت با مشاوره حقوقی اقدام به امضای قرار داد کرده و یا آن را رد می کند.

تهیه متن قراردادها، جمع آوری اطلاعات برای تهیه اساسنامه، دستور العمل ها و ..، جمع آوری و ارائه اطلاعات در مورد مسائل حقوقی مختلف ماننده انواع معاملات، مزایده ها و … از جمله وظایف مشاورین حقوقی است.

مزایای مشاوره حقوقی برای افراد

انجام کار درست در موقعیت های حساس

همه افراد ممکن است در طول زندگی خود به نحوی با مسائل و پیچیدگی های حقوقی روبرو شوند؛ تجربه نشان داده است که گذر از این مسائل و مشکلات به تنهایی دشوار است و نیاز به همفکری با افراد متخصص در این حوزه دارد.

طلاق و مسائل مربوط به آن از جمله مواردی است که نیاز به مشورت با مشاورین حقوقی در آن احساس می شود. با توجه به این که افراد عادی اطلاعی در مورد قوانین کشور در این حوزه ندارند، ممکن است در مورد مواردی نظیر مهریه، حضانت فرزندان، نحوه ملاقات فرزندان، اجرث المثل و … دچار سردرگمی شده و به دلیل عدم آگاهی دچار اشتباه شوند.

در چنین شرایطی مشورت با مشاورین حقوقی خیال شما را آسوده تر می کند.

حل و فصل مشکلات حقوقی در زمان کمتر

مسائل حقوقی ملکی، مسائل مربوط به چک و اسناد مالی، دیه، تصادف و بیمه، مسائل مربوط به انحصار وراثت و… همگی از جمله مسائلی هستند که اگر برای حل و فصل آن ها از مشاورین حقوقی کمک بگیرید، در زمان کمتری به نتیجه خواهید رسید و دچار ضرر و زیان نخواهید شد.

پس در چنین موقعیت هایی حتما به مشاورین حقوقی مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی از آن ها کمک بگیرید.

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی

بر هیچ کس پوشیده نیست که امروزه به دلیل مشغله زیاد و ترافیک خیابان ها مراجعه حضوری به مشاور کمی سختتر شده و حتی ممکن است به دلیل کمبود وقت و یا شلوغی خیابان ها، افراد از مراجعه به مشاورین منصرف شوند.

از طرفی در بعضی از مناطق کشور افراد به هر دلیل به مشاورین کاردان دسترسی ندارند و به همین دلیل در بسیاری از مسائل نمی توانند از تجربه و دانش این افراد بهره مند شوند.

هزینه بالای مشاوره حضوری، یکی دیگر از مواردی است که باعث شده افراد کمتر به دنبال مشاوره رفته و سعی می کنند مسائل را به تنهایی حل و فصل کنند.

در چنین موقعیت هایی مشاوره تلفنی بهترین راه حلی است که موسسات مشاوره حقوقی تلفنی مانند الو سلام وکیل در اختیار افراد و شرکت ها قرار می دهند.

دسترسی بیست و چهار ساعته، هزینه کمتر نسبت به مشاوره حقوقی و عدم نیاز به صرف وقت برای مشاوره حضوری از جمله مزایای قابل لمس مشاوره حقوقی تلفنی است.

با یک تماس و بدون صرف وقت و هزینه بسیار می توانید با مشاورین خبره حقوقی صحبت کرده و در مورد مسائل حقوقی خود از آن ها کمک بگیرید و از مشکلات احتمالی آینده پیشگیری کنید.

معمولا مشاورین تلفنی حقوقی به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار افراد هستند و هر فرد از هر جای کشور در کمترین زمان می تواند به مشاوری خبره دسترسی پیدا کرده و در مورد موضوع حقوقی مورد نظر با آن ها مشورت نماید.

شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 18
پنجشنبه:10الی14

سوالات و مشکلات حقوقی خود را بدون هیچ هزینه ای از صدای وکیل بپرسید:
(شش خط) 02166567311

میدان انقلاب, خیابان جمالزاده جنوبی, پلاک39(ساختمان صدف)، واحد9.

درباره صدای وکیل

گروهی از وکلای دادگستری هستیم…  با سابقه بیش از ده سال فعالیت حقوقی آمده ایم خدمات حقوقی جدیدتری ارائه کنیم…مشاوره حقوقی تلفنی چیست

 میپرسید چگونه!؟

 سوال حقوقی دارید؟ در تالار سوالات حقوقی بپرسید!

 

 سخت است؟ راه ساده تر بگوییم؟

 پرسشهای حقوقی خود را از تلفنهای (6 خط ویژه) 02166567311 بپرسید… خودمان جواب میدهیم. (درحد پرسش و پاسخ محدود)

 اطلاعات و تجربیات حقوقی دارید؟ دیگران را راهنمایی کنید! پاسخ آنها را در تالار سوالات حقوقی بدهید.

 پرسش و پاسخ کوتاه برایتان کافی نیست؟ نیاز به مشاوره حقوقی دارید!؟

 

هزینه مشاوره حقوقی ما نیم بهاست!

 از شهرستان تماس میگیرید؟ امکان مشاوره غیرحضوری هم داریم… هزینه آن هم نیم بهاست!

 

 

نیاز به وکیل دادگستری با هزینه مناسب دارید؟

 امکان استفاده از خدمات مختلف حقوقی، توسط وکلای دادگستری در دسترس شماست!

 

خاطرات صدای وکیل

 

ساعت ۷شب است و آماده رفتن به منزل شده‌ام… تلفن زنگ می‌خورد:- سلام قربان… صدای وکیل؟می‌خواستم با جناب مهاجری صحبت کنم.- سلام… مهاجری هستم اما دفتر تعطیل شده…

ادامه مطلب

امروزه در دنیای مدرنی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی همه چیز رو به تسخیر خودش در آورده و در فرهنگ ما نفوذ کرده اما حواسمون باید باشه که این دنیای مجهز 

ادامه مطلب

مرد داستان امروز ما:

تقی، مردی ۳۵ساله از استان مرکزی است، با لهجه غلیظ شهرستانی صحبت می‌کند، متاهل است و فرزند ۸ ساله‌ای دارد.

ادامه مطلب

جوانی خوش برخوردیست حدودا ۳۵ساله، لاغر و نسبتا قد بلند است، کت‌شلوار نسکافه‌ای رنگی پوشیده است؛ به گرمی با من دست می‌دهد و خودش را معرفی می‌کند. 

ادامه مطلب

گاهی برخی مردها به بيمارى بددلی ‏مبتلا می‌شوند. بيمارى خانمان‌سوزی که زندگى را زهر و بنیان خانواده‏ را خاکستر می‌كند. 

ادامه مطلب

از مشاوره امروز براتون بگم… با خانمی حدودا 40ساله مشاوره داشتم بنظر با اعتماد به نفس و جسور بود

ادامه مطلب

 

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

سامانه ثبت چک‌های سرقتی یا مفقودی

مشاوره حقوقی تلفنی چیست

?شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «ساد ۲۴» به نشانی ………………….

+بیشتر

راه سند دار کردن اموال بدون سند چیست؟

قانون ثبت در سال 1310 به تصویب رسید.

در بخشی از این قانون مقرر شده بود که تمام املاک در کشور باید ثبت شده و برای تمامی اموال غیرمنقول سند رسمی صادر شود.  …………………….

+بیشتر

در تصادفات رانندگی در صورتی که خسارت ها به خودروها وارد شده باشد پس از حضور افسر راهنمایی رانندگی و تعیین میزان تقصیر طرفین، در صورتی که خودروها بیمه باشند پرداخت خسارت براساس تعهدات بیمه گر انجام می پذیرد. …………..

+بیشتر

خانواده به عنوان نهادي بنيادي هميشه مورد توجه قانونگذار ايران قرار داشته ، به طوري که مطابق قانون اساسي و قوانين عادي به اين نهاد بسيار ارج گذاشته شده است. اکنون مهمترين قانوني که در مورد اين نهاد وجود دارد، قانون حمايت خانواده مصوب 1391 است که در مورد تشريفات طلاق مقرراتي را پيش بيني کرده است. در گفت وگو با کارشناسان به بررسي اين قانون پرداخته ايم که در پي مي آيد. ………………..

+بیشتر

یکی از شروطی که به نفع زوجه در نظر گرفته می شود شرط تعلق گرفتن نصف دارایی مرد به زن بعد از طلاق می باشد.

اما تحقق این شرط منوط به حصول شرایطی است:………………………

+بیشتر

پیرو وکالتنامه تنظیمی شماره … سری … مورخ … تنظیم شده بین آقای … به نشانی تهران … و تلفن شماره… و آقای / خانم … شرکت … به نشانی … به عنوان موکل در ساعت …روز … مورخ … قرارداد حاضر در اجرای ماده ۱۹ لایحه استقلال کانون وکلا و ماده ۱۰ قانون مدنی منعقد گردید و وکیل دادگستری و موکل ، در مورد ضوابط کار و میزان حق الوکاله و ترتیب پرداخت آن به شرح زیر موافقت نمودند: ………………..

+بیشتر

چنانچه عقد نامه رسمي باشد، مهريه از طريق اجراي ثبت نيز قابل وصول است، بدين طريق كه زوجه به دفترخانه اي كه ازدواج در آن واقع و به ثبت رسيده است رجوع و تقاضاي وصول مهريه خود را مي كند از طرف دفترخانه مراتب به زوج ابلاغ و چنانچه زوج حاضر به پرداخت مهريه نباشد زوجه تقاضاي اجراي مفاد سند ازدواج خود را در خصوص مهريه مي كند. چنانچه از طرف زوجه، مالي از زوج معرفي شود

+بیشتر

ازدواج تنها یك پیوند عاطفی و اخلاقی میان دو انسان نیست. زن و شوهر پس از ثبت رسمی ازدواج، وارد توافقی دو جانبه می‌شوند كه معمولا نظام قانونی هر كشور برای آن چارچوب مشخصی تعریف كرده‌است. این چارچوب حقوقی در كشورهای مختلف متفاوت است اما در همه كشورها برآمده از سنت‌، عرف، تجربه بشری، مذهب و اصول پایه‌ای علم حقوق یا معاهدات بین‌المللی است ……………

+بیشتر

تقاضای مطالعه و بررسی پرونده جهت ارائه راهکار یا تنظیم لایحه

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloakfe05b9a6b59c63e023200616d34b4ae5′).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addyfe05b9a6b59c63e023200616d34b4ae5=’info’+’@’;addyfe05b9a6b59c63e023200616d34b4ae5=addyfe05b9a6b59c63e023200616d34b4ae5+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_textfe05b9a6b59c63e023200616d34b4ae5=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloakfe05b9a6b59c63e023200616d34b4ae5′).innerHTML+=’‘+addy_textfe05b9a6b59c63e023200616d34b4ae5+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

مشاوره حقوقی نیازی که نادیده گرفتن آن بهای سنگینی خواهد داشت. احتمالا تاکنون بارها و بارها کلمه مشاوره حقوقی را در خدمات هزاران موسسه حقوقی مشاهده کرده‌اید؛ اما این جلسه مشاوره واقعا چقدر می‌تواند در موفقیت شما در یک مسئله حقوقی و یا احقاق حقوق شما موثر باشد؟ جز این است که قرار است در این جلسه چند بند قانون و چند تبصره را با یک مشاور یا وکیل مرور کرده و اسناد و مدارک موجود را بررسی کنید؟

همه این کارها و بررسی‌ها مشاوره حقوقی است، اما مشاوره حقوقی فقط این‌ها نیست. قانون برای همه یکسان است و همه وکلا به مفاد قوانین مختلف دسترسی دارند. حال سوال اینجاست که چرا یک پرونده حقوقی زیر نظر دو وکیل نتایج مختلفی به بار می‌آورد؟ پاسخ این سوال را در جلسه مشاوره حقوقی می‌توانید بیابید. تجربه و مهارت یک وکیل زبده در حرفه و تخصص خود، بزرگ‌ترین مزیتی است که در یک جلسه مشاوره حقوقی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. هزاران راه نرفته شما بارها و بارها توسط یک وکیل با تجربه طی شده و تک تک ابهامات ذهنی و راه حل‌های بی‌جواب شما در یک جلسه مشاوره پاسخ داده خواهند شد. پس اگر

شما را به یک جلسه مشاوره حقوقی دعوت می‌کنیم. جایی که یک مشاور مانند یک مربی درست زمانی که به خیال شما همه درها بسته شده، برگ برنده‌ای در آستین دارد که از شنیدن آن متعجب خواهید شد.

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی رایگان می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۴۴۲۱۱۴۱۴ تماس بگیرید.

مشاور حقوقی فردی است که اولا از قوانین و مقررات مربوط به مسائل حقوقی کاملا آگاه بوده و ثانیا با داشتن قدرت تحلیل مسائل مختلف می‌تواند راهنمایی‌های لازم را در مسائل حقوقی مختلف به موسسات، شرکت‌ها و افراد نیازمند به این مشاوره‌ها ارائه دهد. همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود در حیطه وظایف مشاور حقوقی قرار می‌گیرد. علاوه بر این مشاور حقوقی می‌تواند در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد. داشتن درک درستی از قوانین و آشنایی تجربی با روند پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها لازمه هر مشاور حقوقی است. اطلاعاتی که قرار است گره از کار فرد یا شرکتی باز کند.مشاوره حقوقی تلفنی چیست

چرا باید از مشاوره حقوقی بهره ببریم؟ چرا مشورت با کارشناس حقوقی و وکیل ضرورت دارد؟ در همه موارد کیفری، حقوقی، قضایی، خانواده و … افراد کمی هستند که از طریقه احقاق حقوق خود آگاهی دارند و می‌دانند چطور می‌توانند حق خود را باز پس گیرند و به عبارتی از طُرُق دادرسی اطلاع دارند؛ همین موضوع اهمیت مشاوره حقوقی را بالا می‌برد.

همانطور که می‌دانیم در زندگی امروز و جوامع مدرن اکثر کارها تخصصی شده و برای انجام آن به نیروی کار متخصص نیاز است. همانگونه که برای مشاوره تخصصی سلامت از پزشک نظر می‌خواهیم برای مسائل حقوقی نیز مشورت با مشاور حقوقی یا وکیل ضروری است. چراکه اگر افراد بدون مشورت با یک متخصص حقوقی شکایت و طرح دعوی کنند وقت زیادی در فرآیند پرونده از متخصصان قضایی و دادگاه‌ها تلف شده و این موضوع به اطاله دادرسی می‌انجامد.

همچنین در مسائل حقوقی اصطلاحی به نام اعتبار امر مختومه وجود دارد به این معنی که امکان طرح دعوا دوباره از فرد سلب می‌شود و اگر بدون آگاهی از قوانین طرح دعوا صورت گیرد ممکن است چنین محرومیت همیشگی برای فرد به وجود بیاید. مشاوره حقوقی مانع از طرح چنین مسائلی می‌شود و در نتیجه شما به حقوق از دست رفته خود خواهید رسید.

مشاوره حقوقی به شما امکان می‌دهد از قانونی که برای حل اختلاف یا برطرف کردن مسئله‌ای وضع شده است به نحوی صحیح و مطلوب استفاده کنید. بدون کارشناس حقوقی و وکیل استفاده از قوانین دشوار و حتی غیرممکن است زیرا قوانین با ادبیاتی حقوقی نگاشته شده و استفاده از آن‌ها نیاز به مهارت و تخصصی دارد که وکلا از آن برخوردارند.

مشاوره حقوقی به شما امکان می‌دهد زمان کمتری به حل مسائل حقوقی بپردازید زیرا وکلا با استفاده از دانش خود زمان طولانی رسیدگی به مسائل حقوقی را کاهش می‌دهند و همچنین با انجام مراحل اداری و حضور در دادگاه و سایر مکان‌های مورد نیاز مانع از تلف شدن وقت موکل خود می‌شوند.

همچنین شما با استفاده از مشاوره حقوقی و مشورتی که وکیل به شما می‌دهد از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کنید. چراکه مسائل حقوقی بسیار دقیق است و هر کلمه در یک دعوای حقوقی بار حقوقی بر دوش گوینده می‌گذارد.

بهتر است قبل از هر اقدامی در مسائل حقوقی با یک وکیل مشورت کرده و سپس پیگیری خود را آغاز نمایید تا اطمینان داشته باشید که از نظر قانون حق با شماست.

از نگاه قانون دعاوی به سه نوع مختلف تقسیم‌بندی شده است. دعاوی حقوقی، دعاوی تجاری و دعاوی کیفری. امور مختلفی مانند امور تابعیت امور ثبتی، موارد حقوقی موقوفات، امور حسبی، مسائل خانوادگی، مسائل مرتبط با ملک، اختلافات وراثتی و امور موجر و مستأجر برخی از موضوعات دعاوی حقوقی محسوب می‌شوند. در دعاوی حقوقی حضور وکیل یا مشاور حقوقی الزامی است و برای دادخواست حقوقی حتما باید در برگه‌ای خاص دادخواست نوشته و به دادگاه ارائه شود. در این موارد دادگاه تنها یک طرف را ملزم به رعایت قانون و پرداخت خسارت طرف دیگر می‌نماید.

دعاوی کیفری بخش گسترده‌ای از اختلافات را نظیر مشکلات مرتبط با چک سندی، زندان و عفو، تعزیرات، قاچاق و … را شامل می‌شود در این موارد هر فرد خود می‌تواند بدون حضور وکیل و مشاور حقوقی بر روی هر برگه‌ای دادخواست را نوشته و به دادسرا (و از آنجا به کلانتری و …) ارائه کند اما به دلایل مختلفی از جمله ناآگاهی درباره قوانین و تلف شدن وقت شکایت‌کننده و دادگاه و اطاله دادرسی و همچنین در برخی موارد محروم شدن فرد از طرح دعاوی جدید توصیه می‌شود حتما پیش از طرح دعوی برای مشاوره حقوقی اقدام شود.

صاحبان کسب و کار و تجار مسائلی مرتبط با خود دارند که عموما مالی است مانند چک، چک تضمین شده، چک بی‌محل، ثبت شرکت‌ها، ورشکستگی، بورس، قراردادهای تجاری و امور بین‌الملل. در این موارد شکایتی که غیر صحیح باشد خود جرم تلقی شده و مجازات دارد؛ بنابراین مشاوره حقوقی در دعاوی تجاری اهمیت فراوان دارد زیرا اگر بدون دانش در زمینه قوانین و آیین‌نامه‌ها و مهارت لازم در امور حقوقی چنین دعوایی را طرح کنید ممکن است مجرم شناخته شوید.

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان در زمینه هر یک از دعاوی می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۱۱۴۱۴ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان چه تلفنی و یا آنلاین یکی از خدمات به روز در هر موسسه حقوقی است. نشستن پای صحبت وکیل پایه یک دادگستری و شنیدن تفسیر درست قوانین از زبان وی هم می‌تواند راه حلی منطقی و درست پیش پای شما گذاشته و هم راهنمای کاملی برای شما گردد. قبل از هر اقدامی حقوقی حتی اخذ وکیل استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان می‌تواند اولین قدم برای شما باشد. عدم آشنایی با قوانین و ارتکاب به اقدام اشتباه در مسائل حقوقی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری برای هر فرد یا شرکتی به دنبال داشته باشد. از این رو استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان تلفنی در این مواقع می‌تواند کارگشا بوده و شما را از ورود به یک منجلاب بزرگ نجات دهد. استفاده به موقع از چنین خدماتی شما را از پرداخت هزینه‌های بی‌مورد در آینده نجات خواهد داد.

یک مشاور حقوقی در موسسه حقوقی صاحب اندیشه عموماً یک وکیل پایه یک دادگستری است. هر اقدامی در مسائل حقوقی نیاز به استفاده از راهنمایی‌های مشاور حقوقی داشته که کاربران می‌توانند با شرکت در جلسات مشاوره حقوقی به این راهنمایی‌ها دسترسی داشته باشند. یک مشاور حقوقی ملزم است تا با شنیدن صحبت‌های هر کاربر و مشاهده اسناد و مدارک وی راهنمایی‌های لازم برای پیش برد امورات وی را در مراجع ذیصلاح ارائه نماید. تدوین دادخواست‌های لازم برای این امر نیز از جمله وظایف مشاور حقوقی می باش. با این حساب شرکت در جلسه مشاوره حقوقی برای هر فردی در همان قدم‌های اولیه می‌تواند شما را در مسیری درست و مشخص قرار دهد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی حضور در چنین جلسه‌ای، دور شدن از حاشیه‌هایی است که معمولاً با گفته‌ها و شنیده‌ها از اطرافیان شایع می‌شود.

یک مشاور حقوقی برای ارائه راهکارهای اساسی و دقیق نیاز به داشتن تجارب واقعی در زمینه‌های مختلف را دارد. وکیلی که از تجربه کافی برخوردار نباشد، خود نیز کمیتش لنگ زده و نیاز به مشاوره خواهد داشت. از این رو انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی نیز امری لازم و ضروری است. کسی که تمام راه‌هایی که در ذهن افراد نقش می‌بندد را به صورت عملی در پرونده‌های مشابه تجربه کرده و اکنون مانند یک مرجع مسائل حقوقی می‌تواند تجربیات خود را در معرض استفاده کاربران قرار دهد. مشاوره حقوقی در چنین مواقعی موثرتر و بهتر از آن چیزی خواهد بود که در ذهن خواهید داشت. اطلاع از بند بند قانون اساسی و درک آن برای هر فردی مقدور نیست. این وظیفه بر عهده مشاور حقوقی است تا در یک جلسه مشاوره حقوقی تمام موارد لازم را برای شما نیز مفهوم نماید.

مشاوره حقوقی حضوری یکی دیگر از خدماتی است که هر موسسه حقوقی اقدام به ارائه آن می‌نماید. شرکت در چنین جلسه مشاوره‌ای نقطه عطفی در هر پرونده حقوقی خواهد بود. امکان برقراری ارتباط حضوری با وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و کار بلد راه‌های بسیار سریع و راحتی برای موفقیت در یک پرونده حقوقی به روی شما باز خواهد کرد. اولین و مهم‌ترین قدم برای موفقیت در هر مسئله‌ای اطلاع از قوانین درست آن بوده و این مهم، نیاز به مشاوره حقوقی حضوری خواهد داشت. البته تجربه و شخصیت وکیل شما نیز در روند چنین جلساتی تاثیرگذار است. فراموش نکنید که بهترین زمان برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی حضوری قبل از هر اقدامی است. قدم گذاشتن به یک بحران حقوقی، کیفری و یا تجاری نیاز به یک راهنمای با تجربه داشته تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

شرکت در جلسه مشاوره حقوقی حضوری و بکارگیری بهترین و با تجربه‌ترین وکلا و مشاورین حقوقی یک برگ برنده برای شما در هر پرونده‌ای است. برای این منظور می‌توانید با شماره‌گیری شماره ۰۲۱۴۴۲۱۱۴۱۴ و دریافت وقت قبلی برای مشاوره حضوری در موسسه حقوقی صاحب اندیشه اقدام فرمایید.

در برخی از پرونده‌ها استفاده از وکیل ضرورت دارد و در برخی از پرونده‌ها و مسائل حقوقی مشاوره حقوقی با متخصصان کفایت می‌کند. در شرایطی که لازم باشد وکیل کارهای حقوقی را در ادامه جلسه مشاوره حقوقی انجام داده و وکالت موکل را بر عهده گیرد نوشتن قرارداد و وکالت‌نامه ضرورت دارد و در مواردی که تنها مشورت دادن حقوقدان یا وکیل کفایت کند در جلسه مشاوره این مورد از طرف متخصص گفته خواهد شد.

شرکت در جلسه مشاوره حقوقی نیازمند صرف وقت و هزینه‌هایی است. در بسیاری از مواقع نه وقت لازم برای چنین امری در اختیار شرکت‌ها یا افراد می‌باشد، نه پرداخت چنین هزینه‌هایی برای برخی از امور حقوقی منطقی به نظر می‌رسد. استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی بهترین دستورالعمل برای چنین زمان‌هایی است که هم در وقت و هم در هزینه شما صرفه‌جویی خواهد کرد. ارتباط با یک وکیل و استفاده از خدمات مشاوره حقوقی در لحظاتی حساس می‌تواند شما را از ورود به یک منجلاب بزرگ نجات داده و چراغ راه شما شود. برای کسانی که از مسائل حقوقی آگاهی نداشته و در لحظه نیاز به تصمیم‌گیری درباره چنین موضوعاتی دارند، ضرورت استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی بیش از سایرین نیز می‌باشد. یک وکیل خوب با اطلاع از شرایط شما قادر خواهد بود تا بهترین راهنمایی‌ها را به شما عرضه دارد.

ما در صاحب اندیشه همواره در کنار شما هستیم و همیشه امکان مشاوره حقوقی تلفنی از طریق شماره ۰۲۱۴۴۲۱۱۴۱۴ برای شما فراهم خواهد بود.

ادله اثبات دعوی : ۱- اسناد ۲- اقرار ۳- شهادت شهود ۴- سوگند

خیر سفته بدون امضاء یا اثر انگشت معتبر نمیباشد اما اگر امضاء کننده امضای خود را انکار نماید میتوان با جلب نظر کارشناس این امر را اثبات نمود.

خیر قابل مطالبه می باشد.

در صورتیکه موضوع صدور سفته از طریق جرم حاصل شده باشد.

خیر مگر اینکه عدم حسن انجام کار در دادگاه صالحه ثابت گردد.

بله مهریه می بایست در عقد رسمی درج شده باشد.

خیر مگر اینکه اعسار محکوم علیه ثابت گردد.

خیر

خیر عدم تعهد می باشد و موضوع حقوقی است.

خیر اینگونه شکایات در صلاحیت دادسرای عمومی و انقلاب می باشد.

با وکالتنامه محضری از اون شخص.

در صورت تکرار جرم بله.

خیر ، وکالت نشان از اجازه فروش می باشد.

درصورتی که قرارداد منقض شده باشد.

از نظر قانون گذار معتبر می باشد مگر اینکه در مقابل سند رسمی مورد تنازع قرار گیرد.

اگر اشتغال زوجه غیر متعارف باشد بله.

مشاوره حقوقی تلفنی چیست

بدهی با مهریه متفاوت می باشد.

دادخواست مطالبه مهریه به دادگاه حقوق.

بله.

خیر.

خیر مگر اینکه قرارداد اجاره ای در کار باشد.

بله.

در صورت ثابت کردن صلاحیت خود و عدم صلاحیت پدر بله.

خیر اجازه دادگاه تنها روش نیست. در صورت توافق طرفین نیز امکان پذیر خواهد بود.

تسلیم درخواست به دادگاه حقوق.

چنانچه زندان نرفته باشد خیر.

خیر مگر با دلیل جدید.

خیر مگر اینکه لوازم شخصی باشد.

مرحله مقدماتی یک هفته و برای اجرای احکام ۶ ماه .

تنها در صورتیکه به تشخیص قاضی مجازات تبدیل متناسب با متهم باشد بله.

جزای نقدی و یا حبس از ۲ ماه تا یکسال.

خیر مگر به شان خانواده آسیب برساند.

تا نصف اموال.

جد پدری.

بله.

خیر.

توسط اداره ثبت.

خیر.

اثبات مالکیت.

بله.

مدارک شناسایی ، سند دفترچه ای ، فرم درخواست

طرح دعوای حقوقی یا مستاجر.

بله.

تنها توسط مالک ممکن خواهد بود.

بسته به ارزش ملک و قیمت منطقه است.

با وکالتنمامه رسمی از مالک.

بله با کارشناسی مجدد.

بله.

در صورت رضایت زوجه بله.

مادام العمر.

بله.

نفقه زوجه قطع خواهد شد اما مرد ملزم به پرداخت نفقه فرزندان خواهد بود.

خیر.

از طریق اداره ثبت تنظیم می گردد.

در صورت عدم قید در سند مالکیت بله.

شهرداری و اداره ثبت.

تصرف عدوانیجزو دعاوی کیفری است و اثبات مالکیت دعاوی حقوقی.

بله.

در صورت اطلاع رسانی به مستاجر و امضاء در ذیل قرارداد بله.

دعوی حقوقی.

خیر.

شورای حل اختلاف.

با شهادت شهود.

خیر.

بله.

بله.

بله.

ولی یا قیم فرزند.

طبق تعرفه.

بله.

برای تعیین آن بخشی از معیار محاسبه را شامل می‌شود.

بله باید شکایت کیفری صورت گیرد.

بله.

خیر.

اعطای حق طلاق به زن هیچ منعی برای استفاده مرد از حق طلاق خود به همان روال سابق ندارد.

بله – این وکالت بعد از رجوع زن همچنان برای وی پابرجاست.

نفقه فرزند به عهده پدر است. اگر پدر از استطاعت مالی کافی برای پرداخت نفقه برخوردار نباشد، نوبت به جد پدری می‌رسد. در صورت نبود شرایط لازم برای جد پدری، نفقه فرزند به عهده مادر است.

خیر – طلاق چه توافقی و چه غیر توافقی تنها با اجازه دادگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

در این موارد طلاق توافقی نیازی به رأی دادگاه نداشته و تنها برای اجرای صبغه طلاق باید از طریق سفارت ایران در آن کشور اقدام گردد.

تنها مهریه زن باکره اگر به طلاق بی انجامد نصف می‌شود.

باید نصف آن را به شوهر مسترد نماید.

دادگاه در چنین مواردی برحسب شان زن و مهریه زنان فامیل و اطرافیان وی، مهرالمثل تعیین خواهد کرد.

خیر این قانون از سال 91 همچنان پابرجا بوده و هنوز قانون جدیدی برای آن به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسیده است.

امکان دریافت حکم جلب مهریه تنها برای 110 سکه امکان‌پذیر است. برای مقادیر بیشتر از این حکم جلبی صادر نمی‌شود؛ اما در صورت معرفی مال و اموال مرد، امکان دریافت آن وجود دارد.

حضانت فرزند هم حق و هم تکلیف است. با مراجعه به دادگاه دوباره می‌توان برای دریافت حضانت فرزند اقدام نمود.

خیر مفهوم این طلاق در هیچ قانونی تعریف شده نیست.

بله – در صیغه هم با مراجعه به دادگاه می‌توان مهریه را طلب نمود.

در ازدواج موقت یا صیغه به زن حق نفقه تعلق نمی‌گیرد. مگر اینکه در عقد نامه قید شده باشد.

به صورت کلی هر چیزی که روی زمین ملک ساخته شده باشد، اعیان نامیده می‌شود. اعیان می‌تواند چیزی طبیعی مانند درخت یا مصنوعی مانند استخر باشد.

اقاله در قرارداد به معنی فسخ آن با توافق طرفین قرارداد می‌باشد.

شرایط اخلاقی نامناسب تنها در مواردی قابل استناد است که فرد در دادگاه به عنوان مجرم شناخته شده باشد. در صورت عدم رعایت این قانون امکان شمایت در دیوان عدالت اداری برای فرد وجود دارد.

خیر – مسیر ارائه دادخواست به دیوان عدالت از سه طریق دبیرخانه مرکزی در تهران، دفاتر استانی و از طریق پست می‌باشد.

بله – تمام رأی‌ها در دیوان عدالت اداری قابل تجدید نظرخواهی است.

نفقه هر ساله توسط نرخ تورم و برخی جداول توسط قوه قضاییه تعیین می‌شود. البته شرایط خاص زوجه نیز در تعیین آن مؤثر است.

بله – اگر اثبات شود. البته اثبات درستی دست نوشته توسط کارشناس کمی مشکل است. باید برای دست نوشته از شاهد استفاده کنید.

خیر – قراردادی که بعد از عقد در نظر گرفته می‌شود، اگرچه تعهدآور هم باشد، به مانند مهریه نخواهد بود.

حذف نام شوهر از شناسنامه تنها در دو صورت امکان‌پذیر است. 1-ازدواج مجدد 2-اثبات دوشیزگی توسط دادگاه

بله – اگر مو یا ریش مرد بعد از، از بین بردن دیگر نروید، دیه کامل به آن تعلق می‌گیرد.

طبق قانون زن باید در محلی که در شان زن باشد، زندگی کند. مگر اینکه در عقدنامه چیز دیگری قید شده باشد.

بعد از اینکه زوج اقدام به مطالبه مهریه خود نماید، زوج در صورت نداشتن استطاعت مالی کافی می‌تواند با ارائه دادخواست اعسار اقدام به کاهش مهریه و پرداخت اقساطی آن نماید.

اثبات دارا بودن زوج برای پرداخت مهریه و معرفی اموال وی به عهده زوجه و وکیل وی است. حتی بعد از اقساطی شدن مهریه نیز امکان ارائه مدارک به دادگاه وجود دارد.

بله – طبق قانون وی می‌تواند با دریافت مجوز به عنوان وکیل اتفاقی برای بستگان درجه یک خود وکیل باشد.

بله – در قانون جزای 2 تا 6 ماه حبس و 74 ضربه شلاق برای مزاحمت زنان در نظر گرفته شده است.

بله – امکان بازخواست وکیل در این مواقع از منظر قانونی وجود دارد.

اگر در دادگاه اثبات شود، از 6 ماه تا 3 سال زندان و حداکثر 74 ضربه شلاق برای افتراء دهنده پیش بینی شده است.

بله – با یک دست خط مهریه از گردن داماد برداشته می‌شود.

طبق قانون خیر اما دفاتر اسناد رسمی معمولاً برای جلوگیری از پیامدهای آتی اذن پدر را نیز لازم می‌بینند.

در دعاوی مربوط به اداره ساختمان رأی اکثریت مالکین شرط اصلی است.

بله – در این مواقع نیازی به ذکر نام گیرنده وجه وجود دارد.

طبق قانون 15 روز بعد از تولد این وقت برای والدین تعریف شده است.

طبق قانون بازجویی از افراد زیر 18 سال توسط پلیس ممنوع است.

خیر – در قانون تهیه جهیزیه لازم برای زندگی به عهده مرد است.

طبق قانون زوجه می‌تواند با تهیه دادخواست جهیزیه خود را به خانه پدری یا هر جای دیگری انتقال دهد.

در صورت اثبات آگاهی فرد از سرقتی بودن مال مورد نظر از 6 ماه تا 3 سال حبس و 74 ضربه شلاق مجازات مال خر است.

از نظر قانونی این بچه از نظر سنی متعلق به پدر و مادری اصلی است و صاحب رحم جایگزین نقش دایه را دارد.

خیر – هیچ اجباری برای این مورد وجود ندارد.

در نگاه کلی در این مواقع مسئول جبران خسارت کارفرما است؛ اما در برخی مواقع کارفرما می‌تواند خود را از این امر مبرا نماید.

دادسرای انتظامی وکلا محل طرح شکایت از وکلا و مرجع رسیدگی به این تخلفات می‌باشد.

اگر قبل از تمام شدن عده طلاق رجعی، یکی از زوج یا زوجه فوت کند، دیگری از اموال وی ارث خواهد برد.

اگر تا یک سال بعد از طلاق شوهر بر اثر آن بیماری فوت کند و در این مدت زن شوهر دیگری اتخاذ نکرده باشد، صاحب ارث خواهد بود.

طبق قانون چنین حقی برای مستأجر وجود ندارد.

اگر نامزدی منجر به ازدواج نشود، طبق بانوان طرفین می‌توانند هدایا یا معادل قیمتی آنها را از طرف مقابل استرداد نمایند.

عرف و دسته‌بندی‌های مختلفی برای این امر وجود دارد که در برخی موارد موجر و در برخی موارد هم مستأجر مسئول پرداخت این هزینه‌ها هستند.

در مواقع خشونت خانگی زن می‌تواند بدون اینکه نشوز تلقی گردد از خانه خارج شود. در این مدت نفقه نیز به وی تعلق می‌گیرد.

حتی در صورت نداشتن منع قانونی برای این کار باز هم اجازه دولت نیاز است.

فرزند دختر بعد از 9 سالگی و فرزند پسر بعد از 15 سالگی در انتخاب محل زندگی خود نزد پدر یا مادر مختار است.

نفقه زمان گذشته با ارائه دادخواست حقوقی قابل مطالبه است.

سه ماه و 10 روز

خیر – می‌توان به عنوان فروش مال غیر از وی طرح شکایت نمود.

در پرونده‌های مهم که متهم از استطاعت مالی برای پرداخت حقوق وکیل را نداشته باشد، دادگاه برای وی وکیل تسخیری اتخاذ می‌نماید.

طبق قانون هزینه‌هایی مانند آسانسور، ایزوگام و یا مواردی از این دست به واحدهای خالی هم تعلق می‌گیرد.

در این صورت مدیر ساختمان می‌تواند به شورای حل اختلاف طرح شکایت نموده و در صورت عدم پرداخت دوباره خدمات مشترک مانند آب و برق و گاز قطع خواهد شد.

دریافت وثیقه برای آزادی تنها از جمله اختیارات قاضی است و پاسگاه پلیس نمی‌تواند برای آن اقدام نماید.

دریافت وجه سفته از طریق اجرای اسناد رسمی یا مراجعه قضایی دادگستری قابل پیگیری است.

زن می‌تواند در مواقعی که وسایل لازم برای زندگی در شان وی توسط شوهر تأمین نشود، از تمکین سر باز بزند. تشخیص مقبولیت این وسایل با نظر کارشناس دادگستری خواهد بود.

ممنوع است.

بعد از فوت پدر و مادر حضانت فرزند به عهده جد پدری او خواهد بود.

در این مواقع دختر می‌تواند با معرفی شوهر و شرایط لازم به دادگاه اذن ازدواج را دریافت نماید.

در این مواقع بانک موظف است قبل از تقسیم ارث مبلغ چک را به دارنده آن پرداخت نماید.

فوت یا جنون یکی از طرفین، پایان مدت قرارداد، از بین رفتن موضوع وکالت و انجام عملی منافی با وکالت توسط موکل.

دارنده چک تنها 6 ماه پس از سر رسید آن می‌تواند اقدام به برگشت زدن آن نموده و 6 ماه پس از دریافت گواهی عدم پرداخت می‌تواند برای شکایت کیفری آن اقدام نماید.

در صورتی که موجر از پرداخت مبلغ رهن سر باز بزند و مبلغ رهن از 5 میلیون تومان بیشتر باشد، مستأجر می‌تواند از طریق دادگاه برای احقاق حق خود اقدام نماید.

قانون این اجازه را به موجر داده است تا در صورت لزوم و در هنگام تحویل ملک خود در صورت بروز خسارت ناشی از عملکرد مستأجر مبلغی از رهن را نزد خود نگه دارد.

74 ضربه شلاق و از 2 ماه تا یک سال زندان

بله

اگر در عقد چنین اجازه‌ای به زن داده شده باشد یا در مواقع ضروری دادستان تشخیص دهد، می‌توان بدون اذن شوهر از کشور خارج شد.

اگر شوهر از اجازه خروج همسر خود از کشور منصرف شود می‌تواند با مراجعه به اداره گذرنامه، پاسپورت همسر خود را ضبط نماید.

مطابق قانون جزای نقدی از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان و حبس از 91 روز تا یک سال برای هک وای فای دیگران وجود دارد.

خیر – چنین امکانی بدون اجازه و خواست همسر امکان‌پذیر نمی‌باشد.

در صورتی که این تاریخ به اشتباه درج شده باشد، پس از تشخیص پزشکی قانونی و در صورتی که اختلاف سنی بالای 5 سال باشد، این امکان وجود دارد.

دو ماه تا دو سال زندان و 74 ضربه شلاق.

91 روز تا 2 سال حبس و پرداخت جریمه نقدی 500 هزار تا 4 میلیون تومان.

خیر – این عمل جرم محسوب می‌شود.

91 روز تا 6 ماه حبس و تا 1 میلیون تومان جریمه نقدی.

بله از جانب هر دو این عمل جرم محسوب می‌شود.

10 روز تا 2 ماه حبس و حداکثر 74 ضربه شلاق برای مرد و عدم رعایت حجاب توسط بانوان 10 روز تا 2 ماه حبس یا پرداخت جریمه نقدی 5 هزار تا 50 هزار تومان.

نسبت دادن عمل زنا و یا لواط به فرد دیگری قذف است.

1-عقد دائمی باشد. 2- دادخواست طلاق از جانب زوج باشد. 3- دادخواست طلاق به خاطر سوء رفتار زن نباشد. 4 – داشتن دارایی زوج در زمان ثبت طلاق.

مطالبه مهریه از پدر شوهر تنها در زمانی امکان‌پذیر است که وی این موضوع را در زمان عقد پذیرفته باشد.

خیر – بعد از ازدواج مجدد هم زن مالک مهریه است.

بله – مجازات این امر حبس تعزیری و باز پرداخت دو برابر وجوه دریافتی خواهد بود.

باید علت قلم خوردگی و مورد اصلاح شده آن را قید کرده و طرفین زیر آن را امضاء نمایند.

بله – این امر ناشی از فرار از دین بوده و قابل ابطال خواهد بود.

خیر پدر مسئولیتی ندارد.

1 تا 6 ماه حبس و 74 ضربه شلاق.

91 روز تا 2 سال حبس و جرایم نقدی.

حتماً باید از راهنمایی و رانندگی مجوز لازم صادر شود.

بله – از جرایم نقدی با پرداخت مبلغ گران فروشی تا نصب بنر گران‌فروشی و پلمپ واحد تجاری.

بازگرداندن مال کلاهبرداری شده و حبس از یک تا 3 سال.

از خودروی مورد نظر عکس گرفته و برای وی شکایت‌نامه تنظیم نمایید. در صورت مشاهده خودرو ناشناس می‌بایست با پلیس برای جریمه وی تماس بگیرید.

امکان انتقال دارایی متوفی به غیر وراث تنها برای یک سوم از اموال وی امکان‌پذیر است. حتی اگر در وصیت‌نامه همه آن قید شده باشد.

پرداخت دیه کامل و حداکثر دو سال حبس.

خیر تنها فرزندی که والدین خود را کشته باشد از ارث محروم خواهد بود.

تا 7 سالگی اولویت با مادر است و بعد از آن نیز دادگاه باید صلاحیت پدر را تشخیص دهد.

من چطور میتونم تمکین از شوهرم و شرطی کنم؟

زن می تواند تمکین خود را به پرداخت کل مهریه منوط نماید.

سلام من خط دخترم مزاحم تلفنی داره میخوام بدونم اگر ازش شکایت کنم حکم چی هست؟

سلام قطع تلفن و حبس.

سلام لطفا بفرمایید در معاملات آیا نیازی به رسمی کردن اسناد داریم یا یک دست نوشته هم کافی است؟

دست نوشته ها همیشه در معرض انکار و خطا هستند. بهتر است از اسناد رسمی برای معاملات خود استفاده نمایید.

خب اگر نتوانیم درستی یک دست نوشته را ثابت کنم تکلیف چیست؟

فرد ذینفع می تواند از شما بایت جعل سند شکایت کند.

سلام
راسته که مهریه رو فقط تا ۱۱۰ سکه می شه گرفت؟

خیر – در صورت وجود دارایی و توان پرداخت داماد، عین مهریه در عقد نامه قابل وصول است.

سلام شوهرم به دلیل عدم تمکین از من شکایت کرده است. آیا مهریه به من تعلق می گیرد؟

بله – مهریه ارتباطی به تمکین و عدم تمکین ندارد. در صورت اثبات عدم تمکین نفقه از مرد ساقط می شود.

همسرم با خشونت و ضرب و شتم با من رفتار می کند. اگر منزل را ترک کنم ناشزه خواهد بود؟

خیر – در این شرایط حکم ناشزه به زن تعلق نگرفته و نفقه هم بر مرد در این مواقع ضروری است.

سلام عده بعد از طلاق چی هستش؟

عده مدت زمانی است که بعد از طلاق زن نمی تواند شوهر جدیدی اتخاذ نماید.

دوشیزه بودن در زمان طلاق چه تأثیری دارد؟

مهریه نصف می شود. عده بعد از طلاق وجود ندارد. امکان حذف نام همسر سابق از شناسنامه وجود دارد.

سلام
طبق قانون امکان توقیف سریع اموال و حساب بانکی شوهر برای مطالبه مهریه وجود داره؟

بله

سلام میشه خانومی بخاطر نپرداختن مهریه از شوهرش طلاق بگیره؟

سلام.خیر.

با سلام. بنده با یک شرکت به مدت پنج سال قرارداد سالانه(تمدبد) بستم. در قرارداد در محل مشخصات مدرک تحصیلی ب اشتباه کارشناسی قید شده است و بنده این قرارداد را امضا کردم. در حال حاضر شرکت از من مدرک تحصیلی می خواهد. آیا شرکت می تواند علیه من شکایت و اعلام جرم کند؟ جرم و مجازات آن چیست؟ آیا شکایت کیفریست یا در اداره کار مطرح می گردد؟ ممنون

سلام
شرکت میتواند برای جعل عنوان از شما شکایت کند و حکم آن بستگی به نظر قاضی خواهد داشت.

راهی وجود داره که بشه از مجازات رشوه معاف شد؟

اگر رشوه گیرنده قبل از تعقیب، وجه دریافت شده را برگرداند از مجازات معاف خواهد بود.

ببخشید در قانون جدید زمان سئو اثر چک چند وقته؟

سه سال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

مشاور حقوقی برای تنظیم قرارداد شما را در برابر حوادث بیمه می‌کند. شاید بارها این جمله را شنیده باشید که “حادثه خبر نمی‌کند“. این جمله فقط برای حوادث قهری و… مصداق ندارد بلکه این جمله در تمام مراحل زندگی و کاری صدق می‌کند. حادثه‌ها فقط تصادف، زلزله، آتش سوزی و… نیستند؛ شاید شما با توجه به فعالیت کاری خود با فرد یا شرکتی قراردادی ببندید که در آن دچار مشکلات حقوقی یا کیفری شوید. در این هنگام شما دچار یک حادثه شده‌اید که باید آن را حل کنید. تنظیم قرارداد می‌تواند از بروز چنین حادثه‌هایی به شدت جلوگیری کند. در این مطلب به شما ثابت می‌کنیم که داشتن یک مشاور حقوقی چگونه می‌تواند شما را در تمامی امور کسب‌وکارتان همراهی کند.

تعداد افراد کمی می‌دانند که فارغ التحصیلان رشته حقوق، به جای سردفتری، وکالت و قضاوت، حرفه مشاور حقوقی را انتخاب می‌کنند! این افراد می‌توانند در سازمان‌ها و شرکت‌ها به عنوان مشاور حقوقی مشغول به فعالیت شوند و یا در حوزه‌هایی نظیر امور قراردادها، امور دعاوی و امور پژوهشی به دیگران کمک کنند.

افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند برای امور قراردادها و تنظیم قراردادهای خود از این مشاوران کمک بگیرند تا آنان نکات مهم قراردادها را بررسی و بیان کنند. همچنین آن­ها می‌توانند وظیفه تهیه پیش‌نویس‌های قراردادها را نیز برعهده بگیرند. در برخی مواقع در برخی شرکت‌ها، قراردادها صرفاً با تأیید و امضای مشاور حقوقی به توافق نهایی می‌رسد.

باید به این نکته مهم توجه داشت که مشاور حقوقی به استخدام رسمی شرکت، سازمان یا افراد در نمی‌آید و قرارداد او از نوع قرارداد مشاوره خواهد بود. یکی از تفاوت‌های تنظیم قرارداد مشاوره با تنظیم قرارداد استخدام، این است که دستمزد مشاور حقوقی به صورت ساعتی تعیین می‌گردد. در قرارداد ذکر می‌شود که مشاور حقوقی موظف است تعداد ساعت معینی را به شرکت طرف قرارداد خود اختصاص دهد و در ازای هر ساعت مبلغی مشخص را دریافت کند.

برخی از مشاوران حقوقی در حوزه‌های خاص و تخصصی فعالیت می‌کنند. مانند مشاور حقوقی بانک. یا مشاورانی که فقط با شرکت‌ها و سازمان‌های هنری و سازمان‌های ورزشی همکاری می‌کنند.مشاوره حقوقی تلفنی چیست

همچنین مزایایی مانند سنوات، عیدی، پاداش و… به قراردادهای مشاوره تعلق نمی‌گیرد؛

فرقی نمی‌کند در چه کسب و کاری باشید، فرقی نمی‌کند در ایران باشید یا خارج از ایران و فرقی نمی‌کند شخصی حقیقی باشید یا حقوقی! شما نیاز دارید اطلاعات کاملی از مسائل حقوقی کشور خود داشته باشید. مطمئناً اگر شاغل هستید، زمان کمی برای فراگیری کامل امور حقوقی دارید، پس نیاز هست در کنار خود یک مشاور حقوقی داشته باشید تا در همه حال بتواند امور مختلف را از نظر حقوقی در دست بگیرد.

شاید بخواهید یک قرارداد را امضا کنید، قراردادی که اگر درست تنظیم نشود، ممکن است کار، زندگی و سرمایه شما را نابود کند و مجبور شوید وقت خود را در راهروهای دادگستری بگذرانید. اما یک مشاور متخصص حقوقی می‌تواند شما را در تنظیم قرارداد حقوقی حمایت کند.

از دیگر مزایای داشتن یک مشاور حقوقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همان­طور که همه ما می‌دانیم، اکثر افراد با اصطلاحات و رویه‌های قضایی آشنایی ندارد؛ مثلاً در تنظیم قراردادهای ملکی که تمام افراد حداقل یکبار آن را امضا کرده‌اند، از مفاد درون قراردادها هیچ درکی ندارند و فقط به مشخصات طرفین و ملک اکتفا می‌کنند؛ در صورتی­که اگر درکی از اصطلاحات حقوقی داشتند و در تنظیم قرارداد ملکی خود از یک مشاور کمک می‌گرفتند هیچ­گاه دچار مسائل حقوقی نمی‌شدند.

باید بدانید که بسیاری از دعاوی مطرح در دادگستری‌ها، بی اساس است و پذیرفته شده نیستند. همین مورد باعث می‌شود افراد هزینه و زمان زیادی را صرف مواردی کنند که شاید به ضرر خودشان نیز تمام شود. اما داشتن یک مشاور حقوقی می‌تواند راه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی را هموارتر و آسان‌تر کند.

شرکت‌ها در طول فعالیت خود ممکن است درگیر دعاوی مختلفی شوند که در این دعاوی یا نقش خواهان را دارند یا نقش خوانده. در هنگام بروز این دعاوی باید از یک وکیل پایه یک دادگستری بهره برد که هزینه زیادی را شامل می‌شود؛ اما اکثر شرکت‌ها خودشان یک یا چند مشاور حقوقی دارند که لوایح مورد نیاز را تهیه و تدوین می‌کنند و در صورت داشتن پروانه وکالت نیز می‌توانند وظیفه وکالت شرکت را نیز در اختیار بگیرند؛ همین امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

مشاور حقوقی باید تمام خسارات و مسئولیت‌ها و اختیارات فسخ و ضمانت‌ها و شروط عقد را در قرارداد پیش‌بینی کند و همچنین هر مورد حقوقی مربوط به کارفرما اعم از چک‌ها و سفته‌ها را نیز مدیریت کند.

مشاور حقوقی نباید اجازه دهد در عقد قراردادی از سوی کارفرمای خود ابهام وجود داشته باشد یا قوانین حاکم بر کشور نادیده گرفته شود زیرا نادیده گرفتن این قوانین به علت مقدم بودن بر هر قراردادی موجب بطلان آن­ها خواهد شد.

۱- تهیه متن قراردادهای شرکت یا سازمان و نظارت بر روند عقد آنها

۲- ارائه اطلاعات لازم و انجام امور حقوقی مربوط به انواع مناقصه‌ها، مزایده‌ها و …

۳- ارائه مشاوره‌های حقوقی به مدیران و کارکنان

۴- جمع‌آوری، بررسی و تنظیم اطلاعات لازم برای تهیه قوانین، اساسنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، دستورالعملها و …

۵- انجام کلیه کارهای مربوط به ثبت، تغییرات در ساختار، انحلال شرکتها و …(عمدتاً در شرکتهای خصوصی)

۶- جمع‌آوری اطلاعات لازم و استفاده از آنها برای دفاع از سازمان یا شرکت مربوطه در محاکم قضایی.

مشاور حقوقی به مدیران و ذی‌نفعان سازمان کمک می‌کند تا ضمن توجه به مسؤولیت‌های کیفری، حقوقی، جزایی و انتظامی تصمیماتشان، تصمیمات صحیح‌تری اتخاذ نمایند و هم‌چنین در مواجه به مسایل حقوقی سازمانی به آنها در حل‌وفصل مسایل و مشکلات یاری می‌رساند. در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی معمولاً یک بخش حقوقی متشکل از چندین کارشناس حقوقی امور مربوط به انعقاد قراردادهای خریدوفروش؛ انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های بین سازمانی و سایر امور حقوقی دستگاه را زیر نظر دارند و معمولاً بررسی و اعلام نظر اداره حقوقی یکی از مراحل انجام عملیات فوق می‌باشد. در شرکت‌های خصوصی ممکن است یک مشاور به چند شرکت کوچک مشاوره حقوقی بدهد و یا فقط در استخدام یک شرکت باشد. در شرکت‌های خصوصی بزرگ نیز مدیران شرکت از یک تیم مشاوره پرقدرت و زبردست و یک واحد حقوقی مجزا نیز بهره می‌برند.

مطابق تعریف ماده ۲ بند ۵ آیین نامه خرید خدمات مشاوره، مشاوره هر نوع خدمات مدیریتی، کارشناسی، مشاوره‌ای یا خدمات مهندسی مشاور در حوزه‌هایی است که نیازمند صلاحیت و تخصص می‌باشد.قرارداد مشاوره قراردادی است که کارفرما براساس آن می‌تواند افرادی را با عنوان مشاور به صورت ساعتی و با تعهد حضور در ساعات معین به کار بگیرد. متقابلا اگر فردی بخواهد از تخصص خودش به صورت ساعتی استفاده نماید نیازمند انعقاد این قرارداد است.

با آن­که مخاطب قانون، تمامی آحاد جامعه هستند و اصولاً ۱۵ روز پس از انتشار قانون در روزنامه رسمی کشور، تمامی افراد مطلع از آن فرض می‌شوند، لیکن به نظر می‌رسد که به چند دلیل، آن اطلاع واقعی در میان مردم محقق نمی‌شود و نیاز به مشاوره حقوقی پیدا می‌شود.

مشاوره حقوقی می‌تواند در تمامی امور حقوقی و موارد قانونی زندگی اجتماعی به کار آید. البته به دلیل تخصصی شدن امور، مشاوره حقوقی نیز ممکن است به تناسب تفاوت امور و مسائل حقوقی، تخصصی شود و هر مشاوری در زمینه خاصی که تبحر لازم را دارد، به مشاوره حقوقی بپردازد.

اگر برای پرونده‌های حقوقی شرکت خود نیاز به یک مشاور  متخصص حقوقی  مجرب دارید، تیم حقوقی وینداد در تمام مراحل یافتن و انتخاب بهترین وکیل در کنار شما است تا شما و کسب و کار شما از نظر حقوقی کاملاً ایمن شده باشد. همچنین می‌توانید قرارداد مشاوره حقوقی مورد نیاز خود را از بانک قراردادهای وینداد دانلود نمایید و تنظیم یا بررسی قرارداد خود را به مشاوران حقوقی با‌تجربه بسپارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‘5 زمان خواندنآیا عبارت مشاور حقوقی بانک را تا به حال شنیده‌اید؟ چندی‌ست که مشکلات مختلف گریبان سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را گرفته ، عمده این مشکلات ریشه در عدم آگاهی و تسلط ادامه مطلب…

‘5 زمان خواندندر چندین سال اخیر، مرزهای اقتصادی کشورها عملاً از بین رفته است و تجارت در سطح بین‌المللی توسعه بسیار زیادی پیدا کرده است. این قضیه در کشور ایران نیز به وضوح قابل مشاهده ادامه مطلب…

‘5 زمان خواندنامروزه همگام با روند رو به رشد تشکیل و ثبت شرکت‌های تجاری، غالبا شرکت‌ها با مسائل حقوقی متعددی مواجه می‌شوند. مسائلی که حل و فصل آن‌ها محتاج دقت نظر و تسلط یک فرد ادامه مطلب…

لطفا منتظر بمانید

 

مشاوره حقوقی چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟ برای انجام مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین چکار باید انجام دهیم؟ چرا انجام یک مشاوره خوب و مفید با وکیل باتجربه اینقدر مهم و مفید است؟

 

مشاوره حقوقی تلفنی چیست

مشاوره حقوقی یکی از مهمترین نیازهای حقوقی افراد جامعه است و یک مشاوره خوب و به موقع با وکلای خبره و با تجربه می‌تواند از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی اشخاص جلوگیری نماید و به همین دلیل است که امروزه تمایل بسیار بیشتری به مشاوره با وکیل قبل از انجام معامله یا هر عمل حقوقی دیگری وجود دارد.

 

مشاوره‌هایی که وکلای موسسه حقوقی مشهور ارائه می دهند بیشتر در زمینه امور زیر است:

 

 

 

با توجه به سالها تجربه در زمینه امور حقوقی و وکالت در پرونده های متعدد با موضوعات گوناگون حقوقی، کیفری، ثبتی، خانوادگی و غیره، مواردی متعددی را مشاهده نموده ایم که اشخاص به دلیل عدم اطلاع از مسائل حقوقی و عدم رعایت مسائل قانونی دچار مشکلات متعدد و بعضاً بسیار بزرگی شده اند که حل این مشکلات زمان، هزینه و انرژی زیادی را ایشان تلف نموده و زندگی آنها را تحت تاثیر منفی قرار داده است که در اکثر قریب به اتفاق مشکلات بوجود آمده، با یک مشاوره به موقع با یک شخص آشنا به مسائل حقوقی مانند وکلای با تجربه این امکان وجود داشت که به راحتی از مشکلات جلوگیری نمایند.

 

از همین رو توصیه اکید ما این است که برای پیش گیری از وقوع مشکلات احتمالی آینده، قبل از هر اقدام حقوقی ای که قصد انجام آن را دارید و یا قبل از قبول یا انجام تعهدات و معاملات خود حتما با وکیل دادگستری با تجربه و آشنا با مسائل حقوقی مشورت نمایید. 

 

 

مشاوره حقوقی برای تمام افرادی که به قبول یا انجام تعهدات و معاملات اقدام می نمایند و یا اقدام به انجام اعمال حقوقی می نمایند کم و بیش لازم است و می توان به موارد مهم ذیل اشاره کرد:

 

۱. اشخاصی که قصد خرید، فروش، پیش خرید یا اجاره اموال غیر منقول اعم از املاک، مستغلات، زمین و غیره را دارند

 

۲. اشخاصی قصد خرید یا فروش سهام عمده شرکت ها را دارند

 

۳. اشخاصی که قصد ثبت شرکت یا انحلال شرکت را دارند

 

۴. زوجینی که قصد اقدام برای انجام طلاق توافقی را دارند

 

۵. اشخاصی که قصد دارند در دادگاه طرح دعوا کنند

 

۶. اشخاصی که قصد دفاع از خود در دادگاه را دارند

 

۷. اشخاصی که قصد تنظیم قرارداد دارند

 

۸. صاحبان مشاغل و صنایع

 

۹. کارآفرینان

 

چنانچه نیاز به مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری با تجربه و آشنا با قوانین و مسائل حقوقی دارید می توانید به راحتی و با آسودگی خاطر با وکلای خبره، با تجربه و متخصص موسسه حقوقی مشهور در تماس باشید.مشاوره حقوقی تلفنی چیست

 

وکلای خبره و کاربلد موسسه حقوقی مشهور با تعیین وقت قبلی از طرق مختلفی همچون مشاوره حضوری در محل موسسه ما یا در محل شرکت شما، مشاوره آنلاین از طریق مراجعه به بخش مشاوره حقوقی وبسایت موسسه به آدرس https://www.mashhoor.ir و همچنین بصورت تلفنی از طریق شماره گیری خط ویژه ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱، بهترین راهنما و مشاور امین شما در زمینه مسائل مختلف حقوقی هستند.

 

موسسه حقوقی مشهور، تخصصی‌ترین موسسه حقوقی و ثبتی ایران

 

بررسی جرم رشا و ارتشا      تعریف رشا یا رشوه دادن :   دادن وجه، مال یا سند تسلیم…

خلاف شرع بین یا خلاف بین شرع ؟   چه تفاوتی میان اصطلاح «خلاف بین شرع» موضوع ماده…

بررسی جرم افشای اسرار و میزان مجازات آن   جرم افشای اسرار دیگران را در این نوشته…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ (۱۲۰ خط ویژه)

سامانه پیامکی: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰

واتس آپ و تلگرام: ۰۹۳۹۱۱۵۱۲۱۲

ایمیل: sabtemashhoor@gmail.com

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸

پنجشنبه ۹ الی ۱۴

تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه حقوقی مشهور محفوظ می باشد.

ما مشاورین حقوقی و وکلای با تجربه را برای خدمت به شما عزیزان استخدام کرده ایم که هر کدام در زمینه های مختلفی تجربه و تبحر دارند تا در رشته مقدس حقوق بتوانیم شما را یاری رسانیم.

موفقیت هیچ گاه اتفاقی نیست.

موفقیت نیاز به تلاش، پشت کار و تجربه لازم در زمینه مورد نظر است.برای موفقیت در یک پرونده قضایی در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه نیاز به یک وکیل دادگستری با تجربه و متعهد هستید که موسسه حقوقی دادگستر این امکان را در اسرع وقت و هر زمانی از شبانه روز که مورد نیاز شما باشد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد کافیست با تلفن ثابت سراسر کشور بدون هیچ پیش شماره یا کدی با شماره: 9099071369 تماس برقرار کنید تا به مشاوره حقوقی تلفنی وصل شوید.

مشاوره حقوقی میتواند یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه امروزی باشد و اگر این مشاوره خوب، متعهدانه، دلسوزانه و به موقع باشد می تواند از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی افراد جلوگیری کند به همین خاطر است که امروزه تمایل به مشاوره با وکیل قبل از انجام قرارداد یا هر کار حقوقی شدت یافته است.
دلایل اهمیت مشاوره حقوقی:
ادامه مطلب …

دلایل اهمیت مشاوره حقوقی:
با توجه به تجربه در امور حقوقی و وکالت در پرونده های گوناگون مواردی مشاهده شده که افراد به دلیل عدم اطلاع ازمسائل گوناگون حقوقی دچار معظلات شده اند که حل این معظلات زمان، هزینه و انرژی فراوان از افراد گرفته که با یک مشاوره حقوقی یا وکیل آنلاین آشنا با این مسائل و به موقع به آسانی قابل حل است، موسسه حقوقی دادگستر این امکان را در اختیار شما عزیزان قرارداده تا هرساعت از شبانه روز با وکلای مجرب و مشاورین حقوقی در ارتباط باشید.مشاوره حقوقی تلفنی چیست

مشاوره حقوقی تلفنی آنلاین باتلفن ثابت سراسر کشور: 9099071369

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی

تماس با ما :

شما عزیزان میتوانید همه روزه و به صورت 24 ساعته حتی ایام تعطیل از تلفن ثابت سراسر کشور بدون هیچ پیش شماره یا کدی با شماره: 9099071369 تماس  برقرار کنید.

برای دریافت پاسخ سوالات حقوقی خود به صورت رایگان با وکیل پایه یک کلیک کنید.

و برای ارسال پرونده و رزرو وقت با وکیل آنلاین کلیک کنید.

اگر دسترسی به تلفن ثابت ندارید میتوانید پس از پرداخت هزینه با وکیل آنلاین یا مشاوره حقوقی ارتباط برقرار کنید.

اگر در برقراری ارتباط با هر کدام از روشهای با مشکلی مواجه شدید با شماره 09057982015 تماس حاصل فرمایید.

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است.طراحی سایت توسط عرش هاست

مشاوره حقوقی تلفنی چیست
مشاوره حقوقی تلفنی چیست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *